Volledige versie bekijken : Saunaclub Venus, Hamminkeln, Algemeen
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
[
17]
18
19
Ronald11
9 december 2023, 04:32
De dames zijn prima aanspreekbaar, ook als ze samen zitten, Zodra ze merken dat er wat ontspanning nodig is op een bepaalde plek zijn ze zeker bereid om daar de ultieme bijdrage bij te leveren.
mentholbear
9 december 2023, 11:35
Dat is waar. Ze geven makkelijk genoeg aan dat ze eerst nog een 'sigaretje' nemen ofzo. Meestal kun je netjes afspreken dat ze je erna komen opzoeken.
cootje
9 december 2023, 15:59
Hi,
was zeer rustig toen 12.30 parkeerterrein op kwam met maar twee auto's.
Ook binnen rustig met beren en om 13.00 een goede line-up en een duidelijk
vrouwen overschot. Werd door de top dames goed gekamerd.
Mijn keuze was Sonia de ervarene met vele mogelijkheden me te vermaken.
Had eigenlijk wel trek in een trio en zag een donkerblond met krullende lokken
prachtig lijf en dito borsten. Nog niet eerder gezien.
Sonia vragen maar had geen zin en dan maar niet.
Toen Sonia en ik uitgespeeld waren, maar de naam gaan vragen en ik
verstond Melissa. Was een schuchter antwoord. Kwam Sonia met antwoord dat
Melissa niet met wat oudere mannen wil. Moet zij weten maar de kleur van de
biljetten van € 50 is hetzelfde voor Sonia of Melissa.
Bij weggaan een zak chocolade voor de kerst mee gekregen.
Zag zojuist de openingstijden voor dit jaar verschijnen en wie weet
er nog een keer heen.
Grt
Gielle012
10 december 2023, 10:21
Heeft iemand een beeld wat de sfeer op de gemiddelde zondag is? Ivm plannen van een laatste bezoekje dit jaar.
Ik kan me voorstellen dat het door de late zaterdag wat later op gang komt oid?
Manbijtkat
10 december 2023, 11:52
De sfeer is loom. Sommige dames behandelen de zondag als extra vrije dag om te chillen, ook omdat de zaterdag tot de late uurtjes door gaat uiteraard. Club sluit zondag om 24:00, maar de regel leert dat om 23:00 de dames vaak geen kamer meer starten.
Gethijsem
13 december 2023, 22:20
ik zag de openingstijden voor de komende tijd en was aan het denken om misschien tweede kerstdag hierheen te rijden om eens lekker de kalkoen uit te buiken in de jacuzzi, heeft iemand een idee of er nog een beetje dames overblijven in die periode, of zal het er erg rustig zijn
Manus
13 december 2023, 23:18
Nou weet haast wel zeker dat de meeste dames wel terug gaan naar hun geboorteland.
mentholbear
14 december 2023, 01:26
Dat is meestal wel zo. De grote vraag is welke dames er rond kerst en nieuwjaar blijven...
Nog belangrijker: is de kok er ook, anders is er geen verse pizza ;)
cootje
14 december 2023, 16:21
zijn er al beren die iets weten welke dames tijdens de Kerstdagen weten
welke dames er zijn en welke er niet zijn?
cath.leen
14 december 2023, 22:00
zijn er al beren die iets weten welke dames tijdens de Kerstdagen weten
welke dames er zijn en welke er niet zijn?
Katy zal wel eerst eind january terug naar haar geboorteland gaan. De 24 dec gaat ze wel voor de feestdagen de club verlaaten. Waneer ze terug gaat weet ik op dit moment nog niet
Disco Volante BFS
15 december 2023, 02:43
Volgens mijn intergalactische tam-tam:
Marianna: vertrek komende maandag
Maya: vertrek komende dinsdag
Eugenia: vertrek volgende vrijdag
Cataleya: in de loop van volgende week
Liefje
17 december 2023, 22:13
Kan iemand, die recent in Venus is geweest, mij vertellen of de oprit vanuit Hamminkeln naar de A3 richting Nederland bereikbaar is.
De ausfahrt vanuit de richting Oberhausen naar Hamminkeln in namelijk wel afgesloten.
Dus de vraag is kan ik als ik van Venus kom, zonder om te hoeven rijden zo de A3 op richting Nederland.
Vriendelijk dank alvast.
Flinstone
17 december 2023, 22:37
Gisteravond nog wel!
Hansieboi
19 december 2023, 06:55
Dag collega's, ik kijk eigenlijk uitsluitend in het forum van Venus, maar heb de indruk dat het enthousiasme voor Venus de laatste tijd wat is bekoeld. Geldt dat in zijn algemeenheid of hebben velen hun aandacht verlegd naar een andere locatie die momenteel aantrekkelijker is. Als mijn observatie klopt dan verneem ik graag de concurrerende locatie. Bvd voor de info.
En alvast fijne feestdagen toegewenst.
Das
19 december 2023, 09:32
Dag collega's, ik kijk eigenlijk uitsluitend in het forum van Venus, maar heb de indruk dat het enthousiasme voor Venus de laatste tijd wat is bekoeld. Geldt dat in zijn algemeenheid of hebben velen hun aandacht verlegd naar een andere locatie die momenteel aantrekkelijker is. Als mijn observatie klopt dan verneem ik graag de concurrerende locatie. Bvd voor de info.
Venus is de beste club , voor pannekoekers en stamgasten.
Misschien behoor jij tot die categorie en vermaak jij je het beste in Venus.
Wil je wat anders?
Of wil je iets dat in de servicelijn van Venus ligt?
En is afstand belangrijk?
Altijd moeilijk om advies te geven, uw verwachtingen zijn wellicht anders de van een andere ijsbeer.
Johnsonxxx
19 december 2023, 11:07
Venus is tanend, als gevolg van de dode sfeer en beschikbaarheid van de dames.
Dames die hier wel beschikbaar zijn zonder reservering, zijn nieuw en/of hebben mindere service en/of zijn meer lijkend op een vogelverschrikker.
Goede nieuws is dat er andere leukere/betere clubs zijn, maar dan moet je de moeite nemen jezelf wat meer te verdiepen en op dit forum in te lezen. Je hebt geluk, want met het lezen van "Miss ijsbeer en club van het jaar verkiezing 2023" word je een heel eind op weg geholpen.
mentholbear
19 december 2023, 11:19
Venus is de beste club , voor pannekoekers en stamgasten.
Vooral nu er veel dames met kerstreces zijn en er weinig dames over blijven. Als die ook nog gepannenkoekt worden, blijft er wanken in de Kino over...
Verder denk ik dat Venus een vrij stabiele club is, met een vaste kern van dames, waardoor er relatief weinig nieuws te melden valt.
Maar voor mij blijft de club nog steeds okay.
cootje
19 december 2023, 12:04
Hi,
tja nog even omrijden
https://madeinbocholt.de/ausfahrt-hamminkeln-einen-monat-laenger-gesperrt/#gsc.tab=0
mentholbear
19 december 2023, 15:16
Sara is vandaag nog aan het werk en gaat morgen met kerstreces. Ze komt ergens in januari weer terug.
cootje
19 december 2023, 16:33
Mentholbear,
bedankt voor berichtje en mis je haar?
Weet jij schema Melissa?
Grt
Flinstone
19 december 2023, 18:46
Zoals ik al beantwoord heb, de oprit van Hamminkln naar Arnhem was zaterdagavond gewoon beschikbaar. Evenals de afrit vanaf Arnhem, in de middag om ongeveer 16:00 uur. Daar stond ik wel 20 minuten in de file voordat ik de afrit kon bereiken.
—-
Hi,
tja nog even omrijden
https://madeinbocholt.de/ausfahrt-ha...rrt/#gsc.tab=0
—-
Kan iemand, die recent in Venus is geweest, mij vertellen of de oprit vanuit Hamminkeln naar de A3 richting Nederland bereikbaar is.
De ausfahrt vanuit de richting Oberhausen naar Hamminkeln in namelijk wel afgesloten.
Dus de vraag is kan ik als ik van Venus kom, zonder om te hoeven rijden zo de A3 op richting Nederland.
Vriendelijk dank alvast.
mentholbear
19 december 2023, 19:16
Mentholbear,
bedankt voor berichtje en mis je haar?
Weet jij schema Melissa?
Grt
Tuurlijk mis ik zo een schatje ;)
Schema van Melissa weet ik helaas niet.
Maar als ik het zo zie blijft er heel weinig over.
cootje
19 december 2023, 19:29
Is Melissa te porren voor FMM ?
JonnyFontane
19 december 2023, 21:32
Is Melissa te porren voor FMM ?
Vraag het haar dan weet je het zo.....
cootje
19 december 2023, 21:44
Doe je dan mee in de kino?
JonnyFontane
20 december 2023, 08:11
Doe je dan mee in de kino?
Nee dank je.......niet in de kino.
mentholbear
20 december 2023, 11:09
Daar ligt tenminste geen zeil op de bedden :roll:
Mooiejoke
20 december 2023, 14:57
Wat is FMM?
noglangnietuitgewandeld
20 december 2023, 15:06
Female, male, male.
Johnsonxxx
20 december 2023, 16:18
Female, male, male.
Zou in deze club een oplossing zijn voor het te kort aan dames, alleen nog maar FMM of misschien zelfs FMMM :biggrin:
Hansieboi
21 december 2023, 01:09
Hi, iets in de service line van venus, waar de dames ook wat actiever actiever zijn in het contacten. Afstand liefst max 1 uur vanaf arnhem.
Liefje
21 december 2023, 14:14
Gisteren middag/avond toch nog even een bezoekje gebracht aan deze mooie club.
Arriveerde om ca. 16.00 uur. Slechts een paar auto’s op de parkeerplaats.
Omkleden en naar de koffie. Achter de bar vandaag Debby, omdat Alex met vakantie is. Een lieve meid deze Debby. Heel zorgzaam.
Onderweg begroet door Anka, Eugenia, Emilia en een nieuw, heel mooi meisje, die mij eveneens hartelijk begroette.
Ik dacht wel, die ga ik straks nog even aanspreken.
Ook enkele mij bekende ijsberen begroet. Er waren 9 dames aanwezig, die de ene keer allemaal bezet waren en even later allemaal weer rondom de bar zaten.
Het was gezellig en het onderlinge contact met zowel de dames als de ijsberen was prettig.
Ik lag op een gegeven moment op een bank op de verhoging toen dat nieuwe meisje langsliep en ik haar wenkte bij me te komen zitten.
Ze kwam direct naar me toe en we hadden een leuk gesprek. Ze was pas 5 dagen hier en volgens mij was ze van Hongaarse afkomst.
Ze stelde zich voor als Alicia dacht ik, maar op de AWL kom ik deze naam niet tegen. Wel Lolli, ook Hongaars.
Ik vroeg haar naar de service die ze verleende en ze vertelde dat ze niet zoende en PMC. Ik zeg deze service zijn we niet gewend in deze club en ik bedankte voor de eer. Dit is echt heel jammer want ze ziet er fantastisch uit.
Donker halflang haar, donkere bril op, die ze later op de avond trouwens weer niet op had en een schitterend figuur. Ze droeg een soort visnet achting jurkje met goede doorkijk.
Het is echt een prachtige verschijning. Maar helaas, met deze service voor mij geen optie. Spijtig genoeg.
Even later in gesprek geraakt met Emilia en met haar naar de kamer. Was alweer een tijdje geleden dat ik met haar gekamerd had.
Nou, dat heb ik geweten. 1,5 uur fantastische GFE sex gehad met haar. Wat een geile meid is dit. Ze heeft zich volledig gegeven en qua orgasmes heeft ze met 2-1 gewonnen.
Hierna moest ik echt bijkomen en ben even later wezen eten. Heerlijke schnitzel gehad. Koffie als toetje en me vermaakt bij de speel automaten alwaar een mij bekende ijsbeer hevig aan het spelen was. Erg vermakelijk.
Het werd stilaan wat rustiger in de club. Ik heb even later Emilia nog een keer opgezocht en haar verteld dat ik nog wel een keer zo’n uur geile sex met haar wilde beleven. Nou, dat is wederom gelukt.
Hierna nog wat gedronken en om 24.00 uur de club verlaten in de stromende regen.
Het was weer erg prettig deze dag en ben er snel weer.
Tot de volgende.
Ronald11
21 december 2023, 17:54
Is Venus op oudejaarsdag gesloten of open?
Knutje77
21 december 2023, 17:57
Is Venus op oudejaarsdag gesloten of open?
23.12 geopend van 11.00- 04.00
24.12 Gesloten
25.12. Gesloten
26.12. geopend van 11.00- 01.00
27.12. geopend van 11.00- 01.00
28.12. geopend van 11.00- 01.00
29.12. geopend van 11.00- 04.00
30.12. geopend van 11.00- 04.00
31.12. Gesloten
01.01.24 Gesloten
02.01.24 geopend van 11.00- 01.00
Schietgraagft
22 december 2023, 16:36
Dinsdag 19 december met een vrijkaartje in de hand - waarvoor dank aan dit forum en aan jurylid Wandelaar5 - tesamen met Kwakje richting Hammilkeln vertrokken. Wetende dat het de laatste week voor Kerst was, hadden we geen al te grote verwachtingen...doch stiekem hoopte ik dat Anka er wel zou zijn.
We waren al wat later vertrokken dan gewoonlijk, en wegens nog wat andere verplichtingen en wat omweg was het 12u30 voorbij toen we op de parking stonden. Het aantal auto's deed ons al vermoeden dat het vrij kalm ging zijn. En dat was ook zo, maar dan toch naderhand lang niet zo kalm dat eerst aanvankelijk gevreesd.
Bon, met alle vriendelijkheid mn vrijkaartje afgegeven, en dit werd ook met alle vriendelijkheid aanvaard. De XL-ijsberenmantel mocht dan wel weer wat groter zijn, me dunkt dat het hier vrij kleine maten zijn voor een XL. Na de douche eerst effe vlug naar de bar om een koffie, maar eigenlijk hadden we grote honger en konden we zo goed als niet wachten om naar het ontbijtbuffet te gaan. Dat buffet was meer dan voldoende gevuld, volgens mij lag er voor ieders wat wils...ik hou me echter steeds aan broodjes met spek en eieren, met een paar frikandellen als afsluiter. Dat lag er dan ook nog in overvloed.
Na het buffet, maar terug gegaan naar de bar. Ik had al ondertussen Anka al gespot en goeiendag gaan zeggen. Mijn dag kon al niet meer stuk. En het bleef daar niet bij, want 2 minuten na mijn ontbijt lag ik al te rollebollen met haar op een kamer. Mocht ook wel, de laatste kamer met haar dateerde immers ook al van september '22. Al de andere keren dat ik Venus aanwezig was, was zij niet aanwezig....We hielden het rustig en gezellig met beiden een hoogtepunt juist binnen het uur. De dag was nog jong, dus een tweede ronde kon nog altijd.
Na het douchen was ik Kwakje kwijt, dus ik vermoedde dat hij - in tegenstelling tot onze andere uitstapjes - ook bezig was met nu al te kameren. En ook in tegenstelling tot wat ik van hem gewoon was, duurde deze kamer dan ook al redelijk lang. Ik zat al behoorlijk lang alleen in de zetels. En plots komt meneerke uit de kino gewandeld....alleen....dutje gaan doen....:rolleyes:
Niet lang erna is dan zijn eerste kamer er toch van gekomen, met een zekere Alissa...maar eigenlijk op de website staat ze als Lolli. Een zeer mooi meisje met - zoals een wij het noemen - een eendenkontje... Helaas was de service blijkbaar niet helemaal zoals gewenst.
Nadien wat samen genoten van de wellness, wat gedronken en wat rond gekeken. Op een gegeven moment telde ik 11 dames, wat dan toch nog wel meeviel. Qua aantal ijsberen was het nooit echt druk, maar er waren er veel die voor een korte periode kwamen en dan opnieuw vertrokken, en dan kwam er weer een nieuwe lading binnen. En zelfs tijdens het wachten op Kwakje, toen hij voor zijn tweede kamer met Eugenia weg was, waren alle 9 kamers bezet, terwijl ik er nog zat met nog een vijftal beren.
Rond halfzes hadden we ons tegoed gedaan aan een gedeelde pizza. Deze smaakte heerlijk. En een paar uur later deelde we dan ook opnieuw een schnitzel met frieten. Voor twee kleine eters kwam dit beter uit...twee keer een kleine portie smaakt beter dan 1 keer je volproppen om het toch maar op te krijgen. Kwakje had al laten uitschijnen om eventueel met Eugenia te willen kameren. Dit was ook mijn tweede optie, maar anderzijds had ik dan wel weer de mogelijkheid om een tweede kamer te maken met Anka. En zo geschiedde...
Nadien nog een beetje gebabbeld met Eugenia en Hana, maar stilletjes aan was het moment aan gebroken om naar ons hotel te gaan. Venus hebben we dan rond kwart voor elf verlaten. Tegen die tijd was er nauwelijks nog wat te zien en waren ook al een paar dames naar huis. Het zal opnieuw even duren vooraleer we terug naar hier komen, maar ik heb mij alleszins wel geamuseerd.
Aanwezige dames: Anka, Eugenia, Cassandra(wel zo goed als niets te doen), Sarah, Emilia, Graciela, Lolli, Hana, Monica, Sonia, Katy,
roy009
22 december 2023, 21:35
zondag gesloten en 2e kerstdag open???
Willem2
22 december 2023, 23:52
23.12 geopend van 11.00- 04.00
24.12 Gesloten
25.12. Gesloten
26.12. geopend van 11.00- 01.00
27.12. geopend van 11.00- 01.00
28.12. geopend van 11.00- 01.00
29.12. geopend van 11.00- 04.00
30.12. geopend van 11.00- 04.00
31.12. Gesloten
01.01.24 Gesloten
02.01.24 geopend van 11.00- 01.00
Mooiejoke
23 december 2023, 21:48
Gistermiddag even binnengewipt.
Voor de tweede keer in m’n bestaan een echt sof gehad in de club. Was mss ook wel iets mijn schuld.
Met dame op kamer. Ik zeg ik heb Max 200 euro. Ze stelt een trio van 30 minuten voor. Ik zeg “ik heb Max 200 euro”. Zij zegt ok, allebei 100. Ik ook ok.
Later op kamer biedt ze extra’s aan voor extra money. Ik zeg “ik heb Max 200 euro, daarmee kun je doen wat je wilt”. Zijn zegt: “je kunt geld bij de bank halen”. Ik “dat wil ik niet ik heb 200 max”. Ze doet toch de extra’s (en ik laat haar begaan). En ze wil bij het afrekenen extra geld (kamer heeft niet eens 30 minuten geduurd). Volgens mij niet correct. Maar goed, ik heb betaald, wil geen problemen. Vriendinnetje vond het ook wat vervelend volgens mij.
Laatste keer met deze klapekster. Wellicht ook m’n eigen schuld omdat ik haar wel haar gang liet gaan. Club kan hier weinig aan doen.
Verder alles prima. Jacuzzi was zelfs 40 graden!! En er was een nieuwe jonge dame. Prachtig meisje. Met bril die tijdens haar (geweldige) kooidans afging. Toen werd ze nog mooier. Andere beren waren me net te snel af….. volgende keer beter!!
Salut
mentholbear
23 december 2023, 22:13
Weet je nog hoe de Klapekster heet?
Manbijtkat
24 december 2023, 03:39
Club kan hier weinig aan doen.
Fout.
Oké misschien het desbetreffende moment niet, maar voor volgende keren kan de club hier zeker wel wat aan doen. Door zulke zaken te melden bij de theke of evt de eigenaar Robert kan een klapekster danwel TMM voortaan geweerd worden van de club. Dit is in het verleden vaker gebeurd.
cootje
24 december 2023, 08:32
sorry moet nog onder de douche
TMM is afkorting van?
pret
24 december 2023, 08:48
sorry moet nog onder de douche
TMM is afkorting van?
Te mijden meid.
cootje
24 december 2023, 09:51
HHB,
heel hartelijk bedankt
kempie
24 december 2023, 10:32
@mooiejooke. Vraagje naar aanleiding van bovengenoemde verslag. Is de kamerprijs tegenwoordig 100p30 in venus. 2 dames a 30 minuten zou toch maar 100 moeten kosten dat trio?
En als je niet meer dan 200 had hoe kon je dan nog denken aan een kamertje met die nieuwe dame. [emoji6]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
mentholbear
24 december 2023, 12:00
Misschien had ie een lesbische show of een extra... Hoewel bij beide dames?
Mooiejoke
24 december 2023, 23:21
Hoi kerels,
Laat ik de schuld eerst bij mezelf zoeken. Voor mij is het een te mijden meid nu. Maar mss ligt het aan mij. Als er meer slechte berichten komen, laat ik dan de naam delen en de dame daarmee afbranden. Nu nog ff niet.
Ik voel me wel genaaid ja door deze dame (en idd. hoezo moest ik al 100/30 zonder extra’s (volgens mij) betalen). Ik heb het gemeld bij de theke.
Voor mij is het klaar nu. Dame heeft het verbruid en gaat aan mij (toch een regelmatige Venus bezoeker die graag voor zekerheidjes qua dames gaat) geen geld meer verdienen.
Verder blijft Venus een super-club. Al had ik, als vaste en nooit klagende klant, van Venus wel een gratis Schnitzel ofzo verwacht��.
Giodude
25 december 2023, 08:23
Gierkapitalisme is een bekend fenomeen in Venus.
mentholbear
25 december 2023, 11:39
Vind ik bij Venus juist meestal meevallen. Vooral omdat management bekend staat (stond?) naar feedback van klanten te luisteren.
spinazieboy
26 december 2023, 13:41
Vorige week voor de eerste keer Venus bezocht met een vrijkaartje. Hartelijk dank.
Bij binnenkomst hartelijk ontvangen en werd mij gevraagd of ik voor het eerst was. Na een korte uitleg naar de kleedruimte begeven. Persoonlijk vond ik het omkleden in een gang niet handig met het passeren van andere gasten. De douche was prima.
Daarna mij begeven in de club waar de dames rondliepen in Adams kostuum. Na een drankje besteld te hebben even vanuit het hoger gelegen om te relaxen. Direct kwamen twee dames naast mij zitten. Stelde zich voor en stelde een trio voor. Oei, de vraag overviel mij. Ik was gearriveerd, twee mooie dames, nooit een trio gedaan...toch besloten om even te wachten. Later aan de bar gaf een mooie dame voor mijn neus een sensuele showdans in de kooi. Met haar heb ik later kennisgemaakt en zij stelde ook een trio voor met haar zus of zusje. Ik wist niet wat de gebruikelijke bedragen hier zijn, maar vroegen beide 100 voor een half uur. De hormonale zin was er zeker, maar ik financieel vond ik het te veel. Toch was ik verkocht aan de danseres en besloten om met haar alleen naar de kamer te gaan.
De kamergang was prima. We hadden een super klik en beide genoten. Stiekem dacht ik aan hoe zou het zijn om een trio te hebben gedaan met beide dames.
Daarna even afschakelen in de prima sauna. Na enige overweging was de wil nog wel voor een herhaling maar zat krap in tijd.
Een leuke kennismaking. De sfeer, nette club, faciliteiten, optiek dames, zou ik zeker terug keren. De afstand en kamerprijs zijn er voor mij wel een dingetje.
mentholbear
26 december 2023, 20:57
Een normale trio is volgens mij 50pp. Als ze er een lesbische show van maken dan pas is het 100pp.
Als ze die bedragen noemen, zeg dat je weinig voelt voor een lesbische trio, maar wel zin hebt in een normale trio voor 50pp.
Willem2
27 december 2023, 11:01
Als ze die bedragen noemen, zeg dat je weinig voelt voor een lesbische trio, maar wel zin hebt in een normale trio voor 50pp.
Ze raken elkaar twee keer aan, geven elkaar een zoentje en de prijs verdubbeld zich.
Blijf maar filmpjes kijken en richt je op 1 vrouw dat is al moeilijk genoeg ;)
mentholbear
27 december 2023, 11:29
Ze raken elkaar twee keer aan, geven elkaar een zoentje en de prijs verdubbeld zich.
Blijf maar filmpjes kijken
Vaak helaas wel ja. Maar heb ook wel meegemaakt dat sommige koppels elkaar tongzoenen, vingeren en beffen.
En sommige zelfs scharen, vibrators en dubbele dildo's :liebe2:
Beter dan menig filmpje ;)
cootje
27 december 2023, 12:00
welke dames zijn er nu nog die daar voor in zijn?
mentholbear
27 december 2023, 12:05
Ik had een keer Cataleya en Ella, wat me goed was bevallen. Helaas is die laatste van het lijstje verdwenen :frown:
Gissel lijkt het bijzonder goed te kunnen vinden met Hana, maar de service van die laatste vind ik matig.
Verder weet ik niet zo goed welke koppels er een goeie klik hebben.
cootje
27 december 2023, 13:50
Hi, Hana ziet er meer dan lekker uit en met Monica trio. Viel tegen want ze liet Monica " het werk" doen en zelf nogal passief. Daarna nog een keer in kino geweest en is niet van Venus niveau. Misschien actief trio met Sonia en Emelie? Sonia heeft er al eens op aangedrongen en vertelde is haar "vriendin" . Sonia is nergens te beroerd toe. Nadeel is kost nogal wat voor 30 min. zeker als er nog een ander extra gedaan wordt. Misschien wat af te dingen op prijs? Met motto " dan niet en hebben dan helemaal niets"
ME262
27 december 2023, 14:27
Ella komt normaal binnen enkel dagen terug en Hana is een ramp op de kamer
mentholbear
27 december 2023, 15:44
Ella komt normaal binnen enkel dagen terug
Ik hoop het van harte, maar haar setcard zal niet voor niets zijn verdwenen als het alleen een vakantie was :baby2:
cootje
27 december 2023, 16:10
Niet alleen op kamer maar in kino ook. Dus boven op brede banken voor mij niet interessant.
mentholbear
27 december 2023, 18:52
Ik hoop het van harte, maar haar setcard zal niet voor niets zijn verdwenen als het alleen een vakantie was :baby2:
Wat ik vernam was dat ze even een lange break nam. En ze daarom haar naam van de site hebben gehaald.
Als alles mee zit komt ze eerste kwartaal weer terug. Haar even rustig de tijd geven en daarna hopelijk weer van kunnen genieten.
mentholbear
30 december 2023, 18:18
EXODUS
Na de drukke kerstdagen kon kameraad Klaus wel even ontspanning gebruiken. En anders ik wel...
En waar dit beter te doen dan op de venus heuvels in Hamminkeln?
Zodoende iets voor openingstijd de parking opgedraaid. Ik was niet de eerste, want er stond al een Duitse Benz bestuurder geduldig te wachten.
Bij binnenkomst de 6 tientjes entree afgetikt en een ijsberenvel meegekregen. De kleedruimte is inderdaad wat krap, maar gelukkig ben ik nog niet zoveel aangekomen dat ik vast zou komen te zitten in de gangetje ;)
Even opfrissen in hun lekker warme douche. Dat zag er allemaal proper uit. Er was ook mondwater en een degelijke fohn aanwezig om m'n weelderige zwarte lokken in vorm te stijlen. Oftewel er niet als een fatsige Saiyan junkie uit te zien na een douchebeurt...
38910
Enfin, in de bar een glaasje prik scoren. Ik zag daar Anka en het leek me wijs om gelijk m'n kans te pakken aangezien ze veelvuldig en lang geboekt wordt. Helaas stond er al een andere beer op haar te wachten.
Jammer, dan maar de innerlijke mens aansterken. Dat lukte prima met een broodje ei met worst.
Erna een rondje door de club leerde dat de buiten wellness buiten gebruik was. Althans, de sauna stond uit en de jacuzzi was afgedekt. Die laatste stond wel aan, en zou wellicht geopend kunnen worden. Maar ik ga daar liever niet iemand voor lastig vallen als hun binnen wellness prima op orde is. Want de binnen sauna was goed op temperatuur en de jacuzzi mij zelfs een graadje te warm. Gelukkig kun je die zelf makkelijk aanpassen. De bubbels deden alle spanning en stress verdwijnen als sneeuw voor de zon. Hoewel beide die dag er niet waren.
Er werd daarom ook door niemand gebruik gemaakt van het buitengedeelte, dan dat deze ijsbeer na een sauna rondje even een luchtje ging scheppen om rustig af te koelen.
Het kwam me daarbij goed uit dat ze rechts een nieuwe tent hebben geplaatst waar je een beetje uit de wind kunt zitten.
Links hebben ze een veranda die afsluitbaar is. Misschien dat dit de nieuwe rookruimte wordt? Het aangebouwde tuintje ziet er ook zo goed als klaar uit, hoewel er nog wel bouwmateriaal en spullen liggen.
Kwa line up waren er die dag 6 dames, waarvan alleen Anka een vol dansboekje bleek te hebben. Want toen ze van de kamer kwam en ik vroeg of ze tijd had, vertelde ze voorlopig niet. De rest was regelmatig aanspreekbaar. Een andere dame die me opviel in een prachtig lange rode jurk zo van een gala leek te zijn gekomen, was Alissa. Aka Lolli. Een Hongaarse van 22 lentes jong en lang zwart haar tot aan haar bips en gevlochten in een staart.
Haar hebberige klauwtjes wisten gelijk al een knuffeltje binnen te hengelen. Besloten om met haar een kamer te wachten. Maar correct als ze was wees ze me er op dat er nog een andere heer voor me was in de wachtrij. Nou, dan die pluche retour. Nee, dat voor geen goud en ze ging em gauw veilig stellen in haar locker. Met de belofte dat ik haar volgende slachtoffer zou zijn.
Na een poosje verscheen ze weer in de bar en werd gelijk door een andere geïnteresseerde beer aangesproken. Na em te woord te hebben gestaan wees ze netjes erop dat ik voor em was en dat ze erna beschikbaar zou zijn voor hem.
Ze kwam vervolgens op m'n schoot zitten voor een praatje. Leuke gezellige tante. Toen mijn kamervraag kwam, gaf ze wel aan dat ze een braaf meisje was die zich aan de milieuregeltjes houdt en haar EHBO cursus nog niet gehaald heeft. Niet bepaald een GOSC meid, maar mosseltjes stonden voor deze veelvraat wel op haar menu en besloten de gok te wagen.
Helaas bleven de mosseltjes zich maar verplaatsen en in zo een positie zitten dat ik niet aan het pareltje kon komen.
Met wippen deed ze goed mee en met haar handvaardigheid op school zat het ook wel goed. Maar voor mij kwam het niet verder dan een redelijk kamertje.
Verder wat wellness rondjes gemaakt en op m'n mobieltje zitten spelen tussen de ijsberen.
Het aantal heren schommelde zo rond een dozijn, waardoor de M/V balans redelijk bleef.
Wat ik wel grappig blijf vinden om te zien is de exodus rond een uur of zes als de 'brave' huisvaders op tijd thuis moeten zijn voor het avond eten.
Dat brengt me wel op het idee om een volgende keer rond dat tijdstip in de kleedkamer te gaan bedelen voor pizza's, schnitzels en salades ;)
Nadat het gros naar moeder de vrouw was vertrokken had Anka tijd voor me, nadat ze even een peuk pauze had gehouden. We trokken ons terug op een kamertje waar ze me heerlijk had verwend. Wat een leuk en lekker ding is het toch. Een Venus waardige GOSC meid.
Erna een lekkere verse pizza verorberd en nog wat wellness rondjes gedaan. Een bezoeker die bij de sauna handdoeken zocht even wijzer gemaakt dat ie die bij de receptie kon halen.
Voor de reis terug nog een dutje gedaan in de Kino, om fris als een hoentje de weg op te gaan.
En dat was m'n laatste club bezoekje van 2023.
Op naar 2024!!
Giodude
3 januari 2024, 18:37
Je zult vandaag maar nietsvermoedend naar Venus zijn gereden en niet op de hoogte zijn van hun awl op internet. 3 dames waarvan 1 olietanker en daar moet je €60 entree voor betalen. Ze doen hun naam als privéhuis+ wel alle eer aan of valt dit onder berenbedrog?
mentholbear
3 januari 2024, 18:56
Toch niks bedrog als je bij entree het kan vragen en zelfs op een awl kunt zien?
Ik zei het elders al dat Venus een relatief kleine club is met bijbehorende kleine line up. Als daar een deel met kerstreces is, dan blijft er al snel weinig over.
Liefje
4 januari 2024, 13:50
Geen dames vandaag in Venus?
mentholbear
4 januari 2024, 14:54
Inderdaad, viel me net ook op :confused:
Disco Volante BFS
4 januari 2024, 17:51
Even na de middag stond Katy aanwezig maar daarna niet meer. Misschien was het enkel een probleem van de AWL en waren er wel talloze dames aanwezig? :tongue:
Zonder live reporter (en ik besloot het dan maar niet te zijn) zullen we het misschien nooit weten
Manbijtkat
4 januari 2024, 22:02
De club is vandaag wegens technische redenen gesloten. Ook morgen is die dicht, zaterdag 6 januari gaan ze weer open.
Giodude
4 januari 2024, 22:18
Tsja, volgens mij is het ontbreken van dames een fysiek probleem en niet een technisch probleem. :biggrin:
Jester
5 januari 2024, 09:22
Ik kan natuurlijk altijd speculeren. Het Nederrijn gebied heeft natuurlijk bijzonder veel last van wateroverlast en als je dan een club met een mooie kelder hebt ...
Johnsonxxx
5 januari 2024, 12:30
De club is vandaag wegens technische redenen gesloten. Ook morgen is die dicht, zaterdag 6 januari gaan ze weer open.
Hahaha zou ik ook zeggen met zo'n bezetting, en bijna alleen reserveringen en/of k.. wij.en..nou ik kan zeggen om technische redenen kom ik voorlopig niet naar deze club 😁
cootje
5 januari 2024, 12:50
Kino ondergelopen?
Was origineel het zwembad binnen en ben ik nog in geweest in allereerste
versie van Venus nog voor het een swingersclub werd.
ME262
5 januari 2024, 13:10
volgens mij is er een totaal gebrek aan dames er is er maar een voorhanden en daar een club voor openhouden lijkt me niet haalbaar
Willem2
6 januari 2024, 12:40
De club is vandaag wel weer open....
Ja door vakantie, ziekte waren er wat weinig vrouwen. Vandaag zullen er tussen de 6 en 8 aanwezig zijn.
Triopilot
8 januari 2024, 11:27
Voor beren die interesse hebben in MMV trios (no-homo) or 2 vs 2 samen op de kamer, stuur me een privé bericht!
mentholbear
8 januari 2024, 16:28
GVR
Op de 2e van de 1e me afgevraagd waar het nieuwe jaar in te luiden. Ik had vorig jaar al afgesloten met Venus en was van plan om elders heen te gaan, aangezien ik elke week een andere club probeer aan te doen.
Doch, de terugkeer van Sherry deed me besluiten om toch nog maar eens naar Hamminkeln te trekken. Ondanks de karige bezetting, doordat 1 dame ook nog eens getaartbakt was (of hoe dat ganse dag geboekt ook mag heten volgens het Pretwoordenboek), waagde ik het er op dat Sherry niet langdurig gepannenkoekt zou zijn.
Iets na opening aangekomen en de 6 tientjes entree afgetikt voor een ijsberenvel met speciale 'okselventilatie'. Het is wel te merken dat de club alweer enige jaren bestaat. Ook gezien de slijtage van sommige handdoeken. Aan de andere kant een goed teken dat de club veelvuldig bezocht wordt.
Na een rondje rondspeuren en raadpleging van de Aanwezigheidslijst bleek dat de uitslaapster niet aan de vroege shift was begonnen. Ik besloot toen maar eerst de inwendige mens aan te sterken.
Dat lukte prima met een simpel broodje ei en een broodje worst.
Erna de bar ingedoken om m'n glaasje prik weer aan te vullen. Bleek dat ijsblokjes op waren en pas de volgende dag aangevuld zouden worden.
In totaal zouden er die dag 4 dames aanwezig zijn, waarvan 1 dus getaartenbakt, en er dus effectief 3 beschikbaar waren. Die waren de ganse dag wel zo nu en dan beschikbaar. Kwa heren hing het aantal rond de 6 a 10 man.
In afwachting op de komst van Sleeping Beauty wat wellness rondjes gedaan. Eerst de jacuzzi van 35 naar 37,5 graden gezet om vervolgens de binnen sauna in te duiken. Die was lekker op temperatuur. Er stond een emmertje met aufguss, dus lekker wat wezen opgieten.
Zo rond 13:00 stond m'n beoogde doel d'r set card op groen, maar helaas nog nergens te bekennen. Die had nog even nodig om zich klaar te maken. Toen ze eindelijk verscheen, mocht het resultaat er wel wezen. Wat een plaatje...
Na een korte begroeting gaf ze aan nog eerst te willen opstarten met een sigaretje en een kopje koffie. Erna zochten we een kamertje op waar we heerlijk van elkaar hadden genoten, wat een GOSC meid toch.
Gehaast opfrissen en het restaurant ingedoken om gauw nog een lunch te nemen met wederom wat broodjes.
Voor de record aan de buffet bokaal commissie: Venus mag dan wel geen continue lopend buffet hebben, maar ik heb wel mooi 2x hun brunchbuffet geplunderd. En vorige week hadden ze taart waar ik een stuk van had genomen. Dat zijn toch zeker extra punten ;)
Ze zorgen bij Venus wel een klein beetje voor variatie. Zoals vorige week hadden ze spiegel eitjes en waren het deze week gekookte eitjes. En waren de kleine worstjes van een ander type. Ook hadden ze vorige week zalm en was het nu ham. Dus niet elke dag dezelfde kost lijkt me fijn voor de dames en heren.
Gezellig tijdens het eten met Sherry gekletst. Er was een klein misverstandje, omdat ze erna een sigaretje ging roken en in op een bankje ging uitbuiken. Na d'r peukie kwam ze terug in de veronderstelling dat we terug de kamer op zouden gaan. Maar ik zat nog vol en bedoelde dat we later zouden kijken of er nog een kamer in zou zitten.
Voor haar geen probleem, want ze had klandizie voldoende en er stond zelfs al een kleine wachtrij. Een Grote Vriendelijke Reus kwam even gedag zeggen. Het blijkt Mooie Joke te zijn. Lang niet gezien. Blijktbaar komt ie het nieuwe jaar inluiden met een 'glaasje' Sherry. Hij vroeg of ik zeker wist niet eerst te willen, maar ik legde em uit dat ik al met d'r was geweest en nu in de uitbuikmodus zit. Niet veel later kwam Sherry em al halen.
Ik ging wat wellness rondjes doen. Tussendoor een beetje rustig afkoelen in de buitenlucht. Daar raakte ik aan de praat met een medewerker en vroeg em over de afsluitbare serre die ze aan het bouwen waren. Die zou als alles meezit over 1 a 2 maandjes gereed zijn. We gaan het zien.
Bijzondere plannen voor de speelautomaten kamer hadden ze niet. Hoop dat ze er een relax kamer van maken ofzo. Hoewel je waarschijnlijk nog steeds de muziek uit de bar er zult horen. Vooral als er weer een dame de danspaal in duikt.
En gedanst werd er. Sherry en Monica gave verleidelijke showtjes weg. 1 Baardemans kon de hele avond al niet stilzitten en zat de hele tijd mee te wiegen op de muziek. En na wat dansjes van de dames kon ie het niet laten om zelf de danskooi te betreden. De barman speelde daar goed op in en zette een passend nummer op. Daarna bleef ie een beetje nabij de kooi dansen op z'n blote voetjes. Grappig om te zien en bracht wat sfeer in de tent.
Vriendelijke vent en was verder geen lastpak ofzo. Probeert wel beetje contact te maken, maar ligt denk ik in de aard van het sociale beestje.
Mooie Joke was na een poos weer van de kamer en even gezellig met em bijgebabbeld. Was em nog vergeten in persoon te bedanken voor een goeie tip onlangs. Bij deze nogmaals digitaal bedankt!
Loom als ik was geworden besloot ik om de kino in te duiken voor een schoonheidsdutje.
Poosje later fris als een hoentje weer in de bar gaan zitten. Van alle clubs vind ik dat ze de mooiste filmpjes in de ruimte tonen. Daar kan ik gehypnotiseerd naar zitten kijken. Smaakvol lustopwekkend zou ik het omschrijven. Op een gegeven ogenblik kwam een lustobject vragen of ik nu wel zo ver was. Daar kon en wilde ik geen nee tegen zeggen. Een mooie spiegel kamer betreden waar we geweldig van elkaar hadden genoten.
Intussen bromde onderin ongeduldig m'n maag dat het de hoogste tijd was voor een lekkere Schnitzel. Smaakte me prima en de senioren portie was voor mij acceptabel.
Erna weer lekker wat uitbuiken en wellness rondjes. Op het einde was ik zo moe dat ik in de jacuzzi als in een warm bad weer in slaap was gesukkeld. Handig is wel dat Venus vanzelf als een wekker werkt. Want wanneer de bubbels na de 20 minuten zijn gestopt, klinkt de muziek ineens veel duidelijker en werkte als een alarmklok voor me. Die 20 minuten zijn wel erg fijn moet ik zeggen. Bij de meeste andere clubs moet je elke 5 a 6 minuten op de knop rammen om de bubbels terug te laten komen. En de jacuzzi award verdient de club dubbel en dwars met die fijne ligvormen in zowel in de binnen als de buiten jacuzzi. En ook dat temperatuur de afgelopen tijd alstijd wel lekker warm stond en makkelijk zelf op temperatuur aan te passen is.
Enfin, na dat dutje was het de hoogste tijd om weer te vertrekken. Gauw nog voordelig bij een pomp getankt en daarna de snelweg op. Daar merkte ik pas dat het behoorlijk stormde. Had helemaal het nieuws gemist dat Henk over zou trekken. Blij dat ik niet met m'n koekblikje de weg op was gegaan. Zo zuinig is ie niet met tegenwind. En elke rukwind komt dubbel zo hard aan op zo een hoog en licht wagentje. Nee, dan liever met een lange lage soccermom roestbak de weg op...
WANDELAAR5
14 januari 2024, 23:07
Net thuis na een leuk bezoek aan Venus. Vooraf vroegen wat bezorgde ijsberen zich af wat ik daar ging doen, maar die wisten niet dat Marianna en Rebekka terug waren uit verlof. Het werd dan ook een prima dagje en nog goedkoop ook door het vrijkaartje wat HellaHolla mij had toegekend.
Toen ik kwam was het rustig met alleen Eugenia en Katy. Dus rustig ontbeten. De stoelen in het restaurant zijn nu prachtig. Er staat de hele dag een koeling met donuts en veel vers fruit en er ligt gerookte zalm en koude gehaktballetjes bij het buffet. De harde worstjes zijn veel minder taai. Kortom flink vooruit gegaan sinds mijn laatste bezoek. Daarna op de verhoging gaan zitten en de dames stroomden binnen: Eugenia, Katy, Rebekka, Marianna, Sara, Sonja/Leni, Stella, Emilia een nieuwe dame Emma. Het was rustig met mannen, dus alle dames waren prima te boeken. Hongaarse Emma heb ik in het live topic al beschreven. Een Duitser die met haar op de kamer was geweest was dol enthousiast ondanks het gebrek aan ervaring en het niet tongzoenen. Dus er zal binnenkort vast iemand zijn die haar meeneemt naar de kamer en hier verslag doet.
De eerste kamer met Rebekka gemaakt en die was weer top (en al eerder beschreven). Daarna heb ik lekker in de jacuzzi gebubbeld en gekeken naar de dansjes. En ook nog wat gelezen in mijn E-reader. Nog een praatje aangeknoopt met een Duitser, maar die gaf weinig sjoege. Ik had een afspraak met Marianna voor na het eten, omdat zij al 2 keer geboekt was. Pizza Funghi besteld en een mooie rijpe Kiwi als toetje genomen. Aan de praat geraakt met 2 gezellige Nederlanders van Afghaanse afkomst. Dat werd wel een gezellig gesprek, dus niets meer gelezen.
De kamer met Marianna had ook weer alles wat een kamer een goede kamer maakt. Ook dat heb ik al (inmiddels jaren geleden) eens beschreven. Daarna nog even met die 2 Afghanen gepraat, afscheid genomen van de dames en €10 afgerekend en vertrokken.
Op de terugweg wat natte sneeuw. Gelukkig was ik door Husky gewaarschuwd dat het dan op de Veluwe glad kon zijn. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Golden-Gate-Algemeen&p=830269#post830269 Hij had het over 4 wiel aandrijving en winterbanden die nodig waren om daar bochten te kunnen nemen. Sneeuwkettingen waren net niet nodig. Maar ik moest op de A12 de complete Veluwe doorkruisen! En de bocht nemen naar de A50 met mijn voorwielaandrijving en all season banden. Dat kon dus wel eens verkeerd aflopen! Dus die bocht met 30 km/u genomen wat mij een hoop getoeter en geknipper opleverde van mensen achter mij die duidelijk het verhaal van Husky niet gelezen hadden. Daarna voorzichtig verder en pas toen ik die klote Veluwe ;) ver achter me had gelaten kon ik weer normaal 120 en later 130 rijden. In het prachtige Brabant ging dat natuurlijk probleemloos.
In Venus geen keuze stress zoals in mijn stamclub waar zelfs in deze tijd in het weekeinde rond de 50 dames zijn. Maar toch leuk om weer eens in deze mooie club te komen met enkele zeer goede en fraaie dames. Alleen dat ik van tevoren al weet met wie ik op de kamer ga belanden heeft toch wat minder charme dan de verleiding van veel meer dames. Goed om er weer eens geweest te zijn!
mentholbear
16 januari 2024, 15:58
Hongaarse Emma heb ik in het live topic al beschreven. Een Duitser die met haar op de kamer was geweest was dol enthousiast ondanks het gebrek aan ervaring en het niet tongzoenen.
Zie dat er foto's bij haar Set card staan en ziet er lekker slank uit.
https://saunaclubgirls.6profis.de/girls/sedcard-ema-102430.html
cootje
16 januari 2024, 16:55
Hi, ben er net geweest en is zeker een lekker ding. Mooi dat er weer is op niveau van Sandra met titten om wat vast te houden. Heerlijk gespeeld met Sonia en Emma in de ruimte obeven op de banken. Met tongzoenen begin is er. Met poesje spelen, net als Sonia, meer toegestaan dan bij meeste anderen. Gaat goedkomen met haar.
cootje
16 januari 2024, 17:10
Hi, bespaart een rit met files naar stamplek Hongaarse dames : www.termingirls24.de in Ratingen. Van mij mogen er nog wel wat meer daar komen.
Knotsgenot
16 januari 2024, 19:48
Wie heeft er ervaring met Katy? Kan niets over haar vinden op het forum.
Tjeppah
16 januari 2024, 20:11
Wie heeft er ervaring met Katy? Kan niets over haar vinden op het forum.
Ik heb onderstaande recensie van Pau over haar gevonden.
Voor de afwisseling eens de 40 jarige Dominicaanse Katy geprobeerd. Tussen het teeny oostblokgeweld is een beetje ervaren latinowarmte een welkome afwisseling. Ik houd het maar op professionele beleefdheid met gering waarheidsniveau, maar toch attent dat ze mij complimenteerde met een zeker lichaamsdeel, waarop zij vervolgens haar uitstekende orale vaardigheden kon demonstreren. Jammer dat haar nagels net iets te lang waren voor het ingekochte stukje extra service. Goed afgerond, plusje voor de toegepaste inspanning om te compenseren voor mijn vermoeidheid. Minpunten voor het landbouwzeil op het bed.
WANDELAAR5
16 januari 2024, 20:45
Ook op girlsreview is over haar geschreven:
https://www.girlsreview.nl/threads/katy-saunaclub-venus-hamminkeln.31018/
Overigens had ik zondag weer een groot laken op de kamer. Liana heeft haar grote laken door gegeven aan Rebekka.
Mooiejoke
18 januari 2024, 09:55
Gisteren Venus weer bezocht. De laatste tijd ga ik, tegen mijn voornemen in (kost tenslotte allemaal wel wat) te vaak naar Venus. Vandaag had ik behoefte aan wat rust aan het hoofd. Ik was van plan lang in de Jacuzzi te gaan zitten en een beetje rond te kijken en wat te eten. Plan was ook om zonder kamer Venus weer te verlaten.
Aangekomen in Venus was het een gezellige drukke boel. Voldoende dames en de verhouding man/vrouw was goed. Ik zag een mooie lange nieuwe dame en er waren er weer wat terug van vakantie. Er werd gelachen een beetje gedanst, echt een leuke sfeer.
De middag begon volgens mijn plan. Lang in jacuzzi op een heerlijke temperatuur. Maar toen ik eruit ging steeg de hitte me wss naar het hoofd ofzo. Ik dacht nog “ik moet me ff goed vasthouden aan de leuning, want ik wordt wat duuzelig in de kop’, het volgende moment dat ik me weer herinner lag ik op de grond bij de douches. Ik heb er vast maar heel kort gelegen, want niemand had in de gaten wat er gebeurd was. Wat ik al zei…. wss was de warmte naar m’n hoofd gestegen.
Om van de schrik te bekomen nog maar een cola genomen en me teruggetrokken in de kino om ff te gaan liggen. Maar daar kwam niets van terecht. Ik zat nog niet of Hana en Oana kwamen zich melden in de kino met een aantrekkelijk lesbi trio voorstel. Oana was terug van vakantie, het was haar eerste dag. Ik heb me door beide schoonheden toch over laten halen en vertrokken dus naar de kamer.
Daar genoten van een een fijn lesbi trio. Met alles erop en er aan. De meisjes waren letterlijk en figuurlijk in vorm. Daar op de kamer duizelde alles dus weer enorm. Maar nu op een fijnere manier.
Na de kamer een zigeunerschnitsel gegeten, nog wat uitgebuikt en daarna weer naar huis.
En gelukkig geen duizelklachten meer gehad!
mentholbear
18 januari 2024, 12:14
Ik ben geen expert, het schijnt dat met zitten of liggen en opstaan je bloeddruk daalt waardoor je duizelig kunt worden. En zelf heb ik gemerkt dat m'n hartslag en waarschijnlijk bloeddruk aardig verhogen (ik voel het wat bonzen) als ik lang in een warme jacuzzi heb gezeten. Misschien dat bij het eruit gaan je bloeddruk ineens een stuk verlaagde en je daardoor flauw viel.
Het kan dan goed zijn dat rustig aan te doen en bikvoorbeeld eerst even op de rand te gaan zitten ofzo voordat je eruit stapt.
Soms vallen er ook wel eens sauna gangers (haast) om als ze in een hete sauna zijn gaan liggen en erna gelijk opstaan en weglopen. Beter is om eerst even rustig te zitten en daarna pas te vertrekken uit de sauna.
Bij verlaagde bloeddruk schijnen ook aardig wat mannen in de sloot vallen en soms zijn er zelfs die verdrinken. Door het plassen bijeen kade ofzo daalt ineens je bloeddruk een beetje. En in een beschonken bui kun je daar duizelig van worden en in het water vallen. Beter is om bij hoge nood dan maar tegen een boom ofzo te pissen.
Nogmaals, ik ben geen expert, maar is wat ik in het verleden ergens ben tegengekomen of zelf heb ervaren.
Mooiejoke
18 januari 2024, 23:10
Oohhh dan weet ik het al….. ik zal voortaan niet meer in de Jacuzzi pissen . Geintje!!!
Flinstone
19 januari 2024, 00:20
In Freude (Bochum) een keer anders meegemaakt. In de kino had een iemand een hartaanval gekregen. Het was meteen klaar ook, wat een paniek in de tent, gillende en huilende meiden. Snel verkast naar wat nu Penelope is!
Gisteren Venus weer bezocht. De laatste tijd ga ik, tegen mijn voornemen in (kost tenslotte allemaal wel wat) te vaak naar Venus. Vandaag had ik behoefte aan wat rust aan het hoofd. Ik was van plan lang in de Jacuzzi te gaan zitten en een beetje rond te kijken en wat te eten. Plan was ook om zonder kamer Venus weer te verlaten.
Aangekomen in Venus was het een gezellige drukke boel. Voldoende dames en de verhouding man/vrouw was goed. Ik zag een mooie lange nieuwe dame en er waren er weer wat terug van vakantie. Er werd gelachen een beetje gedanst, echt een leuke sfeer.
De middag begon volgens mijn plan. Lang in jacuzzi op een heerlijke temperatuur. Maar toen ik eruit ging steeg de hitte me wss naar het hoofd ofzo. Ik dacht nog “ik moet me ff goed vasthouden aan de leuning, want ik wordt wat duuzelig in de kop’, het volgende moment dat ik me weer herinner lag ik op de grond bij de douches. Ik heb er vast maar heel kort gelegen, want niemand had in de gaten wat er gebeurd was. Wat ik al zei…. wss was de warmte naar m’n hoofd gestegen.
Om van de schrik te bekomen nog maar een cola genomen en me teruggetrokken in de kino om ff te gaan liggen. Maar daar kwam niets van terecht. Ik zat nog niet of Hana en Oana kwamen zich melden in de kino met een aantrekkelijk lesbi trio voorstel. Oana was terug van vakantie, het was haar eerste dag. Ik heb me door beide schoonheden toch over laten halen en vertrokken dus naar de kamer.
Daar genoten van een een fijn lesbi trio. Met alles erop en er aan. De meisjes waren letterlijk en figuurlijk in vorm. Daar op de kamer duizelde alles dus weer enorm. Maar nu op een fijnere manier.
Na de kamer een zigeunerschnitsel gegeten, nog wat uitgebuikt en daarna weer naar huis.
En gelukkig geen duizelklachten meer gehad!
mentholbear
19 januari 2024, 00:25
Oohhh dan weet ik het al….. ik zal voortaan niet meer in de Jacuzzi pissen ��. Geintje!!!
Als ik dit artikel mag geloven stond je waarschijnlijk onder de naastgelegen douche te pissen na het verlaten van de warme jacuzzi ;)
'Vaak komen de slachtoffers in flink beschonken toestand vanuit een warme omgeving, zoals de kroeg, de kou in. Als je dan gaat plassen, daalt de bloeddruk, waardoor je duizelig kunt worden.'
https://www.parool.nl/nieuws/waarom-waarschuwt-niemand-voor-de-gracht-als-sluipmoordenaar~bc7a574d/?referrer=https://www.google.nl/
Reinstecke Fuchs
19 januari 2024, 08:26
Arbeitet Cassandra eigentlich noch dort? Und wer kann mir was über diese neue ungarische Dame Emma was sagen?
Allen
19 januari 2024, 15:30
Arbeitet Cassandra eigentlich noch dort? Und wer kann mir was über diese neue ungarische Dame Emma was sagen?
Sie war letzte Woche dort. Ich habe keine Informationen über diese Woche, jetzt wird sie als abwesend, möglicherweise menstruierend oder im Urlaub aufgeführt
Gielle012
22 januari 2024, 19:44
Gisteren langsgeweest, avond sauna sessie. Behoorlijk druk, 12 dames en rond de 15 ijsberen. Toch even op de website moeten kijken dat de zondag geen FKK is, maar party outfit. Verder prima enzo, maar de woensdag vond ik al gedoe ;-)
Fijne kamer met Sherry (of hoe je dat correct spelt). Ze ging net eten toen ik haar aansprak, maar afgesproken dat ik rondje sauna zou doen en daarna elkaar zouden treffen. Maar 30min volgehouden, fijne dame. Kijkt wat nors in de zaak, maar erg leuk.
Daarna beetje rondgehangen, zelf nog een schnitzel gegeten, binnen erg warm, dus af en toe even buiten afkoelen.
Wat later op de avond Melissa gespot, rustige kamer gedaan. Prettig persoon, wat schuchter over het algemeen, maar prachtige dame en goede sex.
Nog een rondje sauna en weer retour naar NL. Prima toeven, wel minder aanspraak dan elders. Dus mocht je ongestoord rond hangen is Venus top.
HarrieJekkers
23 januari 2024, 13:11
Afgelopen vrijdag weer een dagje in mijn stamclubje (samen met Penelope). Een groot deel van de dames is weer terug van vakantie dus weer fijne sessies met Eugenia en Maya. Het was wel weer erg warm binnen dus een beetje comateus op de bank en af en toe naar buiten om bij te komen. Ook weer een prima massage bij Tuk gehaald met daarna een sauna sessie en een goede pfeffersteak als avondeten waardoor de vrijdag weer een heerlijke dag is geworden. De komende weken verwacht ik de rest van de dames terug en dan zal het ook wel weer drukker worden met beren dus tot ziens zou ik zeggen.
donkeywonkey
26 januari 2024, 22:25
Zo'n 2 maanden geleden ben ik in een winterslaap gegaan als ijsbeer, maar nu afgelopen week de vorst weer uit het land ging en door terugkerende dames van vakantie, ben ik weer ontwaakt en afgelopen weekend weer eens op bezoek geweest in SC Venus. Ondanks dat een bezoekje even geleden was, bleek alles nog ver hetzelfde mijn inziens.
Een aantal dames waren inderdaad terug van vakantie en het aantal beren was best behoorlijk. Er werd flink gekamerd, maar de meeste dames waren toch ook met regelmaat beschikbaar voor een samenzijn.
Zelf heb ik me prima vermaakt met Oana en Vanessa, lekker relaxed in de wellness en tussendoor een lekker bordje pasta verorberd. Zoals ook anderen schreven was het in de barruimte best warm, terwijl ik het op de kamers juist aan de frisse kant vond. De muziek in SC Venus is over het algemeen best modern en aangenaam, deze keer voor de verandering kwam er een half uur lang 90's dance hits voorbij, wat heel wat prettige herinneringen deed opborrelen! Al met al was het dus weer een fijn dagje!
Hopelijk blijft de vorst weg en dus de wegen goed berijdbaar, dan vermoed ik de komende weken weer met regelmaat naar SC Venus af te reizen.
donkeywonkey
28 januari 2024, 17:01
Nu we toch weer wakker zijn (zie mijn vorige bericht) ook dit weekend weer naar SC Venus afgereisd. De parkeerplaats stond aardig vol toen ik aankwam, maar ik wist nog een mooi plekje te spotten. Vriendelijk ontvangst aan de balie en na een verfrissende douche tijd om eens te gaan kijken in de bar hoe de vlag er bij stond. Op de awl had ik een (voor mij) aantal nieuwe dames gezien, dus was ik benieuwd.
Alesia, Sophia en Emma waren nieuw voor me, en hadden deze dag al aardig aandacht van de aanwezige ijsberen die in flinke getalen waren op komen dagen. Stella herkende ik van een paar jaren geleden toen ze hier ook een tijdje was. Zelf kon ik nog niet helemaal gelijk warm lopen voor deze dames, en dus me toch maar weer uitstekend vermaakt met dames van de oudere garde: Anka, Oana en Monica.
Tussendoor wat genoten van de wellness en een schnitzel, en soms even buiten geweest om wat af te koelen, binnen was het namelijk weer best warm.
Overigens was er dus keuze genoeg met zo'n 17 aanwezige dames , en met het beperkte aantal kamers zijn er dan altijd wel dames in de bar wat wel zo prettig is, alleen ontstond er nu juist soms weer wat wachttijd voor een kamer. Oei, wat is het leven van een ijsbeer toch zwaar... ;) Overigens was er ook nog een 18e dame, maar Cassandra stond in kledij (swingend op de muziek) aan de andere kant van de bar te helpen deze keer.
Uiteindelijk weer een zeer geslaagd dagje gehad en zal ik hier vermoedelijk binnenkort weer neerstrijken... :wink2:
tplitew
1 februari 2024, 13:24
Misschien wil ik deze club dit weekend bezoeken, de meiden zien er geweldig uit, enige aanbeveling?
Het zou leuk zijn als ik een van jullie hier tegenkom
mr.creative
3 februari 2024, 19:27
2 februari 2024
Half dagje werken en thuis opgefrist om richting Hamminkeln te rijden. Na een groot ongeval en wegen werken zo'n 3 uur later aangekomen. Normaal doe ik er 2 uur over. Parking stond goed vol. Entree betaald, omgekleed en plasje gedaan, was hoog nodig!
Bij binnenkomst rond 16u waren er weinig dames aan de bar. Wel een mooie line up volgens de website. ik schat rond de 14 dames met aantal nieuwe. Half uur later kwam Sherry aan en haar aangesproken. Vorige visite al een praatje geslagen maar slechte timing toen. Nu direct gekamerd. Ze houdt van het hevige werk (review volgt).
Hierna wat van de welness gebruik gemaakt en rumsteak besteld. Met Melissa nog even gepraat, mooie dame en zeker mijn type maar helaas doet ze niet aan tongzoenen.
Na het eten wat tijd door gebracht op mijn slimme gsm en zag in mijn ooghoek een dame dat ik nog niet kende. Ze ging roken en zag een mede beer opstaan om haar te volgen. Tot mijn verbazing kwam ze terug naar haar plaats en ging zitten. Haar aangesproken en bleek om Duitse Sophia te gaan. Zeer blanke dame met mooie rondingen. (review volgt)
Rond 22u vond ik het wel welletjes en voldaan huiswaarts getrokken. Enige spijt dat Monica niet aanwezig was. Dag ervoor was ze nog aanwezig maar dat hebben Sherry en Sophia goed opgevangen.
Voor geïntresseerden onder jullie, Ella komt op 12 februari terug.
mentholbear
3 februari 2024, 22:05
de meiden zien er geweldig uit, enige aanbeveling?
Neem wat paspoorten van de dames door en je krijgt een beeld of ze iets voor je is.
Ik weet niet wat je smaak en wensen zijn en kan daardoor moeilijk aanbevelingen doen. Wat voor de 1 goed is, hoeft dat voor een ander niet te zijn en vice versa.
mentholbear
3 februari 2024, 22:07
Ella komt op 12 februari terug.
Eerst zien, dan geloven, maar het vooruitzicht doet me :freu:
Liefje
4 februari 2024, 11:27
Zaterdagmiddag richting Hamminkeln.
Was alweer 3 weken geleden dat ik er geweest was door allerlei omstandigheden, dus het werd tijd.
Tegen 15.30 uur de parkeerplaats op gereden en het grote aantal gele nummerborden viel mij direct op.
Na de gebruikelijke rituelen naar de bar voor de koffie.
Alhier hartelijk begroet door menig dame.
Ook enkele mij bekende beren gesproken.
Al snel kwam Emilia bij me zitten en we hebben even gezellig gekletst, hetgeen uitmondde in een kamergang. Ik ken Emilia al jaren, ook van een andere club van vroeger.
Op de kamer werd het erg gezellig. Ze kletste honderd uit en had kennelijk behoefte om wat persoonlijke verhalen te delen.
De sex was erg goed en GFE, ze weet dat ik dit graag zo heb.
Toen ik later op het verhoogde gedeelte lekker lag te relaxen kwam Oana bij me liggen.
Ik heb altijd een leuk contact met Oana, maar van een kamergang met haar is het nog nooit gekomen.
Na even gezellig gebabbeld te hebben vonden we beiden dat het er dan nu maar eens van moest komen.
Oana heeft precies het figuur en de uitstraling waar ik van hou.
Ze is rustig en enigszins wat timide. Ik heb haar aangegeven waar ik van hou en daar gaf ze prima navolging aan.
Wat een lief schatje is dit. Ze begon heel rustig mijn lichaam te verkennen met zachte kusjes, hetgeen uitmondde in een meer dan verrukkelijke pijp beurt. Wat kan deze meid pijpen. Uiteraard heb ik ook haar prachtige lichaam mogen verkennen.
De sex was fantastisch. Ben een uur met haar op de kamer geweest en heb er enorm van genoten.
Hierna ben ik gaan eten en heb erg genoten van mijn spaghetti Napoli. Langzaam begon ik weer op krachten te komen, wat ook wel nodig was voor hetgeen nog ging komen.
Het werd by the way wel steeds rustiger in de club. Op sommige momenten telde ik maar 5 of 6 collega beren.
Ik lag weer heerlijk op de verhoging toen Maya bij me kwam liggen. Met Maya heb ik ook altijd een leuk contact en ben veel met haar op de kamer geweest. Ze heeft een tijdje vakantie gehad en had me gemist vertelde ze.
Maya kan heel uitdagend zijn en houd van teasen. Samen een kamer opgezocht, vergezeld van een glas champagne, die ze van Sabina had gehad.
Op de kamer staand direct hartstochtelijk zoenen, want dat kan ze. Met mijn handen verkende ik haar prachtige lichaam.
Liggend op bed gingen we verder. Het werd steeds erotischer en geiler. Ze had olie bij zich en overgoot haar borsten en billen met deze olie en ik mocht dat alles er goed inwrijven. Wat een genot. Ze kronkelde over het bed. Regelmatig hielden we een peuken pauze en zelfs dan konden we niet van elkaar afblijven. Ik ben uiteindelijk 2 uur op de kamer geweest met haar en we hebben elkaar elke hoek van de kamer laten zien. Wat een geweldige sessie was dit. De intieme details zal ik jullie besparen maar de ervaren beren kunnen dit zelf wel invullen.
Wat een topper. Hierna even douchen en een drankje en bijkomen, want ik was kapot.
Inmiddels was het 01.30 uur en maakte ik aanstalten om huiswaarts te keren in de stromende regen.
Het was weer fantastisch in deze club met deze geweldige en gezellige meiden.
Ik heb drie erg goede kamers gemaakt, die inhoudelijk allen verschilden maar alle drie erg goed waren.
Ik ben er snel weer.
Tot de volgende.
Liefje
4 februari 2024, 13:46
Het schijnt wel te kloppen.
Oana vertelde mij dit ook gisteren.
Liefje
4 februari 2024, 13:47
Het schijnt wel te kloppen.
Oana vertelde mij dit ook gisteren.
mentholbear
4 februari 2024, 21:43
Ik geloof jullie meteen, maar bedoel dat een Klapekster zo veranderlijk kan zijn als het weer :rolleyes:
Bauer888
9 februari 2024, 14:36
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier, denk eraan om dit weekend naar Venus te gaan. Nu is dat ook carnavalsweekend bedenk ik me ineens. Zou dat een effect hebben...? Minder dames/beren? Ik zie in ieder geval niks op de site.
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
donkeywonkey
9 februari 2024, 16:21
Afgelopen dinsdag weer eens naar SC Venus afgereisd, deze keer met een vrijkaart op zak. In de loterij van het gewaardeerde topic "Miss ijsbeer en club verkiezing 2023" was ik een van de gelukkigen geweest in de loterij, waarvoor dus dank aan Patjax, het forum en de club!
Na een rustig ritje draaide ik een compleet lege parkeerplaats op, terwijl het toch al bijna 12 uur was. De vrijkaart werd na korte bestudering moeiteloos geaccepteerd. Logischerwijs was het dus nog erg rustig in de club (maar was ik niet de enige ijsbeer), de muziek nog zacht en de aanwezige dames in opstartmodus. Na een verfrissende douche eerst maar eens voor de lunch gegaan. Deze keer met gekookte eieren, de bereiding van eieren wisselt per dag, en ook zalm, een lekker begin van de clubdag. Daarna even tandjes poetsen en maar eens kijken welke dames vandaag ten tonele zouden verschijnen.
Even na enen bleken er zo'n 12 dames zijn te komen opdagen, veelal van de fijne 'oudere garde'. Alleen Selim was een nieuwere dame, knap met voor Venus begrippen een flinke voorgevel. Later in de middag kwamen er nog 3 nieuwe dames bij, het leken me bekenden van elkaar. Alle drie donkerharig, in verschillende formaten, maar niet direct mijn smaak. Soms grappig om te zien hoe dames hun weg in een voor hen nieuwe club proberen te vinden.
Zelf me deze dag meer dan uitstekend vermaakt met Anka, Vanessa en Oana! :freu:
In de loop van de dag waren er zeker meer ijsberen maar echt druk heb ik het niet gezien. Wel een ijsbeer die zich in de barruimte uitstekend leek te vermaken, onder andere door geruime tijd met Sabina en Hana op Roemeense muziek te dansen. Dat zorgde in de verdere rustige club zeker voor wat reuring. In de vroege avond nog genoten van een lekkere pizza en halverwege de avond, na afscheid genomen te hebben van wat dames, weer de thuisreis aangevangen. Het was weer een heerlijke en zorgeloze dag, waarvoor dus dank aan het forum, de club en de dames!
Tjeppah
9 februari 2024, 22:05
Emma staat gewoon op de website. Alleen de foto’s zijn verdwenen. Dat gebeurt wel vaker. Mijn ervaring met Emma was prima. Ik ben dus positief over haar dienstverlening. Het blijft een interactie tussen 2 mensen.
Daar heb je gelijk in. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar haar. Als ze er in maart nog is wanneer ik deze club ga bezoeken staat ze wel oo mijn kandidatenlijstje
mentholbear
9 februari 2024, 22:11
Venus staat wel bekend als een pannenkoek en reservatie club. Dames hebben vaak zo hun afspraakjes staan. Maar als je de gelegenheid hebt gewoon aanspreken of ze tijd voor je hebben, al dat niet later op de dag. Mijn ervaring is dat Venus dames aangeven of ze eventueel later op de dag misschien tijd hebben of dat ze de hele dag geen tijd voor je hebben. Ze houden je niet aan het lijntje.
Tjeppah
9 februari 2024, 22:26
Venus staat wel bekend als een pannenkoek en reservatie club. Dames hebben vaak zo hun afspraakjes staan. Maar als je de gelegenheid hebt gewoon aanspreken of ze tijd voor je hebben, al dat niet later op de dag. Mijn ervaring is dat Venus dames aangeven of ze eventueel later op de dag misschien tijd hebben of dat ze de hele dag geen tijd voor je hebben. Ze houden je niet aan het lijntje.
Was me de vorige keer niet gelukt. Is ook lastiger wanneer het aantal vrouwen "gering" is maar we gaan het zien
Chicky fikser
10 februari 2024, 16:13
Tot nu toe nog nooit een dvp gereserveerd. Altijd wel " geluk" gehad met mooie dames. Ik name er ook de tijd voor moet ik zeggen.Iemand hier ervaring met het afspreken/reserveren van dvp's? Of is het gewoon club bellen, naam van dvp doorgeven en afspreken?
Lijkt mij wel handig als ik wat minder tijd heb:biggrin:
WANDELAAR5
10 februari 2024, 17:23
Nee, je kunt niet via de club afspreken met de dames. Dat kun je alleen rechtstreeks met de dame doen als jullie telefoonnummers hebben uitgewisseld bij een eerder bezoek.
mentholbear
10 februari 2024, 21:57
En ik zou dat niet zo opzichtig doen, want is volgens mij
niet helemaal de bedoeling.
Bovendien staan niet alle dames (gelijk) open hun nummer uit te wisselen.
billyboy123
11 februari 2024, 07:28
Donderdag de 8e van deze maand Club Venus met een bezoekje vereerd. Ik wissel af tussen Penelope en af en toe Venus. Moet zeggen dat dit een prima variatie is. Wel vind ik Venus vrij prijzig met 60 euro maar goed, daar krijg je wel een luxere en nettere club voor terug. Er waren ongeveer 15 dames. Een aantal voor mij nieuwe gezichten maar wie er uitsprong was de 23-jarige Duitse Sophia. Inderdaad, een Duitse jonge vrouw zoals je ze weinig tegenkomt in dit wandelcircuit. Er is een draadje van haar waar ik me volledig bij aansluit. Mooie meid, communicatief, en een roomwitte huid. Heb sws een klein feestje met haar gehad :)
Let wel: ze gaat binnenkort terug naar Hamburg, ze weet niet zeker of ze terugkomt.
Reinstecke Fuchs
11 februari 2024, 14:29
Ist bekannt wann Sie nach Hamburg fährt? Wäre für die Venus ein enormer Verlust, wenn dieses wunderschöne und vor allen Dingen mega sympathische Mädel den Club wieder verlassen würde.
Gethijsem
11 februari 2024, 15:28
Op de 6e van de 2e op de terugweg vanuit Duitsland gestopt op de venus heuvels om even lekker te relaxen.
Nadat ik twee dagen ervoor in Penelope was geweest, was dit wel weer even een omschakeling naar wat meer rust en luxe.
Waar ik toch wel wat meer van hou moet ik zeggen.
Ik kwam rond 6 aan en het was niet erg druk op de parkeerplaats.
Er waren zo'n 10/14 dames aanwezig en het aantal beren was nooit veel meer dan dat over de avond.
De sauna was heerlijk warm en de jacuzzi ook, dus genoten van een flink aantal wellness rondjes, met even bijkomen in de tuin tussendoor.
In de sauna nog een gezellig gesprek gehad met een duitse mede-beer die voor het eerst na 5 jaar weer in een sauna was.
Samen de aanwezige dames even doorgenomen en beide duidelijke andere voorkeuren te hebben, wat het een leuk gesprek maakte.
Eten en service was weer voortreffelijk in de club, maar dan de dames.
Die waren er genoeg die avond, maar alle dames die mijn interesse hadden, waren voor langere tijd gepannekoekt die avond.
Dat blijft toch wel een nadeel en gok in deze club moet ik zeggen.
Na een uurtje of 3,5 had ik bijna besloten om zonder kamergang weer richting huis te rijden, maar aangezien de lust toch beetje hoog was uiteindelijk op Selim afgestapt.
Kort met haar gesproken en naar de kamer gegaan.
Vriendelijke en goede service, maar miste wel de klik, doordat ze ook niet helemaal mijn type was.
Ook gaf ze tijdens het eerste standje aan dat ze last had van haar benen en dat ik het maar in doggy bij haar moest doen.
Niet helemaal mijn favo standje, maar gelukkig wel een goede kont, dus uiteindelijk het hier ook in afgemaakt.
Hierna lekker gedouched en iets na 10 uur de club weer verlaten en terug gereden naar de randstad.
Zeker geen verkeerde club voor een dinsdag avond, maar de vele pannekoek-acties blijven het wel een beetje een gok maken om er naar toe te gaan.
By the way.. Ik vind het woord pannekoeken echt slecht gekozen hiervoor, want een pannekoek is iets lekkers en goeds en dit is juist een tegenvaller ;)
Bart
11 februari 2024, 15:54
Ik lees hier voortdurend dat er gepannenkoekt wordt. En dat zou iets negatiefs zijn. Ja, het is negatief als je net je favoriete dame mist. Maar eigenlijk is het een goed teken. Blijkbaar zijn er heel veel dames die erg goed in de maak vallen.
Dus ik zou zo zeggen, ga bij binnenkomst meteen op je favoriete dame af en maak een afspraak. Dan kan jij de gelukkige pannenkoeker worden.
Om nu eerst uitgebreid de sauna in te gaan en dan, op het moment dat je er uit komt verwachten dat alle dames vrij zijn is natuurlijk ook een gok.
Ik zou mijn prioriteiten anders leggen.
mentholbear
11 februari 2024, 20:18
Hoe zei iemand dat ook al weer... Elk voordeel heb z'n nadeel ofzo :rolleyes:
Johnsonxxx
12 februari 2024, 02:51
Pannenkoeken gebeurt vrijwel altijd door vooraf telefonisch gemaakte afspraken. Dus daarom is het juist nagenoeg onmogelijk om op de clubdag zelf op zo'n meisje af te stappen voor een afspraak. Want die meiden zitten dus continue op de kamer, en als ze dan al even in de bar zijn om een drankje te halen voor zo'n pannenkoeker dan kijken ze niet op of om.
Dit is waarom deze club zo'n totaal andere sfeer heeft (of eigenlijk geen sfeer heeft), dan clubs als BBL en SS, etc.
mentholbear
12 februari 2024, 12:17
Mijn ervaring is dat dit kan verschillen. Sommige dames hebben inderdaad ganse dag afspraken al staan.
Andere hebben enkele afspraken, maar zijn vooraf, maar vaker na hun afspraken hebben ze tijd. En als je aangeeft dat je interesse hebt en mocht er een afspraakje niet doorgaan, dan kom je er wel ee tussen.
Ideaal is anders, maar het kan wel lonen om ze aan te spreken en te kijken wat er eventueel mogelijk is.
Johnsonxxx
12 februari 2024, 17:02
Mijn ervaring is dat dit kan verschillen. Sommige dames hebben inderdaad ganse dag afspraken al staan.
Andere hebben enkele afspraken, maar zijn vooraf, maar vaker na hun afspraken hebben ze tijd. En als je aangeeft dat je interesse hebt en mocht er een afspraakje niet doorgaan, dan kom je er wel ee tussen.
Ideaal is anders, maar het kan wel lonen om ze aan te spreken en te kijken wat er eventueel mogelijk is.
En dit wachten op zo'n meisje, kan uren duren, wat nou precies die idiote wachtkamer sfeer oplevert. Nee pannenkoeken verkloot de club sfeer en beperkt mogelijkheden voor spontane bezoekers. Is daarmee egoïstisch en bovendien vrij dom om zo'n meisje de zakken te laten vullen voor het roken van sigaretjes op de kamer, kletsen en halen van drankjes. Meisjes kan je het niet kwalijk nemen, die lachen zich kapot 😄 en vullen zo snel en eenvoudig hun zakken
schoolmeester
12 februari 2024, 17:09
Helemaal met bovenstaande eens.
Is weinig sfeer daar.
mentholbear
12 februari 2024, 17:43
Ik onderken dat ook. Ik stel alleen dat het kan lonen om toch een dvp aan te spreken ipv er vanuit gaan dat ze allemaal de ganse dag zijn volgeboekt.
Voor mij loont het in elk geval wel es, aangezien ik de tijd heb om te wachten en in de tussentijd mezelf wel vermaak met wat wellness rondjes, beetje spelen op m'n mobieltje en natuurlijk een tukkie :slaap:
Bart
12 februari 2024, 22:23
"t is niet goed of het deugt niet lijkt het wel Jonhson,
Ik kijk liever met een positieve bril. Als een meid goed is, dan is ze nu eenmaal veel bezet. Tja, zo gaat dat. Gewoon zorgen dat je tot de gelukkige behoort zou ik zeggen.
Ik snap dat het niet leuk is als je zinnen op een dame hebt gezet en je kan haar niet te pakken krijgen. Overkomt ons allemaal. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
En gelukkig zijn er altijd wel andere dames die de moeite waard zijn (om te ontdekken). Dat is het mooie van Venus, het service niveau ligt er over het algemeen hoog.
Willem2
12 februari 2024, 23:06
Is weinig sfeer daar.
Ja sommigen zitten liever in een vies donker hol :cool:
schoolmeester
13 februari 2024, 05:53
Willem2, ik kan er ook niks aan doen, dat Penelope dit forum niet sponsort.
Maar het zit je schijnbaar wel dwars, gezien jouw reactie.
Groetjes vanaf de donkere Veluwe.
mentholbear
13 februari 2024, 12:54
En gelukkig zijn er altijd wel andere dames die de moeite waard zijn (om te ontdekken). Dat is het mooie van Venus, het service niveau ligt er over het algemeen hoog.
Er zijn beren die SC gewend zijn waar je elk moment wel een goeie dame kon pakken. Die tijden lijken helaas voorbij.
En bij zo een kleine club als Venusmetrelatief weinig dames (en kamers) kan het zijn dat er geen 'goeie' dames beschikbaar zijn, wat frustrerend kan wezen. Vooral als je maar beperkt de tijd hebt.
Johnsonxxx
13 februari 2024, 15:07
"het service niveau ligt over het algemeen hoog" en soortgelijke generieke uitspraken zeggen feitelijk, dat als de goeie meiden meestens bezet zijn (door pannenkoekers), de mindere meiden beschikbaar zijn.
Maar ja pannenkoekers halen graag een wit voetje bij de baas, dan mogen ze misschien wel op de vip plaats parkeren en krijgen dan al een stijve voordat ze binnen zijn, hahaha 😄
mynasch
14 februari 2024, 11:15
Karnevalsdinsdag in hamminkeln
:):hammer::betrunken::):hammer::betrunken::):hamme r::betrunken::):hammer::betrunken:
Vol goede moed, en met een vrijkaart (dank aan de BRVDM jury W5) als motivatie, zette ik koers naar Hamminkeln. Kwam tegen 10:45 in het oort aan, en reed met weemoed even langs de ruïnes van het voormalige Villa Marisol. Snik… Dan lijkt de toekomst voor YinYang toch rooskleuriger…. Wie weet… Even langs het benzine station (1.77/l voor E10 da’s toch 25 ct/l goedkoper). Stak mijn sleutels weer in het contact. Dacht doe nog even mijn ramen……sluit de auto zichzelf af. Deur dicht en op slot, sleutel in het contact…. Scheisse. Een uur moeten wachten op de adac of zoiets, die na aankomst in twee minuten mijn voordeur hadden opengeprikt (zonder beschadiging). Enfin 12:15 aangekomen op Saunaclub venus. Ik geef toe een beetje gestressed….
Vrijkaart werd zonder problemen (dank Willem2 voor de verificatie) geaccepteerd en om 12: 20 stapte ik met natte haartjes (dank je ACE2) de barruimte binnen. Er bleken een tweetal (Anka en Sofia) in de ruimte aanwezig. En een zestal beren liepen/zaten er ook. Ik mij in de buurt van Anka geparkeerd en een optie genomen na haar sigaretje.
Prima idee. Wat een leuke meid. Zij denkt dat we al eens een kamer hebben gehad, maar ik kan me daar weinig van herinneren. (net nog even gezocht op dit forum…. Niets gevonden). En met haar performance van vandaag had ik dat vast onthouden. Teder is het goede woord. En dat op de dag voor Valentijnsdag. Heerlijk. Prima kussen, vrolijk op de kamer. Met dat prachtige 31-jarige 45 kilo lichaam. Schitterend gevormd. Ik ben helaas geen Michelangelo, maar die had er wel raad mee geweten. Mooi hoor. De kleine mynasch werd uiterst plezierig verwend. Dat heeft ze beslist vaker gedaan…. Kortom een gedenkwaardige eerste sessie. Dank Anka
Even op krachten komen met een paar knapperige broodjes. Goed geregeld daar in SC venus. Daarna weer eens de bar in , en werd plezierig welkom geheten door de wat oudere Emilia. Beetje grove bouw, maar nog maar een beetje rondkijken. Saunaatje gepakt, en een beetje rondgekeken. Een beer werd manueel plezierig “gemotiveerd” bij de hogere zittafels aan de zijkant. Zag er gezellig uit. Een dans act gezien, ook niet te versmaden, en een aantal dames die op mij af kwamen. Kortom veel meer interaktie met dames dan op vorige gelegenheden. Had ook geen last voor prebooking zaken o.i.d. Oh ja, gezellige aktie in de kino. Altijd leuk….
Tweede sessie met Emilia, en dat verliep ook prima. Beetje grovere dame, maar leverde een sessie met alles erop en eraan. Degelijk. Herhalingsgevaar beperkt denk ik zo.
Moest rond 15:00 er weer vandoor, maar geheel ontstressed na mij sleutel aktie weer terug naar NL…. Totaal aantal dames toen ik wegging rond de 10.
:):hammer::betrunken::):hammer::betrunken::):hamme r::betrunken::):hammer::betrunken::):hammer::betru nken:
Chicky fikser
15 februari 2024, 18:34
Ik was er ook op carnavalsdinsdag.
Deze drukte had ik nog niet eerder meegemaakt. Omdat ik ook maar beperkt de tijd had, heb ik niet kunnen kameren met de dvp's van mijn verlanglijstje. Maya en Sonia hebben de honneurs waargenomen. Was ook niet verkeerd. Blijkbaar had ik de eerste keren veel geluk daar.
cootje
15 februari 2024, 18:54
Mooi toch. Maya en Sonia zijn zeker niet verkeerd. Was dat een trio? Is Sonia niet zo gek op, tenzij met vriendin Emilia. Of heb twee kamers gedaan?
maffy_daffy
16 februari 2024, 13:06
ik zag net op de site dat de entree prijs verhoogt is van €50,- naar €60,-
zijn de prijzen van de dames ook gestegen of zijn die nog steeds €50,- per 30 minuten?
Willem2
16 februari 2024, 13:18
ik zag net op de site dat de entree prijs verhoogt is van €50,- naar €60,-
Zie de faq.
Is reeds vanaf 1januari 2023
mentholbear
16 februari 2024, 13:35
Gelukkig rekenen de meeste dames nog meestal gewoon 60/30
Wentelt Eefje
16 februari 2024, 13:41
In de strijd tegen het pannenkoeken zou echter een progressief tarief een uitstekend wapen zijn: eerste 30 min €60, tweede 30 min € 70, derde € 80 enz...
Manbijtkat
16 februari 2024, 13:45
Gelukkig rekenen de meeste dames nog meestal gewoon 60/30
Mentholbear bedoeld 50eu voor 30.
Willem2
16 februari 2024, 13:54
10euro consumptietoeslag :rolleyes:
mentholbear
16 februari 2024, 18:11
Nee hoor, gevalletje dikke vingers tussen het auto rijden door bij de stoplichten.
schoolmeester
16 februari 2024, 18:33
U bedoelt verkeerslichten.
Chicky fikser
17 februari 2024, 09:17
2 aparte kamers.
Tjeppah
17 februari 2024, 09:18
2 aparte kamers.
Wat bedoel je hiermee ?
WANDELAAR5
17 februari 2024, 09:29
Wat bedoel je hiermee ?
Dat slaat terug op deze vraag van Cootje:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=832598#post832598
Maia en Sonja was geen trio, maar 2 kamergangen.
Chicky fikser
18 februari 2024, 08:05
Ja foutje...:wand:
Ik moet even uitzoeken hoe ik een citaat in mijn bericht kan invoegen. Komt wel goed. Ik probeer gewoon het een en ander. Net als in de sc:biggrin:
P.s. een trio is aan mij niet besteed. Ik ben geen likbeer. Het is namelijk net als met schoenen....je kunt veel mooie in de kast hebben staan, maar er zit maar 1 paar om je voeten.;)
Liefje
18 februari 2024, 14:31
Met dank aan Willem voor het vrijkaartje zaterdag in de namiddag naar Hamminkeln vertrokken.
Kwam tegen 17.30 uur aan en er was nog plek op de parking.
Binnen werd mijn vrijkaart zonder enig probleem en met de hartelijke gelukwensen in ontvangst genomen.
Alex was blij voor mij dat ik ook eens wat had gewonnen.
Na omkleden en douchen naar de bar voor koffie.
Emilia vloog mij al direct om de hals, maar ik zei ik wil eerst even wilde acclimatiseren.
Als je een vaste bezoeker bent van deze club, is mijn ervaring, komt van acclimatiseren meestal niet veel.
Tijdens de koffie en een sigaretje in de rookruimte kwam ook direct Maya al op mijn schoot zitten en was erg verheugd mij te zien.
Het vlees is zwak dus op de avances van Maya ingegaan en haar de sleutel laten halen.
Met een drankje samen vertrokken naar de kamer . Hier ontstond direct een GFE vrijpartij. Ook de olie kwam er weer aan te pas en ik wreef haar helemaal in met olie en een body to body massage begon. Heerlijk zo’n prachtig lichaam.
Ben uiteindelijk 2 uur met haar op de kamer geweest en heb haar 2 x laten zingen. Ze kreeg er geen genoeg van.
Fantastische sex met deze beauty. Ik was toch wel enigszins gesloopt hierna en wilde eerst gaan eten.
Eerst even een drankje gehaald , mijn eten besteld en even plaats genomen op de bank op het verhoogde gedeelte.
Opeens kreeg Sonia mij in de gaten en kwam hard lopend en lachend naar mij toe en vlijde zich direct naast mij op de bank . Ik kreeg een dikke zoen en de vraag waar ik toch was gebleven de afgelopen tijd.
Haar verteld dat de vorige keer, toen ik er was, zij er niet was.
Enfin , haar uitgelegd dat ik net van de kamer kwam na een twee uur durende sessie en eerst wilde eten en recupereren.
Afgesproken dat we elkaar wat later zouden opzoeken.
Heerlijk gegeten, samen met Cherry en Ella, die gelukkig ook weer terug is van een drie maanden durende onderbreking.
Hierna even een sigaretje en een gokje wagen, zonder succes overigens.
Sonia gaf aan dat ze met een gast naar de kamer gering en niet wist hoe lang dit zou gaan duren. Oké, ik zie het wel.
Er waren anders nog opties genoeg.
De stemming in de club zat er goed in. De dames dansten en zongen luidkeels mee op de tonen van hun bekende Roemeense liedjes.
Het was een gezellige boel. Het aantal beren bleef zo rond de 20 de gehele avond en de dames deden goede zaken.
Net toen ik dacht dat ik weer toe was aan een tweede ronde zag ik Sonia lopen en ze vroeg of ze bij me kon komen . Ik wenkte haar dat dit oké was. Samen op de bank liggen knuffelen en babbelen en naar de kamer.
Ook deze kamer was vol van sexuele energie. Heerlijk zoenen en fantastische sex mogen beleven.
Tussendoor kleine pauzes met een drankje en een sigaretje die zelfs nog erotisch waren. Twee uur lang geile sex en gesloopt.
Ondertussen hoorde ik weer veel gezang en gejuich. Het bleek dat Eugenia jarig was en haar uiteraard, vergezeld van een dikke zoen, van harte gefeliciteerd.
Het was inmiddels 01.30 uur en gezien het feit dat ik, voordat ik naar Venus kwam, in de ochtend en middag ook al behoorlijk actief was geweest, vertelde ik Sonia dat ik eigenlijk wel aanstalten wilde maken om huiswaarts te keren.
Huiswaarts komt in het vocabulair van Sonia niet voor. Er moest nog een kamer komen, al was het maar een half uurtje.
Na een sigaretje gerookt te hebben samen, trok ze me op één van de hoge krukken in de hoek naast de rookruimte.
Ik ging zitten en ze zetelde zich op mijn linkerbeen. Ze bereed mijn been als een geile puppy en raakte steeds meer opgewonden.
Ondertussen zocht haar hand mijn anaconda onder mijn badjas en begon hier al rijdend op mijn been mee te spelen .
Het was een bijzonder geile scène, maar mijn energie was echt op. Ik vertelde haar dat ik toch echt weg ging en dat ze maar moest wachten totdat ik terug was. Met een sip gezicht van haar kant afscheid genomen en om 02.30 huiswaarts gekeerd.
Het was weer fantastisch, gezellig en vooral geil deze avond in de club.
Ik ben er snel weer.
Tot de volgende.
mentholbear
18 februari 2024, 16:43
P.s. een trio is aan mij niet besteed. Ik ben geen likbeer.
Er zijn wel meer mogelijkheden, zoals zoenen, of dat de ander over de rest van je lichaam bekommert.
Voor mij heeft het ook weinig toegevoegde waarde. Tenzij ze lesbisch goed op elkaar ingespeeld zijn. Dat kan ik wel eens geil vinden.
Big30
18 februari 2024, 18:32
Nb het is echt niet verboden op berichten te reageren. Loopt het de spuigaten uit wordt het een ander verhaal. Nu aantal berichten weggehaald die niets toevoegen.
JonnyFontane
18 februari 2024, 21:55
Voor mij heeft het ook weinig toegevoegde waarde. Tenzij ze lesbisch goed op elkaar ingespeeld zijn. Dat kan ik wel eens geil vinden.
Het enigste wat jouw echt geil maakt is een goed gevuld buffet en een ruimte om te tukken...
mentholbear
18 februari 2024, 22:45
Tja, je hebt kwijlen en je hebt
;)
Bart
18 februari 2024, 23:37
In de strijd tegen het pannenkoeken zou echter een progressief tarief een uitstekend wapen zijn: eerste 30 min €60, tweede 30 min € 70, derde € 80 enz...
Het zou juist andersom moeten. Net als bij elk product. Naarmate je meer afneemt een scherpere prijs.
Dus alleen kwakje afleveren 80€. Een uur €130 en elk opvolgend uur € 100. Dan loont het om langer te blijven. De dames verdienen meer en er komen meer dames werken.
En dan hoeft niemand meer te klagen dat óf het service niveau te laag is óf er geen dames meer beschikbaar zijn.
Oh. Dan kunnen we nog klagen dat de dames een heel klein beetje met de inflatie mee gaan. Gelukkig kan dat dan nog wel.
Bart
18 februari 2024, 23:38
Het enigste wat jouw echt geil maakt is een goed gevuld buffet en een ruimte om te tukken...
Enigste ? Wat is er zo grappig dan? Ik snap het niet.
mentholbear
19 februari 2024, 01:02
Mentholbear staat bekend om zijn liefde voor de cock... ik bedoel kok en diens voederbakken in een SC ;)
En paar ijsberen vinden het leuk me te plagen dat ik randzaken als eten en een rustplekje in een SC belangrijk vind.
En voor die cock joke zie een oud verslagje https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49056-Theo-s-saunaclub-Wuppertal
Zo bekijk je het van de kant van menig ijsbeer. Maar de kant van sommige klapeksters is dat ze liever 2x een half uur maakt, want 2x 80 = €160 ipv je genoemde €130. Vooral in grote SC met veel buitenlandse bezoekers, zoals nabij een messe in Keulen of Frankfurt zitten veel van dat soort golddiggers.
Maar ook bij Freudenhaus een keer meegemaakt. Eenmaal op de kamer wilde ik een uur voor €80 ofzo, maar dame gaf aan een half uurtje te doen voor €50 :gruebel:
JonnyFontane
19 februari 2024, 06:46
Enigste ? Wat is er zo grappig dan? Ik snap het niet.
Is niet erg.....soms is sarcasme moeilijk te begrijpen....
ME262
20 februari 2024, 02:11
Vrijdag een bezoekje aan Venus gebracht. het was origineel de bedoeling om rond 12:00 ter plaatse te zijn maar een ongeval in de buurt van Arnhem zorgde voor een eerste vertraging en wat later nog een fikse file met enkel gele nummerplaten richting Duitsland voor een 2 de vertraging.
Eens bij Venus aan gekomen ook enkel gele nummer platen op een Duitse plaat na.
Eens binnen me mijn berenvel aangemeten nog een frisse douches nog een kleine ontbijt zo als altijdtijd goed en voldoende.
Dan de arena betreden even goede gezegt tegen een aantal dames en heren en al een eerste afspraak gemaakt met Sherry ik was in het verleden al enkele malen met deze dame op de kamer en ik moet bekennen deze is is ale een goede fles wijn deze wordt beter en beter ze mag al zeker tot de top dames gerekend worden op het gebied van service en looks,
zelf zoek goed dat ik later op de avond met haar een kamer heb gedeeld top meid gewoon.
tussendoor nog een kamer met Anka gemaakt en deze was ook weer van een hoog niveau.
Alle meiden waren in de loop van de dag zeker beschikbaar wel hier en daar wat pannenkoekenbakers maar je je heb altijd een beetje mensen die roet in het eten willen strooien.
overdag was de muziek op een een aangenaam geluid nieuwe s avond iets te hevig voor mij het was ook niet druk met bezoekers in de avond.
Al bij al een geslaagd bezoek rond 24:00 uur de tent verlaten en richting mijn hotel gereden.
Mooiejoke
25 februari 2024, 00:06
Ff kort berichtje voor met name de pannenkoekenhaters:
Vorige week vrijdag (start voorjaarsvakantie) en afgelopen woensdag hier geweest. De vrijdag duurde lang om er te komen. Veel vakantieverkeer. Daardoor moest ik pissen en dat wilde ik doen bij het laatste tankstation in Nederland. Waar het op de snelweg superdruk was, was het bij het tankstation dat nog meer. Drie rijen dik stonden de leaseauto’s te wachten om nog even wat liters benzine op kosten van de baas in de auto te gooien. En door het hele tankstation stond een rij mensen te wachten voor de plee. Dus maar doorgereden tot de eerste toiletmogelijkheid in Duitsland.
In Duitsland was er trouwens meteen geen file meer. Dit toont aan dat het afschaffen van de maximum snelheid het fileprobleem in Nederland op zal lossen.
Qua bezoek op beide dagen 1 heel belangrijk bijzonder iets: Alle mooie dames waren uitgebreid beschikbaar beide dagen. Geen gepannekoek bij Anka, Sara, Sherry, Ella en alle andere usual pannenkoek suspects. Dus ik had beide keren forse keuze stress. Afgelopen woensdag (of was het dinsdag, kan ook wel), kregen twee nieuwe meiden een rondleiding en deze twee dames meldden zich later in de bar. Bijna meteen werden ze meegenomen door heren die waarschijnlijk dol zijn op een primeur. Deze twee dames zagen er best aardig uit, maar tippen voor mij ook weer niet aan de uiterlijke normen die ik prefereer.
Maar het was dus goed kiezen voor de heren, die er beide keren ook voldoende waren. Je hoeft deze club op dit moment niet links te laten liggen ivm een beperkte dameskeuze, er is momenteel keus genoeg.
Zelf heb ik beide dagen een trio gedaan met Elly en Sherry. Beide keren naar volle tevredenheid een uur met de beide zusjes doorgebracht. Ook nog kennisgemaakt met Stella. Geen kamer mee gemaakt, maar ze wist wel een snaartje bij me te raken. Dus wellicht mag ze de volgende keer mijn lustsnaar in het echie vol raken.
We gaan het zien. Salut weer!
Patjax
25 februari 2024, 09:19
Mijn Cum Challenge Chronicles werden door W5 beloond met een vrijkaart (thx). Bedoeling was eigenlijk om deze op mijn tinnen P6 jubileum die samen zou vallen met mijn lustrum Venus te gebruiken. Eindelijk matchten de agenda’s van flyinglow en mij weer eens. Keuze viel op het pannenkoekhuisje. Ah w8, max 500 tekens, ff tellen. Nope, geen zin. Tsja behangrol zit er niet in. Dus…. Binnen bloedheet, bubbelbad had koorts (39.5), eten was lekker, Sherry was top en Ella de mooiste. Dank aan de club voor de sponsoring.
JonnyFontane
25 februari 2024, 11:22
Kort maar krachtig verslag.
Liefje
25 februari 2024, 11:58
Vrijdagmiddag richting Hamminkeln.
Op de parkeerplaats nagenoeg alleen maar gele kentekens.
Douchen , omkleden en koffie.
Bij de bar hartelijk begroet door Sonia en Emylia. Het spel kon beginnen. Wie van de dames zou mij op de kamer krijgen.
Ik wilde even acclimatiseren en koffiedrinken, dus voorlopig de dames verzocht wat pas op de plaats te maken.
Er waren veel dames aanwezig en ook een aantal nieuwe. Het aantal dames/heren was goed in balans.
De nieuwe dames waren erg vriendelijk en toegankelijk. Aangezien de nieuwe dames nog niet met foto op de AWL staan kan ik de namen nog niet uit elkaar houden, maar optisch zeer zeker de moeite waard.
Enfin, uiteindelijk wint Sonia het en met haar 2 uur op de kamer geweest. GFE en heerlijke sex met haar.
Hierna heerlijk gegeten en uitbuiken op het verhoogde gedeelte.
Zat te dubben welke dame ik zou aanspreken voor ronde twee. Met een van de nieuwe dames had ik veelvuldig oogcontact.
Net toen ik dacht ik ga haar aanspreken, verdween ze met een gast naar de kamer.
Gisel was ook aanwezig en had haar al een paar keer gesproken deze dag. Het is een gezellige en hele vriendelijke meid en het was al lang geleden dat ik met haar op de kamer was.
Ik dacht Gisel wordt het voor ronde twee.
Net toen ik op wilde staan om naar Gisel te gaan kwam Maya naar mij toe en dook boven op me. Ze vond dat ik zielig alleen zat en wilde mij wel gezelschap houden. Nou dat zielig zijn viel wel mee hoor. Gisel verdween naar de kamer met een gast zag ik uit mijn ooghoek en dacht, Maya is ook geen verkeerde keuze. Aanvankelijk plaagde ik haar door steeds te zeggen dat een kamer met haar er niet in zat.
Ze probeerde mij te zoenen , wat ook wel lukte maar ze wilde dat liever op de kamer voortzetten.
Uiteindelijk 2 uur met haar op de kamer doorgebracht. Fantastische sex met deze geile meid.
Ik heb haar nog een geile exotische massage gegeven , waarbij ze lag te kronkelen met haar hele lichaam en uiteraard van haar een body to body massage gekregen. Wat een heerlijk lichaam.
Inmiddels was het 02.00 uur en nog een drankje genomen, waarbij Sonia het nog probeerde mij te verleiden tot nog een kamer, maar voor mij was het goed na twee intensieve kamers.
Om 02.30 uur vertrokken met een zeer voldaan gevoel na een fantastische avond in de club.
Mij zien ze snel weer.
Tot de volgende.
bertje
26 februari 2024, 10:36
Net als Liefje vrijdag 23 februari weer eens afgereisd naar Venus. Afgelopen maanden vanwege mijn zelfgekozen winterslaap even niet bezocht. Kon lekker doorrijden op de snelwegen en draaide rond 13.15 het parkeerterrein op. Ik had al een lichte lunch op, dus na binnenkomst even aangevuld en een eerste scan van de aanwezige DVP’s. Dat viel al zeker niet tegen. Circa 12 waren al te spotten, met de verschillende toppertjes en allemaal beschikbaar om eens een lekkere kamer mee te maken zo leek het. Op mijn lijstje stond een hernieuwde “kennismaking” met Ella, dus die maar meteen aangesproken. Moest nog even de lunch verwerken en wat nicotine tot zich nemen, maar was daarna voor Bertje beschikbaar. Omdat Tuk niet bezet was voor een massage, me door haar eerst maar eens goed laten kneden. Geweldige massages geeft die toch.
Herboren kon ik daarna meteen de strijd aan gaan met Ella. Die is genoeg beschreven op dit forum en het was weer een heerlijke GFE.
Nu ik wat eiwitten kwijt was geraakt tijd om het lichaam weer even te laten recupereren. Sauna rondje gedaan en wat gerelaxt op een bank en wat gekletst met een Germaanse beer.
Na een uur rust gaf mijn lichaam signalen dat de tweede ronde wel gewenst was. Daarvoor één van mijn andere favorieten Eugenia kozen. Als altijd was die ook goed voor heerlijk ontspannen kamer met mooie ontlading.
Daarna de binnen jacuzzi opgezocht, maar die was naar mijn smaak iets te koud, dus na 5 minuten voor gezien gehouden. Inmiddels 3 NL beren ontmoet die voor het eerst in Venus waren. Leuk mee gekletst en wat ervaringen uitgewisseld. Ze maakten er een weekend tour van met overnachting in de buurt en de volgende dag naar Antwerpen en het weekend aftoppen in Le Grand. Één was de BOB, de de anderen konden van een heerlijk biertje genieten (naast de dames).
Ook de buiten boel nog even bekeken en de uitbreiding aan de zijkant ziet er veelbelovend uit. Goed om te zien dat ze (blijven) investeren in de voorzieningen.
Na een heerlijke hebben gegeten werk t tegen 20.00 voor mij tijd voor mijn slotakkoord. Hiervoor heb ik Rebekka gekozen. Heb daar ook vaker kamers, dus conform verwachtingen een heerlijke solide kamer gang. De kamer zelf was nogal donker, dus bij binnenkomst zei ze: welcome to hell, but I will make it heaven.
Rond 21.30 als tevreden mens Venus weer verlaten voor de way back home.
Eindconclusie:
- Heerlijke dag met 3 uitstekende kamers (met Ella, Eugenia en Rebekka)
- Gedurende de dag ruim voldoende DVP’so beschikbaar (ook de “publieksfavorieten”)
- Goed om te constateren dat de club investeert in de voorzieningen.
Allen
4 maart 2024, 11:37
Afgelopen weken tot 3 maal toe (1x per week) naar deze club geweest. Omdat de club netjes is en niet al te ver uit de route ligt kan ik er makkelijker een paar uurtjes naar toe. Daarvoor is de club ook prime geschikt... drankje, beetje rondkijken, meisje scoren, uurtje kameren en dan al dan niet nog hapje eten en naar huis.
Cataleya gescoord toen er blijkbaar een pannenkoeker had afgezegd. Op de kamer bij daglicht viel me haar gezicht meteen tegen, ook slecht en geel gebit, maar oké. Na wat geklets begon ze me te TZ, niet slecht, maar voor een niet roker nogal onsmakelijk, met een smaak van gemengde rook, sperma en beetje menthol leek het meer op een rioolput. Afijn blazen deed ze goed, maar niet ingegaan op upselling, zelfde bij neuken, nogal krap, en ook geen gebruik gemaakt van verdere upselling. Neen, voor mij geen herhaling, dus geen concurrentie voor de pannenkoekers.
Anka had ik al eens eerder gescoord is een erg lieve meid, hooguit beetje te profi maar zeker voor herhaling vatbaar.
Sabina erg geil, zowel in voorkomen als op de kamer, leuk speelgoed zou ik zeggen, heerlijk orgasme in missio, na erg geile blowjob.
Club is oké, beetje saai, maar voor paar uurtjes tussen de bedrijven door prima ��
toppertje911
4 maart 2024, 12:47
“Wat geklets begon ze me te TZ, niet slecht, maar voor een niet roker nogal onsmakelijk, met een smaak van gemengde rook, sperma en beetje menthol leek het meer op een rioolput.” :eek::angst:
schoolmeester
4 maart 2024, 13:35
Upselling is bij de meeste dames op kamer helaas gewoonte geworden bij Venus.
Willem2
4 maart 2024, 13:42
Bericht verplaatst uit damestopic.
Het is het bewust schaden van de desbetreffende dame en club terwijl schoolmeester helemaal niet met deze dame geweest is en ook al tijden niet meer in Venus geweest is.
schoolmeester
4 maart 2024, 14:21
Willem2 heeft weer een slechte maandag....
WANDELAAR5
4 maart 2024, 14:29
Cataleya gescoord toen er blijkbaar een pannenkoeker had afgezegd. Op de kamer bij daglicht viel me haar gezicht meteen tegen, ook slecht en geel gebit, maar oké. Na wat geklets begon ze me te TZ, niet slecht, maar voor een niet roker nogal onsmakelijk, met een smaak van gemengde rook, sperma en beetje menthol leek het meer op een rioolput.
Tip voor een volgende keer: er staat mondwater in Venus bij de wastafel bij de douche. Vraag een dame daar even te spoelen als ze onverhoopt niet helemaal fris genoeg naar jouw zin is in haar mond. Ik weet zeker dat de dames gemiddeld meer moeite doen om fris voor de dag te komen dan de gemiddelde ijsbeer, maar er kan natuurlijk incidenteel wat mis gaan. Zeker bij Cateleya is dit een grote uitzondering.
Tjeppah
4 maart 2024, 15:38
Hier laatst bij geen enkele kamer deze vraag gehad. Club en kamers zijn me prima bevallen veel beter dan een jaar of 5 geleden. Ik ga zeker binnen een aantal maanden weer een bezoekje brengen
Manus
4 maart 2024, 16:12
Kom hier vanaf 2021een keer of 10a15 per jaar en heb tot nu toe van upseling geen last van gehad.
Ronald11
4 maart 2024, 18:38
Ik heb hier ook nooit mee te maken gehad bij Venus.
Liefje
4 maart 2024, 20:26
Ik kom hier heeeeeeeeel regelmatig en heb nog nooit met upselling te maken gehad.
Ik snap niet waar dit vandaan komt..
Ascari
4 maart 2024, 22:47
Ik kom hier heeeeeeeeel regelmatig en heb nog nooit met upselling te maken gehad.
Ik snap niet waar dit vandaan komt..
Waarschijnlijk proberen sommige dames dit niet bij de vaste klanten maar wel bij nieuwelingen. Heb dit zo ervaren in dcdngww.
Tjeppah
4 maart 2024, 22:54
Waarschijnlijk proberen sommige dames dit niet bij de vaste klanten maar wel bij nieuwelingen. Heb dit zo ervaren in dcdngww.
In die andere club heb ik het wel meegemaakt maar in Venus niet terwijl het toch ook al ongeveer vijf jaar geleden was voor de laatste keer, een paar maanden terug, dat ik er was. Ik heb dat ook gewoon tegen de meiden zijn. Dus er zal een andere reden moeten zijn wanneer ijsberen van dit gedrag last krijgen.
mentholbear
5 maart 2024, 02:16
Kan aan van alles liggen. Soms hebben ze misschien het gevoel dat een ijsbeer er nieuw is.
Soms kan het zijn dat een dame iets liever niet doet met iemand en dat probeert af te wenden als extra.
Maar bij regelmatige bezoekers durven ze het meestal niet zo gauw te doen om trammelant te voorkomen.
mentholbear
6 maart 2024, 14:43
Hoi Bassie69, ik probeer je een Prive Bericht te sturen, maar dat lukt niet omdat je die optie misschien hebt uitgezet.
Als je alsnog wat info wilt ontvangen, laat hier dan even als je die optie hebt aangezet. Volgens mij kun je als nieuw lid zelf nog geen pb versturen.
Bassie69
6 maart 2024, 16:26
Hoi Bassie69, ik probeer je een Prive Bericht te sturen, maar dat lukt niet omdat je die optie misschien hebt uitgezet.
Als je alsnog wat info wilt ontvangen, laat hier dan even als je die optie hebt aangezet. Volgens mij kun je als nieuw lid zelf nog geen pb versturen.
Heb ff gekeken, maar moet minimaal 5 posts hebben gedaan voordat functies zoals privéberichten geactiveerd worden voor mij als new member :-(
Volgens mij kun je als nieuw lid zelf nog geen pb versturen.
Als nieuwe lid kun je ook niet ontvangen. Dacht dat dit vanzelf gaat na 5 berichten.
mentholbear
6 maart 2024, 20:53
Nou, gauw nog een paar berichtjes schrijven. Misschien over je bezoek aan Venus en je tijd met Anka.
sweetcat
9 maart 2024, 21:19
Afgelopen vrijdag op Vrouwendag en Pannenkoekdag een bezoek gebracht aan Venus in Hamminkeln. Met mijn favoriete dames heb ik er een relaxte dag van gemaakt. Ik ben met de dames zelfs even voor het eerst in 2024 in de tuin geweest. Het zonnetje scheen lekker. Uit de wind was het een tijdje prima te doen buiten. De nieuwe tuin is nog niet helemaal klaar overigens. Er zijn een paar fraaie en leuke nieuwe dames bijgekomen zoals bijvoorbeeld Emma. Ik hoop dat de nieuwe dames blijven. Het grotere aantal dames geeft een leukere sfeer in de club omdat er nu steeds dames vrij zijn in de bar. De nieuwe dames geven meer dynamiek. Er komen nog meer dames volgende week. Ik heb vrijdag vernomen dat Oana samen met haar zus Sofia terugkeert. Een mooi vooruitzicht. Nu er meer dames zijn wordt er geprobeerd om in de weekenden dames te laten beginnen om achtereenvolgens 11.00 uur, 13.00 uur en 15.00 uur zodat de vroege starters voor middernacht naar huis kunnen. Een mooi initiatief.
sam1011
10 maart 2024, 13:44
vrijdag in venus beland was leuk niet te druk zag een dame rood haar volledige rug tattoo ,was hele tijd bezet weet iemand wie zij is ?
sam1011
10 maart 2024, 14:57
nou wel volle borsten maar hangen en zie op de site hana is 20 jaar nou deze dame is echt geen 20 meer deze dame had volledige rug tattoo en rood roze haar
cootje
10 maart 2024, 15:33
Volle borsten klopt en dat hebben ze niet allen daar. Mijn mening en smaak behoren wel tot de top.
sweetcat
10 maart 2024, 15:44
De dame met de grote rugtattoo is beslist Hana. De opgegeven leeftijden op de site zijn structureel te laag. Daar kun je in vele gevallen gerust een aantal jaar bij optellen. Meestal betreft het de leeftijd die de dames hadden bij hun start in de club.
Gielle012
11 maart 2024, 02:02
Dat zeil... Altijd een ding.
Het lijkt wel oud limburgsch asperge steken.
Melissa als eerste asperge koniging. Na binnenkomst gezien dat er ongeveer 12 dames waren. Melissa is leuk, kan er goed mee lachen en nog fijner mee over het plastic rollen. Paar minuten later daadwerkelijk op de 'grote' kamer aan het einde van de gang. Lekker half uurtje gehad.
Snel daarna de sauna in, buiten bubbels zijn weer beschikbaar. Kleine bad zou koud moeten zijn, was hooguit lauw. Dan maar onder de buiten douche. Uitrusten op de bank.
Stella Artois moet je toch een beetje gek voor zijn om dat te drinken. Ik ben niet snel verliefd, en nu ook zeker niet, maar was wel lekker. Ze kwam bij me zitten, maar ik was net in de sauna geweest. De avond was rustig qua beren, dus kon rustig de tijd nemen. Weinig pannenkoeken, hooguit poffertjes. Na de tijd gekregen te hebben met Stella naar de kamer, haar rustig gemasseerd, rond schouderbladen en bekken alles vast... Dat neukt natuurlijk minder soepel. (Wel handig dat zeil, geen olie in het matras.) Zij mij daarna blazen, tijdje 3x23 gedaan, toen we uitgerekend waren de veerkracht van de matrassen uitgetest. Helemaal goed, geweldig genoten.
Terwijl ik me in de sauna aan het afvragen was hoe een einde aan de avond te draaien kwamen er 4, vier (!), dames totaal naakt - op zondag is men in party outfit - de sauna in. 1tje had honing bij zich en begon zich daarmee in te smeren. En allemaal de doekjes bij zich. Grappend dat ze wel mn hele huis konden stukken met de hoeveelheid makeup... Uitgelegd dat ik het zonder mooier vindt, en ze met elk doekje geiler vondt. Leuk einde aan een zondag avondje tortellini (vast mensen die dit moeten opzoeken)
Ciao en de ballen.
cootje
12 maart 2024, 17:04
hi,
wie legt me dat uit ?
Er is volgens girls lijst nu een : Sofia en Sophia .
Lekker handig.
Een met foto ander niet
Een cup A de ander C
Alle twee 23 jaar
Op foto lekker ding en kontje.
Willem2
12 maart 2024, 17:33
1tje met tieten en 1tje zonder. Lijkt me niet zo lastig. De laatste is voor Eddy_V die houdt van dames waar je niet zo goed weet wat de voor of achterkant is :rolleyes:
Tjeppah
12 maart 2024, 17:48
hi,
wie legt me dat uit ?
Lekker handig.
Een met foto ander niet
Een cup A de ander C
Alle twee 23 jaar
Voor en na de operatie. ;) Toen gelijk haar naam minimaal aangepast. :biggrin:
Giodude
12 maart 2024, 18:02
hi,
wie legt me dat uit ?
Lekker handig.
Een met foto ander niet
Een cup A de ander C
Alle twee 23 jaar
Sofia met foto is het jonger zusje van Oana en lange tijd afwezig geweest.
Sophia is een Duitse dame die ook in Babylon heeft gewerkt.
cootje
12 maart 2024, 18:32
En met wie zou je het liefste een uurtje je vermaken ? gaarne advies.
Tjeppah
12 maart 2024, 18:39
Blijft altijd persoonlijke smaak. Wat de ene lekker vind kan voor een ander weer niks zijn. De ene houd bijvoorbeeld van GFE en de ander van PSE.
Eddy_V
12 maart 2024, 20:38
De laatste is voor Eddy_V die houdt van dames waar je niet zo goed weet wat de voor of achterkant is :rolleyes:
Nou ja zeg…!!
Als een dolk in m’n rug en dat op de dag van m’n 11 jarige ijsberenforum jubileum :cool:
Kan ik gelijk een misverstand uit de wereld helpen: ik ben juist zeer geïnteresseerd in mooie damesbillen en zie dus heel goed wat de voor- en achterkant is.
JonnyFontane heeft recent kennis gemaakt met verloofde en kan getuigen van de prachtige ronde vormen van haar billen (keurig gekleed in jeans welteverstaan) en met de voorkant is ook helemaal niets mis :biggrin:
sam1011
13 maart 2024, 14:30
kan iemand me wat uitleggen je betaalt 60 euro entree maar wat zit daar nou in? als wil eten moet je via ala carte bestellen en daar moet je gewoon voor betalen .
Tjeppah
13 maart 2024, 14:36
Dan heb je eten inclusief, zoals luch als diner met bijv een pizza of snitzel. Alleen als je duurder warm eten wilt zoals biefstuk dan moet je volgens mij 9 euro bijbetalen. Sauna, zwembad en whirlpool zitten natuurlijk ook bij de prijs inbegrepen.
gijsyo
13 maart 2024, 14:45
Tot 14 is er een ontbijt / lunch buffet dat bij de prijsinbegrepen is. De keren dat iker was stond het er rond 15u nog voor
het opscheppen. Vanaf 14u kun je eten bestellen bij de bar. In de entreeprijs zit 9 euro krediet. Bestel je een duurdere
maaltijd dan betaal je de meerprijs bij. Maar voor 9 euro heb je ook een simpele maaltijd zonder bijbetalen.
WANDELAAR5
13 maart 2024, 16:34
En frisdrank is ook inbegrepen. Alcoholische drankjes moet je betalen. Dus als je een diner neemt voor €9 en geen alcohol drinkt, dan is bij die €60 alles inbegrepen behalve massage en tijd met de dames.
Johnsonxxx
13 maart 2024, 19:03
En frisdrank is ook inbegrepen. Alcoholische drankjes moet je betalen. Dus als je een diner neemt voor €9 en geen alcohol drinkt, dan is bij die €60 alles inbegrepen behalve massage en tijd met de dames.
Alcohol vrij bier moet ook worden betaald!
DENTEKKER
13 maart 2024, 20:33
hi,
wie legt me dat uit ?
Lekker handig.
Een met foto ander niet
Een cup A de ander C
Alle twee 23 jaar
En dan heb je ook nog Sonia
mentholbear
13 maart 2024, 21:57
Koffie en thee is volgens mij ook inbegrepen. En natuurlijk het gebruik van wellness. Ook hebben ze er een föhn en mondwater, naast de badjas en handdoeken om je na het douchen weer af te drogen.
Eerder deze maand Duitse Sophia ontmoet. Ze zat naast me aan de bar en haar mooie roomblanke huid viel meteen op. Haar goede figuur zat verpakt in een zwart strak broekje (het was woensdag, lingeriedag) en haar B/C cup in een wit topje. Ze heeft half lang donkerblond haar met wat kleurverschil door uitgroei van wat ooit blond was. Een wat klassieke neus viel ook op. Ze nodigde me uit voor een kamer maar ik was nog niet bekomen van een Ella/Hana trio. Ook een aanrader maar volgende keer ga ik voor alleen Ella. Het verschil in beleving nadat Hana van me afging en Ella op me kwam zitten was wel heel erg voelbaar. Wat een zalig k..je heeft Ella. Terug naar Sophia. Uiteindelijk gevallen voor haar mooie blanke huid en een verdieping lager de kino in gegaan. Ik ging al naar links naar het grote deel maar ze wilde op het matras dat haaks op de muur staat. Okay dan, wat meer zicht op de trap en de dames die op hun geld staan te wachten. Sophia heeft een fijne set borsten en een mooie doos en ik heb een prima half uurtje gehad. Toch zal ze me niet snel weer verleiden. Dit kwam met name door de gebruiksaanwijzing die ze gaf voor en tijdens de sessie ‘pas op mijn borsten zijn gevoelig’ vooraf en haar lichaam draaien tijdens het likken zodat je er net niet comfortabel bij kunt. Ook iets te veel nep kreunen. Volgende keer gast mijn zakgeld weer naar Ella, Sherry en Anka. Alhoewel ik nu ook erg nieuwsgierig ben naar Sofia. En nog even over Hana, prima meid, mooie borsten en idd grote tattoo op haar rug. Maar dat kleine kontje van Ella en haar mooie lipjes en strakke ‘innerlijk’ (en haar lange zwarte lokken) sluiten naadloos aan op mijn wishlist.
Jester
14 maart 2024, 11:19
Maar dat kleine kontje van Ella en haar mooie lipjes en strakke ‘innerlijk’ (en haar lange zwarte lokken) sluiten naadloos aan op mijn wishlist.
Wat een man! Uiteindelijk draait het toch om het innerlijk van een dame :biggrin:
donkeywonkey
14 maart 2024, 19:32
Deze week sinds enige tijd weer eens op bezoek geweest bij SC Venus. Rond twaalven de parkeerplaats opgedraaid, er stonden nog maar 2 auto's, dus dat zou een rustig begin worden in de club. Na het betalen en ontvangen van de badjas en sleutel, eerst even lekker gedoucht. Het is maar detail maar ik vind een flinke straal water en het zelf kunnen regelen van de temperatuur erg prettig. Dat je dan met regelmaat wel de knop in moet drukken is wat jammer maar zeker geen probleem. Fris en fruitig eerst maar eens de lunch genuttigd, deze keer lag er roerei met ham erdoor. Verder de gebruikelijke zaken, welke ik altijd meer dan prima vind om daar de middag op te teren.
Na het poetsen van de tandjes werd het hoog tijd om eens in de barruimte te koekeloeren welke dames er zouden zijn. Deze dag voornamelijk dames van de oude garde gezien, terwijl er heel wat nieuwe dames op de lijst staan, waarbij wel Sofia weer terug was gekeerd na langere tijd. In het begin van de middag was het plots echt druk met ijsberen, geen idee waar ze ineens vandaan kwamen, maar rond vijven was de drukte ook weer snel voorbij en zoals op een gebruikelijke doordeweekse dag in Venus.
Zelf deze dag met Anka, Oana en Sofia prettige tijden beleefd. Details houdt ik verder voor mezelf maar ik mag deze dames graag.
In het begin van de avond een lekker bordje pasta verorberd, en nog even buiten gekeken naar de stand van zaken, maar op het eerste oog lijkt daar weinig te zijn veranderd de afgelopen maanden, bijvoorbeeld aan de nieuwe rookruimte die nog altijd niet in gebruik is genomen.
Na dit prettige bezoek zal het niet weer zo lang duren eer ik weer eens hier op zal duiken.
:freu:
Tjeppah
14 maart 2024, 20:36
Verslag van mijn bezoek van 22 februari
Aangekomen bij deze club en de parkeerplaats was nog leeg. Bij aankomst gaf ik aan dat het lang geleden was dat ik hier geweest was. Ik schat toch al zeker 5 jaar terug. De man aan de receptie nam even de moeite om me de lockers te laten zien en te wijzen waar het restaurant en de clubruimte. Nadat ik 5 jaar terug een slechte ervaring hier had gehad zou nu mijn saunaclub erg fijn verlopen. Niet dat ik voorheen slechte ervaringen met de meisjes had gehad maar ze waren toen gewoon allemaal niet beschikbaar. Op deze dag was de keuze royaal en de beschikbaarheid zou nauwelijks een probleem worden.
Omdat ik dit in het begin niet wist besloot ik na een douche het ontbijt maar over te slaan en gelijk te kijken welke dames er waren. Twee dames waren er klaar voor. Om niet weer tegen een disceptie aan te lopen gelijk een kamer met Anka gemaakt. Ik zou ze nog minderjarig inschatten maar ze zei 31 jaar te zijn en heeft hele mooie natuurlijke borsten. Een prima sessie met haar gemaakt.
Daarna nog goede kamers gemaakt met Sara,Ella,Sabina,Diana gemaakt. De ene kamer nog beter dan de andere.
Toen ik de eerste kamer met Anka maakte kon ik niet geloven wat ik zag, zwart bouwzeil over de matras om deze te beschermen. Anka kon de verbazing van mijn gezicht aflezen en moest lachen :biggrin: . Ze stelde me gerust en zei dat ik er aan gewend zou raken.
Ik kreeg het gevoel in een foute tiroler seksfilm terecht gekomen te zijn. Seks op een hooizolder met een mooi jong tiroler meisje met een verschrikkelijk mooi klein kontje en heerlijke borsten.
Ik loop toch al wat jaren mee in het bezoeken van SC's maar dit had ik nog nooit eerder meegemaakt. Volgens de broer van de eigenaar die ik nog sprak toen ik weg wilde gaan waren er al matrassen met een plastic cover , zoals je die op veel
plaatsen ziet, besteld maar hij had geen idee wanneer deze binnen zouden komen.
Ik heb een erg fijne dag gehad met mooie jonge meiden met degelijke goede service naar de kamer geweest. Nog een ander vriendelijke ijsbeer Explo ontmoet.
Dit is voor mij de club, ondanks dat het qua dvp's een tamelijk kleine club is, met de meeste dvp's met heerlijke strakke kontjes. Zoveel mooie kleine strakke kontjes heb ik nog niet eerder in een club gezien. Voor mij is Miriam de mooiste vrouw in deze club en heeft ze ook het allermooiste kontje van de club. Ik heb er deze keer niet mee gekamerd maar dat ga ik de volgende keer zeker doen.
Het bestellen van het avond eten aan de bar was ook nieuw voor mij maar ik snap de reden hierachter eigenlijk wel. Zo verspillen
ze geen voedsel en blijft de hoeveelheid ook beperkt doordat iedere ijsbeer maar 1 keer een bordje met avondeten heeft. De lunch is wel onbeperkt. De eigenaar zou moeten overwegen de naam van de club te veranderen in De Tiroler Kontjes
WANDELAAR5
14 maart 2024, 22:47
Voor mij is Miriam de mooiste vrouw in deze club en heeft ze ook het allermooiste kontje van de club.
Miriam? Bedoel je Marianna?
Tjeppah
14 maart 2024, 23:08
Marianna is volgens de foto's brildragend en dat is zij niet. Volgens mij was ze toen nieuw in deze club. Ik zie ze ook niet op de website. Het zou kunnen dat ik me vergis in de naam maar de haardracht was als Mirela
WANDELAAR5
15 maart 2024, 00:54
Marianna draagt ook heel vaak geen bril. Het zou ook nog de nieuwe Maria kunnen zijn die je bedoelt. Die is wel nieuw, Marianna niet.
Tjeppah
15 maart 2024, 00:55
Of toch gewoon een Miriam die ondertussen alweer weg is. Ik zal het mysterie ontmaskeren wanneer ik er weer naar toe ga.
edwinhotel
17 maart 2024, 01:19
Toch ff een pitstop gemaakt vanavond en de parking vol maar binnen niet te zien een beer of 12 en later wat meer. Een lange tijd de kat uit de boom gekeken omdat Sabina er niet was. Uiteindelijk gekozen voor Sofia en samen met Vanessa een trio gedaan en al snel het half uur verlengd naar uur. Schnitzel gegeten en door. Morgen Penelope ik ben benieuwd
degoof
17 maart 2024, 19:01
De afgelopen weken weer verschillende keren een bezoek gebracht aan Venus. Na een paar bezoeken aan andere clubs kan ik alleen maar zeggen dat Venus toch nog altijd mijn favoriete club is. In alles voldoet Venus voor mij in wat ik zoek tijdens mijn bezoek.
De sfeer is goed, het personeel is vriendelijk, de club is schoon en mooi, heeft alles wat het moet hebben, het eten is lekker en misschien wel het allerbelangrijkste de dames zijn TOP. Inderdaad TOP met hoofdletters. De afgelopen weken zijn er behoorlijk wat nieuwe dames bijgekomen, daarmee denk ik wel te kunnen zeggen dat er voor ieder wat wils is. De afgelopen weken waren er ook altijd voldoende dames beschikbaar.
Ik kijk in ieder geval alweer uit naar mijn volgende bezoek.
gijsyo
17 maart 2024, 20:53
Wat is de aanrijdroute vanaf de A3 trouwens weird. Waar ik linksaf naar Venus wilde was er geen doorgang. Ben maar richting het station gereden waar ik op de parkeerplaats gekeerd ben. Weet iemand iets handigers misschien?
Liefje
17 maart 2024, 20:57
Wat is de aanrijdroute vanaf de A3 trouwens weird. Waar ik linksaf naar Venus wilde was er geen doorgang. Ben maar richting het station gereden waar ik op de parkeerplaats gekeerd ben. Weet iemand iets handigers misschien?
Als je van de A3 komt dan neem je de afslag linksaf bij de stoplichten bij de Aldi, dan 1e weg rechts en doorrijden, dan kom je bij de achterkant van Venus.
Gielle012
18 maart 2024, 21:28
Venus by Saturday night.
Nog niet op.een zaterdag avond te Haminkelen geweest, dus tijd om eens te kijken. Zeker omdat ik wegens beperkt succes in Moers en Gogh op vrijdagavond ik nog genoeg noten op mn zang had.
Bij aankomst volle parking, wagen net ergens kwijt gekund. Bij binnenkomst een berevel ontvangen, welke ik beter had kunnen wisselen, het was zo een fleece exemplaar. Behoorlijke drukte in de kleedkamer. Voor het eerst een keer een onder locker.
Binnen ook al wat drukker, al vraag ik me af of er daadwerkelijk meer wordt gekamerd dan op een wat rustigere avond. Helemaal omdat er behoorlijk wat setjes mannen zitten, die gaan mogelijk wat minder hard dan wanneer ze zelfstandig langs komen. De banken op de verhoging waren vol. Desondanks nog 8 dames aanwezig live en 7 bezet.
Aangezien het lente is weer veel nieuw schoon. 15 dames is voor Venus goed, vanuit de sauna zie je af en toe een paal dansje, dat maakt deze club voor mij meer een avond locatie.
Komt er opeens een leuk ding langs gedarteld, aan het gefluit te horen een grootborstje. Alexandra heet ze, half Oekraïense half weet ik niet meer, die had wel zin in een sessie. Nau ik ook wel. Wat een feestje. Staand wat zoeken, ik stond nog of werd prompt tot aan mn ballen gepepen. Spugen voor de geiligeid en even met de hand. Of ik wil liggen, ja hoor, de paaseieren kwamen ook goed aan bod. Met een soepele mond beweging werd het condoom om gedaan. Die zit er op. Daarna op een geil ritme tot een orgasme gereden. Of ik haar straks nog een keer wilde doen, want ze vond het wel leuk... Moest ik over nadenken, maar wel groot herhalings gevaar.
Tijd voor de sauna. Daar had iemand net een bak water over de warmte unit gegooid. Kon amper.mn ogen open houden en ademen moest even via mn handen. Verder heel relaxt zo warm. Koud af douchen, nog eens koud af douchen en naar buiten in handdoekje. Het stoom kwam van mn lijf.
Rustig rond gekeken, en er zijn verschillende leuke dames. Melissa al vaker kennis mee gemaakt, maar ook een aantal helemaal nieuwe. Vanuit de draaistoelen e.e.a. rustig bekeken, ideale hoogte als dames aan de bar wat bestellen. Komt Alexandra op de andere stoel ernaast zitten. Dus tijd om de knoop door te hakken, nog een rondje, of hopen dat ze een andere keer er nog eens is. En waarom zou je niet 2x met dezelfde chick.
En ja hoor, nog een rondje. Beide naar de kamer huppelend, kleine kamer. Zin in, al zoenend op bed geploft. Haar een likje gegeven waar ze ogenschijnlijk van genoot. Rollen omgedraaid en daarna nog tijdje sommetjes gemaakt (=69). Tijd voor standje 1), zij op zij liggend ik als een T er tegenaan, mooi. Daarna 2) zij liggend en ik op de hurken en door naar 3) normal en 4) cow girl en terug naar 5) een missionaris variant. Even moe gestreden, bezweet elkaar beetje gestreeld. Zin om doggy te doen. Het werd soort van staand, en wat doet die geile donder ze doet haar armen naar achteren als een soort van hangbrug knallend gekomen, vast een naam voor maar nog niet gevonden. Wat ontzettend geil!
Maar dan, toch een mini deceptie, ze gaat een pijpje roken... gvd een drug dame, maar misschien ben ik naïef, hoe filter je die er uit? Roken doen de meeste wel. Ze zegt dat we 1,5h bezig waren, kon via mobiel laten zien dat het nog geen 55min was. Maar ik heb gewoon geen zin in dat soort gesprekken in je "post nut clarity". Netjes de genoten tijd betaald geen gedoe verder, maar je moet blijkbaar scherp blijven.
Terug in de sfeer van de club nog een sauna rondje en naar het vrouwelijk schoon gekeken en besloten dat het mooi geweest was. De A3 huiswaarts, mooie avond met een klein randje, toch maar bij 1x dezelfde dame houden?
Liefje
19 maart 2024, 22:26
De weersvoorspelling voor vandaag zag er goed uit, dus de motor van stal gehaald en richting Hamminkeln.
Kwam om 12.00 uur aan en al aardig wat auto’s op de parkeerplaats.
Eerst even douchen en koffie.
Werd bij de receptie direct al met een zoen begroet door Sonia, die gelijk met mij aankwam.
Nog niet alle dames waren present maar tegen 13.00 uur kwamen de meeste dames binnen.
Voor een dinsdag waren er 20 dames. Sodeju……keuzestress.
Eerst maar even rustig koffie en even acclimatiseren. Ik blijf het toch fantastisch vinden in deze club zoveel mooie vrouwen er rondlopen.
Aangezien het weer het toeliet waren er weer veel dames buiten te vinden voor een rokertje en een praatje. Het was erg gezellig.
Alle dames waren zeer goed gestemd en hadden tijd voor een praatje en een lolletje. Het was duidelijk dat het voorjaar in aantocht was.
Enfin, back to business. Ik was bij binnenkomst al begroet door Maria en ze hield me voortdurend in de gaten. Ik ga de laatste tijd geregeld met Maria naar de kamer en dat bevalt me zeer goed.
Toen ik eraan toe was Maria benaderd en haar verzocht de sleutel te halen.
Eerst het landbouwzeil eraf en toen kon het feest beginnen. En een feest werd het. Wat een lieve meid is dit toch. Fantastische sex met haar gehad, echt GFE. Samen hebben we de engelen horen zingen tijdens de 1 uur durende kamergang. Het was weer geweldig.
Hierna gezellig gesproken met diverse mij bekende Nederlandse beren buiten in het zonnetje.
Aangezien ik met de motor was wilde ik voor donker thuis zijn en zodoende tegen 17.00 uur weer vertrokken voor een heerlijke motorrit richting huis.
Het was een leuk uitstapje vandaag.
Komend weekend ben ik er weer maar dan met de auto, zodat ik wat langer kan blijven.
Tot de volgende.
Palmaz
20 maart 2024, 17:39
Vraagje aan de stamgasten. Volgende dinsdag zijn de meeste dames nog present? Of start de paasuittocht al vanaf/ na dit WE! Dank voor de info.
Tjeppah
20 maart 2024, 19:10
Vraagje aan de stamgasten. Volgende dinsdag zijn de meeste dames nog present? Of start de paasuittocht al vanaf/ na dit WE! Dank voor de info.
Even de awl op hun website bekijken
ME262
20 maart 2024, 20:26
paasuittocht zal pas later zijn Roe paasen is maar de eerste week van mei en dit zal normaal een lage bezetting geven ganse maand mei
Orthodox Pasen
Datum: zondag 5 en maandag 6 mei 2024
Land / gebied: Oost-Europa
irongiant
20 maart 2024, 21:46
vandaag is de meteorologische lente begonnen, tijd om weer wat Venus hindes te gaan volspuiten voordat het pasen is!
mentholbear
20 maart 2024, 21:51
Op https://saunaclubgirls.6profis.de/ is te zien dat er vandaag 17 dames aanwezig zijn. Niet verkeerd voor een relatief kleine club.
Gisteren waren het er 20. En zonder een zee aan badjassen waren de dames prima boekbaar. Ook toppers als Anka en zelfs een kamer met pannenkoekster Cataleya wist ik te scoren.
sam1011
21 maart 2024, 12:30
gisteren in de avond hier beland was was rustig , ben naar de dame met de grote rug tattoo gestapt hana heet ze wat zal ik zeggen begon gelijk al dit kan en heb je grote pik kan ook niet begon gewoon spontaan te lachen en heb bedankt . LOL
mentholbear
21 maart 2024, 14:04
Daar had je dan net 1 van de fraaie dames, maar bekend om d'r mindere service.
mentholbear
22 maart 2024, 14:51
DESILLUSIE
Op de 19e van de 3e vertrok ik na lange tijd weer eens naar Hamminkeln. Gewapend met een vrijkaartje en een lekker zonnetje in het vooruitzicht kon m'n dag niet meer stuk.
Nog even voordelig tanken bij de Shell om de hoek en iets na elven de parking van Venus opgedraaid, waar al enkele wagens stonden.
Bij binnenkomst gelijk maar even informeren of Ella aanwezig zou zijn. En jawel, sterker nog, ze was zelfs al binnen! Meestal was deze mede luiaard er pas rond 13 uur. Vol met vreugde als ik was ruilde ik gauw 60 euro om om voor een sneeuwwitte badjas en een sleuteltje.
Tijdens het omkleden overwoog ik m'n portmonnee in de klene kluisjes te stoppen, tot ik ineens dacht ho ho, stop the presses... Ik had toch een vrijkaartje? Crap, door de blije vooruitzicht op een samenzijn met Ella helemaal vergeten te verzilveren. Dat komt me slecht uit, want ik heb het sinds de laatste tijd best druk. Alleen maandag lukt nog wat makkelijk om een dagje te gaan relaxen. Argh...
M'n entree was al in de kassa verwerkt en ruilen met een andere bezoeker voor 60 euro gaat niet, aangezien ie dan geen eten erbij heeft.
Enfin, die domper voor Dagobear kon m'n goeie bui niet verstoren en gauw ging ik me opfrissen en omkleden. Lekker broodje ei en een broodje worst genomen om de innerlijke mens aan te sterken.
In het restaurant met de weinig schrijvende ijsbeer Dentukker kennis gemaakt. Zou hij ook zo van een tukkie houden als ik? ;)
Ik verstond even verkeerd dat de jacuzzi wat fris zou zijn (hij bedoelde of zei de sauna) en ik ging de whirlpool gauw van 36,5 naar 38 graden brengen.
Gezellig aansluitend samen even in het heerlijke zonnetje uit te zitten buiken. Het was prachtig weer, ook al was het zo nu en dan bewolkt. De dames liepen er met sexy korte zwarte badjassen met hun naam erop geborduurd rond als ze buiten even een peukie gingen roken. Wat gekletst over het SC landschap en Dentukker had nog wel wat tips voor me nabij Munchen waar er ook een fraaie SC zou zijn. Ik hou ze in m'n achterhoofd als het weer tijd wordt voor een SC roadtrip vakantie...
Het nieuwe gedeelte van de tuin en de overdekte serre is nog niet in gebruik. Het ziet er naar uit dat de laatste hand er aan moet en dan voor de zomer toch wel gereed zal zijn.
Terug de bar in spotte ik al gauw de dame van mijn keuze die ik een lange tijd heb moeten missen. Ella had namelijk een behoorlijke lange pauze gehouden. Ik had daarom een grote welcome back presentje meegenomen waar ze helemaal in d'r nopjes mee was. Die luiaard zou 's nachts weer heerlijk slapen...
Na even wat bijgekletst te hebben gingen we ons terugtrekken op een kamertje voor een hernieuwde intieme kennismaking. Tja, wat kan ik er over zeggen? Zoals voorheen weer geweldig van elkaar genoten met deze GOSC meid.
Erna even bijkomen met een glaasje apfel schorle in het zonnetje. DenTukker was er ook weer bij en gezellig buiten weer wat zitten kletsen. Ik hoop dat ie die dag met z'n korte timeframe nog een leuke dame heeft weten te scoren, want erna heb ik em niet meer gezien.
Zelf had ik die dag nog een los afspraakje met Sara. Een rondje door de club en in het rook... ik bedoel gokautomatenhok spotte ik d'r tussen een drietal andere dames. Echter sprong 'bazige' Anka gelijk in of we weer es een kamertje gingen maken. Uhm tja, waarom niet? En hupperdehup ging ze een sleuteltje halen. Sara en ik zouden elkaar dan later treffen.
Haar bossy karakter heeft wel iets leuks. Volgens mij zou ze een prima soft SM meesteres kunnen zijn...
Weer heerlijk van elkaar genoten.
Na dit kamertje gauw de laatste restjes uit de voederbakken opgepeuzeld, voordat het afgeruimd zou worden. Ei en lange worstjes waren al op, maar de hartige worst en wat beleg stonden er gelukkig nog wel voor deze veelvraat.
Met een glaasje prik weer even zitten bijkomen in de bar. Sherry had me al snel gespot en kwam bij me zitten. Eerder op de dag hadden d'r zusje Ella en ik het over haar. Ze had gezegd er vandaag te zijn, maar de afgelopen week had ik wat angstzweet aangezien ze telkens niet op aanwezig stond.
Maar blijkbaar komt het ook wel eens voor dat klapeksters toch toevallig wel eens een keertje hun woord houden ;) en was ze vandaag weer present. Om dat alles te vieren maakten we er een trio met haar zusje erbij van.
De trio van vorige week met de Bulgaarse porno babes Nancy en Natasha was heel anders dan met deze 2 liever dames. Daar werd ik bedolven door lust en geilheid. (Hadden ze dat potje met smeersel van Flipper soms?) Nu werd ik heerlijk door ze verwend. Maar ik weet niet of het komt doordat het zusjes zijn en geen hartsvriendinnen ofzo, maar het ging er iets tammer aan toe. Wel lekker met deze 2 Venus waardige jonge dames, maar ik merk dat ik toch liever 1 op 1 met de dames ga.
Terug de bar in om het verloren vocht weer aan te vullen spotte ik daar een slanke blondine die ik nog niet eerder had gezien. Ze zag er chique uit met d'r gekrulde lokken en ik nodigde haar uit om naast me te komen zitten. De Roemeense blijkt Melissa te heten en te weten dat we elkaar al eens in Acapulco Gold hadden ontmoet. Ze wist te vertellen dat ik er met kameraad Klaus haar eens een presentje hadden gegeven. Dus dat moest wel kloppen. Maar voor zo ver we ons konden herinneren hadden we niet eerder intiem kennis met elkaar gemaakt. Raar, want ze was wel helemaal mijn type. Maar goed, daar konden we mooi gelijk verandering in brengen.
Op de kamer blijft ze het rustige groene dametje en hebben heerlijk van elkaar genoten. Hopelijk dat ze nog eens haar CPR cursus compleet maakt...
Deze luilak was intussen behoorlijk moe geworden na zoveel 'inspanning' en toe aan een schoonheidsslaapje. Echter spotte ik daar Cataleya op d'r zeldzame beschikbare momenten en besloot het ijzer te smeden als het heet is.
Ik zou het echter maar op een kamertje houden, aangezien ik behalve moe ook hongerig was geworden.
Daar nam dit service kanon genoegen mee. Want ipv te lopen zeuren, leek ze alle registers op te zetten en binnen 5 minuten gaf ik toe dat een half uurtje niet genoeg zou zijn. Instemmend ging ze verder en ook nu weer geweldig van elkaar genoten tijdens onze kamergang.
En zul je net zien alsof de duvel ermee spot, kwam erna Sara vrij. Aangezien het voor mijn doen al wat aan de late kant was dacht ik maar gelijk de kamer met haar te doen, ipv dat ze erna weer lang bezet zou zijn. Ze leek die dag goeie zaken te doen, want ik zag d'r maar sporadisch in de bar. Ze zou gelukkig net gaan eten. Dat kwam me prima uit, dan kon ik even bijkomen.
Ik raakte op de bank aan de praat met een andere fraaie slanke BGulgaarse brunette. Alissia blijkt ze te heten en pas 2 weken in het vak te zitten. Haar service was dan ook basaal. In een club als Penelope ofzo waar ik geen favorietjes heb, zou ik toch zijn meegegaan vanwege haar looks. Maar met zoveel favoriete dames aanwezig en na zoveel kamers, besloot ik een nadere kennismaking voor een andere keer te bewaren.
Na een poosje kwam Sara weer terug en in het voorbij lopen stak ze een pakje (e?)sigaretje op en ik knikte dat ik begreep dat ze met een peukie even ging uitbuiken. Kon ik nog lekker even blijven liggen. Toen ze me uiteindelijk kwam ophalen heb ik weer heerlijk van deze GOSC meid genoten, totdat ikzelf aan het werk werd gezet. En ze liet me flink zwoegen en ploegen. Zo een half uur moest ik alle zeilen bijzetten om met vlag en wimpel na een geslaagde kamergang terug op aarde te landen. Na nog wat knuffelen en haar wat ontspanningsoefeningen laten zien zat onze tijd er weer op.
Terug de bar in zat ik even in dubio. Ik had flink wat trek, maar zag ook Mariana zitten. Ze had het wel heel erg rustig gehad die dag en besloot toch nog een kamertje met haar te doen. En dan kan ik dat maar beter voor het eten doen, want erna moet ik altijd een poos uitbuiken. Dus haar een sleuteltje laten halen en op een kamertje ook geweldig van elkaar genoten met deze meid met een groen hartje.
En zo was het al over negen uur voordat ik aan m'n avondmaal begon. Een schnitzel besteld die extra lekker smaakte als normaal. Hoe zou dat nou toch komen...? ;)
Erna m'n eerste saunarondje van de dag gemaakt. En de jacuzzi die ik al in de ochtend warm had laten stoken nu pas in geweest. Foei foei, zo energie onzuinig van me. Hopelijk hebben andere gasten wel van de warme bubbels genoten.
Na ook m'n eerste dutje van de dag moe, doch voldaan de club verlaten om de rit terug te ondernemen.
Deze luiaard was behoorlijk gaar na zo een lange dag en besloot in tegenstelling tot z'n normale slakkengang tempo ditmaals vol gas (dwz max toegestane snelheid) terug te te karren en gauw m'n nest in te duiken.
Ondanks de vermoeidheid lag ik toch nog de laatste nominaties voor de BRVDM doorgestuurd. Daar was ik overdag natuurlijk niet meer aan toegekomen...
Epiloog
De volgende dag was ik kapot. Uitgeput. Gesloopt.
Ik kwijlde waarschijnlijk tijdens het ontbijt, omdat m'n tong er als een poetslap bij hing. En ik moest bij de bouwmarkt langs voor wat kit om m'n pik er weer aan vast te lijmen.
5 jaar geleden maakte ik dagelijks nog 5 a 6 kamers tijdens het begin van m'n saunaclub sabbatical.
Wat een desillusie dat ik dat niet meer aankan. Deze Dagobear is natuurlijk ook niks meer gewend met z'n 1 kamertje per keer en hooguit een joker kaart.
Maar tja, dat krijg je er van als je zo een lange tijd niet meer bij een club bent geweest met zoveel favorietjes. Je wordt te gulzig. Als een veelvraat in een AYCE restaurant. Je vreet je tot je strot vol, om erna te klagen dat je buik zo overvol zit...
En de gunstige kamerprijzen helpen ook niet om de Dagobear in me op de rem te laten trappen. Volgas ging het van de ene pitstop door na de volgende ronde. En dan de volgende dag kreunen dat de motor kaduk is. Wat een desillusie was dat.
Nee, ben zeker niet meer de jonge god als vroeger. M'n lichaam heeft nog wel een goddelijke vorm, maar zoals een andere ijsbeer wel eens zegt is die god Boedha. Zo een neppe Chinese welteverstaan, want de originele is een stuk slanker...
Deze ervaring doet me ook denken aan wat een andere ijsbeer me vertelde over hoe vervelend het is als je spirit nog wel wilt, maar je lichaam niet meer werkt zoals je zou willen.
En dan heb ik hier nog het ongebruikte vrijkaartje van Venus liggen. Ik hoop dat Dementholbear zich deze wijze les herinnert en dat dit self destructive gedrag zich de volgende keer alsjeblieft niet herhaalt...
Richte
23 maart 2024, 19:04
Prachtig verslag. helaas herkenbaar :)
Richte
23 maart 2024, 19:21
22/03 weer eens een op locatie geweest . Je moet Babylon en Venus tenslotte combineren
Bij binnenkomst kwam de chef ook aan en die was even niet geweest. Knuffelen met de vaste dames van het zeezicht in RM.
Eerst de sauna daarna onze Thai voor een uurtje die klaagde over de drukte weinig mensen afgelopen week en vandaag maar twee.
De dames. Anka as usual claimt bij binnenkomst dus niet te negeren gelijk op de kamer . Sauna , bubbelbad en aansluitend voor mij een nieuwe Alicia (Bulgaarse) mooi kopie 22 jaar vrij onervaren.
Een 7. Daarna de architecte zus van Ella wat een feest, bubbelbad biertje en naar huis 400 armer maar een meer dan heerlijke avond !
kempie
23 maart 2024, 19:29
MB begint aan dementie te lijden. Zou snel toch nog maar eens voor venus kiezen als je zoveel prima kamers op 1 dag maakt. Gebruik je je vrijkaart alsnog. Als je het tenminste niet vergeet.
mentholbear
23 maart 2024, 20:22
Ik pas wel op. Straks verlies ik nog m'n moeizaam opgespaarde kilo's de afgelopen jaren.
Bij Venus heerst zoals je ziet het gevaar van veel neuken en weinig vreten ;)
toppertje911
24 maart 2024, 15:07
Op zondag lopen de dames in “gewone” kleding rond. De klanten ook of gewoon het berenpak ?
Ronald11
24 maart 2024, 15:12
Gewoon in badjas.
Wentelt Eefje
24 maart 2024, 17:41
Op zondag lopen de dames in “gewone” kleding rond. De klanten ook of gewoon het berenpak ?
Het "gewone" is betrekkelijk... de meeste dragen iets waarvan ik vind dat het elke mooie vrouw er nog aantrekkelijker en geiler doet uitzien. Dus "sexy streetwear" om het maar even zo in goed Nederengels te zeggen.
Mannen trekken gelukkig geen (net iets te heet gewassen) naveltruitjes en korte tight-jeans o.i.d. aan, maar inderdaad een veel verhullend ijsberenkostuum...
JonnyFontane
24 maart 2024, 18:26
Woest aantrekkelijk..... Wentelt Eefje in een hotpants en een naveltruitje:gruebel::hammer::baeh:
Woest aantrekkelijk..... Wentelt Eefje in een hotpants en een naveltruitje:gruebel::hammer::baeh:
Dit kan verplaatst worden naar topic van Theo :biggrin:
Vrijdag 22-03 mijn 2e bezoekje aan Venus. Klokslag 11 uur aanwezig en er waren een stuk of 4 beren en ik telde 6 dames.
Ik zat wat onwennig aan de bar en gelukkig merkte Ella dat ik enigszins nerveus was. Ze kwam gezellig bij me zitten en na wat gepraat met haar naar de kamer. Echt een topper, mooi petit lichaam en een knap gezichtje. Dit was een mooi begin van deze vrijdag.
Even wat gegeten en terug naar de banken. Rond 1300 kwam er een hele bups nieuwe meiden binnen, waaronder Maya. Haar kende ik nog van mijn eerste bezoekje waar ze veel indruk op me heeft gemaakt. Eerlijk gezegd viel het me nu tegen; het zijn net mensen en ze zal wel een slechte dag hebben gehad. Ik geef Ella een 9 en Maya een 7.
Rond 15.30 was ik van plan weer naar huis te gaan maar toen werd ik gespot door de zus van Ella, Sherry.. Haar vraag om met haar mee te gaan kon ik niet weigeren.
Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de zusjes. Ella misschien een halfje meer dan Sherry, maar dat kan ook komen omdat zij de eerste was en de druk er goed op stond.
Leuke dag gehad, kan niet wachten om weer te gaan. Eerst ff sparen.
WANDELAAR5
29 maart 2024, 12:44
Melody is al lang geleden gestopt.
sweetcat
29 maart 2024, 13:55
Ik ben het Paasweekend op Witte Donderdag begonnen in Venus. Ik vreesde de paasdrukte in het verkeer maar het viel mee. Toch is het voor mij altijd een reis van dik 2 uur heen en terug. Daarom maak ik er in Venus een hele dag van. Wel moet de dag dan worden gevuld met kamers met verschillende dames. Zeker in de wintermaanden ben ik namelijk liever op de kamer met de dames dan in de bar. In de zomer ben ik graag in de tuin en dan kan ik veel beter de dag doorkomen. Pasen valt voor de dames uit Roemenië pas begin mei dus er waren veel dames aanwezig. De meeste dames deden goede zaken. Vandaag heb ik me vermaakt met Anka, Eugenia, Sofia en Maya. Van Sofia en Maya heb ik een recensie geschreven. De ervaring met al deze dames was top en met deze dames ga ik zeker weer een kamer maken of nog beter van de zomer buiten spelen. Anka, Eugenia en Sofia gaan overigens zeer binnenkort op vakantie. Maar ze komen gelukkig voor ons allemaal weer terug. Fijne Paasdagen!
Mooiejoke
29 maart 2024, 16:48
Ik was er gisteren ook. De laatste weken ben ik er wekelijks (overdag).
Er zijn ondertussen veel meer vrouwen dan enkele maanden geleden. En het pannenkoeken komt volgens mij ook minder voor. Ongepopt de tent verlaten….dat risico zit er niet meer echt in, in Venus.
Goede ontwikkelingen dus bij een toch al goede club.
Ps: gisteren ook gekamerd met een nieuwe Bulgaarse dame (Aldara ofzo). Die moet nog wel wat leren om de Venus standaard te halen. Ik vraag me af of dat een blijvertje wordt.
Liefje
30 maart 2024, 23:59
Net terug van een niet al te lang bezoekje aan Venus.
Was er rond 15.00 uur, na eerst even getankt te hebben en wat boodschappen bij de Aldi.
Nog genoeg plek op de parkeerplaats. Na het omkleed ritueel naar de bar voor de koffie van Debby.
Aan de bar hartelijk begroet door Emilia en Maria.
Maria kwam direct al bij me in de rokersruimte maar ik was nog niet zover.
Had wat last van mijn spieren dus wilde eigenlijk eerst even naar Tuk voor een goede massage.
Na de koffie Tuk achter de bar aangesproken met het verzoek om een massage.
Mij heerlijk een uur laten masseren. Deze Tuk is echt fantastisch.
Na een uur was ik wel lichtelijk gebroken en na een heerlijke douche wat relaxen met een drankje.
Had gelezen dat Sofia na de Pasen weer voor een maandje vertrekt naar Roemenië en aangezien ik nog niet met haar had gekamerd sinds ze terug is Sofia aangesproken met de vraag of ze tijd had. In het verleden veel gekamerd met haar en ook nu ze terug is altijd even vriendelijk.
Op de kamer mijn wensen even doorgenomen en de extra’s besproken. Heerlijke GFE sex mogen beleven,
en onze 1 uur durende sessie afgesloten met nog een heerlijke massage van haar. Het was weer ouderwets lekker.
Hierna heerlijk gegeten en uitbuiken met een kop koffie.
Het was binnen verschrikkelijk warm en er begon bij mij een lichte hoofdpijn te ontstaan van de warmte. Af en toe buiten afgekoeld alwaar zich meerdere beren bevonden met dezelfde klachten.
Nog even gedacht aan een volgende kamer maar aangezien de hoofdpijn steeds maar toenam toch besloten om tegen 21.00 uur naar huis te gaan.
Dat de warmte de oorzaak is geweest werd snel duidelijk, aangezien mijn hoofdpijn na 10 minuten in de auto snel afnam.
Ik heb desondanks erg genoten van mijn kamer met Sofia en van het eten.
(Sofia vertrekt a.s. maandag voor een maand naar Roemenië vertelde ze mij, maar ze beloofde mij om terug te komen).
Tot de volgende.
Net terug van een niet al te lang bezoekje aan Venus.
Was er rond 15.00 uur, na eerst even getankt te hebben en wat boodschappen bij de Aldi.
...
Leider ist dein Bericht nicht ganz vollständig!
Was gab es genau bei Aldi-Nord?
Die haben anderes Angebot als Aldi-Süd!
Gab es irgendwelche Extras?
Badeschlappen?
After Shave?
Und zu welchen Preisen? :)
edwinhotel
31 maart 2024, 16:58
Is Venus op tweede paasdag geopend of omdat het maandag is gesloten?
cootje
31 maart 2024, 18:01
Volgorde is : maandag gesloten. Heeft niets met 2de paasdag te doen.
Melody is al lang geleden gestopt.
Zou ze ooit nog terugkomen? Ik hoop het
edwinhotel
31 maart 2024, 18:42
Melody is lekker aan het genieten en ik vrees dat het niet gaat gebeuren maar zeg nooit nooit
mentholbear
1 april 2024, 02:55
VRIJKAART
Ik kan de slaap maar niet vatten na wat me gisteren was overkomen. Ben al lang weer thuis, maar lig al uren te woelen en besluit het verslagje maar gelijk te typen en te posten.
Ik had nog een vrijkaartje die ik 2 weken geleden was vergeten te verzilveren in m'n broek branden dus besloot ik em nu maar te gebruiken. Kan ik ook es meemaken hoe de dames er gekleed uitzien :)
En zo stond ik de 31e van de 3e klokslag 11 alweer ongeduldig aan het poortje van Venus te rammelen voor een dagje ontspanning.
Het vrijkaartje werd soepeltjes in ontvangst genomen, waarvoor dank aan club en een ander forum.
Gauw opfrissen en een favorietje zat al paraat in de bar. Maar m'n maag zei ho ho, brood before hoo's. Dus ik met een glaasje prik naar het restaurantje voor een snelle brunch. Er lagen glimmende spiegeleitjes en de gebruikelijke worstjes, rauwkost en beleg. Lekker 2 broodjes opgepeuzeld.
Erna de jacuzzi op temperatuur brengen en buiten even zitten uitbuiken. Het was winderig en vies weer, dus de buiten wellness stond helaas uit/afgedekt.
Dan maar terug naar binnen om in het rookhok gezellig een poos met Ella bij te praten of haar nieuwe knuffelvriendje alles was wat ze wou. Nou, haar vriendje bleek onzijdig en ze kon wel een flinke roerstaaf gebruiken. Wie ben ik om daar nee tegen te zeggen. Dus hup hup naar een kamertje waar ik d'r van binnen en buiten verwende. Wederom geweldig van elkaar genoten met deze GOSC meid.
Gauw nog even langs het restaurant voordat het brunch buffet afgeruimd zou worden. Ze hadden ditmaals heerlijke mokka taart in de koeling, dus daar ook meermaals een stuk van genomen.
In de binnen wellness lekker wat saunarondjes gemaakt, om in de frisse buitenlucht rustig af te koelen, om me vervolgens in de heerlijk warme jacuzzi te dompelen. Heerlijk dat gevoel van warm water wat zich om je kouwe lijf omhult. Een jacuzzi vind ik naast een sauna echt wel van toegevoegde waarde voor een dagje relaxen.
Terug in de bar had ik m'n 2e beoogde doel van de dag nog steeds niet gespot. Ook op de AWL stond ze nog altijd niet op aanwezig. Navraag bij de receptie en m'n vermoeden werd bevestigd dat Sara op vakantie was.
Echter stond er ook net een nieuwe dame die was binnengekomen om zich aan te melden bij de club. En oh mijn hemel wat was zij onwijs mooi! Prachtig golvend haar, een elegante uitstraling en manier van bewegen, en een lichaam en snoetje van werkelijk een topmodel. Helemaal perfect met prachtige helder blauwe ogen. Ik voelde een raar gevoel in mijn buik en nee, het was niet honger. Maar in plaats van worstjes en broodjes was ie nu gevuld met vlinders. Ik was op slag verliefd. Haar kleding verhulde weinig van haar figuur. Ze was in elk geval slank, maar had ook een mooie kont en een goed gevulde voorgevel.
M'n wiggelroede wist gelijk waar een vochtig grotje te vinden zou zijn...
Ben me gauw gaan opfrissen en vol spanning zat ik met een glaasje prik in de bar op de uitkijk totdat de schone blondine haar opwachting zou maken. Ik had me strategisch opgesteld op het hoekje van de tafel opgesteld, zodat ik de eerst zou zijn die ze tegen zou komen.
M'n geduld werd wel op de proef gesteld. De tijd lijkt tergend langzaam voorbij de kruipen als je ergens op zit te wachten. Heel even vreesde ik dat ze die dag nog niet zou beginnen.
Maar niet veel later werd uiteindelijk m'n geduld beloond. En beloond werd het. Sexy kleding kan een vrouw fraai accentueren, maar haar Eva verschijning was alsof er een godin voor je staat. Lange benen, strakke buik, lekker kontje en 2 fiere borsten die geen last hadden van de zwaarte kracht, en 2 priemende tepeltjes.
Ik kon nog net op tijd een "hi, how are you" uitbrengen om haar aandacht te trekken. Ze gaf aan even een kopje koffie te willen halen, maar daarna bij me te komen zitten. Ik stelde gelijk voor om dat op een bankje op de verhoging te doen waar het wat knusser is.
Zo gezegd, zo gedaan. En even later zat de schoonheid naast me. Het viel me op dat de andere dames jaloerse blikken hadden toen ze koffie haalde.
Verbaasd me niks bij zo een mooie meid. En ze bleek ook een leuk gesprekspartner te zijn. Ze stelde zich voor als Anna en Pools te zijn (iet te verwarren met de Roemeense Hanna). Ze heeft een poos prive ontvangen en escort gedaan. Via via had ze goeie verhalen gehoord over deze saunaclub en is ze het voor het eerst in een club komen proberen. 27 lentes jong zou ze zijn. Ze doet ernaast nog wat anders, maar dat soort prive zaken hou ik maar voor me. Ze was ook geïnteresseerd in mij en stelde subtiel allerlei vragen om me op m'n gemak te stellen.
De tijd vloog zo voorbij, zonder dat de kamervraag kwam, en voor ik het goed wel wist waren we al ruim 20 minuten verder. Ik ben normaal niet zo van de kletspraat op de bank, om de dame niet onnodig bezet te houden, maar dit ging allemaal zo spontaan dat ik er geen erg in had.
Ik stelde dan toch maar voor of we onze kennismaking intiemer voort zouden zetten op de kamer. Dat vond ze een prima plan. Ze ging even een sleutel halen en bij terugkomst moest ik haar even wijzen waar onze kamer zou zijn. Ik weet het nummer niet meer, maar was er 1 met aan alle kanten spiegels.
Ik had nog niet de kans gehad om mijn badjas uit te doen of ze stond al tegen me aan en woelde met haar handen door m'n haren en bracht mijn gezicht bij de hare. Sensueel bracht ze haar mooie volle lippen bij de mijne. Sensueel ging ze te werk. Langzaam stak ze een hand tussen m'n badjas. Zo opwindend was die ervaring hoe de bedekking van mijn kleding op een positieve manier geschonden werd door een hand die m'n lichaam verkende. Ze was echt een pro op alle goeie manieren, want ze ging op geen enkele keer naar mijn verticale paal, maar raakte me op erogene zones op m'n lijf waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. Heel soms gleed haar arm langs m'n genotsstaaf, als het ware per ongeluk. Achteraf vraag ik me af of het niet juist een weloverwogen bewuste move was.
Hoe dan ook, ik genoot met volle teugen. Op een gegeven ogenblik ontdeed ze heel vloeiend me van mijn mijn badjas en liet deze zachtjes op de vloer zakken. Ze had zeer waarschijnlijk al lang gevoeld dat ik spullen in m'n zakken had.
Normaal hang ik m'n badjas netjes op, maar ik het moment liet ik die gedachte gauw schieten want ze drukte geheel haar warme lichaam innig tegen mijn ietwat frisse lijf. Haar warmte zorgde voor rillingen op m'n rug. Onderwijl de beademing niet te onderbreken. Ik kon heerlijk in haar solide billen kneden en haar rug strelen.
Op een gegeven moment draaide ze zich om en drukte haar rug tegen me aan en met haar kont beroerde ze m'n antenne die SOS signalen naar m'n brein stuurde.
Mijn handen hadden nu vrij spel op haar borsten en al gauw stonden haar tepels fier overeind. Ze had bij het omdraaien al d'r haar naar rechts verschoven, zodat ik bij d'r nek kon. En jeetje, wat rook d'r haar en lijf lekker. Niet van dat doordringende maar een zweem van lichte zoetigheid gemengd nog met geuren die ik niet thuis kan brengen, maar heerlijk roken.
Na een poosje draaide ze zich weer om na nog wat zoenen, waarbij ze af en toe haar tongetje plagend langs m'n lippen liet gaan, begeleide ze naar het bed. Het verdraaide zeil werd weggeschroven en handdoeken uitgespreid.
Ze kwam naast me liggen en begon m'n lichaam te strelen. Niet alleen met haar handen, maar ze sloeg ook een been over me en gleed ermee over de mijne. Allemachtig, wat had ze toch een zachte huid. Je glijdt er overheen alsof ze van porselein was.
Zo dicht naast me viel het me dat ik nog nergens tattoos of piercings had gezien. Op 2 kleine elegante oorbelletjes na dan. Ik vroeg er naar en ze gaf aan dat ze er niks mee had, terwijl haar vriendinnen al vroeg mee waren begonnen en haar probeerden over te halen.
Ze positioneerde zich boven me en ik kreeg even een flashback van Melody. Ik weet het niet meer precies, maar ik denk dat ik bijna een uur in ademnood verkeerde ;)
Op een gegeven ogenblik gaf ik aan dat ik echt even wat drinken nodig had. Geen probleem, ze kon zelf ook wel wat te drinken gebruiken en glipte de kamer uit om even laten met 2 glaasjes bruisend water terug te komen.
Langzaam bouwde ze de spanning weer op. Eerst met wat strelen, vervolgens hervatte ze de cursus CPR voor gevorderden, maar haar handen streelden m'n borstkast en later concentreerden ze op m'n tepels. D'r mondje en tong kwamen daar bij helpen, en speels verhoogde ze de spanning door m'n tepels tussen de tanden te houden en zachtjes te trekken. Ik mocht blij zijn dat ze op dat ogenblik niet ineens moest hoesten ofzo...
Ze daalde verder af naar beneden waar een chupa chup verpakkingloos vol ongeduld op d'r stond te wachten. Ze wist daar wel raad mee en vol variatie genoot ze, ik bedoel ik ervan. Onderwijl me geil aankijkend met d'r zaadvragende ogen.
Op een gegeven draaide ze boven op me 180 graden en plantte haar poes boven m'n mond. Ze had vast door dat ik weer dorst had ;)
Ik ging ijverig te werk en proefde langzaam het resultaat en voelde de aanstaande aardbeving komen. Haar lichaam begon te trillen en d'r natte doos drukte ze met meer kracht tegen m'n muil aan en begon er tegen aan wrijven.
De champagne fles begon intussen ook te borrelen. Dat had ze snel genoeg door en zette een tandje bij. Figuurlijk dan.
Het gebeurt me zelden, maar we kwamen zeer intens samen gelijktijdig klaar. Ik diep kreunend het plafond wittend, terwijl zij een hoge noot uitbracht. We lagen beiden lange tijd na te trillen.
Ze vroeg of het ok was als ze een sigaretje zou opsteken. Normaal ben ik daar niet zo van, maar stemde toch toe. Ze kwam naast me liggen en we kletsten nog wat verder. Ik kreeg spontaan de behoefte om te knuffelen en vroeg of we lepeltje lepeltje konden liggen. Ze kroop tegen me aan en ik sloeg een handdoek over ons heen als dekentje en hadden het over koetjes en kalfjes.
Haar prachtige lichaam tegen de mijn had een onverwachte reactie, namelijk dat de wichelroede weer in beweging kwam! Zij merkte dat ook en maakte subtiele wiebelende bewegingen waardoor de wichelroede nu zeker wist dat het grotje nog niet uitgedroogd was. Hij stond weer fier overeind, waarop zij zich omdraaide en we zij aan zij begonnen te de CPR opnieuw.. Ze draaide zich bovenop me zonder de beademing te onderbreken. Hierdoor zat die arme wichelroede vastgeklemd tussen onze beide lijven in. Soms wreef ze zachtjes met haar licht gebronsde onderlichaam er over, soms oefende ze juist weer wat druk uit. Als het m'n eerste kamer was, was ik er waarschijnlijk al geweest.
Maar nee nee, het genot duurde maar voort en voort. Sterker nog, er kwam een tandje bij. Want ze had blijkbaar weer trek in een lollies en daalde naar beneden. Alles was nog behoorlijk gevoelig, waardoor ik me aan het dekbed vastklampte, alsof het een stijle bergwand was waar ik vanaf dreigde te flikkeren.
Als ze merkte dat druk druk op de ketel te hoog werd en ik na adem begon te snakken, kwam ze weer naar boven om CPR te geven. Waarna ze even later toch de druk weer opvoerde met pussysliden, gevolgd door weer een portie lollies sabbelen.
En dit herhaalde ze enkele malen. Wat een seksmarteling was me dat. Eentje die ik vrijwillig en plezier onderging. Op een gegeven ogenblik wisselde ze de lollies weer af met beademen en pussysliden. Haar poes was blijkbaar nog steeds (weer?) goed nat, want voor ik het goed en wel wist schoof ze em er zo in!
Allemachtig, ik schok me kapot en keek verschikt naar beneden. Ze zag mijn blik en toonde een vals lachje. Daarbij tilde ze d'r lichaam een beetje van me af, terwijl ze doorging met wippen en ik zag tot m'n opluchting dat ze tussen de sessies van pijpen en zoenen door, waarschijnlijk een verpakking had geopend tijdens de laatste zoen ronde en voor de laatste pijpbeurt vloeiend een condoom in d'r mond had gedaan en zo onmerkbaar de kleine man van een jasje had voorzien. Ze zuigt echter zo goed en vol gevoel dat ik er geeneens erg in had.
Ik haalde opgelucht adem en met die opluchting kwam de ontlading. Wat een heerlijke, doch rare ervaring was dat :)
Na een beetje bijgekomen te zijn trok ze me naar zich toe om te zoenen. Ik daalde langzaam af om aan die prachtige borsten en tegels te zitten. En daalde erna verder en verder af om te zien of m'n wiggelroede gelijk had dat ie een vochtig grotje had gevonden. En jawel, hij had me niet in de steek gelaten. Een grotje met een heel bijzonder bloemetje met hele lekkere nectar. Omdat het er zo donker was gebruikte ik m'n vingers om te navigeren. En na zo een poosje spelunking kwam ik een waar waterval van genot me tegemoet, terwijl er boven me een aardverschuiving plaatsvond. M'n nek werd fijngeperst tussen de wanden en m'n kop er nog net niet vanaf gedraaid.
Plagend streelde ik haar lichaam en likte nog een beetje na, waarbij ze trilde als een sidderaal. Maar in tegenstelling tot sommige dames genoot ze er duidelijk van en hijgende en lachte erbij. Dat deed me doorgaan, totdat de laatste stroomschokjes voorbij waren.
Ze haalde nogmaals wat te drinken voor ons en na een korte intermezzo begon ze alweer op te geilen. Met eerst onschuldige kusjes op m'n arm en schouder, maar langzaam zocht haar tong m'n nek en oor. Kippevel kreeg ik er van. Beetje bij beetje kwam ze naar mijn mond en hernieuwde ze gepassioneerd tongzoenen wat oneindig leek te duren. Onderwijl nam ze met haar hand mijn borstkast en tepels onderhanden. Tot mijn verbazing ontstond er weer leven in de onderste regionen, waar ik had verwacht dat de kleine soldaat heen was gegaan. Maar hij stak moedig zijn behelmde kop op, wankelend dat dan weer wel...
Op een gegeven ongeblik voegde haar tongetje zich erbij. Helaas jongedame, maar melk zul je er niet vinden. Wellicht had ze meer zin in weer een proteïne shake, want ze daalde verder naar beneden en begon me een reanimatie van de kleine soldaat die erna fier overeind stond. Ze had em als een ware ninja onopgemerkt van een regenjasje voorzien om em de donkere loopgraven te laten betreden. Ze zakte ditmaals achterste voren over em heem en begon heerlijk op en neer te gaan. Ik had kijk op haar prachtige holle rug, in de spiegel genoot ik als het ware een 3D film het spektakel van alle kanten. Ze stak na een poos d'r armen naar achter en na nog een paar stoten trok ze me omhoog. Ik begreep de hint en bijna naadloos gingen we over in doggy. Nu kon ik heerlijk genieten van die lekkere ronde doch stevige kont. Het kan niet anders of ze doet iets met sport. Stotend drukte ik op een gegeven moment haar verder naar beneden en lag ze plat op d'r buik terwijl ik haar van achteren nam. Ze draaide zich om voor de al oude missionaris positie en streelde haar nagels over m'n rug wat zorgde voor rillingen als een bange chihuahua. Als ik een staart had was ik vast aan het kwispelen...
Na een poos lekker die in haar zitten stoten en met mijn schaamstreek over de hare te wrijven. Ze begon intenser te hijgen en greep m'n kont om de stoten en de druk te doen verhogen. Het tempo en kracht verhoogden zich, ik drukte mijn voorhoofd tegen de hare en gaf alles wat ik had en zag hoe haar gezicht zich verkrampte en met dat gespannen gezicht ze een hevig orgasme onderging. Trillend, schokkend kwam ze klaar terwijl haar spieren zich spanden. De kleine soldaat zat in een wurggreep en ik hield het niet meer. M'n hoofd daalde af naast de haren en terwijl ik d'r heerlijk shampoo of parfum rook kwam ik zelf keihard in haar klaar.
Ik zakte uitgeput op haar om er met de laatste krachten vanaf te rollen. Uitgeteld lagen we naast elkaar bij te komen. Zij stak een sigaretje op. Als niet roker snap ik dat niet, maar schijnbaar is dat lekker ofzo.
Ik kreeg weer de sterke behoefte haar zo dicht mogelijk bij me te knuffelen en ze drukte zich helemaal tegen me aan. Ik hield omhelzde haar innig en even stevig, als het ware haar en dit gevoel voor eeuwig vast te kunnen houden. Zo lagen we een ontspannen in stilte tegen elkaar aan. Het had niet veel gescheeld of we waren in slaap gesukkeld.
Helemaal op. Alle energie leeg. En dat bleek wel toen onze beide magen praktisch tegelijkertijd begonnen te knorren en we in de lach schoten. Ik vertelde haar dat er bij de entree eten is inberepen en of ze zin had om een pizza te delen. Daar had ze wel oren naar en ik ging gauw een bestelling plaatsen. Zonder dat ik er erg in had waren er maar liefst 4 uur en 10 minuten verstreken!! Ik weet niet hoe het zit als je 2x dezelfde extra hebt gehad, maar ik hoefde maar 450 te betalen.
Opgefrist troffen we elkaar even in het restaurantje waar we genoten van een heerlijke champignon pizza (en erna nog een salami variant, aangezien 1 niet voldoende was om onze honger te stillen) en zaten gezellig te praten over het hele P6 gebeuren. Helaas staat ze zo snel nog niet op de AWL, maar ze vertelde me o.a. op Redlight actief te zijn waar ze werkelijk prachtige en smaakvolle foto's heeft staan, waar ook haar prachtige snoetje op te zien is.
Ik dacht er nuchter in te kunnen staan. Afstand te kunnen houden. Voor wat elke ijsbeer de ander voor waarschuwt: wordt NIET verliefd op een DVP. En toch is het gebeurd. Ik krijg haar maar niet uit mijn hoofd, in m'n buik vladderen de vlinders en ik smacht naar haar. Als ze maandag niet gesloten waren, zou ik er straks weer naartoe gaan.
Enfin, we hadden nog voor de zekerheid even telefoonnummers uitgewisseld voor een volgende ontmoeting en toen zat ons samenzijn erop. Ik trok me terug in de wellness om uit te buiken en bij te komen. Zij ging een sigaretje roken en was al gauw weer geboekt en heb d'r helaas de rest van de avond niet meer gezien.
Ik denk dat het niet lang zal duren (zeer waarschijnlijk dinsdag al) voordat ik terugga naar Venus om van deze droomvrouw te genieten :liebe2:
Voor de liefhebbers hier haar link:
https://www.redlights.nl/escort/dames/escort-service-anna.html (https://64.media.tumblr.com/6ed4e182307db695069c0cc93bd46b76/tumblr_n3btwbE37F1qh59n0o2_250.gif)
edwinhotel
1 april 2024, 09:36
Mooi verslag Menthol, de link doet het bij mij niet maar op de site een Anna met rode lingerie regio gelderland is dat ze? Staat wel bulgaars
WANDELAAR5
1 april 2024, 09:47
Mentholbear met kamerdetails? Watskeburt? Het was een droom…
WANDELAAR5
1 april 2024, 09:50
Mooi verslag Menthol, de link doet het bij mij niet maar op de site een Anna met rode lingerie regio gelderland is dat ze? Staat wel bulgaars
Die linkjes zijn een standaard grap van MB… Ik ben er de eerste 2 keer ook ingestonken.
cootje
1 april 2024, 10:00
Mentholbear,
is net een draaiboek voor een speelfilm, moet wel ingekort worden want 4 uur 10minis overlengte.
schoolmeester
1 april 2024, 10:06
Ik denk dat Poolse Anna op 1 april is geboren....
edwinhotel
1 april 2024, 10:09
heerlijk zo op de maandag. Dan zet ik zo maar in op Penelope of ACA eerste keer want helaas is Venus dicht
kempie
1 april 2024, 11:26
Ok wie heeft MB’s account gehacked. Want dit zijn meer kamer details dan hij tot nu toe bij elkaar heeft geschreven.
Of is het het spelletje is dit verslag geschreven door AI of niet?
Waarschijnlijk is het gewoon een 1 april grap.
Jester
1 april 2024, 14:02
Geweldig verhaal @Mentholbear! Ik ga volgend jaar ook op dezelfde dag!
Maar dit brengt mij op een vraag. Ik zag laatst bij Venus weer een enkele man één of meerdere dames 'pannenkoeken'. Een mede-ijsbeer heeft genoten van een meer dan 4 uur durend samenzijn met Hanna. Van seks in de Kino, tot champie op de bank, een massagesessie en dansen voor de kooi. Een andere collega heeft dezelfde tijd ongeveer stil-liggend met Oana de tijd doorgebracht.
Ik ben zelf geen pannenkoeker, dus vraag ik mij af hoe dit soort sessies tariefsmatig worden behandeld. Ik kan mij niet voorstellen dat een dame vier uur bij je blijkt en je alleen 100 euro aftikt voor de kamertijd. Aan de andere kant lijkt het me ook lastig om te bepalen wat de start- en eindtijd is. Zeker als je eerst dik een uur alleen maar op de bank ligt.
Kan één van de ervaren pannenkoers me proberen wat wijzer te maken?
JonnyFontane
1 april 2024, 14:07
Die klapeksters worden of per uur betaald of erin een vast afgesproken prijs tussen ijsbeer en klapekster.
Vaak maken ze prijsafspraken omdat ze dan gegarandeerd zijn van een x bedrag.
Wentelt Eefje
1 april 2024, 14:35
Maar dit brengt mij op een vraag. Ik zag laatst bij Venus weer een enkele man één of meerdere dames 'pannenkoeken'. ... ...
Ik ben zelf geen pannenkoeker, dus vraag ik mij af hoe dit soort sessies tariefsmatig worden behandeld. Ik kan mij niet voorstellen dat een dame vier uur bij je blijkt en je alleen 100 euro aftikt voor de kamertijd. Aan de andere kant lijkt het me ook lastig om te bepalen wat de start- en eindtijd is. Zeker als je eerst dik een uur alleen maar op de bank ligt.
Zie mijn (weliswaar inmiddels al zeseneenhalve jaar oude) reactie in Tarief meerdere uren (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50064-Tarief-meerdere-uren&p=584248#post584248):
Zie ook Pannekoeken (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27937-Dame-hele-dag-geboekt-en-pannenkoek-beschouwingen&highlight=Pannekoeken), Dauerbuchung (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47446-Pannenkoek-sessie-Dauerbuchung&highlight=Pannekoeken), nationale Pannekoekdag (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29404-Vandaag-nationale-pannenkoekdag!!!&highlight=Pannekoeken), record pannekoekensessie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28434-IJBF-record-Pannenkoeken-sessie-de-ultieme-pannenkoek!!!&highlight=Pannekoeken), maximale kamertijd (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33358-Maximale-kamertijd&highlight=Pannekoeken), heb je altijd sex op de kamer? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33561-Heb-je-altijd-sex-met-een-dame-op-de-kamer&highlight=Pannekoeken), prijsbeschouwingen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24966-Prijs-beschouwingen-NRW-saunaclubs-(75-100%80-per-uur)&highlight=Pannekoeken), waarom huren mannen een DVP voor meerdere uren (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21738-Waarom-huren-mannen-in-een-club-een-DVP-voor-een-complete-dag&highlight=Pannekoeken)
En probeer ook rustig zelf eens de zoekfunctie... ...
mentholbear
1 april 2024, 16:55
Hopelijk dat je ook een Anna treft ;)
Betreft pannenkoeken ben ik ook geen experts, maar wat ik in Venus had begrepen was dat er een extra regel geldt. En dat is dat een dame een handdoek (en volgens mij ook sleutel moet halen) om de tijd in te laten gaan. Ook al blijven jullie in de bar, tuin, jacuzzi ofzo zitten.
Maar dat geldt zeker niet voor alle andere clubs. Kan me een verhaal van een Amerikaan herinneren die dacht dat samen uitgebreid met een dame in een jacuzzi dobberen gratis presales was.
Verder waren mijn ervaringen meestal onderhandelen.
gijsyo
1 april 2024, 17:05
Mentholbear’s creperie! Prachtige 1 april grap. Geweldig geschreven als altijd. Ik had ‘m pas door bij de link op ‘t eind. Applaus!
Of mag dat pas op 2 april ;)
Tjeppah
1 april 2024, 17:39
Maar dit brengt mij op een vraag. Ik zag laatst bij Venus weer een enkele man één of meerdere dames 'pannenkoeken'. Een mede-ijsbeer heeft genoten van een meer dan 4 uur durend samenzijn met Hanna. Van seks in de Kino, tot champie op de bank, een massagesessie en dansen voor de kooi. Een andere collega heeft dezelfde tijd ongeveer stil-liggend met Oana de tijd doorgebracht.
Ik dacht dat in Venus de vrouwen max 3 u sessie aan 1 stuk mag doen. In andere clubs zal het gaan wat de afspraak tussen de ijsbeer en de dvp is. Sommige dvp's vragen de volledige tijd dat ze bij je zijn anderen nemen genoegen met alleen de tijd op de kamer
Meme Moo
1 april 2024, 20:54
De ‘giveaway’ was natuurlijk het stukje waarin MB zijn pizza deelt.
Toen wist ik het zeker: fake! :biggrin:
mentholbear
1 april 2024, 21:12
Ik dacht dat in Venus de vrouwen max 3 u sessie aan 1 stuk mag doen
Was bij Venus ook niet een regel dat je na zoveel aaneengesloten uren verplicht was om een fles sterke drank te nemen?
Tjeppah
1 april 2024, 21:58
Was bij Venus ook niet een regel dat je na zoveel aaneengesloten uren verplicht was om een fles sterke drank te nemen?
Volgens mij was het inderdaad dat. Je mag wel langer dan 3u op de kamer blijven maar na 3 u moest er een sterke drank betaald worden. Nu begin ik ook weer aan de 3 u te twijfelen of dit geen 4 u was. Ik had helemaal niet aan mijn eerste antwoord hierop te geven en dit voor venus meer aan de vaste klanten daar het antwoorden over te laten. Mijn antwoord brengt zo meer verwarring dan dat het een toegevoegde waarde heeft. :confused: :confused: :rolleyes: :eek:
Disco Volante BFS
1 april 2024, 22:27
De 3 uur ben ik wel zeker en ik heb steeds begrepen dat het een fles champagne is welke je moet aankopen.
mentholbear
2 april 2024, 16:16
THE MAKING OF
Jammer dat bij sommigen de link het niet deed. Ik kreeg daardoor verbaasde reacties.
Fijn dat ik jullie even aan het lachen heb gekregen.
Had er aardig wat werk in zitten. Zo een 2 maanden geleden realiseerde ik me dat het weer bijna 1 april zou worden en bedacht me hoe m'n mede ijsberen bij de neus te kunnen nemen.
Het viel me op dat 1 april dit jaar op een maandag zou vallen. Daar moest ik iets mee. Toevallig was ik de week ervoor m'n vrijkaartje vergeten te verzilveren. Dat kwam goed uit. Eens kijken of enkele ijsberen een beetje alert zijn dat Venus op maandag dicht is. En zo begon ik het verslagje te schrijven.
Ik wilde em wel geloofwaardig over laten komen en begon op de typische manier van schrijven met op de 1e van de 4e, blablabla eten, blabla wellness rondje, etc.
Ook moest er natuurlijk een cryptische kamergang beschrijving komen met in dit geval Ella, geweldig genoten, GOSC enzo.
Ik had eerst ook nog een cryptische kammergang geschreven over Sara met intens fluitconcert enzo. Maar helaas gaf ze aan op vakantie te zijn, dus dat stuk moest er weer uit.
Ik liet echter ook tussendoor hints achter, zodat de ijsbeer die een beetje meeleest en me een beetje kent af en toe achter z'n hoofd moet krabben.
Zoals geen live verslag van deze veelposter die geen SC dag kan beginnen zonder op het forum te melden dat ie ergens de voederbakken zit te plunderen.
En volgens mij zijn er geen andere fora meer die vrijkaartjes uitdeelt, of het moeten misschien Duitse zijn, maar daar zit ik niet op. (Zou deze Dagobear eigelijk wel eens moeten gaan doen voor de vrijkaartjes :rolleyes:)
Met z'n zwakke luchtwegen in een rookhok blijven hangen is schier onmogelijk.
Alsof deze veelvraat z'n eten deelt met iemand. Zo een Klapekster die het waagt kan een tik op d'r klauwen krijgen!
De ganse dag zonder tukkie voor deze dutbeer, dan komt ie niet zonder brokken te maken thuis.
Maar bovenal natuurlijk de vele vulgaire kamer details door dementholbear. Die niet eens meer weet wat ie voor ontbijt heeft gehad en een belofte heeft gedaan.
Daarnaast zal de Venus kenner ook doorgehad hebben dat Dagobear nors zou hebben lopen kwaken dat ie 250 euries moest neertellen voor een fles Vodka.
Bedenk me achteraf dat ik dit mooi had kunnen verwerken in het verhaaltje dat tijdens het eten deze Poolse de Vodka als water achteroversloeg...
Toen ik zo een beetje klaar was zat ik te klooien om die link er vermomd in te krijgen. En duizend bommen en granaten, dat ging mis met opslaan, waardoor ik 1/3 van het verhaal kwijt was en dat stuk opnieuw kon beginnen.
Eindelijk weer af, las ik het nog een keertje na en bleef er iets in m'n achterhoofd knagen. Sommige ijsberen zijn me net iets te scherp, zoals Pret die m'n grappen vaak doorheeft.
Dus toch maar besloten om er de 31e van de 3e van te maken en em op 1/4 april te posten. Dat zou het iets minder overduidelijk een 1 april grap maken.
Maar dat betekende dat ik het 1 en ander moest veranderen. Ik merk nu dat ik het stukje over Anna's Eva kostuum bijvoorbeeld ben vergeten te herschrijven
Desondanks lijkt de grap toch best geslaagd en het doet me deugd zovelen een glimlach te hebben kunnen bezorgen.
Hopelijk lukt het volgend jaar weer. Ik heb nu al een idee, dus jullie zijn gewaarschuwd! ;)