Volledige versie bekijken : Saunaclub Venus, Hamminkeln, Algemeen
Pagina's :
1
2
[
3]
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Viscamessi
30 augustus 2018, 20:01
Hallo, ik heb van vele gehoord over Pamela, dat ze tegenwoordig tegen valt op de kamer en dat ze weinig interesse heeft.
Ik denk dat ze aan een vakantie toe is, want ze maken ook veel uren.
Babylon is echt 100 % beter, en daarom als ik terug ben van vakantie ga ik eerst lekker daar naar toe.
Zo nu even naar Go Go Bar.
Gegroet.
Pamela vertelde me dat ze met ingang van volgende week ook op vakantie gaat. Ik kon het niet nalaten om haar te zeggen dat ik ook al de indruk had dat ze daar heel erg aan toe was. Was echt met stip de meest bijzondere kamergang ooit. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, eerlijk gezegd. Enfin, het beste remedie: snel weer een vertrouwde kamergang maken met een topper, dan is deze kamergang weer vergeten. :)
mentholbear
31 augustus 2018, 00:44
Ik wilde graag eens nader kennismaken met Nicole. Maar helaas, is dus niet gelukt en gaat ook niet gebeuren de eerstkomende periode.
Ai, Hoezo? Is ze voor lange tijd met vakantie ofzo? Zou ook wel es met haar kennis willen maken...
rakkertje12
31 augustus 2018, 08:04
als ze terug is van vakantie probeer haar te strikken en dan heb je de hoofdprijs met Nicol.
Ga nu dan voorlopig naar Babylon in Elsdorf, dat is wel zo goed en hele leuke naakte jonge dames.
Je gaat er heen met een goed gevoel en je gaat met een stralend gezicht weer huiswaarts zo goed is het daar en veel humor daar.
Gewoon doen als je jou wensen in vervulling wild laten gaan.
dbd67
31 augustus 2018, 08:15
Nicole is niet op vakantie.
hollanda
31 augustus 2018, 19:48
Club Venus voelde als een warmbad in tegenstelling tot het heropeningsfeest van Gallardo vandaag. Mooie dames en leuke sfeer. Geweldig kamer bezoek met Isabelle gehad.
cath.leen
1 september 2018, 07:58
Aanwezige dames:
Monica, Carina, Nicole, Deborah, Alexandra, Dana, Mira, Pamela, Liana, Lorena, Isabell
de denker
1 september 2018, 16:14
Deze week, na mijn vakantie, weer een bezoek gebracht. Voelde weer als een thuiskomen. Ik blijf het een fijne club vinden.
Had onder andere een zeer goede sessie met een voor mij nieuw meisje: Liana. We maakten gebruik van de kino. Ze vertelde me dat ze nog niet zolang in Venus was. Ik vond dat ze een geweldig lijf had (ik vind het wel jammer van die tattoos, leidt mij erg af van de schoonheid van een geil vrouwenlichaam met deze prachtige rondingen, maar vooruit.....dat zal een kwestie va smaak zijn) en heerlijk zoende (veel tong, nat en geil) lekker diep pijpte, een zalig kutje en zich heerlijk liet neuken. Top dus.
Op het eind van mijn bezoek wilde ik nog een keer met haar, maar helaas werd ze voor me weggekaapt en had ik geen tijd om te wachten. Een volgende keer dus maar.
Ook het (half)zusje van Liana was er. Voor het eerst die dag (ze werd wegwijs gemaakt door L). Leuk meisje om te zien, voor mij wat mager, maar onder haar witte jaratellhouder zag ik wel een heel mooi kutje. Wie weet.....
Het was een fijn bezoek.
Mooiejoke
1 september 2018, 19:06
Ik heb een vraagje: weet iemand wanneer Vanessa weer terug komt van vakantie?
mentholbear
3 september 2018, 02:18
Nicole is niet op vakantie.
Oh, dan had ik Viscamessi verkeerd begrepen.
Weet iemand hoe vroeg Nicole begint, of is ze een dame die laat pas aan de slag gaat?
3 september 2018, 06:53
Afgelopen zaterdag (01-09) is Nicole om 13:00 uur begonnen. Hoe zit dat met eigenlijk precies met dat vroeg en laat beginnen? Voor mij de eerste keer dat ik daar was.
Ten aanzien van mijn bezoek kan ik kort zijn ... SUPER, ik ben nog steeds aan het nagenieten.
2 uur doorgebracht met Alexandra, genoten van lekkere luie sex, pas na bijna 2 uur klaargekomen, beste orgasme van het afgelopen jaar.
:)
funske
3 september 2018, 07:41
Oh, dan had ik Viscamessi verkeerd begrepen.
Weet iemand hoe vroeg Nicole begint, of is ze een dame die laat pas aan de slag gaat?
Ik heb haar al meerdere keren aan het begin van de middag gezien, zeg maar 14.00 uur ofzo.
Clinic
3 september 2018, 12:17
Je hebt een vroege shift in Venus die begint om 11:00 en gaat door tot 's avonds laat / middernacht; de 'late' shift begint rond 13/14:00 en gaat door tot sluitingstijd..
cath.leen
3 september 2018, 12:18
Zo ver ik heb begrijpen:
Die dames, die vroeg komen, zijn er met 11
Die dames, die laat komen, zijn er met 13
( Oh, ik was te laat)
Mr Bluenose
11 september 2018, 16:00
Vrijdag 7 September
Een bezoek aan Venus werd georganiseerd met dank aan een gratis kaart van het forum (bedankt jongens). De toegang was zonder problemen en bij inspectie waren er 7 meisjes in het huis om 1115. Alexandra, Vanessa, Sabina, Mira, Catalea, Carina en een terugkerende Antonia (niet de blonde met de Duck Lips). Later op de dag kwamen de mooie Deborah, Dana en Nicole. Isabella, Pamela, de andere Antonia en Monica waren op vakantie. Er waren nogal wat beren in de namiddag en over het algemeen waren er genoeg meisjes om rond te gaan, maar er waren een of twee keer dat alle meisjes bezig waren en geen in de bar. Een van de belangrijkste problemen met Venus is dat wanneer het druk wordt met Beren, een wachttijd voor een meisje kan volgen. 2 youngish Bears en een iets oudere heren arriveerden rond 1300 en gingen over het gratis bier beginnen met het enthousiasme van hun volgende bieren voordat de vorige klaar was. In eerste instantie geen probleem, maar later was de oudere man nogal goed gesmeerd, zo erg zelfs dat hij me bijna omver gooide in de kleedkamer (geen sinecure omdat ik veel kilo's en een laag zwaartepunt heb om me uit te balanceren) en hij besefte niet eens wat er was gebeurd. Natuurlijk gebeurde het onvermijdelijke toen hij luidruchtiger werd en sommige van de meisjes en andere klanten die in hem eindigden, irriteerde en zijn cohorten werden gevraagd te vertrekken door het management, wat resulteerde in een Mexicaanse stand-off die het beste deel van een uur duurde. kleedkamers (met de nogal belachelijke site van de man die daar naakt stond als de dag dat hij geboren werd en luid ruzie maakte met het management)! Goed gedaan voor het management voor een snelle aanpak van de situatie.
Ik had overdag een paar goede kamers en er zijn een paar goede opties hier (zelfs als de opstelling een beetje statisch is). Het is een erg leuke plaats om een uur of vier te bezoeken, maar het kan een beetje saai zijn als het wat langer is (de whirlpool buiten was gevuld maar was afgeplakt en buiten werking) .als er niet veel te doen is (Ik veronderstel dat je een boek zou kunnen nemen). Het eten is helemaal niet slecht (zeker beter dan mijn laatste bezoek toen de chef-kok op vakantie was en de schoonmaakster in stond). De medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk en behulpzaam, de line-up is ok en de club is zeker een aanrader voor een bezoek als je in de buurt bent.
__________________________________________________ __________________________________________________ ______________________________________
Friday 7th September
A visit to Venus was arranged courtesy of a free card from the forum (thanks guys). Entry was gained with no issues and on inspection there were 7 girls in the house at 1115. Alexandra, Vanessa, Sabina, Mira, Catalea, Carina and a returning Antonia (not the blond one with the Duck Lips). Later on in the day came the lovely Deborah, Dana and Nicole. Isabella, Pamela, the other Antonia and Monica were on holiday. There were quite a few bears during the afternoon and generally there were enough girls to go round but there was one or two instances of all of the girls being busy and none in the bar. One of the main issues with Venus is that when it gets busy with Bears then a wait for a girl might ensue. 2 youngish Bears and a slightly older gentlemen arrived about 1300 and proceeded to set about the free beer with gusto - ordering their next beers before the preceding one was finished. Not a problem initially but later on the senior man was rather well lubricated, so much so that he nearly knocked me over in the changing room (no mean feat as I have plenty of kilos and a low centre of gravity to balance me out) and he did not even realise what had transpired. Of course the inevitable happened as he got louder and started annoying some of the girls and other customers which ended in him and his cohorts being asked to leave by the management which resulted in a Mexican Stand Off which lasted the better part of an hour in the changing rooms (with the quite ridiculous site of the guy being stood there naked as the day he was born arguing loudly with the management)! Well done to the Management for swiftly dealing with the situation.
I had a couple of good rooms during the day and there are a few good options here (even if the line up is a little bit static). It is a very nice place to visit for an hour or 4 but can be a little boring if there for a bit longer (the outdoor whirlpool was filled but was taped off and out of action).as there is not a great deal to do (You could take a book I suppose). The food is not bad at all (certainly better than my last visit when the Chef was on holiday and the cleaning lady was standing in). The staff are all very friendly and helpful, the line up is Ok and the club is certainly recommended for a visit if you are in the area.
Eddy_V
11 september 2018, 18:06
Jammer dat een barman het eerst zover heeft laten komen dat een gast zich lam kan zuipen om daarna met de brokken te zitten.
Wel geinig dat uitgerekend muziekliefhebber Mr Bluenose bijna gevloerd werd door een liefhebber van Brahms and List :beerchug:
Kwibus2
11 september 2018, 18:44
Je kunt het de barman niet altijd verwijten.
Vaak wordt het probleem pas acuut wanneer de afgetankte persoon gaat staan om van lopen maar niet te spreken.
Dan is het uiteraard te laat en kan alleen snel ingrijpen verdere escalatie beperken.
Lijkt me dat je in een zaak als Venus komt voor de actie en niet voor het bier.
Wanneer dat noodgedwongen gebeurt omdat de dames allemaal in gesprek zijn is het aan de theke/barman om de zaak in de hand te houden.
rakkertje12
11 september 2018, 20:00
Als je naar een sauna club gaat of naar een FKK club gaat, ga je daar naar toe voor ontspanning en plezier met de dames te hebben als je daar geinteresseerd in bent.
Maar je gaat niet naar een club om je vol laten lopen met bier en dan andere personen lastig te vallen.
Daarom mensen, gebruik je verstand en maak je niet belachelijk door veel alcohol te drinken in de club, hou het beperkt en maak het gezellig met de andere gasten en de dames.
Venus is een hele gezellige club met leuke vrolijke dames en leuke gasten en heel leuk en vriendelijk personeel, en dat moet zo blijven.
Kwibus2
11 september 2018, 20:29
Maar je gaat niet naar een club om je vol laten lopen met bier en dan andere personen lastig te vallen.
Helaas is dat wel een ontwikkeling die al een tijdje gaande is.
Sommige SC hebben er meer last van dan andere.
mentholbear
12 september 2018, 06:44
Zou het niet iets kunnen zijn met alcohol bonnen? Elke klant 3 en niet meer? Is niet full proof doordat cohorten misschien bonnen aan iemand doorgeven, maar toch...
Piet Plezier
12 september 2018, 12:39
zuipen hoort er voor mij nu eenmaal bij.
Iemand lastig vallen natuurlijk niet
jeegee
12 september 2018, 12:53
Gistermiddag bezocht ik opnieuw FKK Saunaclub Venus. Ik was bijzonder verblijd met een vrijkaart via de Tombola, waarvoor mijn hartelijke dank.
Gelukkig heb ik geen taferelen zoals in bovenstaande berichten meegemaakt.
Ik ervaar de club als heel relaxed. Ik werd uiterst vriendelijk ontvangen door de charmante dame bij de receptie, ijsbeeroutfit en handdoeken zijn van uitstekende kwaliteit, en de begroeting door de barman was prettig. Het was niet druk. Er waren, als ik mij niet vergis zeven dames aanwezig die er allen wezen mochten. Het aantal beren schat ik op een stuk of tien. Althans zo was het vanaf een uur of drie tot een uur of zeven. De tuin was in een vergevorderd stadium van inrichting. Dat had ik bij mijn vorige bezoek niet kunnen verwachten. Ziet er gelikt uit, zoals de hele inrichting van de club. Super zoals het management dat voor elkaar heeft. De dames waren aangenaam gezelschap. Niet opdringerig en bereid tot een praatje zonder onmiddellijk je het idee te geven dat je slechts een jachtobject bent. Ik had een fijne tijd met Vanessa, geen meisje maar een vrouw. En zoals degenen die mijn posts wel eens lezen weten, heeft dat mijn voorkeur. Kortom, ik had een fijne middag, voor herhaling 100% vatbaar. Ik wil mijn gezelschap en crew daarvoor hartelijk bedanken, met name de dame van de receptie die van alle aanwezigen de meeste indruk op mij maakte. Graag tot ziens!
Rudy
20 september 2018, 22:24
Als lucky bastard had ik een vrijkaartje gewonnen waarvoor nog hartelijk dan Willem en Saunaclub Venus. Vandaag dit vrijkaartje ingeleverd. Na ontvangst van sleutel en badjas snel uitkleden en douchen. Eerst even een cola genomen maar voor ik die op had zat Sabine al te sjansen met mij. Ze ging eerst nog even dansen in de kooi waarna ze bij mij kwam zitten. Al snel gingen we naar de kameraar ik opnieuw haar kunstenmocht beleven. Ze had Roemeense muziek opgezet en na verschillende standjes reed zij mij klaar op de ritme van de muziek. Het berijden is echt haar specialiteit. Na deze kamergang een lekker bakkie genomen en wat gegeten. Eten was prima. Kip schnitzel en kip met een champignonnen saus met pasta. Daarna weer naar de grote ruimte om ff te loungen. Biertje erbij maar verder valt er niet zo veel te beleven. Behalve af en toe ff kletsen met de meiden. Als tweede met Vanessa naar de kamer. Was een prima kamergang. Gewoon erg lekker. En voornamelijk prima pijpwerk. Daarna weer lekker een biertje drinken en wat rust genomen. Lekker een de bar hangen en praatje maken met Sabina. Even later kwam Deborah erbij zitten en besprak wat met Sabina. Het bleek dat Deborah wat last had van een spiertje op haar rug. Sabina begon haar wat te masseren. Ik zeg ‘zal ik dat maar even overnemen?’. Maar natuurlijk zij Sabine. Dus een tijdje Deborah haar rug, nek en schouders gemasseerd wat zeer werd gewaardeerd. Natuurlijk volgde hierna een kamergang. Het zou mijn laatste kamergang zijn. En wat voor eentje.. Jezus, ik werd helemaal gesloopt. Eerst werd ik gigantisch lekker gepijp. Heerlijk deepthroat. Daarna in verschillende posities geneukt waar bij Deborah, on top, klaar kwam. Als dit gefaked is dan kan ze wel heel erg goed toneelspelen. Dat is misschien dan ook wel zo maar haar reacties leken toch echt wel oprecht. Gesloopt dus ging ik weer douchen. Daarna nog even wat drinken en richting de lockers. Onderweg daarnaar toe werd ik omhelst door Deborah en afscheid genoem met een heerlijke zoen. Tot snel zei ze. Nou... dat zit er wat mij betreft niet meer in. Dat was namelijk mijn laatste bezoek aan een saunaclub maar ook welke club dan ook. Ik ben vaak geweest, veel plezier gehad met goede sex maar ik stop ermee. Vooral gezien mij leeftijd (zestig geweest). Ik wens iedereen nog heel veel saunaclub plezier. En het beste allemaal.
Knotsgenot
21 september 2018, 19:27
Hoe druk of rustig is het op een maandag in Gallardo of Venus?
Eddy_V
21 september 2018, 19:52
Hoe druk of rustig is het op een maandag in Gallardo of Venus?
Gallardo zoals in de meeste clubs, nogal stilletjes.
Bij Venus kan je een kanonskogel afschieten zonder iemand te raken. Dat komt vooral omdat ze op maandag gesloten zijn.
Ferdi45
24 september 2018, 16:08
Tot snel zei ze. Nou... dat zit er wat mij betreft niet meer in. Dat was namelijk mijn laatste bezoek aan een saunaclub maar ook welke club dan ook. Ik ben vaak geweest, veel plezier gehad met goede sex maar ik stop ermee. Vooral gezien mij leeftijd (zestig geweest). Ik wens iedereen nog heel veel saunaclub plezier. En het beste allemaal.
Met dit voornemen om geen clubs meer te bezoeken ga je het ongetwijfeld nog lastig krijgen!
Ferdi45
24 september 2018, 16:30
Overweeg om deze club binnenkort eens te bezoeken. Waar moet je eigenlijk op rekenen per kamergang van laten we zeggen een half uur, in Venus? Kan hierover geen aanwijzingen vinden op de website en in de berichten op dit forum wordt hierover ook gezwegen. Wil toch voorkomen dat ik voortijdig met lege handen sta!
Richte
24 september 2018, 16:42
50 voor normaal plezier. Half uurtje is wel kort voor deze dames[emoji106][emoji468]*♂️
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ferdi45
24 september 2018, 16:54
50 voor normaal plezier. Half uurtje is wel kort voor deze dames[emoji106][emoji468]*♂️
Haha. Tja, ik ga niet alleen voor de kwaliteit maar ook de kwantiteit. Zeker als ik nieuw ben in een club. Dan wil ik toch wel zoveel mogelijk van de aangeboden waren onderzoeken :fuck: en bij een uur wordt het dan wel heel prijzig!
Rudy
24 september 2018, 17:41
Met dit voornemen om geen clubs meer te bezoeken ga je het ongetwijfeld nog lastig krijgen!
Misschien, het is idd verslavend...haha
Red Devil
24 september 2018, 21:45
Wil toch voorkomen dat ik voortijdig met lege handen sta!
Er is een geldautomaat...
pau
26 september 2018, 00:01
Wat een topclub is dit ... als ik dood ga mogen ze de hemel overslaan, breng mij maar naar Venus. De line-up vandaag was buitengewoon goed. De ene na de andere godin klom in de kooi om me traag en sensueel dansend te verleiden. Er komt geregeld iemand om je nek hangen, maar het wordt nooit opdringerig en op de kamer was het serviceniveau exceptioneel...
Ze mogen wat mij betreft een souvenirshop openen bij de theke. Ik wil graag een poster van Nicole boven mijn bed en een koffiemok met Catalea. Wow!
Kwibus2
26 september 2018, 21:46
Deze middag met een vriend die niet bekend is met het SC gebeuren het zwarte gebouw in Hamminkeln bezocht.
Ik was benieuwd naar de reactie van een nieuwkomer, die was zoals te verwachten zeer enthousiast.
Op mijn voorstel hebben we mijn routine gevolgd. Rondje sauna, wat drinken en wat eten.
Daarna eens gekeken hoe het damesaanbod er bij stond.
Ik trof Sabina en Deborah in een lichte verstrengeling op de bank aan.
Of ik een wedstrijd met beide dames wilde aangaan, een trio werd sterk aanbevolen.
Het is niet mijn gewoonte dat met voor mij onbekende dames te doen.
Het werd een kamergang met Sabina.
Geen verpletterende ervaring was mogelijk te wijten aan haar luie bui. Dat gaf ze zelf toe die luiheid.
Ik hoefde niet bang te zijn dat de beginneling weg zou kwijnen. Hij had zich overgegeven aan de goede zorgen van Lawinia.
Daar is alles soepel verlopen. Hij kwam redelijk ongehavend uit de strijd.
Tenslotte wil ik de catering nog even een pluim geven. Mooi aanbod smakelijke gerechten. Het was beter dan we op gerekend hadden omdat
er nog wel eens opmerkingen over het eten geplaatst worden. Wat mij betreft was het vanmiddag dik in orde.
Venus is een zeer fraai ingerichte club met zeer bereidwillige DVP's.
Mijn dank nog voor de vrijkaart, die heeft de vreugde over dit bezoek nog groter gemaakt.
cootje
27 september 2018, 18:08
Vandaag in Venus geweest na gisteren teleurstelling in Gallardo.
Enige overeenkomst is de prijs van € 50 entree.
Rest klasse, gezellig, kraak schoon, prachtige dames. Gewillig en vriendelijk.
Zo ook de bediening.
Heerlijk met Vanessa in de jacuzzi buiten geweest en daarna op de kamer.
Mooie tijd gehad.
Erru
28 september 2018, 09:00
Deze week mijn vrijkaart ingewisseld, nogmaals dank hiervoor. Ja het is een prachtige club, luxe en schoon. Als je er rondloopt voel je je ff de Burlosceni van de lage landen, of heette die grapjas nu anders. Kaartje werd moeiteloos geaccepteerd. Omkleden en maar eens een bakkie koffie aan de bar gehaald bij zeer vriendelijk personeel. Hierna even een paar broodjes gegeten van het buffetje wat keurig verzorgd was met roerei en knakworstjes, allemaal top. Wat mij echter wel opviel, dit in tegenstelling tot de schrijvers hierboven, was dat de 4 aanwezige dames een beetje een slaperige indruk maakte, ik was er van 11.30 tot 15.00 uur. Er zat niet veel vut in de dames, geen kooidansjes, animeren minimaal en ik kreeg de indruk dat ze wel iets meer oog hadden voor stamgasten. Logisch want die brengen meer geld bij de dames in het laatje maar voor mij, 2e keer daar, vond ik het wat magertjes. Nu over de dames, toen ik er de 1e keer was, vorig najaar, dacht ik dat de toen aanwezige tantes er toch wat mooier waren, nu waren het allemaal Roemeentjes, slank weliswaar maar toch wat minder mooi als toen. Er liep 1 wat vollere blonde dame rond en dat was een zangeres, kon je zo zien want ze had een paar longen voor haar buik hangen ongeloveloos. Kamergang met Mira gemaakt, was goed maar niet zo bijzonder zoals hier altijd beschreven staat, komt misschien ook omdat ze net de vorige dag een lippiercing had gedaan en daar nog last van had, niet zoenen, pijpen slapjes en een beetje gehaast. Al met al een prachtige club met uiterst vriendelijk personeel maar wat dames betreft een iets mindere dag. Nogmaals dank voor de vrijkaart.
mentholbear
28 september 2018, 20:53
Heerlijk met Vanessa in de jacuzzi buiten geweest en daarna op de kamer.
Huh, is hun tuin al gereed voor gebruik dan? Het zag er wel bijzonder leuk uit, maar toen ik er was bleek ie buiten gebruik. Had het graag uitgeprobeerd. De jacuzzi bedoel ik, van Vanessa weet ik het zo nog niet ;)
Richte
28 september 2018, 21:29
Je kunt wel in de tuin in het zwembad en de jacuzzi. :lostit:
Prima te doen en de dames willen ook graag mee. Het is alleen nog niet geheel af :)
Ben vandaag van 1300 tot 2000 geweest , Aanwezig waren : Nicole, Sabina, Isabella, Vanessa, Lawinia, Pamela, Alissia (80kg bos hout voor de deur) & Catalea
4 kamerrondes en 3 saunagangen en 1x zwembad ,3 x jacuzzi, vaste favorietjes. Deborah, Catalea, Sabina & Isabella. In cijfers 10,8,6,5. De laatste kan aan mij liggen ik was gesloopt.:sleep:
Was wel weer beregezellig , eten matig , maar warm gesudderd, ook gezellige beren in the house. Nicole heb ik gemist, werd gepannekoekt dus dat werd m niet.
Alexandra was er niet die is ziek & Monica is nog een weekje op vakantie.
En 1 beer die 3 dames tegelijk wilde... pfff
:hammer:
Volgende week naar Samya , ik heb n vrijkaartje gewonnen
Kwibus2
29 september 2018, 00:18
ik was er van 11.30 tot 15.00 uur. Er zat niet veel vut in de dames, geen kooidansjes, animeren minimaal en ik kreeg de indruk dat ze wel iets meer oog hadden voor stamgasten.
Vermoedelijk is 11.30 wel wat vroeg voor de dames.
Dat had ik al begrepen uit de beschrijvingen hier.
Mijn handlanger en ik waren er om 14.00 en hebben eerst even geacclimatiseerd.
Dat geeft de danseresjes de kans een beetje bij te komen.
Ondanks de belofte van een hand picked selectie denk ik dat het geen kwaad kan voor de kamergang even af te stemmen of je wensen
daadwerkelijk in de aanbieding zitten.
Ik ga af op mijn eerste ervaring bij Venus die wat tegen viel.
De mishit was te verwachten, ik had geen acht geslagen op de gouden regel:
Wanneer een beetje rommelen in de pre sales sfeer als reactie "kan alleen op de kamer" oplevert is het tijd om naar een andere part timer om te zien.
Neem het Venus niet kwalijk. Je zult iedere dag maar een hok gevuld met deze schatjes moeten runnen.
Dat is geen hobby meer, dat is hard werken. :biggrin:
30 september 2018, 17:50
Ik heb gisteren (zaterdag 29-09) Gallardo met een bezoekje vereerd. En vorige week (zaterdag 22-09) was ik een middagje in Venus. Beide bezoekjes onder eigenlijk dezelfde omstandigheden. Allebei op een zaterdag van 12:00 uur tot 17:00 uur. Onderstaand enige bespiegelingen, waarbij zoals al vaker gezegd, ervaringen zijn persoonlijk en het is en blijft een momentopname.
De binnenkant:
Venus oogt daarin mooier, heeft qua uitstraling meer niveau. Gallardo is rommeliger. Veel grote ruimtes en je ziet dat ze worstelen met de indeling. Venus is kleiner en is daardoor intiemer.*De bioscoop bij Gallardo bijvoorbeeld is nu verplaatst naar een ruimte aan de andere kant van het gebouw, deze heeft nu echter de uitstraling gekregen van een beetje viezig afwerkzaaltje, duidelijk geen verbetering in vergelijking met voorheen.
De zwakke plek van Venus blijft het restaurant, een onaantrekkelijk zwart hok. Ik zit er in ieder geval niet graag. Wel draaien ze daar mooie filmpjes van prachtige vrouwen. Dat is dus wel weer plezierig om naar te kijken tijdens het happen.
Geinig bij Venus is de kooi voor de bar waar de dames regelmatig een sensueel dansje doen. De een beter dan de ander maar het is steeds weer een fraai gezicht.
De tuin:
Daarin heeft Gallardo een voorsprong. Die van Venus is nog steeds niet af.*
Het eten:
Bij beide kun je vanaf 14:00 uur warm eten. Bij Venus is dit een buffet, bij Gallardo kun je bestellen vanaf een menukaart (a la carte).*
Ik vond het buffet van Venus prima. Vlees, kip, aardappels, salade. Was gewoon goed klaargemaakt, dus lekker gegeten.*Nadeel van een buffet; het eten wordt er niet beter op als het langere tijd staat.
Bij Gallardo heb ik de kip met rijst geprobeerd en ik moet zeggen deze was van grote klasse. Je geeft je bestelling door en 15 minuten later kun je aanvallen. Top.
Het personeel:
Bij beide aardige mensen. Het personeel van Venus is echter professioneler. Ze letten beter op en staan meteen klaar voor je. De barman bij Gallardo was bijvoorbeeld regelmatig meer bezig met roken en zijn telefoon dan met het snel en goed bedienen van zijn gasten.*Daarnaast liep er bij Gallardo die dag veel servicepersoneel rond, allemaal druk bezig maar het oogde wel wat ongeorganiseerd.*Wel een plus is de aanwezigheid van een aardige Griekse dame die massages geeft, die service is er bij Venus dus niet. Ik heb mij niet laten masseren, was die ochtend al bij mijn vaste sportmasseur geweest, maar heb wel prettig een tijdje met haar gesproken.
De dames:
Zowel bij Venus als bij Gallardo waren die dag mooie vrouwen aanwezig. Bij Venus merk je dat het geheel strakker georganiseerd is. Op aanwezigheid en gedrag zijn duidelijke afspraken gemaakt, die ook worden nageleefd. Prijzen voor bepaalde diensten liggen vast en worden door de dames ook zo gehanteerd.*
Bij Venus waren bij aankomst een zestal mooie dames aanwezig met gelijk gepaste aandacht voor jou als potentiële klant. Ik kreeg een omhelzing van Alexandra, die mij nog herkende van een vorige keer en er werden wat grapjes uitgewisseld. Een prettig begin van je verblijf.*Die middag heb ik twee goede sessies gehad met Alexandra en Carina. Ik vind het prettig als er naast de fysieke activiteiten ook nog een een beetje gebabbeld kan worden en dat was bij beide in dik orde.*Ter info: Alexandra houdt meer van zachte seks (GFE) en Carina heeft een meer PSE gehalte.
Bij Gallardo waren bij binnenkomst drie vrouwen zichtbaar. Waarvan er twee overduidelijk meer aandacht hadden voor de speelautomaat dan voor mij of de andere al aanwezige gasten.*De derde dame ondernam echter wel direct actie in mijn richting en dat deed ze zeer overtuigend. Uiteindelijk heb ik met haar (Constantina) die middag twee keer een rondje gedaan, wat erg plezierig was.*
In Venus waren die middag totaal een tien tot twaalf vrouwen aanwezig. Bijna allemaal slank en goed gevormd. Nog even als speciale vermelding daarbij Nicole, echt een prachtig poppetje. Ik heb helaas nog niet van haar diensten gebruik kunnen maken maar ze ziet er fantastisch uit. Voor die middag was de verhouding dames - beren denk ik goed te noemen.
Bij Gallardo heb ik die middag ongeveer een zevental vrouwen gespot. Eveneens allen zeer appetijtelijk. Wel voelde de line up in verhouding tot het aantal aanwezige beren wat magertjes.*Er was die dag een Fiësta party en er werd mij verzekerd dat er later die dag nog veel meer vrouwen zouden komen (?) De party zelf was toen ik wegging echter nog niet op gang gekomen.
Voor mij zijn beide bezoekjes goed bevallen wat natuurlijk in de eerste plaats te danken is aan de fijne seks die ik heb gehad. Uiteindelijk bepaalt dat of een bezoek geslaagd is of niet.
Qua club heeft Venus bij mij een streepje voor. Goed niveau, goed georganiseerd. Ik hoop dat ze dit nog kunnen verbeteren, wat volgens eigen zeggen ook hun intentie is. Het zou goed zijn als veel beren dit weten te waarderen en dus regelmatig op bezoek gaan. Deze club verdient het om succesvol te zijn en te blijven.
Gallardo heeft absoluut potentie. Ik zal ook zeker regelmatig op bezoek gaan maar ze kunnen en moeten nog beter. Anders ben ik bang dat ze niet gaan overleven of blijven hangen op een ik wil wel maar ik kan niet niveau.
Voor mij is het in ieder geval super dat er op redelijk korte afstand van mijn woonplaats best wel twee fijne clubs zijn.
Happy hunting ...
(Dit bericht wordt door mij op beide clubpagina's gepost)
mynasch
2 oktober 2018, 09:17
hebben we recent nog iets van Kim gehoord?
Kwibus2
2 oktober 2018, 17:49
www,
Dank voor het vergelijkend waren onderzoek.
Ik ben het wat Venus betreft met je eens uitgezonderd de zwarte uitstraling van de bistro.
Mij stoorde dat niet echt. Net als jij heb ik het buffet gewaardeerd, de kwaliteit was gewoon goed.
Over Gallardo kan ik niet oordelen, ben er nog niet geweest.
Aan VM en Dieter bewaar ik prima herinneringen. Ik denk dat ik die maar zo laat
Smittie
4 oktober 2018, 17:04
Deze week mijn tombola kaartje ingewisseld voor een bezoek aan FKK Venus te Haminkeln.
Willem en Saunaclub Venus dank voor dit gratis ticket.
Bij aankomst omstreeks half 3 in de middag in Haminkeln was het even zoeken om een parkeerplek te vinden. De ruimte bij de club was beperkt beschikbaar. Niet dat er zoveel auto’s stonden, maar omdat men volop bezig was/is met de bestraten van de parkeerplaats. Dus weer een stukje (buiten)gebeuren dat verbeterd wordt. Men blijft daar bezig met de club te vervolmaken. Uiteindelijk kon ik 30 meter verder op de parkeerplaats bij het station mijn auto kwijt.
Bij binnenkomst mijn vrijkaart afgegeven en dit werd zonder problemen aanvaard en omgewisseld voor een mooi wit berenvel. Hierna onder de douche en vervolgens de loungeruimte binnengewandeld.
Omdat ik nogal flink oponthoud had gehad (file bij Arnhem met vertraging oplopend tot 60 minuten) eerst maar eens rustig ont-stressen met een kop koffie. Daardoor mooi de gelegenheid om het aantal aanwezige dames en mede bezoekers te bekijken. Aanbod aan vrouwelijk schoon was meer dan voldoende (schat + 10 , website gaf 13 aan) met een heren aanbod van een stuk of 6. Het aantal mannelijke collega’s bleef de rest van de dag ongeveer gelijk door inkom en vertrek van heren. Dus voor ieder was er steeds voldoende keus en er traden geen wachttijden op.
Al vrij snel kwam één van de dames bij me zitten en trachtte me over te halen voor een kamerbezoek. Heb aangegeven dat ik er nog niet aan toe was en dat er later misschien wel een kamergang in zou zitten. Dit was geen probleem en zij nam vriendelijk afscheid met een “bis später”.
Tijdens een late lunch contact gelegd met een dame, die wat fruit kwam scoren. Het bleek later dat dit Pamela was. Toen ik terugkwam in de lounge kwam Pamela op de bank bij me zitten en we hebben daar gezellig samen wat zitten keuvelen. Ze stelde uiteindelijk voor een kamertje op te zoeken voor een lekkere massage. Dus hebben we elkaar wederzijds onderhanden genomen en naar beider tevredenheid geëindigd. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Hierna wilde ik maar eens gebruik gaan maken van het wellness gebeuren van Venus. Dus handdoek gehaald bij de receptie en daar kreeg ik te horen dat sauna en whirlpool binnen afgesloten waren i.v.m. onderhoud. Het water van de whirlpool werd vervangen, maar ik kon buiten wel gebruik maken van de whirlpool. Deze was “mit Heizung” werd er bij gezegd. Nou ik weet niet waar die op afgesteld stond, maar dat was aan de zuinige kant. Met handje er in leek het nog wat, maar ondergedompeld en bubbelend was het aan de “frisse” :-((( kant. (Zwembad maar na deze ervaring niet uitgeprobeerd.) Dus snel afdrogen en weer naar binnen om een warme douche en hete koffie te nemen.
Na wat bijgekomen te zijn van deze ervaring komt een volgende dame (naam vergeten, Hongaarse met flinke bos hout voor de deur) bij me zitten. Gaf al aan dat ik nog niet in de stemming was voor een volgend rondje, maar ze kroelde zich toch tegen mij aan. Na enige tijd stelde ze voor om samen in de whirlpool te gaan. Hoe verzin je het !!! Heb even uitgelegd dat ik daar geen zin meer in had i.v.m. mijn ervaring eerder op de dag. Dame wist niet dat de binnen wellness niet beschikbaar was, vandaar haar voorstel. Uiteindelijk zijn we toch op een kamer beland en een half uurtje volgemaakt. Voor herhaling staat zij niet direct bovenaan mijn lijstje.
Hierna wat warm eten gescoord. Jammer dat de aardappelschijfjes al zo lang in de bak hadden gelegen, waardoor ze wat aan de slappe kant waren. De rest was goed te eten.
Uitbuiken en wat contacten gelegd met mede bezoekers.
Wat later op de avond kwam Monica langs lopen en na wat oogcontact met haar nader kennisgemaakt. Ook dit eindigde weer op een kamer. Het was een wat korter kamerbezoek, maar het was een prima sessie. Ik beëindigde zelf de kamergang, ook al gaf ze aan dat we nog tijd over hadden. Een herhaling met haar zit er zeker in.
Doordat we binnen het half uur van de kamer kwamen, werd ik door Monica geroepen om naar de receptie te komen. Daar werd me gevraagd of ik tevreden was over Monica. Ik heb daar duidelijk gemaakt dat het allemaal prima was geweest en ik zeer tevreden was over haar diensten. Het is toch een stukje klantgerichtheid in het beleid van Venus door na te vragen wanneer bij hun iets niet gaat zoals dat daar gebruikelijk is. Chapeau !!
Hierna mij opgemaakt voor vertrek vanuit Haminkeln.
Het was een bezoek dat zeker een vervolg gaat krijgen.
Nogmaals Willem en Saunaclub Venus bedankt voor de vrijkaart.
Ps. Later op de avond zag ik dat ze de whirlpool binnen aan het vullen waren met schoonwater.
mentholbear
4 oktober 2018, 17:30
(Dit bericht wordt door mij op beide clubpagina's gepost)
En gezien de sterretjes door je tekst ook op meerdere fora ;)
Maar leuke vergelijking. De tuin in Venus lijkt me wel een interessante te worden met die aparte jacuzzi.
Persoonlijk vind ik het alleen jammer dat in de club geen rustig/stil plekje is waar je even kunt uitpuffen.
.
Over Gallardo kan ik niet oordelen, ben er nog niet geweest.
Aan VM en Dieter bewaar ik prima herinneringen. Ik denk dat ik die maar zo laat
Gezien de recensies denk ik dat je er goed aan doet. Ik heb mooie herinneringen aan 'De grootste sex kino in NRW'. Lekker rustig op die bankjes kunnen relaxen. Of er juist met een dame even rustig wat tijd op door te brengen.
Willem2
6 oktober 2018, 11:41
De website ziet er verzorgd uit!!
Waarbij het kennelijk zo is dat de aanwezigheidslijst ook weer redelijk schijnt te klappen...
Laatbloeier
12 oktober 2018, 18:34
Op een van de laatste (alhoewel?) mooie bijna zomerse dagen in de herst was ik van plan om weer eens naar Saunaclub Venus te gaan in de wetenschap dat de tuin daar bijna af zou zijn. Gisteren om 13.25 uur aangekomen in Hamminkeln leek Venus helaas niet erg toegankelijk te zijn, de hele parkeerplaats lag overhoop. Er was niet aangegeven waar je wel zou kunnen parkeren, en de ingang leek me sowieso wat moeilijk bereikbaar. Waren ze eigenlijk wel open? Ik draaide de hoek om en zag aan de zijkant van Venus ook een parkeerplaats direct naast de tuin alwaar ook een paar auto's stonden. Pal daarnaast was ook alles opgebroken, werklui liep heen en weer, het zag er kortom niet echt uit als een veilige parkeerplaats (mogelijk waren de auto's van de werklui). Ik stapte toch maar even uit om naar de tuin te kunnen gluren. Tot mijn verbazing en eigenlijk ook wel tot mijn schrik was het wel heel gemakkelijk om tussen de zwarte schotten door de tuin en dus ook de mogelijke 'bewoners' van de tuin te zien. De tuin zag er overigens fraai uit, met in het midden het kleine zwembad met jacuzzi, maar er was totaal geen teken van leven te zien. Kortom, Saunaclub Venus nodigde niet echt uit tot een bezoek, ze leken wel gesloten. Ik zag er dus maar van af. Wat bij die beslissing hielp, was de wetenschap dat Gallardo natuurlijk vlak bij was. Ik kom uiteraard zeker weer terug bij Saunaclub Venus, de club is klein maar prachtig met mooie servicegerichte dames, maar laten ze eerst de entree en de tuin maar helemaal goed voor elkaar maken en laten ze daarbij niet vergeten in ieder geval ook wat te doen aan het zicht op de tuin.
cootje
12 oktober 2018, 20:01
Wat een zonnige middag !
Om ca 16.00 uur bij Venus naar binnen en wat een genot om
12 naakte vrouwen te zien de een nog mooier dan de ander.
Aantal beren was slechts 3 dus genieten. En buiten in het zonnetje
een plek gevonden.
Later kwam Antonia ook naar buiten een sigaretje roken en wat
aan de babbel.
Werd een lekkere tijd van een uurtje eerst in de kino spass, gevolgd
door een heerlijke massage. Toen nog een tijdje in de whirlpool buiten,
wat wil je nog meer ? Vol trots liet ze wel haar mooie borsten zien die
helemaal naturel zijn. Kan je lekker mee kletsen in het Engels.
Was wel de eerste vandaag voor haar, was wat beren betreft prut
zei ze. Nodigde me wel uit voor morgen en wie weet.
Volgens Antonia moeten we wachten tot mei volgend jaar om buiten
seks te hebben. De tuin sits die er nu staan zijn er werkelijk niet
voor geschikt.
Tja de tuin van Gallardo ziet er wat onderhoud eigenlijk ook niet uit
met dat kale gras.
En daar altijd afwachten wat je te bieden krijgt aan vrouwen, bij Venus
is dat zekerheid.
Dus morgen met record temperatuur naar Venus in het zonnetje,
zeker weten.
CVARIA
14 oktober 2018, 19:02
Vrijdag avond, 12 oktober 2018. Veel vroeger klaar dan gepland en slechts een uur rijden vanaf Hamminkeln? Op naar Venus waar ik al even niet meer geweest was. Dat was een goede keuze! Het was best druk met dames en minder beren. Altijd leuk, er werd veel in de kooi gedanst. Vanessa kwam even gedag zeggen (we hebben zowel in Marisol, als in ACA Gold en later Gallardo gekamerd) en ik was verbaasd dat zij bij Venus werkte. Vanzelfsprekend wist ik dat wel via het forum, alleen in Gallardo had ze mij eerder een keer gezegd dat ze het niet zag zitten om naakt rond te lopen. Maar volgens mij heeft ze het goed naar haar zin bij Venus. Ik moet eerlijk zeggen dat het kooi dansen haar nog niet zo goed af gaat als de andere dames. Als ik Mira of Andra of Pamela zie dansen dan vind ik dat leuker om te zien. Kan persoonlijk zijn.
Na het douchen liep ik bij binnenkomst van de bar ruimte al tegen de uitdagen blikken van Andra aan! En ze bleef me volgen en maar kusjes en ondeugende blikken versturen. Even later kwam er een dame bij mij zitten, terwijl Andra beneden naast de fiets en de sauna naar mij zat te kijken. De dame in kwestie was Antonia, leuke en aantrekkelijke dame alleen had ik inmiddels mijn zinnen gezet op Andra. Dus toen Antonia het bovendek (boven de kino) weer verliet, glimlachte Andra en wist dat het tijd was voor actie. Ik ben naast haar gaan zitten, tien minuten gepraat en gespeeld om daarna naar de kamer te gaan. Ik houd van rustig en ja ik ben lui, ik zie graag dat de dames het werk doen zeg maar . Andra wist daar wel raad mee, naast het pijpen ook zoenen, strelen, lekker teasen op plaatsen waar normaak geen actie is en aansluitend fijn cowgirl!. Na de cowgirl ride over gegaan naar missionaris houding, ik wilde doggy maar zij wilde missionaris. Tijdens het neuken bleef ze maar zo heerlijk zoenen. Dammm! Wat een heerlijke dame is dit! De eerste sessie was ten einde, in de bar ruimte bleef ze nadien maar teasen, toen ik weer naast haar ging zitten begon de aftersales gevolgd door nieuwe presales. Ze wilde wel verder gaan waar we eerder waren gestopt en nu ff beetje gas geven. Ik wilde ook graag een deel 2 en die kwam er dus ook!. Ik had geen tijd meer anders had ik zeker nog een sessie met haar gedaan, Andra verveeld mij in ieder geval niet. HHG voor mij 100%! Fijn om zo een lange dag af te sluiten. Er waren overigens genoeg dames, maar vandaag was het Andra dag! NICE!
Er was nog een jonge slanke Roemeense dame met lang donker haar, die mij toch wat aan de jonge kant leek. Hoewel zeker mijn smaak, liet ik de kans toch maar passeren. Even later ging ze dansen en ook dat was duidelijk onwennig, haar collega's waren haar ook buiten de kooi aan het plagen en haar aan het aanmoedigen om wat extra's te laten zien. Het is een aantrekkelijke jonge dame, maar hoewel Pamela er ook jong uit ziet, ziet deze er dame er oprecht jong en onervaren uit. Venus is voor mij toch wel de club waar ik zeker weet dat ik vind wat ik zoek. Nicole zag er ook weer fantastisch uit! En ik weet wat ze kan, ik kan met haar niet minder dan een uur kameren omdat ze mij altijd in een soort standby positie zet, als een haai die op zijn rug in het water ligt en ondertussen geaaid wordt. Was een goede dag, niet te druk en toch genoeg klandizie voor de dames.
Lesyeux
14 oktober 2018, 19:14
Tonische immobiliteit, zo heet dat officieel. Van die haai, die geaaid wordt en dan in een soort trance komt. Bijzonder fenomeen! Ik word nu toch wel benieuwd naar deze Nicole...
Kwibus2
14 oktober 2018, 20:16
@ Laatbloeier,
Parkeren en de toegang naar de entree is nog steeds een beetje rommelig.
Dat heeft mij niet weerhouden Venus te bezoeken.
De tuin en het parkeerterrein boeien me niet echt.
Ik kwam voor de Elfjes en die zijn er ruim voldoende en in prima kwaliteit.
CVARIA
14 oktober 2018, 22:22
@ Lesyeux: Tonische immobiliteit! Nice, lessons learnt, dank!
Tonische immobiliteit, zo heet dat officieel. Van die haai, die geaaid wordt en dan in een soort trance komt. Bijzonder fenomeen! Ik word nu toch wel benieuwd naar deze Nicole...
volmer
15 oktober 2018, 13:44
Wat zijn de prijzen voor een half uur en voor een uur? en zit daar standaard tongen en pzc in of is dat meerprijs.
scheelt wel eens per club.
bedankt
Mr Bluenose
15 oktober 2018, 14:15
Wat zijn de prijzen voor een half uur en voor een uur? en zit daar standaard tongen en pzc in of is dat meerprijs.
scheelt wel eens per club.
bedankt
50 voor 30, 75 voor 45, 100 voor 60. Kussen met tongen algemeen verkrijgbaar, hoewel dit afhankelijk is van de dame, maar natuurlijk is PZC in Duitsland niet toegestaan.
de denker
23 oktober 2018, 14:51
Is en blijft voor mij de meest aantrekkelijke club in het westen van Duitsland op dit moment. Iedere keer dat ik daar kom (eens in de twee á drie weken vind ik het weer een feest. De club ziet er fantastisch uit. Zeer luxe ingericht. Mooi licht en tegenwoordig is de muziek ook niet meer zo erg hard. De club is niet groot, maar dat geeft juist iets intiems. De tuin is geweldig geworden en hoop daar ook in de winter van te kunnen genieten. Het personeel is uiterst vriendelijk al zou ik het zelf wat leuker vinden als er dames achter de bar zouden staan. Ik vind het zelf iets prettiger om aan een dame iets over de meisjes te vragen dan aan een man, maar dat zal uiteraard persoonlijk zijn. De deurdames weten meestal niet zoveel over de service van de meiden. Inmiddels ben ik met alle meiden al wel een keer geweest, dus speelt het wat minder. Maar toch......
Het meest geweldig in deze club zijn uiteraard de meisjes. Allemaal van hoge, zeer hoge kwaliteit. Natuurlijk is één wat meer je smaak dan de ander, maar de service is altijd goed. Ook heel fijn dat de meisjes op de meeste dagen ook naakt rondlopen. Soms met kousen of iets om de buik, maar dan wel altijd met blote borsten en billen en een naakt kutje. Heel fijn is ook dat openbare actie veel aan de orde is. De laatste tijd ook steeds meer. Zelf vind ik het in de kino erg fijn, vooral als er meerdere heren met een dame bezig zijn, maar op de bank boven de kino of bij de bar is het ook leuk. Om te doen, maar ook om naar te kijken. De meiden tonen weinig gène en stralen veel geilheid uit.
Het animeren is ook erg fijn. Geen meiden die lang stil op een bankje op een klant wachten. Ze komen ook lekker naar je toe zonder al te opdringerig te zijn. Als je (even) niet wil is dat geen probleem en ze blijven dan vriendelijk.
Dus: voor mij een feest om hier weer heen te gaan, iedere keer weer.
mentholbear
23 oktober 2018, 18:05
en tegenwoordig is de muziek ook niet meer zo erg hard.
Dat viel me een poosje geleden ook op. Ok, ik was er niet tot laat. Kweenie of het volume dan wel flink opgeschroefd wordt.
Maar vind het ook een club met een luxe uitstraling. Persoonlijk mis ik een lounge met wat ligbedden. Maar ja, ben ook een luie ijsbeer :redface:
Anders zou dit ook een leuk dagje relaxen zijn voor me. Het is ook voor mij 1 van de meest dichtbij gelegen saunaclubs. Zelfs dichterbij dan YY en SS.
MrDB
26 oktober 2018, 11:16
IS de parkeerplaats al gefixed hier?
cootje
26 oktober 2018, 11:24
Ja, ruimte zat en anders even aan de overkant bij oude huis.
de denker
27 oktober 2018, 16:27
Vandaag is het Oktoberfesten bij Venus in Hamminkeln. Ik kan er helaas niet bij zijn, maar ik wens alle bezoekers veel plezier. Had er graag bij geweest. Ik hoop de ervaringen te lezen op dit forum.
cootje
28 oktober 2018, 09:03
Was gezellig druk en veel actie.
De dames hadden er plezier in en de beren plezier van.
Ze liepen rond in iets wat op Bayern moest lijken maar ging ook
weer snel aan en uit. Wel leuk.
Zelf ben ik nog nooit op oktober feest in München geweest
maar neem aan dat daar niet op de banken in het openbaar
geneukt wordt, zoals in Venus, of toch ?
CVARIA
28 oktober 2018, 18:33
Een vriend en ik waren eerst in Ratingen, maar we vonden het niets. Hij heeft eenmaal afwerksex mogen beleven met een prachtig Roemeense hinde, maar daarna snel gedesillusioneerd naar Venus gereden wat veel goed maakte! Leuke middag, leuke pakjes, goede sex met Andra en Catalea en omstreeks 2100 weer tevereden huiswaarts gereden. Het was voor een thema avond gezellig druk, maar niet te druk. De dames hadden allemaal genoeg te doen, alleen Pamela viel naar mijn observatie iets wat uit de smaak. Ze liep wel rond, sprak met klanten maar waar ik dames als Catalea, Monica, Nicole en Alexandra geregeld zag weg gaan met een klant, zat Pamela er maar een beetje verloren bij. Was niet haar dag zeg maar. Verder, top. Om snel weer terug te komen!
Kwibus2
29 oktober 2018, 05:20
IS de parkeerplaats al gefixed hier?
Kom je voor het parkeren of voor het neuken?
CVARIA
29 oktober 2018, 18:31
Of voor het eten soms :)
Kom je voor het parkeren of voor het neuken?
Nick Name
5 november 2018, 15:07
Ik wou donderdag eens mijn vrijkaart inleveren en mijn eerste bezoek brengen aan Venus.
Veel positieve berichten dus ben benieuwd.
Wat ik zelf lekker vind is af en toe de sauna in, maar lees nergens dat ze deze ook hebben.
Zijn er sauna’s ?
satanic surfer
5 november 2018, 15:14
klaro is er een (binnen)sauna, kan men bezwaarlijk naast kijken dus no worries...
Willem2
5 november 2018, 16:24
@Nick Name
Zie foto's ;)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50109-Saunaclub-Venus-Foto-s&p=626121#post626121
Eddy_V
6 november 2018, 00:18
@Nick Name
Zie foto's ;)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50109-Saunaclub-Venus-Foto-s&p=626121#post626121
En even opletten met de deur vanuit de bar naar de sauna, het is een schuifdeur.... lag er al eens uit omdat iemand er hard aan had liggen trekken (we noemen geen namen).
mentholbear
6 november 2018, 00:43
En even opletten met de deur vanuit de bar naar de sauna, het is een schuifdeur.... lag er al eens uit omdat iemand er hard aan had liggen trekken (we noemen geen namen).
En ik zag een keer niet dat ie weer dichtgeschoven was, en knalde er bijna tegen op :redface:
cootje
6 november 2018, 07:41
Tja, kan gebeuren als je alleen oog voor de dames hebt.
mentholbear
6 november 2018, 17:13
Tja, kan gebeuren als je alleen oog voor de dames hebt.
Goulty as charged, was een beetje afgeleid zeg maar... :rolleyes:
10 november 2018, 07:09
Gisteren (09-11) weer een fijne middag in Venus doorgebracht. Heerlijke GFE sex gehad met Alexandra. Ook was er tijdens mijn verblijf twee keer openlijke sex in het lounge gedeelte. Wat heel leuk was om weer eens te kunnen bekijken.
cootje
10 november 2018, 07:56
Monica is niet schuw en verlegen wat dat betreft en
ik was het gelukkige "slachtoffer"' op de bank naast de fiets.
Wat kan die meid pijpen !!
En is een gezellig type.
10 november 2018, 09:10
Het zag er inderdaad super lekker uit, lucky you ... :biggrin:
Nick Name
10 november 2018, 13:42
Afgelopen donderdag (8-11) met mijn gewonnen vrijkaart, nogmaals dank hiervoor Willem, bij Venus geweest.
Was mijn eerste keer bij Venus.
Prachtige luxe club waar nog wel een beetje werk aan de winkel is voor de tuin. Daar is het nog een beetje een zooitje.
Binnen in de club is alles super en er is een heerlijk relaxte en gezellige sfeer.
Mooie dames en voor elk wat wils.
Ik was er met mijn vriend en mede ijsbeer en waren rond 12.00 uur binnen, waar we vriendelijk werden ontvangen en ons de lay-out werd uitgelegd.
Na het omkleden in ons berevel eerst maar even een bakkie leut☕️ en de club verkennen.
Alles ziet er super netjes en schoon uit en de club heeft een luxe uitstraling.
Het was wel erg warm in de club, maar dat moet oom wel met allemaal blote dames.
Er waren 2 dames aanwezig dus besloten we eerst even in de sauna te gaan en daarna de te kijken of er al meer meiden waren.
Rond 13.00/13.30 uur waren er al een paar dames meer. Denk zo’n 6.
Even aan de bar met een paar ijsberen een. Biertje gedronken terwijl er gedanst werd in de kooi door volgens mij Monica. Een extreem dun poppetje met bril.
Haar maar eens gevraagd voor een kamergang omdat ik wou weten of ik haar niet zou splijten en hoe het zou zijn met zo’n extreem mager ding.
Monica is een lief popje welke zich wel uren kan laten likken maar verder niet erg actief of boter geil. Kan natuurlijk ook aan mij liggen dat er niet echt een click was.
Toch wel een uurtje vol gemaakt maar herhalingsgevaar niet erg hoog.
Even douchen en daarna gekeken wat er te eten was. Dit stelde niet erg veel voor en was ook allemaal lauw. Toch maar even een schnitzel genomen met een beetje salade. Moet toch een beetje aan de lijn denken[emoji41]
Wederom even de sauna bezocht en de jacuzzi waarna een kamergang met een ander Roemeense schone naar de kamer. Weet niet meer zeker maar ik dacht met Sabina. Leuke spontane meid die mij eerst even heerlijk masseerde en daarna lekkere sex gehad met alles erop en eraan. Toppertje en vrolijke griet. Na een uurtje kamerren nog even samen in de jacuzzi gezeten. Herhalingsgevaar hoog.
Opnieuw naar de gaarkeuken om te kijken of er al iets gewijzigd was. Maar helaas nog steeds het zelfde kip, schnitzel, salade, gevulde champignon en pasta met kip.
Toch maar een Schnitzeltje en kipje genomen.
De hele dag door was het erg rustig e. Rond 18.00 uur ca 12 dames denk ik. De sfeer was goed en er waren ook een tweetal beren die door de hele club tekeer gingen met een aantal dames. Actie op de bank en jacuzzi. Brengt wel een beetje leven in de brouwerij.
Al met al een super dag gehad in Venus en wij komen hier zeker nog terug. Gezellige, mooie en luxe club waar de service super is en prachtige dames aanwezig zijn. Enige minpuntje vinden wij het eten en dat het er zo enorm warm was. De volgende keer maar een waaier meenemen. Uiteindelijk was ik om 22.00 uur met een voldaan gevoel weer thuis
Willem en Club Venus dank voor top dag[emoji1303]
libidoforever
10 november 2018, 16:54
Ik vind al een poos dat deze club op de een of andere manier onterecht bij lange na niet de aandacht krijgt die het verdient. Ik kom er dus regelmatig
De service van de juiste meiden is echt ongekend.
Maar wat ik gisteren meemaakte gaat de geschiedenis als epic, epic epic.
Ik kwam rond een uur of 6 aan. Aan de bar zag Sabina mij al binnenkomen en zei me vriendelijk hallo we grapten wat heen en weer en zei me dat we zeker weer samen met Deborah de kamer op moeten vandaag omdat het zo geweldig was de laatste keer. Ik hapte niet direct omdat ik in mijn achterhoofd had zitten dat ik met Deborah een keer alleen wilde. Ik ging eerst even een cola'tje nemen en een sigaretje te doen in de rookruimte.Kwam naast Monica te zitten. Waarvan ik even dacht dat het Deborah was. Ik was gewoon te hitsig en ging de kamer op. Een uurtje pret gehad waarbij Monica er ook echt voor zorgde dat ze vol aan trekken kwam waardoor het gewoon een geile bedoeling was.
So far so good.. mijn anaconda had zijn wurgreep kunnen uitvoeren en het was tijd voor wat douchen en een hapje. Sabina kwam tussendoor (gewoon amicaal en echt niet opdringerig) nog even op mijn schoot checken hoe de vlag erbij hing en zinspelen op het trio'tje. Toen na een poosje ook Deborah weer in bar was besloot ik om er voor te gaan, het werd toch een trio. Het was de vorige keer namelijk geweldig geweest en vanuit mijn ervaring kan een trio soms ook vies tegenvallen. Nou die beslissing was echt niet verkeerd. Deborah had last van nek dus we begonnen met een nekmassage. Lekker passievol zoenen met Sabina terwijl ik masseerde en Deborah mijn slang met haar hand masseerde. Het was gewoon geil. Tijd voor actie. Als je dan in een van de spiegelkamers bent weet je niet wat je meemaakt. Het dak ging eraf waarbij de twee meiden ook elkaar niet onberoerd lieten. Dat is normaliter iets waar je meer voor zou moeten betalen volgens mij, maar bij ons alle 3 waren de remmen los. Alles was passievol en ondertussen hadden we ook nog lol. De 1,5 uur die we met lag eenieder een keer uitgeteld op bed "thinking what the hell just happened".
Lekker even het bubbelbad ingegaan daarna en op de bank gaan zitten mijn social media berichtje even doorgenomen toen weer een dansshow begon. Meestal is dat één van de dames die dat doet maar dit keer kwamen zowel Deborah als Nicole getooid in engelenvleugeltjes de kooi in. Ik verruilde mijn zitplaats naar de hoek zodat ik goed zicht kreeg op het geile lesbisch schouwspel wat zich daar afspeelde. Dacht ik even dat mijn slang wat rustiger aan zou doen, was tie meteen weer klaarwakker. En toen gebeurde het....Deborah had me zien kijken en in het geile spel wat zich voltrok en fluisterde ze wat in Nicole haar oor. Kort daarop keek ze me diep in de ogen aan en gebaarde me naar beneden te komen. Ik keek haar aan van meen je dit nou....maar ze was resoluut en hield vol. Voordat ik het goed in de gaten had was ik in een diepe tongzoen verwikkeld met Deborah terwijl ik gepijpt werd door Nicole (en die weet echt hoe je dat moet doen) midden in de kooi ten overstaan van de bezoekers die ik voor het gemak totaal vergat. Ik ging op in het spel. Beide dames likte me geil terwijl ze me aankeken en toen ging een van de handtasjes open. In no time zat er een condoom omheen en Deborah draaide zich gewillig naar mij toe en terwijl ik haar bij de heupen pakte ging ik diep naar binnen en nam haar stevig terwijl Nicole tongzoende met met (althans dat denk ik, want eerlijk gezegd ik was even niet meer op deze wereld). Dit was echt niet een korte wip maar echt lekker neuken. We ronden het netjes af omdat naast me Nicole ook klaar was om genomen te worden. Rubber verwisseld en in dat strakke lijf van Nicole naar binnen. Rug hol tongzoenen ..kon zo een film van gemaakt worden. En Deborah was ook nog lekker in de picture ergens, maar eerlijk gezegd hoe en wat er allemaal gebeurde staat niet meer helder op mijn netvlies. Deborah vroeg me nog of ik dacht klaar te kunnen komen maar ik zei dat me dat nu niet zou lukken (ik was nog aan het regenereren namelijk). Toen we de show afronden kwam er het applaus :-) . Bij de de bar aangekomen voor een drankje regende het complimenten (bizar om mee te maken en oh wat geil).
Ik was nog lang niet klaar om te stoppen en had dit geile spel graag voortgezet op een kamer met de twee maar ik wist ook dat dat nooit van korte duur kon zijn gezien de state of mind en dan zou ik met een totaal lege portemonnee vertrekken en dat was ook niet helemaal de bedoeling. Gezien het plan eerder op de avond om wat tijd met Deborah alleen door te brengen stelde ik haar voor om samen op de kamer door te gaan. Dat liet ze zich geen twee keer zeggen en wat er toen in de komende twee uur afspeelde is niet meer van deze wereld. Als wat die avond had afgespeeld ( eerst het Trio met Sabina en haar en daarna mijn King Kong feestje in de kooi met haar en Nicole) was slechts voorspel geweest ontdekten we samen. We vertrokken op een reis waarbij we beiden totaal de weg kwijtraakte.
Nadat dat tot een einde was gebracht dat ik ik drink nog even wat en ga dan naar huis, maar tja het was een avond die nog niet klaar met me was :-). Nicole zat namelijk op de bank en ik ging naast haar zitten om na te praten over de show in de kooi en ook om haar duidelijk te maken dat ik het liefst was doorgegaan met haar en Deborah maar dat ik koos om niet faillliet naar huis te gaan. Nicole begreep dat heel goed en we raakten gezellig in gesprek. Ging nog een cola'tje halen bij de bar waar Sabina aan kwam lopen. Ik vertelde haar wat ze gemist had met de show :-) wat weer hilariteit opleverde omdat we ons herrinnerden dat ik eerder op de kamer daar een grap over had gemaakt dat het zo goed was dat we voor de beren maar eens show moesten geven en gek genoeg was het nog gebeurd ook. Afijn terug naar Nicole gegaan is was ten slotte met haar in gesprek. Na wat koetjes en kalfjes vroeg ze me of ik haar wilde masseren en och ik was de beroerste niet en heb vervolgens van de laatste 3 kwartier voor sluiting haar gemasseerd samen in onze blote lijven.
Ik was de laatste gast die vertrok, Venus sloot zijn poorten en ik ging compleet gesloopt maar huis. Ik heb spierpijn nu de volgend dag.
Ik schrijf normaal nooit wat hier op het forum. Maar Venus verdient het om bezocht te worden. Uiteraard is iedere ervaring volledig verschillend en chemie is iets wat wel of niet gebeurt. Maar meerde dames binnen Venus doen hun uiterste best en slagen daar ook in, zonder zichzelf daarbij te kort te doen. De sfeer is ontspannen. Het voelt niet als fabriekswerk, het personeel is vriendelijk en de vrouwen hebben onderling ook een band. Toon je respect en ben je gul (ik bedoel niet in geld) dan stroomt het terug. Daarnaast voelt het alsof men een club creëert waar dingen mogelijk worden gemaakt in plaats van een plek waarbinnen alles via een vast protocol verloopt).
Ik schrijf dus deze persoonlijke ervaring op enkel alleen om Venus te promoten (zonder dat ik hoop dat het er superdruk wordt maar dat de eigenaar en de meiden er een goede boterham verdienen) want ze verdienen het hier echt.
11 november 2018, 10:34
Wow, super gaaf verhaal, ik had dit graag gezien en nog liever meegedaan. Ik ben harstikke jaloers ... :biggrin:
libidoforever
11 november 2018, 11:16
Wow, super gaaf verhaal, ik had dit graag gezien en nog liever meegedaan. Ik ben harstikke jaloers ... :biggrin:
Echt geloof me dit verhaal is een lauwe weergave van de toppen die bewandeld werden afgelopen vrijdag... ik gloei nog steeds na :)
libidoforever
11 november 2018, 11:31
Ik verontschuldig me voor de slordigheden die nog achtergebleven zijn in de tekst, maar toen ik het schreef kwam alles weer net zo levendig voorbij :)
Ultiem_Genieter
11 november 2018, 11:34
Ja soms kun je weleens heel erg veel mazzel hebben. Een aantal jaren geleden kwam ik regelmatig in Totalclub Selm. Meestal overdag en aan het einde van de middag ging ik dan naar huis. Vaak zat ik dan een aantal uren alleen met de 5-6 dames. En dfan gebeurde er weleens wat spontaans met een 2-tal (..). Maar ook eens een keer gebleven tot na 22:00hr. Ik was de laatste 2 uurtjes de enige bezoeker en de dames hadden zin voor een laatste ronde van de dag: M.a.w. Ik zou en moest met alle 5 de dames op de kamer en ze alle 5 flink doorneuken. Een trio met 2 dames is al een belevenis een quintet met vijf is erg speciaal moet ik zeggen.
libidoforever
11 november 2018, 12:25
Lijkt me ook een geweldige belevenis Ultiem die gaat dan ook maar eens op de bucketlist.
Maar het was niet de kwantiteit die telde voor mij vrijdag maar de kwaliteit dat bedoelde ik over te brengen in het verhaal (daarmee niets zeggende uiteraard over de kwaliteit van jouw quintet, waarvan ik mag hopen dat het subliem was :) )
schoolmeester
11 november 2018, 13:01
Geweldige verhalen.... het sap druipt langs mijn tabletscherm.....
Groet, schoolmeester.
de denker
11 november 2018, 14:00
Het geweldige verhaal van libidoforever is zeer herkenbaar al is het ook niet elke dag bij Venus H zo’n feest als hier beschreven. Het niveau van deze club is wel altijd zeer hoog. Heb ook dit soort avonturen mogen beleven als deelnemer en als toeschouwer. De meiden zijn geselecteerd op een hoge standaard van service waarbij de gast altijd voorop staat. Niet alleen op de kamer, maar ook in de lounche. Kortom: genieten van alle geilheid. Zo mocht ik laatst Alexandra neuken terwijl ik op een barkruk zat. In welke club kom je dat nog tegen?
schoolmeester
11 november 2018, 14:03
Bij Babylon is ook regelmatig openbare seks, altijd wel leuk om te zien.
Groet, schoolmeester.
Hans_Enschede
11 november 2018, 14:40
Zaterdagavond 10 november mijn bijna wekelijkse ritueel om Venus te bezoeken voltooid.
Deze keer met behulp van een vrijkaartje waarvoor nog mijn dank.
Was wat later in verband met eerdere verplichtingen dus pas na 20.00 uur de club betreed.
Bij de entree werd de vrijkaart zonder problemen geaccepteerd en na een rondje faciliteiten :cool: schoon en in mijn witte smoking de zaal binnen gelopen.
Op weg naar de bar zag ik dat Nicole nog niet geclaimed was, wat bijna een unicum is. Dus snel een drankje gehaald en naast haar plaats genomen.
Na de gebruikelijke beleefdheden, snel de kamer opgezocht zodat ik van haar orale expertise kon gaan genieten. Nou dat heb ik geweten :biggrin:.
Deze dame doet niet aan een korte blowjob, maar gaat hier echt mee aan de slag. Voor de porno blowjob fanaten valt het mogelijk tegen, maar persoonlijk is de rustige manier waarop ze dit doet zeker zo lekker.
Na een lange sessie die overging in een penismassage na bijna anderhalf uur zeer tevreden gekomen. Daarna nog een lekkere massage gehad, waarna ik na twee uur weer de kamer verliet.
Hierna even wat gegeten, het was al half elf dus helaas was het eten niet meer van de hoogste kwaliteit. Maar nog wel wat kunnen vinden en mijn maag kunnen vullen.
Terwijl ik aan het eten was en met wat collega beren sprak werd er een show op de tv in de eetkamer uitgezonden, waarvan we snel zagen dat deze door de dames van Venus in de kooi uitgevoerd werd.
Na kort hiernaar te hebben gekeken kwamen we tot de conclusie dat dit live was en we ons dus snel naar de zaal verplaatsten.
Hier waren Nicole en Sabina een lesbische show aan het uitvoeren. Vergelijkbaar met de show zoals door libidoforever beschreven werd.
Ook hier werd een bezoeker uitgekozen en mocht deze in de kooi van deze twee schoonheden genieten. Ik heb zelf geen speciale voorkeur voor openbare seks, maar de dames gaven een goede show weg (al moest de heer af en toe zachtjes gecorrigeerd worden :smile2:).
Na deze show de sauna en jacuzi bezocht. Hier mis je wel een ruimte om daarna even lekker te liggen waar de temperatuur iets lager is. Uiteindelijk maar buiten in de donkere tuin gestaan om wat af te koelen. Alhoewel ik begrijp dat het warm hoort te zijn in saunaclubs, denk ik dat de thermostaat mogelijk wel een paar graadjes naar beneden mag in Venus. Terwijl ik naar buiten liep kwam Sabine uit de rokersruimte om te vragen waar ik naar toe ging. Verteld dat ik even af moest koelen na de sauna, het was buiten toch wat te koud voor dit engeltje, dus wipte ze snel weer naar binnen.
Na wat afgekoeld te zijn, weer terug naar binnen gegaan. Hier was een ijsbeer Mira aan de bar aan het verwennen :tongue:.
Wilde me toch even opfrissen dus heb snel het laatste zweet weer van me afgedoucht. Toen ik weer binnen kwam was dezelfde ijsbeer met Mira op het verhoogde lounge gedeelte bezig :fuck:.
Even een drankje aan de bar gehaald en even buiten gaan staan (vond het binnen toch nog te warm).
Terwijl ik hier stond kwam Sabina weer naar me toe, waarbij ze voorstelde dat we ook achterin de lounge een showtje moesten gaan geven :fuck:. Haar toch maar laten weten dat dit voor mij niet hoeft en daarom voorgesteld om het showtje prive te houden en naar een kamer te gaan ;). Niet veel later samen met haar op de kamer. Dit was mijn eerste solo kamer met haar, voorgaande keren waren trios samen met Deborah. Het werd me meteen gemeld dat ik een dag eerder had moeten komen, want toen was Deborah er wel, en gelijk werd ook de mogelijkheid om er alsnog een trio van te maken met Alexandra. Helaas heb ik nog geen kamer met Alexandra gedaan en ik wilde ook wel eens een solo kamer met Sabina dus niet op dit voorstel ingegaan.
Sabina is een mooie, vrolijke meid en een heerlijk uurtje met haar doorgebracht. Deze dame heeft een fantastisch lichaam en een leuke persoonlijkheid, en als je haar met respect behandeld dan is ze ook respectvol naar jou.
Uiteindelijk weer voldaan (maar uitgeput) de club verlaten.
Zoals waarschijnlijk wel verwacht is mijn herhaalgevaar van deze club 100% :luvlove:
funske
14 november 2018, 07:43
We gaan er natuurlijk niet voor naar Venus toe maar het kan wel handig zijn: sinds kort heeft Venus gratis wifi, zonder wachtwoord.
Sjaaksnaak
14 november 2018, 09:37
Ik ben ca. 1 maand geleden op een zondag ochtend naar Venus gegaan. Inderdaad een mooie club, alles netjes onderhouden en een barman die alles in de gaten lijkt te hebben.
Voor elke nieuwe gast wordt er een dansje in de kooibgehouden, een leuke actie (maar zo vroeg nog niet heel erg opzwepend).
Ondanks het vroege tijdstip waren er ca. 6 dames. 1 had wat overgewicht, maar de rest van de dames waren zeer strak en knap.
Ik had een prima kamergang gehad. Was niet de beste ooit, maar dat zal ongetwijfeld aan mij gelegen hebben. Ik had een lichte kater van de avond daarvoor.
Ik zou zeker nog eens willen gaan kijken op een moment dat ik fitter ben, maar ook als er wat meer actie is. Heeft iemand enig idee wat zoal de piekuren zijn hier? En op welk tijdstip de beste kansen zijn mbt zo’n show zoals hierboven beschreven?
Ik vraag me trouwens ook af of de deelnemers aan zo’n show achteraf moeten afrekenen als je uitgenodigd wordt...
Groeten,
Sjaak
Mr Bluenose
14 november 2018, 11:18
Ik ben ca. 1 maand geleden op een zondag ochtend naar Venus gegaan. Inderdaad een mooie club, alles netjes onderhouden en een barman die alles in de gaten lijkt te hebben.
Voor elke nieuwe gast wordt er een dansje in de kooibgehouden, een leuke actie (maar zo vroeg nog niet heel erg opzwepend).
Ondanks het vroege tijdstip waren er ca. 6 dames. 1 had wat overgewicht, maar de rest van de dames waren zeer strak en knap.
Ik had een prima kamergang gehad. Was niet de beste ooit, maar dat zal ongetwijfeld aan mij gelegen hebben. Ik had een lichte kater van de avond daarvoor.
Ik zou zeker nog eens willen gaan kijken op een moment dat ik fitter ben, maar ook als er wat meer actie is. Heeft iemand enig idee wat zoal de piekuren zijn hier? En op welk tijdstip de beste kansen zijn mbt zo’n show zoals hierboven beschreven?
Ik vraag me trouwens ook af of de deelnemers aan zo’n show achteraf moeten afrekenen als je uitgenodigd wordt...
Groeten,
Sjaak
De dansen vinden natuurlijk de hele dag plaats. Shows lijken over het algemeen op een vrijdag- of zaterdagavond rond 2200 (meestal alleen als er voldoende klanten zijn om het haalbaar te maken, omdat de meisjes door de club worden betaald voor de uitvoering) maar kunnen ook op andere avonden plaatsvinden als het aantal voldoende is . Ik geloof niet dat een deelnemer aan de Chorus Line een tol moet betalen.
__________________________________________________ __________________________________________________ _______________________________________
Dances of course occur throughout the day. Shows would seem to be generally on a Friday or Saturday night around 2200 (usually only if there are enough clients to make it viable, as the girls are paid by the club for the performance) but may take place on other evenings if numbers are sufficient. I do not believe that any participant selected from the Chorus Line has to pay a toll.
Red Devil
14 november 2018, 20:13
We gaan er natuurlijk niet voor naar Venus toe maar het kan wel handig zijn: sinds kort heeft Venus gratis wifi, zonder wachtwoord.
En dus niet veilig.
hypo
17 november 2018, 01:27
Ik ben van plan om binnenkort een bezoek te brengen aan Venus maar vraag mij af hoe de meisjes reageren op senioren (65+). Krijgen die dezelfde aandacht en service als wat jongere mannen.
Het is voor mij een heel eind rijden en het zou toch jammer zijn als het een teleurstellend bezoek voor mij zou worden. Wie kan mij hier meer over vertellen?
Lesyeux
17 november 2018, 01:43
Ik geloof niet dat leeftijd een issue is voor de dames... Ben zelf geen 65+, maar aardig op weg, en de dames zijn professioneel genoeg om in te gaan op de wens van de klant... en slowsex is ook sex... en ook daarbij tikt de klok even snel of langzaam als bij 50- sex... sommige ritmes zijn wellicht wat anders... het tikken van de euri blijft hetzelfde...:smiley:
schoolmeester
17 november 2018, 06:04
Leeftijd maakt niets uit! , zolang je genoeg geld bij je hebt komt alles goed !
NO MONEY, NO FUNNY.
Groet, schoolmeester.
Ultiem_Genieter
17 november 2018, 09:44
Ik ben van plan om binnenkort een bezoek te brengen aan Venus maar vraag mij af hoe de meisjes reageren op senioren (65+). Krijgen die dezelfde aandacht en service als wat jongere mannen.
Het is voor mij een heel eind rijden en het zou toch jammer zijn als het een teleurstellend bezoek voor mij zou worden. Wie kan mij hier meer over vertellen?
Beste Hypo, nee leeftijd is absoluut geen enkel issue voor de dames. Wat wel degelijk een showstopper is, is de dames onrespectvol benaderen en lichaamshaar op andere plekken dan je hoofd, rug en benen. M.a.w. goed verzorgd en geschoren verschijnen en de dames met respect benaderen zullen ervoor zorgen dat ze jou op-en-top verwennen. suc6!
Kwibus2
17 november 2018, 13:00
En dus niet veilig.
Wachtwoord heeft weinig met veilig te maken.
phoenix
17 november 2018, 13:05
nee maar een apparaatje inde buurt om jouw wachtwoord te ontfrutselen we als iedereen erop kan...zorgt wel voor onveiligheid zoals bijvoorbeeld in de intercity's in nederland of ene wilekeurige saunaclub
Kwibus2
17 november 2018, 13:34
Alle WiFi verbindingen zijn te onderscheppen.
Er stonden vier Russen in een auto naast het OPCW in Den Haag om het WiFi verkeer van OPCW medewerkers te onderscheppen.
Dat werpt bij mij de vraag op hoe ze daar met internetveiligheid omgaan.
Het OPCW is de organisatie die toeziet op de vernietiging van chemische wapens.
Zolang je berichten alleen live informatie over de happenings bij Venus bevatten is er niet veel aan de hand.
cootje
17 november 2018, 14:08
Al informatie over Morena ?
Is nieuw sinds twee dagen.
Kan zo in forum gepubliceerd worden en hoeft niet via een beveiligde WiFi verbinding.
cootje
17 november 2018, 19:02
Nog even over leeftijd gesproken.
Ik heb er sinds kort een 7 al eerste maar vermaak me best daar.
Alleen ik verdeel het wat namelijk de jonge meiden tot 25 en dan de
dames 25+. Zelf kies ik de laatste categorie met veel ervaring en geduld.
Op de setcard staan de leeftijden en ook is dat in de club duidelijk
te merken wat de leeftijden betreft.
Veel plezier
Kwibus2
17 november 2018, 22:13
Je doet alles nog zonder bril bij Venus?
Gewoon doorgaan.
Ferdi45
18 november 2018, 10:48
Ik ben al langer aan het rondkijken om mijn werkgebied wat uit te breiden. Probleem is dat ik doorgaans vanuit het noorden kom en dat de bekende clubs in het Ruhrgebied behoorlijk ver rijden zijn. Ook club Venus is een aardig eind rijden maar door de overwegend (zeer) positieve commentaren op dit forum heb ik dan op een goede dinsdagmorgen de auto gepakt en ben naar Hamminkeln gereden. Bij aankomst bleek de niet al te discrete parkeerplaats vrijwel leeg afgezien van enkele werklieden die ter plaatse bezig waren.
Ik rekende bij de mannelijke Theke €50 af, maakte gebruik van de aangenaam warme douche en vervoegde mij in in badjas gestoken bij de Theke die mij vervolgens de club toonde. Het viel op dat de club er verzorgd en nieuw uitziet. Er loopt behoorlijk wat (wederom mannelijk) personeel rond. Het centrale bargedeelte oogt strak en modern met als blikvangers een kooi met danspaal en een verhoogde lounche area. Ik bleek inderdaad de eerste gast te zijn. Er liepen een paar knappe dames poedelnaakt rond. Dat is toch een prettige ontvangst! Op een signaal van een kleine slanke dame met goed gevormde borstjes zette de barman een stevig nummer op en begaf de dame zich naar de kooi. De dame kon goed dansen, zag er leuk uit en had mijn volle aandacht. Toen ze klaar was, kreeg ze applause van een aantal opgetrommelde collega's en stapte recht op mij af. Ik zag haar wel zitten maar wilde nog even acclimatiseren en gaf aan dat wij elkaar ongetwijfeld later weer zouden treffen. Dat was geen probleem. Na gegeten te hebben in een duistere buffetkamer ging ik weer naar de bar en besloot gebruik te maken van de whirlpool en sauna. Het mooie van de sauna is dat deze met dank aan een glazen voorzijde uitkijkt op de bar. Ik zag dat inmiddels meer beren binnendruppelen die op dezelfde wijze met dans ontvangen werden.
Ik zag een dame aan de bar goedkeurend naar mij kijken en besloot dat het tijd was voor actie. Vanessa is een mooie vrouw met donker bruin opgestoken haar, net iets steviger dan slank, heerlijke borsten en goed gezelschap. Ze stelde voor om in de Kino onder de lounge de verkenningen voort te zetten. Haar service was eenvoudig top.
Toen ik weer boven kwam zag ik dat een beer zich door twee vrouwen in de lounge liet verwennen. De dames konden alle aandacht waarderen. Ik zag dat ook wel zitten en besloot een uurtje later met Mira wat tijd door te brengen. Mira haar presales zijn uitstekend en mijn lul was snel op volle sterkte. Op de bank testen wij verschillende standjes uit een kwam ik uiteindelijk bereden door Mira in cowgirl positie grandioos klaar. Het afrekenen bleek echter een teleurstelling. Ik had niet gepast (moest €10 terug) en Mira ging wisselen bij de barman. Die zei dat hij geen wisselgeld had, terwijl ik in de kassa gewoon kon zien dat hij wel kon wisselen. Mira keek mij vragend aan en hoopte dat ik voor het kunstje zou vallen. Dat deed ik niet en ze haalde vervolgens uit de kleedruimte een briefje van €10. Ik moet zeggen dat ik hier van baalde en dat mijn goede stemming toch een deukje had opgelopen.
Enfin, de dames werken in alle clubs natuurlijk eerst en vooral voor het geld en dat geldt net zo goed voor het overige personeel. Ik zette het uit mijn gedachten en raakte in de sauna in gesprek met een geroutineerde Nederlandse beer van de Veluwe. We wisselen favoriete clubs en dames uit en werden vervolgens in de lounge benaderd door Cataleya (de dame die mij verwelkomde met dans) en een vriendin. Het werd een dubbele duo sessie. Terwijl ik mij vermaakte met de ranke Cataleya ging mijn buurman los met de vriendin Alexandra (?). Cataleya was fantastisch. Ze ziet er zeer goed uit en ook haar service is buitencategorie. Na dit hoogtepunt besloot ik dat het goed was om een punt te zetten achter het avontuur. Mijn conclusie: Venus is een bovengemiddelde club, qua sfeer en qua dames. De prijzen zijn steviger dan ik gewend ben met €50 entree en €50 per sessie voor een half uur. Er was eigenlijk maar een dikkere vrouw met een flink boezem (die de hele dag verveeld op de bank zat te hangen) die afweek van het hoge niveau. Verhouding vrouwen/gasten is goed. Circa 10-12 vrouwen tegenover gemiddeld 7-10 mannelijke gasten. Dat de dames naakt rond lopen en dat seks in de lounge mogelijk is zijn voor mij dikke pluspunten als fervent partytreff-liefhebber. In Venus is het kijken en bekeken worden als je daar prijs opstelt. Ik kom hier gegarandeerd nog een keer terug al zal dit vanwege de hogere prijzen en de reisafstand niet regelmatig zijn.
libidoforever
18 november 2018, 11:56
nee deelname was op uitnodiging en spontaniteit... dat kost niets. Of je wordt uitgenodigd is uiteraard niet gegarandeerd
CVARIA
18 november 2018, 17:24
@Hypo: Ik kom geregeld in Venus en kan je vertellen dat ik geregeld oudere heren van diverse leeftijden zie en nog niet gezien heb dat ze anders behandeld werden dan de jongere garde. Respect is voor de dames heel belangrijk. Zolang je respectvol met ze omgaat en betaald zal het de dames niet uitmaken hoe jong je bent, als je je maar jong genoeg voelt om met dames de actie in te zetten :)
Calvin
hypo
19 november 2018, 14:30
Mannen, bedankt voor de antwoorden op mijn "senior" vragen
Ik denk dat ik a.s. donderdag de lange reis naar Venus ga ondernemen om daar veel plezier te hebben.
Recensie volgt dan uiteraard
SAS
21 november 2018, 11:41
Ik ben dit jaar diverse keren in deze mooie nieuwe club geweest!
Je wordt vriendelijk binnen gelaten en je voelt je gelijk welkom.
De kleed ruimte is schoon en en geeft gelijk aansluiting aan wc en douches.
De afwerking is van hoge kwaliteit en heeft een goede uitstraling.
Aan de bar wordt je geholpen door een jonge man en met kennis van wat hij doet,
.De muziek staat aan maar niet te hard!
Er worden diverse shows gegeven door de aanwezige dames.
Gisteren waren dat er 9 als ik mij niet verteld heb anders zijn het er 8 geweest. Maar zonderleesbril mis je wel eens wat.
Het eten was simpel maar ook goed. Warm en er was genoeg.
De dames zijn vriendelijk en zijn niet opdringerig en laten wel subtiel merken dat ze aanwezig zijn.
Mijn twee kamergangen waren prima!
Prijzen zijn normaal en nog even een praatje gemaakt met Robert hij is de eigenaar van deze club!
8-12-2018 heeft een party verteld hij mij met als hoofd prijs 1/2 uurtje met de ster van de avond op de kamer!!!!:freu:
Verder vrijkaarten/1/2 uurtje met een van de dames uit de club op de kamer en ook nog veel andere leuke prijzen.
Maar kijk zelf even op de poster die hij heeft gemaakt voor het 1 jarige bestaan van deze club.
8-12-2018 heb ik vast vrij gemaakt voor deze partij!
Wordt vast gezellig!:wink2:
mentholbear
21 november 2018, 12:55
Ik probeer de drukte juist te mijden. Maar goed te horen dat de club lekker aan de weg timmert. En fijn dat muziek nu wat zachter staat. In een club zonder lounge room om je even terug te kunnen trekken wel zo prettig.
Veel plz tzt!
Piet Plezier
21 november 2018, 13:25
konden ze nu niets anders verzinnen als kitty Core
Ik sta nog onder de blauwe plekken, van de opening van Tutti Fruti.
Word wel afgezaagd met overal die Kitty Core.
Willem2
21 november 2018, 13:36
konden ze nu niets anders verzinnen als kitty Core
Eeuuhh nee. 4 maanden geleden hebben ze een organisator gevraagd om een dame te boeken..... die hield de club aan het lijntje .... en daar kwam niks uit .... en nu op het laatste moment kwam daar dus Kitty Core uit de bus.
Clinic
21 november 2018, 13:52
Nou, de ster van de avond zou ik meteen inruilen voor een van de dames die daar normaliter werken.....
schoolmeester
21 november 2018, 13:54
Ik kan niet warm worden van die Kitty Core, maar ja smaken verschillen.
Lijkt wel een strippende inktvis met al die tattoos.
Groet, schoolmeester.
Piet Plezier
21 november 2018, 14:29
Nou, de ster van de avond zou ik meteen inruilen voor een van de dames die daar normaliter werken.....
inderdaad ik ook.
bertje600
21 november 2018, 14:47
Een zwarte kip dus.
De dames die er normaliter rondlopen zijn veel aantrekkelijker.
Willem2
21 november 2018, 19:19
Misschien heb ik ook zoiets aangeraden :rolleyes:
Maar er moest iets zijn wat anders is dan anders om het 1-jarig bestaan niet zo maar voorbij te laten gaan ;)
phoenix
21 november 2018, 19:29
misschien een ijsberenfeest....????
SAS
21 november 2018, 19:55
Ja dat is een goed plan!
Zal ik eens vragen als ik hem spreek.
Piet Plezier
21 november 2018, 20:06
alweer?
Wij ijsberen hebben toch elke week feest
SAS
21 november 2018, 20:19
Ja Piet dat klopt!:biggrin:
Zoals ik het heb gehoord wordt het groot feest en veel leuke dingen in de verloting!:freu::freu::freu:
Misschien gaan we elkaar dan wel zien.
de duisburg spesjalist
21 november 2018, 21:10
Ik ben dit jaar diverse keren in deze mooie nieuwe club geweest!
Je wordt vriendelijk binnen gelaten en je voelt je gelijk welkom.
De kleed ruimte is schoon en en geeft gelijk aansluiting aan wc en douches.
De afwerking is van hoge kwaliteit en heeft een goede uitstraling.
Aan de bar wordt je geholpen door een jonge man en met kennis van wat hij doet,
.De muziek staat aan maar niet te hard!
Er worden diverse shows gegeven door de aanwezige dames.
Gisteren waren dat er 9 als ik mij niet verteld heb anders zijn het er 8 geweest. Maar zonderleesbril mis je wel eens wat.
Het eten was simpel maar ook goed. Warm en er was genoeg.
De dames zijn vriendelijk en zijn niet opdringerig en laten wel subtiel merken dat ze aanwezig zijn.
Mijn twee kamergangen waren prima!
Prijzen zijn normaal en nog even een praatje gemaakt met Robert hij is de eigenaar van deze club!
8-12-2018 heeft een party verteld hij mij met als hoofd prijs 1/2 uurtje met de ster van de avond op de kamer!!!!:freu:
Verder vrijkaarten/1/2 uurtje met een van de dames uit de club op de kamer en ook nog veel andere leuke prijzen.
Maar kijk zelf even op de poster die hij heeft gemaakt voor het 1 jarige bestaan van deze club.
Wordt vast gezellig!:wink2:
https://images2.imgbox.com/93/2a/mG9W2IPK_o.jpg net zo makkelijk even de poster geplaats
libidoforever
22 november 2018, 00:43
Ik ga mijn vrijkaart gebruiken voor de 8e. Ik hoop alleen dat ik niet de hoofdprijs win van de Tombola die avond :-).
kees1000
22 november 2018, 15:10
Afgelopen zaterdag heb ik een bezoek gebracht aan deze club na een mislukt bezoek aan H7. Een uur of vier ben ik gearriveerd. De parkeer plaats was bijna leeg (misschien een auto of 5), alle auto's hadden de Duitse kenteken.
Ik ben ontvangen door een thekeheer, Dane, een duitse jonge man die heel aardig en behulpzaam is. Na de entree (€50) betaald te hebben kreeg ik sleutel, handdoek en badjas. Volgens Dane was de line-up een dame of 12.
Ik ging in de bar ruimte zitten toen kwam een jonge Roemeense dame (Andra), een jaar of 25 bij mij zitten. Wij hebben over alles en nog wat gepraat en daarna gingen wij naar een kamer. In de kamer deed ze haar best, zoenen, pijpen en neuken.
Daarna ging ik eten. Het avondeten was goed te noemen kip schnitzel met gebakken aardappelen met groene salade en soep.
Een uur of 20.00 heb ik de club verlaten en de terug reis naar huis weer beginnen.
Husky
22 november 2018, 15:53
Best kans dat ik kom opperstal en spreek meester Sas,maar dan wel na Kitty Core:heul:
Ik heb haar meegemaakt bij Golden Dreams,geloof tweemaal bij VM en meestal vluchte ik op een kamer met een mooie dame,
om vooral deze horror lady te missen.
Dus dat hoe laat komt horror Kitty dan kan ik alvast een kamer boeken of later komen!!!!!:)
SAS
22 november 2018, 16:27
Ik ga mijn vrijkaart gebruiken voor de 8e. Ik hoop alleen dat ik niet de hoofdprijs win van de Tombola die avond :-).
Ja Vrijkaarten zij natuurlijk niet te gebruiken voor de party op de 8 december!
Maar goed dat weet echt iedereen dat die voor andere dagen zijn te verzilveren!
Groet,
SAS
bertje600
22 november 2018, 16:36
Diegenen die gaan naar de party raad ik aan om Zwarte Kip -advocaat mee te nemen.
Dan kan het voor alle dames en wellicht ook de ijsberen echt leuk worden.
Kan Kitty zich daaraan spiegelen.
MrDB
22 november 2018, 16:39
Die Kitty Core lijkt op een slechtere versie van Amber Rose. Ga toch liever met 1 van de dames die er normaliter werken.
schoolmeester
22 november 2018, 17:14
Volgens mij is die Kitty Core in het spookhuis op de kermis geboren, getverrr……
Groet, schoolmeester.
de duisburg spesjalist
22 november 2018, 17:25
Groet, schoolmeester.
kitty core kan je niet zonder handschoenen aanraken deze dame heeft al heel wat shows weg gegeven in menig club
MrDB
23 november 2018, 09:26
Afgelopen week zijn er weer nieuwe dames bij gekomen. Ik ga dit weekend eens langs om ze te bekijken...
Heeft iemand ze al gezien?
Kwibus2
23 november 2018, 10:44
Groet, schoolmeester.
Nee, ze woont er nog steeds.
Speelkwartier
23 november 2018, 19:08
Beter voor een Halloween-party
bertje600
24 november 2018, 12:58
Als je een vrijkaartje krijgt van Willem 2 dan dien je wel te gaan. Willem nog bedankt daarvoor.
En dat is helemaal niet verkeerd, zeker bij deze club.
Met een aangename ontvangst waarbij mijn kaartje werd gecontroleerd en goed bevonden.
Ik mocht door. Naar de vele lockers waar ik mij ontdeed van het dagelijkse goed.
De ruime badjas aan om in een ijsbeer te veranderen, na het douchen natuurlijk, want hygiëne
is voor mij wel vereist en wordt zeker door de dames geapprecieerd.
Daarna mij langzaam schrijdend met de ogen rondkijkend door de grote ruimte begeven.
Er was nog niet veel te doen. Enkele dames zaten op de verhoging en probeerde mij te paaien.
Nog niet dus, eerst maar even rondkijken. Want dit was voor mij de eerste keer in deze club.
De barkruk was mijn eerste zitplaats en direct was de barman aanwezig om mij een glaasje cola in te
schenken. Rondkijkend waren er maar 4 andere ijsberen aanwezig, waarvan ik er een boven zag zitten.
Ok bij de speelautomaten waren er twee en nog een in de sauna.
Drie dames zaten op een bank, waarvan er een dermate slank was dat die er echt breekbaar uitzag.
Geen houvast als het tot een sessie zou komen. Ik heb er maar vanaf gezien.
Toen er in de kooi werd gedanst heb ik wat afstand genomen om het beter aan te kunnen zien
en ben dan ook op de bank onder de verhoging terecht gekomen.
Een aardig uitziende dame lokte mij toe en ik heb haar maar gevraagd om bij me te komen zitten.
Vanessa heette ze en zij sprak goed Engels , wat voor mij geen probleem was en zelfs nog is.
Zij was welbespraakt en had veel interesse in mij als persoon.
Dat is altijd meegenomen, zeker als een dame niet opdringerig is.
Na geruime tijd, waarbij anderen de kooi van binnen bekeken en hun eigen act deden, heb
ik mij laten verleiden tot een kamersessie.
Ik moet zeggen een voortreffelijke sessie waarin zij zich volledig liet gaan.
En als een vrouw zich op die manier ontpopt dan is dit voor mij ook een goede sessie, waant zij gaf zich volledig.
Wel was de nazit onvoldoende want na het afrekenen heb ik haar in het volgende kwartier niet meer
gezien.
Ik ben nog even in de "eetzaal "geweest waar een andere ijsbeer zich tegoed deed aan de zuurkool, maar
dat was niet aan mij besteed.
Alles bij elkaar heb ik in deze club een aantal verrukkelijke uurtjes doorgebracht en
dat geeft aan dat ik daar spoedig nog een keertje terugkom.
Ik moet dan wel meer tijd tot mijn beschikking hebben.
Ik hoop dat Vanessa er dan ook weer is.
Jester
24 november 2018, 16:16
Een aantal maanden geleden had ik met een vrijkaartje in de hand Venus bezocht en was zeer positief over de club. Het was toen echter hartje zomer, de bouwploeg was nog in volle gang in de tuin en op de kamers is geen airco. Met de huidige temperatuursontwikkelingen is het tijd voor een hertest.
Eerst maar weer even een referentiekader creëren. De laatste maanden was Babylon mijn favoriet. De combinatie van de aanwezige toppers, de ruime keuze, de informatieve website en de sfeer maakten dat mijn voorkeursadres. Daar om heen ga ik ook graag naar de Luder Lounge. Voor mij iets dichter bij, een nog iets hogere gemiddelde service en aantrekkelijke prijzen maken dit een favo-club. Nadelen hebben beide clubs natuurlijk ook, maar die zijn er ook in GT, SS, LR, YY of andere clubs die ik heb bezocht. Een vaste bezoeker van BAB vroeg zich af waarom ik dat hele eind naar BAB reed als ik Venus om de hoek heb .... Okee. We gaan er weer eens kijken ;-).
De online aanwezigheidslijst bij Venus is de meest actuele die ik ken. Helaas geen planningsweergave zoals bij BAB, maar we zeer accuraat. Volgens mij worden alle dames bij binnenkomst direct op de website 'present' gemeld en, voor zover ik ze kon herkennen, klopte het. De line-up is zeer goed. Doorgaans 10-12 dames, waarbij Roemenië goed vertegenwoordigd is met enkele stunners als Deborah en Nicole. Er is één blonde dame met een vol(ler) figuur en zeer grote borsten. Een afwijkend uiterlijk bij de rest en zij heeft het dan ook rustig. Op de website zie ik niemand met een E-cup staan en daarom geen idee hoe ze heet.
Twee weken geleden kwamen al snel Dana en Pamela bij me zitten op de verhoging. Na een kort gesprekje gaf ik aan nog even te willen acclimatiseren en de dames dropen sportief af. Bij GT wel vaker meegemaakt dat een aantal dames wat actiever 'druk zetten', maar hier geen sprake van. Ik zag Nicole voorbijschieten, maar die leek een afspraak te hebben en verdween weer uit beeld. Bij de rookruimte raakte ik even in gesprek met Mira over de voortgang van de tuinverbouwing. Toen ik later even in de kino stond kwam het eerder vermelde duo weer langs en besloot ik om met z'n drieën een kamer te gaan bezoeken.
Op de kamer bleek er totaal geen chemie tussen de dames. Aan de andere kant kan ik ook gewoon stellen dat ik eigenlijk ook geen klik met Pamela had. Ze heeft een uniek lichaam(pje) en dat me mogen nemen naar een kamer is natuurlijk erg leuk, maar met Dana zat ik meer op één lijn. Tijdens de beurt nam ik mij al voor dat er voor Dana een herhaling in zou zitten en Pamela was mij een beetje te lusteloos.
Beide dames schadeloos gesteld met 50 euro pp voor het halve uur. Ik wilde wat gaan eten en kwam in gesprek met Moni. Wat een prachtig mooie dame, maar daar had ik de vorige keer al mee gekamerd en dat was niet zodanig om vol in te zetten op een herhaalafspraak. Terug in de centrale ruimte ging Nicole net zitten en ik bedacht me geen moment. Even bij haar gaan zitten en het is een vrolijke meid. Na een paar minuten stelde ik voor een kamer te gaan bezoeken.
Met Nicole heb me een uurtje prima vermaakt op de kamer. Het is een leuke en professionele meid. Vaak wordt dit laatste als negatief gezien, maar ik ben daar realistisch in. Ze heeft een bepaalde manier van werken, die gedomineerd wordt door rust en uithoudingsvermogen. Geen gepush op snel klaarkomen en door, maar lang zoenen, beffen, pijpen en neuken. Ze houdt tijd zelf goed in de gaten en signaleert als we een nieuw half uur in gaan. Was een leuke tijd en ik gokte dat een herhaling er wel in zou zitten.
Toen ik er twee weken later weer kwam bleek ik gelijk te hebben. Wat een enorme zelfkennis bezit ik ook. Weer een lekker uurtje met Nicole. Het waren 50 minuten en ik ging blind uit van het uurtarief, maar ze hoefde slechts 75 euro. Dat is wellicht dan weer niet erg professioneel ;-). We rookten nog even een sigaretje en ik keek al weer om me heen.
Dana liep er en de ervaring van twee weken geleden maakte mij benieuwd naar een duo-ervaring i.p.v. een trio. Zwaar favoriet waren echter Deborah en een zeer jonge dame een toplichaam en zeer lang zwart haar. Beiden waren echter totaal niet bezig met de omgeving waarin ze zich bevonden. Ze zaten aan de bar en staarden naar hun drankjes.
Ik koos er voor om naast een dame te gaan zitten, die mij de vorige keer ook al was opgevallen. Dat was Roemeense Isabella. Volgens de website 18 jaar, maatje 32 en A-cup. Nou; dat is een andere Isabella dan waar ik mee ging kameren. Deze was minstens 25, maatje 36 en een B-cup. Ze is te herkennen aan een zwarte roos op haar onderbuik. op de bank kwam er al een zeer uitgebreide clubhistorie ter sprake die niet past bij een 18-jarige. Het langste had ze gewerkt in ACA-Gold (anderhalf jaar).
Op de kamer merkte ik gelijk haar grootste nadeel. Een echte roker en dat rook je. Maar het was zeer gezellig met haar en we hadden een goede klik. en als het gezellig is heeft de sex ook een betere kans. Dat bleek wel. Ze werd drijfnat en werd steeds ontspannender. Het professionele van Nicole heeft zij niet. Ze liet zich lekker gaan en heeft plezier aan een goed beurt. Technisch was het geen top en minder gevarieerd dan wat Nicole te bieden had, maar het had wel veel meer plezier in zich.
Kortom - het was goed bij Venus de laatste tijd.
Wievie
27 november 2018, 22:08
Club Venus is echt mijn favoriet geworden om lekker te ontspannen!
Dit grotendeels door de kwaliteit van de dames die er werken. Over het algemeen jonge, slanke, beleefde sexy dames die zelf ook voor gezelligheid gaan!
Dames komen gewoon naar je toe, op een niet opdringerige manier, er wordt lekker aan je gefriemel en openbare seks is heel normaal in de club!
Ben er de afgelopen weken al een aantal keer geweest en ik hoop nog vele mooie avonden langs te komen!
forgetskinnyletsgetfatty
29 november 2018, 21:16
Saunaclub Venus te Hamminkeln woensdag 28 november 2018
Woensdagmiddag voor het eerst in saunaclub Venus te Hamminkeln wezen kijken. Gewoon, een stukje nieuwsgierigheid bevredigen zeg maar. Bij binnenkomst, blijkt dat, de voor mij nog steeds onbekende dubbelganger/tweelingbroer, ook hier de deur platloopt. Leg het me nog een keer uit…… :hammer:
Transformatie goed doorstaan, en even rondsnuffelen. Je gaat het pand vergelijken met ander clubs, maar ook met het verleden. Ooit, een slordige 4 jaar geleden was ik al eens in dit pand geweest, toen was het een swingersclub, waar een gangbang werd gehouden. De thekefrau scoorde dus niet helemaal "zero points" met haar eerste opmerking bij binnenkomst. De meeste muren staan nog op hun plek, en de faciliteiten nog steeds op dezelfde plek. Een kleine wijziging is de komst van de jacuzzi, voorheen kon je daar rechtstreeks naar het “restaurant” lopen. In het voormalige zwembad is de kino gemaakt, werd tijdens mijn aanwezigheid, weinig tot geen gebruik van gemaakt. Een overspanning over de kino, levert een verhoogt plateau op met zitruimte. De club is strak en modern ingericht en zag er verzorgd en schoon uit. :goodjob[1]:
En dan de dames, je denkt ik ga naar een FKK-club, zie je alle dames in lingerie lopen.:uuups_blau[1]: Blijkt dat je net een van de dagen hebt uitgezocht, dat de dames in lingerie gekleed zijn (woensdag en zondag). Herken ik al gezichten? Ja, 2 stuks, Sabina en Lavinia. Overige dames zien er aantrekkelijk uit. Rustig was te drinken genomen, en kijken wat er nog meer binnen wandelt aan dames. Later spot ik Vanessa nog, maar die werd voor mijn neus weggekaapt door een andere beer. :angryfire:
Zittend op een bankje levert dat de attentie van Mia (Roemeens) op, sinds kort de transfer gemaakt naar deze club.
Beetje dollen en spelen, en door naar de kamer. Een kamer rondom met spiegels, yess, hou me vast, maak me gek. Aangename 30 minuten beleeft, vooral haar orale kwaliteiten blonken uit. :t1585:
Een hapje doen in het restaurant, een klein buffet, wel verzorgd. Gevulde aardappel en pasta met gehaktballetjes in rode saus en een cordon bleu, en een mini saladebar in de koelkast.
Even relaxen, Vanessa doet wel heel erg haar best om met mij in contact te komen,:Engelchen30a_blondi toch maar aan toe gegeven, en zo gebeurde het, dat we een uur later; moe, bezweet maar vooral voldaan van de bank afstapten. :t1520::Xrated:
Voor de laatste keer nog wat drinken, en toen was het tijd om te gaan. :flatto-bye:
Venus heeft op mij een goede indruk gemaakt, op naar de volgende keer. :teuflisch:
JaquesB
29 november 2018, 22:37
Ik was nog nooit bij een saunaclub geweest, mede gezien de vele positieve verhalen stond dat op mijn lijstje om eens te doen.
Na wat rondneuzen op internet en vergelijken van reistijden was ik in eerste instantie aan het twijfelen tussen Partytreff Xanten en Saunaclub Venus in Hamminkeln. Echter na een vraag aan de ervaringsdeskundigen op dit forum (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?52221-Xanten-of-Saunaclub-Venus) werd dit snel een keuze tussen Saunaclub Venus en Golden Time.
Uiteindelijk is mijn keuze op Saunaclub Venus gevallen. Waarom Venus? Een groot deel was denk ik gewoon gevoelsmatig, maar wat zeker meespeelde is dat Venus een kleine club is wat mij wel aansprak.
Op een Woensdag de stoute schoenen aangetrokken en in de loop van de ochtend richting Hamminkeln vertrokken. Na in Duisland de auto ook eens een pleziertje te hebben 😉 gegeven iets na 11:30 in Hamminkeln aangekomen.
Op de parkeerplaats een plaatsje uitgezocht (er was nog voldoende ruimte), bij de receptie vriendelijk ontvangen door de gastheer en €50 betaald voor de toegang. Na een korte rondleiding van dezelfde gastheer heb ik me even opgefrist, in een badjas getogen en helaas net iest te grote badslippers aangetrokken (mijn maat hadden ze helaas niet).
Hierna nog zelf even de club en dames verkend, moet zeggen dat alles er keurig netjes en schoon uitziet.
Aangezien het ondertussen lunchtijd was me eerst maar eens even naar de eetgelegenheid begeven. Dat viel wel een beetje tegen. Op zich netjes en schoon, maar ik vond het wel een klein donker ongezellig hokje. Voor het eten wil je er eerlijk gezegd ook niet lang daar zijn. Snel maar een broodje met een worstje gegeten.
Daarna naar de lounge ruimte gegaan en met uitzicht op de dames een colaatje gedronken. Over het algemeen allemaal zeer aantrekkelijke dames. Mijn oog viel op Catalea, een heerlijke kleine dame met in mijn ogen een prachtlijf. Gelukkig had ze mij ook in de gaten en kwam ze gezellig naast me zitten. Na rustig mijn colaatje te hebben opgedronken met haar naar de kamer gegaan en een heerlijk half uurtje met haar gehad met pijpen en intiem. Het pijpen was heerlijk, maar het intiem viel een beetje tegen. Ze probeerde te voorkomen dat ik volledig bij haar naar binnen kon (en dan doe ik dat ook niet), terwijl ik toch echt niet groot geschapen ben. Ondanks dat met haar toch een uitstekende kamergang gehad. Had (vond ik dan) een aardige klik met haar.
Na deze kamergang maar weer even wezen uitrusten onder het genot van een drankje. Voordat ik met Catalea naar de kamer ging had ik meerdere aantrekkelijke dames rond zien lopen, waar ik wel interesse in had, maar helaas zag ik die toen niet. Uiteindelijk toch maar op de avances ingegaan van een ook niet onaantrekkelijke wat donkerdere dame van ik gok begin 30 ingegaan en daarmee weer een half uurtje naar de kamer gegaan. Met haar ook een heerlijk half uurtje gehad, heb er geen spijt van.
Aangezien het nu al wat later werd en het gratis is 🤑, maar een hapje gegeten. Het aanbad was inmiddels aangepast, nog steeds niet om over naar huis te schrijven overigens.
In de lounge ruimte weer een drankje genomen waar ik Pamela zag zitten. Mijn oog was al eerder die dag op haar gevallen en had nog geen blond gehad die dag dus bij haar plaatsgenomen en naar de kamer gegaan voor een weer prima half uutje pijpen en intiem.
Uiteindelijk voldaan rond een uur of vijf naar huis gegaan.
Ga ik vaker doen? Denk van wel, maar niet regelmatig, het is best een eind rijden en kost je een hele dag (je hebt dan ook wel een hele dag vertier 😜). Moet zeggen dat hoewel de service van de dames goed tot uitstekend was, ik toch de klik mis die ik vaak met "prive" dates heb. Al met al een ervaring rijker waar ik zeker geen spijt van heb.
Wievie
1 december 2018, 22:08
Heeft iemand ervaring met club Venus op de donderdagavond/nacht? Ben van plan komende donderdag een bezoekje te brengen!
Worden er dan ook de lesbische shows in de dans mooi gegeven? Ben erg benieuwd naar jullie reacties!
mentholbear
2 december 2018, 00:47
Ben benieuwd hoe hun jubileum feestje is verlopen...
pret
2 december 2018, 02:02
Ben benieuwd hoe hun jubileum feestje is verlopen...
Dat is pas volgende week.
Eddy_V
2 december 2018, 02:15
Dat is pas volgende week.
Als menthol zo benieuwd is.... dan gaat hij daar live verslag van doen nu hij weet dat het pas volgende week is.
pret
2 december 2018, 02:16
Als menthol zo benieuwd is.... dan gaat hij daar live verslag van doen nu hij weet dat het pas volgende week is.
Dat verwacht ik ook. Daarnaast moet hij Kitty Core vergezellen bij haar show.
schoolmeester
2 december 2018, 07:14
Kitty Core komt niet(afgezegd).
Ze heeft een contract gekregen bij circus Renz.
Groet, schoolmeester.
2 december 2018, 07:57
Gisterenmiddag op de terugweg vanuit Duitsland had ik een paar uur over, dus maar even bezoekje aan Venus gebracht. Bij mijn aankomst om ėėn uur was het nog zeer rustig, slechts twee beren aanwezig. De sfeer was een beetje lusteloos, de aanwezige dames moesten duidelijk nog bijkomen van de nacht daarvoor. Begrijpelijk. Eerst maar eens een koffie gedaan en even rustig aan. Na een kwartiertje zag ik opeens Alexandra lopen en als ik haar zie weet ik dat mijn bezoek weer geslaagd wordt. Voor mij is zij heel bijzonder, onze kamergangen zijn altijd top, elke keer anders en zeer prettig intiem. Daarnaast kan ik met haar ook lekker kletsen over van alles en nog wat. Zo ook weer deze keer ... Ik ben al schrijvende nog aan het nagenieten.
Om mijn bezoek af te ronden heb ik me laten masseren door de nieuwe thaise masseuse Tuh. Ik ben best veel gemasseerd in mijn leven en ik moet zeggen deze dame kan er wat van.
Uiteindelijk tegen vijf uur 's middags het pand weer verlaten. Op dat moment waren er schat ik zo'n tien beren binnen en een gelijk aantal dames.
Lesyeux
2 december 2018, 14:07
Op de eerste, druilerige, decemberzaterdag had ik geen zin om thuis te blijven "hangen", en getriggered door het hoge aantal dames op de AWL en de melding dat er nu ook een Thaise massage mogelijk, is ben ik na 7 maanden weer eens naar deze club gegaan. Na wat eten en een sauna was ik om 20.00 uur de eerste voor de avondshift van de masseuse, en ik heb een uur genoten van de olie, de warme stenen en het "lemon grass". Had dit recent leren kennen bij een massage elders, en het is een soort tijgerbalsem, waardoor het lijkt of je in brand staat! Heerlijk nagegloeid in de Kino en de nodige kooi-acts bekeken in de bar, waaronder rond middernacht een serieuze lesbische show. Daarna een eerste kamer gemaakt met Roemeense Vanessa, met mooie vrouwelijke rondingen op de juiste plaatsen.
Ik had Alexandra al wel gezien, maar er was geen "feest der herkenning" aan haar kant, totdat we aan de bar toch maar herinneringen zijn gaan ophalen. Zoals WWW in zijn stukje al schrijft, je kan "met haar ook lekker kletsen over van alles en nog wat". Dit keer hebben we op kamer de theorie en de praktijk van de "verstrengeling" doorgenomen, in meerderlei opzicht... zoals ik eerder al schreef: een Beauty met Brains! Ook de "tijd" is een terugkerend thema bij ons samenzijn: ook nu weer was de tent in sluitingsstand toen we van de kamer kwamen...
forgetskinnyletsgetfatty
2 december 2018, 16:14
Zaterdag 1 december 2018 Saunaclub Venus
Na het bezoek eerder deze week, waarbij de dames in lingerie te bewonderen waren, was ik nieuwsgierig geworden naar de wsyiwyg (what you see is what you get) beleving in deze club. Net na de klok van 18:00 de bolide, bij de overige 12 bolides geparkeerd, op de afgeschermde parking. Ontvangst door een mannelijke theke, kortingsbon ingeleverd, en de nodige attributen verkregen voor een verblijf, voor ik de kleedkamer in kan stappen al een kus te pakken van Vanessa. :engel:
De transformatie goed afgerond, kijk de salon in, het eerste wat opvalt zijn een paar borsten,:titten2::hymnotized[1]: om nog een keer naar te kijken. Groot, hangend, bijna tot aan haar navel reikend, pas dan valt de rest van de dame op. Wat te drinken genomen, en een bank uitgezocht, een dame danst naakt in de kooi, altijd leuk om te zien. Echt veel tijd om rustig van mijn drankje te genieten is er niet bij. De dame met grote borsten nestelt zich naast mij. Ze stelt zichzelf voor als zijnde Alicia, en in de lijn der verwachting, zoals alle andere dames in de club, Roemeens.;)
Laat je verrassen, na een 30 minuten, kan je het nog afbreken dacht ik nog. Een kamer met spiegels uitgezocht, Alicia ontpopte zich als een leuk vriendinnetje met een hoog, kus en (tong)zoen gehalte. Haar orale werk, was het laagste in de score, maar de temperatuurcheck in de kelder, gaf naast een hoge temperatuur, ook een hoge vochtigheid aan. Tijd voor de volgende stap, in ons spel van smeerlapperij. Alica on top, oppassen dat je geen blauw oog wordt geslagen, door die postzakken, met tepels zo groot als sigarenpeuken, hierna de rollen maar omgedraaid en in missy het rubber gevuld. Alicia een donatie gegeven voor haar diensten. :t15116::t15122: :t1520:
Een hapje eten, het buffet was iets ruimer opgezet (meer keuze) als bij mijn vorige bezoek, positief punt. Even in de jacuzzi liggen, saunagang doen, weer in de jacuzzi. Thaise massage laten doen, en toen was het al bijna 22:30, oké.
Rustig een beetje kijken wie de gelukkige voor een 2de ronde zou worden, Alica, zette een offensief in, maar even afgeslagen. Vanessa maakt met non verbale communicatie duidelijk, dat zou het ook wel leuk zou vinden als zij gekozen wordt. Laviana ziet er leuk uit, maar ook Sabina doet een poging. :k014[1]:
Voor iets vertrouwds gekozen, dus het werd Vanessa, ook met haar een heerlijke GFE beleefd, in een van de spiegelkamers.:t1520::Xrated: Net op tijd terug, om de lesboshow :wiegeil: in de kooi te kunnen zien. Vond dat wel een mooie afsluiting van de avond. :c014[1]:
Omkleden, kluisje leeg maken, de bolide starten, en terug naar randstad. :bye:
Saunaclub Venus tot de volgende keer. :teuflisch:
CVARIA
2 december 2018, 17:16
Mijn broer was voor enkele dagen in NL en een goed moment om even samen wat te relaxen. Omstreeks 17:00 waren we in Gallardo (waar hij sinds Marisol goede herinneringen aan had, maar we zijn omstreeks 20:00 ongepopt Gallardo uit gevlucht (meer bij Gallardo forum) naar Venus en daar gevonden wat we zochten.
Venus was weer als vanouds, goede line-up waar we beide blij van werden, goede interactie met de dames en de lesbo show. Omstreeks 03:20 Venus tevreden verlaten.
Mijn broer keek uit naar zijn intermezzo in de kino met Vanessa (eerdere intermezzo's in Marisol en Aca Gold) en dat leide bij hem tot zichtbare tevredenheid. Zelf twee keer met Andra gekamerd, dat begint toch een beetje een habbit te worden waar ik lastig van kan loskomen, stel dat ik dat zou willen. Ik begreep dat ze in de tuin van die kleine huisjes - chaletjes willen zetten zoals bij Golden Time. Dat moet van de zomer gereed zijn. De line up bij Venus was zaterdag avond echt goed, zoals ook al te lezen bij forgetskinnyletsgetfatty.
Lavinia kwam eerder al even polsen, maar ik had niet echt zin in haar. Leuke knappe dame met fris en jong gezicht, maar op dat moment even niet. De blonde dame met bril Ewginia? vind ik een mooie dame om te zien. Wat zij laat zien in de kooi is topsport. Zij beheerst het paaldansen echt als geen van de andere dames, die gelukkig allemaal hun eigen kwaliteiten hebben! Een trio met Andra en Ewginia zie ik een volgende keer wel zitten, vlak voor ik het Europese land ontvlucht voor de feestdagen om in Januari weer terug te keren. Resume, fijn gerelaxt in Venus, tot binnenkort! (hoewel niet op de one year party).
Eddy_V
2 december 2018, 20:57
Fake News!
er mogen geen wilde dieren meer in een circus optreden (of wordt ze als waakhond ingezet?)
mentholbear
2 december 2018, 22:07
Groet, schoolmeester.
Heh way jammer nou... Dan kom ik maar niet :lostit:
cath.leen
2 december 2018, 22:13
De blonde dame met bril Ewginia? vind ik een mooie dame om te zien. Wat zij laat zien in de kooi is topsport. Zij beheerst het paaldansen echt als geen van de andere dames, die gelukkig allemaal hun eigen kwaliteiten hebben!
Ja, Eugenia. Een mooie slanke die de hele paal in beslag neemt. Echt leuk haar an de paal te zien
Jester
3 december 2018, 11:05
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24600-Eva-(Eugenia-(Roemeense)-ex-Eva-Babylon-GT-LR-PHG
FYI - de thread over Eugenia (staat nog bij Babylon)
mentholbear
4 december 2018, 02:29
, waaronder rond middernacht een serieuze lesbische show.
Net op tijd terug, om de lesboshow :wiegeil: in de kooi te kunnen zien. Vond dat wel een mooie afsluiting van de avond. :c014[1]:
Weet iemand welke dames die lesbische shows doen? Zijn het altijd 2 vaste dames die zo een show doen?
cath.leen
4 december 2018, 06:45
Zijn het altijd 2 vaste dames die zo een show doen?
Nee :nee:
CVARIA
4 december 2018, 14:25
Hoewel het naar mijn idee wel vaak Monica en Nicole zijn? Tenminste de keren dat ik er was, waren het in ieder geval Monica en Nicole.
Nee :nee:
mentholbear
4 december 2018, 23:48
Hoewel het naar mijn idee wel vaak Monica en Nicole zijn? Tenminste de keren dat ik er was, waren het in ieder geval Monica en Nicole.
Ik ken Monica niet, maar als ik haar foto's zie dan lijkt me dat een hele geile combi met Nicole samen. Ik vrees dat ze alleen in het weekend en dan alleen 1x laat (rond middernacht) pas een lesbische show doen?
cath.leen
5 december 2018, 06:22
Ik vrees dat ze alleen in het weekend en dan alleen 1x laat (rond middernacht) pas een lesbische show doen?
In het begin van het jaar heb ik vaaker shows in de kooi kunnen zien. Nicole is er wel echt vaak bij de show.
En dat was niet alleen middernacht of weekeind. De laatste maanden was het wel rustiger met de shows.
mentholbear
5 december 2018, 13:12
In het begin van het jaar heb ik vaaker shows in de kooi kunnen zien. Nicole is er wel echt vaak bij de show.
En dat was niet alleen middernacht of weekeind. De laatste maanden was het wel rustiger met de shows.
Doen ze op verzoek ook showtjes?
Vast wel... Voor 50pp/30min :roll:
CVARIA
5 december 2018, 15:59
HI Mentholbear, long time no see! Inderdaad zaterdag avond was het in ieder geval dat Monica en Nicole samen een lesbische show uitvoerde. Wellicht (gezien Cath.Leen zijn response) dus niet vaak deze combinatie maar wel erg fijn om naar te kijken.
Ik ken Monica niet, maar als ik haar foto's zie dan lijkt me dat een hele geile combi met Nicole samen. Ik vrees dat ze alleen in het weekend en dan alleen 1x laat (rond middernacht) pas een lesbische show doen?
Clinic
5 december 2018, 16:09
Waarschijnlijk omdat (vooral Nicole) natuurlijk zo'n beetje dauergebucht is vanaf het moment van entree van haar in de club (meestal middagdienst) tot het eind.
De 5tal keren dat ik er ben geweest en aan het pannenkoeken, handje vasthouden, slapen en praten met een van de jonge telgen heb ik welgeteld 1 (1!!) keer haar muziek gehoord dat ze in de kooi was/stond.
Dit even ter nutteloze informatie, maar toch.
CVARIA
5 december 2018, 22:48
Vaker komen verhoogt je kans om het een keer te zien ������
Waarschijnlijk omdat (vooral Nicole) natuurlijk zo'n beetje dauergebucht is vanaf het moment van entree van haar in de club (meestal middagdienst) tot het eind.
De 5tal keren dat ik er ben geweest en aan het pannenkoeken, handje vasthouden, slapen en praten met een van de jonge telgen heb ik welgeteld 1 (1!!) keer haar muziek gehoord dat ze in de kooi was/stond.
Dit even ter nutteloze informatie, maar toch.
mentholbear
6 december 2018, 01:10
HI Mentholbear, long time no see! Inderdaad zaterdag avond was het in ieder geval dat Monica en Nicole samen een lesbische show uitvoerde. Wellicht (gezien Cath.Leen zijn response) dus niet vaak deze combinatie maar wel erg fijn om naar te kijken.
Ja man, zeker lang geleden. Hoop het ooit eens mee te maken. En als het goed was, wellicht ooit nog es een birinnen sessie...
freek12000
6 december 2018, 14:14
Naar aanleiding van de goede berichten die ik hoor over VV maar eens een bezoekje gebracht aan deze club. De inrichting is alleraardigst, al is het wat klein. Wat me wel opviel, is dat er vloerverwarming is in de Umkleide, dat is de eerste keer dat me dat in een FKK-club is opgevallen. De club zelf pronkt met de kwaliteit van de girls, dat valt wat mij betreft nog wel mee. Ten eerste heb ik zo'n 5 verschillende girls gezien, en qua looks en uiterlijk waren deze zeker niet beter dan wat je in Accapuloc Velbert, Oceans of laat staan Sharks aantreft, ik vond het meer vergelijkbaar met Gallardo. Omdat ik het vlees toch wilde keuren heb ik een sessie gehad met Mia (of Mira??), dit was wel super. Ze gaf me een massage zoals ik die in massagesalons zelden heb meegemaakt, en ook het pijpen en ficken daarna was top. Mia is een herhaling zeker waard, maar over het algemeen scoort de club bij mij zeker niet hoger dan buurman Gallardo of andere clubs in NRW
de denker
6 december 2018, 20:52
maar over het algemeen scoort de club bij mij zeker niet hoger dan buurman Gallardo of andere clubs in NRW
Die mening deel ik niet. Venus is echt een klasse hoger.
mentholbear
6 december 2018, 22:10
Wat me wel opviel, is dat er vloerverwarming is in de Umkleide, dat is de eerste keer dat me dat in een FKK-club is opgevallen. De club zelf pronkt met de kwaliteit van de girls, dat valt wat mij betreft nog wel mee. Ten eerste heb ik zo'n 5 verschillende girls gezien, en qua looks en uiterlijk waren deze zeker niet beter dan wat je in Accapuloc Velbert, Oceans of laat staan Sharks aantreft, ik vond het meer vergelijkbaar met Gallardo. Omdat ik het vlees toch wilde keuren heb ik een sessie gehad met Mia (of Mira??), dit was wel super. Ze gaf me een massage zoals ik die in massagesalons zelden heb meegemaakt, en ook het pijpen en ficken daarna was top. Mia is een herhaling zeker waard, maar over het algemeen scoort de club bij mij zeker niet hoger dan buurman Gallardo of andere clubs in NRW
Villa Vanilla heeft ook vloerverwarming, maar is dan weer een SC. Ik probeer de vloer juist te vermijden, dus geen idee van die in Venus. Geinig weetje.
Kwaliteit van de girls is niet alleen looks. Blijkbaar heeft de service van Mi(r)a je wel van je sokken geblazen. Misschien zijn die andere meiden nog veeeeeel beter ;)
Ik had een keer een SC maraton gedaan. Ik meende dat Nicole de 5e was, en hoewel het wellicht een tikkeltje op de automatische piloot ging, was haar slow BJ technisch zo goed, dat ze tot mijn verbazing er behoorlijk wat leven in wist te blazen :bibber_2:
En betreft het pronken, ze hielden wel op peil (voor de keren dat ik er althans was geweest) dat het jonge slanke en ook naar mijn mening fraaie dames zijn. Des te verbaasder was ik toen ik er een wat vollere dame zag. Wellicht voor de liefhebbers erbij. Maar hun line up is niet zo divers als in Acapulco of Oceans (van Sharks nog geen kaas van gegeten). Daar wel dames tussen waar ik liever niet mee zou kameren als ik de keuze had.
Ik weet niet hoe Gallardo nu is, maar vond Venus wel een stuk chiquer ingericht dan Marisol. Voordeel bij Marisol was vroeger wel weer dat je rustig kon terug trekken in de wellness of de grote kino. Dat mis ik in Venus, en bewaar daarom een bezoekje voor wanneer het weer (of hun geval eindelijk) lekker vertoeven wordt buiten in de tuin.
forgetskinnyletsgetfatty
6 december 2018, 22:12
Saunaclub Venus woensdag 5 december 2018
Mocht een kaartje naar keuze uitzoeken, al gevolg van een goed gezinde jury in de brvdm. Gekozen voor die club, die een goede indruk op mij heeft gemaakt de vorige keren, SaunaClub Venus te Hamminkeln, W2, YBF en jurylid Ernstige Neuker bedankt. :goodjob[1]:
Woensdagmiddag net na de klok van 16:00 het pand betreden, kaart overhandigd en door. Zo ben je er nog nooit geweest, en zo sta je er voor de 3de keer in 8 dagen. :guilty[1]: In de salon, de voor mij inmiddels, bekende gezichten, weet alleen nog niet de juiste naam bij elk gezicht. :rtfm:
Wat te drinken gescoord en plaats genomen op een van de banken. Veel tijd om te acclimatiseren krijg ik niet, Alicia met de “big boobs”:titten2: bespringt mij letterlijk. Alicia weet haar rondingen zo te gebruiken dat junior binnen “no time” startklaar staat.:48[1]::unfair[1]: Voor het vervolg maar een sleutel laten halen, helaas een kamer zonder de beruchte spiegels. Opnieuw met Alicia een spel van verwennen, en verwend worden. Na bijna een uur, de kamer met een glimlach verlaten. :Xrated::t1520: :t15125:
Een hapje eten, keuze uit een klein buffet, goed te doen. En dan weer chillen, tussendoor dames die proberen je te bewegen tot een kamergang. De 1ste dame weer uit wandelen gestuurd, de 2de was een dame van het To-Do lijstje dus daarmee een tijdstip afgesproken voor het vervolg. :trust_me[1]:
Op het afgesproken tijdstip op Lavinia afgestapt, om de daad bij het woord te voegen van onze afspraak.:hallo[1]: Helaas weer een kamer zonder spiegels. Op de kamer ontpopt Lavinia zich als een klein ondeugend duiveltje.:teuflisch: Ook nu een uur later, de kamer met een glimlach verlaten. :lostit::t15116::t15122::t15134:
Nog even chillen, en toen wat het tijd, om terug te keren naar de randstad. :imsorry[1]:
Saunaclub Venus tot de volgende keer. :klatsch:
CVARIA
7 december 2018, 14:05
@ Freek 12000: Gelukkig is er voor ieder wat wils qua Saunaclubs en keuze vrijheid in NRW.
De club zelf pronkt met de maar over het algemeen scoort de club bij mij zeker niet hoger dan buurman Gallardo of andere clubs in NRW
de denker
7 december 2018, 18:49
Vandaag een paar heerlijke nieuwe meiden gezien bij Venus. Rebekka en Mia (zusjes zeggen ze en ze lijken ook op elkaar, maar je weer dat nooit). Met de jongste een heerlijke sessie in de kino gehad. Wordt een toppertje.
de duisburg spesjalist
7 december 2018, 18:53
Vandaag een paar heerlijke nieuwe meiden gezien bij Venus. Rebekka en Mia (zusjes zeggen ze en ze lijken ook op elkaar, maar je weer dat nooit). Met de jongste een heerlijke sessie in de kino gehad. Wordt een toppertje.
morgen zijn er nog veel meer toppertjes daar ben ik van overtuigt
Wievie
8 december 2018, 07:54
Afgelopen donderdag naar Venus geweest en moet echt even delen wat ik heb meegemaakt daar!
Tegen het einde van de avond liep ik Nicole tegen het lijf... veel over gelezen maar nog niet eerder mogen ervaren. Ze is idd weg lief en heeft een hoog schattig stemmetje. Na wat gefriemel etc stelde ze voor om in het openbaar dingen te doen.. Ik vond het prima.. we begonnen op het lounge gedeelte boven de bios, met hand handwerk en een heerlijke knipbeurt van haar zijde.. overgegaan op 69 waarbij ik een heerlijke uitzicht had op haar kutje! Blijkbaar was het nog niet gek genoeg voor haar.. Ze pakte mijn hand en trok me zo mee naar de kooi, te midden van 8 dames en 4 beren werd ik daar helemaal verwend! Wederom met een goede pijpbeurt! Toen ze op een gegeven moment voor me bukte en zei: fuck me! Heb ik haar stevig doggy gebeukt.. Deze dame kan echt veel hebben! Als dit nog niet geil genoeg was, klom een andere dame bij mij in de kooi, helaas weet ik haar naam niet mee... Zij deed het spektakel lekker mee..dus ik werd gekust, gepijpt..neukte omstebeurt de dames van achteren terwijl iedereen eromheen stonden...
Na ongeveer 45 minuten dit te hebben gedaan, ben ik heerlijk klaargekomen en ontvingen wij alle 3 een dik applaus van iedereen.. het was intussen al bijna sluitingstijd, dus ben daarna lekker gaan douchen en en voldaan de auto ingestapt.
Ik kopiëren deze recensie ook even in de algemene topic... het is namelijk ook iets typerends voor club Venus dat dit daar allemaal mogelijk is!!!
Wievie
satanic surfer
9 december 2018, 12:15
1 jaar Club Venus, na lange afwezigheid ´n reden om ns te checken (tengevolge een tegenvallend bezoek voor een aantal maanden waar het al inkakte qua level des dames vond ´k toendertijds lange tijd niet geweest). Een aimabele Duitsche Kollege om te quatschen totdat z´n "eega" of the month opduikte, mal gucken. Club was niet aangekleed of versierd ofzo, Roemeens de voertaal waarbij in de rookruimte een manspersoon in het Roemeens de gasten becommentarieerde met de dames, erg aanlokkelijk allemaal. Egal, parkeerplaats is behoorlijk aangelegd en verbeterd, voor de rest is de club intact in vergelijk met de nazomer. 50 E entree en men kreeg scheurbonnetjes voor steaks die men bij de barman naar gewenste gaartijd kon bestellen. ss was al weg toen de club een soort van salamiversammlungsallure begon te krijgen rondom 5 uur, ik wil niet weten hoe het gaybargehalte nadien nog werd, ik meen niet al té florissant...Freibier van de tap (goed van temperatuur), shows etc. not my cup of tea en de "starguest" niet gespot want toen was ´k al elders aan het vogelare-en. Summier ontbeten met m´n Kumpel, daar viel nix over te mekkeren qua aanbod overigens, ik ga ervanuit dat ook het avondeten méér dan in orde was... Mal gucken hoe de line-up zich had ontplooid sinds de nazomer want er stonden toch een 12 tot 15-tal dames op de AWL de laatste tijd...
Naja, meer masse dan klasse om het eufemistisch te stellen. Waar in de veelbelovende beginperiode van de club er slechts een 6-tal dames waren (waarvan 4/5 aantrekkelijk) is dat nou met 15 dames ofzo gisteren (waarvan 4/5 aantrekkelijk) simpelweg procentueel steil bergaf gegaan. De vooropgestelde "strenge" selectiestandaard is al begraven, dat lijkt me duidelijk. Compleet inwisselbare Roemeentjes die men in elke club vindt, jammer dat de clubeigenaar z´n nobele streven ras heeft opgegeven. Wat "bekenden" uit overige clubs die me nooit of maximaal 1-maal konden interesseren, servicesofje Pamela dat er immer nog slechtgelaunt rondhangt, AcaGold-transfers die weinig kunnen en blijkbaar ook 2 ex-Luderland-TuttiFrutti-transfers, naja. Mét die info had ´k m´n enige sessie (met Rebecca, ongetwijfeld 1 van de "zusjes" door dedenker omschreven) geskippt want dan mag men niet al té veel verheffends verwachten doch alla. Sessie kan als uitermate matig worden omschreven en een happy end was met een uit de kluiten gewassen verrekijker hoegenaamd niet in zicht...Wordt ongetwijfeld een toppertje..Ach, sofsessies doen de gebruikelijke topsessies elders breiter scheinen denkt ss dan maar als opbeurende notenkraker.
Voorts was de club goed bezocht vanaf 14 uur ofzo, de 2 "sterren" van de club (Nicole&Deborah) kwamen binnen rondom 3-en ofzo en zullen ongetwijfeld nou nog de krampachtig groeiende rij wachtenden aan het bedienen zijn die hen aanklampten waar ze konden...Ik meen dat de rest van de dames het ook niet onder de markt zal hebben gehad vanaf 17 uur en dat is ook prima zo doch daarvoor paste ik vrolijk en toen het richting gay-bar evolueerde na de Ruhrpottderby (prima dat ze die speelden voor de fans ipv die boring softporno) vertrok ss met stille trom richting elders.
Fazit:
* eten&drinken leek me prima verzorgd
* vanaf 16 uur Salamiverzamelinggedoe
* line-up numeriek toegenomen, qua kwaliteit helaas degressief ontplooiend
* 1 sofsessie
* schade gerecupereerd op de Daddelmachine
* had me al uitgeschreven uit de tombola en dat vermoeden werd behoorlijk consequent bevestigd, jammer doch alla.
* ondanks een veelbelovende start is de "nicheclub" eigenlijk nou al compleet inwisselbaar geworden met de meeste andere NRW-clubjes waar ik ongaarne(en dus hoogstsporadisch) of nooit (meer) kom, deze lijst wordt dus met ClubVenus uitgebreid want waarom zou ´k in hemelsnaam richting Hamminkeln karren om de volgende 13 in een dozijndames-line-up voorgeschoteld te krijgen...Jammer doch helaas! Met terugwerkende kracht kan ´k stellen dat in LR de line-up nog -tig malen interessanter was dan in CVenus, simpel. Dat geeft te denken dunkt me...
Peace out!
phoenix
9 december 2018, 12:32
nou kijk nou een negatieve recensie? hier is meneer Ss ook wel het type azijn-wijndrinker dat in elke club wel het behang naar beneden ziet gaan..., laten we maar gewoon vaststellen dat er in bijna elke club veel vrouwen zijn die er helemaal geen zin in hebben.of gewoon door het gedwongen veel te doen gehad hebben met veel mannen..en dat ook uitstralen...ik was gisteravond een paar kilometer verder om mijn vrijkaartje te verzilveren...., maar ik kwam voor vrouw waarvan ik het nummer kwijt was en ja ze was dus de hele avond vol bezet...en toen ik weg ging om 00.00 uur stroomden er aardig wat mannen binnen...de andere dames zagen er ook niet allen happy uit en zin ? geen idee...dus tja als meneer Ss luder lounge al een slechte club vindt...en ik het advies krijg van stammies om daar op zaterdag niet te komen omdat er dan kassa's met vrouwen staan en je je volle zak rustig zult moeten bewaren tot er een kamertje en dame vrij is..wat moet ik dan denken van het epistel dat hier over Venus wordt afgeleverd...
Piet Plezier
9 december 2018, 13:08
wij waren gisteren ook in Venus
En het was gewoon top
Geen poespas met slingers enzo, voor mij hoeft dat ook niet
SS ging eruit en wij kwamen erin
15 dames aanwezig
Veel geil dansen in de kooi
Super goed eten.
Goede DJ
Vrijkaart gewonnen met de tombola
Goede service van Alexandra
Middelmatige service van Monica
Alleen de topact van de avond Kitty Core, werd door de eigenaar naar huis gestuurd.
Ze zou om 21.00 uur optreden en om 23.00uur was er nog niets gebeurt, dus hij heeft ze netjes gevraagd de zaak te verlaten.
Maar verder was het een topavond
SAS jij ook bedankt
libidoforever
9 december 2018, 14:39
Ik was er ook gisterenavond. Prima avond gehad. Inderdaad goede DJ.
De dames lieten mooie dingen zien in het kooitje.
Helaas niets gewonnen in de Tombola, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd doordat ik werd uitgenodigd voor een verassingsuitje met Nicole en Sabina in de kooi nadat Kitty Core werd gecancelled. :)
Ik ben wederom tevreden huiswaarts gekeerd
fervent
16 december 2018, 12:44
4 december in de middag heb ik het vrijkaartje van dit forum ingewisseld bij de theke van Venus, Zonder moeite werd het geaccepteerd. Venus en ijsberenforum dank daarvoor. Eerst omgetoverd tot ijsbeer waarbij het opviel dat de douche erg krap was: er wilden nog twee anderen ook douchen en daarvoor is eigenlijk te krap. Aan de bar gaan zitten met een biertje en eens om mij heen gekeken. Het is wel gelijk duidelijk dat ik in een hoerentent was beland: het paarsige en violette licht overheerst. Ik vind het wel wat hebben. Dat geldt ook voor de indeling van de club: verschillende zitjes, een kino en kleine wellness. Alles netjes gemaakt en schoon. Ik ben verder blij met een afzonderlijke rookruimte. Als niet roker wil ik lager niet uit moeten leggen waar die rooklucht vandaan komt.
Erg druk was het niet, er waren misschien 10 collega-beren. Maar goed ook, want zoveel meisjes waren er nou ook weer niet. Bij het tweede biertje maar eens om mij heen gaan kijken naar het vrouwelijk schoon. Wat mij betreft is de line-up best goed: wat slanke meiden, wat vollere, persoonlijk vind ik de wat slankere leuker.
De eerste kamergang was met Isabella, mooi slank en natuurlijk roemeens. Ik ben vergeten of we engels of duitgs spraken, maar in ieder geval was een gesprek goed mogelijk. Ik vind dat belangrijk: een beetje kennismaken maakt de sex meestal leuker. Het werd een gedegen half uurtje: zoenen, pijpen en neuken meer dan voldoende en haar kutje was heerlijk fris. Ik vind ook dat die spiegels aan beide zijden van de kamer wel een extra dimensie geven: je ziet het spel steeds weerspiegeld. Het was ook voldoende warm.
Natuurlijk ook tijd voor een hapje eten, er was niet veel keus, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Tijdens het eten kwam er een heel slank meisje binnen. Het was Nicole en ik heb gelijk een afspraak gemaakt voor na het eten. Een half uurtje zei ze. In de tussentijd zag een showtje in de kooi, omgeven met een rookgordijn. Mooi in dat paarse licht.
Al na 20 minuten kwam Nicole bij mij zitten en begon maar gelijk te zoenen. Het beloofde veel goeds en dat bleek op de kamer ook. We gingen naar de achterste kamer, en die heeft niet van die spiegels. Een uitgebreid spel begon. Wat een mooie meid is dat: mooie naturelle borsten ik denk B en mooi slank. Ik heb haar eens flink gebeft en ze kwam heftig klaar. Nu is het jouw beurt zei ze en begon lekker te pijpen. Dat kan ze prima. In col-girl afgemaakt waarbij ik naar haar wiegende borsten keek, Heerlijk.
Nog maar een biertje en nog eens rondgekeken: er is een prettige sfeer in deze club: personeel emmerden maken er echt wat van. Ik ga er vast vaker heen. Maar nu naar huis, zo net na de spits is het maar een uurtje. Dus ook qua afstand is Venus goed te doen.
CVARIA
21 december 2018, 21:32
Donderdag 20 december, na mijn wellness middag bij Gallardo naar Venus gegaan om de sexuele lusten te bevredigen.
Hoewel ik ook hier ff op de bank heb liggen snurken, hoewel je niet echt slaapt met die harde muziek en mensen die rondlopen. Het was niet druk en de verhouding ijsbeer - dames was goed te noemen. Er waren een aantal NL ijsberen en wat Duitsers. Helaas voor mij was Andra reeds met urlaub? Gaf de theke aan. Ik vroeg haar wat dat exact betekende (mijn Duits is heel slecht) en ik begreep dat ze naar Roemenië was dus was het vakantie. Weer iets geleerd. Jammer want ik had de afgelopen maanden met Andra een leuke band opgebouwd en dat was terug te zien in de service tijdens de kamergangen. Maar genoeg andere leuke dames over om mee te kameren. Ik zag Catalea, maar mijn eerste kamergang met haar was wel leuk, maar dat zat vooral in het laatste gedeelte van de kamergang toen we nog tien minuten spraken. Dat gesprek had meer inhoud dan onze sex activiteiten, hoewel die wel ok waren maar niet meer dan een kleine voldoende. En ja, dat zal ook zeker aan mij gelegen hebben. Ik kan ook type ijskonijn zijn, beetje vreemd, slecht communicerend, beetje lomp soms en wellicht arrogant gevonden worden. Helaas is dat hoe mijn gezicht staat, dus ik dien er vooral op te letten dat ik zo nu en dan glimlach om te voorkomen dat ik als vreemd ervaren wordt. :)
Ik was net boven op de banken tegen de muur aan het snoezen, toen er iemand bij mij kwam zitten. Het was Alicia, die erg aardig zal zijn (en knap gezichtje heeft) maar zeker niet mijn smaak is. We hadden wel een leuk gesprek, waarbij ze probeerde mijn jongeheer enthousiast te maken, helaas zonder resultaat. Alicia ging er maar weer vandoor en viel neer op de bank tegenover de sauna waar ze eigenlijk altijd te vinden is als ze niet op kamer is. Leuke aardige dame maar niet voor mij. Na wat gegeten te hebben (inmiddels 5:30 PM) kwamen de dames af en aan van kamer en ook weer terug. Het was komen en gaan. Ik zag ook wat dames die ik persoonlijk niet ken, maar ik weet dat die er al wel langer zijn. Sabina vond ik er vandaag lekker uit zien, maar die was continue druk. Sabina staat echt op mijn verlanglijstje voor 2019 net als Eugenia. Wat mij opviel is dat er weinig in de kooi gedanst werd, zeker omdat de dames het druk hadden. om 6:30 pm kwam Nicole de kamer in en ging boven op de banken zitten waar ze vaker zit. Ik heb haar tien minuten laten genieten van de koffie die ze had besteld en ben daarna bij haar gaan zitten. Ik heb al diverse keren met Nicole gekamerd en ik denk er vaak aan terug. Voor mij is zij wel de eredivisie van deze dames, samen met Andra, maar is persoonlijk. Ik vroeg Nicole of ze beschikbaar was of dat ze een afspraak had. Nicole zit namelijk vrijwel nooit lang alleen (soms als het druk is wachten ijsberen uren op een kans om met haar op kamer te gaan), tenzij ze een afspraak heeft en dus op iemand wacht. Ze kroop tegen me aan en gaf aan dat ze nu even niets gepland had staan maar dat we samen wel iets konden gaan doen. Nog even wat chit chat zodat Nicole haar koffie en water kon drinken, om na tien minuten samen de kamer op te gaan.
Het blijft toch een mooie dame, alles in de juiste verhouding en ze spreekt prima Engels. Nicole's kwaliteiten zijn al heel vaak beschreven en geroemd, maar vooral haar orale kwaliteiten zijn van dien aard dat twee uur niet voldoende zou zijn om alles met haar te doen wat ik zou willen. Maar ik had vooraf al wel aangegeven dat ik graag een uur met haar op kamer wilde. Na twintig minuten dus maar over gegaan op 69 zodat ik haar ook een beetje kon verwennen en kon genieten van haar mooie lijf. Uiteindelijk bleven er 10 minuten over om nog ff te knallen. Dus snel cowgirl en reversed cowgirl gedaan en toen ontplofte de boel. Daarna doet ze alles rustig aan. Dit is een van de dames waar ik graag voor naar Venus kom en ik hoop dat ik in 2019 Nicole en Andra nog vaak mag bezoeken. Hoewel Sabina en Eugenia daar graag aan zou toevoegen, want beide zijn prachtig om te zien. Ik wens alle ijsberen een gezond en gelukkig 2019! Be good, be nice, be safe, catch you later guys!
stephan
28 december 2018, 09:04
Gisteren voor het eerst naar deze club geweest. Alle goede berichten mikte mij nieuwsgierig naar deze club. Het is inderdaad een mooie club. Alles ziet er goed uit. Het belangrijkste de meisjes zijn over het algemeen heel mooi en zien er goed uit in et eva kostuum. De service van de overige medewerkers is uitstekend en men is heel vriendelijk.Tijdens mijn verblijf heb ik met 3 meisjes gekamerd wat mij uitstekend is bevallen. Tussendoor genoten van de dansende meisjes in de kooi. Ook een paar mooie shows gezien. Het eten was ok maar niets bijzonders. Heralinsgevaar is groot.
Husky
28 december 2018, 11:32
Gisteren,donderdag Venus weer eens bezocht,was er om 15.00 uur en de parkeerplaats stond vol auto`s.
De attributen in ontvangst genomen,kleinigheid gegeten en de line up bekeken ik dacht 10 dames,o.a. Nicole,Pamela,Sabina,Isabela,Alexandra,Alice,Catal ea,Mia,Eugeni of zo iets en Mia.
Zondermeer genoten van een uur massage door de Thaise Tuh die ik ook al ken van Gallardo.
Er waren tussen de 15 tot 20 ijsberen,die de vrouwen waar ik graag mee zou willen kameren al wegkaapte,zoals Isabela en Sabina aan beide goede herinneringen en helaas was Vanessa al vertrokken naar Roemenië.
Niet getreurd en mijn pijlen gericht op de volslanke Alice "met borsten als druiventrossen"staat er in de bijbel en bij Alice zijn dat heel grote druiventrossen:)
Niet direct mijn type maar op de kamer ontpopte ze zich als een heerlijke sparringpartner die mij een heerlijke BJ :blow:gaf en als een bezetene TZ,seks in vele posities,vooral bovenop mij zittend met die enorme zwaaiende druiventrossen maakte mij enorm geil.
Uiteindelijk in 69 positie in haar rood gestifte mondje klaar gekomen,kost wat extra maar de kleine Husky werd tot het laatste druppeltje leeg gezogen en schoon gelikt:freu:
Genoten van een zeer artistieke lesbi show door Monica en Nicole in de kooi,grote klasse :c014[1]:
Ook de paaldans act van een slanke dame tot bovenaan de paal was prima.
Nog even kort met cath.leen gesproken die er weer patent uitzag en Mooiejoke had mij gezien las ik,maar hem helaas niet gesproken:)
Een minpuntje was zondermeer het eten,een oude kleffe hap die lag te pruttelen en de drukte waardoor ik niet met mijn eerste keus kon kameren,volgende keer maar proberen te reserveren!!!
Zaterdag mijn laatste saunaclub activiteit in Gallardo en daarna ruim twee maanden uit Nederland weg!
Had weinig tijd en vertrok om 19.30 uur na een fijne sauna weer naar de altijd mooie Veluwe.:wink2:
Laatbloeier
29 december 2018, 18:10
Donderdagavond jl. even een bezoekje gebracht aan Saunaclub Venus. De laatste keer dat ik er was, was zo'n tien maanden geleden. Ik spotte circa acht vrouwen, het merendeel kon ik de kwalificatie 'lekker' wel geven. Sommigen heel mooi, anderen wat minder maar toch eigenlijk altijd wel aantrekkelijk, variërend van superslank tot volslank, met grote en met kleine tieten. Voor elk wat wils dus. Ik herkende maar één vrouw en wel Nicole waar ik destijds een prima ervaring mee had, een pijp- en servicekanon van jewelste. Nicole was onbereikbaar, die zag ik alleen even voorbij snellen. Sowieso waren er niet veel vrouwen makkelijk bereikbaar, er zaten er, vermoed ik, een paar langdurig op een kamer en degenen die zich wel toonden waren ook weer snel weggekaapt. Ik liep wat rond. De danskooi blijft een mooi gadget in deze club, pal voor je ogen voert een naakte vrouw een geile dansshow uit. Dat pept wel op. Je moet er daarna wel snel bij zijn om haar op te kunnen vangen. In de bioscoop werd een man gepijpt, leuk om zoiets weer eens in het openbaar te zien.
Mijn oog was inmiddels gevallen op een mooie, geil ogende vrouw, een tikje volslank wat haar in mijn ogen extra aantrekkelijk maakte. Het bleek Sabina. Ik zag haar langs lopen, stond op het punt naar haar toe te gaan, maar ze stapte binnen bij de Thaise masseuse (ook mooi dat die service wordt geboden) om zich even te laten masseren. Ik bleef attent. toen ze aan de bar verscheen stapte ik niet alleen naar haar toe om kennis te maken maar ook met de bedoeling die kennismaking zo snel mogelijk te verdiepen. Sabina, 25 jaar, Roemeens'/Frans, is niet alleen aantrekkelijk maar ook leuk, een beetje plagend, met humor, prima ook om in goed Engels mee te praten. Op de kamer was ze precies zoals ik had verwacht: heel goed. Ze nodigde me uit om lekker te gaan liggen en meteen wierp ze zich languit boven op me. Kussen, tongzoenen, haar tieten op mijn borst duwend, haar dijen schoven over de mijne. Mijn handen besloten al snel haar billen te kneden, heerlijk zo'n wulpse dame boven op je. Ze vraagt of ik haar wil likken en ik wil wel. Ik verdwijn tussen haar benen en bewerk haar kutje met mijn tong, mijn handen zoeken naar haar volle tieten en zij gaat met een handje haar klit bewerken. Ik stop en ga met mijn superstijve lul naar haar gezicht toe, snel verdwijnt die in haar mond. Na een paar minuten toch maar over naar een makkelijker houding. Ik ga liggen en ze gaat me pijpen, goed pijpen. Even later draait ze zich helemaal over me heen in een 69-positie. Ze duwt haar kut en haar billen tegen mijn gezicht, een fraai uitzicht en een nog beter gevoel. Zo likken en zuigen we beiden een tijdje. Ze gaat er half bij staan, zodanig dat ik een prachtig zicht krijg op haar tieten en die ook kan vastpakken, wat een geile tante. Ik zie haar mond ook heel goed om mijn pik zitten. Ik geef aan dat ik wil neuken en vraag haar op me te gaan zitten. Ze stijgt op en gaat lekker langzaam en zwoel op en neer schuiven, ik zie mijn lul in haar kut heen en weer gaan. Dan trekt ze me naar boven zodat we met onze bovenlichamen tegen elkaar aan zitten. Ik voel haar tieten, ga zuigen aan haar tepels, en verberg af en toe mijn mond en gezicht tussen die heerlijke tieten. Dan weer op mijn rug, ze wipt heen en weer en ik vraag me even af of ik zo zou kunnen en willen klaarkomen. Voor ik die vraag kan beantwoorden, buigt ze zich helemaal over me heen en ik ga haar hevig en snel neuken, ik stoot heftig tegen haar billen in een heel hoog tempo. Oh la la, zegt ze, ik vind het lekker, je neukt heel goed. Ik kom bijna klaar maar aangezien ik toch een voorkeur heb voor in missio klaarkomen vraag ik toch om een andere positie. Een foute beslissing. Ik duw mijn lul in missio wat moeizaam bij haar naar binnen en ga haar eerst zachtjes, daarna harder en tot slot helemaal voluit neuken. En tot mijn verbazing merk ik ineens dat klaarkomen er toch niet in zit. Ik ben niet helemaal verrast, ik heb het wel eens vaker, ik moet het ijzer eigenlijk altijd smeden als het heet is. Jammer, ik vind zoiets ook altijd vervelend voor de betrokken vrouw. Ik verontschuldig me, leg uit dat ik dat wel vaker heb (de leeftijd en zo), dat het zeker niet aan haar ligt. Ik had moeten doorzetten toen ik even voelde dat het er in zat, maar ja. Ze probeert me nog even te bewerken met haar hand en haar mond, en dat doet ze weer heel goed, ik kom zelfs weer even in de buurt van een orgasme maar het zet toch niet door. Ik bezweer haar nogmaals dat het niet aan haar lag, ik vind haar heel opwindend en zeg haar toe dat ik bij een volgend bezoek, en dat zal nu zeker sneller zijn, meteen op haar af zal gaan. Dus je komt volgend jaar weer, zegt ze (op deze 27e december), en dat kan ik dus volmondig toezeggen.
Na het douchen pak ik nog even een sauna en vertrek kort daarna. Saunaclub Venus is voor mij nog steeds een toptent, ik kom graag weer terug en niet het minst ook naar Sabina.
cootje
30 december 2018, 19:42
Korting !!!
in de Winterswijkse Weekkrant deze week stond een advertentie van SaunaClub Venus.
€ 10 korting bij inlevering.
Doe jullie voordeel !!!
cath.leen
30 december 2018, 20:04
in de Winterswijkse Weekkrant deze week stond een advertentie van SaunaClub Venus.
Ik heb net gekeken,
Ik zag twee advertenties:
Een van VENUS met de info van 50 EUR entree, en naast stond een advertentie van GALLARDO met de 10 EUR korting op entree.
Of heb ik een andere krant?
rakkertje12
30 december 2018, 20:08
Hallo bij beide 50 euro entree.
Gallardo zijn veel meer dames en groter dan venus, beide leuk.
Dalton
30 december 2018, 23:52
Verjaardag van PIET PLEZIER 10 euro korting 26 januari in VENUS,stond vrijdag in de telegraaf met een grote foto van hem erbij en in kleur.
rakkertje12
31 december 2018, 12:32
Dacht ik al, omdat er vrijdag maar weinig telegraaf kranten zijn verkocht.
schoolmeester
31 december 2018, 15:07
Als Piet erin staat zou ik de krant juist wel kopen.
Piet geeft juiste informatie over damesaantallen en over clubs, hij zuigt niks uit zijn duim, zoals sommigen op dit forum.
Wie de schoen past trekke hem aan !
Groet, schoolmeester.
rakkertje12
31 december 2018, 16:08
Die schoen past mij niet, jammer he.
Eddy_V
31 december 2018, 16:09
Die schoen past mij niet, jammer he.
Nog maar es proberen dan en je zal merken dat die schoenen jou als gegoten zitten, lekker hè.
Knotsgenot
2 januari 2019, 22:10
Wie weet wat de line up aanstaande vrijdag bij Venus is? Dank!
(Ik post dit ook bij Gallardo)
dbd67
2 januari 2019, 22:13
Wie weet wat de line up aanstaande vrijdag bij Venus is? Dank!
(Ik post dit ook bij Gallardo)
Gewoon ff kijken op de website vrijdag.
Knotsgenot
2 januari 2019, 22:46
Dank voor je bericht dbd67. Echter mijn ervaring is dat datgene wat op de website staat niet actueel is.
Cucumber
2 januari 2019, 23:53
Zal ik dan effe voor je bellen. Kan zijn dat je zonder telefoon zit!
Dank voor je bericht dbd67. Echter mijn ervaring is dat datgene wat op de website staat niet actueel is.
Hans_Enschede
2 januari 2019, 23:55
Bij Venus is de website altijd correct in mijn ervaringen.
Het lijkt erop dat de dames op 'anwesend' worden gezet zodra ze binnen zijn.
Mocht je voor een specifieke dame komen kun je dus zeker kijken of deze aanwezig is (of ze vrij is, is een andere vraag ;)).
Vaak komen de dames in twee groepen binnen, waarbij Deborah en Nicole vaker pas later in de middag binnen komen (maar het kan komen dat me dit opvalt omdat dit twee van mijn favoriete dames zijn).
mentholbear
3 januari 2019, 02:43
Vaak komen de dames in twee groepen binnen, waarbij Deborah en Nicole vaker pas later in de middag binnen komen (maar het kan komen dat me dit opvalt omdat dit twee van mijn favoriete dames zijn).
Waar moet ik aan denken als je het over 2 groepen hebt? Ik bedoel bij HG heb je de ochtend ploeg die normaal uit een handje vol dames bestaat. Dan stromen er wat bij later op de middag zo na 2 a 3. Wat die tussen 5 en 7 beginnen. In de avond heb je dan keuze denk ik tussen 25 a 45, afhankelijk van doordeweeks of weekend. En dan heb je nog enkele laatkomers die tussen 9 a 10 pas beginnen, aangezien HG tot 5 open is.
Kweenie hoe dat met Venus zit?
Mooiejoke
3 januari 2019, 11:32
De AWL is altijd up to date. Wordt aangevuld als de dames binnenkomen. Naar Venus ga je niet voor de kwantiteit maar voor de kwaliteit.
joepmeloen
3 januari 2019, 21:14
Ik heb het laatst aan Nicole gevraagd; zij begint inderdaad later in de middag
Jester
4 januari 2019, 11:40
Het blijft een probleem. Medio december voor het laatst naar een saunaclub geweest. Je weet dat daarna het kerstreces hard gaat toeslaan en neemt je voor de komende maand even een pauze in te lassen. Maar helaas. De feestjes, etentjes en borrels van de feestdagen zijn net afgelopen als het toch weer begint te kriebelen. Even het forum bekeken, maar weinig lovende verhalen over de clubbezetting. GT heeft altijd wel een aardige bezetting, maar ik lees over een invasie van ijsberen en wachttijden midden op de dag. Niets voor mij. De Luder Lounge even gebeld en daar blijken slechts tien dames aanwezig te zijn. Dan kan ik net zo goed naar Venus in Hamminkeln. Scheelt toch een uurtje rijden en daar zijn negen dames 'aan de start'.
De goede website informeert mij dat de door mij al bezochte dames Nicole, Pamela, Monica, Eugenia en Isabella aanwezig zijn. Daarnaast nog drie zeer interessante opties met Cataleya, Alexandra en Deborah. Helaas zal Alissia voor mij niet snel een optie worden. Mogelijk is ze heel lief, intelligent en goed in haar werk, maar ze steekt qua uiterlijk wel erg af bij de rest van de dames.
Eerst maar even opwarmen in de sauna en tijdens dit bezoek al de eerste kooidansjes waargenomen. Daarbij komen we gelijk aan het belangrijkste nadeel van Venus. Ik heb bij andere clubs ook wel dergelijke praktijken meegemaakt, maar de dames doen heel professioneel hun dansje. Ze zijn niet op zoek naar oogcontact of proberen even het water te testen. Ook direct na het verlaten van de kooi lopen ze stoïcijns terug naar hun eigen plekkie. Ik weet dat Laura in de LL hiermee gewoon de mannen voor het uitpikken heeft door ze alvast op te warmen. De dames zoeken sowieso bijna geen oogcontact en zitten veel op hun plekkie. Je kunt ze bijna uittekenen. Ze lijken daarbij ook enigszins onbenaderbaar en het valt mij op dat ik bijvoorbeeld bij Babylon veelal blijf hangen bij dames die ik toevallig spreek tijdens in inventarisatierondje. De kunst van het versieren zul je hier niet snel verfijnen.
Op een gegeven moment kwam Cataleya in de kooi en deed haar act. Na afloop liep ze weer naar haar plekje aan de bar en dronk een drankje. Daarna pakte ze haar peuken en ging naar het rookhok. Ik besloot haar te volgen en een gesprekje aan te gaan. Dan kom je direct achter het grote voordeel van Venus. Het zijn veelal topdames, want vanaf het eerste moment hebben we een leuk gesprek. We zitten er wel een kwartier over van alles te ouwehoeren als ze in één keer zegt dat ze hoopt mij zo nog te zien, maar dat ze eerst gaat eten. Ik vraag haar om de tijd na het eten alvast voor mij te reserveren.
Op de kamer blijkt opnieuw dat het hele leuke, professionele dame is. Ondanks haar relatief jonge leeftijd doet ze goed mee en is ze graag bereid de aanbevelingen mee te nemen. Dit had tot gevolg dat het full pornstar experience werd. Dit bleek ze zelf ook leuk te vinden en dus hadden we een leuke tijd op de kamer. Na afloop vond ik dat ze een fooi had verdiend en scheidden onze wegen.
Nu bleven alleen Alexandra en Deborah nog over van de nieuwe dames. Ik besloot voor Alexandra te gaan. Zij maakte wel oogcontact. Kwam bij me zitten en niet veel later bezochten we kamer 5. Daar hebben we bijna anderhalf uur gespeeld. Dat is de beste term die ik er voor heb. We hebben wederzijds geprobeerd om de meest gevoelige plekjes bij elkaar te vinden en iedere keer eindigde het in geile kussen. Kortom; ook dit was de moeite en de centen meer dan waard.
Het enige dat ik nog kwijt wil is de belabberde kwaliteit van het eten. Het was weinig, het was koud en het was gewoon niet lekker. Dat moet beter voor dat geld. Dan liever het intieme buffetje met Hausmannskost in Bernds Sauna Club. Is altijd warm, de keuze is beperkt, maar prima te eten.
Van de aanwezige dames heb ik dus nu met zeven van de negen de lakens gedeeld. Een ongekend hoog percentage. Deborah staat zeer hoog op mijn to-do lijst, dus dit percentage zal nog wel stijgen. Ondanks de vakanties was het voor mij een topdagje in Venus waar ik twee top kamergangen heb gehad met voor mij nieuwe dames. Nu dan maar weer even wachten??
RobOpzoek
4 januari 2019, 20:07
beste Jester, wat bedoel je met de LL waar Laura werkt? Kan je mij als beertje op weg helpen? dank alvast
Sjaaksnaak
5 januari 2019, 09:32
beste Jester, wat bedoel je met de LL waar Laura werkt? Kan je mij als beertje op weg helpen? dank alvast
Ik neem aan de luder lounge. Is bij Dortmund...
Jester
8 januari 2019, 16:21
Sjaaksnaak heeft helemaal gelijk.
de denker
19 januari 2019, 14:18
Het was een heerlijke dag gisteren in Venus Hamminkeln. Op de website van deze club staat een beschrijving (met of zonder foto) van in totaal 16 meiden. Ze waren er gisteren alle 16. Niet meteen vanaf 11.00 uur, maar rond 15.00u kwam Deborah binnen en toen was men op volle bezetting. Was het druk? Ja redelijk. Ik heb de heren niet geteld, maar er was steeds volop herenbezoek. Maar er waren wel altijd meiden beschikbaar. Een wat voor meiden! Het hier allemaal top!!!. Wat een heerlijke schoonheden zijn het toch en omdat ze allemaal naakt zijn (gelukkig bijna niemand meer in de buikbandjes e.d., maar echt bloot; wel wat kousen hier en daar) is er veel te genieten als je rondkijkt en rondloopt.
Zelf een heerlijke sessie gehad met mijn altijd lekkere favo Alexandra voor heerlijke slowsex, waar ik zo van houd. Een echt nieuwe favo voor mij is toch echt wel Lavinia. De eerste keer dat ik met haar was vond ik het middelmatig, maar ze blijft me trekken en het wordt heel erg lekker met haar. Heerlijk zacht, lekkere tieten, zalig kutje en pijpen als de beste. Lief en vriendelijk meisje.
Wat me opviel is dat er veel openbare actie is. Meer dan ik eerder meemaakte. Je zag altijd wel actie in de kino, maar nu ook veel in de lounge en ook bij de bar. Altijd fijn om te zien dat er zo genoten wordt. Je wordt er wel geil van. Heerlijk was het om te zien dat Rebecca een gast op haar knietjes aan het pijpen was. Het uitzicht op haar sterretje en kutje was goddelijk. Dit meisje dat ik de vorige keer nog zo verlegen zag (ik deed het met haar in de kino, wat ze al erg openbaar vond) nu zo heerlijk vrij bezig te zien was echt fijn. Haar zusje (is dat echt zo?) Mia heb ik op de kamer mogen genieten. Was bijzonder lekker met haar.
Het was een heerlijke dag. Buiten lekker fris, fijn om daar na een sauna rond te lopen om af te koelen.
Complimenten voor de leiding en de staf. Vriendelijkheid en een goede organisatie (ervoor zorgen dat de klanten en de meiden het naar de zin hebben) maakt zo'n club tot een waar paradijs.
mentholbear
20 januari 2019, 00:38
Complimenten voor de leiding en de staf. Vriendelijkheid en een goede organisatie (ervoor zorgen dat de klanten en de meiden het naar de zin hebben) maakt zo'n club tot een waar paradijs.
Nu het eten nog...
Dalton
27 januari 2019, 12:59
Nu het eten nog...
Nog bedankt voor het vrijkaartje,mooie zaak en leuke dames aanwezig.
Het eten was goed zoals het hoort in een 3 sterren restaurant en het gebak ook niet slecht heb aardig wat puntjes naar binnen gewerkt.
PIET PLEZIER had het goed voor elkaar en zijn aanhang heeft zich uitstekend vermaakt.
Goede sauna en heerlijk bubbelbad,deze club hebben ze met goed inzicht op poten gezet tot de kino toe,alles was perfekt.
Piet Plezier
27 januari 2019, 13:34
Nu het eten nog...
het eten was super lekker
En je komt er niets tekort
de denker
27 januari 2019, 16:28
,deze club hebben ze met goed inzicht op poten gezet tot de kino toe,alles was perfekt.
Zei ik toch!!:)
PNM
27 januari 2019, 18:01
Verjaardagsfeest PietPlezier, 26 Januari 2019
Eerst de plusjes en minnetjes:
+ Mooie, moderne club. Alles ziet er proper en nieuw uit.
+ Prima sauna, prachtige jacuzzi.
+ Lekker sfeertje
+ Drie keer een Lesbische show mogen aanschouwen. Je kon af en toe wat kwijl wegvegen bij mij.
+ Piet had van alles geregeld, waarvoor nogmaals mijn dank.
+ Kamertombola gewonnen toen ik al lag te rommelen in de Kino, deze maar gelijk verzilverd.
+ Veel leuke gasten
+ Meeste dames zijn erg mooi, met goede service schijnt.
+- Eten was lekker, maar vond het wel wat magertjes in keuze.
- Het was binnen erg warm en benauwd soms, in de rookruimte was het nog minder benauwd daar waar wel ramen open konden en stonden.
- 50 euro entree vind ik erg fors voor deze club. (Ik kwam nu binnen voor 40 door de party)
Een feestje van een forum, dat is nou iets waar ik nou naar uit kan kijken.
Afgelopen zaterdag was het dan zo ver, de verjaardag van Piet Plezier.
Piet koos dit keer een keer niet voor een bekende club, maar voor vele een onbekende club. Ik kwam zelf nog wel eens in Marisol, maar Venus had ik nog niet gezien.
Er moest nog eerst even gewerkt worden en toen ik klaar was met gierende banden richting Hamminkeln gekacheld.
Er was gelukkig nog een plekje vrij op de bewaakte parking en ik kon aanbellen. SAS gaf me een kleine rondleiding en ik kon mijn berenuniform gaan aantrekken.
In de bar trof ik Vendezz en JonnyFontane al. Met beide heren de avond veel opgetrokken.
Gelijk een biertje besteld en een sigaretje gerookt.
Nog tijdens het roken werden we geroepen om een "Lesbian Show" te aanschouwen.
We werden getrakteerd op een heerlijke show met Cataleya en Eugenia, die elkaar goed onder handen namen in de kooi.
Met een dubbelzijdige dildo gaven ze hun kutten een goede warming-up voor de avond.
Daarna samen met Vendezz en Jonny een wellness rondje gedaan.
Zag er allemaal prima uit. De jacuzzi is zelfs geheel naar wens in te stellen.
Langzaam maar zeker druppelden de gasten binnen. Zo ook kennis gemaakt met onder andere de jarige Piet, koos, maar ook een aantal bekenden de hand geschut.
Geruime tijd in de bar gehangen en verschillende paaldansacts en een nieuwe lesbische show mogen aanschouwen. Wat een kut tent, in de letterlijkste vorm van het woord.
Cataleya heeft, mede door haar solo en duo shows de hele avond mijn aandacht gehad.
https://www.youtube.com/watch?v=4BKdemw_96Y
Wat een geile kop zit daarop. Ik kreeg alleen 0 contact met haar, dus die heb ik helaas moeten laten schieten deze keer.
Hierna een hapje gegeten, wat me overigens prima smaakte. Van mij het er alleen wat meer keuze mogen zijn, maar dat is dat ook het enige.
In de bar werd flink gelachen en gedanst en ik ben uiteindelijk met een dame gaan rommelen in de kino. Lag ik net 5 minuten met mn lul in haar mond, word ik opgeroepen. Blijkbaar had ik de tombola gewonnen. Waarvoor mijn dank. Ik dus met een stijve snel een handdoekje opgebonden en op de blote voeten door de bar gerend om vervolgens weer in de kino mijn nakomelingetjes een nieuwe ontsnappingspoging te geven. Ik ben helaas de naam van de dame vergeten, maar had echt zin in een stevig potje seks. Waar ik normaal van de slowsex ben, wou ik nu een keer lekker stampen. De dame deed hier goed aan mee en na een half uurtje mochten mijn kikkervisjes hun vaste verblijfplaats verlaten om in een stuk keukenrol een langzame dood te sterven.
Daarna weer wat gedronken in de bar en een sigaretje gerookt. Door mijn vreselijke slaapritme begon de vermoeidheid er langzaam maar zeker in te slaan.
Tegen 23.00 dan ook geprobeerd om een tukkie te doen in de kino, maar ik werd constant afgeleid. Er was geruime de dag veel actie in de kino.
om 00.00 was er een feestje. De eigenaar is jarig en de dames pakten even flink uit. Er werd weer een heerlijke lesbische show opgevoerd en de andere dames gingen lekker los.
Helaas begon ik steeds vermoeider te raken en kreeg ook nog een last van een flinke verkoudheid en knallende koppijn.
Desalniettemin was ik nog wel goed geil dus Alexandra heeft mij met een lekker slow half uurtje ontdaan van de laatste nakomelingetjes.
Ik wou echt nog blijven maar mijn hoofdpijn en vermoeidheid begonnen echt hun tol te eisen. Bijna met pijn in mn hart de keuze gemaakt naar huis te gaan. Samen met JonnyFontane dan ook de deur achter ons dicht getrokken.
Doch, met een lach op mijn gezicht verliet in Saunclub Venus, met een uitgemolken penis.
De wegen op de terugweg waren gelukkig net als mijn zak, leeg.
Het was een top dag, een heel geslaagd feest. Ik heb er van genoten.
Alle lof naar Piet Plezier en de alle medewerkers en dames van Venus, want ze hebben hun best gedaan er wat moois van te maken.
Koekkoek
28 januari 2019, 06:35
Ik was ook een van de gelukkigen die het verjaardagsfeest van Piet plezier mee mog maken. Het was ruim 4 maanden geleden dat ik deze clup voor het laatst bezocht had. Moet zeggen dat men goed bezig is de parkeerplaats was inmiddels ook klaar en zag er top uit. Wat de dames betreft waren er voldoende aanwezig ook een paar nieuwe de service is uitstekend. Al met al gaat het met deze club de goede kant op en staan de neuzen daar de goede kant op
rakkertje12
28 januari 2019, 16:40
ik kwam rond 20.00 uur daar binnen en was leuk gezellig.
alleen hadden paar meisjes het druk en Pamela liep beetje rond en ben daar maar voor gezelligheid mee gegaan.
En ben rond 22.30 weer vertrokken richting Nederland.
Binsbergen
29 januari 2019, 13:17
Alle berichten lezend krijg ik toch zin om deze club een keer te bezoeken. Maar is deze club ook “geschikt” voor de wat oudere beren, zoals ik.
rakkertje12
29 januari 2019, 13:29
zeker is deze club ook zeer geschikt voor oudere heren.
Neem een kijkje en je zal er geen spijt van krijgen.
succes.
Binsbergen
29 januari 2019, 13:33
Rakkertje, Bedankt voor je reactie.
Eddy_V
29 januari 2019, 14:32
Alle berichten lezend krijg ik toch zin om deze club een keer te bezoeken. Maar is deze club ook “geschikt” voor de wat oudere beren, zoals ik.
Dat is eigenlijk ook wel het leuke van deze en de meeste saunaclubs: alle leeftijden (van ca 30 tot ca 80 met als uitzondering de bijna honderdjarige en nog steeds actieve Dalton) en alle gezindten en achtergronden, van de bakker tot de chirurg als het ware.
cootje
29 januari 2019, 18:59
Hi,
vandaag op de lijsten geen Lavinia en Vanessa meer.
Zijn die met de noorderzon vertrokken ?
Piet Plezier
29 januari 2019, 19:24
Hi,
vandaag op de lijsten geen Lavinia en Vanessa meer.
Zijn die met de noorderzon vertrokken ?
dat kan zo maar zijn
En dan weet ik wel waarom.
Dalton
29 januari 2019, 22:04
Dat is eigenlijk ook wel het leuke van deze en de meeste saunaclubs: alle leeftijden (van ca 30 tot ca 80 met als uitzondering de bijna honderdjarige en nog steeds actieve Dalton) en alle gezindten en achtergronden, van de bakker tot de chirurg als het ware.
Helemaal fout precies 102 jaren ,83 dagen en 17 uur met 41 minuten en 22 seconden.
Eddy_V
29 januari 2019, 22:36
Helemaal fout precies 102 jaren ,83 dagen en 17 uur met 41 minuten en 22 seconden.
Respect!!!! En mijn oprechte excuses!!!!
Je ziet er nog patent uit voor een 102-jarige en dan ook nog zonder hoortoestel.
En zaterdag liep je ook nog eens als een kievit zonder de rollator.. wat is je geheim???
Eddy_V
30 januari 2019, 02:29
Dag 3 van de driedaagse Goch-Sixsens-Venus
Club Venus Hamminkeln: verjaardag Piet Plezier bezocht van 19 tot 02.30 uur: heel veel lol met oude en nieuwe bekenden (teveel om op te noemen) en de geilste acts in clubs ooit meegemaakt en prima tijd doorgebracht met 2 van de 3 hoofdrolspeelsters van de lesbi-shows, die ik samen met Cupido als evenbeelden van Waldorf en Statler op één meter afstand van de danskooi heb aanschouwd. Nicole en Eugenia kunnen er wat van en vooral Nicole lijkt er oprecht van te genieten. Beide dames ook op de kamer van dichtbij mogen bekijken en zelfs kunnen aanraken!
Het dansoptreden waartoe ik door Sabina verplicht werd had voor mij niet gehoeven en voor de toeschouwers waarschijnlijk al helemaal niet. Maar leuk was het wel om tegen haar lekkere kont te bumpen met mijn kont :)
Zo’n danskooi zou in geen enkele van de mij bekende saunnaclubs een succes zijn, want de meiden moeten er zelf wel echt zin in hebben om daar alleen of met collega/gast wulps in rond te draaien. En op een enkele dame na lijken ze het ook allemaal wel leuk te vinden. Piet Plezier had flink uitgepakt met de hapjes, die de hele avond uitgedeeld werden door SAS in zijn serveersterspakje. De zanger heb ik niet gehoord of gezien. Kan aan mij liggen want misschien was ik elders in pand.. En dan had Piet ook nog een tombola geregeld waarmee 3 keer een Credit werd verloot ter waarde van een kamer van 30 minuten. Met Poarneemn, Vendezz en Smouse als gelukkige winnaars kan gesteld worden dat deze prijzen op de goede plaats terecht waren gekomen. Mijn pogingen om het vrijkaartje van Vendezz over te nemen tegen 20,30,40 en als laatste bod zelfs tegen 45,- strandden hopeloos :biggrin:
Om middernacht werd een show opgevoerd ter gelegenheid van de verjaardag van de eigenaar van Venus. Stuk of 15 mooie naakte meiden dansten hierna om de kooi en door de zaak. De prosecco en andere drankjes vloeiden rijkelijk. Mijn date met Nicole werd om 1 uur keurig door haar nagekomen nadat zij eerst nog een wodka-redbull naar binnen gegoten had.. zoveel drank in zo’n klein meisje.. als dat maar goed zou gaan!
Wel, ik had helemaal niets te klagen:biggrin:
Zalige pijpbeurt heerlijk opgebouwd van zacht en zeer sensitief tot steeds dieper en harder. Het zal zo’n 20 minuten geduurd hebben totdat ik haar natte poesje met mijn tong zou mogen proeven. Haar kleine klitje wordt dan langzaam groter, een erg geil gezicht tussen die roze lipjes terwijl zij natter wordt mag een vinger flink op en neer gaan in haar nog altijd erg strakke kutje.
Van positie veranderen na een minuut of 10 en vervolgens in mijn favoriete 69 houding elkaar wederzijds oraal verwennen..wat een lekkere meid!
De chips en chocolade bolletjes die JonnyFontane en ik laat op de avond hadden zitten peuzelen bleken een uitwerking te hebben waar Viagra niet tegenop kan (vermoed ik zo, want heb daar geen ervaring mee). Nog steeds met een paal zo hard als ehh nou ja, hard dus, had ik onderhand enorm veel zin gekregen om haar poesje daarmee binnen te gaan. Nicole komt bovenop mij zitten en het vele tongzoenen zoals we dat vooraf en tussendoor al deden, wordt in deze positie opnieuw ingezet... zou het de drank zijn waardoor zij extra geil was geworden of was het gewoon haar jarenlange ervaring als top-dvp waarmee zij de perfecte illusie weet te geven
Heel goed mogelijk dat dit laatste het geval is, maar hoe dan ook was het één van de beste kamers in vele jaren. De apotheose deden we in missionaris, toch altijd erg lekker om zo diep te kunnen stoten terwijl opnieuw het tongzoenen volop en heel intens doorging totdat ik bijna buiten adem klaarkwam terwijl Nicole haar bekken maar tegen mij aan bleef duwen om mij in haar te houden... GFE cum laude !!!
De laatste twee of drie minuten van het uur bood zij nog een massage aan. Deze keer hier vriendelijk voor bedankt. Ik kon mij haar goede massage van mei 2018 nog herinneren maar had nu behoefte aan een lange hete douchebeurt!!!
Een uur lang topsport met deze Lolita lookalike.
GMC, PSE en GFE: Nicole !!! :freu:
Na dit intermezzo en de hete douche was het al bijna 2.30.
Het aantal bezoekers was al minder aan het worden en omdat ik alweer bijna 20 uur in touw was geweest en nog een uurtje rijden voor de boeg had, besloot ik mij om te kleden en de club te verlaten. Tegelijk met Cupido verliet ik het pand en de parkeerplaats bleek al behoorlijk leeg, mijn autootje stond eenzaam vooraan, de spotify werd geactiveerd en de muziek die we eerder nog hoorden tijdens de shows en via Shazam opgeslagen hadden, klonk opnieuw uit de luidspreker: de tip van Cupido had ik mij ter harte genomen en inderdaad beleefde ik grote delen van de avond nog een keer opnieuw en zag de hele film nog een keer voorbij komen (en op maandag en dinsdag op weg naar serieuze bezigheden nog steeds!) :wiegeil:
Voor de liefhebbers: Love You For Life (Bobby Deep Sunset Mix) - Dimitris Manasidis
https://youtu.be/R_pIfqu_i6s
ik krijg er ff geen link van gemaakt maar plakken in joetjoeb en je beleefd de party opnieuw !
pret
30 januari 2019, 07:33
Deze ongenoegen had je best kinnen plaatsen onder de algemene topic.
pret
30 januari 2019, 07:48
Hieronder de link
http://youtu.be/R_pIfqu_i6s
Eddy_V
31 januari 2019, 17:36
Hieronder de link
http://youtu.be/R_pIfqu_i6s
Achteraf toch niet zo’n goed idee om die muziek te downloaden en in mijn partylist op te slaan...:redface:
Nu rij ik al 4 dagen met die supergave deephouse party music, die in de auto bijna net zo goed klinkt als in de club en wat is het resultaat ?
Ik zie Nicole de hele tijd in die kooi hangen met d’r benen wijd waardoor d’r goddelijke naakte kutje recht in m’n gezicht kijkt (of keek ik in haar goddelijke kutje...? ik ben totaal confuus).
En dan die dikke zwarte lange dildo die aan de ene kant door Nicole en aan de andere kant door Eugenia d’r poes werd opgeslokt terwijl die meiden elkaar aan het tongen waren...
Hoe krijg ik deze afschuwelijk lekkere beelden in godsnaam van mijn netvlies ???
:help:
schoolmeester
31 januari 2019, 18:51
Eddy, tijd om in therapie te gaan bij badslippers.
Groet, schoolmeester.
Eddy_V
31 januari 2019, 20:31
Eddy, tijd om in therapie te gaan bij badslippers.
Groet, schoolmeester.
Cold turkey ?
Mooiejoke
31 januari 2019, 22:10
Is het ook bekend waar Vanessa en haar zusje nu arbeiten? Ik weet niet wat ze uitgevreten hebben, maar naar mij is Vanessa altijd correct geweest. Ik zou haar graag nog eens opzoeken. Dus als iemand weer waar ze te vinden zijn, dan zou ik dat graag horen. Dank alvast.
Sphinx
31 januari 2019, 23:19
Achteraf toch niet zo’n goed idee om die muziek te downloaden en in mijn partylist op te slaan...:redface:
Nu rij ik al 4 dagen met die supergave deephouse party music, die in de auto bijna net zo goed klinkt als in de club en wat is het resultaat ?
Ik zie Nicole de hele tijd in die kooi hangen met d’r benen wijd waardoor d’r goddelijke naakte kutje recht in m’n gezicht kijkt (of keek ik in haar goddelijke kutje...? ik ben totaal confuus).
En dan die dikke zwarte lange dildo die aan de ene kant door Nicole en aan de andere kant door Eugenia d’r poes werd opgeslokt terwijl die meiden elkaar aan het tongen waren...
Hoe krijg ik deze afschuwelijk lekkere beelden in godsnaam van mijn netvlies ???
:help:
En eindelijk snapt Eddy_V waarom deze racebeer zn muziektic op deze manier gebruikt om lange autoritten leuk te houden. Helpt ook uitstekend in saaie vergaderingen :biggrin:
mentholbear
1 februari 2019, 01:41
En eindelijk snapt Eddy_V waarom deze racebeer zn muziektic op deze manier gebruikt om lange autoritten leuk te houden. Helpt ook uitstekend in saaie vergaderingen :biggrin:
En waarom mentholbear birinnen zo leuk kan vinden? Daarom :rolleyes:
cath.leen
1 februari 2019, 06:43
Is het ook bekend waar Vanessa en haar zusje nu arbeiten?.
Ze waren al langere tijd an zeuren dat ze te weinig kunnen verdienen. Ze zei tegen me dat ze nog een keer GALLARDO willen probeeren.
(Of ze er echt zijn weet ik niet, omdat ik er niet kom)
Piet Plezier
1 februari 2019, 07:52
Is het ook bekend waar Vanessa en haar zusje nu arbeiten? Ik weet niet wat ze uitgevreten hebben, maar naar mij is Vanessa altijd correct geweest. Ik zou haar graag nog eens opzoeken. Dus als iemand weer waar ze te vinden zijn, dan zou ik dat graag horen. Dank alvast.
ze konden niet van andermans spulletjes afblijven zullen we maar zeggen
Husky
1 februari 2019, 11:03
Is Piet detective geworden op zijn oude dag:)
Een hele mond vol!
Ken Vanessa al heel lang,en nog nooit iets in die richting mogen vernemen!!!
bertje600
1 februari 2019, 16:35
Hoe kom ze dat in alle naaktheid verbergen?
Piet Plezier
1 februari 2019, 19:03
Hoe kom ze dat in alle naaktheid verbergen?
geld kunnen ze zo in het kutje duwen
mentholbear
1 februari 2019, 19:32
Ik dacht dat die gleuf alleen voor de pin pas was :gruebel:
bertje600
2 februari 2019, 09:34
Maar dan kan er jouw kleintje niet meer bij.
henkiehenk
2 februari 2019, 13:55
ze konden niet van andermans spulletjes afblijven zullen we maar zeggen
Ze hadden onenigheid met een klant over de tijdsduur. Mede doordat hij niet voldoende geld opzak had kwam het tot een impasse en kon er bv ook niet 50 50 in het verschil gedeeld worden. Mijn idee: let zelf goed op wees duidelijk doe je dat niet dan kan het anders uitkomen, neem je verlies en bederf je eigen en andermans (vrouws) plezier niet. Nu zitten vooral de dames met de gebakken peren (en hun fanclub)
Piet Plezier
3 februari 2019, 14:49
Maar dan kan er jouw kleintje niet meer bij.
de mijne kan er nog lichtelijk bij.
Laatbloeier
3 februari 2019, 18:00
Ik was al ruim een maand niet meer in een club geweest. Ik wilde wel, maar ik kwam er niet aan toe. Mijn bezoekritme is trouwens altijd al wat onregelmatig geweest. Mijn verslagging op dit forum is nog onregelmatiger: ik kom er gewoon niet altijd aan toe. Ik ben wel nieuwsgierig, dus van tijd tot tijd consulteer ik het forum wel. Je moet toch een beetje op de hoogte blijven van het wel en wee van de ijsberen én de clubs.
Afgelopen donderdag was ik er toch echt aan toe. Ik wilde het geen dag meer uitstellen ook al aarzelde ik nog wel even door het weer. Het lijkt in de ochtend een sneeuwdag te worden met veel files en veel gladheid. Dus het zal voor velen de animo om een club te gaan bezoeken wel stevig hebben verminderd. Omdat het al een tijdje droog was en de wegen er behoorlijk goed uitzagen, waagde ik het er toch op. En geen enkel probleem gehad, alleen op de parkeerplaats bij Saunaclub Venus was het voorzichtig lopen omdat er nog wat ijs lag. Ik kom om 20.20 uur binnen. Ik zie zes á zeven auto's staan. Binnen zie ik zes vrouwen, uiteindelijk acht. Eigenlijk bijna allemaal wel mooi, sowieso aantrekkelijk. Als ik me omkleed zijn er twee vrouwen in de kooi aan het dansen. Eén man vertrekt net. Bij de bar zie ik drie á vier mannen. Met mij er bij, vijf.
Ik ging dus omdat ik veel zin had. Zin in een lekkere meid, zin in een massage, zin in Sabine. De laatste keer (in december) was ik niet in vorm bij haar en had haar toegezegd nog revanche te komen nemen. Helaas, ik heb haar niet gezien. Op de site stond ze wel als aanwezig gemeld, wellicht is ze uren aan het pannekoeken geweest. Ik keek naar vier naakte vrouwen, allen mooi, mijn keus was snel gemaakt, ik viel vanavond voor de grote tieten. Omdat de rest van haar lichaam er ook lekker uitzag, ging ik dus naast Morena zitten. Morena, Roemeens natuurlijk, 28 jaar, hier en daar wat tattoo's, nog maar een maand bij Venus. Een kort babbeltje gemaakt. Belangrijkste vraag van mij: kus je ook? Antwoord: ja. Dat was het goede antwoord dus maar meteen naar een kamer getrokken. Morena was goed, niet top maar goed. Pijpen heel goed, uitvoerig, afwisselend en met veel gevoel. Prima. Ik liet haar maar snel opstijgen, vooral ook omdat ik dan goed naar haar grote stevige tieten kon kijken en ze eens lekker kon vastpakken. Het eerste ging goed, het tweede wat minder. Ik moest voorzichtig zijn. Ze had sili's en het zat allemaal heel strak en daardoor wat gevoelig. Een kleine tegenvaller, dus noodgedwongen me maar beperkt tot het met enige subtiliteit beroeren van haar tieten en tepels. Ik zei nog even tegen haar dat ze ze toch wat minder groot had kunnen laten uitvallen, de meeste mannen vinden dat toch echt geen punt. Ze antwoordde dat ze altijd hele kleine borsten had gehad, nu grote borsten wilde hebben en dat ze het niet voor de mannen had laten doen maar voor zichzelf. Zo, daar had ik het maar mee te doen. Ok, verder dus maar. Neuken in cowgirl ging heel erg goed, bijna te goed. En weer heel gevarieerd: wippen, schuren, schuiven, slijpen, wroeten, etc., ik kwam al bijna klaar. Dus over naar een andere positie, missio. Ook een voorkeurspositie van mij omdat het me een ruime blik op haar weelderige lichaam bood. Ik neukte haar al kussend hetgeen toch een extra dimensie oplevert. Ze was nauw, lekker nauw, ik had al snel het gevoel dat het er wel weer in zat. Nu was het mijn beurt om enige variatie toe te passen. Ik neukte haar langzaam, snel, pijlsnel, half zittend, bijna liggend, er bijna uit, er helemaal in, zo diep mogelijk, zacht, hard, etc. Ik voerde het tempo op, neukte haar hard en diep, en ik kwam. En goed. Oefff. Ik neukte langzaam nog wat na. Kwam overeind, trok me langzaam terug, zij monsterde de hoeveelheid sperma (veel, zei ze), verrichtte enkele huishoudelijke handelingen waarna we samen relaxt op onze rug draaiden.
Er waren zo'n twintig minuten verstreken. We konden nog wat after-sex-talk verrichten. O.a. kwam het feestje van Piet Plezier voorbij, heel leuk aldus Morena. En ze meldde nog even dat Gallardo over een maand dicht zou gaan (te weinig vrouwen, mannen, etc.). Of dat waar is, zullen we over een maand dus zien. Dat het niet irreëel is, kan ik me voorstellen. Het is fijn om enige keuze te hebben maar twee clubs in Hamminkeln is wellicht wat te veel van het goede. En waarschijnlijk komt daar binnenkort ook nog de concurrentie van de nieuwe club Golden Day in Emmerich bij. Hoe dan ook, voor de komende zomer verheugt het me in ieder geval dat Venus inmiddels ook de beschikking over een zwembad heeft (een belangrijke reden voor mijn zomerse bezoeken aan Gallardo).
Daarna relaxen in de uitstekende sauna. Ik overwoog om daarna nog gebruik te maken van de Thaise masseuse. Ze is heel goed, zei Morena. Dat gaf de doorslag. De Thaise Tuh zat eerder bij Gallardo. Ik had daar nog niet van haar diensten gebruik gemaakt, maar ze herkende me meteen. Ze heeft het bij Venus, geloof ik, wel beter naar haar zin. Mooie meisjes, hier, zei ze. En zo is het. En de massage was ook een succes, heel goed inderdaad. Wat een heerlijke combinatie is dat toch. Neuken, sauna, een massage, sauna, whirlpool, etc. Aan weer neuken kwam ik qua tijd niet meer toe. Ik vertrok heel tevreden om 22.30 uur, zag alleen nog een aantal vrouwen bij elkaar zitten kletsen, geen man meer te bekennen en ik denk dat het er de rest van de avond ook niet meer in heeft gezeten. Ik kom terug.
mushroomhead
4 februari 2019, 13:01
Ik ben van plan deze club binnenkort te bezoeken. Is de bezetting op een donderdag goed of kan ik beter voor de vrijdag gaan.
schoolmeester
4 februari 2019, 13:36
Is iedere dag een goede bezetting bij deze saunaclub.
Veel plezier !
Groet, schoolmeester.
mushroomhead
4 februari 2019, 14:25
Dank je Schoolmeester. Zou fijn zijn als er dan ook een gezellige club met ijsberen is
de denker
4 februari 2019, 20:44
Ik ben van plan deze club binnenkort te bezoeken. Is de bezetting op een donderdag goed of kan ik beter voor de vrijdag gaan.
Mijn ervaring is dat donderdag en vrijdag vergelijkbaar goede dagen zijn. Dinsdag en woensdag vond ik het minder. Met zaterdag en zondag geen ervaring.
De kipkenner
7 februari 2019, 02:05
Vanavond weer eens richting Venus gegaan. Er liepen rond etenstijd een stuk of tien dames rond. Zoals vaker in dit soort tenten was de sfeer loom, de dames straalden weinig energie uit. Dit interesseert me overigens geen reet, mijn humeur blijft hetzelfde. En als je een beetje gaat ouwehoeren met ze, dan krijg je ze ook wel weer snel mee. Ik ben geen onbekende in deze tent, sinds de opening kom ik er al. Sindsdien kom ik nergens anders meer, dit is mijn tent. Heb een goed contact met de eigenaar, aardige vent. In de tijd dat er nog geen pinapparaat stond, kon ik met mijn zatte kloten mijn drankrekening niet meer cash betalen. Het pinsysteem was defect. Toen heeft hij me naar een pinmachine gereden en me op de terugrit afgezet bij een hotel. Hij vroeg maar 50 euro, terwijl de rekening een stuk hoger was. Met dit soort acties heb je me. De vrouwelijke service is gewoon geil en niet anders. Die meisjes gaan helemaal los. Hierbij mijn toppers tot dusverre in sauna club Venus: catalea, voor mij de lekkerste. Heb de beste klik met haar. Kim: werkt er helaas niet meer, maar dit was een regelrechte topper. Deborah: pure porno, wat een lekker wijf. Nicole: een op en top professional met een repeterend repertoire, maar daardoor niet minder geil.
Bij binnenkomst vandaag kwam Catalea gelijk naar me toe. Ik kreeg meteen een harde. Die woensdag vind ik een lekkere dag, de dames gehuld in van die lekkere bangbros pornopakjes. Ze had een zwart strak soort badpak aan, waar haar kontje lekker in uitkwam. Ze had blauwe lippenstift op, lekker kinky. Ik was zo geil dat ik meteen de kamer op ben gegaan met dit extreem lekkere ding. De seks was als vanouds. Wat kan ze pijpen, en hoe ze in het voorspel als een adder over je lichaam voortbeweegt. Een permanente stijve krijg ik ervan, die onder continue spanning staat. Ze likt mijn ballen, en trekt me af. Ze spuigt er meerder malen op, en neemt hem in d'r mond. Ik stond op springen. Ik vroeg haar, of ze haar kontje zich voor wilde spreiden in Doggy. Natuurlijk deed ze dat. Ikke rukken, en met mijn tong wisselend over haar kutje en anus likken. Ze was zo nat en kwam vrij snel rillend klaar. Ze verstijfde en wilde even niet aangeraakt worden, brrr wat geil. Toen begonnen de neukhandelingen. Toen ze op me ging zitten en aan mijn tepels begon te knagen, vloog de verf van de kwast. Peukie gerookt na afloop, mooie fooi gegeven en klaar. Tot de volgende ronde. Zo zie je maar. Die Catalea zit maar een beetje ongeïnteresseerd voor zich uit te hangen, totdat je op de kamer bent. Ze leveren gewoon.
Ik was zo geil van deze sessie van anderhalf uur, dat ik eigenlijk gelijk door wilde. Maar stop, eerst een paar potten bier. Beetje ouwehoeren met de vrouwen. Voor mij was er niet veel anders dan Catalea, dacht ik. Isabella is te statisch voor mij, heb ik totaal geen klik mee. Sabina vind ik een wereldwijf, maar val ik lichamelijk niet echt op. Die nieuwe eugnia is niks voor mij, nietszeggend typje. Dik houd ik niet van en dan wordt de spoeling dun. Maar in het rookhok zat Andra voor de gokkast. Ze draaide naar me om en keek zo in haar kruisje. Heb haar al, sinds ze er werkt, genegeerd. Maar van deze aanblik werd ik zo geil, dat ik spontaan vroeg: mag ik effe voelen? Dit mocht, wat een zalig kutje. Hoe kan ik haar genegeerd hebben? Vijf minuten later zat ze aan mijn snikkel te sabbelen. Deze dame begint slow en voert almaar de intensiteit op. En dan die geile bek met die dikke lippen. Krijg gewoon weer een harde, nu ik dit aan het schrijven ben. Ben in een uur tijd drie keer klaargekomen. Toen ik de eerste keer kwam, bleef ie net zo hard. Ze was doorweekt, ze likte aan mijn oor, in mijn hals. Vol overgave. En na afloop de handdoeken doordrenkt van het kutsap. Kreeg er gewoon weer een harde van. Resumé: na Catalea, Kim, Nicole, Deborah als topliga te hebben gekenmerkt, voeg ik daar ruimtelijk aan toe: Andra. Mogelijk valt zij in een divisie boven de genoemde, wat een mystiek.
Het eten interesseert me geen reet. Ik ben geil en dan heb ik geen trek. De muziek is matig, die popijopibende van nu. De atmosfeer is prima. Mijn grootouders komen van het kamp, dus ik kan me wel vinden in het interieur. Ik biecht op: ben een Heineken drinker, flesjes lekker koud. Het personeel is aardig en altijd in voor een praatje. Die ouwe Russische theke vind ik een lekker wijf. Hoop dat die ouwe Roemeense man er nog werkt, mooie kerel. Al met al gewoon een toptent, waar ik vanaf heden gewoon weer maandelijks naar toe ga. De mazzel
Husky
8 februari 2019, 11:46
Vanessa en Lavina in goede gezondheid ontmoet in saunaclub Diamond in Moers,
ken vooral Vanessa al lang en het was een prettig weerzien,
weet niet of ze hier lang blijven hadden het al over twee andere saunaclubs!
leuk gesproken met beide dames,zie verder mijn Diamond bericht!
Richte
8 februari 2019, 16:51
Ik heb een topdagje gehad in Hamminkeln.
Sabina, onze Thai, Euwgenia en Alexandra
poeh.....:freu:
uurtje
9 februari 2019, 07:11
https://www.nrz.de/region/niederrhein/a3-wird-am-wochenende-gesperrt-id216354801.html
fervent
9 februari 2019, 10:18
Dank, voor zulke berichten is het forum toch echt heel handig.
dutchboy69
12 februari 2019, 20:15
Afgelopen donderdag weer eens een bezoekje gebracht aan de club. Bij binnenkomst viel mij de blonde theke gelijk op. Mooi en vriendelijk vrouwtje. Die had ook wel aan de andere kant van de toonbank mogen werken.. maar dat was helaas niet het geval. Wat wel opvoliel dat is dat het aardig drukker was dan wat ik gewend ben op donderdag. Verhouding was 1 op 1. Soms waren alle dames bezet.. op de 2 rondborstige dames na. Lekker onder de ongedwongen sfeer daar een heerlijk bakje koffie gedronken. Na een half uurtje was het tijd voor wat actie, mijn oog was gevallen op cathalea. Mooi klein exemplaartje met kleine parmantige tietjes. Half uurtje met haar doorgebracht in de kino, langer dan een kwartier kon ik het niet volhouden, heerlijke blowjob gevolgd door cowgirl was genoeg om de eerste lading los te laten.. afrekenen douchen en mij weer aangesloten bij de bar. Inmiddels was het erg rustig aan de bar. Alle dames hadden even tijdelijk verkering. Na een uurtje omhangen, bakje koffie,sigaretje kreeg de kleine man weer trek in een 2e ronde. Ditmaal weer met cathalea afgesproken. Die heeft mij weer binnen een kwartier klaar gepijpt, wat een heerlijkheid die meid. Weer een zeer geslaagde middag beleefd. Mij zien ze hier snel weer terug..
de denker
13 februari 2019, 20:52
Zo goed dat de aanwezigheidsmelding op de website altijd klopt. Een compliment voor de club ook voor deze service.
cootje
14 februari 2019, 08:35
Wat zou het mooi zijn als de blonde theke frau met de lange haren, was er gisteren weer, op
de aanwezigheidslijst zou komen. Wat een stuk met gezellig gezicht.
cath.leen
14 februari 2019, 17:27
Wat zou het mooi zijn als de blonde theke frau met de lange haren, was er gisteren weer, op
de aanwezigheidslijst zou komen. Wat een stuk met gezellig gezicht.
Dat heb ik gisteren ook gedacht. :)
de denker
16 februari 2019, 14:47
Dat heb ik gisteren ook gedacht. :)
Heel aardige en intelligente meid. Mooi ook. Prima keus om haar in te huren als gastvrouw. Ja, ze zou ook als dvp super zijn, maar je kunt niet alles hebben. Het is ook waardevol als zo’n mooie club een representatieve inkom heeft. Erg vriendelijk en behulpzaam. We zijn blij met je, Nadine.
de denker
16 februari 2019, 15:03
Ik heb nog even getwijfeld of ik naar de opening van de nieuwe tent in Emmerich zou gaan, maar toch gekozen voor Venus. Gelukkig maar. De berichten daarover waren weinig hoopvol en ik bij Venus wederom een geweldige dag gehad. Een super moment had ik met Lorena en Lilit. Net twee dagen binnen. Eigenlijk val ik niet zo op mager, maar ik had een gezellig gesprekje met Lorena die buiten stond te roken (waarom roken die meiden toch?) en vond haar persoon wel aantrekkelijk. Ik was nog aan het bijkomen van een lekkere neukpartij met Mia in de kino, maar kreeg toch ook wel zin in deze nieuwe aanwinst. Ik ging na een kwartiertje toch maar even bij haar zitten. We hebben op de bank wat gepraat en dat was heel aangenaam. Ik vroeg haar of ze me op de bank wilde pijpen, maar dat deed ze ziet. Ze verzekerde me wel dat ze op de kamer een topservice zou geven. De twijfel was groot, want val ik wel op zo iets magers. Maar ja, ze was zo aardig, dus toch maar besloten om het erop te wagen. Gevraagd of ze haar vriendinnetje Lilit, ook nieuw en petit, mee wilde nemen. Dus oo naar de kamer voor een trio. WoW mensen. Wat was dat super. Die service was inderdaad grandioos. Ik zal er verder niet over uitwijden, maar ik verheug me nu al oo de volgende keer. Heerlijk gewoon. Lilit was lekker voor erbij, altijd fijn als je pepijpt en gezoend wordt, maar LorenA was echt de topper.
Fijn dat Venus weer nieuwe meisjes heeft. Zo blijft het altijd weer de rit waard. Dank Venus.
cath.leen
16 februari 2019, 17:48
Een super moment had ik met Lorena en Lilit. Net twee dagen binnen.
Lorena (Loredana) is niet "nieuw" in Venus, ze is weer terug. O.k. haar eerste keer was maar een heel kort moment, samen met haar zus Liana.
(Lilit doet ook leuke paaldans, heft het nog iets moelijk omdat de kooi te klein is voor haar dans.)
Nieuw was er ook Elena, "vriendin" van Alissia. Nog weinig ervaring.
Mr Bluenose
17 februari 2019, 07:07
Lilit is formerly Natascha from Sixsens.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49035-Natasja-(Roemeense)
de denker
17 februari 2019, 10:25
Lorena (Loredana) is niet "nieuw" in Venus, ze is weer terug. O.k. haar eerste keer was maar een heel kort moment, samen met haar zus Liana.
.
Klopt. Ze vertelde me dat ze eerder twee dagen was geweest.
Haradamannetje
21 februari 2019, 09:42
Weet iemand waarom Nicol alleen vrijdag en zaterdag werkt?
schoolmeester
21 februari 2019, 11:22
Als je ze in 2 dagen kunt verdienen, waarom zou je dan langer werken ?
Groet, schoolmeester.
Piet Plezier
21 februari 2019, 12:27
Weet iemand waarom Nicol alleen vrijdag en zaterdag werkt?
ik zou zeggen, ga het morgen vragen.
phoenix
21 februari 2019, 18:58
ja en laat het ons ook even weten....haradamannetje...even bellen en je weet het ....of heb jij een postduif?
Dalton
21 februari 2019, 23:51
ja en laat het ons ook even weten....haradamannetje...even bellen en je weet het ....of heb jij een postduif?
Op deze manier laat haradamaantje weten dat hij er nog is door wat te vragen iets over een kamergang tikken is voor hem moeilijk omdat hij er nooit eentje maakt.
Was vanmiddag op weg naar deze mooie club maar ben niet verder dan emmerich gekomen,moest ineens nodig pissen en bij emmerich oost eraf gegaan dan rechts aangehouden tot de stoplichten en aan de overkant op het hoekje staat een gokhal waar je heerlijk kan pissen en tevens een lekkere mattelachiato krijgt eenmaal binnen een gokje gewaagt wat goed uitliep en aardig wat verdiend dus morgen maar opnieuw proberen om in VENUS te komen.
Wat in het vat zit verzuurt niet azlhoewel die kutjes soms aardiger kunnen ruiken en de dames de oesters en mosselen bij mij tussen de rollen heerlijk vinden.
CVARIA
24 februari 2019, 18:07
Gisteren na lange tijd weer eens een bezoek gebracht aan Venus. Ik had er zin in, ik las de goede berichten over nieuwe dames. Na de standaard rituelen van binnenkomen tot aan douchen, direct een kop koffie aan de bar gehaald. Ik was in december en een deel van Januari in US en ik keer er echt naar uit!.
Hoewel het persoonlijk is, vond ik ook dit keer dat die gast achter de bar altijd zo serieus annex chagrijnig kijkt.
Of is dat mijn hoog sensitieve gevoel? Er waren voldoende dames, inderdaad bekende (Monica, Andra, Pamela, Isabella, Nicole, Alexandra) en ook een aantal nieuwe dames. Hoewel deze nieuwe dames op de bank bleven zitten (bij de fiets), hadden ze wel contact met langslopende ijsberen. Maar verder vond ik er persoonlijk eigenlijk weinig aan.
Dat kan komen doordat ik geruime tijd niet werk ivm burnout (als zelfstandige in de gelukkige omstandigheid dat ik een buffer heb om op terug te vallen, en per 1 maart weer een contract gescoord dus weer aan de bak) of aan iets anders. Er waren mijn inziens genoeg ijsberen, maar diverse dames waren met roken en elkaar bezig dan met klanten. Alicia was wel actief, en hoe wel het niet mijn type is deed zij echt haar best om er wat leuks van te maken. Maar de andere dames (ik denk Alexandra uitgezonderd) leken wel op standby te staan. Ik had een paar korte gesprekjes met een aantal dames, en ze gaven ook aan dat het de laatste tijd rustig was en dat business not really good was. Zeg maar. In mijn beleving mogen de dames toch gewoon bij ijsberen gaan zitten en een praatje aanknopen? Je zou denken dat toen er genoeg ijsberen waren dat de dames was actiever hadden kunnen zijn?
Ik was met een maat van mij die niet schrijft of leest, maar die ook wat verveeld om zich heen zat te kijken. Daarop maar een sauna gedaan en gezien hoe een aantal dames aan het dansen waren. Uit de sauna gekomen maar wat gaan eten. En nog steeds had ik niet de neiging om eens fijn te gaan kameren. Nogmaals het zal persoonlijk zijn, maar ik vond dat er een minders sfeer hing dan anders, en ik ben in 2018 een flink aantal keren bij Venus geweest. Kort daarna starte Nicole en Rebecca een lesbische show in de kooi, en Nicole vind ik niet alleen erg aardig maar ook superlekker (en onze kamers zijn ook altijd heerlijk, zekerheidje voor mij hoewel zij wel vaak " taken " is). De show was leuk om te zien maar meer niet, ik heb de shows (afgewisseld met andere dames waaronder Monica) al vaker gezien.
Nog maar een keer iets eten en daarna afgesproken om met Andra te kameren, wat voor mij ook een zekerheidje is qua service. Ik had afgesproken om na een paar uur nog een trio te gaan doen met Andra en Isabella, maar mijn maat wilde weg. Hij was wezen kameren met Eugenia (in 2018 had hij een wereld kamer met haar) en dit keer was het gek genoeg veel minder leuk, geil, prettig etc. Dus hij werd ook een beetje depri en dus daarom (we waren met zijn auto) de zaak maar verlaten. De kamer met Andra was echt nice, maar dat was het enige (letterlijk ook) hoogtepunt van de dag. Wat een relaxte dag had moeten worden, was gewoon minder als anders.
Maar waarom weet ik eigenlijk niet, maar op basis van deze keer zal ik niet snel terugkeren en dus maar weer wat andere gelegenheden gaan proberen. Gallardo vond ik de laatste keer ook tegenvallen (december 2018).
Misschien vind ik het gewoon niet leuk meer? Herkent iemand dat???? Ik hoor graag.
Calvin Varia
blauwebeer
24 februari 2019, 18:47
Vorig jaar was dat Oostblok-type achter de bar nog vrij vriendelijk, nu inderdaad eerder chagrijnig en echt bot tegen Lilith omdat zij met haar pijnlijke voeten, ingevolge het dragen van die Puff-klompen, op de bank lag.
De meiden op de bank aan de fiets waren Lilith en Lorena, wellicht de 2 beste servicekanonnen in de club, maar door velen niet gekend en vandaar ondergewaardeerd.
In vergelijking met vorig jaar deden de meiden effectief veel minder moeite om te pre-salen waardoor het merendeel van de ijsberen er ook als onderuit gezakte patattenzakken bijlag.
Mijn niet schrijvende maar uiterst kritische metgezel vond de tent gedurende de eerste uren maar niks, maar diende geleidelijk, en dit ondanks een tegenvallende kamer met Pamela, zijn mening te herzien. Evenwel vermoed ik dat een herhaling op korte termijn er niet inzit.
Tijd om andere horizonten te verkennen, blijkbaar valt er rondom Düsseldorf nog wat te (her)ontdekken.