Volledige versie bekijken : Antonia (Roemeense)
Nulnulzeseneenhalf
26 september 2017, 23:21
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Antonia (Roemeense)
Leeftijd:21 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, PMC
Extra info:
Nulnulzeseneenhalf
26 september 2017, 23:38
Dame loopt al een paar maanden rond in YY. Niet gevraagd of ze voorheen ergens anders werkzaam is geweest.
Er is al een draadje met dezelfde naam, maar dit is zeker een andere dame. Naam kan ik verkeerd verstaan hebben maar dacht het niet.
Haar haren zijn echt lang, voor de fetisjisten onder ons. Als ze zit komen ze nagenoeg tot aan de bank. Maar binnenkort moet ze weer naar de kapper en dan gaan er 4 vingers af.
Ondanks dat ze niet op zo heel erg hoge hakken rondloopt, moeten een heleboel mannen naar haar opkijken. Is zeker 1.70 lang. Leeftijd is haar eigen opgave, als ze liegt, dan lieg ik ook.
Geen piercings of tatoeages gezien, maar dat kan aan mij liggen.
Geen opvallende schoonheid, maar meer het buurmeisje type.
Ze is niet echt een jaagster, maar bekijkt vanaf een afstandje de boel.
Is vantevoren duidelijk over wat ze wel en niet doet, maar wat ze doet doet ze met overgave. Kleine nulnul was tevreden. GFE-zoekers kunnen beter verder lopen, dat wordt toch niets. Correct in tijd en afrekenen.
Opvallendste kenmerk, ze is veel te slim voor haar leeftijd. Lult je niet de oren van het hoofd, maar is wel een gesprek mee te voeren.
Dame heeft nog wat ze wel eens noemen "puppyvet".
Staaltje
30 oktober 2017, 11:51
Met deze dame afgelopen half haar zo’ n 4 maal naar kamer geweest en alle drie de keren 1 uur of langer, iets wat ik normaal eigenlijk nooit doe. Zal zeker te maken hebben dat met Antonia een goed gesprek te voeren is, inderdaad een wijsneusje, maar zeker ook vanwege haar leuke toch nog wel natural verschijning. Eigenlijk helemaal eens met omschrijving van nulnul, echter na 3 kamergangen was er qua gfe wel meer mogelijk, echter absoluut niet te vergelijken met b.v de Griekse Maria. Voorlopig blijft ze voor mij nog een prima optie voor toekomsige kamergangen.
Elmo3108
26 januari 2018, 09:16
Gisteren weer eens in Yin Yang beland en anderhalf uur gekamerd met deze leuke jonge dame. Is gewoon een leuke meid waar het inderdaad mee mogelijk is een leuk en goed gesprek te voeren. Ik was wel wat verbaasd toen ze melde 21 jaar te zijn, ze komt in haar doen en laten veel volwassener over. Tussen het kletsen door ook nog heerlijk gesekst en door haar zeer verdienstelijk gemasseerd. Prima sessie en zeker voor herhaling vatbaar!!
En voor de rest alles wat Nulnulzeseneenhalf hier boven al gezegd heeft... :freu: