Volledige versie bekijken : Saunaclub Venus, Hamminkeln, Algemeen
Pagina's :
1
[
2]
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
desmo6682
11 mei 2018, 13:30
Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst naar deze club geweest. Dat is zeker niet voor de laatste keer. Het is een zeer mooie club. De sfeer is erg relaxed. Doet mij een beetje denken aan Babylon van een aantal jaren geleden. Echter de inrichting van de club is veel mooier dan dan Babylon destijds. De dames zijn stuk voor stuk erg mooi. Ik ben met Nicole op de kamer geweest. Dat was echt een feest. Hoer zullen ze mij de komende tijd vaker zien.
desmo6682
11 mei 2018, 13:31
Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst naar deze club geweest. Dat is zeker niet voor de laatste keer. Het is een zeer mooie club. De sfeer is erg relaxed. Doet mij een beetje denken aan Babylon van een aantal jaren geleden. Echter de inrichting van de club is veel mooier dan dan Babylon destijds. De dames zijn stuk voor stuk erg mooi. Ik ben met Nicole op de kamer geweest. Dat was echt een feest.
blauwebeer
11 mei 2018, 14:56
Eens de buitenaanleg volledig klaar wordt deze club voor ondergetekende een meer dan waardig alternatief voor Babylon.
ditdatzuszo
11 mei 2018, 19:54
Ongeveer een jaar geleden kwam ik achter het bestaan van dit forum en saunaclubs in Duitsland. Ik was wel onder de indruk en wilde dit wel eens mee maken. Naakte dames die rond lopen, het gejaaagd worden, presales op een bankje en openbare seks in een bios. Leek me allemaal wel wat om eens mee te maken. Ik ben wat jong (26), studeer nog en heb geen auto of genoeg geld. had dus nooit echt de mogelijkheid om een club te bezoeken. Des tijds was ik van plan om Vila Marisol te bezoeken, maar nooit de mogelijkheid gehad destijds.
Deze week had ik toevallig een auto beschikbaar en dus even gekeken of er net zulke relaxte clubs waren die redelijk dicht bij mij in de buurt zijn. Ik woon in Overijssel, en de meeste zijn dan nog wel redelijk ver rijden. Toen las ik over Saunaclub Venus. Dat leek me wel wat en dus gister met hemelvaart een dagje ingepland om dan eindelijk deze ervaring te mogen mee maken.
Ik had 200 euro mee genomen met het plan om 3 halve uur kamergangen te kunnen kunnen maken. Na een ruim uur rijden rond 1 uur aangekomen. De Theke heeft me kort laten zien waar wat was, al bleef het bij in die gang kun je eten die gang is de club en die gang zijn de omkleedruimtes. Omgekleed en naar binnen. Aan de bar gaan zitten met ene Cola. Al gauw werd ik aangesproken door een dame (ben haar naam vergeten) die daar samen met een andere dame zat. Als ik de foto's bekijk was die andere denk ik Alexandra. Deze dames zaten ook de hele dag bij mekaar dus misschien dat jullie dan weten wie die ander was. Iig, die ander vroeg of ik op een bankje wou zitten. Dus dat gedaan. Was een beetje weinig pre-sales en ze legde meteen uit wat allemaal 50 euro extra koste en of ik dat wou en ze vroeg meteen of ik naar de kamer wou. De vraag of ze TZ doet beantwoorde ze negatief, dus gaf ik aan dan niet te willen. Zij en haar vriendin keken de rest van de dag redelijk sjagerijnig naar mij. Maargoed Prima, genoeg andere dames.
Toen begon net de donkere Naomi te dansen. Niet de meest aantrekkelijke dame maar wel de enige niet Roemeen, en ze danste wel geil. Dus dacht misschien wel leuk om daar dan mee te beginnen. Ben op het bankje direct voor de danskooi gaan zitten en na de dans kwam ze naast me zitten. Ze vroeg vrij snel of ik naar een kamer wou, want dan kon het raam iets open en kon ze afkoelen van het dansen. Ze gaf aan te zoenen dus prima dacht ik. Zij sleutel ophalen en toen naar kamer 3. Nou nu gaat de pret beginnen dacht ik. Ze praatte alleen aan een stuk door. en zat de heletijd te zeuren over dat ze een uur wou ipv een half uur. Maar dit wilde ik niet en het duurde allemaal maar lang voordat ze afgekoelt was. Toen we begonnen te knuffelen en ik haar wou zoenen, zei ze wacht even. Ze pakte een snoepje en stopte die tussen haar tanden en ik moest aan het snoepje zuigen. Dan was dat net alsof we aan het zoenen waren. Echte zoenen kon ze niet want ze had een wondje in haar mond en wou geef infectie oplopen ofzo.
Daar weer over praten aan een stuk. Ik dacht houdt je bek nou maar, dan gaan we wel verder. gevraagt of ze wou pijpen. Dat kon ook niet vanwege het wondje in haar mond. Ze zei ik lik je ballen wel. Dit deed ze redelijk hard en ik gaf aan dat ze moest stoppen. Nou toen wou ze me dan wel even pijpen met tegenzin. Wel met condoom om want zonder dan moest ik toch echt een uur bij haar blijven. Nou daar had ik nu toch al geen zin meer in nadat ze zegt een wondje te hebben. En dan nog was ik nooit een uur gebleven.
Toen maar haar geneukt. Kwam redelijk snel klaar omdat het dus ook de eerste van de dag was. Toen heb ik er redelijk snel een eind aan gemaakt terwijl ze maar bleef door kwekken over allemaal onzin.
Kortom HELE SLECHTE eerste ervaring gehad met Naomi. Echt een afrader voor iedereen. 50 Euro betaald en snel gedouched.
Toen even een sigaretje gaan roken. Daar kwamen Mira en een vriendin van haar binnen. Ze vroegen om een Trio dat wilde ze heel graag. Echter ik vond die vriendin niet heel leuk en had sowieso geen zin om meteen mijn laatste 100 euro kwijt te zijn. Dit vriendin werd toen geroepen om te dansen in de kooi. Toen ben ik even bij Mira gaan zitten en wel leuke gepraat. Ze begon meteen te plagen en onder de handoek te graaien. Ik zei dat ik toch echt eerst ff op sterkte moest komen en even naar de jacuzi ging. Gevraagd of ze mee wou, maar dan moest ik voor de tijd betalen. Dat toch maar niet gedaan.
Toen de jacuzi in. Ik duw de deur van het welness open, maar dat wou niet, trekken dan maar... lukt ook niet. Misschien zit er een sterke veer op ofzo dacht ik. Terwijl ik aan ene harde trek aan die deur begin hoor ik Naomi van achter schreeuwen NEE NIET DOEN!, te laat. ik trok de hele deur er uit:hammer:. Je moest blijkbaar schuiven haha. De gastheer er meteen aan, mijn excuses aangeboden. Was niet erg en hij zette de jacuzi aan voor me.
Daar even gechild. met uitzicht op wat er in de club gebeurd.
Daarna hapje gegeten. Gellukig had ik een cola bij me want het was niet echt heel lekker. Droog vlees slappe aardappelschijfjes. Maargoed je zit in een saunacub en niet in een restaurant. Snel weggespoeld en weer terug.
Toen aan de bar gaan zitten op de hoop dat Mira terug kwam. Dat duurde even maar uiteindlijk kwam ze meteen naast me aan de bar zitten. Toen ging ze dansen, waarbij ze de dans erg speels op mij focuste, waardoor ik haar lekkere lichaam kon zien. Toen ze klaar was samen met haar sigaretje gerookt. Waarbij ze tegen over me zat met haar benen gespreid zodat ik lekker in haar poes kon kijken.
na wat ouwehoeren vroeg ze of ik op de kamer was. Ik vroeg of ze eerst nog even op een bankje wou zitten. Dat wou ze wel. Dus daarheen gegaan en daar lekker gezoend en zei met mijn lul gespeeld. Niet subtiel onder de handdoek, maar ze vouwde me hele badjas open haha. Na 10 minuutjes vroeg ze of ik een kamer of Kino wou. Nou in de Kino wou ik wel eens proberen.
In de Kino aangekomen lag er een beer met een dame, die denk ik net klaar waren en aan het nagenieten. De TV deed het helaas niet meer. Daar een hele lekker GFE sessie gehad met Mira. Ze zoent heerlijk pijpt goed en is lekker speels en plagerig. Was echt een top sessie.
Daarna gedouched en weer even in de club gezeten. Echter vind ik de Club echt te warm. Het had van mij een paar graden koeler mogen zijn. Door die warmte kon ik moeilijk lekker uitrusten, heb dus nog even buiten gestaan. Denk dat als de werkzaamheden afzijn dit echt een top club is in de zomer.
Daarna weer naar binnen even aan de bar gezeten. Ik had zon leuke sessie met Mira dat ik niet dacht dat deze nog overtroffen zou worden, de meeste meiden die er zaten keken allemaal een beetje chagrijnig naar mij (miss houden ze niet van jongen mannen) en omdat het zo ontzettend warm was besloten om maar gewoon lekker naar huis te gaan. En het na 2 sessies te laten voor wat het is. Dat was rond 4 uur.
Al met al vielen veel dingen me een beetje tegen, echter het is echt een super mooie club en Mira heeft alle negatieve dingen helemaal goed gemaakt. Waardoor ik mag zeggen dat dit een hele goede ervaring is geweest. Alle dingen die ik een wilde mee maken, " Naakte dames die rond lopen, het gejaaagd worden, presales op een bankje en openbare seks in een bios", heet Mira mij laten ervaren. En dus tevreden naar huis kunnen gaan.
Ik wilde alleen een keer de ervaring van een saunaclub opdoen, dus weet niet of ik dit in de toekomst nog een keer opzoek, maar wie weet.
de denker
12 mei 2018, 08:34
Gisteren een heel mooie dag gehad in Venus Hamminkeln. Ik kwam bij Venus Duisburg vandaan, waar ik van 10.00 tot 11.15 had dooegebracht, maar na een sessie daar wat rondkeek en dacht “ ga ik hier vandaag nog plezier beleven?, Nee, denk het niet” . Besloot snel om naar Hamminkeln te rijden en in de auto de keuze gemaakt voor of Gallardo of Venus. Het besluit nam ik vla voor de afslag. Venus dus. Geen spijt van gehad. Begon al bij binnenkomst rond 12.00 uur. Kreeg te horen dat er maar drie dames waren, maar dat er later op de middag nog wat meer zouden zijn. Ik kon dus nog beslissen om weg te gaan, zei de zeer vriendelijk gastvrouw. Besloot te blijven. Ik was de vijfde (of veelvoud) bezoeker en mocht dus gratis naar binnen. U heeft geluk zei de aardige dame. Ik kleedde me om, douchte en ging naar binnen. Werd daar meteen opgemerkt door de mooie (bloedmooie) Alexandra. Ze zoende me, stak meteen een tongetje in mijn mond en liet mij aan haar billen voelen. Ik wil vandaag met je, zei ik. Neem je tijd zei ze. Even later ging ze in de kooi dansen en focuste duidelijk op mij. Na de geile dans kwam ze bij, kroop op mijn schoot en zoende me heftig. Ik streelde haar billen en toen ik met mijn vingers haar kutje beroerde zei ze: wacht even, nu nog niet, ik ga even roken en wat drinken en dan kom ik bij je.
Dat duurde niet lang. We zijn toen meteen naar kamer 2 gegaan voor een heerlijk uur. Geweldig weer, wat een vrouw!!!!
Hierna een saunatje genomen en wat rondgelopen en gekeken. Er waren inderdaad weinig vrouwen en die er waren, waren meestal bezet, maar ik vermaakte me verder prima. Zag op een gegeven moment dat de donkere Naomi een gast aan het pijpen was in de rookruimte, best een geil gezicht. Even later werd ze ook nog geneukt in het lounchgedeelte.
Ook ik kreeg wel zin in een sessie met haar, maar dat was voor mij niet voor herhaling vatbaar. Er was geen klik en de sex viel wat tegen. Het enige was dat ze echt deepthrout pijpte wat echt goed voelde en lekker was. Naomi is zo’n dame die maar blijft vragen voor extra dit en langer dat en dat is echt vervelend.
Leter op de middag kon ik genieten van een dans van Mira. Wow wat een pracht: dat kutje, super en dan die peervormige tietjes, zo geil.
Ze kwam na de dans bij me langs en vroeg of ze bij me mocht zitten. Dat leidde al snel tot het openen van mijn badjas: zal ik deze wat groter maken?, zei ze. Ik had meteen zin in haar. Ze vroeg: zullen we het hier doen, of in de kino of op een kamer? Ik besloot te kiezen voor de kino (goede ervaringen mee gehad). Het was echt geweldig. Wat is deze meid lekker in alles: super nat TZ, geweldig en diep pijpen, kutje likken: grandioos lekker en heerlijk strak om te neuken. Was maar een half uurtje, maar ik heb genoten.
Alexandra en Mira, geweldig, Naomi voor mij een tegenvallen. Ik had een hele fijne dag daar en geen spijt van dit vijfde bezoek.
Hopelijk komen er wel meer meiden. Het aantal mannen was groot, te groot voor ongeveer 7 mooie vrouwen.
Ik zag ook de heerlijk Isabella, ben niet aan haar toegekomen: volgende keer??
Op 3 mei was het zover dat ik mijn debuut zou maken in Hamminkeln.
Met twee strijdmakkers afgesproken om de dag door te brengen. Mocht de club (en/of de line-up) tegenvallen dan konden we in ieder geval met elkaar bijpraten en in geval van een serious disaster, bleken we ieder een plan B te hebben.
Met mijn stalen ros Johan35 opgepikt en onder muzikale begeleiding van Electric Light Orchestra de toeristische route naar Hamminkeln gereden, waarbij we de grens nog niet over waren of ik keek in de rode flits van een Duits laserkanon. Typisch Duits om met zoveel geweld de buitenlandse strijdkrachten uit het veld te willen slaan. Maar daarbij hadden ze toch buiten de waard gerekend. 5 km te hard galopperen zal tot hooguit een naheffing van 10 of 20 dukaten leiden. Daar laten wij onze pret (..) niet door bederven!
Klokslag 14uur arriveren we op de Venusheuvel waar het paard van musketier Lesyeux al aan de trog stond.
En wat schets mijn verbazing? Ook het kenmerkende Britse paard met het hoofd aan de verkeerde kant van MrBluenose, de Schotse d’Artagnan, bleek hier gestald te zijn. Zo zouden de drie musketiers toch weer met z’n vieren zijn, comme d’habitude (zoals gewoonlijk).
Een vriendelijk ontvangst in dit relatief kleine maar sfeervolle onderkomen, waar het bewijs voor vrij entree van Willem2 gecheckt en goedgevonden werd. Nog hartelijk dank hiervoor aan iedereen die dit mogelijk gemaakt heeft d.m.v. de BRVdM in maart.
Opgevangen werden wij door Alexandra, die zich van haar beste kant liet zien (of eigenlijk van haar beide beste kanten) op deze Fkk-dag. Een fraaie en vooral humorvolle dame waar Lesyeux zich nog meerdere malen intens in zou verdiepen.
We zouden eerst even wat gaan eten na een korte rondleiding en toelichting op de rookruimte, de tuin waarin eind juni een zwembad met jacuzzi gereed zou moeten zijn en op de aparte geluidsvrije ruimte om discreet en ongestoord te kunnen telefoneren, FaceTimen, Whatsappen etc.
De club is mij goed bevallen. De indeling en de plannen voor de tuin en buitenzwembad spreken mij aan. Niet te groot, niet te klein, leuke zitjes met hoekjes om wat rustiger te zitten of juist in de buurt van de actie bij de kooi en bar.
Chique en toch ordinair, precies zoals een bordeel eruit hoort te zien.
Tijdens de eenvoudige maar voedzame lunch (erpels, bockworst en spinazie crème!) stak d’Artagnan zijn hoofd om de deur toen hij net weer even uit de klauwen van zijn minnares Sabina was ontsnapt. Een leuk weerzien cq kennismaking met de andere twee heren volgt.
Aan de bar wordt eea voortgezet waarbij ik enkele tips krijg over dames die volgens d'Artagnan wel tot mijn smaak zouden behoren. Even wennen aan de omgeving en aan dames die zich spontaan in een danskooi beginnen rond te wentelen in sensuele poses.. daar kreeg ik het toch wel ff warm van. En al helemaal toen Johan35 te dicht bij de kooi kwam en hij door Mira gelijk gestript werd... een gewaarschuwd man telt voor twee, zullen we maar zeggen.
Vervolgens word ik door Sabina op de bank getrokken waar zij haar musketier weer in haar klauwen had. Uiteraard moest ik eea vertellen over de status van haar vorige verblijfplaats en over hoe blij ik was om haar weer te zien.. ter controle verdween haar hand onder mijn badjas... De reputatie kennende van de Schotse ruiter leek het mij beter om het paartje maar alleen te laten en mij eens lekker in de jacuzzi te laten onderdompelen.
Later las ik dat een andere bezoeker de deur tot het wellness gedeelte eruit had getrokken. Nou, dat overkwam mij ook bijna tot ik net op tijd doorhad dat dit een schuifdeur bleek te zijn!
Een mooie grote, minstens vierpersoons, jacuzzi van waaruit je overzicht heb over een groot deel van de bar en als je niet al te ver onderuit gezakt bent, ook over de acties in de danskooi waar door de dames de hele dag hun kunsten en hele hebben en houden wordt vertoond. De meeste dames schijnen bereid te zijn om met je mee het bubbelbad in te gaan, maar dat is wel betaalde tijd (zo zijn de regels, helaas.. maar wel duidelijk).
Een slanke jongedame die eerder al verleidelijk om mij heen gedanst had (zonder opdringerig te worden) lag op een bankje. Antonia zou haar naam zijn werd mij ingefluisterd en ik zou geen spijt krijgen van haar. Daar bleek inderdaad geen woord van gelogen. Een grappig en goed uitziende slanke Roemeense, nodigde mij uit om naar een kamer met spiegels te gaan. En niet om te gaan kijken of mijn haar wel goed zat maar duidelijk in de wetenschap dat haar fraaie lichaam van alle kanten tegelijk bewonderd kan worden met alle gevolgen van dien. Van groeistuipen was geen sprake, er ontstond direct een joekel van een knots waar zij wel raad mee wist met haar lippen en tong.
Ik gebruik nooit pillen en ben niet uitzonderlijk groot geschapen, maar ik verdenk nog steeds die spinazie van bijzondere bijwerkingen!. De bekende kennismakingsrituelen zoals daar zijn TZ, beffen en mijn geliefde 69 welke zij (en ik ook) goed lang vol wist te houden totdat er toch even een gevalletje wateroverlast vanuit haar trillende poesje naar buiten kwam... een paar seconden durende pauze en zij vervolgde haar missie... totdat ik haar in cowgirl positie mocht bewonderen: wat een lekkere mooie meid met stevige kleine b-cup tietjes, waar ik precies mijn hand omheen kon doen om ze een beetje te kneden en met duim en wijsvinger haar tepel te omsluiten en zachtjes te knijpen. Een heerlijk geil gezicht.
Na een minuut of 45 omgedraaid en haar liggend kunnen neuken waarbij ik in die positie niet al te lang meer zou wachten om het kruid uit de loop van mijn geweer te schieten! De blanke sabel die een musketier pleegt te hanteren wordt hier niet gewaardeerd, we zijn in Duitsland nietwaar ;)
Dit was een zeer intense kennismaking die naar meer smaakte. Aangegeven dat de kans op een herhaling later op de dag er wel in zou zitten. Tot het moment dat ik met haar op de kamer ging had ik weliswaar een paar aardige dames gezien, allen fraai en gewillig zo kreeg ik de indruk, maar behoudens Antonia niet direct het type GMC waar ik nu eenmaal mijn fetisj op heb.
Terug in de bar was ik verrast om twee andere strijders te ontmoeten die beiden Germania onveilig maken en vandaag ook hun zinnen op de Venusheuvel hadden gezet. Leuk om NLNU en Scrotum hier te ontmoeten en wat info uit te wisselen. En prettig dat Scrotum mijn passagier een lift terug naar huis zou geven, waardoor ik even na 21uur richting huis kon vertrekken en rond 22.30 de oprijlaan van mijn nederige stulpje op zou galopperen.
Zover was het echter nog niet want de superslanke Nicole was weer gesignaleerd... Ergens in de twintig volgens andere verhalen, maar ziet er uit als 18 jaar. Wat een lekker geil lolita type is die meid!
Mooi snoetje, zon(gypsy)gebruind, ranke benen en een heerlijk kontje: alsof het allemaal zo nieuw uit de verpakking was gekomen!
Vanuit een korte kennismaking in de kino al snel naar haar favoriete kamer. Ik ben er niet achter gekomen of de dames hun vaste kamer hebben of dat zij hun voorkeur voor vrije kamer telkens bij de receptie aangeven.
Qua kennismakingsactiviteiten overeenkomend als het uurtje met Antonia maar dan nog intensiever, quasi spontaner (haar ervaring is evident) en net wat spannender en inventiever. Ook nu leek de spinazie zijn bijzondere werking niet te missen. Een erectie waar zij wel raad mee wist in 69, gedurende een minuut of twintig. Geen wateroverlast bij de dame deze keer, maar toch wel op z’n minst zeer vochtige effecten waardoor ook nu de tube met gel op de rand van het bed bleef liggen. In cowgirl voelt het nauwe poesje van Nicole nog lekkerder en stakker om je pik dan de speeldoos van Antonia. Een waar erotisch feest met die meiden.
Rond 19uur tijd voor het avondeten waaronder we alvast wat indrukken en ervaringen van de dag deelden en waar wij allen aangenaam verrast waren door de club, de (houding van de) dames en de bediening aan de bar en receptie.
Na het diner zou er misschien nog een rondje met Antonia inzitten, maar zij was kennelijk bezet wat mij de gelegenheid gaf om aan de bar wat met de mannen te kletsen. Op zeker moment waagt Johan35 zich opnieuw in de kooi. Een gewaarschuwd man telt voor twee schreef ik eerder al, maar sommigen zoeken het gevaar gewoon op... Sabina zag haar kans en kroop snel door de spijlen naar binnen en begon om hem heen te kronkelen waarbij de barman zeer attent het nummer opzette “You can leave your hat on” van Joe Cocker (What’s in a name..).
Bij de eerste tonen van dit nummer spoedde ik mij naar de lockers waar ik in mijn bagage altijd een petje heb liggen. MrBluenose wist het later zo beeldend te zeggen: “it looked like as the shit would soon run out of your pants, so fast as you ran away”. Geen ander volk die een gehaast persoon zo kunnen beschrijven dan die rare Britten en dat met dat heerlijke Schotse accent!
Anyway, met het petje in mijn hand snel terug naar de kooi alwaar ik deze precies voor aanvang van het refrein op de schedel van vriend Johan35 kon zetten, waardoor hij in ieder geval nog iets van kleding over had to keep his hat on.
De act was hilarisch, doch ook tamelijk dichtbij waardoor er beelden op mijn netvlies zijn gekomen die ik mijn ergste vijand niet zou gunnen. De aanblik van de wulpse Sabina maakte veel goed, maar het kwaad was al geschied!
Het was mij het dagje wel, zo’n typisch dagje waarvan je je vantevoren geen voorstelling kan maken, maar ook geen verwachtingen van hebt. Dat zijn meestal de beste dagen.
Ons motto zal de dames nog lang heugen:
“Één voor allen en allen voor één” :)
De club gaat mij beslist terugzien, ondanks de wat langere reistijd dan naar mijn favoriete club bij Vaals. Zodra het zwembad buiten gereed is (en misschien al eerder) kom ik de line up weer checken.
Terwijl ik dit verslagje aan het schrijven was, speelde ik een cd van Mike Oldfield die ik in geen eeuwigheid meer gehoord had: Tubular Bells. Zoals voor Mr Bluenose het nummer van Joe Cocker nooit meer hetzelfde zou zijn, zo zou het gedeelte “Glockenspiel” op TB part1 (op 20m:30s in de YouTube live opname) mij voor eeuwig doen terugdenken aan de escapades van Johan35 in de kooi met Sabina!
Dat dit nummer de soundtrack was voor The Exorcist is iets wat ik nooit geweten heb en zojuist las terwijl ik een filmpje op YouTube aan het zoeken was. Wel spooky.. Als de duivel mij nu maar niet in zijn bezit komt nemen...
(*) Naschrift:
Tot slot enkele onbeduidende doch desalniettemin opvallende feitjes: het is op 25 juni aanstaande 345 jaar geleden dat de oorspronkelijke graaf d’Artagnan op 62 jarige leeftijd in Maastricht (!) is overleden...
De geschiedenis boekjes laten uit oogpunt van discretie onvermeld dat hij dichtbij het drielandenpunt, omringd door wulpse dames waaronder zijn geliefde minnares with the big boobies, zijn laatste adem heeft uitgeblazen na een lang leven waarin hij zijn piemel beslist niet alleen heeft versleten bij het plassen.
https://www.youtube.com/watch?v=l7MY_cdUL1E&sns=em
dutchboy69
19 mei 2018, 00:09
Laat nou het geval zijn dat ik 3 mei ook aanwezig was in deze club.. net toen ik een dame wat zwijggeld zou geven komen de 3 musketiers binnen en staan allemaal op elkaar om hun aangewezen locker te openen. Het was even dringen geblazen op dat moment omdat de ontvangstheer sleutels oplopend had afgegeven.. ik heb later aan 1 van de dames verteld dat het misschien handiger is om er wat meer ruimte tussen te laten.. dat was niet aan dovemansoren gericht. Het werd gelijk doorgegeven aan de leiding.. en als het goed is word er vanaf nu rekening mee gehouden.
Het mooie van deze club vind ik dat de dames onderling goed met elkaar omgaan.. net als de musketiers 1 voor allen allen voor 1.. de klant word elkaar gegund.. er hangt geen gedwongen sfeertje, niets moet maar alles mag. (Binnen de lijntjes natuurlijk) als je de dames behandelt zoals jij behandeld wilt worden, krijg je er veel voor terug.. ik heb die middag een super leuke tijd beleefd met Alexandra. Wat een geweldige meid is dat. Alles op de juiste plek met de juiste proporties en een tikkeltje gestoord.. persoonlijk kom ik daar het liefst op donderdag. Alle dames lopen dan geheel in Eva kostuum. Dan weet je gelijk wat voor vlees je in de Kuip hebt.. niet heel veel later zag ik een dame lopen met lang zwart haar, prachtige mooie borsten en een wel heel strak kontje.. ik dacht daar moet ik bij zijn voordat de 3 geile musketiers haar schaak zetten.. ze zat amper op de banken boven en ik nestelde mij naast haar... het leek wel de Roemeense uitvoering van Barbie. Nicole is haar naam. Bijna alles is perfect totdat ze gaat praten. Dan komt er een vreemd Piepstemmetje uit. Maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb er zeker geen spijt van gehad.. wat een pijpkanon is dat.. conclusie: zeer geslaagde middag, helaas moest ik op tijd vertrekken. Ik had nog wel wat tijd willen doorbrengen met de 3 musketiers. Topclub ga zo door!! Ik ben benieuwd als straks de tuin en zwembad klaar is.. voor de nieuwsgierigen, er hangt een super sfeer, ongedwongen en de dames doen er alles aan om samen met de eigenaar er een succes van te maken.
Piet Plezier
21 mei 2018, 14:09
afgelopen zaterdag met blueeyes voor de eerste keer deze club bezocht
me stamclubbie is dicht,dus dat is echt wel balen
maar Willem2 verzachte de pijn door me een vrijkaart te geven voor de club,daarvoor dan ook dank
rond 13.30uur reden we de parkeerplaats op
het zag er super uit van buiten.
op het belletje gedrukt,en we werden hartelijk ontvangen.
eerst maar eens vragen of we de vijfde waren,voordat we de vrijkaart lieten zien
helaas we waren nummer 3 en 4
bleeyes dacht nog ff dat we de 4de waren,maar helaas dat was niet zo dus hij moest diep in de buidel tasten
de vrijkaart werd probleemloos geaccepteerd
een hele vriendelijke thekefrau legde ons het 1 en ander uit.
ze gaf ons een kleine rondleiding om te eindigen bij de lockers.
bij die lockersruimte is het wel erg smal moet ik zeggen
na het berenvel te hebben aangedaan,de barruimte binnen gelopen.
daar stond er al meteen 1 in de kooi te dansen,een mooi gezicht hoor.
een lekkere koude krombacher bestelt.
en is aan de bar gaan zitten,om van de mooie dame te genieten die aan het dansen was
bleeyes kwam er ook bijzitten,konden we samen proosten met een flesje bier
maar eens even de rookruimte opgezocht,die mooi groot is
en niet zo'n vies klein stinkhokje
er staat ook een gokkast in de rookruimte
dus we probeerden nog wat te winnen samen,maar helaas niets
terug naar de barruimte om de dames te bekijken
ik moet zeggen allemaal vriendelijke dames
en er is niet 1 lelijke dame
en het is een echte fkksauna,waar ze allemaal naakt rond lopen
de ene nog mooier als de andere
er moest ook nog gegeten worden
dus naar het eetgedeelte gegaan
het was er net allemaal vers neergezet,en het zag er allemaal super uit
gebakken piepers,snitsels,nassi ,groente en nog iets van kip en veschillende soorten brood en salades
het eten was heel lekker.
even naar de kino gelopen daar was het ook volop aktie
mooie niet te grote kino.
het was er rond 17.00uur helemaal niet druk
dus we hadden alle dames voor ons zelf,en gedanst dat er werd de ene na de andere
tussendoor nog een praatje gemaakt met wat dames
ik moest toch weten hoe het zat met de service,als je begrijpt wat ik bedoel.
die Carina stond me wel aan
en nog 1 maar ik ben die naam kwijt
Nicole was ook leuk,die zat me tongen aan de bar ok moi.
rond 18.00uur naar de kamer gegaan met Carina
dat was een super leuk uur
maar toen ik terug kwam kon ik nog snel 2 flessen bier nemen
want na 1900uur moet je het bier betalen,een waardeloze regeling
nog gevraagd waarom dat was maar daar kon Dieter geen antwoord opgeven,dat moet je aan de chef vragen zegt hij
dus later de chef daar nog over angesproken,wat een hel vriendelijke man is
hij zegt in het begin kwamen hier groepen alleen om te zuipen,en dan stonde over al halve flessen bier
die hebben het voor mensen als jij kapot gemaakt
maar hij zegt weet je wat jij drinkt de rest van de avond van mij
dus dat was wel tof van hem
er waren 9 vrouwen aanwezig,wat natuurlijk wel weinig is
maar wel allemaal om door een ringetje te halen
later op de avond nog een keertje gegeten met blueeyes
nog wat gepraat met wat nederlanders die van Gallardo afkwamen
en die vertelde dat er 14 vrouwen uit goch daar waren,en dat daar zo de oorlog kon uitbreken met zoveel vrouwen
het was ondertussen 02.00uur geworden
het was zo gezellig de tijd die vloog
flink auwehoeren met de dames
blueeyes had 2 keer gekamerd
en toen was het alweer 04.00uur dus we werden vriendelijk verzocht ons om te gaan kleden
de theke vrouw vroeg wat we ervan vonden,we zeiden beiden super en tot snel
de eigenaar duwde nog snel een bvo in me handen en we verlieten voldaan de mooie saunaclub Venus.
ontvangst 8
lockersruimte 6
douches 8
toiletten 8
restaurant 8
eten 9
barruimte 9
kino 8
rookruimte 9
tuin 5 eind juni is de tuin klaar en het zwembad
vriendelijkheid personeel 8
vriendelijkheid dames 9
eindconclusie voor mij een dikke 8
het ziet er allemaal super uit,kosten noch moeite is er gespaard
Willem2 en Venus bedankt voor de vrijkaart
we zijn er weer snel te vinden.
cath.leen
21 mei 2018, 18:42
er waren 9 vrouwen aanwezig,wat natuurlijk wel weinig is
maar wel allemaal om door een ringetje te halen
Carina, Mira, Sabina, Nicole, Isabella, Deborah, Catalea, Naomi, (Monica)
Niet vergeten, het word niet alleen in de kooi gedanst.
Ook was er een lesbo show met Deborah en Nicole. Leuk om te kijken.
Mr Bluenose
22 mei 2018, 11:15
Op 3 mei was het zover dat ik mijn debuut zou maken in Hamminkeln.
Met twee strijdmakkers afgesproken om de dag door te brengen. Mocht de club (en/of de line-up) tegenvallen dan konden we in ieder geval met elkaar bijpraten en in geval van een serious disaster, bleken we ieder een plan B te hebben.
Met mijn stalen ros Johan35 opgepikt en onder muzikale begeleiding van Electric Light Orchestra de toeristische route naar Hamminkeln gereden, waarbij we de grens nog niet over waren of ik keek in de rode flits van een Duits laserkanon. Typisch Duits om met zoveel geweld de buitenlandse strijdkrachten uit het veld te willen slaan. Maar daarbij hadden ze toch buiten de waard gerekend. 5 km te hard galopperen zal tot hooguit een naheffing van 10 of 20 dukaten leiden. Daar laten wij onze pret (..) niet door bederven!
Klokslag 14uur arriveren we op de Venusheuvel waar het paard van musketier Lesyeux al aan de trog stond.
En wat schets mijn verbazing? Ook het kenmerkende Britse paard met het hoofd aan de verkeerde kant van MrBluenose, de Schotse d’Artagnan, bleek hier gestald te zijn. Zo zouden de drie musketiers toch weer met z’n vieren zijn, comme d’habitude (zoals gewoonlijk).
Een vriendelijk ontvangst in dit relatief kleine maar sfeervolle onderkomen, waar het bewijs voor vrij entree van Willem2 gecheckt en goedgevonden werd. Nog hartelijk dank hiervoor aan iedereen die dit mogelijk gemaakt heeft d.m.v. de BRVdM in maart.
Opgevangen werden wij door Alexandra, die zich van haar beste kant liet zien (of eigenlijk van haar beide beste kanten) op deze Fkk-dag. Een fraaie en vooral humorvolle dame waar Lesyeux zich nog meerdere malen intens in zou verdiepen.
We zouden eerst even wat gaan eten na een korte rondleiding en toelichting op de rookruimte, de tuin waarin eind juni een zwembad met jacuzzi gereed zou moeten zijn en op de aparte geluidsvrije ruimte om discreet en ongestoord te kunnen telefoneren, FaceTimen, Whatsappen etc.
De club is mij goed bevallen. De indeling en de plannen voor de tuin en buitenzwembad spreken mij aan. Niet te groot, niet te klein, leuke zitjes met hoekjes om wat rustiger te zitten of juist in de buurt van de actie bij de kooi en bar.
Chique en toch ordinair, precies zoals een bordeel eruit hoort te zien.
Tijdens de eenvoudige maar voedzame lunch (erpels, bockworst en spinazie crème!) stak d’Artagnan zijn hoofd om de deur toen hij net weer even uit de klauwen van zijn minnares Sabina was ontsnapt. Een leuk weerzien cq kennismaking met de andere twee heren volgt.
Aan de bar wordt eea voortgezet waarbij ik enkele tips krijg over dames die volgens d'Artagnan wel tot mijn smaak zouden behoren. Even wennen aan de omgeving en aan dames die zich spontaan in een danskooi beginnen rond te wentelen in sensuele poses.. daar kreeg ik het toch wel ff warm van. En al helemaal toen Johan35 te dicht bij de kooi kwam en hij door Mira gelijk gestript werd... een gewaarschuwd man telt voor twee, zullen we maar zeggen.
Vervolgens word ik door Sabina op de bank getrokken waar zij haar musketier weer in haar klauwen had. Uiteraard moest ik eea vertellen over de status van haar vorige verblijfplaats en over hoe blij ik was om haar weer te zien.. ter controle verdween haar hand onder mijn badjas... De reputatie kennende van de Schotse ruiter leek het mij beter om het paartje maar alleen te laten en mij eens lekker in de jacuzzi te laten onderdompelen.
Later las ik dat een andere bezoeker de deur tot het wellness gedeelte eruit had getrokken. Nou, dat overkwam mij ook bijna tot ik net op tijd doorhad dat dit een schuifdeur bleek te zijn!
Een mooie grote, minstens vierpersoons, jacuzzi van waaruit je overzicht heb over een groot deel van de bar en als je niet al te ver onderuit gezakt bent, ook over de acties in de danskooi waar door de dames de hele dag hun kunsten en hele hebben en houden wordt vertoond. De meeste dames schijnen bereid te zijn om met je mee het bubbelbad in te gaan, maar dat is wel betaalde tijd (zo zijn de regels, helaas.. maar wel duidelijk).
Een slanke jongedame die eerder al verleidelijk om mij heen gedanst had (zonder opdringerig te worden) lag op een bankje. Antonia zou haar naam zijn werd mij ingefluisterd en ik zou geen spijt krijgen van haar. Daar bleek inderdaad geen woord van gelogen. Een grappig en goed uitziende slanke Roemeense, nodigde mij uit om naar een kamer met spiegels te gaan. En niet om te gaan kijken of mijn haar wel goed zat maar duidelijk in de wetenschap dat haar fraaie lichaam van alle kanten tegelijk bewonderd kan worden met alle gevolgen van dien. Van groeistuipen was geen sprake, er ontstond direct een joekel van een knots waar zij wel raad mee wist met haar lippen en tong.
Ik gebruik nooit pillen en ben niet uitzonderlijk groot geschapen, maar ik verdenk nog steeds die spinazie van bijzondere bijwerkingen!. De bekende kennismakingsrituelen zoals daar zijn TZ, beffen en mijn geliefde 69 welke zij (en ik ook) goed lang vol wist te houden totdat er toch even een gevalletje wateroverlast vanuit haar trillende poesje naar buiten kwam... een paar seconden durende pauze en zij vervolgde haar missie... totdat ik haar in cowgirl positie mocht bewonderen: wat een lekkere mooie meid met stevige kleine b-cup tietjes, waar ik precies mijn hand omheen kon doen om ze een beetje te kneden en met duim en wijsvinger haar tepel te omsluiten en zachtjes te knijpen. Een heerlijk geil gezicht.
Na een minuut of 45 omgedraaid en haar liggend kunnen neuken waarbij ik in die positie niet al te lang meer zou wachten om het kruid uit de loop van mijn geweer te schieten! De blanke sabel die een musketier pleegt te hanteren wordt hier niet gewaardeerd, we zijn in Duitsland nietwaar ;)
Dit was een zeer intense kennismaking die naar meer smaakte. Aangegeven dat de kans op een herhaling later op de dag er wel in zou zitten. Tot het moment dat ik met haar op de kamer ging had ik weliswaar een paar aardige dames gezien, allen fraai en gewillig zo kreeg ik de indruk, maar behoudens Antonia niet direct het type GMC waar ik nu eenmaal mijn fetisj op heb.
Terug in de bar was ik verrast om twee andere strijders te ontmoeten die beiden Germania onveilig maken en vandaag ook hun zinnen op de Venusheuvel hadden gezet. Leuk om NLNU en Scrotum hier te ontmoeten en wat info uit te wisselen. En prettig dat Scrotum mijn passagier een lift terug naar huis zou geven, waardoor ik even na 21uur richting huis kon vertrekken en rond 22.30 de oprijlaan van mijn nederige stulpje op zou galopperen.
Zover was het echter nog niet want de superslanke Nicole was weer gesignaleerd... Ergens in de twintig volgens andere verhalen, maar ziet er uit als 18 jaar. Wat een lekker geil lolita type is die meid!
Mooi snoetje, zon(gypsy)gebruind, ranke benen en een heerlijk kontje: alsof het allemaal zo nieuw uit de verpakking was gekomen!
Vanuit een korte kennismaking in de kino al snel naar haar favoriete kamer. Ik ben er niet achter gekomen of de dames hun vaste kamer hebben of dat zij hun voorkeur voor vrije kamer telkens bij de receptie aangeven.
Qua kennismakingsactiviteiten overeenkomend als het uurtje met Antonia maar dan nog intensiever, quasi spontaner (haar ervaring is evident) en net wat spannender en inventiever. Ook nu leek de spinazie zijn bijzondere werking niet te missen. Een erectie waar zij wel raad mee wist in 69, gedurende een minuut of twintig. Geen wateroverlast bij de dame deze keer, maar toch wel op z’n minst zeer vochtige effecten waardoor ook nu de tube met gel op de rand van het bed bleef liggen. In cowgirl voelt het nauwe poesje van Nicole nog lekkerder en stakker om je pik dan de speeldoos van Antonia. Een waar erotisch feest met die meiden.
Rond 19uur tijd voor het avondeten waaronder we alvast wat indrukken en ervaringen van de dag deelden en waar wij allen aangenaam verrast waren door de club, de (houding van de) dames en de bediening aan de bar en receptie.
Na het diner zou er misschien nog een rondje met Antonia inzitten, maar zij was kennelijk bezet wat mij de gelegenheid gaf om aan de bar wat met de mannen te kletsen. Op zeker moment waagt Johan35 zich opnieuw in de kooi. Een gewaarschuwd man telt voor twee schreef ik eerder al, maar sommigen zoeken het gevaar gewoon op... Sabina zag haar kans en kroop snel door de spijlen naar binnen en begon om hem heen te kronkelen waarbij de barman zeer attent het nummer opzette “You can leave your hat on” van Joe Cocker (What’s in a name..).
Bij de eerste tonen van dit nummer spoedde ik mij naar de lockers waar ik in mijn bagage altijd een petje heb liggen. MrBluenose wist het later zo beeldend te zeggen: “it looked like as the shit would soon run out of your pants, so fast as you ran away”. Geen ander volk die een gehaast persoon zo kunnen beschrijven dan die rare Britten en dat met dat heerlijke Schotse accent!
Anyway, met het petje in mijn hand snel terug naar de kooi alwaar ik deze precies voor aanvang van het refrein op de schedel van vriend Johan35 kon zetten, waardoor hij in ieder geval nog iets van kleding over had to keep his hat on.
De act was hilarisch, doch ook tamelijk dichtbij waardoor er beelden op mijn netvlies zijn gekomen die ik mijn ergste vijand niet zou gunnen. De aanblik van de wulpse Sabina maakte veel goed, maar het kwaad was al geschied!
Het was mij het dagje wel, zo’n typisch dagje waarvan je je vantevoren geen voorstelling kan maken, maar ook geen verwachtingen van hebt. Dat zijn meestal de beste dagen.
Ons motto zal de dames nog lang heugen:
“Één voor allen en allen voor één” :)
De club gaat mij beslist terugzien, ondanks de wat langere reistijd dan naar mijn favoriete club bij Vaals. Zodra het zwembad buiten gereed is (en misschien al eerder) kom ik de line up weer checken.
Terwijl ik dit verslagje aan het schrijven was, speelde ik een cd van Mike Oldfield die ik in geen eeuwigheid meer gehoord had: Tubular Bells. Zoals voor Mr Bluenose het nummer van Joe Cocker nooit meer hetzelfde zou zijn, zo zou het gedeelte “Glockenspiel” op TB part1 (op 20m:30s in de YouTube live opname) mij voor eeuwig doen terugdenken aan de escapades van Johan35 in de kooi met Sabina!
Dat dit nummer de soundtrack was voor The Exorcist is iets wat ik nooit geweten heb en zojuist las terwijl ik een filmpje op YouTube aan het zoeken was. Wel spooky.. Als de duivel mij nu maar niet in zijn bezit komt nemen...
(*) Naschrift:
Tot slot enkele onbeduidende doch desalniettemin opvallende feitjes: het is op 25 juni aanstaande 345 jaar geleden dat de oorspronkelijke graaf d’Artagnan op 62 jarige leeftijd in Maastricht (!) is overleden...
De geschiedenis boekjes laten uit oogpunt van discretie onvermeld dat hij dichtbij het drielandenpunt, omringd door wulpse dames waaronder zijn geliefde minnares with the big boobies, zijn laatste adem heeft uitgeblazen na een lang leven waarin hij zijn piemel beslist niet alleen heeft versleten bij het plassen.
https://www.youtube.com/watch?v=l7MY_cdUL1E&sns=em
Hahahahaha Eddy! Bedankt voor de verwijzing naar D'Artagnan maar gezien mijn singel ben ik waarschijnlijk meer als een Portly Porthos! Ik had van Meeting Point gemerkt dat de 3 Musketiers (Eddy, Lesyeux en Johan35) aanwezig zouden zijn voor hun Virgin bezoek aan de club, dus ik dacht dat aangezien het mijn laatste vrije dag was van mijn 77 op Ziekteverlof dat ik goed zou maken gebruik ervan door de club te bezoeken om de basis te raken met de jongens en misschien om 'Zij die niet genoemd wordt' naar een kamer of twee te brengen! Bij aankomst en na een ontbijtje was ik de enige Beer in de club voor ongeveer 2 uur met slechts 3 of 4 aanwezige meisjes (de vroege shift). Ik had goede lange gesprekken met Mira en Alexandra en ik merkte dat Alexandra zo boeiend en gemakkelijk om mee te praten was dat ik haar later op de dag een kamer beloofde. Ze is echt een heel intelligent meisje en het was heel interessant om te horen van haar vaardigheden en haar plannen voor wanneer ze niet langer in dit spel is.
SWSNBN arriveerde omstreeks 1230 en na een snelle inhaalactie vorderden we naar de kamer voor een uur van actie waarin ze me op de gebruikelijke manier voor de rest van de dag opzette. Bij terugkomst in de bar liet de Barman me weten dat mijn vrienden waren gearriveerd en dat ze in het restaurant waren, dus ging ik erheen om de jongens in te halen.
Kort na het eerste bezoek van Johan aan de kooi met Antonia zaten we te praten op de bank in de buurt over de verdiensten van Gallardo v Venus toen ik werd geconfronteerd met Alexandra en SWSNBN die besloten hadden dat we een trio zouden hebben en dat ze de vrijheid om de sleutel te bemachtigen en eiste dat ik mijn gesprek met Johan zou vergeten en meteen met hen zou vertrekken. Ik wou natuurlijk geen scčne veroorzaken! Wat volgde was weer een uitstekende sessie waarbij Alexandra volledig werd gebriefd door de Team Captain over wat er zou gebeuren! Alexandra heeft zeker veel vaardigheden in de kamer met leuk zoenen en strelen en een vrij goede en gevarieerde Blowjob. Geen gel nodig van Alexandra tijdens de sessie en ik vond dat ze erg bereidwillig en ontvankelijk was om ervoor te zorgen dat ik volledig tevreden was. Ik zal zeker herhalen met dit meisje op een één-op-één basis in de toekomst.
Het grootste deel van de rest van de dag bracht hij gewoon door in de club, praatte met de jongens (waaronder NLNU die ook was aangekomen voor zijn eerste bezoek aan de club) en bracht SWSNBN naar een kamer of twee. Tussen SWSNBN door zag een kans om Johan weer in de kooi te krijgen en ja Joe Cocker zal nooit meer hetzelfde voor me zijn, maar het was goed om te zien dat Eddy nog steeds genoeg energie over had na zijn kamers bij Antonia en Nicole, zoals hij echt deed de bar uitrennen alsof hij 'gewoon in zijn broek schoot' met de snelheid en behendigheid van een man die vele jaren jonger is! Al met al een aardige bonusbezoek aan Venus met een goed gezelschap en een paar goede kamers.
Ik denk dat als D'Artagnan op 62 stierf hij een redelijke inning had en als ik ook in Maastricht zou passeren, zou ik daar blij mee zijn, want het is een van mijn favoriete steden in de wereld. (Ik zou iets meer dan 62 willen gaan als dat ok is). Ik heb echter wel het gevoel dat ik nog een beetje meer in me heb en dat het gebruik van mijn zwaard hopelijk een paar jaar zal duren!
__________________________________________________ __________________________________________________ _______________________________________
Hahahahaha Eddy! Thanks for the D'Artagnan reference but given my girth I am probably more like a Portly Porthos! I had noticed from Meeting Point that the 3 Musketeers (Eddy, Lesyeux and Johan35) would be in attendance for their Virgin visit to the club so I figured that as it was my last free day of my 77 on Sick Leave that I would make good use of it by visiting the club to touch base with the fellas and to perhaps to take 'She Who Shall Not Be Named' to a room or two! On arrival and after a spot of Breakfast I was the only Bear in the club for about 2 hours with only 3 or 4 girls present (the early shift). I had good long chats with Mira and Alexandra and I found Alexandra to be so engaging and easy to talk to that I promised her a room later in the day. She really is a very intelligent girl and it was very interesting to hear of her skills and her plans for when she is no longer in this game.
SWSNBN arrived about 1230 and after a quick catch up we progressed to the room for an hour of action in which she set me up for the rest of the day in the usual manner. On returning to the bar the Barman informed me that my friends had arrived and that they were in the restaurant so off I popped for a catch up with the guys.
Shortly after Johan's first visit to the cage with Antonia we were sat chatting on the sofa near it about the merits of Gallardo v Venus when I was confronted by Alexandra and SWSNBN who had decided that we were going to have a trio and they had taken the liberty of getting the key and demanded that I forget my chat with Johan and depart immediately with them. Not wishing to cause a scene I of course complied! What followed was another excellent session with Alexandra being fully briefed by the Team Captain on what was to occur! Alexandra certainly has a lot of skills in the room with nice kissing and caressing and a rather good and varied Blowjob. No gel required from Alexandra during the session and I found her to be very willing and responsive to make sure that I was fully satisfied. I will certainly repeat with this girl on a one to one basis in the future.
Most of the rest of the day was just spent lounging about the club, chatting to the guys (including NLNU who had arrived also for his first visit to the club), and taking SWSNBN to a room or two. In between SWSNBN saw an opportunity to get Johan into the cage again and yes Joe Cocker will never be the same again for me but it was good to see that Eddy still had plenty of energy left after his rooms with Antonia and Nicole as he really did run out of the bar like he had 'just shit his pants' with the speed and agility of a man many years younger! All in all a pretty decent bonus visit to Venus with some good company and a couple of good rooms.
I guess if D'Artagnan died at 62 he did have a reasonable innings and if I was also to pass in Maastricht I would be happy with that as it is one of my favorite cities in the world. (I would like to go a little past 62 if that is ok though). I do feel that I have a little bit more in me though and that the use of my sword should hopefully continue for a few years to come!
blueeyes
22 mei 2018, 18:20
Zaterdag 19 Mei met Piet Plezier op naar Saunaclub Venus in Hamminklen.
Zoals al eerder beschreven door Piet Plezier hierbij wat kleine aanvullingen.
Als je vanaf de snelweg voorheen bij de shell rechtsaf sloeg, rijd je nu door en neemt de eerste links en vervolgens weer links.
Je hebt een interne bijna helemaal afgeschermde parkeerplaats en is goed voor plm. 20 auto,s.
Bij de inkom staat links een lange balie met daarachter heel keurig de badjassen en handdoeken.
Precies in de midden van die balie kun je er tegenover een klein gangetje in met drie kamers rechts, de eerste twee zijn wipwapkamers en de derde is de eetzaal waar vanaf 11.00 uur tot 13.00 lunch en daarna warm eten wat regelmatig aangevuld wordt.
Als je voorbij de balie loopt ga je er links omheen, loop je tien meter door, ondertussen zie je rechts een damestoilet en slaat rechtsaf, dan zie je alle middelgrote lockers, net voor het einde links een wastafel en rechts de douches, rechtdoor twee plasbakken en aan het einde twee toiletten.
Precies voor die wastafel kijk je rechtstreeks naar de grote zaal.
Loop je de zaal in door een klein stukje gang kun je rechtsaf weer naar de balie, linksaf naar de kamers waar er ook zeven zijn, schuin links het trapje af naar de bioscoop en rechtdoor de bar in, waar rechts een sauna en een bubbelbad zijn en links in het midden een lounge verhoging waar je ook zoals op meerdere plekken overal in het gebouw van allerlei (viezigheid) kunt doen, de dames staan er open voor, rechtdoor de danskooi en daarachter een lange bar.
Links achterin staan rechts een sigarettenautomaat en twee gokkasten en links kun je het rookhok in met een gokkast, loop je tussen die twee rechtdoor val je straks bijna in het zwembad.
Op zich zeg je misschien het is niet erg groot, in totaal groter en minimaal vergelijkbaar met LR, Samya, H7, GT Aca Gold als voorbeelden, maar je hebt en kunt er alles.
Het is niet overdreven als ik zeg, het is net Las Vegas, zoveel glitter en glamour, kosten noch moeite gespaard.
Wat betreft de dames waar wij er een paar over gesproken hebben en later met de baas beaamde hij dat ook: hij neemt alleen knappe dames met een normaal postuur en een zeer positieve en goede servicegerichte instelling tegenover de beren en geen dikke dames of te grote tieten, dus Megaboob houd weer euro,s over.
Ja, dat is natuurlijk een statement van hem voor de bierdrinkers en de dikke dames, of het werkt en goed uitpakt zal de tijd leren.
Heb ik gepannekoekt, ja twee keer met Nicole, overal aan en in gezeten, was goed.
Mij zien ze in ieder geval nog wel een keer terug.
Tot ziens, medeberen.
Ronald11
22 mei 2018, 19:47
Ben inmiddels al een aantal keer bij Venus geweest. Kwam vooralsnog voornamelijk bij Yinyang en af en toe (vanwege de afstand) bij Babylon. Venus bevalt mij prima. Het is een kleinere club waar je mogelijk wat minder makkelijk dan bij Yinyang een gehele dag doorbrengt. De club is echter voorzien van alle gemakken en medio juni ook van een zwembad met whirlpool. Een van de dames gaf al aan geen enkele moeite te hebben om ook daar te sexen. Het feit dat de, zeer aantrekkelijke, dames volledig naakt zijn en geen enkele moeite hebben om alles wat een man opwindt te laten zien, bijvoorbeeld bij een showtje in de kooi, maakt deze club extra aantrekkelijk voor mij.
Wat mij nog nooit is gebeurd maar bij deze club wel is dat een dame (Andra) aan het begin van een sessie op haar horloge liet zien hoe laat het was zodat je precies weet of ze zich aan de tijd houdt. Al met al tot nog toe zeer goede ervaringen.
Ik zit te denken om een keer een trio te nemen in Venus. Welke dames voelen elkaar goed aan? Ik zit zelf te denken aan Nicole en Deborah. Wie kan mij helpen?
HI,
neem Nicole en vraag haar naar haar favoriete, succes verzekerd.
Natuurlijk kan je vragen of ze Deborah wil nemen.
De dames zijn niet vies van elkaar.
satanic surfer
29 mei 2018, 13:17
Het is nogal simpel: quasi ALLE dames zullen voor de helft van het "werk" met mogelijks nog een "lesboact-extra" inclusief happy enough zijn om zelfs met een monkey met tieten een trio af te haspelen, veul sympathie komt daar doorgaans niet bij kijken...Makkelijk zat. Ikzelve prefereer louter trio´s met dames die ´k al lang ken, vaak mee kamerde en waarvan ´k weet dat ze verdraaid hun best gaan doen om on the upper hand te blijven tov van de andere dame..Andere trio´s leveren voorts weinig op omdat er eentje nogal ongeinteresseerd bijligt doorgaans...Zo stuurde ´k bijvoorbeeld Nicole na 10 minuutjes weg omdat de andere triopartner simpelweg véél gedrevener was...Simpel zat.
blauwebeer
31 mei 2018, 06:34
Iemand enig idee hoe de aanleg van de tuin en dergelijke vordert ?
cath.leen
31 mei 2018, 07:09
Ik heb gisteren nog de man achter de bar gevraagd hoe ver ze zijn. He zei dat ze eind juni klaar zijn.
Piet Plezier
31 mei 2018, 13:29
1 juli is de opening van de tuin
marin30
31 mei 2018, 21:05
Heb me vandaag laten vertellen dat er zowel een zwembad (rechts) als een jacuzzi (links) komen. Aan de enorme afgraving te zien, wordt het een mooie, bruikbare toevoeging op de club.
Met Pietje op ontdekkingstocht in het mini Globe te Hamminklen. Is me zeer goed bevallen. De mooist ingerichte saunaclub van NRW. Alles is in stijl.Geen oude fabrieksloods, omgebouwd kantoorpandje, of aftandse opgeleefde villa, maar een trendy, sjiek en duur ingerichte nieuwbouw club(je). Klein maar fijn. Hier is een eigenaar bezig geweest met een visie, die een sjieke stijl gecreerd heeft, ala de dure Zwitserse clubs. Mooie wirlpool en sauna met blik op de hoofdruimte, buiten komt er nog een bij het nog op te leveren zwembad. Leuk restaurantje met goed eten, dat regelmatig bijgevuld wordt. Mooie ruime rustige kino. Kleine kamers die alleen een bed bevatten voor de huis tuin en keuken buiten de deur ficker genoeg lijkt me. Kortom een middelgrote club maar ik ken er geen die zich qua uitstraling en stijl met deze saunaclub kan meten in NRW. Je wordt een dure sjieke omgeving ingetrokken en waant je in een exclusieve sexclub voor kleingeld. (bijzonder fraai is de neon led verlichting in pastelkleuren die aan de randen van elk plafond in elke ruimte hangt.)
Bijzonder geil is de kooi waarin de dames dansen, hun nummer verschijnt en ze treden moedig aan, ik heb ze allemaal wel een showtje zien weggeven dat zelfs Mark Rutte in verleiding zou brengen. Muziek is goed, niet te hard. Overal in de club hangen videoschermen met daarop voor Venus geproduceerde content van zeer knappe vrouwen die soft erotisch poseren.
De zonder uitzondering knappe dames komen in deze luxe setting nog beter tot hun recht. Hier lopen niet veel dames rond maar ze zijn allemaal communicatief met humor en teasend zoeken ze contact maar nergens te opdringerig. Er waren er op vrijdag 12 stuks. Allemaal Roemeentjes op een Bulgaartje na. Geen zwarte dames, geen dikke dames, geen oude dames, geen memmen tot op de knieen. De politiek correcte maffia zou er van gruwen maar dit is de eigenaar die terecht zijn stempel zet op het werk kapitaal van zijn club. Geen gratis bier na 19.00 uur ook een goede regel dan houdt je "de het is hier goedkoper zuipen dan in de kroeg types" buiten de deur.
Verwacht in deze club geen onervaren naturelle vrouwen, die heb ik niet gezien, die moeten we elders zoeken, maar wel veel knappe goede pse profi's. Beter leren kennen heb ik Catarina ?,Kim, Nicole en in hernieuwde kennismaking Pamela ex Van Goch. Kim en Nicole zijn 2 toppers, geen diepe gfe maar wel super service. Pamela is een lief knuffelig rustig vrouwtje die heel verleidelijk kan doen en een goede service levert. Ik ga geen details geven maar 4 x saunaclub top. De eigenaar vertelde ook dat hij ingrijpt bij klachten dus met dat gegeven en de dames die ik zag en mijn eigen ervaring denk ik dat de pse standaard en lat hier hoog ligt. Hoorde hetzelfde van mede beren dat ze allemaal top sessies hadden. Zelfs onze door de wol geverfde en altijd wakkere Piet was lyrisch over zijn 2 x 1 uur date met....moet hijzelf maar vertellen. Nicole bijvoorbeeld gaf me een lekkere massage om het half uur vol te maken, en deed niet moeilijk over de tijd. Dat kennen we ook wel anders. Het paste precies in mijn algemene indruk van deze club.
Nette rustige collegae, nooit het aantal vrouwen zeer ruim overstijgend. Perfect dat houdt de vrouwen bij de les en geeft ons niet het gevoel dat we nummertjes moeten trekken of onderdeel zijn van een lopende band.
Houding van de eigenaar, theke, dames, en het overige personeel is zeer (klant)vriendelijk, nergens zijn ze overheersend of arrogant aanwezig en ook hier zetten ze een goede standaard neer die de club ten goede komt en mijn verblijf aangenamer maakte.
Minpuntjes: de badjassen zijn te dik en daardoor te heet, binnen is het ook vrij heet, daardoor gaan de deuren open en zijn er vrij veel vliegen, ook op de kamers dat moeten ze echt oplossen dat is zo fucking irritant. In het restaurant hebben ze warmhoud bakken met zware metalen deksels die je nergens kan wegleggen, onhandig als er meerdere mensen eten willen pakken.
Kortom: een erg mooie club waar in deze momentopname voor mij veel goed gedaan wordt en het zeer aangenaam vertoeven was, met top service.
Het beviel mij (veel) beter dan in Gallardo, het is kleiner, intiemer, luxer, exclusiever aanvoelend, het eten is beter verzorgd (in ieder geval na 24.00 uur) en ik denk dat de kans op een tmm hier een stuk kleiner is omdat ik hier een actief beleid bespeur van de eigenaar, wat Gallardo niet zo heeft denk ik. Ik moet het nog verder checken maar hier zitten nog veel meer toppers. Deze club doet mij nog het meest denken aan Panthera, waar ik ook heel graag kwam.
Mij zien ze snel terug.
de denker
2 juni 2018, 17:11
BP2 heeft het goed gezien!
hasta la pasta
2 juni 2018, 22:29
Enige tijd geleden besloot ik dat ik misschien toch maar weer eens een stukje op het forum 'moest' schrijven. Dus ingeschreven in de tombola, en ja hoor, de vrijkaart plofte op de denkbeeldige deurmat. Dank hiervoor aan forum en ook de club uiteraard. Gelukkig is BP me voor met de beschrijving van de club en de irritante kut vliegen, dus dat scheelt weer het nodige type werk. Een paar weken geleden was ik met een 'brother in crime' al een paar uur geweest om de club te verkennen. De vrijkaart was ik toen vergeten, maar ik was de vijfde klant die het pand binnenkwam. Gevolg: gratis entree. Het was maar goed dat ik toen geen recensie hoefde te schrijven. Het zou wat minder lyrisch zijn geweest dan het gros van de verhalen hier. Maar goed, vandaag dus nieuwe ronden, nieuwe kansen.
Ik liep na aankomst de bar in en knoopte een praatje aan met Isabella. Wat zitten praten over vrouwen die we beiden kenden uit ACAgold. We zijn even boven gaan zitten voordat we de kamer op zouden gaan. Ik vond het geen hoogvlieger, vooral zoenen matig en bar weinig initiatief. Omdat ik nog niet gedouched had, liet ik weten voor de kamer dit te gaan doen. Zij ging de sleutel halen. Toen we op de kamer belandden, leek het wel of ze snel even aan een sigaret had staan lurken. Als niet roker een redelijke dooddoener. Hoeveel moeite is het om even een fris snoepje te nemen. Het enthousiasme straalde er verder niet vanaf. Long story short: Mijn verlies genomen en na 15 min de kamer afgebroken.
Hierna de sauna aan laten zetten en bekeken met wie ik de tweede ronde zou kunnen gaan doen. Mijn oog op Mira laten vallen. Het was stukken beter dan Isabella, maar ook hier was de start op de kamer moeizaam. Ze vroeg me wat ik prettig vind en vervolgens deed ze dat precies niet. Na hierover mijn mond opengedaan te hebben kon het dus weer wel. Toen ik wat op temperatuur raakte hebben we geruime tijd standje 69 gedaan. Best lekker! Na verloop van tijd het condoom erom. Helaas ging er zo'n lading gel bij dat kleine Hasta dacht dat-ie in een glijbaan was beland. Gevolg: kopje hangen en einde oefening. Dit gebeurde op 40 min. Ze bood aan om af te breken en 75 euro voor 45 min te rekenen. Dat maak je wel eens anders mee. Top!
Daar zit je dan. Twee kamers, nul maal gespritst. Shit happens. Ik zat net al weer in bar toen Nicole het toneel betrad. Ze kwam naar me toe om even hallo te zeggen. Een paar weken geleden had ik gehoord dat ze goede service levert, dus vergat ik snel het voorgaande. We hebben eerst in de rookruimte over vakanties zitten kletsen voordat we kamer op gingen. Ze verontschuldigde dat ze even weg ging om haar mond op te frissen. Zo kan het dus ook. De kamer: goed tot zeer goed TZ. Pijpen lekker sloppy en DT. Na de twee eerdere pogingen was het nu heel snel gepiept, binnen het half uur. Ik besloot haar voor de bewezen diensten wat drinkgeld mee te geven. Ze leek oprecht blij ermee. HHG in ieder geval 90%.
Na een flinke pauze liep ik Kim tegen het ranke lijf. Door de jaren heen heb ik zoals zovelen hier al het nodige meegemaakt met de meisje van plezier. Soms zit het mee, soms wat tegen en heel soms lig je op de kamer en denk dat het niet waar kan zijn. Al bij het eerste contact wist ik direct dat helemaal snor zou komen. Tering, wat een ongelooflijke leuke meid is dit. Uiteindelijk heb ik 1,5 uur met haar op de kamer vertoefd. Met recht is dit 1 van de leukste kamers ooit die ik gedraaid heb in een saunaclub. Naast dat het leuk was, was de service trouwens ook helemaal in orde. Wat mij betreft is ze de hoofd act van de club.
Al met al een lekkere dag gehad. Bij het verlaten werd me nog heel beleefd gevraagd om een enquete in te vullen over o.a personeel , eten en wat andere zaken. Waar maak je dat nog mee. ik vind de club een echte aanwinst.
hallodaarbenikweer
3 juni 2018, 20:10
Vandaag voor de eerste keer bij saunaclub Venus geweest gemotiveerd door een welbesteed vrijkaartje. Had maar een paar uurtjes de tijd, ruim genoeg om de positieve feedback van voorgaande recensies te bevestigen. Prettige, fraaie club op voor mij ideale schaalgrootte en hopelijk niet alleen bij mij een hoge gunfactor. Met Nicole bij de kooi gevreeën en met Kim in de bios. Zie bij hun draadjes mijn bevindingen. Nicole benadrukte dat je overal in de club mag neuken, maar wel graag handdoeken en papier gebruiken tegen de vlekken ;). Ik was er door file onderweg pas om half vier en ben iets na zessen vertrokken. Volgens mij 7 dames en totaal max 4 beren in deze periode. Hopelijk komen er meer beren, want het is een mooie club niet te ver van de grens. Door de wat kleinere indeling is het overigens toch wel gezellig te noemen met kleine aantallen bezoekers en de jacuzzi, sauna etc is prima.
de denker
4 juni 2018, 07:11
Nicole benadrukte dat je overal in de club mag neuken, maar wel graag handdoeken en papier gebruiken tegen de vlekken ;). .
Klopt. Heb zelf hele goede ervaringen mee: het lounchegedeelte boven de kino, op de bank voor de kooi, ik heb me al eens laten pijpen aan de bar door twee meiden (die ik daarna meenam voor een trio op de kamer. Ben geen roker, dus ik kom niet vaak in het rookdeel, maar ook daar wordt met regelmaat gesext. Ik weet wel dat de meeste meisjes het liever alleen op de kamer of in de kino doen. (Met Alexandra kwam ik ook niet verder dan de kino).
Afgelopen donderdag was het druk in de kino: alle vier de bedden waren bezet. Het was een geile bedoening en leek een beetje op een swingerclub. Bij Venus kan veel, maar het blijft toch een nette en relaxte club zonder uitwassen.
cootje
4 juni 2018, 07:57
Denker, dat klopt helemaal.
En maakt het verschil met Gallardo de buurvrouw
Piet Plezier
4 juni 2018, 09:49
inderdaad veel Aktie in het openbaar
Afgelopen vrijdag zat..... me ook te pijpe terwijl ik zat te gokken
cookie3
6 juni 2018, 10:46
Is roken op de kamers toegestaan?
Is roken op de kamers toegestaan?
Ja.
Willem2
6 juni 2018, 11:33
Beste IJsberen,
Ik wil geen spelbederver zijn maar zouden enkele ijsberen even kunnen nadenken over wetgeving in Duitsland ......
Voordat ze bepaalde dingen hier opschrijven.
Op deze wijze breng je de club uiteindelijk in gevaar.
Eddy_V
6 juni 2018, 11:42
Beste IJsberen,
Ik wil geen spelbederver zijn maar zouden enkele ijsberen even kunnen nadenken over wetgeving in Duitsland ......
Voordat ze bepaalde dingen hier opschrijven.
Op deze wijze breng je de club uiteindelijk in gevaar.
Gelukkig gaat alle openbare actie wel veilig: Piet Plezier had z’n helm zelfs nog op
Gisteren nog even naar Venus geweest, afgesproken met een niet meer schrijvende beer maar die kwam een heel stuk later want er was bij Arnhem een lange file.
Om 16.15 ingecheckt en daarna een uurtje of 4 gebleven in gezelschap van Alexandra je kunt het slechter treffen.
Het was in de tijd dat ik er was rustig onder de 10 meiden en meestal minder beren, was wel weer openbare actie op de bank voor de bar.
Nog ff met de baas gepraat en het is de bedoeling dat de tuin plus zwembad deze maand afkomt maar ze hebben er nog een hele kluif aan.
Voldaan de club weer verlaten en ze zien mij daar snel weer terug.
Dalton
6 juni 2018, 15:28
Gelukkig gaat alle openbare actie wel veilig: Piet Plezier had z’n helm zelfs nog op
Het moet zeker niet onder etenstijd gebeuren want dan krijg je geen hap door de keel wanneer de dames volop aan het pijpen zijn.
Eddy_V
6 juni 2018, 17:35
Het moet zeker niet onder etenstijd gebeuren want dan krijg je geen hap door de keel wanneer de dames volop aan het pijpen zijn.
Valt mee, met zo’n integraal helm kan het scherm omhoog zodat je zelfs 69 hapjes door je keel kan krijgen
Ronald11
6 juni 2018, 18:17
Weet een van jullie misschien wat de naam is van de dame die een kleine Playboy bunny tattouage heeft op haar rechter schouderblad?
Piet Plezier
6 juni 2018, 19:06
Weet een van jullie misschien wat de naam is van de dame die een kleine Playboy bunny tattouage heeft op haar rechter schouderblad?
dat is Monica
altijdwakker
6 juni 2018, 21:34
Vandaag eens naar die andere club in Hamminkeln. Eenvoudig te vinden. Leuke theke (idd met spleetje tussen de tanden). Alle dames Roe, behalve Andrea (Dui/Roe) en Pamela (Bul). Over het algemeen prachtige schepsels. Slechts eentje liep naakt. Mooi figuur, daar had ik zin in. Maar ze wou niet weg achter de gokautomaat voor mij (?). Ik had bijna oorlog met de Roe's. Ik zat met Andrea op de bank maar ze (tong)zoent niet en daarom weggegaan naar andere bank. Kwam een Roe naast me zitten; "Waarom ik hier kom?" "Om plezier te hebben" "nou, plezier maken we op de kamer, ga je nu mee of niet?" "neen, nu niet direct" En weg was ze. Vervolgens werden alle Roe's ingeseind mij links te laten liggen. En dat gebeurde ook. Ik was net van plan dan maar naar de buren te gaan; kwam er toch een leuk meisje naar me toe: Pamela (Bul). Ze spreekt geen Roe, daarom had ze de sancties niet begrepen...
Een uurtje mee geweest, half uur jacuzzi, half uur kamer, goede GFE. Dat ze geen Roe verstaat was "mijn redding", ze had niet begrepen dat ik geboycot werd.
Ik was hier voor de eerste keer. Mooie line up. Maar mij bekruipt het gevoel dat de Roe Vakbond het hier over gaat nemen. Zoals altijd, het kan natuurlijk (al of niet gedeeltelijk) aan mij zelf liggen. Ik heb niet echt lol gehad, bij de buren meestal wel. Ik kom hier niet terug.
Gisteren met Pietje geweest, spontane actie vaak de beste. Meeste klopt hier maar gisteren had ik toch een matige avond. Lag ook aan mezelf enigzins.
Er waren 9 dames, allemaal roemsen, en de optiek vond ik tegen vallen. Pamela was er niet, de lekkere Nicole ook niet. De enige echte looker was Cathalea.
Mijn oog viel al snel op Andrea die in de kooi geil danste. Waar ken ik die van, het maalde tot Villa Venus Duisburg naar boven kwam. Had er al eens naast gezeten paar jaar geleden, maar toen was haar humeur dusdanig slecht dat ik na een minuut weer was opgekrast. Maar ik ben een sucker voor haar lichaamstype en uiterlijk, chubby maar niet te, dikke borsten en een mooi gezicht.Ik zag haar en dacht die wordt de eerste. Maar contact was niet zo makkelijk ze was ontwijkend, arrogant en afwijzend. Piet deed het beter bij haar. Eerste waarschuwing genegeerd. Na een uurtje hangen en weinig actie van de kant van de dames die ook erg passief waren vandaag, kwamen Andrea en Cathalea samen bij mij op schoot zitten. Trio, nee ik ga eerst met Andrea en dan met jouw. Andrea keek al wat ongemakkelijk en kuste maar matig. Tweede waarschuwing genegeerd. Catahalea ging haars weegs en Andrea stelde meteen al de kamervraag. Derde waarschuwing genegeerd. Toch ja gezegd, ik had 2 super goede dates gehad vorige keer en geloofde mijn eigen bullshit dat alle dames hier top waren en ik was rattig op Andrea.Op de kamer ontweek ze mijn kussen, ik kus niet met tong, maar maak er maar van ik kus liever helemaal niet. Code rood genegeerd en loeiende sirenes gelaten voor wat ze waren.In mijn hele carriere stap ik dan op, nu niet. Zo was de sfeer matig vanaf de start en daarna ging het nog verder bergafwaarts. Het was afwerks seks van de ergste soort. Keihard rukken, k3iharde cowgirl, snel afmaken,paar minuten pijpen, ik probeerde nog wat tegen te sputteren maar het mocht niks baten. Na 20 minuten kamergang afgebroken en 50 euro verbrand. Theke zei alles oke, ik zei niks. Maar later dacht ik die Andrea doet haar werk moedwillig niet goed dus maar even een onderhoud aangevraagd en gekregen met de chef. Hij bedankte me en verzekerde me dat Andrea's carriere kort is, ik was niet de eerste. Jammer dat hij me geen compensatie gaf maar ik zei al grotendeels mijn eigen fout. Verder werd ik net als mij voorganger hierboven gewoon genegeerd door de roemeentjes en er zat ook niks meer tussen van mijn gading.
Dus moet mijn juichende berichtje van hiervoor enigzins relativeren, Venus is ene kleine club, niet alle dames zijn top, er zitten ook erg slechte tussen, en soms is de line up te klein er zat gisteren niks tussen voor mij. Ik zat vaak in een vrijwel lege ruimte en zoveel mannen waren er ook net, waar zijn al die dames? Er was helemaal niks te kiezen, het was dood en dood saai. En de houding van de dames was gisteren ook matig op een paar uitzonderingen na, niet zo gezellig als het altijd was in panthera. Na mijn kamertje met Andrea werd ik genegeerd. Goed ik was ook meteen vertrokken en elders heen gegaan als die ... piet niet uren op de kamer bleef. Maar goed samen uit....
Venus was een korte flirt, voorlopig laat ik het links liggen een kleine line up kan gecompenseerd worden door een algemeen goed service niveau, en een communicatieve sfeer en gezellig contact met alle dames, is dat er niet dan is Venus maar een matig clubje. Andere moeders hebben ook mooie dochters.
Mrbluejay
9 juni 2018, 11:37
enig idee wanneer het zwembad + tuin echt klaar is? Eind juni lijkt me welhaast onhaalbaar.
CVARIA
9 juni 2018, 21:35
Vrijdag was een goede dag voor business, ik was eerder dan gepland klaar met de opdracht bij mijn klant. In de buurt van Hamminkeln en ondanks dat ik geregeld goede recensies over Gallardo lees, mijn laatste drie ervaringen met Gallardo waren slecht (matige line-up, weinig dames. matige service). Dus eenmaal in de buurt rijd ik gelijk door naar Sauna Club Venus. Ik merk dat ik er vaker kom maar eigenlijk steeds minder over schrijf. Maar deze keer is voor mij de moeite waard om te delen. Het SC bezoek start altijd met hetzelfde ritueel, de theke die bij SCV stond, zou ik graag op de kamer uitnodigen. Geen mogelijkheden naar ik begrijp :).
Eenmaal de ruimte in gelopen waar de dames of wel in de banken zitten, aan de bar zitten of onderweg zijn naar de rookruimte, eerst maar eens een uurtje de kat uit de spreekwoordelijke boom gekeken. Hoewel ik er vaker kom, ken ik niet alle dames bij naam. Maar er waren genoeg jonge dames. Maar weinig beren en ook weinig actie.
Ondertussen kwam Carina - Karina bij me zitten maar na een gesprek van tien minuten zonder echte reactie van mijn kant sloot ze af met een klein kusje en ging een sigaretje roken. Het was best een leuk gesprek, aardige dame maar voor mij niet een eerste keuze. Na een half uur zag ik diverse dames van de kamer af komen, die weer een kwartier later fris en fruitig (dat hoop je dan maar) weer in de openbare ruimte gaan zitten.
Omstreeks 6PM stond Kim ook aan de bar, een tijd niet gezien maar ons eerste intermezzo spookte (in positieve zin) nog door mijn hoofd. Tijd om wat te gaan drinken en bij Kim te gaan staan. En net als de eerste keer deed ze zo vreselijk verlegen, maar dan wel op een charmante manier. Ze zei, ik dacht al dat je het was maar kwam niet naar je toe omdat ik het niet zeker wist. Daarna hebben we een tijdje aan de bar zitten praten om daarna naar de kamer te gaan. Nu is het altijd maar afwachten of een tweede keer net zo leuk en ongedwongen is als een eerste keer, met goede interactie en zelfde wederzijdse service :).
Op de kamer was het voor mij net of we de vorige keer afgesloten hadden, een uurtje gewacht hadden en weer opnieuw begonnen waren. Ons intermezzo had zeker andere kenmerken, maar was net zo leuk als de eerste keer. Het kan zijn dat we gewoon een leuke klik hebben, of Kim gewoon goed toneel speelt, hoe dan ook, dat uurtje (ik denk dat het stiekem iets meer dan een uurtje was) was weer top! Het uurtje werd gekenmerkt door wederzijds teasen en pleasen, en nadat ik met volle overtuiging het rubber had volgespoten met DNA, was het nog steeds gezellig. Beetje na liggen keuvelen, strelen beetje mini masseren. Toen we de kamer afgingen plakten we nog steeds aan elkaar, wachtend bij de ingang van omkleedruimte na het betalen nog even staan plakken. Ik kan geen genoeg krijgen van deze dame. Ik was dusdanig verzadigd dat het tijd was om verder te gaan, tijdens het douchen en omkleden nog staan praten met een ijsbeer die niet op het forum schrijft maar Venus echt een top tent vind. Tijdens het praten had ik mezelf inmiddels omgekleed en net voordat ik weg wilde gaan kwam Kim ook weer gedouched de ruimte in. Toen ze zag dat ik er nog stond, kwam ze weer naar me toe. Nog even kort gesproken, grappen en vriendelijkheden over en weer, afgesloten met een lekkere tongzoen en klein kusje. Yammie!
Daarna de reis huiswaarts aangevangen, douchen omkleden en weer verder naar een party in Amsterdam. Binnenkort weer terug naar Venus, ik weet nog niet wanneer maar tussendoor ga ik er tijd voor maken. Hoewel ik zeker ook nog andere dames wil verkennen is Kim voor mij nummer 1!
ijsbeer83
10 juni 2018, 22:25
Was er vrijdag 1 juni geweest. Club ziet er tip top uit. Met paar beren gesproken.Dames zien er goed uit. kamergangen waren met Mira en later met Kim. Kim is voor mij een spontane meid.
mynasch
18 juni 2018, 17:02
Vrijdag 15 juni: eerste bezoek aan SaunaClub Venus
:):cool::betrunken::):cool::betrunken::):cool::bet runken::):cool::betrunken::):cool::betrunken::):co ol::betrunken:
Willem2 vond kennelijk toch dat ik ook deze nieuwe saunaclub een smet een bezoekje kon vereren, en zo maakte ik vrijdag aan het prille begin van de middag (vijf over twaalf) mijn opwachting aan de poort. Probeerde natuurlijk eerst mijn auto te parkeren in de onder constructie zijnde tuin met zwembad, maar dat bleek dus de verkeerde kant. Keurig mijn fout ingezien en de parking opgedraaid aan de andere kant van het gebouw.
Een beetje zenuwachtig aangebeld, een eerste keer in een onbekende club overkomt me dat toch nog steeds, na al die jaren… en het bleek dat Bibi daar de scepter zwaaide. Leuke dame, die me op mijn gemak stelde. Geheel niet op mijn gemak werd ik door een hele snelle en vooral frêle en geheel naakte dame (Kim, naar zou later blijken). Jeetje wat een leuke meid zeg, dacht ik, schitterende glimlach, rank, vast veel te mooi voor mij…..leuke start. Gelukkig bleef Bibi met beide voeten op de grond en legde me een beetje uit waar alles was en dergelijke. Zo moeilijk is het gelukkig ook weer niet. Snel omgekleed, en als volwaardige ijsbeer de ruimte ingestapt.
Echt een fraai ingericht geheel. Kan niet anders zeggen. Nieuw, smaakvol, en ook functioneel. Wellness met een bubblebad open naar de barruimte, een sauna met uitzicht op de bar en dans gebied. Echt leuk idee. Fraaie kino op de benedenverdieping , met prima beeld kwaliteit, en met pittige ik meen Brazzers films. Inspiratie volop.
Dan de dames…. Want daar komen we natuurlijk ook voor. Venus heeft een status hoog te houden, na alle berichten die ik hier over las. En ik moet echt zeggen dat ze daar deze vrijdag uitstekend in slaagden. Ik trof een achttal dames (kan er een gemist hebben): Isabelle, Monica, Sabina, Mira, Pamela, Kim, Nicole en Alexandra. Een bulgaarse, en de rest Roemenen. En qua optiek had ik helemaal nergens over te klagen. Met de dansacts die met enige regelmaat worden gegeven keek ik mijn ogen uit. K heb de indruk dat als een neiuwe beer zijn opwachting maakt er onmiddellijk een dame een dans act ten toon spreidt. Althans zo verliep het mij, en na mij nog een aantal beren….
Isabelle trachtte mij als eerste te verschalken, en ik moet zeggen dat deed ze alleraardigst. Ik vond het nog een beetje snel. En wist deze eerste avance af te wenden. Ik begrijp BP wel een beetje dat de tam tam zich onder de dames snel verplaatst. Ik had mij voorgenomen even op die Kim te wachten daar had ik echt een heel leuke sessie mee, en dat verhaal verspreidde zich heel snel onder de dames. Dat pakte in dit geval dus goed uit, ik kan mij zo maar voorstellen dat ook precies andersom zou kunnen gaan.. en dan loop je zomaar de kans een beetje vergeten te worden.
Dat overkwam me niet, integendeel. De kleine (beetje mager zelfs) Pamela ging dansen, en Kim kwam tegelijkertijd aanlopen. Ze nestelde zich aan de bar, en ik kon mij, genietend van de dansende Pamela een beetje met Kim onderhouden. Inderdaad, gewoon een leuke meid, prachtige glimlach vloeiende conversatie, niks mis mee. Een poosje zitten kletsen en gevraagd of ze me even de kino wilde laten zien. Welaan dat kon… ’t werd daar zelfs plezierig. Beetje friemelen en we lagen in een pose dat haar lange haar ruim over de kleine mynasch viel, en een prettige sensatie teweeg bracht. Die had ze zelf ook niet verwacht geloof ik. Een metamorfose van de kleine mynasch had plaatsgevonden. Het werd nog leuker. En ik moest echt zelf de kamervraag stellen om ons werkterrein te verleggen. Het werd een memorabele sessie. Met vrijen, nog meer vrijen, lachsalvo’s, massage van lichamen, een blowjob die ik beslist moet vermelden. Heeel gevoelig, lang en diep. Met name heeft het begrip diep een andere betekenis gekregen. Zelden zoiets meegemaakt. En dat allemaal met zo’n bloedmooie meid. Ik was als een kind zo blij met deze super illusie van een uur! Vermeldenswaard is ook dat Kim na 28 minuten keurig aangaf dat er 28 minuten om waren, en toen het heel spannend werd met de blowjob dat CIM een 50 tal euro’s extra zou zijn. Heel correct vond ik dit. Alle presales werden niet gerekend… Herhalingsfactor errug groot… en dan ook echt heel plezierig gezelschap. Ik kreeg de indruk dat Kim maandag terug gaat naar Roemenië, en dan hoogst waarschijnlijk over een paar eken weer terugkeert. Ik hoop het maar. Oh ja, en ik ben vrij zeker dat ze haar ervaringen met mij snel deelde met de anderen aanwezigen!! Tam tam Roemenië…
Terug in de bar bleken een aantal collegae ijsberen hun opwachting te hebben gemaakt en kon ik me plezierig onderhouden met Minime en HastalaPasat. Het bleek uit de berichtgeving van de laatste dat NLNU er ook was, maar die kans om met hem kennis te maken is helaas gemist.
Tweede sessie werd met Mira. Ook een dame die mij het verleidingsvuur na aan de schenen legde. Een paar keer afgewend, maar toen ze me kennelijk nauwlettend observerend, in de kino zag verdwijnen wist ze me snel op te sporen. Ook hier een prettig samenzijn in dit opwekkende beneden verblijf. Gevolgd door ook een PRIMA sessie op de kamer. Iemand meldde terughoudendheid, maar daar had ik helemaal geen last van. Fabelachtige tongtechniek bij zowel zoenen als blowjob. HEERLIJK. Denk de beste sessie van de dag. Ook echt een dame om voor terug te komen. Althans de herinneringen aan deze sessie lijken, drie dagen later als ik dit zit te schrijven het sterkst. Volle inzet, laat haar hele lichaam meewerken, stelt alles open, en genoot zelf van de aktiviteiten die we ontplooiden.
Daarna maar eens aan de fysieke (sauna, en bubblebad) en inwendige mens gewerkt. Een tamelijk goed buffet, met van alles erop en eraan.
Kreeg gezelschap van Nicole, die ik tot nu toe alleen van verre met een klant op een bankje had zien acteren. Dat zag er al helemaal OK uit, en ik dacht dat wil ik eigenlijk ook wel. Kon het zo organiseren dat ik tegelijkertijd met haar klaar was en we samen opliepen naar de bar. Even plaatsgenomen op een bankje op de halve verdieping (omringd door Marokko-Iran kijkers) en een beetje zitten keuvelen. Keuvelen ging langzaam maar zeker over in knuffelen, de kleine mynasch werd aangerand, dat hij zich maar weer veel te gemakkelijk liet welgevallen. Lafaard…. En de sessie voortgezet in een kamer. Opnieuw prima service. Prettige meid (ietsje mager voor mijn smaak, maar de collegae beren waren zeer enthousiast over haar). Een prachtig orgasme veel mij ten deel. Wat wil een beer nog meer….
Kortom, een drietal sessie, allen echt goed. Een prettige sfeer, leuke dansacts, dames die proberen te behagen. Ik vind het een aanwinst voor de SC scene!! Kom ik terug: vast. Wordt het mijn favoriete club… weet ik nog niet, vind de aantallen in YY, GT ook wel wat hebben.
Het was vond ik voor zo'n kleine club tamelijk druk. Ruim overschot aan beren, zeker aan het eind van de middag. Er werd echt veel gekamerd. Ik had helemaal niet het gevoel dat ik wedr afgewerkt o.i.d. integendeel. Het lijkt er dus op dat de meiden acht proberen daar een niche op te bouwen. Prima idee!!!
Wiilem2 en Venus, dank voor de vrijkaart en de plezierige dag!!!
:):cool::betrunken::):cool::betrunken::):cool::bet runken::):cool::betrunken::):cool::betrunken::):co ol::betrunken::):cool::betrunken:
DennisR33
18 juni 2018, 20:47
Vrijdag 15 juni: eerste bezoek aan SaunaClub Venus
:):cool::betrunken::):cool::betrunken::):cool::bet runken::):cool::betrunken::):cool::betrunken::):co ol::betrunken:
Willem2 vond kennelijk toch dat ik ook deze nieuwe saunaclub een smet een bezoekje kon vereren, en zo maakte ik vrijdag aan het prille begin van de middag (vijf over twaalf) mijn opwachting aan de poort. Probeerde natuurlijk eerst mijn auto te parkeren in de onder constructie zijnde tuin met zwembad, maar dat bleek dus de verkeerde kant. Keurig mijn fout ingezien en de parking opgedraaid aan de andere kant van het gebouw.
Een beetje zenuwachtig aangebeld, een eerste keer in een onbekende club overkomt me dat toch nog steeds, na al die jaren… en het bleek dat Bibi daar de scepter zwaaide. Leuke dame, die me op mijn gemak stelde. Geheel niet op mijn gemak werd ik door een hele snelle en vooral frêle en geheel naakte dame (Kim, naar zou later blijken). Jeetje wat een leuke meid zeg, dacht ik, schitterende glimlach, rank, vast veel te mooi voor mij…..leuke start. Gelukkig bleef Bibi met beide voeten op de grond en legde me een beetje uit waar alles was en dergelijke. Zo moeilijk is het gelukkig ook weer niet. Snel omgekleed, en als volwaardige ijsbeer de ruimte ingestapt.
Echt een fraai ingericht geheel. Kan niet anders zeggen. Nieuw, smaakvol, en ook functioneel. Wellness met een bubblebad open naar de barruimte, een sauna met uitzicht op de bar en dans gebied. Echt leuk idee. Fraaie kino op de benedenverdieping , met prima beeld kwaliteit, en met pittige ik meen Brazzers films. Inspiratie volop.
Dan de dames…. Want daar komen we natuurlijk ook voor. Venus heeft een status hoog te houden, na alle berichten die ik hier over las. En ik moet echt zeggen dat ze daar deze vrijdag uitstekend in slaagden. Ik trof een achttal dames (kan er een gemist hebben): Isabelle, Monica, Sabina, Mira, Pamela, Kim, Nicole en Alexandra. Een bulgaarse, en de rest Roemenen. En qua optiek had ik helemaal nergens over te klagen. Met de dansacts die met enige regelmaat worden gegeven keek ik mijn ogen uit. K heb de indruk dat als een neiuwe beer zijn opwachting maakt er onmiddellijk een dame een dans act ten toon spreidt. Althans zo verliep het mij, en na mij nog een aantal beren….
Isabelle trachtte mij als eerste te verschalken, en ik moet zeggen dat deed ze alleraardigst. Ik vond het nog een beetje snel. En wist deze eerste avance af te wenden. Ik begrijp BP wel een beetje dat de tam tam zich onder de dames snel verplaatst. Ik had mij voorgenomen even op die Kim te wachten daar had ik echt een heel leuke sessie mee, en dat verhaal verspreidde zich heel snel onder de dames. Dat pakte in dit geval dus goed uit, ik kan mij zo maar voorstellen dat ook precies andersom zou kunnen gaan.. en dan loop je zomaar de kans een beetje vergeten te worden.
Dat overkwam me niet, integendeel. De kleine (beetje mager zelfs) Pamela ging dansen, en Kim kwam tegelijkertijd aanlopen. Ze nestelde zich aan de bar, en ik kon mij, genietend van de dansende Pamela een beetje met Kim onderhouden. Inderdaad, gewoon een leuke meid, prachtige glimlach vloeiende conversatie, niks mis mee. Een poosje zitten kletsen en gevraagd of ze me even de kino wilde laten zien. Welaan dat kon… ’t werd daar zelfs plezierig. Beetje friemelen en we lagen in een pose dat haar lange haar ruim over de kleine mynasch viel, en een prettige sensatie teweeg bracht. Die had ze zelf ook niet verwacht geloof ik. Een metamorfose van de kleine mynasch had plaatsgevonden. Het werd nog leuker. En ik moest echt zelf de kamervraag stellen om ons werkterrein te verleggen. Het werd een memorabele sessie. Met vrijen, nog meer vrijen, lachsalvo’s, massage van lichamen, een blowjob die ik beslist moet vermelden. Heeel gevoelig, lang en diep. Met name heeft het begrip diep een andere betekenis gekregen. Zelden zoiets meegemaakt. En dat allemaal met zo’n bloedmooie meid. Ik was als een kind zo blij met deze super illusie van een uur! Vermeldenswaard is ook dat Kim na 28 minuten keurig aangaf dat er 28 minuten om waren, en toen het heel spannend werd met de blowjob dat CIM een 50 tal euro’s extra zou zijn. Heel correct vond ik dit. Alle presales werden niet gerekend… Herhalingsfactor errug groot… en dan ook echt heel plezierig gezelschap. Ik kreeg de indruk dat Kim maandag terug gaat naar Roemenië, en dan hoogst waarschijnlijk over een paar eken weer terugkeert. Ik hoop het maar. Oh ja, en ik ben vrij zeker dat ze haar ervaringen met mij snel deelde met de anderen aanwezigen!! Tam tam Roemenië…
Terug in de bar bleken een aantal collegae ijsberen hun opwachting te hebben gemaakt en kon ik me plezierig onderhouden met Minime en HastalaPasat. Het bleek uit de berichtgeving van de laatste dat NLNU er ook was, maar die kans om met hem kennis te maken is helaas gemist.
Tweede sessie werd met Mira. Ook een dame die mij het verleidingsvuur na aan de schenen legde. Een paar keer afgewend, maar toen ze me kennelijk nauwlettend observerend, in de kino zag verdwijnen wist ze me snel op te sporen. Ook hier een prettig samenzijn in dit opwekkende beneden verblijf. Gevolgd door ook een PRIMA sessie op de kamer. Iemand meldde terughoudendheid, maar daar had ik helemaal geen last van. Fabelachtige tongtechniek bij zowel zoenen als blowjob. HEERLIJK. Denk de beste sessie van de dag. Ook echt een dame om voor terug te komen. Althans de herinneringen aan deze sessie lijken, drie dagen later als ik dit zit te schrijven het sterkst. Volle inzet, laat haar hele lichaam meewerken, stelt alles open, en genoot zelf van de aktiviteiten die we ontplooiden.
Daarna maar eens aan de fysieke (sauna, en bubblebad) en inwendige mens gewerkt. Een tamelijk goed buffet, met van alles erop en eraan.
Kreeg gezelschap van Nicole, die ik tot nu toe alleen van verre met een klant op een bankje had zien acteren. Dat zag er al helemaal OK uit, en ik dacht dat wil ik eigenlijk ook wel. Kon het zo organiseren dat ik tegelijkertijd met haar klaar was en we samen opliepen naar de bar. Even plaatsgenomen op een bankje op de halve verdieping (omringd door Marokko-Iran kijkers) en een beetje zitten keuvelen. Keuvelen ging langzaam maar zeker over in knuffelen, de kleine mynasch werd aangerand, dat hij zich maar weer veel te gemakkelijk liet welgevallen. Lafaard…. En de sessie voortgezet in een kamer. Opnieuw prima service. Prettige meid (ietsje mager voor mijn smaak, maar de collegae beren waren zeer enthousiast over haar). Een prachtig orgasme veel mij ten deel. Wat wil een beer nog meer….
Kortom, een drietal sessie, allen echt goed. Een prettige sfeer, leuke dansacts, dames die proberen te behagen. Ik vind het een aanwinst voor de SC scene!! Kom ik terug: vast. Wordt het mijn favoriete club… weet ik nog niet, vind de aantallen in YY, GT ook wel wat hebben.
Het was vond ik voor zo'n kleine club tamelijk druk. Ruim overschot aan beren, zeker aan het eind van de middag. Er werd echt veel gekamerd. Ik had helemaal niet het gevoel dat ik wedr afgewerkt o.i.d. integendeel. Het lijkt er dus op dat de meiden acht proberen daar een niche op te bouwen. Prima idee!!!
Wiilem2 en Venus, dank voor de vrijkaart en de plezierige dag!!!
:):cool::betrunken::):cool::betrunken::):cool::bet runken::):cool::betrunken::):cool::betrunken::):co ol::betrunken::):cool::betrunken:
Hoi Mynasch,
Was dat dezelfde mira als die in xanten gewerkt heeft? (Zie fotos site).
Ze heeft “true love” op haar benen getatoeerd.
Die zou ik graag nog een keer willen bezoeken. Leuke tijd gehad met haar :)
Gr, Dennis
Richte
18 juni 2018, 22:10
Mooie beschrijving , ik was op dat bankje met Nicole en daarvoor met Mira in de kamer en afsluitend met Isabelle. Het was een mooi dag :)
en minime kan veel maar in die kooi is niet zo'n goed idee. :)
Kwibus2
19 juni 2018, 00:07
BP2:
" Dus moet mijn juichende berichtje van hiervoor enigzins relativeren, Venus is ene kleine club, niet alle dames zijn top, er zitten ook erg slechte tussen, en soms is de line up te klein er zat gisteren niks tussen voor mij. Ik zat vaak in een vrijwel lege ruimte en zoveel mannen waren er ook net, waar zijn al die dames? Er was helemaal niks te kiezen, het was dood en dood saai. En de houding van de dames was gisteren ook matig op een paar uitzonderingen na, niet zo gezellig als het altijd was in panthera. Na mijn kamertje met Andrea werd ik genegeerd. Goed ik was ook meteen vertrokken en elders heen gegaan als die ... piet niet uren op de kamer bleef. Maar goed samen uit.... "
De line up is en blijft een moment opname.
Ik heb de belevenissen met plezier gelezen en hou slechts een puntje van zorg over.
Harde muziek is voor een mij een no go area.
Dat schijnt inmiddels aangepast te zijn.
Voor de rest alleen maar positieve ervaringen gelezen.
Het Venus concept waarbij op alle fronten voor kwaliteit is gekozen is een welkome verandering in het SC gebeuren.
Tijd om af te zakken naar Hamminkeln voor een bezoek aan Venus.
Krelis
20 juni 2018, 20:53
Even een vreemde vraag tussendoor misschien maar ik weet geen betere plek: ik was een maand geleden al eens in Venus en dat beviel mij zeer goed. Binnenkort ga ik op fietsvakantie van NL naar Zwitserland en Hamminkeln ligt praktisch op mijn route. Ik zou graag op een camping in de buurt overnachten en zou dan 's avonds op de fiets naar de Venus heen en weer kunnen rijden. Ik ben alleen wat huiverig om mijn dure carbon racefiets buiten te stallen tenzij die ergens goed uit het zicht en met kabelslot bijv. aan een paal oid. kan worden vastgezet. Ik heb daar destijds niet goed naar gekeken. Volgens mij was de parkeerplaats half open richting straat. Kent iemand de situatie ter plekke goed genoeg om mij daarover een advies te geven? Ik heb al gebeld naar de thekenfrau en die vertelde dat binnen stallen geen optie was maar dat er wel camerabewaking buiten hing. Ik vraag mij af of dat voldoende zekerheid biedt...
de duisburg spesjalist
20 juni 2018, 20:56
Even een vreemde vraag tussendoor misschien maar ik weet geen betere plek: ik was een maand geleden al eens in Venus en dat beviel mij zeer goed. Binnenkort ga ik op fietsvakantie van NL naar Zwitserland en Hamminkeln ligt praktisch op mijn route. Ik zou graag op een camping in de buurt overnachten en zou dan 's avonds op de fiets naar de Venus heen en weer kunnen rijden. Ik ben alleen wat huiverig om mijn dure carbon racefiets buiten te stallen tenzij die ergens goed uit het zicht en met kabelslot bijv. aan een paal oid. kan worden vastgezet. Ik heb daar destijds niet goed naar gekeken. Volgens mij was de parkeerplaats half open richting straat. Kent iemand de situatie ter plekke goed genoeg om mij daarover een advies te geven? Ik heb al gebeld naar de thekenfrau en die vertelde dat binnen stallen geen optie was maar dat er wel camerabewaking buiten hing. Ik vraag mij af of dat voldoende zekerheid biedt...
ik zou zegen bel met de club en wie weet mag je hem in de tuin zetten
funske
20 juni 2018, 21:25
Dat ie niet binnen mag staan kan ik begrijpen, maar misschien mag ie tussen poort en voordeur staan.
Wentelt Eefje
20 juni 2018, 21:45
Zeg dat je fiets bij Gallardo wel binnen mag staan :tongue:
Krelis
20 juni 2018, 22:14
ik zou zegen bel met de club en wie weet mag je hem in de tuin zetten
Dat had ik al gedaan zoals ik schreef in de hoop dat de Thekenfrau die optie zou aanbieden maar nee dus...
Krelis
20 juni 2018, 22:16
Dat ie niet binnen mag staan kan ik begrijpen, maar misschien mag ie tussen poort en voordeur staan.
Was daar nog een soort halletje dan? Helaas heb ik vorige maand niet goed opgelet toen ik er met de auto was. Zijn er misschien ergens foto's van de ingang op internet te vinden?
Kwibus2
20 juni 2018, 23:04
Krelis: " Ik zou graag op een camping in de buurt overnachten en zou dan 's avonds op de fiets naar de Venus heen en weer kunnen rijden. Ik ben alleen wat huiverig om mijn dure carbon racefiets buiten te stallen tenzij die ergens goed uit het zicht en met kabelslot bijv. aan een paal oid. kan worden vastgezet. "
Je fiets staat veilig op de camping.
Neem een taxi naar Venus en terug.
Dan kun je in de club zorgeloos genieten van het mooie speelgoed.
cath.leen
20 juni 2018, 23:20
Ik ben alleen wat huiverig om mijn dure carbon racefiets buiten te stallen tenzij die ergens goed uit het zicht en met kabelslot bijv. aan een paal oid. kan worden vastgezet. .
Op de parkeerplaats kun je an de zijde van de straat wel je fiets met kabelslot vast zetten. Da staat nog merdere pallet met steen. Als je de fiets achter de steen zet, dan is die niet zo duidelijk te zien. En het kabelslot kan ook an de omheining.
Of op andere kant van de straat is het huis waar de dames in woonen met groote parkeerplaats. Achter in de hoek is de fiets ook niet te zien en je vind ook iets voor je kabelslot.
Krelis
20 juni 2018, 23:20
<...>Je fiets staat veilig op de camping. Neem een taxi naar Venus en terug. <...>
Die optie was ik ook al aan het bekijken idd. Er schijnt ook een soort buurtbus rond te rijden. Ik vraag het dan wel aan de campinghouder. Bedankt allemaal en wie weet tot ziens. W.s. zondag als het weer meezit en ik het in een dag red :). Maandag zijn ze helaas gesloten
Krelis
21 juni 2018, 00:12
Op de parkeerplaats kun je an de zijde van de straat wel je fiets met kabelslot vast zetten. Da staat nog merdere pallet met steen. Als je de fiets achter de steen zet, dan is die niet zo duidelijk te zien. En het kabelslot kan ook an de omheining. Of op andere kant van de straat is het huis waar de dames in woonen met groote parkeerplaats. Achter in de hoek is de fiets ook niet te zien en je vind ook iets voor je kabelslot.
Dat is ook een mooie tip cath.leen :goodjob[1]: Wie weet kom ik toch nog op de fiets dan :)
Eddy_V
21 juni 2018, 00:33
Dat is ook een mooie tip cath.leen :goodjob[1]: Wie weet kom ik toch nog op de fiets dan :)
En als je eenmaal aan de deur staat zou het mij niets verbazen als je de fiets mee naar binnen kan nemen en dan aan de achterkant binnen het hekwerk kan plaatsen (of in de aparte telefoon kamer) als de fiets niet onder de modder zit
Kwibus2
21 juni 2018, 09:21
Als alles mislukt zou ik de fiets gewoon meenemen en op de kamer zetten. :huch:
Bij Venus moeten ze gewoon even wennen aan bezoekers met speciale wensen. :angryfire:
Krelis
23 juni 2018, 21:44
Vraagje over de aanwezigheidsmeldingen op http://saunaclubgirls.com/ : hoe actueel is dat? Wekenlang zag ik bij Nicole 'anwesend' staan maar nu is dat groene woordje bij haar verdwenen. Is zij er dan nu echt (even) niet (meer)?
Catalea staat als 2e op mijn todo-lijstje. Als Nicole er niet is wordt zij nummer 1. Weet iemand of zij momenteel nog wel aanwezig is?
sam1011
23 juni 2018, 23:57
mooie club op zich alleen de bezetting is te vaak ondermaats je kan niet 10 plus beren en 6 dames als line upp hebben gaat niet werken !!!!!!
cath.leen
24 juni 2018, 06:52
Vraagje over de aanwezigheidsmeldingen op http://saunaclubgirls.com/ : hoe actueel is dat?
Da heb ik erder al iets over geschrijven. Het is weiniger een vraag of "actueel". Het probleem is meer dat dit system heelemal niet werkt. Dat probleem is wel bekent, maar ze kunnen nog geen oplossing vinden.
Je moet dan doch echt het telefoon pakken.
DennisR33
24 juni 2018, 10:47
Hebben we ook een pagina met actuele prijzen van entree en de dames?
Piet Plezier
24 juni 2018, 11:00
Hebben we ook een pagina met actuele prijzen van entree en de dames?
50 euri entree
30 minuten vanaf 50 euro
Cucumber
24 juni 2018, 13:30
Leuke variatie, het oplopen van de kamertijden van 15 minuten, met bijbehorend tarief van 25 euro. Minimum kamertijd is wel een half uur, en geen kwartier natuurlijk.
50 euri entree
30 minuten vanaf 50 euro
Krelis
25 juni 2018, 07:27
Da heb ik erder al iets over geschrijven. Het is weiniger een vraag of "actueel". Het probleem is meer dat dit system heelemal niet werkt. Dat probleem is wel bekent, maar ze kunnen nog geen oplossing vinden.
Je moet dan doch echt het telefoon pakken.
Dat hoefde niet eens want ik ben er na eerst een lange fietsetappe vanuit NL vanaf de camping naartoe gefietst. Ter plekke zag ik
meteen een plek waar ik de fiets buiten zicht met het kabelslot aan het hekwerk kom vastzetten en kon ik met een gerust hart naar binnen. Nicole was aanwezig maar helaas dusdanig volgeboekt dat ze zich naar mij verontschuldigde dat het die avond niet meer ging lukken. Na kennismaking met twee sympathieke NL-ijsberen werd ik bijzonder geïnspireerd door het figuurtje van Isabella tijdens haar kooishow. Met haar vond ik even later op de bank een geile klik en heb ik een heerlijk kamerbezoek beleefd. Daarna nog een drankje, lekker wat van het prima eten genoten en zeer bevredigd naar de camping terug gefietst.
Ik ben alleen wat huiverig om mijn dure carbon racefiets buiten te stallen tenzij die ergens goed uit het zicht en met kabelslot bijv. aan een paal oid. kan worden vastgezet. Ik heb daar destijds niet goed naar gekeken. Volgens mij was de parkeerplaats half open richting straat. Kent iemand de situatie ter plekke goed genoeg om mij daarover een advies te geven? Ik heb al gebeld naar de thekenfrau en die vertelde dat binnen stallen geen optie was maar dat er wel camerabewaking buiten hing. Ik vraag mij af of dat voldoende zekerheid biedt...
Als je een mooie racefiets hebt met carbon frame en met laten we zeggen Ultegra of misschien Dura-Ace afgemonteerd zou ik deze nooit zomaar op straat neerzetten al zou dat voor een club waar camera beveiliging is nog net gaan.
Voor een thekefrau zal een mooie racefiets gewoon een fiets zijn en fietsen plaats je buiten, een mooie racefiets van carbon verdient een plaatsje binnen of in de tuin, zou toch eigenlijk geen probleem mogen zijn. Maar goed ik begrijp dat het allemaal al goed is gegaan.
Krelis
25 juni 2018, 22:00
Tja, die overwegingen had ik ook gemaakt. Maar ik besloot toch met name obv. de tips van chath.leen de situatie ter plekke te gaan bekijken en eventueel (met pijn in mijn hart cq. mijn onderbuik) onverrichterzake terug te rijden. Eenmaal binnen het halfomheinde en voor het gezicht behoorlijk afgeschermde vlechtwerk van staal kon ik mijn fiets met het kabelslot zowel door de wielen als het frame vastmaken aan het hek onder het oog van de bewakingscamera. Ze hadden in dat geval alleen het zadel kunnen stelen zonder een betonschaar te gebruiken. Het was voor mij in elk geval een zeer geslaagde afsluiting van mijn eerste vakantiedag
Cucumber
25 juni 2018, 23:17
Kom de volgende keer alstublieft met de auto!!!
Tja, die overwegingen had ik ook gemaakt. Maar ik besloot toch met name obv. de tips van chath.leen de situatie ter plekke te gaan bekijken en eventueel (met pijn in mijn hart cq. mijn onderbuik) onverrichterzake terug te rijden. Eenmaal binnen het halfomheinde en voor het gezicht behoorlijk afgeschermde vlechtwerk van staal kon ik mijn fiets met het kabelslot zowel door de wielen als het frame vastmaken aan het hek onder het oog van de bewakingscamera. Ze hadden in dat geval alleen het zadel kunnen stelen zonder een betonschaar te gebruiken. Het was voor mij in elk geval een zeer geslaagde afsluiting van mijn eerste vakantiedag
pcenter
29 juni 2018, 23:56
Ook maar eens een recensie van deze toko. Ik was erop dezelfde dag als de denker circa 34 posts gelden op dit forum, dus echt superactueel, nou nee. Maar desalniettemin, aanrijden via Wesel verliep goed, was er op tijd, toko nog niet open, dus ff rondje rijden, en ff en omgevingsverkenning gedaan bij de Gallardo. toch maar besloten om naar S V te gaan, hetgeen ook gewoon mijn target was.
Ik was dus de 3e bezoeker, helaas pindakaas, goede ontvangst, rondleiding daar het mijn 1e visit was, vervolgens de gebruikelijke routine. Omkleden, douchen, kopje koffie club verkennen, & Frühstuck. Het laatste niet overdadig, voldeed, iets meer variatie mag. Kopje koffie met glaasje water en daarna het gebeuren rustig in me opgenomen.
Na een kooidans afgewacht te hebben, contact gemaakt met volgens mij Alex, prima sessie in het Kino. Jacuzzi , sauna beetje tv gapen wat drinken usw usw. Echt rondwandelen kun je niet, buiten werd druk aan de tuin gewerkt. Wat ik me nog herinner dat in het begin max 4 dames waren waaronder Naomi die mij niet kon begeisteren maar ieder zijn smaak, Ze was wel een beetje aan het jagen.
Omdat ik nog een afspraak had en redelijk vroeg in de middag weg moest, vandaar mijn vroege aankomst, toch nog een sessie gedaan met een andere dame op een soort spiegelkamer. Dat werkt best wel.
Toko tevreden verlaten, volgende keer streef ik naar een langer verblijf, en hoop dan dat ondertussen tuin en pool klaar is. Geeft iets meer vertier een buitenverblijf. Weet iemand hoe het er nu voor staat.?
Om een gefundeerde mening te vormen is ,Een bezoek is Geen bezoek , I shall return, als de tuin ready is
Oh ja en op de terugweg na de meeting 160 km/u over de Autobahn en bij Arnhem 30 km/u , file zoals gewoonlijk
Ronald11
30 juni 2018, 09:32
Toko tevreden verlaten, volgende keer streef ik naar een langer verblijf, en hoop dan dat ondertussen tuin en pool klaar is. Geeft iets meer vertier een buitenverblijf. Weet iemand hoe het er nu voor staat.?
Zo te zien moet er nog flink wat gebeuren. Terras rond het zwembad is bijna afgerond maar het zwembad zelf bevindt zich nog in de beginfase. Nog flink wat zand op de bodem zichtbaar. Gisteren ook geen enkele activiteit. Kan dus nog even duren denk ik.
pcenter
30 juni 2018, 14:24
Thanks, een ingerichte en fertige tuin met pool, geeft met het huidige weer een goede plus aan de toko, als ik hun was schnell fertigstellen, tuin is dus nog niet open begrijp ik hieruit
Ronald11
30 juni 2018, 16:56
Klopt, je kunt wel naar buiten lopen maar nog nergens zitten.
cath.leen
30 juni 2018, 18:18
Weet iemand hoe het er nu voor staat.?
Het zwembad wordt op 5 juli opgeleverd (Dat is op moment wel wat word verwacht)
Ronald11
6 juli 2018, 17:27
Het zwembad wordt op 5 juli opgeleverd (Dat is op moment wel wat word verwacht)
Is het zwembad inmiddels in gebruik?
Cucumber
6 juli 2018, 19:01
Je kunt in 5 dagen geen wonderen verwachten!
Nee dus,
Is het zwembad inmiddels in gebruik?
30 juni
Klopt, je kunt wel naar buiten lopen maar nog nergens zitten.
Ronald11
6 juli 2018, 20:09
Je kunt in 5 dagen geen wonderen verwachten!
Nee dus,
30 juni
Door Cath.leen werd in de voorgaande post aangegeven dat er een oplevering zou zijn op 5 juli vandaar even mijn vraag. Maar mogelijk heb je die post niet gezien.
hvdk52
6 juli 2018, 21:03
Dat zwembad zal nog wel even op zich laten wachten.Gezien de temperaturen ligt het arbeidstempo laag van de aanwezige werkkrachten.
Levitrus
7 juli 2018, 06:58
Zou het aan het weer liggen? Die werklui hebben daar de tijd van hun leven. Die rekken het zo lang mogelijk!
Zwembad zou inderdaad zoals cath.leen zei 5 juli worden geopend maar door problemen wordt het nu 17 juli.... afwachten dus.
Nu de (toch al niet heel betrouwbare) AWL helemaal leeg is, kan iemand wellicht vertellen welke dames vroege starters zijn, voor een dagbezoekje?
Ronald11
7 juli 2018, 21:07
Nu de (toch al niet heel betrouwbare) AWL helemaal leeg is, kan iemand wellicht vertellen welke dames vroege starters zijn, voor een dagbezoekje?
Ik weet niet welke dames er consequent vroeg starten maar meestal zijn er rond 11 uur al zo’n 3 - 4 naakte dames aanwezig.
Ik weet niet welke dames er consequent vroeg starten maar meestal zijn er rond 11 uur al zo’n 3 - 4 naakte dames aanwezig.
Ja, dat had ik van eerdere posts al begrepen. Zou fijn zijn om al wat namen te weten. Maakt de beslissing makkelijker om eerder of toch wat later op pad te gaan...
Dat rouleert welke dames er 11.00 beginnen, kun je beter even bellen.
Haradamannetje
8 juli 2018, 19:36
Ik kan de beschikbare dames niet meer bekijken, jullie wel?
Ronald11
8 juli 2018, 20:33
Informatie wordt inderdaad niet getoond.
Willem2
8 juli 2018, 20:40
Informatie wordt inderdaad niet getoond.
Wisseling van werbeagentur ;)
CVARIA
9 juli 2018, 17:37
Als vervolg op mijn korte verslag inzake Gallardo (daar aan de deur staande ontdekt dat Gallardo gesloten was en voorlopig gesloten bleef), samen met mijn maatje naar SC Venus gegaan. Het was omstreeks 13:00, er stonden maar een paar auto's op de parkeerplaats, en op dat moment slechts een gele kentekenplaat. Aangebeld, betaald (mijn metgezel woont sindskort in Australia en was hier sinds zes maanden weer even terug en hij stond er op dat hij de entree betaald, ik kon me niet verzetten :) ). Omkleden, douchen, en het relaxen kan beginnen. FF wat drinken en eten om te starten. Diverse dames binnen, en het werd steeds drukker. Omstreeks 2pm kwamen er nog wat dames bij, en ook later weer een aantal dames. Achteraf vertelde Alexandra mij dat de eigenaar diverse dames gebeld had om te komen werken omdat ook zij vernomen hadden dat Gallardo dicht was en het aantoonbaar drukker (dan normaal) begon te worden.
Als de tuin en het zwembad straks klaar zijn is SC Venus echt een fijne club om heerlijk te relaxen. Nu zaten er al geregeld ijsberen en dames buiten om te roken. Het is een plek waar voor mij geen reden is om aan het werk te denken, geen telefoon met berichten (hoewel soms ff snel checken ). Een plek waar ik fijn kan nietsen met geregeld leuk uitzicht. Tussendoor gingen Nicole en Catalea een showtje met dildo's in de kooi doen, best fijn om te zijn! Ik had een goede en fijne kamer met Alexandra en later ook met Pamela. Die laatste is echt een schatje, en ja iets aan de magere kant. De tijd is weer omgevlogen, omstreeks 1PM naar binnen en 9PM naar buiten. Maar weer samen op NL aan, ik moest vandaag weer vroeg op (5 AM), reizen naar Duitsland om een klant te bezoeken. Maar genoeg energie aan het bezoek van SC Venus over gehouden. Ik kan er voorlopig weer ff tegenaan. Ik hoop met een paar weken mijn vrijkaartje ACA Gold te gaan verzilveren! Catch you L8.
Calvin
mentholbear
9 juli 2018, 20:14
Als vervolg op mijn korte verslag inzake Gallardo (daar aan de deur staande ontdekt dat Gallardo gesloten was en voorlopig gesloten bleef), samen met mijn maatje naar SC Venus gegaan. Het was omstreeks 13:00, er stonden maar een paar auto's op de parkeerplaats, en op dat moment slechts een gele kentekenplaat. Aangebeld, betaald (mijn metgezel woont sindskort in Australia en was hier sinds zes maanden weer even terug en hij stond er op dat hij de entree betaald, ik kon me niet verzetten :) ). Omkleden, douchen, en het relaxen kan beginnen. FF wat drinken en eten om te starten. Diverse dames binnen, en het werd steeds drukker. Omstreeks 2pm kwamen er nog wat dames bij, en ook later weer een aantal dames. Achteraf vertelde Alexandra mij dat de eigenaar diverse dames gebeld had om te komen werken omdat ook zij vernomen hadden dat Gallardo dicht was en het aantoonbaar drukker (dan normaal) begon te worden.
Als de tuin en het zwembad straks klaar zijn is SC Venus echt een fijne club om heerlijk te relaxen. Nu zaten er al geregeld ijsberen en dames buiten om te roken. Het is een plek waar voor mij geen reden is om aan het werk te denken, geen telefoon met berichten (hoewel soms ff snel checken ). Een plek waar ik fijn kan nietsen met geregeld leuk uitzicht. Tussendoor gingen Nicole en Catalea een showtje met dildo's in de kooi doen, best fijn om te zijn! Ik had een goede en fijne kamer met Alexandra en later ook met Pamela. Die laatste is echt een schatje, en ja iets aan de magere kant. De tijd is weer omgevlogen, omstreeks 1PM naar binnen en 9PM naar buiten. Maar weer samen op NL aan, ik moest vandaag weer vroeg op (5 AM), reizen naar Duitsland om een klant te bezoeken. Maar genoeg energie aan het bezoek van SC Venus over gehouden. Ik kan er voorlopig weer ff tegenaan. Ik hoop met een paar weken mijn vrijkaartje ACA Gold te gaan verzilveren! Catch you L8.
Calvin
Fijn te horen dat ze nog steeds hun focus op slanke dames hebben. Maar jammer dat ze geen rustig plekje binnen hebben.
cath.leen
10 juli 2018, 18:45
Zwembad zou inderdaad zoals cath.leen zei 5 juli worden geopend maar door problemen wordt het nu 17 juli.... afwachten dus.
Ik hoorde, dat het 17 augustus zal worden. :confused:
Maar er zijn wel al banken buiten in de tuin.
schoolmeester
10 juli 2018, 19:13
Ik hoorde dat het zwembad 17 september gereed zou zijn.
Groet, schoolmeester.
Eddy_V
10 juli 2018, 19:21
Ik hoorde, dat het 17 augustus zal worden. :confused:
Maar er zijn wel al banken buiten in de tuin.
Merkwaardig businessplan... werk uit laten voeren in de maanden dat je extra bezoekers kunt trekken met goede faciliteiten..
Al zou je maar 5 bezoekers meer per dag krijgen dan is dat toch al 30*5*50= 7.500 euro per maand zijn die je laat liggen.
Indien ze op 1 juni gewoon klaar waren geweest dan had de invenstering zich in augustus al voor een flink deel terugverdiend.
Maar wij kunnen niet in de portemonnee en de geldstromen van de club kijken.
Er zal ongetwijfeld een weldoordacht plan achter zitten :rolleyes:
Jammer, zal met deze bouw planning dus geen Venus worden voor mij deze zomer, terwijl ik mij daar toch al op ingesteld had :hammer:
Lesyeux
10 juli 2018, 22:08
@Eddy_V: twee zielen, één gedachte.... Met dit soort weersomstandigheden ga ik niet naar een club waar je alleen maar binnen kunt hangen. Voor mijn volgende bezoek was ook ik in afwachting van het buitengedeelte. Dat dit uitstelt betekent ook dat mijn bezoek even op zich laten wachten. Zeker nu Gallardo gesloten is, mist Venus volgens mij kostbare en waardevolle inkomsten...
paul-kuhn
10 juli 2018, 22:48
was ist denn eigentlich mit der anwesenheitsliste ?
ist verschwunden...
oder gibt es da nen anderen link ?
Willem2
10 juli 2018, 22:49
was ist denn eigentlich mit der anwesenheitsliste ?
ist verschwunden...
oder gibt es da nen anderen link ?
Antwort:
Afwachten ....
rakkertje12
11 juli 2018, 14:14
WAT ik zo jammer vind dat het zwembad nog niet klaar is bij venus.
Maar goed dan zondag gewoon lekker zitten in de tuin als het mooie weer is.
Een ding is zeker, volgend seizoen mooie tuin met mooie zwembad erbij.
funske
11 juli 2018, 17:48
Ik was er gistermiddag en heb niemand in de tuin zien werken. Een maand geleden was ik er ook en later op die middag was er iemand aan het werk. Het lijkt wel of ze een mannetje hebben die er af en toe in zijn vrije tijd mee bezig is. Opschieten doet het in ieder geval niet.
Willem2
12 juli 2018, 01:46
Ik was er gistermiddag en heb niemand in de tuin zien werken. Een maand geleden was ik er ook en later op die middag was er iemand aan het werk. Het lijkt wel of ze een mannetje hebben die er af en toe in zijn vrije tijd mee bezig is. Opschieten doet het in ieder geval niet.
Het bestelde bad en whirlpool is niet geleverd. In de tweede week van augustus zal dat worden en dan zal ook snel de opening van de tuin zijn die voor 90% klaar is.
Jester
13 juli 2018, 13:38
Wat je van ver haalt ...
Ik probeer met enige regelmaat clubs te bezoeken en de laatste tijd blijken BAB, LuLo en GT favoriet. Bij LR, SS of YY kan ik wat minder goed uit de voeten. Dat komt waarschijnlijk ook doordat ik de laatste tijd bij mijn favo-clubjes goed door de dames ben onderhouden. Ik heb altijd één groot probleem. Het grote voordeel van bijvoorbeeld GT is dat er een gigantische bak met mooie dames rondloopt. Het eerste half uur dat ik binnen ben loop ik me daar dan op blind te staren, doordat ik een willekeurige dame bij het afrekenen een zuinig kusje op de wang zie geven en de klant emotieloos afscheid zie nemen. Dan realiseer ik me dat een optick-fick ook niet alles brengt.
Daardoor ben ik de laatste keer door (waarschijnlijk) de twee minst knappe vrouwen van GT (Melody en Lulu) op het hoogst mogelijk serviceniveau getrakteerd en een paar weekjes er voor door Denisa en Doris bij BAB geweldig door de mangel ben gehaald. Ondanks al het mooie vrouwelijke schoon overwint kwaliteit toch altijd weer.
Wat heeft dit te maken met mijn bezoek aan Venus? Awel. Dankzij de waardering van een mede-ijsbeer van een recensie won ik de een vrijkaartje van Venus. Ik was er nog nooit geweest. Dit is eigenlijk stom, omdat het voor mij op een eer prettige reisafstand ligt. Scheelt toch al gauw een dik uur met de andere gememoreerde clubs. Recentelijk werd ik in PM contact door een mede-ijsbeer ook nog eens attent gemaakt op de voordelen van deze club. Op een mooie donderdagmiddag ben ik dit met beperkte tijd gaan testen.
Laat ik gelijk beginnen met het belangrijkste:wat een prachtige club. Alles nagelneu en zeer slim ingericht. Dit straalt kwaliteit uit en moet dus ook eigenlijk een premium-club worden. Qua gebouw en functionaliteiten (belhok), jacuzzi direct voor 'de kooi' en een veelbelovende tuin is dit echt top. Wat opvalt is dat er vandaag alleen maar mannelijk personeel werkte. Een mannelijke Theke (nog nergens meegemaakt), een mannelijke Putzfrau en een mannelijke receptionist. Deze laatste is trouwens een goede gozer waar je gemakkelijk mee overlegt en goede tips krijgt. Zo was er bijvoorbeeld (nog) geen klanten wifi en gaf hij de interne code als service. Volgende week is dit opgelost en dat mag ook wel gezien het verrotte bereik in de bunker.
Direct bij de ontvangst kwamen er twee aantrekkelijke dames langslopen en ik wist dat ik in ieder geval niet met een volle zak naar huis zou hoeven gaan. In de lounge was echter maar één dame aanwezig. Ik ben daarom eerst van de jacuzzi gaan genieten (best complex zo'n bedieningspaneel ;-) en zag een zeer skinny blondine een dansje in de kooi opvoeren. Na die tijd boven in de banken gaan zitten en op een gegeven moment telde ik zeven dames. Allemaal dames, die ruimschoots met hun looks aan de norm voldeden.
ik wenkte het mooiste meisje, ze kwam bij me zitten en stelde zich voor als Monica. ik zie geen recensie van haar, maar vermoed dat ze als Moni is opgevoerd. Beetje ouwehoeren op de bank, maar ze luisterde niet heel goed of haar Duits is minder, maar het bleef soms wat hangen in miscommunicatie. Afijn; voor goede sex is dat niet belangrijk en dus naar de kamer. Ook hier weer een prachtige ruimte met veel spiegels. Het ontbreekt echter aan een airco. Dat is jammer.
Op de kamer bleek dat Monica in haar 8 maanden Venus nog geen techniektraining had gevolgd. Goedemorgen; haar overtuiging moet zijn geweest dat hard zuigen en snel op en neer gaan het beste is wat je kunt doen. Ik kreeg haar ook niet uit dat ritme. Het zoenen was ook wel heel erg oppervlakkig, waardoor ik me besloot te bezondigen aan haar prachtige poesje. Ook dit begon wat doods, maar het werd steeds vochtiger en ook de lichaamsspanning nam toe. Op een gegeven moment besloot ze dat ik wel wat hulp kon gebruiken en vingerde ze zichzelf naar een schokkend hoogtepunt. Geil om te zien en direct daarna begon ze weer als een Duracel konijntje te pijpen. Ze gaf duidelijk aan welke consequenties dat financieel kon hebben, maar ik wist dat het op deze manier geen risico was. Eerst nog maar even ouderwets neuken in de missionarisstand en dat was voldoende. Even kort nagebabbeld en binnen de 25 minuten stond ik bij mijn locker geld te tellen. Kortom; een magere voldoende en geen herhalingsgevaar.
ik besloot te gaan douchen en toen ik terugkwam in de lounge was er maar één dame. Toen ben ik wat wezen eten en als ik een puntje van kritiek moet verzinnen dan is het de wat vreemde locatie voor het eten, maar ja. Daarna weer even de lounge wezen checken en nog steeds alleen dezelfde datum. Ik besloot mezelf te gaan aankleden en hier later nog eens terug te komen.
Fazit: Venus heeft alles in zich om een premium club te worden. Als hier zo dadelijk 15-20 dames werken en een mooi buitengelände is dan is een inkom van 100 euro zonder meer te rechtvaardigen. Voor Monica kom ik niet meer terug, maar er was voldoende moois om ook eens te gaan testen en, gezien de recensies, komen er dan ook betere ervaringen.
Collega-beren dank voor het kaartje!
Cucumber
13 juli 2018, 15:28
Jester
Dank voor het 100 euro advies. Ik hoop voor je dat het Venus management het ook leest!
Jij moet dan wel alle 15-20 dames kunnen feteren, want qua ijsberen ben je vast eenzaam!
funske
13 juli 2018, 18:04
Volgende week wifi??? Ik sprak dinsdag de eigenaar en hij zei dat wifi nog niet kan omdat, als er 2-3 mensen op zitten, de kassa niet goed werkt, die ook via wifi gaat. Hij wacht tot Hamminkeln is aangesloten op het glasvezelnet. Dan kan echter nog wel een jaar duren, zei hij.
cath.leen
14 juli 2018, 07:48
Vrijdag was doch echt heel druk in Venus. Veel nieuwe mannen gezien. De tuin is nog lang niet klaar, maar je kunt nu wel naar buiten lopen en op de banken zitten.
Die een of andere man kwam wel van Gallardo, die er wel voor de deur stond.
Aanwezige dames waren Monica, Karina, Sabina, Catalea, Mira, Isabella, Pamela (bul)
Nieuw was een 'poolse' dame met naam Antonia
En van Gallardo waren er Vanessa en Lavyna
(Catalea was er tegen avond niet meer)
Het was een goede dag voor de dames, alle dames waren echt druk, het zat niemand langere tijd alleen. Jammer alleen, dat het wel weinig openbaare actie waren. Alleen Antonia zag ik in begin van de dag een man op de bank pijpen.
pcenter
14 juli 2018, 20:01
Buiten dus nog lang niet klaar. Dus neem ik aan geen bomen, weinig begroeiing, geen ligbedjes en of parasols, enkel wat bankjes blijkbaar. Of is het anders, om nou alleen op een houten bankje te hangen...….
cath.leen
15 juli 2018, 08:38
Buiten dus nog lang niet klaar. Dus neem ik aan geen bomen, weinig begroeiing, geen ligbedjes en of parasols, enkel wat bankjes blijkbaar.
Nee, nog lang niet klaar. Je mag eigenlijk ook nog niet naar buiten omdat het nog een "bouwterrein" is. Maar bij dit warme weer....
Ze zijn wel bijnaar klaar met alle betontegels. Er zijn wel banken, die moeten ook nog in elkaar gezet worden.
Een rol Kunstgras lig er al, in drie weeken zal de jacuzzi/pool gelevered worden.
Volgend jaar komen wel de hutjes en sauna
Kwibus2
15 juli 2018, 16:31
Met de meiden en het n**ken gaat het sneller dan met de tuin.
Als ie voor de winter maar klaar is :)
cootje
17 juli 2018, 16:34
Hi,
nieuw is, althans voor mij, dat men bezig was met het monteren van zitgroepen
en banken buiten.
Nieuw was Monika uit Roemenië, althans ze zij voor de eerste dag in Venus te zijn.
Nieuw was dat ik met Monika in de schaduw buiten me vermaakte.
Ze ziet er, net als de andere, er zeer goed uit. Zo'n 27 jaar jong lekkere toet en mooie
borsten op een slank figuur.
En kan zeer goed pijpen en neuken op de bank buiten.
Rest inrichting, parasols zullen we komen, zonnetje maakt het wel warm daar.
cath.leen
17 juli 2018, 20:11
Hi,
nieuw is, althans voor mij, dat men bezig was met het monteren van zitgroepen
en banken buiten.
Nieuw was Monika uit Roemenië, althans ze zij voor de eerste dag in Venus te zijn.
Monika niew ? :gruebel: Is er nu een tweede Monika ?
Deze Monika was doch al van begin
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50070-Moni-(Roemeense)http://
De zitgroepen:
30581
cootje
17 juli 2018, 21:02
Hi
dat is haar wel, dus weer terug van weggeweest ?
sam1011
17 juli 2018, 21:39
iemand idee waarom de aanwezigheidslijst niet meer zichtbaar is ???
Willem2
17 juli 2018, 22:13
iemand idee waarom de aanwezigheidslijst niet meer zichtbaar is ???
Even 1 bladzijde terugbladeren ....
Dus even afwachten....
cath.leen
19 juli 2018, 06:34
De nieuwe aanwezigheidslijst is nog niet klaar, dus probeer ik het: (die heb ik gisteren avond gezien)
Monica, Alexandra, Mira, Catalea, Sabina, Isabella, Pamela (bul), Vanessa, Lavynia, Carina, Antonia (pools)
en laater de avond met ruim 19 uur kwam er nog een dame: Dana (duits)
(Het was haar eerste dag dat ze dit werk doet)
Een rustige avond in VENUS. Over dag waren er wel merdere mannen aanwezig, maar naar 21 uur zat ik doch alleen met all die dames.
Raiz5148
19 juli 2018, 08:21
Hi everyone. Any idea how is the etiquette in meeting an escort?
Dan voel je toch na 21 uur een echte Sultan met zijn Harem om zich heen cath.leen.:)
Je hoeft maar even met de vingers te knippen en alle wensen worden vervuld:freu:
vanalkemade
19 juli 2018, 16:25
ik ben er gister ook geweest. kan de aanwezigen van cath.leen bevestigen.
Mooie club, prima personeel, prima eten.
De terrasbanken waren neergezet in de tuin. Doet beetje doods aan, maar je kan nu wel in de tuin zitten.
Dames wisselend van niveau, Alexandra een heerlijke sessie nee gehad. wat een topper.
Catalea wat plichtmatig.
Voor mij Venus een volgende keer weer. Van mij mag Gallardo ook weer open
pietpotent44
19 juli 2018, 19:07
Dan voel je toch na 21 uur een echte Sultan met zijn Harem om zich heen cath.leen.:)
Je hoeft maar even met de vingers te knippen en alle wensen worden vervuld:freu:
Je bedoelt dat je een echte Sultan bent met harem als je je hand niet op de knip houdt ;)
Richte
20 juli 2018, 22:00
:wink2: Vandaag was het erg druk vwb beren in Venus. Veel oud Gallardo gangers. Vanessa en Lavynia zijn de nieuwe trio dates. Lavynia is net niet goed genoeg voor hier vind ik en Pamela
die wordt wel erg mager en moet eens naar de dr. Dat gaat niet goed zo
Leuke nieuwe dame antonia een Poolse. Verder als vanouds veel goeds. Mira/Sabina. Ben benieuwd wanneer Kim weer komt :)
cath.leen
21 juli 2018, 07:54
:wink2: Vandaag was het erg druk vwb beren in Venus.
Tegen avond was het dan doch weer rustig.
Aanwezige dames:
Monica, Alexandra, Mira, Sabina, Pamela (bul), Vanessa, Lavynia, Carina, Antonia (pools)
(Catalea en Isabella heb ik alleen kort gezien.)
In de tuin kun je nu goed zien, wat de plannen zijn. Miesschien word vandag het kunstgras uitgebreijd.
Merdere dames zeien, dat ze nu van plan zijn met vakantie. Dus zullen er in augustus wel weinig dames zijn?
Ronald11
21 juli 2018, 10:12
Wie was de dame met het korte blonde haar die gisteren aanwezig was?
cath.leen
21 juli 2018, 10:57
Wie was de dame met het korte blonde haar die gisteren aanwezig was?
De nieuwe !
Antonia "pools"
Die zit altijd samen met Carina
vanalkemade
21 juli 2018, 11:50
Ik heb de nieuwe ook gezien. Leuke spontane meid, goed figuur.
Ik aanschouwde wel een apart tafereeltje...
Ze had sexplezier met een ijsbeer in de kino,liepen samen naar boven, nam afscheid van hem..... en nog geen 2 minuten later ging ze met een andere beer naar de kamer.
Dus dat douchen was er even niet van gekomen blijkbaar
vanalkemade
21 juli 2018, 11:51
:gruebel:
cath.leen
21 juli 2018, 12:49
.... en nog geen 2 minuten later ging ze met een andere beer naar de kamer.
Dus dat douchen was er even niet van gekomen blijkbaar ��
Dat heb ik ook vaaker kunnen zien. Daroom heb ik tot nu ook nog geen interesse met haar naar kamer te gaan.
(Maar gisteren heb ik extra opgelet. Soms was ze langer dan 2 minuut in de kleedkamer.)
mentholbear
22 juli 2018, 01:01
Hi everyone. Any idea how is the etiquette in meeting an escort?
Welcome R,
I think you could better post your question in the general section https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?243-Prostitutie-Algemeen
This part is for discussions about saunaclub Venus.
cath.leen
22 juli 2018, 08:27
De tuin:
30617
30618
30619
robglover
22 juli 2018, 08:53
De tuin:
30617
30618
30619
Hallo Cath.leen,
Komt er ook een zwembad in deze tuin? Zou wel lekker wezen!
B.v.D.
M.v.G. Robglover.
Meme Moo
22 juli 2018, 09:03
Gaaf!
De eerste saunaclub met een mini-golfbaan!:biggrin:
Brad Clitt
22 juli 2018, 09:12
Maar voor een hole in one moet je zo te zien nog steeds buiten de baan gaan... ;)
blauwebeer
22 juli 2018, 09:25
Met Monica in Evakostuum hoeft Blauwebeer helemaal geen zwembad meer.
cath.leen
22 juli 2018, 10:06
@robglover
kiijk eerste foto rechts, de leege plek
30620
Dit soort kun je verwachten. Ik weet niet zeker, maar zo kan die uitzien?
Richte
22 juli 2018, 18:35
Wow Cathleen jij hebt toch altijd weer de beste info hoe doe je dat toch.:)
Zal morgenmiddag eens kijken of de fundering klopt met de bovenstaande foto:)
schoolmeester
22 juli 2018, 20:02
Husky, op Maandag is saunaclub VENUS gesloten !
Groet, schoolmeester.
Mijn dank is groot Schoolmeester :)
Ging er vanuit zoals bij vele saunaclubs dat ook op maandag de dames actief zijn.
Had toevallig maandag middag door een verschuiving van mijn werkzaamheden wat ruimte gekregen om de heuvels van Venus te beklimmen:freu:
Mooiejoke
23 juli 2018, 12:57
Inderdaad jammer dat Venus op maandag dicht is. Ik ga nog wel eens op een maandag. Maar helaas moet ik Venus dan voorbijrijden.
pcenter
23 juli 2018, 17:22
Inderdaad, hadden we bijna voor Jan met de korte achternaam aan de deur gestaan. Waste of kostbare tijd zullen we dan maar zeggen. Danke schön
Koekkoek
23 juli 2018, 23:56
De afgelopen weken 2 maal een bezoek gebracht aan deze club. Moet zeggen dat er alles aan word gedaan het een ieder naar de zin te krijgen. De dames zien er goed uit survices is goed te noemen.
Heb in totaal 5 maal de kamer bezocht en bij 4 hiervan is het herhalinggevaar groot.
Er wordt inmiddels ook hard aan het terras gewerkt wat spoedig gereed zal zijn. Al met al een aanwinst deze club
Haradamannetje
25 juli 2018, 10:06
Ik wil hier zaterdag of zondag naartoe gaan, enig idee hoeveel dames ik dan kan treffen?
schoolmeester
25 juli 2018, 11:27
Er zijn ongeveer 10 dames aanwezig.
Groet, schoolmeester.
Koekkoek
25 juli 2018, 22:27
10/15 stuks
cath.leen
26 juli 2018, 06:26
10/15 stuks
De vakantietijd komt ook voor de dames. Er zijn merdere dames die op vakantie willen.
Waneer ze gaan weet ik niet. Dat kan de volgende dagen of weeken zijn
Miesschien zijn er dit weekeind al weiniger?
Volgende week komt miesschien ook Andra weer terug, en miesschien komen ook nog nieuwe dames.?
Gisteren aanwezig:
Monica, Mira, Pamela (bul), Antonia (pools), Isabella, Vanessa, Lavynia, Sabina, Dana (duits)
Clinic
26 juli 2018, 07:52
Ik weet in ieder geval dat Catalea op vakantie is (nog wel 3 weken ofzo) en volgens mij Kim ook, Nicole waarschijnlijk dus voor mij (bijna) geen reden aanwezig om langs te gaan; ook omdat die klotetuin
nog steeds niet klaar is en verkoeling moeilijk te vinden is.
Verder is het een supermooie club; heb ik het best wel naar mijn zin, mede vanwege het damesaanbod, maar die hitte; ook binnen is het superwarm, geen airco, alleen in de kino (maar ik ben niet zo'n kinoneuker).
..............en de zeep van de douche prikt vreselijk in je ogen.......
cath.leen
26 juli 2018, 10:27
6. Augustus word Airco verbouwd
Haradamannetje
26 juli 2018, 11:45
Dank voor de info, zijn er wel toppers aanwezig? heeft het zin om even te gaan kijken?
schoolmeester
26 juli 2018, 13:06
Haradamannetje, lees post 383 maar even en je weet genoeg.
Groet, schoolmeester.
Was er vandaag al om 11.15 had verwacht dat het niet druk zou worden maar dat viel heel erg mee. Dezelfde namen aanwezig zoals cath.leen doorgaf maar aangevult met Alexandra en als zij er is zijn we niet bijelkaar weg te slaan.
rakkertje12
31 juli 2018, 15:34
Goede middag Heren.
Vandaag toch maar even een mail gestuurd naar venus.
Het is een leuke kleine club voor even wat vertier en dan moet je wegwezen want dan komen de muren op je af.
En ik vind dat die danskooi voor de bar geen uitkomst, de dames hoeven voor mij daar niet in en kunnen zo ook toch mannen versieren om naar de kamer te gaan.
Ik heb thuis een papegaai en die past er mooie in die kooi en is mijn probleem opgelost, daarom die mail aan venus.
Groetjes
brombeerzuid
31 juli 2018, 15:43
Goede middag Heren.
Vandaag toch maar even een mail gestuurd naar venus.
Het is een leuke kleine club voor even wat vertier en dan moet je wegwezen want dan komen de muren op je af.
En ik vind dat die danskooi voor de bar geen uitkomst, de dames hoeven voor mij daar niet in en kunnen zo ook toch mannen versieren om naar de kamer te gaan.
Ik heb thuis een papegaai en die past er mooie in die kooi en is mijn probleem opgelost, daarom die mail aan venus.
Groetjes
Ik ben er maar 1 keer geweest.
Maar voor een kort bezoekje,nee!
Ik was er rond 14.00 en vertrok weer rond 22.00.
De tijd was zo om.
In totaal 2 uur gekamert.
Dus aan wie ligt het de club of.........
Piet Plezier
31 juli 2018, 17:06
Ik ben er maar 1 keer geweest.
Maar voor een kort bezoekje,nee!
Ik was er rond 14.00 en vertrok weer rond 22.00.
De tijd was zo om.
In totaal 2 uur gekamert.
Dus aan wie ligt het de club of.........
wij zijn er ook altijd van smiddags tot sluiten.
En dan kamer ik vaak 4 uur in totaal
Eerst een kamer van 2 uur
En dan tussendoor wat gokken en met de dames auwehoeren En dan later nog 2 uurtjes
Ik verveel me geen seconde
rakkertje12
31 juli 2018, 17:11
Nou dan heb jij het ook goed daar, dat verschild per gast.
Er zijn mensen die zich happy voelen in een kleine club en daar is ook niks mis mee.
Ik ben gewend in grote clubs met veel dames en dat is het enigste, maar venus is klein leuk en knus.
brombeerzuid
31 juli 2018, 17:13
Precies piet, ook met 2 of 3 uur kameren,zou jij je ook nog geen moment vervelen.
Met de meiden en personeel gesproken en met andere bezoekers.
Het is hoe je,jezelf opstelt.
brombeerzuid
31 juli 2018, 17:16
Nou dan heb jij het ook goed daar, dat verschild per gast.
Er zijn mensen die zich happy voelen in een kleine club en daar is ook niks mis mee.
Ik ben gewend in grote clubs met veel dames en dat is het enigste, maar venus is klein leuk en knus.
Zie het niet als een aanval, maar ik ben ook iemand die niet zo van drukte houd.
Gewoon relaxen en wat kameren,klaar!
Dalton
31 juli 2018, 19:03
wij zijn er ook altijd van smiddags tot sluiten.
En dan kamer ik vaak 4 uur in totaal
Eerst een kamer van 2 uur
En dan tussendoor wat gokken en met de dames auwehoeren En dan later nog 2 uurtjes
Ik verveel me geen seconde
Ik ben er nog nooit geweest en heb ook niet gekamerd,hier gaan alleen ijsberen heen die de dames graag zonder kleren zien rondlopen zodat ze net als piet zich 2 uur lang op de wc kunnen bevredigen wat hij kameren noemt.
brombeerzuid
31 juli 2018, 19:14
Wel zo goedkoop,wel met page toiletpapier,anders word mijn koppie rood ,met afvegen:eek:
cath.leen
31 juli 2018, 20:03
....hier gaan alleen ijsberen heen die de dames graag zonder kleren zien rondlopen ...
Op Wo en Zo lopen ze MET kleren, op Di, Do, Vr en Za ZONDER kleren. En ik kom er op alle dagen graag naar deze club.
Dalton
31 juli 2018, 20:51
Op Wo en Zo lopen ze MET kleren, op Di, Do, Vr en Za ZONDER kleren. En ik kom er op alle dagen graag naar deze club.
Jij gaat voor het neuken en niet om te zuipen dat weet ik.
rakkertje12
31 juli 2018, 21:07
Ik was vandaag in de buurt, ik denk ga even wat drinken en eten in venus.
Loopt er een dame met langzwart haar leuk figuur, ik heb de naam niet gevraagd.
Ik denk nou maar even half uurtje relaxen kamer achter kino.
Ik was 5 min op de kamer en ik zei tegen de dame het stikt van de vliegen hier, ben op gestaan en talk gehe dame no problem and 50 euro for you.
De dame kan hier niks aan doen want het is mijn beslissing en ik vond wel jammer want ze was heel aardig die dame, niks van te zeggen.
En ik de kamer af en snel gegeten en aan kleden en weg.
Bij de receptie, gehe you now home, ik talk, i go fly swatter hole and come back to venus.
By good evening.
Husky
2 augustus 2018, 11:03
Gisteren woensdag om 15.00 uur Venus bezocht met dank aan Willem 2,vriendelijke ontvangst bij de receptie door de mooiste vrouw van de club:)
Alleen handdoek in ontvangst genomen was te warm voor een badjas,douche en wat rondgekeken en met een paar ijsberen gesproken,er was een enkele Duitser voor de rest allemaal Nederlanders,was ook te zien op de parkeerplaats met al die gele kentekenplaten.
De sauna was uit omdat het anders te warm werd in het bar en zit gedeelte,maar toen ik samen met een andere ijsbeer vroeg of de sauna aangezet kon worden werd daar meteen positief op gereageerd en ging de sauna aan.
Buiten sigaartje gerookt en koffie gedronken na een verkwikkende ijskoude douche,buiten is er een behoorlijke ruimte die genoeg plaats bied aan tuinmeubelen en ligbedden,fundamenten voor een klein zwembadje zijn aanwezig.
Binnen dacht ik 6-7 DVP te zien,en evenveel ijsberen,Nicole,Ebru,Pamela,Alexandra en nog een paar anderen.
Bij een tweede keer naar buiten ging ik naast Isabela zitten,kende haar nog van AG,daar in AG wel een beetje flirten met haar,maar nooit op kamer geweest!
Heb in AG teveel favorieten waar ik mee op kamer ga:)
Nu heerlijk zitten vrijen op de witte sofa in de buitenlucht,en ja hoor de kleine Husky stak nieuwsgierig zijn kopje omhoog tussen de handdoek!
Snel sleutel laten halen, colaatje mee,en onze verkennende activiteiten van buiten in al hevigheid voort gezet in de kamer,
Het was een heerlijk uurtje met Isabela,geweldig TZ en een fijne BJ,afwisselend langzaam en dan weer snel,de strak gespannen zaadbunkers werden met de tong gemasseerd,
wat posities zoals doggy:fuck: uitgevoerd en uiteindelijk ging Isabela op mij zitten,zodat ik goed in haar groen/bruine ogen kon kijken,en haar fraaie borsten kon beetnemen,haar kontje ging als een konijntje op en neer,en binnen twee minuten hield de grote en kleine Husky het niet meer,en alle nakomelingen werden in het rubber opgevangen:)
Voor ons beide een bijzonder prettige sessie,het geflirt in AG kwam hier tot een fijne ontlading,ook de service daarna was prima.:freu:
Isabela voor mij :5ster:
Nog een beetje salade gegeten en om 18.30 weer vertrokken naar de Veluwe om de "Godenzonen"te zien voetballen.
mentholbear
2 augustus 2018, 20:15
Ik was 5 min op de kamer en ik zei tegen de dame het stikt van de vliegen hier, ben op gestaan en talk gehe dame no problem and 50 euro for you.
De dame kan hier niks aan doen want het is mijn beslissing en ik vond wel jammer want ze was heel aardig die dame, niks van te zeggen.
.
Ik denk dat jullie best een ander kamertje hadden kunnen krijgen aan de andere kant misschien zonder vliegen.
rakkertje12
3 augustus 2018, 18:24
Probleem voortaan opgelost, ik heb fly swatter in de auto liggen.
Morgen wordt het nog warmer en dus vroeg weg naar golden time super goed daar en zeker tussen de 60 a 70 dames en zeker 300 heren in de garde daar.
groetjes en geniet er van.
pipokoeien
4 augustus 2018, 00:03
Medeberen, ik ben hier nog nooit geweest. Kan iemand me vertellen welk type dame hier overheerst? Ik bedoel: is dit mijn club als ik van hoog siliconen en lip-job gehalte hou, wat groter/ouder of juist de below 25 en kleinere dametjes?
En hoeveel dames zijn er hier doorgaans aanwezig?
Dank
Pipo
Eddy_V
4 augustus 2018, 00:53
is dit mijn club als ik van hoog siliconen en lip-job gehalte hou, wat groter/ouder
Nee.
Het aantal aanwezige dames is voor jou dan verder ook niet relevant. Aangezien er in bijna ieder verslag over geschreven wordt, is dat overigens een kwestie van lezen.
Willem2
4 augustus 2018, 10:30
@pipokoeien
Je kan er gewoon heengaan, jouw dames vind je daar en er staan ook wel wat speelautomaten ;) En over twee weken kan je ook buiten zitten.....
Eddy_V
4 augustus 2018, 11:33
@pipokoeien
Je kan er gewoon heengaan, jouw dames vind je daar en er staan ook wel wat speelautomaten ;) En over twee weken kan je ook buiten zitten.....
Venus is een prima club en zeker als de buiten faciliteiten gereed zijn (laten we hopen op een indian summer), maar silliconen dames en Botox lippen waren er tot nu toe niet. Als Pipo daarnaar op zoek is zou hij teleurgesteld kunnen worden.
Maar misschien gaan zijn ogen open bij het zien van de natuurlijke schoonheden :)
pipokoeien
4 augustus 2018, 13:12
Venus is een prima club en zeker als de buiten faciliteiten gereed zijn (laten we hopen op een indian summer), maar silliconen dames en Botox lippen waren er tot nu toe niet. Als Pipo daarnaar op zoek is zou hij teleurgesteld kunnen worden.
Maar misschien gaan zijn ogen open bij het zien van de natuurlijke schoonheden :)
Daar houdt Pipo helemaal niet van Eddy_V, blij te horen dat die er niet zijn :-). En bedankt voor de tip Willem! Ik zal er eens gaan kijken
Eddy_V
4 augustus 2018, 13:25
Daar houdt Pipo helemaal niet van Eddy_V, blij te horen dat die er niet zijn :-). En bedankt voor de tip Willem! Ik zal er eens gaan kijken
Veel plezier , dat zal dan vast wel goed komen ondanks je vraag of het jouw club zou kunnen zijn indien er silliconen en Botox types rondlopen :gruebel:
Als het jacuzzi/zwembadje komende week klaar is dan zal ik eind van de week eens testen of er ook waterratjes zijn om mee te dollen
Big30
4 augustus 2018, 13:52
Veel plezier , dat zal dan vast wel goed komen ondanks je vraag of het jouw club zou kunnen zijn indien er silliconen en Botox types rondlopen :gruebel:
Haha, nee zo bedoelde pipo het bepaald niet ;). Pipo stelt namelijk een voorwaarde door het gebruik van "als", maar hij voldoet niet aan de voorwaarde gesteld onder als.
cath.leen
4 augustus 2018, 14:40
maar silliconen dames en Botox lippen waren er tot nu toe niet.
Oh oh, doch, er zijn dames met silicone. Denk alleen maar an Deborah of Carina. (Bij Carina denk ik ook dat haar lippen niet echt zijn)
Ik vind het zo jammer dat jonge mooi dames denken dat ze silicone nodig hebben.
Als het jacuzzi/zwembadje komende week klaar is dan zal ik eind van de week eens testen of er ook waterratjes zijn om mee te dollen
Ik ben zeker dat de dames graag met je in het water gaan. Zo lang als je 50 EUR per 30 min wilt betalen.
Met 2. augustus schrijv Husky dat een dame aanwezig was met de naam: Ebru
Dat was een jonge kleine bulgaars meisje van 20 jaar. Ze was heel nieuw in dit vak. Was net begonnen.
Afgelopen vrijdag is ze al naar de middag vertrokken uit de Villa.
kees1000
6 augustus 2018, 00:08
Gisteren, voor het eerst, heb ik deze club bezocht met dank aan Willem2 en het geweldige IJsberenforum voor het vrijkaartje! Omstreeks 15.30 uur heb ik mijn auto geparkeerd op de parkeerruimte voor de club. In de parkeerplaats waren een auto of 10, waarvan 7 auto's met het Nederlandse kenteken.
Toen ben ik binnen kwam heb ik het vrijkaartje overhandigd aan Viviane, de thekedame. Zij heeft mijn kaartje geaccepteerd zonder discussie. Ik heb van Viviane een sleutel en badjas gekregen.
Na het omkleden en douchen ben ik naar de clubruimte/bar gegaan en eens rondgekeken. De club is mooi en ruim genoeg en alle ruimtes zijn schoon en goed onderhouden. De sfeer was gezellig en informeel. Geen harde muziek, kan je leuke praatjes doen met de dames en de collega's beren. De line-up was redelijk goed te noemen, een dame of 8 waren aanwezig (de grootste deel van Oost-Europese afkomst) en een ijsbeer of 10, de meerderheid van de ijsberen waren Nederlanders.
Ik ging in de bar ruimte zitten toen kwam een jonge Duitse dame (Dana), een jaar of 28 bij mij zitten. Wij hebben over alles en nog wat gepraat en daarna gingen wij naar een kamer. In de kamer deed ze haar best, zoenen, pijpen en neuken.
Daarna ging ik eten.
Het avondeten was goed te noemen kip schnitzel met gekookte vis en gebakken aardappelen met groene salade.
Een uur of 20.00 heb ik de club verlaten en de terug reis naar huis weer beginnen.
Conclusie: Een mooie, schone, goede verzorgde club met goede voorzieningen.
Herhaling gevaar: Zeker.
Eddy_V
6 augustus 2018, 01:21
Oh oh, doch, er zijn dames met silicone. Denk alleen maar an Deborah of Carina. (Bij Carina denk ik ook dat haar lippen niet echt zijn)
Ik vind het zo jammer dat jonge mooi dames denken dat ze silicone nodig hebben.
Inderdaad, er zijn er maar weinig bij wie het een geslaagde actie is. Van alle dvp’s die ik ken is het alleen bij Lilly (de “Keniaanse” uit Sixsens) een fraai resultaat geworden dat ook nog prettig aanvoelt en waarbij de gevoeligheid voor de dame in kwestie er niet door verminderd is.
Ik ben zeker dat de dames graag met je in het water gaan. Zo lang als je 50 EUR per 30 min wilt betalen.
Dan zijn het dus geen echte waterratjes
cath.leen
6 augustus 2018, 12:58
De pool/jacuzzi is net gelevered worden.
pret
6 augustus 2018, 16:53
De pool/jacuzzi is net gelevered worden.
Woon jij in die club of zo? :hammer:
Eddy_V
6 augustus 2018, 16:56
Woon jij in die club of zo? :hammer:
Nee hoor, cath.leen woont erachter in het woonhuis met uitzicht op de tuin :biggrin:
pret
6 augustus 2018, 17:21
Nee hoor, cath.leen woont erachter in het woonhuis met uitzicht op de tuin :biggrin:
Gewoon een smerige gluurder is hij dus. :biggrin:
schoolmeester
6 augustus 2018, 18:41
Op het huis hangt een bord: huize rukzicht.....
Groet, schoolmeester.
vanKees
6 augustus 2018, 19:10
Dat is een boot in het droge dok!
vanKees
schoolmeester
6 augustus 2018, 19:25
Mooi zwembad ???????????
Groet, schoolmeester.
cath.leen
6 augustus 2018, 19:43
30720 30721
rakkertje12
6 augustus 2018, 20:43
Het is wel leuk , maar het zal toch even wennen zijn zo'n zwembad.
Het is in ieder geval leuk om je op te frissen, venus heeft haar uiterste best gedaan om de gasten naar de zin te maken en dat is naar mijn mening aardig gelukt.
Ik vindt dit een groot compliment waard voor de directie en medewerkers van venus met de mooie garde.
Ik zal zeggen, geniet er van zolang het nog kan.
kees1000
6 augustus 2018, 22:17
@pipokoeien
Ik heb een dame in Venus gezien die bijna een halve kilo Botox in haar lippen heeft bespoten! Haar naam was Jill (als ik me goed herinner) Is ze iets voor jou?
Willem2
7 augustus 2018, 10:07
@pipokoeien
Ik heb een dame in Venus gezien die bijna een halve kilo Botox in haar lippen heeft bespoten! Haar naam was Jill (als ik me goed herinner) Is ze iets voor jou?
pipokoeien wil dat juist niet. Soms wordt pipokoeien verkeerd begrepen. Hij wil kleine sierlijk poppetjes, drie turven hoog en weinig voor en achterkant. Eentje die naast hem staat als hij weer een spelletje speelt op 1 van de beschikbare speelautomaten en die dan zachtjes tegen hem fluistert....
Eddy_V
7 augustus 2018, 10:19
Als Pipo dan voortaan vraagt of er Eddy_V poppetjes zijn (of deket meiden) dan was er minder spraakverwarring geweest :biggrin:
Willem2
7 augustus 2018, 11:20
Als Pipo dan voortaan vraagt of er Eddy_V poppetjes zijn (of deket meiden) dan was er minder spraakverwarring geweest :biggrin:
Nee Boy69-meisjes :rolleyes:
Eddy_V
7 augustus 2018, 15:16
Nee Boy69-meisjes :rolleyes:
Moet niet gekker worden :)
MrDB
9 augustus 2018, 11:12
Weet iemand waarom je de foto's van de dames niet meer kunt bekijken op de website?
hasta la pasta
9 augustus 2018, 11:15
Weet iemand waarom je de foto's van de dames niet meer kunt bekijken op de website?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=616469#post616469
cath.leen
9 augustus 2018, 18:17
Zo, het gaat verder met de tuin:
30723
Ligstoelen worden opgestellt, de balustrade word monteert
Haradamannetje
9 augustus 2018, 22:10
Wil weer eens gaan, hoe is de bezetting op het moment?
cath.leen
10 augustus 2018, 06:20
Wil weer eens gaan, hoe is de bezetting op het moment?
Ze zijn bezig met de aanwezigheitslijst :wink2:
Het best zal zijn om effen te bellen.
Zo veer ik weet zijn deze dames pas op vakantie gegaan: Mira, Sabina, Alexandra, Vanessa, Lavynia (De kun je dus niet verwachten)
Haradamannetje
10 augustus 2018, 14:03
Thanks Cathleen, ik bel wel, dames die er NIET zijn is niet zo interessant :)
de denker
10 augustus 2018, 14:55
30723
Begint er goed uit te zien. Ben begin september weer in de gelegenheid om te gaan. Hoop op mooi weer dan.
cath.leen
11 augustus 2018, 07:47
Thanks Cathleen, ik bel wel, dames die er NIET zijn is niet zo interessant :)
Haha, ja, dat klopt. Maar gisteren om die tijd (06:20) was het alleen mogelijk te zeggen, wie er zeker niet aanwezig zal zijn.
Maar nu kan ik zeggen wie er gisteren op vrijdag aanwezig was:
Antonia (pools), Deborah, Carina, Monika, Isabella, Pamela (bulg), Nicole
Koekkoek
11 augustus 2018, 14:09
De afgelopen 2 weken deze clup bezocht. De eerste keer met mijn gewonnen vrijkaart die zonder problemen in ontvangst werd genomen dank hiervoor.
Mijn mening is dat er hier alles aan word gedaan het je naar de zin te maken. Wat de dames betreft verlenen deze een goede surves. Ik heb 5 maal de kamer bezocht de afgelopen 2 weken. Deze zijn allen naar volle tevredenheid verlopen. Eigenlijk zijn van de laatste 2 maanden dat ik de clup bezocht heb maar een kamer gang zonder herhalings gevaar verlopen.
Al met al is deze clup echt een aanrader en wat de dames betreft goed te noemen. Wat wel mooi zou zijn is dat het aantal dames wat groter word. Dit komt vanzelf als het aantal bezoekers groter word. Buiten is het geheel ook zo goed als klaar het zeer lux bubbelbad word zondag as in gebruik genomen.
Mooiejoke
11 augustus 2018, 15:14
Mooi dat het bubbelbad klaar is (Nou ja morgen). Binnenkort weer eens gaan kijken. Weet iemand wanneer Vanessa weer terug is?
cath.leen
11 augustus 2018, 15:33
Weet iemand wanneer Vanessa weer terug is?
Vanessa is steets samen met haar zus Lavynia. En Lavyna zei laatste week tegen me, dat ze met 25. van plan is terug te zijn.
mentholbear
12 augustus 2018, 11:43
30723
Nice, ligbedden zonder armsteunen! :freu:
funske
12 augustus 2018, 13:24
Water in whirlpool buiten is nog koud. Dinsdag zou het water pas warm zijn.
Eddy_V
12 augustus 2018, 13:48
Water in whirlpool buiten is nog koud. Dinsdag zou het water pas warm zijn.
Niets fijner dan in de regen in een lekkere warme whirlpool te zitten!
Bijkomend voordeel dat er dan ook geen dames bijkomen vanwege “de haren”.
Later in de week wordt het opnieuw zomers en dan ga ik die malle jacuzzi constructie eens van dichtbij bekijken. Strandballen kan ik waarschijnlijk beter in de auto laten maar de zwembandjes voor dames met waterangst worden in die jetstream misschien wel gewaardeerd.
rakkertje12
12 augustus 2018, 23:09
Ja buiten in de whirlpool gaan zitten in de winter, ik had het niet geplaats in die mooie garde ik had een zwembad verwacht en groot.
Dat is voor mensen die thuis niks mogen en daar de mooie bink uit gaan hangen zoals er bij meer clubs van die gasten rondlopen.
Laat venus eerst maar eens zorgen dat er meer dames komen werken en niet altijd die zelfde kliek dames uit Romania.
Wacht maar op 31 augustus gaat Gallardo weer open en dan zullen we wel eens kijken.
Als je naar venus gaat is het verplicht een nummertje te maken met dame, zo niet dat wordt je niet meer aangesproken en kan beter weg blijven daar want verder heb je helemaal niks daar, ja 2 gokkasten die je geld opvreten.
Ja wil je dan toch vertier geef dan de dames maar sterke drank en dan heb je voor even aanspraak en wat zijn ze gezellig, van mij zullen de dames in venus niet dronken
worden.
Het is een club met weinig vertier, alleen kan je daar je geld neer leggen voor de dames die op de banken liggen.
veel plezier,
Eddy_V
12 augustus 2018, 23:56
Blauwtje gelopen rakkertje12?
Nogal wiedes dat de dames er zitten voor de poen en niet voor hun gezelligheid.
Beetje kletsen aan de bar of in een zetel kost je geen drank en vermits je ook zo nu en dan eens ingaat op hun oneerbare voorstellen.. dan wordt je door niemand genegeerd lijkt mij zo.
Moet toegeven dat dit een club is die leuker is om te bezoeken als er ook enkele (on)bekenden zijn om wat mee te praten. Hoewel een dagje rust, nadenken en inspiratie opdoen zo nu en dan ook geen kwaad kan.
mentholbear
13 augustus 2018, 00:26
Hoewel een dagje rust, nadenken en inspiratie opdoen zo nu en dan ook geen kwaad kan.
Aan inspiratie geen gebrek in deze club, maar het rust en nadenken ging me niet goed af toen ik deze club bezocht. Binnen was er geen plek om me even rustig terug te trekken. Zelfs in de kino dreunde de bas door. Wellicht dat in de zomerse maanden de tuin uitkomst biedt...
funske
13 augustus 2018, 07:56
Wellicht dat in de zomerse maanden de tuin uitkomst biedt...
De tuin wordt mooi en is groot. Diverse zitmogelijkheden nabij de whirlpool. Er komt zelfs nog een heel terras bij, helemaal links als je vanuit het gebouw de tuin inloopt. Enig nadeel is de grote drukke weg aan de andere kant van de schutting.
rakkertje12
13 augustus 2018, 14:55
Hallo Eddy - V
Laat ik je dit vertellen, ik ben overal welkom in elke saunaclub, en ik heb nog nooit een blauwtje op gelopen, en kom jij gelijk met een opmerking die nergens opslaat.
Ik kan mee praten over een saunaclubs van venus tot FKK World in Frankfurt toe, en ken heel veel eigenaren van clubs, waar ik heel veel dingen mee doe.
Dus Eddy -V denk eerst na voor dat je wat schrijft, en wie weet treffen mekaar wel ergens in een of andere club.
Morgen zit ik de hele dag in Duitsland en dan zal ik zeker even langs venus rijden of er nog wat nieuws is daar.
Dat was het , een fijne dag voor ieder.
Eddy_V
13 augustus 2018, 15:33
Hallo Eddy - V
Laat ik je dit vertellen, ik ben overal welkom in elke saunaclub, en ik heb nog nooit een blauwtje op gelopen, en kom jij gelijk met een opmerking die nergens opslaat.
Ik kan mee praten over een saunaclubs van venus tot FKK World in Frankfurt toe, en ken heel veel eigenaren van clubs, waar ik heel veel dingen mee doe.
Je schreef toch zelf dat de dames je negeerden, dat zal toch niet zomaar zijn.
Ik schrijf toch niet dat je niet overal welkom bent ? Je geeft zelf negatief af over de club, dat is je goedrecht maar zoals je het schreef wel ongefundeerd. Dan is een geintje met verwijzing naar een blauwtje lopen (als je begrijpt wat het betekent) niet zo heel raar hoor.
Dat je overal komt zal me een biet zijn, veel plezier ermee. Als we elkaar ergens treffen ben ik altijd in voor een praatje maar ergens heb ik het idee dat jij anoniem wil blijven... maar daar heb ik het wellicht dan ook mis mee, maar ergens.... heb ik het idee dat we dit soort teksten vaker gelezen hebben... :biggrin:
pret
13 augustus 2018, 17:26
Je schreef toch zelf dat de dames je negeerden, dat zal toch niet zomaar zijn.
Ik schrijf toch niet dat je niet overal welkom bent ? Je geeft zelf negatief af over de club, dat is je goedrecht maar zoals je het schreef wel ongefundeerd. Dan is een geintje met verwijzing naar een blauwtje lopen (als je begrijpt wat het betekent) niet zo heel raar hoor.
Dat je overal komt zal me een biet zijn, veel plezier ermee. Als we elkaar ergens treffen ben ik altijd in voor een praatje maar ergens heb ik het idee dat jij anoniem wil blijven... maar daar heb ik het wellicht dan ook mis mee, maar ergens.... heb ik het idee dat we dit soort teksten vaker gelezen hebben... :biggrin:
Laten we erop houden dat rakkertje die dag een rukkertje was in Venus. :tongue:
rmjhexe
13 augustus 2018, 17:44
Laten we erop houden dat rakkertje die dag een rukkertje was in Venus. :tongue:
Fout; rakkerje was die dag een stakkertje
rakkertje12
13 augustus 2018, 19:55
Een stakkertje,
kom morgenmiddag maar kijken ik heb net Wahtz App met Nicol voor morgenmiddag.
Dan kan je het zelf zien dat ik geen stakkertje ben, om 17.00 uur zie je ons beide in kino.
Doei
dbd67
13 augustus 2018, 20:07
Hey rakkertje ik weet niet of je het weet maar de meiden in Venus mogen absuluut geen telefoon nrs. uitwisselen met klanten van het managment. Als die mee lezen kun je haar in problemen brengen.
rakkertje12
13 augustus 2018, 21:24
De dames zijn zelfstandig, jammer.
maar mijn telefoon staat behoorlijk vol met dames van sauna clubs, dames beslissen zelf omdat ze zelfstandig zijn.
De meeste dames maken via app een afspraak en weten dan wanneer de gast komt en hoe laat.
jaren terug stonden ze onder de club en dat is niet meer,
maar goed dan zal ik het wel verkeerd hebben.
Er zijn nu meisjes die nu in Romania zijn met vakantie en die appen mij elke dag.
fijne avond
dbd67
13 augustus 2018, 21:29
Er is ook nog iets club beleid, zo je telefoon staat vol met dames stoer hoor!
Tuurlijk appen ze jou als ze op vakantie zijn, ze willen je namelijk weer als klant als terugkomen om centjes te verdienen.
Kwibus2
13 augustus 2018, 21:43
Liever één in de hand als telefoonnummer van tien.
rakkertje12
13 augustus 2018, 21:44
dbd67 ,Daar moet ik je gelijk in geven,
Want alles draait om het geld bij de dames en wat logisch is.
Maar ik ben blij dat ik nog werk heb anders kon ik dit allemaal wel vergeten die saunaclubs.
Dus zolang het nog kan, plezier maken in het leven,
Hooker lover1
13 augustus 2018, 22:11
Er zijn nu meisjes die nu in Romania zijn met vakantie en die appen mij elke dag.
fijne avond
De meerderheid van de dames houden er 2 telefoons op na,eentje prive en eentje voor het week.
Goede klanten krijgen nogal makkelijke een nummer,weliswaar het nummer van de werktelefoon;)
Dames die in romania op vakantie zijn,zitten dus niet de gehele dag te appen met hun werktelefoon....want die staat netjes uit en bestaat zelfs veelal niet in het thuisland:biggrin:
Fictie en realiteit een beetje uit elkaar houden....;)
rakkertje12
13 augustus 2018, 22:32
Ik weet met de dames waar ik mee app, 2 kaarten in hun telefoon hebben.
Een nummer voor prive en het ander voor zakelijk voor wie ze willen.
Als je een tel nummer heb van een dame, kan je over heel Europa appen met de desbetreffend dame of heer zoals het maar wilt noemen.
Alleen als ze willen kunnen ze altijd een kaart uitzetten als ze willen.
rakkertje12
14 augustus 2018, 18:30
Het was vanmiddag niet zo druk in venus.
zo nu maar weer naar een voetbalwedstrijd en dan is mijn dag weer voorledig gevuld.
doei.
Brad Clitt
14 augustus 2018, 18:53
Je blokkeren is nog makkelijker...
David Golero
15 augustus 2018, 13:22
Na recencies hier te hebben gelezen toch gisteren de motor gestart en richting Hamminkeln gereden.
Mijn inziens erg kleine club maar mooi ingericht qua luxe. Qua saunaclub houd ik er meer van dat er meer afgesloten verschillende plekken zijn, maar goed de smaken verschillen.
Wellicht in totaal zo 6 vrouwen aanwezig die weinig contact maken met de mannen. Tuurlijk dansen ze zo af en toe maar daar is bijna alles mee gezegd.
Eerste sessie was met Antonia (Poolse) die vnl aan de bar zat. Wenkte haar bij me en kwam naast me zitten. Ze maakt weinig lichamelijk contact en de afspraak voor de kamergang was zo gemaakt.
Gelijk in de kamer vroeg ze of ik wat extras zou willen waarop ik haar bedankte. Ze zei dat ik weinig fantasie had en de sessie kon beginnen....
Met zo'n begin was het lastig de motor goed op te starten maar ze deed een goede blowjob en sessie heeft ze zo nog kunnen redden. Op zich goede service maar erg weinig beleving...
Tweede sessie was met Nicol die ver boven de andere dames uitsteekt qua service. Zag al hoe ze andere klanten blij maakte dus heb mijn kans afgewacht. Toen ze langs kwam heb ik haar gelijk naast me gevraagd. Op de bank neemt ze rustig haar tijd, wat zoenen en frunniken en vroeg me op welke plek ik het allemaal door zou willen zetten. Toch voor de kamer gekozen en kreeg toen 1 van de beste blowjobs in tijden. Nicol heeft de dag voor mij kunnen redden in Venus.
Ik vond de club weinig beleving hebben en je kan weinig kanten op daar binnen. Vrouwen animeren weinig en eten vond ik trouwens slecht.
Enkel voor Nicol zou ik een keer terug kunnen komen maar ik denk dat het mijn eerste en laatste bezoek was.
rakkertje12
15 augustus 2018, 19:08
Ja dat heb ik al altijd gezegd, het ziet er netjes uit en daar heb je het meegehad, club van binnen veel te klein maar kan niet anders, geen ruimte verder.
En betreft Nicol, ja dat is het visite kaartje van de club, spontaan en absoluut een topper en weet de mannen daar binnen te halen, wat ze ook zeker verdiend.
Ik blijf zeggen, venus is een club om even te vertoeven voor paar uurtjes en dan ben overal op uitgekeken, behalve als Nicol er zit en als die vrij is dan wil je toch weer voor de tweede keer met haar, maar deze dame is meestal altijd bezet en dat is een heel goed teken.
Over de andere dames kan ik weinig zeggen omdat ik daar weinig belangstelling voor had, ieder zijn keus.
mentholbear
17 augustus 2018, 01:32
Ik weet met de dames waar ik mee app, 2 kaarten in hun telefoon hebben.
Een nummer voor prive en het ander voor zakelijk voor wie ze willen.
Als je een tel nummer heb van een dame, kan je over heel Europa appen met de desbetreffend dame of heer zoals het maar wilt noemen.
Uhm... Voor appen maakt het meestal niet uit of de gekoppelde sim kaart aan of uit staat. Bepaalde toestellen hebben een dual mode om bv 2 dezelfde (whats)app te kunnen draaien.
dbd67
17 augustus 2018, 10:33
Als het goed is komen er volgende week zaterdag 2 meiden bij, veel beren zullen hun we kennen maar moet eetst 100% zeker zijn dat alles doorgaat dan noem ik hun namen. Zal voor velen een verrassing zijn.
Ronald11
17 augustus 2018, 17:13
Zijn er al ervaringen met de whirlpool buiten. Hebben de dames hem ook al gevonden?
rakkertje12
17 augustus 2018, 18:35
ja er zitten nu goudvissen in whirlpool.
hasta la pasta
17 augustus 2018, 18:41
Echt?! Daar ben ik gek op. Maar eens bellen met de club of ik er een paar met een schepnetje mag uitvissen voor m'n aquarium thuis . . .
sam1011
17 augustus 2018, 20:41
is echt het enige wat er mis is aan deze club het beperkte keuze aan dames en het aantal dat aanwezig is , donderdag geweest maar spijtig 6 dames en 18 beren !!!!!!!
JonnyFontane
17 augustus 2018, 20:50
is echt het enige wat er mis is aan deze club het beperkte keuze aan dames en het aantal dat aanwezig is , donderdag geweest maar spijtig 6 dames en 18 beren !!!!!!!
Dat is 1 op 3.....
satanic surfer
17 augustus 2018, 21:05
Het aantal dames is idd 1 van de grootste pijnpunten van de club...Bij aanhef/opening een 7-tal dames, da´s toch al een tijdje geleden en als men de berichten zo volgt is dat aantal niet echt aangetrokken...Probleem is natuurlijk dat als er 6 dames zijn waarvan er 2 gepannekoekt worden (type Nicole/Deborah)en slechts 4 overblijven voor de "rest". Dan wordt dat al rap 1 op 4 en bij 3 bezette dames rap 1 op 5 en mits volledige bezettingsgraad zit er 12 man zich stierlijk te vervelen want dan valt er niks te doen bottom line en wordt het dametjes afvangen mits interesse vanaf ze zich vertonen (met de net afgewerkte beer nog in het kielzog). Dat is ook niet bevorderlijk doch alla. Dan wordt 50E entree eigenlijk een fors bedrag doch alla, klaarblijkelijk vonden 18 beren donderdag de weg erheen. Komen beslist wel weer iets meer dames de komende tijd doch de begindagen waren helaas beter dan de actuele staat vd club...mal gucken...
rakkertje12
17 augustus 2018, 22:28
Ga gewoon naar een goeie club, Golden Time of Happy Garden, dan is het probleem opgelost voor de heren.
Heel veel dames gemiddeld 50 en heel veel te beleven zowel in de Garde als binnen.
En dat is je die 60 euro wel waard en super mooie meiden.
Eddy_V
17 augustus 2018, 23:10
ja er zitten nu goudvissen in whirlpool.
Nee joh, dat zijn die Roemeense meiden: gold diggers :biggrin:
cath.leen
18 augustus 2018, 08:03
Zijn er al ervaringen met de whirlpool buiten. Hebben de dames hem ook al gevonden?
Nee, het water is me nog te koud. En er is nog geen trap/ladder om in te komen.
Ja, op moment, vakantietijd, is het echt min in de club met aantal meiden:
Antonia (pools), Monica, Nicole, Pamela (bulg), Isabella, Deborah, Dana (duits)
"Groot" aantal an beren komen langs.
Het word echt tijd voor 'nieuwe' dames.
Als het goed is komen er volgende week zaterdag 2 meiden bij, veel beren zullen hun we kennen maar moet eetst 100% zeker zijn dat alles doorgaat dan noem ik hun namen. Zal voor velen een verrassing zijn.
Da zal ik echt benieuwd zijn, wie ze zijn. Hoop dan toch, dat ze naar mijn smaak zijn
rakkertje12
18 augustus 2018, 10:12
Het is zeker jou smaak, jij houd toch van bananensmaak en aardbeiensmaak nou dat zijn die twee volgende week zaterdag.
Het zijn verse smaakjes van begin 20 jaar.
Heren smullen maar.
Justmearnhem
18 augustus 2018, 13:23
Ik moet mijn eerste sauna bezoek nog doen, Venus lijkt mij daarvoor wel uitermate geschikt :-)
rakkertje12
18 augustus 2018, 14:28
Ja dat weet ik wel zeker.
Gewoon bij de kleine beginnen en kan je later altijd nog naar groter saunaclub als je wil.
En als je dan Nicol kan strikken dan is jou dag daar geslaagd, te minste ik weet niet wat jou smaak is.
Ik ben golden time, druk op dit moment, ik had bij de receptie gevraagd, 125 gasten nu binnen en 55 dames maar er komen later na 6 uur nog dames bij.
Ronald11
18 augustus 2018, 16:18
Ik moet mijn eerste sauna bezoek nog doen, Venus lijkt mij daarvoor wel uitermate geschikt :-)
Prima keuze. Ik kan het je aanbevelen. Je moet er uiteraard wel tegen kunnen dat de dames volledig naakt rondlopen :) :biggrin:
mentholbear
19 augustus 2018, 22:48
Prima keuze. Ik kan het je aanbevelen. Je moet er uiteraard wel tegen kunnen dat de dames volledig naakt rondlopen :) :biggrin:
Hoeft niet, woensdag en zondag lopen ze er niet in Eva kostuum bij als ik hun website mag geloven.
cath.leen
20 augustus 2018, 06:57
niet in Eva kostuum bij als ik hun website mag geloven.
Ja, kan je geloven.
dbd67
25 augustus 2018, 16:28
Ben net binnen en heb Liana/Lydia meegenomen, haar zusje komt woensdag.
cath.leen
25 augustus 2018, 18:11
Ben net binnen en heb Liana/Lydia meegenomen, haar zusje komt woensdag.
Nee, dat meen je niet
Liana en Loredana?
:freu:
dbd67
25 augustus 2018, 18:22
Ja
rakkertje12
25 augustus 2018, 18:53
hallo dbd67
Een collega wahtz app mij en wil naar venus, en zoek een dun meisje.
Ik zeg dan moet je voor Pamela gaan als die daar is.
Is die Pamela nauw daar.
Meme Moo
25 augustus 2018, 19:19
Is die Pamela nauw daar.
Waar moet ze nauw zijn?
Heb wel zo’n idee, maar toch...:biggrin:
dbd67
25 augustus 2018, 19:23
hallo dbd67
Ik zeg dan moet je voor Pamela gaan als die daar is.
Is die Pamela nauw daar.
Pamela is aanwezig.
rakkertje12
25 augustus 2018, 19:25
Meme Moo
Die hele dunne meid, Bulgaarse Pamela werkt normaal daar.
Is ze vandaag daar, dan gaat mijn collega naar venus vandaag.
Meme Moo
25 augustus 2018, 19:32
Meme Moo
Die hele dunne meid, Bulgaarse Pamela werkt normaal daar.
Is ze vandaag daar, dan gaat mijn collega naar venus vandaag.
Helaas, ik kan jou of je collega niet helpen aan de gewenste info.
Ik maakte een woordgrapje :biggrin:
rakkertje12
25 augustus 2018, 19:54
Ik krijg net antwoordt via mijn wahtz app dat Pamela in venus is vandaag en heeft het rustig.
Collega is onderweg naar venus Hamminklen.
IK hoop dat hem smaak is.
cath.leen
26 augustus 2018, 08:42
Dun meisje?
Da heft he wel keuze tussen: Nicole, Pamela of Dana
Gisteren aanwezig:
Monica, Nicole, Carina, Pamela, Isabella, Alexandra, Dana, Liana
Voor volgende donderdag word Lavynia terug verwacht.
rakkertje12
26 augustus 2018, 09:47
Hij wahtz mij van morgen, hij was niet voor Pamela gegaan want die vond hij wel erg mager wat ik hem adviseerde, maar voor Dana mooie slank en was super goed zei hij.
Ik ken persoonlijk Dana niet en kan er ook niks over zeggen, collega was dik tevreden huiswaarts gegaan.
dbd67
28 augustus 2018, 20:15
Vandaag de club weer bezocht ik was er al om iets voor 11.00, was de eerste maar toen ik mij ging omkleden ging de bel aan 1 stuk door denk dat er om half 12 al 8 mannen waren.
Eerste die ik tegen kwam was Liana die moest 3 keer kijken want ze kon niet geloven dat ik al zo vroeg in de club was, heb met haar koffie gedronken en gepraat over de eerste dagen van haar in Venus.
Niet veel later komt ook Alexandra bij ons zitten en zij was de dame waarvoor ik kwam, vind haar er elke keer mooier uitzien en is ook nog een intelligente vrouw.
De dames die er waren Pamela, Deborah, Nicole, Monika, Carina, Liana en Alexandra, morgen komt het zusje van Liana er ook nog bij.
Om half 3 de tent verlaten en kwam ik Mira tegen die op het punt stond om te beginnen, zij is net terug van vakantie.
cath.leen
29 augustus 2018, 06:56
morgen komt het zusje van Liana er ook nog bij.
Via instagram zie ik dat Loredana nog in Paris zit. Ik ben wel benieuwd haar persoonlijk te leren kennen. Maar dat zal me dit weekeind wel niet lukken.
Ik ben doch benieuwd hoe het met GALLARDO zit en gaa er even kijken.
Dan de volgende keer weer naar Venus toe en dan denk ik, dat alle dames terug zijn van vakantie. En dan zie ik miesschien ook nieuwe dames?
Viscamessi
30 augustus 2018, 16:07
Gegokt en verloren, zo zou ik mijn bezoek aan Venus willen typeren.
Ik was nog niet eerder in Venus geweest, maar mede omdat een mede-ijsbeer en actief lid van dit forum (waarvoor mijn dank!) mij wees op een aantrekkelijke dame in dit lustoord en omdat ik in de buurt moest zijn, heb ik vanochtend de stoute wandelschoenen maar eens aangedaan. Rond 11.45 uur meldde ik mij aldaar. Na de gebruikelijke plichtplegingen heb ik mijzelf eerst maar eens rondgeleid. De club op zich ziet er netjes, schoon en verzorgd uit. Het is geen grote club, maar dat hoeft op zich ook niet. Het buitengedeelte lag er - mede door het weer - een beetje troosteloos en verlaten bij.
Het eten stelde echt niets voor. Er was rond 13.00 uur maar één bak eten aanwezig, de rest van het eetgedeelte stond helemaal leeg. Zelfs bij Van Goch heb ik het nog nooit zo bont gezien.
Ook de sfeer was, tja, hoe zal ik het zeggen: er was eigenlijk helemaal geen sfeer. Er waren rond de 6 dames aanwezig en even zoveel ijsberen. Iedereen zat maar een beetje voor zich uit te turen in de verte. Af en toe ging de muziek hard aan en maakte één van de dames een sensueel dansje in de kooi.
Ik was net neergestreken met een drankje of één van de dames kwam direct naast me zitten. Ze stelde zich voor als Monica. Op zich een leuke meid om te zien. Maar, of ze had geestverruimende middelen genomen, of ze is een ADHD-geval of ze is gewoon een stuiterbal, maar ze was in ieder geval hyperactief. Om er zelfs maar naar te kijken werd ik al moe van. Bovendien was ze ook nog erg verkouden, wat duidelijk te horen was in haar stem en te merken aan haar constante gehoest, hetgeen de aantrekkingskracht ook niet echt ten goede kwam. Heb haar daarom maar vriendelijk bedankt en gezegd dat ik eerst nog even rustig wilde bijkomen van de rit...
Niet heel lang daarna en een drankje verder (her)kende ik Pamela uit Bulgarije. Ik (her)kende haar uit haar Van Goch-periode. Even mee gesproken en ook al was de click er tijdens het praten al niet echt, toch de gok maar genomen. Optisch gezien is ze namelijk heerlijk in mijn ogen. Zie mijn recensie over haar...
Na de teleurstellende kamergang met haar heb ik mij nog weer even met een drankje genesteld in het centrale gedeelte in de hoop dat het nog beter zou gaan worden. Helaas, toen mijn drankje op was en de dames en mede ijsberen nog steeds zonder enige sfeer doelloos voor zich uit aan het turen waren, kwam ik al snel tot de conclusie dat het maar beter zou zijn om te gaan. Zo gezegd, zo gedaan, ik heb mijn verlies genomen. :) Toen de dame mij bij het weggaan vroeg hoe het was geweest heb ik haar eerlijk gezegd dat het een mooie club is met veel potentie, maar dat het veel te rustig is en het aan sfeer ontbreekt.
Geef mij dan maar 100x liever Babylon of Sixsens.
Zeg nooit 'nooit', maar voorlopig zien ze mij niet meer terug bij Venus. Binnenkort maar weer eens naar het heropende Van Goch en vanaf morgen ook weer Gallardo. Voor een paar uurtjes tijdverdrijf waren dat altijd prima clubs. En voor een hele dag tijdverdrijf zijn Babylon of Sixsens de aangewezen plekken voor mij.
O ja, de dame waarnaar ik op zoek was in Venus heb ik de hele tijd niet gezien. Ook dat kon er nog wel bij en maakte mijn bezoek compleet.... :biggrin:
dbd67
30 augustus 2018, 16:17
Naar welke dame was je dan op zoek?
satanic surfer
30 augustus 2018, 16:21
Een gekregen vrijkaart dient men niet in de paardenwei te zetten. Bij deze dus een berichtje. Het was alweer effe geleden dus benieuwd de club binnengekomen. De ontvangstdame meldde keurig dat er slechts 3 dames aanwezig tekenden momentaan doch dat een uurtje later ongeveer er 5 zouden bijkomen. Wel netjes dus en me niet laten afschrikken. Barbediening vriendelijk as ever, ik meen een handvol glaasjes uit de petfles in totaal binnengekeild tijdens de 3 er gespendeerde uren. Ietwat geinig of niet zo geinig is dat vanaf een dame zich in de club verschijnt er sito presto "haar" liedje wordt gespeeld en ze dus de kooi in moet. Passievolle dansjes heb ´k niet gezien, eerder verplicht nummertje wat rondtrippelen. Egal. Een handvol mannen die verlorenliepen en de tijd doodden. 1 blijkbaar noodgeile man kamerde 2 keer tijdens m´n verblijf, beide sessies met Liana&Pamela waren rond het kwartiertje beklonken. Enkele heren verlieten de toko sessieloos en dit was ook voor ondergetekende het geval.
Line-up: 9 dames tijdens m´n verblijf: Isabella(ex-AGold), Liana (ex-VM/Sixsens etc.), Monica vanuit de begintijd bekend, voorts dus 6 andere dames waarvan ´k Carina/Alexandra en nog een mokkeltje die ´k er eerder had gezien. Dan nog een groot iel gebouwd zwartharig meisje die de battle aanging met Pamela om er zo ongelukkig mogelijk uit te zien en weinig uitstraalde. De andere 2 Roemeentjes uit het GND-type. Dus eigenlijk bottom line geen enkele Stunner en servicebomben me alvast niet bekend en degene ik "kende" uit voorafgaande lijfelijke gedoedingen niet herhalingsvatbaar anyway. Geinigste was een Stammgast observeren bij gebrek aan iets anders te doen die als een schoothondje achter Alexandra aanliep, ach, als ie het maar leuk vind joh...
Gegeten heb ´k niet gedaan dus geen idee of dat lekker was. Ik ga er positiefgestemd vanuit van wel, buitengedeelte was geopend doch nog niet verwarmd qua fikse waterpretbak...Binnen was alles spic and span leek me doch alla. 2 animatiepogingen werden door dames ondernomen, Pamela dus vrolijk afgescheept en de andere weet ´k d´r naam al niet meer...Een gypsy-achtig uiterlijk enzo doch ook daarin had ´k weinig vertrouwen...All in all dus een dieetgewijs verantwoord bezoek, voorts is de club er in vergelijk met de begintijden niet op vooruit gegaan qua line-up. Venus weg, Kim blijkbaar ook weg, Deborah niet gezien doch die kan later gekomen zijn. Voorts eigenlijk Roemeentjes uit de grote poel GND´s die men onderhand in het gros van de clubs ziet. Een volgend bezoek bij ClubVenus staat hoegenaamd niet op de agenda...Jammer maar alla. Er viel weinig te beleven en toen ´k vertrok waren er minder mannen dan toen ´k binnenkwam, tells a story about de saaiige bedoening allesbeschouwd.
Peace out!
rakkertje12
30 augustus 2018, 16:22
Hallo, ik heb van vele gehoord over Pamela, dat ze tegenwoordig tegen valt op de kamer en dat ze weinig interesse heeft.
Ik denk dat ze aan een vakantie toe is, want ze maken ook veel uren.
Babylon is echt 100 % beter, en daarom als ik terug ben van vakantie ga ik eerst lekker daar naar toe.
Zo nu even naar Go Go Bar.
Gegroet.
Viscamessi
30 augustus 2018, 19:52
Naar welke dame was je dan op zoek?
Ik wilde graag eens nader kennismaken met Nicole. Maar helaas, is dus niet gelukt en gaat ook niet gebeuren de eerstkomende periode.
Kwibus2
30 augustus 2018, 19:59
Na deze berichten maak ik me toch wel zorgen.
Mijn vrijkaart brandt in mijn zak, zodra ik even gelegenheid heb blaas ik richting Hamminkeln.
De vrijkaart smaakt des te beter wanneer er ook gescored kan worden.
Hou twee favo SC's achter de hand wanneer ik net als SS ongekamerd vertrek.
Laat ik maar optimist blijven met één goede kamergang ben ik dik tevreden.