PDA

Volledige versie bekijken : overlijden Hugh Hefner



Willem2
28 september 2017, 11:34
FOTO’S- Veel voormalig playmates hebben donderdag verdrietig gereageerd op de dood van Playboy-magnaat Hugh Hefner. Onder anderen Paris Hilton, Kim Kardashian en de meiden van de realityshow The Girls Next Door bedanken hem voor alles wat hij heeft gedaan. ............ http://www.telegraaf.nl/entertainment/390396/ex-playmates-bedroefd-om-overlijden-hugh-hefner


Baywatch-actrice Pamela Anderson, telg uit de Hiltonfamilie Paris Hilton en... Jan Heemskerk, oud-hoofdredacteur van de Nederlandse Playboy. Wat ze gemeen hebben? Ze zijn allemaal in de beruchte Playboy Mansion van de afgelopen nacht overleden Hugh Hefner geweest. .......... https://www.ad.nl/dossier-overlijden-hugh-hefner/de-playboy-mansion-was-een-oude-rottige-zooi-maar-zo-gaaf~ae7767e1/

Eddy_V
28 september 2017, 11:40
Hij heeft ooit gezegd dat hij wel met 1000 vrouwen naar bed was geweest.

Beginneling, d'r zijn hier ijsberen die dat in een paar jaar doen !

kempie
28 september 2017, 11:43
27231


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Boybensdorp
28 september 2017, 16:49
Ik reageer op reactie Eddy-V : Heel sterk opgemerkt !!

Qua aantal is Hugh idd een Looser, en knap dat hij met zoveel gekakel om zich heen, zich toch "staande" heeft kunnen houden.

Gr. Boybensdorp


FOTO’S- Veel voormalig playmates hebben donderdag verdrietig gereageerd op de dood van Playboy-magnaat Hugh Hefner. Onder anderen Paris Hilton, Kim Kardashian en de meiden van de realityshow The Girls Next Door bedanken hem voor alles wat hij heeft gedaan. ............ http://www.telegraaf.nl/entertainment/390396/ex-playmates-bedroefd-om-overlijden-hugh-hefner


Baywatch-actrice Pamela Anderson, telg uit de Hiltonfamilie Paris Hilton en... Jan Heemskerk, oud-hoofdredacteur van de Nederlandse Playboy. Wat ze gemeen hebben? Ze zijn allemaal in de beruchte Playboy Mansion van de afgelopen nacht overleden Hugh Hefner geweest. .......... https://www.ad.nl/dossier-overlijden-hugh-hefner/de-playboy-mansion-was-een-oude-rottige-zooi-maar-zo-gaaf~ae7767e1/

pret
28 september 2017, 18:33
27235

Burman
28 september 2017, 18:48
Hij heeft ooit gezegd dat hij wel met 1000 vrouwen naar bed was geweest.

Beginneling, d'r zijn hier ijsberen die dat in een paar jaar doen !

Denk echter niet dat hij er ooit eentje heeft betaald zoals wij dat doen. De dames vonden het een eer om met hem de koffer in te duiken.
Qua absolute aantallen denk ik ook wel dat menig ijsbeer hier ruim overheen gaat.

De Shyman
28 september 2017, 18:51
Aandelen Pfizer zullen nu wel dalen.
Hugh heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij grootafnemer was......

pietpotent44
29 september 2017, 21:12
Voor degenen die nog op zoek zijn naar een nieuw huisje.
Voor slechts ca. 88 miljoen dollar kan je de playboy mansion misschien kopen.
niet bekend is of je dan ook alle smakelijke bunnies erbij krijgt.

Ik spaar nog even door iig :biggrin:

Eddy_V
29 september 2017, 22:31
Voor slechts ca. 88 miljoen dollar kan je de playboy mansion misschien kopen.
niet bekend is of je dan ook alle smakelijke bunnies erbij krijgt.

Nope, de dames behoren tot de roerende goederen.
Alleen Hugh Hefner behoort nu tot de onroerende goederen :biggrin:

Boybensdorp
30 september 2017, 08:24
Met alle respect, maar denk dat die dames een dik salaris kregen van Hugh, waarschijnlijk duizenden dollars per maand.
Als je dan sex met de heer de huizes hebt, is dat feitelijk ook een vorm van prostitutie. Zo'n goed uitziende vrouw moet toch ook rondkomen ? Ze kan toch mega veel geld buiten the Mansion verdienen ?
Hoeveel vrouwen zijn er niet die aanpappen met een rijke stinkerd, een leuke sportwagen krijgen, is dat echt liefde ? of betaalde liefde ? ; ik denk het laatste !
Maar voor de vorm klinkt "minnares" natuurlijk stukken beter als "prostituee".



Denk echter niet dat hij er ooit eentje heeft betaald zoals wij dat doen. De dames vonden het een eer om met hem de koffer in te duiken.
Qua absolute aantallen denk ik ook wel dat menig ijsbeer hier ruim overheen gaat.

Willem2
1 oktober 2017, 09:22
'Hugh Hefner had ook een duistere kant'
De lofuitingen over de woensdag overleden Playboybaas Hugh Hefner wekken veel ergernis bij verschillende vrouwen. ,,Alsof hij zo progressief was. Hugh was een emotionele manipulator”, klinkt het onder meer. ................ https://www.ad.nl/show/hugh-hefner-had-ook-een-duistere-kant~a546979e/

Goedemorgenallemaal
1 oktober 2017, 11:34
Duister of niet, hij hield gewoon heel vele van jonge mooie vrouwen en het gestoei daarmee. Net zoals wij dus eigenlijk . En bij ons zitten ook hele aardige lui zoals Piet, en wat duisterder mensen zoals ik..
Alleen wij zitten op een forum onder elkaar. Mensne die niets van onze liefhebberij afweten zouden ons denk ik voor een groot deel zielige vieze mannetjes vinden die alleen voor geld ze kunnen krijgen. Heff heeft het allemaal zo ingepakt dat hij , in plaats van "een zielig mannetje" zoals wij, een held is geworden van vrijdenkers en mensen zie stiekum vrij zouden willen denken, ja zelfs van mensen die ons beren "een beetje zielig"vinden.. En hij heeft natuurlijk vele geld verdiend met zijn imperium maar die dames eze dat echt niet voor niets. Misschien dat ze niet voor de daad 1 op 1 afgerekend werden maar wat die heffmans allemaal in dingen geinvesfeerd heeft om die dames aan te lokken, wat ie aan cadeaus zou hebben uitgedeeld, daarbij verbleekt ons budget.

Heffner was eigenlijk een van ons, hij heeft het alleen nooit openlijk naar buiten gebracht, en da's jammer