PDA

Volledige versie bekijken : Ben ik de enige die dit ziet en vindt???

Pagina's : 1 [2]

Das
6 juni 2018, 00:15
Stel dat er een saunaclub zou zijn die bestaat uit een rechthoekige betonnen hal met een golfplaten dak. Nog geeneens een tapijtje of tegel op de vloer. De sauna is een lauw hok voor 2 personen, voor de rest is er geen wellness. De kamers zijn dichte hokjes van 3 bij 2. Het eten bestaat uit 3 maal per dag een droog broodje, het drinken is water uit de kraan. Maar er verblijven wel de 50 meest knapste dames die er op deze wereld rond lopen, met de service die U wenst. Dat is Uw droomclub?

Ik eis dat ik bier mag meenemen, en dat wordt mijn favoriete club.

Ik eis een zeer streng deurbeleid!
Max 25 beren!

Willem2
6 juni 2018, 00:20
Ik eis een zeer streng deurbeleid!
Max 25 beren!

Dan kan je max 8-10 vrouwen verwachten ;)
Ik denk dat Das dat niet wil ....

John mc Snek
6 juni 2018, 00:27
Dat is uw droomclub?

A) heb al gezegd dat een aardige accommodatie etc leuk js, maar dat het primair ( voor 95%) om kwaliteit /service / line up gaat.

GT is veruit de best draaiende club maar qua accommodatie staan ze eerder in de lagere regionen, en clubs met geweldige panden met alles erop en eraan als Oceans en Villa Vertigo draaien stukken minder. Ooit afgevraagd waarom ? Omdat de accommodatie niet het werkkapitaal is, maar slechts een kleine bijzaak.

B) De club die jij omschrijft zou inderdaad mijn favoriete club zijn van dld/nl, 50 van de mooiste vrouwen ter wereld die je zo voor 50 kan stiften met mega service , zelfs als het in een bezemkast zou moeten zou ik daar eerder heengaan dan naar welke saunaclub ook.
De vrouwen zouden de vraag niet eens aankunnen, al neem je de top 500, denk toch eens 3 seconden logisch na man [emoji4]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Partycrasher
6 juni 2018, 00:59
Ik eis dat ik bier mag meenemen, en dat wordt mijn favoriete club.

Ik zie het echt al helemaal voor me! Lekker met z'n allen in die betonnen hal met zelfmeegenomen kratten bier staren naar al die lekkere wijven en zo gauw als je fles leeg is weer naar de kamer gaan. Ik zou maar heel snel octrooi gaan aanvragen, 006½ 007½! Dit is een fantastisch concept!

Nulnulzeseneenhalf
6 juni 2018, 01:53
Ik denk logisch na. U heeft de laatste zin van mijn vorige bijdrage niet gelezen.
De meeste vrouwen die gaan kijken in die hal, lopen na 5 minuten al weer buiten. Geen sfeer. Hoewel ze er ongetwijfeld veel zouden kunnen verdienen. En zelfs de mannen haken af, mochten die vrouwen er toch zitten. Alleen HookerLover1, die in 6 uur 6 dames paalt, kan daar zijn dag wel vol krijgen. De rest zit tussen de kamers door duimen te draaien. Niets te beleven, geen sfeer, en nog erger, de tweede keer krijgen ze hem al niet meer omhoog. Zelf iets mee binnen brengen is uit den boze.

Een goede omgeving creëren is een eerste vereiste. Dat geeft geen garantie dat de dames en heren ook komen. Ik heb vroeger veel priveclubs en huizen van binnen gezien. De verschillen waren enorm. Modern was, en is, niet belangrijk. Hygiëne, leuk aangekleed, net personeel zijn veel belangrijker. En dan kijk je al heel anders aan tegen die line-up.

YY heeft dat allemaal. En ondanks dat er velen beweren dat er veel kliko’s rond lopen of zeggen dat de dames die de moeite zijn op 1 hand te tellen zijn, komen er toch veel heren. Line-up is dus niet het enige wat belangrijk is.

Eddy_V
6 juni 2018, 02:06
Helemaal eens 006,5. Sterker nog, de temperatuur van het zwembad is het allerbelangrijkste.
Want als de meiden daarin opwarmen komt het daarna allemaal goed.
Maar een zwembad heb je niet in zo’n betonnen blok, tenzij je de tent zelf onder water zet.

Partycrasher
6 juni 2018, 02:19
Ik denk logisch na. U heeft de laatste zin van mijn vorige bijdrage niet gelezen.
De meeste vrouwen die gaan kijken in die hal, lopen na 5 minuten al weer buiten. Geen sfeer.
Onze groep (van immer verschillende samenstellingen, maar met een duidelijke basis) is constant al voor zó'n goede sfeer aan het zorgen, dat als een meisje naar binnen loert ze direct denkt: ja, hier was ik al die tijd naar op zoek!

pietpotent44
6 juni 2018, 07:24
Maar toch is dat niet het werkkapitaal van YY.

Stel dat er een saunaclub zou zijn die bestaat uit een rechthoekige betonnen hal met een golfplaten dak. Nog geeneens een tapijtje of tegel op de vloer. De sauna is een lauw hok voor 2 personen, voor de rest is er geen wellness. De kamers zijn dichte hokjes van 3 bij 2. Het eten bestaat uit 3 maal per dag een droog broodje, het drinken is water uit de kraan. Maar er verblijven wel de 50 meest knapste dames die er op deze wereld rond lopen, met de service die U wenst. Dat is Uw droomclub?
Ik zal 1 geheimpje verklappen, de dames zullen er niet lang blijven.

Ik zal jou een geheimpje verklappen: zo'n club is spekkoper in saunaclubland. Bij privehuizen of nachtclubs hebben ze gewoonlijk helemaal geen faciliteiten. Hooguit een drankje aan de bar, geen broodjes of ander eten. De kamers en de bar/balie zijn vaak ook niet zo bijzonder. De mannen komen daar puur voor de dames. Natuurlijk vinden we de facailiteiten in de saunaclubs welkom, maar als er 50 super schoonheden rondlopen met goeie service, is de rest ineens niet meer zo belangrijk.

En in de praktijk is er natuurlijk geen saunaclub die het zo extreem begaait als jij beschrijft. Maar kijk bijv. naar Living Room in de gouden tijd, stelt en stelde qua faciliteiten weinig voor, kleine tent, kleine tuin, weinig kamers, simpele kamers. Gewoon degelijk. Eten/restaurant is ook vrij simpel. Veel minder dan yy. Maar hadden supergoeie vrouwen. Liep toen als een trein daar. Geldt ook voor Happy Garden bijvoorbeeld. Liep ook als een trein, veel toppers destijds. Maar nu daar nog weinig of geen topvrouwen meer lopen, blijven beren weg.
De faciliteiten en rest van de tent zijn ook daar nog hetzelfde als in de toptijd.

Nulnulzeseneenhalf
6 juni 2018, 10:08
Ik ben vroeger in best veel priveclubs en huizen geweest. Zowat alles in een omtrek van 3 kwartier rijden heb ik wel van binnen gezien. Daar waren, en zijn nog steeds, er bij die heel mooi ingericht zijn. Zowel de kamers als de bar. Op het gebied van drank is er vaak net zoveel te krijgen als in een saunaclub. Het klopt dat er niet veel, of niks te eten is. Maar, dat is daar ook niet de bedoeling. De doelgroep daarvan is heel anders. Daar komen mannen die “even” willen wippen, en daarna weer naar huis. Niet om de hele dag van huis weg te zijn. U vergeet ook dat er niet zo’n heel grote groep is die de tijd wil of kan vrij maken om een hele dag te gaan clubben. Ik was er daar vroeger 1 van. Toen YY van priveclub naar saunaclub ging, ben ik afgehaakt. Ik zag het helemaal niet zitten toen. Vooral omdat ik vaak in de avonduren maar wat tijd kon vrij maken.

Geen appels met peren vergelijken. In die betonnen bak komen de dames niet. Lees hierboven de reactie van Eddy_V maar. Hij wil kunnen spelen met ballen. Als hij niet met dames ligt te flikflooien. In een ander topic zelfs gelezen dat die ballen wel meer dan 2 meter doorsnee mogen zijn.

En natuurlijk kom ik ook voor de dames. Al zijn er voor mij meer criteria als uiterlijk. Maar tussendoor wil ik wel in een aangename omgeving vertoeven. Anders lukt een tweede keer, om over een derde nog maar te zwijgen, echt niet meer.

HVDB
6 juni 2018, 11:01
Niet akkoord met uw redeneringen 007½, u wordt geretrogradeerd, terug naar uw vroegere status van 006½.:)

Nu is het weinig belangrijk te weten dat sommigen naar YY komen voor het mooie en aangename kader en kerst op de taart, er gezelschapsdames kunnen ontmoeten terwijl anderen voor de mooie en aangename ontmoetingen komen en kerst op de taart van het aangename kader kunnen genieten. Het maakt wel een groot verschil voor de directie. In het eerste geval is het niet nodig het aantal kamers te vermeerderen, het gazon mooi onderhouden is belangrijker!

Wat wel belangrijk is, is het feit dat een zeer onhandig en onervaren man ondoordachte beslissingen zou kunnen nemen. Iedereen moet leren, maar tijdens het leerperiode is men beter onder toezicht te werken zeker als men weet dat het bestaan van YY bij de gemeentebestuur zeer gevoelig ligt.

In Nederland moeten de regels met betrekking het geluid ± dezelfde zijn als in België, de regelmatige organisator (maar ook de professionele uitbater van een zaak) is verantwoordelijk, hij moet vanaf een bepaalde geluidsvolume zijn klanten verwittigen, hun een bescherming aanbieden. Het is een gewone regel ter bescherming van de gezondheid.
Nederland en België verschillen niet erg veel!

Eddy_V
6 juni 2018, 11:37
In Nederland moeten de regels met betrekking het geluid ± dezelfde zijn als in België, de regelmatige organisator (maar ook de professionele uitbater van een zaak) is verantwoordelijk, hij moet vanaf een bepaalde geluidsvolume zijn klanten verwittigen, hun een bescherming aanbieden. Het is een gewone regel ter bescherming van de gezondheid.
Nederland en België verschillen niet erg veel!
Dat van het verwittigen en gehoorbescherming aanbieden was mij niet bekend.
Dit betekent nogal wat voor veel uitgaanscentra en dus ook saunaclubs als dat wettelijk zo zou zijn.
Nu verdiep ik mij niet meer zo met de wetgeving maar ik heb nog nooit ergens oordopjes gezien in een club. Is misschien in niet-openbaar toegankelijke ruimtes niet van toepassing?
In YY heb je gelukkig nog wel wat escape rooms zoals terras of mens lounge maar ook de zitbanken achter het restaurant liggen wat achter de speakers.
Blijft een mooie club.. vanmiddag misschien toch weer eens van dichtbij bekijken ondanks de pink party waarvan het thema mij enigszins zorgen baart :tongue:

Brad Clitt
6 juni 2018, 11:41
De Sexy Hot Pink Party is net zoiets als Pinkpop maar dan voor hoerenlopers.

Eddy_V
6 juni 2018, 11:44
De Sexy Hot Pink Party is net zoiets als Pinkpop maar dan voor hoerenlopers.
Aha, vurige tongen?!?

Brad Clitt
6 juni 2018, 11:49
Aha, vurige tongen?!?

Moet je me even uitleggen wat je daarmee bedoelt.
Heb even gegoogled, schijnt een of ander muziekfestival te zijn.

Op FB nu een foto van de tuin, in het zwembad dobberen roze flamingo's.

HVDB
6 juni 2018, 13:16
Beste Eddy_V,
Voor Vlaanderen worden op de volgende link uitgebreid gesproken over geluidsnormen
https://www.vlaanderen.be/nl/natuur-en-milieu/milieuhinder/geluidsnormen-voor-muziekactiviteiten
Verder op het blad kunt u bij de rubriek “publicaties” klikken op “wegwijs regelgeving …” of de tekst downloaden (40 blz.)
https://www.vlaanderen.be/nl/publicaties/detail/geluidsnormen-voor-muziekactiviteiten
A.u.b. eerst lezen voor commentaren te maken

Ik kan moeilijk geloven dat Nederland een zeer afwijkend systeem heeft!

In YY kan men moeilijk, in de bar, met iemand op een normale wijze praten, in SS is dat zeer goed doenbaar. Het is dus volgens mij moeilijk van de dames te eisen voor meer interactie, meer pre-sales. Het geluidsniveau verminderen zal waarschijnlijk niet alles oplossen, maar het is volgens mij één stap in de goede richting.

Big30
6 juni 2018, 13:58
Natuurlijk vinden we de facailiteiten in de saunaclubs welkom, maar als er 50 super schoonheden rondlopen met goeie service, is de rest ineens niet meer zo belangrijk.

OK, al moet ik zeggen dat zelfs 10 jaar geleden of nog langer ik nooit in een club ben geweest waar 50 super schoonheden rondliepen met goeie service :tongue:, zelfs niet in de Oase of World!

Maar het is nu 2018, andere tijden, dat is al voldoende besproken.

Overigens als het gaat om prima faciliteiten dan scoort YY uiteraard zeer hoog, bedenk dat zeker als je een goed deel vd dag in een club doorbrengt dit voor veel ijsberen een zeer belangrijke randvoorwaarde is.
Een goede dame voor een uurtje kun je ook wel dichtbij huis vinden, ga je naar een saunaclub dan verwacht je ook wat.

Als het gaat om de line-up dan scoort YY ook goed zowel kwalitatief als kwantitatief in vergelijking met andere clubs, zeker ook de line-up overdag. Weinig zin om steeds weer te zeggen hoe goed het vroeger wel niet was, al zijn daar de meningen ook over verdeeld.

Natuurlijk zijn er wat verbeterpunten, die zijn hier al in ruime mate benoemd. De DJ in YY werkt volgens mij met een dB of feitelijk dB(A) begrenzer, een verademing in vergelijking met bv Happy Garden of (soms) Samya.
Ik kan ook op de vrijdagavond in YY nog een normaal gesprek voeren zonder stemverheffing.

Eddy_V
6 juni 2018, 14:00
Moet je me even uitleggen wat je daarmee bedoelt.

Pinkpop..Pinksteren... had van een goed rooms opgevoede koorknaap toch meer bijbelvastheid verwacht!

okay, de toelichting mbt Vurige Tongen (en sommige dames beschikken er ook over):

PinksterenMet Pinksteren denken we aan de discipelen (http://www.basicplus.nl/bijbelfeesten/uitleg.html) die de Heilige Geest (http://www.basicplus.nl/bijbelfeesten/uitleg.html) ontvingen. Hierna ontstonden de eerste gemeenten (http://www.basicplus.nl/bijbelfeesten/uitleg.html). Omdat Pinksteren op de 50e dag na Eerste Paasdag valt (dus precies zeven zondagen later dan Pasen), valt het net als Pasen (http://www.basicplus.nl/bijbelfeesten/pasen.html) niet elk jaar op dezelfde datum. Pinksteren wordt niet met meer gevierd dan een dienst in de kerk.
Het verhaalOp de bijzondere dag, die wij nu Eerste Pinksterdag noemen, waren de discipelen bij elkaar in huis toen er zich binnen een geluid van een grote windvlaag voordeed en er een soort vlammen verschenen die zich boven de hoofden van de aanwezigen verspreidden. Dit worden ook wel 'vurige tongen' genoemd; de discipelen werden met de Heilige Geest vervuld en begonnen buiten op luide toon het evangelie (http://www.basicplus.nl/bijbelfeesten/uitleg.html) in allerlei vreemde talen te verkondigen met als gevolg dat er een grote massa mensen op hen afkwam. De apostel (http://www.basicplus.nl/bijbelfeesten/uitleg.html) Petrus nam vervolgens het woord en hield een lange toespraak waarna er ongeveer drieduizend mensen zich bij hen aansloten. Heel bijzonder was dat iedereen hem kon verstaan, terwijl de mensen uit allerlei windstreken kwamen en dus andere talen spraken.

pietpotent44
6 juni 2018, 14:51
OK, al moet ik zeggen dat zelfs 10 jaar geleden of nog langer ik nooit in een club ben geweest waar 50 super schoonheden rondliepen met goeie service :tongue:, zelfs niet in de Oase of World!

Maar het is nu 2018, andere tijden, dat is al voldoende besproken.

Overigens als het gaat om prima faciliteiten dan scoort YY uiteraard zeer hoog.

Als het gaat om de line-up dan scoort YY ook goed zowel kwalitatief als kwantitatief in vergelijking met andere clubs, zeker ook de line-up overdag.

Natuurlijk zijn er wat verbeterpunten, die zijn hier al in ruime mate benoemd.

Ik ben ook nog nooit in een club met 50 super schoonheden en service geweest. Maar die 50 schoonheden kwamen van het hypothetische voorbeeld van 006.5

De grootte vd club, faciliteiten, eten en kwantiteit lineup in yy is inderdaad goed. Dat is ook al heel vaak gezegd. Eigenlijk altijd wel zo geweest, zelfs in de tijd dat het restaurant met bakplaat nog boven was waar nu de lounche ruimte zit. Dat vond ik ook wel prima. Hygienisch, modern en netjes is het ook. Alleen niet gezellig en sfeervol meer sinds de grote verbouwing. Dat vind ik wel een verkeerde inschatting geweest. Moderner betekent niet per definitie beter of sfeervoller.

Maar de kwaliteit van de lineup zou ik nu hooguit gemiddeld willen noemen. Of misschien zelfs wel minder. Maar in veel andere (Duitse) saunaclubs is het anno 2018 niet veel beter inderdaad.

En inderdaad, als je 60e entree betaalt, verwacht je daar
Ook goed eten en faciliteiten voor terug voor een (mid)dagje ontspanning. 1 uurtje fun in een club doe ik sowieso eigenlijk nooit meer.

Yinyang heeft wel 1 groot voordeel t.o.v. de concurrerende saunaclubs, en dat is de ligging. Voor mij en voor een hoop andere Nederlandse beren ondanks een lange reistijd toch nog het dichtst bij.
Plus dat ze samen met sixsens momenteel nog de enige saunaclub zijn in Nederland. Zeker nu met de nieuwe Duitse wetgeving kunnen ze daarvan profiteren.
(Ik reken villa Weizigt even niet mee.)

Big30
6 juni 2018, 18:04
Maar de kwaliteit van de lineup zou ik nu hooguit gemiddeld willen noemen. Of misschien zelfs wel minder. Maar in veel andere (Duitse) saunaclubs is het anno 2018 niet veel beter inderdaad.
Dat was inderdaad mijn punt. Natuurlijk met de ogen van 10 jaar terug geef jij het wellicht een absolute beoordeling gemiddeld (anderen zullen dat anders zien) maar in vergelijking met de line-up nu in de saunaclubs in NRW ken ik behalve GT en met moeite zou ik nog wat clubs kunnen noemen die de vergelijking met YY kunnen doorstaan.

de duisburg spesjalist
6 juni 2018, 19:21
je kan geen een club vergelijken met ying yang clubs kan je immers niet met elkaar vergelijken ;)

sofaking
6 juni 2018, 22:56
Pinkpop..Pinksteren... had van een goed rooms opgevoede koorknaap toch meer bijbelvastheid verwacht!

okay, de toelichting mbt Vurige Tongen (en sommige dames beschikken er ook over):

PinksterenMet Pinksteren denken we aan de discipelen (http://www.basicplus.nl/bijbelfeesten/uitleg.html) die de Heilige Geest (http://www.basicplus.nl/bijbelfeesten/uitleg.html) ontvingen. Hierna ontstonden de eerste gemeenten (http://www.basicplus.nl/bijbelfeesten/uitleg.html). Omdat Pinksteren op de 50e dag na Eerste Paasdag valt (dus precies zeven zondagen later dan Pasen), valt het net als Pasen (http://www.basicplus.nl/bijbelfeesten/pasen.html) niet elk jaar op dezelfde datum. Pinksteren wordt niet met meer gevierd dan een dienst in de kerk.
Het verhaalOp de bijzondere dag, die wij nu Eerste Pinksterdag noemen, waren de discipelen bij elkaar in huis toen er zich binnen een geluid van een grote windvlaag voordeed en er een soort vlammen verschenen die zich boven de hoofden van de aanwezigen verspreidden. Dit worden ook wel 'vurige tongen' genoemd; de discipelen werden met de Heilige Geest vervuld en begonnen buiten op luide toon het evangelie (http://www.basicplus.nl/bijbelfeesten/uitleg.html) in allerlei vreemde talen te verkondigen met als gevolg dat er een grote massa mensen op hen afkwam. De apostel (http://www.basicplus.nl/bijbelfeesten/uitleg.html) Petrus nam vervolgens het woord en hield een lange toespraak waarna er ongeveer drieduizend mensen zich bij hen aansloten. Heel bijzonder was dat iedereen hem kon verstaan, terwijl de mensen uit allerlei windstreken kwamen en dus andere talen spraken.

Deze quote gaat voorbij aan de essentie van het pinksterverhaal, en geeft een beeld van het Nieuwe Testament als het zoveelste godsdienstig geschrift. Maar deze passage, die het ontstaan van de Christen kerk beschrijft heeft een heel ander cachet en onderscheidt zich wel degelijk van die andere godsdiensten. Lees even mee de handelingen van de apostelen.

Hoe komt het dan dat ieder van ons hen hoort spreken in zijn eigen moedertaal? 9Parten, Meden en Elamieten, bewoners van Mesopotamië, van Judea en Kappadocië, van Pontus en Asia, 10van Frygië en Pamfylië, Egypte en het gebied van Libië bij Cyrene, de Romeinen die hier verblijven, 11Joden zowel als proselieten, Kretenzen en Arabieren, wij horen hen in onze eigen taal spreken van Gods grote daden.” 12Allen waren buiten zichzelf, wisten niet wat ervan te denken en zeiden tot elkaar: “Wat zou dit betekenen?” 13Maar anderen zeiden spottend: “Ze zijn zich aan zoete wijn te buiten gegaan.” 14Petrus trad naar voren met de elf en verhief zijn stem om het woord tot hen te richten: “Gij allen, joodse mannen en bewoners van Jeruzalem, weet dit wel en luistert aandachtig naar mijn woorden. 15Deze mensen zijn niet dronken zoals gij veronderstelt, het is immers pas het derde uur van de dag.

Dus na 3 uur waren die apostelen allemaal gewoonlijk al poepeloerezat.
En dat is de reden waarom het Christendom het Romeinse Rijk veroverd heeft.

Eddy_V
6 juni 2018, 23:29
Deze quote gaat voorbij aan de essentie van het pinksterverhaal, en geeft een beeld van het Nieuwe Testament als het zoveelste godsdienstig geschrift. Maar deze passage, die het ontstaan van de Christen kerk beschrijft heeft een heel ander cachet en onderscheidt zich wel degelijk van die andere godsdiensten. Lees even mee de handelingen van de apostelen.

Dus na 3 uur waren die apostelen allemaal gewoonlijk al poepeloerezat.
En dat is de reden waarom het Christendom het Romeinse Rijk veroverd heeft.

Poe hé!
Dat is niet misselijk.
Vond het van mijzelf al knap dat ik het begrip Vurige Tongen kende als gelovige in mijzelf (anderen noemen dat ook wel Atheïsme)

nu wachten op de verslagen van de Pink party van vandaag.
Ik ben uiteindelijk toch niet naar de Pink party toe gegaan ivm mijn stoute plannen voor donderdag.

Nulnulzeseneenhalf
6 juni 2018, 23:49
je kan geen een club vergelijken met ying yang clubs kan je immers niet met elkaar vergelijken ;)

Clubs kan je best goed met elkaar vergelijken. Een opsomming van faciliteiten, inzet van personeel, hygiëne en nog wat kleinere dingen. Beleving maakt wel een verschil, maar is niet heel erg groot. De een hecht nou eenmaal wat meer aan sommige zaken als een goede wellness of een fatsoenlijke keuken.

Dames vergelijken is veel moeilijker. De een zweert bij a-cupjes, de ander wil minimaal een d. De een wil niet dat een dame groter is als hij zelf, de ander boeit dat niet of is zelf al lang. En zo zijn er nog vele criteria. Beleving en eigen voorkeur zijn hierbij veel belangrijker. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je met sommige dames nooit een klik hebt en met andere wel. Ook dit is voor velen belangrijk.

HartaberFair
16 juni 2018, 16:41
Damesaanbod was eigenlijk beide zaterdagen gelijk voor mij zaten er 4 hooguit 5 bij waarmee ik zou kameren de rest never nooit niet.
De meeste dames ook voorstellen en gelijk de sleutelvraag ja dan kan je beter maar op de bank blijven hangen want dat werkt zo niet bij mij.
Er hing ook een beetje een nare sfeer weet niet goed hoe te omschrijven.
Als men etensbonnen door wil gaan voeren zal het alleen maar achteruit gaan.
Heel veel dames die ook werkelijk niet een kamer gemaakt hebben in de 7 uur dat ik er geweest ben maar ja dat is op zich niet zo gek.
Rond tienen de club weer verlaten zal weer wel even duren voor ik er weer kom denk ik.

@ popeye01 duidelijk en helemaal waar!

Het damesaanbod is zelfs het laatste jaar nauwelijks gewijzigd. De 'nare sfeer" zoals jij beschrijft heb ik al met veel mij bekende beren besproken. Naar de oorzaak kun je gissen;
de situatie lijkt duidelijk verergert vanaf het moment dat de nieuwe Duitse prostitutiewet werd aangekondigd. Dit nare sfeertje lijkt overgeslagen te zijn naar met name de grote
60 EURO en duurdere clubs. Wat opvalt (of je nu naar YY gaat of naar GT); de geile sfeer ontbreekt totaal, de desinteresse vanuit de dames valt des te meer op. Je waant je meer
in een restaurant waarbij het steeds minder opvalt dat dames schaars gekleed zijn en moeite doen om het de gasten naar de zin te maken. Je moet eerst denken naar welke club
je gaat en vervolgens ter plaatse welke dame jou een goede tijd kan bezorgen.

Je hoeft het geheel maar een tijdje te observeren en je ziet dat er nauwelijks sprake is van leuke interactie tussen dames en beren. Het is meestal schatzi of baby ficken. Uiteraard
direct daarna de sleutelvraag met de dringende opmerking "om maar beter een uur te gaan" terwijl ze zich nog niet eens in het eerste half uur hebben bewezen ja ja...
Uiteraard is er altijd wel iemand te vinden die een top ervaring heeft gehad (of wat die persoon daar onder verstaat)….maar ja zo is er ook altijd wel iemand te vinden die het vliegtuig
heeft gemist als het is neergestort; de uitzonderingen! Hier spreken we over het algemene beeld en je hoeft het forum er maar op na te slaan.

Veel dames lijken misbruik te willen maken van de situatie. Ze gaan alleen nog maar de kamer als je minimaal 100 EURO wil besteden. Nou prima hoor! Gevolg: het merendeel van de
dames maken geen of een enkele kamer. Dames weten ook exact van elkaar welke beer service verlangt en "maar" een half uur gaat, deze worden zo veel mogelijk ontweken of
afgewimpeld. Situaties waarbij "dames misbruik wilden maken van de situatie" hebben we eerder gekend: Wie herinnert zich nog de opening van OCEANS. Daar konden de dames
plotseling 50 per half uur gaan verdienen. Andere clubs namen dit over omdat "alle dames dreigden weg te gaan". De markt heeft inmiddels z'n werking gedaan. Er wordt daar gestunt
met allerlei entree prijzen omdat er nog nauwelijks volk komt toch?

Niet onbegrijpelijk is ook dat beren vanwege deze "niet geile sfeer" misschien een keer vaker het restaurant in gaan (alhoewel ik me dat afvraag). Het zijn waarschijnlijk de dames die
hierover klagen bij het management. Maar om nu vouchers te gaan invoeren bij 50 a 60 EURO entree lijkt me sterk overdreven. Een gemiddelde gast zal niet meer dan 4 tot 7 EURO
gemiddeld verteren. De situatie die hieruit kan uitstaan kennen we bv. uit Oceans (je weet niet meer waar je aan toe bent en gasten komen er nog nauwelijks).

Onbegrijpelijk dat het management het signaal van een ongezellige en niet geile sfeer niet veel eerder is opgevallen of ze hebben liggen te slapen? Het lijkt er soms op dat men bang is
dat dames vertrekken: maar waarheen vraag je je af; het aantal goede en nog belangrijer goed bezochte clubs in de regio is beperkt. Uitwijken naar bv Zwitserland is voor de meeste een
illusie; 99% wat er in YY of GT werkt komt er daar al niet eens in. Selectiecriteria zijn zeer streng aan de deur. Kijk voor de aardigheid maar even op de website van GLOBE of andere clubs.
Daar geen gehang, gezeur of ongeïnteresseerd gedrag maar ook al ben je niet op de kamer klanten een goed gevoel, gezelschap en tijd geven. Iets wat maar weinig dames hier beheersen.
Daar kun je meer per uur verdienen maar zijn de kosten ook erg hoog en niet vergeten de concurrentie is daar moordend. Klanten daar zijn bijzonder kritisch en veeleisend; niet te vergelijken
met hier en Duitsland. Veel zeggen er te hebben gewerkt maar zijn na korte al de deur gewezen want waarom zou je dan in hemelsnaam nog hier in de regio werken toch ; )

Het lijkt me handiger dat het management is gaat bijhouden hoe vaak een dame op de kamer gaat in een bepaalde periode. En als ze niet of nauwelijks naar de kamer gaan waar ze zich dan mee
bezighouden. Zie je bijvoorbeeld dat ze zich nauwelijks om gasten bekommeren, ongeïnteresseerd gedrag, bij gokautomaten hangen, alleen maar "klitten" en andere dames van het werk houden,
klachten zijn over service en/of niet goed liggen bij de gasten beter de toegang kunt ontzeggen. Meer wisselingen bij de dames heeft ook tot gevolg dat ze meer concurreren en de groep minder
invloed heeft.

De laatste 2 bezoeken zonder kamer YY verlaten. Ondanks het aanstellen van een nieuwe manager geen verbetering gezien wel de slechte sfeer ervaren. De zomer is meestal toch een slap aftreksel
van de rest van het jaar. Komende tijd ga ik in ieder geval wat vaker naar bv Acapulco Gold. Voor 60 EURO kan ik daar 3x naar binnen. Opvallend zijn dat de verhalen over budgetclubs
als deze juist uitstekend zijn. Daar geen gemiauw over TZ of een half uur. Nee gewoon full service voor 40 EURO.

Ik las intussen ook dat er een paar dames uit LR zijn in YY. Men spreekt al over de goede LR service. Voor mij nog geen reden om te gaan. Het is namelijk maar een kwestie van tijd dat de overige
dames dit zullen signaal zullen oppikken en de voormalig LR dames "op andere gedachten zullen brengen".

popey01
16 juni 2018, 19:56
Klopt helemaal wat je zegt.
Er zijn er zo veel die het beter weten maar dat zijn meestal dezelfde en wie dat weten we ook wel.

HartaberFair
17 juni 2018, 01:26
Toch heb ik dames ook in goed vertrouwen horen klagen over hoe de pimp zo aan het controleren en corrigeren is. Sommige dames worden daar erg gestressed van. Hij schijnt binnenkort met alle dames 1 op 1 een gesprek te hebben.Zijn werkwijze is ook wel discutabel denk ik. Omdat de dames geen werknemers zijn van yy is er geen gezagsverhouding tussen de club en de dames. In die zin mag het niet wat de pimp doet. De dames zijn ook gasten.

@ pietpotent44 om misverstanden uit de weg te helpen : )

Juridisch helemaal geen probleem om gasten en dames bepaalde regels, controles en/of gedragingen op te leggen in je bedrijf.
Zolang ze vrijwillig kunnen komen en gaan is er feitelijk geen werkgever werknemer gezagsverhouding. Op een 1 op 1 gesprek
is juridisch ook niets in te brengen. Maar dit allemaal terzijde. Groet!

Nulnulzeseneenhalf
17 juni 2018, 02:36
U zult begrijpen dat mijn vorige posts een beetje sarcastisch bedoeld waren. Deze is dat niet. En om dan maar gelijk duidelijk te zijn, ik snap het niet helemaal.

Voor de goede orde, ik wil YY niet ophemelen. Kwa faciliteiten is het een goede club. Veel aanwezig en het meeste op een behoorlijk niveau, de gladde vloer in de sauna daar gelaten. En door de omvang valt het ook niet direkt op als er eens meer als 100 mensen rond lopen.
De inval anderhalf jaar geleden heeft ze geen goed gedaan. Los van de juridische problemen heeft het veroorzaakt dat er heel wat dames, al dan niet tijdelijk, zijn verkast. Toch was na een half jaar het aantal weer redelijk op niveau. Ook de mannelijke bezoekers hebben de club niet lang links laten liggen. Zeker in het begin was de sfeer wat minder, maar zelf heb ik niet het idee dat dat nog speelt.

Nou lees ik hier de laatste tijd vaak berichten van bezoekers die het allemaal niks meer vinden. Dat kan en dat mag. Heb ik ook geen problemen mee. Ik heb daar niet zo’n last van. Het laatste jaar moest ik wat meer moeite doen om leuk gezelschap te vinden bij YY. Dat is mij redelijk goed af gegaan. Tuurlijk had ik ook wel eens ontmoetingen die niet helemaal waren wat ik er van verwachtte. Maar voor het merendeel had ik leuke tijden. Ik kom al 3,5 jaar geregeld, misschien wel iets te veel, in deze club. Een hoop dames zullen mij dus wel kennen en daar zullen er ook wel tussen zitten die van hun vriendinnen gehoord hebben wat voor vreemde dingen ik allemaal wil. Ik kom niet zo heel veel jaagsters tegen, maar ik zorg er ook wel een beetje voor dat ik ze niet tegen kom. Als ik niet op zoek ben, zit ik niet in de bar en dat scheelt gewoon. Ik krijg ook zelden de vraag of het een uurtje kan worden, waar dat aan ligt weet ik helemaal niet. Sterker nog, de laatste keer dat ik er was vroeg een dame aan mij of ik toch niet liever een half uurtje wil. Terwijl ze mij toch al een aantal maanden kent en ik altijd een uur met haar ben weg geweest.

Wat nu in me op komt is het volgende spreekwoord. Wie goed doet goed ontmoet. Pak dit niet verkeerd op. Ik zeg hier niet dat U alles verkeerd doet. Wat ik bedoel is eigenlijk dat U op de verkeerde dingen let. Als ik een saunaclub binnen loop, dan kijk ik naar de dames. Loopt er een heer of een personeelslid in de weg, dan probeer ik daar omheen te kijken. De etnische afkomst van de mannelijke bezoekers zou ik niet kunnen zeggen. En ik erger me er ook niet aan. Tenminste, zolang ze niet met onderbroek aan in de jacuzzi zitten. Ik spreek zelden met personeel. Hoef aan de bar nooit langer als nodig is te wachten. Als ik niet direkt geholpen wordt komt dat omdat ze bezig zijn. Met managers heb ik nog nooit gesproken. Er schijnen er een stuk of wat te zijn en ik denk dat ik de helft niet ken. Heb die behoefte ook niet. Die laatste nieuwe zorgt wel voor heel wat reuring. Ik heb niet het idee dat dat de sfeer ten goede komt. Als dames verplicht moeten lachen, dan wordt het niks. En je moet het dames ook niet kwalijk nemen dat ze niet met iedereen hele gesprekken voeren zonder vervolg.

Telkens komen er ook weer adviezen. Adviezen hoe het allemaal beter kan. Ik geloof het direkt, maar je moet het een directie van een bedrijf niet kwalijk nemen dat ze adviezen van amateurs niet per direkt doorvoeren. Dat wil niet altijd zeggen dat ze niet willen, maar dat wil eerder zeggen dat ze in een ander traject zitten. Misschien hebben ze in het verleden al eens wat geprobeerd wat nu geadviseerd wordt, met niet het verwachte resultaat.

Maar eigenlijk is al het bovenstaande niet van belang. En hier komt dus het “niet snappen” gedeelte. Hoewel ik pas ongeveer 3,5 jaar in saunaclubs kom, beoefen ik deze hobby al heel wat langer. Ik heb zowat alle priveclubs en -huizen in een omtrek van 3 kwartier rijden, wel van binnen gezien. Ook heb ik heel wat thuiswerksters bezocht. Ook toen kwamen de verwachtingen niet altijd uit. Een ding heb ik vrijwel direkt geleerd. Als het je ergens niet bevalt, ga dan verder. Genoeg plekken waar ik maar eenmaal ben geweest, alsook genoeg dames die ik maar eenmaal heb bezocht. Al was dat soms ook weleens omdat de dame weer verdwenen was. En dat is nu juist wat hier niet gebeurt. Ik lees steeds weer dezelfde verhalen van dezelfde mensen die het steeds maar weer achteruit zien gaan. En toch blijven ze maar naar YY gaan. WAAROM? Er zijn zoveel clubs, probeer dan wat anders. Ik heb zelf ook clubs waar ik voorheen vaak of minder vaak kwam, en die ik om uiteenlopende redenen niet meer bezoek. Ik ga daar ook niet hele verhalen schrijven waarom niet. Als ik het al uitgelegd heb, dan is 1 maal voldoende. Sterker nog, zeker ook als ik de vele berichten hier mag geloven, YY heeft er geen last van. Ze blijven genoeg klanten krijgen.

En ja, ik ben er een van die de laatste tijd YY minder bezoekt. Dat heeft zowel privé als zakelijke redenen.

popey01
17 juni 2018, 08:08
Op dit forum is het altijd hetzelfde.
Een groepje die hun clubs altijd geweldig vinden of het nu goed of slecht is.
Daarbij wordt er zoveel geveegd door de wijsneuzen dat een normale beer hier ook niet meer zijn hele verhalen gaat neerpennen en terecht
En dat groepje wat nu nog een verslag maakt is altijd hetzelfde verhaaltje. Gelukkig zijn we niet allemaal zo.

pietpotent44
17 juni 2018, 08:10
@ pietpotent44 om misverstanden uit de weg te helpen : )

Juridisch helemaal geen probleem om gasten en dames bepaalde regels, controles en/of gedragingen op te leggen in je bedrijf.
Zolang ze vrijwillig kunnen komen en gaan is er feitelijk geen werkgever werknemer gezagsverhouding. Op een 1 op 1 gesprek
is juridisch ook niets in te brengen. Maar dit allemaal terzijde. Groet!

Hmm, toch wel. Een club mag inderdaad best bepaalde club regels stellen aan alle gasten (bijv. Telefoon alleen in locker en lounge, beren binnen altijd badjas dicht etc.). Zowel dames als beren. En ook bepaalde gasten weigeren die daar niet aan willen voldoen.
Maar als je bijvoorbeeld 1:1 (functionerings)gesprekken met de dames gaat houden, en gaat opleggen hoe ze zich moeten gedragen is er toch echt wel sprake van een gezagsverhouding. En dat mag niet. Dat zou alleen mogen als ze in dienst zijn bij yy.
Ook worden er (nieuwe) regels gesteld aan de tijden van het komen en gaan van de dames. Ook dat mag eigenlijk niet.

Maar ik heb wel begrip voor de spagaat waarin clubs zitten. Want je wil wel goede dames die publiek trekken en niet wegjagen.

pietpotent44
17 juni 2018, 08:19
Een groepje die hun clubs altijd geweldig vinden of het nu goed of slecht is.
Daarbij wordt er zoveel geveegd door de wijsneuzen dat een normale beer hier ook niet meer zijn hele verhalen gaat neerpennen en terecht
En dat groepje wat nu nog een verslag maakt is altijd hetzelfde verhaaltje. Gelukkig zijn we niet allemaal zo.

Eens. Vooral de beren die blijven roepen dat er niks aan de hand is. Dat er niet zoveel veranderd is in de loop der jaren. Dat het nog steeds top is. En dat het slechts een verschil van smaak is, of dat het vast aan jezelf ligt als je het nu niet meer zo leuk vind, of dat je dat allemaal maar denkt maar gewoon niet zo moet zeuren, etc. Om vervolgens iedereen nog even belerend toe te spreken omdat ze denken dat zij de wijsheid in pacht hebben.

Sorry hoor maar ik kan dat gewoon niet meer serieus nemen. Daarvoor is het verschil gewoon te groot.
Ik merk ook dat het door sommige types niet gewaardeerd wordt als je dat schrijft. Het is gewoon mijn ervaring. En niet alleen van mij. Kan me ook voorstellen dat sommige beren daardoor geen zin meer hebben om nog te schrijven.

En dat er beren zijn die tips voor yy hebben wat ze graag verbeterd zouden zien vind ik alleen maar te waarderen. Natuurlijk is het maar de vraag of yy er iets mee kan of wil doen. Dat is aan hun natuurlijk. Maar die feedback is wel nodig om te weten wat er onder de gasten leeft.
En dat sommige beren nog steeds yy bezoeken terwijl ze het minder naar hun hebben (zoals ik), is toch ook te waarderen. Ik kom er nu een stuk minder, maar zoals ik al zei blijf ik hopen om een positieve omslag. Als die er komt zal ik yy weer frequenter bezoeken. Als die er niet komt zal mijn bezoek frequentie verder afnemen. Of wellicht dat ik op een gegeven moment helemaal niet meer kom. Lijkt me vrij logisch. Het is natuurlijk ook een gebrek aan goede alternatieve saunaclubs die qua reisrijd nog te doen zijn. Als er een topclub bij mij om de hoek lag was de keuze natuurlijk allang gemaakt.

popey01
17 juni 2018, 08:36
Gisteren was het niet anders dan onderbroekendragers

Nulnulzeseneenhalf
17 juni 2018, 11:12

Eens.

Als ik zaken doe met iemand of een bedrijf en er wordt niet geleverd wat ik vraag, dan probeer ik uit te vissen waarom dat is. Dat kan ook best opleveren dat ik het produkt of dienst niet goed gebruikt heb. Dan probeer ik een “verbetertraject” in te gaan. Afhankelijk van waar de fouten zitten kan dat meer of minder van mij of van de ander af komen. Mocht er daarna niks veranderen dan stel ik me de vraag of dat ik zo wil door gaan. Ik kijk daarbij rond naar alternatieven en probeer uit te zoeken of dat die beter zijn of op de onderdelen die ik belangrijk vind een beter resultaat geven. Het kan er bijvoorbeeld ook toe leiden dat ik stop met het produkt of dienst omdat ik er niet beter van wordt. Andersom gebeurt hetzelfde.

Ik probeer YY niet te verdedigen, maar ik moet gewoon constateren dat op een heel aantal onderdelen, die voor mij belangrijk zijn, hoog gescoord wordt. Ik zie ook wel dat er punten zijn die niet goed zijn, waar verbetering mogelijk is en nu te weinig aan gebeurt.
Maar ik constateer hier eigenlijk iets anders. Er is een groepje schrijvers die (zeer) regelmatig schrijft over alweer een bezoekje aan YY. En alweer was het niks, sterker nog, het was eerder nog slechter. Waarom zouden ze eigenlijk nog terug gaan?
Je krijgt bijna schrik om te schrijven dat je er nog eens was. En dat je het best leuk vond. En dat je een dame hebt ontmoet waar je een leuke tijd mee had. Want ja, dat kan dus niet. Of je hebt de uitzondering gevonden. En dat zal zeker de volgende keer niet gebeuren.

Ik sta positief in het leven. Dat wil niet zeggen dat het ook altijd geweldig is. Ook in mindere tijden heb ik geprobeerd er van te maken wat er van te maken was. En ik geloof er heilig in dat ik het daardoor nu gemakkelijker heb. Ik dingen kan doen die niet iedereen kan. Maar ik heb ook nog steeds wensen, er zijn best nog verbeteringen mogelijk. En ik probeer die te zoeken en niet te blijven hangen in wat nu niet goed is.

HVDB
17 juni 2018, 17:11
Maar ik heb wel begrip voor de spagaat waarin clubs zitten. Want je wil wel goede dames die publiek trekken en niet wegjagen.

Maar ondertussen zijn er goede dames die publiek trekken niet gerust en eventueel weggaan of op het punt zijn weg te gaan!!!

HVDB
17 juni 2018, 17:22
En ik zou er bijvoegen, een manager die zich dan heel erg inzet om de mindere goede dames meer te motiveren! Een beetje de wereld op zijn kop! Zeker heel weinig over nagedacht! Primaire reactie!

Poppalarge
18 juni 2018, 01:37
Het uitbaten van een etablissement waar alcohol wordt geschonken loopt sowieso niet lekker de afgelopen jaren in NL (https://www.spronsen.com/wordpress/wp-content/uploads/De-Discotheek-en-Club-in-beeld-2017.pdf) en daarmee wordt het enigszins duidelijk waarom sommige wegen worden ingeslagen door het management. Tel daar de wellicht beperkte keuzes / mogelijkheden bij op die het management denkt te hebben, al dan niet door omstandigheden, dan staan de beste stuurlui dus nog steeds vanaf de wal toe te kijken en adviezen te roepen zonder dat er van de nieuw ingeslagen weg wordt afgeweken.

Kom zelf al een tijdje niet meer in YY, de laatste keer was volgens mij zelfs nog een paar dagen voor de inval, maar met de ontwikkelingen die ik daar bij elk bezoek langzaam zag vorm krijgen, had ik mezelf al voorgenomen om YY een tijdje te mijden. Dit had niets met de sfeer / de bezoekers, het dames aanbod of het eten te maken, maar meer omdat kleine details die in eerste instantie irrelevant leken, later toch een grotere correlatie hadden dan op eerste gezicht zou lijken bij enkele van mijn laatste bezoeken aan YY.

Het enige wat ik me de laatste paar maanden wel afvraag is of de clubs in de grensstreek, waaronder YY, die €60,- entree (na 14.00 uur) nog wel waard zijn?

Het is wat kilometers maken, maar als ik bij een tent als PSR "onbeperkt" / meer dan genoeg a al carte kan eten voor €50,- (hele dag), dan rij ik weer lekker door in de zomervakantie en al helemaal als de benzineprijzen in Duitsland (niet aan de snelweg) weer minimaal 30 Eurocent goedkoper worden dan in NL.

Dalton
18 juni 2018, 09:36
Wat een gezeik allemaal of vervelen jullie je en moeten wat te tikken hebben.
Kijk eens goed rond er zijn clubs genoeg en als je voor het neuken naar een club gaat moet je al zo wie zo de clubs van 60 euro laten schieten.
In DÚLMEN is een club voor nog geen 8 euro entree en 2 keer neuken 70 euro.
In RATINGEN is een club voor nog geen 17 euro en 40 euro enz.
Goed kijken en lekker neuken hoeft niet duur te zijn,waarom zakken vol met geld uitgeven als het anders kan.
Het beleven wat je in de club doet heeft niemand iets mee te maken en kan je beter voor jezelf houden,kunnen anderen er ook geen kommentaar op geven en met de nieuwe wet in DUITSLAND ook het beste breng je niemand in gevaar.
Het is goed voor de mensen die zichzelf op de borst kloppen en vooral tikken voor een vrijkaartje,eerder waren hier op dit forum ook nog kaartjes te verdienen voor GT en LR toen was het forum nog voor de ijsberen maar nu ga je er toch anders over denken.

Big30
18 juni 2018, 20:12
Bespreek hier gerust op en of aanmerkingen mbt YY, realiseer je wel dat bepaalde woord keuzes om misinterpretatie te voorkomen ongewenst zijn.

phoenix
2 september 2018, 11:43
ik ben wel blij de woorden van Marcus , want het loopt toch wel langzaam amar zerker achteruit in deze club, nog enkele kanjers maar die vertrekken vaak al om 19.00-20.00 nadat ze alleen maar kamers hebben gemaakt. zolang er over dag nog toppers rondlopen zal ik nog wel eens hier heen gaan, maa rde avond rampzalig vaak. Andere clubs ? weet ik niet ik denk dat Eddy daarin wel gelijk heeft er zijn nog genoeg dames in clubs die voor 50 euro geweldige seks geven

pietpotent44
2 september 2018, 12:21
Er waren vééél beren, en heel weinig dames. De meeste dames waren ook van optisch lagere kwaliteit.
De club was zoals we gewend zijn weer perfect in orde. Sauna en jacuzzi waren warm, het eten was goed en lekker.

De dames…. Ik weet niet wat ze hadden vandaag maar ze hadden een atitude van jewelste.

De Tsjechsiche Elvira. Heel lange “babbel” mee gehad;
Dan was ze bezig dat ze mannen apprecieerde die haar met “respect” behandelden en ze vooral een goede tijd wou hebben met haar klanten. Eigenlijk had ik dit moeten vertalen naar “je mag niet aan me komen”, en een “goede tijd” was voor haar een blowjob met klaarkomen in de mond zodat er niet geneukt hoeft te worden en ze 25eur extra kan incasseren.
Op de kamer bleef van de illusie weinig over. Niet beffen, niet aan tepels komen, niet aan tietjes zuigen en haar mantra “ik wil dat klanten een goede tijd hebben en normale seks hebben” smolt als sneeuw voor de zon. Dan deed ze plots alsof ze zich bezeerd had en mijn goesting was al helemaal over. 50Eur gegeven en weg.

Andere dames geprobeerd. Beffen deden ze niet; kussen ook niet; anderen zeiden dat ze een eigen vast clienteel hadden. Nu, ze zijn tenminste eerlijk en zeggen het op voorhand.

Geen poes likken, rubbertje rond mijn slappe lul, hard pijpen en dan seks. Deze keer wel klaargekomen maar je krijgt betere service bij de ramen.

Voor mij demonstreert dit toch hard hoe de vraag- en aanbod markt in zulke club werkt. Het liep eigenlijk vol met stoere kerels en jonge gasten en deze kregen dan ook alle aandacht van de dames. Wat mij verbaast is dat deze kerels uberhaubt naar een saunaclub komen om aan hun trekken te komen. Eén uurtje uitgaan naar een bar of club en deze kerels hebben een hele nacht een mooie griet “gratis”. De dames in yinyang hopen natuurlijk allemaal dat deze kerels hén zullen uitkiezen en op kamer gaan met een normale man is te tijdrovend. Het is een projectie van de reguliere datingmarkt die oververzadigd is met mannen en te weinig vrouwen en dit sijpelt natuurlijk door naar de fake afgeschermde wereld van de saunaclubs. De dames willen zelf uitkiezen wié er voor hen MAG betalen. Vrouwen zijn niet meer geinteresseerd in seks, behalve dan met de absolute “top dogs”.

Voor mij toch weer een reden om andere horizonten te gaan verkennen en de saunaclubs voorlopig links proberen te laten liggen.

Helaas zijn veel zaken voor mij herkenbaar.
De attitude van de dames in yy wordt inderdaad over het algemeen steeds slechter.

En ook wel een interessant punt dat aangehaald wordt, namelijk dat vrouwen in de tegenwoordige dating wereld oppermachtig zijn en een overaanbod aan keus hebben (honderden of zelfs duizenden matches op Tinder en andere online dating platformen),
en dat dat doorsijpelt in de saunaclubs. In elk geval qua attitude t.o.v. mannen. Er wordt door sommige dames inderdaad erg weinig respect voor de mannen getoond. Die voelen zich echt de koningin en gedragen zich ook zo. Ze zijn er niet in geinteresseerd om jou een leuke tijd te bezorgen. Terwijl ze dat volgens mij wel zouden moeten zijn, als ze tenminste willen dat je ooit nog terugkomt. En om hun reputatie goed te houden.

Alleen dat die vrouwen wel zitten de wachten op die die stoere kerels en jonge gasten zie ik iets anders.
Het zijn meer types die een bepaald type dames aanspreekt, en beetje het 'Johnnies en Anitas' idee.
Het zijn van die patsertjes, vaak jong, zonnebrilletjes, baardjes, knotjes, tattoos, sieraden, luidruchtig en macho gedrag. Dat spreekt de 'Anita's' onder de dvp's aan. En mogelijk dat sommigen ook veel zwart geld hebben. En vaste klant zijn.
De wat oudere, nettere en wijzere dames in yy moeten ook niks van dat soort volk hebben.
Vaak zijn het sportschooltypes of wietboertjes, of zelfs pooiers, die op de een of andere manier een band kweken.
In de maatschappij zijn dat juist geen 'top' gasten.

Maar in elk geval lijkt er inderdaad ook wel een verschuiving van type publiek plaats te vinden.
Als ik over mezelf praat, dan voelde ik me tot een jaar of 6 geleden als een vis in het water in yy met sfeervol gebouw, gezellig, gemoedelijk, sfeervolle (nineties) muziek, ruim voldoende goede vrouwen (die wel 8 jaar vast in yy bleven) met goeie service. Top!!
Dat heeft nu plaats gemaakt voor strak modern steriel gebouw, keiharde 'hippe' rap muziek, en teveel vrouwen met een slechte attitude en dito service. Weinig aantrekkelijk.
Misschien heeft Markus toch wel een punt. Geldt ook voor mij. Als het zo door gaat, wordt het steeds minder een club waar ik me thuisvoel. Vandaar dat ik nu wat andere clubs probeer en ook regelmatig nadenk of ik deze saunaclub hobby nog lang moet blijven doen.
Maar de jonge hippe johnnies gasten voelen zich waarschijnlijk wel thuis in het yy anno 2018.

Maar gelukkig zijn er nog voldoende clubs waar wel betere service en sfeer wordt geboden. Zoals bijv. LR, maar hoor ook goede verhalen over Babylon, PSR, en ook Venus Hamminkeln.
En ongetwijfeld nog wel wat meer clubs. Het is voor mij alleen praktisch erg onhandig, omdat yy nog enigszins te bereizen is, maar de rest van de clubs allemaal erg ver weg ligt.
Ik hoop daarom nog steeds dat het tij in yy ooit weer gaat keren. Maar voorlopig even geen yy voor mij.

Uit-Drenthe
2 september 2018, 16:54
Helemaal mee eens.. door de week tot 18:00 gaat het soms nog.

HVDB
2 september 2018, 17:56
YY heeft door zijn absurde houding, tot enkele weken geleden, zijn uiterst best gedaan om de kwaliteit uit hun muren weg te jagen. Dat is nu bij elke andere club wel gekend, de dames die uit YY gevlucht zijn (of weggejaagd zijn) hebben hun verhalen gedaan.
YY heeft tot nu toe de schade wat kunnen beperken dank zij hun mooie installatie, hun goede restaurant, een aangename terras.
Het goede seizoen komt stilletjes aan op zijn einde, het wordt frisser, meer regen, …. Zal YY in staat zijn zijn niveau van eerder terug te vinden?
Een goede dame heeft niets te maken met de nationaliteit. Er zijn eenvoudig meer dames van één nationaliteit dan van een andere, in elke club vindt je een reeks goede Roemenen, Bulgaren, ... en een pak slechten van dezelfde nationaliteiten. YY heeft er wel voor gezorgd dat vele goede dames zouden weg gaan. Een reeks klanten zijn hun dames gevolgd!
Ben benieuwd hoe het daar zal zijn deze herfst en winter.
Ze zullen het wel overleven, een deel van de niet al te kieskeurige cliënteel zal blijven komen, de boem-boem mannen zoals ik onlangs hoorde van een dame.

mentholbear
3 september 2018, 03:02
?
Je krijgt bijna schrik om te schrijven dat je er nog eens was. En dat je het best leuk vond. En dat je een dame hebt ontmoet waar je een leuke tijd mee had. Want ja, dat kan dus niet. Of je hebt de uitzondering gevonden. En dat zal zeker de volgende keer niet gebeuren.

Niet te veel van aantrekken. Ieders referentie kader en ervaring is anders. Ik zeg wel es de golden sc years niet te hebben meegemaakt. Ik vind alles nu al pracht en praal. Terwijl de oude garde het kommer en kwel vind.
Ik zeg dan ook dat mijn lekkere kamers voor hen waarschijnlijk ondermaats zijn. En mijn geweldige kamers voor hen misschien een krappe voldoende.

Het enige wat ik me de laatste paar maanden wel afvraag is of de clubs in de grensstreek, waaronder YY, die €60,- entree (na 14.00 uur) nog wel waard zijn?

Het is wat kilometers maken, maar als ik bij een tent als PSR "onbeperkt" / meer dan genoeg a al carte kan eten voor €50,- (hele dag), dan rij ik weer lekker door in de zomervakantie en al helemaal als de benzineprijzen in Duitsland (niet aan de snelweg) weer minimaal 30 Eurocent goedkoper worden dan in NL.

PSR is dacht ik nu de hele dag 60 euro geworden. Dan rij liever door naar SS voor 40 happy hour.

Maar in elk geval lijkt er inderdaad ook wel een verschuiving van type publiek plaats te vinden.
Als ik over mezelf praat, dan voelde ik me tot een jaar of 6 geleden als een vis in het water in yy met sfeervol gebouw, gezellig, gemoedelijk, sfeervolle (nineties) muziek, ruim voldoende goede vrouwen (die wel 8 jaar vast in yy bleven) met goeie service. Top!!
Dat heeft nu plaats gemaakt voor strak modern steriel gebouw, keiharde 'hippe' rap muziek, en teveel vrouwen met een slechte attitude en dito service. Weinig aantrekkelijk.
Misschien heeft Markus toch wel een punt. Geldt ook voor mij. Als het zo door gaat, wordt het steeds minder een club waar ik me thuisvoel. Vandaar dat ik nu wat andere clubs probeer en ook regelmatig nadenk of ik deze saunaclub hobby nog lang moet blijven doen.
Maar de jonge hippe johnnies gasten voelen zich waarschijnlijk wel thuis in het yy anno 2018.

Maar gelukkig zijn er nog voldoende clubs waar wel betere service en sfeer wordt geboden. Zoals bijv. LR, maar hoor ook goede verhalen over Babylon, PSR, en ook Venus Hamminkeln.
En ongetwijfeld nog wel wat meer clubs. Het is voor mij alleen praktisch erg onhandig, omdat yy nog enigszins te bereizen is, maar de rest van de clubs allemaal erg ver weg ligt.
Ik hoop daarom nog steeds dat het tij in yy ooit weer gaat keren. Maar voorlopig even geen yy voor mij.

Ik hoop daarom ook dat ze bij villa venus zich beter op ijsberen gaan richten, en de boem boem lui richting happy doorverwijzen.

Kwibus2
3 september 2018, 14:27
My two cents:

Met verbazing stel ik vast dat sommige zaken de greep op hun concept verliezen doordat dames onderling afspraken maken.
Dan kan er pas prettig gekamerd worden vanaf 1 uur. Dan worden opties alleen mogelijk tegen meerprijs etc.
Voor alle duidelijkheid, dit heeft niets met YY te maken, deze trend kun je overal aantreffen.

De strikt juridische relatie, al dan niet gezagsverhouding, boeit me niet.
Ik constateer met verbazing dat het vrij lang goed gegaan is voordat dit soort trends schade konden aanrichten.
Anders gezegd het is een wonder dat de dames niet veel eerder zijn gaan samenspannen om minder service voor meer duiten te leveren.
Wanneer je als bezoeker deze ontwikkeling vast stelt stem je met de voeten, keus genoeg.

Goede SC weten dat we voor ons plezier langs komen. Neemt de teleurstelling of irritatie toe dan blijven regelmatige bezoekers weg.
Het SC concept is een wankel evenwicht. Het zal altijd variëren om de eenvoudige reden dat menselijke factoren een rol spelen.
Dat is voor sommigen waaronder ik mezelf ook reken de uitdaging van het bezoek aan een SC. Je weet nooit wat je tegenkomt.
Zolang de dikke hits de minder geslaagde acties overtreffen is er niets aan de hand.

HVDB
8 september 2018, 15:19
Er is iets merkwaardig op deze site!
De eerste woensdag van elke maand geeft YY een party. Gewoonlijk voor het einde van de dag zijn er al commentaren over de gang van zaken, de bezetting, de sfeer, enz.
Deze keer niets! Ik heb nochtans kunnen lezen dat de party wel doorging!
De volgende, in oktober is al gepland!

Brad Clitt
8 september 2018, 17:08
Een dikke maand geleden van het hoger kader aldaar gehoord dat ze tenminste voor dit jaar geen party's meer organiseren. In de tussentijd hebben ze dit blijkbaar weer teruggedraaid en zelfs het Oktoberfest weer ingepland wat al een hele tijd terug van de site gehaald werd. Gisteren hoorde ik van een forumbeer die daar ook vaak komt dat ze die twee laatste party's toch weer zouden cancellen. Laten we zeggen dat ze er nog niet helemaal uit zijn daar...

En dat er niets geschreven werd over de party jl. woensdag komt omdat de huisschrijver, ik dus, niet aanwezig was. Maar wie weet, misschien voelt iemand die toch aanwezig was zich wel geroepen om er iets over te schrijven.

pietpotent44
6 oktober 2018, 08:04
@ staaltje : jeannette ?? of Daniella ??

Volgens mij heet ze idd Isabella of Daniella. Als we het tenminste over dezelfde hebben. Lang blond haar (weet niet of het nep is), beetje slaperige ogen en wat voller (niet dik, goed geproportioneerd). Wat langer dan haar vriendinnen. Ik schat haar 25-30 jr. Ziet er best goed uit. Maar was nauwelijks gesprek mee te voeren, en heel passieve houding, dus maar geen kamergang met haar gedaan. Weet dus ook niet hoe ze op de kamer is.

Maareh... Goede sfeer?
Vrouwen die passief blijven zitten aan de bar, of op een terras stoeltje buiten. Alleen met vriendinnen kletsen. Geen geflirt, geen verleiding. Geen entertainment. Alleen een enkele Roemeense die binnen 3 seconden om een sleutel vraagt. Vrouwen wiens Engels zo gebrekkig is dat je er geen gesprek mee kan voeren.
Wel leuk mbt sfeer was een dame die met redelijk succes aan haar paaldans skills werkte. En een leuk gesprek met Nadia.
Ook bij binnenkomst werd ik niet eens begroet door de theke. Maar dat vind ik nog het minst erg.
Maar om nou te zeggen dat er zon goeie sfeer hing vind ik wel erg ver gaan.

En mooie lineup? Mwah. Laten we zeggen dat smaken verschillen. In 2015 en 2016 liepen er rond deze tijd zon 100 vrouwen rond, waaronder toch wel tenminste 5 a 10 toppers.
Gisteren waren er 40-50 vrouwen. Waaronder nauwelijks echte toppers.
Maar goed, wel 2 goede kamergangen nog kunnen maken.

pietpotent44
6 oktober 2018, 10:11
Vrijdag 5 oktober 2018, een super nazomerdag opYinYang
:):cool:;):):cool:;):):cool:;):):cool:;):):cool:;) :):cool:;)

wat een oord

Na een prachtige rit (hoelang kunnen we nog van een autoritje genieten??)

kwam ik bij de magische poort van de pseudo hemel aan.

En werd voor het eerst in mijn 16 jarige saunaleven naar een legitimatie gevraagd. Prima!

Eerste verrassing: de theke (Kiki naar bleek) wist zich mijn naam nog te herinneren. Ze was een jaar niet in YY geweest, eergisteren weer begonnen maar riep onmiddellijk mijn naam. Altijd verdacht….

Sauna was weer uitsteken, en mijn duik daarna in het buiten zwembad voornamelijk moedig, want de temperatuur leek me onder de twintig graden. Maar ja, je bent ijsbeer of niet….

Toen ik rond 16:00 het pand moest verlaten waren er denk ik een dame of 60.
Prachtige line up, met een prima atmosfeer. Enige negatieve moment was met een vrij agressieve Jeannette, die mij fors onder druk zette…

Een super kamergang met de Russische Irina. Had ik in vorige bezoekjes wel al eens mee gekletst, maar het was (helaas bleek vandaag) er nooit van gekomen. Irina is ik denk 1.64, begin dertig, lang blond golvend haHeren beren, deze russiche Irina is zeker de moeite waard….

Kortom een uiterst prettige dag in YY. Ben echt blij dat de tent er nog is na alle juridische avonturen. Had geen last van andere veiligheid regels o.i.d. Nee hoor. Hier kom ik zekere weer snel eens terug.
YY: veel dank, en hulde voor de vlekkeloze organisatie, misschien een wat groter kino-scherm en wat modernere films?

:):cool:;):):cool:;):):cool:;):):cool:;):):cool:;) :):cool:;)

Laat ik beginnen om te zeggen dat ik blij ben dat je het zo naar je zin hebt gehad.
En dat je zon geweldige ervaring met Irina hebt gehad (ik ken haar niet maar ik geloof je). Daar komen we tenslotte voor.

Maar ik wil toch ook wel zeggen dat ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat sommige beren er alles aan doen om het toch allemaal een heel stuk rooskleuriger voor te stellen dan het in werkelijkheid was.
Want ik was er gisteren zelf ook, van 15.30u tot 20u. En weet dus precies hoe het was tussen die tijd. En ik weet ook hoe het er tussen 2015-2016 was, en hoe het tussen 2006 en nu was / is.
Toegegeven, het zijn andere tijden, en het is natuurlijk persoonlijk, smaken verschillen etc. Dat realiseer ik me natuurlijk ook wel.

Maar toch. Als zelfs de autorit naar de club toe als een genot wordt beschreven, en de ingang van de club als een hemelpoort wordt beschreven, de club als een pseudo hemel, en zelfs over het vragen naar legitimatie wordt gecomplimenteerd,
dat er wordt gezegd dat er om 16u zon 60 dames waren, terwijl er toen zeker minder waren dan mijn telling om 18.30 waarbij ik tussen de 40 en 50 dames uitkwam (alles meegerekend, incl. alle bezette kamers, restaurant, kino, terras, bar, wachtruimtes etc.),
de theke die ik tegenkwam was een andere waarschijnlijk maar die zei niet eens hoi of hallo nadat ik haar bij binnenkomst groette. Het klopt dat het weer erg aangenaam was, maar dat weer was niet besteld door yy. Dat was gewoon puur mazzel dat het begin oktober nog zulk mooi weer is.
En dan nog bedanken voor de vlekkeloze organisatie. En het verslag met 18 cool smileys wordt ondertekend. Wel lief. Zal yy wel blij mee zijn.

Ook de lineup blijft natuurlijk iets persoonlijks, maar feit is wel dat de schaarse toppers die ik er ken gisteren bijna allemaal afwezig waren.
En dat het qua kwantiteit nog niet de helft was t.o.v. nog maar 2-3 jaar geleden.

En iemand mag best vinden dat de sfeer zo goed was.
Maar ik heb toch echt voornamelijk passieve vrouwen binnen in de bar en buiten op het terras gezien. Geen leuke benaderingen of verleidingen of whatever. Geen party sfeer.
Onderling met vriendinnen wel veel lol ongetwijfeld. Maar niet zo naar de beren toe in elk geval. Dus ik vraag me dan af wat er dan zo goed aan was.

Er waren voor mij gisteren gewoon weinig positieve punten. Weinig verbeterd in elk geval.
De 2 kamergangen vond ik goed, met beide leuke gesprekjes. En eten was zoals altijd ook wel goed (betaal ik ook 60e voor).
Maar dat was het dan ook wel. Echte topvrouwen heb ik nauwelijks gezien. En verder weinig vertier.

Daarom ben ik gisteren juist opnieuw tot de conclusie gekomen dat ik mijn yy pauze verder verleng. En opnieuw wat andere clubs en avontuurtjes ga proberen.
LR staat bij mij momenteel met afstand bovenaan. Daar heb ik wel de zaken die ik in yy nogal mis momenteel.

Brad Clitt
6 oktober 2018, 11:04
Maar ik heb toch echt voornamelijk passieve vrouwen binnen in de bar en buiten op het terras gezien. Geen leuke benaderingen of verleidingen of whatever. Geen party sfeer.
Onderling met vriendinnen wel veel lol ongetwijfeld. Maar niet zo naar de beren toe in elk geval. Dus ik vraag me dan af wat er dan zo goed aan was.

Anna 2 (nu met roodbruin haar) stak toch echt een tong naar me uit op het terras, incl. een vieze blik. Ik deed hetzelfde, dus toch wat interactie tussen dvp en beer.
Maar over het algemeen heb ik na al die jaren dat ik aan het clubben ben toch het idee gekregen dat zeker de dames in YY er alleen voor het geld zitten.
Zelfs bij dames waar ik al eens (of meerdere malen) mee gekamerd heb kan er met moeite een glimlach of een groet vanaf, sommigen negeren je gewoon straal.
Maar heb toch een leuke middag gehad, omdat ik een tweetal bekende beren tegenkwam en ook één van de betere, leukere en natuurlijk knappere dames (en ook nog eens uit Roemenië) aan de haak sloeg.

pietpotent44
6 oktober 2018, 11:27
NB commentaar op wat anderen ervaren hebben, prima. Echter dat betekent niet dat we de ervaringen zoals iemand anders die beleefd heeft in twijfel moeten trekken ... .
Commentaar die vooral een herhaling van zetten was, ik bedoel, vroeger was alles beter, verplaatst naar ;):
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49684-Ben-ik-de-enige-die-dit-ziet-en-vindt

Zoals ik zelf al aangaf realiseer ik mij dat smaken verschillen. Daar is ook niks mis mee.
En dat tijden veranderd zijn realiseer ik me ook.

Maar als iemand bijvoorbeeld zegt dat er op een gegeven moment 60 vrouwen aanwezig waren, terwijl het er hooguit 40 waren (ik heb geteld) dan is dat niet een verschil in beleving. Dat stel je zaken gewoon rooskleuriger voor dan ze zijn.
En als ik binnen kom en ik groet en de theke zegt niks tegen me, is dat niet mijn beleving. Dat is gewoon zo.
En dat de lineup 2-3 jaar geleden meer dan 2 keer zoveel vrouwen had als nu is ook niet mijn beleving. Dat is gewoon zo.
En dat het weer prachtig was voor begin oktober klopt inderdaad, maar dat is niet de verdienste van yy.
Mijn stukje ging voor het grootste deel ook zeker niet opnieuw over dat vroeger alles beter was. Mijn verslag ging voor het grootste deel gewoon over gisteren.

Ik trek daarom zijn ervaringen ook niet in twijfel; hij heeft het blijkbaar zo beleefd. En dat vind ik leuk voor hem.
Ik wil alleen aangeven dat sommigen yy wel heel erg door een rose bril bekijken, en daardoor blijkbaar de neiging hebben soms wat te overdrijven. Of kritiek proberen weg te moffelen.
Zeker omdat ik gisteren zelf aanwezig was heb ik dat andermaal kunnen ondervinden.

Ikzelf zou (ondanks dat ik soms kritiek heb op yy) niets liever willen dan dat het (weer) de beste saunaclub wordt.
Omdat het in Nederland is, en voor mij het dichtste bij. En omdat de club zelf qua grootte veel potentie heeft, en ook omdat ik hier mooie tijden heb beleefd, en weet dat het dus wel (beter) kan.
Maar yy heeft mij gisteren helaas zeker niet kunnen overtuigen.

yylover
6 oktober 2018, 15:22
Maar over het algemeen heb ik na al die jaren dat ik aan het clubben ben toch het idee gekregen dat zeker de dames in YY er alleen voor het geld zitten.

Shocking news !! En ik maar denken dat mijn dame speciaal voor mij naar YY komt. Kom op, Brad, je moet toch echt beter weten....:hammer:

Uit-Drenthe
6 oktober 2018, 15:33
Gelukkig zitten in GT dames die niks van geld willen weten, en puur om hun eigen geiligheid naar de club komen...:) onthou nou 1 ding: it is just an ilusion.. geniet ervan maar raak er niet in verstrikt (ja ik was vroeger ook naïef).

Nulnulzeseneenhalf
6 oktober 2018, 15:56
Maareh... Goede sfeer?
Vrouwen die passief blijven zitten aan de bar, of op een terras stoeltje buiten. Alleen met vriendinnen kletsen. Geen geflirt, geen verleiding. Geen entertainment.
En mooie lineup? Mwah. Laten we zeggen dat smaken verschillen. In 2015 en 2016 liepen er rond deze tijd zon 100 vrouwen rond, waaronder toch wel tenminste 5 a 10 toppers.
Gisteren waren er 40-50 vrouwen. Waaronder nauwelijks echte toppers.
Maar goed, wel 2 goede kamergangen nog kunnen maken.

Laat ik beginnen om te zeggen dat ik blij ben dat je het zo naar je zin hebt gehad.
En dat je zon geweldige ervaring met Irina hebt gehad

Daarom ben ik gisteren juist opnieuw tot de conclusie gekomen dat ik mijn yy pauze verder verleng. En opnieuw wat andere clubs en avontuurtjes ga proberen.
LR staat bij mij momenteel met afstand bovenaan. Daar heb ik wel de zaken die ik in yy nogal mis momenteel.

Zoals ik zelf al aangaf realiseer ik mij dat smaken verschillen. Daar is ook niks mis mee.
En dat tijden veranderd zijn realiseer ik me ook.

Maar als iemand bijvoorbeeld zegt dat er op een gegeven moment 60 vrouwen aanwezig waren, terwijl het er hooguit 40 waren (ik heb geteld) dan is dat niet een verschil in beleving. Dat stel je zaken gewoon rooskleuriger voor dan ze zijn.
En als ik binnen kom en ik groet en de theke zegt niks tegen me, is dat niet mijn beleving. Dat is gewoon zo.
En dat de lineup 2-3 jaar geleden meer dan 2 keer zoveel vrouwen had als nu is ook niet mijn beleving. Dat is gewoon zo.
En dat het weer prachtig was voor begin oktober klopt inderdaad, maar dat is niet de verdienste van yy.

Ikzelf zou (ondanks dat ik soms kritiek heb op yy) niets liever willen dan dat het (weer) de beste saunaclub wordt.
Omdat het in Nederland is, en voor mij het dichtste bij. En omdat de club zelf qua grootte veel potentie heeft, en ook omdat ik hier mooie tijden heb beleefd, en weet dat het dus wel (beter) kan.
Maar yy heeft mij gisteren helaas zeker niet kunnen overtuigen.

Laat mij vooraf zeggen dat we nooit vrienden zullen worden, en ik zit daar helemaal niet mee.

Maar ik begin U steeds minder te begrijpen. Al een hele tijd (meer als een jaar?) schrijft U over al wat er mis is en U tegen valt bij YY. U bent daar niet alleen in, maar ik heb niet de indruk dat U namens een meerderheid spreekt. Ik kom er zelf nu iets meer als 3,5 jaar en onderschrijf zeker dat het voor de inval bijna 2 jaar geleden drukker, beter en gezelliger was. Hoe het 10 jaar geleden was of zelfs 5, weet ik niet. Het interesseert me ook niet zoveel, want dat komt toch niet meer terug.

Één van de voordelen van YY vind ik de grootte. Je kunt er gemakkelijk iemand ontlopen als je wil, maar er is ook vaak wel een leuke dame. Dat een heleboel dames vaak wat verveeld zitten te kijken, nauwelijks interesse tonen, weinig woorden kennen, fuck, room, why not, is mij ook bekend. Ik ga er meestal van uit dat ze mij gewoon niet interessant genoeg vinden of denken dat ik te weinig geld heb.

Het tellen van dames in een club blijft moeilijk. Het restaurant, de bar, het terras, voor, links naar het restaurant, rechts naar de wellness, en vooruit naar het zwembad, naar beneden de bioscoop, ondertussen verplaatsen boven zich een heleboel dames, terug naar boven de kleedkamer, even kijken op het scherm hoeveel kamers bezet zijn, kijken bij de receptie en dan maar gokken hoeveel dames in hun kleedkamer zitten. Een foutje is daar zo gemaakt. Daarnaast rondt de een het af naar boven en de ander naar onderen.

Al een tijdje schrijft U dat U Uw geluk ergens anders wil gaan proberen. En dat lijkt U gevonden te hebben in LR. En dat vind ik fijn voor U. Wat minder is, is dat U toch weer over YY blijft schrijven. Sterker nog, U gaat toch weer eens naar YY, en nog steeds vindt U het niks. Nee, LR s toch veel beter. Waarom blijft U daar dan niet?
Ik ben zelf vorig jaar een aantal malen bij LR geweest. Het viel niet tegen, maar ik vond er niet de sfeer die ik bij YY of bijvoorbeeld SS tegen kwam. Dat kan aan mij liggen. De verbinding tussen de living room en de tuin vind ik zelfs waardeloos. Een drempel, een glibberig trappetje, een tent waar het doorheen waait, bij GT is die echt van betere kwaliteit, en dan een kleine tuin. Maar dat is zo erg niet. Een klein jaar geleden hadden ze ineens wat problemen met de verwarmingsketel. Dat werd pas verteld nadat je de entree had betaald, en het zou met een half uurtje opgelost zijn. Dat werd meer als 3 uur, en voor degenen die al bij opening binnen waren, was het meer als 5 uur. Niet alleen de verwarming werkte dus niet, ook de douches bleven koud, water was niet te krijgen in de bar. En de manager, althans, ik denk dat hij dat was, deed hetzelfde wat hij altijd deed, kletsen met zijn vrienden. Geen aandacht aan de rest van de gasten, niet mee helpen het probleem oplossen, geen verontschuldigingen aan bieden, niets van dit alles. Dat was voor mij de reden om niet meer terug te keren. Het feit dat dit jaar al een paar maal de drankvergunning is ingetrokken geeft ook aan dat ze niet echt goed op de regeltjes letten.
Maar ik ben blij dat U het daar naar Uw zin heeft.

Wat ik dus niet begrijp is waarom U toch weer eens naar YY gaat. Zo heel ver is Kaarst toch ook weer niet. Ik begrijp dat YY tijd en dus geld bespaart om daar te komen. Maar alle veranderingen van de laatste jaren zullen niet terug gedraaid worden. De uitbreiding, de modernere indeling, de strakkere afwerking. En ergens lijkt U zich tegen te spreken. U schrijft meermaals dat U niet van het grote houdt, maar even later schrijft U dat diezelfde grootte wel potentie biedt.
U had een tijdje terug aangekondigd voorlopig YY links te laten liggen, maar binnen no time bent U er toch weer geweest. Het is nog steeds niks en ook geen leuke dames meer. Maar wel 2 goede kamergangengemaakt? En U kondigt opnieuw een pauze aan, verlengen kan alleen als U er niet was geweest. Hoelang duurt die deze keer? Begrijp me goed, van mij hoeft U niet meer terug te komen, maar schrijf er dan niet meer over en hou op met de boel negatief af te schilderen. En reageer niet op mensen die het er wel leuk vonden.

Nulnulzeseneenhalf
6 oktober 2018, 16:10
Shocking news !! En ik maar denken dat mijn dame speciaal voor mij naar YY komt.

Nee, die komt al enige tijd voor heel iets of iemand anders. ;)

Gelukkig zitten in GT dames die niks van geld willen weten, en puur om hun eigen geiligheid naar de club komen.

WoW? Echt waar? Moet ik binnenkort weer eens daar naar toe gaan. Wie weet, krijg ik weer eens echt goede zin. :wink2:

pret
6 oktober 2018, 16:42
Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt:

Uiteraard vormt jouw lubita hierop een uitzondering op de regel. :biggrin:

sofaking
6 oktober 2018, 17:13
Ik zie eigenlijk helemaal geen tegenstrijdigheid tussen iemand "die denkt dat er een 60-tal meiden aanwezig zijn". En iemand die 40-50 vrouwen telt met de aangehaalde methode. Tellen geeft een minimumaantal : namelijk die, die je gezien hebt. Het echte aantal kan dus alleen maar groter zijn. Wat met de dames in het beauty salon of de kleedkamer boven ? Als ik een kwartier of twintig minuten in de lounge zit, zie ik regelmatig dames op-en-af de trap lopen, die ik daarna niet noodzakelijk terug vind in de publieke ruimte. En ook de kamers geeft een minimum, aangezien tegenwoordig bijna iedereen in YY je een trio voorstelt. (En ik heb me in mijn laatste bezoek zelfs laten overhalen, terwijl ik principieel geen trio's doe met vreemden in een saunaclub).
Kortom, de 60 vrouwen schatting van Mynasch zie ik juist als een bevestiging van de 40-50 vrouwentelling van pietpotent44, niet als een beduidend verschil.

mynasch
6 oktober 2018, 21:02
hemeltje....
en dat allemaal omdat ik het een leuk dagje vond daar in YY...
:):)

oh ja.. pas misschien even de titel van deze string aan. ,,,
ik vind i.p.v. ik vindt... (ben ik de enige die dit ziet en vind?)

Brad Clitt
6 oktober 2018, 21:20
Vindt is goed (want de enige (3e persoon) vindt dit), anders zou het ook zie moeten worden en dat klinkt natuurlijk niet.

sofaking
6 oktober 2018, 21:23
De beste truc voor de d/t regel is volgens mij het werkwoord vervangen door smurf.
Ben ik de enige die dit smurf ? vs Ben ik de enige die dit smurft ? Dat laatste klinkt beter.

pietpotent44
6 oktober 2018, 22:07
Laat mij vooraf zeggen dat we nooit vrienden zullen worden, en ik zit daar helemaal niet mee.
Kijk aan, dan zijn we het toch nog ergens over eens.

Maar ik begin U steeds minder te begrijpen. Al een hele tijd (meer als een jaar?) schrijft U over al wat er mis is en U tegen valt bij YY. U bent daar niet alleen in, maar ik heb niet de indruk dat U namens een meerderheid spreekt.

Niet om het een of ander, maar dit topic gaat nota bene over zaken in yy die voor verbetering vatbaar zijn.
En dit topic is niet gestart door mij. Maar als ik hier de posts lees, ben ik bepaald niet de enige kritische beer.
Of dat een meerderheid of minderheid is weet ik niet. Dat weet u ook niet. Maar dat doet er ook niet zoveel toe. Je kan hier je zegje doen en erover discussieren. Of u dat nou leuk vindt of niet.

Ik kom er zelf nu iets meer als 3,5 jaar en onderschrijf zeker dat het voor de inval bijna 2 jaar geleden drukker, beter en gezelliger was.

Kijk eens aan, weer een punt waar we het zowaar eens zijn.

Hoe het 10 jaar geleden was of zelfs 5, weet ik niet. Het interesseert me ook niet zoveel, want dat komt toch niet meer terug.

Nee, klopt. Maar waarom zouden beren er niet over mogen praten. Is best leuk om af en toe om leuke herinneringen op te halen van gouden tijden. Ik was er meer dan 10 jaar geleden wel bij. Maar blijkbaar is het taboe voor sommigen om het daarover te hebben of te vergelijken. Dat vinden ze maar vervelend. Vooral als je zegt dat veel zaken toen idd beter waren dan nu. Niet alles natuurlijk. Er zijn ook dingen die nu beter zijn, maar de belangrijkste zaken niet. Het is toch logisch dat je gaat vergelijken. Ook al weet je die tijden voorbij zijn. Dat weten we nou wel. Nou en.

Het tellen van dames in een club blijft moeilijk. Het restaurant, de bar, het terras, voor, links naar het restaurant, rechts naar de wellness, en vooruit naar het zwembad, naar beneden de bioscoop, ondertussen verplaatsen boven zich een heleboel dames, terug naar boven de kleedkamer, even kijken op het scherm hoeveel kamers bezet zijn, kijken bij de receptie en dan maar gokken hoeveel dames in hun kleedkamer zitten. Een foutje is daar zo gemaakt. Daarnaast rondt de een het af naar boven en de ander naar onderen.

Valt wel mee. Meestal loop ik 2 rondes, en doe ik 2 tellingen op een bepaald moment. Dan kan er weleens 1 of 2 dames verschil in zitten, maar geen 20.

Al een tijdje schrijft U dat U Uw geluk ergens anders wil gaan proberen. En dat lijkt U gevonden te hebben in LR. En dat vind ik fijn voor U.

Wat fijn dat u mij dat gunt. Ik zou u bijna sympathiek gaan vinden.

Wat minder is, is dat U toch weer over YY blijft schrijven. Sterker nog, U gaat toch weer eens naar YY, en nog steeds vindt U het niks. Nee, LR s toch veel beter. Waarom blijft U daar dan niet?

Ik denk dat u beter blij kan zijn dat ik over yy en andere club ervaringen blijf schrijven. U hoeft het niet met mij eens te zijn. Maar volgens mij hebben beren wel wat aan mijn info. En wordt dat meestal ook wel gewaardeerd als ik de thanx van collega beren zo zie. Ik schrijf niet alleen mijn mening, maar ook gewoon objectieve zaken zoals aantallen, aanwezige dames, nieuwtjes en ontwikkelingen in de club etc. Daar hebben anderen sowieso ook wat aan. U ook.

Ik ben zelf vorig jaar een aantal malen bij LR geweest. Het viel niet tegen, maar ik vond er niet de sfeer die ik bij YY of bijvoorbeeld SS tegen kwam. Dat kan aan mij liggen. Een klein jaar geleden hadden ze ineens wat problemen met de verwarmingsketel.

Ik vind de sfeer in een club als LR echt 25 keer beter dan die in yy.
De verschillen zijn groot. Toen ik gisteren binnenkwam bij yy werd ik bijv. niet terug gegroet de theke. Het gebouw is nogal steriel en sfeerloos geworden, en de vrouwen zorgen meestal ook niet voor veel sfeer.
Als ik bij LR binnenkom word ik met 2 zoenen van de theke ontvangen, kom ik een gezellige knusse omgeving tussen vrouwen die aanmerkelijk betere service verlenen dan in yy. En het geestelijke niveau van de vrouwen is gemiddeld ook een stuk hoger vind ik. De vrouwen daar zorgen ook meer voor sfeer, en je wordt op een leuke manier benaderd.
Dat verhaal met die ketel heb ik ook gelezen, maar is toch echt een incident. Mijn ervaring is juist dat ze er alles aan doen om het klanten naar de zin te maken.

Wat ik dus niet begrijp is waarom U toch weer eens naar YY gaat. Zo heel ver is Kaarst toch ook weer niet. Ik begrijp dat YY tijd en dus geld bespaart om daar te komen. Maar alle veranderingen van de laatste jaren zullen niet terug gedraaid worden. De uitbreiding, de modernere indeling, de strakkere afwerking. En ergens lijkt U zich tegen te spreken. U schrijft meermaals dat U niet van het grote houdt, maar even later schrijft U dat diezelfde grootte wel potentie biedt.

Kaarst is wel degelijk een stuk verder reizen voor mij. Scheelt 2 keer een uur meer reizen.
Yy is dichterbij. En zo gek is het toch niet dat je na een periode weer eens gaat kijken hoe de vlag erbij staat. In een club die je al zo lang kent. Ik verwacht daar geen wonderen van, maar als ze bijv. een handjevol nieuwe toppers binnen zouden halen, zou dat voor mij een reden kunnen zijn om daar toch weer wat vaker te komen.
Dat yy groot is en daardoor veel faciliteiten heeft vind ik een pluspunt. Maar juist daarom vind ik het zonde dat het nu in de club minder is geworden qua vrouwen en sfeer. De club heeft gewoonveel meer potentie naar mijn idee. Heb dat tenslotte ook al meegemaakt daar. Dus waarom zou dat niet opnieuw kunnen. Of in elk geval kunnen verbeteren.

U had een tijdje terug aangekondigd voorlopig YY links te laten liggen, maar binnen no time bent U er toch weer geweest. Het is nog steeds niks en ook geen leuke dames meer. Maar wel 2 goede kamergangengemaakt? En U kondigt opnieuw een pauze aan, verlengen kan alleen als U er niet was geweest. Hoelang duurt die deze keer?

Ik kwam er voorheen 2 a 3 keer per maand.
Nu heeft het denk ik een paar maanden geduurd zoiets.
Maar ik hoef aan u toch zeker geen verantwoording af te gaan leggen hoe vaak en wanneer ik ga.

Begrijp me goed, van mij hoeft U niet meer terug te komen, maar schrijf er dan niet meer over en hou op met de boel negatief af te schilderen. En reageer niet op mensen die het er wel leuk vonden.
Dat maak ik nog wel zelf uit. En blijkbaar leest u ook niet zo grondig. Want ik benoem altijd zowel de positieve als de negatieve punten. Maar u haalt altijd hetgene eruit waar u het niet mee eens bent, om daar vervolgens weer eindeloos over te discussieren. En om vervolgens nog even de les te lezen.
Het is gewoon mijn mening. Niet meer en niet minder.

Brad Clitt
6 oktober 2018, 22:44
@ pietpotent44

Troost je, ik werd ook niet begroet door de Theke en ze gaf me ook nog eens een sleutel van een kleine locker, nou ja zeg...
Blijkbaar zitten niet alleen de dvp's daar alleen maar voor het geld.

mynasch
7 oktober 2018, 07:45
Vindt is goed (want de enige (3e persoon) vindt dit), anders zou het ook zie moeten worden en dat klinkt natuurlijk niet.

je hebt helemaal gelijk!!! Titel kan blijven...

Kwibus2
7 oktober 2018, 08:13
# 309 etc.

Storm in een glas water. :eek:

Nulnulzeseneenhalf
7 oktober 2018, 10:04
1. Niet om het een of ander, maar dit topic gaat nota bene over zaken in yy die voor verbetering vatbaar zijn.
En dit topic is niet gestart door mij. Maar als ik hier de posts lees, ben ik bepaald niet de enige kritische beer.
Of dat een meerderheid of minderheid is weet ik niet. Dat weet u ook niet. Maar dat doet er ook niet zoveel toe. Je kan hier je zegje doen en erover discussieren. Of u dat nou leuk vindt of niet.

2. Nee, klopt. Maar waarom zouden beren er niet over mogen praten. Is best leuk om af en toe om leuke herinneringen op te halen van gouden tijden. Ik was er meer dan 10 jaar geleden wel bij. Maar blijkbaar is het taboe voor sommigen om het daarover te hebben of te vergelijken. Dat vinden ze maar vervelend. Vooral als je zegt dat veel zaken toen idd beter waren dan nu. Niet alles natuurlijk. Er zijn ook dingen die nu beter zijn, maar de belangrijkste zaken niet. Het is toch logisch dat je gaat vergelijken. Ook al weet je die tijden voorbij zijn. Dat weten we nou wel. Nou en.

3. Ik zou u bijna sympathiek gaan vinden.

4. Ik denk dat u beter blij kan zijn dat ik over yy en andere club ervaringen blijf schrijven. U hoeft het niet met mij eens te zijn. Maar volgens mij hebben beren wel wat aan mijn info. En wordt dat meestal ook wel gewaardeerd als ik de thanx van collega beren zo zie. Ik schrijf niet alleen mijn mening, maar ook gewoon objectieve zaken zoals aantallen, aanwezige dames, nieuwtjes en ontwikkelingen in de club etc. Daar hebben anderen sowieso ook wat aan. U ook.

5. Ik vind de sfeer in een club als LR echt 25 keer beter dan die in yy.
De verschillen zijn groot. Toen ik gisteren binnenkwam bij yy werd ik bijv. niet terug gegroet de theke. Het gebouw is nogal steriel en sfeerloos geworden, en de vrouwen zorgen meestal ook niet voor veel sfeer.
Als ik bij LR binnenkom word ik met 2 zoenen van de theke ontvangen, kom ik een gezellige knusse omgeving tussen vrouwen die aanmerkelijk betere service verlenen dan in yy. En het geestelijke niveau van de vrouwen is gemiddeld ook een stuk hoger vind ik. De vrouwen daar zorgen ook meer voor sfeer, en je wordt op een leuke manier benaderd.
Dat verhaal met die ketel heb ik ook gelezen, maar is toch echt een incident. Mijn ervaring is juist dat ze er alles aan doen om het klanten naar de zin te maken.

6. Kaarst is wel degelijk een stuk verder reizen voor mij. Scheelt 2 keer een uur meer reizen.
Yy is dichterbij. En zo gek is het toch niet dat je na een periode weer eens gaat kijken hoe de vlag erbij staat. In een club die je al zo lang kent. Ik verwacht daar geen wonderen van, maar als ze bijv. een handjevol nieuwe toppers binnen zouden halen, zou dat voor mij een reden kunnen zijn om daar toch weer wat vaker te komen.

7. Ik kwam er voorheen 2 a 3 keer per maand.
Nu heeft het denk ik een paar maanden geduurd zoiets.
Maar ik hoef aan u toch zeker geen verantwoording af te gaan leggen hoe vaak en wanneer ik ga.

8. Dat maak ik nog wel zelf uit. En blijkbaar leest u ook niet zo grondig. Want ik benoem altijd zowel de positieve als de negatieve punten. Maar u haalt altijd hetgene eruit waar u het niet mee eens bent, om daar vervolgens weer eindeloos over te discussieren. En om vervolgens nog even de les te lezen.
Het is gewoon mijn mening. Niet meer en niet minder.

Sorry dat ik een reactie niet kan opdelen om onder ieder stukje mijn mening te zetten, dus heb ik er maar cijfertjes in gezet.

1. Eenieder mag hier schrijven, ook U. Dat er zaken voor verbetering vatbaar zijn is bekend. Hiermee geeft U wel aan dat U de kracht van dit forum wat overschat. Veel dingen zijn al vaker geschreven en ik ga er vanuit dat het bij het management bekend is. Ik weet niet of dat zij hetzelfde denken. Waar ik moeite mee heb is opmerkingen als “eventjes wat toppers binnenhalen”, wat zijn dat trouwens, wat daar heeft niet iedereen hetzelfde idee bij. Of “een beter deurbeleid”, ik realiseer me dat er weinigen naar de rechter zullen stappen als hun de toegang geweigerd wordt, maar ik vrees dat het toch niet zo simpel is.

2. Herinneringen ophalen aan vroeger is altijd leuk. Blijven doen. Blijven hangen in het verleden is fout. En daar lijkt het op wat U doet.

3. Niet doen. Er zijn op dit moment meer als genoeg mensen die mij sympathiek vinden. Nog meer en ik ga mij ongemakkelijk voelen.

4. Het is heel goed dat U over Uw bezoeken aan de clubs blijft schrijven. Algemene info is altijd handig. Als ik Uw berichten over YY lees dan lees ik de kritiek altijd vetgedrukt en de rest in een kleiner lettertype. Dat heeft te maken met de toon in uw reacties. U benadrukt het negatieve in YY, in andere clubs benadrukt U het positieve.
Toch maakt U hier een fout. U leest de reacties van anderen niet om daarmee Uw voordeel te doen. Als U dat had gedaan dan had U kunnen lezen dat er weinig veranderd was en er ook weinig van Uw toppers aanwezig waren.

5. Ik ben nog nooit met kussen ontvangen door een bardame of receptioniste. Ik zit daar ook niet op te wachten en ga daarvoor niet naar een club. Maar het zal ongetwijfeld aan mij liggen dat het niet gebeurt.
Het geestelijk niveau of service van de dames kan ik niet over oordelen.
Als ze er in LR alles aan zouden doen om het de klanten naar de zin te maken, dan was niet al 2 maal de drankvergunning afgenomen. Ik heb het daar ook al geschreven, voor mij hoeft er geen alcohol te zijn, maar het is nodig. Veel mensen kunnen niks zonder een glaasje alcohol en het scheelt de club gewoon inkomsten.

6. U moet Uw navigatie updaten. Ik heb het net gecontroleerd en Kaarst is voor mij 22 minuten verder rijden, dat is wel 45 kilometer. Tot aan Roermond is de route voor mij hetzelfde. Op drukkere momenten op de dag zal dat wel een beetje meer zijn.
Zie ook mijn reactie onder 4, lees ook de schrijfsels van anderen en U had gelezen dat U er nog niks te zoeken had.

7. U hoeft geen verantwoording af te leggen.

8. Zoals ik hierboven al schreef, U benadrukt het negatieve in YY. Dat dat Uw mening is is duidelijk, geen probleem mee.
Gisteren reageerde U op een bericht in het algemeen topic en daarbij trok U een aantal zaken in twijfel omdat U er op hetzelfde moment was. U was bezig het positieve van een ander naar beneden te halen. Als wij niet mogen twijfelen aan Uw mening, doe dat dan ook niet bij een ander.
Ben blij dat een ander er het zo fijn vond. Vraag hem, desnoods via pb, om een goede omschrijving van de betreffende dame en ga zelf die dame zoeken. Want het zou zomaar een topper voor U kunnen worden. Als ik U goed gevolgd heb de laatste tijd, voldoet deze dame op een heleboel punten aan Uw criteria. Natuurlijk kan het bij U altijd minder zijn.
Dat is wat ik bedoel met het negatieve benadrukken en in dit geval het positieve zelfs niet zien.

pietpotent44
7 oktober 2018, 12:24
Sorry dat ik een reactie niet kan opdelen om onder ieder stukje mijn mening te zetten, dus heb ik er maar cijfertjes in gezet.

1. Eenieder mag hier schrijven, ook U. Dat er zaken voor verbetering vatbaar zijn is bekend. Hiermee geeft U wel aan dat U de kracht van dit forum wat overschat. Veel dingen zijn al vaker geschreven en ik ga er vanuit dat het bij het management bekend is. Ik weet niet of dat zij hetzelfde denken. Waar ik moeite mee heb is opmerkingen als “eventjes wat toppers binnenhalen”, wat zijn dat trouwens, wat daar heeft niet iedereen hetzelfde idee bij. Of “een beter deurbeleid”, ik realiseer me dat er weinigen naar de rechter zullen stappen als hun de toegang geweigerd wordt, maar ik vrees dat het toch niet zo simpel is.

Als ik Uw berichten over YY lees dan lees ik de kritiek altijd vetgedrukt en de rest in een kleiner lettertype. Dat heeft te maken met de toon in uw reacties

Ben blij dat een ander er het zo fijn vond. Vraag hem, desnoods via pb, om een goede omschrijving van de betreffende dame en ga zelf die dame zoeken. Want het zou zomaar een topper voor U kunnen worden. Als ik U goed gevolgd heb de laatste tijd, voldoet deze dame op een heleboel punten aan Uw criteria. Natuurlijk kan het bij U altijd minder zijn.
Dat is wat ik bedoel met het negatieve benadrukken en in dit geval het positieve zelfs niet zien.

Het is weer gewoon teveel onzin om weer overal op te reageren. Maar toch even kort dan:

Ik gebruik nooit vetgedrukte teksten, dus mijn kritiek is dat ook niet. En al helemaal niet een kleiner lettertype. Dus ik weet niet hoe je daar allemaal bij komt. Lees zelf maar na.

Mijn reis naar YY duurt 1,5u enkele reis. Mijn reis naar LR duurt 2,5u. Ik reis niet alleen met de auto, maar ook per trein. Maar met de auto zou je ook maar ongeveer een kwartier winnen qua tijd. Is niet veel sneller.
En waar heb ik het over het deurbeleid gehad? Volgens mij haal je van alles door elkaar. En ik heb ook nergens gezegd 'eventjes wat toppertjes binnenhalen'. Dat maak jij er weer van. Ik heb gezegd dat ik YY wellicht vaker zou willen bezoeken als ze bijvoorbeeld een handvol nieuwe toppers binnen zouden kunnen halen. Is toch weer net even wat anders. Ik heb nergens gezegd dat dat makkelijk is.
Ik heb ook al meerdere malen gezegd dat ik begrijp dat ieder zijn eigen beleving heeft en dat is ook prima. Je hoeft het natuurlijk ook niet met mij eens te zijn.
Maar sommige zaken zijn gewoon te meten, dat heeft niks met beleving te maken. Dat was mijn punt.
En het is ook grote onzin dat ik alleen maar negatief zou schrijven over yy. Of dat ik over andere clubs alleen positief zou schrijven. Allemaal onzin. Ik heb zelfs vrijkaartjes gewonnen door positieve recensies over bezoekjes aan yy.
Ik geef gewoon altijd mijn eerlijke en soms ongezouten mening. Dat doe ik bij elke club. Zowel positief als negatief. Momenteel is het in veel clubs nu eenmaal wat minder dan voorheen. En dat zie je dan vaak ook terug in de recensies.
Blijkbaar kan je het toch niet zo goed hebben als er beren kritiek hebben op jouw favoriete club. Ook niet als ze daarvoor goede argumenten gebruiken.

En nee, die dame Irina is zeker niets voor mij. Want wie mijn verslagen wel goed volgt weet dat ik op lange/grote vrouwen val. En 1.64m is dat nu eenmaal niet.

Maar ik ga verder hier geen woorden meer hieraan vuil maken. Dit is weer zon typische klassieke eindeloze nulnulzeseneenhalf discussie: Teveel feitelijke onwaarheden. Teveel vooroordelen. Teveel verkeerde conclusies. Teveel belerend geleuter. En vooral geen enkele toegevoegde waarde voor dit topic. Gewoon zinloos.
Dus wat mij betreft weer over tot de orde van de dag...

Brad Clitt
7 oktober 2018, 13:02
je hebt helemaal gelijk!!! Titel kan blijven...

Zoals altijd.

Nulnulzeseneenhalf
7 oktober 2018, 14:51
Je hoeft het natuurlijk ook niet met mij eens te zijn.

Ik geef gewoon altijd mijn eerlijke en soms ongezouten mening. Dat doe ik bij elke club. Zowel positief als negatief.

Blijkbaar kan je het toch niet zo goed hebben als er beren kritiek hebben op jouw favoriete club. Ook niet als ze daarvoor goede argumenten gebruiken.

Maar ik ga verder hier geen woorden meer hieraan vuil maken. Dit is weer zon typische klassieke eindeloze nulnulzeseneenhalf discussie: Teveel feitelijke onwaarheden. Teveel vooroordelen. Teveel verkeerde conclusies. Teveel belerend geleuter. En vooral geen enkele toegevoegde waarde voor dit topic. Gewoon zinloos.
Dus wat mij betreft weer over tot de orde van de dag...

Als U Uw mening geeft dan is hij eerlijk, weliswaar ongezouten, maar eerlijk. Als ik mijn mening geef dan is die feitelijk onwaar, vol vooroordelen, verkeerd geconcludeerd, belerend, leuterend, geen toegevoegde waarde dus zinloos. Maar vooral typisch klassiek eindleloos nulnulzeseneenhalf.

Anders gezegd, ik hoef het niet met U eens te zijn, maar ik mag geen kritiek hebben op U?

Sorry moderators als ik hier wat bot over kom. Maar als iemand een discussie probeert te beëindigen die hem niet aanstaat door de ander weg te zetten als niet gekwalificeerd, dan hoef ik ook niet meer netjes te blijven.

Nulnulzeseneenhalf
7 oktober 2018, 14:52
Of zoals een hele tijd geleden eens een dame tegen mij zei toen we het eens over het forum hadden: Fuck them!

swazontneuf
7 oktober 2018, 16:00

Na jaren van zweven, eindelijk met twee voeten op de aarde geland. Welcome in the real world (of pay6) Brad!

Brad Clitt
7 oktober 2018, 17:58
Zoals zo vaak schrijf ik wel eens met de nodige humor of sarcasme. Vrijdag zei een medeforumbeer dat ik eens iets geks moest schrijven.

Willem2
7 oktober 2018, 18:17
dan hoef ik ook niet meer netjes te blijven.
Ik vond het allemaal vrij netjes...

Of zoals een hele tijd geleden eens een dame tegen mij zei toen we het eens over het forum hadden: Fuck them!

Maar deze vind ik eigenlijk niet gaan :biggrin:

Nog een prettige zondag :wink2:

Big30
7 oktober 2018, 19:50
De een heeft het ergens prima naar zijn zin en de ander niet, dat kan! Soit :biggrin:.
Meer valt er niet van te maken, behalve dat de een meer dan 1 was en de ander in dit geval PietPotent was. Verder geven we Piet voor de volgende keer deze tool mee :tongue::

https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/6/1/2/7/9200000040917216_1.jpg

pietpotent44
7 oktober 2018, 20:18
Meer valt er niet van te maken, behalve dat de een meer dan 1 was en de ander in dit geval PietPotent was. Verder geven we Piet voor de volgende keer deze tool mee :tongue::

Bedankt big.
De groene zijn de toppers en de rode zijn de floppers? Dan kom ik er wel uit denk ik (voor het aantal toppers dan, aantal rode zijn er wat te weinig vrees ik).