PDA

Volledige versie bekijken : Juliana (Hongaarse)

mechelen
30 oktober 2017, 19:18
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/hungary.gif

Juliana (Hongaarse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Tong
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Aftrekken
Extra info:TZ mag je met een korrel zout nemen. De eerste minuten was dat ok, daarna niet meer. Pijpen was dan wél uitstekend.

pret
30 oktober 2017, 19:21
Zou zij soms ook een Roemeens kunnen zijn? ---> https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20365-FKK-Sharks-Darmstadt&p=581196#post581196

mechelen
30 oktober 2017, 19:29
Ik vermoed van niet omdat Hongaarse dames niet echt een reden hebben om te liegen; andere dames natuurlijk ook niet. Maar er zijn nog wel enkele Hongaarse dames in Sharks waarvan ik wél zeker ben dat ze Hongaars zijn.

pret
30 oktober 2017, 19:34
Ik vermoed van niet omdat Hongaarse dames niet echt een reden hebben om te liegen; andere dames natuurlijk ook niet. Maar er zijn nog wel enkele Hongaarse dames in Sharks waarvan ik wél zeker ben dat ze Hongaars zijn.

Ik heb niet gezegd dat Hongaarse dames liegen. ;)

Big30
30 oktober 2017, 20:07
Sorry maar moest het even kwijt ;), zoals een Roemeense dame lang geleden tegen me zei "Roemeense dames spreken nooit de waarheid", dat is dus een ware uitspraak :tongue:.

Nb dat de deze dame Hongaars is zal wel, ervan uit gaande uiteraard dat ze Hongaars is ;).

mentholbear
30 oktober 2017, 21:40
Sorry maar moest het even kwijt ;), zoals een Roemeense dame lang geleden tegen me zei "Roemeense dames spreken nooit de waarheid", dat is dus een ware uitspraak :tongue:.

Doet me denken aan de volgende gebeurtenis:

Komt een ijsbeer bij een fkk-saunaclub club waar op de rustige maandagmiddag er slechts 2 dames aan het werk zijn.
Van het forum weet hij alleen nog te herinneren dat de één Hongaarse en de ander Roemeense is.
Hij wilt graag met de Hongaarse kameren, omdat de recensies over haar lovend waren.
Probleem is dat hij slechts 1 vraag mag stellen ;)

sofaking
30 oktober 2017, 21:57
De leugenaarsparadox is een heel diepgaand logisch, euh, ding. Het heeft het levenswerk van Bertrand Russell en Alfred North Whitehead om een allesomsluitende en consistente wiskundige theorie op te stellen in de grond geboord. Uiteindelijk heeft Kurt Gödel kunnen bewijzen dat zoiets niet mogelijk is. Een theorie kan niet consistent en volledig zijn tegelijkertijd, en die paradox van "alle ijsberen zijn leugenaars" ligt daaraan ten grondslag. Die Roemeentjes kunnen dus nog wat bijbrengen.

sofaking
30 oktober 2017, 22:04
Als je gewoon vraagt naar hun nationaliteit, zeggen beiden Hongaars. De Hongaarse spreekt immers de waarheid, maar de Roemeense liegt.

Hij vraagt dus best : "welke nationaliteit zou je buurvrouw zeggen dat ze heeft".
De Hongaarse weet dat de Roemeense liegt en zal dus waarheidsgetrouw vertellen dat die "Hongaars" zal zeggen
De Roemeense weet dat de Hongaarse de waarheid spreekt, en zal dus liegen, en zeggen "Roemeens".
Je neemt dus degene die zegt dat haar buurvrouw Hongaars is.

pret
30 oktober 2017, 22:07
Als je gewoon vraagt naar hun nationaliteit, zeggen beiden Hongaars. De Hongaarse spreekt immers de waarheid, maar de Roemeense liegt.

Hij vraagt dus best : "welke nationaliteit zou je buurvrouw zeggen dat ze heeft".
De Hongaarse weet dat de Roemeense liegt en zal dus waarheidsgetrouw vertellen dat die "Hongaars" zal zeggen
De Roemeense weet dat de Hongaarse de waarheid spreekt, en zal dus liegen, en zeggen "Roemeens".
Je neemt dus degene die zegt dat haar buurvrouw Hongaars is.

Echter het geval zal zijn dat een Roemeense en een Hongaarse zowat nimmer naast elkaar zullen zijn. Met andere woorden beiden zullen hoogstwaarschijnlijk Roemeens zijn. Het is nu algemeen bekend dat Roemeense dames met uitzonderingen daar gelaten over het algemeen zich gedragen als kuddedieren.