PDA

Volledige versie bekijken : Gestopt! Waarom?



kidman
10 februari 2007, 00:25
Je bent gestopt met wandelen, de reden kan verschillend zijn, hoe bevalt het?
Ik wandel nu al een paar maanden niet, via dit forum en I.M ben ik blijkbaar niet de enige die mindert of stopt.
Ben er zelf nog niet uit of ik blijf stoppen, een tijd afstand nemen doet me wel goed. Hoe bevalt andere ijsbeertjes dit?

neukie
10 februari 2007, 11:35
Ik verplaats dat eens in het algemene off-topic.

Veele ijsberen maken eens een neuk-pauze als het in de psyche niet meer gaat. Hoe lang is zo een pauze? Soms eens een maand, en soms meer dan een half jaartje.
De redenen zijn verschillend. Neukie maakt ook momenteel een wandel-pauze. Reden is dat neukie niets mist als he trouw bigam is.....:D :D :D

Stiffmaster
10 februari 2007, 13:52
Bedoel je met blijf stoppen dat je telkens weer begint, of definitief en niet meer gaat wandelen, zou ik wel lef willen noemen en dapper, maar het lijkt me zo verdomd moeilijk, zit nu zelf ook een beetje in de afkickfase, maar het kriebelt wel dus moet maar weer eens gaan :hammer: :hammer:


Je bent gestopt met wandelen, de reden kan verschillend zijn, hoe bevalt het?
Ik wandel nu al een paar maanden niet, via dit forum en I.M ben ik blijkbaar niet de enige die mindert of stopt.
Ben er zelf nog niet uit of ik blijf stoppen, een tijd afstand nemen doet me wel goed. Hoe bevalt andere ijsbeertjes dit?

kidman
10 februari 2007, 14:07
@ Koos56

Blijf stoppen, dus steed weer beginnen :smile2: Zeer creatief gevonden :freu:

Nee, ik bedoel echt helemaal niet meer. Het laatste jaar na de meeste wandelingen, als ik klaar was met een meisje, nog op de kamer dus, vaak gedacht, wat doe ik hier :confused:

Maar zoals Azrael al schreef, het blijft trekken.

Redbull
11 februari 2007, 00:39
I kissed the kids at noon
then stumbled out the room
I caught a cab
ran up a tab
on 7th and flower

best recital I had to ruin
missed my son's graduation
punched the Nickles boy
for taking his seat
gets all that anger from me

still things could be much worse
natural disasters on the evening news
still things could be much worse
we still got our health
my paycheck in the mail

I promised to my wife and children
I'd never touch another girl
as long as I live
but even then
it sounds so soothing
this will blow over in time
this will all blow over in time

I'm just an honest man
provide for me and mine
I give a check to tax deductable
charity organizations
two weeks paid vacation won't heal the damage done
I need another one

still things could be much worse
natural disasters on the evening news
still things could be much worse
we still got our health
my paycheck in the mail

I promised to my wife and children
I'd never touch another girl
as long as I live
but even then
it sounds so soothing
to spend 50 bucks
and sink into oblivion

I promised to my wife and children
that accident
left everyone a little shook up
but at the meetings
I felt so empty
this will blow over in time
this will all blow over in time

Azrael
12 februari 2007, 08:11
@ Koos56

Blijf stoppen, dus steed weer beginnen :smile2: Zeer creatief gevonden :freu:

Nee, ik bedoel echt helemaal niet meer. Het laatste jaar na de meeste wandelingen, als ik klaar was met een meisje, nog op de kamer dus, vaak gedacht, wat doe ik hier :confused:

Maar zoals Azrael al schreef, het blijft trekken.

Iedere ijsbeer moet altijd voor zichzelf de beslissing nemen of het clubbezoek nog wel aan hem besteed is. Er kunnen zich altijd situaties voordoen waardoor je ervoor kiest om niet meer naar de clubs te gaan. Voor mij was dit het feit dat ik een dame tegenkwam die voor mij ervoor zorgde dat al mijn gevoelens en ideeen betreffende de clubs veranderden. Ikzelf weet nu zeker dat iedereen ooit iemand tegen kan komen die je het gevoel naar het clubbezoek kan laten vergeten (of in ieder geval onderdrukken..:green_smi ). Nee, zonder gekheid, ik heb nu een relatie die alles voor me betekent en waarmee ik zeker verder mee wil. En vreemdgaan hoort niet in het relatiewezen thuis, in ieder geval niet in mijn woordenboek.

Azrael
12 februari 2007, 08:13
Bedoel je met blijf stoppen dat je telkens weer begint, of definitief en niet meer gaat wandelen, zou ik wel lef willen noemen en dapper, maar het lijkt me zo verdomd moeilijk, zit nu zelf ook een beetje in de afkickfase, maar het kriebelt wel dus moet maar weer eens gaan :hammer: :hammer:

Ik denk dat Kidman bedoelt het definitief stoppen en niet meer wandelen. Het is inderdaad niet echt makkelijk, maar als je de juiste redenen hiervoor hebt is alles een heel stuk makkelijker.

neukie
12 februari 2007, 16:55
Een nieuw relatie is niet de hoofd-reden, om niet meer in een club te gaan. Ik weet om veele relaties, waar het sex-life niet zo goed loept.

Totaale voorwaarde is voor me, dat je in je sex-life niets mist!! Zeker gaat dat in een relatie beter. Als je wat mist dan bent je naar een maand weer in een club.

Hollandmale
12 februari 2007, 17:10
Totaale voorwaarde is voor me, dat je in je sex-life niets mist!!
Als je wat mist dan bent je naar een maand weer in een club.HM zegt wel 'ns dat veel beertjes geen clubs zouden bezoeken,
als ze van hun partner wekelijks 'n goeie pijpbeurt zouden krijgen :green_smi.

kidman
12 februari 2007, 17:27
HM zegt wel 'ns dat veel beertjes geen clubs zouden bezoeken,
als ze van hun partner wekelijks 'n goeie pijpbeurt zouden krijgen :green_smi.


Die kreeg ik dagelijks :D , maar ging toch weer wandelen :green_smi

little diablo
12 februari 2007, 18:02
Qua vrouwen kan ik eigenlijk krijgen wat ik wil. Al zou ik thuis de mooiste of geilste hebben zitten nog zou ik niet kunnen stoppen. De verleiding en de kik is veel te groot. Ik zou ook geen vaste relatie meer willen. Ten eerste wil ik dat het vrouwtje dan niet aan doen,want ik ben gewoon een :teuflisch en ten tweede vind ik het prima zo. IK geniet van de verschillende kwaliteiten van de vrouwen. Ik heb nu gewoon een grote snoep trommel en als ik trek heb pak ik er gewoon een uit. EN daarnaast blijft de kik van het wandelen in de wei en de gezelligheid van de beren familie die ik ook om het sociale plaatje niet wil missen. Want afgelopen zaterdag heb ik lekker ge:fuck: maar ik miste de gezelligheid van de forum beren van de vrijdag avond wel.

Saluti L Diablo

Azrael
13 februari 2007, 12:53
Een nieuw relatie is niet de hoofd-reden, om niet meer in een club te gaan. Ik weet om veele relaties, waar het sex-life niet zo goed loept.

Totaale voorwaarde is voor me, dat je in je sex-life niets mist!! Zeker gaat dat in een relatie beter. Als je wat mist dan bent je naar een maand weer in een club.

Ik ben het wel met je eens dat je sexlife in orde moet zijn, maar als je relatie goed in orde is, zal het hiermee ook meestal wel goed komen. Voor mij was juist het feit om niet vreemd te gaan (in de club of daarbuiten) de reden om niet meer naar de club te gaan. En over mijn sexleven kan ik niet klagen, dus dat helpt natuulijk ook wel...:D

Azrael
13 februari 2007, 12:54
HM zegt wel 'ns dat veel beertjes geen clubs zouden bezoeken,
als ze van hun partner wekelijks 'n goeie pijpbeurt zouden krijgen :green_smi.

Die kreeg in mijn vorige relatie ook wel, maar dit weerhield me er niet van om toch regelmatig de dames op te zoeken...:D

Azrael
13 februari 2007, 12:57
Want afgelopen zaterdag heb ik lekker ge:fuck: maar ik miste de gezelligheid van de forum beren van de vrijdag avond wel.

Saluti L Diablo

Ok, afgelopen zaterdag heb ik ook lekker ge:fuck:, maar ik moet toegeven dat ik juist de gezelligheid van club af en toe wel eens mis. Het bijpraten met andere ijsberen, de spanning van het zoeken naar de juiste dame, etc. Maar alles heeft natuurlijk een plus en min kant. ;)

neukie
13 februari 2007, 19:27
maar ik moet toegeven dat ik juist de gezelligheid van club af en toe wel eens mis. Het bijpraten met andere ijsberen.....Maar alles heeft natuurlijk een plus en min kant. ;)
Ik ken Duitsers die gaan in veele clubs om wat gezelligheid te genieten. Ze praten ook graag met de dames, maar ze gaan niet op de kamer. Ik denk dat kunt je ook zo doen.
En :fuck: doet je dan alleen met dijn schatz.

kidman
13 februari 2007, 20:55
Ik ken Duitsers die gaan in veele clubs om wat gezelligheid te genieten. Ze praten ook graag met de dames, maar ze gaan niet op de kamer. Ik denk dat kunt je ook zo doen.
En :fuck: doet je dan alleen met dijn schatz.


Is i.d.d ook een optie, alleen werkt niet voor mij :nee: Als ik weer een club binnen ga, is zo het hek weer van de dam :green_smi
ken mezelf tegoed daarvoor, loop ik straks weer gangbangs, clubs, prive'huizen en alle fkk's af te struinen :smile2:
Oh ja, ben ook nogal vatbaar voor gevoelens van verliefdheid met bepaalde dames, Dat wil ik nooit meer mee maken

Rex
13 februari 2007, 21:07
Ik denk dat het voor mij persoonlijk heel moeilijk zal zijn om definitief met wandelen te stoppen. Als ik het nu zo bekijk gaat me dit niet lukken.

Maar ik heb wel gezegd tegen mezelf; kom ik ooit weer een vrouw tegen waarmee ik echt verder wil gaan, dan stop ik ermee.....................

En tot die tijd dus geen direkt antwoord op de vraag: Gestopt! Waarom?
Dit geldt dus voor mij (nog) niet!

Azrael
14 februari 2007, 08:46
:wink:
Is i.d.d ook een optie, alleen werkt niet voor mij :nee: Als ik weer een club binnen ga, is zo het hek weer van de dam :green_smi
ken mezelf tegoed daarvoor, loop ik straks weer gangbangs, clubs, prive'huizen en alle fkk's af te struinen :smile2:
Oh ja, ben ook nogal vatbaar voor gevoelens van verliefdheid met bepaalde dames, Dat wil ik nooit meer mee maken

Dit kan ik volledig onderschrijven. Als ik er weer naar binnen loop, lig ik in no time weer bij een dame op de kamer. En dan is de rem er weer volledig af. Dit is dus niet de bedoeling. Indien iemand het wel kan scheiden, niets meer dan respect, maar ik zou het niet kunnen. :wink: