PDA

Volledige versie bekijken : Saunaclub Venus, Hamminkeln, Algemeen

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19

J.S.
25 november 2021, 22:21
Maar dat is gewoon ter plekke in de club?

Badslippers
25 november 2021, 22:38
Maar dat is gewoon ter plekke in de club?

Boy69 geeft toch al een adres.

En je kunt ook nog gratis een sneltest laten doen bij het Testzentrum op de Güterstraße 27 (https://www.google.com/maps/place/Testzentrum+Hamminkeln+PCR+Tests/@51.7350054,6.6013427,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1sAF1QipNlOdefo_NdbCPO8X4qXw1tez 8MbpxDaXCncbis!2e10!3e12!6shttps:%2F%2Flh5.googleu sercontent.com%2Fp%2FAF1QipNlOdefo_NdbCPO8X4qXw1te z8MbpxDaXCncbis%3Dw139-h86-k-no!7i1268!8i781!4m8!1m2!2m1!1stestcentrum+G%C3%BCt erstra%C3%9Fe+27,+46499+Hamminkeln,+Duitsland!3m4! 1s0x47b885f4315e4f91:0x7458f71a87cdc5f6!8m2!3d51.7 349772!4d6.6010659)

Ik lees op hun website:

"ANTIGEN SCHNELLTEST JETZT KOSTENLOS 6X PRO WOCHE OHNE TERMIN MÖGLICH
Kostenloser Schnelltest ohne Termin.

Lichtbildausweis erforderlich. Ergebnis innerhalb von 15 Minuten mit International gültigem Zertifikat zum vorlegen beim Arbeitgeber oder sonstigen Einrichtungen.

Schmerzloser Abstrich (Rachen oder Nase)"

Of is deze voorziening gesloten of buiten gebruik?

Jack42
25 november 2021, 23:39
Boy69 geeft toch al een adres.

Ja klopt en de Admin van IJsberenforum gaf afgelopen dinsdagavond al een adres. Voor de deur van Venus!

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50065-Saunaclub-Venus-3-G-regels-Sneltest-voor-de-deur!!!&p=764285#post764285

Ene Heet Jantje schrijft in zijn verslag van gisteren over Saunaclub Venus in Hamminkeln dat hij om de hoek bij ik herhaal Saunaclub Venus in Hamminkeln een sneltest heeft gedaan:

Maar goed om +/- 13.00 uur op het belletje gedrukt en bij de balie mijn vaccinatiebewijs laten zien, maar dat was niet voldoende, ik moest ook nog een negatieve coronatest laten zien, maar die had ik niet.
Dat was ook niet zo'n probleem want buiten om de hoek is een test locatie.

Of is deze voorziening gesloten of buiten gebruik?

Neen.

Dus Smouse wat op de website van Venus staat klopt niet meer en dat had je kunnen zien omdat er ook staat dat je alleen met een Covid- sneltest naar binnen kunt.

Maar goed de verwarring is altijd groot als er weer iets geroepen wordt zonder het eerst te (laten) controleren. :hammer:

cath.leen
26 november 2021, 11:42
Coronatest
Ik weet niet zeker maar tussen afrijt A3 en Venus kom je langs shell station
Op andere kant is een parkeerplaats an het water
Cafee Seerose
Testen van 7:30 t/m 18:00
En fr/za t/m 20 uur
(www.schnelltest-hamminkeln.de)

Willem2
26 november 2021, 12:50
Er kan gewoon getest worden naast de club.
En zie ook de andere mogelijkheden die in dit topic geboden worden

Piet Plezier
26 november 2021, 14:02
morgen met SAS naar Venus en savonds naar van GOCH

Befkicking
27 november 2021, 11:25
Afgelopen donderdag maar weer eens naar Venus geweest een heerlijke middag gehad na 3 x gekamerd een fijne massage en genoten van de warme jacuzzi en sauna weer voldaan en ontspannen huiswaarts gereden wat is het toch goed toeven in deze club kom snel weer terug om al dit lekkers weer te proeven chapeau

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

J.S.
27 november 2021, 14:04
Vandaag aangekomen in Venus naar een lange tijd überhaupt geen club te hebben gezien dankzij corona(zelf niet gehad gelukkig). Eindelijk de beer is weer los. Testen om de hoek bij de ingang was geen probleem. Was zo gebeurt en uitslag was er binnen 15minuten. Bij binnenkomst venus ID corona app en test laten zien plus vrijkaartje thanx Willem 2. Op het vliegveld is er minder controle haha
Inmiddels aardig wat dames al gesignaleerd ook veel oude bekende voor me. Eerste kamergang met Sandra gedaan niet de allermooiste wel een prachtmeid. Was een mooi halfuur die we bijna non stop neukend hebben volbracht. Goede service. Nu even uitzweten en relaxxen. Laterzzz

J.S.
27 november 2021, 16:15
Zie inderdaad dat Piet plezier en sas zijn gearriveerd ouwe Marisol beren. Net kamergang gedaan met Anca wat goed was verder niet heel bijzonder. ze is net iets te strak voor me dikke lul. Pijpen is ze echt in verbeterd toen ze haar debuut maakte in Marisol beet ze altijd een beetje of met de tanden over je lul wat best ok is maar met de combi van een te strakke kut gaat je lul er dan letterlijk aan :hammer: Inmiddels kan ze helaas ook goed Duits praten kwam kwak haha. Nu overleefd en al aan het speuren naar de volgende slachtoffer. Wel jammer dat het buiten bad gesloten is en beneden de Kino het scherm uit staat beleving wat normaal een dikke 10 was is nu wel stuk minder schommelt tussen een 7/8 je.

J.S.
27 november 2021, 19:53
Gezien het feit dat het nu helemaal blank ziet van de ijsberen ben ik maar gegaan. Buiten de dames om is er niet veel te beleven. Nu thuis de bioscoop aan en genieten. Tot ziens venus hopelijk is dan alles weeer in leven kino buitenbad, eten mag ook wel iets uitgebreider en tikkeltje beter en zonder mondkapje maar dan moet ik in 2023 terug komen ben ik bang :nee: verder mag het algehele personeel wel wat vrolijker lopen paar zoutzakken tussen. Dame die overigens bij mij de sneltest afnam heb ik vroeger ook wel is zien rond lopen in Marisol als dame van plezier.

Shaft9999
29 november 2021, 09:38
10 dames hebben al een tijdje geen foto’s. Tijd voor een fotosessie?

Willem2
29 november 2021, 12:49

Tja, dat heeft met het volgende te maken https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57282-Medewerker-Freiercafe&highlight=alex

blauwebeer
29 november 2021, 12:54
Voor dergelijke sessie stelt Blauwebeer zich met zijn Lomo1989 Lubitel graag ter beschikking.

Mooiejoke
29 november 2021, 15:01
Afgelopen vrijdag weer Venus bezocht. Na maanden geen bezoek, nu 2 x in de week! En dat alles door Sara.

Om iets voor 11 stond in in Hamminkeln voor de teststraat. Staafje in de mond (weet je ook eens wat de dvp's voelen) en in Venus bij de balie even een kwartiertje wachten op de uitslag.

Meerdere beren kwamen binnen en konden toch eerst terug door de teststraat en daarna binnen wachten op de uitslag. Toen het binnen te druk werd om 1,5 meter te houden moesten de beren buiten wachten. Toch fijn dat men secuur is.

Na de uitslag en eenmaal omgekleed was ik van plan rustig te wachten op Sara. Ze zou om ong. 13.00 beginnen en ik had bedacht om daar rustig op te wachten. Dus aan de bar een colaatje besteld, zie ik daar plotseling Mirella. En.... zij ziet mij ook!. Dus ik zat nog niet op de bank of ze ploft op schoot ("waar was je zo lang, ik ben vandaag terug van vakantie, et etc"). En tijdens de verhalen begon ze aan m'n tepels en pik te friemelen. Ja... het paste niet in mn plan, maar Mirella is altijd ok. Daarom besloten het Sara-budget van vandaag iets te verlagen en een half uurtje met Mirella door te brengen. Dat pakte deze keer, net als anders weer goed uit.

Daarna weer een cola en wilde ik in de kino relaxen. Maar nog steeds is het scherm kaput. Volgens Robert zou er dit weekend een nieuwe komen. Dan maar lekker bubbelen in de Jacuzi. Maar deze stond op 32,5 graden. Dat is te koud. Eerder die week stond ie op 40 graden. Dat was beter.

Dus qua voorzieningen was het matig deze keer....

Om 13.00 was Sara idd daar. Om 13.45 gingen we op kamer. Weed een heerlijke en uitgebreide sessie. Wat is het toch heerlijk als die slierten geiligheid uit haar kutje drijven. Allerlei intieme delen van elkaar bezocht en Sara wist me zelfs aan het roken van een sigaret te krijgen. Deze vrouw brengt me echt op het slechte pad.

Na het roken lekker verder gegaan en heerlijk klaargekomen.

Daarna direct, rond half 4 naar huus. M'n 1e auto stond bij de garage en die wilde ik voor het weekend nog thuis hebben staan.

Kort bezoekje dus deze keer, maar weer heerlijk intens!!

edwinhotel
29 november 2021, 15:09
Ik ben gisteren voor het eerst op zondag geweest in Venus en als je van Sensation White houdt dan is het echt een aanrader! Er waren namelijk veeeeeeeel meer ijsberen dan dames en dat is toch jammer. Om 13.30 stond Sabina nog niet op de lijst maar na ruim een uur naar witte jassen kijken was ze daar in eens maar werd snel geclaimd voor gelukkig een half uur, daarna heerlijk een lange sessie gedaan en even de schade ingehaald. Bij terugkomst zat de bar vol met beren en zaten er 4 dames bij de receptie, volgens mij waren ze niet helemaal blij met de gang van zaken maar ze moeten ook continue door. Ik ga gewoon weer lekker door de week maar vrees dat de maatregelen anders gaan besluiten, hoop het niet. Blijft wel een van mijn favoriete clubs en met vele mooie dames. Ik had in het verleden ook goede dates met Denisa maar die zag ik helaas niet dus ben benieuwd als iemand er gisteren ook was of hii kan vertellen welke outfit ze aan had. Hopelijk blijft alles open en kan ik er snel weer naar toe als het iets rustiger is

ME262
29 november 2021, 17:36
Denisa was aanwezig zwarte outfit

edwinhotel
29 november 2021, 19:24
Thanks met de lange zwarte haren dus, voor mijn idee was ze nog dunner maar laatste sessie is okk 2 jaar terug.

Shaft9999
30 november 2021, 10:52
Tja, dat heeft met het volgende te maken https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57282-Medewerker-Freiercafe&highlight=alex
Ik bedoel hier https://saunaclubgirls.6profis.de/

satanic surfer
30 november 2021, 10:57
@Shaft9999: de helaas overleden medewerker van FC was eveneens fotograaf van dienst zo nu en dan bij Saunaclub Venus. Tengevolge worden blijkbaar al een tijdlang géén fotosets meer ge-update van nieuwe dames.

fervent
30 november 2021, 16:11
Ik hoorde dat Ella naar Roemenie vertrokken is. Dan zal Oana ook wel weg zijn. Tot eind januari blijven ze weg.

kempie
30 november 2021, 19:18
Ik hoorde dat Ella naar Roemenie vertrokken is. Dan zal Oana ook wel weg zijn. Tot eind januari blijven ze weg.

Was zondag met oana en die zei inderdaad dat het haar laatste dag was. 20 januari kwam ze weer terug.

Zapzarap
30 november 2021, 22:11
Kun je je bij deze club weer gratis laten testen op covid net als in de zomer van dit jaar? Weet iemand dat?

Willem2
30 november 2021, 22:25
Kun je je bij deze club weer gratis laten testen op covid net als in de zomer van dit jaar? Weet iemand dat?

Ja, even teruglezen en je zal het vinden.
Naast de club staat een testtentje

DDDD
30 november 2021, 23:59
Beschouwingen en beschietingen vanaf de ijsberenschots

Na een lekkere slow-start met het papieren zaterdagkrantje besliste de klok dat het toch weer Venus werd. Babylon komt nog wel een keer als ik wat vroeger op gang ben. De bevestiging van de keuze kreeg ik bij de afrit Hamminkeln op de A3. Het is de derde keer achter elkaar dat ik vlak voor de file op de A3 begint de uitrit naar de oprit van de Venusheuvels pak en ternauwernood de file ontloop. Je zou bijna in hogere machten gaan geloven.

Ik was eigenlijk van plan om de 2e zaterdag van november al te gaan. Maar het berenlijf was niet op zijn best. Nu was ik er na een paar goede nachtjes wel weer. Dacht ik. Tijdens de eerste kamer met een van mijn favorietjes bleek echter van niet. De naam noem ik niet, want aan haar lag het niet. Het was een leuk kamertje, maar het ging ‘m niet worden en dat ging een beetje een mijn hoofd zitten. Kan gebeuren, maar voelt toch een beetje als een valse start.

Sauna’tje, hapje, douche en na wat heen en weer ijsberen door de club met een drankje op de bank bij de bar gaan zitten. Dit is mijn vijfde bezoek ooit aan een saunaclub. Ik geniet wel van dit wereldje. Omdat de observator in mij vandaag duidelijk sterker is dan mijn derde been laat ik mijn beschouwingen de vrije loop. Wat zie ik hier nou eigenlijk?

Om te beginnen is er een roedel Bulgaarse dames neergestreken waar moeilijk langs te kijken valt. Binnen 10 minuten heb ik er een paar op mijn schoot. Het vocabulaire blijkt beperkt: hast du lust, fick, fick, zimmer, ja? Ik doe verwoede pogingen om hen wat duitse of engelse zinsneden te ontlokken, maar met de ontstane spraakverwarring waan ik me alsnog in Babylon. Eén van de dames lijkt me nog best aardig, maar dit werkt voor mij niet. Zelfs het uitwisselen van namen voelt als wiskunde. Even later doet een beer zijn beklag over oneerbare financiële voorstellen van een van de Bulgaarse nieuwkomers. Het wordt zelfs Chefsache. Robert verstaat zijn vak en maakt er korte metten mee. Heute voor mij geen portie Bulgaarse fick. Heb later nog even met de nieuwe Roemeense Rebecka gesproken. Dat gaat het blijvertje zijn van de nieuwkomers denk ik.

Ondertussen hebben Oana en Ella zich in hun karakteristieke pose op de bank naast mij genesteld. Oana op de bank met haar kenmerkende rustige, opmerkzame en wat bedachtzame blik die in 1 seconde kan veranderen in een heel mooi lachend gezicht. Met op de leuning Ella als een huiskatje tegen Oana aan. Ik heb hen eerder samen op de kamer gehad en dat was genieten. The Couple gooit hun killer-propositie van 1 uur halen 2 betalen in de strijd en ik bezwijk. Het is bijna wreed om ze van elkaar te scheiden. Heerlijk kamertje met een happy end dankzij de ausdauer van Oana. Gelukkig, hij doet het nog. :biggrin:

Terug in de bar raak ik aan de praat met een heel ervaren beer. Ik deel mijn observaties over de Bulgaarse roedel. Hij legt mij uit dat er in zijn optiek twee soorten ijsberen zijn. De ene wil in hun leven zoveel mogelijk dames neuken en maakt het niet uit of ze er mee kunnen praten of niet. En de andere bouwt liever een band op met een wat beperktere set. Ik hoor duidelijk bij de tweede soort. Ik vind het leuk om de meiden een beetje te kennen, en als ze even hi komen zeggen en een knuffeltje geven als je er weer bent. En vind de kamers dan ook leuker en beter worden. Een andere beer vertelt dat wat hem betreft alles in saunaclubs fake en illusie is. Uiteindelijk is alles zuiver een financiële transactie. Kan ik voor een heel eind in mee. In mijn businessrelaties zijn veel contacten ook zuiver transactioneel. Maar af en toe zit er ook relatie tussen die je uitbouwt naar een privé relatie. Die wil ik dan graag echt kennen. Ik wil weten wie ze zijn en wat hen drijft. Die nodig ik uit voor een diner met wat lekkers uit de kelder. Ik snap dat dat in de P6-sector wat gecompliceerd ligt, maar toch denk ik dat dit kan bestaan in de saunaclub-wereld met haar hoge gehalte fake, illusie en schone schijn. Gewoon omdat het voor beide kanten denk ik beter en leuker werkt als je jezelf (letterlijk) een beetje laat kennen en in touch bent. In welke vorm en in welke mate dat kan weet ik nog niet precies. En net als in de normale wereld heb je dat maar met enkelen. En nee, ik maak me uiteraard geen illusies ;-)

Met een andere beer deel ik mijn observatie dat het me opvalt dat ijsberen nogal solitair zijn. De meeste beren komen alleen en zitten alleen vanaf hun schots te loeren om een mooi zeehondje met bambi-ogen en de juiste vetpercentages te verschalken als ze hun kans schoon zien. En spreken verder niemand. Fascinerend. Om met Sigrid te spreken: wie zijn die mensen?

Afijn. Anka meldt zich. Genoeg geluld en beschouwd. Natuurlijk moet ze de sleutel gaan halen. Zij is een zekerheidje, zelfs met mijn performance van deze dag. En maakt het weer ruimschoots waar. Het beschouwen en beschieten is weer in balans vandaag.

Viscamessi
1 december 2021, 18:11
Begin van de middag een kort bezoek gebracht aan Venus. Na een sneltest om de hoek (2g+) en de overige gebruikelijke plichtplegingen eerst maar even een drankje gedaan. Overigens kwam direct na mij een Roemeense schone ook een sneltest doen (haar naam weet ik zo niet). We maakten even een praatje en ze vertelde mij dat de dames iedere dag / ochtend zo'n sneltest moeten maken.

Het was op dat moment erg rustig qua ijsberen in Venus, op de parkeerplaats had ik ook maar 3 auto's zien staan. Oana is helaas al vertrokken naar Roemenië en komt pas op z'n vroegst in januari weer terug. Dit had ze me overigens van te voren laten weten, dus ik wist dat ze er niet zou zijn. Wat ik niet wist, was dat Tuk er helaas ook niet was, dus een massage waar ik naar uitkeek, kon ik naar fluiten. Enfin, het mocht de pret niet drukken. Net nadat ik was gaan zitten op het hoge gedeelte, wandelde Sara heel parmantig de grote ruimte in. Qua looks een topper voor mij. Een glimlach van haar en even kort een praatje gemaakt terwijl zij beneden stond en ik boven zat. Ik had net een drankje, zij had eerst behoefte aan koffie en een peuk. Afgesproken dat ze daarna naar me toe zou komen. En zo geschiedde. Vervolgens een prima kamergang gemaakt met haar. Altijd een zekerheid voor mij.

Ruim anderhalf uur later kwamen we van de kamer en ik had honger gekregen. Na een douche, een bord friet, een kippebout en wat groenvoer verder vond ik het mooi geweest voor deze woensdagmiddag en vertrok ik tevreden.

De dames vrezen overigens dat Venus zeer snel de deuren weer tijdelijk zal moeten gaan sluiten vanwege de stijgende corona-cijfers in Duitsland. Mocht dat gebeuren, dan zullen een aantal dames teruggaan naar hun vaderland en pas na de feestdagen terugkomen, andere zullen nog even blijven en tijdelijk aan privé-ontvangst gaan doen, zo vertelden ze mij. Deze spanning en onzekerheid was te merken bij een aantal dames. Laten we hopen dat het zo'n vaart niet loopt en dat we ook in deze donkere Decembermaand Venus kunnen blijven bezoeken. Maar het zijn en blijven vooralsnog wel onzekere tijden. Doe er uw voordeel mee!

JonnyFontane
1 december 2021, 19:23
Ik ga in deze onzekere periode in tijdelijke lockdown...( winterslaap).

Ftotal
2 december 2021, 19:50
Heute bot sich die Gelegenheit, mittags einen Besuch in Hamminkeln zu machen, so dass ich kurz nach 13.30 uhr eintraf. Nach dem duschen sah ich schon viele Männer im Hauptraum und einige Girls.
Mir lief auch direkt Cataleya über den Weg, die ich beim letzten Mal aufgrund ihrer Termine nicht buchen konnte.
Heute sagte sie mir, dass sie in 1 bis 2 stunden vielleicht Zeit hätte.
Die Lage gestaltete sich minütlich schwieriger.
Gia war kurz zu sehen, um direkt wieder mit einem Gast zu verschwinden.
Es wurde immer leerer im Hauptraum, lediglich geschätzt 15 Männer und Frauen alle beschäftigt.
Cataleya ging mit Eugenia und Sandra mit einem Gast aufs Zimmer, erst nach einer Stunde tauchte sie wieder auf, ich sprach sie an, aber sie meinte noch 1 stunde. Es war mittlerweile 14.45 uhr und ich hatte bis ca 16.30 Uhr Zeit.
Ich verwarf meinen Plan auf ein Zimmer mit ihr und guckte nach Alternativen.
Anka, Sara,.......es war jetzt teilweise so schlimm, dass die Männer die Girls bereits am Kino stehend abfingen.
2 Männer gingen sogar so weit, dass sie auf den Gang zu den Zimmern gingen.
Ich persönlich finde es eine Unart, sich so zu verhalten, auch 3 Girls mitzunehmen für eine Stunde.
Egal, ob man es sich leisten kann, aber es waren teilweise gar keine Frauen im Hauptraum, da finde ich es unpassend, nur an sich zu denken.
Ich plazierte mich nun auf dem Sofa an der Sauna und wartete.
Irgendwann kam ein girl, welches ich schon mal gesehen hatte, aber noch nicht kannte.
Sie ging zur Theke und ich wartete nicht lange und ging hinterher.
Es war Maya, die hier schon separat in einem Thread beschrieben wird.
Nach einer Zigarettenpause gingen wir ins Zimmer.
Ich war überrascht, wie gut und geil ihre ZK waren, das französich ebenfalls, in 69 merkte man, dass es ihr auch gefiel.
Meine schlechte Laune besserte sich.
Dann sagte sie, jetzt ficke sie mich und ging in cowgirl stellung.
Nach einer weile sagte ich, jetzt ficke ich dich und missionierte sie.
Danach noch doggy und ich fragte, ob sie französisch auch perfekt sprechen würde.
Da sie dies bejahte erfolgte der Abschluss dann so.
Es war ein sehr tolles Zimmer, derzeit mein bestes dort.

Ich ging kurz duschen, es war kurz vor 16 uhr.
Cataleya natürlich nicht zu sehen, da ertönte die Musik für Gia' s Tanz.
Mein Gott hat sie sich geil im Käfig bewegt
Sie ging an die Theke und ich dachte, nun aber schnell bevor sie wieder gebucht ist.
Wir hatten zuletzt schon ein Zimmer und ich fragte nach ob sie Zeit hätte.
Perfekt, leider hatten wir ein Zimmer ohne Spiegel.
Sie küsst auch, aber nicht so intensiv wie Maya, ihr Blowjob war gut, 69 ebenfalls und dann ergab sich der gleiche Ablauf wie mit Maya,
Cowgirl, dann missio und zuletzt doggy.
Viele mögen das von den Girls ja nicht, wie cataleya, Anka.
Aber sie drückte ihren Po so runter, dass ich mühelos gerade ein und ausfahren konnte, nicht liegend auf dem Bett aber sehr tief halt.
Das war so geil, dass ich bald kam.
Wir hatten noch 5 minuten geredet, dann war es 16.30 Uhr und ich entlohnte sie, zog mich an und verliess den Club.

Vielleicht war es heute so voll mit Männern, weil alle fürchteten, dass die Clubs jetzt wieder geschlossen würden, aber dies wird wohl hoffentlich nicht passieren bei Inzidenz unter 350 und da liegt man noch weit drunter vor Ort.

Ich habe einen von den Gästen vielleicht früher im PHG in Oedt schon öfter gesehen, dachte ich, das Gesicht schon mal gesehen.
Ich traute mich aber nicht zu fragen.
Warst du heute vielleicht auch dort, Jack42 ?

Jack42
3 december 2021, 00:09
Ich habe einen von den Gästen vielleicht früher im PHG in Oedt schon öfter gesehen, dachte ich, das Gesicht schon mal gesehen.
Ich traute mich aber nicht zu fragen.
Warst du heute vielleicht auch dort, Jack42 ?

Ja, ich war Heute in Venus und ich dachte das gleiche wie du, kenne ich diese person von früher von PHG? :biggrin:

Het was inderdaad toen ik iets na 14 uur binnen kwam een scheve verhouding qua dames en heren maar dat herstelde zich binnen een half uur toen waren er wat meer dames in de bar waaronder Anka, Gia, Sabina, Sara en Mariana. Ik had Eugenia bij binnenkomst al bij de receptie gezien en ik wist dat ze nog even bezet was maar na een uurtje kwam ze bij me zitten aan de bar en daarna op het plateau boven heerlijk in de bank gehangen met haar om oa wat bij te praten. Vanalles kwam ter sprake Van GT tot Oceans en van Living Room tot Neuss en zelfs haar siliconentieten. ;) Zelfs Badslippers kwam even ter sprake. Natuurlijk met haar naar de kamer geweest, altijd top!
Uiteindelijk rond 21 uur weer vertrokken.
Het was weer een mooie dag en volgende keer zal ik "hallo" zeggen FTotal. ;)

mentholbear
3 december 2021, 00:43
WHAT'S IN A NAME

Noten over een bepaalde DVP zongen online rond. Dat een zekere nachtegaal op het Venus heuveltje zou zijn geland. Dat nieuws klonk me als muziek in de oren.
En zodoende bezadelde deze troubadour zijn stalen ros en trok op de 26e van de 10 richting het het land van karakter en eerlijkheid, om een nieuw deuntje te leren over genieten en plezier...

Eenmaal aangekomen in Hamminkeln m'n stalen rosje z'n dorst laten lessen aan de pomp.
Aangezien ik wat vroeg was besloot ik een kleine detour te maken naar voormalig herberg Gallardo/Marisol. Tjonge, wat een kaal gezicht is het nu. De verbrande uitbouw is weggevaagd tot een kaal vlak terrein. Een beeldenstorm is er niks bij vergeleken...
Enkel de villa staat er nog. De ruimte er achter heb ik niet mee bekeken. Het inmiddels ook bijna openingstijd van die andere tent, en gaf ik mijn stalen ros de sporen.

Eenmaal op de parking... ik bedoel stal van de herberg, viel het me pas op dat het gebouw aan de overkant ook van dezelfde waard behoort. Wellicht is dat het gebouw waar men getest wordt op de pest virus? Ik vermoed dat dit tevens het nachtverblijf is van menig vrouwelijke gast van de herberg?

Afijn, ik kwam vanavond niet voor een warme kruik, dus betrad ik de entree. Daar stond de herbergier al klaar om me van wat comfortabelere kledij te voorzien tegen de schappelijke vergoeding van 50 zilveren florijn.
Jammer dat voor die prijs je ros geen nieuwe hoeven en krachtvoer krijgt. Voer voor de innerlijke mens was er echter wel, en daar stortte ik me dan ook op.
Lekker eitje en wat worstjes genomen. De bloot liggende rauwkost liet ik voor wat het was.

De tent was voorzien van allerhande moderne ontspanningsvoorzieningen, zoals een jacuzzi, mini badje en een sauna in de tuin. Helaas waren de 1e twee afgedekt en stond de laatste uit.
Gelukkig hebben ze binnen ook een jacuzzi en sauna. Bovendien hebben ze er nu ook aufguss bij. Lekker wellness rondje gedaan om even rustig uit te buiken.
Daarna besloot ik de gelagkamer te betreden. Er werd door de bezoekers wat gedronken en met wat dames gedold. Maar de meeste mannelijke bezoekers waren redelijk op zichzelf. Er waren een stuk of 12 jonkvrouwen en continue 6 a 8 reizigers aanwezig. Er waren dus telkens wel enkele dames beschikbaar.

De tovenaresse achter de toog, die rond het weekend in een klapeksters veranderd, tapte vrolijk drankje voor de gasten. Een praatje met haar gaf me aanwijzingen naar de be-inkte 'veren' op het zangvogeltje.
Waarempel, dat was zeer waarschijnlijk de dame die ik even zag toen ze eten kwam halen in het restaurant.
Baalde beetje dat ik haar niet had aangesproken. Straks zou ze misschien een vol dansboekje hebben.

Gelukkig bleek dat niet het geval en werd mijn geduld beloont. Kameraad Klaus was er ook, en zoals een goeie wingman betaamt zorgde die er voor dat ik vlot in contact met deze Bulgaarse Nachtegaal kwam.
Het blijkt een vriendelijke en lieve dame te zijn. Ik bespeelde de snaren op m'n cithern naar haar smaak, en ze zag een duet met me wel zitten.
Een privé concertje leek ons beter dan een openbaar optreden, en zodoende trokken we ons terug in een kamertje achter de kino.
Ik speelde op m'n lute, en zij op m'n flute ;)
Het ene deuntje na de andere melody passeerden de revue.
De tijd vliegt voorbij als je plezier hebt. Correct als ze is liet ze me bijtijds weten dat het uurtje er ongeveer op zat. Maar we zaten zo lekker in het ritme dat de tijd me gestolen kon worden. We hebben uitbundig van elkaar genoten in een uitmuntende kamergang.
Maar na 2 uur was ik toch echt uitgezongen, en na uitwisseling van 200 zilveren dukaten namen we afscheid van elkaar.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31969-Melody-(Bulgaarse)-ex-Laura-BN&p=761107#post761107

Ik snelde me na een lange douche naar de toog om m'n keel te smeren.
Snap wel waarom de pannenkoekers een drankje meenemen naar de kamer. Of dat een dame tussentijds even een glaasje water komt halen...

Erna hun gaarkeuken ingedoken voor een simpele hap pasta, kip en vlees in 1 of ander sausje. Het onafgedekte groenvoer liet ik voor de paarden...

Om uit te buiken had ik voor die dag de ideale plek gevonden. Aangezien de buiten sauna namelijk uit stond had ik die op een aangename temperatuur gezet en kon toen in alle rust een dutje doen in m'n warme ijsberengrotje.
Complimenten ook voor de club dat ze de kapotte houten vloer van de buiten sauna vervangen/hersteld hebben.

Eenmaal terug op krachten, ging ik naar binnen voor een wellness rondje. Om erna me weer in de gelag kamer te begeven om aan de toog m'n dorst te lessen en even uit te puffen. Melody bleek weer beschikbaar en gaf een vriendelijk glimlach.

Marianna had m'n optreden gemist en wilde een toegift. Ik ben de beroerdste niet en trokken ons terug voor een privé optreden.
Ook hier was de flow prima en geweldig van elkaar genoten.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51271-Mariana-(Roemeense)&p=761424#post761424

De rest van de avond nog een hapje gegeten, genoten van de wellness en dutje gedaan in de glazen mentholgrot, alvorens de lange toch terug te ondernemen.

Bij het omkleden kwam ik nog de 'beul' tegen met middeleeuwse marteltuig. Zwepen, bindmiddelen, en wat 'slappe stokken'. Niet om mee te slaan, maar om mee te... porren ;)

Deed me terugdenken aan de tijd dat ik zelf vol enthousiasme met zakken vol speeltjes langs de clubs trok. Tegenwoordig zijn die speeltjes meer knuffelbaar...

Enfin, al met al genoten van mijn bezoek aan herberg de Venusheuvel. In het bijzonder door Melody.
Als een goed deuntje, blijft ze in je hoofd zitten. Melody, WHAT'S IN A NAME...

kempie
4 december 2021, 21:03
Zondag 28-11 voor het eerst Venus bezocht. Er is me wel eens verteld dat daar wel wat dames naar mijn smaak zouden zitten. Allemaal slank maar dat betekend nog niet dat ik ze mooi zou vinden. Zitten niet zo veel dames en De foto’s op de website deden me ook niet denken dat ik er veel van m’n smaak kon vinden. Maar goed met veel telleurstellende bezoekjes aan verschillende clubs was het wel eens een optie daar te gaan kijken. Hadden met het clubje waarmee ik voor het eerst Globe had aangedaan afgesproken daar een kleine reunie te houden. Zodoende koos ik voor een in het BRVDM draadje gewonnen vrijkaartje met het verslag van de trip naar Globe voor een vrijkaartje voor venus.

Afgelopen zondag was het dus zo ver. Test gedaan naast de club en naar binnen. Ongeveer 12.30 aangekomen. Vrijkaart werd zonder problemen geaccepteerd alhoewel hij er een blik bij trok van weer een niet betalende bezoeker. Hij dacht me dan ook niet de weg te hoeven wijzen maar hij moest met toch echt even vertellen waar ik de kleedruimte kon vinden. Van buiten zag alles er piccobelo uit. Wel de kleedruimte ook en na het verkennen van de club de rest ook. Ja dit is een kleine club maar wel erg mooi. Er waren die zondag precies 11 dames en dat kan wel kloppen want op een geven moment heb ik op de sleutel moeten wachten en was er nog 1 andere dame niet op kamer dus met 9 bezette kamers.

Het was bij binnenkomst al vrij druk er waren een paar dames en al aardig wat meer mannen. Gezellig even bij gekletst en toen kwamen Ella en Oanna binnen. Die zagen er allebei wel leuk uit. Oanna het leukst en daar wou ik mee naar de kamer. Een prima kamer alhoewel ik nog wat meer wens voor een top kamer. Weer in de bar was er nog een blondje met een aardig gezichtje en een zwartharige dame in jurkje met een flinke buste die ik ook best mooi vond. Nog opties genoeg dus. Het bubbelbad deed het niet. De sauna weet ik niet, volgens mij wel maar er niet aan toegekomen er gebruik van te maken. Ze deden dan ook het buitenbubbelbad en straalstroom badje open en de buitensauna. Deze bleken direct heerlijk op tempratuur het bubbelbad 37.5 graag het andere bad zelfs 39. Ondertussen hoorde ik dat een gast uit GT kwam en een dame mee nam. Dat was annabel waarmee ik wel enkele malen op kamer was geweest in GT waar zij onregelmatig en alleen in het weekend werkte.

Ze mocht binnen om te werken en toen ik nog in het bubbelbad zat werd haar ook het buitengedeelte getoond. Ze zag er prima uit en ik heb vrij snel het bubbelbad verlaten om proberen haar snel te benaderen na het omkleden. Ik kon namelijk niet heel lang blijven die dag. Dus ze kwam de bar in. Uiteraard ging ze eerst met de man waarmee ze binnenkwam op kamer (dat leek me logisch en was verwacht) maar daarna had ik een afspraak. Ze was niet meer zo superslank als ze was in GT maar de extra kilo’s stonden haar prima en ze leek nu tenminste niet meer zo heel mager. Gewoon mooi slank. Ze had siliconen maar niet zo heel groot dus dat stond haar ook prima. Intussentijd nog even in de bar gehangen waar soms geen dame vrij was en aardig wat heren. Veel sixsens gasten want dat ging hun allemaal te vroeg dicht. Een paar andere bekende ook waaronder Bikkel. Het was dus gezellig. Zag ook nog Anka de bar inkomen om een drankje te halen. Die wil ik nog het liefst meenemen naar de kamer maar had haar de hele dag niet gezien. Ze had een pannenkoek. Maar op een gegeven moment moest ik toch naar kamer. Prima kamer gehad met Annabel. Ze weet nog niet of ze vaker komt en welkom is als ze onregelmatig en alleen in het weekend komt maar er is toch geen peil op te trekken. Na de kamer was het 19.00 uur en moest ik helaas als een pijl naar huis.
Had graag nog meer gekletst en van de buitenbaden en sauna gebruik gemaakt maar ze gaven al vroeg op de avond lage tempraturen door en na zo nu en dan een buitje zou het wel eens gevaarlijk glad kunnen worden en dan moet je gewoon op tijd weg met de motor. Ik heb onderweg dan ook de nodige strooiwagens gezien en dat was maar goed ook want was het in duitsland nog 3 graden in nederland zakte de tempratuur al maar verder tot nul graden.

Zou ik hier nog eens terug komen? jazeker. Meer dames waarmee ik wou kameren heb ik in een club in NRW niet bij elkaar gezien sinds de heropening na corona en waar ze nog normale prijzen hanteren en een prima service leveren. Toch denk ik dat ik een winterslaap ga houden want ik mag dan wel een club hebben gevonden waar genoeg mooie dames waren. Twee populaire daarvan gingen gelijk al naar huis. Gezien de drukte en nog minder keus voor de stammies verwacht ik dat de stammies de overige knappe dames wel bezet houden en dan in deze club zitten en maar afwachten of er wat leuks beschikbaar komt en bekende zijn om mee te praten heb ik geen zin in.

Als de bezetting weer op volle sterkte is na de feest dagen zal ik hier zeker wel eens terug komen het is mooie club op de kortste afstand rijden van alle clubs en er lopen mooie dames rond. Ik kan niet wachten eens
een keer kennis te maken met Anka e.a. Ze zouden nog wel wat kunnen leren van de fotograaf van Globe. De foto’s van de meeste doen de dames geen eer aan. Dat zal dan wel op een zondag of doordeweekse dag zijn.

Er was mij laatst ook nog een vrijkaartje gegund voor PHG. Misschien om na het minder positieve verslag nog eens te gaan kijken of het met beter zou bevallen en ik ben het er mee eens daar zin ze ook voor. Ik wou eigenlijk op een door de weekse dag gaan met de hoop Valeria ex-GT dan tegen te komen maar het werk laat het me niet toe de komende tijd een vrije dag op te nemen en rond de feestdagen is de kans met te groot dat zij die misschien ook in het thuisland viert. Op een zaterdag lijkt me da kans te klein op een kamer met Valeria en het jaargetijden is niet optimaal voor een lange rit op de motor en dan wil je wel wat leuks treffen. Dus het komt helaas niet uit maar het vrijkaartje heeft al een goede bestemming gevonden.

Johnsonxxx
5 december 2021, 13:30
Op deze Sinterklaas zaterdag maar weer eens hier wezen kijken. Hopelijk niet te druk en voordeel voor mij is dat deze club het dichtst bij huis ligt.

In de namiddag gearriveerd. Had nog even gebeld om er zeker van te zijn dat de teststraat open was...nou die is open tot 23.00 uur dus dat zit wel goed. Getest, even wachten en naar binnen. Na omkleden aan de bar biertje gaan drinken. Had er al rekening mee gehouden dat er niet veel dames vrij zouden zijn, en dat klopte. Op een enkeling na allemaal aan het kameren. En die enkeling was niet mijn smaak. Maar wilde toch eerst een paar biertjes drinken, dus oké. Zo zittende kwam er af en toe wel een meisje vrij, maar ik had nog geen zin. Inmiddels had ik Cataleya ook gespot, ff nagevraagd of ze tijd had, maar nee ze was volgeboekt tot laat in de avond. Het moet niet gekker worden in deze club...behalve al dat gepannekoek is het blijkbaar hier nu ook gebruikelijk aan het worden om een afspraak te gaan maken met de dames :angryfire::angryfire::angryfire: Dit is volgens mij niet de opzet van het 'clubconcept'.:eek:

Na mijn derde biertje kwam Sabina (opnieuw) vrij. Ik had ze deze middag al eerder gespot en het was inmiddels wel 2 jaar terug dat ik met haar op de kamer was. Dus met een babbeltje gekozen om met haar naar de kamer te gaan en daar had ik geen spijt van....heerlijke dame die er lekker uitziet. :biggrin:

Hapje gaan eten (nou ja, wat er dan voor doorgaat) en met koffie erbij beetje uitbuiken boven in de bar. Het was vandaag inderdaad niet al te druk, maar ja als er volop wordt gepannenkoekt en daarnaast de dames op afspraak gaan werken, dan is er onder aan de streep nog weinig vrij. En dat terwijl de sfeer in deze club sowieso al te wensen over laat, de meeste beren zitten hier op zichzelf en hebben geen contact met andere beren en de wellness is 's winters ook wel erg beperkt.

Tijd om te vertrekken...bij de receptie werd nog gevraagd of alles goed was....nee dus....en ik heb mijn beklag gedaan over het feit dat er zoveel op afspraak wordt gewerkt! Op afspraak werken doe je met privé ontvangst en niet in een FKK club. Voorlopig heb ik niet zo veel zin meer om nog naar deze club te gaan. :mad:

cootje
5 december 2021, 14:47
Wordt volgende stap receptie bellen en een afspraak met je favo boeken op bepaalde tijd ?
Eventueel reserveringskosten in rekening brengen.

Eddy_V
5 december 2021, 14:57
Het is vervelend als je een dame niet kan boeken omdat enkele andere heren je al voor zijn geweest en vooruit geboekt hebben, maar dat kan je de club toch niet kwalijk nemen?
En de dames ook niet: voor hun ook fijn om te weten dat ze geen tijd hoeven te verspillen aan stompzinnige pre-sales gesprekken maar dat de volgende klant zich al netjes gewassen en geschoren heeft als zij weer beschikbaar is :)

Is naar mijn idee het gevolg van te weinig dames en te veel heren in een relatief kleine club waar ook niet genoeg kamers zijn om meer dames te laten werken, totdat de hutjes buiten eindelijk gebruikt mogen worden van de autoriteiten.
Dit is ook precies waarom ik een haat/liefde verhouding heb met Venus.. leuke dames maar je weet als (onregelmatige) bezoeker nooit of ze ook beschikbaar zijn

Boy69
5 december 2021, 14:59
Wordt volgende stap receptie bellen en een afspraak met je favo boeken op bepaalde tijd ?
Eventueel reserveringskosten in rekening brengen.

En op de aanwezigheidslijst de tijden vermelden dat ze (nog) beschikbaar zijn voor de aanwezige gasten

de duisburg spesjalist
5 december 2021, 15:09
En op de aanwezigheidslijst de tijden vermelden dat ze (nog) beschikbaar zijn voor de aanwezige gasten

gisteren middag was ik er rond 14 uur en voor de vroege neuker boy69 waren er genoeg opties er waren 13 dames aanwezig en het werd wat stiller met dames in de bar naar 18 uur:rolleyes:

Harko
5 december 2021, 15:14
Gewoon Venus mijden of een dame reserveren voor x uren.
De langdurig geboekte dames hebben gelijk, zij zijn daar puur voor geld en niet voor liefde of gezelligheid. Laten we eerlijk zijn, hun werk is toch zum kotzen. Man, gezin en familie in RO moet ook eten en in een BMW M of Benz AMG rijden van ons geld.

Johnsonxxx
5 december 2021, 15:47
Gewoon Venus mijden of een dame reserveren voor x uren.
De langdurig geboekte dames hebben gelijk, zij zijn daar puur voor geld en niet voor liefde of gezelligheid......

Dat zou nogal kortzichtig zijn van de dames, want ik (en veel andere beren) komen wel voor een beetje gezelligheid, en als die er niet is, ga ik naar een andere club waar die gezelligheid er wel is (bv BBL). En als het die kant op gaat blijven er alleen een paar dames over die op boeking werken en dat is dan voor de clubomzet/clubmanager niet goed. Kortom, club met beetje lange termijn visie zou boeken van afspraken moeten verbieden! Evenals het pannenkoeken (langer dan 1 uur op de kamer) op de drukkere dagen (vrijdag en zaterdag). Dan ben je wel goed bezig als clubmanager!

satanic surfer
5 december 2021, 16:40
De eerste de beste club die boeken van afspraken verbiedt kan pér direct ook de boeken toe doen dunkt me want elke zichzelf respecterende dame laat toch niet iemand anders bepalen wat zij wél of niet mag, met wie en op welke dag en voor welke tijdspanne. Dames bollen het dan vanzelve af want godbetert dat kan men toch niet meer ernstig nemen. Ik weet niet uit welk tijdperk Johnsonxxx stamt doch in het hedendaagse clubleven en opzekers sinds het courante gebruik van de mobiele telefoon (is dat nou al 20 of 30 jaar, sla me dood) worden er afspraken gemaakt tussen dames en heren en dat ter uitbreiding in elke club. Dus ter vermaak en genoegdoening van een individuele bezoeker (in casus ditmaal Johnsonxxx) zou een clubmanager dames het volgende moeten verbieden in willekeurige volgorde???:

* géén afspraken maken met klanten vooraf en dus verzekerde inkomsten derven
* géén langdurige boeking accepteren en dus gegarandeerd inkomen derven ter opleuking van de dag van een willekeurige bezoeker die mistevreden is tengevolge haar sessiegedrag met anderen (al eens nagedacht hoe die langdurige boeker van dienst zich daarbij voelt, u ontneemt hém zijn blijkbaar geprefereerde sessietijd/invulling)
* op drukkere dagen (sympathiekerwijs door Johnsonxxx zelfs gelimiteerd tot slechts 2 dagen waarvoor dank, hoe barmhartig van u) niet langer dan 1 uur mogen kameren en dus inkomsten derven want sommigen vinden op voorhand al dat 1 uur niet volstaat en die komen dus niet, en/of sommigen die het op de kamer dusdanig leuk vinden dat ze wat langer blijven dan vooraf gedacht en die worden dus ontgoocheld door het ingestelde maximum. In beide realistisch best probabele gevallen derft de dame in kwestie opnieuw centen
* ...
* ...

Johnsonxxx gaat benevens ook nog eens voorbij aan het feit dat een niet onaanzienlijk aantal bezoekers slechts voorbijkomen in een club voor een beperkte tijdsduur (vaak zakenmensen die een tijdsvenster hebben en dus slechts voor 1 of 2 uurtjes binnenwippen). Dat zijn doorgaans schoolvoorbeelden van afspraakboekingen want die prikken een tijdsgelinkte afspraak met een dame. Zij zijn doorgaans goud waard voor elke clubeigenaar as well (benevens de dame die zich ook verheugt op zulke verzekerde inkomsten om de zoveel weken) want die gasten betalen entree, douchen, drinken een koffie, kameren rond het vooropgestelde tijdstip kort na binnenkomst met de dame op basis van tijdsvenster, eten misschien nog een hapje doch vaak niet, drinken nog een koffie, douchen en taaien af...Ietsje lucratiever dan de halve- of gansedagklant die ontbijt, halve sloten drinkt, namiddagmaal nuttigt, 2 maal sauna, 6 maal douchen, whirlpooltje, douchen, avondmaal, douchen en tussendoor "misschien" ook een halfuurtje of uursessie tussendoor...

gewoon kut voor je Johnsonxxx dat uw geprefereerde dame een langtijdboeking had tijdens de tijdspanne die u toevalligwijs slecht uitkomt doch zo is het leven. Daar al té verbaasd van opkijken of haar die wensen te ontzeggen volgens uw eigen weldunken van wat een clubmanager zou moeten doen staat even vér van de realiteit dan sla me dood wat...Pech gehad en move on doch onverdenk toch effe uw eigen kortzichtigheid...Als de clubmanager ook maar half naar uw wensenpakket zou handelen is uw geprefereerde dame opzekers pér direct weg daar, én terecht...Wat een Schwachsinn!!!

Johnsonxxx
5 december 2021, 17:42
De eerste de beste club die boeken van afspraken verbiedt kan pér direct ook de boeken toe doen dunkt me want elke zichzelf respecterende dame laat toch niet iemand anders bepalen wat zij wél of niet mag, met wie en op welke dag en voor welke tijdspanne.

Wel eens gehoord van clubbeleid, waar dames minimale service moeten bieden en dezelfde prijzen etc. etc.??? Nou dat is precies hetzelfde hoor!! (of misschien nog wel erger). Weet dus niet onder welke sten jij hebt gelegen.:angryfire:

pret
5 december 2021, 17:44
Een club is niet bedoeld om langdurige afspraken te boeken met een dame. Indien betreffende dame en beer dit wensen, spreken ze maar buiten de club af in een hotel bijvoorbeeld.

Indien de dames daardoor weg zullen blijven het zij zo, zulke dames hebben niks te zoeken in een club.

Overigens is bij drukte een uur kameren beleid bij meerdere clubs met succes toegepast, wat ook niet geleid heeft tot vertrek van dames.

satanic surfer
5 december 2021, 19:34
Clubbeleid heb ik wel ´ns van gehoord. Doch wat u wenst is dat een clubmanager zelfstandige dames gaat verbieden met klanten sessieafspraken te maken. Dat is toch simpelweg niet realistisch en zorgt ongetwijfeld voor een massieve exodus van zowel dames als klanten uit de eerste de beste club dat dat rigoureus doorzet. Daarvoor moet men niet gestudeerd hebben om dat te snappen of denkt u nou werkelijk dat dames op middellange, laat staan lange termijn in een doorsnee club met louter halfuur of uursessietjes kunnen overleven? Welneen, die zijn uitermate snel met de Noorderzon vertrokken. Zonder langere boekingen af en toe vertrekt de gemiddelde vrouw ras uit een club. Halfuurklanten kunnen zich wat dat betreft louter gelukkig prijzen dat er een paar langtijdboekers zijn die de dame op regelmatige basis van voldoende centen voorziet zodanig dat ze er blijft en de occassionele klant haar doorgaans ook kan boeken voor ongeacht welke sessieduur zoals het hem uitkomt behoudens dus hoogstuitzonderlijk niet als ze pér toeval net tijdens zijn clubverblijf zulk een uitzonderlijke langtijdsboeking heeft die "afgesproken" is. Degenen die daarmee niet kunnen omgaan hebben pech, somtijds is het een soort van wrong timing om een specifieke dame te boeken. Kut op dat moment doch gelijkertijd als je ietsje verder denkt richting lange termijn gelukkig maar want haar tasje zal die avond goedgevuld genoeg geweest zijn zodanig dat ze er verhip nog aan toe hoogstwaarschijnlijk op middellange, laat staan lange termijn aanwezig zal tekenen.

Wat pret beweert is uiteraard zelden van toepassing geweest, voor zoverre me bekend in een paar clubs louter op uitzonderlijke party-dagen (bv. GT somtijds, LR hoogstuitzonderlijk), zéér kortstondig maar in AcaGold en voorts tijdens de coronacrisis toen Sixsens het alleenrecht op openen had en door die door omstandigheden in de schoot geworpen monopoliepositie door té extreme wachttijden qua kamers "moest" toepassen om nog enigszins tevreden dames&heren te herbergen doch op langdurige basis is zulk een kamerbeleid me in 15 jaar clubben in een trits landen en een aanzienlijke zooi clubs nooit als common bekend geweest. Dus dat nou gaan poneren als een succesvol toegepast concept op dagelijkse, of zelfs maar wekelijkse basis in een "pandemievrije" clubtijd is simpelweg incorrect! Uiteraard verblijf ik volgaarne als collega pret zijn stelling kan staven met meerdere voorbeelden die dat langdurig mét succes hebben toegepast tussen 2005 en februari 2020...Alvast dank daarvoor...

Johnsonxxx
5 december 2021, 19:43
Een club is niet bedoeld om langdurige afspraken te boeken met een dame. Indien betreffende dame en beer dit wensen, spreken ze maar buiten de club af in een hotel bijvoorbeeld.

Indien de dames daardoor weg zullen blijven het zij zo, zulke dames hebben niks te zoeken in een club.

Overigens is bij drukte een uur kameren beleid bij meerdere clubs met succes toegepast, wat ook niet geleid heeft tot vertrek van dames.

Jij begrijpt 't wel! Die andere beer voelt zich aangesproken en is op zijn pik getrapt, hahaha!

Player
5 december 2021, 20:28
Ik begrijp niet waarom er voorkeur gegeven wordt aan een droge lever lessen op het moment dat dames vrij zijn tenzij het gratis bier voor 19u maximaal benut moet worden. Als achteraf dan de dame naar keuze niet meer vrij is, is dat jammer maar helaas. Er bestaat geen enkele ernstige Club die zich daar gaat in mengen en zo'n Club zou sneller leeglopen qua dames en veel klanten dan het stadion van RSCA tegenwoordig. Verwachten dat men om het even wanneer een Club mag binnenvallen en constant vrije keus heeft van de volledige LU is wat vreemd. Gewoon eten wat de pot schaft bij drukte. Als het over max 1/2u of 1u kamertjes gaat is dat idd bij mijn weten niet een succesformule waar dames en veel heren staan op te wachten in een SC.

pret
5 december 2021, 20:53
Clubbeleid heb ik wel ´ns van gehoord. Doch wat u wenst is dat een clubmanager zelfstandige dames gaat verbieden met klanten sessieafspraken te maken.

Als club kun je als regel instellen, waarbij je aangeeft dat bij drukte maximaal een uur gebruik gemaakt dient te worden van de kamer om andere dames en beren tevreden te houden. Het lijkt mij dan dat hiermee de zelfstandigheid van dames niet getast wordt. Dames kunnen nog altijd met hun afspraak de kamer op, maar niet langer dan een uur dus.

Dat is toch simpelweg niet realistisch en zorgt ongetwijfeld voor een massieve exodus van zowel dames als klanten uit de eerste de beste club dat dat rigoureus doorzet.

Het is wel degelijk realistisch en ik ken geen enkele voorbeeld dat dit beleid heeft geleid tot massieve exodus van dames en beren. Ja er waren pannenkoekende beren die op deze forum geklaagd hebben dat ze bij het betreffende beleid niet langer meer de club zouden bezoeken. Zoals verwacht weten we inmiddels dat deze beren zich hieraan niet hebben gehouden.

Mocht satanic surfer voorbeelden van hebben van vertrekkende en niet terugkerende dames en beren door maximale kamertijd dan verneem ik dat graag.

Daarvoor moet men niet gestudeerd hebben om dat te snappen of denkt u nou werkelijk dat dames op middellange, laat staan lange termijn in een doorsnee club met louter halfuur of uursessietjes kunnen overleven? Welneen, die zijn uitermate snel met de Noorderzon vertrokken. Zonder langere boekingen af en toe vertrekt de gemiddelde vrouw ras uit een club..

In deze Corona tijden lijkt het mijnzowel voor dames en clubs niet verstandig om in lange termijn te denken. Indien sommige dames hierdoor willen vertrekken zeg ik adieu. Niemand zal ze tegenhouden.

Halfuurklanten kunnen zich wat dat betreft louter gelukkig prijzen dat er een paar langtijdboekers zijn die de dame op regelmatige basis van voldoende centen voorziet zodanig dat ze er blijft en de occassionele klant haar doorgaans ook kan boeken voor ongeacht welke sessieduur zoals het hem uitkomt behoudens dus hoogstuitzonderlijk niet als ze pér toeval net tijdens zijn clubverblijf zulk een uitzonderlijke langtijdsboeking heeft die "afgesproken" is.

De (half)uur klanten prijzen zich dus niet gelukkig met langetijdboekers. Immers de dame waarmee ze kameren, voorzien zij van zodanige centen dat betreffende dame haar dag afsluit, omdat ze genoeg centen heeft binnengeharkt.

Daarnaast is het ook niet fijn voor dames die geen langetijdboekers hebben, immers zij kunnen de (half)uur-boekers niet mee naar de kamer nemen omdat de kamers niet beschikbaar zijn.

Het is ook inmiddels bekend dat de meeste bezoekers van een club beren (half)uur-boekers zijn. Dus als club zijnde hou je het liefst iedereen tevreden, maar als je toch keuzes dient te maken, kijk je naar de meerderheid lijkt mij.

Uiteraard verblijf ik volgaarne als collega pret zijn stelling kan staven met meerdere voorbeelden die dat langdurig mét succes hebben toegepast tussen 2005 en februari 2020...Alvast dank daarvoor..

Het verbaast mij dat satanic surfer meerdere voorbeelden wilt vanaf 2005 buiten wat hij zelf heeft aangeven.

Wat pret beweert is uiteraard zelden van toepassing geweest, voor zoverre me bekend in een paar clubs louter op uitzonderlijke party-dagen (bv. GT somtijds, LR hoogstuitzonderlijk), zéér kortstondig maar in AcaGold en voorts tijdens de coronacrisis toen Sixsens het alleenrecht op openen had en door die door omstandigheden in de schoot geworpen monopoliepositie door té extreme wachttijden qua kamers "moest" toepassen om nog enigszins tevreden dames&heren te herbergen

Bij deze voorbeelden heeft dit beleid uitstekend dienst gedaan, waarmee overgrote deel van bezoekers (dus zowel dames en beren) tevreden mee waren. Ik draai niet zolang mee als satanic surfer in het clubgebeuren dus het kan heel goed kloppen dat dit iets meer is van de laatste jaren. Hieruit kan ik enkel concluderen dat clubs dit voortschrijdende inzicht 15 jaar terug niet hadden.

Patjax
5 december 2021, 21:10
De befaamde 1 uurs regeling is ook makkelijk te omzeilen. Tijdens een party in AG ooit na een uur gewoon naar beneden met de dame en wachten op nieuwe sleutel om hetzelfde nogmaals te herhalen. Dus dame niet beschikbaar en kamer (wel 3 verschillende) gewoon 3 uur bezet. Recentelijk heeft AG het weer in het leven geroepen op vrijdag- en zaterdagavond. Dames gaan nu na een uurtje gewoon zichzelf opnieuw inschrijven.

Brad Clitt
5 december 2021, 21:16
Interval-pannekoeken dus, deed ik vorig jaar al in de club die niet genoemd mag worden.
Tijdens de gedwongen pauze dus lekker douchen en/of wat eten/drinken en/of (mee)roken.

satanic surfer
5 december 2021, 21:36
@ pret betreffende uw respons in 6 stappen, ik zal keurig riposteren in 6 schijfjes na uitgesneden dinges van mezelve, da´s louter eerlijk oder?

1: Johnson stelt zelf in z´n bericht dat het niet druk was zaterdag ter plaatse, er was simpelweg 1 gewenste dame (té) langdurig geboekt. Als er al een gevoelde eeuwigheid in clubs welgeteld 0 clubs dat gelimiteerd tijdsconcept hebben doorgevoerd behoudens dus extreme uitzonderingen tijdens party´s (een zevental dagen per jaar) doet een mens vermoeden dat dat niet bepaald een concept is dat enigerlei vruchten zou afwerpen of vrouwen zou bevallen.

2: natuurlijk kan u géén enkel voorbeeld van een massieve exodus aanhalen want zoals in punt 1 vermeldt, géén enkele clubmanager was zoooo oliedom om dat zelfdestructieve concept te benutten goed wetende dat ie z´n damesarsenaal daarmee een massief pad in de korf zou zetten en zowel dames als liefhebbers van langere sessies (doorgaan recidivisten qua clubbezoeken for that matter) zit ophoepelen.

3: In deze Coronatijden lijkt het me uitermate belangrijk om langetermijn te denken, met een sowieso moeilijke situatsie qua clubbing lijkt het me primordiaal om als club je software en ware kapitaal, namelijk de aanwezige dames quasi buitentemanouvreren door hun kans op inkomen deels te fnuiken door tijdsbeperkingen of afspraakverboddinges. In bijna elke club heerst er bloedarmoede qua numbers en dus zomaar adieu zeggen wegens ridicule non-redenen lijkt übergek vanuit clubeigenaars pov, opzekers als men in ogenschouw neemt dat dames tevens de beste klanten des club zijn want zij betalen evenveel of soms merkelijk méér entree per dag en behoudens extreme uitzonderingen zijn ze merkelijk méér dagen per week betalend aanwezig dan de ijsbeer en bovendien heeft elke club een respectabel aantal dames nodig om klanten te lokken...Dus zomaar effe snel adieu zeggen tegen je beste klanten (dames) en hun beste klanten die meeverhuizen doorgaans lijkt me niet al té snugger clubmanagement...

4: Dat halfsuursklanten niet gelukkig zijn met langetijdsboekers is kortzichtig zoals in bovenstaande post beschreven. Zonder langtijdsboekingen zijn opzekers goede dames snel pleite richting elders. Dames die géén langtijdsboekers hebben profiteren zelfs deels van de dames die wél langtijdsboekers hebben want als dusdanig maken zij frequent kamergangen met heren die tevergeefs wachten op de langgeboekte dame(s) die onbereikbaar zijn. Casus Johnsonxxx en Sabina is daar een schoolvoorbeeld van zoals u in z´n post kan vinden...2 jaar geleden doch door "overmacht" kamergang wegens onbeschikbaarheid C. Het gros des bezoekers van een club zijn hoogstwaarschijnlijk idd (half)uursboekingen doch die vullen niet de tasjes van dames want het gros van hen zijn sporadische bezoekers, clubnomaden die overal naartoegaan doch dames die honkvast zijn hebben hun stammgasten nodig die op regelmatige basis voldoende komen uitgeven zodanig dat ze aanwezig blijven om ook de occasionele passanten te plezieren .

5: Mijn vraag richting voorbeelden bleef onbeantwoord...Ik gaf enkele calamiteit-events in GT/LR en de Covidalleenheerschappij van Sixsens. Jammer dat u géén succesvolle versies kunt opsommen die dat jarenlang succesvol deden.

6: Hoegenaamd géén vorm van voortschrijdend inzicht, zonder Coronaissue had Sixsens dat nog niet maar overwogen en de extreme party-uitzonderingen kan men bezwaarlijk een jaarsinvullend verschijnsel noemen dat dusdanig uitstekend werd ontvangen door dames&eigenaars&klanten dat ze dat niet elke dag hebben doorgezet. Simpelweg wegens massief hogere herenopkomst op die uitzonderlijke dagen dat men om de dames die ook in groteren getale quasi verplicht aanwezig waren en tot 2-uurse wachttijd oplopende calamiteiten hebben trachten te regeluren doch om dat als een typische clubdag te gaan promoveren lijkt me compleet belachelijk...

Grützi

Eddy_V
5 december 2021, 22:55
En dat allemaal vanwege een dame die met een paar aanwezige bezoekers een wachtlijst was overeengekomen, waardoor een andere bezoeker niet meer aan de/zijn beurt kwam.
Het ging niet eens over langdurig bezet zijn door één pannekoek of beperkingen van de kamerduur…

rob45
5 december 2021, 23:07
En dat allemaal vanwege een dame die met een paar aanwezige bezoekers een wachtlijst was overeengekomen, waardoor een andere bezoeker niet meer aan de/zijn beurt kwam.
Het ging niet eens over langdurig bezet zijn door één pannekoek of beperkingen van de kamerduur…Ook is het nu weer een uitzonderlijke tijd met de 2G+ regeling en zal het ook niet storm lopen in de Duitse clubs.
Nog sterker,veel ijsberen zijn nu in een winterslaap gegaan omdat ze het toch wel een heel gedoe vinden.
De clubdames vinden een beetje zekerheid nu ook wel prettig en dat is ook zeker begrijpelijk in deze tijden.
Verder is pannenkoeken van alle tijden bij heel wat clubs trouwens.
Alleen bij hele drukke partys werd in het verleden sons wel een grens gesteld door clubs van 1 uur kameren max. met een dame.
Dit was meer om de kamerwachtijden binnen de perken te houden.

mentholbear
8 december 2021, 04:01
gisteren middag was ik er rond 14 uur en voor de vroege neuker boy69 waren er genoeg opties er waren 13 dames aanwezig en het werd wat stiller met dames in de bar naar 18 uur:rolleyes:

Vandaar dat Ik ook graag vroeg kamer. Eind van de dag kan er nogal stress ontstaan als er geen gewenste dame beschikbaar is.

Dat zou nogal kortzichtig zijn van de dames, want ik (en veel andere beren) komen wel voor een beetje gezelligheid, en als die er niet is, ga ik naar een andere club waar die gezelligheid er wel is (bv BBL). En als het die kant op gaat blijven er alleen een paar dames over die op boeking werken en dat is dan voor de clubomzet/clubmanager niet goed. Kortom, club met beetje lange termijn visie zou boeken van afspraken moeten verbieden! Evenals het pannenkoeken (langer dan 1 uur op de kamer) op de drukkere dagen (vrijdag en zaterdag). Dan ben je wel goed bezig als clubmanager!

Als Dagobeer snap ik je invalshoek. Maar mijn persoonlijke ervaring is als die van Satanic Surfer. Een club die vol zit met dames die ingesteld zijn op budget/30min/snelle neukers hebben ook zo hun nadelen. Een club als Mondial of Oceans bijvoorbeeld. Even heel over de kam schrerend genomen zit het publiek daar in een onderbroek met een grote fles drank. Mooie jonge meiden daar ook. Maar die waren vaak gericht op snel afwerken of een prive feestje te bouwen ipv GFE te leveren.
Of By Night voor de budget beren (en nee Herr Fick, daar versta ik persoonlijk jou niet onder ;)). Voor 25p30 kon je daar uitgebreide ouderwetse service krijgen. En smaken verschillen, maar de optiek van de meerderheid had niet mijn voorkeur.

Zou de meerderheid van de dames wel goeie service leveren voor 100p60? Gezien de vele upsell blijkbaar ook niet meer.
Ik had het wel graag zo gezien hoor. Want ik pannenkoek niet meer en maak nu meestal maar een half uur kamertje.

Ik begrijp niet waarom er voorkeur gegeven wordt aan een droge lever lessen op het moment dat dames vrij zijn tenzij het gratis bier voor 19u maximaal benut moet worden.

Ik heb gelukkig dat probleem niet. Het buffet blijft ook na 19u geopend ;)
Maar inderdaad. Ik had al vrij snel na al die uitspattingen met birinnen sessies, trio's quatro's cinqo's in het 'begin' ook snel door dat ik beter vroeg gekamerd kon hebben, om te voorkomen dat m'n gewenste dame later op de avond bezet zou zijn.
Vandaar dat ik met het Joker systeem werk. Voorheen wilde ik wel wachten totdat zo goed als de hele line up paraat was om een totaal plaatje te hebben, en daaruit dan mijn keuze te maken. Ik had toen de tijd om tot het einde te wachten. Of desnoods haar de dagen erna te schaken.
Maar nu vertel ik zo een beetje wanneer de DJ en de krijgertje arriveren. En dan is het stressen als ze in de avond bezet is. Dus kamer ik de dame die me overdag het meest bevalt wanneer het nog niet zo druk is. Daarna kan ik me volledig storten op het buffet ;)
Voordeel bij SC Venus is dat de meeste dames er relatief vroeg zijn. En niet zoals bij Happy er nog een blik DVP rond 21:00 wordt opengetrokken.
Mocht er onverhoopt later toch een dame verschijnen die m'n interesse heeft, dan trek ik de joker kaart om ook met haar te kameren.
Bijkomend voordeel is dat zo een opgelegde beperking een kamertje meer bijzonder maakt. In het begin neukte ik er op los. In het SKW misschien wel 10 dames op een dag. En tijdens het clubben gemiddeld ook wel 6 op een dag tijdens de SC rondtocht. Nu 'moet' ik echt kiezen. Alhoewel... Bij Samya laatst zaten er 4 jokerkaarten in het dekspel :hammer:

Als club kun je als regel instellen, waarbij je aangeeft dat bij drukte maximaal een uur gebruik gemaakt dient te worden van de kamer om andere dames en beren tevreden te houden. Het lijkt mij dan dat hiermee de zelfstandigheid van dames niet getast wordt. Dames kunnen nog altijd met hun afspraak de kamer op, maar niet langer dan een uur dus.

De (half)uur klanten prijzen zich dus niet gelukkig met langetijdboekers. Immers de dame waarmee ze kameren, voorzien zij van zodanige centen dat betreffende dame haar dag afsluit, omdat ze genoeg centen heeft binnengeharkt.

Daarnaast is het ook niet fijn voor dames die geen langetijdboekers hebben, immers zij kunnen de (half)uur-boekers niet mee naar de kamer nemen omdat de kamers niet beschikbaar zijn.

Het is ook inmiddels bekend dat de meeste bezoekers van een club beren (half)uur-boekers zijn. Dus als club zijnde hou je het liefst iedereen tevreden, maar als je toch keuzes dient te maken, kijk je naar de meerderheid lijkt mij.

Wat patjax en de verloofde al zeiden, daarmee krijg je dat een dame ook buiten de kamer gepannenkoekt blijft met dat interval pannenkoeken. Zichtbaar, maar onbereikbaar.

Ja, er zijn dames die hun dag later beginnen (tot hun date er is) en of eerder vertrekken (na al hun afspraakjes). Maar er zijn er genoeg die er blijven of gewoon normaal hun dag beginnen. Dan heb je ook kans met ze te kameren.
En er zijn beren die net als jij meer van dat spontane houden, maar je zou zelf ook een afspraakje kunnen maken. Mijn ervaring is dat dit heus niet alleen maar gaat voor pannenkoek sessies. Ik ben vrij flexibel, dus ik checkte meestal vooraf of een dame er die dag is en of ze een gaatje voor me zou hebben. Zo niet, dan spreken we voor een andere dag af. Zo moeilijk ben ik niet.
Want ik herken wel wat SS zegt over veel goeie service dames. Die werken ergens graag, omdat ze goeie klanten hebben. En dat zijn vaak pannenkoekers.
En ja, die kunnen ook buiten club afspreken, wat sommigen ook doen. Maar soms is het makkelijk als je meerdere pannenkoekers op een plek 'aan elkaar kunt rijgen', tussendoor andere klanten aan de haak kunt slaan, en net als ik vinden sommige pannenkoekers het misschien om wat voor reden dan ook fijner in een saunaclub dan om met zo een schoonheid buiten te vertoeven.

En ja, als er kamer gebrek is, zoals toen bij de vlaaienclub tijdens de lockdown, was het onprettig als dames met een klant lang niet aan een kamer kunnen komen. Dan kan een maximale kamerduur prettig zijn als het een structureel probleem voor veel dames is.

Als de toestroom hoog genoeg is en de balans goed genoeg misschien wel. Maar als toestroom niet meer hoog genoeg is, richt je je misschien meer op je klanten die je het meest opleveren om die te behouden of dergelijke aan te trekken. Zoals Happy met de grote flessen en sisha pijlen.
En balans. Want de meeste dames hebben liever enkele duur betalende klanten dan veel half uur klantjes. Je hebt natuurlijk uitzonderingen die zelfs dan nog goeie service leveren, maar je hebt ook dames die liever in een uur 6 klantjes proberen te hebben cq af te werken.
Daarnaast heb je met kwantiteit, dat je wel wel veel 30 minuten klanten kunt hebben in een club, maar als ze maar 1 of 2 kamertjes maken en dat verdeeld over vele dames kan aan het eind van de streep toch minder voor de dames opleveren dan als ze elders een paar pannenkoekers mogen bedienen.
Dus de meerderheid mag dan wel 30 min kamerberen zijn. Maar alles daar optimaal op afstemmen kan negatief werken.
Want massa is kassa. Maar niet als de massa in de corona tijden niet meer zo massaal is. Of dat er zoveel aanbod aan clubs zijn dat de massa meer verspreid is geworden.
Ben benieuwd wat voor gevolgen de vele verdwenen clubs (Living Room, Golden Dreams, Marisol/Gallardo, PSR, GT, YY, Harem, By Night, etc) voor gevolgen heeft voor het ijsberenlandschap.

De befaamde 1 uurs regeling is ook makkelijk te omzeilen. Tijdens een party in AG ooit na een uur gewoon naar beneden met de dame en wachten op nieuwe sleutel om hetzelfde nogmaals te herhalen. Dus dame niet beschikbaar en kamer (wel 3 verschillende) gewoon 3 uur bezet. Recentelijk heeft AG het weer in het leven geroepen op vrijdag- en zaterdagavond. Dames gaan nu na een uurtje gewoon zichzelf opnieuw inschrijven.

Voordeel is wel wat Pret beschreef dat andere dames en heren de kans krijgen een kamer op te zoeken.
Dus je hebt welliswaar bij elkaar wel 3 kamers voor 3 uur bezet gehouden, maar niet achter elkaar. Je moest waarschijnlijk telkens achter aan de rij aansluiten.

Ook is het nu weer een uitzonderlijke tijd met de 2G+ regeling en zal het ook niet storm lopen in de Duitse clubs.
Nog sterker,veel ijsberen zijn nu in een winterslaap gegaan omdat ze het toch wel een heel gedoe vinden.
De clubdames vinden een beetje zekerheid nu ook wel prettig en dat is ook zeker begrijpelijk in deze tijden.

Dat niet alleen, maar sommige dames houden het ook (voorlopig) voor gezien, waardoor er voor de beren die wel gaan minder keuze is. Bovendien gaan sommige DVP standaard rond deze tijd met kerstreces, wat de keuze voornde ijsbeer nog meer beperkt. Dus kan me voorstellen dat als je enige (paar) opties onbereikbaar zijn, dat het dan balen is.

Jan Verplancke
8 december 2021, 11:20

Je kijkt ook naar wat het meeste oplevert. Daarbij kun je kiezen voor de korte termijn of de lange termijn. Best lastig allemaal. Ik vind de analyse van Mentholbear prima. Als je de ene beer tevreden stelt, trap je de ander op z'n tenen.

Een club verdient meer aan iemand die met z'n maten wat flessen drank achterover slaat dan aan iemand die entree betaalt, zich volgiet met gratis drank en volpropt met gratis eten en dan een half uur gaat kameren.

En als dames daar tegen betaling de hele avond bij kunnen zitten, vinden veel dames dat ook interessanter dan een paar keer een half uur volle bak met een half uur klant, waarbij ook nog pré-sale wordt verwacht en ze misschien nog op de sleutel moeten wachten.

Natuurlijk jagen die flessen wel 'n ander type klant weg. Degene die baalt dat alle zitbanken de hele avond bezet zijn en lekkere hapjes niet beschikbaar zijn voor een kamertje, omdat ze de hele avond bezet worden gehouden.

Ik denk dat e.e.a. heel lastig in de hand te houden is via allerlei regeltjes. Wel heb ik altijd gevonden dat je één type beer buiten moet zien te houden of moet zien te ontmoedigen. Da's de 3G beer, die komt voor Gratis eten, Gratis drinken en Gratis aandacht van vrouwen. Aan deze beer heeft niemand iets. De club pakt er entree mee, maar omdat de 3G beer vaak vroeg komt, laat vertrekt en als doel heeft "zijn entree eruit te halen" kost 'ie relatief meer dan andere beren en verdien je er sowieso niks extra's op, omdat hij geen dingen doet/drinkt die extra geld kosten. En de dames hebben er al helemaal niks aan. De 3G beer is alleen maar uit op gratis aandacht en dat doet 'ie door zoveel mogelijk onbetaalde tijd van dames te verspillen.

Uiteindelijk regelt de markt zoiets wel natuurlijk. Als er voldoende beren zijn die halve uurtjes willen maken, niet voor de flesjes gaan, etc, dan zullen uiteindelijk andere clubs daar wel weer brood in zien.

pret
8 december 2021, 12:13
Een club verdient meer aan iemand die met z'n maten wat flessen drank achterover slaat dan aan iemand die entree betaalt, zich volgiet met gratis drank en volpropt met gratis eten en dan een half uur gaat kameren.

En als dames daar tegen betaling de hele avond bij kunnen zitten, vinden veel dames dat ook interessanter dan een paar keer een half uur volle bak met een half uur klant, waarbij ook nog pré-sale wordt verwacht en ze misschien nog op de sleutel moeten wachten.

Natuurlijk jagen die flessen wel 'n ander type klant weg. Degene die baalt dat alle zitbanken de hele avond bezet zijn en lekkere hapjes niet beschikbaar zijn voor een kamertje, omdat ze de hele avond bezet worden gehouden.

Kennelijk geen succesvolle concept als je kijkt hoe sommige clubs hiermee gedegradeerd zijn van topclub naar een flopclub.

Willem2
8 december 2021, 12:15
Kan het weer over Saunaclub Venus gaan want daar loopt het best wel goed ...
Club is open en je kan je naast de club laten testen ...

pret
8 december 2021, 12:22
En er zijn beren die net als jij meer van dat spontane houden, maar je zou zelf ook een afspraakje kunnen maken. Mijn ervaring is dat dit heus niet alleen maar gaat voor pannenkoek sessies. Ik ben vrij flexibel, dus ik checkte meestal vooraf of een dame er die dag is en of ze een gaatje voor me zou hebben. Zo niet, dan spreken we voor een andere dag af. Zo moeilijk ben ik niet.
Want ik herken wel wat SS zegt over veel goeie service dames. Die werken ergens graag, omdat ze goeie klanten hebben. En dat zijn vaak pannenkoekers..

Ja ik hou van het spontane en verassingseffecf. Een club bezoeken beschouw ik als een uitje en niet om een bepaalde dame te bezoeken.

de duisburg spesjalist
8 december 2021, 17:20
Kan het weer over Saunaclub Venus gaan want daar loopt het best wel goed ...
Club is open en je kan je naast de club laten testen ...

verder is de club niet verkeerd alleen meer variatie in de nationaliteit van de dames zou mooi zijn maar het is corona tijd

Jan Verplancke
8 december 2021, 18:34
Kennelijk geen succesvolle concept als je kijkt hoe sommige clubs hiermee gedegradeerd zijn van topclub naar een flopclub.

Ja, op een gegeven moment een beetje overkill. Veel clubs zijn op een gegeven moment overgestapt naar tot laat 's nachts (of vroeg in de morgen). Veel clubs hadden al moeite om in één shift een goede line-up te laten hebben, laat staan in twee.

Idee dat op een gegeven moment het aantal clubs ook veel te hard is gegroeid en de aanwas van nieuwe dames wat is gestokt. Wat je dan vooral krijgt is van club naar club hoppende dames, omdat het bijna overal tegenvalt c.q. niet meer is wat men gewend was.

kempie
8 december 2021, 20:49
Ja ik hou van het spontane en verassingseffecf. Een club bezoeken beschouw ik als een uitje en niet om een bepaalde dame te bezoeken.

Dan snap ik niet wat je tegen het reserveren hebt. Verrassing wat je aantreft in de club en door het afspraak maken nog een verrassing of ze vrij zijn en tijd hebben die dag of een afspraak hebben. Kan je dubbel worden verrast.

degoof
9 december 2021, 16:56
Fijn dat we het toch weer gewoon over de club gaan hebben, wat me een heel verstandige keuze lijkt.

Ik ben nog steeds heel erg blij met Venus en ook met het aanbod aan dames. Dat is ook de reden dat ik er graag kom.
Uiteraard kan ieder daar zijn eigen kijk op hebben en daarom is het ook goed dat er verschillende soorten clubs zijn. Voor ieder wat wils ;)

Ik ga in ieder geval weer snel een dag naar Venus. Genieten van een relaxte sfeer, mooie dames en een goede service.

Shaft9999
10 december 2021, 09:19
ja, aber jetzt ganz schnell einen neuen Fotografen einstellen und Fotos der neuen Damen veröffentlichen, denn das dauert jetzt zu lange.

Philoe
10 december 2021, 23:31
Met het vrijkaartje van Willem vandaag deze mooie club bezocht. Eerst een covid test om de hoek en mijn vrijkaartje stond niet op de lijst van de thekefrau, maar ik mocht toch zonder probleem gratis naar binnen. Einde middag zo’n 8 meiden binnen en dit liep iets op richting de avond. Het viel me op dat er lange kamers gemaakt werden en dat je snel moest zijn om je favoriet te schaken.
Allereerst kwam Anka bij me liggen…..jonge skinny blondje met bril. Gekamerd met haar en was prima met alles erop en eraan. Tussendoor in jacuzzie en kippevleugeltjes eten en hierna Isabelle bij me geroepen. Ook een slanke meid met iets grotere borsten en op de kamer lekker genoten.
Vond het wel een raar gezicht: splinternaakte meiden met een mondkapje op….op de zetel gingen deze gelukkig af. Er werd niet heel streng opgelet, sommigen liepen ook zonder mondkapje door de club.
Willem dank voor het vrijkaartje!

Johnsonxxx
11 december 2021, 10:16
... Einde middag zo’n 8 meiden binnen en dit liep iets op richting de avond. Het viel me op dat er lange kamers gemaakt werden en dat je snel moest zijn om je favoriet te schaken...

De vakantie uittocht is begonnen :eek: .....om een favorietje te schaken moest je hier sowieso al snel en lucky zijn....dat wordt nummertje trekken :biggrin::biggrin::biggrin:

Helaas dus een flinke lijst van afwezige meiden en veeeel zonder foto (daar was al over geschreven), waarschijnlijk de meesten eendagsvliegen, heeft weinig zin om die meisjes op de AWL te laten staan.

edwinhotel
15 december 2021, 21:32
Vanmorgen om 11.30 de parking op gedraaid en die was leeg, de parking aan de overkant een enkele auto dus dat was een goed begin. De teststraat was ook leeg dus zo geregeld en het bleek dat ik bii uitstappen al gesignaleerd was maar Sabina begon in de late shift dus ik moest geduld hebben. In de club even vaste ritueel en had eigenlijk idee om Melody te schaken maar medebeer zat er al bij en verder zat Isabella aan de bar en nog twee dames. Op het podium geploft komt een van de dames bij me liggen, Mirela. Nog nooit mee gekamerd maar is al langer in Venus dus moet goed zijn. Een half uur werd een uur en na twee uur volledig voldaan de kamer verlaten. Mijn date was al ongerust en amper gedoucht stond ze voor me in een mega lekkere outfit, zat ze op me en had ze al aangegeven dat het een lange kamer ging worden: Sabina, voor mij de topper van Venus die af en toe zich zelf laat zien, heerlijke kamer, onwijs genoten. Ga snel weer!

Madmaxy
25 december 2021, 13:47
Wij gaan zo eens kijken bij Venus, gisteren gebeld en zijn open al vreemd dat er niets over op de website staat. Hopelijk heeft de theke het goed verstaan...

JonnyFontane
25 december 2021, 14:51
Ze zijn open.....en je kunt ook laten testen

Ascari
25 december 2021, 16:49
De testlocatie is alleen op 1 januari gesloten.

Jester
28 december 2021, 17:16
Zojuist even naar Hamminkeln geweest. Als ervaren club bezoeker weet je dat je deze weken geen topdagen moet verwachten. Bij Venus was er echter een prima bezetting met 10 dames. ik was er rond een uur of 1. Even bij de buurman een negatieve test gescoord en de volle parkeerplaats deed al vermoeden dat ik niet de enige met hoge nood was.

Binnen viel het echter mee. Een man of acht zat in de bankjes, maar er waren ook een stuk of vier dames beschikbaar. Ik ben met Anka naar de kamer gegaan. Een sessie zonder verrassingen, maar het blijft genieten met zo'n mooie dame. Daarna weer terug naar de bar en daar leek het inmiddels wel een homobar te zijn geworden. Het had niet gesneeuwd, maar het zag wit van de badjassen. Een aantal dames kwam sporadisch beschikbaar. Ik had geen zin om daar op te wachten en heb de burgerkleren weer aangetrokken.

ik schrijf dit bericht voor de mede-strijders, zodat ze weten wat ze kunnen verwachten. Een prima line up aan dames, maar ook een overschot aan ijsberen.

Liefje
28 december 2021, 21:59
Ik heb dezelfde ervaring als Jester hierboven beschrijft.
Geen plek meer op de parkeerplaats. Aan de overkant geparkeerd.
Dacht eigenlijk dat het in deze week wel rustig zou zijn. Niet dus!!!
Bij het testen ook al drukker dan normaal.
Kreeg een locker op de onderste rij. En ook erg druk bij de lockers.
Kwam de zaal in en inderdaad, zoals hierboven omschreven, alleen maar witte badjassen. Geen dame te bekennen.
Na een tijdje zag ik in een flits Sandra lopen, maar ze was ook direct weer weg. Sandra is een meisje waar ik vaker mee naar de kamer ga en had me verheugd op een samenzijn met haar.
Dus ik rondlopen en kijken waar ze is. Als laatste in het restaurant gedeelte gaan kijken en waarachtig, daar zat ze, heel alleen, te eten.
Ze was verheugd mij te zien en dat was wederzijds.
Ze vertelde dat het erg druk was en dat ze kamer na kamer had. Ik vroeg of ze nog afspraken had en ze zei, ja, nu wel met jou.
Ze ging de sleutel halen en we zijn naar de kamer gegaan. Het was weer fantastisch. Heb 1,5 uur volgemaakt met haar zonder moeite.
We hebben een bijzondere klik moet ik zeggen.
Terug aan de bar weer hetzelfde, alleen maar mannen in witte badjassen. De dames deden goede zaken.
Mirela was ook constant bezet , dus vandaag geen kamer met haar gemaakt.
Uiteindelijk vertrokken na genoemde enige kamer, aangezien ik niet op wacht wilde staan om de eerste dame die vrijkwam te kapen.
De kamer was fantastisch, maar de verhouding beren/dames was gigantisch in onbalans.
Volgende keer beter.

Mooiejoke
28 december 2021, 23:12
Blijkbaar kun je er bij Venus geen staat op maken. Ik was er vorige week woensdag. Toen was het heel goed te doen. Wel wat meer beren dan dames. Maar je kon wel gewoon je eigen keuze maken.

kempie
28 december 2021, 23:42
Blijkbaar kun je er bij Venus geen staat op maken. Ik was er vorige week woensdag. Toen was het heel goed te doen. Wel wat meer beren dan dames. Maar je kon wel gewoon je eigen keuze maken.

Tja maar deze week is ook de week tussen kerst en oud en nieuw in natuurlijk waarin best veel mensen vrij zijn.

Johnsonxxx
29 december 2021, 09:11
In deze tijd hooguit 10 meiden aanwezig, en bijna alle beren vrij, dus begrijpelijk dat er sprake is van onbalans.
'Normaal', enige weken terug, was het hier trouwens ook al vaak (tenminste die keren dat ik kwam) in onbalans. Komt bij dat er veel op afspraak wordt gewerkt en ook vaak meerdere uren met een dame op de kamer wordt gepannenkoekt.

Om hier spontaan een dame te treffen wordt dus bijna onmogelijk, wat de sfeer ook al niet ten goede komt. :rolleyes:

Piet Plezier
29 december 2021, 11:53
de meiden in Venus hebben het niet zo op de budget beukers van 30 minutes, en gelijk hebben ze
Voor een vluggertje kun je beter naar de Vulkan gaan 30 minuten noem ik een vluggertje
Ikzelf ga ook altijd minimaal 2 uur, omdat ik ondertussen wel weet wie ik moet hebben om een goede kamwrgang mee te hebben
En we weten allemaal dat het overal klote is met de dames aantallen in deze tijd van het jaar
Gelukkig hier in Roemenië geen lange wachttijden en volop dames.

JonnyFontane
29 december 2021, 13:11

Ik was er vorige week ook....
Niet te druk en prima tijd gehad.

Johan35
29 december 2021, 17:38
Eugenia en de Masseuse

Gezakt
Op Tweede Kerstdag ben ik met mede-ijsbeer Lesyeux naar Venus gereden. Even een dagje ontspannen.
Eerst inderdaad een test halen bij het teststation, aan de zijkant van het toch al niet ruime terrein van de club.
Het is volgens mij een gewone testlokatie voor het hele dorp, want de meeste mensen leken mij geen notoire h**renlopers, of ik moet de nachbarin von nebenan verkeerd ingeschat hebben.
De kleine caravan in, je gegevens invullen op een papiertje, en afgeven aan het loket. Hopelijk snappen ze alles. Door naar de brede dame achterin, die vriendelijk met het wattenstaafje door je mond gaat.
Tien minuten buiten op het stoepje wachten, en we kregen het A4tje in ons handen gedrukt. 'Gezakt', oftewel geen virus te bekennen.

Entree
Goed, naar binnen. Op de parkeerplaats vooral Nederlandse kentekens, een auto of tien.
De theke werpt een blik op je vers verworven A4tje en dat is 't dan, en vraagt je de 50 euri toegang. Drie briefjes uit mijn portemonnee gefrommeld, en ik kreeg een schoongewassen versleten badjas mee.
Omkleden in de donkere gang ('Hé, dat is even geleden. Ja, toen met Piets verjaardag begin 2020.'), en rechtsaf naar binnen.
Ja, de club is donker, maar op de een of andere manier voelt het echt om in een club te zijn. Clubsfeer.
Er zijn een stuk of drie dames, allen gekleed. Dat mag blijkbaar die dag.
Al gauw zie je zo links en rechts wat meer dames lopen. Soms eentje naakt, meestal als ze net van de kamer komen. Waarom ze dan de bar in lopen is me niet duidelijk, maar het is wel een prettig gezicht.
De kooi is leeg, er is en paar man volk dat wat verspreid over de banken zit.

Eugenia
We zijn een hapje gaan eten. Het eten is van redelijke kwaliteit.
Er zijn clubs waar het beter is, en clubs waar je zowat niets krijgt. Venus heeft een klein restaurantje, een kleine etenstheke. Zeker geen haute cuisine, maar alleszins acceptabel.
Het eten laten zakken in de barruimte, met een bakje koffie en een drankje.
Er is in de club niet veel te doen, de sauna is redelijk. Mede-ijsbeer heeft er twee zitten zweten.
Ik heb wat heen en weer gelopen. De dames waren vrij passief. Uiteindelijk met Eugenia een kamertje gemaakt.
Moet gezegd dat was goed. Een echt goede pijpbeurt, daarna een mooie missio.

de Masseuse
Bij terugkomst was mede-ijsbeer bij de Thaise masseuse geweest, een uur goede massage. Hij raadde het me aan.
Hij ging zijn kansen wagen met een dame, ik ben zijn advies opgevolgd, en naar de massage ruimte gelopen. Daarvoor moet je de rookruimte in, links zit de deur. Het bordje 'Frei' hing aan de deurklink, dus naar binnen.
De oudere dame geeft je in een uur tijd een prima massage. Thaise massage is altijd wat stevig, maar niets mis mee. Voor 60 euri ben je na een uur goed los gemaakt.
Tweederde van de tijd wordt je rug onderhanden genomen, eenderde je voorkant. Stevig drukken, hot stone, met de elleboog. Af en toe diep zuchten, maar je kunt het haar aangeven als het je te stevig is. Ik had er geen moeite me, massage mag soms best stevig zijn. Geen happy ending: het is echte massage, geen erotische. Maar prima.

Avondstemming
Na het avondeten werd de stemming disco-achtig: harde muziek, en een deel van de dames ging 'los': dat bepaalde de sfeer. Zij wilden dansen, en wat keten met jong manvolk. Dat gebeurde ook.
Kameren zat er niet meer in. Rond 21.30 zijn we vertrokken.

Conclusie
Er zijn niet veel dames, maar ik had de indruk dat je je keus wel kon maken. Niet op favorietjes gaan zitten wachten, maar het doen met de dames die er zijn.
Ik heb het bij een kamer gehouden, en ik was tevreden met de goede massage.
Ik had behoorlijk gegeten, en gedronken.
Nadeel blijft dat er niet te veel in de club te doen is. Het buiten gedeelte was uiteraard gesloten.
Dan is het leuker om met een groepje te zijn, wij hadden nu aan elkaar gezelschap.
Dus een dagje rustig clubben kan hier op dit moment, maar je hebt dan ook letterlijk bijna niets te doen.
Ik kom zeker een keer terug, het damesaanbod is over het algemeen wel goed volgens mij. Moet het wel wat drukker zijn, met dames dan.

Johan

mentholbear
29 december 2021, 17:39
[B]de meiden in Venus hebben het niet zo op de budget beukers van 30 minutes, en gelijk hebben ze
Voor een vluggertje kun je beter naar de Vulkan gaan 30 minuten noem ik een vluggertje
Ikzelf ga ook altijd minimaal 2 uur, omdat ik ondertussen wel weet wie ik moet hebben om een goede kamwrgang mee te hebben

Niet iedereen kent de dames al om mee te pannenkoeken.

En aan de andere kant zouden sommigen stellen dat de pannenkoekers beter een escort zouden kunnen op een hotel kamer ofzo.

Vind het daarom wat kortzichtig om te stellen dat budget neukers het maar bij een laufhaus moeten zoeken.

Hans_Enschede
30 december 2021, 00:57
Afgelopen dinsdag de 28ste ook weer na lange tijd bij Venus op bezoek gegaan.

Heeft een tijd geduurd aangezien ik de onbalans tussen de beren en dames niet zo prettig vond. Maar na wat berichten dat het wat rustiger was qua beren en de gedachte dat door de lockdown in NL en de extra gevraagde testen er misschien wat minder beren op bezoek zouden gaan een gokje gewaagd.
Helaas moest ik even slikken toen ik de parkeerplaats bij Venus opreed, alle parkeerplaatsen op de extra parkeerplaats rechts bezet en ook op de gewone parkeerplaats nog maar twee plekjes. Gelukkig nog wel plaats om te parkeren, maar bleek niet echt rustig te zijn.

Bij binnenkomst vaccinatie bewijs en testbewijs van chayns laten zien, denk dat deze laatste niet zo vaak gebruikt wordt aangezien de theke de datum niet kon vinden. Echter na met een vinger behulpzaam wijzen was deze toch gevonden en kon ik na overhandigen van de entree naar binnen.
Na opfrissen met weinig hoop naar de bar gelopen en mijn vrees was gegrond, het leek erop dat ik in een ijsberen hol terecht was gekomen. Geen van de 10 aanwezige vrouwen was te vinden en er lagen/zaten een 15 beren verspreid over de ruimte.
Niet echt een relaxte omgeving en er waren zelfs beren die nerveus bij de ingang naar de kino stonden te 'ijsberen' in de hoop een dame die terugkwam van een kamer te strikken.

Na dit even aangekeken te hebben zag ik Tuk langslopen met nieuwe handdoeken en dat was voor mij het teken om maar eens te kijken of ik weer een goeie massage kon krijgen. Ik had geluk, ze was vrij en daarom een uurtje massage gehad. Daarna even wat gegeten en maar weer terug op de sofa's gaan zitten.
Gelukkig zag Sabina me na ze van een kamer terugkwam en nadat ze zich opgefrist had kwam ze me gedag zeggen. Voordeel van hier toch al langer komen is dat de dames je kennen en je toch een streepje voor hebt op de nieuwe gasten. Vervelend voor hen, maar nu erg fortuinlijk voor mij.

Ze kwam me gedag zeggen met de mededeling dat ze zo terug zou komen, na eerst even een sigaretje te roken. Na het roken kwam ze terug en na een kort babbeltje door naar de kamer. Zoals alle dames is ze gewoon top, maar in mijn ervaring is ze zelfs beter dan een half jaartje terug. Sabina heeft daarmee mijn avond gered en me in een kleine anderhalf uur goed onderhanden genomen en ik kwam afgepeigerd van de kamer. Moet serieus aan mijn conditie gaan werken om deze tijger (ze had kattenoren op ;)) een beetje bij te kunnen houden. Daarna even afgekoeld en ook al leek het een stuk rustiger om 20.30 uur toch maar de weg huiswaarts gemaakt.

Het blijft een toptent, alleen vaak te druk (qua beren) voor mij persoonlijk.
Jammer dat er niet als in de supermarkt een overzicht met tijden is waarop het normaal druk is :smile2:, zodat ik een rustiger tijdslot/dag kan vinden.

Liefje
30 december 2021, 21:45
Net terug uit Venus.
Vanochtend al vroeg een WhatsApp bericht van één van de dames uit Venus dat de club waarschijnlijk gesloten was en dat ze dat binnen nu en 30 minuten definitief zouden horen. Een tijdje later een bericht dat de club toch open was voorlopig met de kans dat het in de loop van de dag toch nog gesloten zou worden.
Besloten om toch maar te gaan. Bij aankomst bleek de parkeerplaats helemaal vol, hahaha, nee ik klaag niet hoor. De auto aan de overkant geparkeerd en eerst even testen.
Na het testen kwam net Robert aan rijden. Even met hem de situatie besproken. Bleek dat de club gewoon open kon en open blijven voorlopig. Met een gerust gevoel naar binnen gegaan.
Na het omkleed ritueel richting bar. En, hahaha, nee ik klaag niet, heel veel witte badjassen en twee dames.
Rebecca en Sandra. De andere dames waren op de kamer. Nou, dat kwam goed uit, ik kwam namelijk onder andere voor Sandra. Een hartelijke begroeting volgde.
Even bijkletsen met een kop koffie en hup, naar de kamer.
Het was weer fantastisch met haar. Ruim 1,5 uur op de kamer geweest.
Vervolgens niet onverdienstelijk gespeeld op één van de kasten.
De dames waren constant bezet en deden wederom goede zaken.
Na een tijdje spotte Mirela mij en kwam naar me toe met de mededeling dat ze voorlopig bezet was helaas.
Sandra kwam van de kamer en dook direct bij mij op de bank. Ze was moe. Ik zeg kom, we gaan naar de kamer.
Intussen hadden de dames te horen gekregen dat ze niet langer dan één uur op de kamer konden blijven met een cliënt, gezien de verhouding dames/beren.
Vervolgens weer een heerlijk relaxed uurtje op de kamer geweest met Sandra.
Na de kamer heerlijk gegeten. De eigen kok was er weer en dat kon je wel merken. De afgelopen week kwam het eten van een cateraar omdat de kok een weekje afwezig was.
Na het eten uitbuiken met een bak koffie vanaf de verhoging en het schouwspel bekeken. De dames waren constant bezet.
Rond 20.30 de terugreis aanvaard na een zeer geslaagde middag.
Ze gaan nu 2 dagen dicht en krijgen de dames hun welverdiende rust.
Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een heel goed en gezond nieuw club jaar.

Bart
30 december 2021, 23:20
Ik kreeg dit van één van de meiden doorgestuurd. Zij had haar biezen gepakt op weg naar huis.
Maar daarna voegde ze er aan toe dat er weer berichten waren dat de club zondag toch weer open kan blijven.
Laten we het hopen.
36371

mentholbear
31 december 2021, 04:01
Intussen hadden de dames te horen gekregen dat ze niet langer dan één uur op de kamer konden blijven met een cliënt, gezien de verhouding dames/beren.

Pret zal wel in z'n nopjes zijn ;)

WA
31 december 2021, 09:13
Pret zal wel in z'n nopjes zijn ;) Niet lang, want als de drukte en de beperkte kamerduur aanhoud zal het uiteindelijk tot prijsstijging of vertrekkende meiden leiden. €400 verdienen aan één klant of daar vier keer de benen voor spreiden maakt nog al verschil. Een aantal dames draait de afgelopen weken dagen louter op afspraak. Die hebben zo een ander plekje gevonden. Zelf gisteren een afspraak voor een kamer gecanceld en elders gegaan.

pret
31 december 2021, 09:28
Niet lang, want als de drukte en de beperkte kamerduur aanhoud zal het uiteindelijk tot prijsstijging of vertrekkende meiden leiden. €400 verdienen aan één klant of daar vier keer de benen voor spreiden maakt nog al verschil. Een aantal dames draait de afgelopen weken dagen louter op afspraak. Die hebben zo een ander plekje gevonden. Zelf gisteren een afspraak voor een kamer gecanceld en elders gegaan.

Prima dat ze vertrekken. Een dame die in een saunaclub werkzaam is, hoort bij drukte voor alle beren beschikbaar te zijn. Ik kan mij geen enkele saunaclub voorstellen, waarbij ze de hele dag met één klant de hele dag geboekt kunnen worden bij drukte. Sterker nog zulke saunaclub bestaan niet.

En het doorvoeren van prijsstijgingen zal ook averechts werken, wat gebleken is in Magnum waar dames zowat smeken bij beren om te kameren tegen meerprijs. In PHG zien de dames langzamerhand ook af van upselling.

Jack42
31 december 2021, 10:05
Een dame die in een saunaclub werkzaam is, hoort bij drukte voor alle beren beschikbaar te zijn.

Twee grote fouten in één zin!
Een dame werkt niet in een saunaclub en een dame maakt nog steeds zelf uit voor wie ze beschikbaar zijn!
Dus jij wilt zeggen dat als een bezopen ijsbeer naar een dame komt ze gewoon beschikbaar moet zijn....
Ik snap dat ijsberen die hunkeren naar wat aandacht en waar de hormonen door het lichaam schieten het liefste zien dat er minstens 10 dames op een rijtje zitten waar ze uit kunnen kiezen op het moment dat zij willen neuken. Maar helaas zo werkt dat in de sauna- en FKK clubs niet en al zeker niet op dagen dat je grote drukte kan verwachten in die clubs!
Die hormonen beertjes moeten niet hun lul achterna lopen!

pret
31 december 2021, 10:20
Een dame werkt niet in een saunaclub en een dame maakt nog steeds zelf uit voor wie ze beschikbaar zijn!
Dus jij wilt zeggen dat als een bezopen ijsbeer naar een dame komt ze gewoon beschikbaar moet zijn.... !

Eerste zin een fout een dame zit niet in een SC voor haar lol, maar om geld te verdienen, waarvoor dus arbeid verricht dient te worden.

Uiteraard is ze vrij om met een bepaalde beer al dan niet te kameren. Net als gezopen beren is ze ook bijvoorbeeld vrij om gezette beren te weigeren om bijvoorbeeld niet geplet te worden

Dalton
31 december 2021, 10:21
De dames in de club werken er voorde euroos.
Al ben je nog zo bezopem em laat 500 euro zien om met eentje de kamer op te gaan dan heb je ineems 5 dames op je schoot zitten die bedelen of je een van hen pakt.
Het draait nog steeds om de poen en niet anders.

pret
31 december 2021, 10:24
De dames in de club werken er voorde euroos.
Al ben je nog zo bezopem em laat 500 euro zien om met eentje de kamer op te gaan dan heb je ineems 5 dames op je schoot zitten die bedelen of je een van hen pakt.
Het draait nog steeds om de poen en niet anders.

Gelukkig zijn er nog altijd verstandige beren onder ons.

Jack42
31 december 2021, 10:55
Gelukkig zijn er nog altijd verstandige beren onder ons.

Als je een seniele ijsbeer verstandig wilt noemen, oké dat is aan jou.

Shakir
31 december 2021, 12:45
Ik zie ook graag een duidelijk verschil tussen een saunaclub enerzijds, en de privé-ontvangst of escort anderzijds. Dat is ook meteen één van de reden waarom ik Venus dit jaar en vorig jaar links liet liggen.

Meer en meer zie je dames die wel de lusten willen van een saunaclub (relatief lage kost/veiligheid/hygiëne/eten & drank), maar niet de lasten (klantenwerving/dode momenten/billijke kamerprijs).
Dames die heel veel werken op afspraak is daar één voorbeeld van. Een ander voorbeeld zijn dames die escortprijzen vragen (gebeurd wel niet in Venus, maar wel in het gros van andere Duitse clubs tegenwoordig).

Het is inderdaad ergens hun recht (en uiteraard kan er soms ook op afspraak gewerkt worden), maar met mijn voeten spelen ze niet. Dan kan ik evengoed een leuk privé-adresje opsnorren thuis.
Het is maar aan de clubs om in te grijpen. In PSR mochten de dames geen telefoonnummers uitwisselen, bvb.

Boy69
31 december 2021, 12:50
In PSR mochten de dames geen telefoonnummers uitwisselen, bvb.

Je kunt het niet tegenhouden.

Ook in PSR werden regelmatig nummers uitgewisseld.
Ik kwam er maar sporadisch, maar had wel van 3 meiden het nummer om afspraken te maken

Hans_Enschede
31 december 2021, 12:54
Ik verwacht dat de beperking tot één uur kameren een noodgreep was die ook weer zo losgelaten wordt/is.

Natuurlijk weet ik niet de directe reden, maar ik verwacht dat dit komt doordat er maar een beperkt aantal fysieke kamers is en dat er meer dames zijn dan kamers. Dit leid ertoe dat bij erge drukte de dames eigenlijk voortdurend bezet zijn en dus ook de kamers voortdurend bezet zouden zijn, echter als er minder kamers zijn dan dames kunnen ze niet allen tegelijk daar naartoe. Hierdoor zullen er wachttijden zijn om een kamer te krijgen. Dit is zowel voor de dames als beren niet prettig en ik denk dat deze maatregel er meer is voor de dames dan de beren. Anders kan het zo zijn dat een dame lange tijd bij een beer op de bank moet zitten te pre-salen totdat er eindelijk een kamer beschikbaar is. Door de duur te beperken tot 1 uur heb je meer roulatie en is de kans dat de dames meer dan 10 minuten op een sleutel moeten wachten klein. Bijkomend voordeel voor de club / beren is dat er gevoelsmatig meer dames beschikbaar zijn, en dat daardoor de sfeer mogelijk wat relaxter is bij de 'jagende' ijsbeer.

Denk dus niet dat dames hierdoor zullen vertrekken en denk ook niet dat deze één uur regel buiten 'spits' tijden gebruikt gaat worden. Het is een nadeel van het succes van deze club en de daar werkende dames.
Zowel het wel of niet toepassen van een beperking op de kamerduur zal verliezers hebben, en hopelijk snappen de dames dit ook.

Husky
31 december 2021, 13:33
zie post 2338.
Slechte zaak Jack42, om zo persoonlijk te worden!!
Probeer je argumentatie en mening op een enigszins normale manier te verwoorden.
Bij voorbaat dank:)

Player
31 december 2021, 14:58
Prima dat ze vertrekken. Een dame die in een saunaclub werkzaam is, hoort bij drukte voor alle beren beschikbaar te zijn. Ik kan mij geen enkele saunaclub voorstellen, waarbij ze de hele dag met één klant de hele dag geboekt kunnen worden bij drukte. Sterker nog zulke saunaclub bestaan niet. Er wordt weer serieus met spek geschoten in dit topic. Het onderwerp van op afspraak werken en pannenkoeken is nog recent en uitvoerig geargumenteerd door Satanic. Maar als men DVP’s als een object gaat beschouwen die ten allen tijden maar ‘beschikbaar’ moet zijn voor alle en om het even welke klant, dan heeft men toch een zeer vreemd idee van p6 en zeker SC’s. De dames werken zelfstandig en beslissen zelf wie ze als klant nemen, wanneer, hoe en hoelang. Daar heeft de Club zich niet in te mengen en ook niet andere klanten. Wie dit niet zint kan perfect bij de ramen terecht. En zelfs daar wordt ook soms op afspraak gewerkt. Dames in een SC zijn niet belust op budgetneukers van 50€ want op die manier zijn ze binnen de kortste keren uitgeleefd en hebben ze natuurlijk liever langere kamers, al dan niet op afspraak, om een doenbaar verdienmodel aan te houden.

On topic, om even de situatie te schetsen gisteren in Venus. Door samenloop van omstandigheden waren er minder dames in de LU dan voorzien. Sabina had woensdag haar verjaardag gevierd, iets te uitbundig en dat heeft wat schade toegebracht in de LU. Sabina zelf kwam wel nog in de vroege avond opdagen maar toen ze de drukte zag, was ze terug weg. De Bulgaarse versterking heeft haar laatste telg verloren vorige week, dus daar kon ook niet op gerekend worden. Door onheilsberichten over sluiting bordelen was de toevloed aan klanten uitzonderlijk groot en die vang je moeilijk op met 10 dames. De stress was dus groot voor de dames en daarom werd er - bij mijn weten de eerste keer in Venus - uitzonderlijk gevraagd om max 1u te kameren om de toevloed enigszins op te vangen. Dit wel tot ongenoegen van de dames. Begrijpelijk, als ze ‘beschikbaar’ moeten zijn en de ene na de andere kamer afwerken. Gelukkig kwam Annabel later op de avond nog aanzetten wat een prettig weerzien van een GT gezicht voor mij was, fijn kamertje volgde daarop bij wijze van verrassing.

Dinsdag was het dan een stuk beter te doen. Ook druk - is het eigenlijk altijd in de eindejaarsperiode - maar er kon perfect langer gekamerd worden. Persoonlijk heb ik op beide dagen de dames van mijn voorkeur meerdere keren kunnen kameren. Woensdag in Samya hetzelfde eigenlijk. Ik maak van een SC bezoek een lange dag en nacht ontspanning en zit niet mijn kas op te vreten als er op bepaalde momenten drukte is. Gisteren rond 23u was het zelfs rustig en zaten er dames vrij in de bar. Heb dan met een favo nog een laatste kamer gemaakt tot sluitingstijd, kwam op anderhalf uur uit dus de beperking was de facto dan eigenlijk opgeheven.

Bart
31 december 2021, 16:41
Waar hebben we het allemaal over ?

Wat een stelletje ouwe hoeren bij elkaar !

JonnyFontane
31 december 2021, 17:04
Waar hebben we het allemaal over ?

Wat een stelletje ouwe hoeren bij elkaar !

Ik heb die hoeren liever jonger.....

rmjhexe
31 december 2021, 19:32
Een goede hoer heeft een goede manager , het enigste wat telt , wie betaald het meeste geld

Prima
31 december 2021, 20:18
ja hallo , jij bent een uitzondering of uitzonderling of zonderling ,ik weet nie meer , maar jou telefoon staat gewoon bol van de meiden nummers (-;,, en misschien de achterkant bol met meiden fotos , die meiden mogen jou graag ,,ge ben dur ene

Prima
31 december 2021, 20:20
ja hallo boy , jij bent een uitzondering of uitzonderling of zonderling ,ik weet nie meer , maar jou telefoon staat gewoon bol van de meiden nummers (-;,, en misschien de achterkant bol met meiden fotos , die meiden mogen jou graag ,,ge ben dur ene ,boy-oo-boy

Dalton
1 januari 2022, 11:43
Als je een seniele ijsbeer verstandig wilt noemen, oké dat is aan jou.

Mooi woord dat seniel en past goed bij je,zeker van huis uit meegekregen waar het je iedere keer weer opnieuw tegen je gebruikt werd en zodoende goed in je muizen hersenen is blijven hangen.
Ergens wel jammet dat een ijsbeer zulke woorden tot zijn verweer heeft waar hij uiteindelijk niks aan kan doen maar laat zo meteen zien wat voor een zielig figuur hij uiteindelijk is.
Daarom moet je niet meer in een spiegel kijken want dan komt alles opnieuw boven en gaat het alleen steeds verder bergafwaarts.
Dit is een wijze raad van een ijsbeer die toch een beetje begrip voor je opbrenigt,

JonnyFontane
1 januari 2022, 13:15
#doe es lief

Eddy_V
1 januari 2022, 14:51
#doe es lief
Inderdaad, heel gevaarlijk op hun leeftijd dat gekissebis, want dan wordt oog om oog, tand om tand, een hele uitdaging.
dan wordt het meer loep om loep, kunstgebit om kunstgebit, beter lief zijn in het nieuwe jaar ;)

venus de komende dagen gesloten door omstandigheden begreep ik ?

mentholbear
1 januari 2022, 19:45

Serieus? Had het nieuwe jaar daar wel willen inluiden. Als er weinig dames zouden zijn, vermaak ik me wel in de 2 sauna's en 1 a 2 jacuzzi...

Liefje
1 januari 2022, 21:20
Inderdaad, heel gevaarlijk op hun leeftijd dat gekissebis, want dan wordt oog om oog, tand om tand, een hele uitdaging.
dan wordt het meer loep om loep, kunstgebit om kunstgebit, beter lief zijn in het nieuwe jaar ;)

Eddy, ik kan de informatie over Venus dat ze de komende dagen gesloten zijn niet vinden.
Weet jij meer?

Giodude
2 januari 2022, 11:10
Venus is vandaag gewoon open.

Big30
2 januari 2022, 12:50
NB "Bericht van Josef", zie:
Josef meldt zich weer (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57777-Josef-meldt-zich-weer)!

sweetcat
2 januari 2022, 13:18
Collega ijsberen,

Ik lees al een tijdje mee maar nu voelde ik toch de behoefte om eens een berichtje te plaatsen.

Op donderdag 29 december ben ik naar Venus gereisd. Ik bezoek de club af en toe en in december was ik er nog niet geweest. Dus vroeg in de ochtend ben ik in de auto gestapt en na ruim 2 uur rijden gearriveerd te Hamminkeln. Vervolgens een half uur de teststraat in. Daarna bij Venus naar binnen, en na ontvangst van de witte badjas de kleedruimte in. Vervolgens douchen en ik was klaar voor de strijd. Ik wist dat het druk zou zijn maar om 12.00 uur waren er gelukkig nog een paar dames beschikbaar aan de bar. Ik zag Melody zitten en na het bestellen van een glas water onmiddelijk haar meegenomen naar de kamer. Ik was nog niet met haar op de kamer geweest en vind het een prachtige dame. Dit was de kans! De kamer is uitstekend bevallen. De wijze waarop zij tongzoent had ik niet eerder meegemaakt en ik loop toch al en tijdje mee. Na een vrijpartij van een uur kwamen we van de kamer af. Vervolgens na een douche ben ik weer de barruimte ingestapt. Nu was het druk maar ik zag gelukkig Eugenia net starten. Eugenia is een topper qua dienstverlening en een prachtige dame waarmee ik vaker op de kamer ben geweest. Dus niet getwijfeld en meteen de kamer met haar opgegaan. Na een uur lol de kamer verlaten en met een kus afscheid genomen. Ik had inmiddels honger gekregen en het eten was prima. Na het eten ben ik de barruimte binengelopen waar ik een witte zee van ijsberen aantrof zonder beschikbare dames. Ik krijg daar altijd de kriebels van en ben met een drankj even naar buiten gegaan voor frisse lucht. Het was niet koud die dag. toevallig kam Melody bij me staan buiten voor ook wat frisse lucht. Voor ik het wist had ik weer een afspraak met haar gemaakt. Daar heb ik geen seconde spijt van gehad. Misschien hooguit spijt dat ik de kamertijd niet verlengd heb naar 3 uur of zo. Nadat ik van de kamer kwam was er namelijk nog steeds een witte zee in de bar en geen enkele dame beschikbaar. De dames die af en toe langskwamen hadden allemaal geen tijd want ze wachtte op een afspraak, was bezet, etc en dat gedurende de hele avond. Waarschijnlijk hetzelfde tafereeltje dat collega-ijsbeer Liefje heeft aanschouwd. Dat was frustrerend en die frustratie had ik mijzelf beter kunnen besparen. Dankzij Melody en Eugenia was mijn dag in Venus immers al geslaagd en nu ging ik toch met enig sjagrijn naar huis. Ik ga graag naar Venus maar mijdt voortaan wel de drukte. Voor een ieder een voorspoedig 2022.

Shaggy
5 januari 2022, 16:34
Hoe werkt dit testen voor de deur? Gewoon naar de club toe rijden en ervoor een test vanuit de club afnemen of heb je de Duitse app en een afspraak nodig bij een lokale teststraat? En hoe neem je het resultaat weer mee?

JonnyFontane
5 januari 2022, 16:41
Hoe werkt dit testen voor de deur? Gewoon naar de club toe rijden en ervoor een test vanuit de club afnemen of heb je de Duitse app en een afspraak nodig bij een lokale teststraat? En hoe neem je het resultaat weer mee?

Aan de zijkant van Venus zit dit testcentrum.
Je ff melden, formuliertje invullen, stokje in je giechel, kwartiertje wachten, je krijgt een papieren uitslag of op mail en hupsakee je kunt gaan, nadat je 50 euries heb neergelegd bij de theke, hatseflatsen met een van de dvp's in Venus.
Is helemaal niet zo moeilijk....

Shaggy
5 januari 2022, 16:46
Helder. Dus 0 voorbereiding nodig (app of aanmelden etc), dat is wel heel erg goed geregeld in DL.

mentholbear
5 januari 2022, 20:38
Helder. Dus 0 voorbereiding nodig (app of aanmelden etc), dat is wel heel erg goed geregeld in DL.

Correctie, goed geregeld naast Venus. Want dat is helaas niet overal zo. Bij sommige testlokaties moet je er voor betalen, wel online afspraak maken/uitslag krijgen, etc

robglover
6 januari 2022, 13:49
Correctie, goed geregeld naast Venus. Want dat is helaas niet overal zo. Bij sommige testlokaties moet je er voor betalen, wel online afspraak maken/uitslag krijgen, etc

Dan ben je niet één van de slimste ijsberen! Ik ben in Elten, Hamminkeln, Wesel, Dortmund, Melle en Münster te testen geweest en allemaal, zo als de duitsers dat zeggen "Kostenlos", dus zeker zeer goed geregeld in Duitsland!! Kan allemaal zonder afspraak, maar online gaat sneller, dan krijg je de uitslag via een QR code en je geboorte datum intikken na 15 minuten!

https://testcov.de/

M.v.G. Robglover

Rockaround14
6 januari 2022, 14:34
Donderdag de 30ste hier geweest veel mannen (40) vrouwen (10) lange wachttijden voor op de kamer te gaan

Player
6 januari 2022, 16:39

Kom kom, geef het toch toe, in Duitsland is het zeer goed geregeld. Alternatief voor Duitslandd is een gesloten Club, lijkt mij niet aantrekkelijker [emoji6]

Net als mentalbear prefereer ik een 'rustoord'club. :baeh:
De sfeer is dan wat loom en relaxt. De meeste dames starten ook rustig op.

Rond 20 of 21 komt er een DJ en dat is voor mij het signaal om em te peren, als de muziek ook in de kelder te horen is...
Wel levendige disco sfeer bij Samya. Dat dan weer wel.

Waarom ga je gewoon niet naar een wegrestaurant met een flatprice à volonté? Niemand zal er iets van zeggen als je na het vreten een uiltje vangt. Bovendien geen sneltest nodig, kan je eigen klofje aanhouden, wat rustige muzak op de achtergrond en geen wijven die komen upsellen.

mentholbear
7 januari 2022, 00:10
Dan ben je niet één van de slimste ijsberen! Ik ben in Elten, Hamminkeln, Wesel, Dortmund, Melle en Münster te testen geweest en allemaal, zo als de duitsers dat zeggen "Kostenlos", dus zeker zeer goed geregeld in Duitsland!!

Heb nergens gezegd 1 van de slimste te zijn. Hooguit de gierigste.

Ik zei dat het niet overal gratis of met papier kan. Zijn ook ijsberen die bv her en der 20 euro moesten aftikken.

Kom kom, geef het toch toe, in Duitsland is het zeer goed geregeld. Alternatief voor Duitslandd is een gesloten Club, lijkt mij niet aantrekkelijker [emoji6]

Waarom ga je gewoon niet naar een wegrestaurant met een flatprice à volonté? Niemand zal er iets van zeggen als je na het vreten een uiltje vangt.

Oh zeker. Beter dan in Nederland. Door de 2G+ regel was ik onderschept om deze week geen club te bezoeken. Had niet last van opvallende klachten.
Zou wat mij betreft ook hier ingevoerd mogen worden als de wellness en clubs hier weer open mogen.

Zelf ga ik naar een lokale teststraat, zodat ik niet 5 uur voor niks op en neer zit te rijden. In Nederland kan het via testenvoortoegang.org ook gratis.

Flatrate (weg)restaurant... Met alle rondrennende kleuters, waar je na 3 uur eruit wordt geschopt... Ben je gek, in die 3 uur ga ik natuurlijk alles naar binnen werken ;)

Mooiejoke
7 januari 2022, 22:39
Vandaag hier geweest. Van ong 14.00 tot 17.00. Ik houd het kort en in Telegram stijl (of zal ik Morse code proberen, neuh.. telegram maar doen):

Prima middag gehad in Venus. Ik had zin om rustig, zonder gezeik aan m'n kop, te relaxen. Ik was ook in een zuinige bui, dus was niet eens op een geile kamer uit. Al.... wilde ik Anka we eens proberen en zag ik op de AWL Gia staan. Die twee zouden me nog van wat briefgeld af kunnen helpen.

Coronatest was positief (dus negatief) voor entree. Omgekleed, colatje gedaan en gestart met zittend in slaap vallen in de kino (de jacuzzi was bezetzt). Na m'n schoonheidsslaapje opgegaan voor wat lekker voer uit het restaurant (friet, worst, fleish, pasta): lekker lekker. Ddarna de jaccuzi in. Ik moest voorzichtig doen, zeker toen ik er weer uitging, want het was er spiegelglad in het kwadraat. Voor mij had ik al een ijsbeer vol onderuit zien gaan. Viel plat achterover. Nog een geluk dat'ie niet achterover met zn hoofd op de stenen tredes viel.
Na m'n exit uit de jacuzi overleefd te hebben, meldde ik bij de bar dat er bij de jacuzi zout gestrooid moest gaan worden (oid) en binnen no-time stond er een kerel te zwabberen. Daar blijkt toch wel de klasse van de club uit!!

Ik was dus niet zo in de 'mood' voor een kamer. Mirella kwam nog even de huur ophalen, maar ze kon me vandaag niet verleiden. Het wachten was o Anka of Gia.

Maar helaas.... Anka zag ik we af en toe lopen, maar ze was gepannenkoekt. En toen Gia aan de bar verscheen en ik erheen sprintte, vertelde ze me dat ze een 'termin' had. En dat bleek binnen 2 minuten ook zo te zijn.

Er waren veel beren in de bar (steeds minimaal 15, maar ik denk meer). En de meeste dames (9 stuks volgens de AWL) deden hele lange sessies!!. Dus voor beren met sterke voortpantingsdrift en zonder vast berinnetje was het lastig om te scoren vanmiddag.

Zelf ben ik ongepopt de deur weer uitgelopen. Ik vond dat voor vandaag niet erg, ik heb heerlijk een paar uur ontspannen!!

Jack42
8 januari 2022, 12:46
Dus voor beren met sterke voortpantingsdrift en zonder vast berinnetje was het lastig om te scoren vanmiddag.

Ik was afgelopen donderdag in Venus en dat van die hormonenberen kan ik beamen. Het lijkt wel of die met de halve marathon bezig zijn. Die lopen constant door Venus heen op zoek naar een dame. Die kunnen nog geen 5 min. rustig zitten. Ik zat op een gegeven moment samen met Eugenia wat te eten in het restaurant en één hormonenbeer kwam in 10 minuten 3 keer het restaurant binnen gestormd, keek vlug een keer in het restaurant en naar de naakte dame op het TV-scherm in het restaurant om zich daarna resoluut om te draaien en weer te vertrekken. :biggrin:

Zelf ben ik ongepopt de deur weer uitgelopen. Ik vond dat voor vandaag niet erg, ik heb heerlijk een paar uur ontspannen!!

Je bent misschien te vroeg vertrokken want afgelopen donderdag waren rond 18.00 uur voldoende dames in de bar aanwezig op zoek naar een klant waaronder ook Gia en ook het aantal ijsberen was sterk afgenomen. Dat is meestal wel het geval als ik in Venus ben dat het aantal ijsberen sterk afneemt zo rond 18 uur (terug naar huis naar moeder de vrouw) en er meerdere dames in de bar zijn.
Maar goed je bent geen hormonenbeer want je kunt ook ontspannen zonder naar een kamer te gaan. ;)

Ik heb me donderdag in ieder geval wederom uitstekend vermaakt! :freu:

degoof
8 januari 2022, 13:06
Afgelopen donderdag voor de eerste keer in 2022 richting Venus. De bezetting van het aantal dames was niet heel royaal, maar mijn ervaring is dat een bezoek aan Venus altijd de moeite waard is. Daarbij wetende dat de dames die er zijn ook in de meeste gevallen top zijn. Het was deze donderdag niet heel druk, niet met dames maar ook niet met beren. Dus uiteindelijk wel dames beschikbaar. Helaas waren mijn toppers geen van alle aanwezig :( Dan in ieder geval maar even lekker relaxen, wat eten, rondkijken en zien wat de dag brengt. Uiteindelijk toch maar naar de kamer... met Rebekka. Een prima kamer met een leuke meid. Al met al een geslaagde dag aan het begin van het nieuwe jaar waarvan er hopelijk nog vele zullen volgen.

Shaggy
8 januari 2022, 17:03
Ben hier geweest en vind het een prachtige, kleine club. Bubbelbad ook erg top inderdaad!

Ik zal hier echter nooit meer naar terugkeren. Na een dikke 3 uur, heb ik volgens mij maar 3 vrouwen voorbij zien komen terwijl er zeker 20 mannen in een stoel zich zaten te vervelen omdat er niets beschikbaar was. De dames zagen er top uit, maar na een verplichte dans in de kooi waren ze alweer meteen weg.

De verhouding is hier helemaal zoek en daarom lijk je bij het gemeentehuis nog meer kans te maken op een beurt.

Onverrichte zaken dus terug en helaas toch wel met het gevoel volkomen beroofd te zijn.

DDDD
8 januari 2022, 17:43
Ben hier geweest en vind het een prachtige, kleine club. Bubbelbad ook erg top inderdaad!

Ik zal hier echter nooit meer naar terugkeren. Na een dikke 3 uur, heb ik volgens mij maar 3 vrouwen voorbij zien komen terwijl er zeker 20 mannen in een stoel zich zaten te vervelen omdat er niets beschikbaar was. De dames zagen er top uit, maar na een verplichte dans in de kooi waren ze alweer meteen weg.

De verhouding is hier helemaal zoek en daarom lijk je bij het gemeentehuis nog meer kans te maken op een beurt.

Onverrichte zaken dus terug en helaas toch wel met het gevoel volkomen beroofd te zijn.

20 hangende ijsberen… dat klinkt als een witte zaterdag :eek: - of was het niet vandaag?

Shaggy
8 januari 2022, 18:46
gisteren

mentholbear
8 januari 2022, 20:08
Ik zal hier echter nooit meer naar terugkeren. Na een dikke 3 uur, heb ik volgens mij maar 3 vrouwen voorbij zien komen terwijl er zeker 20 mannen in een stoel zich zaten te vervelen omdat er niets beschikbaar was.

Het zal bij meer clubs waarschijnlijk magere tijden zijn. Zonde als je hierom deze club zou afschrijven om nooit meer terug te komen. Ik verwscht dat de situatie over een paar weken anders zal zijn.

Dat gezegd te hebben zijn er in deze relatief kleine club ook op andere momenten niet zoveel dames als in andere clubs. En kans dat een deel er van gepannenkoekt is.

Shaggy
8 januari 2022, 20:32
Het zal bij meer clubs waarschijnlijk magere tijden zijn. Zonde als je hierom deze club zou afschrijven om nooit meer terug te komen. Ik verwscht dat de situatie over een paar weken anders zal zijn.

Dat gezegd te hebben zijn er in deze relatief kleine club ook op andere momenten niet zoveel dames als in andere clubs. En kans dat een deel er van gepannenkoekt is.

Een vaste klant daar (beweerde minimaal 1x per week te komen), bevestigde in een gesprek dat de verhouding altijd wel zo is. En dat de dames eigenlijk altijd doorgeboekt zijn. Leuk, dan weet je zeker dat het moraal minder wordt, het lichaam meer teder en je in een rijtje afvult. Niet mijn ding, sorry.

In PHG en Diamond is het nu al niet meer zo dramatsich (als het daar al zo was, want dat weet ik niet) en is er genoeg te kiezen. Ik denk dus dat de keuze voor de club domineert en niet alleen de tijd van het jaar. Ik denk dat althans..

mager
8 januari 2022, 23:10
Is ook mijn ervaring… venus heeft een overschot aan mannen.

Haradamannetje
8 januari 2022, 23:42
Ik was er laatst ook, twee prima sessies gehad.. maar inderdaad iedereen liep te klagen.. ook wel logisch.
Reden is natuurlijk dat bijna alle goeie tenten gesloten/verbrand/ of dicht zijn door corona en veel Nederlanders hier naartoe trekken.

mentholbear
9 januari 2022, 01:17
En dat de dames eigenlijk altijd doorgeboekt zijn.

In PHG en Diamond is het nu al niet meer zo dramatsich (als het daar al zo was, want dat weet ik niet) en is er genoeg te kiezen. Ik denk dus dat de keuze voor de club domineert en niet alleen de tijd van het jaar. Ik denk dat althans..

Altijd is wat overdreven. Sommige dames hebben hun pannenkoekers. Maar die zijn er ook niet altijd elke dag. En er zijn bepaalde tijdstippen wanneer je een kans maakt, zoals wat eerder op de dag.

Maar wat je zegt, club bepaalt ook degelijk hoe het gaat in de club. Bij sommige clubs wordt er meer gepannenkoekt dan bij andere clubs, waar dames vooral afwerken en upsellen.
Tijd van het jaar gaat meer om algemene tendens voor alle clubs dat er een uitstroom van dames is, wanneer ze bv met Orthodox paas vakantie gaan. Of bepaalde Duitse feestdagen dat er een ijsberenoverschot is.

Verder zijn er inderdaad gelukkig nog genoeg alternatieven. Hoewel dat met alle sluitingen steeds schaarser wordt. Denk dat het mede daardoor in Venus al gauw te vol zit.

degoof
9 januari 2022, 15:28
In plaats van al het geklaag misschien beter dubbel genieten van wat er wel is.
Rond de feestdagen is het al jaren een wat moeilijkere periode, maar er zullen ongetwijfeld weer betere tijden komen.
Die roze bril op en genieten!

Shaggy
10 januari 2022, 09:38
In plaats van al het geklaag misschien beter dubbel genieten van wat er wel is.
Rond de feestdagen is het al jaren een wat moeilijkere periode, maar er zullen ongetwijfeld weer betere tijden komen.
Die roze bril op en genieten!

Ik ben het zeker eens met je inzet hier, de positieve note wordt gewaardeerd.

Aan de andere kant is het doel van deze site, volgens mij, ook om constateringen en zelfs meningen te delen. Dit, met het doel, dat anderen daar wat mee kunnen (na soms de figuurlijke korrel zout).
In dit geval, is de verhouding echt zoek, en blijkt het geen uitzondering bij deze club te zijn. Had ik dat geweten, dan had ik op voorhand een andere gekozen. Er zijn namelijk genoeg alternatieven. En ook in deze tijd, zijn er clubs war de verhouding vele malen beter is. Zie bijvoorbeeld Diamond of PHG.

Klagen is inderdaad een beetje negatief en onnodig, maar ik zou toch ook wel de inhoud van de klachten meenemen.

pret
10 januari 2022, 11:50
Ik vind niet dat we leden moeten afzeiken die hun slechte ervaringen/klachten delen, desondanks dat er vermelding is gemaakt van scheve m/v verhouding. Het geeft aan dat er nog geen veranderingen zijn, wat mij zeer nuttige informatie lijkt.

@ Shaggy, trek je niks aan van de azijnzeikende clublovers en schrijf voort. :applaus:

sweetcat
10 januari 2022, 11:57
Een goed begin in Venus in het nieuwe jaar!

Collega ijsberen,

Ik wilde een goede start maken in 2022. En waar kan dat beter als in Venus. Afgelopen woensdag ben ik daarom toch weer afgereisd naar Venus in Hamminkelen. Ik wist dat er weinig dames zouden zijn en veel beren, zeker in de late middag en avond, dus ik was al vroeg op pad. In de ochtend nog stapte ik als eerste klant Venus binnen. Fijn welkom geheten door het personeel en de daar al aanwezige dames. Uiteraard alle dames gekust (waar kan dat nog) en een goed nieuwjaar gewenst.

De dames vonden ook dat ik het jaar maar echt goed moest beginnen. Een van de dames had onthouden dat ik nog nooit een kwartet op de kamer had gehad, dus de dames stelden een kwartet voor. Voor ik het wist zat ik op de kamer met Anka, Eugenia en Sandra. Wat volgde was een uur feest op de kamer met deze 3 topdames van Venus. Zelf hoefde ik niet veel te doen. Zij deden het werk. Vakkundig werd ik naar een hoogtepunt gebracht. Wat een klasbakken toch die dames in Venus.

Na deze inspanning had ik even rust nodig en heb ik prima gegeten. Daarna ben ik nog samen met een van de kwartetdames op de kamer beland. Na een prima kamer met haar vond ik het mooi geweest. De drukte nam toe en ik zag al amper dames meer. De dames hadden het alweer beredruk. Ik wilde niet in de extreme drukte belanden dus ben vertrokken. Met een brede grijns op het gezicht ben ik naar huis gereden. Ik ga zeker weer terug naar Venus in Hamminkelen met dan hopelijk meer dames en minder beren in de late middag en avond. Dat komt vast wel goed.

Shaggy
10 januari 2022, 12:05
@ Shaggy

Waarom ben je afgelopen week naar Venus gegaan?

Inderdaad het ijsberenforum is er om ervaringen en constateringen te delen maar doe daar dan ook iets mee!
Als je voordat je afgelopen week naar Venus ging je wat info had ingewonnen op het ijsberenforum had je kunnen weten dat er nu minder/weinig dames in Venus zijn omdat het meerdere keren gemeld is. Je had je bezoek kunnen uitstellen.
Je kan natuurlijk toch je lul achterna lopen om dan na je bezoek hier op ijsberenforum als zoveelste ijsbeer te klagen dat er te weinig dames zijn. Jouw geklaag heeft dan maar weinig toegevoegde waarde en zoals je zelf zegt is het onnodig omdat het al veel vaker is gemeld!!

Dit is echt een kortzichtige reactie, sorry. Ik moet hier helaas even op reageren.

Ja, ik heb me ingelezen en me alsnog door reclame overtuigd (bubbelbad, kooi, naakteis). Er was te weinig helder imho over deze verhouding en de praktijk was echter wel heel dramatisch. In bijvoorbeeld Babylon werd daar beter voor gewaarschuwd en deze heb ik links laten liggen.
Ik wil anderen daarvoor behoeden, want 50E entree voor een paar drankjes (er is ook geen eten) is 1 ding, maar geen beschikbaarheid na luttele uren is echt een waarschuwing waard. Daarna mag men alsnog zelf beslissen.

Ik ben in meerdere clubs geweest, van grote clubs als Sharks en GT tot en met kleinere als Dolce Vita of Diamond. Deze verhouding was echt bizar en ja... OOK in deze tijd.
Ik ben me bewust dat het minder is momenteel en JUIST DAAROM is het belangrijk te delen waar het echt kommer ende kwel is momenteel en waar niet.

Dit soort reacties vind ik echt ongepast en jammer. Je bent denk ik iemand die meer ervaring heeft en zijn weg goed weet, maar dus ook al een voorgevormde mening hebt waar weinig anders tegenaan gelegd kan worden..
Maar juist diegenen die nog niet alle ins and outs weten, zouden andere (soms afwijkende) meningen moeten kunnen lezen om een beter beeld te vormen.

Overigens denk ik dat mijn waardering over de staat van de club ondergewaardeerd blijft. Dit is echt een mooie club. Je hebt er weinig aan als je ook voor de dames komt, maar het is echt een prachtige club.

Jack42
10 januari 2022, 12:27
@ shaggy

Gewoon doorgaan, gewoon doorgaan!!! Nooit de schuld bij jezelf zoeken!!! Dat kan niet!!!!
Je wilt anderen ervoor behoeden? Denk jij dat alleen jouw verhaaltje gelezen worden?
Jouw verhaaltje is al 10 keer eerder verteld door andere ijsberen en jij doet daar niks mee en daar gaat het me om!
Maar goed als er behoefte is om het een 11e of zelfs een 50e keer te vertellen ga je gang! Ik maak me er vanaf nu niet meer druk om!!!
Nog veel plezier met het azijnzeiken op het ijsberenforum!!

pret
10 januari 2022, 12:33
@ shaggy

Gewoon doorgaan, gewoon doorgaan!!! Nooit de schuld bij jezelf zoeken!!! Dat kan niet!!!!
Je wilt anderen ervoor behoeden? Denk jij dat alleen jouw verhaaltje gelezen worden?
Jouw verhaaltje is al 10 keer eerder verteld door andere ijsberen en jij doet daar niks mee en daar gaat het me om!
Maar goed als er behoefte is om het een 11e of zelfs een 50e keer te vertellen ga je gang! Ik maak me er niet meer druk om!!!

De enige die azijnzeikt hier ben jezelf. Als je je er toch niet druk om maakt, hou dan je commentaar voor jezelf.

Jack42
10 januari 2022, 12:39
De enige die azijnzeikt hier ben jezelf. Als je je er toch niet druk om maakt, hou dan je commentaar voor jezelf.

Nee ik geef mijn mening zoals de echte azijnzeikers hier ook doen.
Maar ik zal het veranderen in ik maak me er vanaf nu niet meer druk om! :biggrin:

Shaggy
10 januari 2022, 12:58
@ shaggy

Maar goed als er behoefte is om het een 11e of zelfs een 50e keer te vertellen ga je gang! Ik maak me er vanaf nu niet meer druk om!!!

Ok, ik kom terug op mijn constatering "kortzichtig", want dat ben je blijkbaar niet.

Ik ben geen doorgewinterde persoon die ALLES hier in een excel sheet heeft staan en een keurige m/v verhouding heeft verwerkt. Ik heb me ingelezen en en heb daar waar ik dat kon, wat mee gedaan (vb Babylon). Echter, ik kan niet alles 100% lezen en meenemen, daar is het teveel informatie voor. Jij hebt in je eentje 583 posts (!!!) gemaakt.
Als er tijd is om te gaan, kun je niet ALLES van ALLE sauna's lezen, en daarnaast zijn veel berichten gedateerd. Dus lees je de laatste en voeg ik daar up-to-date informatie aan toe: mening en data.
SORRY, dat de boodschap niet over is gekomen. En SORRY dat ik probeer te zeggen dat de verhouding hier zoek is. Als dat azijn-zeiken is, denk ik dat je heel erg lang in de spiegel moet gaan kijken. Heel erg jammer dit.

Ik ga ervan uit dat mijn bericht 1 van de velen is en door mensen kan worden gecategoriseerd zoals ze dat willen. Ik was me er niet van bewust dat ik dit niet mocht zeggen.

Hoe dan ook, vind ik dat je een hele domme en bovenal arrogante manier hebt, die velen zal behoeden en zelfs wegjagen om hun ervaring of mening te geven.
Hoe ervaren je ook bent, dit was een zeer contraproductieve manier om iemands constatering te bagatelliseren.
Kortzichtig is dan inderdaad niet een goede manier om jouw reactie op waarde in te schatten. Wow....

@moderators: deze berichten mogen weg uiteraard... voegt niet toe aan de chat omtrent de club an sich.

Willem2
10 januari 2022, 13:02
Bijna ga ik me er druk om maken .... maar de club is vandaag, zoals gewoonlijk op maandag, dicht..... dus lekker belangrijk ... alhoewel ...
Het is nog begin januari en dat is een vast gegeven dat er dan altijd al minder vrouwen aanwezig zijn. Door de coronamaatregelen zijn er ook nog steeds enkele van de stamvrouwen die niet aan deze voorwaarden willen voldoen en daardoor niet aanwezig. Daarnaast wil de eigenaar een bepaalde standaard aan vrouwen hebben en laat hij dus niet alle vrouwen toe in zijn club. En dat geeft misschien wat problemen. Maar misschien zijn het ook wel luxe-problemen ...

PS1 Over het woord censuur zou men eens beter nadenken voordat men het typt ...:rolleyes:

PS 2
@moderators: deze berichten mogen weg uiteraard... voegt niet toe aan de chat omtrent de club an sich.
Tja en dan zie PS1 :hammer:

Shaggy
10 januari 2022, 13:25
PS1 Over het woord censuur zou men eens beter nadenken voordat men het typt ...:rolleyes:

Haha, je hebt volkomen gelijk! Heat of the moment door de aanval ingegeven reactie (zelden zoiets meegemaakt, maar ik schrijf ook weinig). Gaan we corrigeren!

Jack42
10 januari 2022, 13:43
Bijna ga ik me er druk om maken .... maar de club is vandaag, zoals gewoonlijk op maandag, dicht..... dus lekker belangrijk ... alhoewel ...

Kijk maar uit wat je zegt want op de aanwezigheidslijst van Venus staat dat er 6 dames aanwezig zijn vandaag....:biggrin:

@ shaggy

Schrijf wat je wilt ik heb mijn mening gegeven hoe ik over het herhaaldelijk klagen denk en mij maakt het verder niet meer uit wat er geschreven wordt.
Ik wil niemand hier wegjagen zeker ook jou niet Shaggy dat is helemaal niet mijn bedoeling geweest. Mijn mening is ook geen wet!!!

Johnsonxxx
10 januari 2022, 17:05
...Het is nog begin januari en dat is een vast gegeven dat er dan altijd al minder vrouwen aanwezig zijn. Door de coronamaatregelen zijn er ook nog steeds enkele van de stamvrouwen die niet aan deze voorwaarden willen voldoen en daardoor niet aanwezig. Daarnaast wil de eigenaar een bepaalde standaard aan vrouwen hebben en laat hij dus niet alle vrouwen toe in zijn club. En dat geeft misschien wat problemen. Maar misschien zijn het ook wel luxe-problemen ....

Dat is ook precies de reden waarom ik over mijn bezoeken nu even niet meer schrijf, het gegeven, de onbalans in verhouding ijsberen vs vrouwen, is duidelijk en scheef. Kan je er mee leven, ja?, dan is een bezoek met niet al te hoge verwachtingen nog wel te doen. Zo niet dan kan je misschien beter niet gaan, want je weet ongeveer wat je kunt verwachten :cool: , alhoewel ik ook wel uitkijk naar weer wat meer dames in de clubs. :biggrin:

rmjhexe
10 januari 2022, 20:01
Ga er maar van uit dat de mannen die hun koopwaar in Hessen in de clubs hebben uitgestald, hun koopwaar naar nrw transporteren hier brengen ze meer op omdat in Hessen het slot erop zit

mentholbear
10 januari 2022, 20:29
Ik hoop het van harte.

kempie
11 januari 2022, 00:15
En dan nemen ze zeker hun prijzen van 100430 mee en verspreid dat zich hier nog meer. En wordt in NRW de boel ook verpest.

mentholbear
11 januari 2022, 00:25
Daar zit risico aan, maar aan de clubs en heren om daar niet op in te gaan. Heb gemerkt dat veel dames dan (op den duur) bijdraaien als ze merken dat zulk gedrag niet gepikt wordt. Iets vergelijkbaars ook in club Voldemort gemerkt, toen Duitsland in lockdown zat. Een hoop hielden zich aan de lokale gebruiken, toen ze waarschijnlijk merkten dat het ge-upsell daar niet werkte.

Kan me alleen wel voorstellen dat het moeilijk gaat als er zo een ijsberen overschot is bij Venus.

WANDELAAR5
11 januari 2022, 06:12
Venus moet gewoon de prijzen verhogen. Dan neemt het mannenoverschot wat af. Simpele economische wet dat bij grote vraag de prijzen stijgen. Dames naar €60/30 om die €100/30 te vermijden en toegang ook naar €60.

Player
11 januari 2022, 08:42
In een kleine Club heb je snel een mannenoverschot. Dus geen geschikte Club als men maar een beperkt tijdsvenster heeft of maar 1 droomvrouw voor ogen. Maar dit is nu net nog een Club die een ouderwets strak beleid voert met de dames. Toen één van de nieuwe Bulgaarse dames recent haar eigen prijs/service standaard ging bepalen, werd ze sito presto uit de Club gezet. Net daarom is het een succesformule maar gaat men dat niet uitmelken door prijsstijgingen en upsellen toe te laten zoals in de Club waar in de vorige posts mee vergeleken wordt.

pret
11 januari 2022, 09:16
Toen één van de nieuwe Bulgaarse dames recent haar eigen prijs/service standaard ging bepalen, werd ze sito presto uit de Club gezet. Net daarom is het een succesformule maar gaat men dat niet uitmelken door prijsstijgingen en upsellen toe te laten zoals in de Club waar in de vorige posts mee vergeleken wordt.

Goh en ik maar denken dat dames zelfstandig opereerden, wat ben ik toch naïef :hammer:

Player
11 januari 2022, 09:52
Goh en ik maar denken dat dames zelfstandig opereerden, wat ben ik toch naïef :hammer:Elke Club bepaalt zijn deurbeleid en dames zijn ook klanten van de Club, zegt men dan [emoji6]

mentholbear
11 januari 2022, 10:23
Venus moet gewoon de prijzen verhogen. Dan neemt het mannenoverschot wat af. Simpele economische wet dat bij grote vraag de prijzen stijgen. Dames naar €60/30 om die €100/30 te vermijden en toegang ook naar €60.

Hoe succesvol was dat voor Babylon...

Zie maar klanten terug te krijgen als je ze eenmaal verloren bent. Of de kamer prijzen weer omlaag te krijgen...

mager
11 januari 2022, 10:32
Ik denk dat venus nu zo populair is en dat er nu zo weinig alternatief in de buurt is dat venus wel goed met een prijsverhoging kan wegkomen.

WANDELAAR5
11 januari 2022, 10:32
@Mentholbear: Ja, daar heb je wel een punt. Maar dat mannenoverschot lijkt nu wel structureel te zijn. En ik ben het met Player eens dat Venus een goed beleid heeft op dames gebied. Dus ik denk dat ze het nu wel kunnen maken. Ze kunnen op die manier extra toppers aantrekken en upselling buiten de deur houden. Want die druk neemt natuurlijk wel toe. Qua faciliteiten en eten is het geen Babylon, dus ze moeten qua entree onder die prijs blijven.

pret
11 januari 2022, 10:35
Ik denk dat venus nu zo populair is en dat er nu zo weinig alternatief in de buurt is dat venus wel goed met een prijsverhoging kan wegkomen.

Zelfs met huidige prijzen beleid ben ik niet geneigd om Venus te bezoeken laat staan bij een verhoging.

WANDELAAR5
11 januari 2022, 10:39
Kijk, dan werkt hun deurbeleid voor klanten ook goed! ;)

(Beetje flauw, sorry maar het was zo’n mooie voorzet)

Player
11 januari 2022, 10:44
Structureel zou ik het niet noemen. Enkel op piekmomenten. Wat je typisch ziet op een weekdag zijn bezoekers die voor een paar uur komen rond de middag of rond 17u in functie van hun eigen werkschema. En na 21u komen de nachtraven binnenvallen. Maar evengoed zijn er momenten daarbuiten dat er dames lang zitten te wachten in de bar. Grotere Clubs zoals Samya, ss, Sharks, en destijds GT en YY kunnen piekmomenten makkelijker opvangen. Daar was een lege Club gewoon ondenkbaar, dan zou men de Thekes hebben ingezet bij wijze van spreken.

mentholbear
11 januari 2022, 11:35

@Mentholbear: Ja, daar heb je wel een punt. Maar dat mannenoverschot lijkt nu wel structureel te zijn. En ik ben het met Player eens dat Venus een goed beleid heeft op dames gebied. Dus ik denk dat ze het nu wel kunnen maken. Ze kunnen op die manier extra toppers aantrekken en upselling buiten de deur houden. Want die druk neemt natuurlijk wel toe. Qua faciliteiten en eten is het geen Babylon, dus ze moeten qua entree onder die prijs blijven.

Daar hebben jullie ook wel een punt. Het ijsberenlandschap is de afgelopen jaren behoorlijk veranderd met het wegvallen van zo veel clubs.

Er zijn veel minder alternatieven in de omgeving. Aan de andere kant komen straks weer SC erbij in Emmerich, Zundert, Grefrath en wellicht Roermond. Dolce vita, living room, gallardo, GT en psr lijken definitief verleden tijd.

Nu hebben ze een nette prijs van 50 entree en 50 kameren. Als ze willen groeien in massa met het in gebruik nemen van de hutjes enzo, dan zou ik dat aanhouden. Krijg je een iets luxere Aca G zeg maar, met ook goeie service dames.
Als die groei er niet in zit, dan wellicht inderdaad de prijzen omhoog als een wat luxere club. Met het risico dat als die andere grotere clubs open gaan er een grote uitstroom van mannen zal zijn en je je ouwe concurrentie voordeel niet meer hebt van lagere entree dan die grote clubs (50 ipv 60) en normale kamer prijzen voor ouderwets goeie service (50p30) door een goed clubbeleid.

Zelfs met huidige prijzen beleid ben ik niet geneigd om Venus te bezoeken laat staan bij een verhoging.

Dat komt toch door het mannen overschot? Die prijsverhoging zou een betere balans kunnen opleveren. Zou je dan wel geneigd zijn om er naartoe te gaan?

Structureel zou ik het niet noemen. Enkel op piekmomenten. Wat je typisch ziet op een weekdag zijn bezoekers die voor een paar uur komen rond de middag of rond 17u in functie van hun eigen werkschema. En na 21u komen de nachtraven binnenvallen. Maar evengoed zijn er momenten daarbuiten dat er dames lang zitten te wachten in de bar. Grotere Clubs zoals Samya, ss, Sharks, en destijds GT en YY kunnen piekmomenten makkelijker opvangen. Daar was een lege Club gewoon ondenkbaar, dan zou men de Thekes hebben ingezet bij wijze van spreken.

Niet alleen op piek momenten door de pannenkoekers. Bij een kleine line up is de impact daarvan een stuk groter.
Maar je hebt gelijk dat als je de tijd hebt, dat je soms rond die wisseltijden tussen 17:00 en 20:00 ofzo wat kans maakt. Maar niet iedereen kan er de hele dag zitten of moeten dan zelf ook weg.
En bij grotere clubs zitten er misschien meer dames om de piek momenten op te vangen en heb je kans dan een pareltje beschikbaar is, maar geregeld dat de mindere dames kwa optiek en/of service dan (continue) beschikbaar zijn.

Ascari
11 januari 2022, 19:15

Je vergeet hierbij dat dit bij sommige (vaste) klanten kwaad bloed zal zetten en ze club de rug toe zullen keren. Voordat je een prijsverhoging doorvoert zul je ook een onderzoek moeten doen om te kijken wat de gevolgen zijn voor je bedrijf op de lange en korte termijn.

Als je concurrenten als Penelope en Aca Gold hebt die praktisch hetzelfde bieden voor minder geld zou het mij verbazen als een prijsverhoging goed uitpakt. Laten we niet vergeten dat Venus geen Rolex of Ferrari is waarbij er lange wachtlijsten zijn om het product te krijgen en mensen graag iets meer betalen. Het is een doorsnee club met een doorsnee line-up die het geluk heeft dat een aantal concurrenten al dan niet tijdelijk gesloten zijn.

WANDELAAR5
11 januari 2022, 20:33
Ik ben het niet met je eens dat Venus hetzelfde biedt als AcaGold. Zowel qua eten, faciliteiten en gemiddeld service niveau van de dames zitten ze er duidelijk boven. Maar ja, dat is mijn mening.
AcaGold: Ik heb geen dames gevonden met TZ inclusief, behalve wat MILFS. Bij Venus allemaal. Ik moet nog steeds een keer met Husky naar AcaGold waar hij mij bij de juiste dames gaat introduceren, want er schijnen er wel wat te zijn.
Venus: Jacuzzi en Sauna binnen en buiten. Zwembadje buiten.
Venus: Warme groente in het buffet en meer keuze
Venus: Drank in glazen in plaats van plastic bekertjes en bier inclusief tot 19:00 uur. Veel betere koffie.

Wel vond ik AcaGold gezelliger en er zijn beduidend meer dames.

pret
11 januari 2022, 20:40
Wel vond ik AcaGold gezelliger en er zijn beduidend meer dames.

Uiteindelijk gaat het daarom en de rest is bijzaak.

Willem2
11 januari 2022, 20:46
Ik ben het niet met je eens dat Venus hetzelfde biedt als AcaGold. Zowel qua eten, faciliteiten en gemiddeld service niveau van de dames zitten ze er duidelijk boven.

WA
11 januari 2022, 20:58
Kan het eten nog slechter dan in Venus ??? Met alle respect, de dames houden de club hoog, voor mij althans, maar die voeder bakken....... het kan kennelijk dus slechter. Had gehoopt dat m'n eenmalige bezoek aan Aca niet maatgevend was. Maar het is duidelijk waar de prio's liggen bij de verschillende ijsberen. Persoonlijk ben ik van kwaliteit voor kwantiteit. Bij anderen is kwantiteit blijkbaar maatgevend voor kwaliteit... dan heb je in Venus dus niets te zoeken. En gezelligheid...., die maak je zelf toch? 2de kerstdag paar uurtjes voor sluiten met zes meiden, zes ijsberen en nog wat personeel.... lang geleden zo'n leuke, geile, gezellige en onderhoudende clubavond / nacht gehad.

WANDELAAR5
11 januari 2022, 21:08
Nee het service niveau gecombineerd met het uiterlijk van de dames is het belangrijkst (voor mij dan).

Daarnaast vind ik een club met een wat luxere uitstraling, die schoon is, waar alles werkt en waar ik lekker kan bubbelen fijn om me prettig te voelen. Op al die punten scoort Venus punten.

Grootste nadeel daar voor mij is dat er vrij weinig dames zijn en daarvan ook nog een deel niet met mij wil neuken vanwege het formaat van mijn Barokkar.

Player
11 januari 2022, 21:21
Grootste nadeel daar voor mij is dat er vrij weinig dames zijn en daarvan ook nog een deel niet met mij wil neuken vanwege het formaat van mijn Barokkar.

Als je daarop niet kan zeggen "Uiteindelijk gaat het daarom en de rest is bijzaak"' weet ik het niet meer. [emoji6]

Ik kan best begrijpen dat veel forumleden deze Club maar niets vinden. Eigenlijk zoeken zij een Club die niet bestaat. Geen afspraken maken, niet pannekoeken, lage entree, geen upselling, topservice, top catering, top wellness, top sfeer met veel pre- en aftersales, muziek niet te luid, bier gratis, onuitputtelijke LU en als je voorkeuren hebt binnen die LU staan zij 24/7 voor je klaar, eens dat jij de Club binnen bent gaat de deur op slot en komt er geen klant meer in.

Wie deze Club kent, mag het mij altijd zeggen.

mentholbear
11 januari 2022, 22:20
Als je concurrenten als Penelope en Aca Gold hebt die praktisch hetzelfde bieden voor minder geld zou het mij verbazen als een prijsverhoging goed uitpakt. Laten we niet vergeten dat Venus geen Rolex of Ferrari is waarbij er lange wachtlijsten zijn om het product te krijgen en mensen graag iets meer betalen. Het is een doorsnee club met een doorsnee line-up die het geluk heeft dat een aantal concurrenten al dan niet tijdelijk gesloten zijn.

Mwoah, de club vind ik wel een wat meer luxere gentlemens club uitstraling hebben. Niet kwa omvang en luxe, maar het gaat voor mij gevoel meer die richting op dan een oubollige hoerenkeet.
En de wellness is ook niet verkeerd. De line up zijn welliswaar niet alleen maar topmodellen, maar de focus lijkt wel te liggen op jong en slank, waarbij de club de kamer service hoog heeft staan.
Dat anale verhaal van 300 verbaasde me daarom ook.

Bij Penelope en Aca G vind ik de line up wat diverser. Ook wel begrijpelijk met zo een uitgebreide line up.

mentholbear
11 januari 2022, 22:22

Zoveel mensen, zoveel wensen ;)

altijdwakker
11 januari 2022, 22:41
dank jullie. nu de hamvraag: wanneer is overdag wel een goede tijd gezien de beren/dames verhouding?

JonnyFontane
11 januari 2022, 22:53
Ligt aan welke dag.
Ben er een paar keer op een woensdag geweest en toen was de verhouding prima.
De laatste keer dat ik er op een vrijdagavond was, was de verhouding ook uitstekend.
Het is echt een moment opname...
Ik probeer zelf altijd de Duitse en Nederlandse/Belgische feestdagen te vermijden, want dan kun je op een hand tellen dat het een gaybar wordt.
Net als zaterdagavond.....

WANDELAAR5
11 januari 2022, 23:12
Ik denk dat in het algemeen de dinsdag en woensdag relatief het rustigst zijn in Venus. Vrijdag en zaterdag het drukst. Rustige tijden is geluk hebben. Je kunt op openingstijd voor de deur staan, dan is het rustig qua mannen, maar dan zijn ook nog niet alle dames er.

mentholbear
12 januari 2022, 03:09
En ga dan ook niet treuzelen met je keuze. Want kans dat je droom dame die vroeg op de dag beschikbaar is, de rest van de dag je amper meer van de kamer af ziet komen in Venus momenteel. Ik zou zeker niet gaan lopen wachten tot het 17:00 a 20:00 momentje.

Remcobozz
12 januari 2022, 15:12
Nou mensen. Ik ben regelmatig naar prive huizen geweest, maar nooit naar een sauna club. Ben van plan volgende week te gaan en na het lezen van alle reacties op dit forum ben ik erg benieuwd hoe het zal zijn! Verder heb ik nog een laatste vraag; ( en kom aub niet aan met kijk het zelf maar volgende week :) ) Kan iemand mij misschien vertellen wat de prijzen zijn om te kameren met een dame. En Is dit ook net als de huizen 30 en 60 minuten? Met vriendelijk groet !

Wentelt Eefje
13 januari 2022, 01:53
30 min. in principe incl. TZ en officieel in Duitsland niet toegestane orale verwennerij €50
60 min. in principe incl. TZ en officieel in Duitsland niet toegestane orale verwennerij €100

“nieuwelingen” stuiten in alle clubs wel eens op de verkeerde dame die deze service pas voor het dubbele (half)uurtarief zegt te verlenen. Trap daar niet in.

mentholbear
13 januari 2022, 02:22
Nou mensen. Ik ben regelmatig naar prive huizen geweest, maar nooit naar een sauna club. Ben van plan volgende week te gaan en na het lezen van alle reacties op dit forum ben ik erg benieuwd hoe het zal zijn!
En Is dit ook net als de huizen 30 en 60 minuten? Met vriendelijk groet !

Verschil met privé huizen is trouwens dat je achteraf betaalt. Dat kan zowel op de kamer, maar ook dat je je centen in je kluisje laat (waar je je kleren hebt achtergelaten voor een badjas), of bij SC Venus heb je de mogelijkheid om de centen in een klein kluisje naast het toeziend oog van de receptie. En dan kun je de dame nabij de kleedruimte of receptie betalen.
Bij Venus blijven de dames buiten de kleedruimte wachten. Bij sommige clubs lopen ze weer met je mee.
Voordeel van achteraf betalen is dat als een kamer niet bevalt, je het op een half uurtje kunt houden. Je hoeft dus niet van te voren al aangeven hoe lang je wilt. Daarentegen moet je dan wel zelf de tijd in de gaten houden. Want als je budget voor een uurtje hebt en je gaat daar overheen, is het je eigen verantwoordelijkheid.
Maar je kunt ook van te voren aangeven hoe lang je wilt. Dan houdt een dame daar ook rekening mee.
Je kunt ook een soort combi doen door bijvoorbeeld te antwoorden als er gevraagd wordt hoe lang je wilt, dat af hangt hoe lekker de kamer gaat. En als je merkt dat je langer dan een half uur wilt, maar niet langer dan 1 uur wilt, dat je zegt het gaat zo lekker, laten we er een uurtje van maken. Of 1,5 of 2 uur als dat je wens is.

Ik weet niet hoe de situatie volgende week is, maar hou er rekening mee dat de verhouding dames en heren nogal negatief uit kan pakken zo vlak na nieuw jaar. Sommige dames zijn misschien nog op vakantie. En dan kan het zo maar zijn dat in een kleine club er weinig keuze kan zijn. Vooral als een paar pannenkoekers hun favoriete dame voor uren bezet houden.

Bij een wat grotere club met meer dames, zoals Samya en Acapulco Gold heb je minder kans in een soort gay bar te zitten ;)

Voordeel van Venus is dan weer dat de club er op toe ziet dat kamers netjes volgemaakt worden (tenzij je zelf eerder van de kamer af wilt),

Veel plezier en ben benieuwd hoe het je is bevallen!

FrankBlack
14 januari 2022, 20:02
Wel opvallend vind ik dat ze een blik nieuwe dames opengetrokken hebben maar het gemiddeld aantal dames per avond niet significant hoger is. Zie net op de website er maar 6 op groen staan terwijl het vrijdagavond is.

Remcobozz
14 januari 2022, 22:08
Bedankt voor jullie reacties op mijn vragen! Ik zal na mijn bezoek weten hoe het was.

Is 2x vaccinatie + booster voldoende om binnen te komen? Of moet er een negatief test bewijs aangeleverd worden?
Las dat dit ergens in de buurt kon? Of kan dit ook in Nederland?

Groeten

Jok80
14 januari 2022, 23:41
Flatrate clubs. Bestaan die nog? Zo ja kan iemand met paar goede dicht bij grens noemen? Of zijn flatrates per definitie slecht?
Zelf ben ik van entertainment / voyeur, ala kooidansen in Venus, maar ik zou het graag wat langer/meer zien.
Iemand aanbevelingen?

WANDELAAR5
15 januari 2022, 01:04
Bedankt voor jullie reacties op mijn vragen! Ik zal na mijn bezoek weten hoe het was.

Is 2x vaccinatie + booster voldoende om binnen te komen? Of moet er een negatief test bewijs aangeleverd worden?
Las dat dit ergens in de buurt kon? Of kan dit ook in Nederland?

Groeten

Misschien is booster genoeg, maar zo niet dan kun je gratis links naast de club jezelf laten testen.

WANDELAAR5
15 januari 2022, 01:05
Flatrate clubs. Bestaan die nog? Zo ja kan iemand met paar goede dicht bij grens noemen? Of zijn flatrates per definitie slecht?
Zelf ben ik van entertainment / voyeur, ala kooidansen in Venus, maar ik zou het graag wat langer/meer zien.
Iemand aanbevelingen?

Flat rate clubs zijn al jaren niet meer toegestaan in Duitsland.

mentholbear
15 januari 2022, 03:47
Of kan dit ook in Nederland?

In Nederland heb ik me telkens gratis via testenvoortoegang.org laten testen. krijg je vervolgens uitslag en code via email. Met die code kun je eventueel in je corona check app en internationale qr aanmaken die ook in de Duitse SC te gebruiken is.

Verder wat w5 al zei.

mentholbear
15 januari 2022, 03:55
Flat rate clubs zijn al jaren niet meer toegestaan in Duitsland.

Inderdaad. Wat er nog een beetje in de buurt kwam waren de flaterate partytreff en pauschalclub die na de nieuwe regelgeving omgevormd werden tot SC met tokens/credits. Bij je entree zitten dan X aantal tokens waarvoor je een wip kunt maken. Mijn ervaring waren dat niet mooie slanke dames (althans, wat ik mooi vind). Meestal wat ouder en/of voller.
Maar weinig entertainment daar gezien.

Voor wat sfeer denk ik dat je bij Samya nog de meeste kans maakt met dames die het podium op gaan om met elkaar te dansen en wat fun te hebben. Vooral als er weer een rumbul nummer gedraaid wordt.

Bij Oase nabij Frankfurt werd er in het weekend wel showtjes weggegeven op podia en a la coyotes Ugly werd er op de bar door enkele dames gedanst. Iemand van de club 'zweepte' de dames goed op met een tamboerijn waar de schelpringen vanaf vlogen...
Dat was wel mooi om te zien hoe enkele dames echt helemaal los gingen op de muziek.

Wentelt Eefje
15 januari 2022, 04:07
Voor wat sfeer denk ik dat je bij Samya nog de meeste kans maakt met dames die het podium op gaan om met elkaar te dansen en wat fun te hebben. Vooral als er weer een rumbul nummer gedraaid wordt.

Vooral in Oceans gebeurt er in het weekend genoeg op het dubbele podium, en er kan een uitstekende partysfeer hangen. Samya inderdaad kan ook extreem levendig zijn, zeker in het weekend en dat geldt ook voor dames aan de danspaal in Prime. In de laatste club laten de dames zich ertoe verleiden door uiteraard een heel goede stemming, maar ook door een gebrek aan sfeer en actieve beren, als ze besluiten elkaar dan maar te gaan vermaken…

J.S.
15 januari 2022, 12:53
Goedemiddag, tot nu toe heel rustig in Venus. Ondanks booster toch testen om de hoek werkt gewoon goed en makkelijk. Alleen Anka nog gezien weinig dames tot zover dat is jammer want daar komen we voor :hammer: net maar even broodje gegeten als je niet van gebakken ei houd blijft er heel weinig over hopelijk voegen ze daar ook nog wat aan toe. En trekken ze ergens een blik met dames open. De barvrouw weet de naam niet heeft ook wel is als dame rond gelopen heb bijna de neiging om haar mee na de kamer te vragen want het is wel een lekkere . Laterzzz

WA
15 januari 2022, 13:17
Ondanks booster toch testen

Hmmm jammer. Bij de clubadvertenties op de home pagina van het forum staat op moment van schrijven toch echt dat booster ook toegang zou moeten geven.

Aangezien er gisteren slechts 6 dames op de aanwezigheidslijst stonden dit weekend niet de moeite om zo'n stokje in je neus te laten poeren. Lees net dat Penelope booster wel accepteert. Straks nog ff rondbellen welke alternatieven er nog meer zijn.

36441

Jack42
15 januari 2022, 13:29
Aangezien er gisteren slechts 6 dames op de aanwezigheidslijst stonden dit weekend niet de moeite om zo'n stokje in je neus te laten poeren.

Bij het testcentrum langs Saunaclub Venus mag het stokje ook in je keel ipv de neus.

WA
15 januari 2022, 13:41
Bij het testcentrum langs Saunaclub Venus mag het stokje ook in je keel ipv de neus......

Weet ik. Maar er is een goede reden om niet via de keel te testen. En bovendien, als men een hogere vaccinatiegraad wil, moet er ergens een grens getrokken worden.

Willem2
15 januari 2022, 13:55
Hmmm jammer. Bij de clubadvertenties op de home pagina van het forum staat op moment van schrijven toch echt dat booster ook toegang zou moeten geven.

het gaat om het woordje mogelijk zoals een ijsbeer reeds heeft uitgelegd in een ander topic.
Dat sommige clubs willen vasthouden aan 2G+ is hun goed recht. Die clubs zullen dan ook de beschikking hebben over een testcentrum zeer vlakbij.
Voor het gemak ben ik er vanuit gegaan dat de meeste clubs zullen overgaan naar bewijs van de booster zoals veel clubs al hebben doorgegeven.
Maar ga lekker bellen ...

pret
15 januari 2022, 13:55
Zoals TJ al zei ga ik liever naar een club waar klanten getest zijn dan met een boost.

WA
15 januari 2022, 16:23
Testen….. Google maar eens naar de effecten op het resultaat tussen neus of keel swabjes. Bij omikron is er een goede kans op een negatief test resultaat als er vanuit de neus getest word. Of de honderden die ‘s ochtends negatief testen en ‘s avonds alsnog hoestend en proestend besluiten nogmaals te testen en toch positief te zijn op COVID.
Ieder zijn eigen waarheid. Maar wat ik nog het meest verbazingwekkende vind is dat sommigen zich drukker maken om iets dat ze hoogstwaarschijnlijk zonder medicatie overleven terwijl ze maar al te graag het risico nemen op iets anders waar wel medicatie nodig is om het op te ruimen.

J.S.
15 januari 2022, 20:28
Was een redelijk bezoek vandaag, zoals in het eerder verslagje al gezegd het totaal aantal dames was dramatisch Anka, Cassandra, Melodie, Mirela, Eugenie, Sabina en Rebecka. Dat waren ze. Laatst genoemde was nieuw voor mij en cker herhalings gevaar . Kon haar heerlijk k.o neuken
bij beide brak het zweet uit. Toch gekozen naar de vele standjes om klaar te komen ik met mezelf spelend en zei met haar zelf spelend dat was een geile afsluiter. Voor me gevoel zijn we beide lekker gekomen ze was nat even gevoeld en toen ik dat deed kwam er nog een gilletje was gevoelig haha. Naar deze sessie was ik zelf net als Rebecka uitgeteld. Nadeel voor haar zei moet doorwerken, ik mag relaxen en rustig huiswaarts gaan. Nu eerst maar wachten op meer dames in Venus.

Eddy_V
15 januari 2022, 23:52
het gaat om het woordje mogelijk zoals een ijsbeer reeds heeft uitgelegd in een ander topic.
Dat sommige clubs willen vasthouden aan 2G+ is hun goed recht. Die clubs zullen dan ook de beschikking hebben over een testcentrum zeer vlakbij.

Zolang de testcentra een winstgevende bijdrage per afgenomen test ontvangen van de overheid is dit testen voor hun gewoon een verdienmodel

Jack42
16 januari 2022, 01:05
Zolang de testcentra een winstgevende bijdrage per afgenomen test ontvangen van de overheid is dit testen voor hun gewoon een verdienmodel

Ik denk eerder dat er geld bij moet. Duitsers mogen gratis testen en voor de Belgen/Nederlanders kost het 18 Euro bij het testcentrum langs Venus en die 18 Eu dat betaalt Venus.

Wentelt Eefje
16 januari 2022, 01:22
Die commerciële testcentra worden echt niet allemaal opgezet door filantropen. Duitsers mogen gratis testen, zo’n zelftestje kost inderdaad weinig, de Jut en Juul die er als deskundigen de test afnemen ook niet. Maar: vanuit de staatsruif wordt natuurlijk een bedrag betaald per test / dag dat het opzetten van zo’n testcentrum zeer interessant maakt.
Ze schieten niet als paddestoelen uit de grond om er geld achteraan te kunnen gooien…

mentholbear
16 januari 2022, 02:54
Was een redelijk bezoek vandaag, zoals in het eerder verslagje al gezegd het totaal aantal dames was dramatisch Anka, Cassandra, Melodie, Mirela, Eugenie, Sabina en Rebecka. Dat waren ze.

Werd er nog veel gepannenkoekt? Of waren alle dames geregeld beschikbaar?
En hoe zat het met de man/vrouw verhouding?nog steeds gigantische ijsberen overschot?

de duisburg spesjalist
16 januari 2022, 11:01
Ik denk eerder dat er geld bij moet. Duitsers mogen gratis testen en voor de Belgen/Nederlanders kost het 18 Euro bij het testcentrum langs Venus en die 18 Eu dat betaalt Venus.

ik heb nog nooit voor een test in Duitsland betaald en ik test op locaties zijn los van de club

Player
16 januari 2022, 16:04
Werd er nog veel gepannenkoekt? Of waren alle dames geregeld beschikbaar?
En hoe zat het met de man/vrouw verhouding?nog steeds gigantische ijsberen overschot?Retorische vraag toch? [emoji6] Een fenomeen dat op dit topic nog niet besproken is bij mijn weten: een deugniet ging gisteren voor een kwartet waardoor hij in 1 slag 1/3 van het aanbod weg schaakte voor de overige klanten die achterbleven. Ik hield het dan maar bescheiden bij een trio. Sommigen zullen hier ook een verbod voor willen invoeren naast afspraken, pannenkoeken,...

J.S.
16 januari 2022, 22:39
Nee dat was drama je moet de dame echt na je toe trekken anders sta je de hele dag ijsberen te koekeloeren

Eddy_V
16 januari 2022, 22:57
ik heb nog nooit voor een test in Duitsland betaald en ik test op locaties zijn los van de club
Het gaat er niet om hoeveel je wel of niet hoeft te betalen , het gaat om de financiële bijdrage die de Duitse staat levert aan de teststations. Dat was vorig jaar rond de 50 euro per test… voor een test van een paar euro en dames die normaal de was doen is dat een interessant verdien model.
Of dat bedrag per januari aangepast is weet ik niet, maar de controle zou opgevoerd worden vanwege de miljoenen aan ten onrechte gedeclareerde testen door een aantal commerciële teststations in die Heimat. Men nam dat op de koop toe om het de burgers zo gemakkelijk mogelijk te maken maar testen op buitenlanders zouden niet meer vergoed worden, vandaar dat de meeste teststations die geen relatie met een club hebben hier nu 20,- euro voor in rekening brengen.
(ja sommige zullen niets of een tientje of 29 rekenen, dat geloof ik best)

PS het is dus een interessant verdienmodel voor Venus maar
deze “test-bijdragen” mogen ook onder het topic Clubs geopend in Duitsland geplaatst worden

Jack42
16 januari 2022, 23:08
Nee dat was drama je moet de dame echt na je toe trekken anders sta je de hele dag ijsberen te koekeloeren

De barvrouw weet de naam niet heeft ook wel is als dame rond gelopen heb bijna de neiging om haar mee na de kamer te vragen want het is wel een lekkere . Laterzzz

Maar je zal toch wel met al je charmes je vrouw van je dromen mee naar de kamer genomen hebben toen ze gisteren van voor de bar naar achter de bar is gegaan? ;)

dupontxxx
18 januari 2022, 18:21
Morgen staat een bezoek aan Venus op het programma. Vanochtend zag ik 2 dames aanwezig en zonet 9 dames aanwezig. Is dat een echte weergave van het aantal dames of is de aanwezigheidslijst een slechte graadmeter. Mocht iemand het weten dan hoor ik het graag.
Ik zal na afloop een verslag van mijn bezoek doen.

JonnyFontane
18 januari 2022, 18:55
Als de dames er zijn dan staat dat gemeld.
Dit is zeer actueel.....

pret
18 januari 2022, 18:56
Morgen staat een bezoek aan Venus op het programma. Vanochtend zag ik 2 dames aanwezig en zonet 9 dames aanwezig. Is dat een echte weergave van het aantal dames of is de aanwezigheidslijst een slechte graadmeter. Mocht iemand het weten dan hoor ik het graag.
Ik zal na afloop een verslag van mijn bezoek doen.

Eerder een graadmeter. Veel pret en zie graag je verslag tegemoet. :wink2:

dupontxxx
18 januari 2022, 18:58
Ok. Hoop dat er morgen rond 12 uur meer dames aanwezig zijn dan de twee die op de site vermeld staan. Anders wordt het wel erg lastig om te kameren :confused:

JPtoo
18 januari 2022, 19:16
Tot nu toe altijd gezien dat de lijst up to date is :betrunken:

mentholbear
18 januari 2022, 20:12
Bah, weer een paar verwende jochies die hun speelgoed niet willen delen.

Voor als de emoji niet duidelijk geplaatst was: was maar een grap. Trio, quatro's, lesbische shows zijn kassa voor de dames.
Bovendien komen de dames meestal wel weer na een half of heel uurtje terug.

Dat vind ik toch meer solidair met je medeberen dan het pannenkoeken.

Siberische tijger
18 januari 2022, 21:42
Je eigen bericht quoten om je berichtenteller maar op te poetsen.:mad:
Een bericht waarin je ook nog eens een foto van twee zeer jonge kinderen plaatst hier op een hoerenforum.

Je moet je diep, diep schamen.

b1234
18 januari 2022, 21:56
Siberische tijger is blijkbaar niet in zijn nopjes !:)
Blijkbaar last van het post-lockdown symptoom,daar is nog vaccin voor ontwikkeld ! Misschien een gat in de markt .:biggrin:

Big30
18 januari 2022, 21:58
NB plaatsen van een bericht met herkenbare spelende kinderen is op dit forum uit den boze! Bericht verwijderd.

stimpy3
18 januari 2022, 23:22
Voor als de emoji niet duidelijk geplaatst was: was maar een grap. Trio, quatro's, lesbische shows zijn kassa voor de dames.
Bovendien komen de dames meestal wel weer na een half of heel uurtje terug.

Dat vind ik toch meer solidair met je medeberen dan het pannenkoeken.

ach, bij trio's kan ik me nog wat voorstellen. Ik ben d'r niet zo wild van, omdat een beetje vrouw al meer dan genoeg is om je te plezieren. Moet ze natuurlijk wel goede service bieden op kamer. :cool: En een enkele vrouw is knusser. 2 vrouwen klinkt leuk, maar je hebt maar 1 paar handen voor 4 borsten. Maar goed, ik kan me nog wel voorstellen dat de wat jongere beren denken in termen van "een vrouw goed, dus twee vrouwen moet beter zijn". Beetje net zoals je bord te vol opscheppen.

Maar een kwartet -zeker in de huidige tijden waarin de dames schaars zijn - zie ik dan ook echt als een actie die zo'n beer vooral doet om de andere beren de ogen uit te steken. Eerste klas sneuneuzerij dus.

mentholbear
19 januari 2022, 00:16
Je eigen bericht quoten om je berichtenteller maar op te poetsen.:mad:
Een bericht waarin je ook nog eens een foto van twee zeer jonge kinderen plaatst hier op een hoerenforum.

Je moet je diep, diep schamen.

Dat quoten was om wat te verduidelijken/toe te lichten.
De foto is achteraf bezien inderdaad niet zo een handige zet geweest.

Zo weer m'n berichtenteller opgepoetst...

NB plaatsen van een bericht met herkenbare spelende kinderen is op dit forum uit den boze! Bericht verwijderd.

Ook al was het ludiek illustratief bedoeld van kinderen die niet hun speeltjes willen delen, is het achteraf gezien niet zo een goed idee. Excuus.

mentholbear
19 januari 2022, 00:41
Beetje net zoals je bord te vol opscheppen.

Eerste klas sneuneuzerij dus.

Kijk, dat zijn nu vergelijkingen wat ik van snap ;)
Heb beetje hetzelfde. Kan me beter focussen en daarmee genieten met 1 vrouw.

En ik denk dat het voor menig beer ook een fantasie is om met 2 of meer dames het bed te delen. Iets waar niet elke ijsbeer mee kan aankloppen bij vrouwlief.

Maar om andere de beren de ogen mee uit te steken vind ik maar triest. Om jezelf zo beter te doen voelen.

Johnsonxxx
19 januari 2022, 09:10
Als de dames er zijn dan staat dat gemeld.
Dit is zeer actueel.....

De lijst op de site van Venus geeft altijd precies aan wie er zijn, is dus idd actueel! Volgens mij werkt het zo dat een meisje bij inchecken op "aanwezig" wordt gezet (en bij uitchecken andersom).

Helaas wordt het aantal ijsberen weergegeven op de site. Het zou een welkome toevoeging zijn als je op de site met een teller kan zien hoeveel beren aanwezig zijn. Als alternatief/graadmeter hiervoor kan je het aantal auto's op de P-plaats een beetje gebruiken, maar dat is veel grover, want sommige beren komen samen met 1 auto en anderen rijden alleen. En daarnaast zie je dit pas als je er al bent.

Prima
21 januari 2022, 19:32
hier ben ik weer .

ik ben nog steed op zoek naar duitse emely , werkte voor corona in LR .
ik heb een stapel briefjes voor haar opzij gelegd , maar ik vind haar niet .
WAAR IS EMMELY ?????(-;

Jack42
21 januari 2022, 23:27
hier ben ik weer .

ik ben nog steed op zoek naar duitse emely , werkte voor corona in LR .
ik heb een stapel briefjes voor haar opzij gelegd , maar ik vind haar niet .
WAAR IS EMMELY ?????(-;

Eugenia kent Emely en weet haar wel te vinden zei ze vanmiddag tegen mij dus geef dat stapeltje briefjes maar aan mij en dan
komt het wel bij Emely terecht. :biggrin:

Remcobozz
22 januari 2022, 15:31
Nou beste mensen,
Afgelopen dinsdag was dan dus mijn eerste keer naar club Venus. Ook mijn eerste keer ooit naar een sauna club.
Na mijn nachtdienst in de auto gestapt om naar Duitsland heen te rijden.
Aangekomen bij de club om 11:30 uur ben ik de eerste die mijn auto op de parkeerplaats neer zet. Bij binnenkomst wordt inderdaad gevraagd naar je qr code en een negatief testbewijs. Deze had ik niet, maar kon het testen om de hoek gratis doen. 10 minuten gewacht en kon hierna naar binnen. Netjes welkom geheten, badjas aan gedaan en een rondleiding gekregen van de dame die achter de bar stond. ( hele aardige en leuke dame! ) Het ziet er allemaal netjes en schoon uit. 2 dames waren er op dat moment aanwezig. Één daarvan was Anka. Kwartiertje mee gepraat en hierna met haar naar een kamer toe gegaan. Vond de kamers persoonlijk wat klein, maar wel mooie spiegels. Half uurtje goed met haar bezig geweest. Leuke spontane meid. Hierna betaald en gedoucht. Rond 1300 kwamen er nog een aantal dames binnen. Een aantal dames groeten vriendelijk, anderen zoeken geen oogcontact. Helaas. Om 1400 was het buffet geopend. Was prima! Pasta, boontjes, patat, schnitzel, broodjes worst, kippenpoot. Goed gegeten en hierna de sauna gepakt en daarna de jacuzzi. Vanuit beide goed zicht op de bar waar de dames terugkomen na een kamer bezoek. Na de jacuzzi een praatje gemaakt met Rebecka. Sprak mij qua lichaam en uitstraling het meeste aan. Mooie billen en borsten. Met haar een kamer gedeeld voor een half uur. Dit was ook een prima gezelschap!
Hierna nogmaals de sauna gepakt en om 18:00 een half uurtje gehad met Ella. Eigenlijk was ik van plan om niet met nog een dame te gaan, maar na de blik die ik vanaf een afstand een aantal keer zag kon ik het niet laten. Leuke vrolijke meid. Leuk gehad op de kamer en hierna was mijn jongheer ook uitgeput.

Al met al een geslaagde dag. Wel was ik veruit de jongste ijsbeer. Na mijn observatie was de verhouding prima qua aantallen. Als ik goed heb geteld waren er in de middag op een gegeven moment 9 dames.
De service die de dames bij Venus geven zijn goed, maar niet te vergelijken met het niveau van de dames waar ik normaal eens langs ga voor een kamer bezoek. Daar betaal je dan ook meer voor. Maar goed, wanneer de temperaturen wat hoger zullen zijn en ik buiten ook in de zon kan liggen zal ik zeker nog eens terug komen!
Gegroet

WANDELAAR5
22 januari 2022, 17:02
Leuk verslag, dank je! Dan mag je hier wel wat linkjes plaatsen van de dames met een hoger service niveau die je anders bezoekt! Hebben we allemaal wat aan.

Prima
22 januari 2022, 19:33
Eugenia kent Emely en weet haar wel te vinden zei ze vanmiddag tegen mij dus geef dat stapeltje briefjes maar aan mij en dan
komt het wel bij Emely terecht. :biggrin:

jij bent hier nog gekker dan in het echt [-

DDDD
22 januari 2022, 22:15
Mooi debuut, Remco. Mooie selectie kunnen samenstellen zo te lezen :biggrin: Maakt ook mij wel benieuwd naar de dames waar jij ze mee vergelijkt :rolleyes:

stimpy3
22 januari 2022, 22:54
De service die de dames bij Venus geven zijn goed, maar niet te vergelijken met het niveau van de dames waar ik normaal eens langs ga voor een kamer bezoek. Daar betaal je dan ook meer voor.

Ik ben ook wel benieuwd welke dames Remco normalerwijs dan bezoekt (en waar). En wat de tarieven daar dan zijn.

rob45
22 januari 2022, 23:06
Ik ben ook wel benieuwd welke dames Remco normalerwijs dan bezoekt (en waar). En wat de tarieven daar dan zijn.Oke, dan vragen we het gewoon aan Remco, kan je ons vertellen welke dames je normaal gezien bezoekt,wat is hun service en natuurlijk welke tarieven ?

mentholbear
23 januari 2022, 14:56
De service die de dames bij Venus geven zijn goed, maar niet te vergelijken met het niveau van de dames waar ik normaal eens langs ga voor een kamer bezoek. Daar betaal je dan ook meer voor.

Mijn ervaring is dat de service van de dames in SC Venus inderdaad goed zijn én vaak nog beter kunnen worden wanneer je de dames wat langer kent. En/of als je een wat langere kamer neemt, cq wat meer geld uit geeft de

Voordeel van een SC tov veel andere p6 alternatieven, is dat je achteraf mag betalen. De club ziet er oa op toe dat dit ook gebeurt, waardoor de dames dit met vertrouwen kunnen doen.
Het Voordeel hiervan vind ik, is dat je kunt aangeven dat de kamer zo lang kan duren als dat je het er naar je zin hebt. Dus gaat de kamer lekker, bouwt de dame de spanning langzaam af, krijg je de gelegenheid voor meerdere orgamses, etc dan kun je het op een uur of zelfs meer laten uitlopen. Is de klik er toch niet, dan kun je altijd nog er na een half uur een eind aan breien.
Natuurlijk kun je ook nog altijd van te voren een tijdsduur afspreken. Voordeel is dat je minder op de tijd hoeft te letten, omdat de dame dat ook doet. Nadeel kan zijn dat als je een uur afspreekt en je wilt om wat voor reden dan ook eerder de kamergang wilt afbreken, dat een dame je dan vaak aan de afgesproken uur wilt houden. Ook zijn er dames die je iets over een half uur klaar proberen te krijgen en daarna het uur als afgelopen beschouwen, omdat je bent klaargekomen.

Dat gezegd te hebben, ben ik ook wel benieuwd waar je nog meer naar toe gaat voor nog betere kamer gangen.

Hopelijk wordt je volgende bezoek nog leuker dan de 1e keer :beerchug:

Wentelt Eefje
23 januari 2022, 16:16
Vrijdag 21 januari 2022, FKK Sauna Club Venus, Hamminkeln

On the nightshift

https://youtu.be/OqFCBarT-Q0

Na gewerkt te hebben vanaf 22 uur donderdagavond, eerst om 6 uur maar eens even op het werk gedoucht. Heb ik ook ruim de tijd voor, kan pas om 7 uur een lekker vers ontbijt scoren bij de Lidl 2 kilometer verder over de grens. Daarmee, het is droog en ten opzichte van de avond ervoor een stuk aangenamer van temperatuur, me aan een picknicktafel op een parkeerplaats langs de route naar Hamminkeln gezet. Uitgebreid gegeten, met Blut-O-saft en Buttermilch weggespoeld en een rokertje opgestoken. En dan, omdat ik nog ruim 3 uur heb voor een ritje van een uur, de wekker gezet en even lekker twee uurtjes weggedroomd in de auto.

Net voor elven draai ik de parkeerplaats van Venus op en meld me als tweede bezoeker bij de Empfangdame met de vraag of ik geimpft en geboosterd toch getest dien te worden. Dat blijkt het geval te zijn, dus een kleine omweg naar de buren gemaakt om me 10 minuten later met het felbegeerde negatieve testresultaat opnieuw te melden. De entree voldoe ik met een printje, en daarvoor nogmaals mijn grote dank aan IJBF en JonnyFontane, wiens zoektocht naar een BRVDM-juryvoorzitter me een vrijkaart opleverde, en natuurlijk ook aan Club Venus zelf.

Who Am I

https://youtu.be/WI-xQ7IksUc

Vreemd genoeg ben ik nog nooit in Venus geweest, hoewel de club het dichtst bij mijn huis ligt in kilometers en reistijd van alle saunaclubs. De ontvangst is vriendelijk en als me verteld is dat links de kleedkamers zijn, is er verder eigenlijk weinig waarbij een rondleiding iets toevoegt dat je niet zelf binnen 5 minuten weet te vinden. De kleedkamers zijn wel prima schoon, maar net als de lockers houdt het qua ruimte allemaal niet over. Op naar koffie, water met bubbels en een rokertje. En eens kijken of op dit vroege uur er al veel ijsberen (gezien de nog vrij lege parkeerplaats bij aankomst niet) en DVPs zijn. Wel gaat de deurbel in regelmatig tempo. Een paar koppen koffie (die in minder luxe variaties dan elders beschikbaar is en ook maar zozo smaakt) en het nodige mineraalwater verder, waarbij roken in de frisse buitenlucht me verder doet ontwaken, besluit ik de DVPs eens wat beter en van dichterbij te bekijken.

Er zitten een aantal DVPs die ik ken van andere clubs, maar ook een mij onbekende met een leuk maar licht ordinair koppie en een prettig brutale uitstraling. Ze lijkt me een jonge dertiger en met haar ontspint zich een spontaan en zeer aangenaam gesprek. Heel even wordt de barkeeper erin betrokken omdat hij zich erin wil mengen (we zien beiden zijn oren spitsen) en daarna kwebbelen wij verder. Ze vindt het bizar dat iemand na een nachtdienst en slechts een paar uurtjes slaap al in de club is, maar ik verzeker haar dat vaker te doen en juist zo lekker ontspannen de wellness gebruikend weer “tot leven te kunnen komen”. Ze komt uit haar stoel dicht tegen me aan staan en onze handen gaan bij elkaar op verkenning uit, waarbij ze zegt dat ik haar niet mag vergeten als ik tot leven kom, of vraagt ze, maak ik een kans als ik je verder probeer te verleiden, want je ogen twinkelen.

Vanaf het moment dat ze (tegen me aan) is gaan staan voel ik mijn geilheid exponentieel toenemen en ik zeg dat ik als ik haar was er nog iets aan verleidingskunsten tegenaan zou gooien. Maar dat ik in dat geval ook haar naam wel graag wil weten… … het plichtmatige namen uitwisselen en handjes schudden heeft tot dan nog niet plaatsgevonden. Ze heet Melody (http://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31969-Melody-(Bulgaarse)-ex-Laura-BN&p=770561#post770561) en komt uit Bulgarije en inmiddels weet ik het zeker. Ik ga niet verder hoeven herstellen maar ben zo geil, dat we nu een kamer gaan opzoeken. Als ik aangeef wel nog eerst even weer te gaan douchen wordt dat zeer gewaardeerd. Ze loopt mee, doucht niet mee, maar staat wel bijna bij onder de straal door te kletsen. Als ik me afdroog en zoals gebruikelijk eerst mijn haar gedaan heb, dat dan wild uitstaat, zegt ze onmiddellijk dat ik niet mag kammen of borstelen, ze vindt dit geweldig en wil dat ik zo mee ga naar de kamer. Uiteraard is haar wens mijn commando.

… of Life

https://youtu.be/2NUPZFPfO10

Ze start een Spotify playlist, ik geef aan geen haast te hebben en geheel zelf verantwoordelijkheid voor de kamerduur te nemen. Melody vraagt of ze een paar minuten van die tijd mag stelen om de betekenis van mijn tatoeages en sieraden te achterhalen. Met alle plezier en het resulteert erin dat ze met een grote grijns een andere playlist start die precies in de roos is. Dat zijn haar tongzoenen ook, ik geniet met volle teugen van haar diepe intense manier van tongen. Zij ook van de mijne lijkt het en even later blijkt het als ze heel even pauzeert en zegt: “Je maakt me helemaal gek! Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst iemand zoende die zo precies zoent als ik het lekker vind.” Ik beaam dat het me precies zo vergaat en ineen gestrengeld tongzoenen we heftig door. Onze handen strelen en kneden, maar gaan bij de primaire erogene zones niet verder dan uitdagend teasen. Heel even overweeg ik om gewoon anderhalf uur zo te gaan liggen tongzoenen, want dit is echt heel bijzonder! Toch doe ik dat niet en als ik Melody voorstel haar andere lippen te gaan kussen en met haar klitje te gaan tongworstelen wordt dat in blijde afwachting van wat zou kunnen komen geaccepteerd. Een snelle blik op mijn wijzerplaat leert me dat we minimaal een half uur heerlijk hebben liggen tongen.

Go Dung

https://youtu.be/g30JOxY2PUU

Het is een genot haar kutje te verwennen en ze reageert er ook daar perfect op. Lekker fris kaal kutje met mooie schaamlippen en mijn lippen, tong en zachtjes ingezet zelfs mijn tanden zorgen ervoor dat mijn kin natter en natter wordt. Melody lijkt ondanks het vroege uur op zoek te gaan naar een hoogtepunt en laat zich gewillig tijdens het likken vingeren en na het rimmen ook daar. Om zichzelf het laatste zetje te geven doet ze iets dat mij laat gniffelen. Een ex van me had ook altijd de neiging om als ze er bijna was maar nog een klein zetje nodig had haar eigen navel te vingeren. Wat een genot als de inspanningen beloond worden, heb echt met plezier - zie ik even later - drie kwartier diepzeegedoken zonder duikbril. Ik ga langzaam naar boven om haar weer te kunnen tongen en mijn lul glibbert er maar net heerlijk overheen en weer en heen en weer, maar het is me te gevaarlijk en haar ook. Als “beloning” wordt mijn hele lichaam maar vooral mijn inmiddels om verlossing schreeuwende lul door haar lippen en tong verwend terwijl ondertussen haar handen ook overal over mijn lijf zwerven. Daarbij verliest Melody niet één keer het oogcontact, of het nu direct of via de spiegels is, en doet uiteindelijk de witte zaadfontein spuiten tot mijn volle volle genot en tevredenheid. Echt een fantastisch potje sex, dat we afsluiten door nog even lekker tongend in elkaar terug te kruipen voordat de klodders verwijderd gaan worden.

Grappig genoeg hebben we allebei geen bedrag genoemd na het verlaten van de kamer. Als ik Melody het geld overhandig bij de receptie en zij het natelt blijkt niet alleen bij het tongzoenen “twee zielen, één gedachte” te gelden. Heb niet meegedaan aan de recente Miss Ijsbeer verkiezing, maar die van mij voor 2022 staat al vast.

General

https://youtu.be/I1uIQhAd5

Ik ga zeker terugkeren naar deze club, wat zal het met mooi weer een feest zijn hier:
+ mooie schone club
+ FKK stoorde me niet eens (ik zie liever sexy lingerie en in Babylon irriteert het me echt)
+ (binnen)sauna goed op temperatuur
+ vriendelijk ondersteunend personeel
+ zeer attractieve lineup
+ kooidansen

- matige koffie
- matig eten, is ongetwijfeld lekker de seconde dat het in de bakken komt, maar de kwaliteit neemt dan erg snel af
- uitgedroogde cake als toetje
- buiten een soort whirlpool constructie waar een zwembad zou passen en bijdragen aan extra vreugde
- naarmate de dag vordert neemt het aantal DVPs toe, maar de beschikbaarheid sterk af, vermoed dat er inderdaad heel erg veel op afspraak gewerkt wordt

Ben zeker dankbaar voor de kans die JonnyFontane, IJBF en FKK Sauna Club Venus me hebben geboden met een vrijkaart kennis te maken met wat wel eens mijn nieuwe stamclub zou kunnen worden.

degoof
27 januari 2022, 16:09
Vorige week donderdag koers gezet richting Hamminkeln. In de loop van de middag aangekomen bij Venus. Op de parkeerplaats was het heel erg rustig. Binnen was een mooie, zeer mooie line-up aanwezig. Doordat het heel erg rustig was deze middag waren veel van de dames gewoon beschikbaar. Daarmee ontstond dan ook meteen een luxe probleem. Wie gaat het worden vandaag? Een dame stond voor mij met zekerheid vast. Ella was eindelijk weer terug dus mijn eerste kamer was snel een feit. Daarna lekker relaxed wat gedronken, gegeten en rondgekeken. De rest van de dag heb ik het nog heel gezellig gehad met Anka en Sara voordat ik weer richting huis zou gaan. Een fantastisch middag gehad!

fervent
27 januari 2022, 21:39
Gisteren maar weer eens naar Venus gegaan. Als eerste natuurlik laten testen bij de testlocatie voor de deur bij Venus. Ik liet mijn rijbewijs zien en bi het zien van een Nederlands rijbewijs zei de dame die de test ging afnemen tegen haar collega: 'Hij gaat naar de club'. Hoe kon ze het weten. En omdat ik wat vroeg was zei ze ook nog: de club gaat pas om 11 uur open. En toen ik negatief getest was zei ze nog : Viel spass.
Nou dat laatste ging wel lukken dat ik, ik was er twee maanden niet geweest. Klokslag 11 uur was ik binnen en min negatieve test werd goedgekeurd, evenals mijn qr-code. Daarna getransformeerd tot ijsbeer en een koffie aan de bar besteld. Er waren al een paar meiden en meteen afgesproken dat de eerste kamer met Ella zou zijn als we de koffie en een sigaret op hadden. (Ella dan, ik rook niet). Ik ben al veel vaker met haar geweest en iedere keer wordt het gezelliger en lekkerder. Ik spreek van tevoren ook af dat we niet op de tijd letten. Ik zie wel hoe lang we op de kamer zijn geweest als we besluiten dat we lang genoeg bi elkaar zijn geweest. Soms een uur, soms langer. Wat is het toch een lekkere meid. Gewoon een fijn gesprek en heerlijke sex, waarbij we allebei heerlijk klaar kwamen. Achteraf was het een uur en een kwartier.
De sauna was eigenlijk niet heet genoeg toen ik er voor de eerste keer in ging. Later op de dag was het beter. Nog een tijdje in de jacuzzi gezeten. Wel leuk dat je vanuit het bad de dansjes in de kooi kan zien en het heen en weer lopen van de meiden en de gasten. Het viel op dat er veel oudere beren waren gisteren. Nog even en de eerste ijsberen met een rollator lopen door de club.
Bij de lunch afgesproken met Oana om een uurtje van elkaar te gaan genieten. Zij zat ook net te eten met Ella.
Oana is zeker één van mijn favorieten. Heel slank en eigenlik ook heel lief. Haar engels wordt steeds beter. Eigenlijk was ik nog moe van het intensieve uurtje met Ella, maar met haar fantastische pijpkunsten kwam ik toch nog een keer klaar. Ver vanuit mijn tenen. IK was nu echt uitgeput.
Nog wat gegeten. Maar het was niet echt heel lekker: de frietjes waren slap en de schnitzels eigenlijk gewoon niet lekker. De spareribs en de kippenvleugels waren net te doen.
Van nog een derde kamer was geen sprake meer. Dus maar afscheid genomen van Ella en Oana en naar huis. Fijne dag in Venus gehad. Binnenkort maar weer eens.

Befkicking
30 januari 2022, 19:44
Afgelopen donderdag maar weer eens afgereisd naar Die Heimat voor een bezoek aan Venus een van mijn favoriete clubs in het grensgebied.
Voordat ik de club kon betreden eerst even een testje gedaan bij de buren en ja hoor wederom negatief vervolgens snel naar de club bij binnenkomst snel de entree van € 50,00 voldaan lekker douchen en snel het berevel aangetrokken om eens te kijken wat voor lekkers ik kon meenemen voor mijn eerste kamersessie. Na een kop koffie eens rustig de aanwezige dames geobserveerd. Ik zag regelmatig dames naar een kamer vertrekken met een geile beer denk ik maar ik zag dat een dame een beetje lang bleef zitten. Ik dacht die is voor mij,ze stelde zich voor als Denisa lekkere meid en een zalig likvaar glad poesje . Heb haar heerlijk naar een hoogtepunt gelikt ze kwam squirtend klaar echt dan ben ik ook niet meer te houden en moet de paal erin maar na een paar harde stoten kwam ook ik heerlijk klaar. Echt de volgende keer neem ik haar graag weer mee voor zo een top sessie. Denisa heeft ‘t iemand hier ook ervaring met dit lekkertje? Na Denisa had ik nog steeds zin om nog een lekkertje te scoren dus even ronddwalen iets eten een whirlpooltje een saunagang en ik was weer helemaal opgeladen om de volgende mee te nemen naar de kamer. Mijn keus viel op de goedlachse Grijsblonde Stella ze vertelde dat ze hier nieuw was of wel 1 maand . Ze zag er lekker wulps uit met natuurlijk ook een glad geschoren kaal poesje dus eerst maar eens even proeven. Terwijl ik haar lekker oraal verwende zei ze dat haar schaamlippen pijn deden dus de befsessie stopte hier abrupt je wil samen genieten naar niet wannee iemand tijdens dit spel pijn ondervindt dus ging ze verder met een niet al te fijne pijpsessie nee die kwaliteit die ik bij Denisa beleefde is hier ver te zoeken nog een beetje geneukt ook hiervan ondervond ze pijn. Voor mij was dit einde sessie heb haar betaald maar het was het absoluut niet waard. Soms zit het mee maar hier zat het tegen. Nog even wat rondgehangen en toch besloten af te reizen.Heel eerlijk Venus is een prima club als je de juiste dame treft voor de Sessie dan heb je een Top dag maar soms niet ga nu voor 2 weken naar Oostenrijk en ga op de terugweg gewoon weer een stop inplannen bij Venus……. denk ik[emoji12]

mentholbear
31 januari 2022, 17:04
In Oostenrijk heb je ook mooie SC.

Befkicking
31 januari 2022, 17:20
Zeker weten

Johnsonxxx
31 januari 2022, 17:29
.... Soms zit het mee maar hier zat het tegen.....Heel eerlijk Venus is een prima club als je de juiste dame treft voor de Sessie dan heb je een Top dag maar soms niet ...[emoji12]

Helaas door vaak scheve verhouding beren/dames en het gepannekoek (meerdere uren met 1 of meerdere dames op een kamer), is het hier altijd maar afwachten of je een 'juiste dame' kan charteren. Je moet sowieso rekening houden met meerdere uren wachttijd om te kunnen scoren (vooraf boeken doe ik in een club niet aan). En dat wachten vind ik niet zo erg, tenminste als er een beetje sfeer is in een club, met lekker eten en drinken, maar ja....:eek:. Voor mij heeft deze club wel 1 ander voordeel, het is namelijk niet zo ver rijden.

@Befkicking wel fijn dat je schrijft over de nieuwe dames, geeft input om eventueel met 1 van die dames te kameren. Ben ook wel benieuwd naar die Flavia, ziet er erg goed uit! Wie heeft ervaring met haar??

Patjax
31 januari 2022, 17:48
Denisa is niet nieuw ;). Reeds in oktober 2020 een paspoortje van haar aangemaakt. Is alleen heel lang weg geweest en zeer onregelmatig aanwezig. Hopelijk nu weer voor een langere periode.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56427-Denisa-(Roemeense)&p=721062#post721062

Befkicking
31 januari 2022, 18:13
Hope zo[emoji12]

DDDD
31 januari 2022, 19:26
Mentholbear kan binnenkort een Michelin-ster uit gaan reiken in Hamminkeln :festeer:

Wir arbeiten IMMER mit Hochdruck daran allen unseren Kunden ein noch schöneres Erlebnis zu bescheren.
Wir hatten eine Lange Planungs und Testphase, haben die verschiedensten Zutaten und Lieferanten ausprobiert, herum experementiert mit diversen Kräutern, Gewürzen und Saucen. Doch das Ergebnis kann sich sehen lassen! Wir können nun mit Stolz verkünden dass wir ab Mittwoch dem 02.02.2022 Speisen nur noch ala Cart servieren.

Unser neuer Italienischer Koch verzaubert euch nun mit 20 verschiedenen Hausgemachten Pizzen vom Steinofen , 10 Verschiedene Pasta Gerichte unter anderm auch mit Riesen Gambas, diverse Variatonen von Hänchenschnitzeln und Feinstes Argentinisches Rumpsteak mit verschiedenen Beilagen. Standard Gerichte sind im Eintrittspeis enthalten, bei den hochpreisigeren Gerichten wie Steaks, Gambas etc. muss ein kleiner Aufpreis gezahlt werden.

Auch wenn wir immer mehr mit der Inflation zu kämpfen haben und die Preise in allen Bereichen in die Höhe schiessen bleiben wir Standhaft und halten den Eintrittspreis von 50€. Mit der kleinen Änderung das Faßbier jetzt auch in der Zeit von 11:00 – 19:00 Uhr Kostenpflichtig ist.
Bei uns gilt nach wie vor die 2G+ einlass Regel, da es sich um Körpnernahe Dienstleistung handelt müssen bei und auch Geboosterte einen Negativ Testnachweis haben, dass Ansäßige Testzentrum bei uns auf dem Grundstück ist weiterhin von 10:00 – 23:00 Uhr geöffnet.

stimpy3
31 januari 2022, 22:31
Ow, dit is wel een goede vooruitgang. De keuken in venus vond ik sowieso eigenlijk wel OK, maar hiermee gaan ze naar PSR-niveau. Nou de wellness nog ;-). Beetje jammer wel dat ze hun buffet lijken te stoppen (maar goed, dat was in PSR ook niet al te denderend). Ook erg netjes dat ze niet -in babylonstijl- meteen een prijsupgrade doen.

Ik kan me ook wel voorstellen dat het voor de dames wel prettig is -- wat meer variatie enzo houdt de dames ook gelukkiger. Enige wat te hopen is is dat de dames wel op hun gewicht letten :biggrin: , ik heb in Babylon een dame van 'slank' naar 'beetje mollig' zien gaan in de anderhalf jaar tijd dat ze daar zat door het eten daar ;-)

buttlover
1 februari 2022, 07:13
Ik wil woensdagavond rond een uur of 18 gaan richting Venus, tot wanneer is de teststraat open bij de club?

Eddy_V
1 februari 2022, 07:41
Ik wil woensdagavond rond een uur of 18 gaan richting Venus, tot wanneer is de teststraat open bij de club?
De testtent is buiten kantooruren alleen geopend als je Duits kunt lezen

kempie
1 februari 2022, 08:04
Heb de website niet uitgebreid bekeken maar zie zo snel niks over het a la cart eten. Zou toch verwachten dat dat op de eerste pagina staat aangekondigd.

Player
1 februari 2022, 08:42
Heb de website niet uitgebreid bekeken maar zie zo snel niks over het a la cart eten. Zou toch verwachten dat dat op de eerste pagina staat aangekondigd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkZe hebben dat zelf op FC gepost 2 dagen geleden. Website is niet altijd up to date. Dat bier nu altijd betalend wordt zullen ze mss liever niet op de frontpage zetten. Ik vind dat anders wel een zeer goede zet.

Johnsonxxx
1 februari 2022, 09:11
Ze hebben dat zelf op FC gepost 2 dagen geleden. Website is niet altijd up to date. Dat bier nu altijd betalend wordt zullen ze mss liever niet op de frontpage zetten. Ik vind dat anders wel een zeer goede zet.

*FB = Facebook....geeft idd dit nieuwtje.

Heel goed dat er iets aan het slechte eten wordt gedaan.....ben wel benieuwd hoe dat gaat worden in dat kleine restaurantje, waar je dan ook op een bestelling wachtende beren krijgt? En wat is/wordt de prijs van een biertje, was dat €3 ?

Player
1 februari 2022, 09:25
@Johnsonxxx Met FC bedoel ik Freiercafe waar de Club zelf rechtstreeks info post

kempie
1 februari 2022, 13:28
Dat bier nu altijd betalend wordt zullen ze mss liever niet op de frontpage zetten. Ik vind dat anders wel een zeer goede zet.

Dat kost ze alvast een paar klanten denk niet dat piet plezier en aanhang nu nog venus gaan bezoeken.

Net als upselling is betalen voor bier aan het overwaaien uit hessen lijkt het.

Jack42
1 februari 2022, 14:29
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MAUWERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!

Er is nog geen pizza, steak of gamba geserveerd in Venus of het negatieve gespeculeer begint al.....

Voor sommige is het hier meer het mauwforum dan het ijsberenforum en daardoor wordt het ijsberenforum steeds minder interessant zowel voor lezers als voor sponsors.....

@ Johnsonxxxx

Denkt je lul nog steeds aan Flavia maar durft je verstand er nog steeds geen 50 Euri aan te besteden? Want stel dat....:roll3:

JonnyFontane
1 februari 2022, 15:38
Ik ben het met Jack42 eens.....

Soms lijkt hier inderdaad een mauwforum......alleen maar negatief commentaar leveren, maar wel voor een dubbeltje eerste rang willen zitten.

En by the way......who the fuck is Flavia?:confused:

Player
1 februari 2022, 15:48
Ik ben het met Jack42 eens.....

Soms lijkt hier inderdaad een mauwforum......alleen maar negatief commentaar leveren, maar wel voor een dubbeltje eerste rang willen zitten.

En by the way......who the fuck is Flavia?:confused:Ach Jonny, ik citeer mezelf nog maar eens hierover:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=769270

Interessanter onderwerp: Flavia is vorige week gestart. Liefhebbers van een flinke mooie natuurlijke C cup zijn bij haar aan het juiste adres.

Herr Fick
1 februari 2022, 16:10
...Voor sommige is het hier meer het mauwforum dan het ijsberenforum en daardoor wordt het ijsberenforum steeds minder interessant zowel voor lezers als voor sponsors.....
Ik schreef vorige week net zoiets over RG, maar ik werd onmiddellijk afgeschilderd als een leugenachtige club-promotor. De Donald Trump of de Boris Johnsson van RG, zeg maar.:biggrin:

Johnsonxxx
1 februari 2022, 16:52
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MAUWERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!

Er is nog geen pizza, steak of gamba geserveerd in Venus of het negatieve gespeculeer begint al.....

Voor sommige is het hier meer het mauwforum dan het ijsberenforum en daardoor wordt het ijsberenforum steeds minder interessant zowel voor lezers als voor sponsors.....

@ Johnsonxxxx

Denkt je lul nog steeds aan Flavia maar durft je verstand er nog steeds geen 50 Euri aan te besteden? Want stel dat....:roll3:

Sinds wanneer mogen we niet meer kritisch zijn bij aanpassingen??? Moeten we dan zomaar blindelings €50 entree aftikken, zonder vragen te stellen over bijv de prijs van het bier of het restuarant? Dacht dat dit forum juist was om vragen te stellen en info te delen....overigens kom ik niet voor het eten/drinken, maar telt wel mee als ik voor langere tijd in een club wil vertoeven. Daarom schreef ik ook al niet meer over die baggerbakken in het restaurant!

En dan over mijn vraag mbt Flavia....er zijn inmiddels onlangs 3 Bulgaarse dames weggestuurd door Robert, vanwege de service. Ik denk dat ik er ook 1 van heb meegenomen voor een kamergang, dat had je kunnen nalezen. Nog steeds ben ik bereid om dames uit te proberen, maar bij laatste bezoek was een favootje beschikbaar, dus dan is een nieuwe en onbekende dame geen optie. Juist als een dame (positieve) recenties heeft zal ze klanten kijgen!

Mauwers?.....denk dat jij zelf een BLINDE PANNEKOEKER bent!:biggrin:

WA
1 februari 2022, 17:08
Moeten we dan zomaar blindelings €50 entree aftikken, zonder vragen te stellen over bijv de prijs van het bier of het restuarant?
Tenzij je nooit iets uit de ranzig warme houd bakken hebt gegeten weet je toch dat het alleen maar beter kan worden.... zelfs mijn allergrootste tegenstanders (al denk ik zelf niet in zulke termen) zullen betaald bier toejuichen.
De meeste beren tikken grif aan extra's af om de proteïne in het spijsverteringskanaal van hun lustobject te lozen maar een paar euro voor een biertje kan niet ???

Befkicking
1 februari 2022, 17:16
Vrienden gewoon niet zeuren maar genieten van al het moois wat Venus onze elke dag weer verstrekt ik juich alles toe wat positief is voor deze club in dit forum [emoji1306][emoji1306]

de duisburg spesjalist
1 februari 2022, 17:40
Mentholbear kan binnenkort een Michelin-ster uit gaan reiken in Hamminkeln :festeer: dat klink goed ik heb namelijk het gevoel dat ik in de sauna clubs waar het bier voor niks is betaal voor een ander

:vrolijk:

pret
1 februari 2022, 17:55
Sinds wanneer mogen we niet meer kritisch zijn bij aanpassingen??? Moeten we dan zomaar blindelings €50 entree aftikken, zonder vragen te stellen over bijv de prijs van het bier of het restuarant? Dacht dat dit forum juist was om vragen te stellen en info te delen....overigens kom ik niet voor het eten/drinken, maar telt wel mee als ik voor langere tijd in een club wil vertoeven. Daarom schreef ik ook al niet meer over die baggerbakken in het restaurant!

Sinds nooit dus je mag altijd kritisch wezen. Let niet op azijnzeikende clublovers.

WANDELAAR5
1 februari 2022, 18:03
Eens met Pret! Let ook niet op azijnzeikende club haters. :). Die kunnen net zo ongenuanceerd zijn.

WA
1 februari 2022, 18:09
Sinds nooit dus je mag altijd kritisch wezen. Let niet op azijnzeikende clublovers.
Mee eens.

Je vergeet alleen een belangrijke uitzondering: dit geld niet als het over een club gaat die door Pret of Ascari gepromoot word of het over clubs gaat die zij niet leuk vinden. Want zij hebben namelijk wel altijd gelijk. Anders denkende kunnen rekenen op persoonlijke aanvallen, ongefundeerde negatieve kwalificaties en topic overstijgende provocaties.

Ascari
1 februari 2022, 18:24
Mee eens.

Je vergeet alleen een belangrijke uitzondering: dit geld niet als het over een club gaat die door Pret of Ascari gepromoot word of het over clubs gaat die zij niet leuk vinden. Want zij hebben namelijk wel altijd gelijk. Anders denkende kunnen rekenen op persoonlijke aanvallen, ongefundeerde negatieve kwalificaties en topic overstijgende provocaties.

Ik snap nu je relnicht gedrag. Achteraf gezien is het logisch nu ik weet dat je je nickname van een Homoseksuele kunstschaatser hebt overgenomen.

Heet Jantje
1 februari 2022, 18:32
Het moet kunnen dat hier op het forum positieve maar ook negatieve reacties geplaatst mogen worden.
Ik denk dat het forum bedoelt is om ervaringen uit te wisselen over de damens en de clubs en dat men daarin eerlijk is, dat betekend dat er best wel een negatieve noot mag klinken.
Dat er negatief of positief geschreven wordt over eten en drinken vindt ik niet relevant, het zijn gewoon hoerententen en geen lunch cafés of Michelin restaurants en naar een dergelijke club ga je heen om te neuken en niet om te eten.
Ik lees liever waar en in welke clubs er leuke damens zitten die een goede service bieden voor een redelijke prijs.
In Venus zitten best wel leuke damens maar meestal is de verhouding wat scheef, zoals vandaag, in de openings uren waren er 5 damens en het dubbele aan beren, een dame zat tegenover de bar totaal uitgeblust, ik denk dat ze een paar lijntjes teveel genomen had en de andere waren op de kamers.
Na bijna twee uur lukte het dan toch om een dame te score en het spel te spelen waarvoor ik gekomen was, en daar was niets mis mee.
Dus mijn ervaring met club Venus is dat het best wel een leuke kleine club is maar veelte duur voor hetgeen wat ze bieden, met te weinig dames, en dan kan je wel zeggen later en in de avond zijn er meer, maar als een club om 11 uur open gaat kunnen we toch niet spreken van een avond of nacht club.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik me overdag een paar uur vrij kan maken om te ontspannen. De reden dat ik dan uitkom bij Venus is omdat het in mijn werkgebied ligt.
Nu hoef ik echt niet voor een knaak op de eerste rang te zitten, maar met een gering aanbod zou een happy hour in deze toch op zijn plaats zijn.
Dat is mijn menig en ervaring.

pret
1 februari 2022, 18:54
Mee eens.

Van jou kunnen we helemaal niks verwachten gezien je volgende post:

Godver….. weer eentje die na vandaag niet zomaar meer beschikbaar is Leuk dat je een goede kamer had met Rebecca de Goof maar volgende keer wel voor jezelf houden hè ;)

Jack42
1 februari 2022, 20:55

En dan over mijn vraag mbt Flavia....er zijn inmiddels onlangs 3 Bulgaarse dames weggestuurd door Robert, vanwege de service. Ik denk dat ik er ook 1 van heb meegenomen voor een kamergang, dat had je kunnen nalezen. Nog steeds ben ik bereid om dames uit te proberen, maar bij laatste bezoek was een favootje beschikbaar, dus dan is een nieuwe en onbekende dame geen optie. Juist als een dame (positieve) recenties heeft zal ze klanten kijgen!

Mauwers?.....denk dat jij zelf een BLINDE PANNEKOEKER bent!:biggrin:

Kritisch zijn op aanpassingen die nog niet eens gelden in een club???? Hoe kan je daar dan kritisch over oordelen?????? Jij speculeert dat het slecht zal worden en dat zei ik in mijn vorige post ook al maar daar ga je natuurlijk totaal aan voorbij.
Er zijn blijkbaar ook mensen die alles voorgekauwd moeten hebben op een forum voordat ze zelf iets kunnen beslissen..... Succes ermee. Ook met Flavia, ik hoop voor je dat er iemand snel een recensie schrijft over haar zodat je kan beslissen of je wel of niet naar de kamer moet gaan met haar. :biggrin:
Ik kan je wel meedelen dat Flavia 50 Euro vraagt voor een half uur naar de kamer te gaan. Let op, ik herhaal 50 Euro hé! Lees je dat toch in ieder geval al op het forum. Wellicht dat dat helpt om een beslissing te nemen om wel of niet met Flavia te gaan.

@pret

Natuurlijk mag men kritisch zijn maar negatief speculeren is heel wat anders maar dat begrijp jij dus niet.
Als je naar een club gaat vooral opletten wat jou allemaal niet bevalt aan een club dan heb jij vast de hele dag plezier......pfffffff
Veel plezier met het kritisch zijn en vergeet vooral niet iets te melden hé!!! Ook niet als er bijv. te weinig prik zit op een glaasje cola bij Aca Gold!!! :sleep:

WA
1 februari 2022, 21:51
Van jou kunnen we helemaal niks verwachten gezien je volgende post:

Ik snap nu je relnicht gedrag. Achteraf gezien is het logisch nu ik weet dat je je nickname van een Homoseksuele kunstschaatser hebt overgenomen.

Zijn er nog andere topics waar ik doorheen moet voor ik reageer? Aangezien jullie frustratie over diverse topics heen gaat vraag ik het maar ff.
Oh, en de ijsbeer die jullie het homoseksueel zijn van BrianBoitano heeft ingefluisterd heeft vast nog wel meer dirty secrets. Zet 'm op :freu:

Ascari
1 februari 2022, 22:21
Zijn er nog andere topics waar ik doorheen moet voor ik reageer? Aangezien jullie frustratie over diverse topics heen gaat vraag ik het maar ff.
Oh, en de ijsbeer die jullie het homoseksueel zijn van BrianBoitano heeft ingefluisterd heeft vast nog wel meer dirty secrets. Zet 'm op :freu:

Je nickname heb je toch zelf gekozen? Opmerkelijk dat je de naam van een bekende homo man hebt gekozen.
36517

stimpy3
1 februari 2022, 22:58
Nou ja, theo's saunaclub moet natuurlijk ook klanten trekken :biggrin:

stimpy3
1 februari 2022, 23:04
Overigens snap ik de ophef over 'betalen voor bier' niet zo. Lijkt me dat de meeste beren met de auto komen, en het lijkt me niet zo handig om straalbezopen over de A3 te scheuren. Dus worst case praat je over 2,3 biertjes. Nou, laat dat tien euro zijn... tsk.

En degenen die zaniken over het buffet moeten eens gaan kijken wat je in van Goch krijgt opgediend (opgediend, want je mag het nog geeneens zelf pakken!). Daarbij vergeleken is Venus haalt een culinair walhalla.