Volledige versie bekijken : Kendra (Roemeense)
De Shyman
5 november 2017, 15:43
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Kendra (Roemeense)
Leeftijd:29 jaarTaal:Duits (matig), Duits (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Kort
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Buik
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:150 euroTijdsduur:90 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Beffen
Extra info:
De Shyman
5 november 2017, 15:49
4 november 2017
Laatste kamer van de dag (23:15 tot 00:45)
Super!!:5ster:
verder
:nocom[1]:
brombeerzuid
5 november 2017, 19:50
Ha , ze is ontdooit dus, ik zei al ze kan een toppertje worden.
Helaas gaf ze mij geen blik van interesse, maar goed heb me prima met een andere dvp geamusseerd.
JonnyFontane
6 november 2017, 04:05
Leuke dame ben er twee keer mee na de kamer geweest.
Spreekt vloeiend engels en is super goed in pijpen.
HH gevaar.........95%
yylover
1 december 2017, 22:31
Mijn 3e en laatste kamer tijdens mijn Babylon debuut.
Normaal hou ik me altijd aan maximaal 2 kamers, maar dit keer wilde ik toch weer eens een poging wagen.
Toen ze me aansprak op weg naar de lockers was ik al verkocht.
Haar wel verteld dat een 3e kamer geen garantie is voor een succesvolle afronding, maar dat zag zij wel als een uitdaging.
Absoluut geen spijt hiervan gehad.
Ze begon heel rustig met een beetje knuffelen en tongzoenen maar ging pas echt los toen ze aan de BJ begon.
A new BJ queen is born. Het duurde even, maar grote klasse hoe ze dit opbouwde en mij uiteindelijk tot een hevig orgasme bracht.
HHG : zeer groot.
Mr Bluenose
26 december 2017, 23:57
Ik had Kendra in de gaten omdat ze visueel erg aantrekkelijk is en ik haar goede rapporten op het forum had genoteerd. Toen HL Michelle naar een kamer had gebracht om te proberen zijn sleutel uit haar kutje te halen, besloot ik dat Kendra en ik de stap moesten wagen en naar beneden moesten gaan. Wat een geweldige sessie had ik met Kendra, een volledig op sensuele GFE met veel kussen en aanraken voor een langere periode voordat ze mij neerlegde en ging naar de stad op me met een vrij fantastische Blowjob. Deze dame heeft zeker veel vaardigheden op dit gebied. Ik gaf het compliment terug en ze leek er heel veel plezier aan te beleven en het duurde niet lang voordat ze op de top zat met veel vaardigheid. Een paar positiewijzigingen volgden voordat ik uiteindelijk na zowat 90 minuten klaar was met zendeling, druipend zweet en zwaar ademhalen! Een 100% herhaling voor mij met deze absolute parel!
I had my eye on Kendra as she is visually very attractive and I had noted her good reports on the forum. As HL had taken Michelle to a room to try and retrieve his key from her pussy I decided that Kendra and I should take the plunge and head off downstairs. What a great session I had with Kendra, a full on sensual GFE with lots of kissing and touching for a prolonged period before she lay me down and went to town on me with a quite fantastic Blowjob. This lady certainly has a lot of skills in this area. I returned the compliment and she seemed to quite enjoy this and it was not long before she was on top riding me with great skill. A couple of position changes followed before I finally finished in missionary, dripping sweat and breathing heavy after about 90 minutes! A 100% repeat for me with this absolute gem!
Klatergoud
10 januari 2018, 14:19
Kendra
Die voorzorg nam ik omdat een dame mij tijdens de maaltijd een beetje zat op te geilen. Kendra bleek ze te heten en zag er lekker uit. Op de website wordt ze een type ‘ondeugende secretaresse’ genoemd en dat bleek geen onjuiste info te zijn. Kendra heeft kort haar, een bril, goed figuur en een mooie ronde kont, fraaie jopen (-jes?) dus het geheel beviel me wel.
Boven lag ik rustig naar een film van James Bond te kijken, alhoewel ik die beelden niet in de gewone bios heb gezien, toen er plots iemand naast me kwam liggen. Kendra dus. Een leuk gesprek volgde en het viel mij op dat Kendra een slim typje is. Spreekt uitstekend Engels en redelijk Duits, stelt slimme vragen en dito antwoorden.
Blijkt ook behoorlijk opgeleid te zijn. Kendra heeft genoeg in huis en is veel meer dan enkel een lekkere stoeipoes. Op zo’n moment wordt ik altijd extra blij en vervolgens bleek waarom zij een ondeugende secretaresse wordt genoemd, en dat komt niet allen door Kendra’s wijze brilletje.
Op kamer een geweldige tijd met haar gehad en die vloog om helaas. Wat een heerlijke chic is zij zeg. Zo zie je maar weer dat een GND type je onverwacht een overheerlijke ervaring kan geven. Klasse, en voldaan haar de verdiende beloning+ overhandigd en tevreden gaan douchen.
En nu verheug ik mij echt op het voorjaar want ik zie mij toch al met Kendra de swimming pool onveilig maken!! Heerlijk.
yylover
22 februari 2018, 11:23
In de avond op zoek naar mijn 2e kamertje en uiteindelijk toch weer met haar op de kamer beland.
Een uur met haar gekamerd en ze heeft er hard voor moeten werken.
IK noemde haar al eerder de nieuwe BJ queen, en ook dit keer bouwde ze dit zo heerlijk op dat ik heel langzaam en o zo genietend tot een hoogtepunt kwam.....dacht ik.
Maar juist op het moment supreme stopte ze met de veronderstelling, zo die is klaar. Toch niet helemaal, dit was een halve orgasme en mijn leuter weigerde om in te zakken.
Eehhh Kendra, ik ben nog niet helemaal klaar. Nou dan, dan gaan we nog maar even door. En dat heeft ze geweten, ik kreeg bijna medelijden met haar.
Want dit keer kwam ik dus niet zo snel tot een afronding, en de BJ duurde lang, heel lang kwam ik maar net niet tot een orgasme, op een gegeven moment gaf ik ook aan dat ze misschien beter kan stoppen, maar ze weigerde dit te doen. 4 Minuten voordat het uur om was, kwam ik toch tot een (dit keer dus wel een volledig) hoogtepunt.
Och arm....ze had wat kramp gekregen in haar kaak, maar het siert haar dat ze niet wou opgeven.
Het siert haar nog meer dat ze niks extra's in rekening bracht en ik zeer voldaan de kamer heb verlaten.
HHG blijft zeer groot.