PDA

Volledige versie bekijken : Saunaclub Venus, Hamminkeln, Algemeen

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19

Johnsonxxx
27 juli 2023, 14:39
...
Uiteindelijk 1,5uur met haar op de kamer geweest.
Hopelijk valt dit niet onder pannenkoeken.

Pannenkoeksessie begint bij 2 uur (voor de 'oudere seniore' ijsberen die moeilijk komen ;)) of langer (vanaf 3 uur met Champagne voor de naïeve beren die een meisje als een soort zielenknijper zien met al dat onnozele geklets :eek:) .

Met 1,5 uur kom je hier nog net mee weg :biggrin:

T.T.T.
27 juli 2023, 23:50
Dus als ik het goed begrijp krijg je een fles champagne
bij een date van 3 uur of langer?

pasja
28 juli 2023, 13:45
Hallo Beren!

Alhoewel ik al enige tijd mee lees en ruime wandel erving heb, ben ik nog niet in een saunaclub geweest.
Over een paar weken gaat het er dan toch van komen.Ik ben voornemens naar Venus te gaan.
ik ben echt op zoek naar een club waar je je een hele dag(avond) kunt vermaken.
Naar ik begrijp is de Wellness en het zwembad bij venus ook goed geregeld en zijn daar meestal voldoende dames met een geode service
Of hebben jullie een betere (mooiere) club als advies?
ik lees bijvoorbeeld goed recensies over Babylon en Golden Gate maar die lijken minder faciliteiten te hebben.Ik zou Penelope proberen..30 euro entree ..goed eten .plus tuin met zwembad en sauna

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

IloveSEX
28 juli 2023, 16:47
Dus als ik het goed begrijp krijg je een fles champagne
bij een date van 3 uur of langer?

Die fles champagne mag je gewoon afrekenen a 300euro(?)

schoolmeester
28 juli 2023, 17:04
Klopt, bij saunaclub Venus draait alles om het GROTE geld.

rob45
28 juli 2023, 17:55
Die fles champagne mag je gewoon afrekenen a 300euro(?)Best een aparte regel, bij andere saunaclubs niet tegen gekomen.
Wel dat er een maximum kamerduur was op sommige dagen en/of tijden.

schoolmeester
28 juli 2023, 18:47
Ze hebben er zelfs flessen sterke drank op de drankkaart staan van 2000 euro.
Schoolmeester rijdt de afslag Hamminkeln altijd voorbij.....

rob45
28 juli 2023, 19:32
Ze hebben er zelfs flessen sterke drank op de drankkaart staan van 2000 euro.
Schoolmeester rijdt de afslag Hamminkeln altijd voorbij.....Die zijn bij Theo van Heuft van Yab Yum in de leer geweest denk ik.. [emoji848]

Mooiejoke
28 juli 2023, 19:38
De faciliteiten in Babylon zijn beter. Zeker door het zwembad. Dames in Venus zijn zekerheidjes. Babylon meestal ook heel goed, maar daar kun je nog een misser hebben. In Venus eigenlijk niet.

WANDELAAR5
28 juli 2023, 20:31
In Venus kan het ook mis gaan met nieuwe dames. Ik heb zelf een slechte kamer gehad met Hana bijvoorbeeld. En ik was niet de enige, anders hadden we het nog aan de beroemde klik kunnen wijten die soms inderdaad maakt dat ervaringen met dezelfde dame flink kunnen variëren. En er staan er wel meer op het forum. Meestal verdwijnen die dames dan weer snel. De kans op een slechte kamer is in Venus wel het kleinst van alle saunaclubs waar ik ben geweest op Globe na. En in Babylon is die kans gelukkig ook klein.

schoolmeester
28 juli 2023, 20:48
Bij Acapulco Gold in Ratingen is de kans op een slechte kamer ook klein.
Terwijl dit toch een low budget club is.
Dit geldt tevens voor Penelope in Castrop-Rauxel (zelfde eigenaar).

Groet, schoolmeester.

WANDELAAR5
28 juli 2023, 21:00
Bij Acapulco Gold in Ratingen is de kans op een slechte kamer ook klein.
Terwijl dit toch een low budget club is.
Dit geldt tevens voor Penelope in Castrop-Rauxel (zelfde eigenaar).

Groet, schoolmeester.

Maar daar is de service van de dames vaak meer beperkt dan in Venus en Babylon. Met name een behoorlijk percentage wat niet aan tongzoenen doet. Zeker bij dames die aantrekkelijk en jong zijn.

Giodude
28 juli 2023, 21:38
Ik blijf mij verbazen dat het gros van de beren Venus blijven vergelijken met andere saunaclubs. Het is eerder een Privéhuis ++ dan een saunaclub. De toppers werken voornamelijk op afspraak. Ik ken geen club in NRW waar de dames zo happig zijn op een piccolo als in Venus of zou het zitten in het feit dat ze daar een deel van krijgen. De Champagne verplichting als je langer dan drie uur aan één stuk het gezelschap van dezelfde dame wilt hebben is ooit in het leven geroepen om te dienen als obstakel maar big spenders interesseert dat niets. De dames zullen er zelf geen moeite mee hebben aangezien zij hier ook een deel van krijgen. Om het een ouderwetse uitzuipbar te noemen gaat te ver maar heeft daarmee meer overeenkomsten dan met een saunaclub. Pré corona was het inderdaad een service paradijs maar inmiddels lopen er ook een aantal dames rond die niet aan de verwachtingen voldoen. Roep de dames op in je herinnering van voor Corona en vergelijk ze met wat er nu rondloopt dat is het qua optiek ook een achteruitgang. De nieuwkomers weten zelden het niveau van destijds aan te tikken. De krapte op de kutjesmarkt zal daar zeker in mee spelen.

mager
28 juli 2023, 22:38
Ik blijf mij verbazen dat het gros van de beren Venus blijven vergelijken met andere saunaclubs. Het is eerder een Privéhuis ++ dan een saunaclub. De toppers werken voornamelijk op afspraak. Ik ken geen club in NRW waar de dames zo happig zijn op een piccolo als in Venus of zou het zitten in het feit dat ze daar een deel van krijgen. De Champagne verplichting als je langer dan drie uur aan één stuk het gezelschap van dezelfde dame wilt hebben is ooit in het leven geroepen om te dienen als obstakel maar big spenders interesseert dat niets. De dames zullen er zelf geen moeite mee hebben aangezien zij hier ook een deel van krijgen. Om het een ouderwetse uitzuipbar te noemen gaat te ver maar heeft daarmee meer overeenkomsten dan met een saunaclub. Pré corona was het inderdaad een service paradijs maar inmiddels lopen er ook een aantal dames rond die niet aan de verwachtingen voldoen. Roep de dames op in je herinnering van voor Corona en vergelijk ze met wat er nu rondloopt dat is het qua optiek ook een achteruitgang. De nieuwkomers weten zelden het niveau van destijds aan te tikken. De krapte op de kutjesmarkt zal daar zeker in mee spelen.

Ik sluit me daar bij aan. Vroeger waren er veel betere dames. Mooier en beter service.
Zou het met de emancipatie te maken hebben?

mentholbear
29 juli 2023, 01:25
.Ik ben voornemens naar Venus te gaan.
ik ben echt op zoek naar een club waar je je een hele dag(avond) kunt vermaken.
Naar ik begrijp is de Wellness en het zwembad bij venus ook goed geregeld en zijn daar meestal voldoende dames met een geode service
Of hebben jullie een betere (mooiere) club als advies?
ik lees bijvoorbeeld goed recensies over Babylon en Golden Gate maar die lijken minder faciliteiten te hebben.

Dat de Venus dames over het algemeen een goeie service verlenen, kunnen de meesten beamen. Dat heeft echter ook een keerzijde: pannenkoekers. Mannen die vanwege de goeie service en een leuke klik meerdere uren een dame bezet houden, al dan niet op de kamer. Tel daarbij op dat de club relatief niet zo groot is en niet heel veel dames kan huisvesten, en dat sommige dames van te voren al afspraakjes hebben, komt het wel es voor dat er weliswaar dames aanwezig zijn, maar niet beschikbaar.

De sauna is er meestal wel lekker warm. Die ene buiten staat meestal uit.
De jacuzzi binnen is lekker om in te liggen en die buiten is fijn met een zonnetje (of als het ijskoud is). Temperatuur van het water is soms wat aan de lage kant. Bij aankomst check ik dat meteen en zet em als nodig een standje hoger.
Het zwembad is voor deze badeend geschikt om erin te dobberen, maar ik vind het er niet prettig om in te zwemmen.

Dan liever een ander echt zwembad, zoals bij GG en Babylon. Bij laatst genoemde is die ook nog eens (lichtjes) verwarmd.
Babylon heeft net als Venus en GG een sauna waar je zelf kunt opgieten. GG heeft geen jacuzzi, maar Babylon wel. De stoomcabine van BB is helaas al geruime tijd buiten gebruik.

Zelf vind ik Babylon comfortabeler om een hele dag te verblijven, doordat de wellness, kelder en Kino redelijk rustig zijn om even een dutje te doen. GG en Venus hebben niet echt lekkere plekjes om je terug te trekken.

In de regio heeft een saunaclub in Limburg momenteel de uitgebreidste wellness, met tuin, zwembad, jacuzzi, stoom sauna, 60° bio sauna, 90° Finse sauna en een rustruimte met bedjes voor een achoonheidsdutje. Je moet alleen geen problemen hebben met traplopen.

mentholbear
29 juli 2023, 01:31
Ik blijf mij verbazen dat het gros van de beren Venus blijven vergelijken met andere saunaclubs. Het is eerder een Privéhuis ++ dan een saunaclub.

Ja man, vooral omdat je er maar 1 keer op de avond een bord met eten krijgt ipv onbeperkt kunt opscheppen :roll:

Superjohnny
29 juli 2023, 09:30
Heeft er iemand een idee welke dames er vandaag aanwezig zijn?

Wil vandaag graag naar Venus toe en weet dat Venus geen planning heeft over welke dames er aanwezig zijn.....

Dames waarin ik geïnteresseerd ben
- Monica
- Maya
- Eugenia
- Mariana
- Rebecka
- Ella

Mogelijk heeft er iemand meer info over mogelijke aanwezigheid van dames......

Flinstone
29 juli 2023, 09:56
Ik keek net op de aanwezigheid, en zie dat er niemand aanwezig is!

Patjax
29 juli 2023, 09:59
Heeft er iemand een idee welke dames er vandaag aanwezig zijn?

Wil vandaag graag naar Venus toe en weet dat Venus geen planning heeft over welke dames er aanwezig zijn.....

Dames waarin ik geïnteresseerd ben
- Monica
- Maya
- Eugenia
- Mariana
- Rebecka
- Ella

Mogelijk heeft er iemand meer info over mogelijke aanwezigheid van dames......

Toch grappig dat je 24/6 onderstaande post met de aanwezigheidslink :hammer:

Staan veel nieuwe foto's van de dames op www.saunaclubgirls.6profis.de

Nieuwe foto's van
- Monica
- Marianna
- Rebekka
- Anka

Wordt weer tijd voor een bezoek ��.

Misschien heb ik een keer geluk met de tombola......

Zodra de dames binnen zijn verschijnt er een groen lampje.;)

Gisteren waren Monica, Marianna, Maya en Eugenia aanwezig

Superjohnny
29 juli 2023, 10:03
Toch grappig dat je 24/6 onderstaande post met de aanwezigheidslink :hammer:

Zodra de dames binnen zijn verschijnt er een groen lampje.;)

Gisteren waren Monica, Marianna, Maya en Eugenia aanwezig

Ik wacht idd even tot 11:00 uur om te zien welke dames er dan zijn en rij dan naar Venus als de aanwezige dames mij aanstaan.

Zaterdags is de line-up meestal wel goed dus hoop dat ik geluk heb....

Bobo75
29 juli 2023, 10:24
Dank voor de reacties!

Ik zou aanvankelijk geneigd zijn de 'budget" club over te slaan want betaal liever iets meer voor zekerheid op kwaliteit.
Maar ik meen te lezen dat juist bij de duurdere clubs (oase, golden gate) de faciliteitwn dan wel goed zijn maar de service van de dames nogal eens onder de maat is.
Terwijl de ambiance minder lijkt maar de ervaringen bij Penelope, acapulco gold en babylon erg goed zijn .
De door mentholbear genoemde club is SixSens neem ik dan even aan. Die ziet er veelbelovend uit maar er word hier niet over geschreven...

cootje
29 juli 2023, 12:26
heb het vermoeden dat er een tweesporen beleid is en men niet weet welke kant
het op moet. Voor de coronasluiting was de wereld in orde daar met prachtige meiden
in een club. Club betekend met zijn allen in een groep. Nauwelijks klachten met
uitstekende service. Nog geen pannenkoeken en wachttijden.

Tijdens de coronasluiting was mogelijk een privé afspraak te maken met wat meiden
en heb er ook gebruik van gemaakt. Zo ook met Deborah en was helaas de laatste keer
want daarna is ze ermee gestopt. Heel jammer.

Mijn wens is als ik naar Venus ga het club gebeuren boven het private.
Zo ben ik afgelopen woensdag gefrustreerd vertrokken.
Teveel beren met een niet aanwezige en beschikbare
serie meiden, zaten op kamer. En heb alleen een kinogang gedaan met Eugenia.
Niets mis meer maar was vroeger veel enthousiaster, nu wat van moet het weer.

Voor privé kom ik bij Casa Rossa en kan op afspraak. Op de site staan overigens
de privé nummers van de meiden die je kan bellen en een afspraak
mee kan maken. Dan kan Venus hun site toch ombouwen en ook de
telefoonnummers vermelden zodat reserveren mogelijk is.
Een tip voor pannenkoekers op hoogste niveau is waar ik me op verheug is
in week 7 augustus:
https://termingirls24.de/dt/modell.php?id=29

Tja eerst maar afwachten hoe verder als de meeste meiden terug zijn van vakantie.

WANDELAAR5
29 juli 2023, 12:42
Ik wacht idd even tot 11:00 uur om te zien welke dames er dan zijn en rij dan naar Venus als de aanwezige dames mij aanstaan.

Zaterdags is de line-up meestal wel goed dus hoop dat ik geluk heb....
Als je het daarvan af wilt laten hangen, dan zul je tot 15 uur of zo moeten wachten want er komen er later meer. Luister maar naar Patjax, de line-up van de dag ervoor is een goede indicatie omdat de meeste dames de hele week werken.

Superjohnny
29 juli 2023, 14:43
Als je het daarvan af wilt laten hangen, dan zul je tot 15 uur of zo moeten wachten want er komen er later meer. Luister maar naar Patjax, de line-up van de dag ervoor is een goede indicatie omdat de meeste dames de hele week werken.

Ik ben inmiddels in Venus. Veel dames op kamers. Hopelijk komen er zo nog dames bij.....

Firehawk
29 juli 2023, 14:50
Ik ben er ook maar ziet er niet goed uit.

Superjohnny
29 juli 2023, 14:55
Ik ben er ook maar ziet er niet goed uit.

Klopt idd. Weinig dames te zien. Hopelijk komen er zo nog wat dames van de kamers.....

toppertje911
29 juli 2023, 16:41
Zwaar overrated deze club. Niet te vergelijken met een saunaclub zoals GT was en bv nu GG is waar je de hele dag kunt rondhangen. Dit is een nachtclub die overdag ook open is. Binnen veel te donker, restaurant Madurodamformaat en buiten bij 22 graden met zon al te heet om te vertoeven (geen wind, tegels en kunstgras, geen schaduw) en vooral sfeerloos.

Als je geen afspraak hebt met de dames dan heb je de keuze uit een paar veel te dunne en/of niet aantrekkelijke chica’s. Er lopen 2/3 redelijke dames rond maar die hebben hele dag door afspraken met bejaarden met een kleindochtercomplex om tijdens een 2 a 3 uur lange praatsessie AOW af te troffelen.

Gisteren (voor de laatste keer !) spontaan Venus ff bezocht maar zoals altijd saaie deprie sfeer. En waarom moet die muziek overdag soms op 100 terwijl de tent bijna leeg is ?

Als de redelijk uitziende dames even niet op de kamer zijn dan hebben ze een soort van pauze en zijn ze nauwelijks aanspreekbaar (Bv monica of sara).

Gisteren toch met veel moeite Sara even kunnen schaken voor 30 min (omdat ze zo een afspraak had met opa Gustav) met overduidelijk veel tegenzin. Stoorde haar dus met haar pauze. Was eigenlijk van plan nooit meer met haar te kameren..maar ja.. broei in de broek !

Wat een drama !! Zij in de kamer eerst weer een peuk opsteken en dan blablabla (fc tijdrekken united), plotseling moest ik ook extra betalen voor (simpele) handelingen die eerder bij het tarief inzaten.Dus zij fucking geïrriteerd omdat ik vroeg waarom nu extra.

Alleen de allereerste keer was leuk met haar (6 maanden geleden) maar de 3 keer daarna alleen maar bergafwaarts met gisteren als dieptepunt. Had bijna tegen haar gezegd ga lekker bij de Aldi werken ofzo als je dit werk zo vreselijk vindt. Maar bang voor de Roemeense maffia :-(.

Ben echt wel klaar met die club. Waarom zeurt trouwens hier niemand over de entree van € 60,— ? Wat krijg je nou hiervoor ?
Next station: GG ! Als de lineup tegenvalt dan zit je iig niet in een depressieve entourage.

Geen gezeik iedereen rijk !

Manbijtkat
29 juli 2023, 17:54
De sauna is er meestal wel lekker warm. Die ene buiten staat meestal uit.

Was begin van de zomer kapot. Werkt al een tijd weer en staat ook aan, in ieder geval in de zomer. Blijft op 60 graden en als je hem even aan zet is die binnen 10 minuten op temp.

Superjohnny
29 juli 2023, 19:32
Was er vandaag. Mijn vrijkaartje I gewisseld. De meeste populaire dames heb ik helemaal niet gezien. Mariana was wel in de ruimte ziet er erg lekker uit naakt. Alleen als ik probeerde contact te maken werd ik genegeerd en ze lag er uitgeteld bij. Werd wel aangesproken door Alis en Sonia. Maar twijfelde over het serviceniveau na wat ik hier gelezen had. Als zag er op zich wel prima uit.

Later op de middag Hana nog gesproken, ziet er verdomd lekker uit evenals Maya die net binnen kwam. Maya wilde eerst eten en acclimatiseren, daarna zou ze weer komen. Toen ik haar later aansprak had ze al afspraken staan.

Uiteindelijk onverrichter zaken naar huis gegaan. Binnenkort maar weer langs gaan en dan Maya zien te strikken.

Firehawk
30 juli 2023, 01:53
Na iets van 4 jaar weer eens Venus bezocht. Patjax was jarig en wil er graag heen en ik had nog een vk.
Kan helaas er weinig over schrijven want ben niet lang gebleven. Club zag er nog altijd Pico Bello uit.
De vrouwen vond ik helaas niet veel bijzonders. Zat niet echt iets voor mij tussen. Sabina was een optie maar voor de hele dag afgehuurd. 2 uur volgehouden en toen met gierende banden vertrokken. Ik zal wel weer pech hebben gehad maar blijkt toch nog altijd niet mijn club te zijn. Doorgereden naar Prime waar ik mijn zaad wel kwijt kon.

mentholbear
30 juli 2023, 02:36
Dank voor de reacties!

Ik zou aanvankelijk geneigd zijn de 'budget" club over te slaan want betaal liever iets meer voor zekerheid op kwaliteit.
Maar ik meen te lezen dat juist bij de duurdere clubs (oase, golden gate) de faciliteitwn dan wel goed zijn maar de service van de dames nogal eens onder de maat is.
Terwijl de ambiance minder lijkt maar de ervaringen bij Penelope, acapulco gold en babylon erg goed zijn .
De door mentholbear genoemde club is SixSens neem ik dan even aan. Die ziet er veelbelovend uit maar er word hier niet over geschreven...

Tja, vaak moete. de minder fraaie dames die in een budget club werken moeten het meer van hun service hebben dan van hun looks.
Maar ook in de premium clubs zitten er service kanonnen tussen. Helaas dus ook veel haaien die denken te kunnen profiteren van bezoekers die denken dat bij een premium club alleen maar toppers zitten.

Dat er over SS niks geschreven wordt, komt door bonje met de club. Had het je eigenlijk via PB willen sturen, maar die optie staat bij je uit.

mechelen
30 juli 2023, 02:39
Zodra Bobo75 meer berichten heeft kan je hem een PB sturen...

WANDELAAR5
30 juli 2023, 09:05
En ik zou Babylon geen budgetclub noemen en niet over 1 kam scheren met Penelope en AcaGold. Babylon is schoon, alles werkt normaal gesproken (op het stoombad na), heeft een uitgebreide wellness met sauna, jacuzzi en verwarmd buitenzwembad. Het meubilair is niet versleten, het ontbijt buffet met forel en zalm, warm eten met warme groente etc. De entree is er ook hoger.

ju52
30 juli 2023, 10:35
… alles werkt normaal gesproken (op het stoombad na) … het ontbijt buffet met forel en zalm ...

The circuit on the whirlpool has not worked for some time,
and salmon at breakfast is only available in very small quantities at exactly 11 a.m., at 11.01 a.m. it is gone and is not refilled.
Experienced it myself several times.

Haradamannetje
30 juli 2023, 22:22
Is Cassandra weg hier?

ME262
30 juli 2023, 23:00
Is Cassandra weg hier?

Nee

Manbijtkat
30 juli 2023, 23:08
Is Cassandra weg hier?

Is net met vakantie

mentholbear
31 juli 2023, 16:35
and salmon at breakfast is only available in very small quantities at exactly 11 a.m., at 11.01 a.m. it is gone and is not refilled.

The same for the delicious bacon, get then when you can...

But good to know the whirlpool doesn't function in Babylon, because I am not willing to pay high entrance without extensive wellness.

WANDELAAR5
31 juli 2023, 19:37
The same for the delicious bacon, get then when you can...

But good to know the whirlpool doesn't function in Babylon, because I am not willing to pay high entrance without extensive wellness.

Ik denk dat hij bedoelde dat de jacuzzi in Babylon ooit een tijdje kapot was. Volgens Beron die er net is geweest doet hij het prima.

Maar nu weer ruim voldoende off-topic geweest -> VENUS!

Kwakje
1 augustus 2023, 15:23
Het was weer zover, het jaarlijkse zomeruitje met kameraad Schietgraag.
Ik had het geluk mee en W2 en Venus doneerden een vrijkaart om dit oord nog eens goed onder de loop te gaan nemen.
Normaal zijn we al bij opening in de club te vinden maar deze keer hadden we geen haast. Venus komt toch wat traag op gang en we hoefden toch niet op tijd te vertrekken wegens het boeken van een hotelletje in de buurt.

Was zowat 14.30 toen we hartelijk ontvangen werden en onze vrijkaart vlot werd geaccepteerd. Eten moesten we dan wel zelf achteraf nog bij betalen.
Na een eerste schrobbeurt even in bar kijken of er al wat leven was.
Jazeker dat was er, maar dan vooral wezens met van die witte jassen.
Wat drinken, de sauna en de jacuzzi in, wat zeer aangenaam is onder de blote hemel, ook al was het weer niet fameus.
36 graden en wat sterke jets in de rug heerlijk toch.

Schietgraag had Sherry op het oog en Kwakje vond zijn gading nog niet maar zou dan opteren voor Hana. Het plan kreeg nog wat uitstel want de dames waren nog niet vrij.
Dan maar een pizza besteld om de honger even te stillen. Prima pizza moet ik zeggen, was aangenaam verrast.

Was al zowat 20.00 en het was duidelijk veel minder druk dus kregen we de kans om makkelijker een dame uit te zoeken. Schietgraag liet Sherry toch aan de kant zitten en kwakje maakte daar graag gebruik van om deze dame een uurtje te schaken.
Als je ze ziet lopen komt ze wat nors over maar bij een gesprekje en op de kamer was ze aangenaam gezelschap. Ook de service was helemaal in orde.

Toen ik terug kwam van de kamer had Schietgraag net een momentje met Eugenia. En verdween daarna op de kamer met zijn leen deerne.
Ik dacht even jacuzzi in en dan wachten op Schietgraag om nog een hapje te eten.
De snoodaard bleef 2uur op de kamer :)

Liep al tegen middernacht en dan besloten om ons hoteltje eens te gaan zoeken.

Ik vond het een aangename dag maar het dames aantal is wel beperkt en soms druk.
Komt toch nog wel eens een vervolg bezoek van.

T.T.T.
1 augustus 2023, 23:51
Is net met vakantie

Staat gewoon op de AWL vandaag

Liefje
4 augustus 2023, 12:50
Gisteren weer een dagje Venus gedaan.
In de stromende regen de parkeerplaats opgereden. Tien minuten wachten tot de hoosbui over was en rennen naar binnen.
Binnen aangekomen had Alex dit tafereel gadegeslagen en stond mij lachend op te wachten.
Snel omkleden en naar de koffie, onderweg hartelijk begroet door de dames.
Het was rustig en dat bleef de hele dag zo. Tegen 21.00 waren er nog maar 2 beren, waaronder ik. Later kwam er nog een groepje jonge mannen binnen.
Bij de bar trof ik een mij goed bekende ijsbeer. Samen naar buiten voor een sigaretje en even bijpraten.
Hierbij werden we vergezeld door twee wat oudere Nederlandse beren. Erg gezellig gesprek gehad, onder de luifel, terwijl het maar bleef regenen. De dames lieten zich buiten niet zien op Cassandra na.
Hierna Alis opgezocht voor mijn eerste kamer.
Ik heb een hele goede klik met haar en een prima uurtje GFE sex gehad.
Tussendoor lekker relaxen en diverse gesprekken gevoerd met andere Nederlandse beren.
Even later zag ik Isabella alleen zitten en knoopte ik een praatje aan. Ze verveelde zich zei ze want het was wel erg rustig.
Ik zeg kom mee naar de kamer en “let’s have some fun”. Lachend aanvaarde ze mijn voorstel.
Op de kamer altijd heerlijke sex met haar. Ze heeft een prachtig lichaam. Haar dusdanig verwend dat ze de engelen luidkeels hoorde zingen. Een heerlijk uurtje mogen beleven met haar.
Inmiddels was het 21.15 uur en had nog niet gegeten.
Een heerlijke schnitzel besteld en mijn maag goed gevuld.
Cassandra hield mij gezelschap in het restaurant.
Hierna nog koffie en wat ouwehoeren met de dames en uiteindelijk om 22.30 vertrokken.
Het was weer een leuke dag in Venus.
Tot de volgende.

Liefje
4 augustus 2023, 12:51
Is net met vakantie

Nee hoor, was donderdag 3 augustus gewoon aanwezig.

Manbijtkat
4 augustus 2023, 16:53
Klopt, was maar een weekje er tussen uit maar kon het bericht niet meer aanpassen.

Tyran1
8 augustus 2023, 13:24
Venus een goede club om voor een eerste keer te bezoeken? Ik vind de dames niet heel mooi als ik zo op de foto's kijk.

Ronald11
9 augustus 2023, 04:38
Venus een goede club om voor een eerste keer te bezoeken? Ik vind de dames niet heel mooi als ik zo op de foto's kijk.

Of je de dames mooi vindt is natuurlijk een kwestie van smaak. Voordeel van Venus is dat de dames in de club en buiten volledig naakt lopen hetgeen direct een optimale indruk geeft van hun body en je normaalgesproken wel in de stemming brengt. Ook ik vind niet iedere dame mooi bij Venus maar heb inmiddels kennis gemaakt met verschillende dames die qua looks en seksuele mogelijkheden zeker bij mij in de smaak vallen. Zou zeggen probeer het gewoon eens uit.

Tyran1
9 augustus 2023, 13:53
Voledig naakt is inderdaad wel een groot voordeel ! Misschien toch maar eens proberen dan.

cootje
9 augustus 2023, 15:08
Niet zeuren op forum, gewoon doen

Schietgraagft
9 augustus 2023, 15:21
Vrijdag 21 juli:
Met een vrijkaartje in de hand (waarvoor dank aan dit forum) en met Kwakje aan het stuur reeds in de morgen richting Venus gereden. Onderweg nog een paar tussenstops gemaakt, waarbij het eten van een Duitse braadworst met currysaus en frieten niet mag ontbreken...
Ondertussen had Kwakje reeds een hotel gereserveerd in the middle of nowhere, dus dat was de volgende tussenstop.

Rond halfdrie pas gearriveerd bij Venus. Voordeel hiervan is wel dat zo goed als alle dames reeds aanwezig zullen en dat er dan toch al wel wat aanwezigheid in de bar zal zijn...Bij het binnenkomen rustig onze vrijkaartjes afgegeven en even later was alles geregeld. Op dat moment kwam er al een schoonheid aan de balie hangen, hengelend achter een sleutel...Ik zag een verdomd mooie en slanke deerne naast me staan, met een slank derrière van jewelste:betrunken:
Helaas kwam ze nogal stug en zwijgzaam over, maar ik dacht al dat dit Sherry moest zijn...één van mijn kandidates om een kamer mee te maken...en eigenlijk had ik nadien al direct spijt dat ik ze niet dan al had aangesproken om reeds een afspraak vast te leggen op een later tijdstip.

Maar ja, zoals het een rustige en verlegen Belg betaamt, gewoon dus een coole(koele?) "Hello" gezegd en verder gegaan naar de kleedruimte. Na het omkleden en douchen ons begeven naar de barruimte...zoveel was er niet te beleven, maar langs de andere kant had ik het zelfs nog minder druk verwacht vanwege de verlofperiode. Dat was dus (nog) niet het geval. We telden ongeveer een achttal meiden, en even later liep dat zelfs op tot 12. Ergens in de avond stond het maximum aantal meiden op 13. Het aantal ijsberen liep op en af, en af en op doorheen de dag, het viel me op dat er toch wel wat beren enkel maar voor een kortstondige periode daar waren en dan terug opnieuw vertrokken.

Na alles gade geslagen te hebben, kwamen er een aantal meiden in aanmerking om een kamer mee te maken. Anderen kende ik nog niet, dus dan toch even YBF geraadpleegd, waardoor bv Sara al afviel...hoewel dit toch wel mijn type zou geweest zijn. Voorts de dag rond gekomen met sauna, jacuzzi, wat drinken en zeker lekker genoten van de bestelde pizza.
Ondertussen was het al bijna zeven uur...Sherry had de hele dag kortstondige kamers, maar "gepannenkoekt!" werd ze niet...het duurde echter nooit lang tussen twee kamers dat ze rustig alleen zat in de bar...dus toen ze eindelijk eens een moment alleen aan de bar stond, heb ik al mijn moed bijeen geschaard en ben ik naar haar toe gelopen. Ik vroeg of ze tijd, maar ze antwoordde dat ze juist ging bestellen om te eten. Dus vroeg ik haar of ze na het eten mij wou komen opzoeken, wat ze bevestigde...

Na het eten zag ik haar echter terug wat rondlopen en voor ik er erg in had, was er al een andere ijsbeer die haar aansprak...en jawel, ze was dus blijkbaar onze afspraak vergeten en ging met hem weg. Nu, tja...dan kan ik wat koppig worden hé:thefinger:...en ik vertikte het nadien om haar zelf aan te spreken. Ik had dan ook al wel gezien dat Kwakje zijn gading nog niet gevonden en misschien zelf ook wel hengelde naar Sherry...en aangezien er een ongeschreven regel bestaat dat wij beide nooit met dezelfde dame op eenzelfde dag zullen kameren, liet ik haar aan hem over. Even later zag hij zijn kans en was hij weg...

Dat ging toch maar een half uurtje duren, dus ik besloot nog wat rond te kijken, nog wat in de jacuzzi te zitten en verder te zien of Hana of Eugenia vrij waren. Leila was ook een optie...maar dan toch meer als noodoplossing. Kwakje bleef langer achter dan verwacht en het half uur was al voorbij. Eugenia liep op een gegeven moment alleen de rokersruimte in en ik zag de kans om zo rustig met haar in contact te komen. En op het moment dat Kwakje van zijn kamer, liepen wij naar de kamer toe...Ah, hij mij een uur alleen achter gelaten, wacht maar:teuflisch:...zal ik hem zeker even lang laten wachten:biggrin:...maar ook dat was het niet: twee uur later, met pijn aan mijn tong, met pijn in mijn ballen, met pijn in mijne nek en na drie orgasmes harentwege...kwam ik afgepeigerd van de kamer af:smile2:

Ondertussen was het al vrij laat geworden en ik was niet meer in staat om een tweede kamer te maken. Kwakje had het ook wel allemaal gezien, dus besloten we ons hotelletje op te zoeken en de dag af te ronden.
Venus is - zoals vele anderen het ook opmerken - een zeer rustige club. Uitspattingen en animo zullen er een rariteit zijn, maar dat deert me niet. Ik heb het liever zo, en de dansmomentjes zijn een appetijtelijke afwisseling op de stille momenten. Ik prefereer dit boven het soms hectische van Babylon, of het jagen van dames op andere clubs. Bovendien vind ik hier toch meer mijn gading qua type van dames: slank, petite en met een degelijke service.
Mij zien ze daarom alvast hier nog eens terug, hoewel het dan toch opnieuw even kan duren want dit is niet bij de deur. En dan hopen dat ook Anka, Oana of Ella aanwezig zijn...

Liefje
11 augustus 2023, 12:52
Donderdag, eigenlijk weer de eerste zonnige dag na een lange periode van regen , mij begeven naar Hamminkeln voor een heerlijk dagje zonnen, badderen en de dames uiteraard.
Na een kleine file van ongeveer 20 minuten mijn auto om ongeveer 14.30 uur geparkeerd op een half lege parking.
Na de gebruikelijke rituelen koffie besteld , hartelijk begroet door de dames en heerlijk buiten plaatsgenomen op één van de ligbedjes.
Het was heerlijk in de zon en in de jacuzzi. Hierna Rebecca opgezocht en met haar naar de kamer.
Altijd gegarandeerd een goede kamer. Had al geruime tijd geen kamer met haar gemaakt en het beviel van beide kanten zo goed dat ze al snel in de zevende hemel was.
Hierna weer heerlijk buiten in de zon met een drankje en een gezellige tijd gehad met twee Nederlandse beren.
Ondertussen was ik Maya al diverse keren tegengekomen die mij tot een kamer wilde verleiden.
Na de zoveelste keer, ik had het me toch al voorgenomen, toegehapt en samen naar de kamer.
De kamers met Maya zijn voor mij altijd erg goed maar deze keer was het bovengemiddeld.
Wat was deze meid geil. Het hield maar niet op. Alles passeerde de revue. Na een half uur beiden besloten even een kleine pauze in te lassen en daarna weer hurry op en het uur volgemaakt. Het was super. En ik was gesloopt.
Hierna heerlijk spaghetti gegeten en op een ligbedje buiten uitbuiken.
Nog even gekletst met ijsberen en dames en uiteindelijk om 22.15 uur huiswaarts gekeerd.
Het was in alle opzichten weer een fantastische dag.
Tot de volgende.

cootje
16 augustus 2023, 15:52
Hi op lingerie-dag er heen en had me voorgenomen als parkeerplaats te goed bezet is
door te rijden en andere keer dan maar.
Niet nodig want schat 8 auto's natuurlijk met gele platen.

Dus een goed overschot aan dames.
Zat rustig buiten met koffie en uitzicht op rokende dames.
En zag van verre een lekkere die glimlachte en zwaaide dus waarom niet.

Was Soinia waar geen foto's en maar zeer korte beschrijving aanwezig is.

Op al mijn vragen een ja dus tijdje doorgebracht.
Ja op intens tongzoenen, buiten publiek ons vermaken en in mondje komen.
Alles naar tevredenheid volbracht.

Enige min puntje was dat ze na 5 min. mijn naam al niet meer wist.
Noemde me : lekker ding. Zal ze bij een ieder wel doen.

schoolmeester
16 augustus 2023, 21:21
De dames noemen mij altijd teacher.
Ik weet ook niet waarom......

Grillworst
16 augustus 2023, 21:24
Op donderdag 3 augustus en zondag 13 augustus weer een bezoekje gebracht aan deze saunaclub.

Afgelopen zondag weer wat geleerd: als een dame buiten bij je komt zitten kan het ook al geld kosten.
Had binnen een dame aangesproken of ze wat tijd voor me had en of we naar een kamer konden gaan. Binnen was het redelijk warm en ze gaf aan liever even buiten te gaan zitten met mij. Na een kleine 20 minuten buiten alleen gepraat te hebben besloten om naar de kamer te gaan. Bij het afrekenen gaf ze aan dat de tijd buiten ook meegerekend werd.
Op zich ook wel logisch want het is gewoon haar werk maar ik had er even niet aan gedacht en ik zie het als leergeld voor de volgende keer.

De vakantie is voor mij helaas weer voorbij dus voor nu word het eerst weer een aantal weken hard werken voordat ik weer een bezoekje breng, alhoewel een dame mij wel heeft gevraagd of ik haar voor haar vakantie nog even kwam bezoeken, ze vind het vast heel leuk om mij te zien of zou ze gewoon graag mijn geld ontvangen? ;)

schoolmeester
16 augustus 2023, 21:51
Grillworst, de dames bij Venus zullen wel gek op jou zijn......

toppertje911
16 augustus 2023, 22:19
Op donderdag 3 augustus en zondag 13 augustus weer een bezoekje gebracht aan deze saunaclub.

Afgelopen zondag weer wat geleerd: als een dame buiten bij je komt zitten kan het ook al geld kosten.
Had binnen een dame aangesproken of ze wat tijd voor me had en of we naar een kamer konden gaan. Binnen was het redelijk warm en ze gaf aan liever even buiten te gaan zitten met mij. Na een kleine 20 minuten buiten alleen gepraat te hebben besloten om naar de kamer te gaan. Bij het afrekenen gaf ze aan dat de tijd buiten ook meegerekend werd.
Op zich ook wel logisch want het is gewoon haar werk maar ik had er even niet aan gedacht en ik zie het als leergeld voor de volgende keer.

De vakantie is voor mij helaas weer voorbij dus voor nu word het eerst weer een aantal weken hard werken voordat ik weer een bezoekje breng, alhoewel een dame mij wel heeft gevraagd of ik haar voor haar vakantie nog even kwam bezoeken, ze vind het vast heel leuk om mij te zien of zou ze gewoon graag mijn geld ontvangen? ;)

Geld vragen voor babbeltijd buiten de kamer is op zich niets mis mee, maar doet echt niet iedere dvp. Zal ongetwijfeld één vd “paradepaardjes” zijn geweest. Weet je haar naam nog ?

WANDELAAR5
16 augustus 2023, 23:38

Inderdaad leergeld. Bij Venus is het normaal gesproken vrij duidelijk. Als de dame een handdoek haalt bij de receptie gaat de betaalde tijd in.

mentholbear
17 augustus 2023, 12:14
Ik hou daarom kletspraat ook tot minimum buiten de kamer, tenzij dame er zelf bij komt zitten én ik duidelijk heb gemaakt (nog) niet te kameren.

Haradamannetje
17 augustus 2023, 22:14
Vreemd, heb echt nog nooit meegemaakt dat de tijd eerder inging dan op de kamer.....

Harko
18 augustus 2023, 00:17
Ik denk dat je alles uit je duim gezogen hebt, de hele post is onzin

mentholbear
18 augustus 2023, 09:56
Had binnen een dame aangesproken of ze wat tijd voor me had en of we naar een kamer konden gaan. Binnen was het redelijk warm en ze gaf aan liever even buiten te gaan zitten met mij.

G vroeg om naar de kamer te gaan, maar omdat het warm was leek het de svp fijner om in de tuin de kletspraat te houden ipv op de kamer.

Dus kan me de gedachtengang wel voorstellen.

cootje
18 augustus 2023, 13:06
Mijn ervaring is dat in Venus de tijden keurig kloppen.

Als ik met mooie weer buiten zit op bank van een huisjes de dames
zo af en toe buiten komen kijken. Dan kans op gebarentaal met zwaaien
en toewijzen. Ze komen naar je toe al op een kleine aanwijzing en kan
je rustig wat kletsen. Liana kwam dan, helaas is ze er niet meer, erbij zitten,
want ze wist ook wel dat na en klein kwartiertje we elkaar gingen vermaken
op de bank. Dat levert haar wat op omdat er wel een extra bijkwam
Tijd ging pas in als ze terugkwam met handdoeken
en haar tas waar in de spullen zaten zoals doekjes, condooms.
Zo gaat het met de andere dames ook.

Grillworst
18 augustus 2023, 13:31
G vroeg om naar de kamer te gaan, maar omdat het warm was leek het de svp fijner om in de tuin de kletspraat te houden ipv op de kamer.

Dus kan me de gedachtengang wel voorstellen.

Klopt, ik heb haar binnen aangesproken. Zij gaf aan liever even buiten te zitten met mij waarop ze inderdaad een handdoek en haar handtas haalde en we naar buiten zijn gegaan. Ze is dus niet naast mij komen te zitten zonder dat ik het gevraagd heb. Ook bood ze buiten aan om haar services daar te verlenen maar we zijn toch naar binnen gegaan

Ik ben er ook niet boos of verontwaardigd ofzo over, ik had er alleen geen rekening mee gehouden omdat zij aangaf liever buiten te zitten maar achteraf is het wel logisch omdat ik haar gevraagd heb of ze tijd voor mij had. Het is een les voor de volgende keer. Ik heb het alleen op dit forum geplaatst om mijn ervaringen te delen.

Tyran1
18 augustus 2023, 19:07
Gister tussen de werkzaamheden door een bezoekje gebracht aan deze saunaclub. Kort in de file, net voor de grens. Echter, was ik toch al in de buurt, kleine 40 min rijden. Rond 16:00 op het parkeerterrein een tiental auto's waarvan zeker de helft met gele nummerplaten. De man bij de ingang, gaf me wat uitleg. Badjas an, en aan de bar gelijk begroet door de dames.

Eenmaal binnen was het redelijk druk? 10 beren, 12 tal dames. Koffietje gepakt, en de kat even uit de boom gekeken. Een aantal dames waren wel in voor praatje, vaak in moeilijk engels of duits. Anderen spraken alleen roemeens of bulgaars. Na wat rond kijken, was de sfeer relaxed. Sommige dames rustig op de bank, liepen wat rond of verbraste hun geld achter de gokautomaat in de rokersruimte. Redelijk relaxte sfeer. Niet zozeer opdringerig. Niet iedereen, de meeste dames stonden open voor wat small talk.

Na een half uurtje, kwamen 2 dames waar ik na binnenkomst mee stond te praten, vragen of ik een trio wou. Hier vriendelijk voor bedankt gezien ik een ander op het oog had. Deze aangesproken en al vrij snel naar de kamer. Klein bulgaars dametje, donker lang haar Lylia? Naam vergeten. Maar was Prima. Vroeg wel 3 maal of ik wat gebruikt had, ze vond het te hard gaan oid. Dit ontkracht. Achteraf gezien, kon ik wel alles doen wat ik wou, wel de services waar over geschreven wordt.

Meer cappuccino, Pizzatje besteld raakte een aantal maal aan de praat met een andere Nederlandse ijsbeer. Ik denk een bekende op het forum. Wat ervaringen uitgewisseld. Was gezellig. Rond 19:00 werd ik helaas gebeld, dus zat een tweede kamer die ik al had afgesproken met lange roodharige dame er niet meer in. Rond 19:30 richting Gelderland voor helaas meer werk.

Prima 3 uurtjes venus gehad, helaas maar 1 kamer kunnen maken. Voornemens in de nabije toekomst ook een ander clubje te proberen, Zeus? Wat afwisseling. Echter, ben ik positief over Venus. Prima sfeer, mooie dames. Qwa rijafstand voor mij goed te doen. Kom hier zeker nogmaals terug.

robido63
20 augustus 2023, 13:58
gisteren ben ik eer weer geweest. wilde eigenlijk naar Dusseldorf maar een vette file op de autobahn vanwege een ongeluk. Slecht weer, regen, geen zoab, zelfs op de oprit stond het stil. Dus maar weer naar Venus. Werd herkend door Emilia en Graciela. helaas waren leila en Alis er niet. Hoopte op Tanja omdat die nog op mijn wenslijstje staat. Helaas. Het was vrij rustig qua ijsberen en een stuk of 12 dames toch zeker. 3x gekamert, gezellig ervaringen uitgewisseld met andere ijsberen. De prijs kwaliteit is gewoon goed, zeker als ik ervaringen van andere ijsberen hoor. Maar het is ook maar wat je zelf wil en wat je budget is. De regels blijven dat de dames zich niet mogen opdringen. Het blijft dus bij de knipoog, de glimlach, soms de uitnodiging om even bij de vrouw komen te zitten. Ik heb me prima vermaakt. Tegen 11 uur savonds werd het opeens druk. Er waren al de nodige ijsberen binnen gekomen en nog maar weinig dames vrij. Tegen 12 uur savonds gedag gezegd tegen de dames waarmee ik op kamer was geweest en huiswaarts gekeerd. een heerlijk dagje al met al.

mentholbear
20 augustus 2023, 14:03
helaas waren leila en Alis er niet.

Alis was onlangs van de awl verwijderd. Leila en Tanya staan er ook niet (meer) tussen. Dus verwacht niet die snel nog terug te zien.

robido63
23 augustus 2023, 09:40
ik heb op de site van Venus de vraag gesteld over deze dames. even wachten op antwoord. dan kan de info op dit forum.

cootje
23 augustus 2023, 10:11
Die dames zijn er niet meer.

bertje
23 augustus 2023, 10:54
Ga vrijdag 25/8 weer eens naar Venus. Nog andere beren van dit forum daar te verwachten? Ben er naw tussen 14.30 en 21.00 uur.

Liefje
23 augustus 2023, 20:36
Die dames zijn er niet meer.

Klopt……komen ook niet meer terug.

Liefje
23 augustus 2023, 20:49
Net terug van een heerlijk dagje Venus.
Het was prachtig weer dus een motortochtje combineren met een bezoek aan Venus leek me een goed plan.
Om 12.00 uur mijn motor geparkeerd op een nagenoeg lege parkeerplaats.
Had mij voorgenomen om allereerst heerlijk buiten van de zon en de jacuzzi te gaan genieten dus koffie en naar buiten.
Er was al volop actie buiten en ook menig dame liet zich buiten zien.
Na een uurtje zonnen en spartelen Sonia opgezocht en samen naar de kamer.
Als Sonia aanwezig is kan een kamer met haar niet uitblijven. Ik hou van GFE en dat weet ze.
Een fantastisch uur met haar doorgebracht.
Hierna weer lekker buiten op een bedje met een drankje.
Ik had Ella ook weer gezien, terug van vakantie , dus haar later aangesproken en samen naar de kamer.
Wat een lekkere meid is dit toch . Altijd even spraakzaam en verzekerd van een uur GFE. Heerlijke sex met haar mogen beleven.
Goed dat ze weer terug is.
Het was niet erg druk met beren en ongeveer 16 dames aanwezig, waarvan ik er enkele maar weinig gezien heb, maar er waren altijd wel een aantal dames beschikbaar.
Hierna wat gegeten en een kop koffie gedronken en tegen 19.00 uur de motor gestart en na een heerlijke tocht om 20.30 uur thuis.
Het was weer een fantastische dag in het paradijs.
Tot de volgende.

Johnsonxxx
25 augustus 2023, 14:47
Wilde eerst woensdag gaan, met een beetje mooi weer, maar werd uiteindelijk donderdagmiddag. Helaas wel weer ruim een kwartier in de file gestaan op de A3 voor de afslag Hamminkeln. Maar het weer viel gelukkig nog mee, heb voordat er een bui kwam nog lekker in de tuin kunnen zitten. Vind dat wel noodzakelijk in deze club, als je alleen op het binnendeel bent aangewezen, ben ik het al snel zat...meestal staat de muziek vrij hard en er is nauwelijks een rustig hoekje te vinden.

Afijn op deze donderdag heb ik dus behalve van de tuin ook van de meisjes kunnen genieten. Het was namelijk niet (te) druk. En natuurlijk werd er hier en daar wel wat gepannenkoekt, maar toch waren er voldoende meisjes vrij. En 1 daarvan was Ella, moest wel tussen haar afspraken door, maar kon haar toch nog voor een kamergang boeken. Prachtige mooie naturel slanke dame die Ella, en ze heeft haar lichaam gelukkig niet laten bederven door een behangetje van een of andere tattoo idioot. Naturel dus en erg mooi + een prima service op de kamer :biggrin:, ze is hiermee wel mijn favotje van deze club :biggrin: .

Met de huidige bezetting (ca 15 dames) en beperkte drukte (vakantie?) van ijsberen (gemiddeld zo'n 15 man schat ik), is het leuk om spontaan naar deze club te gaan. Je komt altijd wel aan je trekken :eek: (figuurlijk). Hoop maar dat dit een beetje blijft zo en er niet door de drukte weer zo'n wachtkamersfeertje ontstaat en er voornamelijk wordt gepannenkoekt :mad:

Door de middag heen een paar biertjes gedronken (prijs per biertje is verhoogd naar €3,50) en omdat ik niet had geluched om 5 uur al eten besteld. Het werd een Pizza met tonijn en ham (Mista) waarvoor ik €5 moest bijbetalen. Ik vermeld deze prijzen expliciet, om ook qua uitgaven een goed vergelijk te kunnen maken met andere clubs. Onder de streep moest ik bij verlaten vd club €19 bijbetalen (afgerond op €20). Met de entree erbij was ik dus €80 kwijt voor de club, hetgeen vergelijkbaar is met een FKK club als Babylon (entree €70), waar je buitenlandse bieren voor €2 hebt en gewoon Duits bier nog gratis is, maar de meisjes ietsje duurder zijn (60 ipv 50 voor 1e half uur).

Venus is verder erg schoon en netjes. De clubeigenaar blijft investeren in verbeteringen. Zo waren er nu een paar extra zitjes buiten geplaatst, links en rechts nieuwe kussens, een aantal nieuwe matrassen in de kamers (en hier geen zeiltjes meer op het matras :freu:) en werd er buiten aan de achterkant links gewerkt aan een uitbreiding (van het buitengedeelte?), maar weet niet precies wat er komt (info zal ongetwijfeld volgen door zeg maar de stamgasten van deze club) :).

Kortom deze midddag heb ik me prima vermaakt in Venus :freu:, zal zeker terugkomen :freu:

Manbijtkat
25 augustus 2023, 16:21
De overkapping zal zorgen dat er ook in herfst- en wintermaanden daar buiten kan worden gerookt.

Ook is er nog een stuk grond beschikbaar achter de kamers en deze zal worden gebruikt als extra ligweide. Vaak zit in de zomer of op een zondag de huidige ligweide aan zijn maximale capaciteit.

Mooiejoke
26 augustus 2023, 15:24
Gisteren ff naar Venus getogen. Ik had een hele drukke week achter de rug en de komende maanden zullen ook druk zijn. Vrijdag vielen er een paar afspraken uit, dus de auto gepakt om ff te relaxen. Het ging me vandaag ook echt om het relaxen. Ik had zin in de jacuzzi, wat eten en een goede massage. En een kamer…. Hoefde voor mij niet perse. Normaal app ik Sara altijd even om zeker te zijn dat ik een afspraak met haar heb, maar dat deze keer ook niet gedaan.

Onderweg best wel weer file net voor Hamminkeln en een zwaar telefoongesprekje nog, daarom pas om half vier naar binnen. Redelijk veel beren en genoeg vrouwen vrij (voor de liefhebbers). Ach alles is verder al over de club gezegd, dus het heeft weinig nut als ik alles ga herhalen wat iedereen al weet.

Ik heb die middag en begin avond een heerlijke Schnitzel Venus Spezial gegeten, een lekker bubbelbadje gedaan, wat gekletst met een NL beer en een super lekkere massage gehad.

Na de massage liep Sara (weer of nog?) vrij rond dus haar toch maar uitgenodigd voor een kamer. Maar zoals gezegd, was de behoefte bij mij aan sex niet zo groot. Dus deze keer maar voor een half uur afgesproken en alle gekke dingen maar laten passeren (geen trio en geen bijzondere services). Ik vind het fijn dat ze het Paaltje onder m’n navel lekker kietelde en schoonlikte en het is geweldig om zo’n vrouw met zo’n mooi lichaam dicht bij je te hebben. Met name haar borsten zijn prachtig!!

Na een half uur in haar mondje klaargekomen, afgerekend en naar huis weekend vieren. En …. Perfect geslaagd in m’n doelstelling van schnitzel, jaccuzzi en massage. En als extra toefje nog een half uurtje met Sara.

Salut.

Grillworst
26 augustus 2023, 20:34
Ach alles is verder al over de club gezegd, dus het heeft weinig nut als ik alles ga herhalen wat iedereen al weet.

Vorige week zaterdag 19-08 heb ik ook weer een bezoek gebracht aan deze club (ja, een beetje tegenstrijdig met mijn voorgaande bericht dat ik een aantal weekjes niet van plan was om een saunaclub te bezoeken maar het is wat het is).

Bovenstaande zin van Mooiejoke was ook een beetje mijn gedachte vandaar dat ik geen bericht had geplaatst over mijn bezoek.
Of hebben de bezoekers van deze website daar een andere mening over? Heb er geen probleem mee om mij daar aan aan te passen.

Willem2
27 augustus 2023, 01:11
Of hebben de bezoekers van deze website daar een andere mening over? Heb er geen probleem mee om mij daar aan aan te passen.

Ja, ik heb een andere mening. Het is niet iedere keer hetzelfde. Kijk maar eens naar JXXX bv er zijn grote verschillen in beleving en ervaring iedere keer weer.

schoolmeester
27 augustus 2023, 05:38
Zo is dat, geen dag is hetzelfde in het ijsberenleven.
En als dat wel zo is krijg je sleur, en dat moeten we niet hebben.

Ronald11
27 augustus 2023, 07:28
Venus is voor mij toch wel iedere keer anders. De afgelopen keren een dame buiten zeer opwindend bezig gezien. Gewoon zitten genieten van de volledig naakte dames die voorbij lopen. De kamers die toch steeds weer anders verlopen. Verwachting en werkelijkheid blijken toch iedere keer weer te verschillen.

cootje
27 augustus 2023, 10:00
Hi Ronald11, klopt allemaal.
Een dame buiten zeer opwindend bezig gezien is leuk maar nog leuker is het zelf te doen.
Zit er nu even niet in want deze komende week te koud.
Dan maar Kino.

Grillworst
27 augustus 2023, 13:29
Daar hebben jullie gelijk in, had er zo niet naar gekeken.
Mijn volgende bezoek staat gepland voor zaterdag 30 september of zondag 1 oktober, zal proberen dan een iets uitgebreider verslag te typen.

fervent
27 augustus 2023, 17:27
Afijn op deze donderdag heb ik dus behalve van de tuin ook van de meisjes kunnen genieten. Het was namelijk niet (te) druk. En natuurlijk werd er hier en daar wel wat gepannenkoekt, maar toch waren er voldoende meisjes vrij. En 1 daarvan was Ella, moest wel tussen haar afspraken door, maar kon haar toch nog voor een kamergang boeken. Prachtige mooie naturel slanke dame die Ella, en ze heeft haar lichaam gelukkig niet laten bederven door een behangetje van een of andere tattoo idioot. Naturel dus en erg mooi + een prima service op de kamer :biggrin:, ze is hiermee wel mijn favotje van deze club :biggrin: .

Nou, volgens mij zitten er toch flink wat tattoos op Ella.

Johnsonxxx
27 augustus 2023, 20:29

Nee hoor, misschien een paar kleinere (die mij niet zijn opgevallen en dus niet storend zijn), maar haar bovenlichaam is sowieso (nagenoeg?) tattoo vrij, en het is niet te vergelijken met de behangetjes van bijv. haar zus of andere meiden die complete ontsierende sleeves etc. hebben.

Misschien ben je in de war met een ander meisje? Anders moeten we toch maar eens snel terug om een uitgebreide inspectie uit te voeren :biggrin::biggrin::biggrin:

Shakir
27 augustus 2023, 21:06

Nee hoor, misschien een paar kleinere (die mij niet zijn opgevallen en dus niet storend zijn), maar haar bovenlichaam is sowieso (nagenoeg?) tattoo vrij, en het is niet te vergelijken met de behangetjes van bijv. haar zus of andere meiden die complete ontsierende sleeves etc. hebben.

Om precies te zijn: tattoo-sterretjes op de ruggengraad, en een art nouveau-achtige figuur op de billetjes.
Ik, als tattoo-hater, stoorde me er niet zo aan.

mr.creative
29 augustus 2023, 12:01
26 augustus: Mooie zaterdag, niet heel warm dus perfect weer om naar Hamminkeln te rijden. Op de autobahn pedaal helemaal ingedrukt als resultaat flink boven de 200km/uur. Aangekomen in de namiddag. Wat buiten gezeten, sauna benut, pizza besteld. Deze keer geen geledenheid gemaakt van de jacuzzi. Zaten redelijk wat vliegen in de buiten jacuzzi. 3x gekamerd, Ella, Sara en Anka. (zie recensies) Volgende keer Monica is proberen... ook helemaal mijn type.

bertje
29 augustus 2023, 17:02
Vrijdag 25 augustus weer eens afgereisd naar Venus. Bij aankomst rond 14.00 uur nogal regenachtig, dus de tuin was niet aanlokkelijk. Meteen Ella proberen te scoren, maar die had al afspraken lopen helaas. En Ella heeft in tegenstelling tot haar zus Sherry nog geen grote plakplaatjes op d’r lichaam laten zetten. Zo kan je de twee zusjes tot nu toe ook makkelijk uit elkaar houden :biggrin:

Redelijk wat dames aanwezig en rond lopend en zelf maaar eens Marianne aangesproken. Is iets ouder dan de Sherry/ Ella etc maar dat is wat mij betreft geen bezwaar. Rustige, aardige dame waar ik de kamer mee opgezocht heb. Op mijn initiatief na heerlijk TZ haar even verwend. Nadat ze eerst met de tong tot hoogtepunt was gekomen daarna op haar aangeven ook verder nog met de vingers ( alleen buitenkant). Ondertussen TZ heb ik een dame niet eerder zo nat voelen worden. Een echt genot dus. Mijn beloning daarna volgde met een heerlijke pijp beurt en standjes. Een zeer solide half uur genot. 50p30

Het weer was gelukkig opgeklaard dus heerlijk ook buiten gezeten en gezwommen + daarna weer een heerlijke massage van Tuk genoten. Ondertussen ook wat ervaringen gewisseld met twee beren uit mijn taalgebied (een Nederbeer en een Vlaamse beer). Andere Nederbeer had t prima naar z’n zin aangezien de type dames zijn smaak was (wist later Anka te verschalken). Vlaamse beer had een ongelukkige encounter met een dame op de kamer en was daardoor uit z’n berenhum.

Afijn, later buiten kwam Marianne met Rebecca bij me zitten en hebben we lekker een half uurtje slap geouwehoerd. Sabina was ondertussen de middag verderop met een pannenkoeker bezet die de Moet Ice had laten aanrukken.
Rebecca is een vrolijke meid en op gegeven moment besloten met haar eens mijn kans te wagen.
Geen spijt van kregen. Prima kamer volgens de Venus standaard.
@Grillworst: als de dames nog niet de extra handdoek/ sleutel hebben gehaald kan je dus prima buiten met ze kletsen en een beetje geinen, zonder dat je daarvoor moet betalen.

Summary: Een heerlijk dagje weer bij Venus, met twee solide dames.

mentholbear
29 augustus 2023, 19:14
Afijn, later buiten kwam Marianne met Rebecca bij me zitten en hebben we lekker een half uurtje slap geouwehoerd.

@Grillworst: als de dames nog niet de extra handdoek/ sleutel hebben gehaald kan je dus prima buiten met ze kletsen en een beetje geinen, zonder dat je daarvoor moet betalen.
.

Met het verschil dat de dames zelf bij je kwamen zitten. Maar goede regel dat handdoek/sleutel halen start tijd inluidt.

donkeywonkey
30 augustus 2023, 22:43
Na een tijdje weinig in Venus geweest te zijn, de afgelopen 2 weken een drietal bezoeken gebracht, allen tot grote tevredenheid! De eerste van de 3 bezoeken was al weer op 16 augustus, toen met een vrijkaart op zak, gewonnen in het tourspel. Dus dank aan het forum, Sphinx en de club! Hoewel het dus al een tijdje geleden was dat ik er was geweest, was veelal nog hetzelfde. Aardig ontvangst, propere kleedkamer en douches, lekker eten, koude echte cola in een glas ;), een prima buitenverblijf en aantrekkelijke dames om fijn mee te vertoeven (met goede service en aardig tarief) !

Dit prettige bezoek na enige tijd, bracht me de week erna dus nog 2 keer in Venus, veelal een herhaling van zetten met bovenstaande aspecten om prettig te vertoeven. Al met al in deze bezoeken leuke tijden doorbracht met Ella, Oana, Anka, Sherry en Vanessa.

Inderdaad, niet altijd zijn de favorietjes beschikbaar, maar regelmatig genoeg wel, en inderdaad soms is het wat tam, maar heb toch ook later op de avond soms verscheidene dames met elkaar en met een enkele ijsbeer zien staan dansen in de bar. Dat het daarmee tegelijkertijd gemoedelijk is en er geen gejaag door de dames, kan me juist zeer bekoren...

Eind deze week hoop ik er weer langs te gaan en in september volgen er hopelijk meer bezoekjes, ik kijk er weer al naar uit!
:freu:

cootje
1 september 2023, 15:43
Hi,
had wel zin maar heeft het zin?

Vrijdag om 15.30 gekeken op de AWL van Venus en maar 8 dames aanwezig waarvan er 2 pannekoeksters.
Kans op 6 dames tot beschikking.
Om daarvoor te gaan rijden dus maar niet.
Jammer.

Wacht op betere tijden met een volwaardige bezetting.

Giodude
2 september 2023, 06:34
Hi,
had wel zin maar heeft het zin?

Vrijdag om 15.30 gekeken op de AWL van Venus en maar 8 dames aanwezig waarvan er 2 pannekoeksters.
Kans op 6 dames tot beschikking.

Is nog opgelopen tot 11.

Voor mij persoonlijk is Venus verleden tijd.

- Te vaak een te lage bezetting qua dames.
- Te vaak dames die onbeschikbaar zijn.
- Te vaak dat dames “zeuren” om een drankje.
- Te vaak totaal gebrek aan sfeer.

Naar mijn mening heeft het nog maar weinig weg van het SC-concept…
Typisch gevalletje van jammer.

MrDB
2 september 2023, 08:16
Helemaal mee eens, de kans dat je zonder kamergang weggaat is bijzonder groot

mentholbear
2 september 2023, 08:53

Komt dat voornamelijk van de nieuwe dames? Bij de ouwe kliek heb ik dat nog niet meegemaakt. Maar tja, zie er ook uit als een Dagobear :rolleyes:

Flinstone
2 september 2023, 10:43
Het is jammer maar het is meer verworden tot een privathaus met bar.
Aanvankelijk (2019) kwam ik er regelmatig tot vaak.
Tegenwoordig zelden, misschien 2x per jaar.
Als ik dan geweest ben, ben ik ook direct wel weer even genezen!

Is nog opgelopen tot 11.

Voor mij persoonlijk is Venus verleden tijd.

- Te vaak een te lage bezetting qua dames.
- Te vaak dames die onbeschikbaar zijn.
- Te vaak totaal gebrek aan sfeer.

Naar mijn mening heeft het nog maar weinig weg van het SC-concept…
Typisch gevalletje van jammer.

MrDB
2 september 2023, 11:19
Komt door alle pannekoekers. Venus is de moeite niet meer waard. 2019 was idd een topjaar

Giodude
2 september 2023, 11:48
Het is jammer maar het is meer verworden tot een privathaus met bar.
Aanvankelijk (2019) kwam ik er regelmatig tot vaak.
Tegenwoordig zelden, misschien 2x per jaar.
Als ik dan geweest ben, ben ik ook direct wel weer even genezen!

Precies zoals ik het zie. 2019 was het echt top daar. Corona heeft het negatief beïnvloed door de privé afspraken die de dames maakten en nu in de club hebben voortgezet. Daarnaast zijn een aantal toppers gestopt en die gebleven zijn zijn minder vaak aanwezig dan voorheen.

Komt dat voornamelijk van de nieuwe dames? Bij de ouwe kliek heb ik dat nog niet meegemaakt. Maar tja, zie er ook uit als een Dagobear :rolleyes:

Ook de oude garde (oa Mariana, Maya, Monika, Sabina) maakt zich hier schuldig aan. Misschien omdat ze weten dat een kamergang er voor hen niet inzit. :forgetit[1]:

cootje
2 september 2023, 12:09
Klopt,

er nu heen is zinloos.
Als er drie gele nummerplaten auto's geparkeerd staan dan doorrijden!
Zijn drie dames zijn van het lekkere soort dus bezet.

Kan om 13.00 eens op de AWL kijken wat er voor aanbod is.

MrDB
2 september 2023, 13:20
Ja 3 pannekoekers, 3 zielige gasten die 4 uur per dag aandacht gaan zoeken bij een prostituee. 1 iemand van Venus heeft mij zelfs vertelt dat ze op de kamer films gaan zitten kijken. Dan ben je echt diep triest.

schoolmeester
2 september 2023, 13:25
Is wel makkelijk verdiend voor de desbetreffende DVP.

MrDB
2 september 2023, 13:36
Ja, je kan het de dames niet kwalijk nemen. Maar het onderstreept hoe zielig pannekoekers zijn.

cavediver
2 september 2023, 13:47
Een tent die niet in zijn eigen geloofwaardigheid voelt. Ze vinden het wel best.
Ik hoop dat de restanten van Gallordo snel worden opgebouwd zodat er weer in Hamminkeln een place to Bey ontstaat.

Voor mij een te mijden Club.

schoolmeester
2 september 2023, 14:19
Gallardo komt niet meer terug.

pret
2 september 2023, 15:46
Gallardo komt niet meer terug.

Ik zie liever een terugkeer van Marisol!

schoolmeester
2 september 2023, 15:51
Ook die komt niet meer terug, er komt daar geen nieuwe saunaclub meer, helaas.....

cootje
2 september 2023, 16:13
Natuurlijk te herinneren de goede oude tijd,

met Liana in Villa Marisol toen er nog maar één gemengde kleedkamer was.
Wat was ze toen mooi die Liana. Slank zonder al die plakplaatjes.

En het Corona tijdperk en even bellen naar Hamminkeln en je had zo'n een privéafspraak daar.

Vandaag gaat het niets worden met om 16.00 maar 10 dames.

mentholbear
3 september 2023, 01:26
3 zielige gasten die 4 uur per dag aandacht gaan zoeken bij een prostituee. 1 iemand van Venus heeft mij zelfs vertelt dat ze op de kamer films gaan zitten kijken.

Zielig hoor dat ze €400 kunnen neertellen om een filmpje te kijken.

Hadden ze ook een klein bios zaaltje voor kunnen afhuren :rolleyes:

mentholbear
3 september 2023, 01:33
Ik hoop dat de restanten van Gallordo snel worden opgebouwd zodat er weer in Hamminkeln een place to Bey ontstaat.

Dat lijkt me onmogelijk, omdat als ik me niet vergis het naastgelegen bedrijf een heel stuk terrein inclusief het voormalige Marisol/Gallardo Probeerde paar jaar terug dat stukje te bekijken toen ik een keertje te vroeg aankwam voor Venus. Maar dat ging niet doordat een groot deel was afgezet door het bedrijf.

Levitrus
3 september 2023, 10:29
Ja, je kan het de dames niet kwalijk nemen. Maar het onderstreept hoe zielig pannekoekers zijn.

Je kunt het ook de pannenkoekers niet kwalijk nemen, die gaan ook maar voor wat ze leuk vinden binnen hun budget. Ieder diertje zijn pleziertje.
Het is de club die het helemaal fout aanpakt. De kroniek van een aangekondigde ondergang?

Dit is ook de reden waarom ik er niet meer kom. Best een eind rijden en dan de quasi-zekerheid dat de meiden die je leuk vindt wellicht onbereikbaar zijn.

b1234
3 september 2023, 11:05

Hoe zielig pannekoekers zijn ?! Waarom ? Zijn dan ook alle Porsche rijders zielig,want ze kunnen ook met een Fiatje rijden !:)
Laat iedereen zijn eigen ding doen en de wereld wordt plots veel gemakkelijker .Niet iedereen heeft hetzelfde budget voor zijn hobby's .Aan die half-uur rammelaars komen de topdames nooit aan hun omzet :)
Leef en laat leven !

donkeywonkey
3 september 2023, 13:31
Een forum als dit bevat meer dan alleen recensies van club bezoeken, dat begrijp ik heel goed, maar de wat off-topic discussies in een club topic begrijp ik niet altijd. Beschouwingen bijvoorbeeld over het wel en wee van budgetneukers of het zielig zijn of niet van pannenkoekers zou ik persoonlijk dan ook liever zien in een apart topic. Maar ok, dat is dan weer mijn nutteloze mening. ;) Inhoudelijk kan ik het alleen maar enorm eens zijn met boy56:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=821887#post821887

Maar dat alles even ter zijde, want ik schrijf dus liever wat (ook al is dat soms in de ogen van sommigen ook wat beperkt ;)), over hoe ik een club/dames ervaar. Hoewel de beperkingen van Venus wel bekend zijn, zo waren er gisteren inderdaad maar 10 dames, heb ik er toch weer een heerlijk dagje beleefd. Veelal dezelfde ervaring als afgelopen weken waar ik eerder over schreef: een vriendelijk ontvangst, dames die je vriendelijk begroeten en/of een praatje maken, een lekkere Jaeger schnitzel voorgeschoteld krijgen, een relaxte sfeer, prima douches en wellness, muziek die mij over het algemeen goed bevalt, en een aantal dames waarmee het zeer prettig vertoeven is op de kamer, deze keer met Ella en Oana.

Met het mooie weer op komst ben ik zeker van plan om nog eens een zomers middagje in de tuin mee te pakken deze week, je weet maar nooit hoe vaak dat dit jaar (of je zelf dat) nog kan. Ik kijk er weer al naar uit!
:freu:

mentholbear
3 september 2023, 14:49
Je kunt het ook de pannenkoekers niet kwalijk nemen, die gaan ook maar voor wat ze leuk vinden binnen hun budget.

Het is de club die het helemaal fout aanpakt

Ja man, alimentatie vechtscheidingen zijn een stuk duurder. Alleen de advocaat is al meer als 100p60 ;)

Tja, de club kan die dames de keuze geven om of geen lange kamers en/of afspraakjes te maken, of plaats te maken voor andere dames.

Persoonlijk hoop ik dat een goeie dame een gaatje vrij heeft, dan dat de goeie dames weggaan en er mogelijk afwerkstere voor in de plaats komen die half uurtjes afraffelen, 35 minuten voor 60 proberen af te rekenen enzo.

Johnsonxxx
3 september 2023, 17:37
....
Tja, de club kan die dames de keuze geven om of geen lange kamers en/of afspraakjes te maken, of plaats te maken voor andere dames.
.....

Die pannenkoeksessies zijn niet goed voor de club! Wel voor de dames, die met kletspraatjes en zelfs filmpjes kijken (zo las ik hier) een hoop centen verdienen.

Voor de club geeft het minder klandizie, immers de pannenkoekmeisjes hoeven slechts met een paar klantjes af te spreken om de buidel voor de dag gevuld te hebben, dus is maar een paar keer inkom voor de club.
Daarnaast geeft het een te kort aan beschikbare meisjes, gevolg -> negatieve ervaringen -> negatieve recensies -> en minder klanten die komen en/of terugkomen.

De keuze die @Metholbear in zijn recensie voorhoudt is ook van belang voor de dames zelf. Immers ook de 'goede' dames zijn er uiteindelijk bij gebaat als de club goed blijft draaien en daar kunnen ze zelf dus een belangrijke bijdrage aan leveren. Ik ben het eens met het voorstel van @Mentholbear dat de club de dames verbiedt (vooraf) afspraken/reserveringen te maken en lange kamersessies te houden (meer dan ca 1,5 uur?), zodat iedere bezoeker min of meer gelijke kansen heeft en het weer een echte FKK club wordt, met meer keuze van beschikbare dames, daardoor ook meer bezoekers, een betere sfeer en een uiteindelijk een veel leukere club :freu:

Vraag is of de dames zo ver willen (mee-)denken/werken, meestal is het verdienen van paycunia, en vooral op korte termijn, het enige waar de dames aan kunnen denken (dat komt misschien hard aan voor de pannenkoekers die dachten dat de meisjes het echt voor hun deden en niet voor de paycunia :eek::biggrin: ).

cootje
3 september 2023, 18:04
Voorstel ter discussie voor de groep ijsberen:

Waarom niet afspraken maken via de receptie van Venus, zoals bij de plaatjes van www.termingirls24.de ?
Daar is datum en tijd te reserveren. Dus tijd te besteden met de dame. Natuurlijk is gebruik van de club
nog mogelijk met sauna, eten e.d..

Kan je ook zonder afspraak komen maar dat is risico ijsbeer.

mentholbear
3 september 2023, 18:21
Klopt wat je zegt. Meer (nette) klandizie is beter voor de club kwa omzet.

Helaas zit de wereld niet perfect in elkaar. Ideaal voor d club zou zijn dat elke klant na 30 minuten op de kamer met een sterke fles drank weer vertrekt en dat er voor in de plaats een andere komt.

Ideaal voor de dames is dat ze een dagvullende pannenkoeken hebben.

Ideaal voor de ijsbeer is dat elke dvp die ze kiezen een topper is.

Maar de wereld is niet ideaal. Wat ideaal voor een assertieve ijsbeer is dat ie makkelijk in contact komt met een dame of een ijsbeer die de hele dag de tijd heeft om op een dame te wachten tot ze beschikbaar is. Maar dat is weer niet ideaal voor een ijsbeer die wat verlegen is en de dames voor zn neus weggekaapt ziet worden en geen trek heeft in afvangen. Dan kan een afspraakje van te voren hebben staan erg fijn zijn.
En zo zijn er wel meer voorbeelden.

Het voornaamste struikelblok voor Venus is dat ze te klein zijn voor hun succes. Maar uitbreiden brengt weer andere problemen met zich mee...

sweetcat
3 september 2023, 18:37
Ander voorstel. Je kunt als Club Venus ook wat eerder champagne op de kamer brengen. Nu doet Venus dat pas na 3 uur. Waarom niet na 2 uur? Prive dames adverteren ook vaak voor 2 uur. Dus een kamerprijs van 2 uur is vrij gebruikelijk in de markt. Als je dan perse een veel langere kamer wilt maken kost je dat € 250 aan champagne bovenop de kamerprijs. Club blij, dames blij en alle beren blij.

Siberische tijger
3 september 2023, 20:42
Voorstel ter discussie voor de groep ijsberen:

Waarom niet afspraken maken via de receptie van Venus, zoals bij de plaatjes van www.termingirls24.de ?
Daar is datum en tijd te reserveren. Dus tijd te besteden met de dame. Natuurlijk is gebruik van de club
nog mogelijk met sauna, eten e.d..

Kan je ook zonder afspraak komen maar dat is risico ijsbeer.

In jouw geval lijkt het dan dat de dames in dienst zijn van de club en dat kan niet/mag niet.

schoolmeester
3 september 2023, 21:06
Je kan nooit iedereen tevreden stellen.
Elke klant heeft zijn eigen wensen/behoeften.

cootje
3 september 2023, 21:06
Kan je zo clubs namen noemen waar mogelijk is. En daar is geen sprake van dienst verband. Even organiseren bij tel.

mentholbear
3 september 2023, 22:12
Kan je zo clubs namen noemen waar mogelijk is. En daar is geen sprake van dienst verband. Even organiseren bij tel.

Ik snap je punt en vind dat je ook een punt hebt. Maar Willem2 heeft al eens eerder aangegeven dat overheidsinstanties in sommige regio's het kunnen opvatten als dienstverband en een club in de problemen brengen.
Hierdoor hebben sommige clubs als Freudenhaus en Sc Venus een aanwezigheidslijst, maar hebben sommige zoals Babylon die van hen niet meer (openbaar). Zo een AWL beschouwen ze in sommige regio's namelijk wel en sommige niet als dienstverband.

Kilo
4 september 2023, 00:00
Ik lees al een tijdje mee en nu mijn eerste bijdrage. GT oud (niet oceans) blijft de beste club. Afgelopen vrijdagavond na 22:00 weinig dames +/- 10, 1 kamer met een Roemeense dame die slechte service gaf en een vervelende ervaring met personeel dat ik liever niet openbaar deel. Ik heb gehoord dat de clubs en dames ook meelezen. Ik wil mijn verhaal wel kwijt en hopelijk met wederhoor het een plekje geven.

Mooiejoke
4 september 2023, 15:30
Volgens mij is de maximale kamertijd 3 uur en moet men dan minimaal een half uur afscheid van elkaar nemen.

Ach voor alles is iets te zeggen.

mentholbear
4 september 2023, 16:10
Volgens mij is de maximale kamertijd 3 uur en moet men dan minimaal een half uur afscheid van elkaar nemen.

Ach voor alles is iets te zeggen.

Ik dacht dat het af te kopen was met een goed champagne. Of dat het was om de andere dames ook de gelegenheid te geven te kunnen kameren.
Voor de pannenkoeksters maakt het niet uit. Ze kunnen ook buiten de kamer bij hun pannenkoeker blijven zitten e zijn dan alsnog onbeschikbaar/bezet.

Liefje
5 september 2023, 23:04
Vanochtend om 10.15 uur op de motor gestapt met als doel een dagje zon en mooie dames in Venus- Hamminkeln .
Na getankt te hebben en wat boodschappen gedaan te hebben om 11.30 uur aangekomen.
Omkleden en eerst koffie.
Het was nog erg rustig en op dit tijdstip alleen Anka, Mirella en Sherry gespot.
Sherry zegt tegen mij wat doe jij zo vroeg hier, anders ben je nooit zo vroeg.
Dat klopt inderdaad, maar gezien het mooie weer en het feit dat ik niet te laat terug wilde was ik al vroeg hier aanwezig.
Heerlijk buiten gelegen , afwisselend met jacuzzi.
Tegen 13.00 uur waren er 10 dames aanwezig en later in de middag kwam ook Maya nog binnen.
Je zag de dames amper buiten door de hoge buitentemperatuur.
Toen Ella rond 13.00 uur aanwezig was heb ik haar aangesproken en na de lunch en een rokertje met haar afgesproken.
Enige tijd later kwam ze mij zwaaiend ophalen voor een kamer.
Nou, ze had er zin in. De kamers met Ella zijn altijd fantastisch, maar deze keer buitensporig goed.
Waar het aan lag weet ik niet, maar wat een geweldige kamer was dit. Ik heb haar 2x een hoogtepunt bezorgd en haar pijp kunsten waren buitensporig goed.
We hebben diverse keren moeten pauzeren ivm de hitte en we waren heerlijk geil bezweet.
Aanvankelijk had ik een uur afgesproken, maar heb dit met nog een half uur verlengd.
Het was geweldig (nat en warm).
Hierna douchen en weer heerlijk met een drankje naar buiten, zonnen en badderen. Heerlijk.
Deze kamer was zo goed dat een tweede kamer dit onmogelijk kon overtreffen en derhalve had ik besloten het hierbij te laten.
Sonia en Maya deden nog wel een poging, maar helaas.
Uiteindelijk om 17.30 uur vertrokken en na een heerlijke motortocht was ik om 18.30 uur thuis.
Het was een heerlijke dag.
Twijfel nog of ik morgen weer ga.
Tot de volgende.

Gielle012
6 september 2023, 17:35
Gisteren korte dag, iets na 11 gearriveerd. Last van mn knie na operatie, dus kon wat vertroeteling gebruiken ;-)

Ik blijft dat landbouwzeil op die matrassen verschrikkelijk vinden... Zodoende in de Kino feestje gebouwd met Mirella; ik hou niet zo van dunne meisjes. Daarna wat eten. Rondje sauna en rusten. Daarna nog een laatste snelle 30min voor ik terug naar NL moest. Prima dagje zo, sfeer was wat beter dan de afgelopen keren. Meerdere paal dansjes werden gedaan.

Wat vorige bericht aangeeft klopt, rond 13h komen meer dames. Echter klitten die wat samen en gaan sommige eerst uitgebreid roken en eten. Dus als je 'brede' keuze wilt (lees meer dan 10) beter na 14h aankomen.

Daarna retour NL

mentholbear
10 september 2023, 01:23
Previously on Star Wanker: The P6 Generation

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?4582-Saunaclub-Harem-(Bad-Lippspringe)-Algemeen&p=822037#post822037

Episode 6: PROSPER

Captain's log. Stargate 2023081.2

Voor terugkeer naar headquarters op aarde maakten we nog een tussenstop op planeet Venus. De crew was flink toe aan wat welverdiende R&R, en anders ikzelf wel. En Venus is daar de uitgelezen plek voor met 2 warme jacuzzi's, een hete sauna en een zwembadje om in te dobberen.

Na de 6 tientjes docking fees betaald te hebben, werd een wit gewaad overhandigd om even uit het stijve Starfleet uniform te zijn. Relaxt even een ontbijtje genuttigd en tijdens het uitbuiken wat wellness rondjes. Via de AWL had ik al gespot dat Sara er zou zijn. Handig dat ze dit hebben.
En welja, niet veel later kwam het duveltje tevoorschijn. Heb me heerlijk door deze dame laten verwennen op een kamertje. Hopelijk dat een volgende keer de rituele slangendans de revu passeert.

Nog gauw even het ontbijtbuffet geplunderd, voordat deze opgeruimd zou worden en plaats zou maken voor de a la carte.

Een andere vroege vogel had me ook al gespot. Geen heftige uitspattingen bij Marianna, maar altijd wel degelijk en goed. Geweldig van elkaar genoten op een kamertje met deze GOSC dame.

Het zonnetje liet zich ook nog eventjes zien. En zo ontspannen zat ik zo te overdenken als Starfleet Captain en daarmee uitvoerende ambassadeur van the United Federation of Polarbears wat ik in mijn eindrapport zou zetten voor advies. Hoe de afgelopen jaren diverse 'verre' bestemmingen van elkaar verschillen. Wat hun sterke en zwakke punten zijn. Voor de nieuwe ijsberen als wel voor de grijze beren die het wat rustiger aan willen doen.
De afgelopen jaren zoveel mooie plekken bezocht. En kennis mogen maken met nog veel meer mooie ambassadrices...
Ik zou aanbevelen om voor een overweldigende immersive ervaring met een overdosis aan dames, clubs te bezoeken als Wellcum in Oostenrijk, Sharks en Oase in Frankfurt en jawel Artemis in Berlijn. Globe vond ik leuk om een keer bezocht te hebben, de voorzieningen waren goed, en er zaten mooie dames met goeie service tussen, maar de prijs is het me dat niet telkens waard, als je in NRW met wat zoeken ook goeie service hebt bij een leuke meid.
Voor als rust, ontspanning, genieten van wellness én een stil dutplekje hoog op je vaandel staan, prefereer ik zelf de clubs Sakura in Boblingen, Harem in Bad Lippspringe en Oase in Frankfurt.
Kwa culinaire hoogstandjes kwam ik bij Wellcum en Golden Time Linz aan m'n trekken.
Wel is het zo dat de prijzen er meestal wat hoger liggen dan gemiddeld in NRW, hoewel het gat wel kleiner wordt met taferelen bij Babs, de haringclub, Living Room, Golden Gate en Le Grand.
Gelukkig dat de dames in Venus nog het vertrouwde 50p30 vragen en de meesten een GOSC stempel hebben.

Zo de mooie dingen van het leven overpeinzend zie ik daar ineens een mij onbekende slanke jongedame. Het fijne toch wel van onze NRW prijzen is dat vergeleken met de meeste voorgaande bestemmingen, een gokje wagen niet zoveel kost. En besloot zodoende nog een joker kaart te trekken. Alis is een girly girl. Giechelend en al op de kamer.
Ook bij haar bleef een slangendans uit. Verder kan ze technisch op alle vlakken nog groeien. Het werd een redelijk kamertje. Ze is niet langer werkzaam in Venus.
Ik was eigenlijk van plan om haar een klein presentje te geven, aangezien het pas onze eerste kennismaking was. Ze had echter al de trofeeën van haar voorgangsters gezien en wilde ook zo iets. Kon het toen niet over m'n hart krijgen om haar dat te onthouden.

Het was vervolgens hoog tijd voor een smakelijke pizza. Moet wel bekennen dat een buffet makkelijker is, de verse a la carte maaltijden wel lekkerder zijn.

Na nog wat wellness rondjes besloten om de reis af te sluiten met nog een 'geweldig van elkaar genieten kamertje' te doen met Sara.
Erna bleek maar weer eens hoe jaloers de feeksen wel niet zijn. 1 van de dames kwam verhaal halen waarom zij niet zo een presentje kreeg als Sara...

Enfin, het was me weer een leuke ontdekkingsreis geweest met een mooie afsluiter.
En hopelijk komt er een seizoen 2 van Star Wanker: The P6 Generation...

Live long and prosper!
��

Liefje
10 september 2023, 09:58
Zaterdagochtend vroeg op de motor gestapt richting het paradijs in Hamminkeln.
Na getankt te hebben kwam ik om 11.15 uur aan.
Twee auto’s en 2 motoren op de parkeerplaats.
Omkleden en hartelijk begroet door Sherry en Alex, de barman.
Heerlijk buiten in de zon gelegen en in de jacuzzi.
Langzamerhand kwamen de dames binnen en om 13.00 kwam mijn favo Ella ook binnen.
Sherry deed verwoede pogingen mij naar de kamer te krijgen maar ik had mijn zinnen gezet op zusje Ella.
Toen Ella rustig op een bakje lag haar aangesproken en haar verzocht de sleutel te halen.
Op de kamer was het erg warm en de aanwezigheid van Ella bracht geen verkoeling, hahaha, integendeel zelfs.
Vervolgens , met enkele pauzes , 1,5 uur fantastische sex gehad met haar. Het was weer geweldig.
Hierna nog wat Nederlandse en Duitse beren gesproken. Het was trouwens erg rustig.
12 dames waren aanwezig en zeker niet meer beren.
Uiteindelijk om 19.15 op de motor gestapt om vervolgens een uur later thuis aan te komen.
Het was een geweldige dag in het paradijs.
Zo geweldig dat ik over 10 minuten weer op de motor stap om wederom van een mooie dag en de dames te gaan genieten in Hamminkeln.
Misschien zie ik één van jullie straks nog.
Tot de volgende.

mssucces
10 september 2023, 12:19
3 September mijn gewonnen toegangskaart ingewisseld.
Was eerst in Grimberge geweest en daar een kamer met seline gehad.
Omstreeks 13;15 mijn uitgeprint vrijbrief in gelevert , na controle kreeg ik de badjas.
Dame was vriendelijk maar vroeg niet of ik bekend was dus vroeg ik waar ik naar toe moest gaan.
Club ziet er zeer strak uit, er waren 3 dames waarvan er twee achter de gokkasten zaten gekluisterd.
Eerst maar een paar rondjes gelopen , mooi maar alles uitgestorven .
Had wel zin om te kameren maar geen kamergenoot kunnen vinden, eerst een heerlijke thaise massage gekregen, het duurde een uur en was helemaal top.
Omstreeks 17:00 zag ik een blonde dame met bril achter de trekkasten zitten en een praatje gemaakt
Het bleek anka te zijn, later een kamer met deze dame gemaakt pijpt goed en na het rubbertje geïnstalleerd te hebben liet ze zich er over heen zakken.
Lekker strak doosje, was een goede sessie van 30 minuten.
Hierna een douche genomen en eten besteld wat bij vertrek afgerekend moet worden, 13 a 14 euro afgetikt.
Eten was opzich goed ,is wel de eerste club waar ikdit meemaak.
Denk nog wel eens terug te gaan, maar moet wat koeler en drukker zijn met vrouwkes

Liefje
10 september 2023, 19:41
Zoals vermeld in mijn verslag van het bezoek van gisteren vandaag wederom om 11.15 aangekomen in Venus.
Op de parkeerplaats 1 motor en 1 auto.
Omkleden , koffie en naar buiten alwaar ik Monica trof als enige dame, later verscheen ook Mia.
Heerlijk buiten in de zon gelegen, nagenoeg alleen. Heerlijk rustig. De barman Giuseppe voorzag mij constant van drankjes.
Wat kan het club leven toch mooi zijn.
Het was gedurende de dag erg rustig met beren en dames.
Tot zeker 13.00 uur alleen nog Mirella gespot. Ella en Oana kwamen tegen 13.30 maar hadden beiden een afspraak tot 15.30 uur.
Ik had met Ella inmiddels afgesproken dat ze na de pannenkoek sessie mij zou opzoeken.
Tegen 16.00 uur kwam ze mij inderdaad opzoeken en samen naar de kamer.
Het was overal erg warm en op de kamer heel erg warm.
Met behulp van de ventilator hebben we toch nog een uur fantastische sex gehad, waarbij ze 2 x een hoogtepunt bereikte.
Kennelijk was ze moe van de sessie hiervoor want na een uur zei ze dat het toch wel erg warm was op de kamer en dat ze honger had.
Ik had nog wel langer willen blijven, maar kennelijk zat ze er momenteel even door.
Zoals altijd heb ik respect voor de dames en hebben we na een uur de kamer tot volle tevredenheid verlaten. Ze had erg haar best gedaan.
Hierna een heerlijke schnitzel gegeten en een kop koffie gedronken om vervolgens om 18.00 uur op de motor te stappen en huiswaarts te keren. Ik wilde in ieder geval vóór het begin van de voetbalwedstrijd Nederland-Ierland thuis zijn.
Ik heb twee heerlijke dagen gehad in het paradijs “Venus” .
Mij zien ze snel weer.
Tot de volgende.

FrankBlack
11 september 2023, 10:39
Gister tegen 5u binnen gewandeld, even lekker gedoucht. Klassieker is leuk maar je komt compleet plakkerig de auto uit. Eerste dame had kleding aan. Vaag, daar kwam ik niet voor. Toen zag ik Ella en Oana, in setje. Vaag, daar kwam ik echt niet voor. Er begon iets te dagen, woensdag en zondag... Dat was me even ontschoten. Ik ben een groot voorstander van het FKK, het zou de standaard moeten worden. :biggrin:

Temperatuur binnen was niet lekker, buiten stond er nog vol de zon op. Beetje liggen lummelen, drankje er bij. Dames waren ook niet echt actief en gingen al gauw eten. Qua bezetting waren dames en beren in aantallen redelijk gelijk, 1 dame werd strak gepannekoekt door vaste bezoeker. Paar nieuwe gezichten voor mij. Nadat ik zelf ook iets gegeten had op zoek gegaan naar een eerste dame. Het leek echter wel of ze zelf ook absoluut niet aan het werk wilde. Dames moesten echt benaderd worden. Omdat het buiten koeler werd lagen er een paar buiten verstopt.

Ondertussen liep er een vent in boxer, opgetrokken tot aan zijn oksels, te kloten met zijn badjas. Binnenste buiten, ondersteboven, continue los of half uit. Liet hem over zijn schouders hangen als een Al Capone. Hij wist zich echt geen houding te nemen. Het leek een heel ongemakkelijke eerste keer, en toch kende ze hem bij naam. Zijn maat moest hem continue aansporen om naar dames toe te gaan. Volgens mij heeft hij niet 1 kamer gedaan en stond hij vooral de hele avond schuchter met wat dames te praten.

Uiteindelijk Eugenia opgepikt en naar een kamer gebracht. Alles begon heel koel, het gesprek, de wandeling naar de kamer, klaar maken van de kamer. Gesprek kwam moeilijk op gang. Ze kende me niet, Venus ben ik ook even niet geweest en de dames waar mee ik eerder kamerde (op Oana na) waren er niet. Toen ik ging liggen vroeg ze of het de eerste keer was. Ik zei van niet en moest uitleggen waarom het dan lang geleden was. Ik vertelde dat ik wel bij andere clubs geweest ben. Eugenia antwoorde dat ik een stoute jongen was en straf verdiende. Waarop ze haar lichaam tegen het mijne legt en me kust.

Ik schiet in de lach, dit was te pornofilm slecht om waar te zijn. Maar ik speel het spel mee en zeg dat ik bang voor straf ben. Eugenia schiet ook in de lach en vanaf dat moment is het ijs gebroken. Wat een heerlijk zacht lichaam. Mooi koppie met uitstraling. Ze spreekt goed duits, corrigeerde mij zelfs. Pijpen was heerlijk. Tijdens de sex merkte ik dat de jonge heer er niet veel zin in had. Neus tussen haar benen gestoken en met de hand afgemaakt.

Daarna masseerde ze me nog wat en hebben we wat liggen praten. Daar merkte ik pas echt weer dat het een zakelijk iets was. Ze had weinig interesse in wie ik was en wat ik deed. Dat hoeft ook niet, je betaalt haar voor haar sexuele diensten, die zijn top. Voor een goed gesprek zijn andere beroepslui. Zelf kapt ze keurig na 30+ minuten af en rekent geen cent meer af. Ik geef haar 100, de fooi wordt gewaardeerd. Leuke meid, zonder meer.

Ik drink nog een watertje, het blijft rustig. Buiten loopt nog iemand vermoeiend met zijn badjas te wapperen. Het is 9u als ik de auto in stap en naar huis rijd. Ik mijmer een beetje over de laatste uurtjes en alle bezoekjes die ik dames gebracht heb. Naast de 4 dames die ik gedate heb zijn er denk ik 70 tot 80 dvp's de revue gepasseerd. Ik heb de mooiste kutjes mogen likken, ik heb heerlijke uurtjes met de mooiste dames doorgebracht. De service in Venus is nooit tegen gevallen en aan de dames ligt het niet. Maar toch merk ik dat ik er niet meer op mijn gemak lig, ik kom er niet meer voor de lol maar omdat ik ergens anders niet wil zijn en iets van een leegte probeer te vullen. Denk dat dat besef teveel doordringt, zeker in die setting waar meer heren om dezelfde reden lopen, hou mezelf niet meer voor de gek. En dan eindig je dus elke keer op handstand, dat kan thuis ook, gratis.

Gemengd gevoel, wat 100% niet bij Venus en de dames ligt.

mentholbear
11 september 2023, 14:52
€50 fooi?! :hammer:

Tornado
11 september 2023, 15:25
Mijn hemel….dat gestrooi met geld maakt alles kapot!!

Heet Jantje
14 september 2023, 23:44
Mijn hemel….dat gestrooi met geld maakt alles kapot!!

Precies, ook als we toe gaan geven aan de upsaling wat in vele clubs nu gebeurt.

Patjax
18 september 2023, 18:07
Nog één keer een dagje Venus. Done zondag 17/09

Nog één keer vanuit de kleedkamer de bar betreden. Done 14.15 uur
Nog één keer je laten meevoeren op die golf van geluid van de boxen. Done.
Nog één keer plaatsnemen op een bankje. Done.
Nog één keer het verleidingsspel spelen. Done Ella.

Nog één keer de gezamenlijke gang naar een kamer. Done 15.15 uur
Nog één keer een dame masseren. Done.
Nog één keer genieten van haar orale kunsten. Done.
Nog één keer het intiemste delen. Done.

Nog één keer een financiële transactie. Done 17.15 uur
Nog één keer relaxen in het bubbelbad. Done.
Nog één keer dollen met de meiden. Done.
Nog één keer buiten een sigaretje roken. Done.

Nog één keer een drankje. Done.
Nog één keer een rondje door de club. Done.
Nog één keer omkleden. Done 18.04 uur
Nog één keer de deur achter mij in het slot horen vallen. Done 18.05 uur

Nog één keer inloggen. Done
Nog één keer een paspoortje aanmaken/damesrecensie schrijven. Done https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54805-Ella-(Roemeense)&p=822911#post822911
Nog één keer een algemeen verslag schrijven. Almost done.
Nog één keer posten. Done

Bovenstaande is mede tot stand gekomen door snaal88, forum en club waarvoor my special thx.

mentholbear
18 september 2023, 20:37
Klinkt onheilspellend... :confused:

Gelukkig had ik het paspoortje als eerst gelezen :rolleyes:

Kijk uit naar het verslagje.

GrandCru
19 september 2023, 12:12
Nou, het ga je goed @patjax!

WA
21 september 2023, 07:47
Heeft Venus nieuwe openings en sluitingstijden? Screenshot genomen vanochtend om 07:40 uur :smile2:
38512

Liefje
24 september 2023, 13:57
Zaterdagmiddag richting Hamminkeln.
Na getankt te hebben en wat boodschappen bij de Aldi was ik om ongeveer 15.00 uur in de club.
Omkleden en hartelijk begroet door menig dame. Rebecca was ook weer terug van vakantie.
Alex achter de bar had mij al aan zien komen en had de koffie al klaar staan. Super gast!
Ook werd ik al direct besprongen door Sonia. Kom zegt ze we gaan even buiten zitten onder de overkapping en eerst even gezellig babbelen.
Oké dan, koffie mee , sigaretje en hoe mooi kan de ontvangst zijn.
Onderhand regende het verschrikkelijk, maar wij zaten gezellig droog.
Na een half uurtje bla bla samen besloten een kamer op te zoeken om de gesprekken wat intiemer te maken.
Nou, dat was me wat. Ben uiteindelijk 3 uur op de kamer geweest met haar, wat een goede gesprekken, hahaha ��.
Het was super met deze dame. We hebben een fantastische klik en de sex is fantastisch.
Hierna douchen en eerst maar wat eten, want ik had energie nodig want Sonia wilde later op de avond nog wel een keer.
Heerlijk spaghetti gegeten en even uitbuiken en uitrusten van de gedane inspanningen.
Ondertussen had ik een nieuwe dame gezien. Ik sprak haar aan een vroeg wie ze was. Ze stelde zich voor Melek en was sinds 2 dagen in de club. Ze komt uit Bulgarije. Heeft wat rossig haar en looks als een “girl next door” .
Op site staat dat ze 19 jaar is, maar daar heb ik mijn twijfels over. Hierover later meer.
Het was niet heel erg druk maar wel erg gezellig. Gezellige gesprekken gevoerd met schrijvende en niet schrijvende beren.
Tijdens het uitbuiken had ik zicht op dat nieuwe meisje Melek. Ze zat wat verloren alleen en ik wenkte haar om bij me te komen zitten.
Iets in haar trok me wel aan en ik vind het altijd leuk om nieuwe dames te ontmoeten.
We hebben een gezellig gesprek gevoerd en haar service besproken.
Haar vervolgens de sleutel laten halen en samen naar de kamer.
Op de kamer doet ze erg haar best en wil goed tekeer gaan. Ik heb haar wat afgeremd.
Ze heeft best wel een mooi lichaam, mooie volle borsten en is niet mager maar ook niet te gezet.
Eerst elkaars lichaam verkent en daarna wilde ze me pijpen. Dat kan m.i. nog verbeterd worden. Niet diep en met weinig gevoel.
Volgens de site is ze 19 jaar, maar gezien haar ervaringen, zoals ze verteld, zoals dat ze privat en op straat heeft gewerkt , heb ik mijn twijfels, maar goed, het zou zo maar kunnen.
De sex was prima en heb haar een fantastisch orgasme bezorgd, ze lag te kronkelen op bed.
Nog even relaxed liggen knuffelen om na een uur de kamer te verlaten.
Herhalingsgevaar, …….hmmmm ,denk het wel.
Hierna weer gezellige gesprekken gevoerd onder het genot van een drankje.
Nog even met Sonia getracht een fortuin uit de gokmachines te slepen, maar dat is weer niet gelukt.
Hierna, het was inmiddels 00.30 uur, nog een uurtje met Sonia naar de kamer. Deze dame kan mij werkelijk vreselijk opwinden. Ze kan dan zo geil uit de ogen kijken.
Dientengevolge “een keiharde “ sessie gehad, ongelooflijk geil.
Hierna nog een kop koffie en even bijkomen en om 01.45 uur vertrokken en was om 02.45 uur thuis.
Ik heb weer een fantastische dag mogen beleven in mijn favoriete club.
Mij zien ze snel weer.
Tot de volgende.

cootje
24 september 2023, 16:02
Hi Liefje,
zo'n bericht lees is gaarne.
Klopt die Sonia is een meer dan lekker ding. Een MILF van de bovenste plank en heb genoegen
mee gehad buiten met haar te spelen.
Je hebt dus oud en jong kunnen ervaren op een dag!
De jongste Melek "zegge 19 jaar" hoort zich goed aan.

Wat denk je van een trio Sonia en Melek, kan een succes zijn?

Denk ga het uitproberen tenminste als Sonia beschikbaar is en
je haar geen 3 uur pannekoeken aanbiedt.

Grt

Liefje
24 september 2023, 16:20
Hi Liefje,
zo'n bericht lees is gaarne.
Klopt die Sonia is een meer dan lekker ding. Een MILF van de bovenste plank en heb genoegen
mee gehad buiten met haar te spelen.
Je hebt dus oud en jong kunnen ervaren op een dag!
De jongste Melek "zegge 19 jaar" hoort zich goed aan.

Wat denk je van een trio Sonia en Melek, kan een succes zijn?

Denk ga het uitproberen tenminste als Sonia beschikbaar is en
je haar geen 3 uur pannekoeken aanbiedt.

Grt

Hoi Cootje.
Nee hoor , zal haar geen 3 uur meer pannenkoeken. Was ook niet de bedoeling, maar het liep nu eenmaal zo en “times fly when you have fun”.
Goed voorstel trouwens.

Groet.

sweetcat
24 september 2023, 18:48
Ik was afgelopen vrijdag in Venus. Er waren redelijk wat dames aanwezig. Heren waren er ook genoeg. Ik moest met Sara zelfs wachten op een sleutel. Het werd voor mij een leuke dag met Anka, Sara en Oana. Oana trof ik in een trio met Anka. Oana gaat begin oktober weer wekenlang naar Roemenië dus ik was erg blij dat ik haar weer eens in mijn armen had vrijdag. Wat ik begreep van de dames is dat ze niet meer mogen wachten op hun van te voren gemaakte afspraak van buiten de club via whatsapp, etc. De betreffende ijsbeer die de afspraak buiten de club heeft gemaakt zal dus moeten wachten in de club tot zijn afspraakje vrij is. De dames zijn hierdoor wat beter beschikbaar voor de heren die al in de club zijn. Een goede zaak. Ik zal er volgende maand weer zijn!

Ftotal
25 september 2023, 07:50
Ich war vergangenen Donnerstag in Venus Hamminkeln zum Einlösen meines Gutscheines. Vielen Dank noch einmal dafür.
Gegen 13 Uhr traf ich ein, und gerade nachdem ich mich umgezogen hatte, kamen auch noch einige Girls an.
Nachdem ich die Lage etwas gecheckt habe, es waren weniger Männer als Frauen da und lediglich Sara war zunächst dauergebucht, habe ich dann Sherry um einen Schlüssel gebeten.
Zu ihrem Service ist schon alles gesagt worden, ZK, gefühlvolles Blasen, 69, dann ging sie in die Reiterstellung.
Doggy wollte sie nicht, dann hab ich sie missioniert.
Zum Abschluss hat sie sich dann meine Nachkommen in den Mund spritzen lassen und dann entsorgt.
Da ich nur 3 Stunden Zeitfenster hatte und noch mit Ella zimmern wollte war eine halbe Stunde genug.
Nach dem Zimmer hab ich mir dann etwas zu essen bestellt und nach dem Essen noch eine kurze Pause gemacht.
Dann habe ich auf Ella gewartet.
Das Zimmer mit Sherry war schon gut, aber die ZK von Ella sind noch um einiges besser.
Hier muss man nicht wie in vielen anderen Clubs verhandeln, diskutieren usw, es isr einfach von selbst klasse.
Auch mkt ihr das gleiche Programm also ZK, Blasen, 69, Reiten, Missionar und dann ich vor dem Bett stehend meine
Nachkommen in ihren Mund gespritzt, sie lag dabei auf dem Bett bäuchlings vor mir.
Was für ein Anblick.
Danach noch geduscht und an der Rezeption ausgecheckt, wo ich das Essen noch bezahlen musste.
Das wusste ich nicht, war aber auch kein Problem, da es ja sehr günstig war und der Gutschein somit immer noch 50 Euro entsprach.
In die Venus könnte ich öfter fahren, nur leider fahre ich 1 stunde hin und 1 Stunde zurück und man sollte Zeit für diesen tollen Club mitbringen.
Dies ist meist ein Problem für mich.
Ich freue mich schon auf meinen nächsten Besuch.

mentholbear
25 september 2023, 13:23
See FAQ, with free entree no food credit included. Only the breakfast buffet is available for free.

Arnold16
25 september 2023, 16:30
Een paar weken geleden heb ik van Willem2 een vrijkaartje voor Club Venus ontvangen, waarvoor hierbij mijn hartelijke dank.

In het verleden heb ik bij Venus heel goede ervaringen gehad met Gissel.
Wij voelen elkaar goed aan, een affiniteit die er toe leidde dat we elkaar als vrienden zij gaan beschouwen. Vorige week zag ik meerdere dagen in het presentie overzicht dat zij weer terug is van vacantie. Dat was afgelopen zondag aanleiding om mijn vrijkaartje te gaan inwisselen in de hoop haar te treffen.

Bij binnenkomst was Gissel helaas nog niet aanwezig terwijl na langere tijd wachten duidelijk werd dat zij ook niet zou komen. Om te voorkomen dat ik de lange rit naar Hamminkeln voor niets had gemaakt na een tijdje contact gemaakt met een nog maar kort aanwezig meisje, de Bulgaarse Melek.

Eenmaal op de kamer bleek helaas al snel dat er geen enkele “klik” tussen ons was met als resultaat een teleurstellende kamergang.

Na 2 teleurstellingen op een rij was ik inmiddels niet meer in de stemming voor nog een kamergang en ben ik na een bezoek aan het bubbelbad en een goede maaltijd naar huis gegaan.

Binnenkort zal ik op een andere dag nogmaals naar Hamminkeln trekken in de hoop Gissel dan alsnog te treffen.

mechelen
25 september 2023, 16:48
Gissel of Gisèle werkt nogal onregelmatig. Op de Duitse fora had ze destijds de bijnaam 'Littbarski'.

Siberische tijger
25 september 2023, 16:54
Heeft Gisèle ook o-benen dan?

https://m.media-amazon.com/images/I/61G1z1W6WeL._AC_UF1000,1000_QL80_.jpg

mechelen
25 september 2023, 18:01
Neen dat had te maken met haar kapsel vroeger. :tongue:

cootje
25 september 2023, 19:22
Hi Arnold16, wat is er mis mee met Melek, voldoet ze niet aan standaards van Venus? Had gedacht er deze week haar te bezoeken, jong ding dus.

Palmaz
26 september 2023, 23:23
Melek te mijden, vertoont totaal geen interesse, noch enige skills in het liefdesspel.

donkeywonkey
28 september 2023, 13:25
De afgelopen weken meermaals een bezoek gebracht aan Venus. De weg bij de werkzaamheden naar Hamminkeln is op de A3 ondertussen wat anders ingericht, 2 stroken beschikbaar, dus dat maakt dat ik geen files meer heb gehad de laatste weken. Wel zo prettig.

Aan de receptie vraagt een enkeling niet meer naar de maat van mijn badjas, die weten ze al. Of dat een goed teken is vraag ik me dan tegelijkertijd soms af, dan kom je er misschien namelijk wel wat te vaak... :hammer: Aan de andere kant zeker zo klantvriendelijk om het te ervaren.

Waar een aantal weken terug de bezetting met dames nog wat klein was, is die langzaam opgelopen en deze week waren er dagelijks zelfs zo'n 18 dames. Doordat de aanloop van ijsberen tegelijkertijd nogal beperkt is, wordt de keuze dan reuze... :biggrin:

De afgelopen tijd me dan ook uitstekend vermaakt met Anka, Oana, Ella, Sherry en Vanessa.
En door vooral nog met de mooie dagen weer geweest te zijn, veel gebruikt gemaakt van de ligbedden en pool, en nauwelijks van de sauna. Echt geen straf om buiten nu en dan wat dames voorbij te zien paraderen of openbare actie te zien.

Gisteravond was het echter met tijd en wijle zo rustig met ijsberen dat ik in de bar met slechts 1 enkele andere ijsbeer daar was en een aantal dames onderling het samen maar op een dansje gingen zetten. Ook daarin zijn ergere dingen om te aanschouwen... :biggrin:

Oja, voor de eventuele liefhebbers: Leila is momenteel weer teruggekeerd.

Ondanks de soms wat tegenstrijdige ervaringen die ik hier lees, ieder wat wils, vermaak ik me er nog altijd meer dan prima en zal dan ook binnenkort zeker weer een bezoekje brengen. Ik kijk er weer al naar uit!
:wink2:

mentholbear
28 september 2023, 13:47
Ondanks de soms wat tegenstrijdige ervaringen die ik hier lees,

Hangt misschien ook af op welke dagen je bent geweest.
En de voorgaande periode met minder dames zorgt er ook eerder voor dat je geen tango danspartner vind.

cootje
28 september 2023, 16:09
Hi,

om "schoolmeester" voor te zijn, moet zijn:

je geen tango danspartner vindt

Grt

schoolmeester
28 september 2023, 17:18
????????

cootje
28 september 2023, 17:26
Schoolmeester

geschreven was door ijsbeer : voor dat je geen tango danspartner vind.

Dus ontbrak de "t" nl. je vindt moet het zijn.
Eens?

mentholbear
29 september 2023, 00:50
Weer wat geleert :baeh:

cootje
29 september 2023, 07:54
Hi,

mijn klein dochter van 9 jaar leerde op school dat het moet zijn :

Weer wat geleerd.

mentholbear
29 september 2023, 10:00
Geweldig als ze weer toehappen :teuflisch:

cootje
29 september 2023, 15:35
Hi,

allereerst Willem2 bedankt voor vrije toegang tot de club.

Bezetting ruim maar wel wat pannenkoekers die favorieten bezig hielden.
Is en blijft een mooie club waar goed vertoeven is.
Maar blijf het jammer vinden dat de bank bij de haard verdwenen is.
Hoge stoelen is mijn ding niet zo.

Me heerlijk vermaakt met Monica buiten met de aangename temperatuur.
Lekker ding, kan je mee lachen ook.

Cootje

Johan35
29 september 2023, 16:48
Iemand die morgen naar de club gaat? Zou ik kunnen meerijden? En weer terug?
regio Arnhem Nijmegen.

Pierke69
30 september 2023, 15:44
Om een sexsleur te voorkomen heb ik de laatste tijd een aantal voor mij nieuwe clubs bezocht met wisselende ervaringen. Van mijn slechtste ervaring ooit mbt de betaalde liefde in Salome tot een super ervaring in Samya. Het meest opvallende was dat ik telkens maar tot één kamer ben gekomen. Het gras bleek niet groener dan in mijn favo clubjes. Dus was het weer eens hoogste tijd om een bezoek aan Venus te brengen met haar godinnen der leenliefde. De AWL in de voorafgaande dagen bood genoeg houvast om flink van bil te gaan.

Ontvangst als altijd vriendelijk en vlotjes. Na de gebruikelijke verkleedpartij aan de bar een bakkie leut besteld om daarna op het verhoogde gedeelte even te settelen en bij te komen van de autorit. Het was nog zeer rustig met beren en de dames zaten nog in een schijnbare ontwakingsfase rustig met elkaar te keuvelen. Ik had inmiddels al Ella, Eugenia, Oana, Sara en Sherry als kansrijke kandidates gespot en niet veel later ontwaar ik ook Anka.

De meeste dames hebben nog weinig oog voor de omgeving maar Anka scant de omgeving. Een glimlach hare zijde valt mij ten deel en als ik op gelijke wijze reageer is het voor haar een teken om de trapjes te beklimmen om naast mij te komen zitten. Na het uitwisselen van de gebruikelijke beleefdheden en een kort gesprekje volgt de kamervraag. Er vindt een snelle tweestrijd tussen mijn lustspier en verstand plaats. Mijn lustspier wil maar al te graag spelen met deze schoonheid haar strakke lichaampie terwijl mijn verstand haar op de kamer als iets te afstandelijk, berekenend en te profi heeft opgeslagen. Toch is het mijn lustspier die wint.

Op de kamer legt ze minitieus de benodigde zaken voor datgene wat gaat komen klaar waarna ze haar bril afdoet. We beginnen te tongzoenen wat duidelijk met de handrem erop is. Haar handje gaat richting lustspier en deze komt al snel tot volle wasdom. Voor haar een signaal om over te stappen op een pijpbeurt. Deze is goed en na een tijdje wordt mijn lustspier strak in het rubberen pak gehesen en begint ze mij te berijden totdat het rubberen pak dienst doet als datgene waarvoor het bedoeld is.Nog kort wat napraten en we verlaten de kamer. Service-technisch is er niets op aan te merken maar voor mijn gevoel ontbreekt het aan spontaniteit wat voorkomt dat het spannende, stomende sex wordt.

Nog snel wat potentiepoppers in de vorm van eieren naar binnen gepropt. Het verhoogde gedeelte gebruikt om mijn lustspier weer op krachten te laten komen maar dit zou van korte duur zijn. Er zijn weinig dames die zo mooi en elegant heupwiegend door een club lopen als Sara. Ze loopt van de tafel waar ze zit richting kooi om haar dansje te doen. Probeer daar dan maar eens je ogen vanaf te houden. Dit was niet onopgemerkt gebleven door haar en nadat ze klaar was duurde het niet lang alvorens zij de volgende was die de trapjes besteeg.Een hartelijke begroeting volgde en kort even bijgekletst gevolgd door de kamervraag. Ik zei dat dit te snel kwam na Anka. Er verdween een handje onder mijn badjas om de proef op de som te nemen. Lachend wijst ze op mijn lustspier die als een paal uit de badjas stak en fluisterde een ondeugend voorstel in mijn oor om mij ter plekke klaar te pijpen. Openbare actie is niet mijn ding en ze vroeg wat mijn fantasie aangaande haar was. Tot mijn verbazing stemde ze in en ging kijken of de sleutel van kamer 9 beschikbaar was. Dit bleek het geval te zijn en ik liep achter haar aan.

Op de kamer legde ze het laken op de grond en kussentjes. Ze nam plaats op haar knietjes en ik ging voor haar staan. Ze opende de badjas en begon me heerlijk te pijpen. Na een aantal minuten trok ze het koord uit de badjas, stond op en ontdeed me van de badjas. Ik moest mijn handen achter mijn rug doen en deze bond ze met het koord vast. Achter mij staande trok ze me een tijdje af om vervolgens weer voor mij op de knietjes te gaan zitten en verder te gaan met pijpen. De afspraak was dat ik een teken zou geven als ik merkte dat ik zou komen. Na enkele minuten was dit het geval. Ze maakte mijn handen los en terwijl ik mij aftrok positioneerde zij zich zo dat ik haar schattige smoelwerk volspoot met sperma. De aanblik hiervan was supergeleiding. Het kost wat meer maar was het zeker waard.

Na deze twee ontladingen zo kort achter elkaar wist ik dat het een behoorlijke tijd zou duren alvorens mijn lustspier weer in actie zou kunnen komen. De salade met kip besteld om aan te sterken. Deze smaakte trouwens heerlijk. Lekker een saunaatje genomen en heerlijk gebubbeld. Een bakkie leut aan de bar besteld en toevallig liep ik Ella tegen het lijf. Ze zou wat gaan eten en daarna een sigaretje roken om dan mij op te halen. Het gaf mij ook nog genoeg tijd om verder te herstellen. Een klein half uurtje later was het zover en ze vroeg of ze de sleutel kon halen. Ik knikte ja.

Nadat het bedje was gespreid en ze haar adem verfrist had met mondspray liet ze er geen gras over groeien. Nog staand voor het bed werd ik getrakteerd op diepe tongzoenen. We legden ons neer en het tongzoenen ging onverminderd verder terwijl onze handen elkaars lichaam streelden. Mijn lustspier was al in volledige staat van paraatheid en dit was haar niet ontgaan. Met veel gevoel en finesse begon ze hem af te trekken om daarna over te gaan op pijpen. Het spelletje teasen en pleasen beheerst ze tot in de puntjes. Om te voorkomen dat ik te snel zou komen zijn we overgeschakeld op 69 waarna zij mij bereed. Heel intiem en rustig terwijl onze tongen hun eigen paringsdans deden. Na een tijdje overgeschakeld op het oudste standje. Ondanks dat het de derde ontlading was heerlijk klaargekomen. De warmte op de kamer deed ons besluiten om het na een uur voor gezien te houden.

Een tijdje buiten lekker in het najaarszonnetje bijgekomen. Bij binnenkomst stond Ella bij de bar en we hebben nog even wat gepraat. Sherry kwam erbij en voor ik er erg in had pakte ze me vol op de bek. Dat is nog eens een manier van hallo zeggen. Waar Ella meer de uitstraling van het brave buurmeisje heeft is die van Sherry die van de geile slettebak die mannenworst bij de kilometer verslind. Ik zei dat ik nog een trio met haar en Ella had overwogen maar dat het een solo optreden van haar zusje was geworden. Ze was van mening dat ik dit dan maar goed moest maken door haar mee naar de kamer te nemen. Tsja daar sta je dan met je goed fatsoen. Het was duidelijk dat ze geen genoegen zou nemen met nee en me gedwee laten meeslepen door haar. Het zou een heel intens uur worden waarbij alles de revue passeerde. Haar progressie op de kamer is immens en heeft zich met deze sessie duidelijk in de pikorde omhoog gewerkt. We hadden zoveel lol samen dat we besloten om nadat we ons opgefrist hadden samen een pizza te delen.

Hierna nog een wellness rondje gedaan en met een bakkie leut op de verhoging plaatsgenomen om even bij te komen alvorens naar huis te gaan. Net voordat ik wil gaan duikt Eugenia op en het is duidelijk dat zij een andere mening is toebedeeld. Ze komt bij mij liggen en kruipt nog net niet in mij. Als er eentje is die er nog in zou slagen om het laatste druppeltje eruit te krijgen dan is zij het wel. Ik probeer haar nog op andere gedachten te brengen door te zeggen dat ik dit bij een volgend bezoekje goed met haar zou maken. Ze sputtert tegen dat het al veel te lang geleden is geweest en zij niet langer wil wachten. Oana loopt voorbij die ik nog amper had gezien. Ze zwaait en een mooie glimlach valt mij ten deel. Ik zeg tegen Eugenia dat een trio met Oana mij zou overhalen. Ze roept Oana en zij legt zich aan de andere zijde tegen mij aan. De dames zien het helemaal zitten en Oana gaat een sleutel halen.

Al snel lig ik tussen de twee superslankies in. Terwijl de ene tongzoent, pijpt de andere en mijn lustspier wordt als estafettestok gebruikt om over te geven. Na een tijdje laven ze zich gezamenlijk aan hem en ik geniet met volle teugen. Het nadeel van een trio is altijd wie de ontlading voor zijn rekening mag nemen. Ik stel voor dat ze me gemeenschappelijk aftrekken en zo gezegd is door de dames zo gedaan. Met vereende krachten laten ze mijn lustspier voor een vijfde keer spuiten.

Nadat ik de smeerlapperij van me afgespoeld had even afscheid genomen van de dames. Het was weer een onvergetelijk dagje Venus. Een volgende zit alweer in de pijpleiding.

Johnsonxxx
1 oktober 2023, 12:24
Ik zie Cassandra en ook Ilaida niet meer op de lijst staan van de club. Met beiden heb ik goede ervaringen. Iemand nieuws over deze dames?

sweetcat
1 oktober 2023, 12:49
Sofia (de zus van Oana) staat ook niet meer op de lijst. Zij keert heb ik begrepen van Oana zeer waarschijnlijk niet meer terug. Zij is er voor nu mee gestopt. Van Cassandra en de andere dames die van de lijst zijn verdwenen weet ik het ook niet.

cootje
1 oktober 2023, 15:25
Lijst wordt lijstje

Giodude
1 oktober 2023, 19:47
Lijst wordt lijstje

Beter een lijstje waarvan het merendeel aanwezig is dan pretenderen een bestand te hebben van 28 dames waarvan er dan maar 10 rondhuppelen.

mentholbear
1 oktober 2023, 22:14
waarvan er dan maar 10 rondhuppelen.

Beter vullen ze het lijstje aan met hoeveel van die 10 gepannenkoekt zijn :roll:

Giodude
1 oktober 2023, 22:42
Beter vullen ze het lijstje aan met hoeveel van die 10 gepannenkoekt zijn :roll:

Ik zou zeggen ga op een maandag en dan kan ik je garanderen dat er geen enkele gepannenkoekt wordt :baeh:

mentholbear
1 oktober 2023, 22:52
Nee sorry, maar maandag is gamba's dag elders ;)

Grillworst
2 oktober 2023, 21:53
Gisteren rond 15 uur smiddags gearriveerd. Bij de afslag Hamminkeln totaal geen oponthoud.

De sfeer voelde al erg tammetjes aan, muziek stond (gelukkig) niet zo heel erg hard. Hier en daar zaten een paar ijsberen verspreid. Ik gok nog geen 10 stuks.
De dames zaten in groepjes met elkaar te praten, ik begrijp dat wel want anders zou het voor hen ook maar saai zijn op zo'n rustige dag maar ik voel mij altijd een beetje bezwaard om het gesprek te onderbreken om een dame waar je interesse in hebt aan te spreken.
Nou ja, eerst maar even buiten acclimatiseren.

Na een tijdje komt de Bulgaarse Mia bij mij zitten.
Ik had in het verleden besloten om niet meer te kameren met Bulgaarse meiden omdat 3 van de 3 ervaringen teleurstellend waren.
Maar ik heb besloten om haar toch maar een kans te geven.
Ze heeft een leuk gezicht wat mij heeft doen overhalen, helaas was het zondag en zijn de dames gekleed want eenmaal op de kamer viel haar lichaam mij een beetje tegen. Normaal gesproken vermeld ik dit soort dingen niet want ik vind het lullig voor de dame mocht ze deze review toevallig lezen.
Maar haar service was er niet minder om. Ze deed echt haar best om het mij naar mijn zin te maken en ik had ook het idee dat ze er zelf ook van genoot. Normaal gesproken houd ik in mijn achterhoofd dat het allemaal een toneelstukje is maar deze keer twijfelde ik er aan.

De ijsberen zijn bij Venus altijd een beetje op zichzelf, opzich niet zo erg maar dat kan soms wel saai zijn tussen de kamers door. Dus sprak ik een bezoeker aan die aan de bar zat. Leuk gesprekje mee gevoerd. Mag van mij wel iets vaker gebeuren.

Gissel heeft mij nooit zo aangesproken maar kwam toevallig met haar in gesprek en we zijn even buiten gaan zitten. Best een leuke meid met een hoog energieniveau. Dat compenseert een beetje mijn kalmere houding :tongue:
Besloten om met haar een kamer op te gaan en het voorgenomen half uurtje werd een uur. Beter dan verwacht en voor herhaling vatbaar.

Om 19:15 uur de auto weer gestart en huiswaarts gekeerd.
Het viel mij op dat de afslag naar Hamminkeln nu wel helemaal vast stond.

Heet Jantje
3 oktober 2023, 20:21
Ook Mirella (was toch een kanjer) is weg en komt niet meer terug.

Johan35
4 oktober 2023, 21:14
Upselling!

Afgelopen zaterdag de laatste dag dat ik mijn vrijkaart van onze opperijsbeer kon verzilveren, ik naar Hamminkeln.
Het was mooi nazomer weer, dus ik hoopte dat het buiten open zou zijn. dat maakt de club gelijk een stuk groter.

Begin
Toen ik bij de theke kwam met mijn vrijkaart, kreeg ik gelijk te horen 'dat daar geen gratis maaltijd bij in zat'. Zoals bij een regulier kaartje.
Nou OK, tenslotte had ik gratis toegang. So far so good.
Na omkleden eerst wat lunchen. We weten dat het ontbijt-eten in Venus niet van hoge kwaliteit is, maar dat het acceptabel is. Dat hebben meer clubs.

Daarna ben ik buiten gaan zitten.
Het viel me meteen op hoe rustig het was, en hoe mat.
Wat ik gemerkt heb, bleef dat de hele dag zo.
Toen de goesting omhoog kroop, op zoek naar een dame. Twee leuke jonge meiden wilden alleen als trio. Jammer, want met een van beiden alleen had ik wel gewild.

Twee keer mis
Ik koos voor de wat ouder uitziende blonde Graciëla. Ik sprak duidelijk af een half uur, en verwachtte de standaard service.
Dat viel even flink tegen op de kamer: vanaf het begin begon mevrouw gelijk over bijbetalen.
De service was een beetje sjorren, verder niets.
'Nee, maar als ik dat en dat als extra zou nemen, zou het helemaal goed komen. Minimaal een uur, en allerlei extra's à € 50,- per stuk'.
Dat ging zo het hele half uur door. Ik heb maar rustig en netjes geweigerd, hield het beleefd.... dat ging hem dus niet worden.
€ 50,- gegeven, en weer naar buiten.
Diep ademhalen. Tot rust komen met mijn leesboekie.

Het bleef buiten rustig, zo je wilt mat.
Toen ik dacht toch nog een kamer te willen maken naar binnen. Een tijd gezeten. Veel keus was er niet, of er waren niet echt veel dames, of er werd druk gekamerd.
Hoe het ook zei, uiteindelijk met Emily naar de kamer. Net als dame 1 wat ouder: zou moeten kunnen....
En dat werd dus een herhaling van de eerste kamergang: een half uur gehengel naar meer, langer, extra's.
Het weer netjes gehouden, en ook weer geweigerd. Haar € 50,- in de hand gedrukt.

Afsluitend
Ik was er gelaten onder.
Ben maar gaan eten. De bestelde maaltijd salade kip smaakte in ieder geval goed. Nou, mooi. Toch nog een positief punt.
Om 19.30 omkleden en afrekenen: een maaltijd a €12,- en twee alcohol vrij bier € 7,-
Ik gaf een briefje van 20. Als ik niet gewacht had, had ik de euro wisselgeld niet terug gekregen.
Dat was dan weer jammer.

Mijn conclusie van deze dag
Wat vind ik er nou van?
De kern van waar je in een club voor komt, de kamergang met de dames, viel dus erg tegen.
De hele sfeer werd compleet door de upselling bepaald.
Zo erg heb ik dat hier nog nooit meegemaakt. En eigenlijk in een andere club ook niet in deze mate.
Gaf mij het gevoel dat ik veel minder te gast was, maar dat er geld aan mij verdiend moest worden, en verder niets.
Ik moest maar blij zijn met wat ik kreeg.
Let wel: dit is mijn gevoel.

Misschien heb ik gewoon pech gehad met dame keuze. Maar als het zo uitpakt, kan het alleen maar tegenvallen.
Als dit zo blijft in deze club, dan zal ik er niet gauw terugkomen. Hier heb ik geen zin in bij een leuk dagje uit.
Wel een leerzame ervaring.
Willem oprecht dank voor de vrijkaart.

Johan

Liefje
4 oktober 2023, 23:07
@Johan35.
Je hebt gewoon pech gehad afgelopen zaterdag met de betreffende dames.
Ik kom er wekelijks en heb dit als zodanig nog nooit ervaren. Ik ga trouwens ook niet met genoemde dames op kamer.
Er zijn genoeg andere dames die absoluut goede service leveren.
Laat je hierdoor niet ontmoedigen en blijf genieten van je leuke en fijne bezoeken aan clubs.

mentholbear
4 oktober 2023, 23:58
Ik ken die 2 dames ook niet. Maar je zou er wat van kunnen zeggen bij de theke. Venus stond bij mij bekend als een service club... :gruebel:

Hadden de dames trouwens de tijd volgemaakt? Als je opvallend vroeg van een kamer af komt, wordt er soms door de there gevraagd of alles naar wens was.
Toch wel jammer hoe het in vergelijking met een club als Globe er aan toe gaat. Regel om te betalen bij de receptie en standaard door de theke gevraagd of alles naar wens was.

Henne777
8 oktober 2023, 04:55
Net terug van mijn bezoek aan Venus. Dit is hoe een club hoort te zijn.
Kwam tegen 20.30 uur aan, entree betaald omgekleed en de arena betreden.
Het was redelijk druk met beren en ongeveer 15 DVP.
Aangezien mijn favo Mirella er niet meer werkt, maar eens kijken wie haar uitstekende service kan over nemen.
Meteen al oogcontact met Emilia, duurde ook niet lang voordat ze bij mij kwam zitten.
Even haar cv/diensten door genomen en besloten om het maar eens te proberen met haar.
Daar dit voor mij de eerste x is met haar aangegeven dat ik voor e eerste x niet langer boek dan 30 minuten.
En als het bevalt cq haar best doet is er later meer mogelijk.
Dus zeg tegen haar het hangt echt van jou af of er vervolg komt.
De kamergang verliep niet echt vlotjes maar voor de eerste x was het redelijk.
Nadien in de bar probeerde ze haar best wel te doen met de aftersales.
En vroeg ze of ik later nog een kamergang wilde maken met haar.
Heb haar gezegd dat ik over 1 uur al een afspraak heb staan.
Wilde ze meteen weten met wie dan, zeg dat is niet belangrijk.
Vraag toch ook niet aan jou met wie jij het allemaal doet.
Eerst maar de inwendige mens versterkt, eten was voortreffelijk.
Goede zet dat a la carte, beter dan doorlopend buffet.
Maar goed had dus een afspraak ingepland met Graciela.
Nou dat werd dus een kamergang waar de vonken vanaf vlogen.
Had ook al aangegeven dat ik eerste x niet langer dan 30 minuten boek.
Maar na 5 minuten was ik al overtuigd en er meteen 1 uur van gemaakt.
Ze begon nog over allerlei extra's o.a. anaal voor 150 euro.
Uiteindelijk dat ook nog gedaan maar wel met flinke korting.
Heb zelden meteen zon klik met iemand gehad voor de eerste kamergang.
Zei was zelf ook helemaal happy.
Nadien nog ff aan de bar gezeten met Graciela.
Komt Emilia erbij staan en begint van alles uit te kramen wat ik niet versta.
Blijkbaar vond ze het niet zo leuk dat ik met Graciela een kamergang had gemaakt.
Heb toen ook maar snel afscheid genomen en de reis naar huis gemaakt.
Al met al een topdag gehad, en Graciela ziet mij zeker terug.

degoof
14 oktober 2023, 22:03
Vandaag weer een bezoek gebracht aan mijn favoriete club en die status blijft wat mij betreft ook nog zo.
Het was vandaag niet heel erg druk, maar genoeg bedrijvigheid. Behoorlijk wat dames aanwezig en volop keuze. Het was dus weer heel erg moeilijk kiezen (door het royale aanbod)... maar het is gelukt :betrunken:

Twee top kamers gehad, lekker gegeten, volop genoten van alle schoonheid die er rondliep, lekker relaxed gezeten... mij hoor je niet klagen.
Ik kom snel weer terug!

cootje
15 oktober 2023, 08:25
Hi degoof,

goed te lezen dat je het naar je zin hebt gehad.
Klopt is was rustiger geworden met bezoekers voor de dames.
Met wie heb je de twee top kamers gehad? Dat is altijd nuttige informatie.

Grt
Cootje

paaj
18 oktober 2023, 08:41
Goedemorgen,

Ik heb in de planning om vrijdagmiddag de club te bezoeken sinds lange tijd.
Wat kan ik verwachten? Ik zie zoveel verschillende verhalen…. Entree is 60 euro toch?
En wat kost een standaard kamergang? Is dit nog steeds 50 euro voor P+n? En is dit met of zonder condoom?

WANDELAAR5
18 oktober 2023, 08:55
Er zijn helemaal geen verschillende verhalen. Entree is €60 en een kamer NMC, PMC (PZC is illegaal in Duitsland, maar de dames zijn daar milieuvriendelijk), TZ en beffen is €50/30 minuten. Voor duurder eten moet je bijbetalen en ook alcoholische drankjes kosten extra.

Sommige nieuwe dames proberen dat soms wat te veranderen. Zie het verhaal van Johan35. Dat is niet nieuw, deed Hana bijvoorbeeld al een jaar geleden. Kamer direct afbreken, niet betalen en samen naar de receptie of naar Robert gaan lost dat wel op. Ik denk dat de dame je bij de kamerdeur al terug roept…

Johnsonxxx
18 oktober 2023, 10:31
Er zijn verschillende belevingen hier. Voor de pannenkoekers die vooraf de afspraak al hebben gepland nagenoeg altijd positieve verhalen, immers ze hebben hun "liefje" vooraf ingepland, en zoals we weten maakt liefde blind.

Voor de spontane FKK gangers die ter plekke op zoek gaan naar een of meerdere meisje(s) waarmee ze een klick hebben kan het nogal eens tegenvallen. Immers de echte toppertjes zijn allemaal volgeboekt. En wat resteert is soms nagenoeg niets of dus meisjes met mindere service. Tezamen met de pannenkoekers lijkt het dan wel een wachtlkamer waar iedereen een beetje in een bank of een barkruk hangt. Kortom zo'n sfeerbeleving + mindere keuze wordt vaak negatief beoordeeld.

Maak zelf je beslissing, maar je kunt altijd keertje gaan kijken zou ik zeggen om zelf je oordeel te vellen.

toppertje911
18 oktober 2023, 12:06
Er zijn helemaal geen verschillende verhalen. Entree is €60 en een kamer NMC, PMC (PZC is illegaal in Duitsland, maar de dames zijn daar milieuvriendelijk), TZ en beffen is €50/30 minuten. Voor duurder eten moet je bijbetalen en ook alcoholische drankjes kosten extra.

Lang niet meer geweest, maar kan dit wel bevestigen. Houd er wel rekening mee dat er daarnaast vaak echt voor alles extra wordt gevraagd zoals bijvoorbeeld “een elleboog strelen”. Dat is natuurlijk een grap, maar je begrijpt wat ik bedoel. Ze houden de basistarieven vrij laag in opdracht vh management, maar voor simpele extra’s gaan ze los. Begrijp me goed, het is hun werk en mogen voor speciale handeling extra vragen, maar soms denkt men het uitgevonden te hebben om dit ook voor vrij simpele zaken te doen. Draagt niet bij aan een ontspannen sfeer. Dit is ook één vd reden dat ik hier niet meer kom.

Shakir
18 oktober 2023, 20:56
Lang niet meer geweest, maar kan dit wel bevestigen. Houd er wel rekening mee dat er daarnaast vaak echt voor alles extra wordt gevraagd zoals bijvoorbeeld “een elleboog strelen”. Dat is natuurlijk een grap, maar je begrijpt wat ik bedoel. Ze houden de basistarieven vrij laag in opdracht vh management, maar voor simpele extra’s gaan ze los. Begrijp me goed, het is hun werk en mogen voor speciale handeling extra vragen, maar soms denkt men het uitgevonden te hebben om dit ook voor vrij simpele zaken te doen. Draagt niet bij aan een ontspannen sfeer. Dit is ook één vd reden dat ik hier niet meer kom.

Hier snap ik niets van. :gruebel:

Ik bezoek Venus echter wel sporadisch (laatste keer was voor de zomer). NOOIT ben ik geconfronteerd geweest met extra's, en al zeker niet voor een elleboog te strelen of een scheet te laten.
Daarom vond ik het daar net zo lekker ontspannend (los van de aanschuiftijden).

Tenzij ik iets gemist heb?

Liefje
18 oktober 2023, 23:15
Net terug van een middag/avond bezoek aan mijn cluppie.
Het was erg rustig met beren en er waren 10 dames aanwezig die redelijk goed bezet waren.
Na de koffie Cherry opgezocht en met haar naar de kamer.
Een heerlijke 1,5 uur GFE sex met haar mogen beleven, waarbij ze twee keer de engelen hoorde zingen.
Het is een hele lieve en mooie meid die ook een goed gesprek niet uit de weg gaat.
Hierna heerlijk gegeten en nog een gezellige tijd doorgebracht in de rokersruimte waar menig gast en veel dames zich verzamelden.
Het was erg gezellig.
Toen ik om 22.00 uur de club verliet waren erg nog slechts 4 beren aanwezig.
Kortom, het was een rustige dag met een hele goede kamer.
Tot de volgende.

mentholbear
20 oktober 2023, 00:42
OUDE BEKENDE

Op de 3e van de 10e na lange tijd weer es de Venus heuvels opgezocht.

Iets na openingstijd aangekomen en na het voldoen van de 6 tientjes entree en opfrissen, meteen de innerlijk mens maar voorzien van een ontbijtje. Ditmaal hadden ze gekookte eitjes op het menu staan ipv roerbak of gebakken ei.
Samen met een broodje en worstje smaakte me dat prima.

Erna even in de Kino liggen uitbuiken. Om vervolgens erna iets voor 13:00 weer de bar te betreden om op de uitkijk te staan voor Ella en Sherry. Die komen meestal pas rond dat tijdstip opdraven.
Ik had hier goed aan gedaan, want niet veel later kwam ze aan en vertelde dat ze me nog gauw even van te voren kort kon nemen, want erna had ze een pannenkoeker en was de rest van de dag verder ook veel geboekt. Kwam mij perfect uit om een half uurtje te doen, zodat ik het brunchbuffet kon leegvegen voordat ze het rond 14:00 komen afruimen. Zo kon ik het wel uithouden totdat ik m'n avondmaal zou bestellen van de a la carte.
Dus hop met Ella een kamertje opgezocht en geweldig van elkaar genoten met deze GOSC service meid.

Erna ruim op tijd de brunch nog gehaald. Wat me opviel was dat ze in het restaurant het kleine koelkastje hebben vervangen en verplaatst door een groter exemplaar waar fruit, cake of wat yogurt te vinden is.
Op de oude plek van het koelkastje staat nu een afruimtafel.

Enfin, lekker wat wellness rondjes gedaan. De binnen en buiten jacuzzi waren allebei lekker warm, het zwembadje lauw, de buiten sauna was warm, maar niet heel warm en de binnen sauna stond uit.
Na lekker bijgekomen te zijn tegen beter weten in zitten wachten op Sarah. Want meestal begint ze al vroeg, maar blijkbaar was ze die dag vrij of met vakantie. Die actuele AWL van hen is best handig. Weet je ook gelijk of een dame er wel is, maar bv nog op de kamer.

Wie er wel was, maar in burgerkloffie was Sherry. Die had helaas die dag vrij genomen. Had haar anders graag de kamer opgenomen.
In de ochtend waren er 4 dames en 3 heren. In de middag liep dat op tot bijna het dubbele aan dames en 4 dubbele aan heren.

1 Van de aanwezige dames trok m'n aandacht met d'r jeugdige uitstraling. Ik herkende d'r niet, maar dankzij de AWL kon ik al snel concluderen dat het Hana moest zijn. Op de kamer helaas niet helemaal de klik, dus m'n handjes er maar vanaf gehouden.
Waar ze het goed mee leek te kunnen vinden was een oude bekende van me: Giselle. Haast niet te missen met d'r korte zwarte coupe. In het verre verleden al eens eerder intiem kennis gemaakt met haar. Ze kwam erbij zitten na d'r een snack aangeboden te hebben een praatje gemaakt. Ze was verrast dat ik d'r nog ken van Happy. Dementholbear was een hoop vergeten, maar kon gelukkig met m'n dagboekje wat details ophalen. Zoals dat ze destijds met een andere mooie jongedame er aanwezig was. En later samen in Venus. Alleen jammer dat haar vriendin, die kwa looks meer mijn type was, nogal afstandelijk bleef. Anders was ik daar ook graag mee de kamer op geweest.
Maar Giselle was zeker geen troostprijs. Sterker nog, ze blijkt een birin te zijn, die ook wel een sappige perzik lust ;)
Haar liefde voor de ronde vormen bleek wel toen ze op een gegeven ogenblik met Hans de verhoging op ging. Niet om een beer een trio aan te smeren, maar om de blondine met creme in te smeren en een sensuele massage te geven. Later kwam daar nog een dame bij en zat ze in het midden 2 dames tegelijkertijd te masseren. Daarna werd ze zelf door 2 dames tegelijkertijd gemasseerd. Ze hadden de grootste lol. Die 3 ingevette glanzende ranke lijven deden Mentholbear trek krijgen. Voor de verandering eens niet veelvraat trek, maar ijsberen trek in Giselle.
Bood haar dus een zoetigheidje aan als ijsbreker en een hernieuwde kennismakingspraatje ook een hernieuwde intieme kennismaking met deze Roemeense. Al strelend vroeg ze me om te draaien, want ze wilde me ook een massage geven. Voor ik het wist verlieten we na 1,5 uur de kamer na elkaar geweldig verwend te hebben.
Dat waren gelijk 3 joker kaarten...

Toch was het die dag carpe diem, want op voorhand had ik ook met Mariana afgesproken. Doch, ze had samen met een andere dame een pannenkoeker. Die pannenkoek had echter te weinig geld mee en moest gaan pinnen om de sessie door te laten gaan.
Dus zaten Mariana en haar collega te wachten, zonder te weten hoe lang hun kamer zou duren. Ik vertelde dat we dan misschien ons samenzijn moeten uitstellen naar een andere keer, want als de pannenkoek plannen door zouden gaan, zou ik al weer terug naar mijn Mentholcave zijn. Zij teleurgesteld, want ze had graag haar presentje willen hebben, maar ik hield voet bij stuk.
Bij Santaclaus krijgen alle brave meisjes een kado, bij Chinaklaus alleen na een kamergang ;)
Dus terwijl de dames zaten te wachten, ging ik lekker effe bubbelen.
Kwam ik na een poos als een verschompeld weekdier er weer uit en wat zie ik tot mijn verbazing, zitten de 2 dames nog steeds te wachten op de pannenkoeken...!
Ik vraag wat er is gebeurt. Meneer was (nog) niet teruggekomen. Dus dachten Mariana en ik hetzelfde en gingen we gauw een kamertje opzoeken waar we geweldig van elkaar hadden genoten. En zij kon haar lang gekoesterde presentje in ontvangst nemen.
Bij terugkomst in de bar zat d'r collega nog steeds op dezelfde plek te wachten. Goed dat we de kans hadden genomen, andere zaten ze voor niks te wachten.

Ik besloot m'n schnitzeltje met pepersaus te bestellen. Die smaakte me weer prima. Opvallend was dat de broodjes in het restaurant er (al) waren klaargelegd. In principe zou je dus nog zelf een broodje banaan ofzo kunnen smeren als je geen foodcredits (meer) hebt...

Erna nog even in het badje gelegen. Dat was me net iets te fris zo laat op de avond. Gauw over het wandje geklommen om me lekker in de warme buiten jacuzzi te laten zakken. Heerlijk met je koppie in de frisse buitenlucht, terwijl de rest van je lichaam lekker warm wordt gehouden in de jacuzzi. Het viel me toen pas op dat het buitengebied naast het rook... ahum, ik bedoel speelautomaten gedeelte, in vergevorderd stadium was met kunstgras, steentjes, wat tentjes en zitjes. Lijkt me wel meer iets voor de zomer, of ze zouden er terraswarmers moeten plaatsen.

Daarna was het toch echt tijd om de club te verlaten. Heb me er weer prima vermaakt.

cootje
20 oktober 2023, 13:45
Hi Mentholbear,

een heel verhaal en wat een gedoe met dat pannenkoeken.
Word je daar niet vrolijk van, zeker niet met een AWL van zo'n
15 dames. Val er heel wat niet van te snoepen.

Maar desalniettemin heb je jet toch vermaakt. En daar kwam je voor.

mentholbear
20 oktober 2023, 15:05
. Val er heel wat niet van te snoepen.

Dat is per persoon verschillend. Zo blijf ik relatief lang in een club, waardoor geregeld ook gepannenkoekte dames op den duur soms even te boeken zijn. Bovendien wissel ik geregeld van club, waardoor herhaling met een dame ik niet erg vind, waardoor ik bij Venus nooit ongekamerd heb verlaten.

paaj
20 oktober 2023, 23:07
Vandaag sinds lange tijd weer eens een bezoek gebracht aan deze club.
Ik zal met het positieve beginnen. De club blijft prachtig, netjes en schoon.
De showtjes die dames geven zijn super, het eten is top en het is ook lekker bubbelen in het bad en sauna.
Verder heb ik met Anka en Eugenia 2 top sessies gehad.
Maar wat mij enorm frustreert is dat meer dan de helft van de dames de hele dag zijn vol geboekt.
Wat is dit voor fucking onzin? Persoonlijk is voor mij de charme er dan wel af bij een saunaclub.
Ik kwam daar ook pas later achter toen het mij opviel waarom sommige dames geen contact zochten.
Persoonlijk vind ik dat een hele rare gang van zaken en sla dan de volgende keer deze club wel over.

Weet iemand of dat elders ook zo is?

schoolmeester
21 oktober 2023, 05:40
Gebeurt in andere clubs ook wel, maar bij Venus extreem veel.

mentholbear
21 oktober 2023, 11:55
Het valt bij Venus ook meer op als er een kleine line up is. Bij clubs met grotere line up valt er verder nog genoeg te kiezen.

cootje
21 oktober 2023, 16:52
Hi allemaal,

terug uit Venus, voor me gelukkig binnen 30 rijden.

Was niet druk met zowel dames als beren.
Ben er 2 1/2 uur geweest en de helft van de dames niet gezien, druk pannenkoeken, jammer.
Zoals Sara, Eugenia, Monica, Hana en Sonia e.a..
Kwamen die van de kamer werden ze al, bij wijs van spreken, opgewacht door de volgende
afspraak van een collega beer.

De overige beren hadden dus nauwelijks keus. Zelf met Cataleya de kino ingedoken.
Denk omdat ze nu terug is na drie maanden zal ze snel ook wel weer geboekt worden.

Ze wilde eerst een trio doen met haar zus Maya, wis niet dat die zussen waren
of misschien voor een dag.

Rest daar alles in orde met de gebruikelijke kooi dans.

paaj
22 oktober 2023, 21:03
Maar hoe werkt dat dan? Misschien wel een hele domme en naïeve vraag hoor.
Moet je daarvoor bellen? Of bij de ingang? Persoonlijk vind ik het maar raar.

WANDELAAR5
22 oktober 2023, 22:02
Als je vaker met een dame op de kamer bent en de dame vindt je leuk, dan heeft ze ja haar mobiele telefoonnummer. En dan maak je in het vervolg een afspraak via WhatsApp…

Giodude
22 oktober 2023, 22:21
Maar hoe werkt dat dan? Misschien wel een hele domme en naïeve vraag hoor.
Moet je daarvoor bellen? Of bij de ingang? Persoonlijk vind ik het maar raar.

Ik vind het persoonlijk maar raar dat iemand hier al tien jaar lid is, tal van vragen stelt voor een bezoek aan een club, antwoorden krijgt, de club bezoekt, dan zegt de club de volgende keer over te slaan om dan weer vragen over de club gaat stellen.

Gratis advies: lees eens een paar bladzijdes terug en kun je daar al vaak de meeste info vandaan halen. Het kost wat tijd maar vragen blijven stellen ook.

Johnsonxxx
23 oktober 2023, 00:26
Als je vaker met een dame op de kamer bent en de dame vindt je leuk, dan heeft ze ja haar mobiele telefoonnummer. En dan maak je in het vervolg een afspraak via WhatsApp…

Kleine toelichting van "en de dame vind je leuk"....het gaat er vooral om dat je flink betaalt (voor de dame zijn de pannenkoekers de meest geliefde "prooien"), ruime fooi geeft, extra's afneemt (services en eventueel drank), niet op een paar minuten kijkt (altijd ruim in het voordeel van de meisjes afrondt)....als je dan ook nog hygienische/schoon bent en niet te veel eisen stelt zullen de dames je al gauw heel "leuk" vinden en je een telefoonnummer geven voor een vervolgafspraak:eek:

Overigens is mijn ervaring dat het na een aantal keren met hetzelfde meiske toch minder wordt, vaak steeds hetzelfde riedeltje (niet meer spannend), kletspraatjes, sigaretje(s) roken, drankjes halen, tijd rekken etc, je begint dan door die standaard handelingen en fake gedrag/orgasme(s) heen te prikken. :tongue: Afwisseling is daarom m.i. een must om het leuk te houden :biggrin:

Verder ben ik er zelf geen voorstander van (hoewel ik zelf ook wel eens hiertegen heb gezondigd), want het leuke/spannende van een sauna/FKK club is juist dat je ter plekke de meiskes ziet rondlopen en na wat contacten zo links en rechts je keuze(s) maakt. Helaas is dit in deze club meestal niet mogelijk vanwege de vele afspraken/reserveringen die vooraf worden gemaakt, zie bijv ook het bericht van @Paaj op 20 okt.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=825108&highlight=#post825108

Succes en "bezint voor ge begint!".

paaj
23 oktober 2023, 07:46
Ik vind het persoonlijk maar raar dat iemand hier al tien jaar lid is, tal van vragen stelt voor een bezoek aan een club, antwoorden krijgt, de club bezoekt, dan zegt de club de volgende keer over te slaan om dan weer vragen over de club gaat stellen.

Gratis advies: lees eens een paar bladzijdes terug en kun je daar al vaak de meeste info vandaan halen. Het kost wat tijd maar vragen blijven stellen ook.

Prima joh! Dan post ik toch niets meer.
Je kan ook gewoon lezen en niet reageren.
Dacht juist een forum was om dit soort vragen te stellen.

Maar van mij geen last meer, ik stop er weer mee. ����

WANDELAAR5
23 oktober 2023, 08:33

In ieder geval gefeliciteerd met je vrijkaartje voor Venus!

mentholbear
23 oktober 2023, 21:03
Kleine toelichting van "en de dame vind je leuk"....het gaat er vooral om dat je flink betaalt (voor de dame zijn de pannenkoekers de meest geliefde "prooien"), ruime fooi geeft, extra's afneemt (services en eventueel drank), niet op een paar minuten kijkt (altijd ruim in het voordeel van de meisjes afrondt)....als je dan ook nog hygienische/schoon bent en niet te veel eisen stelt zullen de dames je al gauw heel "leuk" vinden en je een telefoonnummer geven voor een vervolgafspraak:eek:

: Afwisseling is daarom m.i. een must om het leuk te houden :biggrin:

.

Even een kanttekening, de genoemde punten dragen vast bij, maar zijn geen vereisten om aan nummers te komen. Ben wel fris en niet veeleisend, ddww.
Zelf ben ik namelijk meer van de halve uurtjes, maar vind zekerheidjes wel fijn en vind het niet erg om op herhaling te gaan. Zelfs dan zijn er dames die ik leukvind die wel hun nummer willen geven als ik het respectvol vraag.
Een big spender zal het eerder aangeboden krijgen.

Beetje afwisseling vind ik ook wel fijn, en dat lukt me prima door tussen clubs af te wisselen met elk ter plaatste een/diverse favorietje(s).

Giodude
26 oktober 2023, 21:03

Als je schrijft of vragen stelt bestaat de kans dat je een reactie of antwoord krijgt die niet in je straatje past. Deal with it of pas je eigen advies toe van gewoon lezen en niet reageren.

Als ik na lange tijd weer een club bezoek waar ik een tijd niet ben geweest dan lees ik eerst wat er de afgelopen twee à drie maanden over is geschreven. Dan had je bijvoorbeeld op pagina 154 en 155 al gelezen dat het pannenkoeken en werken op afspraak (voor de zoveelste keer) is besproken en de club meer op een privéhuis++ lijkt dan een SC. Bovendien is er een FAQ waar je ook de nodige info al had kunnen lezen. Een groot deel van je vragen waren dan al beantwoord geweest.

In je recensie laat je doorschemeren dat je de club al eerder hebt bezocht. Was benieuwd wat je ervaring destijds was. Het vergde wat speurwerk. Op 18/12/2022 plaats je een “super” recensie in het tombola topic van Venus ipv algemeen.

Afgelopen week geweest! Vanwege een overschot aan ijsberen niet genoeg aan mijn trekken gekomen.

Met alle info gedeeld had je al kunnen vermoeden dat er niet veel veranderd was. Laat je vooral niet door mijn reactie tegenhouden om in de toekomst verslagen te schrijven.

stimpy3
26 oktober 2023, 23:32
Even een kanttekening, de genoemde punten dragen vast bij, maar zijn geen vereisten om aan nummers te komen. Ben wel fris en niet veeleisend, ddww.
Zelf ben ik namelijk meer van de halve uurtjes, maar vind zekerheidjes wel fijn en vind het niet erg om op herhaling te gaan. Zelfs dan zijn er dames die ik leukvind die wel hun nummer willen geven als ik het respectvol vraag.
Een big spender zal het eerder aangeboden krijgen.

Beetje afwisseling vind ik ook wel fijn, en dat lukt me prima door tussen clubs af te wisselen met elk ter plaatste een/diverse favorietje(s).

Ik heb bij een paar dames waar ik een prima sessie mee heb gehad ook om hun nummer gevraagd, en de dames hadden er geen probleem mee om dat te delen; dat was in alle drie de gevallen bij de eerste sessie al. Enige puntje is wel dat ik de dames nooit heb geappd voor een vervolgafspraak omdat ze of zelf in de clubs waren voor een herhalingsafspraak, of er iedere keer dat ik ter clubbe was er voldoende andere leuke hertjes rondliepen in de clubs (en ik de dames nou ook weer niet zodanig interessant vond om daar speciaal een heel eind voor te gaan rijden). Anyway, het hele "de dame moet je eerst goed leren kennen voor ze haar nummer deelt" is dan ook weer klassieke elitaire ijsberenbelangrijkdoenerij. :smoke:

Knutje77
27 oktober 2023, 11:24
Zondag 1 oktober,

Ik weet het, we zijn ondertussen al bijna 4 weken verder maar ik wilde mijn ervaringen toch delen. Gezien het feit dat mijn bezoek te danken was aan een op dit form verkregen vrijkaartje, en gevreeen heb ik dan ook. Forum (en natuurlijk de mensen achter het form) harstikke bedankt.

Ik parkeerde mijn blauwe bolide iets na 11-en op een totaal verlaten parking. Geen auto/motor/fiets te zien. Voordat ik naar binnen ging checkte ik eerst nog even de AWL. Eugenia, Anka en Sherry waren al binnen schijnbaar. Het feest kon beginnen. Ik leverde mijn vrijkaartje in, kreeg een badjas, pakte zelf een handdoek en bij de douche slippers. Snel douchen en een bak koffie.

Ik zag bij binnenkomst meteen Eugenia, en ze knikte vriendelijk naar me. Eugenia is voor mij een bekende, topdame, vriendelijk met goede service. Al een aantal kamers met haar mogen spenderen en ze stelde me nooit teleur. Ze hoort een beetje bij het meubilair en is in mijn optiek de verlichaming van deze club Venus. Haar betoverende paaldansact blijft indruk maken. De ultieme seksgodin voor een goede GFE.

Ik spotte na verloop van tijd meer dames, echter Anka zag ik nergens. Erg vreemd want bij binnenkomst leek ik de enige heer te zijn met 3 dames. Wellicht dat een heer met het openbaar vervoer was gereisd en zich met Anka had teruggetrokken. Nou ja, niks aan de hand genoeg moois, lekkers was beschikbaar. Vanessa, Sara, Monica, Maya, Sherry, Gissel, Katy, Mariana, Eugenia, Graciela en dan vergeet ik er zeker nog een paar.

Na een paar bakken goede koffie, even naar het ontbijtbuffet. Het ontbijt is goed en uitgebreid, ik heb heerlijk gegeten en trof Anka met een heer in de eetzaal. Ze knipoogde naar me, volgens mij was ze voor een langere periode aan deze heer gekoppeld, dus ik moest m’n vertier even bij een andere vrouw gaan halen. Terug naar het strijdtoneel, m’n ontbijtje wegspoelen met een paar glazen spa rood. Al wat meer beren waren aanwezig maar echt druk gekamerd werd er niet. De sfeer was wat mat en rustig. Ene kant is dat fijn, andere kant mag er wel wat meer actie zijn van de dames. De vrouwen met vaste klantjes zijn wat terughoudend in het opzoeken van het contact. De andere dames doen dat ook slechts sporadisch, erg jammer.

De tijd kroop voorbij vanwege de passiviteit van de dames en omdat er niet veel te beleven was. Plots kriebelde er een dame in mijn nek. Het bleek de Bulgaarse Graciela te zijn, niet de jongste en knapste van het stel maar ze toonde wel initiatief. Ze kroop tegen me aan en er ontstond een gesprekje. Niet meteen de sleutelvraag gelukkig. Ik informeerde naar de mogelijkheden. Bij een hele knappe dame ben ik soms bereid om genoegen te nemen met een iets minder uitgebreid servicepakket. Maar bij Graciela informeerde ik of ze ook deed aan tongzoenen, ze bevestigde dit, en dus gingen we richting de speelkamer. De kamer was goed, vriendelijke dame, erg goede pijpskills, ze bereed me prima, tongzoenen deed ze, al voelde het voor mij wat mechanisch. Maar al met al een dikke voldoende. Herhalingsgevaar? Hmmm kweet het niet, zeker wanneer er zoveel anders lekkers rondhuppelt daar.

Zo, even bijtanken in het loungegedeelte boven. Jammer dat de bank beneden tegenover de bar is weggehaald. De dames die in het hoge gedeelte boven het semi transparante plafond gevangen zitten gaan nergens meer naar toe vrees ik. Het werd iets drukker ondertussen (rond 3-en) maar het aanbod dames bleef onverminderd goed. Niet alleen de “onbekendere” dames waren beschikbaar maar ook Maya, Eugenia, Mariana, mooiste meisje van de klas Sara, Monica en de prachtige Vanessa waren vrijwel de gehele dag beschikbaar. Zelfs Anka liet zich regelmatig zien. Ik herken dan ook niks in de ervaringen die ik in dit topic lees. Misschien kwam het omdat het een zondag betrof en de dames dan gekleedt zijn maar de keuze was gewoon reuze.
Minpuntje blijft wel het weinige vermaak van de dames. Ze klitten veel samen om te roken, eten en te drinken, en laten de heren teveel met rust. Af en toe een kooidansje en dat was het. Misschien moeten ze die tent vrijdags en zaterdags gewoon om 01:00 uur dichtgooien in plaats van om 04:00 uur. Want de dames maakte een beetje een uitgebluste indruk (wat niet meer dan normaal is in dit zware beroep).

Maar goed, langzaam maar zeker kwam ik weer op oorlogssterkte en had oogcontact met verschillende dames. Gissel kon me wel boeien, ze ziet er leuker uit dan de foto’s en ze kan die korte coupe goed hebben. Ze deed me een beetje denken aan Carie-Ann Moss uit de Matrix. Maar ook Vanessa zag er prachtig uit in haar elegante jurk. Maar net op het moment dat ik serieus overwoog een keuze te gaan maken, werd ik op mijn schouder getikt. En warempel, de kleine dondersteen Anka stond naast me. Ze vroeg hoe het ging met me en of ze naast me mocht komen zitten.

Het lieve kleine poppetje nestelde zich naast me op de bank, tegen me aan. Er ontstond een goed gesprek en ze wist me te melden dat ik haar vorige keer een nee had verkocht omdat ik toen net van de kamer kwam met een andere dame. Ze wist zelfs nog met wie. WTF? Het geheugen van sommige dames is indrukwekkend. Ik had nog nooit het genoegen gehad om met Anka de kamer op te duiken, onze paden waren al meerdermalen gekruisd, en dus moest het er vandaag maar van komen.

Anka is een topper, een goede gesprekspartner die heel goed weet wat ze wel en niet doet. De kamer was top, het zoenen, strelen en pijpen was heerlijk. Zodra het brilletje afgaat en de haartjes worden verzegeld, kan het feest beginnen. Uitmuntende pijpsessie, precies zoals het hoort. Het was al tegen het einde van de middag en ze melde me dat ze nog maagd was die dag. Ik refereerde naar de heer waarmee ze zat in de eetzaal maar die had genoeg aan alleen pijpen en niet iedereen kon en mocht haar neuken. Maar ze wilde me berijden, en dat deed ze dus ook. Ik voelde me Harrie de hengst met een prachtige amazone op me. Anka wist me goed op het randje te houden en mijn handen grepen stevig om haar kleine bilpartij. Het hoogtepunt kon ook niet lang uitblijven.

Naderhand nog wat gekletst, ze zei dat er dagen bij zitten dat ze helemaal niet neukt of geneukt wordt maar toch behoorlijk in de weer is op de kamer. Mijn lid beviel haar prima, niet te groot, niet te klein, genoeg om ervan te genieten zonder dat het pijn doet. Hoe dan ook, topkamertje weer.

Ik ben gebleven tot laat in de middag/vroeg in de avond. En er was genoeg te kameren. Misschien had ik geluk met de timing, ik vind het zuur dat er best veel heren zijn die een negatieve ervaring hier hebben gehad. Maar wel goed dat ze hun ervaringen delen, geen idee wat de oplossing zou kunnen zjjn? De dames en hun verleende service zijn gewoon goed. Er zullen echt wel dames zijn die pannekoeksessie aan pannekoeksessie knopen, maar als je ECHT een klik met een dame hebt, regel dan haar 06 en spreek iets af, of neem genoegen met het restant aan vrouwen (wat voor saunaclub-begrippen nog steeds goed is).

Nogmaals bedankt voor het vrijkaartje, en tot een volgende keer.

Ace1234
29 oktober 2023, 00:00
Dit is een FKK club toch?

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

mechelen
29 oktober 2023, 00:43
Niet alle dagen, zie website.

Ronald11
29 oktober 2023, 06:02

Op de FKK dagen zijn de dames wel volledig naakt dus niet slechts topless met handdoek om. Genot om de dames op high heels langs te zien komen.

Flinstone
29 oktober 2023, 06:25
Altijd is Kortjakje bloot, midden in de week en zondags niet! Zondags gaat zij dan ook niet naar de kerk, want zij doet ander werk!!!

degoof
29 oktober 2023, 14:23
TWEE NIEUWE DAMES
Gisteren een dagje Venus. Altijd de zekerheid van een relaxte club, mooie dames, goeie service en lekker eten. Met dit in gedachten in de auto gestapt en na een voorspoedige autorit de parking bij Venus opgereden. Voldoende plaats, het leek er dan ook op dat het niet al te druk zou zijn binnen. De aanwezigheidslijst gaf aan dat er 17 dames aanwezig zouden zijn. Dat beloofde in ieder geval veel goeds. De meeste dames op de aanwezigheidslijst waren gedurende de dag/avond gewoon beschikbaar. Dit ondanks dat de een wel eens wat langer wegbleef dan de ander, toch leek vrijwel niemand onbereikbaar.
Bij binnenkomst was het al duidelijk dat er een nieuw meisje zou zijn vandaag. En gedurende de avond kwam er zelfs een tweede nieuwe dame bij. De ene blond en zeer skinny, de andere halflang bruin haar en een normaal postuur. Hoe de namen zijn en hoe de service is kan ik jullie helaas niet zeggen omdat ik het simpelweg niet weet. Als de dames blijven zullen ze ongetwijfeld snel toegevoegd worden aan de aanwezigheidslijst.
Laat op de avond ben ik tevreden, zelfs meer dan tevreden huiswaarts gekeerd. Om hopelijk ook snel weer terug te keren.

Liefje
29 oktober 2023, 14:31
Zaterdag mijn favo club weer bezocht.
Robbert zat mij bij de receptie al op te wachten en een hartelijke begroeting volgde.
Omkleden in ijsberen kostuum en op naar de koffie.
Onderweg naar de bar hartelijk begroet door menig dame.
Het was niet erg druk met beren en er waren 16 dames aanwezig .
Alex de barman zag mij al aankomen en was de koffie al klaar aan het maken.
Met de koffie naar de rokersruimte voor mijn eerste sigaret van de dag.
Aldaar trof ik verschillende mij bekende dames aan en een nieuwe dame. Op de aanwezigheidslijst had ik al gezien dat er een nieuwe dame was, genaamd Eva.
Ze was erg vriendelijk en begroette mij hartelijk.
Ik vroeg haar of ze nieuw was en Eva was. Dit werd als zodanig bevestigd. Ze was sinds gisteren (vrijdag) in Venus aanwezig.
Het ijs was gebroken. Samen gezellig gebabbeld en ze schijnt uit Servië te komen en is een vriendin van Mia. Ze is lang en slank. Blond haar en kleine borstjes. Een mooi figuur vind ik zelf.
Ik vind het altijd wel leuk om nieuwe dames te ontmoeten en haar vervolgens gevraagd om samen een kamer op te zoeken.
Dit wilde ze maar al te graag. Vervolgens samen naar de kamer.
Het was nog wat onwennig vertelde ze en aanvankelijk had ze het moeilijk met FKK. Dat naakt rondlopen had ze nog niet eerder meegemaakt. Ze was voorheen werkzaam in de privat sector in Koblenz.
Op de kamer vroeg ze hoe ik het graag wilde hebben. Na mijn wensen kenbaar te hebben gemaakt vertelde ze dat zoenen en PZC extra was. Kennelijk zag ze mijn totale verbazing en vroeg wat er was. Ik vertelde haar dat hier in de club dit soort zaken standaard service was. Ze zegt bij mij is dit extra. Ik twijfelde of ik direct de kamer zou verlaten of toch haar prachtige lichaam wilde verkennen.
Op dat moment kwam Mia onze kamer binnen met een vraag voor Eva en kennelijk spraken de dames, in een voor mijn onverstaanbare taal , over het voorval. Het werd mij al snel duidelijk dat Mia aan Eva vertelde dat ze voor PZC en zoenen toch echt geen extra geld kon vragen aangezien dit hier nagenoeg standaard service is. Eva verontschuldigde zich en vertelde dat dit bij haar vorige werkzaamheden altijd extra was.
Dit wetende gingen bij haar alle remmen los en ze ging volle bak zoenen en pijpen. Beide vaardigheden beheerste ze uitstekend.
Het neuken ging aanvankelijk wat lastiger omdat ze een strak kutje heeft en geen glijmiddel had. Komt tevens bij dat mijn bijnaam anaconda is, dus 1+ 1 = 2.
Maar lichaamseigen glijmiddel werkt ook fantastisch.
Uiteindelijk een heerlijk uur mogen beleven met deze nieuwe dame Eva.
Ook na de kamer kwam ze me regelmatig opzoeken en gezellig praten zonder tot een nieuwe kamer op te dringen.
Na deze kamer heerlijk gegeten en uitbuiken met een kop koffie.
En toen begon de keuzestress. Had al verschillende keren gezellige onderonsjes gehad met diverse dames die mij eigenlijk allemaal wel konden bekoren. Werd het Gissel , Maya, Ella, Cherry, Mia ……….
Lekker relax liggend op een bank op de verhoging had Maya mijn stressmoment kennelijk in de gaten en dacht dat het mogelijk was hier een eind aan te maken.
Ze kwam heerlijk bij me liggen en begon me te teasen en te zoenen. De keuze was snel gemaakt.
Samen naar de kamer.
Eerst het plastic van het bed getrokken waar ze erg om moest lachen.
Ik weet dat een kamer met Maya vaak langer dan een uurtje zal gaan duren, dus ik wil niet op dat gore plastic liggen.
Brrrr……wat een heerlijke GFE sex was het met haar. Volop zoenen en pijpen, er kwam geen eind aan.
Uiteindelijk 2,5 uur van haar mogen genieten en zij van mij. Ik was wel kapot hierna.
Na deze fantastische kamer kwam ik nog twee mij bekende ijsberen tegen die een tijdje hier afwezig waren geweest waarbij ervaringen uitgewisseld werden en vervolg afspraken werden gemaakt.
Converseren met andere beren werd bijna onmogelijk gemaakt doordat de muziek nogal erg hard stond.
Na nog een koffie en even relaxen om 01.30 uur deze mooie club verlaten.
Het was weer een hele mooie en fijne avond en mij zien ze snel weer.
Tot de volgende.

cootje
2 november 2023, 09:05
Hi,
er is grote schoonmaak geweest gisteren en de lijst dames is nu 21 stuks.
De nieuw komelingen zijn zeker geen blijvertjes geweest.

Ben benieuwd hoe dat gaat. Want haal daar de notoire pannekoekers vanaf en die
er toch niet altijd aanwezig zijn de hele week, dan wordt keuze geperkt.
En van wat er nog over is zijn er een paar die of geen zin in me hebben of niet
mijn smaak zijn.

Vandaag of morgen ga ik erheen en zal verslag uitbrengen.

PvT
5 november 2023, 01:10
Zijn die wegwerkzaamheden op de 3 inmiddels klaar?

bram4826
5 november 2023, 01:51
Het geluidsniveau van de muziek valt reuze mee. Afgelopen week mijn vrijkaartje ingeleverd bij deze mooie club. Hartelijk dank hiervoor. De ligging van de club is goed. Minder kans op lange files. #3955 precies voordat de werkzaamheden beginnen is de afslag. Wanneer je de parkeerplaats op rijdt valt het gelijk op dat het netjes is. Mooie verlichting, het ziet er zeer verzorgd uit. Er stonden behoorlijk wat NL platen. Mijn kaartje werd vlot geaccepteerd. Deze dame had een lijst liggen met vrijgegeven codes. Dat werkt inderdaad het handigst. Wil01 houd van :titten2: dus ben daarom op een FKK dag gegaan. De club ziet er van binnen heel mooi uit. Alles schoon en netjes. De banken en barkrukken zitten perfect. Het bubbelbad binnen is wel even wennen dat je zo opzichtig zit. Ondanks het slechte weer was het prima te doen om even buiten in de huisjes rustig op de telefoon te kunnen. Er werd binnen niet gerookt. De dames stonden buiten met stijve tepels met hun sigaret. Twee maal genoten van een show in de kooi. Dan gaat de muziek wel wat luider. Het eten is heerlijk. Zeer uitgebreide keuze. Voor de €10 extra zeker niet duur. Frisdrank uit de fles. Met Oana op de kamer geweest. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ronald11
5 november 2023, 05:59
Zijn die wegwerkzaamheden op de 3 inmiddels klaar?

Nog niet maar je hebt er veel minder last van. Ze hebben nu twee rijbanen richting Hamminkeln open als het druk wordt.

cootje
5 november 2023, 08:32
Gisteren zaterdag een middagje in Venus geweest.
Parkeerterrein misschien 10 auto overwegend met gele platen.

Het was erg rustig met beren zodat er een dames overschot was en dat is er niet altijd.
Die hangen overal een beetje rond on in berenpak onder afdak van een huisje roken.
Een paar bekende waren er niet zoals Anka, Hana maar keuze genoeg.
Zelfs zo rustig dat Cateleya en Monica zelfs je kwamen opzoeken om gezelligheid
te vragen met een kamergang.

Zo mag het voor me wel meer zijn en niet dat de beren in overtal moeten gaan jagen.
Ook nauwelijks pannekoekers.
Houden zo

Patjax
11 november 2023, 23:25
Kleine update betreffende de drie nieuwe dames. Melissa komt uit Aca Gold, Duitse Vicky uit Penelope en ze hebben Veronika ergens als vogelverschrikster van het land geplukt. Was zeer rustig qua beren. Slechts 1 kamertje gemaakt maar dan wel van 2 1/2 uur conform het gebruik in dit Pannenkoekhuisje met Sherry. Begon als GFE en ontaardde in pure porno en een 2-2 uitslag. Mijn beste newcomer van het jaar staat vast ;)

chupz
12 november 2023, 09:22
Kleine update betreffende de drie nieuwe dames. Melissa komt uit Aca Gold, Duitse Vicky uit Penelope en ze hebben Veronika ergens als vogelverschrikster van het land geplukt. Was zeer rustig qua beren. Slechts 1 kamertje gemaakt maar dan wel van 2 1/2 uur conform het gebruik in dit Pannenkoekhuisje met Sherry. Begon als GFE en ontaardde in pure porno en een 2-2 uitslag. Mijn beste newcomer van het jaar staat vast ;)

Your description of Veronica is really on point ! :biggrin:

I think that Melissa is a real stunner, I hope she is on par with the Venus experience and stays there for a while, I will gladly go with her in a future club visit.

Vicky is a brunette, GND look with almost completely flat chest, talk to her for a little time, she seems nice and chill, didn´t try to room with her as she is not my style.

pau
14 november 2023, 19:25
Is Viktoria de Bulgaarse? Het haar een tikje rossig en een wat lagere stem? In dat geval heb ik haar mogen vergezellen. Deed ze haar best? Zeker. Ik kan het niet goed onder woorden brengen, maar ik denk dat dit niet de club voor haar is. Ik zal wel verwend zijn.

Voor de afwisseling eens de 40 jarige Dominicaanse Katy geprobeerd. Tussen het teeny oostblokgeweld is een beetje ervaren latinowarmte een welkome afwisseling. Ik houd het maar op professionele beleefdheid met gering waarheidsniveau, maar toch attent dat ze mij complimenteerde met een zeker lichaamsdeel, waarop zij vervolgens haar uitstekende orale vaardigheden kon demonstreren. Jammer dat haar nagels net iets te lang waren voor het ingekochte stukje extra service. Goed afgerond, plusje voor de toegepaste inspanning om te compenseren voor mijn vermoeidheid. Minpunten voor het landbouwzeil op het bed.

Het blijft een aangename club vol met oogsnoep. Als ik Vicky eerder had gezien was ze de mijne geweest, nachstes mall Bitte.

cootje
14 november 2023, 20:11
Hi, toch een technische vraag. Meestal wordt gesproken over landbouwzeil maar wat is het? Landbouwfolie heeft dikte van 0.20 mm en viverfolie heeft dikte van 0.50 mm. Zelf bezoek altijd de kino zonder dat gedoe. Laatst op verzoek vandame toch op kamer want had ietst extra. Wel eerst zeil opzij geschoven. Zij het met tegenzin want moest alles later weer in orde brengen. Durf niet te zeggen landbouw of vijverfolie. Denk me eerdaags boven te latenverwennen in ieder geval zzonder folie op de bruine banken. Grt

schoolmeester
14 november 2023, 20:33
Ik denk zelf dat het een mix is van landbouw EN vijverfolie.
De laatste keer dat ik er was niet goed gecheckt, want toen was ik in de olie.

Wentelt Eefje
14 november 2023, 23:04
De echte hobbyist neemt gewoon van thuis zijn laklaken mee... ...
38732
En wie zachter maar waterdicht eigen materiaal wil moet niet bij de FC Emmen sponsor zijn, maar bij een zorgaanbieder... ...

toppertje911
15 november 2023, 09:03
Begrijpen die lui niet dat veel kerels daar niet meer komen vanwege dat vieze ongezellige zeiltje ? Verkeerde bezuiniging mijn inziens. Als ze het ooit afschaffen (en zoals het hoort een schoon laken op het bed gooien na iedere sessie) ga ik weer eens kijken.

mentholbear
16 november 2023, 11:36
Komt dacht ik door alle masseur hobbyisten die olie morsen. Maar kunnen ze dan niet beter het matras laten sealen en daar overheen een normaal overtrek? Geen ervaring mee, maar lijkt me iets comfortabeler dan dat los liggend zeiltje.

Herr Fick
16 november 2023, 13:42
... het matras laten sealen ....

... het matras laten "dicht foliën" klinkt weer wat continentaler
Ik moet toegeven dat het stilaan een obsessie voor me wordt om alle Engelse woorden in onze woordenschat te vermijden:rolleyes:

Herr Fick
16 november 2023, 13:43
... het matras laten sealen ....

... het matras laten "dicht foliën" klinkt weer wat continentaler
Ik moet toegeven dat het stilaan een obsessie voor me wordt om alle Engelse woorden in onze woordenschat te vermijden:rolleyes:

Wentelt Eefje
16 november 2023, 14:00
Je bedoelt dat het een bezetenheid voor je wordt? Waarom dan wel het aanvaarden van leenwoorden uit het Frans of Latijn?

bram4826
17 november 2023, 00:21
De echte hobbyist neemt gewoon van thuis zijn laklaken mee... ...
38732
En wie zachter maar waterdicht eigen materiaal wil moet niet bij de FC Emmen sponsor zijn, maar bij een zorgaanbieder... ...

Lach er maar om maar wil01 gaat heel soms naar de ramen. En neemt dan inderdaad zijn eigen laken mee. Ik dacht dat de dames dat vreemd zouden vinden. Maar valt best mee. Al een keer van een dame gehoord dat er meer mannen zijn die dit doen.

mentholbear
17 november 2023, 13:47
En neemt dan inderdaad zijn eigen laken mee. Ik dacht dat de dames dat vreemd zouden vinden. Maar valt best mee. Al een keer van een dame gehoord dat er meer mannen zijn die dit doen.

Vind dat niet eens zo een rare gedachte. Weet jij veel welke bouwvakker er na een dubbele ploegendienst op heeft gelegen?

Herr Fick
17 november 2023, 15:49
Je bedoelt dat het een bezetenheid voor je wordt? Waarom dan wel het aanvaarden van leenwoorden uit het Frans of Latijn?

Omdat ik dat mooier vind. Engels vind ik banaal, iedereen spreekt het.

Engels begint ondertussen trouwens een bedreiging te vormen voor het Nederlands. Vooral in Nederland, maar zeker ook in Vlaanderen. Waar is de tijd dat mensen blij waren dat ze voor een feest uitgenodigd waren om lekker te eten en niet happy omdat ze op een party invited zijn voor fine dining? Dat laatste heb ik letterlijk zo gehoord van een Hasseltse huppeltrut die tot mijn cliënteel behoort. :confused:

Bezetenheid is inderdaad ook een mooier woord dan obsessie.

mechelen
17 november 2023, 16:19
Het Nederlands was (en is) in Vlaanderen zwaar onder invloed van het Frans, hetgeen met geschiedenis te maken heeft.
En Engelse termen zijn inderdaad sterk aan een opmars bezig.
Taal is altijd onderhevig aan evolutie.

donkeywonkey
17 november 2023, 16:36
Mijn kennis over zeil/folie en taal is wat beperkt, dus laat me daar niet te veel over schrijven, hoe ongelofelijk interessant het ook kan zijn... ;)

De afgelopen weken weer eens meermaals op bezoek geweest in SC Venus. Ik schrijf dus niet van elk bezoek een recensie aangezien het vaak een fijne herhaling van zetten is voor me. Laat me dan ook beperken tot wat me de laatste tijd is opgevallen.

Een aantal dames is (al dan niet tijdelijk) niet meer aanwezig waaronder o.a. Ella, Isabella en Mirela, en een aantal andere dames zijn nieuw. Soms vind ik iemand op uiterlijk wat bot neerzetten niet zo netjes, maar de benoeming door Patjax van Veronica als vogelverschrikker vond ik wel grappig en treffend. :) Daarentegen vind ik Melissa absoluut een plaatje, al is het van een kamergang met haar nog niet gekomen terwijl ze regelmatig genoeg aan de bar zittend beschikbaar is geweest toen ik er was. Ook Vicky is nieuw, kwa uiterlijk niet mijn smaak maar komt wel als een erg vriendelijke dame over.

De laatste paar keer dat ik er was vond ik het schrikbarend rustig met beren en ook veel dames verveelden zich soms uitermate. Met regelmaat heb ik met slechts 1 of 2 andere beren en een aardig aantal dames in de barruimte vertoefd, zelfs op een zaterdagavond, terwijl dan echt niet alle kamers bezet waren. Ook dames als Anka, Cataleya, Monica en Sara waren met regelmaat volop beschikbaar. Dus van pannenkoekers totaal geen last gehad, zoals ook Cootje schreef.

Ja de zeiltjes in de kamers zijn nog altijd een minpunt, maar wat me nog meer stoorde recentelijk was dat een glaasje water niet meer uit flessen komt, maar uit een apparaat en dan van een dubieuze kwaliteit. Smaakt voor geen meter, en slaat een soort van dood in je mond wanneer je een slok neemt, en dus bestel ik het niet meer. Ik begreep dat ook sommige dames nu zelf flesjes water meenemen om te drinken. Verkeerde bezuiniging van de club als je het mij vraagt.

Met regelmaat binnen gebruik gemaakt van sauna en jacuzzi, beide lekker op temperatuur, heerlijk om weer te gebruiken in deze tijd van het jaar. Tijdens het afkoelen buiten was te zien dat er nog volop gewerkt wordt aan nieuwe zitjes en ook het nieuwe rookhok vordert langzaam maar gestaag.

De afgelopen tijd me weer uitstekend vermaakt met voornamelijk Anka, Vanessa en Oana.

Al met al hier weer prima vertoeven geweest voor me aangezien je met de dames weet wat je krijgt (kwa service en prijs) en de wellness en het eten voor mij meer dan prima zijn. Ook de komende weken hoop ik dan ook zeker weer een aantal keer hier op bezoek te gaan voor inspanning en ontspanning. ;)

Gielle012
17 november 2023, 20:24
A3 ging prima snel, daardoor rond 1915 aangekomen.
60 betaald, berenvel ontvangen en snel aangetrokken.

Voor Mentholbear: sauna + whirlpool goed op temperatuur. Goed heet beide.

In de zomer is de buiten sauna aan, met al dat plastic buiten toch andere sfeer.

Net eerste kamergang gemaakt met Melissa. Was fijn. Binnen 30 gebleven 50 betaald voor prima natuurvriendelijke service voor het mondelinge deel.

Redelijk rustig, goede sfeer wel, dames kijken er zin in te hebben, al zijn er altijd die twee kleine sjagerijnig kijkende dames.

Overall blij vandaag even te gaan kijken. Later meer.

Gielle012
18 november 2023, 00:42
Deel 2

Weer terug van ritje A3, terug niets aan de hand. Rond 2330 vertrokken vanuit Venus.

Er wordt regelmatig een dansje gedaan, wat een leuke sfeer maakt. Ongeveer 14 dames aanwezig.

Massage nodig, dus de aanwezige Thaise dienst geprobeerd. Was prima ervaring.
Totaal 2 rondjes sauna gedaan.
Bubbelbad zelf niet ingeweest.

Nog twee kamers gedaan. Met Monica en Graciella. Beide goed. Prijs beleid is duidelijk en wordt nogmaals herhaald door de dames op de kamer. Prima aanpak.

Divers pluimage wat betreft bezoekers. Ongeveer een 20 beren.

Bij weggaan wordt gevraagd of alles OK is. En dat was het zeker.
A.s. donderdag Babylon op de planning, als mn werkagenda dit niet opeens onmogelijk maakt en wellicht ook op de terugweg een blik bij Oceans of Magnum naar binnen. Daar wordt weinig over geschreven, ben ik wel nieuwsgierig naar.

stimpy3
18 november 2023, 01:08
Magnum bevalt me beter dan oceans (die laatste is een sfeerloze vliegtuighangar en weinig aanbod qua eetspul); magnum is een prettige club als het gaan om lekker ergens kunnen uitbuiken. Magnum/oceans zijn wel typische avondclubs. Prima te combineren idd. met een dagclub als bab.

Gethijsem
18 november 2023, 11:14
Van de week op aanraden van een mede-beer eens deze club bezocht op de terugweg naar nederland. Kwam er rond 19:00 aan en was erg rustig. Zowel in Dames als in mede-beren. Maar werd vriendelijk ontvangen en ook de rest van de avond was de service van het personeel erg aardig. Alhoewel ik wel een kleine rondleiding miste toen ik zei dat ik voor de eerste keer er was, dus je blijft toch de hele avond dan dingen zoeken en uitvinden.

Sauna en jacuzi waren op fijne temperatuur. dat ze binnen in de hoofdruimte zijn heeft zo zijn voor en nadelen. Voordeel is dat je beetje rond kunt kijken (alhoewel het muurtje naast de jacuzi net te hoog is voor mij) nadeel is dat het bar gedeelte wel erg warm en vochig is. Dus i had op een gegeven moment echt even de frisse lucht van buiten nodig.

Eten was goed, maar beetje verwarrend aangezien ze niet de eetruimte hadden laten zien, dus ik zat aan de bar te wachten en toen bleek mijn pizza al in de eetruimte op me te wachten te staan. Met de entree en dan het bijbetalen voor eten end rinken vindt ik wel dat het een dure basisclub wordt als je hier langer vertoefd.

Na alle relaxing en eten was het ook tijd voor wat (ont)spanning. Had al een paar keer met Cataleya kort gesproken en ik vond haar humor en directe aanpak wel fijn (zij was ook de enige die wel jaagde de andere waren te passief voor mij, ondanks dat ik weet dat dit club beleid is)

Met haar voor een uurtje naar de kamer gegaan. (het zeiltje is te doen, maar is niet erg opwindend) Fijne relaxte kamer gehad, en de service van de dame was erg goed.

Rond 22:00 de club weer verlaten en mijn weg richting het westen vervolgd.

Aangezien het over het algemene best een fijn bezoek was en de club handig op de route ligt zal ik nog eens terugkomen, maar denk dat ik het leuker vind in de zomer als buiten ook open is en als het een tandje drukker zou zijn.

Dank @mentholbear voor de tip

Manbijtkat
21 november 2023, 15:55
Cassandra is weer terug op de lijst

cootje
22 november 2023, 14:51
heel mooi maar nog, helaas, niet in de club gezien.

Nog mooier zou zijn als Mirella terug kwam of een andere lekkere
met wat meer dan Cassandra als voorgevel heeft.

Herr Fick
22 november 2023, 15:22
Taal is altijd onderhevig aan evolutie.

Ja maar Nederlands evolueert even snel als de klimaatopwarming:mad:

Wentelt Eefje
22 november 2023, 17:02
Ja maar Nederlands evolueert even snel als de klimaatopwarming:mad:

No spang grampa

ME262
23 november 2023, 14:41
Normaal 25/11 naar Venus maar dit gaat niet door heb deze week een aantal van favoriete dames ge app en deze warren allemaal volzet voor de ganse dag
Dus dan ga ik liever niet scheelt een lange rit een paar cents en een pak frustratie
Heb de indruk dat dit verschijnsel allen maar erger wordt in venus vorige week was dit ook al toch nog even daar geweest de was de nieuwe Melissa aanwezig die heeft mijn dag nog een beetje kunnen redden maar deze is er deze week niet.

cootje
23 november 2023, 15:36
Hi, bedankt voor de tip.
Las wel ivm 6 jarig bestaan dat er wat speciaals is.

Misschien morgen erheen en die zaterdagmiddag dan maar niet.

Is wat met dat reserveren en met name door
de pannekoekers en zelf heb ik geen telefoonnummers.

Bij Casa Rossa staan de dames met tel. nummer maar is geen saunaclub
dus andere formule.

Grt

Johnsonxxx
23 november 2023, 15:45
Hi, bedankt voor de tip.
Las wel ivm 6 jarig bestaan dat er wat speciaals is.

Misschien morgen erheen en die zaterdagmiddag dan maar niet.

Is wat met dat reserveren en met name door
de pannekoekers en zelf heb ik geen telefoonnummers.

Bij Casa Rossa staan de dames met tel. nummer maar is geen saunaclub
dus andere formule.

Grt

25/11 zaterdag is daar jaarlijkse party. Vorig jaar was het daar ook een echte "ijsberendag"....dames waren steeds bezet, en het zag er wit van het volk . Ook voor de dames stress, zo begreep ik van 1 van de toppertjes. Ze voelde zich echt opgelaten als ze even in de openbare ruimte verscheen. Vorig jaar mocht er dacht ik niet gepannenkoekt worden, maar de dames hadden wel allemaal zo hun vaste afspraken gemaakt, terwijl de club daar ook niet blij mee is. Kortom kom je spontaan dan is er eten en drinken genoeg, maar voor de dames kan je beter op een andere dag komen.:eek:

Manbijtkat
23 november 2023, 17:53
Normaal 25/11 naar Venus maar dit gaat niet door heb deze week een aantal van favoriete dames ge app en deze warren allemaal volzet voor de ganse dag
Dus dan ga ik liever niet scheelt een lange rit een paar cents en een pak frustratie
Heb de indruk dat dit verschijnsel allen maar erger wordt in venus vorige week was dit ook al toch nog even daar geweest de was de nieuwe Melissa aanwezig die heeft mijn dag nog een beetje kunnen redden maar deze is er deze week niet.

En om welke dames gaat dit dan precies? Wellicht goed om te weten voor de beren die van plan zijn om heen te gaan.

Liefje
23 november 2023, 19:04
En om welke dames gaat dit dan precies? Wellicht goed om te weten voor de beren die van plan zijn om heen te gaan.

Goede vraag manbijtkat.
Ik ben (was) ook van plan te gaan, maar gezien bovenstaande twijfel ik ook.

cootje
24 november 2023, 15:34
Hi,
om de drukte en witte jassen party te ontlopen net terug van Hamminkeln.

Daar was een overschot aan dames en volgens lijst 18 stuks.
Schat aan beren, geen idee want stonden 10 auto's voor de club.
Verder een aantal dames en bijbehorende beer niet gezien, zeker met
een lange sessie op de kamer.

Zelf een lekkere pijpbeurt gehad van Sonia, ex Babylon, op de lekkere banken
boven en in mondje klaar gekomen.
Snap nog steeds niet dat de lange bank bij open haard weg is.

Grt

The Turbanator
24 november 2023, 16:32
Ik vind feestjes hier over het algemeen tijdverspilling. Er is te veel wit te zien en er worden te veel pannenkoeken gebakken.

sweetcat
26 november 2023, 15:45
Ik ben afgelopen zaterdag naar het feestje gegaan. Het was gezellig. De dames deden hun best er een feestje van te maken. Het was hun feest en dat kon je merken. De dames hadden veel lol met elkaar en de aanwezige ijsberen werden daarin in zekere zin meegenomen. De shows die de dames regelmatig gaven waren prachtig om te zien. Van mij mogen ze wel vaker een feestje geven.

Het was druk met ijsberen in een al warme omgeving waardoor ik af en toe even frisse lucht moest happen buiten. Zo ontdekte ik de nieuw fraai aangelegde uitbreiding van de tuin waardoor ik nu al zin heb in de zomer. Gelukkig waren de meeste dames aanwezig waardoor er altijd wel dames in de ruimte waren. Daarnaast is het zo dat er ijsberen waren waarvan enkele vrouwelijke die alleen voor het feestje kwamen en geen kamers maakten met de dames.

Ik zelf ben niet zo van de drukte en wil al snel met een dame de kamer op. Wel moest er af en toe gewacht worden op een kamer waardoor ik een keer in de kino belandde omdat we niet wilden wachten. In de middag heb ik genoten van onder andere een trio en in de avond had ik als mooie afsluiter een ondeugend kwartet waarbij de drie dames elkaar niet vergaten. Alle kamers en de date in de kino waren aangenaam en dat kwam vooral door de feestelijke stemming van de dames. In de avond ben ik vertrokken met een glimlach. De dames van Venus hebben mij een topdag bezorgd.

edwinhotel
27 november 2023, 14:51
Ik ga morgen sinds lange tijd weer eens even polshoogte nemen voordat de kerstrecessen echt losbarsten. Ik hoop dat de line-up een beetje ok is want wie komt in de buurt bij mijn favo Melodie

Husky
29 november 2023, 21:28
Vanmiddag Venus bezocht,
en voelde mij niet bekocht.
Een uurtje was Tuk aan het masseren,
daarna werd het tijd om een dame te begeren.
Ondanks het gladde zeil,
werd ik toch behoorlijk geil.
Gisel deed prima haar best,
en Husky deed de rest.
Rond de 12 dames waren te kiezen,
en maar 10 ijsberen hadden dat in de smiezen.
Hopelijk morgen wat meer,
want weinig mannen doet de dames zeer.
PSV liet Nederland genieten,
geweldig nieuws tussen alle billen en fraaie tieten.
Het was koud en glad in het verkeer,
beste ijsberen binnenkort omtrent mijn recensie veel meer:):wink2:

Husky
1 december 2023, 15:49
Afgelopen woensdag Saunaclub Venus bezocht,stond zo rond 13.00 uur aan de poort te rammelen,
stonden een paar auto`s met gele nummerborden en een enkele verdwaalde Duitser.
Als ik Venus bezoek ga ik altijd op woensdag of zondag als liefhebberij van dames in Lingerie:)
Douche,banaantje en een Latte Machiatto aan de bar.
Enkele dames zoals Cassandra voorheen VM/Gallardo en Melissa recent nog in AG kwamen me al meteen bekend voor.
Rond de 12 dames waren actief waaronder buiten genoemd tweetal Oana,Sara,Maya,Eugenie,Gisel en een aantal andere DVP.
Nadat ik terugliep naar de sauna hoorde ik opeens "Husky" roepen,bleek het para 2 te zijn een oude strijdmakker uit het VM/Gallardo tijdperk,
leuk om hem te ontmoeten na lange tijd en we hadden elkaar veel te vertellen over ons losbandige leven en interessante hobby:tongue:
De sauna en de jacuzzi waren goed op temperatuur,heb er ook meermaals gebruik van gemaakt.
Jammer dat Mirella hier niet meer werkte,zowel in VM,AG als in Venus was zij altijd een van mijn favoriete dames!
Natuurlijk hoort bij een bezoek aan Venus ook een bezoek aan masseuse TUK,
deze Thaise dame masseerde de krakende botten,gewrichten en spieren dusdanig dat mij weer als een jonge stier door de club bewoog.
Kennis gemaakt met een aantal dames in de rookruimte en de 27 jarige Roemeense Gisel trok mijn aandacht door haar sympathieke manier van praten,slanke lijf en jongenskoppie :)
Toen ik haar vertelde om later op de dag een kamertje te maken, merkte Cassandra en Melissa op dat ik in de hun bekende clubs altijd met wat langere en steviger dames op kamer ging,
zoals Bea/Laura,Cora in VM en Christa,Elle,Maria,Ina in AG. klopt niet helemaal want ook de super slanke Selina in AG is een favoriete dame van Husky.
Zoals beloofd later op de dag met de slanke Gisel op kamer,veel lakens over het landbouwzeil en gaan met de banaan!
Gisel weet hoe ze een man kan plezieren,een GFE dame pur sang,kussen,vrijen en je body en totempaaltje verwennen,
zo intensief dat ik tijdens een heerlijke BJ mijn nakomelingen spontaan hun zo verdiende vrijheid gaf :freu:
Zeker voor herhaling vatbaar, seks met dit slanke afgetrainde dametje.
Nog leuk gecommuniceerd en een drankje gedronken met twee ijsberen die ik ook goed ken uit de VM tijd, en nu van Venus hun stamclub hebben gemaakt.
De Schnitzel met groenten en patat smaakte perfect en om halfacht ging ik voldaan, na een prima kamer met Gisel weer richting mooie Veluwe,
met dank aan het Forum,Das en Robert van saunaclub Venus:):wink2:

edwinhotel
2 december 2023, 20:43
Afgelopen dinsdag sinds ruim een jaar de venusheuvels bezocht en bij binnenkomst onthaald door een blije Sabina die ik niet had laten weten dat ik kwam, heerlijke sessie gedaan maar de verwarming op stand sauna bevordert mijn prestaties niet en de rode condomkillers ook niet dus de orale kwaliteiten van Sabina laten zegevieren. Ze adviseerde na afloop een date met Hannah, heb ik later ook gedaan maar vond ik te afstandelijk en geen venus serviceniveau. Een aardige meid maar geen gfe. Volgende keer de nieuwelingen verder ontdekken

cootje
2 december 2023, 22:23
Blijft toch jammer van Hanah wat service betreft, want ziet er toch prachtig uit. Zeker als je niet op de zeer slanke dames valt met de kleinere cup maat A

mechelen
3 december 2023, 01:47
Gisel(le) is heus wel ouder dan 27... De eerste keer dat ik haar zag is al meer dan 10 jaar geleden, in FKK World. Een leuke meid is het zeker.

Ronald11
3 december 2023, 06:55
Ik heb prima ervaringen met Hana. Mogelijk moet je haar wat leren kennen. Vind haar een prachtig figuur hebben met mooie borsten, billen en benen.

Manbijtkat
3 december 2023, 07:12
Gisel(le) is heus wel ouder dan 27... De eerste keer dat ik haar zag is al meer dan 10 jaar geleden, in FKK World. Een leuke meid is het zeker.

Om precies te zijn, 36 jaar is ze officieel. Door haar jonge koppie kan ze natuurlijk aardig wat jaartjes er van af smokkelen

mr.creative
3 december 2023, 11:40
2 december

Ongepland en nog getwijfeld tussen Venus of Sixsens. Dus gps ingesteld richting Hamminkeln. Vooraf via het lezen van recensies en fotos al een keuze gemaakt voor wie ik ging. Monica stond op 1ste plek daarna Sherry. 3de plek ging ik mijn keuze baseren op het gevoel van de dag zal ik maar zeggen.

Aangekomen rond 3 uur en parking stond al goed vol gele plaatjes. Binnen ongeveer 15 dames aanwezig. Spijtig dat mijn favorietje Ella er niet was. Hopelijk gaat alles goed met haar... Om gekleed en stond redelijk geil. Geen monica of Sherry te bespeuren dan maar praatje gemaakt met Cassandra. Leuke goedlachse kleine dame. Haar een sleutel gaan laten halen en ermee gekamerd. Voorspel mocht wat meer zijn. Terug houdende zoentjes en tongzoenen. Pijpen en intiem waren goed. Erna nog eventjes gebabbeld.

Daarna pasta napoli besteld om terug wat energie op te doen. Na het eten gebruik gemaakt van de jacuzzi en de sauna om het eten wat te laten zakken. Eerste stond op 34.5 graden wat voor mij aan de frisse kant was. Sauna was lekker warm waar een mede beer halve emmer op kapte. Chance moest ik nog paar minuutjes doen.

Terug op volle kracht en Monica aangesproken. Ze was aan het wachten op haar scampi's en zei tegen haar dat ze mocht opzoeken na het eten. Dit deed ze en ging gelijk een sleutel halen. Kan alleen maar super latieven over haar zeggen. Super mooie dame met humor. Veel tongzoenen langs haar kant. Pijpen was subliem, heb haar even moeten tegen houden anders was het bingo in de mond (bij betalen). Je kan zien dat echt mee geniet van de seks en moet zeggen dat ze echt strak is beneden. Daarna nog zeer lang na gepraat en kamer verlaten na circa 40min. Ze heeft van me nog een massage tegoed, belofte maakt schuld! Heb hiermee wel een favorietje bij.

Sherry heb ik helaas niet meer kunnen scoren. Zal voor volgende keer zijn. Bij dit weten had wat langer bij Monica kunnen blijven, maarja... Nog gedoucht, auto in en terug huiswaarts.

Laatbloeier
4 december 2023, 17:16
Donderdagavond even Venus aangedaan. Ik was er om 19.00 uur. Ik zag pakweg tien ijsberen en acht vrouwen. Mijn oog viel wederom op de mooie Oana. Dus met haar naar de kamer. Gelukkig drapeerde zij een flanellen sprei over het landbouwplastic. Dat neukt toch lekkerder. Aan neuken echter amper toegekomen. De orale kwaliteiten van Oana voerden de boventoon. Gelukkig maar want het neuken heeft toch wat te lijden onder mijn de laatste tijd wat haperende sex-drive. Had ik eerst last van een iets te karig gevulde portemonnee, nu heb ik last van een wat teruglopend libido (de leeftijd gaat tellen kennelijk). Het neemt niet weg dat ik nog steeds kan genieten van clubbezoek en al helemaal als er allemaal mooie naakte vrouwen rondlopen. En dat gegeven gecombineerd met de pijpkwaliteiten van Oana maakt een bezoek aan Vemus Hamminkeln toch nog steeds zinvol.

Gielle012
8 december 2023, 01:22
Zin in sauna, ritje gemaakt vanavond, rond 21h daar. Redelijk sfeer, paar groepjes, best wat gele kentekens.

Eerste Kamer met Melissa (grijs krulhaar), top! Heel fijn. Is wel 1 die je zelf moet benaderen, vertelde dat ze dat zelf wat gedoe vindt.

Rondje sauna om nog meer stoom af te blazen. Paar water en espresso gedronken.

Kon niet echt kiezen en was een grote pannenkoekenbakker bezig op de bank voor de whirlpool. Meid waar ik wel zin in had ging opeens het haar van de pannenkoekmuts vlechten...

Tot ik een mooi dansje zag van wat bleek Cassandra. Helaas net mis gegrepen. Later gelukt haar te spreken, leuk mens. Kwamen er achter dat ik 3x haar gewicht weeg, ze weegt 38kg ;-)
Kamer wat top met haar, wat lijkt alles dan opeens groot, haha.

Nu weer terug in NL, snel berichtje. Wellicht was dit de laatste dit jaar, maar zeg nooit nooit

Gethijsem
8 december 2023, 16:37
gisteravond op de terugweg naar nederland weer even deze club aangedaan.

Arriveerde rond 8 uur en ben uiteindelijk net iets na middernachgt weg gegaan.
club voelde deze keer iets minder benauwd aan als de vorige keer, maar ik had nog steeds best vaak even een rondje wandelen buiten nodig voor frisse lucht en zuurstof.
Er waren rond de 13 dames en zo'n 15 beren

Sauna was lekker warm en de jaccuzi was een beetje aan de frisse kant, verder was de service wederom goed en uiteindelijk na wat rondjes wellnes en eten ook nog een uurtje de kamer opgeweest met Melissa.

enige minpuntje wat me opviel gisteren was dat erg veel van de dames erg lang samen in het rookhok zitten, wat voor een niet roker niet gelijk de plek is om heen te gaan om contact te maken. en Als ze dan in de algemene ruimte waren dan zaten ze voornamelijk met elkaar in gesprek of verveeld in het niks te staren, dus het was niet heel uitnodigend om contact te maken, waardoor het wel een tijdje duurde voor ik iemand had gekozen.

Ik gok dat dit de laatste van het jaar was, maar je weet maar nooit of er nog een klein tripje ergens i zit

mentholbear
9 december 2023, 02:18
enige minpuntje wat me opviel gisteren was dat erg veel van de dames erg lang samen in het rookhok zitten, wat voor een niet roker niet gelijk de plek is om heen te gaan om contact te maken. en Als ze dan in de algemene ruimte waren dan zaten ze voornamelijk met elkaar in gesprek of verveeld in het niks te staren, dus het was niet heel uitnodigend om contact te maken

Volgens mij ook een gevolg van de zogenoemde zelfstandige werksters die van alles en nog wat zelf zijn gaan bepalen.
Voorheen had je bijvoorbeeld nog wel eens een samenkliek verbod voor de dames.

Een introverte beer als ikzelf gaat zich niet zo snel in een groep (dames) mengen. Bovendien merk ik vaak ook dat ze soms even een momentje voor zichzelf nemen, en hou ik afstand.