Volledige versie bekijken : Roxana (Roemeense)
spirou
3 november 2017, 10:26
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
ROXANA (Roemeense)
Leeftijd:18 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:Deepthroat, Eierlecken, Zoenen, Beffen, Aftrekken, Körperbesamung
Extra info:New girl, she needs experience, too soft,
brombeerzuid
3 november 2017, 12:29
Or you to hard!:biggrin:
vanKees
3 november 2017, 16:14
Brombeerziud,
it can be that you missunderstood Spirou. He means too soft (Ook zachte!).:hah:
But tomorrow you can test it out what he means exactly. Soft, medium gentle or HARD!!!!!:lol_4:
CU:beerchug:
vanKees
spirou
7 november 2017, 18:08
I meant not very experimented. Her sex service is half-hearted. But make up your mind about her ! ;) she's open to learn...
She spent some weeks at Neby in Dortmund,
Regards,
vrije jongen
7 november 2017, 19:20
Maybe Ana from Neby. I was there last week when there was a lot of drama between some of the girls, a lot of insinuations and tears... Ana left after that, but said she would be back (haven't seen her on the list since).
Some pics: www.neby.de/girls/ana-41947.html
deket
7 november 2017, 23:01
Weet niet of het aan mijn toestel kan liggen, maar de foto's op die site krijg ik niet te pakken.
Was die 18jarige zaterdag dus niet daar?
deket
7 november 2017, 23:24
Blijkt daar geweest te zijn, maar permanent bezet verneem ik nu. Shit.
En haar foto's staan niet op de site van Babylon
Gelukkig had ik een goeie met Karla, dus niet KLARA, maar KARLA
vrije jongen
8 november 2017, 09:06
Weet niet of het aan mijn toestel kan liggen, maar de foto's op die site krijg ik niet te pakken.
Was die 18jarige zaterdag dus niet daar?Komt volgens mij door de nieuwe beveiligde omgeving of zo. Club Neby googlen en dan bij girls op Ana klikken
Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
Note W2: Soms moeten berichten worden aangepast vanwege http of https
Jan Verplancke
8 november 2017, 14:46
Maybe Ana from Neby. I was there last week when there was a lot of drama between some of the girls, a lot of insinuations and tears... Ana left after that, but said she would be back (haven't seen her on the list since).
Some pics: www.neby.de/girls/ana-41947.html
Babylon doet haar wel goed blijkbaar. Spontaan twee jaar jonger geworden.
deket
8 november 2017, 15:39
Ik veronderstel dat je in elke club wel bij een aantal meiden een marge van enkele jaren meer moet interpreteren
brombeerzuid
8 november 2017, 15:51
Ik veronderstel dat je in elke club wel bij een aantal meiden een marge van enkele jaren meer moet interpreteren
Zolang ze maar niet jonger zijn, dan wat ze opgeven.
Leeftijd neem ik altijd met een schep zout, :biggrin:
cheasehead
2 december 2017, 10:52
Gisteren met de Roemeense beauty van 18 lentes jong naar de kamer geweest.
Conclusie: Ze mist nog een hoop ervaring en ze vind het niet lekker als je haar borsten aanraakt want dan duwt ze je had langzaam weg.
Pijpen was wat wild maar neuken was prima , alleen met doggy positioneerde ze zich wat raar door helemaal naar links of rechts te hangen.
Al met al beschouw ik dit maar meer als een optiek fick. Cheesefactor 6,5 en hopelijk rijpt en leert ze snel in de Babylonische tuinen
spirou
8 januari 2018, 18:34
She made big progress in two months. Delicious blow-job now:betrunken:. Naughty active fingers...She's less reserved and gives sex-friendly attitude and GFE time. A lot of positions are possible with her and I enjoyed. Last time I booked Roxana for one hour and we had a long social time on sofa before and after. In room, she's not so gloomy ! :lostit: But she doesn't want we touch her tits:redface:. Not real DFK but we can hope ! ...This girl is in growing a real value.
vrije jongen
8 januari 2018, 20:09
BTW inderdaad anna uit Neby, zo voor kerst geweest en ze vond het leuk me te zien (dat heb ik in Neby nooit echt zo gemerkt). Ze hing dan rond met Amalia, die er allerlei dingen van vond dat ik die kleine kende. "ik ga al 6 jaar met hem op de kamer" zegt ze in het Roemeens.....heeft ze focking nog gelijk in ook:eek:.
Madam leek het inderdaad best redelijk naar de zin te hebben.
Kriske1000
19 januari 2018, 19:22
Eind december met Roxana gekamerd.
Heel lief meisje, maar mist ervaring (logisch gezien leeftijd).
Laat weinig toe (geen TZ).
Mits wat meer ervaring en wat lossere omgang is er herhalingsgevaar.
focussbe
9 februari 2018, 12:31
Gisteren tijdens het feestje een bezoekje gebracht aan Babylon. Na de boel wat verkend gehad te hebben met de 18 jarige Roemeense schoonheid een bezoekje gebracht aan de kamer. Al bij al een matige ervaring gecombineerd met een optic fuck. Het pijpen was wat wild ondanks mijn vraag om het rustig aan te doen en bij het neuken vlotte het niet echt. Lief meisje maar er was niet echt een klik tussen ons.
zondag 1/4 was ik met deze dvp.
Na een jaar is ze dus nog niets verbeterd!
Geen tongzoenen, al had ik het voor de sessie gevraagd, kust zoals je een kleuter een verjaardag wenst.
Pijpen ook niets waard.
Neuken? ook niet goed, bij doggy trekt ze zich helemaal krom zo dat je niet diep kan.
En plat op haar buikje mocht ook niet.
Na 20 minuten opgegeven, en dan verontwaardigd dat je wil stoppen zonder klaar te komen????
Nooit meer!!!
Mooiejoke
15 augustus 2018, 13:45
Zojuist met haar gekamerd. Tz was wat matig. Beffen vond ze heerlijk (of ze speelde het goed). Vingeren was extra money. BJ was meer dan ok. Neuken eentonig. Haat tepel zijn blijkbaar gevoelig en daardoor alleen om naar te staren.....
Maar ik ga (misschien vanmiddag wel) nog een keer. Ik geloof dat als je haar vertrouwen hebt het wel eens super kan zijn. Maar we zullen zien hoe het zich ontwikkeld. Ik vind het een extra investering wel waard en als ik bedrogen uitkom dan is het zonde. ...
In ieder geval is ze prachtig om te zien.
Mooiejoke
15 augustus 2018, 17:05
Van een tweede kamergang is het vandaag niet meer gekomen. Volgende keer weer.
vanKees
26 september 2018, 06:25
Roxana, Sie ist eine hübsche, junge Maid. Ihre ruhige Art, einen Traumkörper und für mich immer ein Lächeln – warum gehe ich nicht mit Ihr?
An dem Nachmittag saß Sie alleine auf der Couch und ich wollte Sie etwas näher kennenlernen. Karla gesellte sich zu uns und anscheinend sprach Sie
gut über mich, denn Roxana ruckte näher zu mir ums sich an mich zu kuscheln. Als Wir wieder alleine waren hatte ich im weiteren
Gespräch ein gutes Gefühl sodaß ich mich vor dem Zimmer noch kurz duschte und mit Ihr ein Kellerzimmer aufsuchte.
Ruhig und langsam kamen Wir Uns näher, verspielte und vorsichtige erste Küsschen, die sich zu Küsse steigerten. Gerne läßt Roxana sich führen.
Genießt und weiß auch mit einem sanften BJ die Stimmung anzuheizen. Schöner langsamer Sex in verschiedenen
Positionen brachte unser beider Blut in Wallung und Sie registrierte mein ‚Kommen‘ mit einem Lächeln. Ich war sehr angenehm überrascht über dieses
schöne, gute Zimmer mit Roxana.
30991
vanKees
vanKees
22 oktober 2018, 05:49
Roxana is terug van vakantie sinds gisteren.
Maandag is ze niet in de Club.
vanKees
perso
14 januari 2019, 18:15
Roxana nam plaats tussen mij en Roberta op de sofa. Met ons drieën hadden we een leuk gesprek en daarna concentreerde ik me meer op Roxana. Erg mooie jonge meid van 19. Mooi slank met mooie tienerborstjes en een mooi koppie. En..., ze rookt niet! Dan heeft een dame altijd een streepje voor ;) Een beetje frummelen en friemelen aan elkaar en daarna naar de kamer.
Het werd kamer 13. “My lucky number” zei ze toen we naar binnen gingen. Ik dacht, ik hoop ook voor mij. Roxana is een nieuwe dame voor mij en dat is altijd even afwachten. Ze komt een beetje afstandelijk over, ook in de bar, maar op de kamer werd dat langzaam minder. Zal ook wel een beetje met haar jonge leeftijd te maken hebben.
Het zoenen en tongzoenen is lekker met Roxana, omdat ze niet rookt en dat merk je als niet-roker direct. Lekker diep tongzoenen doet ze helaas niet. Dus niet echt een GFE. Daardoor zeker geen slechte sessie met haar gehad. Haar eerst een tijdje verwend. Tot een orgasme is ze niet gekomen, hoewel het leek dat ze er wel van genoot. Daarna was het mijn beurt. Ook bij haar ben ik niet verder gekomen dan een blowjob. Al kijkend naar haar, hoe ze me pijpte, waarbij ze haar sokjes nog aan had, werd ik erg geil van. Vooral de gedachte dat ze nog zo jong was, wond me erg op. De gedachte van een “onschuldig” tienerschoolmeisje, die een “oude” kerel als ik pijpt... en dat pijpen deed ze zeker niet onverdienstelijk ;)
Zal er nog een tweede kamer met Roxana in de toekomst? Ik sluit het zeker niet uit, maar het zal niet op korte termijn zijn.
https://images2.imgbox.com/fd/b6/L3as8LY1_o.gif
Naam: Roxana https://images2.imgbox.com/8b/ed/E4dZfXb1_o.png
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
Leeftijd: 19
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: Normaal, 47kg, maat 36/ B-cup
lekkersfan
14 januari 2019, 20:55
Zojuist met haar gekamerd. Tz was wat matig. Beffen vond ze heerlijk (of ze speelde het goed).
Ben nog niet met haar geweest,op de een of andere manier ziet ze eruit dat het heel lekker zou kunnen zijn om haar te beffen, zal ongetwijfeld een kronkelige fantasie van mij zijn. Elke keer als ik haar zie voel ik aandrang har te gaan beffen, maar iets houdt me ook tegen.. Vraag me af of het lekker is om haar te beffen ?
xLicker
22 april 2019, 03:42
Roxana, een mooie jonge dame met een half Turks/ half Roemeense achtergrond.
Nadelen
1. Ze fake
2. Geen volle overgave, ze duwt je hand weg
3. Is niet zo geïnteresseerd
4. Vooraf zoenen kan, maar dan ben je verplicht met haar op kamer te gaan
Voordelen
1. Mooie lichaam
2. Strakke poes
Scores
Lichaam 8,5
Communicatie 9
Klik 1
Presale nvt
Aftersale 0
Seksprestatie 2
Tz 7
Zelf genieten nvt
Echtheid 0
Handelingen dat toelaatbaar zijn 7
Correctheid 10
Humor nvt
Gemiddeld 5
HHG- 10%
GFE- 0%
PSE- 0%
mentholbear
13 maart 2020, 02:14
Dan werkte m'n Spidey sense bij haar wel. Ik vind haar ook erg fraai, maar had het gevoel dat het niet aan de Babylonische standaard zou komen.
Samen met Sascha heeft ze beetje een soort van onverschillige arrogante look. Doet me denken aan high school/college meiden die met de jongens van het football team gaan ipv het kneusje van de muziek band en computerclub :heul:
Maar wie weet, misschien dat ik in een geile bui 'wraak' neem en ze allebei pak :smile2:
Alle gekheid op een stokkie. Ze was me wel vriendelijk en behulpzaam toen ik Wi-Fi nodig had.
vanKees
13 maart 2020, 10:09
Ben nog niet met haar geweest,op de een of andere manier ziet ze eruit dat het heel lekker zou kunnen zijn om haar te beffen, zal ongetwijfeld een kronkelige fantasie van mij zijn. Elke keer als ik haar zie voel ik aandrang har te gaan beffen, maar iets houdt me ook tegen.. Vraag me af of het lekker is om haar te beffen ?
Ja, für Girlfriend-Sex gut (ich hatte Karla als Fürsprecherin!)
VanKees
mentholbear
13 maart 2020, 10:17
Vraag me af of het lekker is om haar te beffen ?
Smaken verschillen (kun je op diverse manieren interpreteren) ;)
Je weet het pas als je het uitprobeert.
Ja, für Girlfriend-Sex gut (ich hatte Karla als Fürsprecherin!)
VanKees
Entschuldigung, aber mein Deutsch ist nicht so gut. But do you mean that Karla was like her promoter/defender? Or that Karla acted like a translator?
Giodude
13 maart 2020, 10:26
Ik denk dat bovenstaande nou precies is wat Wentelt Eefje bedoeld met topic vervuiling aangaande @mentholbear. Heeft nul toegevoegde waarde aan dit topic behalve het bevredigen van de OCD tik van mental. ;)
schoolmeester
13 maart 2020, 10:37
Mooi geantwoord mentholbear.
Groet, schoolmeester.
lekkersfan
13 maart 2020, 21:02
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk
Smaken verschillen (kun je op diverse manieren interpreteren) ;)
Je weet het pas als je het uitprobeert.
Dank Mentholbear, je brengt mijn nog niet beantwoorde vraag weer even onder de aandacht, maar ik weet dat smaken verschillen, vraag me gewoon af of er beren zijn die er ervaring mee hebben, goed of slecht...
WANDELAAR5
14 maart 2020, 00:04
Ze heeft mij afgewezen vanwege de omvang van mijn Barokka, maar ze is een beauty en ik heb een NLer gesproken die helemaal weg is van haar.
Haar recensies op de GPL zijn wat wisselend. Dus kennelijk een dame waar je met een goede klik het goed kan hebben, maar die anders vrij passief is.
https://www.saunaclubs.org/huren/roxana.275/
vanKees
14 maart 2020, 03:25
Mentholbeer,
Ek probeer dit in die taal (Afrikaans ). Karla het vir haar gesê Roxana kan in kamer wees met my. Ek is OK.
VanKees
lekkersfan
14 maart 2020, 15:35
Tsja mijn vraag is niet hoe ze eruit ziet, ik weet dat het een hele mooie dame is.Zoals zovele dames zal ze de ene klant leuker vinden dan de ander en andersom. Soms zal ze GFE zijn, soms ongenaakbaar.
Maar dat is allemaal niet mijn vraag, mijn vraag is (aan mannen die dat bij haar gedaan hebben) hoe is het om haar te beffen ?
mentholbear
14 maart 2020, 21:16
Tsja mijn vraag is niet hoe ze eruit ziet, ik weet dat het een hele mooie dame is.Zoals zovele dames zal ze de ene klant leuker vinden dan de ander en andersom. Soms zal ze GFE zijn, soms ongenaakbaar.
Maar dat is allemaal niet mijn vraag, mijn vraag is (aan mannen die dat bij haar gedaan hebben) hoe is het om haar te beffen ?
Ik denk dat we allen hebben gezien. Alleen het niet weten of niet willen/mogen delen. Je hebt PB.
@ SS. Een pret aanbeveling.
vrije jongen
12 juli 2020, 08:06
Zijn die lippen alweer tot normale proporties gereduceerd?
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk
Zijn die lippen alweer tot normale proporties gereduceerd?
Blijkbaar wel merkte er niks van.
Sjeufke
12 juli 2020, 09:43
Blijkens Youppie gaat het niet om Roxana: https://www.saunaclubs.org/huren/roxana.275/ maar om Diana https://www.saunaclubs.org/huren/diana.162/, die zich in Sixsens dan wel weer Roxana noemt.
Als de echte Roxana naar Six komt, zal die zich wel Diana noemen........:rolleyes:
vrije jongen
12 juli 2020, 09:45
Kan niet, ciara uit samya noemt zich kennelijk al Diana
WANDELAAR5
16 juli 2020, 22:09
@Babylon
Ik kan een einde maken aan de verwarring. Roxana is niet in Sixsens aan het werk. En ook niet Karla of Klara. Het is Diana uit Babylon die nu onder de naam Roxana in Sixsens werkt. De reden dat ze onder een nieuwe naam werkt is dat er al een Diana in Sixsens rondliep. En het is niet de "Poolse" Bulgaarse Diana oplichtster met bruin haar en D siliconen toeters en een paar missende kiezen in haar bovengebit, maar de originele skinny blonde Diana uit Babylon met A cupjes (met enige goede wil B- te noemen). Youpie had helemaal gelijk. Beide dames zijn zeer mooi, maar Roxana in Babylon heeft bruin haar, is slank maar niet skinny en heeft een tattoo op haar linker sleutelbeen. Volgens Diana was zij de enige uit Babylon die in Sixsens aan het werk was (ik heb haar gevraagd naar Daniela).
Sjeufke
16 juli 2020, 22:34
Bij deze nogmaals bevestigd door W5 ;) zie post #38
pret moet toch maar een bril opzetten alvorens hij iedereen op het verkeerde spoor brengt. (grapje he pret) :biggrin:
Paspoortje verdient ook een aanpassing, inmiddels 22 lentes
brombeerzuid
16 juli 2020, 22:58
@Babylon
Ik kan een einde maken aan de verwarring. Roxana is niet in Sixsens aan het werk. En ook niet Karla of Klara. Het is Diana uit Babylon die nu onder de naam Roxana in Sixsens werkt. De reden dat ze onder een nieuwe naam werkt is dat er al een Diana in Sixsens rondliep. En het is niet de "Poolse" Bulgaarse Diana oplichtster met bruin haar en D siliconen toeters en een paar missende kiezen in haar bovengebit, maar de originele skinny blonde Diana uit Babylon met A cupjes (met enige goede wil B- te noemen). Youpie had helemaal gelijk. Beide dames zijn zeer mooi, maar Roxana in Babylon heeft bruin haar, is slank maar niet skinny en heeft een tattoo op haar linker sleutelbeen. Volgens Diana was zij de enige uit Babylon die in Sixsens aan het werk was (ik heb haar gevraagd naar Daniela).
en tanja van babylon idem!
WANDELAAR5
17 juli 2020, 07:15
Tanja had ik gelezen inderdaad, maar gisteren niet gezien en ze werd ook niet genoemd door Diana. Het kan best zijn dat meerdere dames met dezelfde artiestennaam rond mogen lopen in SS, maar Diana heeft gekozen voor een andere naam. Zo nu kunnen we het hier verder weer hebben over de “échte” Roxana uit Babylon. Hopelijk al snel!
Zijn er soms nieuwe regels in SS? Nee, ik bedoel niet de corona regels :rolleyes:
Maar ik dacht dat daar meerdere dames toch met dezelfde artiestennaam mogen rondlopen?
This nonsens was only possible at YinYang, I think.
Sjeufke
18 juli 2020, 10:41
Er zijn wel meer dames met dezelfde naam. Zo zijn er bijvoorbeeld 2 Eva's, 2 Vicky's en 2 Melanie's in SS. Waren er 2 Kim's, 2 Delia's, 2 Anna's, 2 Sofia's (of was die andere Sofie?), 2 Ina's in het verleden. Ik zal er ongetwijfeld nog wat missen.
WANDELAAR5
22 juli 2020, 13:59
Eddy, dit is dus het verkeerde topic. Deze dame is niet in Sixsens.
Nogmaals:
@Babylon
mechelen
13 oktober 2020, 00:29
En dus effectief in Babylon.
yylover
27 augustus 2021, 21:42
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Roxanna (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:150 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken
Extra info:
yylover
27 augustus 2021, 21:54
Aangezien deze dame nog steeds op dat topic staat waar niet mag geschreven worden, heb ik maar een nieuw paspoortje aangemaakt. Admin mag dit eventueel rechtzetten.
Vandaag alles schoon geschrobd voor mijn eerste kamer te maken. Maar, zoals dat wel vaker gaat, net op dat moment zijn jouw favoriete dames allemaal bezet.
Zoals gewoonlijk kwam Tania weer vissen, dit keer voor een trio met Roxanna.
Niks voor mij een trio, maar Tania drong Roxanna naar me toe...ga dan met haar.
Roxanna ken ik natuurlijk al langer in Babylon, wel een mooie dame, maar altijd net iets te ongeinteresseerd, en haar uitstraling stond me eigenlijk nooit aan.
Maar een keer voor een half uurtje....waarom niet.
Roxanna werd een verrassing, een aangename verrassing.
Zelden een dame zo zien transformeren op de kamer. Wat voorzichtig en timide in het begin, ontspande ze steeds meer tot een vrolijke babbelende dame.
Geen superlatieven over haar service, al is deze best wel goed. Het was vooral de klik die ze mij gaf wat deze kamer tot een verrassing maakte.
Het half uurtje is dan ook een uur geworden met een HHG van dik 100%.
Overigens is de prijs incl. een extraatje ;)
Mooiejoke
30 augustus 2021, 22:23
Een paar weken geleden heb ik ook weer eens met Roxana gekamerd. Dit nadat ik een paar jaar geleden ook eens met haar gekamerd had. Toen was het prima, maar je kon merken dat ze nog erg jong (18 of 19) was en onervaren.
Daarna heb ik haar een paar keer geprobeerd te benaderen, maar ze komt erg afstandelijk over. Vorige week maandag had ik m'n 1e kamer met Dolly gedaan en ik wilde de 2e ook met Dolly doen. Maar Dolly was lang aanwezig dus toen (toch maar) Roxana aangesproken. Het gesprek ging wat stroef, maar toch naar de kamer gegaan. Daar heb ik genoten van een hele fijne sessie waarbij ze na de tijd ook tijs had voor een intelligent praatje. Ze viel zo enorm mee! Echt een leuke tante!
Zapzarap
7 november 2021, 19:56
Gisteren een kamer met de erg mooie en knappe Roxana gedaan. Eén van de mooiste dames in Babylon naar mijn mening. Voor een mooie meid als zij was de kamer goed. Ze deed alles waar ik van hou en om vroeg. Met een beetje meer passie a la Mary zou ze perfect zijn. In de bar en buiten op het terras komt ze een beetje arrogant over, maar op de kamer valt dat wel mee.
mentholbear
13 juli 2022, 00:25
Vandaag een heerlijke kamergang met deze meid gehad. Ik weet niet hoe d'r lippen een jaar geleden ofzo waren, maar ze zijn nog steeds flink.
WANDELAAR5
9 juli 2023, 08:28
Gisteren een trio gedaan met Roxana en Alecia. Super leuke sfeer op die kamer, de dames kunnen het goed vinden met elkaar. Roxana ging voor Corona niet met mij naar de kamer vanwege de omvang van mijn Barokkar. Vandaar het trio, als ik haar niet zou kunnen neuken, dan hadden we Alecia nog. Roxana is nog steeds een mooie dame en haar lippen zijn inmiddels van een normale omvang. Haar tongzoenen waarover in het begin werd geklaagd is inmiddels heel behoorlijk, zeg maar een 7. Ik mocht ook gewoon aan haar borsten en kutje zitten. Haar pijpen is inmiddels ook heel behoorlijk, zeker een 7,5. En het neuken ging goed. In het begin was ik erg voorzichtig, maar toen ze aangaf dat er geen problemen waren heb ik het tempo opgevoerd. Ik had uitzicht op haar gezicht en borsten en via de spiegel ook op de rest van haar lijf en Alecia die mij ook heerlijk aan het verwennen was. Kortom een zeer geslaagde kamer en vanwege haar uiterlijk ook wel wat herhalingsgevaar.
Patjax
22 juli 2023, 09:55
Er zijn dames die vanaf het eerste moment dat je ze ziet een bepaalde interesse bij je opwekken. Roxana is zo’n dame. Ze tikt alle optische vakjes aan wat betreft mijn voorkeuren. Toch is het in al die jaren nooit tot een intieme kennismaking gekomen tot afgelopen donderdag. Simpelweg omdat er van haar kant nooit een glimlachje, knipoogje of een “toevallige” aanraking bij het voorbijlopen vanaf kon. Het zorgde er bij mij voor dat ze ongeïnteresseerd en ietwat arrogant overkwam.
Nadat ik eerder op de dag Karla voor het karretje had gespannen om flyinglow met Leah te koppelen besloot hij wraak te nemen door Leah op pad te sturen voor een dame voor mij. Leah zag dat wel zitten en weg was ze. Ik ondernam een poging om mijn lot te ontlopen door uit het zicht te gaan zitten maar dit was ijdele hoop. Leah kwam met Roxana op de proppen. Kennismaking verliep vlotjes en met zijn vieren wat zitten dollen. Flyinglow en Leah vertrokken en Roxana stelde voor om de intimiteit van een kamer op te zoeken. Ik vroeg haar plagend wat we daar dan gingen doen en met ondeugende pretoogjes antwoordde ze bad things.
Op de vraag of ze van een massage hield kwam een volmondig ja. Dus onderweg even een tussenstop gemaakt om de olie te halen. Tijdens de massage elkaar beter leren kennen en ze ontpopte zich als leuke, vlotte jongedame met eenzelfde soort zwarte humor. Na de massage eerst wat teder zoenen en haar handje ging gevoelvol aan de slag met het lichaamsdeel dat mij telkens in dit soort situaties brengt. Hij groeide als kool en nu was het haar mondje dat gaarna kennismaakte met hem. Het was zeker niet verkeerd maar vrij monotoon. Naar verloop van tijd varieerde ze ietwat en ook haar tongetje werd ingeschakeld ter verhoging van de feestvreugde. Na een tijdje vroeg ze wat ik wilde. Zei haar dat zij dat mocht bepalen. In eerste instantie wilde ze dat ik zou kiezen. Ik bleef volharden en op haar voorstel schakelden we over op 69. Meer variatie van haar zijde zorgde ervoor dat ik haar moest afremmen om een vroegtijdige explosie te vermijden. De volgende stap was de daad en zij kwam on top. Ritme paste en was heerlijk. Na een tijdje overgeschakeld op doggy en ook nu voelden we elkaar feilloos aan. Eerst langzaam en gevoelvol om met het naderen van de onvermijdelijke explosie de intensiteit en snelheid te verhogen tot het moment suprême. Uur volgemaakt met wat grappen en grollen.
Een kennismaking die absoluut smaakt naar meer. Zoals je een boek niet moet beoordelen op zijn kaft is Roxana een dame die je niet moet beoordelen op haar uitstraling in de bar. Als ze je type is spreek haar aan en laat je verrassen door deze mooie, leuke en humoristische jongedame die op de kamer de belichaming is van sweet, soft and sensual.
https://www.youtube.com/watch?v=sMPNjPpdjKU
spirou
30 december 2023, 15:13
Roxana is perhaps the sexiest girl in the club ( with Karla and Mary)…in face and body. Every time I see his wonderful butt, I get an erection:rolleyes:. The little bitch knows it and looks with smile my moving towel! and showed her popo to me on purpose:asshole:! Her ass has grown since her debut at 18 (I open her thread). Her breasts are still so charming as a teenie she was some years ago. I don’t understand we told she’s cold : «* I ‘m hot if you are hot my love*» said Roxana testing anaconda with her fingers:tongue:…I hadn't used her since Corona, but I fucked this 23 y.o lady several times this year and I must say that she got even better.
Excellent BJ with saliva and ball licking and enjoying handjob. Almost all my fantasies are fulfilled in front of the mirror. I fuck her in all positions and lick her delicious asshole:betrunken:. And her cute pussy in which I cum (I also like it when she finishes me by hand in front of the mirror). She is professional of course but also very GF6 with the shyness of a fresh young lady with his boy friend. Despite her extensive sexual experience, she knows how to act as if it were one of the first time! For Roxana, sex pleasures are natural:lostit:. Each time an hour of tenderness and shared good times. I told her to stay in the club because I find that she is often on vacation. 2024 the year of Roxana?
38909
Tjeppah
4 februari 2024, 07:49
Vertrekt vandaag voor een vakantie naar haar thuisland
spirou
8 maart 2024, 19:44
Het is bijna zes weken geleden dat Roxy afwezig was...Ik word vermist...en ik weet zeker dat ik niet de enige ben...Dit bericht om haar terug te brengen!:tongue:
Schietgraagft
28 juni 2024, 12:08
Roxana is niet meer het skinny type dametje van weleer. Vanwege een nog steeds gelukte nicotinestop zijn er wel wat kilootjes bij gekomen. Dus voor wie valt, zoals ik, op een zeer fijne figuur met een absolute stunning butt...is er nu aan voor de moeite.
Ze is en blijft nog een mooie dame, alleen is voor mij de aantrekkingskracht voor haar figuur nu een beetje verdwenen. De extra grammen komen wel volledig tot hun recht bij haar borsten, doch ben meer een strakke billenfan dan een biggerboobiesfan
Maar die verloren aantrekkingskracht woog niet op tegen de gekende service, dus heb haar een bezoekje gebracht en de kamer was zoals vanouds.
spirou
26 oktober 2024, 13:58
I fuck Roxana regularly and I must say she gets better every year. It was maybe the 20' and more with this perfect girl-friend ! This girl is a sure thing. We have known each other well since she started when she was 18 y.o and she knows how to guess my fantasies. In the bedroom if she is confident she can go wild and take the initiative. Her ass is a delight and I am once again delighted by licking her anus and her pussy with full of cyprin. I took her in several positions and she really seemed to like it in front of the mirror. Then I came in her mouth and I was long time sticked inside it :hammer:(with extra naturally). I'm waiting for next time:wink2:
Eisschrank
27 oktober 2024, 07:52
Then I came in her mouth and I was long time sticked inside it :hammer:(with extra naturally).
What is Roxana's or the usual price for extras like cim in Babylon?
spirou
28 oktober 2024, 12:22
What is Roxana's or the usual price for extras like cim in Babylon?
30 euros. I recommend renting her for at least one hour. To be considered a “good customer”, and after several sessions "usual good customer"...
spirou
12 november 2024, 12:44
Two weeks ago, I had a threesome with Roxana and Madalina and I had lot of fun. These two ladies are really nice and love sex without restraint. I rarely have threesomes and having my cock well stroked and well sucked by two pretty young women is a delight, one on my balls and the other in my mouth. I even came in their mouths, Madalina first and Roxana after (with a little less sperm, it’s true). I like this type of brunette with a slightly chubby body and sex-minded. Their behinds are very exciting and I took advantage of it by licking and masturbating. They like to receive and give spankings and 69. I didn't know romanian girl Madalina. She is as pretty as Roxana I love so much, both are good partners and kissers with tongue and saliva. We had a lot of fun in a basement bedroom with lot of mirrors. Twice an hour with CIM is expensive but these two girls are worth the price. I hope Madalina will be as diligent at the club as Roxana.