PDA

Volledige versie bekijken : Daria (Roemeense)

HenryIII
19 september 2017, 00:32
haar : zwart
groot : + 1m70
leeftijd : 27
ogen : Zwart
borst : A (klein)
land : Ro
gezicht : zeer mooi

Zeer goed ervaring. Ik ben een beetje kort maar het is eenvoudig een samenvatting voor dit schoonheid te maken : heel mooi, zeer vriendelijk, sex is beter dan matig zelfs zeer goed, pijpen is slecht als ze zonder condom pijpt. Nochtans zal je een een helemaal verschillend dienst krijgen als ze met de condom pijpt. Ik heb de twee diensten (met en zonder) gekregen en vroeg me indien het de zelfde meisje was ???

Ik zal bij haar terugkomen ondanks haar kleine borst en de dienst tijdens ze zonder condom pijpt. Dat is de beste opmerking en vaak de beste vraag om te weten als een vouw goed is : zou je terugkomen ? Hier is de antwoord ja zeker ;-).

mejicano
29 september 2017, 20:51
WEG BLIJVEN !!! waarschuwing

Willem2
30 september 2017, 00:12
WEG BLIJVEN !!! waarschuwing

Sorry, iets meer uitleg AUB en in normale woorden waarom ...

mejicano
2 oktober 2017, 11:37
upselling, cheating met de diensten, klok-clicker, slechte ervaring. als je klag wordt ze agressief.

...onlangs weggegooid uit sharks.... mannen weten waarom

Antonios
27 december 2017, 21:40
upselling, cheating met de diensten, klok-clicker, slechte ervaring. als je klag wordt ze agressief.

...onlangs weggegooid uit sharks.... mannen weten waarom
Snap niet wat jullie lopen te klagen. Ik heb een best goede ervaring gehad met haar. Praatje gemaakt met de dame waarbij ze helemaal niet opdringerig was. Op de kamer eerst strelen en kusjes geven, zoenen doet ze helaas niet mrja dit is ook voldoende verder. Pijpwerk zeer goed zc met veel gevoel waarna ik haar weer mocht strelen en ze me kusjes bleef geven. Eenmaal neukend prima te nemen in diverse standjes. Aangezien ik haar poesje niet erg lekker eruit vond uitzien qua lipjes voor mij geen herhalingsgevaar maar als svp weinig mis mee zeker voor 50,- Al met al best OK en makkelijk in de omgang.

mentholbear
6 januari 2018, 10:27
Ik weet niet wat ze elders geflikt heeft, maar persoonlijk 2 goeie ervaringen met haar gehad. 1e keer vroeg ik haar op een gegeven ogenblik Hoe lang We nog hadden. Ze keek op dr klok, zei 3 minuten, en ging weer verder waar ze gebleven was. En daarna geen gezeik over tijd ofzo. Bij mij was ze correct en geen upselling.

mentholbear
7 juli 2018, 01:00
Okay, ben er gisteren achter gekomen dat er momenteel 2 Daria's in YY werken. Verwarrend.

Afijn, de Daria die ik ken heeft dus bruine (ken niemand met zwarte) ogen en donker haar, momenteel met wat subtiele rode tinten erin. Prachtige slanke dame met fraaie rondingen. En met elke kamergang groeit onze klik. Afgelopen donderdag naar mijn beleving van 2 uitmuntende kamergangen genoten. En een nieuwe geile positie geleerd...
Verder leuke dame in omgang als je haar vriendelijk benadert.

mentholbear
15 november 2018, 00:23
Eind vorige maand weer heerlijk genoten van een kamergang met deze prachtige meid. Ze leek me geiler dan ik me kon herinneren :lostit:
Kijk alweer uit naar een volgende ontmoeting.
Naar haar zeggen verwacht ze medio volgende maand met vakantie te gaan. Dus geniet er van, zo lang het kan :biggrin:

cheasehead
2 december 2018, 17:49
Eindelijk eens kennis gemaakt met deze misschien wel mooiste dame van de club. Ik had geen hoge verwachtingen , maar eenmaal op de kamer was het eigenlijk wel best oké. Herhaling zit er dik in

Antonios
2 december 2018, 19:32
Ze heeft toch lang zwart haar, rookt, 1m80, slank en Roemeense? Met die Daria heb ik nl gekamerd.

cheasehead
2 december 2018, 20:10
Klopt, Roemeense en is best een lang eind met geen grammetje vet en ze rookt idd. De haarlengte ben ik al weer vergeten. volgens mij iets van bruin/zwart haar

mentholbear
3 december 2018, 02:28
Inderdaad donker (zwart of donkerbruin) lang haar. En soms met een brilletje op. Staat dr sexy. Zou ze op moeten doen met een wit bloesje op business monday... :love:

Antonios
3 december 2018, 07:21
Aha met geëpileerde wenkbrauwen althans toen. Ik ga ron kerst weer vorig jaar was ze er ook toen. Weet niet of tongzoenen mogelijk is.

mentholbear
11 december 2018, 23:23
Eindelijk eens kennis gemaakt met deze misschien wel mooiste dame van de club. Ik had geen hoge verwachtingen , maar eenmaal op de kamer was het eigenlijk wel best oké. Herhaling zit er dik in

Precies, ik dacht eerst dat het weer de zoveelste Roemeense optic zou worden, maar werd aangenaam verrast.

mentholbear
13 december 2018, 00:57
Vandaag wederom voor een herhaling gegaan. En wederom een geweldige kamergang met haar beleefd. Ik blijf het een zalige meid vinden :luvlove:

pret
13 december 2018, 07:35
Dames met de naam Daria hebben tot nu toe bij mij goed uitgepakt. Afkloppen!

mentholbear
13 december 2018, 17:28
Dames met de naam Daria hebben tot nu toe bij mij goed uitgepakt. Afkloppen!

Nou, waar wacht je nog op? Retteketet naar een YY bed om te zien of je Lucky strike door blijft, of dat Mentholbear wederom niet de moeilijkste blijkt te zijn :baeh:

mentholbear
8 februari 2019, 02:06
Deze heerlijke meid is weer terug. Toen mn By Night plannen op de klippen liepen, was de keuze snel gemaakt. Gauw nog es genieten van de wellness in YY en natuurlijk zalige Daria. Wederom een geweldige kamergang met deze prachtige meid :love:

mean
20 maart 2019, 17:12
Weet iemand waar deze dame nu werkt?

yylover
20 maart 2019, 17:34
Is 3 weken geleden huiswaarts gekeerd. Vervolgplannen zijn mij niet bekend

mentholbear
30 april 2019, 02:13
Op de 3e donderdag van de 2e maand met deze fraaie dame nog wat kunnen afknuffelen. Hopelijk duikt ze ergens weer op.