PDA

Volledige versie bekijken : Anna (Roemeense)



deket
11 september 2017, 18:21
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Anna (Roemeense)
Leeftijd:26 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 + fooi euroTijdsduur:een uur en een uur trio met Belle minuten
Service:NMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Vingeren
Extra info:echt een schatje. werkte voorheen in een fkkclub te Hanover terwijl Belle in een champagnebar te Herentals nabij Antwerpen werkte

molaar
11 augustus 2018, 21:37
Deket heeft gelijk een echt schatje , heerlijk GFE meisje, toppertje en doet me denken aan mijn vorig LR vriendinnetje

cheasehead
2 oktober 2018, 15:35
Anna stond al langer op mijn lijstje en verschillende beren tipte mij dat ze goed is waarvoor mijn dank. Anna had vandaag haar gekrulde haren wat in toom gebonden en ze had een leuk rood pakje/setje aan. Na een leuk gesprekje gingen we ons afzonderen in een liefdesnestje met een 3 op de deur. Wat eerst volgde was een heerlijke tong worstel partij en opgevolgd door een mondeling examen waar Anna met vlag en wimpel voor slaagde. Met als kers op de taart een lekker potje seks en uiteindelijk heerlijk klaargekomen. Daarna nog de resterende tijd kletsend door gebracht waarbij ik tot de conclusie kwam dat ik er weer een top favorietje bij heb in de LR.

molaar
20 oktober 2018, 16:25
=> Acapulco

Meme Moo
20 oktober 2018, 16:55
=> Acapulco


Aca Gold of Velbert?

molaar
20 oktober 2018, 21:04
Velbert

molaar
1 december 2018, 22:18
Nu onder de naam Roxy in Velbert

Ultiem_Genieter
26 april 2019, 18:33
Heren medeberen,

Deze Anna vandaag voor het eerst "aangemeerd" bij Freude 39. Samen met haar vriendin Maria kwam ze om een uur of 10:30hr voor het eerst naar de Freude. Haar engels is beter als haar Duits en ze vertelde dat ze inderdaad als "Anna" net vanuit ACA Velbert is aangekomen. Ze woont in Velbert en ze kijkt het in de Freude eerst eens even aan of het haar daar bevalt. Ze vond het beetje raar dat ze Met Bikini-BG maar zonder slipje op de bank moest zitten. In Velbert is het andersom zei ze. Wel zonder aandrang lang met haar op bankje gezeten en voetjes gemasseerd. Ze wilde alles weten hoe het in Freude aan toe gaat. Maar ik geef toe dat ze er wel fraai uitziet haar lange navelpiercing is apart. Mijn gevoel zegt me dat ze niet in de Freude blijft.

Ben met haar op de kamer geweest maar haar service is niet van het standaard "Freude-niveau. Geen TZ bijvoorbeeld. Pijpen was wel lekker en zij neemt graag het initiatief merk ik. Beffen mocht maar niet vingeren.

molaar
26 april 2019, 20:10
Dit is een andere Anna als in dit topic. Deze Anna werkt nu in Dolce Vita en is nu op paasreces naar thuisbasis . Ik kan het weten omdat ik haar net nog aan de lijn had :-)

molaar
1 juni 2019, 22:24
Kan verplaats worden naar Dolce Vita