PDA

Volledige versie bekijken : Saunaclub Venus, Hamminkeln, Algemeen

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19

Player
1 februari 2022, 23:35
Gelukkig gaat het op dit forum enkel om info en vermaak zoals P1 mij niet zolang geleden eens zei [emoji6] In de SC's waar ik me vermaak kom ik graag terug. De andere mijd ik. En de enige mening die daarover telt is mijn eigen ervaring.

Waarom zou ik uren wachten in een sfeerloze Club om misschien eens te kunnen neuken maar waarschijnlijk niet en al bijna zeker niet met de beste dames die altijd maar gepannenkoekt zijn, het eten bovendien niet te vreten is en de Club in zijn geheel geen 50€ eintritt waard is? Gewoon omdat de Club het minst ver rijden is voor mij? Dat klinkt me zeer masochistisch...

mentholbear
2 februari 2022, 04:20
dat klink goed ik heb namelijk het gevoel dat ik in de sauna clubs waar het bier voor niks is betaal voor een ander

Je vergeet alleen dat je ook meebetaald voor mijn 20 borden ;)

Dat er negatief of positief geschreven wordt over eten en drinken vindt ik niet relevant, het zijn gewoon hoerententen en geen lunch cafés of Michelin restaurants en naar een dergelijke club ga je heen om te neuken en niet om te eten.

Bij lunch cafes en michelin restaurant kun je voor zo ver ik weet niet effe een kamertje doen.

Saunaclubs zijn een specifieke vorm van hoerententen. Niet zoals ramen, waar je soms niet eens kunt douchen; massage salons waar menig maal de enige p6 vorm wat handwerk is; een prive huis waar je na je kamertijd eruit geschopt wordt, etc.
Saunaclubs vind ik juist relaxt door de mogelijkheid om naast het kameren van de wellness te genieten en natuurlijk de voederbakken te plunderen. Voor mij doen dergelijke info er wel toe. Ik vermeld ze daarom ook in m'n club recensies voor degenen die het wel boeit dat de sauna defect is, of de bakken vol met varkensvoer zit.

Overigens snap ik de ophef over 'betalen voor bier' niet zo. Lijkt me dat de meeste beren met de auto komen, en het lijkt me niet zo handig om straalbezopen over de A3 te scheuren. Dus worst case praat je over 2,3 biertjes. Nou, laat dat tien euro zijn... tsk.

En degenen die zaniken over het buffet moeten eens gaan kijken wat je in van Goch krijgt opgediend (opgediend, want je mag het nog geeneens zelf pakken!).

Och, de 1 doet 10 sauna rondjes, de ander plundert de voederbakken... En bij andere beren vloeit het bier rijkelijk voor een gezellige tijd. Of ze daarna allemaal zelf achter het stuur plaatsnemen weet ik niet. Maar wel vaker van ijsberen vernomen dat ze een BOB hebben of zijn.

En dat opgediend krijgen is uit puur noodzakelijke zelfbehoud tegen veelvraten ;)
Alsof Ricardo de Banaan zelf aan de tap zou mogen hangen... :hammer_2:

FrankBlack
2 februari 2022, 05:21
De meeste beren tikken grif aan extra's af om de proteïne in het spijsverteringskanaal van hun lustobject te lozen

Hahaha, guilty! Maar in mijn verdediging, Oana pijpte me ook verdomde goed. Ik vond het eten ok bij serveren, later op de dag droogt het toch iets te veel uit. Maar de truc is te gaan eten als er een paar dames zitten. Dan ben je toch meer met die tieten bezig dan wat er voor je snuffert ligt. Ik ben benieuwd, hoop dat het menu ook wat lichtere opties heeft. 2x een volwaardige maaltijd is mij te zwaar. Betalen voor een biertje vind ik best, moet zelf rijden. Moest ik dat niet dan lijkt het me niets om te gaan zitten tanken en aangeschoten of erger te kameren.

rob45
2 februari 2022, 08:56
En dat opgediend krijgen is uit puur noodzakelijke zelfbehoud tegen veelvraten ;)
Alsof Ricardo de Banaan zelf aan de tap zou mogen hangen... :hammer_2:

Hij zou er zelfs nooit aan gedacht hebben ! [emoji56]

Ascari
2 februari 2022, 13:59
Ik schreef vorige week net zoiets over RG, maar ik werd onmiddellijk afgeschilderd als een leugenachtige club-promotor. De Donald Trump of de Boris Johnsson van RG, zeg maar.:biggrin:

Klopt. Nadat jijzelf toegaf dat je de negatieve punten van een club bezoek bewust weg laat uit je recensie.

JonnyFontane
2 februari 2022, 15:44
Nou genoeg geouwehoert......we lullen gewoon weer normaal over Venus of andere clubs en het afgezeik over clubs en elkaar daar houden we mee op.
We zijn(bijna;)) allemaal volwassen kerels. Als we ons zo ook eens gaan gedragen ipv dit kinderachtig gedoe.

Zo ff mijn gal eruit gegooid....

WA
2 februari 2022, 20:49
Dat willen velen ook Johnny. Maar als je aangeeft graag een paar uurtjes te wachten op één of meerdere dvp en ondertussen een lekker saunaatje geniet, een hapje eet, een boekje leest of whatever dan ook, staan er gelijk mensen klaar om je af te schilderen als mongool. Das motiverend zeg….. Maar ondertussen zijn deze “kritische” clubbezoekers stiekem wel 24/7 online. Topics van clubs die niet de moeite waard zouden zijn aan het monitoren en zeker ook ongeloofwaardige schrijvers te volgen…. Lekker kritisch…..:hammer:

Giodude
2 februari 2022, 23:17
Mentholbear kan binnenkort een Michelin-ster uit gaan reiken in Hamminkeln :festeer:

Denk het niet. Van een beer vandaag ter plekke (die bang is dat leden hem gaan "grillen") begrepen dat je nog slechts éénmalig pasta/pizza (à €9) kunt eten wat inbegrepen is in de entreeprijs. Een steak kost €20 en betekent dus €11 bijbetalen als je hiervoor kiest. Denk dat naast de bierberen ook de buffetgrazers zich 2x zullen bedenken voordat ze in Hamminkeln neer zullen strijken. Linksom of rechtsom wordt de prijs toch verhoogd. Dus een klein beetje verneukeratief.

altijdwakker
2 februari 2022, 23:36
Ik zag vandaag in hun advertentie dat Venus nu ook booster accepteert (in plaats van testen), klop dat, weet iemand dat? Ik wil er binnenkort heen maar ik zie op tegen het testen.

stimpy3
2 februari 2022, 23:55
Denk het niet. Van een beer vandaag ter plekke (die bang is dat leden hem gaan "grillen") begrepen dat je nog slechts éénmalig pasta/pizza (à €9) kunt eten wat inbegrepen is in de entreeprijs. Een steak kost €20 en betekent dus €11 bijbetalen als je hiervoor kiest. Denk dat naast de bierberen ook de buffetgrazers zich 2x zullen bedenken voordat ze in Hamminkeln neer zullen strijken. Linksom of rechtsom wordt de prijs toch verhoogd. Dus een klein beetje verneukeratief.

Als dat zo is dan is dat wel jammer, en dan is dat inderdaad een achteruitgang. Het buffet was meestal best OK (al vinden sommige zuurpruimen hier van niet). PSR heeft ook een tijdje zo'n 'bijbetalen voor je steak'-periode gehad toen ze gingen kwakkelen, en da's toch minder. Ook een beetje een gemiste kans van Venus dat ze niet voor kleinere porties te gaan. En inderdaad, in combinatie met de vaak volgeboekte dames wordt het Venus dan toch minder aantrekkelijk. Ik zou dan liever zien dat ze de entree naar 60 euro gooiden dan dit.

mentholbear
2 februari 2022, 23:55
Denk het niet. Denk dat naast de bierberen ook de buffetgrazers zich 2x zullen bedenken voordat ze in Hamminkeln neer zullen strijken.

Het zou wellicht kunnen dat ze een Michelin-ster krijgen, maar met dergelijk beleid zeker geen Menthol-ster.

De entree wordt voor me zo nog duurder dan de Zwitserse en Hamburgse entree :hammer:

mentholbear
3 februari 2022, 00:04
ik zou dan liever zien dat ze de entree naar 60 euro gooiden dan dit.

Ik zou liever zien dat ze de voederbakken versimpelen naar wat pasta ofzo. Deze buffetgrazer is niet heel kieskeurig wat ie naar binnen propt.

Voordeel wel weer van deze dieetclub, is dat de dames met 1 maaltijd per dag slank worden én blijven ;)

Aracing
3 februari 2022, 00:18
Giodude hierboven schrijft. Daarnet de deur van Venus voor de eerste keer (maar zeker niet laatste keer) achter mij dichtgetrokken. Van opening tot 14 ontbijt (geen idee wat het was aangezien pas in late missag aangekomen) en vanaf dan à la carte. Pizza was lekker en ook groot! Verslag volgt!

bertje600
3 februari 2022, 08:46
Komen we daar voor het eten of voor iets anders?
Een eenvoudig hapje tussendoor zou al voldoende moeten zijn.
Daarnaast natuurlijk fatsoenlijke maaltijden voor de dames.
Met hun buikje vol kunnen ze ons, ijsberen veel beter laten genieten.

stimpy3
3 februari 2022, 09:12
Da's natuurlijk simpel gelul. Natuurlijk gaat 't vooral om de service van de dames, maar het gaat ook om een dag of een avond wellness. En dan hoort fatsoenlijk eten er gewoon bij. Daarnaast is 't wel zo prettig om tussen twee kamertjes een beetje uit te kunnen buiken.

Levitrus
3 februari 2022, 10:05
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen insteek (ja bewuste woordkeuze) om een club te bezoeken maar meestal zal het wel een combinatie van elementen zijn.
Het damesaanbod (de AWL, GPL, whatever) is doorslaggevend neem ik aan. Ik zie alleszins toch graag een ruim aanbod aan dames waarbij er toch een handvol binnen mijn Beuteschema moeten vallen, met een combinatie van looks en service.

Een sc-bezoekje is fundamenteel een dagje vakantie. De stress moet dus buiten de deur blijven. Dat betekent dat je de dame van jouw keuze relaxt moet kunnen benaderen, zonder noodzaak om haar meteen op te vangen bij de dameskleedkamer of zonder op het gegeven te botsen dat haar balboekje al vol staat met stammies voordat ze de deuren van de club binnenging. Vanuit het standpunt van een dame of stamgast begrijp ik dit wel maar het zondigt tegen het concept van een saunaclub waar je een aantal uren doorbrengt en ter plekke met de dames contact legt. Je moet wel een masochist zijn om -tig aantal lekkere dames rondom je te zien die onbereikbaar zijn en nauwelijks of geen oogcontact maken omdat ze toch al volgeboekt zijn en dan toch te blijven komen (helaas niet in de erotische betekenis van het woord).

Een dagje clubben impliceert ook genieten van een uitgebouwde en functionerende wellness. Dus geen lauwe sauna, koude whirlpool etc.

En natuurlijk heb je soms ook honger. Imho zou er iets vers warms te eten moeten zijn en liefst niet iets wat er al uren op je ligt te wachten. Bij een entree van 50 euro of meer mag je iets meer verwachten dan een basic aanbod. Alcoholische dranken zijn wat mij betreft niet nodig. Hooguit een paar biertjes inbegrepen bij de entree. Seks en alcohol, voor mij werkt dat niet. En autorijden en alcohol ook niet. Dus ik beloon mezelf met hooguit twee biertjes na de laatste daad.

En dan is er het financiële plaatje. Er lijkt op diverse plaatsen geëxperimenteerd te worden met al dan niet verdoken prijsstijgingen. Alweer, het is enkel mijn (misschien weinig relevante) mening, maar er is een kritisch punt waarna een saunaclub niet meer echt interessant is. Dat heeft dan te maken met een combinatie van een (op weinig meerwaarde gebaseerde) prijsverhoging, een beperktere AWL, onbereikbare dames, een verminderd serviceniveau, verschraalde horeca, etc. Op een bepaald moment - wanneer je benzinekosten en de hierboven beschreven combinatie van factoren in rekening brengt - wordt privéontvangst of een privéclub in NL of VL iets wat ook te overwegen valt. Stel dat je 30 euro benzinekosten hebt, 60 euro entree en 60 euro half uur, dan betaal je 150 euro voor een half uur kameren. Dat vind je naast de deur ook.

Ik blijf een saunaclub de beste keuze vinden, maar dan moet het plaatje wel blijven kloppen en mag er niet te veel op alle fronten aan weggeknabbeld worden.

BTW, wellicht hoort dit ergens anders dan in het Venustopic thuis. @ Mods, voel jullie vrij dit te verplaatsen, of te wissen indien irrelevant.

fingerprint68
3 februari 2022, 10:23
Das Essen im Buffet war ausreichend und vor allen Dingen ohne Wartezeit und
Vorplanung. Eine bessere Qualität ist gar nicht erforderlich, da in diesem kleinen,
engen, dunklem Raum mit
Knastfeeling ohnehin kein
Gourmeterlebnis möglich ist. Ich denke da gerne an die wohlige Atmosphäre im
Zelt des GT zurück. Eine ganz andere Aufenthaltsqualität.

WANDELAAR5
3 februari 2022, 13:27
In een tent waar je door de regen en kou naartoe moest lopen?? Sorry, maar dat was voor mij juist 1 van de grote minpunten in GT. Nu is er eigenlijk in de buurt niet 1 club met een echt mooi restaurant deel volgens mij. Sakura was prachtig, maar ik zou die club verder niet aanraden en Stuttgart is veel te ver weg. Babylon is misschien wel iets fraaier, maar nog minder zitplaatsen dan Venus, AcaGold wat groter en fraaier, Prime geen daglicht, Sixsens geen daglicht, maar wel wat groter en lichter. LR vroeger klein en geen daglicht, Villa Vanilla, prachtige club, maar piepklein restaurantje. Maar al die clubs hebben toch gewoon kantinetafels en stoelen. Het enige wat wel wat fraaier is, is als je in Sixsens naar de serre gaat met je bordje. Volgens mij moet je clubs niet afrekenen op hun restaurant en al blij zijn als het eten er goed is. En nu we weten dat het wat duurder wordt en niet meer onbeperkt is, hoor ik graag of het eten zelf inderdaad beter is. En misschien of we liever €10 meer entree zouden hebben en dan niet bijbetalen voor het eten?

Player
3 februari 2022, 13:46
[
In een tent waar je door de regen en kou naartoe moest lopen?? Sorry, maar dat was voor mij juist 1 van de grote minpunten in GT.

Maar wel de beste catering van alle Clubs in NRW, 's middags en 's avonds samen - buiten soep, pasta, saladbar en curryworst die vast op het menu stond - telkens 4 verschillende schotels die à la minute verzorgd en kwaliteitsvol werden bereid. Om over het ontbijt nog te zwijgen. In de tent zat je ruim, warm en knus in een comfortabele stoel aan de lange tafels. Als je daarvoor langs het prachtige terras en tuin niet even 20 meter kon wandelen... Was niet voor niets de allerbeste Club.

Maar dit topic wijkt volledig af. Voor velen gaat het nooit goed zijn. Op het forum waar dit officieel werd aangekondigd, leutert men er niet zo over. Verschil tss NL en DE zeker. Wees al blij dat er nog goeie Clubs zijn. En het zijn bordelen hé, geen restaurants, wellnesscentra of kaartclubs voor de oude van dagen.

pret
3 februari 2022, 13:50
[

En het zijn bordelen hé, geen restaurants, wellnesscentra of kaartclubs voor de oude van dagen.

Fout het zijn Saunaclubs en daaronder valt nu eenmaal naast boordeel ook dus wellness en restaurant. En over al deze aspecten mag er best wat van gezegd worden vind ik.

Shakir
3 februari 2022, 13:53
Het mooiste restaurant was ongetwijfeld die van de ter ziele gegane Parksauna Residenz, een prachtig klassiek interieur dat werd vormgegeven door een ronde vensterwand en veel groen.
Het wringt nog serieus als ik terug naar de foto's kijk van die club... :heul:

Player
3 februari 2022, 14:05
Fout het zijn Saunaclubs en daaronder valt nu eenmaal naast boordeel ook dus wellness en restaurant. En over al deze aspecten mag er best wat van gezegd worden vind ik.Dat mag, maar dat zijn bijzaken. Er wordt nog enkel over bijzaken geleuterd, dunkt me.

Ze zijn ingeschreven onder een bordeelvergunning, dus in essentie een bordeel. Ik kies geen enkele SC uit voor z'n catering of wellness. Enkel om zijn LU en goed management, al de rest is bijzaak.

JonnyFontane
3 februari 2022, 15:19
Sjezus wat een gezeik weer........
Gaat hier nou nog om Venus of alleen over vergunningen, wellness restaurant ander bijzaken......

Iedere beer heeft zijn mening over clubs/dames, vreten wel of niet betalen voor bier etc etc
Dat is ook prima, maar ga astublieft niet continu door met het zelfde gezeik.....
Als je een club zijn entree geld niet waard vindt, dan blijf je daar toch weg.
Hoef je ook geen ander mensen met je gezeik lastig te vallen....
Ik heb hetzelfde gedaan bij Babylon toen ze de prijzen verhoogde.....
Op dat moment vond ik het Babylon niet waard om daar zoveel entree te betalen, maar ik heb het, na vier jaar, een nieuwe kans gegeven en toen viel het 100% mee....
Ik kan niet bij iemand in zijn knip kijken over wat hij te besteden heeft, dus als de een 65 euro voor de Venus(of wat de prijs ook mag zijn) teveel vindt voor wat hij dan krijgt......prima toch.
Lekker in zijn waarde laten......misschien geeft hij liever dat geld uit aan een andere toko.
En als het je het wel kunt betalen, maar je vindt het teveel, niet mauwen maar gewoon wegblijven.
Je kan niet altijd voor een dubbeltje eerste rang zitten.....al denken sommige dat wel.
Dus gewoon weer naar het onderwerp Venus algemeen en het gezeik over prijsverhoging e.d. Doe je maar ergens anders.

Giodude
3 februari 2022, 18:39
Nou genoeg geouwehoert......we lullen gewoon weer normaal over Venus of andere clubs en het afgezeik over clubs en elkaar daar houden we mee op.
We zijn(bijna;)) allemaal volwassen kerels. Als we ons zo ook eens gaan gedragen ipv dit kinderachtig gedoe.

Zo ff mijn gal eruit gegooid....

Sjezus wat een gezeik weer........
Gaat hier nou nog om Venus of alleen over vergunningen, wellness restaurant ander bijzaken......
Iedere beer heeft zijn mening over clubs/dames, vreten wel of niet betalen voor bier etc etc
Dat is ook prima, maar ga astublieft niet continu door met het zelfde gezeik.....
Als je een club zijn entree geld niet waard vindt, dan blijf je daar toch weg.
Hoef je ook geen ander mensen met je gezeik lastig te vallen....
Dus gewoon weer naar het onderwerp Venus algemeen en het gezeik over prijsverhoging e.d. Doe je maar ergens anders.

Schijnbaar de memo gemist dat jij tegenwoordig hoofd topic Venus bent geworden. Na de aankondiging van de club dat ze hun beleid wat betreft eten aangepast hadden zonder dat het volstrekt duidelijk was wat het nu precies inhield heb ik de info geplaatst van een beer ter plekke. Niks geen gezeik maar een constatering. Sommige beren gaan voor een paar uurtjes en dan is eten vaak niet relevant. Ga je echter een complete dag dan lijkt me de info dat je nu nog slechts 1x inclusief kunt eten relevant. Ikzelf ben geen eter van grote porties en ga liever tussendoor wat kleinere hoeveelheden eten ipv bijvoorbeeld een hele pizza die ik toch niet op krijg.

Een forum is er voor het delen van info en het lijkt me dat wat hun verandering aangaande het eten informatie is waar andere beren wat aan hebben.

satanic surfer
3 februari 2022, 20:26
Veranderingen zijn altijd een garantie voor mixed feelings. An sich is het natuurlijk niet leuk voor bierfanaten dat ze hun alcoholische versnaperingen nou moeten betalen, degenen die géén biertjes consumeren zal dat verticaal aan hun kont roesten. A la carte-eten mét meerprijs is natuurlijk een andere kwestie. Voor zoverre ik het heb begrepen van een Kollege ter plekke is het ontbijt immer nog kostenloos dus dat is voor vroege vogels al een gerustsstelling en bovendien deelde ie mee dat hij een grote schinitzel met addendi voor een an sich schappelijke prijs van 9 Euro slechts met hangen en wurgen kon binnensmikkelen omdat de portie méér dan toereikend was. Voor steak is dat natuurlijk wat prijziger wss...Voer voor voor- én tegenstanders dunkt ss maar zal mij voorts persoonlijk niet zoooo boeien. ss hoopt dat de eigenaar deze extra inkomsten investeert in bijvoorbeeld iets wat veel Bekannten van me ietwat stoort in Venus, namelijk het ontbreken van deftige koffievarianten om een cappuccino ofzo te kunnen nuttigen. Dat zou een upgrade betekenen net als goede hoofdspijzen voor keurige (marktconforme) prijzen...Voorts blijft de entree toch onveranderd (iets wat men niet van alle clubs kan stellen) én vooral blijven de sessieprijzen ook onveranderd (iets wat men van het gros des clubs niet meer kan stellen) en bovendien wordt dat niet aan gemorreld zoals in -tig andere clubs waar het een waar Wilde Westen-gebeuren geworden is. Men is in ClubVenus eigenlijk bottom line gegarandeerd van TZ etc inclusief niet over prijsmenugeneuzel te kunnen kameren à rato van 50E per 30 minuten. Sofgevaar toch erg klein ivm elders...Dus ik hoop dat er ras een keurig koffieapparaat verschijnt waar ook velen vrolijk van worden, als dat een prettig neveneffect zou zijn van wat kleinere kosten voor eten&biertjes zou dat een stap voorwaarts zijn! Daarnaast wordt er in Hamminkeln ook "deftige" frisdrank uit de fles geschonken ivm de aangelengde zooi in een trits andere clubs wat ook niet onaardig is dunkt me voorts.

Die eventuele 9 Euro extra voor een grote hoofdschotel wordt eigenlijk al uitgevlakt door de prijs van 60E voor de eerste 30 minuten in een zooi clubs (Finca Erotica, Babylon, Sixsens, fkkWorld en een zooi andere), in een trits andere clubs is het maar ten zeerste de vraag wat ietwat deftige clubservice incl. TZ ea orale werkzaamheden à l´ancienne mot kosten (in bv Sharks/Oase/palace/PHG/Magnum/Samya ea) en uiteraard zijn er nog een paar "goedkope" clubs alla AcaGold/Penelpoe/Mondial etc waar het zowel qua entree als sessieprijzen goedkoper is doch het sofgevaar is aldaar toch merkelijk hoger en ook daar is (lichte)prijselasticiteit qua wensen des dames een feit en kan men bij de ietwat aantrekkelijke dames in zulke clubs TZ bijvoorbeeld wel schudden... En laat de sessiekwaliteit en het ontbreken van upsell en/of serviceweigering van een paar toch redelijk belangrijke zaken me nét wat belangrijker zijn dan het al dan niet kostenpflichtige eten/biertje zwelgen.

Jack42
3 februari 2022, 22:55
Zo en nu terzake gvd!!!

Ik was zelf vandaag in Venus en ik heb nog een lekker "onbijtje" gehad rond 13 uur en zoals iemand al eerder schreef dat is nog tot 14 uur en daarna a la carte.
Best een uitgebreide kaart met niet alleen een dure steak van 20 euro zoals eerder vandaag geschreven werd maar ook goedkopere steaks!! Dus volgende keer graag wel juiste info laten doorgeven/navragen aan "een kennis" ter plaatse voordat je hier iets neerpent!
Wat ik zo snel gezien heb op die menukaart er zijn verschillende soorten steaks, pizza's en pasta's alsook schnitzels wat al eerder in een post werd aangegeven.
Het eten smaakte mij erg goed en ik moest toen ik vertrok 12 Euro bijbetalen en ik heb eenmaal een grote spaghetti met gamba's gehad en later nog samen met een dame één flinke pizza met oa ham en champignons.

Verder wat me in een hoerentent belangrijk lijkt want wij gaan tenslotte naar een saunaclub omdat we hoerenlopers zijn, er waren meerdere vrouwen vrij in de bar.
Iedere dame vandaag op de aanwezigheidslijst kon je best makkelijk vragen om mee naar de kamer te gaan.

Ik was vandaag dus 12 Euro meer kwijt dan voorheen en ik heb vandaag in totaal 3 keer uitstekend gegeten en voorheen had ik altijd goed gegeten. Het eten is echt veel beter nu maar daar betaal je dus wel iets extra voor en als het je dat niet waard is om wat voor reden dan ook skip Venus zou ik zeggen.

Iemand vroeg nog of een booster genoeg was om binnen te komen bij Venus. Je moet ook nog steeds een negatieve test overleggen en die test kun je zoals bekend is evt. gratis om de hoek van Venus laten afnemen

buttlover
3 februari 2022, 23:30
Gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens naar Venus geweest... eigenlijk op zoek naar alternatief voor het inmiddels verloren gegane GT... mijn zoektocht heeft mij gebracht bij Venus, PHG, ACA Gold en de club in het zuiden van ons land... Tja... wat een sneue bedoeling eigenlijk. Venus : paar dames maar geen klik en zelfs geen eten... Jezus wat een aanfluiting. ACA : binnen 30 minuten weer buiten, zonde van mijn test strategie (overigens prima via Chayns te doen), PHG... ietsjes beter maar bij lange na niet wat ik zoek... dramatisch... Help! Ik ben verwend door alles wat GT bood... niet te lang in het verleden blijven hangen maar wat we nu over hebben gehouden is gewoonweg sneu... kut... niet de moeite waard. Ik hoop op betere tijden en zal mijzelf maar troosten dat we in NL een goede club hebben in het zuiden. Ik vervolg mijn zoektocht, hoop iets verder het binnenland van Duitsland er meer kwaliteit wordt geboden aan damens aanbod, relax, sauna en eten...

stimpy3
3 februari 2022, 23:54
@jack42: ik kan me voorstellen dat sommige ijsberen juist GEEN lovende review schrijven, omdat ze weten dat d'r dan een hele stampede beren komt en hun cluppie helemaal niet meer te genieten is. D'r zijn wel meer clubs die door lovende reviews veranderd leken te zijn in een bijvestiging van theo's saunaclub. Lovende reviews werken daarentegen prima voor clubs die ver weg zijn, of steden die een end weg zijn. Niemand die het gaat controleren, en de meeste ijsberen zijn veel te ijdel om toe te geven dat ze voor jan lul naar een kutclub ver weg zijn gereden. :biggrin:

mentholbear
4 februari 2022, 01:44
Ik kies geen enkele SC uit voor z'n catering of wellness. Enkel om zijn LU en goed management, al de rest is bijzaak.

Mijn roest bakken rijden ook van A naar B. En de rest is bijzaak. Voor mij dan :rolleyes:
Een ander wilt dat het ding groen rijdt, de ander snel, etc.

Hetzelfde voor saunaclub. Het is de combi van factoren wat een SC voor mij bijzonder maakt, en mij van een wandelaar (ramen) tot ijsbeer (SC) heeft gemaakt.

Net zo goed dat het voor mij niet al te veel uit maakt dat Happy of Babylon onbeperkt bier hebben. Maar ik snap dat voor sommige beren dat weer een cruciaal deel is van het horeca gebeuren van een SC.

Dus wat mij geleuter is, kan voor jou of iemand anders iets cruciaals zijn.

Om het in mijn perspectief te plaatsen: ik maak er een dagje uit van en wil graag onbezorgd genieten van de faciliteiten van een SC.
Ik rij 5 1/2 a 6 uur heen en terug voor een bezoekje, en dan was de 3 uren slots van club Voldemort me bijvoorbeeld niet de moeite waard. Ik wil ongeveer 9 a 11 in een SC kunnen zijn. En dan zijn 2 a 3 maaltijden ineens toch niet zo raar?

Voor iemand die bijvoorbeeld tijdens werktijden even binnen wipt, een uurtje de kamer op gaat, kopje drinkt, misschien kwartiertje de sauna induikt, boeit het buffet niet, omdat rond 6 uur thuis de tafel gedekt is ofzo.
Of dat ie met 1 avondmaal in de club klaar is, en thuis niet meer hoeft te koken die dag.

Zoveel mensen, zoveel wensen. En ook zoveel clubs. Het kan zijn dat met deze zet de dagjes mensen, zoals ik, Venus zullen gaan mijden. Wat wellicht de man/vrouw verhouding in de club ten goede komt, omdat er nu een berenoverschot is.
Ik hoop alleen dat ze zichzelf er op de lange termijn niet mee in de vingers snijden, en er te veel beren wegblijven, wat de line up niet ten goede komt, en er een neerwaarts spiraal ontstaat.

Persoonlijk vind ik de zet dus jammer, omdat ik de club op andere aspecten wel fijn vind. Hun 50 euro entree met sauna en jacuzzi was niet goedkoop, maar ook niet zo duur als de 65 van SS of zelfs even 75 van Babs; de jonge slanke dames line up past in mijn straatje en de dames geven ouderwets complete service voor 50p30.
Het is dat ze binnen geen rust ruimte hebben, anders kwam ik er wel vaker. Alleen in de zomer wanneer de tuin goed vertoeven was, kwam ik er graag.

Ik zoek mijn heil in dit geval dus liever bij een andere SC.

mentholbear
4 februari 2022, 02:00
en later nog samen met een dame één flinke pizza met oa ham en champignons.

Wat een geniaal idee: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38176-Meeting-Point&p=771555#post771555

mentholbear
4 februari 2022, 02:01
en later nog samen met een dame één flinke pizza met oa ham en champignons.

Wat een geniaal idee: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38176-Meeting-Point&p=771555#post771555

Herr Fick
4 februari 2022, 08:16
Misschien ga ik nu toch eens naar Venus ondanks de verre afstand. Bijbetalen voor eten kan de uit de hand gelopen BMI van deze budgetbeer alleen maar ten goede komen. :)

Liefje
4 februari 2022, 13:52
Iemand vroeg nog of een booster genoeg was om binnen te komen bij Venus. Je moet ook nog steeds een negatieve test overleggen en die test kun je zoals bekend is evt. gratis om de hoek van Venus laten afnemen

Mij werd afgelopen dinsdag bij mijn vertrek medegedeeld dat , indien ik een booster had, ik de volgende keer geen negatieve test meer hoefde te overleggen.
Tegenstrijdige info dus……….

Jack42
4 februari 2022, 14:58
@ Liefje

Oké, dan zal iemand mij verkeerde info hebben gegeven.
Ik gaf gisteren het papier van de test af bij binnenkomst van Venus en dat werd bekeken en ook mijn QR app waar de booster in geregistreerd staat en er werd mij verder niks medegedeeld. Ook bij het testcentrum bij Venus om de hoek werd mij niet gevraagd of ik een boosterprik had.
Ik wist iig dat ik negatief getest was en ik heb geen problemen met die test.
Maar als jij zegt dat er geen test meer nodig is om bij Venus binnen te gaan als je een boosterprik hebt gehad wil ik dat graag geloven.

pau
4 februari 2022, 15:15
Het was weer eens tijd om naar Hamminkeln af te reizen om me eens gratis met een stok in een neus te laten roeren. Omdat ik daar altijd even van moet bijkomen besloot ik een kijkje te nemen in het naastgelegen etablissement waar ik na het vertonen van mijn blokjesplaatje zonder problemen naar binnen mocht.
Eenmaal binnen dacht ik even dat de dame met het stokje te diep geprikt had en dat ik hallucineerde. Ik meende in het paradijs te zijn aangekomen alwaar een batterij schaars geklede engeltjes in lingerie op me stond te wachten. Het is niet vaak dat de dames in echt het mooier zijn dan op de foto, maar vandaag was zo'n dag. Ik heb zelden zo'n goede line-up gezien en voelde daarbij een ontspannen sfeer met dames die uitstraalden plezier in hun werk te hebben.
In de spiegelkamer had ik wederom het gevoel dat ik in de hemel was. Ik wist niet waar ik moest kijken en heb zelden zo genoten van de aanblik van de over mij heen gebogen jongedame - alsmede haar uitmuntende service.
Als ik ooit op de terugweg naar huis de vangrail in knal, weet dan dat ik gelukkig ben gestorven...

Het a la carte eten heb ik maar laten schieten, ik had al moeite met kiezen van het juiste gezelschap en nog meer keuzestress had ik niet aangekund. Wat een paradijs...

mager
4 februari 2022, 17:37
Gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens naar Venus geweest... eigenlijk op zoek naar alternatief voor het inmiddels verloren gegane GT... mijn zoektocht heeft mij gebracht bij Venus, PHG, ACA Gold en de club in het zuiden van ons land... Tja... wat een sneue bedoeling eigenlijk. Venus : paar dames maar geen klik en zelfs geen eten... Jezus wat een aanfluiting. ACA : binnen 30 minuten weer buiten, zonde van mijn test strategie (overigens prima via Chayns te doen), PHG... ietsjes beter maar bij lange na niet wat ik zoek... dramatisch... Help! Ik ben verwend door alles wat GT bood... niet te lang in het verleden blijven hangen maar wat we nu over hebben gehouden is gewoonweg sneu... kut... niet de moeite waard. Ik hoop op betere tijden en zal mijzelf maar troosten dat we in NL een goede club hebben in het zuiden. Ik vervolg mijn zoektocht, hoop iets verder het binnenland van Duitsland er meer kwaliteit wordt geboden aan damens aanbod, relax, sauna en eten...

Buttlover :)
Ik geloof dat jij van grote konten houdt?
Venus heeft voornamelijk slanke dames.
Voor dikke dames zou ik naar club Mondial gaan, die club is van dezelfde eigenaar als Samya.
Mondial heeft voornamelijk dikke dames, vol met tatoeages, en gouden kettingen :)
Dat is dan meer een club voor jou.

Overigens was ik ook gister in Venus, en ik alles was goed. Eten goed, vrouwen goed...
Ik heb zelfs iets gezien wat ik bijna niet kon geloven.... Anka zittend op de bank !!!

Liefje
4 februari 2022, 19:30
@ Liefje

Oké, dan zal iemand mij verkeerde info hebben gegeven.
Ik gaf gisteren het papier van de test af bij binnenkomst van Venus en dat werd bekeken en ook mijn QR app waar de booster in geregistreerd staat en er werd mij verder niks medegedeeld. Ook bij het testcentrum bij Venus om de hoek werd mij niet gevraagd of ik een boosterprik had.
Ik wist iig dat ik negatief getest was en ik heb geen problemen met die test.
Maar als jij zegt dat er geen test meer nodig is om bij Venus binnen te gaan als je een boosterprik hebt gehad wil ik dat graag geloven.

Jack42……..ik zal het naar alle waarschijnlijkheid dit weekend gaan ervaren.

buttlover
5 februari 2022, 08:49
Buttlover :)
Ik geloof dat jij van grote konten houdt?
Venus heeft voornamelijk slanke dames.
Voor dikke dames zou ik naar club Mondial gaan, die club is van dezelfde eigenaar als Samya.
Mondial heeft voornamelijk dikke dames, vol met tatoeages, en gouden kettingen :)
Dat is dan meer een club voor jou.

Overigens was ik ook gister in Venus, en ik alles was goed. Eten goed, vrouwen goed...
Ik heb zelfs iets gezien wat ik bijna niet kon geloven.... Anka zittend op de bank !!!

Dank voor je advies! Blijkbaar ook op het verkeerde moment bij Venus... Een paar goede billen doet het altijd wel inderdaad, mag ook slank zijn overigens ;-) Ik blijf het jammer vinden dat je (zoals in Golden Time) kon gaan zitten op de bank, of in sauna of in tuin en de mooiste keuzes voorbij liepen de gehele dag. Dat was een kwestie van kiezen, wetende dat er altijd iets van je gading voorbij kwam. Nu is het helaas beperkt bij de clubs die ik inmiddels heb bezocht. Ik ga verder zoeken.

WANDELAAR5
5 februari 2022, 12:05
Schijnbaar de memo gemist dat jij tegenwoordig hoofd topic Venus bent geworden. Na de aankondiging van de club dat ze hun beleid wat betreft eten aangepast hadden zonder dat het volstrekt duidelijk was wat het nu precies inhield heb ik de info geplaatst van een beer ter plekke. Niks geen gezeik maar een constatering. Sommige beren gaan voor een paar uurtjes en dan is eten vaak niet relevant. Ga je echter een complete dag dan lijkt me de info dat je nu nog slechts 1x inclusief kunt eten relevant. Ikzelf ben geen eter van grote porties en ga liever tussendoor wat kleinere hoeveelheden eten ipv bijvoorbeeld een hele pizza die ik toch niet op krijg.

Een forum is er voor het delen van info en het lijkt me dat wat hun verandering aangaande het eten informatie is waar andere beren wat aan hebben.

Ben jij ook zo'n ijsbeer die geen clubs meer bezoek, maar het "grappig" vindt om hier te blijven trollen? Jonny is een fijne en gezellige collega ijsbeer en maakt hier een valide punt. En jij probeert hem op de kast te jagen.

Ook Mentholbeer kan op voortdurende sneren van jouw kant rekenen:

Eerst eens verder lezen voordat je toegeeft aan je OCD-tik om overal op te reageren.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56041-Clubs-die-geopend-zijn-in-Duitsland&p=768903#post768903

Oh wacht je had het betreffende bericht al van een thanks voorzien :hammer:

Even geknipt uit de eerste post van dit topic en voorzien van een thanks van jouw kant op 17 december.

Dus je jast er een thanks tegenaan zonder het te lezen?

Ik kan me niet herinneren hier een recensie van een club of een dame van jou gezien te hebben. Misschien zijn ze er wel, maar niet veel. Ga zelf eens een club bezoeken om van je frustraties af te komen in plaats van je hier op het forum af te reageren.

Liefje
6 februari 2022, 13:11
Gisteren bij Venus beland.
Kwam rond 15.00 uur aan en er was nog plek op de parkeerplaats.
Bij binnenkomst mijn booster bewijs getoond en kon zonder test naar binnen.
Het was gezellig druk en de verhouding beren/dames was mooi in balans. Eerst een Lekker kopje koffie gedronken.
Ik zag Melody op een gegeven moment richting het rookgedeelte lopen en daar plaatsnemen.
Nu had ik al langer mijn zinnen gezet om een keer met haar te kalmeren , mede gezien de goede recensies van andere beren.
Fantastisch dit forum.
Dus met haar een praatje gaan maken. Bleek al snel dat ze een gezellige prater was en ik had het idee dat we wel een klik hadden.
Dus na een tijdje haar gevraagd om samen naar een kamer te gaan en de sleutel te halen.
Dus wij naar de kamer. Mijn God………wat een heerlijke meid is dit. Ik zal jullie alle details besparen maar wat een fantastische tijd heb ik met haar gehad. Ze is lief, teder, geil, zacht, gepassioneerd enz.
Op een gegeven moment vroeg ik haar, hoe lang zijn we eigenlijk al op de kamer, ze zegt 2 uur en 45 minuten. Ik keek op mijn horloge en dat klopte inderdaad. Ik zeg dan maken we de 3 uur vol. Ze zegt dan kan ik gelukkig nog 15 minuten samen met jou op de kamer blijven.
Dat laatste kwartier was wederom spetterend.
Ze vond het alleen jammer voor mij dat ik maar 1 orgasme had gehad en zij twee. Hahaha, de schat. Geeft niks hoor meid, doen we gewoon nog een keer over.
Dus zeer voldaan na 3 uur de kamer verlaten. Gesloopt was ik.
Eerst maar eens eten dan.
Aan de bar de menukaart bestudeert en gekozen voor schnitzel met pommes en salat.
Na ongeveer 15 minuten kreeg ik een seintje dat het eten was opgediend in het restaurant.
Het eten was verrukkelijk. Vers gemaakt, goed warm en ruim voldoende. Heerlijk gegeten. Goed systeem.
Hierna uitbuiken met een kopje koffie. Wat kan het club leven toch mooi zijn.
Na een tijdje zag Sarah me liggen op een van de banken op de verhoging en kwam bij me liggen en vleide zich lekker tegen mij aan.
Ze vertelde dat ze een paar dagen weg ging met vrienden en om ongeveer 01.00 zou stoppen vanavond.
Ze vroeg of er nog een kamertje in zat met haar vandaag aangezien ik vorige week , toen ik te uitgeput was, haar had gezegd dat het er niet in zat. En ze wilde toch echt wel weer een kamer met mij doen.
Als zo’n lekker, vriendelijk meisje van 22 jaar naast je ligt en dit vraagt dan kun je toch moeilijk weigeren.
Dus samen naar de kamer. Wat een lieverd is deze Sarah toch. Ken haar al langer. Ik had haar wel direct gezegd dat ik er al 3 uur kameren op had zitten dus……….
We hebben aanvankelijk heerlijk liggen kletsen en er toch nog een heerlijke kamer van gemaakt.
Hierna was alle fut er wel uit en heb ik nog een drankje genomen en met een zeer voldaan gevoel vervolgens de club verlaten.
Venus………tot snel.

mager
7 februari 2022, 19:43
Het eten in Venus is nu maar tot 22:00. Daarna kun je alleen maar een appel krijgen. (tot 04:00 snachts)
Niet goed.
Het buffet zoals het vroeger was, was veel beter, dan kon je verschillende keren per dag een klein beetje van verschillende dingen opscheppen.
Nu moet je betalen, en krijg je maar 1 gerecht.
Echt een groot nadeel nu aan deze club.

Liefje
7 februari 2022, 20:08
Het eten in Venus is nu maar tot 22:00. Daarna kun je alleen maar een appel krijgen. (tot 04:00 snachts)
Niet goed.
Het buffet zoals het vroeger was, was veel beter, dan kon je verschillende keren per dag een klein beetje van verschillende dingen opscheppen.
Nu moet je betalen, en krijg je maar 1 gerecht.
Echt een groot nadeel nu aan deze club.

@mager.
Ik wil toch even reageren.
Het buffet is inderdaad verdwenen en je kunt niet meer gedurende de dag steeds een klein beetje eten zoals vroeger van het buffet.
Wat betreft het betalen voor het eten is dat feitelijk niet geheel waar.
Ik heb afgelopen zaterdag schnitzel met pommes en salat gegeten ter waarde van €9,00. Hiervoor heb ik niet hoeven betalen.
Wil je vaker eten of uitgebreider, dan moet je inderdaad iets bijbetalen.
De menukaart is uitgebreid genoeg om een keuze te kunnen maken, ook ter waarde van €9,00.
Dus dat je maar 1 gerecht krijgt is ook niet waar.
Dus als je wilt kun je kosteloos dineren.
Ik vind het zeker geen nadeel, want het eten was erg goed.

mager
8 februari 2022, 03:01
Klopt niet. Je eerste maaltijd kost 9 Euro.
Alle maaltijden daarna kosten de prijs zoals vermeld op het menu.
Je betaald voor elke keer eten.
En wat ik bedoelde met 1 gerecht is dat je krijgt nu of pizza, of pasta, of steak.
Je kunt niet meer verschillende gerechten zelf bijelkaar opscheppen. Dus een beetje kip met pasta en frietjes, dat kan niet meer.
Maar zoals ik al zei, het ergste is dat je van 22:00 tot 04:00 helemaal niet meer kunt eten in Venus.

Herr Fick
8 februari 2022, 08:44
... een beetje kip met pasta en frietjes, dat kan niet meer...
Gelukkig niet, nee ...::rolleyes::

FrankBlack
8 februari 2022, 17:55
Vandaag weer afgereisd naar Venus. Vorige keer had Sabina een zaadje geplant, vandaag wilde ik oogsten en mijn eerste triootje beleven.Kwam net na 11u aan, slechts 2 wagens maar de website gaf nog geen aanwezigheid aan.

Bij binnenkomst verlieten 2 heren de zaak richting de testlocatie. Ik heb de booster dus mocht door lopen. Wel met de waarschuwing dat er maar 1 dame was. Pas om 13:00u zouden er meer dames komen. Gok genomen en toch naar binnen. Daar trof ik 1 beer en Mirela. Ze waren in gesprek maar hij hapte niet en liep even weg. Minuutje later liep ik met Mirela naar een kamer. Ik had immers 2 uurtjes te overbruggen.

Wat strelen ontaarde in een wereldkampioenschap kussen. Ik heb alles gegeven maar verloren, wat kust die meid heerlijk door. De ontdekkingsreis naar beneden begon, via een mooie bergroute eindigde ik bij een heerlijk kutje. Zuigend op haar clit sloten haar dijen als een notenkraker. Deze alternatieve gehoorbescherming was niet overbodig, ze lag heerlijk te kreunen. Uiteindelijk heerlijk geneukt.

Prater is Mirela niet echt, iig niet bij mij deze keer, ze liet wat foto's zien en ging gewillig liggen toen ik haar rug masseerde. Na 10 min leg ik mijn borst op haar rug, ze draait haar hoofd en geeft een kus. Ik geef een kus terug.... En het gedonder begon opnieuw. Ik had weinig geslapen en merkte dat de 2de sessie duidelijk. Uiteindelijk met de hand afgemaakt met Mirela heel lief tegen me aan, nog altijd kussend.

Eenmaal aan de bar was het richting 13:00u. Er zaten ondertussen 8 beren en er waren 2 dames bij gekomen, dansend in de kooi. Beide dames gingen met 1 beer weg. Uiteindelijk waren er 5 dames op ong. 12 beren waarbij het trio gevolgd werd door nog een trio. Naar het bleek hadden 2 dames hun periode en was de verhouding daardoor vrij scheef. Ik heb wat broodjes op en de sauna gepakt. Pas om 14:00 kan je ala carte eten.

Aangezien ik zelf tevreden was met mijn kamer met Mirela, de dames al vooraan opgewacht werden door meerdere heren en een trio m vandaag niet ging worden hield ik het voor gezien. Ik was vandaag ook te moe geweest om echt te genieten van een trio, het moest zo zijn. Onderweg naar huis bleef het gezegde, het ijzer smeden als het heet is, door mijn hoofd schieten. Ik denk dat heel wat beren vandaag minder vrolijk naar huis gaan.

Viscamessi
10 februari 2022, 09:55
Afgelopen dinsdag sinds enige tijd weer eens de weg naar Hamminkeln gemaakt. Van mijn vertrouwde dames (o.a. Sara en Oana) wist ik dat zij er niet zouden zijn die dag, maar dat bood mij mooi eens de gelegenheid om nader kennis te maken met een aantal andere dames. Ten minste, dat dacht ik....

Eerst even dit: mocht er nog verwarring bestaan over het nieuwe concept van eten bij Venus, het is tamelijk eenvoudig. Er liggen tegenwoordig menukaarten her en der verspreid in de club waar met name pizza's, pasta's en diverse soorten vlees op staan vermeld. Bij de entreeprijs van € 50,- zit standaard inbegrepen één gerecht van € 9,- (bijv. een pizza Margarita). Mocht je een tweede of meer gerechten willen bestellen, dan dien je die apart te betalen bij het verlaten van de club. Hetzelfde geldt voor als je als eerste gerecht iets neemt dat duurder is dan € 9,-, dan dien je het meerdere te betalen bij het verlaten van de club.
Ik heb zelf niets gegeten (zie hieronder de reden waarom), maar op zichzelf zag de kaart er niet verkeerd uit. Ik hoop een volgende keer het zelf aan den lijve te ondervinden.

Enfin, dan nu het bezoek zelf. Rond 12:15 kwam ik aan bij de club, na eerst op de hoek een negatieve zelftest te hebben opgehaald. Achteraf gezien had ik na binnenkomst misschien weg moeten gaan, maar ik was er nu toch en ben dus tegen beter weten in gebleven. Wat was namelijk het geval. Bij binnenkomst gaf de Theke mij te kennen dat er op dat moment maar 2 dames aanwezig waren (Mirella en Eugenia) en dat rond de klok van 13:00 er nog een zestal dames werden verwacht. Het gevolg: een stuk of 15 ijsberen die doelloos door de club dwaalden of wat verveeld onderuit gezakt zaten op een bank. De twee dames die er wel waren, waren (uiteraard) constant op de kamer, met als gevolg dat er dus alleen maar ijsberen waren.
Gelukkig was Tuk ook al gekomen en heb mij daarom eerst maar eens laten masseren door haar. Heerlijk. Zij vertelde me overigens dat ze volgende maand voor 6 weken naar Thailand gaat. Ik zal haar missen!

Na de massage was het al ruimschoots na enen. Er waren inderdaad een aantal dames bijgekomen, maar de verhouding ijsberen / dames was volledig zoek. Dit leidde ertoe dat de dames constant bezet waren en bij de trap van de kino werden opgewacht door ijsberen terwijl ze van de kamer kwamen met een vorige ijsbeer en zich nog moesten opfrissen. Ook hing er een merkwaardige, matte, sfeer, vond ik. Met een drankje in de hand heb ik dit tafereel nog even gadegeslagen en ben vervolgens tot de conclusie gekomen dat een kamer er vandaag niet van zou gaan komen. Na een verfrissende douche heb ik mij aangekleed en ben vertrokken. Bij het inleveren van de sleutel vroeg de Theke mij nog of 'alles gut' was. Ik heb haar eerlijk gezegd dat dit volgens mij de eerste keer is dat ik onverrichte zaken de club verlaat. Ze zei zelf al 'zuviel Männer...'.

Enfin, voor mij een wijze les. Voorlopig kom ik de volgende keer alleen nog wanneer ik van te voren weer een afspraak heb gemaakt met één van mijn favo's. Dan weet ik in ieder geval zeker dat een kamergang erin zit. Het op de bonnefooi naar Venus gaan zal ik niet meer zo snel doen. Jammer, maar helaas.

mentholbear
10 februari 2022, 11:54
Mocht je een tweede of meer gerechten willen bestellen, dan dien je die apart te betalen bij het verlaten van de club.

maar 2 dames aanwezig waren (Mirella en Eugenia) en dat rond de klok van 13:00 er nog een zestal dames werden verwacht. Het gevolg: een stuk of 15 ijsberen die doelloos door de club dwaalden .

Hoe houden ze dat bij? Met een chip, zoals bij Magnum of gewoon je sleutel nummer doorgeven?

Op zich, als er 2 + 6 = 8 dames zouden zijn voor 15 heren, vind ik het nog niet zo uit balans. Of er zouden na 13:00 nog een hele hoop beren bij komen.

MrDB
10 februari 2022, 12:01
Heel herkenbaar, de glorietijden van Venus zijn helaas voorbij. Verhouding tussen beren en vrouwen is altijd scheef, bovendien zijn de toppers altijd gepannenkoekt.

schoolmeester
10 februari 2022, 12:06
Het blijft een goede club, maar soms zijn er teveel ijsberen.
En als je een dvp al moet aanspreken als ze van de kamer afkomt gaat mijn interesse over.
Dit is de keerzijde van hun succes, als de club wat groter was is het allemaal wat makkelijker op te vangen.

Groet, schoolmeester.

mager
10 februari 2022, 13:01
Ik was er afgelopen zaterdag, toen waren er in de avond gemiddeld 18 vrije beren and van de 9 aanwezige dames waren er gemiddeld 2 vrij.
Maar ja, wat is het alternatief????
Er zijn weinig clubs in de buurt die het niveau van Venus hebben.

mentholbear
10 februari 2022, 15:11
Ik was er afgelopen zaterdag, toen waren er in de avond gemiddeld 18 vrije beren and van de 9 aanwezige dames waren er gemiddeld 2 vrij.
Maar ja, wat is het alternatief????
Er zijn weinig clubs in de buurt die het niveau van Venus hebben.

Hebben ze dan geen maximale levertijden (meer)? Zodat andere heren ook een kans krijgen?

schoolmeester
10 februari 2022, 15:15
Maximale levertijden......?
Het is geen transportbedrijf.

Groet, schoolmeester.

mentholbear
10 februari 2022, 17:31
Bedankt preductive toetsenbord... Kamertijden bedoel ik natuurlijk :tongue:

mager
10 februari 2022, 17:32
Hebben ze dan geen maximale levertijden (meer)? Zodat andere heren ook een kans krijgen?

Afgelopen zaterdag waren er continu ijsberen die met 2 of 3 dames op kamer gingen.
Ik zie nu (donderdag 10-02-2022) trouwens op de Venus website dat er maar liefst 12 dames aanwezig zijn !!!
Cataleya ook weer terug :) maar die wil niet meer met mij op de kamer :)
Blijf het wel jammer vinden dat je n 22:00 uur niks meer kunt eten in deze club.
Venus is in het weekeinde open tot 04:00, dus dat is 6 uur lang niks te eten.
Ik hoorde verschillende dames hier ook al over klagen.
Het buffet was beter, dan kon je gewoon opscheppen wanneer je honger had.

mentholbear
10 februari 2022, 17:41
Tja, das ook niet zo sociaal om al het speelgoed voor jezelf te houden :rolleyes:
Kan me nog voorstellen voor een uurtje. Maar als meerderen die voor uren kapen, wordt het al gauw een Theo's situatie in de bar.

En gewoon met z'n allen klagen. Dan komt het buffet vanzelf terug ;)

Allemaal een geel hesje aan, bestek erbij, en dan schalmen: "Wij willen eten! Wij willen eten!" :roll:

Nu snappen sommigen waarom ik tijdens m'n SC sabbatical niet zo vaak in YY kwam. Daar sloot het restaurant dacht ik ook al om 22 uur. Wel was het dan nog slechts 3 uur knorren met de maag.

Persoonlijk ben ik niet de moeilijkste kwa eten. Als ze nadat de kok naar huis is die soeppan es vulden met wat brood erbij, ben ik ook content. Heeft iemand die soeppan ooit gevuld aangetroffen?
Of nog beter, sowieso gratis soep door de dag heen.

vanKees
10 februari 2022, 18:01
Das sind nicht gerade Lobeshymnen...vielleicht schon der Abgesang?
Leider zieht sich das wie ein "roter Faden" durch einige Clubs, gerade bei höherpreisigen SC's.

vanKees

stimpy3
10 februari 2022, 18:19
Ik zie het probleem niet zo met dat buffet openhouden. Die spullen zijn er nog; zo duur en moeilijk is het niet om wat kippebouten of schnitzels en een bak frietjes of rijst klaar te maken.

Player
10 februari 2022, 20:00
Ik zoek mijn heil in dit geval dus liever bij een andere SC.

Heel herkenbaar, de glorietijden van Venus zijn helaas voorbij.

Das sind nicht gerade Lobeshymnen...vielleicht schon der Abgesang?

Ik moet het toegeven, SC Venus is een TMC geworden (te mijden Club). Mij zien ze er ook niet meer met al die afspraakjes, gepannekoek, quartets, betalend eten, niet te zuipen koffie, geen gratis bier en keuken reeds dicht om 22u.

edwinhotel
10 februari 2022, 20:41
Vandaag voor het eerst dit jaar weer eens naar Venus gegaan, bij afwezigheid van Sabina geen plan gemaakt maar een stille hoop om Melodie te kunnen schaken. Ik was om 11.15 in het natte Hamminkeln en ondanks genezen te zijn moet je hier testen maar uit ervaring weten we dat dat zo gepiept is en vervolgens met de nieuwe apk de club betreden. Omdat ik niet voor het eten kom maak ik mij niet druk om de wijzigingen en bet zag er tevens goed uit maar zover ben ik niet gekomen want er waren reeds 3 beren binnen en bij binnenlopen douche zag ik Melodie aan de bar zitten en na de douche zat ze daar nog en hebben wr kennis gemaakt en een tijdje over de zomer en andere dingen gelult om vervolgens een kamer te boeken en mijn hemel ik heb een hoop meegemaakt maar zij is waanzinnig. Zondet tijdsbesef de drie uur volgemaakt en nagenoten van heerlijke kamer. Ondertussen iets meer beren maar prim verhouding, beetje gerelaxt en even kwam Stella zich voorstellen maar kon ik geen draadje van vinden. Bij de bar tijdens bestellen van cola zat er een hand ondet mijn vel en die voelde bekent, Melodie kwam even kijken en daar is het niet bij gebleven er hebben er nog even twee uur aan vastgeplakt en mega voldaan naar huis gegaan. Ik ga zeker terug

mager
10 februari 2022, 22:45
Donderdag. 9 beren, 2 vrouwen zijn er vrij.
Al mijn favorieten bezet.
Website zei dat er 12 vrouwen aanwezig zouden zijn.
Ben weg gegaan. Een stelletje mannen had de vrouwen tot 1 uur geboekt.

rob45
10 februari 2022, 22:57
Nou mager, zo te horen was het heel mager vanavond in Venus.
Ik zelf ben nog nooit in deze club geweest maar lijkt wel op de pannenkoekenbar.
Wel denk ik dat deze club momenteel te klein is vanwege de vele pannenkoekers.
Jammer maar helaas, zal ook wel komen vanwege het wegvallen van een aantal populaire grote clubs de laatste jaren.

Monkeybone
10 februari 2022, 23:20
Ligt in de lijn der verwachtingen dat ik morgen op de terugweg van een afspraak in Venus te Hamminkeln terechtkom :freu:.
Lang geleden dat ik daar was, maar de alleraardigste Willem2 heeft mij voorzien van een vrijkaartje :luvlove:

Ik dacht net, kom, ik zal 'ns kijken hoe het er daar aan toe gaat tegenwoordig en heb de laatste 4 pagina's binnen dit topic wat doorgebladerd.
Dat was geen slechte ingeving. Kheb alvast 2 Dr.Oetkers Hawaii uit de vriezer gehaald, de Tefal Airfryer en een zak Aviko frites achterin de auto gezet naast mijn elektrische mini oventje.

Als ik nog voor weinig een beertender zie op marktplaats ben ik helemaal het heertje. Campingstoeltje en tafel mee, hopelijk laten ze me na de eerste ronde met een dvp even naar buiten zodat ik in m'n badjas even kan eten. Je zit wat in 't zicht daar midden op de parkeerplaats maar vooruit maar. Op zich wel prettig dat de Aldi niet al te ver weg zit, voor het geval ik de mayo ben vergeten :rofl:

Bovenstaand is overigens ironisch voordat er weer iemand over z'n zuiger gaat. Niet serieus nemen. Natuurlijk doe ik dat allemaal niet. Ik smeer gewoon thuis brood en neem mijn koelbox mee naar binnen.

mager
10 februari 2022, 23:20
Nou, zelf ben ik ook wel een pannenkoeker, dus...
Venus is het beste wat er is in mijn buurt... noord holland...
Is er nou echt geen alternatief?
Clubs waar de service net zo goed is, genoeg rouwen, niet te ver....
Samya is goed maar 1 uur verder rijden.

Monkeybone
10 februari 2022, 23:21

Ik doe meestal gas er op en naar Ratingen.

Mack2001
11 februari 2022, 01:50
Ik kom al een aantal jaren bij Venus, over de service van de dames nooit te klagen. Soms wat veel beren, soms ook rustig. Vandaag voor mij voor het eerst het nieuwe eten, was om 21:30 en eten besteld, om 21:45 kreeg ik de melding dat de keuken gesloten was en dat ik maar soep moest nemen, terwijl een van de dames 1 minuut daarvoor bestelde en wel eten kreeg....ik had dus gewoon pech. Op de kamer hoorde ik van dames dat betreffende kok om 21:15 al geen zin had om eten te maken. Toen ik later soep zat te eten heb ik het hem gezegd, reageerde totaal klant onvriendelijk. Voor mij het laatste bezoek, heb de reden ook bij de receptie gemeld......

mager
11 februari 2022, 03:35
Er zijn wel vrouwen in Venus. Maar er zijn gewoon te veel mannen. Te veel clubs hebben de corona tijd niet overleefd, en de clubs die nu over zijn hebben het nu mega druk.
Gallardo dicht, gt dicht, lekker ding dicht.
Ik hoorde dat Heavensgate in Dorsten vergelijkbaar is. Hoe is het nu in die club?
Heavensgate is maar 30 minuten verder rijden. Dat is nog wel te doen.

Johnsonxxx
11 februari 2022, 09:15
Ik kom al een aantal jaren bij Venus, over de service van de dames nooit te klagen. Soms wat veel beren, soms ook rustig. Vandaag voor mij voor het eerst het nieuwe eten, was om 21:30 en eten besteld, om 21:45 kreeg ik de melding dat de keuken gesloten was en dat ik maar soep moest nemen, terwijl een van de dames 1 minuut daarvoor bestelde en wel eten kreeg....ik had dus gewoon pech. Op de kamer hoorde ik van dames dat betreffende kok om 21:15 al geen zin had om eten te maken. Toen ik later soep zat te eten heb ik het hem gezegd, reageerde totaal klant onvriendelijk. Voor mij het laatste bezoek, heb de reden ook bij de receptie gemeld......

De arrogantie slaat toe, nu ook al bij de kok. Blijkbaar komen er toch klanten genoeg (of zelfs te veel).

pret
11 februari 2022, 10:44

Genoeg opties: AG in Ratingen, Penelope in Castrop, Prime in Velbert. En qua prijzen vele malen gunstiger.

pret
11 februari 2022, 10:46
Ik moet het toegeven, SC Venus is een TMC geworden (te mijden Club). Mij zien ze er ook niet meer met al die afspraakjes, gepannekoek, quartets, betalend eten, niet te zuipen koffie, geen gratis bier en keuken reeds dicht om 22u.

Ben je nu al gedraaid? Kan mij nog herinneren dat je het opnam voor afspraak makers. Doet zeker enkel pijn als je het zelf ervaart?

Willem2
11 februari 2022, 10:57
De club zit iedere dag vol. Het eten is verbeterd. De entreeprijs is niet verhoogd. Ze willen en kunnen niet meer dames aantrekken die aan de kwaliteitseisen voldoen. Prijzen van dames blijven gelijk.
Ja, ze doen het heel slecht ... :rolleyes:

Dalton
11 februari 2022, 12:09
Bied 500 word je verwent maar bied je 50 dan wordt het een sneltest.

satanic surfer
11 februari 2022, 13:01
collega pret lijkt de mix van ironie&sarcasme van collega player niet te begrijpen. Voorts is het uiteraard makkelijk zat om clubs alla AGold/Penelope/Prime als goedkopere alternatieven optesommen doch qua servicelevel is het daar dusdanig inbinden dat men overweegt ouderwetse gympies met klitteband optediepen om geen afgeknelde voetjes te krijgen. Wat W2 correctemundo stelt klopt uiteraard: als 1 vd weinige clubs Géén entreeprijsstijging, géén sessieprijsstijging, géén upsellgebeuren, géén TZ-verweigerung, kortom géén geneuzel en met een upscale qua etenskwaliteit dazu voor ofte noppes (als je het bij 1 hoofdschotel van 9E houdt) ofte kleingeld. Tuurlijk kan je blijven opperen dat het allemaal traumhaft en onwaarschijnlijk schitterend is in "Turkenclubs" alla voornoemde 3 toko´s maar dan moet je wel enige minpunten im kauf nemen dabei zoals aangelengde frisdrank, middelmatig eten, middelmatige service bij het gros des dames en bij een trits van de jongere/mooiere meisjes bijna consequent non-tongzoenen...Het is niet anders ondanks dat elvendutzend heren die het credo topkwaliteit voor minimumprijsjes blijven toeteren doch die zitten in een soort van self fullfilling prophecy die langzamerhand kant noch wal raakt..Het feit dat er moppies in clubs alla AG/penelope die notoire non-tongzoensters zijn en/of amper wat kunnen bottom line desalniettemin bijna continu geboekt zijn talks volumes dataangaand.

Mooiejoke
11 februari 2022, 13:04
Ik ben er gistermiddag even snel langsgewipt. Ik was er van half 2 tot 4. Lekker gegeten!. Voldoende vrouwen (verhouding mannen/vrouwen was super, maar eerlijk is eerlijk...... dat was wel lang geleden datbde verhouding ok was). Paar nieuwe dames gezien: mooie meiden. Toch voor zekerheid gegaan en m'n zak(ken) door Sarah laten legen. Dat was weer meer als prima!

Fijn bezoek dus (alleen de Jacuzzi was koud, mijn enige minpunt van gisteren).

En over de kok Guiseppe: Gistermiddag was hij ok. Kookte ook lekker. Maar achter de bar vond ik het altijd een chagerijn. Dus dat gaat mi idd niet lang goed.

Shakir
11 februari 2022, 13:27
collega pret lijkt de mix van ironie&sarcasme van collega player niet te begrijpen. Voorts is het uiteraard makkelijk zat om clubs alla AGold/Penelope/Prime als goedkopere alternatieven optesommen doch qua servicelevel is het daar dusdanig inbinden dat men overweegt ouderwetse gympies met klitteband optediepen om geen afgeknelde voetjes te krijgen. Wat W2 correctemundo stelt klopt uiteraard: als 1 vd weinige clubs Géén entreeprijsstijging, géén sessieprijsstijging, géén upsellgebeuren, géén TZ-verweigerung, kortom géén geneuzel en met een upscale qua etenskwaliteit dazu voor ofte noppes (als je het bij 1 hoofdschotel van 9E houdt) ofte kleingeld. Tuurlijk kan je blijven opperen dat het allemaal traumhaft en onwaarschijnlijk schitterend is in "Turkenclubs" alla voornoemde 3 toko´s maar dan moet je wel enige minpunten im kauf nemen dabei zoals aangelengde frisdrank, middelmatig eten, middelmatige service bij het gros des dames en bij een trits van de jongere/mooiere meisjes bijna consequent non-tongzoenen...Het is niet anders ondanks dat elvendutzend heren die het credo topkwaliteit voor minimumprijsjes blijven toeteren doch die zitten in een soort van self fullfilling prophecy die langzamerhand kant noch wal raakt..Het feit dat er moppies in clubs alla AG/penelope die notoire non-tongzoensters zijn en/of amper wat kunnen bottom line desalniettemin bijna continu geboekt zijn talks volumes dataangaand.

Ik ben afgelopen weekend naar AcaG geweest en ik heb drie dames gekamerd. Bij alle drie was het vollen bak tongkussen.

Ik tref trouwens relatief weinig TZ-weigeraars aan in AcaG aangezien ik over een uiterst verzorgd gebit beschik. Ik weet niet hoe het met jouw mondhygiëne is gesteld aangezien jij helemaal naar het TZ-zekere Zwitserland moet gaan en 3 keer teveel betaalt om toch maar een tong te kunnen draaien?

mager
11 februari 2022, 13:31
De club zit iedere dag vol. Het eten is verbeterd. De entreeprijs is niet verhoogd. Ze willen en kunnen niet meer dames aantrekken die aan de kwaliteitseisen voldoen. Prijzen van dames blijven gelijk.
Ja, ze doen het heel slecht ... :rolleyes:

Ja, dat klopt inderdaad. Venus is gewoon de beste club (afgezien van het nieuwe buffet dan)
de vrouwen zijn allemaal slank, mooi en service is goed. (de nieuwe vrouwen zijn wel iets dikker)
Het eten was vroeger ook prima (heb het a la carte bestellen nog niet kunnen proberen)
Het is gewoon een top club, de beste.

Het probleem met Venus is dat het te druk is (met mannen).

schoolmeester
11 februari 2022, 13:37
Ze kunnen beter op afspraak gaan werken.
Eeen groep gasten in de ochtend, een groep in de middag en een groep in de avond/nacht.
Reserveren minimaal 1 dag van tevoren.
Goed plan ?

Groet, schoolmeester.

pret
11 februari 2022, 13:37

Er zijn genoeg zoenende dames in de door mij gesommeerde clubs. Een beetje ervaren ijsbeer selecteert ze er zo uit.

pret
11 februari 2022, 13:39
Ze kunnen beter op afspraak gaan werken.
Eeen groep gasten in de ochtend, een groep in de middag en een groep in de avond/nacht.
Reserveren minimaal 1 dag van tevoren.
Goed plan ?

Groet, schoolmeester.

Inderdaad Venus kan zich voortaan beter omdopen tot een privé-club.

satanic surfer
11 februari 2022, 13:41
Oh my God...Na de Russiche topprinsesjes in Ixelles nu vollen bak tongkussende topmodellen in Ratingen voor de volle mep van 40 euronen...Ja klaro. Met mijn mondhygiene gaat het prima hoor en ik vind ook in Duitsland/Nederland etc. prima dames (net als in Suisse) doch de clubrealiteit dezer dagen is dat het in véél clubs geen evidentie meer is om tongzoenende dames te vinden zonder extrageneuzel (zie Hessen, PHG/Magnum/Oceans/Samya ea)...Blijf maar geloven in je eigen sprookjes hoor dat de topdames in de Turkische toko´s alla AG ea zitten en dat uiteraard aan dumpingprijzen volgaarne doen omdat ze altruistisch ingesteld zijn en de kwalteitshoogverwende ijsberen aldaar het genoegen schenken om dat aan de volle mep van 40E te doen...Welneen: de realiteit is dat het gros van de AG-dames ofte optisch in grotere clubs niet bepaald meekomen en dus werkeloos zouden rondzitten en/of ze met syndicaal matige service door het overaanbod van heren doorgaans ook zonder noemenswaardige servicekwaliteit voldoende beertjes te kunnen bedienen of zelfs zonder tongzoenen in het aanbod er optisch naar Ratingse normen uitspringen om quasi volgeboekt te zijn. Bovendien zijn er relatief véél Turkische brudas die vooral des avonds de toko bezoeken en laat het overgrote gros van deze bezoekers quasi nix uitmaken of een dame al dan niet TZ´t en het gros des kamers van die lui tikt zo rondom de 12 minuten af doorgaans...allemaal prima incentives voor servicearme mokkels om geld te maken...Is simpelweg wat het is hoor doch uiteraard heeft Shakir als notoire connaisseur van -tig Zwitserse clubs en zat Duitse clubs overschot van gelijk...Té blind om simpele 24/7 algemene clubbingrealiteit since forever nog altijd niet te lijken te snappen of willen begrijpen..

satanic surfer
11 februari 2022, 13:46
@ pret: prima hoor dat er voldoende zoenende dames zijn in AG/Penelope doch ofte optisch oninteressant of average skills..Optisch aantrekkelijke servicebomba´s die echt wat kunnen ackern derzeit echt niet méér voor 40E per halfuur met vollservice hoor die kunnen elders dat à rato van 100 doen. Simpel! Het is een discounterclub met discounterservice en onwaarschijnlijk véél zéér korte kamergangen. prima hoor als dat je ding is doch dat ernstig als topserviceclub inschatten is toch simpelweg te lachwekkend voor woorden.

Shakir
11 februari 2022, 13:50
Oh my God...Na de Russiche topprinsesjes in Ixelles nu vollen bak tongkussende topmodellen in Ratingen voor de volle mep van 40 euronen...Ja klaro. Met mijn mondhygiene gaat het prima hoor en ik vind ook in Duitsland/Nederland etc. prima dames (net als in Suisse) doch de clubrealiteit dezer dagen is dat het in véél clubs geen evidentie meer is om tongzoenende dames te vinden zonder extrageneuzel (zie Hessen, PHG/Magnum/Oceans/Samya ea)...Blijf maar geloven in je eigen sprookjes hoor dat de topdames in de Turkische toko´s alla AG ea zitten en dat uiteraard aan dumpingprijzen volgaarne doen omdat ze altruistisch ingesteld zijn en de kwalteitshoogverwende ijsberen aldaar het genoegen schenken om dat aan de volle mep van 40E te doen...Welneen: de realiteit is dat het gros van de AG-dames ofte optisch in grotere clubs niet bepaald meekomen en dus werkeloos zouden rondzitten en/of ze met syndicaal matige service door het overaanbod van heren doorgaans ook zonder noemenswaardige servicekwaliteit voldoende beertjes te kunnen bedienen of zelfs zonder tongzoenen in het aanbod er optisch naar Ratingse normen uitspringen om quasi volgeboekt te zijn. Bovendien zijn er relatief véél Turkische brudas die vooral des avonds de toko bezoeken en laat het overgrote gros van deze bezoekers quasi nix uitmaken of een dame al dan niet TZ´t en het gros des kamers van die lui tikt zo rondom de 12 minuten af doorgaans...allemaal prima incentives voor servicearme mokkels om geld te maken...Is simpelweg wat het is hoor doch uiteraard heeft Shakir als notoire connaisseur van -tig Zwitserse clubs en zat Duitse clubs overschot van gelijk...Té blind om simpele 24/7 algemene clubbingrealiteit since forever nog altijd niet te lijken te snappen of willen begrijpen..
Ik doe nog maar eens een poging want Satan is doof:

Ik ben afgelopen weekend naar AcaG geweest en ik heb drie dames gekamerd. Alle drie prachtexemplaren.
In grotere clubs als Sharks heb ik al veel onaantrekkelijkere dames gezien.

Amen.

WA
11 februari 2022, 13:51
Nu we toch an het pochen zijn met service of aandacht die andere niet krijgen…. “I miss you” mocht ik zojuist vernemen van één der wonderschone begin twingers werkzaam in Venus. Raar, gezien de beschreven verhoudingen klanten: DVP. Mijn bijdragen zouden dus makkelijk gemist moeten kunnen worden, zeker gezien m’n ongevoeligheid voor de welbekende “Venus val”. Jonge meid die met haar volle mond aanvoelt dat er iets komen gaat en terloops meld dat het niet roemloos ten onder hoeft te gaan in iets klinisch als een tissue of zo.
Verzamel dus was telefoonnummers is m’n advies. Of zet een reeds gekende dvp in als kruiwagentje om die onbereikbaar lijkende dvp toch te schaken.
Fijn weekend allemaal.

satanic surfer
11 februari 2022, 14:04
Satan is niet doof: Satan komt op véél verschillende plaatsen (inclusief AGold somtijds overigens) doch ik heb er de laatste 5 jaar opgeteld niet bepaald 3 prachtexemplaren gespot (ivm een trits andere clubs die ´k ook frequenteer), laat staan dat die 3 dan ook nog eens prima service zouden aanbieden. Prima als naar Shakir´s normen dat wel kan daar en da´s toch prima maar ik vrees dat er een behoorlijke expectatiekloof is dataangaand. Beetje afhankelijk waar je komt en met wie je kamert als referentiekader naar én looks én servicekwaliteit...Nix mis mee hoor... Klaro zijn er in bijvoorbeeld Sharks ook een boel onaantrekkelijke dames, gelukkig maar dunkt me doch daar moet ik niet bepaald mee kameren want er zijn altijd wel voldoende alternatieven die een tevredenstellende combo looks/service aanbieden...Samenvattend tijdens m´n laatste 2 AG-bezoekjes: 1 sessie en die wat matigjes. Optisch gezien een 3-tal opties doch 2 gaven aan dat tongzoenen niet optioneel was/is..Tja.

WA
11 februari 2022, 14:35
Schoonheid is toch subjectief? D’r zijn er bij die de Roemeense turnstertjes maar niets vinden en liever gaan voor wat zwaarder aangezette exemplaren die op het onderdeel gewichtheffen goed mee zouden kunnen komen.
Laat niet onverlet dat er ijsberen zijn die met de tijd het gebrek aan uiterlijke schoonheid compenseren met servicebereidheid. Maw, zak over de kop, vlag in de hand en neuken voor het vaderland :eek:

Befkicking
11 februari 2022, 15:11
Mooi gesproken wordt weer hoog tijd om weer polshoogte te gaan nemen in Venus ga volgende week maar weer eens kijken wat er in de afgelopen weken allemaal is veranderd zoals ik dit nu lees.
Allen een fijn en genotvol weekend gewenst[emoji2957][emoji12]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Willem2
12 februari 2022, 00:31
Ik was er vanavond om een uur of 8. Er waren 13 dames aanwezig en de vers gemaakte pizza was uitstekend.

mentholbear
12 februari 2022, 01:21
Kheb alvast 2 Dr.Oetkers Hawaii uit de vriezer gehaald, de Tefal Airfryer en een zak Aviko frites achterin de auto gezet naast mijn elektrische mini oventje.

Als ik nog voor weinig een beertender zie op marktplaats ben ik helemaal het heertje.

Zo te horen krijgt meme moo's foodtruck concurrentie ;)

en dat ik maar soep moest nemen,

Lol, hebben ze naar me geluisterd ofzodat die soeppan wel gratis is :rolleyes:

Ik hoorde dat Heavensgate in Dorsten vergelijkbaar is. Hoe is het nu in die club?

Verslagje van afgelopen dinsdag komt er binnen enkele dagen...

Ik was er vanavond om een uur of 8. Er waren 13 dames aanwezig

Maar ome Willem, snapt U na al die posts nog niet dat het nogal wat uitmaakt hoeveel heren er waren en hoeveel dames beschikbaar :baeh:

pret
12 februari 2022, 03:56
Ik was er vanavond om een uur of 8. Er waren 13 dames aanwezig en de vers gemaakte pizza was uitstekend.

En waren die dames ook beschikbaar of waren ze volgeboekt?

Willem2
12 februari 2022, 10:39

Die waren ook wel beschikbaar. De parkeerplaats was niet overvol.

kempie
12 februari 2022, 10:49

Er moeten wel dames beschikbaar zijn. 13 dames, 10 kamers. Alhoewel laat iknde trio’s niet vergeten.

mager
12 februari 2022, 13:58
Trio's komen inderdaad heel veel voor in Venus.
Gisterenavond (vrijdag) in Venus, 12 vrouwen aanwezig. Op piektijden waren er 20 beren. Continue tussen de 2 en 5 vrouwen beschikbaar.

Willem2
12 februari 2022, 16:18

Maar ome Willem, snapt U na al die posts nog niet dat het nogal wat uitmaakt hoeveel heren er waren en hoeveel dames beschikbaar :baeh:

Gisterenavond (vrijdag) in Venus, 12 vrouwen aanwezig. Op piektijden waren er 20 beren. Continue tussen de 2 en 5 vrouwen beschikbaar.

1 dame was dus constant bezet en is niet geteld door mager of ze was al weg.
En voor mentholbear zou alleen belangrijk moeten zijn dat de pizza van uitstekende kwaliteit was.
Maar goed het zal ook daar wel om de kwantiteit gaan :cool:

mentholbear
13 februari 2022, 01:17
Mentholbear kan binnenkort een Michelin-ster uit gaan reiken in Hamminkeln :festeer:

Het zou wellicht kunnen dat ze een Michelin-ster krijgen, maar met dergelijk beleid zeker geen Menthol-ster.

En voor mentholbear zou alleen belangrijk moeten zijn dat de pizza van uitstekende kwaliteit was.
Maar goed het zal ook daar wel om de kwantiteit gaan :cool:

Dat laatste dus. Hoef geen haute cuisine. Soeppannetje, blik worstjes, wat afgedekt brood en ben al tevreden.

Dus als die soeppan er onbeperkt gevuld staat, stuur dat vrijkaartje maar deze kant op. Want een gayclub ben ik toch wel gewend ;)

mager
13 februari 2022, 01:18
Zaterdagavond en nacht in Venus.
Buffet is nu tot 2 uur open !!
20 tot 30 beren, 13 vrouwen aanwezig.
Goede sfeer, goede muziek.
Je moet wel snel zijn om een meisje te scoren.
Als je dan je favoriet te pakken hebt waan je je in de hemel ��

mentholbear
13 februari 2022, 01:23
Buffet is nu tot 2 uur open !!

Hun buffet lijkt nog veranderlijker dan de stemming van een DVP :rolleyes:

Is er nu weer een onbeperkt buffet? Of is dat alleen in het weekend?

rob45
13 februari 2022, 09:12
Hun buffet lijkt nog veranderlijker dan de stemming van een DVP :rolleyes:

Is er nu weer een onbeperkt buffet? Of is dat alleen in het weekend?Nee, was eenmalig dus je bent te laat mentholbeer [emoji3]

Player
13 februari 2022, 14:34
Eerst een disclaimer om te vermijden dat mijn subtiel vleugje ironie en sarcasme niet misbegrepen wordt - kan begrijpen dat het onderscheid te maken hierover ten opzichte van de officieuse minst goede Club niet altijd evident is - gisteren van opening tot sluitingstijd in Venus doorgebracht. Om de aanslepende discussies te stelpen. A la carte is van goede kwaliteit en voor mij meer dan voldoende mits opleg van een tiental euronen. De voederbakkenschuimers gaan wel beroerd uitkomen. Er wordt na 22u nog soep, pizza en fingerfood voorzien voor een hongerige maag. Gisteren werd de keuken langer opengehouden ifv drukte en weekendbezoek. Is nog wat experimenteren en aftasten na +- 2 weken nieuwe formule. Dat het buffet en gratis bier tot 19u is afgevoerd is te danken aan ronduit onbeschoft gedrag van sommige budgetberen. Als de meiden zelfs geen brood meer konden hebben door dit soort van hamsteren was de spreekwoordelijke druppel. Kan dus de switch begrijpen. Het ontbijt is licht gepimpt wat mij kon smaken. De regels voor de meiden gaan ook in onderling overleg aangepast worden maar niet in de zin van beperking kamerduur, afspraken, trio's of varianten daarop. Integendeel, maar dat zal de nabije toekomst nog uitwijzen. Wat ik hoor, klinkt al wel goed alvast.

Los hiervan weer een geanimeerde 17u doorgebracht in Venus tot grote voldoening en mij schaamteloos schuldig gemaakt aan een trio of 2. Het lijkt mij evident dat klanten die willen schransen, zuipen, geen gayclub willen, een LU die op hun vereerde komst staat te wachten of aan budgettarief naar een SC willen, naar andere oorden zullen moeten gaan.

Herr Fick
13 februari 2022, 15:56
Het lijkt mij evident dat klanten die willen schransen, zuipen, geen gayclub willen, een LU die op hun vereerde komst staat te wachten of aan budgettarief naar een SC willen, naar andere oorden zullen moeten gaan.

Beloofd!:cool:

stimpy3
13 februari 2022, 17:50
Dat het buffet en gratis bier tot 19u is afgevoerd is te danken aan ronduit onbeschoft gedrag van sommige budgetberen. Als de meiden zelfs geen brood meer konden hebben door dit soort van hamsteren was de spreekwoordelijke druppel. .

Details?

/ik ben trouwens ook de nodige keren in Venus geweest dat de buffetschalen om 21:00 leeg waren en bleven, maar dat leek me eerder een probleem van zuunigheid bij Venus zelf.

mager
13 februari 2022, 18:04
De eigenaar van Venus zegt dat het buffet afgeschaft is omdat er te vaak veel eten bleef liggen op de borden.
Zelf eet ik altijd mijn bordje leeg.
Het eten moet je nu dus bestellen aan de bar, de eerste maaltijd van 9 euro is gratis.
De volgende maaltijden moet je betalen, de steak kost bijvoorbeeld 22 Euro. Pizza kost circa 9 Euro.

Herr Fick
13 februari 2022, 18:30
Dat het buffet en gratis bier tot 19u is afgevoerd is te danken aan ronduit onbeschoft gedrag van sommige budgetberen. Als de meiden zelfs geen brood meer konden hebben door dit soort van hamsteren was de spreekwoordelijke druppel.
Sorry. Ik wou er gewoon voor zorgen dat de DVP's zo slank blijven. Daar is de LU van Venus toch beroemd om ..

degoof
13 februari 2022, 19:58
Afgelopen donderdag met de gewonnen vrijkaart richting Venus. Het was rustig op de parkeerplaats, dus parkeren geen probleem.
Binnen gekomen eerst de vaccinatiebewijzen inclusief booster laten zien, test is dan inderdaad niet meer nodig. Wel zo prettig. Daarna de vrijkaart zonder problemen ingewisseld en gaan omkleden.
Het was rustig in de club met beren en wel ruim voldoende dames aanwezig. Het was weer een hemelse dag. Volop keus en ook de gelegenheid om rustig de tijd te nemen. De keus was niet zo heel moeilijk want mijn favoriete dames had ik al snel gezien.
Deze dag dan ook volop genoten met Ella en ook met Sara.
Vandaag ook voor de eerste keer kennis gemaakt met de nieuwe keuken en ik moet zeggen, het was echt heel erg lekker! Voor 9 euro een ruime portie en zeer voldaan van tafel. Klein minpuntje, omdat ik een vrijkaart had moest ik ook de eerste maaltijd gewoon betalen.
Maar ik kijk terug op een fijne middag/avond bij Venus. Top service van de dames, lekker ontspannen in de club gezeten en goed gegeten. Dank voor deze middag en de vrijkaart die ik hiervoor had ontvangen.

stimpy3
13 februari 2022, 21:20
De eigenaar van Venus zegt dat het buffet afgeschaft is omdat er te vaak veel eten bleef liggen op de borden.
Het eten moet je nu dus bestellen aan de bar, de eerste maaltijd van 9 euro is gratis.
De volgende maaltijden moet je betalen, de steak kost bijvoorbeeld 22 Euro. Pizza kost circa 9 Euro.

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de beren die hun bordje halfvol laten staan hetzelfde gedrag ook vertonen met de dames. Eindeloos bezet houden en er niks mee doen. :biggrin:

mentholbear
14 februari 2022, 04:18

Dat is zo not done. Net als bij psr dat de bestelde steaks na 1 bijt schijnbaar bleven liggen...

Klein minpuntje, omdat ik een vrijkaart had moest ik ook de eerste maaltijd gewoon betalen.

Goed om te weten. Dan zal ik bij het buffet alvast wat broodjes gaan hamsteren voor bij de avond soep ;)

rob45
14 februari 2022, 07:50
Dat is zo not done. Net als bij psr dat de bestelde steaks na 1 bijt schijnbaar bleven liggen...

Goed om te weten. Dan zal ik bij het buffet alvast wat broodjes gaan hamsteren voor bij de avond soep ;)

Zou ik zeker doen mentholbear,de steaks zijn zelfs in prijs verhoogd naar 25 euries word gefluisterd dus hamsteren maar !
[emoji16]

stimpy3
14 februari 2022, 13:05

Volgens mij heb ik 't bij PSR alleen in de nadagen incidenteel gezien, maar toen kwam ik er al minder vaak. Maar anyhow: dat vind ik dus een dingetje met al die juichverhalen van ijsberen die een fantastisch clubje hebben ontdekt en dat zo nodig overal moeten rondtetteren (en zelfs boos worden als mensen daar niet in meegaan): je weet dat zo'n club na driekwart jaar overspoeld wordt met ijsberen. En niet altijd van de beste soort. Dat kon je zien bij Babylon, bij Venus...

Willem2
14 februari 2022, 13:24
@stimpy3
Je moet inderdaad alles geheim houden zodat je zeker weet dat indien jij 1x in de maand naar je geheime adres gaat minimaal 25 vrouwen op jou zitten te wachten :rolleyes: ;)
(had ik bijna iets over een bepaald geloof gezegd want dan waren ze ook nog allemaal maagd ;) )

stimpy3
14 februari 2022, 13:32
@stimpy3
Je moet inderdaad alles geheim houden zodat je zeker weet dat indien jij 1x in de maand naar je geheime adres gaat minimaal 25 vrouwen op jou zitten te wachten :rolleyes: ;)
(had ik bijna iets over een bepaald geloof gezegd want dan waren ze ook nog allemaal maagd ;) )

Geheimhouden is het andere uiterste, maar als ik zie hoe iedere beer hier naar bab danwel venus werd gedirigeerd als 'the place to be', dan vind ik het niet heel gek dat beide tenten veranderden in gaybars. En zeker in Bab kwam het de club en de dames niet echt ten goede. Ik heb het idee dat je in Venus nu precies hetzelfde ziet.

schoolmeester
14 februari 2022, 13:36
Venus moeten ze gewoon onderkelderen, hebben ze meer kamers, kunnen ze meer dames aannemen, en is het probleem van berenoverschot grotendeels opgelost.

Groet, schoolmeester.

mentholbear
14 februari 2022, 16:23
Geheimhouden is het andere uiterste, maar als ik zie hoe iedere beer hier naar bab danwel venus werd gedirigeerd als 'the place to be', dan vind ik het niet heel gek dat beide tenten veranderden in gaybars.

Niks mis met gay bars ;)
Als ze het maar duidelijk aangeven...

Maar snap je punt ook wel. Heb je soms ook met restaurants e.d. Dan wordt beetje hun succes hun 'ondergang'. Restaurants die door de drukte niet vlot genoeg kunnen uitserveren, niche producten die door enorm toegenomen vraag hun productie opvoeren ten koste van de kwaliteit, etc.
En zo nu ook met Venus.

Maar ik denk én hoop dat ze met de zetten die ze maken, een betere balans kunnen creeren. En hopelijk dat ze daadwerkelijk mogen uitbouwen en de hutjes buiten ook in gebruik mogen gaan nemen.

achterhoeker6
14 februari 2022, 16:35
Die hutjes buiten zou fijn zijn ja, bij Marisol vaak gebruik van gemaakt :biggrin: En voor zover ik me kan herinneren bijna alleen maar in de zomer. Een keer was het wel koud, maar de dame in kwestie loste dat prima op :biggrin:

Tomkat
14 februari 2022, 16:46
Ik ben geen echte conaisseur van clubs al heb ik er inmiddels al een paar uitgeprobeerd. Iedere club heeft wel zijn pro's en zijn con's en laten we wel wezen.... over smaak valt niet te twisten. Al brengt een goede twist soms meer duidelijkheid over de voorkeuren.

Venus is voor mij een club die een beetje uit de buurt ligt maar waar ik graag naartoe ga. Als je houdt van athletische en ranke dames dan zit je daar goed wat betreft je jachtvelden. Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit een, voor mij, oninteressante dame aangetroffen. Bij alle andere clubs zijn er altijd wel dames waarvan ik denk ....... als je mij er geld voor zou geven zou ik nog niet meegaan.

Ook de basis service van de dames, is over het algemeen standaard van een bijzonder hoog niveau. Daar hoef je ook vooraf niet over te onderhandelen, dat zit gewoon goed. Nu heb je ook daar wel eens een nieuweling waarbij het misgaat, maar over het algemeen lees je dat al snel op dit forum en verdwijnt zo'n dame al weer snel naar een andere club. Dank dus aan al deze pioniers die de eerste klappen opvangen .... hoewel als klappen je ding is ;)....

Ik ga ook graag tijdens een dagje club naar de sauna, ook dat is goed geregeld bij Venus. Buiten kan je lekker even relaxen en tot rust komen en jezelf weer klaarstomen voor de 2e helft of het 3e of 4e kwart. Het is maar welke sport je graag doet ....:cool:

Verder is bij Venus het personeel eigenlijk altijd vriendelijk en opgewekt, hier zie je eigenlijk nooit personeel met chagrijnige gezichten en dat zegt ook weer wat over de ambiance.

blauwebeer
15 februari 2022, 09:47
Ik ben trouwens ook de nodige keren in Venus geweest dat de buffetschalen om 21:00 leeg waren en bleven.
Mentholbear in the house?

mentholbear
15 februari 2022, 21:27
Mentholbear in the house?

Excuses voor toen en bij voorbaat excuses voor de volgende keren ;)

AliG
15 februari 2022, 23:20
Vanmiddag na een jaar of 3 weer naar Venus geweest. De afgelopen keren ben ik alleen naar Van Goch geweest, omdat het voor mij lekker dichtbij is. Wat heb ik spijt dat ik niet vaker naar Venus ben geweest! Er waren naar schatting stuk of 10 dames aanwezig en het waren allemaal plaatjes in vergelijking met wat ik bij Van Goch gewend ben.

Wegens tijdgebrek alleen gekamerd met Eugenia en dat was een groot succes. Ondanks haar knappe uiterlijk (naar mijn smaak :)) was de GFE uitstekend. Wat een stak k*tje heeft ze zeg :betrunken:.
Yep, de komende tijd wordt het vaker Venus. Dat zeker!

Remcobozz
17 februari 2022, 11:29
Hallo Allen,

Om nog terug te komen op de vraag die jullie mij de vorige keer allen stelden en zeer benieuwd naar waren;
Waar ga ik regelmatig naartoe en is de kwaliteit van de dames een stuk hoger dan bij Venus.
Antwoord: Haus nr 5 in Nordhorn + Haus nr 2b Rheine. Dames zien er uit zoals op de foto’s.

Zeker de moeite waard!
Ps. Volgende week neem ik toch maar weer eens een bezoekje aan deze tent. Dagje ontspannen :)

Gegroet

Richte
18 februari 2022, 13:55
Na een verplichte Coronapauze weer eens geweest om de draad weer op te pakken.
12 tal dames gezien. Begin van de avond wel het wat drukker
bezetting van voorheen herkende me gelijk en dat is fijn thuiskomen ,
i Sabina,maya,anka,eugenia,sandra,mirella gezien en met Maya en Eugenia een kamertje gedaan.
Jammer dat Debora/Alexandra/Kim en Venus er niet meer zijn.
De Thaise massage van Tuk oud Marisol was ook weer als vanouds met warme steentjes.
Fijn :) Komende week ook maar eens terug naar Babylon en week daarna in Venus een van de nieuwe dames aan het repertoire toevoegen.

:betrunken:

mager
20 februari 2022, 11:46
Vanwege de storm was het dit weekeinde heerlijk rustig in Venus. Geweldig dat mensen niet meer durven auto te rijden door deze storm… bijna alle meisjes waren beschikbaar.

rob45
20 februari 2022, 12:09
Haha Mager, Je bent een echte stormchaser [emoji16] wel met resultaat overigens...

degoof
20 februari 2022, 15:06
De storm was gaan liggen, tijd voor een nieuwe storm.
Dus naar Venus. De parkeerplaats bood deze zaterdag voldoende ruimte en ook binnen was het dan ook zeker geen overrompeling met beren. Wel een royale en vooral geweldige line-up.
Allereerst een vriendelijke ontvangst en controle van de vaccinatiebewijzen. Daarna door naar de kleedruimte.
Door naar de bar voor een eerste drankje, met ook hier een zeer vriendelijke bediening.
Mijn keuze voor vandaag stond al redelijk vast en gezien het feit dat het rustig was, was de eerste kamer ook al snel daar :)
Het eten was ook vandaag weer prima voor elkaar, met complimenten voor de kok.
Naast de prachtige line-up aan dames was een de muziek setlist van vandaag zeer aangenaam.
Al relaxend op de bank met het prachtige uitzicht, een uitermate prettige kamergang, een drankje in de hand en het vooruitzicht op meer kon ik mij niet aan de indruk onttrekken dat het paradijs er ongeveer zo uit zou moeten zien. Gelukkig ken ik de route naar het paradijs, dus snel maar weer eens terug.

AliG
20 februari 2022, 23:11
Beste mede-ijsberen,

Graag wil ik een vervelend probleem met jullie delen en vragen of jullie ook soortgelijke ervaringen hebben.
Vorige week dinsdag na een hele lange tijd weer naar Venus geweest en heerlijk gekamerd met ene Eugenia. Daar heb ik al een kort stukje over geschreven (linkje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=772787#post772787)). Tijdens de sessie en ook daarna heb ik niets raars aan Eugenia gemerkt en we waren allebei vrolijk.

Het bezoek beviel mij zo goed dat ik de donderdag erna ook naar Venus heb gereden. Eugenia zat er weer. Omdat de vorige sessie mij uitstekend beviel vroeg ik haar of ze weer met mij wilde kameren. Tot mijn verbazing had ze er geen zin in. Als reden gaf ze op dat mijn heer te groot geschapen is. Ze wilde alleen met mijn kameren als we een triootje gingen doen samen met een ene Sandra (heet ze denk ik). Ik had helemaal geen behoefte aan een trio. Sandra wilde ook niet alleen met mij kameren, omdat ze naast ons stond en het verhaal van Eugenia ook heeft gehoord. Het werd zo gebracht alsof bij trio mijn heer door midden splijt en kleiner wordt, wft? Het is een verschrikkelijke ervaring om zo afgewezen te worden en ook nog een keer waar veel dames bij waren en alles mee kregen. :mad:

Ik moet toegeven dat mijn heer wel wat groter is (vooral dikker) maar dit heb ik zo nog nooit meegemaakt. Hebben jullie vergelijkbare ervaringen? Hoe gaan jullie daarmee om?

stimpy3
21 februari 2022, 00:03
"grosse anaconda" heb ik wel vaker gehoord, maar meestal is dat gewoon een teken dat een kamertje maken voor mevrouw eigenlijk een 'moetje' is, voor het geld, en dat ze je niet ziet zitten.

WANDELAAR5
21 februari 2022, 08:03
Beste mede-ijsberen,

Graag wil ik een vervelend probleem met jullie delen en vragen of jullie ook soortgelijke ervaringen hebben.
....

Ik moet toegeven dat mijn heer wel wat groter is (vooral dikker) maar dit heb ik zo nog nooit meegemaakt. Hebben jullie vergelijkbare ervaringen? Hoe gaan jullie daarmee om?

Het gebeurt mij vaak. Eugenia neem ik nog wel eens mee in een trio, omdat ze prima kust en pijpt, maar ik weet dat neuken met haar er niet in zit. In Venus wordt ik door 3/4 van de vrouwen afgewezen vanwege mijn formaat. Daarom bespreek ik het altijd van tevoren. Ik vind het uiteraard jammer, maar ook niet zo erg. Het is een fact of life en ik wil de dames geen pijn doen. Cassandra is ook super skinny en heeft er geen enkel probleem mee, Marianna en Sabina gaan ook probleemloos, dus verleg gewoon je pijlen.

Haradamannetje
21 februari 2022, 11:49
Beste mede-ijsberen,

......

Niet meer druk om maken en verder gaan, lekker links laten liggen.

Willem2
21 februari 2022, 12:18
Verbazingwekkend dat er nog geen inkoppertjes zijn wat betreft de heren AliG en W5 :rolleyes: ;)
Tja, het is maandagmorgen ...

cavediver
21 februari 2022, 12:19
Andere tent opzoeken ,waar ze mindere Asperge bodyfiguren hebben rondlopenOok met een dikke tampaladourus moet je in het holletje kunnen kruipen.

stimpy3
21 februari 2022, 12:25
D'r kan een kind uitkomen, en als je ziet wat sommige dames d'r allemaal in kunnen frotten weet je dat het geauwehoer is. Zeker als het de keer daarvoor wel kon. Dat de dames aan komen zetten met dit soort smoezen laat wel zien dat ook het zo bejubelde venus niet vrij is van typische dvp-praktijken.

Herr Fick
21 februari 2022, 13:16
Wegens tijdgebrek alleen gekamerd met Eugenia ... Wat een stak k*tje heeft ze zeg
Je geeft zelf aan dat het strak zat ..

... Eugenia zat er wee r... Tot mijn verbazing had ze er geen zin in. Als reden gaf ze op dat mijn heer te groot geschapen is ... Hebben jullie vergelijkbare ervaringen? Hoe gaan jullie daarmee om?
Ik ben niet abnormaal groot geschapen en ik ben ook al dames tegengekomen in saunaclubs die niet met mij naar de kamer wilden of waarbij ik tijdens het kennismakingsgesprek voelde dat ik niet bepaald hun droomprins was. Vooral bij Duitse dames lig ik blijkbaar slecht in de markt. So what? Het is hun lichaam. Ik neem dus beleefd afscheid en zoek een ander dametje.

AliG
21 februari 2022, 13:25
Het gebeurt mij vaak. Eugenia neem ik nog wel eens mee in een trio, omdat ze prima kust en pijpt, maar ik weet dat neuken met haar er niet in zit. In Venus wordt ik door 3/4 van de vrouwen afgewezen vanwege mijn formaat. Daarom bespreek ik het altijd van tevoren. Ik vind het uiteraard jammer, maar ook niet zo erg. Het is een fact of life en ik wil de dames geen pijn doen. Cassandra is ook super skinny en heeft er geen enkel probleem mee, Marianna en Sabina gaan ook probleemloos, dus verleg gewoon je pijlen.

Dank voor de namen van de dames die het wel kunnen "handlen" @Wandelaar5.
Afgelopen keer heb ik gekamerd met "Mara". Zij gaf ook aan dat die van mij van een dik formaat is maar toen ik vroeg of het een probleem is zei ze: "Nein, das is gut!". Zo zie je het maar :gruebel:
Mara heeft er ook geen problemen mee.

mager
21 februari 2022, 16:12
Bij mij ook klagen veel vrouwen dat mijn anaconda te groot is... voor een blowjob....
Oanna en Ella zijn voor 2 weken terug naar Roemenie... Dus mijn toppertjes waren er niet afgelopen zondag.
Daarom maar Flavia geprobeerd, maar die vindt ik niet echt Venus waardig. Geen herhalingsgevaar.

noglangnietuitgewandeld
21 februari 2022, 17:26
The size of the anaconda heeft me wel eens een, hoe zal ik het noemen, Aufnahme ohne Aufschlag, opgeleverd. Tut mir Leid, aber den kann ich wirklich nicht haben. Lieber weiter blasen bis zum spritzen.

Niet geneukt, maar toch ook niet echt genaaid. Ik voelde me iig niet miskocht.

de duisburg spesjalist
21 februari 2022, 17:59
ik zwijg :rolleyes:

Flinstone
21 februari 2022, 18:56
Heeft ze ""die "Tut" mir leit"" toevallig net wel een grote mond!

The size of the anaconda heeft me wel eens een, hoe zal ik het noemen, Aufnahme ohne Aufschlag, opgeleverd. Tut mir Leid, aber den kann ich wirklich nicht haben. Lieber weiter blasen bis zum spritzen.

Niet geneukt, maar toch ook niet echt genaaid. Ik voelde me iig niet miskocht.

JonnyFontane
21 februari 2022, 19:41
ik zwijg :rolleyes:

Jouw regenworm mag je niet vergelijken met een anaconda:biggrin:

Player
22 februari 2022, 21:31
Ondanks mijn grootgeschapenheid nog nooit de toegang ontzegd door een meid (noch door een Club trouwens [emoji6]). Maar dit geheel terzijde.

SC Venus gaat Funpalast achterna. Vanaf 28 feb kan men iedere maandag tss 10 en 18u zonder afspraak in de Club terecht voor een Coronavaccinatie. Let wel, dit is de wekelijkse sluitingsdag dus combinatie met de reguliere bedrijvigheid is niet mogelijk. Jammer genoeg wordt men niet beloond met een voucher van de Club zoals in Funpalast. Wel een leuk initiatief.

dupontxxx
23 februari 2022, 10:46
Hier is dan mijn beloofde review van mijn bezoek van 19 januari. Sorry voor de vertraging…

Uiteindelijk kwam ik later bij Venus aan dan gedacht, zo rond 12:15 ipv rond 11:00. Eigenlijk was dat al te laat voor mij omdat ik meestal van 11-00-15:00 blijf. Venus is een club waar ik al een paar keer eerder geweest was maar dat was door Corona al weer een tijdje geleden. Voordat ik naar binnen kon moest ik me om de hoek (50m) laten testen. Mijn 3G pas werd niet zonder test geaccepteerd en volgens mij moet je je nu nog steeds om de hoek laten testen. De test dame was een zeer geïrriteerd type die naar me schreeuwde omdat ik het Duits niet altijd goed begreep. Enfin ik liet het maar gelaten over me heen komen en met een negatieve testuitslag kon ik rond 12:40 naar binnen. Na het douchen liep ik de zaak door. Aan de bar zag ik twee dames zitten waarvan een me wel aan sprak. Eerst rookte ik een sigaretje die buiten opgerookt moest worden. Het rookhok kon niet gebruikt worden. Er waren denk ik vier heren binnen. Buiten stind ik met twee andere dames mijn sigaretje te roken. Mooie meiden maar ze waren mij te jong. Na mijn sigaret ging ik weer naar de bar maar de dames waren weg, Dat was balen…. Ik liep daarom door naar de eetzaal en onderweg kwam ik de dame van de bar tegen. Ik sprak haar aan en vroeg of ze vrij was. Dat was ze en ze wilde ook wel met me naar de kamer. Ze heette Melody en laten las ik op het forum dat ze erg bekend was. Melody is mooi slank met kleine borsten a/b. Ze kleedde zich uit en begon me te zoenen wat ze heerlijk met haar tong deed. Alles ging superslow en ze geilde me lekker op. Na een half uur zoenen begin ze me te pijpen wat ze heerlijk deed. Alles ging langzaam maar intens. Ik twijfelde of ik na een uur zou stoppen of dat ik verder met haar zou gaan. Omdat de bezetting niet hoog was en ik niet wist wat er verder in de zaak rond liep heb ik verlengd naar twee uur. Sorry heren, ik was een echte pannekoeker. Melody werd lekker nat en we geilden elkaar steeds verder op. Na anderhalf uur hebben we een sigaretje gerookt, zij elektrisch en ik met een vuurtje. Na het uitgebreide voorspel en het sigaretje warmde we elkaar verder op en was het tijd om haar goed te neuken. Ze spoorde me steeds meer aan en ze trok haar benen ver uit elkaar zodat ik haar diep kon neuken. Uiteindelijk kwam ik heerlijk in haar klaar en ze omhelsde me intens. We kletsen wat na en kreeg als afscheid een heerlijke tongzoen. Uiteindelijk ben ik twee uur met haar op de kamer geweest. Bij het afrekenen vroeg ze me snel weer lang te komen. Gezien de tijd heb ik me gedouchet en ben weer op huis aan gereden. Ik zag vanuit de kleedkamer wel wat meer dames rond lopen maar ben niet meer naar binnen geweest dus kan er geen goed oordeel over vellen. Bij thuiskomst heb ik gezocht op Melody en zag dus dat het een bekende van het forum was. Hoewel al velen mij waren voorgegaan geeft Melody je het gevoel alsof je speciaal bent. Ik vind haar een topper, als je haar ziet dan raad ik je een kamer met haar aan.

Heren, nog bedankt voor jullie eerdere reacties. Jullie haalden me over om de reis naar Venus weer te maken en al was het maar één kamergang, het was het dubbel en dwars waard. Nu hopen op de lente met beter weer zodat het terras ook weer gebruikt kan worden.

DutchZeus
24 februari 2022, 11:01
Wie gaat er eind volgende week naar Venus

Flinstone
24 februari 2022, 18:15
Ik ga niet eind volgende week, maar ik ga de gehele volgende week!

Wie gaat er eind volgende week naar Venus

JonnyFontane
24 februari 2022, 18:36

Das weer eens wat anders dan een weekje skiën.......

WANDELAAR5
24 februari 2022, 18:36

Overdosis :biggrin:

schoolmeester
24 februari 2022, 18:57
Binnenkort verkregen resultaten geven geen garantie voor de toekomst......

WA
25 februari 2022, 15:47
Hoe is het hier? Nog steeds sneltesten of word de booster inmiddels geaccepteerd? Venus past binnen de aanrijdt tijd.

Willem2
25 februari 2022, 16:07
Hoe is het hier? Nog steeds sneltesten of word de booster inmiddels geaccepteerd? Venus past binnen de aanrijdt tijd.

Laatste keer dat ik er was kwamen er mensen binnen met booster bewijs. Maar het testen is daar dermate eenvoudig dat, dat niet een belemmerende factor zou moeten zijn.

Johnsonxxx
25 februari 2022, 16:17
.... Maar het testen is daar dermate eenvoudig dat, dat niet een belemmerende factor zou moeten zijn.

Indien je besmet bent geweest, heb je tot 8 weken na de 1e klachten en PCR test, kans dat een test positief is/blijft.....terwijl je na uiterlijk 10 dagen (of nu in Nl 5 dagen en 24 uur geen klachten) niet meer besmettelijk bent, en dus met een gerust hart, zonder iemand anders te kunnen besmetten, naar een club kan gaan.

In die specifieke situatie is het dus WEL een belemmering als je een test MOET doen, terwijl je alle vaccinaties hebt gehad!

ME262
25 februari 2022, 19:18
Binnenkort verkregen resultaten geven geen garantie voor de toekomst......

Booster is voldoende

Wentelt Eefje
26 februari 2022, 09:19
Indien je besmet bent geweest, heb je tot 8 weken na de 1e klachten en PCR test, kans dat een test positief is/blijft.....terwijl je na uiterlijk 10 dagen (of nu in Nl 5 dagen en 24 uur geen klachten) niet meer besmettelijk bent, en dus met een gerust hart, zonder iemand anders te kunnen besmetten, naar een club kan gaan.

In die specifieke situatie is het dus WEL een belemmering als je een test MOET doen, terwijl je alle vaccinaties hebt gehad!

Naast Venus is de test een antigenen-test, geen PCR, dit grote nadeel van de in die zin onbetrouwbare PCR-test kan hier dus niet optreden.

Peter NL
27 februari 2022, 16:07
Afgelopen woensdag voor het eerst in een half jaar tijd weer naar Venus geweest. Meestal ben ik daar zo tussen 11.00 en 15.00 uur. Toen ik deze keer zo rond 11.30 uur de parkeerplaats opreed stond er geen enkele auto. Er waren al wel vier dames aanwezig volgens de aanwezigheidslijst: Sara, Mirela, Anka en Melodie. Snel naar binnen, corona-app laten zien, gedoucht en na het betreden van de grote zaal zaten inderdaad vier dames paraat aan de bar. Meteen Sara geschaakt en een fijn half uur in een spiegelkamer met haar doorgebracht. Was mijn eerste keer met Sara, een mooi meisje met een fijngebouwd lichaam en een dito gezichtje. Lekkere seks met haar gehad, alleen het tongzoenen vond ik niet zo uitbundig. Maar goed, dit had ik maar mooi binnen, de gevreesde wanverhouding tussen dames en ijsberen was ik in ieder geval voor.

Vervolgens mij tegoed gedaan aan een lekker ontbijt met gebakken eieren en daarna plaatsgenomen op een bank in het hoge gedeelte om de zaken eens goed in ogenschouw te nemen. Langzamerhand druppelden er meer dames en ijsberen binnen. De verhouding bleef nog wel oké, er waren steeds 2 of 3 dames vrij en je hoefde ze niet bij de ingang al op te wachten. Inmiddels was het 14.00 uur, dus ik moest maar eens mijn tweede kamer gaan maken. Ik twijfelde tussen Mirella en Anka, met beiden heb ik goede ervaringen. Maar toen kwam Sabina binnen, ze herkende me en vroeg of ik op haar zat te wachten. Ik beaamde dat (hoewel het niet zo was) en ze kwam naast me zitten. Na wat geouwehoer en geflikflooi op de bank gingen we naar de kamer, gelukkig weer eentje met spiegels rondom. Het was twee jaar geleden dat ik voor het laatst met Sabina was, dus ze vroeg of ze haar regels nog een keer moest uitleggen. Die regels kende ik nog wel, maar ik liet het haar nog maar een keer vertellen: niet haar hoofd aanraken, geen vinger in haar kutje en cim alleen met bijbetaling. Ze bleek ook verder niet veel te zijn veranderd, een paar kilo erbij maar nog steeds een heerlijk lichaam. De seks was meer dan prima, met lekkere tongzoenen, uitstekend pijpwerk en met het penetraire deel was ook niets mis. Wel jammer dat ze die dikke rode condooms gebruikt, net als Sara trouwens.

Het was een fijn weerzien met Venus. Ik vind het nog steeds een mooie en prettige club om te verblijven en de dames leveren nog steeds kwaliteit. Aan het begin van de dag is er nog niet echt een clubsfeer, dus als je daarvoor komt dan kun je beter wat later komen. Maar voor mij is het prima. Ik zette rond 15.00 uur dan ook met een tevreden gevoel koers richting NL. Ik weet nu al dat het geen half jaar zal duren voor ik weer mijn opwachting maak in Venus.

Player
27 februari 2022, 23:06
Gisteren stond SC Venus op het programma. Na een zeer mistige tocht waarbij de snelheid op de Autobahn soms wat getemperd moest worden, toch mooi rond 11:30u de parking op gedraaid, die was helemaal leeg. Wie een boostershot heeft gehad, kan meteen de Club in. Sleutel en badjas in ontvangst genomen. Ramona stond samen met de theke aan de receptie, ze zat op haar smartphone te tokkelen maar begroette me meteen. De lockerroom was geheel leeg, ik was de 1ste klant van de dag. De bar in en Ramona had ondertussen mijn koffie al klaarstaan, zelf stond ze te stralen in haar latex broek, sexy topje en met geblondeerde haren. Mooi ontvangst voor een gekende klant. Voor de liefhebbers, er is blijkbaar een upgrade in de koffiemachine. Wordt bereid met verse gemalen koffiebonen en espresso in passende kleine kopjes is nu ook verkrijgbaar. Er waren 4 dames aanwezig. Samen de rokerskamer in en daarna samen ontbijten. Doet haast als een familietafereel aan op zaterdagmorgen. Het ontbijt is de klassieke formule als vanouds. In de rokerskamer was er al onderling uitgemaakt wie de eerste klant kreeg. Dat was wel handig, dus bij het verlaten van het restaurant na het ontbijt kon de gelukkige uitverkoren dame al de sleutel en handdoek meteen oppikken en koers zetten naar een spiegelkamer.

Na de 1ste kamer van de dag succesvol afgerond te hebben met felicitaties van de jury, terug de bar in. Ondertussen waren er wat meer klanten binnengevallen maar bleef het redelijk rustig. De LU was eveneens uitgebreid naar 8 dames. De buitenjacuzzi was jammer genoeg buiten dienst (kreeg ook een beurt om alle filters te vervangen en de flatscreen was uitgebroken). Niet dat ik veel gebruik maak van wellness, eerder zeer zelden eigenlijk. Maar bij de vriestemperaturen die de aankomende nacht voorspeld werden, leek het me wel wat om met een favo in het donker met enkel de verlichting van de jacuzzi in het warm water te stoeien terwijl de lucht vrieskoud is. Zij zag het ook al zitten maar zal voor een andere keer zijn. Wellness binnen was wel functioneel. Na een 2de en 3de kamer te hebben gemaakt, dan à la carte een bestelling geplaatst aan de bar. Heb nu al diverse pasta, pizza en schnitzels geprobeerd. Voor mij is het ruim voldoende en smakelijk. Over een 2-tal weken gaat men uitbreiden met salades en dergelijke om wat lichtere en minder calorierijke maaltijden aan te bieden.

Corona is een onderwerp dat nu - gelukkig - volledig op de achtergrond komt. In de Club merk je er niets meer van. Buiten sneltest en/of Coronapas bij binnenkomst en nog een sticker hier en daar. Voor veel van de dames was de oorlog in Oekraïne een bron van bezorgdheid. De veiligheid van hun familie in Roemenië of Bulgarije, veiligheid in Europa in het algemeen, angst voor verdere escalatie en druk op NAVO lidmaatschap,... Gelukkig kon ik ze met nog 3 kamers later op de nacht wat afleiding geven.

Rond 3:30u werd het tijd om de aftocht te blazen. In de lockerroom werd ik nog aangesproken door een Nederlander die mij voor een landgenoot hield (krijgen we zo'n beledigingen nog midden in de nacht). Hij had me blijkbaar gezien in de Club bij een bezoek een paar maanden geleden en vroeg hoe het komt dat er zo weinig dames zijn. Tja, keerzijde van de medaille, het blijft een kleinere Club met beperkte LU. Flavia, een nieuwkomer die ik de vorige keer nog had gezien, was ondertussen weer weg. De eisen waaraan moet voldaan worden zijn hoog en de Club doet geen toegevingen op dat vlak. Maar ik kon nergens over klagen met 6 kamers in totaal en reed voldaan de nacht in naar mijn bed.

Befkicking
1 maart 2022, 23:45
Vandaag maar weer eens een bezoekje gebracht aan Venus soms komt het zo uit om toch even aan te rijden. Om 12.30 uur reed ik de parkeerplaats op en zag slechts een 6 tal auto’s waaronder overwegend de gele Nummerborden. Met de booster op zak kom ik zo binnen. Eenmaal omgekleed en richting bar gewandeld zag ik slechts 1 dame en een aantal beren. Dus ook binnen weinig actie. Dan maar eerst ontbijten gevolgd door een uurtje wellness een lekker begin van een paar uurtjes ontspanning.
Na de sauna een biertje besteld en nogmaals rondgekeken maar wederom weinig dames te bekennen.Echter viel mijn oog op Sandra leuke verschijning met fijne grote borsten. Met haar ging ik kameren moet zeggen was positief verrast over deze dame. Eigenlijk kwam ik ook voor het a la Carte eten en hierbij wil ik de kok complimenteren goede rumpsteak met pepersaus echt een aanrader. Heerlijk betaalbaar eten.
Na het eten moest ik helaas weer afreizen richting huis
Al met al weer een geslaagd bezoek .

mentholbear
2 maart 2022, 00:57
Nee, was eenmalig dus je bent te laat mentholbeer [emoji3]

Zie je bericht nu pas cq te laat... Was inderdaad buffet.

Onbijtbuffet wel te verstaan tot 14:00. Althans, de chef begon 7 minuten voor tijd al de bakken te legen...

pasja
2 maart 2022, 11:19
hier ben ik weer .

ik ben nog steed op zoek naar duitse emely , werkte voor corona in LR .
ik heb een stapel briefjes voor haar opzij gelegd , maar ik vind haar niet .
WAAR IS EMMELY ?????(-;

Hoi ben ook nog steeds op zoek naar Emily..weet je al waar ze zit..mag ook via pb

Zeezeiler
4 maart 2022, 21:50
Een heel leuke middag gehad, 12 mooie meiden en vier beren, dat was de stand toen ik binnenkwam. Ik had mij toch echt voorgenomen om eerst even te acclimatiseren voordat ik in de de actie modus zou staan. Even rustig toilet maken en wat te drinken aan de bar bestellen, met zoveel ogen op mij gericht lukte het nog niet om de hartslag wat lager te krijgen. In mijn ooghoek zag ik een leuk nieuw gezicht, pakte mijn drankje en liep naar de banken boven, mijn onbewuste glimlach naar haar was blijkbaar genoeg voor Maria, om mij vrij spoedig op te zoeken. Maria is drie dagen geleden begonnen bij Venus, ze is echt een schoonheid, pakweg 175cm, blond, mooi figuur en past helemaal in de LU van Venus. Wat mij opviel was haar naturelle uitstraling en houding, speels, lief en galant, even rustig een beetje kletsen, knuffelen en genieten. Van het eerst even rustig acclimatiseren kwam het dus niet meer.
Op de kamer zei ze meteen, we hebben alle tijd, daar maar gebruik van gemaakt. Ze ging zo op in ons samenzijn dat ze bijna vergat dat we het wel safe moesten doen :-). Stoeien met zo'n mooie meid is de goden verzoeken dat het allemaal veel te snel gaat, rustig aan, zei ze nogmaals, we hebben genoeg tijd. Maar na wat verschillende standjes was er geen redden meer aan, en keek ik richting het hemelse walhalla. Wat ik bij haar zo leuk vond was het naturelle karakter van haar, ze maakt leuk contact, spreekt redelijk goed Engels en Duits, geen zware parfums of make-up, geen glijmiddel, gewoon even een beetje.... Echt super leuk, tuurlijk is af en toe een kinky of goed acterende DVP ook leuk, maar dit was echt een heel leuke middag.
Daarna even stevig de sauna in en buiten (super) koud af douchen. Bij binnenkomst zaten er nog steeds heel veel mooie meiden een beetje te dollen, met zo weinig beren deden ze echt de nodige moeite om in beeld te komen.
Van het eten geen gebruik gemaakt, ik ben meer van de wat calorie armere menu's, daarom omstreeks 19:00 uur weer de mooie avondrood oplichtende kant van het land tegemoet gereden.
Deze middag zal ik koesteren in mijn herinneringen, wat kan het ondeugende leven mooi zijn!:)

ferescom
6 maart 2022, 01:24
Zoals aangekondigd, vorige week vrijdag (25/02) een bezoekje gebracht aan Venus. Ik kwam rond 20:00 uur aan, en met de Corona app + booster was ik snel binnen.
Eenmaal binnen als eerste voor het eten gegaan. Had een Wiener Schnitzel besteld aan de bar. Ik moet zeggen dat het buffet goed was bij Venus, maar dit nieuwe concept bevalt me wel; de Schnitzel zag er goed en verzorgt uit, met frietjes en salade.
Het was ook erg lekker.
Na de maaltijd weer terug de 'zaal' in. Ik telde zo'n 8 dvp, en best wel druk met ijsberen wat resulteerde dat de dames constant bezet waren. Je moest er snel bij zijn om een dvp te scoren.
De dvp's waren ook lang op de kamers.. Leek wel of iedereen vandaag voor 1,5 uur of langer de dames boekten.

Ik heb 2 sessies gedaan, eerste met Eugenie. Eugenie is niet de knapste van Venus, maar ik had goede verhalen gelezen op het forum, vandaar de keuze.
Mijn tweede sessie was met Sara. Wat mij betreft de knapste dvp in Venus. Echt een 'girl-next-door'.
Dit was voor beide dames mijn eerste keer. Sara is vaak volgeboekt met 'langere' sessies op de kamer, en als ze terug is staat de volgende ijsbeer alweer te wachten.
Ondanks het feit dat ze er zeer goed uitziet, heb ik eigenlijk nooit de moeite genomen om haar te 'reserveren'.
Sessies met Eugenia & Sara waren beide zeer goed!. Sara was iets minder in TZ.

Volgende keer zou ik ze beide weer boeken.

JohanDeVijfde
6 maart 2022, 02:10
Hey, ik ben nieuw hier. Ik heb dit forum een beetje doorgelezen maar heb toch nog een paar vragen. Ik wil binnenkort voor het eerst een Duitse club bezoeken en Venus lijkt me wel een goed plan. Paar vraagjes dus als dat mag. Hoeveel vraagt een dame voor een bezoekje op de kamer. Wisselt dat steeds of is het meestal € 50 voor 30 minuten (dacht ik ergens gelezen te hebben). En wat is de gemiddelde leeftijd van de bezoekers? Ik ben zelf begin 50. Ben ik dan een ouwe lul of valt dat mee haha. En als laatste: ik zag ergens een link naar een soort van aanwezigheidslijst. Maar dat is volgens mij voor alle sauna's in NRW. Kun je ook ergens zien wie er alleen bij Venus aanwezig is op de dag? Thanks!

schoolmeester
6 maart 2022, 09:33
Een kamergang bij Venus is 50 euro per 30 minuten of 100 euro per uur.
Hou er rekening mee dat je ook entree betaald, hoeveel is afhankelijk per club.
Sommige clubs hebben een aanwezigheidslijst, echter niet allemaal.
Het handigste is: voordat je naar de saunaclub gaat, even op hun website kijken voor de juiste informatie.
Veel plezier !

Groet, schoolmeester.

Mooiejoke
6 maart 2022, 09:34
Hoi,

De AWL van Venus is zeer goed up to date. Je vindt deze hier: https://saunaclubgirls.6profis.de/

JohanDeVijfde
6 maart 2022, 10:56
Dank je! Kun jij misschien iets zeggen over de gemiddelde leeftijd van de beren?

JohanDeVijfde
6 maart 2022, 10:57
Thanks

Praktische vraag: hoe kan ik "bedanken voor de bijdrage" ?

WANDELAAR5
6 maart 2022, 12:56
Dat kan nadat je een review hebt geschreven over Venus en minstens 2 reviews van kamerbezoeken daar. Dan verschijnt er een “Thanks” knopje.

kempie
6 maart 2022, 13:00
Dank je! Kun jij misschien iets zeggen over de gemiddelde leeftijd van de beren?

Daar pas je mooi in denk dat ergens rond de 50 wel de gemiddelde leeftijd van de bezoeker is met uit schieters van 20 jaar tot ruim 80 jaar.

JohanDeVijfde
6 maart 2022, 18:49
Daar pas je mooi in denk dat ergens rond de 50 wel de gemiddelde leeftijd van de bezoeker is met uit schieters van 20 jaar tot ruim 80 jaar.

Goed om te weten! Dank

mentholbear
8 maart 2022, 18:48
Inderdaad. Je zult in die leeftijd niet de toon vallen daar. De genoemde prijzen door schoolmeester zijn bij Venus veelal voorzien van ruim bemeten oudewetse service, zoals tongzoenen, beffen, milieuvriendelijk pijpen, diverse standjes neuken, én de dames maken netjes de tijd vol. Ze proberen je er niet in 5 minuten klaar te krijgen om na 10 minuten de kamer alweer te verlaten ofzo.

Bij diverse andere clubs gebeurd dat soms wel en krijg je voor dat tarief enkel pijpen met plastiek en neuken. Voor veel van de opgesomde standaard dingen bij Venus rekenen ze extra voor.

Wat meer aparte dingen als anaal ofzo worden ook bij Venus als extra toeslag berekend.

mynasch
9 maart 2022, 19:55
bezoekje op 9 maart 2022

;):):rolleyes:;):):rolleyes:;):):rolleyes:;):):rol leyes:;):):rolleyes:

Had even een paar uur om me eens te vermaken, en bevond me tot mijn eigen verbazing op weg naar Hamminkeln. Gladjes om 11:05 aangebeld, en door de (bloedmooie) nieuwe theke (Alja o.i.d.) van materialia voorzien. Ik zou even hebben gehoopt dat er een privé kamertje naast de receptie met de fraaie Alja te boeken zou zijn geweest…. Zat er niet in. Moet mij weer overkomen.

Nu ja, snel omgekleed en op naar avontuur. Nu ja om deze tijd was dat toch enigsinds beperkt, met een drietal renpaardjes beschikbaar (Isabelle, Cassandra, en nog een dame). Had gehoopt dat de prettige Melody zou komen, (ze stond inderdaad op de “te komen” lijst bij de theke…echter….scheen motorpech te hebben….. Dan maar koffietje (niks mis mee) en een sauna/bubblebad sessie. Niet slecht voor een fraaie lente dag.

Aangelegd met Isabelle. Leek me wel een leuke meid (26 meen ik) ergens uit de buurt van Brazov. Op de kamer ook plezierig. Nou niet dat de spetters er vanaf vlogen, maar misschien was ik vorige week in de clubdienietgenoemdmagworden toch een beetje verwend… Enfin, eerst een beetje strelen, daarna op het bed. Vrij aardige blowjob, dat was eigenlijk wel plezierig, dat ze met volle aandacht eens op je lul geconcentreerd is. Redelijk afwisselend. En een grappige zuiging/tongstreling rond de eikel als afwisseling. Kon ze gelukkig wel even mee doorgaan. Ik haar eens wat gebeft en gestreeld, en het leek erop dat ze hier van genoot. Niet extreem, maar wel tamelijk nat! Altijd leuk zo’n jong kutje in je mond….ze smaakte naar meer…
Opnieuw aan de blowjob, die na haar orgasme(?) ineens een stuk vuriger werd. Oppassen geblazen… condoom erom en met een cowgirl aan de slag. Daar had ze me goed te pakken, door stevig met haar kutspiertjes de kleine mynasch eens extra af te knijpen. Zo zie je maar weer, verrassing nooit uitgesloten. Gaaf orgasme, en nog liggen na genieten…. dank aan Isabelle

Kwam ook een medeschrijver tegen (Fervent), altijd leuk om ervaringen uit te wisselen.
Na deze sessie kwamen er gelukkig heel wat meer dames, en werd het echt als een kind in de speelgoed winkel. Hemeltje wat een fraaie exemplaren lopen er hier rond. Paar kooi dansen waar ik met mijn neus boven op bleek te zitten. Helemaal leuk.
Om 14:15 de tent verlaten.
(geen melody herinnering in mijn hoofd helaas)

;):):rolleyes:;):):rolleyes:;):):rolleyes:;):):rol leyes:;):):rolleyes:

Ernstige Neuker
9 maart 2022, 23:04
Voor alle duidelijkheid: Ik heb de discussie op een gegeven moment niet meer gevolgd. Vandaar mijn vraag.
Ik heb begrepen dat je, je moet laten testen voor je Venus binnen mag. Nu lees ik in dit topic ook dat je met 2 vaccins en een booster + je corona app naar binnen mag zonder gebruik te maken van de nabij gelegen testgelegenheid.

Ik heb 1 app, 2x vacins (Moderna) en sinds januari 1 booster. Ergo: Ik mag zonder test naar binnen?

Mijn grootste bezwaar om naar een SC te gaan is het testen.

Willem2
9 maart 2022, 23:20
Ik heb 1 app, 2x vacins (Moderna) en sinds januari 1 booster. Ergo: Ik mag zonder test naar binnen?

Ja je mag naar binnen.

mentholbear
13 maart 2022, 01:42
PROPPEN

Op de 1e van de 3e me richting Venus begeven. Na wat tips dat ik m'n koekblik van een groene milieu sticker kon laten voorzien, even een kleine omweg gemaakt naar de Dekra in Emmerich.
Vlot kreeg ik een geprint kenteken nummer op m'n sticker en werd nog es voor me op de ruit geplakt. Wat een service en wereld van verschil met de viltstift die de GWK gebruikte. En in plaats dat ik daar 18,50 voor zou moeten neertellen, was het bij deze Mitsubishi dealer slechts 10 euro.
Dat voordeel zou me later nog goed van pas komen...

Spoedig m'n reis voortgezet. Ik wist niet dat koekblikjes 160 km/u konden halen. Benzine werd wel weggestookt, want de 1:26 ging ie zo zeker niet halen.
Eenmaal in Hamminkeln even bij de Shell gekeken voor de prijzen. Aangezien ik nog een paar druppels in de tank over had en de club om de hoek zit, besloten in de avond pas te gaan tanken. Dan zijn de prijzen meestal lager.

De theke controleerde m'n corona QR codes en verruilde m'n gele vodje van 50 euro voor een spierwitte badjas.
Handdoek vond ik m'n locker. Na me opgefrist te hebben even ontbijtje genomen en even wellness rondje gedaan. Dat moest helaas allemaal binnen gebeuren, omdat de buiten jacuzzi en sauna waren afgesloten.
Gelukkig waren die binnen prima op temperatuur.

Terug in de bar effe met m'n glaasje prik zitten bijkomen. Men beklaagt zich hier wel es dat het op een gay club lijkt met alleen maar mannen. Wel, nu zat ik er helemaal in m'n uppie. Geen man te bekennen. Maar ook geen vrouw...
De 4 aanwezig mannen hadden allemaal een prooi mee hun grot ingesleurd.

In de middag waren er uiteindelijk zo een 6 tal dames en in de namiddag/vooravond kwam Lulu nog de line up versterken, wat het totaal op 7 maakte.
Er werd gelukkig niet veel gepannenkoekt, waardoor er constant wel meerdere dames beschikbaar waren. Alleen Anka werd na me tot een uur of 21:00 gepannenkoekt.

Ik had al zo een voorgevoel, dus toen ze in de voormiddag beschikbaar kwam, gelijk toegehapt.
En geen moment spijt van gehad. Heerlijk kamertje gehad met deze lolita voor 50p30 met het goeie Venus service niveau.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43267-Anka-(Roemeense)-ex-VM-ex-LR&p=774142#post774142

Eenmaal van de kamer me gauw gaan opfrissen en nog net op tijd alle restjes van het buffet naar binnen kunnen PROPPEN. Want hoewel het ontbijt buffet tot 14:00 zou zijn, kwam de chef al 8 minuten voor tijd de boel opruimen. Dus wees gewaarschuwd als je denkt net voor 14 uur nog gauw te kunnen lunchen. Dan vind je waarschijnlijk de hond in de pot. Het enige wat dan rest was dan wat fruit en donuts.

Afijn, eenmaal volgepropt kon ik voorlopig er weer even tegenaan en ging ik lekker uitbuiken in de wellness. De jacuzzi was zo lekker warm, dat ik er 3x was ingedut. Niet eens de kino voor nodig gehad, terwijl die nu lekker uit stond.
Af en toe de bar in om het verloren vocht na een sauna rondje weer bijvullen. Ene Sabina kwam vissen naar een presentje wat ze bij Anka had gezien. Die DVP hebben hele arendsogen en houden alles in de gaten. Een presentje deel ik echter alleen uit na een kamergang, anders blijf ik aan de gang. Ben Sinterklaas niet ;)
Heel gehaaid kaatst ze terug dat we dan maar de kamer op moeten. Helaas is ze niet mijn type kwa figuur, dus heb ik de boot afgehouden.

Ik besloot de vlucht te nemen naar het restaurant. Daar werd lekker gesmikkeld door een enkeling. Alleen waren de voederbakken leeg. Waar ik voor vreesde bleek dus waar: geen warm buffet meer en ook geen pannetje soep met wat brood.
Teleurgesteld maar weer terug in de bar gaan zitten.

Daar kwam ik in contact met ene Eugenia. Fraaie slanke Roemeense. Van het 1 kwam het ander en we vetrokken naar een kamertje waar we geweldig van elkaar hadden genoten. Uiteraard van hoogwaardig Venus kwaliteit voor 50p30, maar dat kan ook niet anders als een dame er zo lang werkt.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24600-Eva-(Eugenia-(Roemeense)-ex-Eva-Babylon-GT-LR-PHG&p=774155#post774155

Een wellness rondje later bleek het voederbakken beleid niet te zijn veranderd, en met een rantsoen van 9 euro tegoed, kan er maar 1x gegeten worden.
Dus ik probeerde maar es bij de grote uiers van Sandra wat melk te scoren.
Dat was een grote teleurstelling, want die bleken alleen gevuld te zijn met silli's.
Als troost bood ze wat zilte orchidee nectar aan, waar ik me hongerig op stortte. Ze zei dat ze precies wist wat ik wou. Die ouwe kletstantes hebben geen forum nodig voor een ijsberen recensie...
Geweldig van elkaar genoten op de kamer met wederom de Venus kwaliteit.
Haar beugel heb ik totaal niks van gemerkt tijdens het blazen en al het andere doet ze ook op een manier dat ik er geen last van had.
Goed bestede 50p30.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55034-Sandra-(Roemeense)&p=774166#post774166

Eenmaal weer opgefrist wilde ik eindelijk mijn voedselbon gaan verzilveren. Al wachtende op de theke dame waar je de bestelling aan kunt doorgeven, kwam Sabina weer een praatje maken. Beetje dollen en wat grapjes heen en weer. Je kent het wel. Tot onze beide verbazing vroeg ik dat of ze een sleutel kon gaan halen. Even dacht ze dat ik een grap maakte en vroeg of ik het meende. Want tijdens het praatje was het wel duidelijk dat ik op jonge slanke meiden val. Ook gezien mijn keuzes van de dag.
Eenmaal op de kamer gaf ook zij aan te weten wat ik wilde. Begon het een beetje bizar te vinden. Ik denk dat ze er eigenlijk beter aan doen om dat voor zich te houden, zodat het lijkt dat we onverwachts een onwijze goeie klik op de kamer hebben ofzo. Niet doorvertellen hoor! Hoewel, ze lezen vast mee of hebben voor 'het slapen gaan' een voorlees sugerdaddy ;)
Hoe dan ook, dat weetje kon de pret niet drukken. Integendeel, we hadden geweldig van elkaar genoten. Zij nóg meer dan ik.
En dat was nog voordat we richting de lockers gingen om de 50p30 te overhandigen ;)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?48736-Sabina-(Roemeense)-SV&p=774168#post774168

Eenmaal van de kamer moest ik gauw de energie reserves aanvullen en strompelde als een gesloopte marathonloper naar de theke. Op het menu stond allerlei lekkers. Aangezien de Dekra me een royaal prijsverschil had opgeleverd, besloot ik die winst in te zetten voor een stevige steak.
Op de ietwat zoute friet na, smaakte het me allemaal prima.

Nog een laatste wellness rondje om uit te buiten en uit tw rusten voor de lange rit, was het de hoogste tijd om em te peren.
Bij de Shell pomp was ik een illusie armer, want de prijs was gelijk aan die van de ochtend.

Venus was me prima bevallen. Iets te goed. Zonder mezelf continue vol te kunnen proppen zit ik alsmaar te wippen. Kost klauwen met geld.
Ik kom pas terug als de line up vervangen is voor olie tankers en de service drastisch is verslechterd ;)

WA
14 maart 2022, 17:46
We houden het maar weer eens kort en krachtig: een hele grote verbetering dat “a la carte” eten. Stuk beter dan die vliegenkwekerij die het eerst was. Tevens heb ik me in laten fluisteren dat er ook voor het biertje gewoon betaald moet worden. Weet niet of dit klopt aangezien ik alcoholvrij ben en me nauwelijks voor de behangrollen interesseer waarin zulke info onder sneeuwt.
Anyway’s, het lijkt er op dat het gaybar af is in Hamminkeln aangezien de zes schaakbare dames gedurende de gehele dag gemakkelijk te benaderen waren.
Op service vlak valt wederom niets aan te merken. “Facem kamera” en de meiden weten je weer helemaal in te pakken zonder een woord vuil te hoeven maken over je wensen. De simpele ouderwetse saunaclub service.
Dat gezegd hebbende hoeven we over drie maanden pas weer terug. In de stamclub te Vaals is wat betreft meer avontuur en wat nieuws te ontdekken.

snellejapie
15 maart 2022, 14:07
hoe is de aanwezigheid/verhouding beren/hertjes later op de avond? ik overweeg as donderdag mijn ijsberenvel uit de motteballen te halen en naar Hamminkeln te rijden (de andere clubs liggen qua tijd buiten bereik), maar heb geen zin om in een gaybar aan te komen. En is er tegenwoordig nog wat (semi) opebare actie, zoals pijpen (of zelfs volledige sessies) op de bank/kino, of alleen actie op de kamers?

WANDELAAR5
15 maart 2022, 17:22
Moeilijk te voorspellen. Je kunt in ieder geval voor vertrek checken welke dames er zijn en eventueel bellen hoe druk het is. Tegen de tijd dat je aankomt kan het natuurlijk alweer anders zijn.

mentholbear
15 maart 2022, 19:28
En is er tegenwoordig nog wat (semi) opebare actie, zoals pijpen (of zelfs volledige sessies) op de bank/kino, of alleen actie op de kamers?

Volgens 1 vd dvp zou openbare zelfs in de bar niet toegestaan zijn. In de kino mag als wel.

Husky
17 maart 2022, 12:49
Afgelopen woensdag Venus bezocht,ik was toe aan zon,jacuzzi,lekker hapje eten,gezelligheid en vooral een lieftallige dame in mijn nabijheid.
Reed kort na 11 uur de praktisch lege parkeerplaats op en verzilverde bij de vriendelijke receptiedame mijn geschenk van ome Willem,dank daarvoor!
Na een snelle brunch/lunch roerei,diverse worstjes en een broodje kaas de paar aanwezige dames begroet en een plaatsje gezocht in de zon,vergezeld van een geurig sigaartje,meegebrachte lectuur en met een fijn gevoel plaats genomen in een geriefelijke ligstoel,drankje onder handbereik.
De zon verwarmde mijn lichaam heerlijk in het windvrije hoekje,en het sigaartje deed de rest,regelmatig kwam de sympathieke en vriendelijke Sabina een sigaretje bij mij paffen,ze is toch met haar
aanstekelijke lach een van de gangmakers in Venus,in het grijze verleden spannende avonturen met Sabina beleefd.
Vroeg mij ook wat ik mijn plannen waren voor vandaag,werd het een trio of een quarto:)
Maar ik deelde haar mee,eerst genieten van de de zon en dan zien we wel.
Na drie uur genoten te hebben van de koperen ploert vond ik het genoeg en ging na een verfrissende douche al het moois eens bekijken,en dat waren er veel,Oana en Casandra probeerde te verleiden om een trio te maken,ken beide dames wat langer van VM.
Trio niet gedaan want mijn oog viel op Mirella,een van mijn favorietes in VM en AG,ze pas gekleed in een spannende gebloemde bikini die haar fraaie vormen goed deden uitkomen!
Na wat inleidende schermutselingen op de sofa,waarbij de kleine Husky al snel zijn volle wasdom bereikte, een kamer bezocht.
Mirella die ik al acht jaar ken is een geweldig cadeautje om uit te pakken,nog steeds een bloedmooie dame die graag bemind wil worden en kan genieten van fijne intense seks!
Dik twee uur van elkaar genoten,met een spetterend hoogtepunt voor beide:freu:
Omdat Tuk de Thaise masseuse voor een welverdiende vakantie momenteel in Thailand verblijft,hadden Mirella en mijn persoontje al afgesproken om het laatste halfuurtje te besteden aan een wederzijdse massage die voor ons beide optimaal uitpakte!
Tweemaal de goed op temperatuur zijnde binnensauna bezocht met uitzicht op de dans kanariekooi,en wat later de jacuzzi die ook via de jetstreams mijn rug lekker masseerde.
Ook nog kennis gemaakt met Johnson XXX,aardige ijsbeer die veel te vertellen had onder het genot van een paar goed getapte biertjes:cheers:
Er waren 15 dames en afwisselend zo`n 20 ijsberen,m.a.w. een uitstekende verhouding!
Om zeven uur nog een smakelijke schnitzel gegeten,met frietjes en salade,en om acht uur na een fijne relax dag en geweldige seks met Mirella, mijn weg vervolgd naar de altijd mooie Veluwe waar de lente al reeds steeds meer mijn hormonen begint te kietelen:):wink2:

Johnsonxxx
18 maart 2022, 15:50
Ik had deze week de mogelijkheid om doordeweeks een clubbezoekje te doen. Begin van de week zag ik dat (eindelijk) de AWL van Venus boven de 10 dames uitkwam (zelfs ca 14). Is voor mij wel beetje minimum om naar deze club te gaan, je weet immers dat er altijd een stuk of 5 (soms meer) meiden voor meerdere uren zijn gepannekoekt, en dan wordt het wel heel saai in de bar met alleen ijsberen die staan te popelen om een meije te scoren.

Afijn toen ik om een uurtje of 3 in de middag arriveerde waren er nog een paar plekjes vrij op de P-plaats bij de club. En na de administratie naar binnen gegaan. Eerst maar een colaatje genomen om de lineup en verhoudingen beren/dames te aanschouwen. Moet zeggen dat het jaren geleden is dat deze verhouding goed was, laten we zeggen voor de corona-tijd. Ik denk een stuk of 14 dames en 20 beren. Met 10 kamers (die eigenlijk veelal allemaal bezet waren) was het toch best gezellig druk zo. Er waren steeds wel een paar meiden beschikbaar (ook al omdat er max 10 kamers zijn).

Rustig van een 1e biertje genoten en toen met 1 van mijn slanke favo's een heerlijke kamergang gemaakt. Daarna opnieuw een biertje gedronken en kwam daar mede-ijsbeer Husky tegen...gezellig bijgepraat. Tussendoor buiten in de jakuzzi geweest, was weer open en verwarmd (buiten sauna helaas niet). Rond 6 uur een pizza besteld....wat een enorme vooruitgang is dat: vers eten dat prima smaakte!

Na de koffie opnieuw met een (andere, en kleinste van de club) favootje weer een heerlijke kamergang gemaakt. Haalde tijdens de sessie haar naam door de war met dat andere meisje wat me dus al eerder had verwend (namen lijken ook wel beetje op elkaar), best komisch :biggrin:
Quizzvraag: met welke 2 dames ben ik op da kamer geweest hahahaha :biggrin::biggrin::biggrin:

Afijn de verhoudingen waren prima zo, evenals de lineup. Dus ik hoop maar dat dat zo blijft en nu niet iedereen tegelijk naar Venus gaat.

WANDELAAR5
18 maart 2022, 15:58
Oana en Anka?

Johnsonxxx
18 maart 2022, 22:20
Oana en Anka?

Helaas fout, maar wel een goede suggestie voor de volgende keer :biggrin:

Liefje
19 maart 2022, 13:55
Vrijdagavond rond 19.00 uur bij Venus aangekomen.
De parkeerplaats stond zo vol, dat ik mijn auto aan de overkant moest parkeren, die ook al nagenoeg helemaal vol stond.
Nou, dat beloofd wat, dacht ik.
Bij de theke mijn gewonnen vrijkaart ingeleverd, forum en alle stemmers, hartelijk bedankt.
Bij de lockers was het gelukkig rustig.
Binnen was het gezellig druk en ik zag zo al een stuk of 6-7 dames rond de bar die vrij waren.
Het viel dus mee gelukkig.
Allereerst Cassandra hartelijk begroet die sinds enkele dagen terug was van een vakantie.
In het rokershol zag ik Sas en Frank bij de gokkast. Hier even gezellig mee gekletst.
Toen kwam Rebecca binnen, met bril. Ik herkende haar zowat niet. Beetje lopen dollen over haar bril.
Een hartelijke begroeting volgde, want ook zij was terug van vakantie. Ramona zag mij ook en alweer een hartelijke begroeting volgde.
Tjong jonge, het was een feest der begroetingen…….
Rebecca was niet bij mij weg te slaan , wat uiteindelijk uit monde in een kamer met haar.
Wat een heerlijke, mooie en gekke meid is dit toch. Heerlijk 2 uur met haar liggen dollen en praten en goede sex natuurlijk. Was heel gezellig.
Hierna zocht ze me nog regelmatig op. Het was erg gezellig deze vrijdagavond in de club.
Cassandra zat er regelmatig een beetje verloren, in een hoekje bij.
Opeens kwam ze bij me en ze zei “je houdt niet meer van me”. Heel sip kijkend.
Ik zeg schat, ik heb vele vriendinnen hier en kan niet de hele avond met jou naar de kamer. Ze is echter zo’n lekkere verschijning dat ik haar blik niet kon weerstaan, de dondersteen.
Vervolgens haar de sleutel laten halen en ze fleurde helemaal op, ja……….natuurlijk.
Het is een grappig, leuk en heerlijk klein poppetje met een goede service.
Ze wilde graag een orgasme, dat kwam goed uit want dat wilde ik ook wel, haha. Uiteindelijk samen ons doel bereikt.
Hierna, het was inmiddels 01.00 uur, de club verlaten en kon terugkijken op een heerlijke en fijne vrijdagavond in club Venus.
Tot snel.

Ronald11
19 maart 2022, 16:21
Zijn er, naast de 2G maatregel, nog andere maatregelen van toepassing in de club zoals mondkapjes?

Wentelt Eefje
19 maart 2022, 17:07
Nee, alleen op de kamer piemelkapjes

Hansibeer
20 maart 2022, 22:01
Ik ben begin 60 en was zeker niet de oudste maar ook niet de jongste. Sommige meisjes willen liever een iets oudere man omdat die vaak wat rustiger zijn.

mentholbear
21 maart 2022, 02:59
Helaas fout, maar wel een goede suggestie voor de volgende keer :biggrin:

Cassandra en Sandra?

Of Maya en Mars?

Johnsonxxx
21 maart 2022, 09:56
Cassandra en Sandra?

Of Maya en Mars?

50% goed !!

mentholbear
21 maart 2022, 16:51
Lol, toetsenbord maakte Mars van Mara :hammer:

Johnsonxxx
21 maart 2022, 17:07
Lol, toetsenbord maakte Mars van Mara :hammer:

Nee, helaas, het waren niet Maya en Mara. Dit zijn wel 2 heel lekkere dames met prima service, en de namen lijken idd ook veel op elkaar, maar geen van beiden komt in aanmerking voor "de kleinste van deze club" :biggrin:

Jack42
21 maart 2022, 18:22
50% goed !!

Dat klopt niet dat moet 25% zijn.

Ik denk Flavia.... oh nee dat kan niet want daar is nog geen recensie van.....:biggrin:

Nou de kleinste is Cassandra en die andere is dus Sara.

Johnsonxxx
22 maart 2022, 12:58
Dat klopt niet dat moet 25% zijn.

Ik denk Flavia.... oh nee dat kan niet want daar is nog geen recensie van.....:biggrin:

Nou de kleinste is Cassandra en die andere is dus Sara.

50% was gericht op de helft van het koppel, maar idd discutabel.

Cassandra is 100% juist, is zo'n lekkerrrr ding :biggrin:
De 2e dame (Sandra) is nog niet juist, hoewel ze qua naam wel het meest in de buurt komt :) :lostit:

Jack42
22 maart 2022, 13:02

De 2e dame (Sandra) is nog niet juist, hoewel ze qua naam wel het meest in de buurt komt :) :lostit:

Sandra? Sara schreef ik toch.... ;)

Player
22 maart 2022, 13:11

Cassandra en Cataleya. Cataleya is de kleinste van allemaal (scheelt niet veel met Cassandra maar toch een beetje).

Furie
22 maart 2022, 13:47
Weten jullie of er al terug publieke actie mogelijk is in club Venus

Eddy_V
22 maart 2022, 14:52
Ja hoor, je mag zo vaak aan die paal in de kooi hangen als dat je wilt

Johnsonxxx
22 maart 2022, 14:58
Cassandra en Cataleya. Cataleya is de kleinste van allemaal (scheelt niet veel met Cassandra maar toch een beetje).:freu::freu::freu::freu::freu:

Helemaal goed, wie de kleinste/smalste van deze twee is, is wat mij betreft niet met zekerheid te zeggen. Wat ik wel weet is dat ze allebei heerlijk zijn op de kamer (net zoals vele andere dames).....en ze proberen mij voor een trio te vangen....weet niet of ik dat ga overleven :biggrin:

Player
22 maart 2022, 16:33
:freu::freu::freu::freu::freu:

Helemaal goed, wie de kleinste/smalste van deze twee is, is wat mij betreft niet met zekerheid te zeggen. Wat ik wel weet is dat ze allebei heerlijk zijn op de kamer (net zoals vele andere dames).....en ze proberen mij voor een trio te vangen....weet niet of ik dat ga overleven :biggrin: Cataleya is de kleinste, Cassandra is de smalste/lichtste. Vorige week nog proefondervindelijk vastgesteld. ;) Zeker sinds Cataleya na haar laatste vakantie wat kilo's heeft gepakt. Voor die 2 in trio kan je beter dubbel uitgeslapen zijn.

Staaltje
23 maart 2022, 20:24
Website heeft het over 2g+, ik dacht dat een booster ook voldoende was zonder test. Wat is het nu?

ME262
23 maart 2022, 20:33
Website heeft het over 2g+, ik dacht dat een booster ook voldoende was zonder test. Wat is het nu?

booster geen test

fervent
23 maart 2022, 20:45
Klopt, vandaag daar geweest en gewoon naar binnen met qrcode: 2x vaccin en een booster en gewoon doorlopen. De teststraat aan de zijkant van Venus was er ook nog. Daar was het niet druk.

Furie
24 maart 2022, 10:32
Maar dus niet met de dames ?

Furie
24 maart 2022, 10:33
Ja hoor, je mag zo vaak aan die paal in de kooi hangen als dat je wilt

Niet samen met een dame ?

Eddy_V
24 maart 2022, 10:56
Niet samen met een dame ?
Voor je het weet heb je een #metoo aan je broek (badjas) hangen, kijk maar uit !
Maar als je het netjes vraagt of als een dame jou in die kooi trekt dan kan je je uitleven.
De laatste keer dat ik het gezien heb was met PietPlezier, een beeld dat ik nog steeds niet van mijn netvlies krijg :eek:

snellejapie
24 maart 2022, 13:26
Voor je het weet heb je een #metoo aan je broek (badjas) hangen, kijk maar uit !
Maar als je het netjes vraagt of als een dame jou in die kooi trekt dan kan je je uitleven.
De laatste keer dat ik het gezien heb was met PietPlezier, een beeld dat ik nog steeds niet van mijn netvlies krijg :eek:

Dan moet je bij Rutte in de leer : ‘daar heb ik geen actieve herinneringen aan’ 😂

Eddy_V
24 maart 2022, 14:55
Dan moet je bij Rutte in de leer : ‘daar heb ik geen actieve herinneringen aan’ 
Dat is nou net mijn probleem.. m’n korte termijn geheugen is bagger maar de smeerlapperij uit het verleden krijg ik niet van m’n harde schijf gewist :)

mentholbear
25 maart 2022, 01:38

Ik weet niet of de kooi wel toegestaan is. Maar vorige week vertelde een dame dat in de kino het weer mag, maar in de bar niet. En de kooi staat in de bar ruimte...

Befkicking
25 maart 2022, 01:40
Dat biedt weer perspectief voor de liefhebbers voor sex met publiek soms is dat toch dat extra stukje kinky kicking…[emoji12]

Befkicking
25 maart 2022, 01:44
Groeten vanuit The Paradise Leinfeld Echterdingen…..

Sjaaksnaak
28 maart 2022, 20:40
Hoe gaat het de laatste tijd in Venus? Is er nog steeds een overschot aan heren, of een tekort aan dames/ kamers? Wordt er nog steeds veel gepannekoekt?

Flinstone
29 maart 2022, 02:25
Nee.

Hoe gaat het de laatste tijd in Venus? Is er nog steeds een overschot aan heren, of een tekort aan dames/ kamers? Wordt er nog steeds veel gepannekoekt?

Willem2
29 maart 2022, 13:00
Nee.

Nee, is geen antwoord op deze vragen.

Brad Clitt
29 maart 2022, 14:15
Soms wel, soms niet lijkt me een beter antwoord dan.
Maar veel heb je er ook niet aan. ;)

bertje600
29 maart 2022, 17:04
Dit is een forum waar je je ervaringen op kwijt kunt en geen ja/nee vraagbaak.

Befkicking
29 maart 2022, 17:28
Juist en zo is het[emoji122][emoji122][emoji122]

Eddy_V
29 maart 2022, 17:39
Juist en zo is het[emoji122][emoji122][emoji122]

Dat kunnen we als een “JA” beschouwen ?

Sjaaksnaak
29 maart 2022, 19:46
Maareh?
Is het aanbod inmiddels beter aangepast op de vraag? Want ik vond dit altijd een goede club, alleen de laatste keren meer een gaybar. Dus ik heb het een tijdje links laten liggen….

ME262
29 maart 2022, 20:25
Maareh?
Is het aanbod inmiddels beter aangepast op de vraag? Want ik vond dit altijd een goede club, alleen de laatste keren meer een gaybar. Dus ik heb het een tijdje links laten liggen….

Mijn opinie dat de verhoudingen de ene tegen de ander keer enorm verschillen op Zondag zijn de verhoudingen volledige verkeer en veel lang geboekte dames
Zaterdagen daar en tegen best goed zeker na de aanpassing nu bier altijd betaald is hierdoor zijn er ook minder party beren.
Dus er zijn zeker zeer goede dagen en slechte dagen je moet een beetje geluk hebben
Er is een ding dat altij bijna goed is is de service van de dames

ME262

Player
29 maart 2022, 20:48
Het is nu toch algemeen bekend dat het een kleine Club is met een beperkte LU. Vaak max 6 tot 9 dames, soms uitschieters tot 12 á 13. Een deel van de dames zijn grotendeels geboekt doorheen de dag en nacht. Er wordt veel gepannekoekt. Dus wie niet op afspraak wilt werken en/of een bekende klant is, zal regelmatig enkel het gezelschap hebben van andere klanten.

Volgende maand gaan er een reeks dames naar huis voor Orthodox Paasfeest, dus aanbod zal lager zijn.

FrankBlack
29 maart 2022, 21:17
Eens kijken of het lukt om voor die tijd een onorthodox paasfeest te vieren dan.

MrDB
29 maart 2022, 21:45
Rustig op zaterdag? Voorheen was het altijd megadruk op zaterdag, ik ben zelf al meer dan een half jaar niet geweest.

ME262
29 maart 2022, 22:13
Rustig op zaterdag? Voorheen was het altijd megadruk op zaterdag, ik ben zelf al meer dan een half jaar niet geweest.
De vraag was hoe nu is en niet 6 maand geleden en zoals ik al zei het is mijn opinie

mentholbear
30 maart 2022, 03:04
Wel, op dinsdag de 15e kon ik genoeg kamers maken. Alle dames waren zo nu en dan beschikbaar. Alleen Anka was gepannenkoekt.

mentholbear
30 maart 2022, 03:05
UITWIJKEN

Op de 15e van de 3e dacht ik mooi mijn vrijkaartje bij Diamond te verzilveren. Helaas werd die niet geaccepteerd. Mogelijk door een niet goed geïnformeerde theke.
Ik was niet meer in de stemming om daar te blijven en werd het UITWIJKEN naar elders. Maar waar naartoe? Babylon stond al langer op de wenslijst. Helaas leek het volgens de GPL er op dat Dolli en Roxanna met vakantie zijn, aangezien ze de hele week niet op de lijst staan.

Besloot dus maar weer terug te gaan naar Venus.
Altijd fraaie dames met goeie wellness en ook nu weer bij alle dames waar ik mee was geweest een ouderwetse service.
De entree was met 50 euro weliswaar 30 euro meer dan bij Diamond, maar daar hadden ze rond openingstijden slechts 2 dames.

Gauw nog even langs het ontbijtbuffet, voordat ie geleegd zou worden.
De buiten jacuzzi was helaas nog steeds in onderhoud. De buiten sauna stond weliswaar uit, maar was niet meer afgesloten met tape. Dus die lichtjes verwarmd om als Mentholcave te gebruiken. De binnen sauna was lekker op temperatuur. Tot m'n teleurstelling was de binnen jacuzzi helaas koud en bleef dat ook. Bij de receptie gemeld, maar ze konden het helaas niet gefikst krijgen.
Jammer dat ze geen compensatie geven aan klanten met een kortingskaartje ofzo. Ik snap dat menig ijsbeer komt voor wat anders, maar ik had me er wel op verheugd.

Dan maar es kijken wat er nog meer aan vermaak te vinden was in de club. Mariana kwam voor een praatje en meer.
Welke kamer we hadden boeit me meestal niet zo en weet ik meestal ook niet meer. Hooguit als er dingen zijn die me niet bevielen, blijven me bij. In dit geval was er een dingetje wat ik jammer vond. De kamers bij Venus zijn redelijk klein, waardoor er geen stoel of bankje aanwezig is om je badjas, handdoek e.a. spullen op te leggen. Op zich geen ramp, maar wat ze helaas ook niet hadden was een haakje om wat op te kunnen hangen. Nu snap ik dat het aan de spiegelwand niet echt gaat. Maar ik zie het vaak genoeg aan de deur. Zou wel een verstevigd systeem kiezen, of eentje over de deur heen. Menig geschroefd haakje van een deur eraf getrokken gezien...
Heb het gebrek van een haakje bij het management aangekaart. Ben benieuwd of er wat mee gedaan wordt.
Enfin, de kamergang met deze donker harige Roemeense was ouderwets goed. Dus met alles er op en er aan en nog milieu vriendelijk ook. Ook fijn dat er geen rare fratsen zijn met opstartkosten ofzo. 'Gewoon' 50p30 afgedragen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51271-Mariana-(Roemeense)&p=775489#post775489

Eenmaal opgefrist en terug in het restaurant, was ik blij dat ik eerst was gaan eten, want de voederbakken waren alweer leeg. In de vitrine stond wat fruit en wat verpakte choco cakejes om de ergste trek te stillen.
Sauna rondje dan maar om me even op te warmen en dan de bar weer in. Anka was er ook, alleen had ze een pannenkoeker.
Spotte daar echter ook een klein poppetje die luistert naar de naar Kassandra. De service was naar Venus maatstaven, en de dame was dolletjes. Maar miste wat... passie zal ik het maar noemen. Volgens anderen kan ze er soms ook wel eens van genieten, dus hopelijk tref ik d'r nog eens in een geile bui. Desondanks vond ik het een redelijk kamertje. Schade 50p30.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50163-Kassandra-(Bulgaars)&p=775539#post775539

Helaas liet het zonnetje zich die dag niet echt zien. Gelukkig kon ik me buiten lekker in de improvisorische Mentholcave even terugtrekken.
Om het vochtgehalte weer op peil te brengen, van de vriendelijke theke een glaasje prik gekregen.
Zie ik daar een wulpse dame. Het is de Roemeense Sara. Ze is op de kamer wat terughoudend, althans met mij in elk geval. Maar hoe zij zich begeeft in de kooi en in de bar met de muziek meebeweegt vind ik zo aantrekkelijk dat ik besluit toch nog een joker kaart voor haar te trekken.
Het werd zoals verwacht een redelijk kamertje voor 50p30.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54418-Sara-(Roemeense)&p=775540#post775540

Terug in het restaurant bleek er weinig veranderd te zijn. Oftewel, de voederbakken waren nog steeds leeg.
Zouden ze niet de soeppan kunnen vullen met wat brood erbij? Desnoods van dat kant en klare Aldi spul. Kost geen drol en prima om de maag mee te vullen...

Enfin, ik dook de sauna nog maar es in ging vervolgens nog maar es een drankje halen.
Zie ik daar weer de slanke dame met wat krullen/golvend haar waar ik eerder al wat oog contact mee heb gehad.
We raakten aan de praat en na zochten vervolgens een kamertje op om onze kennismaking verder voort te zetten.
Heerlijk kamertje gehad met Oana voor 50p30 met ouderwetse service. Haar poes trok me niet zo aan, waardoor een bepaalde activiteit ik niet lang heb gedaan.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54965-Oana-(Roemeense)&p=775541#post775541

Terug in de bar kwam ik weer een dame die ik soort van boos had gemaakt eerder op de dag. In de jacuzzi kwam ze me namelijk helpen met het warm krijgen van het water. Vriendelijk bedankte ik haar en vroeg naar d'r naam. "Eugenia" zei ze getergd en "Ben je me nu al vergeten..."
Ik excuseerde me en legde uit dat ik zonder bril niks zie. Ik zei maar niks over m'n dementholkop die niet goed is in gezichten én stemmen te herkennen.
Maar het was me klaarblijkelijk vergeven, want even later ging ze maar wat graag mee naar een kamer. Wat voor wonderen een geel vergeef-me-briefje wel niet kan verrichten ;)
Ik had ergens beetje twijfels om op herhaling te gaan. Je kent dat misschien wel. De 1e keer met een nieuwe meid was geweldig. Maar de keer erna was het stukken minder. En de keren erna kwamen de vonken van de 1e keer ook niet terug.
Nou, niks is minder waar. We hebben wederom geweldig van elkaar genoten, en ze schiet hierdoor heel erg omhoog naar favoriet status. Schade wederom 50p30.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24600-Eva-(Eugenia-(Roemeense)-ex-Eva-Babylon-GT-LR-PHG&p=775542#post775542

IJsberen zeggen wel eens dat DVP een olifantengeheugen hebben. Na lange tijd weten ze vaak precies nog wat ze met je op de kamer hebben uitgespookt.
Nou, kan stellen dat ze ook arendsogen hebben. Marianna had namelijk al gauw door dat Eugenia een ander presentje had gekregen, wat zij ook wilde hebben.
Nou, nogmaals uitgelegd dat ik Santaclaus niet ben, maar Chinaklaus. En Chinaklaus geeft alleen een presentje na een kamergang. Doch, ben de beroerdste niet, en zonder mijn regel te verbreken kwam ze alsnog aan het presentje.
En nee, we gingen niet nog een keer de kamer op ;)
Want ik had een andere dame op het oog... Ze probeerde ook nog zo een presentje los te pulken voor een vriendin van haar. Maar dat ging me een stap te ver. Vroeg haar waarom die vriendin zelf niet naar me toe kwam voor een intieme kennismaking. Ze legde uit dat d'r vriendin zei dat dit er niet in zou zitten, omdat ik haar nooit uitgenodigd had. Ik was benieuwd wie ze bedoelde en het bleek Isabella te zijn. Welliswaar een slanke jonge dame, maar ze trok me nooit zo aan.

Dus het gelaten voor wat het was, en m'n aandacht gericht op de dame waar ik een oogje op had.
Bij Oana zat namelijk een slanke raven girl. Prachtig donker haar en een nog prachtiger snoetje. Ella heet deze schoonheid. Ze leek me een ijskoningin, aangezien ze wat koeltje leek. Maar eenmaal op de kamer kwam ze los. Ook met haar geweldig van elkaar genoten voor 50p30.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54805-Ella-(Roemeense)&p=775543#post775543

Terug in de bar was het twijfelen. Zou ik gaan eten, of zou ik toch eens een keertje kennis gaan maken met Isabelle. Geheel tegen mijn karakter in, besloot ik het eten uit te stellen ;)
Ze was denk ik een beetje verbaasd toen ik haar aansprak toen ze op 'haar' krukje voor de bar zat. Ze kwam namelijk wat afstandelijk over. Wellicht omdat m'n gesprekje met Marianna op niks uit leek te lopen en/of ze wist niks van ons gesprekje af. Of misschien is het gewoon hoe haar persoonlijkheid is. Want iemand als bijvoorbeeld Sabina komt veel hartelijker/gezelliger over.
Hoe dan ook, na een korte intro zijn we de kennismaking gaan voortzetten op de kamer. Ook haar service is op orde, maar miste helaas de klik. Schade bleef beperkt tot 50p30.
En natuurlijk het gewenste presentje :)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39504-Isabella-(Roemeense)&p=775544#post775544

Daarna was het toch echt de hoogste tijd om weer energie bij te tanken. Heb de schnitzel geprobeerd en die had me prima gesmaakt.
Maar man oh man, dit is echt een afval saunaclub... Niet in de zin van rommel, want het ziet er pico bello uit. Maar kwa kilo's. Slechts rantsoen van 1x eten (afgezien het proppen tijdens het ontbijt) en zoveel lekkere slanke te wippen meiden, dat je de rest van week geen geld meer hebt en op een stokje moet bijten. Dan vallen de kilo's er wel van af...

Al met al weer een prima dagje gehad bij Venus. Bij vertrek werd geconstateerd dat er nog 1 of 2 euro verrekend moest worden voor het eten. De gast van de receptie had ook wel door dat deze Dagobeer kaalgeplukt was door de vele klapeksters. Het aanbod om de centen uit m'n sigaretten bakje te halen (altijd wat euro's voor de wasstraat) sloeg ie af en gooide hij zelf een muntstuk uit eigen zak in de lade. Die geste moet ik onthouden...

Patjax
30 maart 2022, 12:39
De jokerkaarten van MB zijn aan een grotere inflatie onderhevig dan de Russische Roebel, de Turkse Lira of de boodschappen in de supermarkt. Wel chapeau dat zijn mini cocktailworstje maar liefst 7x opgewarmd werd in de warm water grotjes.

cootje
31 maart 2022, 16:01
Hi,

goede nieuws is dat sinds gisteren Liana ex VM en Gal. in Venus er is.
Was als van ouds met haar in de Kino vandaag.

Misschien kan iemand paspoort weer actueel maken.

Overigens bedankt voor vrijkaart.

Cootje

Koekkoek
7 april 2022, 18:48
Vandaag een bezoek gebracht aan Venus. Zoals altijd mooie dames aanwezig. Wat alleen opvallend is dat een bezoek aan deze klup een stuk duurder uitvalt dan normaal. Broodjes zijn en alleen van 11 t/m 14 uur.
verder moet je betalen voor warm eten en ook voor een biertje moet gelijk betaald worden. ondanks dat op de kaart staat tot 19 uur bij de prijs inbegrepen.
Het was dan ook een stuk rustiger dan normaal.

Haradamannetje
7 april 2022, 19:51
Vandaag een bezoek gebracht aan Venus. Zoals altijd mooie dames aanwezig. Wat alleen opvallend is dat een bezoek aan deze klup een stuk duurder uitvalt dan normaal. Broodjes zijn en alleen van 11 t/m 14 uur.
verder moet je betalen voor warm eten en ook voor een biertje moet gelijk betaald worden. ondanks dat op de kaart staat tot 19 uur bij de prijs inbegrepen.
Het was dan ook een stuk rustiger dan normaal.

Dit viel mij afgelopen weekend ook op. Je kan eenmalig wat eten bestellen, een gerecht van 9 euro zit bij de prijs in alles daarboven moet je bijbetalen. Het eten is er enorm op vooruit gegaan dat gezegd hebben vond ik het wel erg weinig om maar 1 keer te kunnen eten, zeker als je om 15:00 aankomt dan wil je minimaal twee keer wat eten, ik vind 50 euro entree dan veel voor 1 portie eten. Door de verhalen hier had ik een volle bak mannen verwacht, maar dat was zeker niet het geval zelfs niet op een zaterdag. Verder een prima club, de eigenaar heeft wel duidelijk een voorkeur voor hele slanke dames? niks mis mee hoor maar er mogen best wat dames bijkomen met iets meer....

Meme Moo
7 april 2022, 20:06
Zo blijven de mannen ook slank.
Kennelijk ook een voorkeur van de eigenaar? :biggrin:

Koekkoek
7 april 2022, 20:50
ik wist niet dat je een keer eten kon halen jammer dat dit niet vertelt wordt

Dalton
8 april 2022, 09:48
Dit viel mij afgelopen weekend ook op. Je kan eenmalig wat eten bestellen, een gerecht van 9 euro zit bij de prijs in alles daarboven moet je bijbetalen. Het eten is er enorm op vooruit gegaan dat gezegd hebben vond ik het wel erg weinig om maar 1 keer te kunnen eten, zeker als je om 15:00 aankomt dan wil je minimaal twee keer wat eten, ik vind 50 euro entree dan veel voor 1 portie eten. Door de verhalen hier had ik een volle bak mannen verwacht, maar dat was zeker niet het geval zelfs niet op een zaterdag. Verder een prima club, de eigenaar heeft wel duidelijk een voorkeur voor hele slanke dames? niks mis mee hoor maar er mogen best wat dames bijkomen met iets meer....

Was jij de ijsbeer die vrijdagnacht om 4 uur de rekening van 900 euro niet kon betalen?

Laatbloeier
8 april 2022, 18:05
Gisteravond een bezoekje gebracht aan Venus. Gewapend met een Forum-vrijkaart (te danken aan het vorige Formule 1 seizoen) en inmiddels een viertal vaccinaties meldde ik me bij de entree. De qr-code bleek niet meer nodig te zijn, ook geen mondkapje, kortom, we zijn weer terug bij normaal. Mijn laatste clubbezoek dateert al weer van een half jaar geleden. Ik was er wel weer aan toe moet ik zeggen.

Venus bleek weer nagenoeg perfect te zijn. Prachtige dames, een goed uitziende club, een uitstekende sauna en jacuzzi en prima eten. Mij bevalt het wel om á la carte te bestellen, ik koos voor een pizza en dat bleek terecht, heel goed. En zowaar, ze hebben inmiddels ook cappuccino. Wat wil je nog meer. Ja, in de zomer een zwembad, maar dat terzijde.

En oh, wat een geluk, de veelgeprezen Cataleya sprak me aan en vroeg of ik interesse in haar had. Nou, de mooie recensies over haar in het Forum, leefden meteen bij mij op en ik aarzelde dus geen moment. En inderdaad, wat een geweldige meid is dat. Superslank, mooi, een bijzonder fraai poppetje en zo geil als boter. Het eerste wat ze op het bed tegen me zei was de vraag of ik van kussen houd. Kijk dat hoor je niet altijd, dus ik zei gretig, ja, ja. Ik ben er dol op, zei ze ook nog. En ze voegde er aan toe dat ze ook dol is op een blowjob, mijn specialiteit, zei ze. Ik wist, dit kan niet meer stuk gaan. En zo was het. Geweldige sex, je kan heel goed met haar praten (in ook nog prima Engels) en lachen, wat een leuke meid. Een absolute topper.

Bijkomen in de sauna, de jacuzzi en lezend op een van de banken. Dat lezen duurde niet heel erg lang want de ruim aanwezige dames (ik telde er negen) compenseerden het gebrek aan mannen gisteravond (dat zal wel aan het slechte weer hebben gelegen) met een fraaie dansuitvoering. Ze fokten elkaar op, daagden elkaar uit en toonden gretig volop alle fraaie plekjes van hun lichamen. Wat een show.

Daardoor opgewarmd was ik klaar gestoomd voor mijn tweede topper van de avond. Ik streek neer bij Liana (ik had zin in grote tieten), welbekend van Marisol en Gallardo. Een hele aardige, leuke, lekkere meid, waar je ook geweldig mee kunt kussen c.q. tongen. Het welbekende repertoire met haar volledig doorgenomen. Ik trof het wel donderdagavond.

Volledig bevredigd ben ik huiswaarts getogen. Saunaclub Venus is een topclub gevuld met mooie naakte vrouwen die je niet alleen dansend kunt bewonderen maar waarmee je je ook prima kunt amuseren en, ja niet te vergeten, die je ook nog kunt neuken. Het seizoen is weer geopend.

cootje
9 april 2022, 12:08
Gisteren weer tijd in de Kino doorgebracht met Liana.
Wat, net als in VM, een heerlijke ervaring is.
Heerlijke borsten en een zoen kampioen.

Wat borsten betreft hou ik ervan toch wat in de hand
gevuld te krijgen. Helaas is Riana er al een hele tijd niet
meer, maar alternatief is natuurlijk Mirela.
Sandra met de siliconen bommen, en Sabina.
Die van Monica laten zich ook goed verwennen.

Iemand nieuws of Gia nog terugkomt?

Johnsonxxx
9 april 2022, 16:08
...
Iemand nieuws of Gia nog terugkomt?

Gia was naar haar thuisland omdat er een kleine ingreep nodig was (kleinde operatie). Ze had naar mij toe de verwachting uitgesproken met 3-4 weken weer terug te zijn. Dat is inmiddels wel een week of 8 geleden. Wellicht dus wat complicaties gehad, maar ik verwacht haar zeker eerdaags weer terug. Heb helaas geen tel nummer van haar, dus het is afwachten.

gr Johnsonxxx

RobOpzoek
9 april 2022, 17:31
'QR code bleek niet meer nodig". is alles vrij gegeven? Wat heb ik gemist?

schoolmeester
9 april 2022, 17:46
Misschien iets vaker op dit forum kijken..... blijf je op de hoogte.

Groet, schoolmeester.

bertje600
9 april 2022, 22:26
Misschien iets vaker op dit forum kijken..... blijf je op de hoogte.

Groet, schoolmeester.

En blijven lezen en ook meer postes doneren.
Dan weten de mannen met witte jassen ook waar ze aan toe zijn iedere keer

mentholbear
10 april 2022, 01:32
'QR code bleek niet meer nodig". is alles vrij gegeven? Wat heb ik gemist?

Yep. Bij de meeste clubs geen qr code, masker of 1,5 meter meer nodig. Terug naar het ouwe normaal.

RobOpzoek
10 april 2022, 10:56
Yep. Bij de meeste clubs geen qr code, masker of 1,5 meter meer nodig. Terug naar het ouwe normaal.

Dank, het zal wel aan mij liggen dan. Ik heb de ophef meegemaakt twee jaar geleden toen de extra controles erin kwamen. Grote ophef daarover en aandacht op het forum. Nu het vrij gegeven wordt geen groots bericht. Althans, ik heb het gemist. Maar ik mis wel meer ben ik bang. Op de websites van de club ( Venus, Goch) ook geen 'afschaffingsbericht' kunnen vinden van het opheffen van de maatregelen.

Dank voor de reactie.

mentholbear
10 april 2022, 22:34
Op de homepage van het forum staan enkele banners van clubs waar de regels zijn opgeheven.
Maar inderdaad geen rooie koeienletters over de afschaffing. Wellicht onder het mom van geen nieuws is goed nieuws ;)

En ergens in een draadje kwam als ik me niet vergis de afschaffing wel ter sprake, waarbij een hoop afwachten zou zijn wat de clubs in welke regio nou precies zouden doen.

WANDELAAR5
11 april 2022, 12:48
Gisteren een leuke dag gehad in Venus. ‘S ochtends vertrokken onder een stralende zon. Alleen een blik op de thermometer (7 graden) gaf aan dat het minder lekker weer was dan het leek. Ik verlang toch wel weer naar de zomer en lekker buiten zitten tijdens mijn SC bezoeken. Tot Arnhem voortgesukkeld en over de grens kon ik mijn Zeer Snelle auto de sporen geven. BREAKING het hel stuk vanaf de grens tot Hamminkeln geen wegwerkzaamheden! Ik wist niet dat dit nog kon in het land van de Baustellen.

Buiten eerst even een selfie gemaakt voor de club om sommige schatjes te vertellen dat ik vreemdging en aan anderen mijn komst aan te kondigen. Daarna naar binnen gegaan (mijn gratis entreebewijs werd zonder problemen geaccepteerd) en om 11:15 bleken er al 5 dames aanwezig, waaronder de nieuwe Bahar. Later sprak ik een Nederlander die erg tevreden over haar was. Enige minpuntje, zeker in een FKK club zijn haar wat slap hangende borstjes. Een beetje als een bepaalde dame in Sixsens, die het niet waardeert als ik dat op dit forum zet ;). Een mooie lange slanke dame met lang donker haar. Lijkt een beetje op Marianne. En zondag hebben de dames kleren aan, zodat die borstjes mooi in een bikinitopje verpakt waren. Later kwam er ook nog een andere nieuwe dame: de blonde Bulgaarse Stella. Een dame die de verleidingskunst goed beheerst en die erom vraagt om een keer uitgeprobeerd te worden. Afijn, begonnen met een prima kopje dubbele espresso (ik begrijp de kritiek op de koffie van sommige ijsberen eerlijk gezegd niet, maar misschien zijn dat capucino liefhebbers of zo?). Ze gebruiken goede bonen die vers gemalen worden.

Daarna door naar het ontbijt. Het ontbijt (voor mij meer lunch) is prima verzorgd met lekkere verse broodjes, warme worst en gebakken ei, tomaat, komkommer, feta, kaas, vleeswaren en zoet beleg. Rond half 1 kwam Lidia ontbijten die nu weer Liana als naam gebruikt. Een mooie dame met heerlijke stevige C/D borsten en een top service. Ze moest nog ontbijten, dus ik heb even nog een kleinigheid gegeten en daarna de kamer op. Het werd weer een hele goede kamer.

Na de kamer nog snel een laatste broodje gegeten, maar om kwart voor 2 was al begonnen met het uitruimen van het buffet. Er kwamen 2 Nederlandse ijsberen binnen die daardoor helaas net achter het net visten. Ik sprak ze later in de bar. Ze waren begonnen aan een motor toertocht en dat deden ze traditioneel met een SC bezoek. Ze vonden Venus erg tegenvallen. Klein, weinig vrouwen, leeg buffet. Ze vroegen zich af waarom ik er vaker kwam. Toen heb ik ze verteld over het hoge service niveau van de dames en het uitzicht op de danskooi vanuit de jacuzzi. Ik weet niet of het over kwam. 1 van hem zocht een dame zonder tattoos. Gelukkig was Marianna er, maar die vonden ze weer te onvriendelijk kijken. Nou ja, ik heb ze gezegd dat ze elke aanwezige dame die hun wel beviel mee zouden kunnen nemen naar de kamer, omdat de service vast staat en dat ze ook niet over de prijs hoefden te onderhandelen. Toen werden mijn verdere woorden gesmoord in een begroeting door Sabina. Marianna besloot er ook nog eens bovenop te komen liggen. Sabina heeft gelukkig haar natuurlijke postuur weer terug. Ik vond die hele slanke uitvoering van haar wat minder aantrekkelijk. Maar dat is persoonlijk.

Sabina had een afspraak, dus met Marianna de kamer op. Die kamers zijn ook altijd top. De kamer liep zelfs uit naar 1,5 uur. In 2020 heb ik verreweg de meeste kamergangen met haar gedaan. Maar nu ze weer weg is uit Sixsens is het aantal fors gedaald. Tsja ik kan maar in 1 club tegelijk zijn en ik heb gewoon meer keuze aan dames met top service in Sixsens.

Marianna vertelde mij dat er tot eind februari een groot mannenoverschot was, maar vanaf maart niet meer. En inderdaad was de club extreem rustig. Ik denk maximaal 5 van de 10 kamers tegelijk bezet. En ik denk ook dat de dames maximaal 2 kamers hebben gemaakt tot 21:00 uur toen ik de club verliet. Dus jullie kunnen weer gewoon naar Venus zonder bang te hoeven zijn voor een zee van wit en een gay bar.

Na die kamer even lekker in de jacuzzi gebubbeld. Die stond op 31 graden. Warm genoeg, maar niet heel warm. Met uitzicht op de danskooi is het daar altijd zeer goed vertoeven. Daarna in de bar nog lang gekletst met de NL klant van Bahar. Was gezellig. Toen het menu eens goed bestudeert. Je moet aan de bar bestellen. Er zijn pizza’s voor €9 (sommigen wat meer), vlees met friet of groente (schnitzel vanaf €9 tot steak voor €20), diverse pasta’s (penne of spaghetti) en salades. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een gamba salade van €16. Daar krijg je 3 hele kleine vers afgebakken broodjes bij. Ik moest een tijd wachten en kreeg een wekker mee in de vrom van een dikke credit card die af ging zodra het klaar was. Uitstekende kwaliteit, duidelijk vers. En het was net genoeg.

De derde kamer zou er natuurlijk 1 met Sabina worden. Maar om de hereniging met Liana te vieren haar ook meegenomen voor een trio Tsja met het zigeunertemperament van Sabina werd dat natuurlijk een topkamer. En de wedstrijd wie mijn nummer 1 zou worden is geëindigd in een gelijkspel. Sabina zoent wat dieper en heviger, Liana pijpt met wat meer gevoel en Sabina neukt wat beter, alleen die wil dat alleen met van die dikke rode condooms. Ik neem altijd eigen Passante condooms mee in mijn eigen maat en die knellen minder. Geselecteerd uit meerdere soorten als de fijnste door een andere DVP. Sabina heeft ooit last gekregen van Durex condooms en wil geen ander type. Daardoor werd het toch een gelijkspel.

Na het douchen even opdrogen in de bar en het vocht aanvullen. Sabina trok alle dames en 2 ijsberen de “dansvloer” rondom de kooi op en er werd nog even een dansshow weg gegeven. Na dit mooie uitzicht rond 21:00 uur de club verlaten. De thuisreis ging probleemloos. Door het schrijven van dit verslag geniet ik nog weer extra na van een mooie clubdag gisteren. Dank aan de BRVDM jury, Willem2 en Venus voor de vrijkaart die mij heeft doen besluiten vanuit Tilburg weer eens richting Den Bosch-Arnhem te rijden ipv via Eindhoven naar Vaals!

Manbijtkat
13 april 2022, 21:50
Na een winterslaap te hebben gedaan op het gebied van saunaclubs, ben ik voor het eerst in 6 maanden weer op Venus geland. Extra dank aan Willem2 voor de vrijkaart.

Na een voorspoedige reis rond 11:15 de parkeerplaats opgedraaid. Hier stonden zo'n 5 bolides. Het inchecken met de vrijkaart ging vlot, en heb bij de theke nog effe de nieuwe manier van eten aangehoord (ookal wist ik hoe dit werkte door mijn fantastische mede-beren op dit forum). Snel het berenvel aangetrokken en als een caffeïnejunkie op zoek naar kaffee!

Genietend van mijn bakkie pleur, zat daar aan de bar onze lieftallige Melodie met haar puppyoogjes me aan te staren. Heb d'r sinds haar Venus-comeback nog niet hier ontmoet. Niets acclimatiseren vandaag, koffie opdrinken en hup de kamer met haar op! Achteraf geen spijt van gehad, want de rest van de dag was ze nauwelijks beschikbaar. Dat Melodie een servicekanon is, weten we. Alles er op en er aan en uiteindelijk bijna 2 uur met haar gekamerd voor 200.

Bijkomende van de top-sessie gebruik gemaakt van de welness. Binnen jacuzzi was heerlijk warm, buiten iets minder warm. Omdat het toch zo'n 20 graden was, had ik daar geen probleem mee. In de middag stroomde het toch redelijk vol met zo'n 20 ijsberen, maar ook 16 dames beschikbaar. Ook nog even wat gebabbeld met een paar vriendelijke Nederlandse ijsberen.

Voor ronde 2 stond Sabina op het programma. Ze was iets voller dan mijn laatste bezoek aan haar, vind ik helemaal prima zo! Lekker wulps. Ook wel een leuke afwisseling als je het mij vraagt, van gfe met Melodie naar porno met Sabina. 100p60 betaald

Daarna even kennis gemaakt met de voor mij nieuwe menukaart. Iedereen heeft er zijn mening over, maar ik vind het prima op deze manier. Ik eet niet superveel, maar dit was lekker en vers bereidt.

Na het uitbuiken in de jacuzzi, was het tijd voor de laatste ronde. Aangezien ik al aardig gesloopt was door Sloopkogel Sabina, had ik een 50p30 sessie in m'n hoofd. Door onze secretaresse look-a-like Marianna werd ik na het babbelen mee de kamer opgesleurd. Nou vooruit, even stoom uitblazen. Nadat mijn soldaat zijn losse flodders had geschoten. Was het voor mij tijd om huiswaarts te gaan.

De algemene indruk na 6 maanden was erg goed. Er was nog wel eens een scheve verhouding qua beren/dames, maar vandaag was dit niet het geval. De nieuwe manier van eten bestellen bevalt me. 3 geweldige kamers gemaakt met drie toppers. Ook zaten er wat voor mij nieuwe dames tussen. Helemaal prima, ik offer me op om ze de volgende keer uit te proberen :)

DutchZeus
18 april 2022, 10:50
Ik wil deze zomer een keer naar de club om lekker buiten te relaxen. Het lijkt me ook heerlijk om buiten sex te hebben daar. Misschien met Anka. Gebeurd dat vak in de zomer?

cootje
18 april 2022, 11:09
Voor het corona tijdperk zeer vaak. Nu sex in lounge en kino weer kan, zal buiten ook geen probleem zijn. Maar niet alle dames zijn daar voor in.

mynasch
21 april 2022, 09:27
Woensdag 20 april 2022 Bezoekje SC Venus
:):betrunken::betrunken::):):betrunken::betrunken: :):):betrunken::betrunken::):):betrunken::betrunke n::)

Er was maar één hoop vandaag, en dat was om Melody weer eens te ontmoeten. Ze zou er “definitely” zijn, maar we hadden geen tijd afgeproken. Als een tiener op weg, helemaal een beetje zenuwachtig….en op een zonovergoten parkeerplaats om 10:57 mijn autootje neergezet om de club binnen te stappen. Eerst een kilo paaseitjes aan de verbaasde balie mijnheer overhandigd, maar daar had ik de rest van de dag plezier van.

Gauw omgekleed, en vastgesteld dat Melody er inderdaad was (volgens de theke mijnheer), maar al op een kamer was…. Het zou toch niet….
De tijd moest toch doorgebracht worden, klets praatje met Isabelle, kletspraatje met Anka, beetje gesmoesd met de barmevrouw genaamd Ramona (helaas alleen achter de bar). Saunaatje genomen, nog eens een praatje met Monica, een lunch genuttigd, beetje in het zonnetje gehangen….

En terwijl op een bank hing zette naar later bleek Liana zich naast mij. Ik had inmiddels een kleine 1.5 uur gewacht, en door al dat vrouwelijk schoon gierden de geilheid door mijn aderen, vooral in de lagere gelederen. Leuke vlotte tante die Liana, die ik wel eens eerder had gezien in zowel Villa Marisol als in Sixsens. Daar schijnt ze uitgemikt te zijn een maandje geleden. Knoop doorgehakt (je weet nooit hoe lang die pannekoek sessies van Melody duren nietwaar…), en met Liana op de kamer. Al haar beloften volledig waargemaakt. Uiterst genoeglijke kamer, met plezierige tongzoenen, lekker nat, mooi meid die geniet van zachte aanrakingen, en een huid heeft die sterk reageert op allerlei aanrakingen. Genoot van mijn liefkozingen en kwam super nat klaar. Even bijkomen, en toen was ik aan de beurt. Gave blow job, en een aktieve neuk partner, die de kleine mynasch als een behendige amazone klaar stoomde. Dat heeft Liana meer gedaan. Ik genoot van deze sessie, en ben blij met de kennismaking. Vraagt om verdieping….

Terug naar de bar, beetje gedouched, en zette mij op de bank om een showtje te bekijken, en hops daar vloog Melody mij om de hals. Niet meer verwacht, toch gekregen… en wat een super sessie werd het met deze intens beminnende Melody. Op nieuw een top kamer-sessie met alles erop en eraan. Teer beminnend, plezierige playlist, gave zoenen, een blowjob van de bovenste plank, mijn hele lichaam in vuur en vlam. Ik begrijp waarom ik weer een beetje zenuwachtig was toen ik de club binnen stapte! Dank Melody voor je inspanningen en gecreëerde illusies die even werkelijkheid werden.

Kortom een prima daagje: de Anwesendheid liste was uiterst accuraat: Isabelle, Monica, Anka, Liana, Cataleya, Sarah, Eugenia, Sabina, Marianna, Melody, Rebecka, Stella, Ramona (bar), Tuk (massage),
Dank aan Venus!

:):betrunken::betrunken::):):betrunken::betrunken: :):):betrunken::betrunken::):):betrunken::betrunke n::):):betrunken::betrunken::)

lekkerboemsen
21 april 2022, 20:51
Vandaag voor het eerst in 3 jaar weer eens een bezoek gebracht aan Saunaclub Venus. Het was de hele dag rustig, veel dames waren vrij en baalden zichtbaar. Het was namelijk al de derde dag op rij dat er wenig klanten waren. Dit vanwege de paasvakantie in Duitsland. Dus er was voldoende keuze. Ik heb 3 kamers gemaakt gedurende de dag. De eerste was van Liana. Ik herkende haar qua uiterlijk nog wel in de dame die ooit bij Golden Dreams actief was. Daar nooit met haar gekamerd, ze was toen echt een stunner. Nu wat ouder geworden maar op basis van de reviews haar gekozen voor 50P30. In 1 woord fantastisch. Lekker tongzoenen en vrijen, lekker pijpen en daarna in cowgirl positie lekker het condoom volgespoten. Ze vond het wat snel, maar ik was er gewoon aan toe. De tweede dame heb ik ook op basis van de ervaringen gekozen, Marianne . Helaas had ik geen klik met haar en heb de kamergang afgebroken na ca 10 minuten toen ze begon over moet ik je met de hand abspritzen laten. Dat vond ik zo'n afknapper. Zoals gezegd er was al geen klik, geen aanstalten maken om te tongzoenen, gewoon koud en afstandelijk. Kan gebeuren, voor mij eens maar nooit weer. Het is dus niet bij iedereen goed. Ook hier 50P30 of beter 50P10. Daarna wat gegeten . Bij het eten Xenia ontmoet, een wat oudere Duitse . Op de aanwezigheidspagina staat 37, maar ik denk dat je daar wel 10 jaar bovenop kunt tellen, maar echt een geile uitstraling heeft ze. Daar na het eten mee gekamerd. Zoent ook niet bij 50P30, maar de sessie was in 1 woord GEIL. Geile taal en neuken met een echte H*er. Fantastisch klaargekomen bij deze temeier. Daarna huiswaarts gegaan.
Geen gebruik gemaakt van sauna en whirlpool, de accomodatie was echter top. Alleen het kluisje was zeer gammel. BIj het sluiten bleek er wel 4 centimer speling te zitten op het slot. Medewerker ging het maken en kon het tot 2 cm terugbrengen. Vond het gek dat ik geen andere sleutel/locker kreeg. Maar goed mijn waardevolle bezittingen dus maar in het kluisje bij de balie opgeborgen, ook geen probleem.

edwinhotel
21 april 2022, 23:03
Vandaag sinds 2 maanden weer naar een van mijn favoriete clubs en omdat ik had begrepen dat Liana (voor bekenden Lydia van SS) hier ook geland is en op de awl stond en Melodie ook aanwezig zou zijn moest het wen topdag worden, Sabina wist al dat ik kwam en had me al gespot maar begon later. 12.40 binnen en helaas nog geen Melodie te zien maar daar was Lydia idd een paar kilo erbij maar ik houd er van en ondanks dat we elkaar wel kennen maar nooit gekamerd hebben hebben we die schade ingehaald en wat is ze lekker. Details hoid ik voor me. Goede 1.5 uur gedaan en lekker douchen en ff wat drinken, bij de bar geen Melodie maar wel Sabina en die liet er geen gras over groeien geen pauze maar aan de gang dus een heerlijke 2.5 uur met haar doorgebracht wn het menu afgewerkt. Na terugkomst in de bar zat daar Melodie ennzij herkent je meteen dus even lekker zitten kletsen om vervolgend 2,5 vol gas aan de gang te gaan en zij is voor mij echt de allerbeste, lang geleden dat ik zo ben klaargekomen …. Over twee weken weer

Patjax
23 april 2022, 08:33
The end of the road

De laatste halte van mijn in maart roert Patjax zijn staart tour zou sowieso Venus worden. De planning was om er woensdag 30 maart heen te gaan. Exact drie jaar nadat ik voor het eerst een sexual footprint in dit erotisch etablissement in het sexstelsel der ijsberen had gemaakt. Op de 21e kreeg ik een berichtje van een beginnend beertje met hoe het zat met het reilen en zeilen in een SC. Na wat heen en weer gecorrespondeer raadde ik hem gezien zijn voorkeuren aan om als eerste club Venus te doen. Hij zou het fijn vinden om zijn eerste stapjes onder begeleiding te doen en bleek donderdag de 31e te kunnen. Mijn bezoekje daarom een dagje doorgeschoven.

De weg erna toe werd gekenmerkt door alle varianten van rijdende obstakels en rond 13.30 uur reed ik mijn boodschappenkarretje het voor de helft gevulde parkeerterrein op. De kentekenplaten lieten zien dat er sprake was van een Nederlandse invasie van dit sexplaneetje. De Satanische Surferdude had een schrijfsel van mij over een haaienbassin als waardig genoeg bevonden om er een vrijkaartje aan toe te kennen. Deze werd vlotjes geaccepteerd net als mijn QR-code. Met de gebruikelijke attributen mijn weg vervolgd richting kleedkamer om daar als ervaren ijsbeer weer uit te stappen.

Allereerst richting bar gelopen voor een sjuutje. De verwelkoming door de dames na mijn afwezigheid hier van vier maanden was zoals verwacht allervriendelijkst en allerhartelijkst. Ik werd meteen gewezen op de aanwezigheid van het beginnend beertje (Wedge). Nadat ik kort met de dames bijgepraat had mezelf verontschuldigd en richting Wedge gegaan. Kennisgemaakt en kort uitgelegd hoe het er in een SC aan toe gaat. De zenuwen gierden door zijn lijf en nadat deze ietwat verdwenen waren had hij Sara op het oog om hem van zijn clubmaagdelijkheid af te helpen. Kort daarop kwam ze toevallig hallo tegen mij zeggen en als een SC Robert ten Brink als lovebroker opgetreden om de twee aan elkaar te koppelen. Zij had een afspraak en zou daarna naar Wedge komen.

Als ze wegloopt zie ik de dame die achter haar op het bankje zit en misschien wel de laatste is die ik hier verwacht had. Al vanaf mijn eerste bezoekje ooit aan een club, toevallig in dezelfde plaats maar dan een anderhalve kilometer verderop, kruisten onze wegen in diverse clubs. Ze was nooit het dertien in een dozijn doorsnee Roemeense. Een beetje een glitter en glamour diva. Dan weer eens gala gloves, dan weer eens een hoed of een te grote zonnebril en vaak een wijntje voor haar neus. Er hing altijd een zweem van sex over ons heen als we elkaar troffen maar op de een of andere manier kwam het er nooit van. Een toevallige ontmoeting met haar halfzusje in de zevende hemel van het sexstelsel zorgden voor een "schoonbroerstatus" en nadat zij gestopt is hadden we elkaar niet meer getroffen. We kwamen tot de conclusie dat vandaag het maar eens moest gebeuren maar het zou er uiteindelijk weer niet van komen. Misschien is het niet voorbestemd dat we ons ooit samen aan de vleselijke lusten onderwerpen.

Zoals afgesproken meldde Sara zich netjes bij hem en dit zorgde ervoor dat ik bij Sabina al snel marked for sex werd. Ik wees haar op het feit dat ik nooit gebruik maak van haar diensten als eerste kamer omdat ik dan compleet weerloos volledig verslonden word door deze zwarte panter. Ze stribbelde tegen dat ze rustiger was geworden. Ik counterde door te zeggen dat als ze eenmaal op stoom is dat ze doordendert als een locomotief zonder noodrem. Schoorvoetend gaf ze me gelijk dat ze als fluffer niet de meest geschikte kandidate was.

Amazone Anka
Ik zat op de lange bank tegenover de bar en Anka liet zich verleidelijk naast mij op de bank ploffen. Even bijgepraat en ze zei dat ze last van haar rug had. Hint hint hint. Ik vroeg of zij voor de rol van fluffer wilde gaan en een glimlach op haar gezicht verried haar instemming. Zij ging kijken of er een sleutel beschikbaar was en bij terugkomst stak ze deze triomfantelijk in de lucht. Op de kamer ging het brilletje af. Vaak heeft een brilletje een meerwaarde qua uitstraling maar bij Anka doet deze juist afbreuk aan haar prachtig gezichtje. Eerst haar rug onder handen genomen met een massage. Nadat het gewenste resultaat was behaald mijn vingertoppen lichtjes over haar lekker lijfje laten gaan. Gezien haar reactie hierop bleek dat ze volledig ontspannen was. Ze vond het tijd worden om een wederdienst te verlenen. Het gebruikelijke natte doekje verwarmde ze eerst voor op haar bovenbeen alvorens ze hem gebruikte. Haar BJ was langzaam en subtiel. Hierna zadelde ze zich als een volleerd amazone in cowgirl over mijn edel deel. Om in hippische termen te blijven was het een dressuur ritje in slowmotion totdat de finish was bereikt. Technisch gezien is alles van een hoog niveau maar toch voelt het allemaal klinisch aan. Geen enkel moment heb je het gevoel dat het kan uitmonden in down and dirty stomende sex. Zou een perfecte gezelschapsdame (lees escort) zijn.

Bij terugkomst even met Wedge gesproken en zijn eerste ervaring was wat teleurstellend maar de zenuwen waren nu weg. Hij ging voor een trio met Ella en Oana en na een sigaretje en sjuutje besloot ik om te herstellen in het bubbelbad. Nadat Wedge met een glimlach van oor tot oor is teruggekeerd besluiten we dat we de menukaart eens aan een test gaan onderwerpen. Een hele vooruitgang en het smaakte dan ook heerlijk. Relaxt uitgebuikt en ondertussen wat gedold met een aantal dames waarbij Rebecka weer grappig uit de hoek kwam en lekker recht door zee is.

With the new wife away the old ones come to play
We zitten in het gezelschaphok en Sabina komt informeren hoe lang ik nog nodig heb om uit te buiken. Als ook Eugenia erbij komt dan claimt Sabina een afgesproken trio. Eugenia corrigeert haar en zegt dat Cataleya ontbreekt voor een herhaling van de afgesproken herhaling van onze foursome. Ik zeg dat ik sowieso nog minimaal een kwartiertje nodig heb om het eten verder te laten zakken. Sabina besluit de bar weer in te lopen en ik draai me om naar Eugenia die achter het tussenmuurtje is gaan zitten en zeg haar dat het een leuke grap zou zijn als we van de gelegenheid gebruik maakte om ons te verstoppen op een kamer. Ik voeg er aan toe dat dit waarschijnlijk geen reden is voor Sabina om zich hierdoor tegen te laten houden. De door velen als allermooiste van Venus maakt ook haar opwachting en doet een poging om mij ditmaal wel in haar net te doen verstrikken. Bij de laatste paar bezoekjes had ze telkens achter het net gevist. Eugenia liet zich subtiel "shall I get a key" ontvallen. De allermooiste verontschuldigde zich bij haar omdat ze niet in de gaten had dat wij al iets hadden afgesproken. Op zich ook niet verwonderlijk omdat we niet zoals gebruikelijk bij elkaar zaten. Als Eugenia terug is met de sleutel loop ik achter haar ranke lijfje aan. Sabina zit aan de bar en ik tik haar aan en maak met mijn hoofd een kom mee beweging. Ze hupt van de kruk en loopt mee.

Op de kamer natuurlijk eerst even Sabina geplaagd. Ze dacht werkelijk dat ze buiten de boot was gevallen. Mijn beloning liet niet lang op zich wachten. Haar tong zocht de mijne op en passioneel speelden ze met elkaar terwijl Eugenia zichzelf vermaakte met mijn vleeslolly. Sabina wilde ook haar portie en daalde af. Beide dames likten en zogen er lustig op los. Voor mij was het genieten in het kwadraat en bewezen de dames de meerwaarde van een trio. Na dit prachtig duet namen de dames beurtelings een solo voor hun rekening terwijl de ander tongtikkertje kwam spelen. De dames vroegen om de volgorde voor de rodeorit. Omdat ik van beiden wilde genieten eerst Eugenia in de wetenschap dat als Sabina losgaat mijn kruit er niet tegen bestand is en deze tot ontploffing wordt gebracht. The big bang vond inderdaad plaats bij Sabina. Nog even gedrieën op adem gekomen om na een uur moe maar voldaan de kamer te verlaten met de twee dames waarmee ik het meest heb gekamerd in Venus.

Na een verfrissende douche even met Wedge gesproken. Hij had ondertussen Isabella aan zijn degen geregen. Hij wilde de dag afsluiten met een bang en besloot Sabina te vragen om zich van deze taak te kwijten. In het gezellige hok kwamen Mariana en Rebecka binnen. Ik zei tegen Rebecka dat ik wel verwacht had dat ze naar mij was gekomen om haar kamertje op te eisen wat ik destijds beloofd had. Ze zei dat ze het er net met Mariana over gehad had en dacht dat ik het vergeten was. Eugenia kwam binnen en ik vroeg haar of ze antwoord kon geven over zaken die ik afspreek. Zonder te weten waarover het ging antwoordde ze dat ik deze altijd nakwam. Rebecka vond het een geschikt moment om hem in te lossen maar ik moest nog herstellen van het triootje. De dames gingen de bar in en Wedge kwam binnen om afscheid te nemen. Ook het mooiste meisje kwam binnen en vroeg hoe de vlaggenstok erbij hing. Ik zei dat ik nog wel minimaal een half uurtje nodig had. Ze zei dat ze later terug zou komen en fladderde weer weg. Nog wat gedold met eerst Sabina en daarna Ella. Dan komt de mooiste binnen en ik weet dat er geen ontkomen meer aan is.

Could you be
The most beautiful girl in the world
Could you be
It's plain to see
You're the reason that God made a girl
Oh, yes you are

Het mooiste meisje van de klas
We kennen ze allemaal. Het meisje dat door de jongens wordt bestempeld als de mooiste. A league of her own, vaak onbereikbaar en voor velen de "natte" droom. In de alternatieve realiteit van de SC met zijn eigen regels geldt dit niet.

Nadat we even bijgepraat hebben gaat ze voor de sleutel. De wijze waarop ze haar heupen laat wiegen en haar kontje heen en weer laat deinen maakt haar alleen nog maar begeerlijker. Om haar schoonheid te onderhouden maakt ze toevalligerwijze gebruik van producten van de firma waarvoor ik werk. Ze had toen een kennis van mij een bezoekje aan Venus had gebracht al via de tamtam laten weten dat de bodem in zicht was en het haar niet gelukt was deze te bestellen. Ik had haar laten weten dat ik deze bij een volgend bezoekje zou meenemen. Op de kamer deze overhandigd. Ze laat zich ontvallen dat ze graag totdat de club gaat sluiten bij mij wil blijven en met smacht zat te wachten op een massage van mij. Lachend voegt ze eraan toe dat de olie nu voor haar is aangezien dit mijn laatste kamer is en de dame (meestal Eugenia) daarna de olie mag hebben.

De massage doet haar goed en hierna vervolgen we met wederzijdse strelingen waarbij haar mond de mijne opzoekt en haar tongetje een spelletje "kom je buiten spelen" met de mijne doet. Ze herpositioneert zich en van eerdere erotische encounters weet ze precies wat mijn voorkeuren zijn en schroomt dan ook niet om dit ten volle uit te buiten. Een sensuele BJ wisselt ze af met een edging HJ met fluwelen touch. Momenten voor de eeuwigheid. We naderen het uur en na een kleine pauze geef ik haar de vrijheid in de keuze waarop ze mijn potentiële nazaten een kansloze dood wil injagen.

Er waren tijden dat ik het verorberen van mannenpap door een dame vond getuigen van een vorm van disrespect en het als not done beschouwde totdat een Poolse op de Vulkaan er zich niets van aantrok en zich tot de laatste druppel laafde aan het witte goud. Tijden veranderen en inmiddels geniet het spuiten van babychampagne in een gewillig mondje de voorkeur boven het noodzakelijke kwaad van de daad.

De voorgaande keren is de mondelinge variant nooit ter sprake gekomen. Ditmaal geeft ze aan dat ze graag hiervoor opteert. Als een mooie meid dit wilt dan ben ik de laatste die haar dit zal ontzeggen. Ze brengt hem in no time weer dusdanig dat hij fier en strak overeind staat. Beetje bij beetje voert ze het tempo op totdat ze krijgt wat ze wilt. In de AST hebben we het over festivals en ze oppert de suggestie om er eens samen eentje te bezoeken. Er is bijna anderhalf uur verstreken en ik stap van het bed. Ze vraagt wat ik denk te gaan doen en leg haar uit dat ik gezien de neerdwarrelende sneeuw en het feit dat ik de raceslicks alweer onder mijn boodschappenkarretje heb gelegd het verstandiger vind om te gaan. Ze lacht en zegt dat als de omstandigheden erger worden ik altijd bij haar kan blijven slapen. Een aanlokkelijk aanbod maar verre van verstandig. Met een pruillipje legt ze zich erbij neer.

De kouwe kermis oftewel dom, dommer, domst
Het is het najaar van 2018 als ik voor het laatst met een dame geconfronteerd wordt wiens sjoemelsoftware bestaat uit het figuurlijk naaien van een klant. Het frappante is dat het de derde keer is en met alledrie de dames was ik al vaker op de kamer geweest. De drie zouden nooit meer als sparringspartner dienen voor horizontale gymnastiek.

Bij het afrekenen blijkt al snel dat de mooisten vaak niet de slimsten zijn. Hoewel ze op de kamer blijk geeft van wetenschap van het KYC (know your client) principe blijkt deze net zo vergankelijk dan de natte sneeuw die buiten valt. De €200 voor anderhalf uur en het proteïnetoetje in het mondje van het prachtige snoetje is volgens haar te weinig. Volgens haar zijn we 1 uur en 45 minuten op de kamer geweest en moet er dus nog een additionele €25 bij. Werkelijk? Ten eerste is er het feit dat ze op de hoogte is dat mijn playlist altijd een marge van 5 minuten heeft op de kamertijd en ik dus aantoonbaar kan laten zien dat we anderhalf uur weg zijn geweest (dom). Ten tweede heeft ze niet eens gevraagd wat ik kreeg voor de meegebrachte producten die een waarde van een uurtje kamer vertegenwoordigen als zij ze moet kopen (ik zou altijd niks hebben gezegd. Dommer). Geen zin in een discussie en ik maak aanstalte om richting kluisje te lopen voor de €25. De boosheid en irritatie druipt van mijn gezicht en in een poging om de meubelen te redden zegt ze dat de €200 goed is mede omwille van de spulletjes die ze gekregen heeft en vraagt of alles ok is. Haar toontje is er eentje van dat ik blij mag zijn met haar oplossing (domst). Geen enkele behoefte om daar op te antwoorden loop ik weg om me te gaan omkleden. Laat ik het maar houden op Stomme Achterlijke Roemeense Arrogantie.

Ik mag dan een geld schijtende ezel zijn maar zoals het spreekwoord luidt stoot ik mezelf niet twee keer aan dezelfde "steen". Toekomstige opnames voor haar bij deze wandelende ATM zijn verleden tijd. Haar "pasje" is dan ook met onmiddellijke ingang geblokkeerd.

Fazit
* Er is geen club met een dergelijk percentage aan sparringspartners dan Venus.
* De menukaart is een hele verbetering tov de voederbakken.
* De leukste bardame in de clubscene. Mocht ze in de toekomst weer eens voor de bar staan dan is een intiemere kennismaking een zekerheidje.

Geen druppel alcohol gedronken en toch stap ik met een licht katterig gevoel de auto in. Ondanks de vallende (natte) sneeuwvlokken trap ik het gaspedaal duchtig in. Ik blader door het omvangrijke oeuvre van de grootste geilneef onder de muzikanten His Royal Badness. Hij schreef het ooit voor de soundtrack van zijn film Under the Cherry Moon en het is een toepasselijke afsluiter voor mijn dagje Venus.

Sometimes it snows in April
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish that life was never ending,
But all good things, they say, never last
All good things that say, never last
And love, it isn't love until it's past

Bij aankomst thuis is het katerige gevoel weg en overheerst de herinnering aan een heerlijk dagje Venus. Daarnaast heeft ieder nadeel zijn voordeel. Het schrappen van een sparringspartner zorgt ervoor dat de keuzestress een beetje kleiner is geworden. Big thx aan Satanic Surfer, forum en club voor het vrijkaartje.

stimpy3
23 april 2022, 12:50
[SIZE=5]

Volgens haar zijn we 1 uur en 45 minuten op de kamer geweest en moet er dus nog een additionele €25 bij. Werkelijk? Ten eerste is er het feit dat ze op de hoogte is dat mijn playlist altijd een marge van 5 minuten heeft op de kamertijd en ik dus aantoonbaar kan laten zien dat we anderhalf uur weg zijn geweest (dom).

Als je zelfs in venus niet gevrijwaard bent van gemarchandeer over de kamerprijs... oeioeioei. Ik kan me de tijd nog herinneren dat dames je om toestemming vroegen voor 'geen gedoe' omdat kamertijden strak 30 minuten of een uur waren, en als je eerder dan dat van kamer ging was het of het halve of het hele uur volmaken, of de service dermate OK vinden dat dat het gebrek aan extra tijd geen issue was.

DutchZeus
23 april 2022, 15:34
mooi proza, wie is dat mooiste meisje van de klas?

Meme Moo
23 april 2022, 15:47
Patjax geeft een duidelijke aanwijzing in zijn zinnetje ‘Laat ik het maar houden op…’

Player
23 april 2022, 15:48
mooi proza, wie is dat mooiste meisje van de klas?Deze neem ik aan:

Sara is een meisje waar je een klik mee moet hebben dan zal ze ook eerlijk met zijn als ze haar dag niet heeft. De dames zijn ook nensen met gevoelens, heb daar respect voor.

@Patjax Goed nieuws, Ramona aka Mia gaat omwille van veranderingen in de privésfeer haar papierwerk op orde stellen en als alles goed gaat binnen een paar weken terug voor de bar werken. Een verlies achter de bar maar een aanwinst voor de bar.

bertje600
23 april 2022, 15:51
Ze zal wel meer geld nodig hebben.

mentholbear
23 april 2022, 15:59
mooi proza, wie is dat mooiste meisje van de klas?

Zoals DubbelD al opmerkte: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33960-Beste-Recensie-van-de-maand-April-2022-(jury-Liefje)&p=778997#post778997 Er zit een prozaische hint in de laatste 4 woorden van de alinea 'De kouwe kermis oftewel dom, dommer, domst'...

stimpy3
23 april 2022, 16:41
Patjax geeft een duidelijke aanwijzing in zijn zinnetje ‘Laat ik het maar houden op…’

Puh-lease D'r wordt hier een dame met alle egards behandeld (anderhalfuur-sessie, kadootjes plus een extra'tje uit de service) en het is mevrouw nog niet genoeg (aka ze denkt dat patjax een wandelende geldmachine is). Pre-corona durfden de dames zoiets niet te doen, want het was zo'n beetje per direct een andere club zoeken. De dames waren ook bevreesd voor klachten. Dat zo'n dom wicht het durft te proberen is en ontzettend dom, en een teken dat de upsell-verloedering ook in venus de kop op begint te steken. Niet heel verwonderlijk gezien de berenoverschotten, maar hrm.

(also: we kunnen bij deze alle verhalen over 'stamgasten di geen upselltoestanden krijgen / gekende gasten die geen upselltoestanden krijgen' hier ook naar het fabeltjesrijk verwijzen).

Meme Moo
23 april 2022, 16:47
Puh-lease D'r wordt hier een dame met alle egarfs behandeld (anderhalfuur-sessie, kadootjes plus een extra'tje uit de service) en het is mevrouw nog niet genoeg (aka ze denkt dat patjax een wandelende geldmachine is). Pre-corona durfden de damez zoiets niet te doen, want het was zo'n beetje per direct een andere club zoeken. De dames waren ook bevreesd voor klachten. Dat zo'n dom wicht het durft te proberen is en ontzettend dom, en een teken dat de upsell-verloedering ook in venus de kop op begint te steken. Niet heel verwonderlijk gezien de berenoverschotten, maar hrm.

(also: we kunnen bij deze alle verhalen over 'stamgasten di geen upselltoestanden krijgen / gekende gasten die geen upselltoestanden krijgen' hier ook naar het fabeltjesrijk verwijzen).

Helemaal eens, Stimpy.

Voor alle duidelijkheid: ik liet alleen weten dat Patjax in zijn bericht wel degelijk een duidelijke hint gaf welke dame het betrof.

satanic surfer
23 april 2022, 17:25
Upsell lijkt me niet bepaald de correcte term. Als ik me niet vergis gaat dat eerder over extrakosten voor an sich plausibele servicedinges of extraprijs pér tijdseenheid. Dat in dit specifieke geval een moppie 1u30 als 1u45 inschat lijkt me niet bepaald upsell, eerder een tijdsissue. Desondanks natuurlijk ongemakkelijk voor de an sich al elvendutzend deuren wijder dan wijd op een kier zettende ijsbeer via gratis hebbedingetjes (met een waarde van 100E zoals hij het zelf omschreef) in haar handjes te proppen en een flesje massageolie (wat ie blijkbaar altijd doet bij z´n bezoekjes)...Hij wordt dus door de dames waarmee ie frequent kamert al als een gulle ietwat geefgrage gozer ingeschat en tja, als er dan een kwartiertje (25E) DE struikelblok is op een uitgavenpatroon van pak ´m beet minstens 400E (dat er waarschijnlijk nog fiks onder zit want z´n eerste sessie en trio nadien zullen wss ook wel wat langer dan 30 minuten geweest zijn, zeg maar minstens 500E of nog meer) die dag is ergens wel tragikomisch. Jammer voor de betreffende dame dat ze kortzichtig was/is en jammer voor de ijsbeer die daar toch een beetje voor Jan Lul staat met z´n 200E/100Ecadeautje/olieflesje in haar handjes doch om nou te gaan stellen dat door dit voorval er algemeen gezien upsellverloedering als teken in Venus wordt geopperd door sommigen lijkt me wel erg vlotjes geinterpreteerd om het eufemistisch uit te drukken...

Die 5 minuten reserve qua playlist is wel geinig overigens, staat die dan standaard op 90 minuten ingesteld ofzo of is dat eentje van 30 minuten die 3 keer wordt herhaald :rolleyes:...Dom van Sara en ze ontzegd zichzelf in elk geval gratis cadeautjes en een frequente halflangtijdsboeker die zich in z´n hempie gezet voelde..Zeg maar een lose-lose-situation, iets wat men toch ongaarne inmekaarhusselt dunkt me dan...ach...

WA
23 april 2022, 18:55
Laten we het positief houden. Kennelijk is het in Venus mogelijk in tijdseenheden van 15 minuten af te rekenen.