PDA

Volledige versie bekijken : Saunaclub Venus, Hamminkeln, Algemeen

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

vanKees
31 mei 2021, 06:48
Ik mis even de relevantie van het feit dat “wij geen risico gebied meer zijn”

Knutje77,
ein wenig 'googlen' würde deine Frage von selbst beanworten. Ich helfe Dir mal.
https://www1.wdr.de/nachrichten/corona-niederlande-hochinzidenzgebiet-regeln-100.html
Diese Meldung ist von vor 2 Tagen und bedeutet, die NL ist von Hoch- zu Risikogebiet zurückgestuft. Was das für Dich bedeutet...
scrollen und googlen.

vanKees

RobOpzoek
31 mei 2021, 08:35
Dank vanKees en cath.leen,

maar ik hoop erop dat een beer die deze week de grens over 'wipt' kort wil beschrijven wat je te wachten staat bij een clubbezoek van een uur of 4. Voor een Randstadbeer als ik is het soms moeilijker te begrijpen hoe het er in de grenstreek aan toe gaat. Dan is er nog een verschil tussen praktijk en hoe het op papier staat en overkomt. Fijn dat we weer (meer) naar 'normaal' lijken te gaan!

WANDELAAR5
31 mei 2021, 10:36
Voor de negatieve test even een afspraak maken via chayns.de en omrijden via Bocholt naar Hamminkeln. Jammer dat daar geen testcentrum is. Als iedereen binnen negatief getest is, dan is het zodadelijk in een saunaclub veiliger dan daarbuiten :).

Liefje
31 mei 2021, 10:38
Voor de negatieve test even een afspraak maken via chayns.de en omrijden via Bocholt naar Hamminkeln. Jammer dat daar geen testcentrum is. Als iedereen binnen negatief getest is, dan is het zodadelijk in een saunaclub veiliger dan daarbuiten :).

Als je kunt aantonen dat je volledig gevaccineerd bent, is dat dan ook voldoende en hoef je dan geen negatieve test te tonen?

Haradamannetje
31 mei 2021, 11:06
Wel testen, niet testen... Kan iemand het mij vertellen?

Player
31 mei 2021, 11:23
Testen, lijkt mij duidelijk. Lees de NRW verordeningen aangaande bordelen daarover. Iemand kan wel (volledig) gevaccineerd zijn, maar bij gebrek aan een Europees COVID-19 certificaat zal men zich daarop nog niet kunnen beroepen als alternatief voor een test. Deze personen zullen dus voorlopig een recente negatieve test moeten afleggen. De EU streeft ernaar het Europees certificaat te lanceren voor 1 juli om toerisme binnen de EU te faciliteren. België wilt met zijn buurlanden al tegen midden juni een certificaat kunnen gebruiken met gelijke regels. In principe kan dit, want een EU uniform certificaat is al ontworpen en goedgekeurd door het Europees parlement.

kempie
31 mei 2021, 13:19

Ik dacht dat dat niet nodig zou zijn. Dat ze dat voor de deur met sneltesten gingen doen. Dan lijkt een afspraak voor een pcr test in via chayns.de overbodig.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

WANDELAAR5
31 mei 2021, 13:30
Dan rij je toch direct naar Venus en stelt ons even op de hoogte of dat zo werkt :). Als je pech hebt alsnog naar zo’n officiële test lokatie.

bertje600
31 mei 2021, 14:41
Als je kunt aantonen dat je volledig gevaccineerd bent, is dat dan ook voldoende en hoef je dan geen negatieve test te tonen?

Bij volledige vaccinatie mag je na 14 dagen dit aanzien als een negatieve test.

WANDELAAR5
31 mei 2021, 17:01
Nou heeft Player net zo’n goed antwoord gegeven en ga jij weer verwarring scheppen Bertje. Voorlopig verplicht testen voor toegang in Duitsland tot saunaclubs. Vaccinatie bewijs is niet genoeg om toegang te krijgen!

de duisburg spesjalist
31 mei 2021, 17:22

ook wel schijn veiligheid genoemd

bertje600
31 mei 2021, 17:27
Nou heeft Player net zo’n goed antwoord gegeven en ga jij weer verwarring scheppen Bertje. Voorlopig verplicht testen voor toegang in Duitsland tot saunaclubs. Vaccinatie bewijs is niet genoeg om toegang te krijgen!

Kijk eens even verder dan je neus lang is en zie de sites van de Duitse overheid.
Mocht dat voor je niet genoeg zijn dan raad ik je de reiswijzer van de ANWB aan.
Daar hoef je geen Duits voor te kennen, maar wel begrijpelijk te kunnen lezen.

de duisburg spesjalist
31 mei 2021, 17:35
Kijk eens even verder dan je neus lang is en zie de sites van de Duitse overheid.
Mocht dat voor je niet genoeg zijn dan raad ik je de reiswijzer van de ANWB aan.

https://www.anwb.nl/vakantie/reiswijzer/coronamaatregelen-duitsland

WANDELAAR5
31 mei 2021, 18:09

Die ANWB reiswijzer gaat over reizen naar Duitsland, niet over entree in Horeca of saunaclub…

Knutje77
31 mei 2021, 20:22

Kijk zelf even op de facebook pagina van Venus.
Daar staat letterlijk dat je een negatieve test moet laten zien.
Ook gevaccineerden kunnen immers nog besmet raken, dus vandaar ook de eis dat die test max. 24 uur oud mag zijn.
Je kunt zelf wel regels erbij betrekken die niet relevant zijn (over in/ uit uitreizen van en naar Duitsland). Maar ook Duitsers moeten die negatieve test tonen.
Dit is zoals het op dit moment is, en zo moeilijk is het allemaal niet.
En ja, natuurlijk kan dat veranderen in de loop der tijd.

Nostredamus
31 mei 2021, 20:57
Ik weet het dit is geen Venus maar hier staat het voor deze club toch anders. Heb een mail gestuurd hoe het zit voor Nederlanders. Nog geen antwoord gekregen.

Welkom bij de Saunaclub Antalya in Münster
Vanaf zondag 30.05.2021 zijn wij weer open.
Toelating met negatieve 24/48h Corona test.
Onbeperkte toegang voor gevaccineerde personen.
Alle dames met negatieve huidige corona test.
De huidige hygiëneregels zijn dan van toepassing.
We kijken ernaar uit u te zien.

schoolmeester
31 mei 2021, 21:07
Deze saunaclub Antalya heette eerder saunaclub 49, verwacht hier geen hoogstandjes.
Ben er 1 keer geweest, matige saunaclub.
Kun je beter naar Venus rijden, kwaliteit gegarandeerd.

Groet, schoolmeester.

Bart
1 juni 2021, 10:59
Volgens de ANWB mogen we dus gewoon het land in (in ieder geval voor max 24h).

En dit heb ik van Robert, de eigenaar van Venus:

Ja , man braucht ein Test der negativ ist und die meldezettel mus ausgefult werden. Wir haben ein Antrag fur eine Coronateststation gestellt und am Freitag spatesten am Dienstag konnen sich die Gaste direct bei uns testen lassen.

Dat is dus zeer goed nieuws !

Nostredamus
1 juni 2021, 11:54
[QUOTE=schoolmeester;743805]Deze saunaclub Antalya heette eerder saunaclub 49, verwacht hier geen hoogstandjes.

Toen het saunaclub 49 heette had ik daar ook een teleurstellende ervaring.
Ondertussen heb ik daar wel een aantal leuke ervaringen gehad. Bijvoorbeeld Janette een Cubaanse en Bahar een Turkse.
Hier zullen de dames niet animeren en zitten een beetje verveeld langs de kant.
Desalniettemin zaten er een aantal mooie dames tussen. Het zal de vraag zijn zoals bij iedere club wat er terug komt.

kempie
1 juni 2021, 12:57
[QUOTE=schoolmeester;743805]Deze saunaclub Antalya heette eerder saunaclub 49, verwacht hier geen hoogstandjes.

Toen het saunaclub 49 heette had ik daar ook een teleurstellende ervaring.
Ondertussen heb ik daar wel een aantal leuke ervaringen gehad. Bijvoorbeeld Janette een Cubaanse en Bahar een Turkse.
Hier zullen de dames niet animeren en zitten een beetje verveeld langs de kant.
Desalniettemin zaten er een aantal mooie dames tussen. Het zal de vraag zijn zoals bij iedere club wat er terug komt.

Hoort in een ander topic. Wat heeft dit mer Venus te maken.

schoolmeester
1 juni 2021, 13:43
Heeft inderdaad niets met Venus te maken, sorry moderator Kempie.

Nostredamus
1 juni 2021, 14:18
Sorry afgedwaald. Wilde in eerste instantie aangeven hoe de intree richtlijnen lagen ten opzichte van Venus

degoof
2 juni 2021, 09:56
Mooi dat Venus weer open kan, heeft te lang op zich laten wachten. Ik hoop er ook weer snel naar toe te kunnen.
Maar weet nog niet of ik ook snel zal gaan. Ben dat hele testen wel helemaal beu. Hoop dat vaccinatie bewijs snel in de plaats mag komen van die testen. Duitsland heeft wel duidelijk een heel ander beleid op dit punt dan NL en B.
Ik wens iedereen die wel gaat alvast heel veel plezier en tot snel.

Knutje77
2 juni 2021, 19:16
Mooi dat Venus weer open kan, heeft te lang op zich laten wachten. Ik hoop er ook weer snel naar toe te kunnen.
Maar weet nog niet of ik ook snel zal gaan. Ben dat hele testen wel helemaal beu. Hoop dat vaccinatie bewijs snel in de plaats mag komen van die testen. Duitsland heeft wel duidelijk een heel ander beleid op dit punt dan NL en B.
Ik wens iedereen die wel gaat alvast heel veel plezier en tot snel.
Je hebt mazzel, op de Facebookpagina van Venus staat sinds gisteren dat een bewijs van inenting ook volstaat.

Update zu unserer Wiedereröffnung ������

Bleibt der Inzidenzwert konstant so niedrig, öffnen wir am Freitag mit folgenden Regelungen.

Für den Besuch bei uns braucht ihr:

�� einen negativen Corona-Test, der nicht älter ist als 48 Stunden.
ODER
�� eine Bescheinigung darüber, dass ihr genesen seid.
ODER
�� euren Impfpass, der nachweist, dass ihr vollständig geimpft seid.

Bitte bringt die entsprechende Bescheinigung mit und zeigt uns diese beim Eintritt vor. ����

Wir freuen uns riesig, euch endlich wiederzusehen. ��❤️

Euer Team vom Club Venus ��

WANDELAAR5
2 juni 2021, 19:19
De vraag is dan wel of een NL inentingspas voldoende is. Ik denk dat Venus dat voldoende vindt, maar of de lokale overheid dat ook vindt?

dbd67
2 juni 2021, 19:31
Volgens mij alleen een pcr test met certificaat.

Boy69
2 juni 2021, 20:32
Volgens mij alleen een pcr test met certificaat.

Ik neem aan dat een Covid-19 PoC Schnelltest met Certificaat ook volstaat ?

WANDELAAR5
3 juni 2021, 00:09
Die Chayns.de testen geven het juiste entreebewijs. En ze zijn gratis.

de duisburg spesjalist
3 juni 2021, 17:02

hoe lang duurt het dat je de uitslag heb

Dennis46
3 juni 2021, 17:38
Ik heb laatst getest in kranenburg en dat was gratis. Duurde totaal ongeveer een 20 minuten.

JonnyFontane
3 juni 2021, 17:46
hoe lang duurt het dat je de uitslag heb

In jouw geval..........hopelijk heel lang:biggrin::biggrin::biggrin:

Cupido
3 juni 2021, 18:12
ik laat me in kleve wel eens testen bij Paessens. Gratis test, kun je van tevoren een tijdstip bepalen en na minuut of 5 ben je weer weg. Je moet dan wel je telefoonnummer doorgeven, dan krijg je een whatsappmelding of sms met daarop of je negatief getest of positief bent. Je kunt ook wachten tot je de testuitslag ontvangt op papier, duurt 15 minuten langer ongeveer.

Met volledig vaccinatie wordt overigens na de datum van de vaccinatie 2 weken er bij opgeteld. Dus mensen die vandaag getest zijn kunnen de volledige vaccinatietest nog niet gebruiken. Pas over 2 weken dan....

Wat ik wel wil weten is of je als je eenmaal binnen bent je nog mondkapjes op moet, net als buiten in de whirlpool!!!

Willem2
3 juni 2021, 22:25

Is jouw voornaam Sywert ? :biggrin:

Het is gratis maar er vindt zo veel fraude plaats dat het wel eens snel voorbij kan zijn....

WANDELAAR5
3 juni 2021, 22:55
Nee, maar ik heb wel die sneltesten verkocht aan diverse Bundeslanden ;)

Dus mensen, laat je testen!!

En even serieus, het is bizar hoe vaak ik dit gepost heb en dat er dan toch weer iemand komt die het nog niet gelezen heeft…

mentholbear
4 juni 2021, 00:07
En even serieus, het is bizar hoe vaak ik dit gepost heb en dat er dan toch weer iemand komt die het nog niet gelezen heeft…

Ik stelde daarom ook voor om er een aparte post van te maken. Maar volgens Pret zou dat niet nodig zijn :rolleyes:

pret
4 juni 2021, 08:44
Ik stelde daarom ook voor om er een aparte post van te maken. Maar volgens Pret zou dat niet nodig zijn :rolleyes:

Ijsberen moeten niet lui zijn en horen alles te lezen om gevraagde informatie te vinden.

Meerdere malen dezelfde antwoorden lijkt mij ook niet nodig. Met een link verwijzen naar een eerdere post. Ben jij expert in :cool:

Willem2
4 juni 2021, 10:51
Vandaag zijn er 10 vrouwen aanwezig in Hamminkeln.

Vanaf dinsdag kan je voor de deur je laten testen zodat je de club binnen kan.
Nu moet je nog via 1 van de testcentra aan een bewijs komen.

Shaft9999
4 juni 2021, 13:53

Gratis?

bertje600
4 juni 2021, 13:59
De vraag is dan wel of een NL inentingspas voldoende is. Ik denk dat Venus dat voldoende vindt, maar of de lokale overheid dat ook vindt?

Het Gele Boekje met daarin de vaccinaties tegen Covid is voldoende.

bertje600
4 juni 2021, 14:02

Willem,

volgens de site van Venus zijn er 11 vrouwen aanwezig.

schoolmeester
4 juni 2021, 14:35
Lekker belangrijk, 10 of 11 vrouwen......

Willem2
4 juni 2021, 14:46
Vanochtend gebeld om 10.30 toen werd er gezegd 10 vrouwen waarvan 8 op de site staan en twee nieuwe nog zonder foto. Dan is er dus misschien 1tje meer geworden. Ik denk dat er heel snel nog een 4 tot 5 bij kunnen maar dat is wel wat afhankelijk van bepaalde factoren. Aantal mannen , verhouding en totaal aantal m2 etc.

De korte regels waren: toegang met testbewijs, binnen masker, indien je zit hoeft dat niet en buiten ook niet. Whirlpool is open echter slechts voor twee mensen te gebruiken gelijktijdig.

Veel plezier ermee

WANDELAAR5
4 juni 2021, 16:12
Deborah staat niet meer op de site. Van een collega heb ik begrepen dat deze fit body en service topper is gestopt. Bea en Sabina staan er wel op evenals een aantal andere oude vertrouwden. Nog geen Kim en Anastasia is volgens mij nieuw.

Coviag
4 juni 2021, 16:28
Mijn topper was Gia. Hopelijk komt zij nog terug. Iemand info over haar?

Husky
4 juni 2021, 16:55
Kortom met een volledig vaccinatiebewijs kom je er niet in, reeds gevaccineerde personen moeten tot volgende week dinsdag wachten voor een stempel in het gele boekje wat ook in Duitsland geaccepteerd word.
Zaterdag en zondag zijn de teststraten dicht,dus ondanks volledig gevaccineerd zondag geen toegang in Venus!!!!!!!!! :gruebel:

dbd67
4 juni 2021, 17:15
Husky je kan in Duitsland ook een sneltoets doen.

WANDELAAR5
4 juni 2021, 17:38
35258

16 testcentra in de buurt van Hamminkeln. Erop klikken en een afspraak maken voor zondag. Zelfs mensen die op de Veluwe wonen zou dat moeten lukken ;).

de duisburg spesjalist
4 juni 2021, 17:40
Kortom met een volledig vaccinatiebewijs kom je er niet in, reeds gevaccineerde personen moeten tot volgende week dinsdag wachten voor een stempel in het gele boekje wat ook in Duitsland geaccepteerd word.
Zaterdag en zondag zijn de teststraten dicht,dus ondanks volledig gevaccineerd zondag geen toegang in Venus!!!!!!!!! :gruebel:

alleen op zondag zijn de test straten gesloten in Duitsland https://www.chayns.de/ op zaterdag zijn de meeste open tot 17.45 dus als je een beetje slim ben maak je een afspraak om 17.45 en kan je op zondag gewoon om 11 uur op de bel drukken

stephan
4 juni 2021, 17:54
Begrijp ik het goed dat je met een geel boekje met stempels volgende week er in kunt zonder test

schoolmeester
4 juni 2021, 17:57
Met een vol zegelboekje van de Jumbo kom je er niet in ......

WANDELAAR5
4 juni 2021, 18:23
Begrijp ik het goed dat je met een geel boekje met stempels volgende week er in kunt zonder test

Ik weet niet waarom je dat denkt. Iemand is saunaclub Antalya zo binnen gekomen, maar bij controle denk ik dat je een probleem hebt. Er staat heel duidelijk op de NRW site dat je een negatieve test nodig hebt. Op zondag zijn sommige testcentra ook open. Bijvoorbeeld deze in de buurt van Hamminkeln:
35259
35260

https://www.ijsberenforum.com/img/salome/test2.JPG

https://www.ijsberenforum.com/img/salome/test.jpg

kempie
4 juni 2021, 18:51

Ik zou er niet te veel op rekenen. Dat gele boekje daar wordt een stempel ingezet maar staat niet op naam. Iedereen kan dus zelf z’n naam erin zetten. Lijkt me een slecht bewijs. Denk dat er straks op marktplaats een handeltje ontstaat met gele boekjes met stempel erin waarvan het boekje nog niet op naam staat. Die kan je dan kopen en je naam erin zetten etvoila overal toegang. [emoji41]

vanKees
4 juni 2021, 19:36
Vielleicht ist der Chef "bestechbar" mit Panini EM Fuballspielerbilder. :gruebel: :wink2:

(Bitte das als Spaß verstehen, bittebittebitte)

vanKees

Knutje77
4 juni 2021, 19:46
Deborah staat niet meer op de site. Van een collega heb ik begrepen dat deze fit body en service topper is gestopt. Bea en Sabina staan er wel op evenals een aantal andere oude vertrouwden. Nog geen Kim en Anastasia is volgens mij nieuw.
Deborah gestopt? Sjee, das wel een domper.
De kamer met haar en Eugenia staat in mijn geheugen gekerfd.

WANDELAAR5
4 juni 2021, 19:55
De chef wil geen gedonder met de gemeente en justitie en heeft dus duidelijk op Facebook staan dat een negatieve test vereist is zoals ook NRW eist. Dat er hier op het forum in allerlei draadjes toch steeds beren zijn die anders suggereren of proberen op andere manieren binnen te komen, is onbegrijpelijk.

Een dure NL PCR test met certificaat in het Duits is niet nodig en een zelftest volstaat niet. Nog 1 keer: laat je testen via http://www.chayns.de. En zodra Venus zo’n officiële testtent voor de deur heeft staan wordt het helemaal makkelijk.

Kleine waarschuwing: hard wegrennen als Sabina de test uit gaat voeren ;)!

JonnyFontane
4 juni 2021, 20:05
Bedankt voor de waarschuwing.......

schoolmeester
4 juni 2021, 20:09
Een gewaarschuwde ijsbeer telt voor 2...... dus dat word een trio.

Willem2
4 juni 2021, 22:14
Ik weet niet waarom je dat denkt. Iemand is saunaclub Antalya zo binnen gekomen, maar bij controle denk ik dat je een probleem hebt. Er staat heel duidelijk op de NRW site dat je een negatieve test nodig hebt. Op zondag zijn sommige testcentra ook open. Bijvoorbeeld deze in de buurt van Hamminkeln:
35259
35260

https://www.ijsberenforum.com/img/salome/test2.JPG

https://www.ijsberenforum.com/img/salome/test.jpg

xxx

Haradamannetje
5 juni 2021, 00:31
Wat een gedoe allemaal, ik wacht nog wel even af

mentholbear
5 juni 2021, 01:41
Met een link verwijzen naar een eerdere post. Ben jij expert in :cool:

Ben al die links alweer vergeten. De links die ik gebruik zoals de jouwe zijn multi quotes. Die hoef ik niet te onthouden, want doet het forum vanzelf.

Denk dat er straks op marktplaats een handeltje ontstaat met gele boekjes met stempel erin waarvan het boekje nog niet op naam staat.

Ik heb via AliExpress alvast een lading boekjes en wat stempels besteld. Iedereen die bij me een geel boekje besteld krijgt de 1e bestempeling gratis. 2e bestempeling is alleen te krijgen met een nomi op een verslagje van me. Crap, moet dan nog eerst een club zien te bezoeken... :roll:

De korte regels waren: toegang met testbewijs, binnen masker, indien je zit hoeft dat niet en buiten ook niet. Whirlpool is open echter slechts voor twee mensen te gebruiken gelijktijdig.

Geen NAW registratie meer?

Bart
5 juni 2021, 10:15
Gisteren na veel te lang weer naar mijn favoriete clubje.
De ontvangst was hartelijk van Alex (barman), Robert natuurlijk (eigenaar) en van de dames :biggrin:

Ik ben binnengekomen met het gele vaccinatie boekje, je tweede prik moet niet meer dan twee weken oud zijn. Gelukkig dat de GGD in haar immense wijsheid heeft besloten om het systeem dat we al decenia lang naar alle tevredenheid kennen dan eindelijk ook te gebruiken, chapeau !.

Mocht je geen twee prikken hebben gehad, dan heb je een testbewijs nodig. Vanaf dinsdag kan dat ter plaatse !. Dus dinsdag helemaal geen reden meer om deze club links te laten liggen.

Ja, je moet wel je NAW gegevens achterlaten, dat is onderdeel van de eerste les bij pandemie bestrijding, contact tracen mogelijk maken. Maar zover zijn ze bij het RIVM nog niet. Zij zijn nog verbaasd dat het virus hier heeft weten te komen. Ik citeer van januari 2020 " De kans dat het virus naar NL komt is nihil. Wij hebben immers geen direct vliegverbinding met Wuhan". Ik voel me geheel veilig in hun deskundige handen.

En voor diegene die ook aan zijn eigen gezondheid denkt, de dames worden elke dag getest. En naar ik mij heb laten vertellen krijgen prostituees binnenkort de mogelijkheid om zich met voorrang te laten inenten. Hugo, lees je mee ? Dat zou slim zijn, ook in NL.

Er waren zo'n 11 dames, waarvan een aantal nieuwe gezichten, tot mijn verbazing zelfs een Duitse schone. Die had het behoorlijk druk want het legion beren kwam toch voornamelijk vanuit de Duitse polen.

Robert verwacht nog een aantal dames de komende dagen en dan zou de bezetting op 14-15 komen.

Voor zover het feitelijk verslag. Wat ik verder op de kamer heb uitgespookt laat ik aan jullie fantasie over.

Veel plezier, Bart

Knutje77
5 juni 2021, 12:30
Bart, je zegt:
je tweede prik moet niet meer dan twee weken oud zijn.
Moet het niet zijn, je tweede prik moet meer dan 2 welen oud zijn?
Voor de rest bedankt voor je bijdrage.

mentholbear
5 juni 2021, 13:28
Ja, je moet wel je NAW gegevens achterlaten, dat is onderdeel van de eerste les bij pandemie bestrijding, contact tracen mogelijk maken. Maar zover zijn ze bij het RIVM nog niet.

In Nederland was het ook al de bedoeling om je contactgegevens achter te laten bij o.a. horeca. Alleen kon dat veel discreter met alleen een telefoonnummer en/of e-mail. Dat lijkt me persoonlijk prettiger dan je NAW kwa privacy.

Theetje
5 juni 2021, 19:33
Goed om te lezen dat de club weer open is en dat je vanaf dinsdag je zelfs aan de deur kunt laten testen.
Ik lees ook dat je in Duitsland FFP2-mondkapjes moet dragen. Is dat ook verplicht in de club? En zo ja, hoe kom je daaraan?
Weet iemand trouwens of die test voor de club wat kost? Die vraag is wat minder van belang. Ook als het wat kost is het de moeite waard voor een bezoek. ;)

uurtje
5 juni 2021, 20:03
FFP2 mondkapjes zijn in Duitsland verplicht daar waar je mondkapjes moet dragen. De pomp, de supermarkt etc. Dit controleert echter niemand. Hiermee wil ik niet suggereren dat je het risico maar moet nemen want het zal me niets verbazen als het ordnungsamt tzt eens een kijkje gaat nemen in een FKK Club. Daarom wellicht een idee om op de weg naar een club ff bij de Aldi, Penny of de Lidl te stoppen en daar voor een paar euro een investering in kapjes te doen. Het zijn de kosten niet zoals je hieronder ziet.

https://www.aldi-sued.de/de/p.atemschutzmaske-ffp-nr.490000000000709770.html

@ mods... ik weet dat het bijna niet te doen is maar vrijwel alle draadjes worden overspoelt met off topic dingen of door notoire nietszeggers.

Spritzer
5 juni 2021, 20:32
FFP2 mondkapjes zijn in NRW alleen verplicht in OV/taxi. In winkels en horeca volstaan dezelfde wegwerpmaskers die we hier in NL ook gebruiken, de zogenaamde medizinische of OP-Maske. Hier staat alles uitgelegd: https://www.mags.nrw/coronavirus-regeln-nrw

WANDELAAR5
5 juni 2021, 21:12
Spritsen, goede info, maar een kleine aanvulling. De gewone wegwerpmaskers zijn niet de OP Medizinische Masken. In Nederland zijn dat maskers met een IIR classificatie. Alleen dat staat er niet op (bij FFP2/N95 staat het er wel op). Dus je kunt het verschil niet zien ( en de Duitse politie waarschijnlijk ook niet)

Theetje
5 juni 2021, 21:33
Bedankt voor de reacties!
Ik zie dat er inderdaad verschil wordt gemaakt tussen Alltagmaskers (buiten op markten etc), medische maskers en Fpps maskers. Die laatste zijn niet nodig, tenzij je kapper bent van een klant die door gezondheidsredenen geen masker mag dragen.
Sorry voor het offtopic. Er was niet echt een draadje voor deze vraag en het testvraagstuk was hier ook al besproken. Hopelijk helpt deze info ook andere beren die maar Hammikeln afreizen. ;)

uurtje
5 juni 2021, 21:41
Het gaat niet helpen want het is makkelijker om een vraag die 1000x gesteld is wederom te vragen dan te googelen.... read my lips (want ik draag geen masker)

Bart
5 juni 2021, 22:13
Bart, je zegt:
Moet het niet zijn, je tweede prik moet meer dan 2 welen oud zijn?
Voor de rest bedankt voor je bijdrage.

Uiteraard, de tweede prik moet minimaal 2 weken geleden gezet zijn. Goed dat het je opvalt.

Bart
5 juni 2021, 22:21
Inderdaad, vreemd genoeg is een mondmasker verplicht, zelfs op de kamer, er staan in elke kamers zelfs een bord dat je een mondmasker moet dragen.
Dus klaarblijkelijk ook bij het zoenen en de dames ook bij het pijpen.
Beflapjes zijn echter niet meer nodig.

Heb trouwens geen enkele dame met een gat in haar masker gezien. Vraag me dus af of men zich wel aan de verplichting op de kamer heeft gehouden.

Overigens had ik een normaal (meest goedkoop, blauw) masker op. Geen probleem. Als het maar het leeuwendeel van de aerosolen tegenhoud.

Veel plezier

Bart

Brad Clitt
5 juni 2021, 22:27
O.a. PZM, PMM, ZZM en ZMM kunnen dus toegevoegd aan de gangbare afkortingen in pay6-land.

Husky
7 juni 2021, 16:53
Zondagmorgen vroeg op pad om bij het Aral tankstation Kattegat 1 in Emmerich afslag Elten/Beek mijn gratis testje te bemachtigen,meteen getankt en 15 minuten later gewapend met het officiële testformulier op weg naar Venus.
Kort voor 12 uur kwam ik aan,parkeerplaats vooral vol met witte kentekens,50 euro betaald,test formulier plus rijbewijs laten zien,lijstje invullen met naam, adres en telefoonnummer en daarna werden de ijsbeer attributen overhandigd.
Douche,stukje lekker appelgebak en de dames begroet onder het genot van een koud biertje,na twee keer de buitensauna te hebben bezocht(binnen sauna was gesloten) me overgegeven aan de kundige massage handen van de Thaise Tuk,een uur lang werden de spieren gekneed met voeten, knieën,handen en ellebogen,ook de warme stenen op rug en buik maakten van Husky weer een nieuw mens:)
Er waren 11 dames gekleed in vrije tijdskleding of lingerie en ik denk afwisselend 15-20 ijsberen,dames hadden ook goed te doen.
Zag ook wat nieuwe gezichten o.a. de mooie Desi uit Bulgarije,verder Sara,Casandra,Anka,Bea,Sabina,Miriella etc.
Zelf mij een uurtje heerlijk laten verwennen door Elisabeth die ik ook nog ken uit VM en AG.
Na de jacuzzi nog lekker gegeten in de vorm van kippenbouten, schnitzel, aardappelgratin en diverse verse salade.
Was blij verrast dat twee Limburgse ijsberen mij informeerden met nog zeven ronde te rijden,over de leidende positie van Max Verstappen,helaas verdween de vreugde in de vierde ronde door een klapband:heul:
Na een fijne middag in Venus vertrokken om 17.00 uur naar het 55 km verder gelegen Diamond,voor 1 X sneltest twee saunaclub bezoeken:freu:

Husky
7 juni 2021, 17:46
Nog vergeten, waarschijnlijk kan je gratis testen vanaf dinsdag bij Venus op het parkeerterrein waar de dames slapen!
Bel even voor de zekerheid.

Herr Fick
7 juni 2021, 19:57
Nog vergeten, waarschijnlijk kan je gratis testen vanaf dinsdag bij Venus op het parkeerterrein waar de dames slapen!
Bel even voor de zekerheid.

Jammer dat de dames op het parkeerterrein slapen:confused:

schoolmeester
7 juni 2021, 20:01
In het gebouw op het parkeerterrein TEGENOVER Venus slapen de dames.

Player
7 juni 2021, 20:13
Adres testcentrum is in elk geval op hetzelfde adres als de Club, wat een service!

www.coronatest-hamminkeln.de

schoolmeester
7 juni 2021, 20:19
Is inderdaad goede service van Venus, maar club heeft er natuurlijk zelf ook belang bij dat hun klanten zonder teveel hindernissen de club binnen komen.

Groet, schoolmeester.

Hans_Enschede
7 juni 2021, 20:31
Is er bekend wat de kosten voor de test zijn voor niet-Duitsers? Ik kan dat op de website niet vinden.
Voor de luie ijsberen, let op dat de vrije inloop alleen tussen 10.00 en 18.00 uur geld (dinsdag-zondag).

Volgens de FAQ (vertaald naar Nederlands):

* De burgertest is GRATIS voor burgers met een Duitse woonplaats (Bewijs van identiteitskaart / kinderpaspoort / paspoort is verplicht - of zorgpas voor kinderen).
We zijn wettelijk verplicht om deze informatie te controleren en te vergelijken. Begrijp alsjeblieft dat we geen tests kunnen uitvoeren zonder de bovenstaande documenten te overleggen.

Natuurlijk kunnen mensen die niet in Duitsland wonen nog steeds bij ons worden getest - deze test is tegen betaling.

Mensen vanaf 3 jaar kunnen bij ons getest worden.
De volgende toestemming is VERPLICHT voor testpersonen ONDER 18 jaar: Toestemming van de personen die gerechtigd zijn om de SARS-VoV-2 snelle antigeentest op het coronavirus uit te voeren op minderjarigen.
U vindt het document hier: http://www.coronatest-hamminkeln.de/files/cto_layout/clipcorona/Einwilligung_Minderjaehrige.pdf
Gelieve deze in te vullen, uit te printen en mee te nemen naar de afspraak.

Het essentiële voordeel is dat u snel een afspraak kunt maken, snel kunt worden getest en binnen ongeveer 15 minuten uw uitslag ontvangt.
De test met een keelswab en een antigeen-sneltest is geschikt om te achterhalen of er sprake is van een infectie met SARS-COV-2 of dat de testpersoon op het moment van de test besmettelijk is.

Met ons testcentrum willen en kunnen we meer veiligheid en bescherming creëren bij het ontmoeten van familieleden, vrienden en collega's in het kader van de geldende pandemische regelgeving - dat is ons doel.

Lesyeux
7 juni 2021, 22:56
verder.... Anka,Bea..."
Anka en Bea van voorheen Club22???

Husky
7 juni 2021, 23:33
Nee dat niet Lesyeux,dit waren een andere Anka en Bea,wat jonger en sympathiek:)
Het is wel zo dat men beide dames die jij bedoeld over enige tijd in een andere saunaclub zou tegen kunnen komen.

Husky
7 juni 2021, 23:43
Overigens zijn die twee wat oudere Anka en Bea ook sympathiek,leuk,lief en geven een klasse service:)

mynasch
8 juni 2021, 10:41
krijg er weer helemaal zin in Husky!!!

Mooiejoke
8 juni 2021, 12:26
De teststraat bevindt zich op het eigen terrein, dus niet op het terrein waar de dames overnachten. De teststraat wordt bemand door een medewerker van Venus voor de administratie en nog iemand die de test afneemt (zou een dvp kunnen zijn��).

Als buitenlander moest ik 20 euro betalen, maar men is nog aan het kijken of dat zo blijft of dat het voor buitenlanders ook gratis wordt. Dat wordt vandaag bekend. Ik moest nog even 20 euro betalen.

En nu mijn mail in de gaten houden of ik naar binnen mag....

WANDELAAR5
8 juni 2021, 13:11
Voor dagoberen: zoek een gratis testplek waarvan er zovelen zijn.

Ik ga natuurlijk voor de SM behandeling door een ongetrainde DVP met ExtraLarge wattenstaaf!

Husky
9 juni 2021, 01:03
Inderdaad WANDELAAR5
Overige ijsberen lees mijn post 1826,daarin staat dat je zonder kosten en zonder afspraak een sneltest kan doen in Emmnerich/Elten.
Heb er zelf al drie keer gebruik van gemaakt!

Dalton
9 juni 2021, 09:06
Nee dat niet Lesyeux,dit waren een andere Anka en Bea,wat jonger en sympathiek:)
Het is wel zo dat men beide dames die jij bedoeld over enige tijd in een andere saunaclub zou tegen kunnen komen.

In utrecht

sam1011
9 juni 2021, 11:34
vraagje nu krijgen wij van uit de werkgever twee keer een test word de nederlandse corona test ook geaccepteerd bij de club .

ju52
9 juni 2021, 12:53
De teststraat bevindt zich op het eigen terrein ...
Ik moest nog even 20 euro betalen.

Maybe you have to say
that you work in Venus
and are from Romania.

Lesyeux
9 juni 2021, 14:37
Link naar testcentrum in Hamminkln. Weet niet of het voor Nederlanders ook gratis is...
Net als de cluib is deze testlocatie ook op maandag gesloten, ze houden dus goed rekening met elkaar..! :)
https://coronatest-hamminkeln.de/index.php/home-coronatest.html

HarrieJekkers
9 juni 2021, 15:08
Link naar testcentrum in Hamminkln. Weet niet of het voor Nederlanders ook gratis is...
Net als de cluib is deze testlocatie ook op maandag gesloten, ze houden dus goed rekening met elkaar..! :)
https://coronatest-hamminkeln.de/index.php/home-coronatest.html

Op de site staat dat alleen burgers met een duitse woonplaats gratis getest worden, buitenlanders tegen betaling, ik kan de prijs helaas niet vinden. 35281

Jack42
9 juni 2021, 18:01
@ lesyeux en Harrie Jekkers

Zie een paar berichten terug #1837 van mooiejoke

kempie
9 juni 2021, 18:59
@ lesyeux en Harrie Jekkers

Zie een paar berichten terug #1837 van mooiejoke

Die test straat blijkbaar wel. Zoek een teststraat via chayns die zijn gratis. Of neem husky’s tip als je net de grens over bent bij elten. Is ook gratis.

Beron
10 juni 2021, 08:24
Auf den Bildern ist alles so dunkel - hat der Club keinen Außenbereich?

SAS
10 juni 2021, 13:35
Testen is GRATIS voor alle Nederlanders:freu::freu::freu:

Deze info heb ik net van de eigenaar Robert.

cath.leen
10 juni 2021, 13:54
Auf den Bildern ist alles so dunkel - hat der Club keinen Außenbereich?
Doch
Einen sehr schönen Aussenbereich mit Jacuzzi und "Minipool".
Holzhütten, Liegestühle, Aussensauna, Aussendusche
Abends mit einer schönen Beleuchtung

MrDB
10 juni 2021, 15:38
Testen is GRATIS voor alle Nederlanders:freu::freu::freu:

Deze info heb ik net van de eigenaar Robert.

Goed nieuws! Ik ga dit weekend langs denk ik. Het is inmiddels al 1 jaar geleden dat ik Venus heb bezocht.

Mooiejoke
10 juni 2021, 18:41
Goed nieuws dat het testen nu gratis wordt/is!

sam1011
10 juni 2021, 19:09
iemand een idee of een negatieve corona test van nederland ook goed genoeg is of moet die test altijd van een duitse teslocatie zijn .

WANDELAAR5
10 juni 2021, 19:11
Duits

Eddy_V
10 juni 2021, 19:17
iemand een idee of een negatieve corona test van nederland ook goed genoeg is of moet die test altijd van een duitse teslocatie zijn .
Nederlandse negatieve PCR test geldt ook wel degelijk in Duitsland alleen betaal je daar in Nederland 90 tot 129 euro voor !
Volgende week ga ik me hier laten testen, weet alleen nog niet op welke dag, twijfel tussen woensdag en donderdag

sam1011
10 juni 2021, 19:42
die ze in duitsland afnemen is geen pcr test is anitigeentest en hier in nl kan je aanmelden voor zo een test kost 7.50 via de site testen voor toegang is zelfde test die ze in duitsland gebruiken dus me vraag was word die in duitsland erkent .

Husky
10 juni 2021, 20:13
Wat zitten jullie toch allemaal te zeuren,ik ben heb mij al drie keer zonder afspraak gratis laten testen in Elten/Emmerich.
Kattegat 1 bij het Arals tankstation,ben er morgenn ook weer om 10 uur.

sam1011
10 juni 2021, 20:57
husky maatje jij bent van de vroege vogels en de meeste testlocaties sluiten kwart voor 6 ik daarin tegen ben van laat richting de club dus vandaar is die test van nl goed genoeg is toch geen moeilijke vraag !!!!:wink2:

Husky
10 juni 2021, 21:18
Ja Sam,als late ijsbeer heb je gecompliceerd geslachtverkeer :rolleyes:

hasta la pasta
11 juni 2021, 18:12
Nederlandse negatieve PCR test geldt ook wel degelijk in Duitsland alleen betaal je daar in Nederland 90 tot 129 euro voor !
Volgende week ga ik me hier laten testen, weet alleen nog niet op welke dag, twijfel tussen woensdag en donderdag

IQ test?

Knutje77
11 juni 2021, 19:02
Mijn topper was Gia. Hopelijk komt zij nog terug. Iemand info over haar?

Nou, speciaal voor jou deze quote.
Deze kanjer is terug in Venus.

Johnsonxxx
13 juni 2021, 10:39
Dat heeft te lang geduurd, maar eindelijk weer eens een FKK bezocht. Mijn keuze was Venus, omdat deze reeds een week open is, en de meeste andere clubs nog niet zover zijn.

Op het terrein de test doorlopen, je wordt geregistreerd en krijgt een sneltest (gratis). Ik was er begin van de middag en was meteen aan de beurt. Met 10 minuutjes had ik de uitslag netjes uitgeprint. Hup naar de ingang om binnen gelaten te worden. Testbewijs laten zien en registratie ingevuld. Nee anoniem naar binnen gaan kan je wel vergeten (voor mij geen probleem).

Me vlug omgekleed en gedoucht om binnen de sfeer en line-up te bekijken. Bij binnenkomst had ik Sara al gespot en paar woordjes uitgewisseld. Had haar in eerste instantie niet herkend in het daglicht. Is nog steeds een bloedmooie meid en lijkt wel of ze een nog mooier figuur heeft gekregen (geen extra kilo's). Binnen rustig een drankje aan de bar genoten. Het was niet erg druk zo begin van de middag en er waren al best wat dames. Met die mondkapjes toch wel wat lastiger om de dames te herkennen, want veel dames zijn van de 'oude' garde....wat overigens zeker niet verkeerd is ;). Maar over de line-up heb je hier niets te klagen, vind ik. Verder geen bekende NL beren gezien, wel paar Duitse beren, kreeg sowieso de indruk dat het publiek met name Duits was.

Er is verder niets veranderd in de club, ook buiten niet en ook niet vwb eten en drinken. Nou ja 2 dingetjes dan: de bankjes staan buiten in het zonnetje en niet in de huisjes. Verder wilde ik een flesje bier drinken, de barman wees me erop dat bier (met alcohol) uit de fles betaald moet worden en bier van de tap gratis is. Alcoholvrij bier is dan wel weer gratis uit de fles. Persoonlijk vind ik het tapbier minder van smaak bij Venus, maar ja ik blijf wel een Hollander he! Dus dan toch maar tapbier gedronken :biggrin:.

Toen ik tussendoor wat aan het rondlopen was liep ik Cassandra tegen het lijf(je). Is en blijft een bloedmooi Bulgaars meisje, dat bij mij wel in de smaak valt. Vorig jaar had ze het zoenen uit haar servicepakket gehaald, dus daar even over gesproken. En uiteindelijk heeft ze me overgehaald naar de kamer te gaan.....moet zeggen dat ze daar niet veel voor nodig had. Heerlijk uurtje met dit poppetje gehad....als je haar niet te wild behandeld krijg je ook een lekkere sensuele behandeling van haar terug.

Daarna nog even in het zonnetje dat doorbrak gezeten en ook nog in de jacuzzi buiten genoten en met Bea een praatje gemaakt, ze had me bijna overgehaald voor een tweede ronde met dat handje onder mijn handdoek :eek:. Bea heeft wel een kilootje extra, maar haar natuurlijke schoonheid lijdt daar niet onder.

Rond 6 uur vertrokken, het was inmiddels wel wat drukker geworden, maar zeker niet te druk. Cassandra zei me dat het afgelopen week wel behoorlijk druk was geweest, maar nu misschien wat minder omdat andere clubs ook openen...nou ja het was ook zeker niet rustig te noemen en de meisjes maakten kamer na kamer. Jammer dat er geen voetbal op de tv's te zien is, dan was ik misschien wel wat langer blijven rondhangen. Tevreden naar huis gereden, zo'n middag geeft je echt het gevoel dat het coronatijdperk (bijna) voorbij is -> een zeer geslaagde zaterdagmiddag! :freu:

Player
13 juni 2021, 21:48
Gisteren het Duits SC 2021 seizoen afgetrapt in Venus. Nu er deze week meer Clubs open zijn gegaan, komt er al wat keuze. En daarbij kunnen er eens een aantal aangedaan worden die vroeger niet of niet vaak op de radar stonden van de usual suspects. Bij aankomst net na 11u op de parking meteen doorgestoken naar de testtent vlak naast de Club. Zowel SC-klanten als niet-klanten kunnen hier gratis terecht tot sluitingsuur van 18u. Ongeveer 15 minuten wachten en het Club-barmeisje overhandigde het negatief testresultaat op papier, een digitale versie is ook verkrijgbaar. Naar de receptie hiermee, formaliteiten incl. ID-registratie afgehandeld en de Club in. Mondmasker dragen als men in de Club rondloopt. Buiten of in de zetels zittend binnen in de Club is dit niet nodig. In de bar zitten al wat dames die ons meteen glimlachend begroeten. Even wat te drinken halen en buiten onder een lichtbewolkte hemel maar bij een aangename temperatuur wat chillen. Jacuzzi en sauna zijn in werking buiten voor de liefhebbers. De jacuzzi binnen eveneens. Gedurende de ganse dag wordt het nooit te druk. Vorige week zaterdag was het naar verluid volgens de dames zeer druk maar met het openen van veel Clubs deze week is de toeloop meer verdeeld nu. Naar de avond toe is er een wisseling van de wacht qua klanten maar de verhouding DVP’s-klanten blijft goed. Drie zeer goeie kamers gemaakt. De LU is typerend Venus met allemaal naturelle dames. Qua prijzen en service alles vanouds. Qua catering en drank ook alles vanouds. Mooi dat van prijsverhogingen helemaal geen sprake is. Eigenlijk krijgt men hier veel value for money. De dames maken beurtelings regelmatig een dansje in de kooi. Er is er al eens eentje die een klant mee de kooi intrekt. Het personeel is zeer behulpzaam en Robert steekt regelmatig een handje toe. In een SC ziet men al eens rare vogels. Hier een wat verwarde klant die rondjes draait in T-shirt en boxershort en steeds “Ich brauche einen Bademantel” uitkraamt. De jongens van de receptie ontfermen zich over hem. Even een verhit momentje bij de lockers als een dame niet correct vergoed wordt door een klant. Robert komt poolshoogte nemen en de klant haalt bakzeil door meteen wel de de juiste afrekening te maken. Een uur of 2 na middernacht dan de terugtocht ingezet na een zeer geslaagd en aangenaam Clubdag en -nachtje.

Deze Club gaat vaker op het lijstje staan om te bezoeken hoewel het iets verder rijden is vanuit België. Maar het is de moeite meer dan waard. Zeer verzorgde en nette indruk in de ganse Club. Goed ontbijt en lunch/diner gehad in buffetvorm dat steeds werd aangevuld. Na middernacht na een laatste kamer kan men nog steeds terecht in het restaurant voor een warme hap. Van overbodige of vervelende regeltjes is in deze Club geen sprake, men doet er alles aan om je een relaxe dag te bezorgen. De LU is zeer hoogstaand en men kan hier moeilijk een slechte keuze maken. Kortom een geslaagde start van het Duits heropeningsoffensief waaruit weer blijkt waarom ze in Duitsland de beste SC’s hebben.

Haradamannetje
14 juni 2021, 16:39
Gisteren het Duits SC 2021 seizoen afgetrapt in Venus. Nu er deze week meer Clubs open zijn gegaan, komt er al wat keuze. En daarbij kunnen er eens een aantal aangedaan worden die vroeger niet of niet vaak op de radar stonden van de usual suspects. Bij aankomst net na 11u op de parking meteen doorgestoken naar de testtent vlak naast de Club. Zowel SC-klanten als niet-klanten kunnen hier gratis terecht tot sluitingsuur van 18u. Ongeveer 15 minuten wachten en het Club-barmeisje overhandigde het negatief testresultaat op papier, een digitale versie is ook verkrijgbaar. Naar de receptie hiermee, formaliteiten incl. ID-registratie afgehandeld en de Club in. Mondmasker dragen als men in de Club rondloopt. Buiten of in de zetels zittend binnen in de Club is dit niet nodig. In de bar zitten al wat dames die ons meteen glimlachend begroeten. Even wat te drinken halen en buiten onder een lichtbewolkte hemel maar bij een aangename temperatuur wat chillen. Jacuzzi en sauna zijn in werking buiten voor de liefhebbers. De jacuzzi binnen eveneens. Gedurende de ganse dag wordt het nooit te druk. Vorige week zaterdag was het naar verluid volgens de dames zeer druk maar met het openen van veel Clubs deze week is de toeloop meer verdeeld nu. Naar de avond toe is er een wisseling van de wacht qua klanten maar de verhouding DVP’s-klanten blijft goed. Drie zeer goeie kamers gemaakt. De LU is typerend Venus met allemaal naturelle dames. Qua prijzen en service alles vanouds. Qua catering en drank ook alles vanouds. Mooi dat van prijsverhogingen helemaal geen sprake is. Eigenlijk krijgt men hier veel value for money. De dames maken beurtelings regelmatig een dansje in de kooi. Er is er al eens eentje die een klant mee de kooi intrekt. Het personeel is zeer behulpzaam en Robert steekt regelmatig een handje toe. In een SC ziet men al eens rare vogels. Hier een wat verwarde klant die rondjes draait in T-shirt en boxershort en steeds “Ich brauche einen Bademantel” uitkraamt. De jongens van de receptie ontfermen zich over hem. Even een verhit momentje bij de lockers als een dame niet correct vergoed wordt door een klant. Robert komt poolshoogte nemen en de klant haalt bakzeil door meteen wel de de juiste afrekening te maken. Een uur of 2 na middernacht dan de terugtocht ingezet na een zeer geslaagd en aangenaam Clubdag en -nachtje.

Deze Club gaat vaker op het lijstje staan om te bezoeken hoewel het iets verder rijden is vanuit België. Maar het is de moeite meer dan waard. Zeer verzorgde en nette indruk in de ganse Club. Goed ontbijt en lunch/diner gehad in buffetvorm dat steeds werd aangevuld. Na middernacht na een laatste kamer kan men nog steeds terecht in het restaurant voor een warme hap. Van overbodige of vervelende regeltjes is in deze Club geen sprake, men doet er alles aan om je een relaxe dag te bezorgen. De LU is zeer hoogstaand en men kan hier moeilijk een slechte keuze maken. Kortom een geslaagde start van het Duits heropeningsoffensief waaruit weer blijkt waarom ze in Duitsland de beste SC’s hebben.

Dus als ik het goed lees kan je hier ook naartoe om te testen en vervolgens naar een andere club gaan?

Knutje77
14 juni 2021, 17:32
Dus als ik het goed lees kan je hier ook naartoe om te testen en vervolgens naar een andere club gaan?
Je kunt je zelfs ook laten testen en meteen weer terug naar huis gaan.

BP2
15 juni 2021, 17:09
Afgelopen zaterdag geweest met Piet. Leuk om weer in een clubje te zitten, maar das ook alles wat ik er gedaan heb.
Wat wel weer goed is je kunt je er laten testen en het testrapport kun je meekrijgen.

Toch kan ik niet warm lopen voor deze club. Te klinisch, te doods, te gemaakt, geen sfeer, keiharde muziek, een ruimte, je kunt er niet ff struinen, de dames zijn wel heel erg profi en heen weinig/geen tijd voor presalen en weinig variatie in de veel te Roemeense lineup, het eten is oke maar
echt zielloos pakjes -en potjes voer en niet de omweg waard. De wellness is oke.
Maar dat is allemaal persoonlijk, wat wel een feit is: dat er weinig kamers zijn in deze club en dus ook weinig dames vaak voor de toeloop op drukke tijden, het lijkt al snel op een homobar waar de ijsberen als zoutzakken wachten op de dvpees die aan het pezen zijn, ipv een geil bordeel met flirten, presales en the works wat een suanclub leuk kan maken. Dit laatste wordt verergerd door groepjes patsers die een paar flessen opentrekken en veel dames lang aan zich binden. Deze club ziet mij nog wel eens terug op rustige tijden als het zo uitkomt, maar echte liefde zal het wel nooit worden.

Tot mijn verbazing begon Piet over verkassen en we zijn naar Rheingold getrokken.

MrDB
15 juni 2021, 17:56
Afgelopen zaterdag geweest met Piet. Leuk om weer in een clubje te zitten, maar das ook alles wat ik er gedaan heb.
Wat wel weer goed is je kunt je er laten testen en het testrapport kun je meekrijgen.

Toch kan ik niet warm lopen voor deze club. Te klinisch, te doods, te gemaakt, geen sfeer, keiharde muziek, een ruimte, je kunt er niet ff struinen, de dames zijn wel heel erg profi en heen weinig/geen tijd voor presalen en weinig variatie in de veel te Roemeense lineup, het eten is oke maar
echt zielloos pakjes -en potjes voer en niet de omweg waard. De wellness is oke.
Maar dat is allemaal persoonlijk, wat wel een feit is: dat er weinig kamers zijn in deze club en dus ook weinig dames vaak voor de toeloop op drukke tijden, het lijkt al snel op een homobar waar de ijsberen als zoutzakken wachten op de dvpees die aan het pezen zijn, ipv een geil bordeel met flirten, presales en the works wat een suanclub leuk kan maken. Dit laatste wordt verergerd door groepjes patsers die een paar flessen opentrekken en veel dames lang aan zich binden. Deze club ziet mij nog wel eens terug op rustige tijden als het zo uitkomt, maar echte liefde zal het wel nooit worden.

Tot mijn verbazing begon Piet over verkassen en we zijn naar Rheingold getrokken.

Ik was er afgelopen zondag en ik ben het hier helemaal mee eens. Vooral de keiharde muziek is echt storend.
Voorheen was deze club genieten maar dat is heel erg veranderd. Ik kom in ieder geval niet meer terug.

WANDELAAR5
15 juni 2021, 18:05
Ga dan lekker buiten in het zwembad of in het bubbelbad zitten, of op een ligbankje liggen… het is prachtig weer!

schoolmeester
15 juni 2021, 18:28
Keiharde muziek hou ik ook niet van, het is geen discotheek, maar een saunaclub !

Theetje
15 juni 2021, 18:39
Ik was vandaag in Venus. Zoals ik in de live-topic al aangaf was het erg druk. Dat maakt dat je met een groep ijsberen zit te wachten of er hier en daar eens een dame terugkomt van de kamer. Als dat zo is, moet je snel zijn, anders is ze opnieuw naar de kamer. Soms zit er iemand wat langer en dan ga je twijfelen of dat wel een goede keus is, als ze in deze omstandigheden niet direct geboekt wordt....
Dat is niet wat ik van een saunaclubbezoek verwacht. Ik wil een beetje kunnen rondlopen, kijken wat er allemaal rondloopt en daartussen iets lekkers uitkiezen. Dan moet de beer-vrouw-verhouding niet zo zijn, dat je steeds als er iemand terugkomt van de kamer direct moet beslissen of diegene degene is met wie je een kamergang wil maken..

Het 'testcentrum' voor de club is wel prima geregeld trouwens. Binnen een minuut of tien heb je een bewijs dat naar binnen kan. (Of slecht nieuws, maar gelet op het aantal beren binnen, waren er vandaag weinig besmettingen onder degene die naar binnen wilden.)

Haradamannetje
15 juni 2021, 20:22
Je kunt je zelfs ook laten testen en meteen weer terug naar huis gaan.

Is misschien wel leuker dan in Venus.

schoolmeester
15 juni 2021, 20:25
Ik heb thuis geen 15 vrouwen, geen sauna en geen bubbelbad, jij wel ?

Knutje77
15 juni 2021, 21:04
Goh, wat een negativiteit over deze prachtige saunaclub.
Ben er voor het laatst geweest ik meen in december, vlak voor de 2e lockdown.
Ik deel geen van die negatieve meningen, en dat mag gelukkig.
Maar ik kan me goed voorstellen dat er op dit moment erg veel beren zijn, en te weinig dames om die te plezieren.
Voor de lockdown waren er regelmatig 15-16 dames, nu 10-12. Als het dan ook nog eens extra druk met beren is, dan krijg je een probleem.
Over de service van de dames (stuk voor stuk waar ik ooit in Venus een kamer heb mogen delen) ben ik uitermate tevreden.
Maar ja, meningen verschillen.
Heb regelmatig een behoorlijke periode knus met een dame kunnen vertoeven op de sofa, alvorens we de kamer op gingen zoeken.
Maar als er 2-3 keer zoveel beren als dames zijn, kun je dat nou eenmaal niet.
Ik snap de negativiteit enigszins, maar ik vermoed dat dit slechts tijdelijk is in de eerste weken na de heropening.
De muziek…ja, die staat vooral ‘s avonds te hard naar mijn mening.

stimpy3
15 juni 2021, 21:35
@theetje: Door het beperkte aantal dames in de club is venus daar idd. wel vatbaar voor. Wat Theetje zeg heb ik in Venus ook pre-corona wel eens gezien. In Babylon heb ik ook soortgelijke taferelen meegemaakt; je komt rond 19:00 ter clubbe, en d'r lopen 4 of 5 dames rond in wat verder een gaybar lijkt te wezen. Waarbij je je inderdaad kunt afvragen waarom die dames vrij rondlopen. Zoiets komt de sfeer niet echt ten goede, ook omdat je dan bij de mannen 'haantjesgedrag' gaat zien. Ff relaxed zitten, kijken wat er allemaal rondloopt en jezelf verslingeren aan een dame die je al een paar keer opviel is er dan niet bij. Plus: de service gaat er ook onder lijden. En de dames zelf worden d'r ook niet echt superhappy van; natuurlijk is het prima omzet, maar op een gegeven moment hebben de dames ook een rauwe doos, en ze kunnen ook niet ff lekker rustig zitten en een peukie doen omdat er al weer drie mannen in de rij staan om te gaan kameren.

Hans_Enschede
15 juni 2021, 23:58
Inderdaad is Venus voor mij een beetje de dupe van het eigen succes.

Wat je nu wel mist (door de drukte) is het bewonderen van de schone dames als je zelf aan het ontspannen bent.
Gewoon wat op de banken hangen of in de sauna / whirlpool zitten om te kijken wat voor moois er allemaal rondloopt is lastig als de dames amper tijd hebben om naar de bar of rookruimte te lopen voordat ze weer door een ijsbeer de kamer op getrokken worden ;).
Dit gecombineerd met de mondkapjes betekend dat de optimale saunaclub beleving nog niet binnen bereik is voor mijzelf.

Nog steeds een mooie club, met mooie dames en een goede service.
Echter (zoals ook al voor de corona) is de club voor mij persoonlijk eigenlijk te populair (en daarmee te druk) op de tijdstippen dat ik in de gelegenheid ben om langs te gaan.

Theetje
16 juni 2021, 10:22
Mijn zin "Dit is niet wat ik van een saunaclubbezoek verwacht" kun je verwijtend lezen, zie ik als ik mijn stukje nog eens teruglees. Maar zo bedoelde ik het niet. Ik verwijt Venus niet dat het succesvol is en verwijt de dames ook niet dat ze het druk hebben. Voor mezelf is het echter zo minder leuk. Dat zal er misschien toe leiden dat er minder ijsberen naartoe trekken, waardoor het probleem weer enigszins opgelost wordt ;)

Binsbergen
16 juni 2021, 18:53
Ook voor NL gratis. Staat op de site bovenaan: auch für Gäste aus NL

JonnyFontane
16 juni 2021, 21:36
Ja test is gratis....ook voor Nederlanders.
Ff zo'n stokje in je giechel laten stoppen en een minuutje of wat wachten en je kan naar binnen.

Dalton
16 juni 2021, 22:59
Bubble shooters

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk

mentholbear
17 juni 2021, 20:27
Ga dan lekker buiten in het zwembad of in het bubbelbad zitten, of op een ligbankje liggen… het is prachtig weer!

Met mooi weer is dat inderdaad nog een optie. Maar als het wat frisser wordt (bijvoorbeeld 's avonds) dan is er in Venus niet echt een relax plekje binnen.

Keiharde muziek hou ik ook niet van, het is geen discotheek, maar een saunaclub !

Ik moet bekennen dat ik de SC niet anders ken. Maar tja, ik ben ook nog niet zo lang begonnen, maar meestal lijkt het op de meeste plaatsen in de avond op een disco.
Op zich geen problemen met die party sfeer, maar dan vind ik het wel fijn als er ergens een rustig plekje is, zoals Happy met z'n Nachtcafe, Oase met hun wellness, YY en SS met hun mens room, etc. Helaas zie je dat te weinig. Zo zou Vertigo prima een opdeling kunnen maken tussen hun disco bar en een relaxte lounge bar gedeelte. Maar helaas draaiden ze daar vaak ook luide muziek. Of Magnum die hun penthouse hebben gesloten, etc.

degoof
19 juni 2021, 22:51
Vandaag eindelijk dan weer naar Venus. Wat fijn om weer terug te kunnen. Helaas was ik niet de enige die dit had bedacht voor deze zaterdag. Het was dan ook behoorlijk druk met ijsberen waardoor de verhouding af en toe wat zoek was. Maar dat gaat hopelijk binnenkort wel weer beter worden. Verder een lekker relaxte middag van kunnen maken met ook een weerzien met enkele van de bekende Venus dames. De club blijft voor mij top, maar zeker ook de service van de dames en de relaxte sfeer binnen. Geen vervelend gejaag van de dames en de mogelijkheid is er dan ook om gewoon rustig te zitten... en te genieten. Mij zien ze snel weer terug ;-)

Rockymountain
20 juni 2021, 13:00
Gisteren voor de 2e maal naar deze club afgezakt,
Net zoals bij het eerste bezoek het weekend daarvoor verliep alles vriendelijk en vlot ivb de (gratis)coronatest,ontvangst,..
Het is een mooie club dat goed haar best doet om alles en iedereen een fijne dag te geven, het is niet de grootste club met het meeste aantal dames,.. maar ze weten waar ze mee bezig zijn met een leuke LU..maar voor iedereen goed doen zal toch nooit lukken:- )
Het ging een vrij rustige zonnige dag worden,
druk in aantal is het nooit geweest..
En met een leuke kamer zijn we tevreden vertrokken.
Prijs kwaliteit is dit een leuke club!

WANDELAAR5
20 juni 2021, 15:45
Deze ijsbeer kwam uit zijn hol en zag dat het dagelijks aantal nieuwe besmettingen in Nederland nog steeds niet onder de 100 was. Net op weg terug naar mijn nest viel mijn oog op de vaccinatiepapieren. YES tweede spuit 2 weken geleden; tijd om het hol te verlaten! Maar ja ik moet voorzichtig zijn met mijn angstpsychose die ik volgens sommigen opgelopen heb. Dus gekozen voor een club waar de dames en bezoekers getest worden! Mijn zeer snelle auto de sporen gegeven en toen die vanuit Tilburg voorbij Arnhem bij de grens ruim voldoende was warmgelopen met eerst 80 en later 100km per uur, kon ik hem de sporen geven. Wat had hij hier naar verlangd. Grommend vrat hij het asfalt op. Hij was een beetje lui geworden net als zijn baasje, maar dat werd snel beter.

Naar Venus gegaan, daar uit nieuwsgierigheid laten testen. Die wattenstaaf wordt niet door een DVP gehanteerd, maar door een zeer slanke Duitse dame. Ze gaan alleen in je mond, niet in je neus. Pret meldde gisteren dat je de keuze hebt. Nou ik zou voor de mond kiezen, want daar merk je nagenoeg niets van. Hij wordt niet achterin tegen je huig gestoken zoals bij een Nederlandse PCR test. De tent staat links van de ingang van de club, eenvoudig te vinden. Als je staat te pissen kijk je zo in de tent. De test was zo klaar, ik denk nog geen 10 minuten. Terwijl ik stond te wachten kwamen Sabina en Cassandra ook testen. De dames moeten dus kennelijk ook getest zijn om te mogen werken.

Naar binnen en een aantal dames begroet. Isabella werkt er al een paar jaar, maar die had ik nog nooit gezien. Er was een nieuwe dame die op de hoek tegenover de bar lag. Mooi gezichtje met een moedervlek rechtsboven haar mond en heerlijk zachte C Borsten. Ze blijkt er 2 jaar geleden ook al te hebben gewerkt en ze heeft de mooiste billen in Venus. Tenzij je van een dikke kont houdt, dan is Vanessa, nu mét Corona kilo's je favoriet, of tenzij je van heel skinny billen houdt dan zijn er kandidaten zat: Anka, Cassandra, Eugenia, Oana. Ik ga zo de recensie intypen. Na die eerste kamer eerst even ontbijten. Een glas gehaald bij de bar voor de melk. Het normale recept, roerei, worstjes, tomaat, feta, komkommer, boter, verse broodjes, vlees, kaas etc. Er waren ook weer van die lange Duitse worsten die je zonder mosterd niet moet eten. Er was geen mosterd, dus die heb ik laten liggen.

Ondanks dat de kamer met Mara niet zo geweldig was, haar toch uitgenodigd voor een trio met Sabina. De dames zijn vriendinnen en dat leverde op de kamer een hele leuke sfeer op, bijvoorbeeld toen Sabina haar "bitch" noemde en haar zoenles moest geven van mij om het zoenen te verbeteren. Het was ondertussen wel warm geworden, dus de ventilator werd op de hoogste stand gezet. Na het opfrissen werd het tijd om lekker in de zon te liggen op een ligbankje met mijn e-reader. Eerst nog even een berichtje in het "live" topic gepost. In tegenstelling tot een andere aanwezige, vond ik de bezetting prima. Er waren bijna continu wel 3 of 4 dames beschikbaar voor een kamer en als je even wachtte kon je ook met je favorietje naar de kamer. Alleen Anastacia was bijna de hele dag bezet door een beer die vooral met haar in een zithoek lag. Gezien: Mara, Sabina, Eugenia, Marianna, Vanessa, Isabella, Anastasia, Mirella, Oana, Ella, Anka, Sara, Cassandra en Desy (nieuwe Bulgaarse vriendin van Cassandra).

Toen ik weer wat ging eten kwam er een nieuwe dame binnen: Alis (ik dacht eerst Alice). Mooie dame, wat langer dan gemiddeld, blond haar, 2 mooie C siliconen borsten. Ik vroeg haar of ze al gewaarschuwd was voor mij, maar ze zij dat ze geen waarschuwing nodig had en graag zelf oordeelde. Toe ik haar later vroeg of ze meeging naar de kamer zei ze "de vraag is natuurlijk of ik ook mee wil? Kijk me diep in de ogen". Ik vond dat zelfverzekerde wel leuk, dus wij de kamer op. Grote misser. Ik ga zo het paspoortje aanmaken. 1 blik op mijn Barokkar en ze besloot dat haar Pussy dicht bleef. Ze deed ook niet aan zoenen. Toen ik zei dat dit een standaard service was in Venus kreeg ik een hele tirade over haar heen dat niemand haar kon dwingen iets te doen wat ze niet wilde. Op zich heeft ze daar natuurlijk gelijk in. Volgende keer bij een nieuwe dame eerst even checken. Ik heb Robert er wel over verteld. En hem kennende weet ik dat er bij meer klachten maar een hele korte toekomst voor Alis in Venus is.

Af en toe een flard van Duitsland Portugal gezien en de Duitsers horen juichen, waardoor ik wist dat het helemaal fout ging. Het was achteraf wel slim denk ik om op een dag te gaan dat Duitsland op het EK moest spelen. Er waren hier al veel verslagen geweest dat het eigenlijk te druk was. Ik vond het nu voor een zaterdag wel meevallen. Een goede drukte voor de dames, maar toch ook tijd voor hen om af en toe even te ontspannen. En voor de beren waren er altijd wel een stuk of 4 dames beschikbaar. Wat waarschijnlijk ook heeft geholpen is dat er nu meer clubs in NRW open zijn.

Tijd voor weer even lekker wat relaxen. Venus is met mooi weer nu mijn favoriet vanwege een jacuzzi en een zwembad met "schwimanlage" (tegenstroom zodat je kunt zwemmen in het kleine zwembad) buiten in de zon. De douche bij het zwembad (koud) doet het ook weer. Nog een bekende uit Babylon gesproken. Hij was nog teleurgestelder dan ik over de prijsverhogingen en ook vastbesloten die club voorlopig links te laten liggen. Ik kwam de 2 gezellige Drenten weer tegen die ik vorig jaar in Sixsens had ontmoet. Ze herkenden mij en toen ze 1 keer hun mond open deden wist ik gelukkig ook meteen weer wie het waren. Kort bijgepraat. Zij kwamen voor de avond en ik was bijna klaar. Er was nog een (voor mij) nieuwe dame binnen gekomen: Xenia. Klein, breed gebouwd als een worstelaar (niet heel gespierd, ook niet dik, maar wel breed) met 2 enorme dubbel-D siliconen jetsers voorop en een behoorlijk oude kop met halflang bruin haar er bovenop. Niet zo oud als Natasha in Sixsens, maar die 47 jaar van de aanwezigheidslijst kan goed kloppen. Het lijkt erop alsof ze speciaal voor de zaterdagavond komt. Er schijnen wat jonge beren met een MILF fantasie voor haar te vallen, want ze was vrij snel de kamer op, terwijl er toch ook jongere en aantrekkelijker dames waren. Of ze is heel goed, ik weet het niet.

Na het avondeten had ik nog zin in 1 kamertje, vanwege de misser met Alis. Even gewacht en daar was Bea, mijn nummer 2 in Venus na Sabina. Maar helaas, zij wilde alleen een trio doe. Geen idee waarom, maar ik had niet genoeg geld bij me voor nog een lesbisch trio, dus de dag maar afgesloten met Vanessa. Ook een leuke meid. En ook daar zal ik zo mijn recensie posten. Ik hoop in de toekomst nog wel een keer een gewone kamer met Bea te kunnen maken. We zullen het zien. Moe en voldaan verliet ik rond kwart over 8 het pand. Mijn Zeer Snelle auto mocht nog 1 keer laten zien tot wat die in staat was tot de grens, toen het verder ging met snelheden tussen de 80-130 km/u. Het was rustig op de weg, maar gelukkig ben ik niet in slaap gevallen en veilig thuis aangekomen.

Viscamessi
24 juni 2021, 17:05
Gisteren sinds lange tijd (eindelijk) weer eens een bezoek gebracht aan Venus. Ook al ben ik de Corona-tijd goed doorgekomen en voldoende aan mijn trekken gekomen, een clubbezoek had echt lang op zich moeten wachten en ik was er wel weer eens aan toe.

Rond 11:15 kwam ik aan in Hamminkeln. De parkeerplaats bij Venus lag er rond dit tijdstip nog tamelijk verlaten bij met 2 auto’s. Eerst maar eens een sneltest om de hoek laten doen. Dit verliep snel en eenvoudig. Een lieftallige, zeer slanke, dame vroeg mij of ik bij de test voor ‘neus’ of ‘mond’ wilde gaan en ik besloot al snel voor ‘mond’ te gaan. Vind ik persoonlijk fijner dan in mijn neus. Ik moest ong. 10 minuten wachten en kon daarna mijn testuitslag afhalen. Vervolgens direct doorgelopen naar Venus. Na de verplichte administratieve handelingen te hebben gepleegd bij de recept (andere ijsberen hebben hier al over geschreven), de witte badjas en sleutel in ontvangst genomen. Eindelijk kon het clubbezoek gaan beginnen!

Het voelde al snel weer als vertrouwd. Zo vroeg op de ochtend was het met 4/5 qua dames nog redelijk rustig. Het waren echter dames waar mijn eerste keus niet naar zou uitgaan (optisch of qua service). De theke zei me gelukkig desgevraagd dat er rond 13:00 meer dames zouden komen, waaronder een paar voor mij vertrouwde namen / toppertjes (Catalea, Sara, Oana etc.).

Enfin, wie ik al wel zag lopen was de Thaise masseuse Tuk. Dus terwijl ik nog maar net van mijn eerste drankje aan het genieten was, heb ik van de nog betrekkelijke rust bij Venus gebruik gemaakt door me eerst maar weer eens heerlijk te laten masseren door Tuk. Voor een ieder die dat nog niet eerder heeft gedaan: ook een absolute aanrader. Tuk weet waar ze mee bezig is en na een massage van haar voel je je 20 jaar jonger! Heerlijke rustgevende muziek op de achtergrond, hete stenen, olie en een stevige massage. Top!

Na de massage zag ik tot mijn vreugde dat er ondertussen al de nodige dames waren gekomen. Eén van de dames waar ik als eerste bijna tegenaan liep, was Oana. Ook haar had ik al een hele tijd niet gezien, maar net zoals veel van de dames heeft ook Oana een olifantengeheugen. Ze herkende me direct, gaf me 2 hartelijke zoenen en begon direct met me te praten en wist zich zonder problemen nog zaken te herinneren van 1,5 jaar geleden waar ze zelf mee kwam.
Goed, de rest van het verhaal laat zich raden: na zonder ons te haasten en eerst een tijd te hebben bijgepraat over ‘het leven’, belanden we vervolgens op de kamer. Ik ben ruim 1,5 uur met haar op de kamer geweest en het was weer als vanouds. Ze oogt op het eerste gezicht wellicht een beetje timide, maar ze heeft een ‘kinky-randje’ die mij zeer aanspreekt en die je wellicht op het eerste gezicht niet achter haar zou zoeken. De service was kortom top en absoluut Venuswaardig en ik kwam met trillende benen, moe maar voldaan, van de kamer.

Na ruim 1,5 uur en een douche had ik ook best wel trek gekregen. De lunch was prima. Verwacht uiteraard geen Michelinster-eten, maar het eten was warm, er was voldoende en gevarieerd, zag er goed uit en het smaakte mij ook heerlijk.

Na het eten nog even in de grote ruimte van een drankje nagenoten. Nog overwogen om nog een kamer te maken, maar uiteindelijk toch besloten dat het voor een eerst bezoek na zo’n lange tijd welletjes was. Tevreden en met een grote glimlach trok ik de deur achter mij dicht. Blij dat het clubleven weer op gang is gekomen. Eén ding weet ik dan ook zeker: ik kom snel terug.

schoolmeester
24 juni 2021, 18:47
Eten bij Venus vindt ik persoonlijk beter dan bij Van Goch.

kempie
24 juni 2021, 18:55
Is nu het weer gesloten is de testlocstie voor de deur nog open? Voor als je later dan 2 uur bij de grens bent en daar je testje niet meer kan doen.

degoof
25 juni 2021, 01:16
�� daar gaat het mooie vooruitzicht voor komend weekend.
Beetje trieste bedoeling hoe dit in Duitsland gaat.
Hoop dat Venus snel weer open mag. Tot binnenkort! Sterkte voor het hele Venus team, met deze vervelende pauze.

mechelen
25 juni 2021, 01:29
https://www.saunaclub-venus.com/index.php/home-venus.html

ju52
25 juni 2021, 07:26
Beetje trieste bedoeling hoe dit in Duitsland gaat.

Almost everywhere in Europe a shop or company is closed
that does not meet the requirements of the authorities.

So it has nothing to do with Germany, but with Venus, who missed something,
all other open clubs in Germany are still open.

mentholbear
25 juni 2021, 11:32
Officieel en geregeld wel, maar je kunt ook te maken hebben met een... 'overijverige' ambtenaar die er een persoonlijke kruistocht van maakt. Denk aan YY.

Dan is het: leuker zullen we het niet maken, wel moeilijker :rolleyes:

RobOpzoek
25 juni 2021, 12:35

Als iemand de details weet waarom er nu 'een pauze' is, ik hoor het graag. Ook ik was heel voorzichtig aan het plannen weer een keer langs te gaan.....
Het doet mij in het algemeen - eerder geschreven - vrezen voor onze ontspannende hobby....take care allemaal!

Larsd
25 juni 2021, 12:39

all other open clubs in Germany are still open.With one specific difference Germany is over-regulated

Verstuurd vanaf mijn Neukia 6.9 met Anaaldroid 10

Ascari
25 juni 2021, 13:46
Is nu het weer gesloten is de testlocstie voor de deur nog open? Voor als je later dan 2 uur bij de grens bent en daar je testje niet meer kan doen.

Ja de testlocatie is open tot van 10.00 tot 18.00. Heb net een test gedaan.

ossenaar
25 juni 2021, 13:57
Gesloten wegens ontbrekende papieren !!!!!

pret
25 juni 2021, 13:58
Gesloten wegens ontbrekende papieren !!!!!

Nee verloop vergunning, welke verlengd dient te worden.

fingerprint68
25 juni 2021, 14:12
Angesichts der langen Zwangschließung
wg. Corona hätte die Behörde ja mal eine vorübergehende Duldung der Öeffnung mit
Gelegenheit zurück Nachrreichung fehlender Unterlagen zubilligen können.
Eine Notfallzulasung sozusagen.

Ascari
25 juni 2021, 16:19
Dit dus

35344

vanKees
25 juni 2021, 16:43
With one specific difference Germany is over-regulated

Nein, nein, nein. Der "böse B.Gates" ist schuld!!!!
Der gönnt uns nicht unser Hobby.
Ist B.Gates Deutscher???

vanKees

mentholbear
25 juni 2021, 19:27
Nein, nein, nein. Der "böse B.Gates" ist schuld!!!!
Der gönnt uns nicht unser Hobby.

Of course not. Why do you think he wanted to divorce? To come to the German saunaclubs of course ;)

Willem2
26 juni 2021, 00:04

Diamond was o.a. ook om deze reden even gesloten. Het ligt misschien ook aan de controle in het desbetreffende Kreis en dat is ook Duitsland.Hoe leg je regels uit en hoe pas je die toe.
In NRW kunnen veel clubs dan al wel open maar dat is nog niet overal en dat gaan we allemaal anders controleren en uitvoeren ...
En dan heb je het wilde Westen van NRW ;)

Herr Fick
26 juni 2021, 07:18
Dit dus

35344

Als de nood heel hoog is mag je bellen. Leuk dat ze daar rekening mee houden.;)

Ronald11
26 juni 2021, 10:28
Gaan ze bij Venus ook de QR-code scannen uit de Corona check app?

Dalton
26 juni 2021, 12:55
Gaan ze bij Venus ook de QR-code scannen uit de Corona check app?

Even met de club bellen en gewoon vragen maar ze zijn nu dicht.

Popeye25
26 juni 2021, 23:05
Nadat ik afgelopen donderdag eerst bij de verkeerde Venus was beland, zie draadje Villa Venus, had ik de Chevrolet nu dan toch op de juiste parkeerplaats geparkeerd.

Ik arriveerde om 17:00 en na een korte rondleiding door een van de heren achter de balie, mij in het witte kleed gehuld.
Eerste indruk was goed, zeer goed. Een netjes uitziende tent, met een mooie buitenruimte. Voorzien van binnen- en buitensauna, idem voor de whirlpool.
Helaas was de binnen sauna gesloten. Wel heel grappig dat je de dames kunt zien dansen in de kooi vanuit de binnen whirlpool.
Ook hier lopen de dames in Eva kostuum, nice.

Maar eerst wat gegeten. De eetruimte is niet groot, maar wel netjes verzorgd.
Er was een nette selectie van eten: pasta, varkenshaas, kip(schnitzel), aardappelpartjes, groente en konijnenvoer.
Na wat gegeten te hebben nog buiten de zon in met een boek op de telefoon. Oh ja, telefoon geen probleem, mits er stickertjes op de camera's worden geplakt a la GT.
Sixsense, wellicht een idee voor jullie? YY deed vroeger ook al zo moeilijk over telefoons.

Daarna een praatje gemaakt met Ella en aangezien er een duidelijke klik was met deze dame naar de kamer gegaan.
Ook de kamer was netjes, de achterste in de hoek tegen de massageruimte aan, volgens Ella de grootste.
Hooguit wat aan de warme kant, vooral na wat topsport. Ik kan me voorstellen dat bij de warme temperaturen van vorige week, je op de kamers bijna een privé sauna hebt.

Na ruim 2uur de kamer uitgerold, de lieftallige Ella haar vergoeding gegeven en ff afgekoeld onder de douche.
Vervolgens nog wat gegeten en de klok tikte inmiddels 22:30 aan. In de club idd vernomen dat ze voor een week of 2 a 3 dicht moesten vanwege de beruchte Duitse papierwinkel.
De dames gaven aan dit toch wel vervelend te vinden, Ella ging iig samen met Oana terug naar Roemenië.
Aangezien de club inmiddels bijna uitgestorven was, mij omgekleed en de terugweg aanvaard.

Toch wel lekker hoor om de 6-cylinder de sporen te kunnen geven. Voor je het weet cruise je met 180/190 km/h over de autobahn.
Even afremmen tussen Kamp-Lintfort en Neuss, en dan weer vol gas richting Heinsberg.
Daarna weer terug naar de meer gewende snelheden en ff tanken in Maasmechelen. Hebben we de andere buren ook weer bezocht.

Saunaclub Venus was een hele goede ervaring en een wereld van verschil (gelukkig) van die andere Venus.
Ondanks dat SS voor mij praktisch om de hoek is, ben ik zeker van plan om hier nog eens terug te komen.

mentholbear
28 juni 2021, 22:11
Wat fijn dat er in Venus nu ook mobieltje gebruikt mag worden.

klaasjev
3 juli 2021, 14:26
Ben van plan zeer binnenkort Venus te bezoeken aangezien de club voor mij het meest gunstig gelegen is qua rij afstand. Aangezien ik privacy hoog in het vaandel heb staan vroeg ik me af of het voor sneltest/entree nodig is je ID te laten zien, en of er kopie van wordt gemaakt? Of is het een kwestie van de nodige formulieren invullen waarbij er niet wordt gecheckt aan de hand van je ID?

schoolmeester
3 juli 2021, 17:22
klaasjev, als je het corona-topic had doorgelezen, hoefde je deze vraag niet te stellen.
Bovendien is saunaclub Venus tijdelijk gesloten.

rmjhexe
3 juli 2021, 17:24
Haha ja geldig paspoort, tuurlijk moet je je gegevens achterlaten, je moeder die bellen ze niet maak je geen zorgen

Badslippers
3 juli 2021, 18:45
klaasjev, als je het corona-topic had doorgelezen [ . . . . ]
Dan moet je meer als 12.000 berichten doorlezen.
klaas kan ook op hun website kijken . . . https://www.saunaclub-venus.com/index.php/home-venus.html

WA
3 juli 2021, 22:11
Dan moet je meer als 12.000 berichten doorlezen.
klaas kan ook op hun website kijken . . . https://www.saunaclub-venus.com/index.php/home-venus.html

Als je Brianboitano, Pietpotent44, Wandelaar5 en Wentelt Eefje op de negeerlijst zet blijven er nog maar =+/- 4000 over :smile2:

Leo6
6 juli 2021, 14:09
Hoeveel meisjes zijn er nu?

Willem2
6 juli 2021, 15:02
Hoeveel meisjes zijn er nu?

De club is tijdelijk dicht...
Na de opening zullen er weer 10-18 dames aanwezig zijn.

Heet Jantje
6 juli 2021, 19:23
Waarom zijn ze dicht? En voor hoelang
Ik wou vrijdag gaan.

schoolmeester
6 juli 2021, 19:29
Ze zijn tijdelijk dicht omdat vergunning was verlopen.

Meme Moo
6 juli 2021, 21:18
Waarom zijn ze dicht? En voor hoelang
Ik wou vrijdag gaan.

1 pagina teruglezen en je weet alles.

klaasjev
8 juli 2021, 14:16
klaasjev, als je het corona-topic had doorgelezen, hoefde je deze vraag niet te stellen.

thanks, wacht wel even tot we in een iets rustiger vaarwater zitten mbt Corona.
hopelijk ergens Q4 tenzij we een vierde golf krijgen later dit jaar, gaat niet zo lekker nu met deltavariant.

Willem2
9 juli 2021, 11:04
Volgende week gaat de club waarschijnlijk weer open !!!

Maandag is er een controle en dan waarschijnlijk dinsdag of woensdag weer open ....

Piet Plezier
12 juli 2021, 13:38
morgen gaan de deuren weer open van Venus

SAS
12 juli 2021, 14:06
Dinsdag 13-7-2021 Is Sauna-Club Venus weer open!

Vanaf 11.00 uur zijn jullie weer Welkom

Voldoende dames aanwezig

degoof
12 juli 2021, 14:17
Goed nieuws! Deze week in ieder geval weer een leuk uitje in het vooruitzicht.

cath.leen
12 juli 2021, 15:53
Volgens de nieuwe Coronaschutzverordnung is het niet meer nodig naam en adress te achterlaaten als de Inzidenz is laager dan 10.
In Kreis Wesel is op moment de Inzidenz bij 5.
Dus ik hoop voor de anonimiteit geld dat ook voor Venus?

SAS
12 juli 2021, 16:15
Dinsdag 13-7-2021 Is Sauna-Club Venus weer open!

Vanaf 11.00 uur zijn jullie weer Welkom

Voldoende dames aanwezig

Belangrijk!
Geen adresgegevens meer achter laten.
Test niet meer nodig.
Bij rond lopen in de club is masker verplicht!

Ronald11
12 juli 2021, 17:56
Dinsdag 13-7-2021
Belangrijk!
Geen adresgegevens meer achter laten.
Test niet meer nodig.
Bij rond lopen in de club is masker verplicht!

Houdt dit in dat er ook niet meer wordt gekeken naar vaccinatie bij ons?

Geldt dat ook voor de dames?

RobOpzoek
12 juli 2021, 17:57
ik vraag het toch maar, maar is het weer anoniem??? Is dit echt waar?? :freu::freu:

klaasjev
12 juli 2021, 21:52
Houdt dit in dat er ook niet meer wordt gekeken naar vaccinatie bij ons?

Geldt dat ook voor de dames?

Zou top zijn als iemand die deze week de club gaat bezoeken dit kan bevestigen.
Indien het klopt ga ik deze of volgende week ook die kant op.

stimpy3
12 juli 2021, 23:07
Als ik dit zo lees gaat venus een gaybar worden. Mij niet gezien.

Eddy_V
12 juli 2021, 23:26
Als ik dit zo lees gaat venus een gaybar worden. Mij niet gezien.
Dat was de eerste week na de heropening ook zo (net zoals bij de meeste andere clubs).
Paar dagen geduld voor degenen die niet op springen staan en daarna normaliseert de situatie wel weer

Piet Plezier
13 juli 2021, 13:00
ik heb net even gebeld geen test helemaal niets
Alleen een masker is verplicht tijdens het wandelen
Dus allemaal naar Venus

Leo6
13 juli 2021, 14:09
Ik wil echt slagen. Zijn alle dames al ingeënt?

Johnsonxxx
13 juli 2021, 16:40
ik heb net even gebeld geen test helemaal niets
Dat staat ook met dikke letters op de website.

...Dus allemaal naar Venus
Dat lijkt me niet verstandig, met slechts eerst 9, en nu 8 meiden aanwezig, wordt dat letterlijk een nummertje trekken voor veel ijsberen :biggrin:

Monkeybone
17 juli 2021, 09:34
Goedemorgen allen,

Een aantal weken geleden onderweg naar Oberhausen even gestopt bij Venus, die toen nog dicht was. Zag er prachtig uit aan de buitenkant en me voorgenomen er eens op bezoek te gaan.

Gezien alle perikelen met veranderende kleurcodes en mogelijk aangescherpte maatregelen beetje onderzoek gedaan en naar het schijnt is vanaf 18 juli 2021 Nederland voor Duitsland weer risicogebied.

https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen/duitsland/reizen/reisadvies/continenten/europa/country

Dus........vandaag maar eens op pad :-). Iets zegt me dat vast meer beren dit idee hebben opgevat, maar we zullen zien! Fijne dag allemaal!

Henne777
17 juli 2021, 13:10
Kan je zo na binnen? Of moet je negatieve test hebben?

Larsd
17 juli 2021, 13:29
Kan je zo na binnen? Of moet je negatieve test hebben?Lees de thread ff als je net uit je winterslaap komt....

degoof
17 juli 2021, 13:29
Gisteren weer neergestreken in Venus. Dat voelde goed en als vanouds.
Geen test, bewijs van iets of registratie meer nodig. Nog wel is het dragen van een mondkapje binnen verplicht.
Ik kwam binnen aan het begin van de middag en er hing een zeer relaxte sfeer, mijn keus om naar Venus te gaan was de juiste. De verhouding van het aantal beren en dames was prima. Hoop overigens nog wel op de snelle terugkeer van een aantal bekende toppers. Wat opviel is dat er meer dames waren dan op de aanwezigheidslijst op de site.
Twee prima kamers gehad, lekker gegeten en een hele relaxte middag gehad en daar had ik echt naar uitgekeken. Toen ik halverwege de avond huiswaarts ging stond een ding voor mij wel vast... mij gaan ze snel weer terugzien ;-)

Monkeybone
18 juli 2021, 10:47
Goedemorgen allen,

Een aantal weken geleden onderweg naar Oberhausen even gestopt bij Venus, die toen nog dicht was. Zag er prachtig uit aan de buitenkant en me voorgenomen er eens op bezoek te gaan.

Gezien alle perikelen met veranderende kleurcodes en mogelijk aangescherpte maatregelen beetje onderzoek gedaan en naar het schijnt is vanaf 18 juli 2021 Nederland voor Duitsland weer risicogebied.

https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen/duitsland/reizen/reisadvies/continenten/europa/country

Dus........vandaag maar eens op pad :-). Iets zegt me dat vast meer beren dit idee hebben opgevat, maar we zullen zien! Fijne dag allemaal!

Good meurning,

Gewoonlijk zou de rit naar Hamminkeln plm 80 minuten duren, maar door vermoedelijk het vakantieverkeer werd het een wat langere rit. Geen punt, vind het heerlijk om podcasts te luisteren onderweg..

Het viel me wel op dat zowel direct na het passeren van de grens bij Zevenaar/Elten het vakantieverkeer een stuk minder werd. Mss toch veel mensen die wat in eigen land blijven.

Plan was om eerst even te tanken in Elten, maar de rij bij zowel de Aral als de Star Tankstelle was zodanig lang dat ik besloot dit ergens anders te doen. Uiteindelijk getankt bij de Shell in Hamminkeln (Ausfahrt onderaan rechtsaf, eerste weer rechts, dan Shell vrijwel direct aan de linkerzijde. Velen zullen wel bekend zijn hiermee, het is dezelfde afslag richting de Kesseldorfer Rott, straat waar Villa Marisol en Gallardo van weleer waren gevestigd). Een meevaller was dat het een paar cent scheelde tov Elten.

Ook even naar de drankenhandel gereden de kruising over en dan aan de rechterzijde. Rondje gelopen en wat grappigs meegemaakt. Ik rekende mijn 6 Paulaner witbier af aan de kassa, bij een dame die onderwijl druk doende was een heer van onder uit de kan te geven. De man kwam met zo'n 20 lege bierkratten aan op 2 karren en een stuk of 6 plastic zakken (50 liter formaat) vol met pet flessen :-).

Hem werd verteld dat dat niet kon en dat ie dat maar moest verdelen met meerdere bezoeken blahblah. Enige consternatie en discussie volgde uiteraard. Afijn, ik besloot met stille trom te vertrekken en wat schetste mijn verbazing, de eerder genoemde heer was gekomen in een busje van Venus! Was een medewerker dus.

10 minuten later, het zal rond 13.30 zijn geweest, stond ik voor de eerste keer aan de poort bij Venus. In totaal stonden er reeds 6 auto's geparkeerd, vnl duitse kentekens en een enkele schwarz auf gelb.

Bij de bedrijfsleider 50,- afgerekend en mijn outfit voor die dag in ontvangst genomen. Onderwijl kwam de man die ik had gezien bij de drankenhandel ook binnen en hij kon mijn opmerking over zijn drankgebruik wel waarderen. Vervolgens kreeg ik van hem een korte rondleiding door de zaak.

Op dat moment waren er 4 dames en een beer of 8 binnen. Na mijn encounter met de dames in Diamond enkele weken geleden was ik al snel onder de indruk uiteraard, maar ze konden mij allen wel bekoren. Eerst wat gedronken, in de zon gelegen, de jacuzzi deed het eerst niet. Een monteur is ZEKER 3 uur bezig geweest met het bad. Later in de middag heb ik 1 beer er gebruik van zien maken, maar het water was niet echt warm. Het grotere bad vd 2 was lauw en het kleinere was gewoon koud. De wellness binnen was niet in bedrijf, de sauna buiten wel.

Ik hoorde van een mede beer dat dit wel een hekel punt is. Vaak schijnt er wel iets te zijn met deze faciliteiten. Persoonlijk vind ik dat erg jammer, want als ze dat op orde zouden krijgen is de club naar mijn idee 1 van de mooiste om een dag(deel) rond te hangen. We hebben allemaal zo onze voorkeuren, maar de entourage is echt heel netjes.

Overall waren er naar mijn mening wat weinig dames, ook voor een zaterdag. Op de piek, laat ik zeggen rond 20.00 waren er zo'n 9 dames. En ik schat in een beer of 25-30. Maar mss is dit een gevoel en is die verhouding wel prima.

Ik heb een prima dag gehad, heerlijk weer en samen met wat andere beren me prima vermaakt. De sfeer in de club is erg ontspannen en het eten kan ik echt goed noemen. Ik heb wat vh lunch menu genuttigd en het diner. Friet, varkenshaas, kippepoten en kipschnitzel, doperwten en een redelijk uitgebreide saladebar. Er mochten max 4 personen tegelijk in het eetgedeelte plaatsnemen, ging allemaal prima.

Als je rondloopt in de club, mondkapje op, als je zit mag ie af, buiten hoeft ie ook niet te worden gedragen. Naast de club zit nog steeds een testfaciliteit voor de liefhebbers. Mij werd overigens nergens naar gevraagd bij binnenkomst van de club. Vanaf vandaag zal dit mogelijk anders zijn.

Al met al een zeeeer geslaagde dag, ga zeker weer naar Venus!

Larsd
18 juli 2021, 11:19
Ik heb een prima dag gehad, heerlijk weer en samen met wat andere beren me prima vermaakt.

Ook nog geneukt of ging je voor het Gay arrangement ;-)

Monkeybone
18 juli 2021, 11:25
Veel beren komen er niet graag voor uit, vandaar dat ik er wat discreet over bericht. Maar ook deze zaterdag was het eigenlijk 1 grote gayclub, met name in de bioscoop en de huisjes buiten. Lol.
Ik was wederom 1 van de weinigen die zich vermaakte met de dames. Maar dat is ok.

Piet Plezier
18 juli 2021, 13:18
Er was een sensor kapot van de whirlpool buiten
Dat waren ze aan het maken toen wij arriveerden, dus er moest nieuw water in logisch dat het dan koud is.
Maar verder is het altijd in werking buiten.

Het was goed te doen tot een uur of zeven
De koude kletsen waren ook lekker koud
Rond 4 uur kwam Sas ook binnen gevallen
Daarna werd het wel drukker met beren dus zijn we ook vertrokken
Overdag was het goed te doen de verhouding dames beren was goed
Nou het eten was ook goed Lekker op verschillende soorten vlees soep soep
Ikzelf heb 2 uurtjes gestoeid met Maja Het was een gezellig samenzijn

Johnsonxxx
18 juli 2021, 13:35
Veel beren komen er niet graag voor uit, vandaar dat ik er wat discreet over bericht. Maar ook deze zaterdag was het eigenlijk 1 grote gayclub, met name in de bioscoop en de huisjes buiten. Lol.
Ik was wederom 1 van de weinigen die zich vermaakte met de dames. Maar dat is ok.

Ja, het is jammer dat een aantal beren niet objectief kan schrijven en misleidende berichten plaatst. Oké, over een dame kan de mening verschillen, soms heb je een klik en soms niet. Maar over verhoudingen en aantallen, dus gewoon de cijfers, kan je toch eerlijk zijn? Gelukkig kennen we deze beren een beetje en weet je, als je vaker op dit forum leest, wie je kunt geloven en wie juist niet;)

Monkeybone
18 juli 2021, 14:02
Ja, het is jammer dat een aantal beren niet objectief kan schrijven en misleidende berichten plaatst. Oké, over een dame kan de mening verschillen, soms heb je een klik en soms niet. Maar over verhoudingen en aantallen, dus gewoon de cijfers, kan je toch eerlijk zijn? Gelukkig kennen we deze beren een beetje en weet je, als je vaker op dit forum leest, wie je kunt geloven en wie juist niet;)

Het door jou geciteerde bericht is in zijn geheel ironisch hoor :-).

Player
18 juli 2021, 14:15
Ik was wederom 1 van de weinigen die zich vermaakte met de dames. Maar dat is ok.Ik weet niet wat de definitie van een gayclub is voor jullie. Voor mij is het wanneer er permanent haast alleen klanten zijn in de Club.

Ik was gisteren van 11u opening tot 2u 's morgens in Venus en heb in totaal 5 kamers gemaakt met alle dames die ik graag wou hebben. Tussen 11u en pakweg 16u waren er betrekkelijk weinig klanten. Bij aankomst een ontbijt genomen en daarna in de bar met een koffie geïnstalleerd. Binnen de 10 seconden zat een favo bij mij. Later rond 22u waren dames druk bezig. Maar rond middernacht waren er weer velen beschikbaar waarvan ik nog gebruik heb gemaakt.

Dus een gayclub? Neen want ik kon alle kamers maken met wie ik wou wanneer ik wou. Er zaten later op de avond wel meer klanten, maar dat zijn mannen die in klikjes samenzitten en pinten pakken. Geen echte klanten dus. Ik ervaarde Venus dus als zeer aangenaam gisteren qua M/V verhouding. Eten zoals steeds goed en voldoende keuze. Geen 3 sterren maar daarvoor kom ik niet naar een Club. Het probleem met de jacuzzi werd verholpen, opnieuw geen probleem voor mij, ik kom enkel voor de meiden en die zijn hoogstaand. Geen dikke konten Club hier zoals sommige minder gerenomeerde Clubs. Personeel is zeer behulpzaam. Robert is een echte Clubleider die de klappen van de zweep kent en niet bang is om de handen uit de mouwen te steken. Perfect aanspreekbaar over de meiden trouwens en oprecht geïnteresseerd over je mening.

Monkeybone
18 juli 2021, 14:51
Ik weet niet wat de definitie van een gayclub is voor jullie.

Wat mij betreft een plaats waar heren zich verenigen om sexuele handelingen bij elkaar te verrichten. Al dan niet betaald.

schoolmeester
18 juli 2021, 14:59
Gedverrr.

Herr Fick
18 juli 2021, 16:13
... Ik was wederom 1 van de weinigen die zich vermaakte met den e dames. Maar dat is ok.
Welke dames waren er? Waren ze de moeite waard? Zijn het jaagsters? Veel naturel of tattoos & siliconen:confused:?

schoolmeester
18 juli 2021, 16:15
Misschien moet je er zelf eens heen gaan, scheelt een hoop vragen stellen.....

Harko
18 juli 2021, 17:22
Welke dames waren er? Waren ze de moeite waard? Zijn het jaagsters? Veel naturel of tattoos & siliconen:confused:?

Nog meer vragen? Lengte, kleur haren etc?
Alle dames vroegen waar Herr Flick ������

Harko
18 juli 2021, 17:23
Helemaal mee eens…

JonnyFontane
18 juli 2021, 17:50
Wat mij betreft een plaats waar heren zich verenigen om sexuele handelingen bij elkaar te verrichten. Al dan niet betaald.

Moet je eens aan Mentholbear vragen........die heeft er ervaring mee:biggrin:

JonnyFontane
18 juli 2021, 17:53
Ikzelf heb 2 uurtjes gestoeid met Maja Het was een gezellig samenzijn

Vond Maja het ook gezellig?;):biggrin:

Monkeybone
18 juli 2021, 21:35

Zeker geen jaagsters, in tegendeel zelfs. Volgens mij hebben bijna alle dvp wel een tattoo, de 1 minder discreet dan de andere. 1 dame had een vrij grote op haar been, startend op haar heup. Geen overdreven porno sili's gezien (glad ijs, maar volgens mij helemaal geen enkele sili gespot). Overall type slank tot medium, geen olietanker gezien. Later op de dag wel 1 blonde dame die duidelijk ouder was dan de rest. Maar nog steeds prima figuur.

Herr Fick
18 juli 2021, 22:16
Zeker geen jaagsters, in tegendeel zelfs. Volgens mij hebben bijna alle dvp wel een tattoo, de 1 minder discreet dan de andere. 1 dame had een vrij grote op haar been, startend op haar heup. Geen overdreven porno sili's gezien (glad ijs, maar volgens mij helemaal geen enkele sili gespot). Overall type slank tot medium, geen olietanker gezien. Later op de dag wel 1 blonde dame die duidelijk ouder was dan de rest. Maar nog steeds prima figuur.

Toppie!

Herr Fick
18 juli 2021, 22:26

Op de startpagina van het forum staat dit :" Je vindt op deze site wereldwijde ervaringen van veel vormen van betaalde liefde, maar voornamelijk uit België, Duitsland en Nederland."
Dus als ik eerst zelf 150 km moet karren om bovenstaande zelf uit te vissen dan heb ik niet veel aan dit forum natuurlijk. Hoe meer info er over de dames en de club te lezen valt hoe meer een beer kan weten of het de moeite loot om ze voor het eerst te bezoeken.

Herr Fick
18 juli 2021, 22:29
Nog meer vragen? Lengte, kleur haren etc?
Alle dames vroegen waar Herr Flick ������

Ja zeker, daar dienen paspoortjes toch voor.
Het is trouwens Herr Fick, zonder l ;).

mentholbear
18 juli 2021, 23:50
Moet je eens aan Mentholbear vragen........die heeft er ervaring mee:biggrin:

Ja man, was erg gezellig met jou in de jacuzzi van SS :tongue:

En zie hier verder voor mijn ervaringen op dat gebied https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49056-Theo-s-saunaclub-Wuppertal

In ijsberenland is dat een club waar alle DVP op de kamers zijn en het er wit ziet van de ijsberen.

WANDELAAR5
19 juli 2021, 07:38

Dat kun je elke dag dat de club open is hier zien:
https://saunaclubgirls.6profis.de/

Als de dames inchecken springt het lichtje op groen.

Piet Plezier
19 juli 2021, 11:08
Vond Maja het ook gezellig?;):biggrin:

das niet belangrijk, wie betaald bepaalt

Jester
22 juli 2021, 16:23
Het valt me op dat er sinds de laatste heropening veel minder dames zijn dan na de lockdowns. Eerder waren er ongeveer 12 en die bleven dan veelal zes dagen per week voor 12 uur aan één stuk (hoe houd je het vol?). Nu zie ik bij de opening slechts enkele dames en vaak een aantal ook al weer vlot uit de lijst verdwijnen. Dat was eerder eigenlijk nooit. Ik hoop maar dat het door de vakanties komt want het is natuurlijk geen tent voor maar zes dames (zoals vandaag op de AWL).

Aan de andere kant ik zie bij BAB ook ineens maar 10-15 dames op een dag, waar er twee weken terug nog 25 waren. Zal wel een seizoenspatroon zijn. Ik had alleen verwacht dat ze de geleden schade z.s.m. wilden inhalen.

Knutje77
22 juli 2021, 19:03
Dat viel mij ook al op ja, ik was van plan dit weekend een bezoekje te brengen aan Venus, maar ik verwacht zeker zaterdagavond een overvloed aan testosteron.

Laatbloeier
24 juli 2021, 17:07
Keine Kontakdatenerfassung bij Club Venus in Hamminkeln. Inzidenzstufe 0. Op deze signalen zat ik te wachten. Ik moest wel haast maken want de Inzidenz in Nederland ging ondertussen naar donkerrood. En dat zal weer gevolgen gaan hebben voor de houding van Duitsland ten opzichte van Nederland. En ook in Duitsland zelf gaat het weer omhoog. Dus opschieten. En zo ging ik afgelopen donderdag voor het eerst sinds februari vorig jaar eindelijk weer eens naar een Duitse saunaclub. Met steun van het Forum in de vorm van een vrijkaart, verdiend met het tourspel van vorig jaar. Alsnog dank daarvoor.

Lekker weer, gemiddeld 23 graden, steeds meer zon in de loop van de dag. Relaxen, welness en neuken, een fantastische combinatie. Naakte vrouwen bekijken die binnen met een mondkapje rondwandelen. Monden en neuzen bedekt, kutjes onbedekt. Dit kan toch alleen maar door perverse lieden zijn verzonnen. Met volle teugen genoot ik van de mooie vrouwen van Venus. Van Anastasia, 23 jaar, naar eigen zeggen Russische, een van de mooiste. Een wulpse meid die weet dat ze verleidelijk is. Ik koos haar na een uurtje relaxen in de zon. Normaal gesproken overigens met een cappuccino bij de hand maar vreemd genoeg worden cappuccino's niet verstrekt in Venus. Maar wat zou het, als je met een van de mooiste meiden van Venus naar een volledig met spiegels omzoomde kamer kunt vertrekken. Ik heb Anastasia van alle kanten kunnen bekijken én bevoelen. Heerlijk, na zoveel tijd. Heerlijk neuken, al wist ik vreemd genoeg niet bij haar klaar te komen. Tja, daar heb ik wel vaker last van, moeiteloos neuken maar moeizaam klaarkomen. Dat lag dan ook niet aan Anastasia, wel aan mij. Al had ze er wel wat meer energie in kunnen steken. Ik mag het wel als het een vrouw haar eer te na is om iemand niet klaar te stomen. Met de nodige extra inzet wil het dan nog wel eens lukken. Maar goed, geen gezeur verder, ik heb van haar genoten.

Mijn pauze bracht ik weer in de zon door, af en toe liet ik mij onderdompelen in de jacuzzi en het mini-zwembadje, helaas met een watertemperatuur die meer bij koude winteravonden paste. Ik blijf het jammer vinden dat Venus er niet voor gekozen heeft op die plek een echt zwembad te realiseren. Als dat er zou zijn zou Venus een voor mij niet meer te weerstane plek zijn.

Mijn tweede dame van de middag werd Mirela, 33 jaar, Roemeense, ook weer een mooie meid waar je je heel goed mee kunt amuseren. En dat heb ik gedaan. Ik kreeg geen genoeg van haar lekkere tieten, ze liet zich volop likken, nam het verwennen van haar kut van mij over en gaf een fraai masturbatieshowtje weg. Neuken ging weer prima, klaarkomen helaas weer niet. Het zal na zo lang droog te hebben gestaan, wel met te hoog gespannen verwachtingen te maken hebben - it's all in the mind' - of natuurlijk gewoon met mijn leeftijd. Het lag sowieso niet aan Mirela, ze deed haar uiterste best. Kortom, ik was toch heel tevreden met haar, een leuke sessie, voor herhaling vatbaar.

Terug naar buiten. De zon werd minder krachtig, een mooi moment voor de buitensauna. Die had heter gekund, maar hoe dan ook toch wel lekker. Het eten was prima verzorgd in Venus, keuze genoeg, prima kwaliteit. Iets na 19.00 uur vertrokken, het was een welbestede middag. Ik kom terug, maar wanneer? Dat zal mede afhangen van de Nederlandse én de Duitse Inzidenz en de al dan niet daaraan gekoppelde verplichte Datenerfassung. En het zal afhangen van de mate waarin mijn verlangen naar de mooie meiden van Venus die mogelijke verplichting weet te trotseren.

Ernstige Neuker
25 juli 2021, 02:26
Oke, dus je hoeft geen registratie te maken bij Venus. Hoe is het met de vaccinatie check? Ik ben nu 2x geprikt, moet je dan nog iets laten zien?

mentholbear
25 juli 2021, 03:55
Las in een andere post dat dinsdag er misschien wat veranderingen kunnen komen voor lui uit Nederland.

Ernstige Neuker
25 juli 2021, 10:50
Van af morgen is nederland een hoog risico gebied voor Duitsland, dus vooraf registreren verplicht.

Johnsonxxx
25 juli 2021, 13:40
Het valt me op dat er sinds de laatste heropening veel minder dames zijn dan na de lockdowns. Eerder waren er ongeveer 12 en die bleven dan veelal zes dagen per week voor 12 uur aan één stuk (hoe houd je het vol?). Nu zie ik bij de opening slechts enkele dames en vaak een aantal ook al weer vlot uit de lijst verdwijnen. Dat was eerder eigenlijk nooit. Ik hoop maar dat het door de vakanties komt want het is natuurlijk geen tent voor maar zes dames (zoals vandaag op de AWL).

Aan de andere kant ik zie bij BAB ook ineens maar 10-15 dames op een dag, waar er twee weken terug nog 25 waren. Zal wel een seizoenspatroon zijn. Ik had alleen verwacht dat ze de geleden schade z.s.m. wilden inhalen.

Kan ik onderschrijven, was doordeweeks paar uurtjes bij Venus, slechts 6 dames aanwezig, en minstens 20 beren. Dames steeds bezet, dus je moest echt zelf gaan jagen wilde je een meiske scoren, en daar had ik niet zoveel zin in. Uiteindelijk toch nog een leuke meid mee naar de kamer gehad, toevalstreffer toen ze ff ging roken en ik er langs liep. Sfeer vond ik mede daardoor ook belabberd, al helemaal geen kooi dansjes, hadden de meisjes ook geen tijd voor (pas 's avonds toen ik weg ging was er beetje meer sfeer met dansjes binnen).

Overigens is het idd bij BBL niet veel beter, ja wel meer dames, maar dan ook weer meer beren (ervaring is van 2 weken geleden Garden Party), :eek:
Daar werd door Eddy de verwachting uitgesproken dat het in september beter zou worden met het aantal meiskes, dus na de vakanties.

Laatbloeier
25 juli 2021, 17:23
Oke, dus je hoeft geen registratie te maken bij Venus. Hoe is het met de vaccinatie check? Ik ben nu 2x geprikt, moet je dan nog iets laten zien?

Ik hoefde donderdag geen vaccinatiebewijs te laten zien. Maar de kans is groot dat dat een dezer dagen gaat veranderen en dat geldt dan waarschijnlijk ook voor de registratie.

Knutje77
25 juli 2021, 18:29
Vandaag geen registratie, geen vraag of je wel of geen vaccinatie in je donder hebt gekregen, geen test benodigd.
Wel rondlopen met een mondmasker (al houdt niet iedereen zich daaraan).

Note W2: Kreis Wesel heeft nu een Inzidenz boven de 10 (rond de 15) en kan vanaf woensdag waarschijnlijk extra maatregelen verwachten
https://rp-online.de/nrw/staedte/xanten/corona-im-kreis-wesel-inzidenz-ueber-10-verschaerfung-der-regeln-droht_aid-61732199

Larsd
25 juli 2021, 20:42
Het valt me op dat er sinds de laatste heropening veel minder dames zijn dan na de lockdowns. Eerder waren er ongeveer 12 en die bleven dan veelal zes dagen per week voor 12 uur aan één stuk (hoe houd je het vol?). Nu zie ik bij de opening slechts enkele dames en vaak een aantal ook al weer vlot uit de lijst verdwijnen. Dat was eerder eigenlijk nooit. Ik hoop maar dat het door de vakanties komt want het is natuurlijk geen tent voor maar zes dames (zoals vandaag op de AWL)

Ik denk dat een aantal dames de bekende kat (lees poes) even uit de boom kijken en afwachten of men de zaakjes ( vergunningen) nu wel voor elkaar heeft bij Venus..
Op de laatste dag voor de sluiting sprak ik er ook een aantal die naar huis gingen (o.a. Oana)

Knutje77
25 juli 2021, 21:48
Vandaag geen registratie, geen vraag of je wel of geen vaccinatie in je donder hebt gekregen, geen test benodigd.
Wel rondlopen met een mondmasker (al houdt niet iedereen zich daaraan).

Note W2: Kreis Wesel heeft nu een Inzidenz boven de 10 (rond de 15) en kan vanaf woensdag waarschijnlijk extra maatregelen verwachten
https://rp-online.de/nrw/staedte/xanten/corona-im-kreis-wesel-inzidenz-ueber-10-verschaerfung-der-regeln-droht_aid-61732199

Daarom zeg ik ook vandaag…..
Ik heb in een ander topic al gepost dat het vanaf woensdag zomaar anders kan zijn. Maar misschien ook niet hè.
Een hoop gedeculeer om regels die er misschien wel, misschien niet komen.

Zapzarap
26 juli 2021, 18:53
Na een weekje gedwongen pauze weer eens bij Venus geweest. Blijft een leuke club met een paar erg goed uitziende dames zoals Sara, Cataleya, Bea, etc. Toen ik de entree afrekende stond Bea daar toevallig ook. Ze vroeg of ik vandaag tijd voor haar had en zei waarschijnlijk wel. Na wat rond gehangen te hebben in de club en wat gegeten te hebben heb ik Bea dan toch maar opgezocht. Zo'n mooie meid kun je toch niet weerstaan :) Een heerlijke kamer gehad met deze schoonheid. Ze is niet alleen mooi, maar geeft ook behoorlijk goede service. Daarna nog wat rondgehangen rond en in het zwem-/bubbelbad.

Knutje77
26 juli 2021, 20:41
Bea zag er goed uit ja, wat kilootjes kwijtgeraakt.
Sabina was ook flink afgevallen (22 kg. naar eigen zeggen).

schoolmeester
26 juli 2021, 20:53
Voor de echte kiloknallers moet je dus niet bij Venus zijn.

Zapzarap
26 juli 2021, 21:48
Bea zag er goed uit ja, wat kilootjes kwijtgeraakt.
Sabina was ook flink afgevallen (22 kg. naar eigen zeggen).

22 kg? :biggrin: Ze was wel behoorlijk mollig, 22 kg lijkt me wat overdreven. Die meiden overdrijven graag.

cath.leen
27 juli 2021, 10:54
Vanaf 28.07. is in Kreis Wesel Inzidenzstufe 1, dus is te verwachten dat je voor een club bezoek je gegevens moet achterlaaten en dat je een test moet vorleggen of een vaccinatiebewijs

Dalton
27 juli 2021, 14:35
Zo vlug maar de club toe

Verstuurd vanaf mijn CPH1931 met Tapatalk

CVARIA
27 juli 2021, 18:29
lucky you :)

Player
28 juli 2021, 03:26
Vanaf 28.07. is in Kreis Wesel Inzidenzstufe 1, dus is te verwachten dat je voor een club bezoek je gegevens moet achterlaaten en dat je een test moet vorleggen of een vaccinatiebewijsWas al het geval gisteren 27/7 in Venus

Knutje77
28 juli 2021, 20:12
22 kg? :biggrin: Ze was wel behoorlijk mollig, 22 kg lijkt me wat overdreven. Die meiden overdrijven graag.

Ze woog (naar eigen zeggen) 1,5 maand geleden 72 kg. en afgelope zondag nog maar 50 kg.
Ik heb haar even vakkundig gewogen, en die 50 kg. zou goed kunnen.
22 Kg. is absurd veel en ik geloofde het eerst ook niet, maar ze heeft me weten te overtuigen.

Dalton
28 juli 2021, 21:57
Is zeker een roemeense.

WANDELAAR5
28 juli 2021, 23:54
Roemeense DVPs kun je altijd geloven en Sabina helemaal. En Sabina gecontroleerd door Knutje is zekerder dan De Nederlandse Bank! Die 72 heb ik gecontroleerd. Ik had wat teveel chocola voor haar gekocht en die weigert ze tegenwoordig. De 50kg is gecontroleerd door Knutje, dus ook dit verhaal van een Roemeense DVP is weer waar!

Knutje77
29 juli 2021, 10:31
Ze weigerde chocolade, maar zaterdags had ze met 2 andere dvp’s 2 flessen wodka weggewerkt.

Eddy_V
29 juli 2021, 10:55
Ze weigerde chocolade, maar zaterdags had ze met 2 andere dvp’s 2 flessen wodka weggewerkt.
Dat is de manier om af te vallen, net zo effectief als de verschijnselen bij boulimia maar je hebt er meer lol bij (tijdens het drinken)

Tiggum
29 juli 2021, 12:03
Gisteren na een lange tijd (pre-Corona) weer eens Saunaclub Venus bezocht. Vind een beetje onduidelijk of ik bij <24 uur nou een einreiseanmeldung moet doen, dus maar gewoon gedaan. Er staat wel een uitzondering maar dan hebben ze het over bijvoorbeeld boodschappen doen in Duitsland. Ook bij Saunaclub Venus lijken ze geen mogelijkheid te hebben om een QR code te scannen, maar ik heb op coronacheck.nl een "papieren" bewijs gedownload, dat is een pdf en die kun je ook op je smartphone openen en laten zien, daar staat alle relevante info op en dat was afdoende. Paspoort laten zien, formuliertje ingevuld, 50 euro afgetikt, en ik mocht naar binnen. Na een plasje, een douche en een glaasje water even wat gaan rondkijken en Anka aangesproken, maar die was even aan het roken en ging daarna eten dus was even niet beschikbaar. Later nog eens proberen dus. Op een bankje gaan zitten en vrij snel kwam Sabina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?48736-Sabina-(Roemeense)-SV&p=751462#post751462) er bij zitten. Me gewillig door haar laten overhalen met haar een kamertje op te zoeken.

Daarna maar eens een hapje gegeten. Er was nog steeds buffet maar het restaurant was max 4 personen tegelijk binnen. Wat ik wel grappig vond was dat er stond max één persoon per tafel of één huishouden. Hoe zou zo'n huishouden er dan uitzien? Vader en zoon? Twee broers? Of twee zusjes bij de dames? Het kan natuurlijk wel maar het lijkt me niet dat het veel voorkomt.

Na de lunch ben ik zelf op Gia (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55037-Gia-(Roemeense)&p=751463#post751463) afgestapt en naar de kamer geweest en daarna ben ik benaderd door Cassandra (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50163-Kassandra-(Bulgaars)&p=751464#post751464) en Anastasia (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54541-Anastasia-(Roemeense)&p=751465#post751465) voor nog twee kamergangen.

Voor het avondeten was het wat drukker en ik heb twee keer een extra ommetje door de club gemaakt voordat er plek was om te gaan zitten (me houdend aan de regel van 4 personen max in het restaurant). Ik had gedurende de dag nog twee blondines door de club zien gaan die echt geen seconde hoeften te wachten op klandizie, en wilde graag proberen nog één van die twee te pakken te krijgen. Uiteindelijk ben ik zelfs een kamer langer doorgegaan dan ik van plan was omdat het bij beiden gelukt is: Anka (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43267-Anka-(Roemeense)-ex-VM-ex-LR&p=751466#post751466) en Sara (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54418-Sara-(Roemeense)&p=751467#post751467).

Nog in algemene zin over deze club:
Wat velen misschien niet weten: deze club telt na het eerste half uur in kwartieren. Dus 50 euro voor 30 minuten, 75 voor 45, 100 voor 60, etc. Dat betekent dat je niet met een stopwatch op een eindtijd hoeft te mikken, maar gewoon lekker aan de gang kunt tot je klaar bent. Is er tijd over dan is dat max 14 minuten en niet 29 zoals in sommige clubs.
Waar in sommige clubs de meiden nog voordat je je leuter hebt afgeveegd al klaar staan om weer te vertrekken, kruipen de meesten hier na de daad tegen je aan om nog even na te genieten. Ik kreeg haast het idee dat als ik niets zou zeggen we zo nog een gesprekje en/of dutje van een uur of twee er aan zouden plakken. Voor de dames natuurlijk ook geen slechte deal omdat de klok doorloopt - en ze zijn correct met de tijd dus 31 minuten = 60 minuten betalen zullen ze je hier ook niet aannaaien. Ik weet niet wat er gebeurt als je gewoon blijft liggen, maar ik heb elke keer na een tijdje maar zelf voorgesteld er een eind aan te breien.

keesofzo
30 juli 2021, 19:43
Zou een geel vaccinatie paspoort volstaan om naar binnen te mogen.

Tiggum
30 juli 2021, 20:14
Zou een geel vaccinatie paspoort volstaan om naar binnen te mogen.

Wordt in Duitsland niet erkend, maar wie weet of ze er bij deze club moeilijk over doen of niet. Ik zou gewoon zo'n coronacheck.nl bewijs downloaden, dat is goed genoeg.

Maar in hoge nood voor de deur als alle vaccinatiebewijzen falen kun je je altijd nog op de testsite vlak bij de deur laten testen, met een negatieve test kom je er ook in.

noglangnietuitgewandeld
30 juli 2021, 21:04
Ik ben al vijf keer een club binnengekomen met het gele boekje. Venus nog niet weliswaar. Ze letten er wel op dat de laatste prik twee weken of ouder is, dat wel.

DDDD
30 juli 2021, 21:43
Ben Venus deze week ook binnen gekomen met het gele boekje.

Popeye25
30 juli 2021, 23:30
Klopt, met het gele boekje kom je gewoon binnen

Meme Moo
30 juli 2021, 23:45
Wordt in Duitsland niet erkend, maar wie weet of ze er bij deze club moeilijk over doen of niet. Ik zou gewoon zo'n coronacheck.nl bewijs downloaden, dat is goed genoeg.

Maar in hoge nood voor de deur als alle vaccinatiebewijzen falen kun je je altijd nog op de testsite vlak bij de deur laten testen, met een negatieve test kom je er ook in.

Gele boekje wordt beslist wél erkend in Duitsland.
Niet alleen in clubs, maar ook in horeca en hotels.

mentholbear
31 juli 2021, 01:32
Was al het geval gisteren 27/7 in Venus

Had ik toch goed gegokt om niet naar Venus te gaan maar elders heuvels te gaan bekijken :smoke:

Gele boekje wordt beslist wél erkend in Duitsland.
Niet alleen in clubs, maar ook in horeca en hotels.

Fijn. Hoef ik niet weer een app erbij te installeren.

Meme Moo
31 juli 2021, 09:39
Had ik toch goed gegokt om niet naar Venus te gaan maar elders heuvels te gaan bekijken :smoke:

Fijn. Hoef ik niet weer een app erbij te installeren.

Ik zou die app er ook bij installeren.
Kleine moeite en kan je er altijd nog op terugvallen!

Eddy_V
31 juli 2021, 11:13
Is ideaal, inmiddels in 4 Duitse clubs hiermee binnengekomen maar ook als je gewoon ergens in een Duitse stad wat wil gaan eten en drinken met vrienden of verloofde.

Als ze geen scanner hebben, kijken ze trouwens ook alleen naar het onderste gedeelte van de informatie en niet naar je naam : datum van tweede vaccinatie.
Daarentegen moet je in de meeste clubs inmiddels wel je NAW gegevens weer achterlaten net zoals in de “normale” horeca in Duitsland vanwege het Inzidenz cijfer

Wanderer13
31 juli 2021, 17:07
Voor de beren met corona-angst / degenend die denken dat het allemaal een complot is / degenen die bang zijn voor hun vrouw, baas, spionage door bill gates / de beren die niet naar clubs gaan maar wel op een forum willen zeuren:
Op dit moment:
- binnen rondlopen met mondkapje
- ingangscontrole op 3G (geel boekje is OK)
- formulier met naam, adres, telefoon

En verder is het zoals het altijd was. Gister nette verhouding dames & heren, waardoor de dames goede zaken deden en en er voor de heren voldoende keuze was door de dag heen. Voor het grootste deel de bekende gezichten, met een paar nieuwe. Alleen de groep permanent op de kamer is veranderd door vertrek van de vorige populaire dames. Het club uniform staat de dames nog steeds goed. De dansjes in de kooi (en in de avond ook daarbuiten) scheppen nog steeds sfeer. De service op de kamer is nog steeds goed. En in de randzaken zijn bar en buffetje nog steeds keurig verzorgd.

Met andere woorden: het gepruts met dat kapje went snel, en verder is het nog steeds een heel goed clubje. Vertrokken als een tevreden man: dat dit soort oases nog bestaan in deze rare tijden.

(voor haar fans: Sonja is niet Sonja)

azoulay
31 juli 2021, 18:05
Hallo allemaal gisteren was ik in de Sauna Club na bijna anderhalf jaar ging ik terug naar de familieclub Ik arriveerde om 11.30 tot 20.00 uur. Ik begon met Sarah die nog steeds boos op me was omdat ik bij Golden Time niet met haar in de kamer was en toen natuurlijk met Anka die de laatste keer dun was geschoten en vroeg ja het nog steeds Ik .Ging toen naar de sauna buiten lunchen met een aantal van de jongens ik ging terug naar de kamer met Els die weer een leidende meid in de club werd Daarna naar Anastasia die een paar pondjes mooier toevoegde en om te eindigen met een bea die ook afviel op een leuke dag en met een glimlach op mijn gezicht Ik keerde terug naar Amsterdam

Verstuurd vanaf mijn CPH2145 met Tapatalk

degoof
31 juli 2021, 21:17
Wat een prachtige line-up is er weer bij Venus. Dit maakt mij weer duidelijk waarom dit mijn favoriete club is. Als ik de line-up zo eens bekijk dan zal het niet lang duren voordat ik richting Hamminkeln zal gaan rijden. Dat gaat toch echt een van de komende dagen worden. Gele boekje ligt al klaar en mijn adresgegevens mogen ze hebben, niets staat me wat dat betreft nog in de weg.
Ik meld me wel weer als ik er geweest ben :wink2:

mentholbear
1 augustus 2021, 11:30

Heb ik gedaan, maar krijg telkens melding dat 't te druk is om via digid in te loggen :wand:

Via coronacheck.nl lukt t weer wel om met DigiD een printje te maken... :gruebel:

Meme Moo
1 augustus 2021, 13:04
Heb ik gedaan, maar krijg telkens melding dat 't te druk is om via digid in te loggen :wand:

Via coronacheck.nl lukt t weer wel om met DigiD een printje te maken... :gruebel:

Ff deze tips volgen en anders contact opnemen:
https://coronacheck.nl/nl/faq-in-app/4-4-mijn-digid-inlog-werkt-niet-wat-moet-ik-doen/

Player
1 augustus 2021, 14:50
Gisteren rond de middag toegekomen in SC Venus. De toegangsvoorwaarden zijn zoals bij de heropening van de Clubs in juni: 3 G’s, ID info achterlaten en mondmasker dragen bij zich verplaatsen binnenkamers. Op een korte periode na vorige week waren de eerste 2 voorwaarden geschrapt. Na de plichtplegingen voldaan te hebben en de badmantel aangemeten te hebben, wandel ik de bar binnen. Voor mij loopt Anastasia en ze begroet me meteen met een innige omhelzing. Ze vraagt wat de plannen zijn voor vandaag en of ik me mijn - afgedwongen - belofte na onze kamer van afgelopen dinsdag nog herinner? Ik gebaar van krommen haas maar zij weet het nog goed. De eerste kamer volgende keer is met haar! Ik kan er nog aan ontkomen door te zeggen dat ik eerst een ontbijt nodig heb, dat staat ze toe. Ontbijt is klassiek en standaard maar goed, zoals altijd. Eens terug in de bar is Anastasia niet te bekennen dus heb ik vrije keuze tussen de uit vakantie teruggekeerde dames. Hiervan geprofiteerd natuurlijk. Na terugkomst van de kamer en douche, zet ik me tussen Ella en Anastasia in in de zetels. Anastasia doet haar 2de poging maar ik houd ze af hoewel ze op mijn schoot zit te kronkelen en zegt mij niet meer los te laten ook als de andere dames gaan roken. Een andere favo komt verlossing brengen en Anastasia geeft zich gewonnen voor vandaag, haar wondermooie blauwe ogen bliksemen vuur en goedkeuring tegelijkertijd.

Na met deze dame en nog een andere favo daarna op de kamer te zijn geweest, maar eens een hapje gaan eten. Voor elk wat wils, penne bolognaise, kip, goulash,... Nadien in de bar met een van de dames wat aan het chillen en besloten om in de jacuzzi buiten ons wat te gaan opwarmen alvorens aan een volgende kamer te beginnen. De zetels staan terug in de tuinhuisjes buiten waar menig ijsbeer zit, dus we hebben bekijks terwijl we samen in de jacuzzi wat stoeien. De ganse dag is het zeer rustig qua bezetting en is de M/V verhouding zeer goed. Wanneer ik rond middernacht met een andere favo nog de kamer op ga en na 1u terug in de bar kom, is het opeens zeer druk, er is een lading südlanders binnengevallen. Zitten vooral aan de bar en in de zetels op het verhoog met sterke drank. Wie om 11u gestart is, zal nu nog niet naar bed kunnen gaan. Rond 2:30u dan maar zelf huiswaarts gekeerd na een zeer deugddoend SC bezoek dat zeer geslaagd kan genoemd worden. De LU was op bijna volledige oorlogssterke hoewel door de vakantieperiode regelmatig bepaalde dames niet aanwezig zullen zijn.

cootje
1 augustus 2021, 17:23
Hi,
was weer voor elkaar daar in Venus.
Verhouding beren en dames niets op aan te merken.

I.v.m. Corona alleen seks op de kamers dus niet op de
banken in de lounge en niet buiten.
Mogen ook geen lesbo shows gegeven worden.

Op kamer geweest met Cassandra en Mirella altijd goed.
Wel deur open anders krijg ik het te benauwd.
Mirella wist wel te vertellen dat door kamer gebrek gisteravond
toch wat beren zonder seks vertrokken zijn. Is te begrijpen.

Cootje

degoof
3 augustus 2021, 00:26
Gisteren op weg gegaan naar mijn favoriete club. Welliswaar niet op mijn favoriete dag, maar de line-up van die dag kon me toch niet langer thuis houden. Waarom het niet mijn favoriete dag is, daar kan ik kort over zijn, ik kijk toch liever een middag tegen de blote goddelijke schoonheid van de dames aan dan tegen al het textiel van de zondag. Maar vrouwelijk schoon dat was er zeker deze zondag, een prima middag gehad met het thema, niets moet, alles mag. Lekker rustig op de bank gehangen, wat rondgekeken, wat gegeten en wat kamers bezocht met allervriendelijkst gezelschap. Al met al een hele fijn zondag. Wat mij opviel was dat het wel behoorlijk druk was waardoor ook een aantal dames volstrekt onbereikbaar waren... dus die staan weer op het verlanglijstje voor de volgende keer.

edwinhotel
6 augustus 2021, 07:50
Vandaag na een heel lange tijd weer eens in de heuvels gaan kijken en ik ben heel benieuwd naar Sabina in lichtere uitvoering. Verslag volgt!

Nostredamus
6 augustus 2021, 17:10
Deze week mijn gewonnen vrijkaart verzilverd, daarom wil ik het forum bedanken, die dit mogelijk maakte. Ik was er zeer mee verguld.
Nog voor de middag aangekomen bij Venus en daar stonden al redelijk wat auto's, de helft daarvan waren Nederlands. Ik heb deze club anderhalf jaar geleden een keer bezocht, Munster is voor mij dichterbij. Aangemeld en vrijkaartje laten zien, de Theke snapte er eerst niets van maar dat werd snel uitgelegd door iemand, ondertussen kon ik op het lijstje zien dat er zeker 8 prijswinnaars opstonden waarvan er 2 al waren doorgestreept. Printje laten zien van mijn vaccinaties, waarbij vooral werd gekeken wanneer de 2e prik was gezet. Naar je legitimatie gekeken en vervolgens een formulier met wat gegevens invullen. Blijf dat toch raar vinden voor een priveclub maar ze zullen dit wel moeten. Dat is dan 50 euro, ja maar ik heb een vrijkaartje, o ja, mijn spulletjes gekregen en verder naar binnen. Eerst een bakje koffie besteld en op mijn gemak de zaak bekeken. Er waren op dat moment 5 dames aanwezig en het dubbele aantal beren. Na verloop van tijd wilde ik aan een kamertje beginnen. Op dat moment zat alleen Eugenia aan de bar, waren er 2 dames aan het roken en 2 nergens te zien. Omdat ik toch wel enige tijd nodig heb tussen 2 kamergangen en de 2e niet te laat kan doen, ik moet tenslotte weer voor moeder de vrouw thuis zijn. Dus gekozen voor Eugenia die inderdaad 30 is en geen 20 zoals op de site staat. Het was een leuke kamergang maar niet heel bijzonder, hele bijzondere lijken steeds zeldzamer te worden. Wel de gebruikelijke Venus service en het napraten was zeker wel leuk. Op naar het buffet, er stonden nog wat restjes van het ontbijt buffet en op een paar worstjes na stelde dat niet zoveel voor. De toko eens een keer goed bekeken en vooral buiten is het erg mooi. Binnen is het ook wel mooi maar omdat het groter is dan wat ik gewend ben is het moeilijker om dames te spotten. Af en toe wordt er een kooidansje gedaan maar daar wordt ik niet echt warm van. Wat gedronken en weer naar het buffet. Nu was het een stuk uitgebreider en nadat ik de maag gevuld had terug naar de bar. Intussen waren er ongeveer 12 dames en een stuk of 15 beren. Heel veel dames zijn wel heel erg dun met hele kleine kontjes en dat is niet mijn ding. Mirela zat er ook en die is wat gevulder, dat is dus meer mijn ding. Nadat ik gevraagd had waar haar service uit bestond, de kamer opgezocht. Op de kamer bleek dat ze alles wel deed maar dan moest je een uur afnemen. Nu weet ik van mijzelf zeker dat ik het hoogtepunt geen uur kan uitstellen, dus dat heb ik maar niet gedaan. Toch raar dat ze een aantal dingen niet wil doen omdat een half uur daar tekort voor zou zijn. Ik had mijn hoogtepunt inderdaad ruim binnen een half uur. De tijd ging ze opvullen met foto's te laten zien van Roemenie en maar reclame maken hoe mooi Roemenie is. Heb maar voorgesteld om naar de locker te gaan. Nog een tijdje hier en daar zitten kletsen en weer mooi op tijd thuis voordat de vrouw er ook was. Conclusie ik was zeer verguld met mijn vrijkaartje. Een mooi pand met goede en mooie douches. Eten is gemiddeld. De dames over het algemeen te mager voor me, maar er zaten ook zeker een paar leuke dames tussen. Ik zal zeker nog weleens teruggaan maar mijn 1e keus blijft Munster omdat dit veel dichterbij is.

edwinhotel
6 augustus 2021, 21:25
Vandaag sinds heel lange tijd in de heuvels geweest. Ondanks dat ik half een binnen was duurde het tot 15.00 voor de eerste kamer. Na binnenkomst Sabina al gespot maar die ging net sessie doen en de andere dames waren meer afwachtend als anders maar de eerste sessie met Sabina maakte alles goed, omdat na de pauze Cataleya niet beschikbaar was sessie 2 ook met Sabina gedaan. Blijft een lekker ding

degoof
7 augustus 2021, 18:15
WHAT A BEAUTIFUL DAY
Dat het lang geleden was kan ik niet zeggen, toch heb ik vanmorgen op deze vrije zaterdag de auto weer richting Hamminkeln gekoerst. Mooi weer, lekker rustig op de weg, dus gewoon goed te doen. Al bijtijds aangekomen op deze zaterdag, toch waren er al de nodige dames en ook al wat beren. Eerst maar even rustig zitten en wat drinken, wat rondkijken en al snel was duidelijk dat de keus weer niet eenvoudig zou worden vandaag. Maar dat wist ik op voorhand al, dat is ook waarom Venus voor mij de club is.
Dames dus echt meer dan ok. Ook het buffet was vandaag weer prima op orde, lekker eitje en worstjes voor het ontbijt en een uitgebreide keus van kip, paste en veel meer later op de dag. Ik heb mij goed vermaakt en als ik zo om mij heen keek was ik niet de enige die het prima naar zijn zin had. De recensies van de dames zal ik in de daarvoor bestemde topics later nog aanvullen.

jeegee
11 augustus 2021, 19:33
Waarde medeberen. Wat had ik graag een laaiend verslag geschreven van mijn bezoek na ruim anderhalf jaar aan Venus. Ondanks dat het zo lang geleden was stond mijn laatste bezoek nog feestelijk in mijn geheugen. Maar ik trof (ik wil niet uitsluiten dat het aan mijzelf kan liggen) een sfeerloze en zielloze ambiance. Ik miste de vrolijkheid en enthousiasme die ik nog zo goed en graag herinner van bijvoorbeeld Golden Dreams, Villa Marissol, YinYang of PSG. Ja ik weet het, allemaal ter ziele, maar wat kon het daar een feest zijn. In Venus, een zaak waar het allemaal perfect voor elkaar is, mijn complimenten daarvoor, daar miste ik de lol. Jammer, ik had er 168 km voor gereden en diezelfde kilometers reed ik terug met een beetje de pest in over mijn mislukten bezoek. De mislukking had voornamelijk te maken met het in mijn ogen lamlendige en ongeïnteresseerde gedrag van de would-be prinsesjes daar. Mensen die mij kennen weten dat ik in vrijwel al mijn posts goede dingen te melden heb, maar ik kan er nu echt niets van maken. Ondanks dat, kijk ik er naar uit de club (en mijzelf)over niet al te lange tijd een herkansing te geven.

jeroen_79
12 augustus 2021, 08:54
Dat zou jammer zijn want het was altijd een feestje daar. Ik ga vanavond na 1,5 jaar weer een keer dus zal morgen ook even mijn ervaringen delen hier.