Volledige versie bekijken : Stacey (Duitse)
JonnyFontane
24 september 2017, 21:42
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Stacey (Duitse)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Hand, Schouder(blad)
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel, Neus
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen, Vingeren
Extra info:Werkt twee weken op en neemt dan een weekje vrij. Erg spontane dame
laplagne
25 september 2017, 18:35
Zo dat is dus de krullenbol waarover ik een algemeen bericht al eens over sprak nadat ik haar op zaterdag 9 september 2017 voor de eerste keer had gezien. Haar roepnaam is dus Stacey, maar ik heb begrepen dat deze aantrekkelijke nieuwkomer bij de receptie beter bekend is onder de naam Kathy of zoiets. Werkelijk een heel leuk meisje om te zien en de berichten uit de wandelgangen zijn zeer positief. Elk voordeel heeft dus ook weer zijn nadeel, want de redelijk goed gevulde Stacey is momenteel razend populair. Dat heb je toch vaak bij nieuwkomers. Zij zou Zuid-Amerikaans bloed hebben. Ik hoorde vorige week al een fan van haar roepen dat Stacey 'miss IJsbeer 2017' zou worden. Hij noemde haar 'de klapper van de week' en dan weet je gelijk welke zender in de auto richting Roermond aanstond. Dat gaat mij iets te snel, maar wat goed is komt snel. Zij staat dus op mijn to-do lijstje voor oktober, want een vaste klant van haar vertelde dat Stacey deze week niet aanwezig in Yin Yang zal zijn. Maar dat blijft altijd maar afwachten. Helemaal als je nu zo goed in de markt ligt. Zij lijkt me zo op het eerste oog geen jagertje.
Uit-Drenthe
25 september 2017, 19:43
O NEE.... ze is ontdekt, ik twijfelde bij het paspoortje toen ik de naam Stacey zag, ik ken haar als Katy. Nu 4 keer een uur met haar op de kamer geweest en het is gewoon fantastisch. Haar lichaam is voor mij een droom en haar karakter is enorm opgewekt. Laatste keer haalde ze nog koffie voor mij en zaten we een uur na te kletsen aan de bar.. ben haast bang dat ze te zacht is voor dit vak... beren wees aub goed voor deze jonge parel... op dit moment afwezig en eind vd week of na het weekend weer terug.
JonnyFontane
25 september 2017, 20:56
Ja klopt ze nam deze week een weekje vrij om naar huis te gaan.
Is een vrolijk ding, goed gevoel voor humor, maar staat haar mannetje wel.
laplagne
23 april 2019, 20:56
Heb haar vorige week in Golden Time gezien en ze was veelvuldig bezet. Zij werkt daar alleen onder een andere naam volgens de wandelgangen. Weet niet onder welke.