PDA

Volledige versie bekijken : Saunaclub Venus, Hamminkeln, Algemeen

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

phoenix
8 september 2020, 21:52
ach sauna's zijn open onder restrictie, gewoon eten en drinken, niet lopen zonder mondkapje door bar en restaurantruimtes.... , lijkt me ook voor saunaclubs, op de kamer zijn het priveregels.... maar ik weet van info uit ene club dat ze het zelf ook nog niet zo goed weten...

SAS
9 september 2020, 18:44
Komende zaterdag 12-09-2020 is sauna club Venus weer open van af 11.00 uur ben je welkom.

JonnyFontane
9 september 2020, 18:49
Thnx voor de info SAS....

Piet Plezier
9 september 2020, 19:02
Komende zaterdag 12-09-2020 is sauna club Venus weer open van af 11.00 uur ben je welkom.

ich bin dabei

Eddy_V
9 september 2020, 19:46
ich bin dabei
Ich vielleicht auch... letzte Mahl war deine Geburtstagsparty und dann war es Schluss
Hopelijk heb je deze keer minder slechte invloed ;)

Piet Plezier
9 september 2020, 19:55
34116

Husky
9 september 2020, 20:10
Buiten alle mooie dames,hoop ik ook dat de Thaise Tuk zondag de luie spieren weer wat kan masseren:)

Viscamessi
10 september 2020, 09:58
Ook de site is inmiddels geactualiseerd. Bij het overzicht staan alle vertrouwde en bekende gezichten. Hopelijk zijn ze er er allemaal ook daadwerkelijk (snel) weer. Ik ga binnenkort heel snel kijken.

Knutje77
10 september 2020, 21:25
Binnenkort ben ik een weekje vrij. Dus ook spoedig eens een bezoekje brengen.
Op de Facebookpagina staat dat ze wat dingen verbouwd hebben.
Zal me benieuwen wat...wellicht het eetgedeelte?

fervent
10 september 2020, 22:08
Vooral benieuwd welke meiden er volgende week echt zijn. Dat hun foto’s weer online staan zegt mij niet zoveel.

frits the cat
10 september 2020, 22:15
Vooral benieuwd welke meiden er volgende week echt zijn. Dat hun foto’s weer online staan zegt mij niet zoveel.zaterdag weet je het als er een groen vinkje bij de foto’s staat ben ook benieuwd .

Mooiejoke
11 september 2020, 14:18
Mirella zal er zijn, zaterdag!

Big30
11 september 2020, 15:02
Nb deze clubs (Kreis Wesel) Saunaclub Diamond, Club Venus Hamminkeln en Laluna gaan morgen nog niet open.

Naar verwachting opening maandag a.s.

frits the cat
11 september 2020, 16:29
Big 30 of piet plezier is er ook iets bekent waarom dit uitstel ?

mentholbear
11 september 2020, 16:49
Nb deze clubs (Kreis Wesel) Saunaclub Diamond, Club Venus Hamminkeln en Laluna gaan morgen nog niet open.

Naar verwachting opening maandag a.s.

Uhm die andere clubs wellicht, maar Venus gaat dan denk ik pas dinsdag open? Of gaan ze tegenwoordig ook op maandag open? Hoop het van harte. Zou Venus aanstaande maandag graag willen bezoeken met het mooie weer. Lekker in de tuin ontsnappen aan de herrie binnen.

mager
11 september 2020, 17:12
Venus kon waarschijnlijk geen redelijke line-up krijgen op zo korte termijn.

Big30
11 september 2020, 17:41
Nee dat is niet de reden. Het Ordnungsamt is op Kreis nivo verantwoordelijk voor verlenen van vergunningen mbt prostitutie en handhaving. Men kon nog niet aangeven hoe gehandhaafd zou worden. Naar verwachting zal dat maandag duidelijk zijn.

mentholbear
11 september 2020, 18:00
Nee dat is niet de reden. Het Ordnungsamt is op Kreis nivo verantwoordelijk voor verlenen van vergunningen mbt prostitutie en handhaving. Men kon nog niet aangeven hoe gehandhaafd zou worden. Naar verwachting zal dat maandag duidelijk zijn.

Is het voor bijvoorbeeld voor PHG al wel duidelijk, of verwachten ze ook pas maandag antwoord en zeggen maar alvast misschien voorbarig dat ze maandag open gaan?

de duisburg spesjalist
11 september 2020, 18:00

ik heb in venus nog nooit een redelijke line-up gezien maar ja ik kom daar ook nooit meer als 2 keer per jaar :rolleyes:

frits the cat
11 september 2020, 18:04
ik heb in venus nog nooit een redelijke line-up gezien maar ja ik kom daar ook nooit meer als 2 keer per jaar :rolleyes:klopt duisburg spesjalist de line-up van club Venus in Hamminklen kan je niet bestempelen als redelijk eerder als super :biggrin:

de duisburg spesjalist
11 september 2020, 18:11
klopt duisburg spesjalist de line-up van club Venus in Hamminklen kan je niet bestempelen als redelijk eerder als super :biggrin:

smaken verschillen ik noem een line-up met alleen maar Roemenen niet redelijk ;) verder op de club niks aan te merken

frits the cat
11 september 2020, 18:14
smaken verschillen ik noem een line-up met alleen maar Roemenen niet redelijk ;) verder op de club niks aan te merkenwerken ook Bulgaren en Kim een donkere DVP maar klopt smaken verschillen en dat is maar goed ook :joke:

HaHo
11 september 2020, 18:16
werken ook Bulgaren en Kim een donkere DVPInderdaad. Ik heb weinig aan te merken op de line up. Ziet er zoals altijd geweldig uit. Mis alleen Monica, maar misschien is die ergens anders aan het werk?

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Big30
11 september 2020, 18:20
Is het voor bijvoorbeeld voor PHG al wel duidelijk, of verwachten ze ook pas maandag antwoord en zeggen maar alvast misschien voorbarig dat ze maandag open gaan?
Het eerste wat de bedrijfsleiding van Happy deed zoals van bijna alle clubs, was contact opnemen met het Ordnungsamt. Maar Happy valt net als GT en de Villa in Grefrath onder Kreis Viersen. Van Kreis tot Kreis kunnen er verschillen zijn.
Maar 100% zeker kun je nu nooit iets garanderen. Bij Venus weet ik dat ook nog niet 100% zeker, maandag zou er meer duidelijk zijn mbt de detail regels.

mentholbear
11 september 2020, 18:29
Dan hou ik het toch maar op: eerst (live)verslagje) zien, dan geloven :rolleyes:

Jack42
11 september 2020, 18:42
Uhm die andere clubs wellicht, maar Venus gaat dan denk ik pas dinsdag open? Of gaan ze tegenwoordig ook op maandag open? Hoop het van harte. Zou Venus aanstaande maandag graag willen bezoeken met het mooie weer. Lekker in de tuin ontsnappen aan de herrie binnen.

Mentholbear, ze zijn een half jaar dicht geweest!
Denk je nu echt als de eerste dag dat ze weer open mogen na dat halve jaar op een maandag is dat Venus dan niet open gaat omdat ze voor Coronatijd op maandag dicht waren?
Maar als de manier van handhaving pas op maandag bekend wordt zoals Big30 aangeeft is het meer de vraag of ze dan maandag wel halen en zo ja hoe laat ze dan openen.
We wachten nog maar even af en wellicht zien we elkaar dan maandag.

ik heb in venus nog nooit een redelijke line-up gezien maar ja ik kom daar ook nooit meer als 2 keer per jaar :rolleyes:

Nee dat snap ik als je ene "bootwerker" Anja die 15 jaar geleden al in PHG was als referentie hebt.

de duisburg spesjalist
11 september 2020, 19:01
Mentholbear, ze zijn een half jaar dicht geweest!
Denk je nu echt als de eerste dag dat ze weer open mogen na dat halve jaar op een maandag is dat Venus dan niet open gaat omdat ze voor Coronatijd op maandag dicht waren?
Maar als de manier van handhaving pas op maandag bekend wordt zoals Big30 aangeeft is het meer de vraag of ze dan maandag wel halen en zo ja hoe laat ze dan openen.

Nee dat snap ik als je ene "bootwerker" Anja die 15 jaar geleden al in PHG was als referentie hebt.

dat is niet de enige dame een voorbeeld melica gt Emmelie LR een goede line-up is divers niet alleen rumbul spul :wink2:

frits the cat
11 september 2020, 19:10
Wir sind geschockt: Morgen findet keine Eröffnung statt ��

Der Beschluss des Oberverwaltungsgerichts ist durch und offiziell ist es uns erlaubt, den Betrieb wieder zu öffnen. (https://www.ovg.nrw.de/behoerde/presse/pressemitteilungen/69_200908/index.php ) Aber trotzdem: Heute stand bei uns das Ordnungsamt vor der Tür und hat uns dies verboten. Somit handelt das Ordnungsamt im Namen der Stadt Hamminkeln rechtswidrig und verstößt gegen den Beschluss des Oberverwaltungsgerichts. �� ��Wir gehen dagegen vor - das Eilverfahren läuft bereits. ���� Mehr können wir jedoch vorerst leider nicht machen. Das bedeutet: Jetzt heißt es wieder abwarten - bis wir ein für uns ausgearbeitetes Hygienekonzept vorgelegt bekommen.

Dabei hatten wir uns schon so auf Samstag, die Eröffnung und euch gefreut. ��

Natürlich halten wir euch auf dem Laufenden, wie es weitergeht. Wir geben euch direkt Bescheid, wenn feststeht, wann wir endlich wieder öffnen können.

Euer Venus-Team ��

Van Google Translate

We zijn geschokt: morgen is er geen opening ��

De beslissing van de hogere administratieve rechtbank is aangenomen en we mogen officieel heropenen. (https://www.ovg.nrw.de/behoerde/presse/pressemitteilungen/69_200908/index.php) Maar hoe dan ook: vandaag stond het openbare ordebureau voor onze deur en verbood het ons dit te doen. Het bureau van openbare orde handelt dus onrechtmatig namens de stad Hamminkeln en schendt de beslissing van de hogere administratieve rechtbank. �� ��We ondernemen actie tegen het probleem - de urgentieprocedure loopt al. ���� Helaas kunnen we voorlopig niet meer doen. Dat betekent: nu is het weer wachten - tot we een hygiëneconcept krijgen dat voor ons is uitgewerkt.

We hadden al zin in zaterdag, de opening en jullie. ��

Uiteraard houden we je op de hoogte hoe het verder gaat. We laten het je weten wanneer het duidelijk is wanneer we eindelijk weer kunnen openen.

Jouw Venus-team ��

Bart
11 september 2020, 21:33
Robert, Ich wunsche dich viel gluck und hoffe dich schnell zu sehen. Es soll ein sehr schweren Zeit fur dich gewesen sein.

Bart

mentholbear
11 september 2020, 23:43

Dat dus, afwachten. En ik hoop het van harte dat ik maandag in hun zonnige tuin kan zitten en mijn schuld in kan lossen, maar ik vrees dat het niet mee gaat zitten door al die tegenwerkende krachten :frown:

Eddy_V
11 september 2020, 23:58
En ik hoop het van harte dat ik maandag in hun zonnige tuin kan zitten

Als je over de schutting klimt kan je maandag best lekker in de tuin gaan zitten. Wel je eigen boterhammen meenemen want op maandag is Venus altijd gesloten ;)

frits the cat
12 september 2020, 00:02
Als je over de schutting klimt kan je maandag best lekker in de tuin gaan zitten. Wel je eigen boterhammen meenemen want op maandag is Venus altijd gesloten ;)ze gokken er toch op om maandag open te gaan misschien voorlopig in het begin.

Piet Plezier
12 september 2020, 00:25
ze gokken er toch op om maandag open te gaan misschien voorlopig in het begin.

Venus gaat maandag niet open

frits the cat
12 september 2020, 00:27
Venus gaat maandag niet open de enige ijsbeer die ik geloof wat betreft info over Venus thanks

mentholbear
12 september 2020, 00:31
Toch maar boterhammen smeren dan maar :roll:

Harko
12 september 2020, 03:16
En blijven aftrekken, lekker goedkoop ��

Harko
12 september 2020, 03:23
Robert, Ich wunsche dich viel gluck und hoffe dich schnell zu sehen. Es soll ein sehr schweren Zeit fur dich gewesen sein.

Bart
Wat lief... ������ Leer eerst Duits zonder Google translater ��

BP2
12 september 2020, 08:04
Vanaf maandag mogen ze weer open als ze zich maar houden aan het door het ordnungsambt opgestelde protocol !

Dus de p6 activiteiten mogen tot nader order alleen in de buitenlucht plaatsvinden met voldoende afstand,
Alleen 2 persoon combo's zijn toegestaan met uitzondering van trio's mits een persoon zich bij de voeten van de klant bevindt en een andere persoon aan het hoofdeind,
Geen sauna, geen wirlpool, geen bar, geen alcohol,
Binnen mogen maximaal 20 man/vrouw tegelijk zijn,
Binnen is men ten alle tijde eraan gehouden om voldoende afstand te houden, aanraken mag niet,
Verplicht maskers op ten alle tijde,
De kamers mogen voor de installatie van een luchtcirculatie en een klasse 4 filtersysteem niet gebruikt worden en worden tot dan verzegeld door het ordnungsamt.
Men moet verplicht zijn id overleggen en Venus maakt een kopie die ze 14 dagen moeten bewaren met datum en tijdsregistratie erbij.
Na een bezoek door een Duits ingezetene moet deze verplicht 14 dagen in quarantaine.

Het RIVM houdt de vinger op de pols en beraad zich erop of dit uitgebreid moet worden naar Nederlandse bezoekers en clubs. Jaap van Dissel gaat persoonlijk polshoogte nemen, Rutte had geen interesse toen hem werd uitgelegd wat de activiteiten voornamelijk waren en Hugo mocht niet van zijn vrouw.

JonnyFontane
12 september 2020, 08:06
Dat is duidelijk....;)
Ik snap hem....

mentholbear
12 september 2020, 11:36
https://i.imgflip.com/14xs7n.jpg

Shaft9999
12 september 2020, 12:10
Als ik de gemiddelde sauna bezoeker zou moeten beschrijven dan is dat Jaap van Dissel.

Dalton
12 september 2020, 13:41
Als ik de gemiddelde sauna bezoeker zou moeten beschrijven dan is dat Jaap van Dissel.

Altijd gedacht dat het ANDRE VAN DUIN was,me alweer eens vergist.

schoolmeester
12 september 2020, 14:28
Jaap van Dissel houdt wel van een wissel........

Groet, schoolmeester.

Larsd
13 september 2020, 06:38
Ook de site is inmiddels geactualiseerd. Bij het overzicht staan alle vertrouwde en bekende gezichten. Hopelijk zijn ze er er allemaal ook daadwerkelijk (snel) weer. Ik ga binnenkort heel snel kijken.Als er iets niet geactualiseerd is, is het wel de webpagina van Venus zelf....pyjama party van 2019 pff. Alleen de lichtkrant geeft aan dat ze 'balt wieder da sind'. Tijd zat gehad de afgelopen maanden om de boel wat te actualiseren zeker deze dagen. Ben benieuwd wie er alsnog voor een dichte deur stonden zaterdag.

Verstuurd vanaf mijn Neukia 6.9 met Anaaldroid 10

Johan35
13 september 2020, 09:52
Ha Ha Ha Ha haaaah.
Ja D, ik zie Van Duin hier zeker toe in staat.
����

Altijd gedacht dat het ANDRE VAN DUIN was,me alweer eens vergist.

Viscamessi
14 september 2020, 16:33
Ik ziet dat morgen Venus heropent. Goed nieuws! Is er ook al iets meer bekend over de voorwaarden en de 'do's' en de 'dont's'? Op de site van Venus zelf staat nl. (nog) niets over een registratieplicht en wat al dat niet wel of niet mag en kan.

laplagne
14 september 2020, 17:30
Ik kreeg zojuist op mijn telefoon Breaking News binnen met als kop: MOGELIJK SPOREN VAN LEVEN GEVONDEN OP VENUS. Ik ben toch wel zeer benieuwd of dit over de planeet Venus met eventuele buitenaards leven zal gaan of over de heropening van saunaclub Venus in Hamminkeln en of sommige dames al binnen zijn?

de duisburg spesjalist
14 september 2020, 18:05
https://images2.imgbox.com/fc/d1/oOuupsXu_o.jpg

Koekkoek
14 september 2020, 21:53
Helaas was ik er zaterdag voor een gesloten deur. Was geen leven te bekennen. Om het enigszins te compenseren even langs
Doetinchem gereden en daar een goede dame getroffen.

Eddy_V
14 september 2020, 22:34
Helaas was ik er zaterdag voor een gesloten deur. Was geen leven te bekennen.

Ja Koekkoek !!! :hammer:

wel sportief dat je er zelf voor uit komt :Engelchen30a_blondi :)

frits the cat
15 september 2020, 10:55
De eerste 5 toppers staan als aanwezig

frits the cat
15 september 2020, 10:59
Nu nog wachten wat de Corona regels zijn en dan een bezoek plannen

Viscamessi
15 september 2020, 11:02
^^ dat klinkt veelbelovend. Misschien ga ik later vanmiddag persoonlijk al een kijkje nemen :)

Mochten er in de tussentijd al mensen zijn die naar Venus gaan, dan hou ik me graag aanbevolen over wat de (corona)regels zijn.

cath.leen
15 september 2020, 11:02
Nu nog wachten wat de Corona regels zijn en dan een bezoek plannen

Ik ben van plan deze avond naar Venus te gaan

RobOpzoek
15 september 2020, 11:20
Hallo allemaal, met name ben ik erg benieuwd hoe de registratieplicht eruit ziet. Ik als anonieme beer zie het somber in als ik mijn gegevens moet achterlaten. Weinig zin erin als de GGD zich meldt aan mijn huisdeur of op het werk dat ik maar even in quarantaine moet omdat ik ergens geweest ben terwijl ik hard aan het werk was, althans voor het thuisfront...
Naar ik begrijp is bij SS een registratie NIET aan de orde toch?
Veel plezier trouwens!

paul-kuhn
15 september 2020, 12:51
dann solltest du aktuell nicht in die clubs gehen...

Piet Plezier
15 september 2020, 12:52
Hallo allemaal, met name ben ik erg benieuwd hoe de registratieplicht eruit ziet. Ik als anonieme beer zie het somber in als ik mijn gegevens moet achterlaten. Weinig zin erin als de GGD zich meldt aan mijn huisdeur of op het werk dat ik maar even in quarantaine moet omdat ik ergens geweest ben terwijl ik hard aan het werk was, althans voor het thuisfront...
Veel plezier trouwens!

je kunt gewoon een andere naam opgeven en telefoonnummer

cootje
15 september 2020, 13:06
Beste Piet,

weet jij of aanzetten tot valsheid in geschriften een misdaad en strafbaar is ?

Husky
15 september 2020, 13:48
Hoef je niet aan Piet te vragen,natuurlijk is dat strafbaar,zowel in het zakelijk als saunaclub leven:)

The Turbanator
15 september 2020, 13:59
je kunt gewoon een andere naam opgeven en telefoonnummer

Dat klinkt als een bepaalde manier om de club weer te laten sluiten als er een uitbraak is en ze alleen nog maar valse namen en nummers kunnen vinden.

mentholbear
15 september 2020, 15:36

Nee, inderdaad niet.

Maar wat moet je allemaal in Duitsland achterlaten behalve je naam? Alleen telefoonnummer? Indien je de mogelijkheod hebt, zou je er een aparte prepaid bij kunnnen nemen. Hetzelfde geldt eventueel voor je e-mail. Dat kan nog allemaal vrij anoniem.
Maar adres en kopie volledige ID achterlaten zit ik niet op te wachten.

mentholbear
15 september 2020, 15:37
Is er uberhaupt al bezoek bij Venus binnengekomen? Of wordt opening weer uitgesteld?

Zijn de sauna's en jacuzzi's weer open? En is er ook eten?

frits the cat
15 september 2020, 15:43
Is er uberhaupt al bezoek bij Venus binnengekomen? Of wordt opening weer uitgesteld?

Is de sauna weer open? En is er ook eten?
Yep er word nog weinig vermeld hij is open maar dat is ook alles misschien later op de dag dat we iets te horen krijgen ook over de Corona regels .zie op de site dat er middels 8 DVP aanwezig zijn .

Ascari
15 september 2020, 17:13
Nee, inderdaad niet.

Maar wat moet je allemaal in Duitsland achterlaten behalve je naam? Alleen telefoonnummer? Indien je de mogelijkheod hebt, zou je er een aparte prepaid bij kunnnen nemen. Hetzelfde geldt eventueel voor je e-mail. Dat kan nog allemaal vrij anoniem.
Maar adres en kopie volledige ID achterlaten zit ik niet op te wachten.

Ik ben een week op vakantie geweest in Duitsland. In de hotels en restaurants waar ik ben geweest dien je naam en adresgegevens in te vullen en telefoonnummer. Overigens heeft niemand gecontroleerd of je ook de juiste gegevens hebt ingevuld. Nergens werd een kopie id gemaakt. Alleen in het hotel wilden ze het even inzien. Maar dat is normaal.

de duisburg spesjalist
15 september 2020, 17:38
Veel plezier trouwens!

het risico als je valse gegevens door geef op het registratie formulier is voor je zelf je ben flink het haasje als de autoriteiten komen controleren en je heb valse gegevens in gevuld .

frits the cat
15 september 2020, 17:50
het risico als je valse gegevens door geef op het registratie formulier is voor je zelf je ben flink het haasje als de autoriteiten komen controleren en je heb valse gegevens in gevuld .dus ijsberen alles eerlijk invullen naam ijsbeer ,adres Noordpool iglo 1 e-mail ijsbeer@noord.drrrrr

Piet Plezier
15 september 2020, 17:51
het risico als je valse gegevens door geef op het registratie formulier is voor je zelf je ben flink het haasje als de autoriteiten komen controleren en je heb valse gegevens in gevuld .

waar staat dat je alles naar waarheid moet invullen?

frits the cat
15 september 2020, 17:54
waar staat dat je alles naar waarheid moet invullen? he piet wat duisburg zeg zit wel wat in als ze een controle houden terwijl je aanwezig bent en ze doen een controle op de aanwezigen dan geloof ik best wel dat je goed fout zit en misschien dat de club er ook een probleem heeft ,en een reden voor kreis ambt momde boel te sluiten ,zomaar een gedachten gang.

Sjeufke
15 september 2020, 18:02
Wat ik zo links en rechts heb gelezen, moet je je identiteitskaart of paspoort tonen bij het inschrijven. Wellicht in Venus niet. Geen idee. De gedachtegang van ftc kan ik wel volgen.

de duisburg spesjalist
15 september 2020, 18:13
Wat ik zo links en rechts heb gelezen, moet je je identiteitskaart of paspoort tonen bij het inschrijven. Wellicht in Venus niet. Geen idee. De gedachtegang van ftc kan ik wel volgen.

nee hoor je hoef je id niet te tonen althans niet in LR

Piet Plezier
15 september 2020, 18:25
geef jij maar een valse naam dan zorg ik dat venus haminkel een rasia krijg vanavond dan hebben we het getest :rolleyes:

ik hoef geen valse naam te geven, van mij weet iedereen dat ik naar de dames ga
Maar voir de stiekemerds onder ons is het een ander verhaal

frits the cat
15 september 2020, 18:35
ik hoef geen valse naam te geven, van mij weet iedereen dat ik naar de dames ga
Maar voir de stiekemerds onder ons is het een ander verhaal daar heb ik gelukkig ook geen last van als id willen geen probleem

phoenix
15 september 2020, 19:08
gij mot alles netjes opgeven pietje ander cum de plicie:wink2:

waar staat dat je alles naar waarheid moet invullen?

crosby3
15 september 2020, 20:34
Even vertaald van een ander forum:

Je vult een vel papier in met de belangrijkste gegevens. Dit wordt verpakt, veilig verzegeld en 30 dagen bewaard, waarna het ceremonieel wordt vernietigd.
Er is geen paspoortcontrole omdat er geen regelgeving in NRW is die dit vereist. Mocht dat veranderen, dan wordt het geïmplementeerd.

frits the cat
15 september 2020, 20:40
Even vertaald van een ander forum:

Je vult een vel papier in met de belangrijkste gegevens. Dit wordt verpakt, veilig verzegeld en 30 dagen bewaard, waarna het ceremonieel wordt vernietigd.
Er is geen paspoortcontrole omdat er geen regelgeving in NRW is die dit vereist. Mocht dat veranderen, dan wordt het geïmplementeerd.wacht toch tot ijsberen die een bezoek hebben gebracht aan bepaalde clubs er iets over mededelen verschilt per kreis ambt namelijk en wat de interpretatie van de ambtenaar is

mentholbear
15 september 2020, 22:21
Ik wacht ook maar. Nog niks gelezen over welke gegevens er afgegeven moet worden en of er weer wellness & eten is. Dus maar weer naar SS.
Jammer, als volgende week niet lukt, dan zit dit er jaar waarschijnlijk geen bezoekje voor me meer in aan Venus.

Giodude
15 september 2020, 22:23
als je binnenkomt moet je een lijst invullen met je naam en achternaam, straat waar je woont, telefoon nummer, tijd van aankomst en het nummer van je kastje.
Als je loopt mondkapje op, maximaal 2 Personen in whirlpool of sauna.
En maximaal 4 personen in restaurant.
Iedereen houd zich er netjes aan.
Verder gezellig.
Ohja vul je het vals in en er komt controle terwijl je hier bent krijg je een boete, van €2.500,00 dus zeg niet dat wist ik niet, Piet heeft hier netjes vermeld

Voor een ieder die het op MP gemist heeft en met dank aan PP

u981657
17 september 2020, 21:58
Voor een ieder die het op MP gemist heeft en met dank aan PP

9

frits the cat
18 september 2020, 00:27
Volgens mij heb ik met mijn bezoek aan club Venus op woensdag een goede dag uitgekozen nu noord en zuid Holland op code rood staan voor NRW hoop dat het weer snel voorbij is die code rood , las zojuist dat er een controle was in LR dit is gekopieerd vanuit de post in LR .

Vandaag om circa 19.00 uur tot (in elk geval 20.00 uur toen ik vertrok) was er een controle in LR. zowel alle vrouwen als alle mannen diende zich te legitimeren er er werd een digitale foto van de legitimatie gemaakt. Hierna kreeg je een polsbandje zodat ze konden zien dat legitimatie had plaatsgevonden. Degene die op de kamer waren, werden gestoord met de mededeling om de sessie (tijdelijk) af te breken.
De situatie was over het algemeen wel relaxed.
https://nos.nl/l/2348720

Levitrus
18 september 2020, 09:24
Afgaande op mezelf denk ik dat op dit moment beren meer geïnteresseerd zijn in hoe het er in saunaclubs in het algemeen aan toe gaat dan in individuele damesrecensies. Bij dezen dus.

Gisteren was ik voor het eerst in een half jaar weer in een Duitse saunaclub, met name in Venus in Hamminkeln. Op voorhand toch wel een beetje bezorgd omwille van alle mogelijke regeltjes en natuurlijk ook wel omdat hoe dan ook het virus toch wel een realiteit is.

Bij aankomst – rond de middag – stonden er een half dozijn auto’s op de parking (later op de dag stond ze vol btw) en de AWL gaf ongeveer evenveel vrouwen aan. Dat was alvast OK.

De procedure bij binnenkomst was vrij eenvoudig. Even een formulier invullen met je contactgegevens. Naam, adres, telefoonnummer. Of je correcte gegevens invult wordt niet gecontroleerd. Dat gebeurt wellicht wel wanneer overheidsdiensten komen controleren. Ik heb geen inwonend thuisfront waarvoor ik dingen zou moeten verbergen: geen probleem dus om mijn echte NAW-gegevens achter te laten. Voor de rest liep het aan de receptie zoals altijd: badjas in ruil voor 50 euro, handdoek in het kluisje en badslippers neem je zelf.

Op diverse strategische plaatsen staan dispensers met ontsmettingsgel. Op de vloer stickers met Abstand halten.

Wanneer je in beweging bent is het de bedoeling dat je een mondkapje draagt. Zittend hoeft dat niet, buiten en in de sauna ook niet. Wel maar 2 personen tegelijk in de sauna. In de whirlpool zijn 2 personen mét kapje toegelaten of één zonder.

Drankjes bestellen kan nog altijd zoals vroeger, aan de toog. In de eetruimte kunnen maar 4 personen tegelijk terecht: 1 per tafeltje. Grappig vond ik wel de mededeling dat er wel meer personen aan een tafeltje mochten indien ze van 1 Haushalt waren. Lijkt me niet vaak van toepassing te zullen zijn. Nou ja, Duitse Gründlichkeit waarschijnlijk.

Venus heeft in deze situatie het voordeel dat de barruimte vrij groot is in verhouding met het aantal dames en bezoekers. En ook de banken zijn van behoorlijke afmetingen. Met tape is telkens het middengedeelte van een bank buiten dienst gesteld waardoor de social distance verzekerd is. En als een dame komt socializen is er links of recht echt wel genoeg plaats voor een koppeltje.

In de kooi wordt nog altijd (solo) gedanst.

Op drukke (weekend-)dagen kan ik mij voorstellen dat het met de huidige restricties wat crowded kan zijn in de gang met de lockers, bij de douches en bij de toiletten.

De voorgaande dagen had ik ietwat gemengde gevoelens. Zouden er niet te veel regels en restricties zijn? Zou het nog wel gezellig zijn? Op die eerste vraag is het antwoord achteraf gezien nee, en het antwoord op de tweede is ja. De regels zijn nodig maar worden soepel en eigenlijk vanzelfsprekend toegepast. In mijn beleving heb je er weinig last van. De sfeer in zijn totaliteit was echt relaxt. En ergens is het wel geil op een kinky manier: mooie, splitternackte dames met ravenzwarte haren, een roomblanke huid en gekleed in enkel zo’n sexy zwart mondkapje. Is weer eens iets anders dan gekleed zijn in Chanel Nummer 5.

Naar mijn mening staat de essentie van een saunaclubbezoek nog overeind. Gelukkig maar. En dan heb ik het hier nog niet gehad over het belangrijkste: de AWL. Die was dus ook echt wel overtuigend. En zo kan ik gelukkig met dit standaardzinnetje afsluiten: Wiederholungsgefahr 100 Prozent.

Knutje77
18 september 2020, 12:32
Mooi om te zien dat er steeds meer vrouwelijke toppers terugkomen naar deze club.
En ook wat vers vlees zie ik op de AWL.

Jack42
18 september 2020, 17:00
Perfect verhaal van Levitrus!
Hij beschrijft precies hoe het er nu in Coronatijd in Venus aan toe gaat en wat de "beperkingen" zijn. Zo ervaarde ik het gisteren ook.
De grootste beperking en verschil met Sixsens is natuurlijk de registratieplicht en ik kan me voorstellen dat ijsberen daar problemen mee hebben.
Ik vraag me echter ook af of dat probleem niet teveel wordt opgeblazen want mocht er contact worden opgenomen zal dat toch eerst telefonisch gedaan worden lijkt me en ze zullen echt niet meteen aan je deur staan of een brief sturen. Maar misschien denk ik er wel te makkelijk over omdat ik net als Levitrus geen probleem heb met de registratie.

De dames en personeel waren blij dat alles weer terug op gang is gekomen en vanzelfsprekend de mannen ook.
Damesaanbod is voor mij altijd goed in Venus ook al is het aantal dames (nog) wel iets minder als voor Corona maar er komen elke dag dames bij. Vandaag zijn Sara en Sabina er weer bijgekomen op de aanwezigheidslijst (https://saunaclubgirls.6profis.de/).
De sfeer was ouderwets goed!

Voor mij dan ook net als Levitrus 100% wiederholungsgefahr in deze relaxte club. Bis bald!

de denker
18 september 2020, 18:18
Jammer, jammer, jammer,.....als inwoner van Noord Holland is het mij verboden naar Duitsland te reizen. Ik had me er zo op verheugd. Was februari voor het laatst dat ik Venus kon bezoeken. Jaloers op allen die niet uit de Randstad komen. maar ik wens eenieder wel veel plezier en genot.

frits the cat
18 september 2020, 18:22
Jammer, jammer, jammer,.....als inwoner van Noord Holland is het mij verboden naar Duitsland te reizen. Ik had me er zo op verheugd. Was februari voor het laatst dat ik Venus kon bezoeken. Jaloers op allen die niet uit de Randstad komen. maar ik wens eenieder wel veel plezier en genot.rot voor je man ik kom uit noord Holland ben gelukkig woensdag geweest nu maar weer afwachten wanneer het weer kan hopen dat het niet weer een half jaar duurt

JonnyFontane
18 september 2020, 18:50
rot voor je man ik kom uit noord Holland ben gelukkig woensdag geweest nu maar weer afwachten wanneer het weer kan hopen dat het niet weer een half jaar duurt

Ik heb er niet voor gekozen om Brabander te zijn, ik had gewoon gruwelijk veel geluk.....:biggrin:

Maar ik snap jullie probleem

MrT1982
18 september 2020, 19:43
Als je je mondmasker vergeten bent! Is die daar verkrijgbaar?

Piet Plezier
18 september 2020, 20:46
Als je je mondmasker vergeten bent! Is die daar verkrijgbaar?

Nee, bij de benzinepomp, Lidl, Aldi, kaufland, netto.

stimpy3
19 september 2020, 00:02
Jammer, jammer, jammer,.....als inwoner van Noord Holland is het mij verboden naar Duitsland te reizen. Ik had me er zo op verheugd. Was februari voor het laatst dat ik Venus kon bezoeken. Jaloers op allen die niet uit de Randstad komen. maar ik wens eenieder wel veel plezier en genot.

IIRC kun je wel duitsland in als je een negatieve coronatest (die niet ouder dan 48 uur is) kunt laten zien. Moet je natuurlijk wel eerst een coronatest kunnen krijgen, en als de uitslag 4 dagen op zich laat wachten heb je er natuurlijk nog geen drol aan :biggrin:

altijdwakker
19 september 2020, 00:17
Ik was hier destijds vlak na de opening. Ik had toen een zeer slechte ervaring. Nu maar eens opnieuw geprobeerd. Het verschil met destijds kan niet groter zijn. De dames zijn allemaal naakt en zeer goed benaderbaar. De looks van de (Roemeense) dames zijn erg goed (vooral A klasse dames, heerlijk om te bekijken; enkele B klasse dames). De Theke controleert of 30 minuten ook echt 30 minuten zijn en anders moet er een verklaring komen. Er hangt een zeer goede (doch professionele) sfeer. Ik ben echt heel blij dat ik het hier opnieuw geprobeerd heb na de slechte ervaring destijds. Dames mooi en gewillig, voldoende eten en een oplettende Theke. Vandaag (vrijdag) zo'n 10 dames en ook zo'n 10 ijsberen. Ik ga hier vaker heen.

mentholbear
19 september 2020, 03:29
Nee, bij de benzinepomp, Lidl, Aldi, kaufland, netto.

En hoe kom je daar binnen zonder masker op :rolleyes:

Jammer, jammer, jammer,.....als inwoner van Noord Holland is het mij verboden naar Duitsland te reizen. Ik had me er zo op verheugd.

Inderdaad had me verheugd op maandag met nog beetje mooi weer om me in de tuin te kunnen ontvluchten van de herrie binnen. Staat de muziek overigrns nog steeds zo luid?

Maar tja, gezien de regels gaat het er dit jaar waarschijnlijk helaas niet meer van komen :frown:

De Theke controleert of 30 minuten ook echt 30 minuten zijn en anders moet er een verklaring komen.

Goed dat ze scherp blijven of alles naar wens is geweest :freu:

Zo houden ze hun niveau op peil.

Knutje77
19 september 2020, 04:53

Inderdaad had me verheugd op maandag met nog beetje mooi weer om me in de tuin te kunnen ontvluchten van de herrie binnen. Staat de muziek overigrns nog steeds zo luid?

Maar tja, gezien de regels gaat het er dit jaar waarschijnlijk helaas niet meer van komen :frown:

Maandag zijn ze toch sowieso gesloten?
Ik hab voor komende dinsdag een bezoekje gepland.

pret
19 september 2020, 05:04

In deze tijden ben je dom als je zonder masker naar buiten gaat. Dat is net zoiets als je portemonnee of huissleutel vergeten.

schoolmeester
19 september 2020, 05:29
Ik ken vrouwen, die gingen voor de coronatijd al met een masker naar buiten........

Groet, schoolmeester.

Piet Plezier
19 september 2020, 08:51

ff tshirt voor mond en neus en bij de balie kun je er 1 kopen

RobOpzoek
19 september 2020, 09:37
Mijn uitje gaat er ook aan. Ik had komende woensdag een dagje gepland....:mad:

Mooiejoke
19 september 2020, 10:22
Gisteren weer in Venus beland. Eigenlijk is alles al hiervoor gezegd over afgeplakte zitplaatsen, mondkapjes, registratie enzo en vooral dat het de sfeer niet enorm beinvloed.

Ik had een fijne dag gister. Nog een paar zakelijke dingen over Corona die me opvielen en die ik hierboven nog niet tegenkwam:

- de registratie kan met een QR code en ook op papier. Mijn papier werd njet gecontroleerd met ID, dus ik kan invullen wat ik wilde.
- de maskers moet alleen gedragen worden alsnje je verplaatst. Je zag het af en toe vergeten worden door een dame. Ik zeg hiermee niet dat men de hand ermee licht (helemaal niet zelfs!!!), maar het is ook geen spastisch gebeuren.

Iknheb gekamerd met Sarah (eerste dag weer) en Gia. Mirella stond op mijn lijstje, maar het pakte anders uit.

Sarah droeg een doorzichtig mondkapje (net als sommige anderen) zodat haar gezicht goed zichtbaar was. Heerlijke kamer, waarmee de slierten geiligheid tijdens het beffen uit haar kutje overdadig te voorschijn kwamen. M'n hele face zat er uiteindelijk onder. Lekker. Ze had blijkbaar al een tijdje geen sex meer gehad. Sarah is goed, leuk en aardig.

Tweede kamer met Gia. Superknappe girl next door (hmmm kan dit wel???) In ieder geval: mijn type. Jong, slank, niet te grote tieten, heel donker haar, donker ogen. Echt mijn ding.
Kamer was technisch gezien ook meer dan ok. Het jammere is wel dat Gia slecht Engels spreekt. Je merkt dat ze wel probeert het Engels via klanten op te pikken, maar een gesprek voeren zit er niet in. Ze begrijpt natuurlijk de vaktermen wel, maar verder is een gesprek lastig. Ze zou en cursusje moeten doen.

Wat me opviel is dat er in het restaurant en op de beeldschermen in de bar hele mooie videos worden gedraaid van de aanwezige dames. Echte mooie (en geile) en super professionele videos (en ik kan het weten want ik heb er verstand van). Ze hebben de Corona-tijd dus goed benut!!
Hiermee geeft Venus ook weer aan dat ze echt het genot van de klant voor ogen hebben. De klantbeleving is voor hen echt belangrijk. Het is niet alleen puur een geldfabriek voor Robert. Dit kom je in veel clubs toch anders tegen.

Kortom geslaagde middag. Om half 5 ben ik weer vertrokken, zodat ik ruim voor het donker weer thuis was��.

frits the cat
19 september 2020, 10:36
Die mooie video’s zijn zeker erg mooi en het klopt zijn professioneel gemaakt maar die waren er al voor de Corona tijd je kunt aan Alex de theke vragen om ze op te zetten .

Knutje77
19 september 2020, 13:41
Zie liever de shows in de kooi, vooral die van Eugenia en Deborah kunnen me bekoren.
Zeeeer aangenaam.

mentholbear
19 september 2020, 14:55
Zie liever de shows in de kooi.

Ik stem voor allebei ;)

Weer iemand hoe die qr code werkt? Is dat met de Duitse corona app?

mentholbear
19 september 2020, 15:06
Meisje 1, eerste dag werkzaam in Venus, voorheen GT, blond, Marianna of zo?: was koud en ongeintereseerd, had geen interesse in me, gokkast was interessanter. Overigens echt bloed mooi meisje.

Conclusie: de extreme drukte na de Lockdown heeft:
Meisje nummer 1 omgetoverd in een koude kikker

Er werkt een donker harige Mariana Denk dat een nieuwe meid niet bijna dezelfde naam zal hebben? Maar kan me daar in vergissen. De brunette heeft overigens wel een Venus waardige service, was mijn ervaring.

P.S. LOL, was ik je net iets te snel af met quoten :baeh:
Enneh, misschien liep er weer een verklikbeer rond? :bibber_2:

mager
19 september 2020, 15:17
Er werkt een donker harige Mariana Denk dat een nieuwe meid niet bijna dezelfde naam zal hebben? Maar kan me daar in vergissen. De brunette heeft overigens wel een Venus waardige service, was mijn ervaring.

P.S. LOL, was ik je net iets te snel af met quoten :baeh:
Enneh, misschien liep er weer een verklikbeer rond? :bibber_2:

Mijn oorspronkelijke post toch maar weg gehaald, ben bang voor nog meer represailles.
Is trouwens wel erg, dat ik bang ben om negatieve ervaringen te posten uit angst voor vervelende acties van de meisjes.
De objectiviteit van dit forum gaat wel achteruit als een bekende Venus topper je meteen straft met een sex block.

PS: Meisje nr1 was blond, mega mooi en slank, zou niet weten hoe ze op de kamer is, het was haar eerste dag in Venus, Meisje nr1 was niet het meisje van de sex block.

Knutje77
19 september 2020, 15:33
Hoe weet een meisje van Venus je naam op dit board?
Waarom zou je haat die in hemelsnaam vertellen?

mager
19 september 2020, 15:42
Waarom zou je haar die in hemelsnaam vertellen?

Knutje, zelfs mijn vriendin weet mijn naam op dit forum. Ik heb geen geheimen, daar hou ik niet van.
Daarom vind ik het nu ook zo vervelend dat een bekende Venus topper er toch in geslaagd is mij de mond te snoeren.

Knutje77
19 september 2020, 15:48
Knutje, zelfs mijn vriendin weet mijn naam op dit forum. Ik heb geen geheimen, daar hou ik niet van.
Daarom vind ik het nu ook zo vervelend dat een Venus meisje er toch in geslaagd is mij de mond te snoeren.

Het is verdomd vervelend ja, zeker omdat je nu gestraft wordt omdat je eerlijk bent.
Maar een negatieve ervaring kan voor een ijsbeer een reden zijn om met een wijde boog om een dame heen te lopen.
En de dames zijn er weer om geld te verdienen.
Ik zit niet in een relatie, maar probeer mijn ijsberen leven seperaat te houden van de rest van mijn leven.
Maar als ik iemand irl tref in een club (zoals Wandelaar5) dan babbel ik daar gezellig mee en vertel hem mijn naam.

Vind het oprecht klote voor je.

mentholbear
19 september 2020, 15:52
Mijn oorspronkelijke post toch maar weg gehaald, ben bang voor nog meer represailles.
De objectiviteit van dit forum gaat wel achteruit als meisjes van Venus je meteen straffen met een sex block.
.

Tja, inderdaad jammer. Maar tja, de dames vinden het net als de mannen vaak, what happens in Vegas (de kamer), stays in Vegas.

Waarom zou je haat die in hemelsnaam vertellen?

Behalve dat er verklikberen zijn, kan het zijn dat de dame met een vertaalmachine en aan de hand van de (kamer)details nog wel weet wie het geweest zou kunnen zijn. Zo had ik ook eens bans for life gehad.
Eentje was na een tijdje verlopen. 1 nooit meer teruggezien en 1 nog een gezien, waarvan een blik al voldoende was dat de ban nog loopt.

Maar een negatieve ervaring kan voor een ijsbeer een reden zijn om met een wijde boog om een dame heen te lopen.
En de dames zijn er weer om geld te verdienen.

Inderdaad. Het bekende afgaan van de sirenes en rode zwaailichten :a_alarm13: als de naam van een zekere dame opduikt, is niet handig voor haar.

Ook niet handig als de clubleiding het 1 en ander oppikt. Voor ze het weet ligt ze er uit.

mager
19 september 2020, 16:03
Zo had ik ook eens bans for life gehad. Eentje was na een tijdje verlopen. 1 nooit meer teruggezien en 1 nog eens gezien, waarvan een blik al voldoende was dat de ban nog loopt.
Inderdaad. Het bekende afgaan van de sirenes en rode zwaailichten :a_alarm13: als de naam van een zekere dame opduikt, is niet handig voor haar.
Ook niet handig als de clubleiding het 1 en ander oppikt. Voor ze het weet ligt ze er uit.

Nou ik denk dat de clubleiding (Robert) niet echt aan mijn kant zal staan in dit geval, mijn beklag over haar betrof immers iets waar de club zelf het meeste aan verdient.

mentholbear
19 september 2020, 16:08
mijn beklag over haar betrof immers iets waar de club zelf het meeste aan verdient.

Ik kan me jouw voorval niet herinneren, maar ik bedoel in z'n algemeenheid. Want het mag dan wel een goed verdienste kunnen zijn, maar als dames dat allemaal op een opdringerige manier doen bij publiek wat hier merendeels niet van gediend is, dan loopt de tent snel leeg.

mager
19 september 2020, 16:14
Ik kan me jouw voorval niet herinneren, maar ik bedoel in z'n algemeenheid. Want het mag dan wel een goed verdienste kunnen zijn, maar als dames dat allemaal op een opdringerige manier bij publiek wat hier niet van gediend is, dan loopt de tent snel leeg.

Nou gisteren had Venus niet te klagen over bezoekers aantallen. De meisjes konden amper een cigaretje roken en dan weer: hup in de kamer. Respect voor de meisjes.
Ondanks de gisteren verkregen sex block van deze venus topper zal ik toch nog steeds venus blijven bezoeken.
Waarom:
- Venus is het dichtste bij voor mij.
- Venus heeft de slankste en mooiste dames.
- Service van Venus girls is altijd top.

Dit is mijn eerste sex block... Is niet leuk, maar er zijn genoeg andere slanke toppers in Venus.

mentholbear
20 september 2020, 01:40
That's the spirit. En gelukkig dat het nieuws niet als een vuurtje rond ging. Dat kan ook nog wel es gebeuren, en dan ben je ineens een paria in een club.

mager
20 september 2020, 06:10
That's the spirit. En gelukkig dat het nieuws niet als een vuurtje rond ging. Dat kan ook nog wel es gebeuren, en dan ben je ineens een paria in een club.

Nou, Metholbear, ik weet wel zeker dat alle meisjes op de hoogte zijn van haar sex block richting mij, die dames lullen meer met elkaar dan dat ze aan onze lul zitten.
Moet me gewoon keurig gedragen vortaan :)
Voortaan altijd bosje bloemen en chocolaatjes meenemen, netzoals thuis :)

Koekkoek
20 september 2020, 08:17
Zaterdag het paradijs weer bezorgd. Zoals altijd vriendelijk ontvangen en alles zag er prima uit. Er moet wel een formulier ingevuld worden waar men de gegevens op achterlaat. Stel dat er een besmetting zou zijn en je gebeld word

Word er medegedeeld dat je eventueel in contact bent geweest met een besmet persoon. Er word echter niet verteld dat je mij Venus was. Er word gezegd dat je bij een restaurant ben geweest. Dus geen zorgen. Dit is mij door Robert persoonlijk verteld (eigenaar)

Verder een geweldige middag gehad tot snel maar weer

Binsbergen
20 september 2020, 14:41
Is er een max aan de kamertijd?

mentholbear
20 september 2020, 14:45
Zaterdag het paradijs weer bezorgd.

Zo te zien had je het zonnetje meegenomen en ben je 't zonnetje in huis ;)

Word er medegedeeld dat je eventueel in contact bent geweest met een besmet persoon. Er word echter niet verteld dat je mij Venus was. Er word gezegd dat je bij een restaurant ben geweest. Dus geen zorgen. Dit is mij door Robert persoonlijk verteld (eigenaar)

Huh, ik zou denken dat een andere Robert zou bellen. Robert Kocht Instituut welteverstaan. Moeten restaurants, hoerenketen, etc nu ook al voor GGD gaan spelen?

Giodude
20 september 2020, 14:47

Nee, ook niet echt nodig met 14 aanwezige dames en 13 kamers plus de Kino. ;)

mentholbear
20 september 2020, 14:51
Nee, ook niet echt nodig met 14 aanwezige dames en 13 kamers plus de Kino. ;)

Misschien wel als er 14 pannenkoekers aanwezig zijn en nog 100 andere hongerige beren. En nee, ik heb het niet over de 4 tafeltjes in het restaurant ;)

Piet Plezier
20 september 2020, 22:36

Nee

mager
21 september 2020, 03:48

De rokers kamers hebben wel vaker een wachttijd dan de niet rokers kamers.

Husky
21 september 2020, 15:37
Zondag werd een fijne relaxdag via een bezoek aan Venus,parkeerde mijn blauwe bolide om 12.00 uur naast de ingang,om daarna door de blonde gastvrouw Wiwi welkom geheten te worden,50 Euro betalen,ijsbeer attributen meenemen,douche,biertje,sauna om daarna plaats te nemen op het zon overgoten terras,waar ik een paar bekende Nederlandse ijsberen aantrof.
Toen ik weer een Krombacher ging halen aan de bar bij de charmante Mia,kwam ik Mirella tegen waarmee ik in het verleden vaak op kamer ben geweest in o.a. VM,Gallardo en AG,
samen vonden we om hier weer een vervolg aan te geven,en belanden we in de spiegelkamer 4,eerste bevrijde ik haar van de witte sexy lingerie die ze aanhad,om daarna haar fraaie zachte :t1562:borsten te knuffelen en te zoenen,hierna vielen we op bed en begonnen meteen in de :t15126:positie elkaar te verwennen,via wat positieafwisselingen uiteindelijk mijn nakomelingen de vrijheid mogen geven met Mirella bovenop mij,regelmatig keken me in de spiegel naast ons,hoe mooi haar kontje zich als een wulps konijntje, in een steeds hoger tempo mijn penis tot exploderen bracht:freu:
Daarna twee uur zonnen met als afwisseling een beetje poedelen in het zwembadje met massage jets,ook de meegebrachte lectuur in ontspannen sfeer kunnen doornemen!
Ook de Thaise masseuse Tuk met een bezoek vereerd, om de vermoeide spieren en botten weer soepel te maken na een intensief partijtje voetbal op zaterdag,na een uur massage begeleid door een zen muziekje ging ik weer als een gazelle door het leven:)
Ik liet mij de stukjes kip,schnizel,salade,groenten en patat frites goed smaken,en in het eetgedeelte waren vier zitplaatsen daarvoor ingericht.
Er waren 12 dames,o.a. naast Mirella,Kim,Sara,Sandra,Gia,Bea en Sabina en ik denk afwisselend zo`n 20-25 ijsberen,waaronder een paar pannenkoek ijsberen zich uren ontfermden over een lieftallige DVP!!
Mijn 2e sessie later op de dag was met Sabina,evenals Mirella volledig Husky proof,humorvol,attent en geweldige seks met deze verwen tijger,TZ en BJ met passie uitvoerd,Sabina was gekleed in een topje en een kort jeansrokje,een uur lang prima seks met als afsluiting een heerlijk orgasme in :t15126:positie.
Later kwamen de mooie Gia,afgeslankt en wel in een sexy latex pakje en Cubaanse Kim mij nog wat opwarmen, maar de pijp was leeg na 4 saunaclub bezoeken in een week!
Een fijne onthaasting en relax dag die deze ijsbeer met genoegen onderging!
Om 21.00 uur vertrok ik weer na twee keer een :5ster: kamer,fijne wellness,prima massage en lekker eten naar de altijd mooie Veluwe:):wink2:

robglover
22 september 2020, 13:44
Zondag werd een fijne relaxdag via een bezoek aan Venus,parkeerde mijn blauwe bolide om 12.00 uur naast de ingang,om daarna door de blonde gastvrouw Wiwi welkom geheten te worden,50 Euro betalen,ijsbeer attributen meenemen,douche,biertje,sauna om daarna plaats te nemen op het zon overgoten terras,waar ik een paar bekende Nederlandse ijsberen aantrof.
....
Om 21.00 uur vertrok ik weer na twee keer een :5ster: kamer,fijne wellness,prima massage en lekker eten naar de altijd mooie Veluwe:):wink2:

Zo te lezen is er bij deze Club wel buffet, dus wat te eten!
Kan iemand dat bevestigen?

Bij voorbaat Dank,
M.v.G. Robglover

Mooiejoke
22 september 2020, 13:57
Ja, er is dagelijkals een buffet. Vanaf een uur of 2, ongeveer

robglover
22 september 2020, 19:24
Ja, er is dagelijkals een buffet. Vanaf een uur of 2, ongeveer

Dank U Mooiejoke!

Één van de weinige duitse saunaclubs die wat te eten hebben na heropening in corona tijd, deze club maar eens met een bezoek vereren! In clubs zoals b.v. Freudenhaus laten ze je verhongeren, zodat je niet te lang aanwezig blijft! Beetje zuur als minimaal twee en half uur moet sturen!

M.v.G. Robglover

mentholbear
23 september 2020, 01:01
In clubs zoals b.v. Freudenhaus laten ze je verhongeren, zodat je niet te lang aanwezig blijft! Beetje zuur als minimaal twee en half uur moet sturen!

Jammer om te horen. Ten tijde dat het nog saunaclub Love en XS heette, was het buffet niet uitbundig, maar wat mij betreft ruim voldoende. Is dit in Freudenhaus geen tijdelijke corona maatregel, of was daarvoor het buffet al geschapt?

Maar er zijn wel meer clubs die ook weer eten aanbieden, al dan niet op/vanaf gezette tijden, zoals Aca Gold, Samya en Club22.

robglover
23 september 2020, 17:20
Jammer om te horen. Ten tijde dat het nog saunaclub Love en XS heette, was het buffet niet uitbundig, maar wat mij betreft ruim voldoende. Is dit in Freudenhaus geen tijdelijke corona maatregel, of was daarvoor het buffet al geschapt?

Maar er zijn wel meer clubs die ook weer eten aanbieden, al dan niet op/vanaf gezette tijden, zoals Aca Gold, Samya en Club22.

Nog bedankt voor de info Mentholbear!

Ik ga uit van een tijdelijke corona maatregel! Maar wat is tijdelijk met corona! Ik wil gewoon een dagje mijn voorplantingsdrift stillen en tussendoor lekker eten!

M.v.G. Robglover

Willem2
24 september 2020, 13:22
Gisteravond 14 dames aanwezig en de club zag er spik en span uit.

Good boy
24 september 2020, 13:58
Ik ben vorige week zaterdag voor de eerste keer in Venus geweest, heel veel mooie dames echt top, het was druk , je moest zelf naar de dames toe anders komen ze niet zo snel naar jou, ik denk animeer verbod. maar een goede sessie gehad met Sandra en een Top sessie met Gia wauuuw wat is ze lekker en mooi zeg. ik ga zeker nog een keer terug naar Venus.

Herr Fick
24 september 2020, 17:29
Ik ben vorige week zaterdag voor de eerste keer in Venus geweest ... ik ga zeker nog een keer terug naar Venus.

Van Club Venus lees ik veel goeds. Jammer dat het zo ver is voor mij. Volgens Mappy 02u06 rijden :frown:

schoolmeester
24 september 2020, 17:56
Herr Fick, het loont de moeite om er eens heen te gaan, TOPCLUB.

Groet, schoolmeester.

Viscamessi
24 september 2020, 18:10
Sinds de opening ben ik al weer een paar keer naar Venus geweest. Om niet in herhaling te vallen en niet de hele tijd hetzelfde verhaal te moeten dichten, kies ik ervoor om eens in de zoveel tijd een korte sfeerimpressie te geven, vooral ook omdat de meeste bezoeken tamelijk hetzelfde verlopen voor mij. Ik ben nl. geen ijsbeer die een hele dag een bezoek brengt aan een club. Bovendien is Venus daar mijns inziens ook niet echt geschikt voor (dit in tegenstelling tot de grotere clubs als SS of Babylon). Meestal ben ik er voor een paar uur. Ik maak dan één of twee kamers, eet wat, lig wat buiten in de zon op een stretcher, maak een praatje links en rechts en vertrek vervolgens voldaan weer.

Op deze wijze zijn al mijn bezoeken sinds de heropening van Venus verlopen. Na de aftastende opening, draait Venus weer op volle toeren. Ik heb al diverse kamers gemaakt in diverse samenstellingen, met o.a. de toppers Deborah, Cataleya en de nog redelijke 'newby' Sarah. Stuk voor stuk waren het topkamers. Over de service van deze toppers niks anders dan lof en het zijn ook nog eens leuke meiden waar je een goed gesprek mee kunt voeren. Ook heb ik me tussen de bedrijven door weer heerlijk laten masseren door Tuk. Zelfs alleen voor haar massages is een bezoek aan Venus de moeite meer dan waard. Wat een heerlijke massages zeg.

Ik kies er bewust voor om Venus in de weekenden te mijden vanwege de drukte. Het voordeel van de doordeweekse bezoeken is dat de verhouding beren - dames dan prima is, hetgeen in de weekenden nog wel eens anders kan zijn.
Het registreren bij binnenkomst is voor mij nog wel altijd iets ongemakkelijks. Ik heb niks te verbergen, maar het feit dat derden beschikken over je personalia is met name iets principieels voor mij. Maar ja, je hebt principes en je hebt je lusten welke bevredigd moeten worden. :) En als dat momenteel de regels zijn, dan conformeer ik me daar netjes aan. Ik begreep van Robert dat ze verplicht zijn om je personalia 30 dagen lang bewaren, daarna zullen deze worden vernietigd.

Het eten in Venus is lekker en er is genoeg keus gedurende de dag. Rond 13.30 uur wordt de lunch uitgeserveerd, met gevarieerd eten dat ook regelmatig wordt bijgevuld. Vanwege de omstandigheden mogen er momenteel maar 4 personen tegelijkertijd eten (4 tafels, 1 persoon per tafel), dus gezellig met een aantal personen aan één tafel zitten om tijdens het eten wat bij te praten, is er niet bij.

De wellness heb ik tot dusverre niet gebruikt. Aangezien het nog zulk lekker weer was de afgelopen periode, heb ik gedurende de tijden dat ik niet aan het kameren was vooral buiten in het zonnetje op een stretcher gelegen. Gratis, openbaar, wifi is beschikbaar, altijd handig voor degenen die niet hun eigen mobiele data willen / kunnen gebruiken.
De bediening is goed en ook de sfeer is prima. De dames dansen weer hun 'paringsdansen' in de kooi, er wordt gelachen en er heerst op zich een ontspannen sfeer. Iedereen bij Venus probeert er het beste van te maken.

Kort en goed: Venus heeft de zaken prima op orde. Binnenkort schijnen nog een aantal toppers weer terug te keren (w.o. Oana), reden genoeg om Venus ook de komende periode te blijven bezoeken.

Jester
24 september 2020, 19:14
Ik ben vandaag voor het eerst sinds heropening naar Venus afgereden. Tot de voorpret behoort het dagelijks even checken van de aanwezigheidslijst. Het viel mij op dat nagenoeg alle toppers er zijn, maar ook dat ze er bijna allemaal zes dagen per week en voor meer dan 12 uur achtereen zijn. Toen ik ook nog hoorde dat de eerste dagen de dames constant op de kamer waren realiseerde ik me dat dat wel heel erg veel van het goede is. Ik wil me niet bemoeien met hun arbeidsethos, maar het is duidelijk dat het hardwerkende ZZP' ers zijn.

Wellicht dat het kwam doordat deze gedachte bij mij post had gevat, maar ik ging toch ietwat gereserveerd vandaag mijn hernieuwde maiden voyage maken. Er waren twaalf dames aanwezig en, zoals altijd, kwam dat exact overeen met de website. Eugenia had een nieuwe kleurspoeling, Deborah zag er weer veel beter uit dan op die ranzige foto's op ladies.de en Sabina had Corona iets te dicht bij de koelkast beleefd. Kortom; we hadden er weer zin in. Zeker toen ik zag dat de video's van Monica, Deborah en Nicole waren aangevuld met een heel assortiment andere dames (Anka, Alessia, Eugenia (ook in een scene met Deborah) en Sarah zag ik in full HD voorbijschieten). Dit is toch wel top!

Wat me direct opviel is dat er slechts een stuk of zes auto's stonden en binnen kwam dat ook wel overeen met het herenaanbod. Kortom; zorg één is weggenomen. Geen lopende bandwerk vandaag. Sterker nog; toen ik binnenkwam was bijna iedereen in de bar of rookruimte. Er was echter totaal geen stemming. Een paar kooidansjes waren overbodig voor een dergelijk klein gezelschap en de dames leken drukker met elkaar dan om te kijken of er nog wat te verdienen viel. Ik heb dit een tijdje aangekeken en had er eigenlijk ook wel begrip voor. Met een dame naar de kamer geweest, maar dat was geen succes. Dat kan ook aan mij hebben gelegen, omdat ik, net als zij, ook een beetje verveeld was.

Wellicht komt het ook doordat de verwachtingen te hoog gespannen waren, maar ik moet snel maar eens gaan testen of de stemming er op andere dagen of tijden beter is. Wellicht dat de sfeer nu door de loomheid en de mindere kamer wordt gedomineerd. Ik ben echter direct na de kamer in mijn auto gestapt en zag dat er inmiddels een aantal auto's meer stonden. Uiteindelijk hoop ik dat later op de dag de sfeer beter werd, maar ik kan me ook voorstellen dat de club, de meisjes en de heren allemaal nog een beetje op gang moeten komen. Een half jaar gedwongen pauze en vervolgens dagen achter elkaar zo lang bankhangen en op de kamer. Ga er maar eens aanstaan. Respect.

Knutje77
24 september 2020, 19:48
Gisteravond 14 dames aanwezig en de club zag er spik en span uit.

Ik onderschrijf dit, woensdag was top.
Genoeg dames, genoeg beren (niet teveel).
Eten was goed (mag wat warmer).
Erg goede sessie gehad met giebelkont Gia.
Geweldig uurtje gehad met Cubaanse Kim, potverdorie wat een schatje.

Herr Fick
26 september 2020, 08:38
Herr Fick, het loont de moeite om er eens heen te gaan, TOPCLUB.

Groet, schoolmeester.

Ik zal het eens moeten proberen. Jammer toch dat ik zo'n luie beer ben...

schoolmeester
26 september 2020, 08:47
ik ben ooit 3 keer in een zomer bij Park Sauna Residenz geweest, voor mij meer dan 2 uur rijden( enkele reis ), maar was de moeite waard.
Je moet wel wat over hebben voor je hobby( verslaving ).

Groet, schoolmeester.

Jack42
26 september 2020, 16:17
Ik ben afgelopen donderdag nog maar een keertje naar Venus afgereisd omdat Duitsland binnenkort wellicht voor mij weer op slot gaat voor onbepaalde tijd.
Ik was er rond 14.00 uur en het was niet erg druk en het zou ook niet overdreven druk worden deze dag.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat Jester het donderdag allemaal een beetje gezapig vond in Venus.
Er werd ook maar weinig gedanst in de kooi. Je merkte dat de dames een drukke week achter de rug hadden en er weer een druk weekend aan komt.
Maar ik klaag niet, genoeg aandacht van de dames. Zeker van Eugenia en met haar dan ook regelmatig een sigaretje gerookt en uiteindelijk na een tijd kroelen op de bank met haar naar de kamer vertrokken. Daar was niks van enige vermoeidheid te bekennen. Nog steeds voor herhaling vatbaar na al die jaren, een topper!
Na de uitstekende kamer met Eugenia samen met Cupido wat gegeten en een laatste wellness rondje gemaakt.
Afscheid genomen van Eugenia en de andere dames die hun shift erop hadden zitten voor deze dag en ik ben niet veel later rond 23 uur voldaan in mijn auto gestapt na een mooie dag Venus in de hoop dat ik volgende week toch nog een keertje naar Venus kan gaan voordat de risicogebieden van Nederland in Duitsland ook rood kleuren.
Ze hebben het prima voor elkaar daar in Hamminkeln!

Herr Fick
27 september 2020, 10:35
... Je moet wel wat over hebben voor je hobby

Je lijkt mijn moeder wel, die zei dat ook altijd. Maar het ging wel over een andere hobby:redface:...

Patjax
27 september 2020, 12:08
Vorige week zaterdag samen met FL naar Venus gegaan. Zelf meer onder het motto niets hoeft maar alles kan na mijn seksuele escapades een dag eerder. FL had een bepaalde dame als target. Bij binnenkomst effe formuliertje ingevuld en na het omkleden kijken hoe de maatregelen hier zijn. Het was al snel duidelijk. Gezien de mooie temperatuur gingen we linea recta naar buiten. Even in het bubbelbad gezeten en daarna op een ligbedje gelegen. Het was daarna tijd om het eten te testen. Het kleine restaurantje was met vier volledig bezet waardoor we even in de bar plaatsnamen. Sabina meldde zich al vrij snel nadat ze mij zag liggen. Kort bijgesproken totdat FL kwam zeggen dat er plek was om te eten.

We waren aan het eten toen een vollidiot zich niks aantrok van de regels en een kopje soep pakte en deze aan het buffet ging nuttigen. Het personeel wees hem op de 4 regel, maar blijkbaar is het binnenslurpen van soep belangrijker dan je aan de huis/coronaregels te houden. De tweede keer werd hij er zeer duidelijk op gewezen en met een verontwaardigde blik legde hij zich er ditmaal wel bij neer. Snappen dergelijke lui dan werkelijk niet dat de clubs nu balanceren op een dun koord.

In de bar leek het bij terugkomst op een dependance van een gay tent waardoor we besloten lekker in het zonnetje te gaan liggen. FL zag zijn designated destination met een kerel naar een tuinhuisje lopen en zei dat ze over een half uurtje wel beschikbaar zou zijn omdat hij eruit zag als een halfuur mannetje. Hij bleek gelijk te hebben en toen ze voorbij liep gaf hij haar een signaal. Ze zei dat ze hem na het opfrissen zou komen opzoeken. Een tiental minuten later kwam ze eraan en na een kort gesprekje verdwenen ze. Zelf kreeg ik de gebruikelijke Venus Vibe niet te pakken. Nog even bijgepraat met KA om dan toch even binnen te gaan kijken.

Plaatsgenomen op een bankje en kort daarop verscheen het "verwende" prinsesje ten tonele. Ze bestelde wat te drinken aan de bar. De wanhopige beer die haar aansprak werd achteloos afgewimpeld. Ze liep richting rokershok en zwaaide toen ze me zag zitten. Van de overige dames was geen spoor te bekennen, dus mezelf ook maar verplaatst richting rokershok. Ik ging een eindje verderop zitten tot groot ongenoegen van Cataleya. Ze vroeg of ik bij haar kwam en aangezien ik me altijd kostelijk met haar amuseer op haar verzoek ingegaan. Natuurlijk kwam haar veranderde aangezicht ter sprake. Ik vroeg haar of ze haar neus had laten doen. Dit bleek inderdaad het geval, maar vanwege medische gronden. Verbaal vlogen de plagerijtjes heen en weer. Er kwam een beer buiten langs gelopen en hij probeerde haar aandacht te krijgen. Ze wees hem erop dat ze besetzt was. Ik vroeg haar met wie dan en ze antwoordde dat ik het was. Ook PP kwam even buurten die net een Caraïbische Wervelwind had ondergaan en de gevolgen daarvan waren hem duidelijk aan te zien.

Ons gesprek kreeg een andere wending doordat ze graag wilde weten waarom ik niet meer met haar naar de kamer ging na onze eerste keer. Ze dacht dat ik haar niet moest. Ik begon te lachen en zei haar dat het juist het tegendeel was. Dat zij juist van alle dames in Venus degene is die het dichtst bij het perfect Patjax plaatje komt. De verbazing op haar gezicht was groot en ze zei dat ik dit dan goed verborgen had gehouden. Met de wetenschap van en onder het mom van het ijzer smeden als het heet is zei ze dat ze een sleutel ging halen. Ik vroeg haar of ik daar ook nog enige zeggenschap in had maar haar antwoord liet geen enkele twijfel mogelijk. Al snel kwam ze terug om te zeggen dat we even moesten wachten omdat ze persé één van de spiegelkamers wilde. Zij ging naar voren en ik even naar buiten. Ze kwam een tijdje later terug om te zeggen dat we nog moesten wachten en we rookten samen een sigaretje. Maya kwam met een sleutel in de hand en Cataleya vroeg welk nummer. Toen het zes bleek te zijn zei ze met een strak gezicht dat dit de hare was. Maya keek verbouwereerd maar gaf deze aan Cataleya. Zij ging ons voor inschrijven. Ondertussen was Eugenia (wiens neusje ook een aanpassing heeft gehad) ook het rookhok binnengekomen. Kort bijgepraat waarop ze zei dat ze me over een half uurtje zag aangezien ze een schnell ficker had. Ik moest haar echter teleurstellen door haar te zeggen dat ik door Cataleya gekidnapped werd.

Onderweg vroeg ik haar of ze de sleutel van Maya "gestolen" had en met een duivels lachje op haar gezicht knikte ze ja. De kamer zelf was anderhalf uur genieten. De perfecte mix van grappen en grollen, verbale uitdagingen en erotisch entertainment van een hoog niveau. Toen ik de kamer wilde verlaten was ze het er niet mee eens. Het verwende prinsesje zette een pruillipje op om haar zin te krijgen en bleef pontificaal op bed liggen maar ik bezweek niet. Toen ik zei dat ik in de bar wel een nieuwe metgezel voor haar zou uitzoeken pakte ze alsnog haar spulletjes.

De gebruikte calorieën moesten aangevuld worden en samen met FL een hapje gaan eten. Cataleya voegde zich bij ons en het was opmerkelijk om te zien hoeveel voedsel er in dat kleine lijfje van haar ging. Terug in de bar hing Eugenia aan de paal en dat is een genot om te zien. Zij is in mijn ogen met afstand de beste op dit vlak in Venus. Nadat ze klaar was haar opgezocht om te zeggen dat ik de door haar gevraagde dingen bij mij had. We gingen hierna een sigaretje roken en al snel kregen we gezelschap van FL, Cataleya en Sara. De enigste drie dames op dat moment beschikbaar en met een bar vol hongerige hyena's die maar al te graag met de dames naar een kamer wilden bleven ze bij ons hangen. Er werd volop gedold. Aangezien FL en ik op voorhand al hadden besloten het niet te laat te maken was Eugenia teleurgesteld dat er geen vervolg op de kamer meer inzat en ging de bar in. Cataleya en Sara probeerden ons nog op andere gedachten te brengen. Toen bleek dat ze aan een kansloze missie bezig waren namen ze genoegen met het feit dat we hun afkochten met de chocolade en Chupa Chups die nog resteerden.

Het eerste bezoekje aan Venus na negen maanden leek in eerste instantie een moeilijke bevalling te worden maar uiteindelijk won het Venus Virus het toch van mijn vermoeidheid. De coronamaatregelen stonden overal keurig aangeduid en op een vollidiot na hield iedereen zich er keurig aan. De club heeft zich razendsnel aangepast aan het "nieuwe normaal" en de daarbij geldende regeltjes. Alle faciliteiten waren beschikbaar. Hulde.

https://www.youtube.com/watch?v=4BKdemw_96Y&list=PLHEFg7fymfju054H2CWb9HARgPKhq5yPG&index=53&t=0s

brombeerzuid
27 september 2020, 20:41
Een onverwacht rustige zaterdag in venus!!

Had van de week afgesproken om met de bve nog eens mee te gaan, dit maal naar Venus!
Normaal ben ik een van de vroege vogels, maar door prive omstandigheden kon ik pas laat voor mijn doen op pad.

Rond een uur of 17.30 kwam aan in Venus, het is ook wel een pokke stuk rijden voor mij.
Weinig auto’s op de parkeerplaatsen deed mij al vermoeden dat het rustig binnen was.
Mijn gegevens ingevuld bij de mooie theke met een erg diep uitgesneden bloesje:), heerlijk!!!
Omkleden en hop op zoek naar pp en k.a en ja in de rokersruimte met sas waren ze.

Een tijdje met ze bijgekletst en ook de mooie Kim kunnen bewonderen.
Tijd voor een bakkie leut en zie daar Mariana ze kijkt maar twijfelde of ze mij herkende!
Ach koffie ff opdrinken en nog wat uit het kluisje pakken, kom terug en hey ….. ik zag je tasje liggen maar herkende door je mondmasker niet dus twijfelde ik zei ze.
Nou ja, ik heb meer kenmerken dan je denkt zei ik en ja een heel gesprek met haar over dit en dat.

Nog een tijdje met de bve gesproken en al dat moois aanschouwd in Venus, top meiden!
K.A ging het zwembad testen en ik zocht Mariana op!
Moest ff wachten en hop naar een kamer met haar.
Ook deze keer overtreft zij zich zelf, weer een top kamer met deze lieve meid!
Alles intens en bepaalde handelingen van mij werden erg op prijs gesteld.:biggrin:
Nouja aan haar vochtigheidsgraad te merken dan toppie!
Een mooi uurtje met haar, betaald en een gewone condoom gegeven als hint:biggrin:(kut rode condooms)!

Het werd al wat later pp met zijn Kim op de kamer en k.a met Sara.
We kwamen vrijwel gelijk tijdig van de kamers af en keken nog eens raar op dat het zo rustig was in Venus.
Afwachtende of herstellende beren, de meiden die klaagde over half uurtjes neukers.
Ach ja ,wanneer is het ook eens goed.
PP maakte de opmerking we gaan straks naar Van Goch!
Ik zeg ok dan ga ik eens mee ,nooit daar geweest!

Zit nog wat te praten met wat sudlanders en ping een appje kom we gaan naar Goch.
Dat was het mooie avondje Venus waar het eten erg lekker was deze keer!
Venus een voorbeeld hoe je een sc op moet zetten!

En als de vliegende brandweer naar Goch,nouja vliegend het regende behoorlijk!

Jefrey
28 september 2020, 12:21
Hoi nieuw in de saunaclub wereld, en ik wil deze week eens naar Venus afzakken. Wat mag ik verwachten van prijzen voor de dames? Ik dacht ook eerder aan 30 min sessies want langer dan dat hou ik het toch niet vol... Zo lang geleden:). Maar dat is eigenlijk not done als ik het goed begrijp?

brombeerzuid
28 september 2020, 12:36
Gewoon doen wat jij wilt,30 minuten klaar.
Je kan ook binnen 15 minuten klaar zijn zekers als je nooit in een club geweest bent.
Gewoon genieten, erover veel goede meiden in venus.

frits the cat
28 september 2020, 13:02
Hoi nieuw in de saunaclub wereld, en ik wil deze week eens naar Venus afzakken. Wat mag ik verwachten van prijzen voor de dames? Ik dacht ook eerder aan 30 min sessies want langer dan dat hou ik het toch niet vol... Zo lang geleden:). Maar dat is eigenlijk not done als ik het goed begrijp?goeie keus 50€ 30min 75€ 45min 100€ 60min

Piet Plezier
28 september 2020, 15:08
goeie keus 50€ 30min 75€ 45min 100€ 60min

die van 45 minuten bestaat niet, dan betaal je gewoon een meier.

frits the cat
28 september 2020, 15:11
die van 45 minuten bestaat niet, dan betaal je gewoon een meier. is wel voor gekomen piet dat het net iets langer was dan 30 min en toen voor 45 min betaald 75€

brombeerzuid
28 september 2020, 16:22
Ligt ook aan de dame,soms wel soms niet.

HellaHolla
28 september 2020, 16:34
45 minuten tarief bestaat weldegelijk in Venus. Afgelopen februari zelf (tot mn verrassing) meegemaakt want had inderdaad al 100 paraat.

Een van de weinige positieve herinneringen aan mijn sessie met Alessia maar dat is weer een heel ander verhaal.

frits the cat
28 september 2020, 17:04
Ligt ook aan de dame,soms wel soms niet.ligt niet alleen aan de dame als de dame de sleutel te vroeg in levert bij de receptie word het ook aan de betreffend dame mede gedeeld dat het maar 75 € is , de tijd dat je met een DVP op de kamer bent word goed in de gaten gehouden door de club .

Piet Plezier
28 september 2020, 17:35
is wel voor gekomen piet dat het net iets langer was dan 30 min en toen voor 45 min betaald 75€

dat zou kunnen het ligt natuurlijk ook een beetje aan de dame
Maar officieel bestaat hij niet.

Piet Plezier
28 september 2020, 17:37
45 minuten tarief bestaat weldegelijk in Venus. Afgelopen februari zelf (tot mn verrassing) meegemaakt want had inderdaad al 100 paraat.

Een van de weinige positieve herinneringen aan mijn sessie met Alessia maar dat is weer een heel ander verhaal.

je bent een centennaaier :biggrin:

Jefrey
29 september 2020, 15:06
Is het gebruikelijk dat je de dames iets te drinken aanbied? Die gaan dan vast voor de drank met commissie, of is dat niet het gebruikelijk in deze club? Het is maar dat ik genoeg “zakgeld” meeneem ��

WANDELAAR5
29 september 2020, 15:29
Mag je zelf weten. Je kunt ook chocolaatjes oid meenemen en daarop trakteren. Sommige dames zullen een Picolo kiezen. Mini flesje bruiswijn van ca €35 incl. vermoedelijke provisie. Dat zou ik nooit doen. Een glaasje wijn of een blikje redbull kan natuurlijk ook voor beduidend minder. En een grote fles champagne om samen op te drinken mag natuurlijk ook.

mentholbear
29 september 2020, 15:55
Maar volgens mij is het in Venus niet heel gebruikelijk. Althans, ik heb het er doordeweeks nog niet eerder gezien. Moet wel zeggen dat ik meestal rond 21 uur vertrek, en dus niet weet hoe het later op de avond of in het weekend er aan toe gaat.

Maar je hoeft je zeker er niet toe verplicht te voelen, want het gebeurt in de saunaclubs die ik ken vaker niet dan wel. Ik zou persoonlijk het geld liever 'investeren'/besteden aan een langere kamertijd.

Johnsonxxx
29 september 2020, 21:39
Zondag mijn 1e bezoek aan deze club na de corona lock down. Op deze zondag hoopte ik een goede verhouding beren - dames aan te treffen. Nou goed was het wél voor de dames ja, maar niet voor de beren. Dames (in totaal 9 aanwezig) waren nauwelijks uit de kamer en werden alweer gekaapt of hadden al eerder een afspraak gemaakt. Beren waren er zeker stuk of 25.

Maar goed de sfeer proeven met een biertje erbij beviel me erg goed. Geen bekende beren gezien, maar er waren aan de nummerborden op de P-plaats te zien, vooral NL-beren. Dan de dames...lang niet gezien. Corona kilo's? Ja, maar voornamelijk afgevallen. D.w.z. ik herkende Anka bijna niet, die had voorheen een prachtig slank figuur met mooie rondingen, maar is nu broodmager geworden. Ook Bea en Sarah zijn wel een paar kilo afgevallen, maar niet te veel, waardoor ze alleen maar mooier zijn geworden.

Met Cassandra kon ik een praatje maken omdat ze vrij was en aan de bar zat. Blijft voor mij een heel mooie meid, maar voor de corona al niet de beste service. Ik wilde ze toch wel weer uitnodigen voor een kamertje. Voordat ik dat kon doen gaf ze zelf aan niet te zoenen of te kussen vanwege de corona. Daarmee viel ze voor mij af.

Biertje gedronken en heel af en toe werd er een dansje in de kooi gemaakt, als 1 van de dames even tijd had tussen de bedrijven door (Sarah en Cassandra hadden daar even tijd voor en dat was best leuk om te zien :biggrin:). Tussendoor eventjes nieuwe donkere Kim gespot. Mooie dame, prima rondingen (Zuid Amerikaans?) in strak tijgermotief jurkje. Kon haar loopje naar een zitplaats niet afmaken, want werd meteen gekaapt door een ijsbeer. Service zal dus wel oké zijn :)

Na een tijdje kreeg ik Maya in beeld, maar die was te druk met andere beren waarmee ze al afspraken had.
Toen Bea even later vrij kwam heb ik haar aangesproken, en ja ze was vrij, doordat een afspraak met een andere beer misliep (deze beer was zich inmiddels aan het vermaken met Maya, wachten duurde hem blijkbaar te lang). Bea wilde nog even een sigaretje roken en daarna zijn we een uurtje naar de kamer geweest. Zoals gezegd, ze heeft een prachtig figuur, mooier dan op de foto's. Daarnaast is ze vriendelijk met humor, een beetje plagerig ;). Service was verder goed, zoenen een beetje schoorvoetend, maar ging beter na gelang de tijd vorderde. Prima blowjob. :freu:
Bea gaf nog aan dat het op deze zondag rustig was vergeleken met de zaterdag er voor. Ze refereerde o.a. aan een grote groep Turkse beren en wat vervelend rondhangende NL beren.

Na de kamergang wat gaan eten, het was inmiddels ca 19.00 uur. Ik had mijn verwachtingen voor het eten niet hoog ingesteld, maar het viel best mee. De pasta was nog smeuïg en warm (net aangevuld?) met voldoende saus en ook de stukjes kip waren best oké.

Na de koffie weer huiswaarts gegaan. Het was toch wel een fijn weerzien, De mondkapjesplicht is weinig storend (dragen als je je verplaatst). Helaas is door de slechte verhouding beren vs dames de sfeer minder dan voor de corona. Ik hoop maar dat door de opening van meerdere clubs dat weer snel beter wordt. En wellicht helpt de beperking van de Randstadberen hier ook een handje bij (sorry collega's), en misschien komt mijn provincie ook nog wel op de code-oranje lijst van de Duitsers :eek:.

mentholbear
29 september 2020, 22:38
en wat vervelend rondhangende NL beren.

BvE 3.0? :baeh:

Eddy_V
30 september 2020, 01:42
BvE 3.0? :baeh:
Dat moet wel want de bve2.0 was al relatief vroeg vertrokken naar Goch (zag ik ergens in m’n tijdlijn)

Viscamessi
30 september 2020, 08:48
Gisteren even een bliksembezoek gebracht aan Venus. Ik was op de terugweg van een zakelijke afspraak in Duitsland en ja, als je dan op de A3 richting Nederlandse grens rijdt dan is de 'lokroep' ter hoogte van de afrit Hamminkeln wel erg aantrekkelijk. Daarom besloten om even binnen te wippen (ik weet het, wel een erg flauwe woordgrap :).) Ik was er rond 17.00 uur. Na de gebruikelijke rituelen om binnen te komen zag ik rond 17.00 uur tot mijn verbazing dat het druk was qua ijsberen. Ongeveer 10 ijsberen in de grote ruimte her en der verspreid en alleen Cassandra zat op haar gebruikelijke barkruk rechts aan de bar. Om het neutraal te stellen: ik vond het opvallend dat Cassandra als enige niet aan het kameren was terwijl er meer dan genoeg ijsberen aanwezig waren. Enfin, het zij zo. Voor de rest dus geen dames te bekennen. Die waren allemaal wel aan het kameren. Af en toe kwam er een dame terug in de grote ruimte, maar die was ook zo weer weg.

Daarom mij eerst maar eens een half uurtje heerlijk laten masseren. Was ik ook wel aan toe na een lange autoreis en er werd weer een aantal jaar uit mijn nek en rug gemasseerd. Ik voelde me weer even een jonge god! :)

Na de massage mij ook met een drankje genesteld in de grote ruimte en gelukkig waren er op dat moment een aantal dames even vrij. Vlak naast mij kwam Maya zitten. We raakten aan de praat en van het één kwam het ander. Een prima kamergang gemaakt met haar van een uur (zie het nieuwe draadje dat ik voor haar heb gemaakt, tot mijn verrassing bestond er van Maya nog geen draadje). Zij is zeker Venuswaardig, in alle opzichten.

Na het opfrissen nog even een drankje gedaan en mijn reis huiswaarts vervolgd. Het was een aangename 'pitstop', ook al was de verhouding ijsberen - dames naar mijn mening gisteren wel erg scheef.

cath.leen
30 september 2020, 11:53
Iemand al ervaring met de nieuwe dame, die gisteren is begonnen? Haar naam is Lena.
Blonde vrouw met veel tatoage op haar lichaam

paul-kuhn
30 september 2020, 12:05
beschreibe sie doch bitte mal

pret
30 september 2020, 12:15
Iemand al ervaring met de nieuwe dame, die gisteren is begonnen? Haar naam is Lena.
Blonde vrouw met veel tatoage op haar lichaam

Probeer haar uit en laat het ons weten aub.

Johnsonxxx
30 september 2020, 14:03
.... ook al was de verhouding ijsberen - dames naar mijn mening gisteren wel erg scheef.

Helaas een herkenbaar verschijnsel, zie ook mijn ervaring op zondag. En dan schijnt de verhouding ijsberen - dames op zaterdag nog veel schever te zijn.

Gelukje is dat de Randstadberen (NH, ZH en Ut) in Duitsland een negatieve coronatest moeten kunnen overhandigen van max 48 uur oud. Dat zal niet iedere beer er voor over hebben en bij controle ben je zonder zo'n coronatest flink de klos!
https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen/duitsland/reizen/reisadvies

mentholbear
30 september 2020, 14:27
alleen Cassandra zat op haar gebruikelijke barkruk rechts aan de bar. Om het neutraal te stellen: ik vond het opvallend dat Cassandra als enige niet aan het kameren was terwijl er meer dan genoeg ijsberen aanwezig waren. Enfin, het zij zo. Voor de rest dus geen dames te bekennen. Die waren allemaal wel aan het kameren.

Ik vermoed hierdoor:

Met Cassandra kon ik een praatje maken omdat ze vrij was en aan de bar zat. Blijft voor mij een heel mooie meid, maar voor de corona al niet de beste service. Ik wilde ze toch wel weer uitnodigen voor een kamertje. Voordat ik dat kon doen gaf ze zelf aan niet te zoenen of te kussen vanwege de corona. Daarmee viel ze voor mij af.

mentholbear
30 september 2020, 14:28
Gelukje is dat de Randstadberen (NH, ZH en Ut) in Duitsland een negatieve coronatest moeten kunnen overhandigen van max 48 uur oud. Dat zal niet iedere beer er voor over hebben en bij controle ben je zonder zo'n coronatest flink de klos!
https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen/duitsland/reizen/reisadvies

Bovendien zijn er beren die niet hun NAW gegevens willen achterlaten.

Knotsgenot
30 september 2020, 19:27
Begrijp ik het goed dat je bij ieder bezoek en bij iedere club je je NAW gegevens moet achterlaten?
Zo ja, wat kan er gebeuren als dit weigert?

schoolmeester
30 september 2020, 19:30
Als je geen gegevens wilt verstrekken kom je er niet in.
LETTERLIJK EN FIGUURLIJK.
Groet, schoolmeester.

peterp095
30 september 2020, 19:31
Nogal simpel, je komt er niet in.

frits the cat
30 september 2020, 19:35
Begrijp ik het goed dat je bij ieder bezoek en bij iedere club je je NAW gegevens moet achterlaten?
Zo ja, wat kan er gebeuren als dit weigert?wat een vraag :hammer: dan kan je weer naar moeder de vrouw.

Johnsonxxx
30 september 2020, 19:49
Als je geen gegevens wilt verstrekken kom je er niet in.
LETTERLIJK EN FIGUURLIJK.
Groet, schoolmeester.

En als bij een controle blijkt dat je hebt gejokt, dan heb je een boete van €2500 te pakken!

frits the cat
30 september 2020, 19:59
En als bij een controle blijkt dat je hebt gejokt, dan heb je een boete van €2500 te pakken!de boete kan oplopen tot 2500€

schoolmeester
30 september 2020, 19:59
Een schoolmeester jokt niet......

Groet, schoolmeester.

cootje
30 september 2020, 21:02
Staat een nul teveel !!!

https://www.wp.de/250-euro-bussgeld-bei-falschen-kontaktangaben-richtig-so-id230553532.html

Piet Plezier
1 oktober 2020, 07:52
Zo ja, wat kan er gebeuren als dit weigert?

dan kom je er niet in.

Arnold16
6 oktober 2020, 11:54
Wellicht is het goed te weten dat het Bundesland NRW tot eind oktober enkele uitzonderingen maakt op de eis dat men bij inreis 14 dagen in quarantaine moet. Zo geldt deze eis niet voor personen die minder dan 24 uur in Duitsland verblijven.

Zie: https://www.land.nrw/de/wichtige-fragen-und-antworten-zum-corona-virus#70088aff

Jack42
6 oktober 2020, 13:04
Wellicht is het goed te weten dat het Bundesland NRW tot eind oktober enkele uitzonderingen maakt op de eis dat men bij inreis 14 dagen in quarantaine moet. Zo geldt deze eis niet voor personen die minder dan 24 uur in Duitsland verblijven.

Zie: https://www.land.nrw/de/wichtige-fragen-und-antworten-zum-corona-virus#70088aff

Nog meer en betere info hierover is te vinden op het ijsberenforum zelf:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56380-Reizen-naar-NRW

Viscamessi
9 oktober 2020, 17:28
Vandaag weer een paar uur doorgebracht bij Venus. Er zijn ergere plekken op aarde om je tijd door te 'moeten' brengen.

Ik reed rond 11.45h. de parkeerplaats op en het eerste dat mij opviel was dat er op dat ogenblik nog maar 1 andere auto geparkeerd stond. Na de gebruikelijke incheckrituelen en het omkleden mij eerst maar eens naar de centrale ruimte verplaatst. En inderdaad: op één andere ijsbeer en mij na, waren er geen andere ijsberen. De line-up daarentegen was dik in orde. Wat een luxe en wat een weelde :).

Na een drankje mij eerst maar eens een half uur onder handen laten nemen door Tuk. Wat is het toch lekker om op z'n tijd zo'n massage te krijgen. Na de massage mij weer in de centrale ruimte genesteld en het was er nog steeds erg rustig qua ijsberen, hooguit een man of 5 - 6. Ik begreep van de Theke en van een aantal dames dat sinds deze week met name de Nederlanders het niet meer aandurven om de reis naar Venus te maken. Enerzijds vanuit onwetendheid (niet wetende dat de quarantaine-plicht niet geldt als je minder dan 24h. in Duitsland verblijft), anderzijds vanuit het momenteel niet aandurven. Enfin, uiteraard respecteer ik een ieders besluit.
Ook de dames zelf maken zich wel enige zorgen over de situatie, met name de angst dat Venus binnenkort weer dicht zou moeten vanwege Corona. Dit hangt als het zwaard van Damocles boven de club.

Ik raakte aan de praat met Anka. Ik had haar al wel vaker gezien, maar nog nooit mee gekamerd. Vandaag toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken en deze schoenen passen mij prima :) Wat een leuke meid is dit en wat een goede service biedt zij. Dik een uur op de kamer geweest en het was allemaal prima in orde. Omdat ik niet weet wat nu wel en niet officieel mag op de kamer, laat ik het er op houden dat haar service meer dan 'Venus-waardig' is. :) Herhalingsgevaar zeer groot voor mij.

Vervolgens ook nog even wat gegeten. Het eten was net uitgeserveerd en o.a. lagen er heerlijke kippenboutjes, spareribs, groenten, pasta of frites. Was ook allemaal dik in orde en smaakte prima.

Kort en goed: een heerlijke massage, een uitstekende kamergang en een lekkere maaltijd verder, verliet ik tevreden en met een glimlach Venus. Wat een goed begin van het weekend!

De kipkenner
10 oktober 2020, 02:57
Een tweeënhalve week geleden een bezoek gebracht aan dit clubje. Bij toeval ben ik sinds dag twee van de opening een klant. Was op weg naar een klant. Bij de afrit werkte ik een blik op een reclamebord: saunaclub Venus. Ik heb geweldig genoten van de beginfase van deze club.
Naarmate de tijd vorderde nam het bezoekersaantal toe, mede ingegeven door de veelal lovende recensies.
Laat ik duidelijk zijn dat ik ze het huidige succes van harte gun en oprecht hoop dat ze de gevolgen van het virus in economisch opzicht kunnen hanteren.
Tegelijkertijd is voor mij de aantrekkingskracht op deze club verdwenen. Het beleid leek erop gericht om grote groepen buiten de deur te houden, door bijvoorbeeld na 18:00 uur bier in rekening te nemen. Groepen brengen een totaal andere dynamiek teweeg in een club, leert mijn ervaring.
Al voor de corona perikelen was deze trend zichtbaar. Resultaat: een verstoorde balans. Vrouwen die chronisch overbelast raken en mannen die zenuwachtig heen en weer drentelen op zoek naar hun prooi. Dit was in mijn laatste bezoek helaas ook het geval. Zelf ga ik geen geen kaartje trekken om eens van bil te gaan, dus heb ik het op het zuipen gezet. Het viel ook op dat veel van de vaste dames tekenen van slijtage laten zien, door het grote appel wat op hen wordt gedaan. Ik wijs naar niemand met een moreel vingertje:ik ben en blijf een prostituee bezoeker. Wel probeer ik rekening te houden met de omstandigheden, waarin vrouwen moeten werken. Zodoende maak ik heden ten dage meer gebruik van het meer duurdere segment binnen de wereld van prostitutie, enkel en alleen met Nederlandse vrouwen.
Wat ik billijk zou vinden, is om de entreeprijs wat op te schroeven. Naar 100 euro bijvoorbeeld. Mogelijk weert dat een groep om naar binnen te gaan. Tegelijkertijd begrijp ik dat dit voortkomt uit een persoonlijke behoefte, en dat een dergelijke verhoging de club in economisch opzicht niet ten goede komt.
Zodoende het besluit genomen deze club niet meer te bezoeken. In alle oprecht dank ik de mensen van Venus voor de vele mooie momenten die ze mij hebben geboden, en wens de huidige en toekomstige bezoekers veel genoegen.

Piet Plezier
10 oktober 2020, 09:23
kipkenner wil helemaal alleen aan de tap zitten met alle dames als ik het zo lees
Wat een Eigenheimer
Inderdaad mooi weg blijven in het mooie Venus

mentholbear
10 oktober 2020, 15:09
Het beleid leek erop gericht om grote groepen buiten de deur te houden, door bijvoorbeeld na 18:00 uur bier in rekening te nemen. Groepen brengen een totaal andere dynamiek teweeg in een club, leert mijn ervaring.
Al voor de corona perikelen was deze trend zichtbaar. Resultaat: een verstoorde balans. Vrouwen die chronisch overbelast raken en mannen die zenuwachtig heen en weer drentelen op zoek naar hun prooi.

Die maatregel is er volgens mij om te voorkomen dat de saunaclub een bar/disco wordt. Elders zie ik dames juist werkeloos toezien hoe mannen bij elkaar zitten en amper kamers maken. Dus wel aanwezig heel veel mannen, maar weinig klanten.

Ik weet niet hoe de dames het ervoor ervaarden, maar kan me voorstellen dat nu gezien de vele beperkingen en de lange tijd dat ze niet konden werken, nu misschien een inhaalslag maken.

En misschien dat grote groepen buiten gehouden worden, maar volgens mij ook genoeg ijsberen die onderling praatje met elkaar maken. Hele grote groepen lijkt me voor deze relatief kleine club, met name buiten de tuin maanden om, ook moeilijk zoveel te huisvesten. Een grote club als Magnum, Oceans, Oase, enzo zou dat wel makkelijker kunnen.

de denker
13 oktober 2020, 23:04
Was vandaag sinds heel lang (eind februari) weer een in mijn favoriete clubje Venus. Op een dinsdag dus en het verbaasde me hoe druk het in de middag was. Ik kwam aan om 15.00 uur en het parkeerterrein stond nagenoeg vol. Binnen een stuk of 13 meiden, waarvan ik de meeste nog wel kende al waren er voor mij ook nieuwe meisjes bij. Allemaal even prachtig om te zien en het was een fkk dag, dus lekker bloot allemaal. Wel gek om te zien: blote meisjes met mondkapjes. Het viel me op dat de mondkapjes zowel door meisjes als door gasten goed werden gedragen. Bij binnenkomst meteen herkend door Mirella die al snel bij me kwam zitten en me meenam naar de kamer. Heerlijk uurtje weer met haar. Later nog met een voor mij nieuw schatje Vanessa geweest. Erg lekker allemaal en met een echt nieuw schatje Denisa ( een echt heel geile donder). Drie toppers met heerlijke lichamen en vooral lekkere kutjes. Ik heb weer genoten. Hoop dat de maatregelen niet strenger worden, maar ik vrees dat het wel weer eens de laatste keer kan zijn. Helaas. Maar dit nemen ze me niet meer af. Ik vertrok rond 20.00 en trof op de parking alleen mijn auto aan. Het was ook bijzonder stil geworden in de club.

Viscamessi
14 oktober 2020, 19:50
Vandaag alweer een bezoek gebracht aan Venus. Ik was voor zaken in de buurt en de verleiding was weer groot. Ik draaide rond 12.30 uur de parkeerplaats op en er stonden op dat ogenblik een viertal andere auto's. Het was dus (weer) rustig toen ik kwam. Ik had Anka al laten weten van mijn komst en conform afspraak wachtte ze keurig op me. Nu was het ook zeer rustig qua ijsberen en was de line-up qua dames op volle oorlogssterkte, maar toch altijd leuk als er een prachtige dame op je wacht :). Voor eventjes geeft het toch een goed gevoel. :)

Eerst even een drankje gedaan en bijgepraat, maar ik maakte al snel duidelijk dat we wat mij betreft ook eerst naar de kamer zouden kunnen gaan. Zo gezegd, zo gedaan. Weer dik een uur op de kamer geweest en wat was het weer genieten. Alles er op en eraan (en erin :rolleyes:) en voor de liefhebber: ze heeft desgewenst ook een buitengewoon kinky-randje zo kwam ik achter, waar ze zelf ook heel veel plezier aan beleeft.

Enfin, na en door de super kamergang had ik ook al aardige trek gekregen, dus eerst wat gegeten in het restaurant. Het was ondertussen al dik 14.30 uur geweest en de lunch stond klaar om genuttigd te worden. Prima in orde, alleen toch jammer dat er maar max. 4 personen tegelijk en 1 persoon per tafel mag lunchen. Echt gezellig en sfeervol is het lunchen momenteel niet, maar daar kan Venus uiteraard ook niets aan doen. Ik ben allang blij dat er een prima lunch geserveerd wordt.

Uiteraard kon een massage bij Tuk ook niet ontbreken. Een collega ijsbeer (Nederlander) attendeerde me er nog op om toch vooral een uur massage bij Tuk te doen, maar vanwege de tijd had ik maar gelegenheid voor een half uur. Volgende keer - mede op zijn aanraden - toch maar eens een uur doen bij Tuk. Met Tuk nog even bijgepraat over de goede-oude-Gallardo-tijd, waarna ik vervolgens half in slaap viel. Heerlijk om zo uit te buiken na een super kamergang en een goede lunch.

Na een verfrissende douche tevreden weer mijn 'kloffie' aangedaan en heb de deur achter me weer met een glimlach dichtgetrokken. Het blijft toch een mooie illusie, het clubleven. Terwijl ik wegreed viel me op dat de parkeerplaats ondertussen wel iets voller was, maar dat er nog meer dan voldoende gelegenheid was om te parkeren. Het beeld van onze collega ijsbeer in zijn vorige recensie (zeer druk) ging vandaag in ieder geval zeker niet op.

Ik neem het er maar van zolang het nog allemaal kan! Ik ben er snel weer!

Knutje77
14 oktober 2020, 20:01
Toch wel enigszins benieuwd naar dat kinky randje van Anka.

Husky
15 oktober 2020, 17:10
Gisteren,woensdag Venus bezocht,schreef om 12.20 het Corona formulier vol bij een vriendelijke blonde receptiedame,nam voor 50 Euro mijn ijsberenvel in ontvangst,en melde mij aan de bar voor een koud biertje van de tap, er waren op dat moment 2 of 3 ijsberen,maar gedurende de middag liep dat op tot afwisselend 10-15 ijsberen en rond de 14 mooie dames,van skinny Eva tot wat voller Sabina en alles daar tussen in zoals,Bea,Sarah,Sandra,Anka,Casandra,Gia,Mirella,M aya,Rihana,Mariana en Kim.
Laatste keer in Venus was voor mij eind september,ik kreeg kussen van de dames en dook de sauna in die met 90 graden prima op temperatuur was,en na een koude douche,naar buiten met een sigaartje in de hand, en handdoek om, mijn lichaam weer op temperatuur te brengen.
Thaise Tuk de masseuse melde zich nog even bij mij,om te vragen wanneer ik van haar diensten gebruik zou maken!
Toen ook sprak ik met ijsbeer Viscamessi,die aan mij toen vroeg of ik al aan de beurt was voor een massage,en vertelde hem dat ik mij later een uur liet masseren,en vetelde hem dat een uur veel fijner voor je body is,want dan word zowel de voor als de achterkant onder handen genomen door Tuk,prettig kennis gemaakt Viscamessi:)
Daarna zei ik tegen Tuk nog even wachten,want ik heb alreeds een afspraak gemaakt met de Cubaanse Kim,deze Cubaanse schoonheid kan je niet over het hoofd zien,173 cm,plus 20 cm hoge hakken die een pistoolvorm hebben en nog eens een krullebol van 20 cm,dus ondanks mijn 191 cm toornde ze hoog boven mij uit.
Ze was gekleed in een zalmroze lingeriesetje,dat prachtig contrasteerde met haar bruine huid.
We spraken met elkaar in een mix van Spaans en Duits,maar het praten ging op de sofa al snel over in kussen,vrijen en voelen hoe het met de kleine Husky gesteld was.
Uiteindelijk voor anderhalf uur in een mooie spiegelkamer terecht gekomen,alwaar ik mijn presentje van de dag staand mocht uitpakken,en TZ en al op het bed vielen,daarna was de seks geweldig,een tantra BJ
afwisselend snel en vooral langzaam,alles rond mijn vlaggenmast werd door haar gretige tong meegnomen:freu:
Normaal neemt Kim het voortouw, maar nu begon ik zelf de leiding over te nemen via een paar hoofdstukken uit de kamasutra,uiteindelijk bereikte we in :t15126: positie ons hoogtepunt,waarbij ik met mijn vaardige tong mijn weg moest vinden tussen haar swarovski clitoris piercing:)
Ook boven haar fraai gevormde bips heeft ze twee swarovski piercing gemonteerd!!
Kortom een genot om met deze Cubaanse tijger een lange tijd seks te hebben,na de daad nog een fijne massage en wat bijgepraat.
Het eten smaakte prima,warme groenten,salade,rolade,kippenkluiven, aardappelgratin etc.
Daarna voor de tweede keer de sauna bezocht,en nog met bewondering gekeken naar de superslanke Eva,die een atletische paaldans act opvoerde.
Aansluitend mij een uur laten masseren door Tuk,begeleid door serene muziek en een Boedha die goedkeurend toekeek,na de massage voelde ik mij weer 25 jaar jonger en heerlijk lui!
Had nog afgesproken om bij een aantal vrienden voetbal te kijken en ging als zodanig om 18.30 uur weer terug naar de Veluwe.
Een fijne relaxmiddag,met uitstekende Huskyproof seks,goede wellness,fijne massage,lekker eten en zelfs het Nederlands voetbalelftal viel me niet tegen,en nu weet ik wie Viscamessi is,zijn gezicht kwam mij al bekend voor vanuit Gallardo:wink2:

Patjax
17 oktober 2020, 10:17
Een vervroegde viering

Bijna vijf jaar geleden stuurde de oppergod mij met een geloofsbrief naar een tempel der verboden lusten (genaamd VM) in Hamminkeln om mij te laten dopen in het ijsberengeloof. Al tijden was mijn plan om dit feit te vieren op mijn geboortegrond, weliswaar ietsjes verderop (Venus) gezien het noodlot van VM. Toen ik afgelopen maandag geheel onverwachts de mogelijk kreeg donderdag en vrijdag vrij te nemen besloot ik mede door de stijgende cijfers en de onzekerheid of de clubs dan nog wel open zullen zijn mijn jubileum feestje eerder te laten plaatsvinden. In eerste instantie was vrijdag de bedoeling, maar toen alle lampjes op groen waren bij de voor mij interessante dames op donderdag vroeg ik mezelf af waarom een dag uitstellen wat je ook vandaag kunt doen.

"Leef, alsof het je laatste dag is"
"Leef, alsof de morgen niet bestaat"
"Leef, alsof het nooit echt af is"
"Leef, pak alles wat je kan"

Rond 14.45 een halfvolle parkeerplaats opgereden. Papiertje ingevuld, bruin papiertje aan de theke gegeven en met sleutel en badjas mijn weg vervolgd naar de kleedkamer. Snel omgetrokken en op weg naar de bar kwam ik Eugenia al tegen. Een forbidden kiss werd mijn deel en na het oppikken van een sinasappelsapje aan de bar het rokershok ingedoken. Ik was daar nog aan het acclimatiseren toen Sabina kwam binnenlopen. Kort daarop gevolgd door Deborah en Maya. Sabina had alweer allerlei plannen en ideeën hoe mijn dag eruit zou moeten zien. De nodige voorstellen werden mij toegeworpen. Als mijn "persoonlijke" pimp was ze uiteindelijk van mening dat het wel eens tijd werd dat Maya en ik elkaar beter leerden kennen. Ze zette Maya op mijn schoot en verdween met haar karakteristieke lach richting bar. Ondanks alle voorgaande bezoekjes haar eigenlijk nooit op het vizier gehad, maar zo up close and personal bleek ze toch echt wel een plaatje om te zien.

Maya ontpopte zich al snel als een vrolijk lachebekje en de knoop doorgehakt om met haar een kamer op te zoeken. Mijn openingsritueel kon haar duidelijk bekoren. Ze ontpopte zich daarna als een zoenmonstertje in pocket formaat. Gedurende onze sessie van twee uur stopte ze haar tong te pas en te onpas in mijn mond. Kan natuurlijk ook zijn dat ze me gewoon het zwijgen wilde opleggen en dit de meest voor de hand liggende oplossing was. Haar BJ was soft and sensual. De daad zelf bleef bij een intieme, langdurige slow cowgirl.

Nog een hele tijd liggen te dollen en tongzoenen waarna ze nog wel een herhaling van het openingsritueel wilde. Absoluut geen straf om haar bevallig lijfje onder handen te nemen. Dat moest daarna natuurlijk weer opgevolgd worden met een potje tongtwister.

Na een douche en hapje eten zat ik in het rokershok uit te buiken en in de deuropening stond een mij onbekende dame het ons welbekende wijsvingertje gebaar te maken. Ik zei haar dat ik de komende drie kwartier nog in de pauze stand zou staan en dat ze indien ze dan vrij was nog maar eens voorbij moest komen. Ze zei dat ze dit zeker zou doen. Amper twee minuten later zette ze zich bij mij en na de formele introductie volgde er een zeer geanimeerd gesprekje met Denisa. Voor de zekerheid nog maar eens gezegd dat ik geen grapje had gemaakt over de pauze stand. Ze bleef echter rustig zitten en maakte op geen enkel moment de indruk om te verkassen. Ze had zich duidelijk vastgebeten in haar prooi. Een vrolijk lachebekje die duidelijk een paar schroefjes miste, maar dan wel de juiste. De drie kwartier werden een uur en we verkasten van het rookhok naar kamer zes.

Na mijn gebruikelijk openingsoffensief ging de verkenning van elkaars lichaam verder met sensuele strelingen en lieten we onze tongen ook intiemer kennismaken met elkaar. Ze daalde af en er volgde een BJ waarmee duidelijk werd dat ze de Academy Oralski met groot succes doorlopen heeft. Het hele spectrum kwam voorbij en ze had zelfs nog een variant in huis die ik nog niet kende. De wijze waarop my little friend daarop reageerde was voor haar het teken om dit uit te buiten. Ikzelf wilde me ook niet onbetuigd laten en in 69 gingen we verder. Na een tijdje een kleine adempauze ingelast en ze vroeg of ik nog speciale wensen/fantasiën had. Een eerste sessie met een onbekende dame zie ik altijd meer als een proeve van bekwaamheid en inventiviteit, dus gezegd dat we de dingen gewoon spontaan zouden laten gebeuren. Mijn eerdere reactie op haar BJ skills deden haar besluiten om dit verder uit te buiten. Enerzijds had ik dit nog uren kunnen ondergaan maar anderzijds wilde ik ontzettend graag tot de daad overgaan.

Voor mij is lepeltje lepeltje het favoriete standje. Zeker bij een dame die je beter kent en die zich dan ook overgeeft in deze positie. Ik was benieuwd hoe zij hierop zou reageren en stelde haar voor om op deze wijze te starten. Het werd een waar genot. Zoals verwacht drukte ze zich helemaal tegen mij aan. Of ik nu langzaam en diep stootte of sneller heen en weer ging, alles werd met enthousiasme en plezierkreuntjes van haar zijde begeleid.

Na bijna anderhalf uur aan spetterende sex met dit geil dondersteentje was het lontje van mijn dynamietstaaf dusdanig opgebrand dat deze tot ontploffing zou komen. Ze keek me aan en zei dat ik nog niet klaar mocht komen omdat haar interne bom ook op ontploffen stond. Dus even vertraagd en toen ik merkte dat ook zij zover was de detonation knop ingedrukt met als eindresultaat een bevredigend wederzijds orgasme. Dit was sex zoals het hoort te zijn. Elkaar in opperste staat van vervoering brengen en je dan overgeven aan de bevrediging van je lusten. Zowel in de omgang als met de sex een superklik met Denisa.
Paspoortje met uiterlijke kenmerken: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56427-Denisa-(Roemeense)&p=721062#post721062

Er volgde een herhaling van zetten. Douchen, hapje eten en uitbuiken in het rokershok met een sigaretje. De ruimte vulde zich spoedig met een aantal dames. Maya met haar nieuwe tijdelijke echtgenoot, Sabina met haar pannenkoek en ook mijn Venus vrouwtje, de hogepriesteres van de slow sex, Eugenia kwam binnengelopen. Het werd meteen duidelijk dat ze verdere escapades met andere vrouwen niet meer zag zitten. Ze gebruikte haar waanzinnig lijfje om mij aan de ketting te leggen. Er zijn ergere dingen in het leven. Sabina was inmiddels vertrokken. Met Maya en haar Duitse "echtgenoot" hadden we de grootste lol. Zonder dat we er erg in hadden was er al zeker een uur verstreken en de misses vond het wel eens tijd dat ik me aan onze huwelijkse voorwaarden ging houden.

Al vaker over onze uitspattingen geschreven dus hier op terug te komen zou een herhaling van zetten zijn. Een perfecte afsluiting van een perfect dagje. Het was inmiddels kwart over twaalf en was van plan om nog snel een colaatje te drinken en een sigaretje te roken alvorens te gaan. De Duitser kwam ook net aangelopen en nog even nagebabbeld. Maya en Sara kwamen er ook bij en nog zitten te dollen totdat de barman de ruimte kwam inlopen om te zeggen dat het tijd was om te gaan.

Klokslag 01.00 trok ik de ijzeren poort van deze tempel achter mij dicht. Mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen reed ik met een glimlach van oor tot oor naar huis. In Duisburg zag ik de groene toren de nacht verlichten. In mijn wandeljaren het baken voor mijn zoektocht naar seksueel genot. Nu verworden tot een herinnering aan vervlogen tijden.

cootje
17 oktober 2020, 16:04
Hi,

na vorige week een lekkere trio met Eugenia en Sandra in de Kino gehad te hebben nu een teleurstelling.
In de Kino mag niet meer geneukt worden.
Is begrijpelijk met de Corona regels maar toch.

Riana kwam met deze boodschap van de ontvangst Theke en helaas met haar op een kamer
waar slechte lucht is en niet geventileerd wordt. Verder niets op Riana op te merken,
kan zij ook niets aan doen.
Was de tweede die het haar vroeg en er zijn toch heel wat gasten, volgens haar, die
de Kino prefereren boven een kleine kamer.

Mooiejoke
17 oktober 2020, 16:24
Ik was afgelopen week ook in Venus. Alles weer top, maar mij viel de lucht ook op. Op de kamer die je meteen vanuit het algemene gedeelte oploopt, ruik je de honden van buiten enorm. Ik neem de volgende keer een andere kamer��.

Verder was het weer toppie bij Venus!

robglover
18 oktober 2020, 13:27
Ik was afgelopen week ook in Venus. Alles weer top, maar mij viel de lucht ook op. Op de kamer die je meteen vanuit het algemene gedeelte oploopt, ruik je de honden van buiten enorm. Ik neem de volgende keer een andere kamer��.

Verder was het weer toppie bij Venus!

Ik ruik alleen maar poesjes daar! :biggrin:

M.v.G. Robglover

Johnsonxxx
20 oktober 2020, 13:31
Ik zie geen dames meer staan op de AWL van deze club. Iemand een idee wat de reden is, wat is er gaande? :confused::confused::confused:

The Turbanator
20 oktober 2020, 13:51
Ik zie geen dames meer staan op de AWL van deze club. Iemand een idee wat de reden is, wat is er gaande? :confused::confused::confused:

Best case scenario: Ze zijn nieuwe foto's aan het uploaden.
Worst case scenario: Vanaf middernacht is Kreis Wesel veranderd in dieprood op de infectiekaart, zodat er misschien wat beperkingen (zoals Samya) komen.

Allemaal giswerk, want de club was om 1100 uur geopend en er waren 5 meisjes actief op de AWL.

Of het kan gewoon zijn dat VeeVee op het bureau de website op een of andere manier heeft verknald...

frits the cat
20 oktober 2020, 14:09
Staan er weer op
Best case scenario: Ze zijn nieuwe foto's aan het uploaden.
Worst case scenario: Vanaf middernacht is Kreis Wesel veranderd in dieprood op de infectiekaart, zodat er misschien wat beperkingen (zoals Samya) komen.

Allemaal giswerk, want de club was om 1100 uur geopend en er waren 5 meisjes actief op de AWL.

Of het kan gewoon zijn dat VeeVee op het bureau de website op een of andere manier heeft verknald...

Johnsonxxx
20 oktober 2020, 14:14
Staan er weer op

Ahh geen paniek :angst: niets aan de hand, dwz was blijkbaar een technische fout. :eek:

biker pc
20 oktober 2020, 14:53
Ahh geen paniek :angst: niets aan de hand, dwz was blijkbaar een technische fout. :eek:

Niks aan de hand hoor! Gewoon open!! Denk een stuk of 12 beren en 10 dames?
Vanmorgen met Deborah begonnen was weer super! Nu kijken of ik Sara nog te pakken krijg! Mooie vrouw! Ik ga verder genieten dikke prima die rustige dagen.

Arnold16
22 oktober 2020, 18:54
Vandaag voor het eerst na lange tijd weer eens "Venus" opgezocht.
Twee maal een heerlijk half uurtje met Vanessa doorgebracht. Heel spontaan en vrolijk meisje die er echt pleizier in heeft om het je als man naar de zin te maken.

edwinhotel
27 oktober 2020, 21:22
Op deze herfstachtige dinsdag sinds januari deze club weer eens bezocht en het was met Babylon mijn favoriet maar met SS heb ik nu een mooie mix. Maar goed het was als vanouds, om 12.45 gearriveerd en toch al 7 autos met beren en een mooie lineup. Na alle plichtplegingen en de douche bij de bar direct tegen het heerlijke lijf van Sabina aangelopen en het was een weerzien als vanouds, ik ben de dag met haar begonnen en geeindigd en ze blijft een van mijn favorieten. Mijn plan om meer nieuwelingen te onderzoeken is deels geslaagd want na de eerste sessie met Sabina die pielemans direct twee keer heeft laten vuren was het niet heel makkelijk maar Denisa kwam bij me liggen en ik kon daar een goede review van herinneren en dat heeft ze in de kamer waar gemaakt. Ze kan ook heerlijk klaarkomen zonder fakegedoe en heeft van het eerste half uur genoten en heeft daarna bewezen dat ze nilfiskkwaliteiten heeft. Die rode rubbers zijn echter wel krap en zorgem soms voor onnodige verslapping maar daar wist ze wel raad mee en heerlijk doggy afgewerkt na bereden te zijn en het uur prima afgesloten. Omdat na een tijdje relaxen Kim net voor mijn neus voor een trio werd weggekaapt toch nog ff gaan relaxen en het gezelschap van Sabina in een kamer afgerond. Heerlijk dagje ik hoop over 2 weken weer

Mooiejoke
28 oktober 2020, 00:07
Vandaag hier even binnengewipt. Kwam om iets voor drie aan en ben om half 5 weer vertrokken. Ff bubbelbad en ff snel hapje. Kamertje met de nieuweling Denisa. Was prima. Ik zat zelf niet lekker in mijn vel vandaag (rotochtend gehad op het wetk), dus snel weer naar huis.gegaan.

Viscamessi
29 oktober 2020, 19:09
Aangezien vanaf aankomende maandag ook Venus haar deuren helaas weer verplicht moet sluiten voor ten minste 4 weken en ik Venus aankomend weekend liever mijd vanwege de te verwachte drukte, vandaag een voorlopig laatste bliksembezoek gebracht. Ik was er rond 12.00 uur en er stonden op dat moment slechts een handvol auto's op de parkeerplaats. Tijdens het inchecken even gesproken met de Theke en ze balen er zelf ook van dat ze weer dicht moeten. Maar ja, het is helaas niet anders.

Na het omkleden eerst even een drankje genomen en links en rechts met een aantal dames gesproken. Ook de dames zijn - logischerwijs - alles behalve blij dat Venus na aankomende zondag de deuren zal moeten sluiten. Als gevolg daarvan zullen sommige dames mogelijk terug naar huis gaan, sommige andere dames zullen mogelijk de privé-ontvangst (weer) gaan oppakken. Enfin, het is wat het is, meer kan ik er ook niet van maken momenteel.

Heb ook weer een heerlijke kamergang met Anka gemaakt van dik een uur. Is en blijft een toppertje naar mijn mening. Mooi slank figuur, leuke uitstraling, prettig in de omgang en levert keer op keer een topservice op de kamer. Kennelijk ben ik niet de enige die er zo over denkt, ook andere ijsberen wisten haar goed te vinden gedurende de paar uur dat ik er was. Ik gun het haar van harte.

Na (of door) de kamergang had ik ook al aardig wat honger gekregen. Het was inmiddels na 14.00 uur en de lunch lag klaar. Pasta, frites, 3 verschillende soorten vlees en diverse groeten. Smaakte me allemaal prima.

Ik had het voornemen om na de lunch nog even lekker uit te buiken gedurende een massage bij Tuk, maar helaas was zij bezet. Ik wist niet hoe lang dat nog zou duren en besloot daarom het hier voor vandaag maar bij te laten. Ik heb de Theke en Robert nog sterkte en succes gewenst voor de komende periode. Tevreden trok ik de deur achter me weer dicht. Ik zag dat er ondertussen een tiental auto's op de parkeerplaats stond en reed met enige weemoed weg, mezelf afvragende wanneer Venus weer open zal gaan en of dit überhaupt nog dit kalenderjaar zal zijn. Ook al geeft een clubbezoek altijd een extra dimensie aan het geheel, het feit dat ik met enkele van de dames contact blijf houden om inventief met de huidige situatie om te gaan, spoelde mijn weemoed in enige mate weg. Ik glimlachte, het was goed zo. Venus: hopelijk tot snel!

Patjax
31 oktober 2020, 11:19
Unfinished Business Part II

Na het bezoekje aan club 22 doorgereden naar Venus. Rond 17.15 uur de parkeerplaats opgedraaid en snel naar binnen. De planning was eigenlijk om vrijdag 6 november te gaan maar de maatregelen van Muti Merkel noopten tot sneller handelen. Na de plichtplegingen en verkleedpartij de bar ingedoken om met een sjuutje het rookhok op te zoeken. Al snel voegde Sabina zich bij mij. De vorige keer liepen onze agenda's niet synchroon en ze wilde zichzelf ervan verzekeren dat het ditmaal wel het geval zou zijn. Ze opperde om dan maar gelijk de eerste kamer te doen. Ik zei haar dat ik eerst mijn "unfinished business" met een andere dame zou laten plaatsvinden alvorens wij onze "unfinished business" zouden laten plaatsvinden. Zij wilde weten welke dame en ik zei dat het er twee waren, namelijk Deborah en Sara, en zoef weg was ze.

Het mag dan ook geen verbazing wekken dat ze binnen vijf minuten weer terug was met de mededeling dat Deborah eraan kwam. Deborah was uitermate verrast dat ik met haar wilde kameren vanwege de brocode van FL en mij. Er wordt vaak gezegd "het zaad van je maat kan geen kwaad" maar wij houden onze honingpotjes gescheiden. Deborah was daarom lange tijd off limits voor mij en dat wist zij. Na een tijdje bijgepraat te hebben ging ze voor de sleutel.

Op de kamer ging het brilletje af en de haartjes los. Haar "Ice Queen" uiterlijk verdween als sneeuw voor de zon en een warme persoonlijkheid met gevoel voor humor en meer inhoud dan de gemiddelde dame kwam tevoorschijn. De sessie was stomend en liet de temperatuur op de kamer flink oplopen. Na twee uur en met een gelijke stand verlieten we de kamer met de wederzijdse conclusie dat dit om een vervolg in de toekomst smeekte.

Na een verfrissende douche even de calorietjes bijgevuld. Eugenia kwam ook een hapje doen en hoewel aan aparte tafels toch samen gegeten. Eigenlijk absurd dat je niet aan één tafel mag zitten maar haar bij wijze van spreke wel tegen de plinten omhoog mag neuken. Na het eten samen een saffie gedaan. De andere beren in het rokershok keken verlekkerd naar mijn "vrouwtje" die het bijzonder vermakelijk vond en nog wat extra olie op het vuur gooide. Aangezien ik nog buiten bedrijf was ging ze zich maar op een andere wijze bezig houden. Het duurde niet lang voor de klanken van "Ring My Bell" door de club schalde. Ik attendeerde de heren erop dat dit wel een blik waardig was. Zij gingen een kijkje nemen en bij terugkomst kwam nog net niet de kwijl uit hun mond.

Ik verkaste naar de verhoging in de bar en Riana kwam erbij zitten. Bij mijn vorig bezoekje had ze de haren in Harley Quinn style alleen de kleurtjes ontbraken in de staartjes en had haar destijds gezegd dat indien ze dat deed we zouden kameren. Natuurlijk wees ik haar hierop en kreeg een gevat antwoord terug. Het gekke is dat me nu pas opviel wat een mooi gezicht ze heeft. Ik ben geen voorstander als dames modificaties aan hun lichaam laten uitvoeren maar de zwabberende hangwangtieten van haar zijn zeker geen pluspunt en een correctie zou haar zeker ten goede komen. Een leuk gesprekje volgde maar ik zat nog in de herstel-/uitbuikfase. Bij een volgend bezoekje haar maar de rol van fluffer geven als eerste kamertje. Wil haar mooie gezichtje wel eens zien when she says hello to my little friend.

Ik zag op het scherm dat ze weer een aantal nieuwe video's hadden toegevoegd. Toch wel een meerwaarde en stukje promotie voor de dames. Als zo vaak twijfelde ik of ik naar huis ging of toch nog een kamertje zou doen. De dames die daarvoor in aanmerking kwamen waren allemaal bezig met het plezieren van andere beren. Dan maar een sigaretje roken. Al vrij snel kwam Mariana binnen en kort daarop gevolgd door Anka en Sabina. De dames hadden behoefte aan chocolade. Gelukkig voor hen ken ik mijn pappenheimers. Op de terugweg richting rokershok bleek Eugenia ook weer terug te zijn. Natuurlijk had ze al snel geschoten dat ik chocolade in mijn hand had en versperde me de weg. Met wat schijnbewegingen wist ik haar toch te passeren. Zo snel gaf ze echter niet op en kwam achter mij aan. Voor de overige aanwezigen moet het er vreemd hebben uitgezien. Een man van middelbare leeftijd die een bloedmooie naakte dame ontwijkt en dan achtervolgd wordt. Maar goed dat ze geen mattenklopper had want dan had het er helemaal als comedy capers uitgezien.

Toen ik de doos op de counter zette in het rookhok doken ze er als aasgieren die wekenlang niks te eten hebben gehad op af. Ze graaiden er lustig op los. Nadat ze hun craving naar chocolade hadden gestild bleken ze nog trek in een vleeslolly te hebben. Er kwamen de nodige trio aanbiedingen op tafel en zelfs een foursome werd in the mix gegooid. Sabina wilde weten waarom ze haar status als echtgenote was kwijtgeraakt aan Eugenia. De uitleg zorgde voor de nodige hilariteit. Uiteindelijk dropen de dames af behalve Sabina. My black panther had zich vastgebeten en was duidelijk niet van plan los te laten. Ze maakte duidelijk dat ze haar status als echtgenote terugwilde. Ik zei haar dat ze mijn secret lover kon zijn en dat kon haar wel bekoren en vond ze spannender. Na een tijdje dollen zei ze dat ze een sleutel ging halen. Haar antwoord op mijn vraag of ik daarin nog een keuze had was duidelijk. Yes or yes.

Geen idee of het haar rol als secret lover was of mij wilde bewijzen dat ze haar troon als number one wilde heroveren maar het werd een memorabele sessie die alle andere met haar deden verbleken. Het was altijd al een geile dondersteen met nymfomane trekjes maar heeft intussen ook geleerd om zich aan mijn ritme aan te passen. Ik had niet gedacht dat ze erin zou slagen om de sessie met Deborah te overtreffen. Toch is het haar gelukt.

Het was inmiddels half een en tijd om de burgerkleding weer aan te trekken. Het getuigde van realiteitszin van de theke toen hij mij alvast gelukkig nieuwjaar wenste. Ieder weldenkend mens snapt wel dat de clubs echt niet over vier weken weer open gaan.

Venus is het ultieme bewijs dat je als club niet hoeft te adverteren met damesaantallen die er toch niet rondlopen. Het is leuk als er veel vrouwen rondlopen maar ik heb liever dat er minder rondlopen en je weet dat de dames kwaliteit leveren. Ook de onderlinge sfeer onder de dames is onovertroffen. Het bewijs kreeg ik op de terugweg. Eentje had me mijn telefoonnummer ontfutselt en ipv het voor zichzelf te houden als "noodcontact" kreeg ik een appje van een andere dame. Caring is sharing, zeker in deze vreemde tijden.

Knutje77
31 oktober 2020, 12:57
Je verslagen lezen lekker weg, dankjewel voor deze bijdrage.
De drang om de club weer te bezoeken neemt alleen maar toe na het lezen van jouw ervaringen.

Husky
1 november 2020, 14:47
Venus bezocht op vrijdag als middelste club van een drieluik deze week,dus veel eitjes eten om het zaad goed te laten borrelen en actief te laten zijn:)
parkeerde om 11.20 uur mijn auto vooraan naast de ingang,het was de tweede auto op de parkeerplaats.
Na alle formaliteiten en een fijne douche dronk mijn eerste tapbiertje bij de sympathieke Mia,maakte kennis met alle aanwezige schoonheden en genoot baansluitend van een prima ontbijt,met verse broodje,ei,tomaten,knakworsten,kaas en verse vleeswaren.
Als zodanig versterkt de sauna ingedoken,en door het glas van de goed op temperatuur zijnde sauna,naar de kooidansjes gekeken,daarna met Mirella,Sara,Anka en Sabina wat small talk,en mij op de sofa naast Rihana gezet,ik mag haar graag met haar grote borsten en mooie gezicht,en goede ervaringen met haar in Freudenhaus te Munster en vooral in VM en Gallardo.
Anderhalf uur uitgetrokken met deze charmante dame,vanuit een heerlijke massage,waarbij de kleine Husky goed in de massage crème werd gezet,een intense tijd seks met haar gehad,de totalpackage,
en diverse posities,uiteindelijk vanuit :t15126: positie mijn nakomelingen de vrijheid mogen geven in :t15119:,hierna nog wat na geknuffeld,waarbij alles weer van voor af aan begon:)
Onverwacht kwam ik ijsbeer Cupido tegen,en met hem onze fijne herinneringen opgehaald in vooral VM,en wat drankjes gedronken,Cupido vertelde vertelde ook dat Jack42,aanwezig was.
Na een fijne massage van een uur bij de Thaise Tuk,waarbij mijn gangwerk en spieren weer los gemaakt werden,mijn aandacht verlegd naar Vanessa,een mooie jonge Roemeense met een heerlijke kont en een a cupje,volgens mij een Roma dametje want haar ogen zijn intens bruin en de vonken spatte er van af.
Een uur lang fijne seks,de total package met alles er op en er aan,het Engels gaat haar al wat beter af,in :t15126: positie onze gezamenlijk karwei tot een goede intense oplossing gebracht,een aanrader deze schoonheid,zowel Rihana als Vanessa beide 100% Huskyproof:freu:
Dacht 14-15 dames en afwisselend na een rustige aanloop,15 tot 20 ijsberen.
Nog van het avondeten genoten,verse warme groenten,Schitzel,gebakken aardappels,kip verschillende verse salades smaakte prima!
Zo rond half acht na een kopje koffie en een plak cake vertrokken met een tevreden gevoel naar de mooie Veluwe:wink2:

Patjax
4 november 2020, 11:21
Last Roadtrip of 2020 Part I and Unfinished Business Part III

FL en ik geloven niet dat de sluiting van de SC's slechts vier weken zal duren en dus moest en zou er een ouderwets clubweekendje van gemaakt worden. Er waren slechts twee opties die in aanmerking kwamen. De door ons verwachtte overrompeling van AG deed ons besluiten op zaterdag richting Hamminkeln te rijden. De theke van dienst kon een glimlach niet onderdrukken en ik kreeg van hem dezelfde locker zodat het zou aanvoelen alsof ik niet weggeweest was. SAS zat voor bij de entree op het bankje en al snel vlogen de grappen over en weer en de toon van de dag was gezet.

Nadat we het juiste tenue aanhadden om het strijdtoneel te betreden zag ik de dames kijken. We hadden donderdag al afscheid genomen dus de verbazing was van hun gezicht af te lezen. Ik zei dat ik alleen maar meegekomen was zodat FL zich niet alleen zou voelen en Sabina gezegd dat ik haar nieuwe echtgenoot had meegebracht. In het rookhok was het al snel een dolle boel en FL en Eugenia gingen hun gebruikelijke verbale strijd aan wat ontaardde in een kuitpartij. FL stond enigszins verborgen en aan het oog onttrokken toen Anka kwam binnenlopen. Bij mijn solo bezoekjes had ze steeds naar hem gevraagd en voor ze iets kon zeggen wees ik FL's richting uit. Natuurlijk was de eerste vraag waar is mijn chocolade. FL ging deze halen en wees haar erop dat de afspraak was dat hij chocolade zou meebrengen maar ze niet zouden kameren. Nadat Anka de chocolade had bleek al snel dat ze hiermee geen genoegen zou nemen en ging vol in de aanval modus. Na een tijdje liep ze weg en ik zei hem dat ze de sleutel ging halen. Hij zei dat hij dat niet gezegd had en zij dat ook niet gevraagd had. De aanwezige dames lagen in een deuk en zeiden dat ze echt wel met de sleutel terug zou komen. Een minuutje later kwam Anka inderdaad met een sleutel het rookhok binnen om FL op te halen.

Sabina kwam eens informeren wie the fluffer of the day zou worden. Na een tijdje kwam Sabina nogmaals een kijkje nemen of er al schot in de zaak zat. Ze bood zichzelf aan ondanks de wetenschap dat we nooit de eerste kamer samen doen. Het duurde haar schijnbaar allemaal te lang en waar ik normaal haar onzichtbare koppelpogingen wel kan waarderen deed ze het nu in plain sight tot het vervelende aan toe. Ik besloot een hapje te gaan eten. Bij terugkomst even op de verhoging uitbuiken waar ik al snel gezelschap van Eugenia kreeg. Zoals gewoonlijk drapeerde ze haar hele 42 kilo op mij. Om te voorkomen dat ik onder dit immense gewicht zou bezwijken of ten prooi zou vallen aan haar te verwachten subtiele verleidingspoging zei ik haar dat het misschien verstandig was om mijn voor haar meegebrachte corona voedselsteunpakket te overhandigen. Terwijl zij dit wegbracht een sigaretje gaan roken om het uitbuikproces te versnellen.

Na een paar minuten kwam het mooiste meisje van de klas binnenlopen. De natte droom van elke student waar ze gezien haar leeftijd nog eigenlijk thuishoort. Mooier dan ooit nu ze haar beetje babyvet ook is verloren en tel daarbij op dat ik nu eenmaal een sucker voor chokertjes ben zoals ze om haar nek had. Ze had blijkbaar de aanbeveling hoe een klant te benaderen in haar bovenkamertje opgeslagen want met een prachtige glimlach op haar gezicht begroette ze me met hello darling. Een beetje bijbabbelen en wat geinen. Eugenia kwam binnen en aangezien alle dames weten dat zij bekend staat als my wife wilde Sara ons niet storen. Ik zei dat dit niet het geval was. Sara keek me vol verbazing aan en Eugenia bevestigde dat wij nooit de eerste sessie van de dag deden. Sara vroeg het voor de zekerheid nog in het Roemeens. Eugenia zei dat zij mijn doel was en met een kus en have fun ging Eugenia. Het ongeloof straalde van Sara's gezicht mede omdat ze op de hoogte is van de bro-code tussen FL en mij. Ze vroeg of ze voor de sleutel mocht gaan en mijn knikje was voldoende om haar van het krukje te laten opveren.

We hadden kamer 4 en met iemand als Sara is een spiegelkamer absoluut een meerwaarde. Zoals gebruikelijk voor mij begonnen met een massage. Sara was opvallend openhartig over zichzelf. Ze bracht haar begintijd in Venus ter sprake en gaf aan dat ze inmiddels begreep wat dit werk inhield in tegenstelling tot toen. Ook refereerde ze nog aan haar afwijzing door mij destijds. Ik legde uit hoe het zat en natuurlijk wilde ze weten waarom het nu wel kon dat ik met haar kamerde. Een tijdje gedold wat spelenderwijs overging in een subtiel en sensueel verleidingsspel. Ze begon aan een softe en gevoelvolle BJ die ze na een tijdje afwisselde met een edging HJ. Heel opmerkzaam had ze door waarop ik reageerde en ging ze daarmee door. De ondeugd spatte uit haar ogen en ze had er duidelijk lol in dat ik volstrekt weerloos was. Ze vroeg of we overgingen tot de daad en ik zei dat als ze tijd had rustig verder mocht gaan. Ze had alle tijd en ging rustig verder met waar ze gebleven was. Na een tijdje toch tot de daad zelf overgegaan. Eerst een slow en sensual cowgirl van haar zijde om dan de rollen in missio om te draaien totdat het rubbertje gevuld werd. Nog wat nagepraat, gegeind en geknuffeld om na twee uur de kamer te verlaten.

Nadat ik afgerekend had passeerde Denisa en zei dat ze "böse" was omdat ik haar negeerde. Haar gezegd dat ze wist dat ik nooit zelf naar een dame ga en dat we dit beter later konden bespreken gezien het feit dat ze onderweg naar de kamer was met een andere beer. Na een opfrisbeurt de bar ingelopen en zag FL niet en dus met een drankje richting rokershok gelopen. Daar zaten FL en Sabina. Gezien de lengte van de sessie hadden zij zich al afgevraagd of Sara mij misschien vermoord had op de kamer. Sabina vroeg zich fluisterend in mijn oor af wat ze verkeerd deed omdat wij nog nooit zolang hadden gekamerd en ik zei haar dat als ze op de wijze waarop donderdag onze sessie verliep verder zou borduren we vanzelf ook de twee uur zouden aantikken.

FL en ik verkasten naar een bank in de bar. Even bijkletsen aangezien we elkaar nog amper gezien hadden. Hij zei dat Sabina hem ook al gevraagd had waarom wij nooit langer kamerden en het gevoel had dat er vandaag geen sessie meer zou komen. Ik zei hem dat ze dat dan goed had aangevoeld. Gezien de nachtklok in België moesten we beslissen of we bleven of zouden gaan. Mij maakte het niks uit omdat met Sara ik mijn laatste unfinished business in Venus had afgehandeld. Omdat het waarschijnlijk de laatste keer voor lange tijd zou worden wilde FL blijven en zou dan bij mij blijven crashen. We besloten een kleinigheidje te gaan eten.

Na terugkomst een sigaretje gaan roken en al snel kwam Sabina erbij zitten. Waar er in de middag nog sprake was van een gezellige drukte bleef de overrompeling in de avond uit. Sterker nog het leek langzaam als een nachtkaars uit te gaan en het was pas rond 21.00 uur. De dames liepen af en aan tussen bar en rookhok en de stemming van hun werd er niet beter op. Ze hadden waarschijnlijk verwacht en gedacht nog bakken met geld binnen te harken maar dit was niet het geval. Bea kwam bij ons zitten en beklaagde zich dat geen enkele man naar de kamer wilde. Zowel FL als ik hadden haar zeker nog wel willen doen maar een dergelijke openingszin nodigt niet echt uit tot een nadere kennismaking. Toch gooide ze een klein visje richting FL uit in de hoop dat hij toe zou happen. De vermoeidheid van een zware werkweek begon langzaam zijn tol te eisen bij hem. Ze had dus op de verkeerde gewed en ging weer de bar in.

Niet veel later kwamen Denisa en Vanessa binnen. Ze liepen door richting gokkast en FL snapte er niks van. In het voorbij lopen was er nog een "wie gehts" uit de mond van Denisa gekomen zonder te stoppen. Ik zei hem dat Gods wegen ondoorgrondelijk zijn maar die van een clubdame nog meer. Waarschijnlijk moest ze haar strategie bepalen want een minuut of vijf later kwam ze alsnog bij mij zitten. Even wat gepraat maar ze had al snel door dat er niets te halen viel en toen Vanessa's poging om via de gokkast haar beurs te spekken mislukt was verdwenen de dames.

Anka en Eugenia hadden eerder al hun neusje door de deur gestoken maar doordat Denisa toen bij mij zat waren ze onverrichter zaken omgedraaid. Het duurde dan ook niet lang voordat de dames kwamen nadat Denisa vertrokken was. In die tussentijd hadden FL en ik al besloten dat we er een punt achter zouden zetten. Niet veel later kwamen ook Sabina en Kim binnen. Sabina vroeg of ik al met Eugenia naar de kamer was geweest. Ik schudde van nee en ze vroeg waarom niet. Nou meiske dat is heel simpel ze heeft het niet gevraagd. Sabina zei in het Roemeens tegen Eugenia dat ze de sleutelsuggestie moest opperen. Duidelijk vergeten dat ik dit kan verstaan. De klanken van het laatste woord waren amper verstompt of Eugenia kwam met de vraag of we naar de kamer gingen. De dames wisten niet dat wij al besloten hadden te gaan. Ik zei dat dit niet ging gebeuren omdat we gingen. Natuurlijk moest er uitleg volgen waarom. Ik zei dat FL erdoorheen zat en we voor hun binnenkomst al besloten hadden te gaan. FL kreeg het te verduren. Gespeeld of niet door de dames maar volkomen onterecht. Hij wilde niet de party pooper zijn en zei als ik een uurtje wilde gaan hij dat nog wel zou overleven. Gezien het feit dat ik dit jaar nog geen enkele sessie korter dan anderhalve uur heb gehad in Venus en ik er niet van hou een sessie tegen de klok af te werken zei ik nee. Eugenia begreep het ondanks dat de onvrede van haar gezicht was af te lezen.

We namen afscheid van de dames en toverden onszelf weer om tot brave burgers in de kleedkamer. FL moest nog een pitstop maken en ik keek vanuit de kleedkamer nog eenmaal de bar in. Eugenia kwam op mij af gelopen en geen idee wat haar bedoeling daarvoor was pakte ik het overgebleven doosje met chocolade en overhandigde dit haar. We leverden de sleutel in en opeens kwam Anka. Vanaf een afstandje stond ze schaapachtig te lachen en zwaaien. Het was duidelijk dat ze hoopte op een uitwisseling van nummers met FL maar hij die al zoveel bijnamen door de jaren heen van mij heeft gekregen wilde er schijnbaar nog eentje op de valreep aan toevoegen, namelijk die van Forrest Gump. Hij gaf haar zijn restant chocolade en het had een hoog "life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get" gehalte. Hoewel ze er blij mee was was duidelijk te zien dat dit niet de beoogde uitkomst van haar komst was.

mentholbear
4 november 2020, 16:56
Sabina zei in het Roemeens tegen Eugenia dat ze de sleutelsuggestie moest opperen.

Het is ook nooit goed :rolleyes:

Meestal worden dames geprezen die niet zelf met de sleutelvraag komen :hammer:

Patjax
4 november 2020, 19:09
Het is ook nooit goed :rolleyes:

Meestal worden dames geprezen die niet zelf met de sleutelvraag komen :hammer:

Volgens mij ontgaat je het moraal van het verhaal.

Sabina was al de hele dag bezig met proberen te bepalen met wie ik naar de kamer ging. Bovendien is Eugenia vrouw genoeg om dat zelf te regelen. Enigste kritiekpuntje is dat ze meteen nadat Sabina het zei met de vraag op de proppen kwam. Daar had ze gedurende de dag en ook nu al genoeg mogelijkheden tot gehad. Het lijkt erop dat de dames een kamergang met hen als vanzelfsprekend beschouwen. Echter de keuze is reuze in Venus. Deborah en Sara hebben zich ook nadrukkelijk aangediend voor verdere erotische escapades en dan waren Alessia, Cataleya, Ella en Maya afwezig. Bovendien ben ik ook wel benieuwd naar Bea, Gia en Riana. Er is geen club waar ik zoveel opties heb dan Venus. Misschien maar goed dat ze tijdelijk dicht zijn ;)

cootje
4 november 2020, 19:54
Klopt
keuze genoeg.
Net als bij de Jumbo keuze uit 25 soorten mayonaises.

schoolmeester
4 november 2020, 20:57
Ik kom zojuist van de Jumbo, 26 soorten mayonaises.
Een schoolmeester is er om te corrigeren.
Mayonaises heb je wel goed gespeld, dat kan ook niet iedereen.

Groet, en veel mayonaiseplezier, schoolmeester.

Dalton
4 november 2020, 22:08
Ik kom zojuist van de Jumbo, 26 soorten mayonaises.
Een schoolmeester is er om te corrigeren.
Mayonaises heb je wel goed gespeld, dat kan ook niet iedereen.

Groet, en veel mayonaiseplezier, schoolmeester.

Frietsaus heb je veel verschillende soorten in maar mayonaise maar 1 soort met 40% olie anders niet.

Willem2
4 november 2020, 22:24
Kan je frietsaus of mayonaise ook voor je handen gebruiken? Ik vraag het voor een vriend :rolleyes:

Patjax
4 november 2020, 23:10
Kan je frietsaus of mayonaise ook voor je handen gebruiken? Ik vraag het voor een vriend :rolleyes:

Heet die vriend toevallig Eddy_V? ;)

Meme Moo
4 november 2020, 23:29
Heet die vriend toevallig Eddy_V? ;)

Die heeft alleen verloofden.
Geen vrienden :biggrin:

Eddy_V
4 november 2020, 23:33
Het is maar goed dat Venus even gesloten is want dit zou anders helemaal uit de hand lopen !

WA
5 november 2020, 00:30
Bovendien ben ik ook wel benieuwd naar Bea, Gia en Riana. Er is geen club waar ik zoveel opties heb dan Venus. Misschien maar goed dat ze tijdelijk dicht zijn ;)
Dat komt wel goed. In zo'n klein clubje hebben alle dames continu contact met elkaar. Als ze zelf je status van pannenkoek al niet opgemerkt hebben word dat bij een volgend bezoek razendsnel ingevuld. Succes verzekerd.

Patjax
5 november 2020, 12:41
Dat komt wel goed. In zo'n klein clubje hebben alle dames continu contact met elkaar. Als ze zelf je status van pannenkoek al niet opgemerkt hebben word dat bij een volgend bezoek razendsnel ingevuld. Succes verzekerd.

Kleine of grote club maakt niets uit. In the Romanian Whorepedia staan er bij mijn foto tags als:
- Walking ATM
- Easy money
- Money shitting donkey

De grote vraag is of het succes verzekerd op hen van toepassing is of op mij :hammer:

PartyboyBert
5 november 2020, 20:13
Romanian whorepedia, waar kan ik dat vinden? Ben wel benieuwd.

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk

The Turbanator
5 november 2020, 20:40

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk

Nieuwsgierig of goedgelovig? ����

Eddy_V
6 november 2020, 01:09

Op het darkweb, alles is te vinden op het darkweb. Zelfs de pincode van Patjax zijn ATM..
die meiden zijn zo blond nog niet hoor!

Pierke69
8 november 2020, 17:11
Nog snel voordat de opflakkering van het coronavirus de clubs weer op slot gooide deze club bezocht. Ik twijfelde tussen Babylon En Venus. Doordat de awl van Babylon is verdwenen en er weinig over geschreven is de sprong in het diepe gewaagd en naar Venus gegaan. Een vlotte en vriesndelijke ontvangst. Papiertje ingevuld en de mannelijke theke wees me de weg naar de kleedkamer. Snel omgekleed en even de club verkent. Nu was dit binnen vijf minuten gedaan en mezelf met een bakje leut op een bankje geplaatst.

Ik weet dat staren niet netjes is maar toen er een dame voorbij kwam lopen kon ik het niet laten. Wat een prachtig gestalte op stelten. Ze had mijn jij+ik=kamer blik natuurlijk opgemerkt en kwam bij mij zitten. Ze stelde zich voor als Bea. Haar Engels is niet zodanig dat de communicatie vlekkeloos verliep. Haar uitstraling was echter dermate prettig dat ik haar een sleutel liet halen. We verkenden elkaars lichaam totdat ze vroeg of ze me mocht pijpen. Deze dame geeft een nieuwe dimensie aan het woord diep. Probleemloos speelde ze tikkertje met haar huig tegen het koppetje van mijn lustspier. Ze varieerde moeiteloos tussen langzaam en snel en mijn levenselixer begon al te borrelen in mijn zaadbunkers. Haar blik tijdens het pijpen was geil. Ze vroeg of ik wilde neuken en na mijn ja kwam zij op mij en sneller dan ik wilde ik in haar. De verleiding om voor een tweede ronde te gaan was groot. Ik had op de site al gezien dat er zoveel moois rondliep dat ik zuinig met mijn levenselixer moest zijn.

De sauna was heerlijk op temperatuur en na een douche het bubbelbad ingegaan. Mooi dat je deze kunt instellen naar gelang je eigen voorkeur. Daarnaast leuk dat je vandaar uit de dames kunt zien in de kooi en het scherm waarop filmpjes van de dames te zien zijn.

Ik bestelde aan de bar een bakje leut en naast mij kwam Deborah zitten. Een mix van een sexy secretaresse en een strenge schoolmeesteres. Plagerig blies ze de rook van haar e-sigaret mijn kant uit. Ik keek haar bestraffend toe en het ijs was gebroken. Alles aan haar uitstraling schreeuwde pure klasse en toen ze opperde om een sleutel te halen wist ik niet hoe snel ik ja moest zeggen. Haar bril ging af en dit gaf haar een nog mooiere uitstraling. Speels kneep ze mij in de tepels terwijl haar lippen de mijne opzochten. Haar kennis van Frans op deze wijze en de manier waarop ze het gebruikte waren van een zeer hoogstaand niveau. Ze daalde af naar beneden om ook deze Franse variant ten uitvoer te brengen. Wederom van hetzelfde hoogstaande niveau. Ze draaide zich en zei dat het niet netjes was dat zij zich wel aan mijn vriendje had voorgesteld terwijl ik nog niets tegen haar vriendinnetje had gezegd. Geruime tijd elkaar verwent in 69. Na een poos vond ze het tijd dat vriendje en vriendinnetje nader kennis met elkaar zouden maken. Zij kwam op mij en een heerlijke intense vrijpartij ontstond. Gaandeweg begon ze heftiger te rijden. Ik stelde voor van positie te wisselen. Ze bracht haar vinger naar de mond ten teken van zwijg en ze reed zichzelf klaar. The sweat of her body covered me. Lachend zei ze dat ik nu mocht kiezen in welke positie ik mijn levenselixer in haar zou spuiten. Ik opperde zijdelings en dit zag ze wel zitten. Eerst traag om dan gaandeweg het tempo steeds verder op te voeren totdat ik intens mijn levenselixer in het rubbertje spoot. Lachend zei ze dat ze mij ook aan het zweten had weten te brengen. Nog samen even rustig bijgekomen van deze stomende sessie.

Waar beter om de laatste restjes zweet kwijt te raken dan de sauna en lekker bij te komen in het bubbelbad. Hierna was het de hoogste tijd om wat calorieën te scoren. Het restaurant (als het al die naam mag dragen) is klein en met de coronamaatregelen al helemaal. Slechts vier mensen mogen er gelijktijdig eten. Er was niemand dus dat was geen enkel probleem. Even gekeken wat er allemaal lag. De friet zag er niet uit. Bleker dan mijn huidskleur en slapper dan mijn lustspier. Dus gekozen voor de pasta, kip en rundvlees. Een medewerker van de club kwam binnen en hem even gewezen op de deplorabele staat van de friet. Dacht even dat hij het niet begrepen had omdat hij wegliep. Even later kwam hij echter terug met een bak vol goudgele rakkers. Chapeau voor het snelle handelen.

Op de verhoging even het eten laten zakken en buiten even afgekoeld van de warmte in de club wat natuurlijk begrijpelijk is als de dames naakt rondlopen. Een bakkie leut bestelt en op een bank gaan zitten. Half voor mij uit dromend zie ik een slank lijfje voorbij lopen met een tattoo haar arm. Ik zeg hi in de veronderstelling dat het Bea is maar het blijkt een andere dame te zijn. Mijn hi ziet ze natuurlijk als uitnodiging en ze neemt naast mij plaats. Ze stelt zich voor als Denisa en ontpopt zich al snel als een leuke en grappige dame. Misschien niet netjes om te zeggen maar er staat een gigantische slettebakkenkop op. We besloten om maar eens te gaan kijken of we op de kamer ook gezamenlijk lol konden beleven.

Een rustige opbouw waarbij onze handen en tongen elkaars lichaam verkenden. Ze begon aan een lange pijpbeurt met veel afwisseling en soms haar mond even wat rust te geven door met veel gevoel met haar hand af te trekken en de eikel te bewerken. Totaal overbodig vroeg ze of alles naar wens was. Mijn konkelen van genot moet toch wel veelzeggend zijn geweest. Ze nam een andere positie in en ze opende haar benen. Bij een oester komt dan een parel tevoorschijn en in dit geval glinsterde er een klitpiercing mij tegemoet. Een uitnodiging om haar liefdesgrotje te verkennen of gewoon een houding die ze comfortabel vindt? Ik twijfel even maar dan maak ik mijn vingertoppen nat en voorzichtig begin ik met haar klitje te spelen. Geen afwerende reactie dus toch een uitnodiging. Ik maak mijn vingertoppen opnieuw nat en streel haar schaamlippen zachtjes om dan met een vinger haar liefdesgrotje inwendig te verkennen. Duidelijk dat dit haar bevalt. Ze beweegt lichtjes haar bekken mee. Als ik even pauzeer draait ze zich over mij heen en in 69 gaan we verder. Ze kan er duidelijk geen genoeg van krijgen. Uiteindelijk kijkt ze over haar schouder en zegt dat ze graag wil neuken met mijn geile lul. De nodige standjes worden afgewisseld en als ik vraag wat ze graag wil zegt ze dat haar kontje ook graag wil kennismaken. Als ik zeg dat dit niet mijn ding is zie ik even een moment van teleurstelling en ze wil dan graag in missionaris verder. Van behoedzaam neuken is geen sprake meer. Pure lust voert de boventoon en we knallen er op los. Mijn lustspier gaat snel en heftig op en neer en zij ondersteunt het met hevige bekken bewegingen. Het levenselixer spuit als een oerknal het condoom in en ik krijg een klap van haar. Zij stond blijkbaar ook op springen en was teleurgesteld dat ik het net niet iets langer had volgehouden.

Na dit sextravanganza moest ik hoognodig mijn vochtpeil aanvullen en een cola aan de bar besteld en de meerwaarde van de danskooi van dichtbij mogen ervaren. Eugenia liet zien hoe je dat moet doen. Wat een sensuele vertoning en ondanks dat ik zojuist een afmattende sessie achter de rug had bleek dit mijn lustspier niet ongemoeid te laten. Nadat ze klaar was haar gecomplimenteerd met haar paaldanskunsten. Ze stelde voor om even samen op een bank te gaan zitten. Achteloos legde ze haar benen over de mijne en ik zag haar al in mijn hoofd met mijn paal spelen. Het begon al laat te worden en ik zei dat ik nog een half uurtje max had om te gaan en ik bang was dat ik geen vierde keer zou kunnen klaarkomen binnen die tijd. Ze keek me aan en zei dat dit voor haar geen enkel probleem zou opleveren. Deborah kwam afscheid nemen en waar ik drie kussen op de wang kreeg pakte ze Eugenia vol op de bek. Als ik nog twijfels had dan waren die nu weg en Eugenia ging een sleutel halen. Langzaam ging ze te werk met mijn lustspier. Toen deze weer paraat stond ging ze steeds sneller te werk. We hadden niks afgesproken maar ze ging vol door met pijpen totdat het levenselixer zijn weg naar buiten had gebaand. Ze had het klusje moeiteloos binnen het half uur geklaard.

Volkomen leeg en voldaan me omgekleed om met een waanzinnig grote glimlach mijn sleutel bij de theke in te leveren. Hopelijk is de opflakkering in Duitsland van korte duur en gaat deze club snel weer open. Zag nog genoeg moois om mee kennis te maken en als ze allemaal dezelfde kwaliteit leveren dan kan Venus wel eens uitgroeien tot mijn favoriete club.

Viscamessi
13 november 2020, 08:36
Ongetwijfeld weet een collega-ijsbeer of privé-ontvangsten momenteel officieel ook zijn verboden dan wel toegestaan in Duitsland. Er zijn namelijk Venusdames die gelet op de omstandigheden er toch het beste van proberen te maken, zo weet ik ondertussen uit eigen ervaring. :rolleyes: Dus het recenseren van dames zou op zich door kunnen gaan, mits dit uiteraard geen illegale bezigheid is.

En om nu te voorkomen dat ik een 'illegale' recensie ga schrijven welke verwijderd dient te worden, check ik dit graag eerst even.

Ik hoor het graag.

Eddy_V
13 november 2020, 11:19
Onder de gegeven omstandigheden zou ik geen enkele dame in verlegenheid brengen, ongeacht of het een legaal of illegaal bezoek betreft.
Alleen als het om je vaste vriendin gaat is het uiteraard legaal, maar daar ga je dan weer geen recensie over schrijven neem ik aan?
Ik hou de belevenissen tussen mijn verloofde en mij ook privé, hooguit deel ik eens wat in een App groepje ;)

Viscamessi
13 november 2020, 12:21
Vandaar ook mijn terughoudendheid in deze Eddy. Deze overwegingen waren ook mijn aarzelingen om hier nu los te gaan met recenseren. Ik zal het privé houden, als we iets niet willen, dan is het illegaal bezig zijn uiteraard. :)

WANDELAAR5
13 november 2020, 15:45
Een stukje uit een bericht uit NRW waar hier deze week naar verwezen is:
Ein Zimmer sei zudem für - derzeit ebenfalls verbotene - Prostitution genutzt worden. Eine Prostituierte sei von der Polizei in Gewahrsam genommen worden. Sie erhielt eine Strafanzeige. Die Meldeblätter im Hotel seien zudem lediglich mit Vor- und Nachnamen der Gäste ausgefüllt gewesen. Dem Hotelbetreiber droht ein Bußgeld von bis zu 5000 Euro, den Touristen Bußgelder bis zu 250 Euro.

Er staan dus pittige boetes op en de dames lopen zelfs het risico gearresteerd te worden. De kans betrapt te worden is natuurlijk niet zo groot, net zoals in NL.

Wievie
18 november 2020, 20:44
Middels deze weg doe ik toch een poging, hopelijk lukt het. Is er iemand misschien in contact met Deborah of weet hoe ik met haar in contact kan komen? Uiteraard via een PM?

Groetjes Wievie

Dalton
18 november 2020, 21:46
Haar even bellen of een postduif op haar los laten en dan maar afwachten of de duif weer terug komt.

bertje600
19 november 2020, 10:40
Duif is dood, heeft te lang in het zwarte kastje gezeten.

mentholbear
19 november 2020, 14:33
Duif is dood, heeft te lang in het zwarte kastje gezeten.

Duif moet binnen blijven vanwege vogelgriep :roll:

de duisburg spesjalist
19 november 2020, 19:58
Haar even bellen of een postduif op haar los laten en dan maar afwachten of de duif weer terug komt.

er is een ophok plicht voor vogels :wink2:

Dalton
1 december 2020, 11:11
er is een ophok plicht voor vogels :wink2:

Niet voor postduiven met een vlaggetje op de kop,die zijn speciaal in het leven gebracht voor alle hoerenlopers in NEDERLAND om toch nog wat te neuken te krijgen.

hermogalegin
26 december 2020, 09:37
Deze saunaclubs zijn erg toffe plekken, zoals die we hier ook hadden:frown:

vanKees
27 januari 2021, 16:45
Dem Chef von der VENUS alles Gute zum Geburtstag!

Halte noch 2 Monate durch, dann sehen Wir Uns wieder!!!!!!!!!

vanKees

Kurt Cobain
27 januari 2021, 17:04
Du bist aber sehr optimistisch.;)

schoolmeester
27 januari 2021, 17:06
Und ich bin optimistisch und heiss.

Grusse, schulmeister.

Wentelt Eefje
27 januari 2021, 17:33
Optimistisch? Optimistisch, dat je’m een keertje wel overeind kunt krijgen... veel plezier dan...

de denker
27 januari 2021, 20:09
Dem Chef von der VENUS alles Gute zum Geburtstag!

Halte noch 2 Monate durch, dann sehen Wir Uns wieder!!!!!!!!!

vanKees

optimistisch

Wentelt Eefje
29 januari 2021, 02:16
Een toe te juichen karaktertrek, overweeg elk jaar wel eens de volgende tekst te laten vastleggen als motto voor mijn uitvaart:
Optimist tot in de kist

Willem2
29 januari 2021, 13:56
Optimist tot in de kist

Heeft geen zin, jouw familie heeft besloten dat het een urn wordt ;)
Burn in de urn :cool:
Je hebt nog een tijdje om na te denken ....

de denker
3 februari 2021, 22:30
Ben bang dat het nog heel lang gaat duren voor ik weer kan genieten in deze fijne club.

Dalton
3 februari 2021, 23:08
Ben bang dat het nog heel lang gaat duren voor ik weer kan genieten in deze fijne club.

Je kan iedere dag nog van deze club genieten,ruimte genoeg op de parkeerplaats,zaterdags na 9 uur in de avond is er weinig plaats want dan zie je alleen maar autootjes die geweldig te keer gaan en pak je een zaklamp zie je de witte kontjes flink op en neer gaan.

WA
23 februari 2021, 22:15
Paar Venus meiden. Ken de koppies / tatoos / lichamen maar niet de bijbehorende artiesten namen.

https://www.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/wesel-sabina-10060154
https://www.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/wesel-blumenkamp-kim-10021237

mentholbear
24 februari 2021, 01:55
Ken niet de koppies, tattoo's, lichamen of namen, maar wel het meubilair :roll:

Ronald11
24 februari 2021, 18:16
Paar Venus meiden. Ken de koppies / tatoos / lichamen maar niet de bijbehorende artiesten namen.

https://www.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/wesel-sabina-10060154
https://www.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/wesel-blumenkamp-kim-10021237

Zoek even onder de plaatsnaam Wesel dan kom je nog wat bekenden tegen.

Knutje77
27 mei 2021, 20:39
Vanaf 4 juni weer open blijkbaar :freu:

Coviag
27 mei 2021, 21:42
Hopelijk blijft de boel daarna open. En komen onze RimBul vriendinnen weer van ons gezelschap genieten!

schoolmeester
28 mei 2021, 07:42
Je bedoelt ons gezelschap en centen !

mentholbear
28 mei 2021, 12:53
Je bedoelt onze centen en gezelschap ;)

HaHo
28 mei 2021, 18:19
Niet verwacht zo snel, maar is wel geweldig nieuws. Ben benieuwd met welke line-up ze gaan werken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

degoof
30 mei 2021, 11:38
Mooi nieuws, ik kijk er naar uit.
Ben wel heel benieuwd wat de voorwaarden gaan zijn om weer een bezoek te mogen brengen. Maar dat zullen we de komende dagen wel horen neem ik aan.

mentholbear
30 mei 2021, 13:44
Ik vermoed weer NAW registratie. Hebben ze niet gehoord van privacy? Waarvoor hebben we die corona app? :rolleyes:

Knutje77
30 mei 2021, 14:51
Sneltest aan de deur (maximaal 2 keer per week gratis).

degoof
30 mei 2021, 20:03
Sneltest, ook als je gevaccineerd bent?

Knutje77
30 mei 2021, 20:22
Sneltest, ook als je gevaccineerd bent?

Er is toch nog geen Corona paspoort?
Op Facebook staat dat je een test van maximaal 24 uur oud moet tonen.

cath.leen
30 mei 2021, 22:02
Hoi,
zo veer ik weet:
negative test en je moet naam en adress achterlaaten.
(Als je gevaccineerd bent dan geen test)

zie: CoronaSchVO van 26.05.2021
§15 (1)8 samen met (4)2

Bart
30 mei 2021, 22:06
Ik heb net op de TV vernomen dat wij geen risico gebied meer zijn en dat een test dus niet meer nodig is.
En van Robert hoorde ik dat minstens 10 vrouwen aanwezig zullen zijn vrijdag, en ik natuurlijk. Dat wordt feest ;-)

Knutje77
30 mei 2021, 22:35
Ik heb net op de TV vernomen dat wij geen risico gebied meer zijn en dat een test dus niet meer nodig is.
En van Robert hoorde ik dat minstens 10 vrouwen aanwezig zullen zijn vrijdag, en ik natuurlijk. Dat wordt feest ;-)

Ik mis even de relevantie van het feit dat “wij geen risico gebied meer zijn”
Op de facebookpagina van Venus staat dat je een negatieve Corona test moet laten zien die niet ouder is dan 24 uur.
En dat je je maximaal 2 keer per week gratis mag laten testen.

Eddy_V
30 mei 2021, 22:48
Ik mis even de relevantie van het feit dat “wij geen risico gebied meer zijn”
Op de facebookpagina van Venus staat dat je een negatieve Corona test moet laten zien die niet ouder is dan 24 uur.
En dat je je maximaal 2 keer per week gratis mag laten testen.
Dat is op dit moment voor alle horeca (restaurant binnen of hotel verblijf) in Duitsland verplicht dus zal het voor de club inderdaad ook wel verplicht zijn, is ook voor de Duitsers zelf verplicht.

Liefje
30 mei 2021, 23:37
Dat is op dit moment voor alle horeca (restaurant binnen of hotel verblijf) in Duitsland verplicht dus zal het voor de club inderdaad ook wel verplicht zijn, is ook voor de Duitsers zelf verplicht.

Sprak vanmiddag een Duitser die vertelde dat een test voor de horeca waarschijnlijk a.s. Woensdag niet meer nodig is.
Dus mogelijk is dat dan voor de club ook niet meer nodig.

degoof
31 mei 2021, 00:03
Dank voor de info. Laten we zien wat komende week brengt. Fijn dat we hier de info delen.
Op naar weer mooie tijden bij Venus

cath.leen
31 mei 2021, 06:46
waarschijnlijk a.s. Woensdag niet meer nodig is.

Nee,
woensdag is de overvolgende dag dat de Inzidenz is lager dan 35 voor 5 werkdagen. En dan zijn de niuewe regels.

Voor restaurant binnen geen test. o.k.

Maar vor prostitutie zijn dan de regels de negative test en naam en adress achterlaaten.
Zie CoronaSchVO §15 (1)8 = prostitutie mag
en samen met §15 (4)2 = je moet negative test en naam en adress

(vaccineerde persoon is zelfde dan persoon met negative test)