PDA

Volledige versie bekijken : Sandra (Hanna (Duitse)

yylover
6 november 2017, 19:54
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif

Hanna (Duitse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC
Extra info:Op zich een vriendelijke dame, maar op de kamer te afstandelijk. HHG : neen

orangeunique
13 juni 2018, 07:10
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif

Sandra (Duitse)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:Massage
Extra info:

orangeunique
13 juni 2018, 07:11
Sandra, deutsche, 23 Jahre jung, mittellanges blondes Haar, ca 165 cm klein, A Cups.
Nach eigenen Aussagen wohnhaft in der Nähe von Düsseldorf, seit 2 Jahren im Club tätig, nicht regelmäßig aber öfter dort anzutreffen.
Die Verständigung in deutscher Sprache somit völlig problemlos.
Auf dem Zimmer ein solider Service mit vorheriger Absprache was der Gast wünscht. Im weiteren Verlauf jedoch ziemliche professionelle Abwicklung bei der keinerzeit das Gefühl von GFE aufgekommen ist. Eine sympathische kleine Blondine die es versteht zu kommunizieren jedoch die geschäftliche Seite, ihr gutes Recht ausdrücklich vermerkt, in den Vordergrund stellt.
3 Sterne jedoch der WHF ist hier eher gering.

istebe
21 juni 2018, 23:41
Zimmer 1 am 17.06 - 60min - Gut aber komisch

Für mich ist sie gleich als Emma, die Thekefrau von GT: sie hat einen Plan im Kof, der entspricht, was eine Session sein muss und punkt. Ein Bisschen typisch Deutsch und es ist schwer diesen Plan, zu verändern. Es gibt meinerseits sehr guten Sachen bei ihr und auch anderen, die besser sein könnten, aber sie ist definitv keines "klassisches Mädels" von FKK. Klar.

Zuerst hat sie ein Problem mit der Zunge: sie küsste mich, aber sobald sie meine Zunge fühlte, hat sie sich zurückgezogen. Gleich während dem Lecken: sie sagte mit "aua dein Bart" oder "zu sensibel" ... alles Lügen, also Lecken 5 minuten.
Dann während dem Ficken, war sie sehr sehr geil ... sie wichste sich wie eine "Loca" und bei allen den Stellungen !!! Aber keine kleine Bewegungen ... ganz intensiv !!!! Komisch oder ?

Ich fand seine Französich sehr gut, sowie den Sex, aber was wunderschön war: an Anfang sind wir zusammen geblieben, umarmt ... sie hat meinen Schwanz massiert, meine Hoden, meine Arsch ... und gleichseitig habe ich seine gleichen Intimbereiche massiert und sie war ganz ganz feucht. Seine Massage war wirklich toll, fast 25 Minuten und nach den Sex später habe ich einen starken Orgasm bekommen.
Sie mag definitiv Spiele mit Händen, wahrscheinlich ist sein Ding mehr Tantra Sex als Fast Sex und sie sagte mir das: "für manche Männer, Sex ist Schwanz in Muschi aber für mich ist Sex anders."

Wiederholungsfaktor: ich weiß nicht, aber warum nicht.

HartaberFair
23 juni 2018, 21:56
Sandra, deutsche, 23 Jahre jung, mittellanges blondes Haar, ca 165 cm klein, A Cups.
Auf dem Zimmer ein solider Service mit vorheriger Absprache was der Gast wünscht. Im weiteren Verlauf jedoch ziemliche professionelle Abwicklung bei der keinerzeit das Gefühl von GFE aufgekommen ist. Eine sympathische kleine Blondine die es versteht zu kommunizieren jedoch die geschäftliche Seite, ihr gutes Recht ausdrücklich vermerkt, in den Vordergrund stellt.

[B]Zuerst hat sie ein Problem mit der Zunge: sie küsste mich, aber sobald sie meine Zunge fühlte, hat sie sich zurückgezogen. Gleich während dem Lecken: sie sagte mit "aua dein Bart" oder "zu sensibel" ... alles Lügen, also Lecken 5 minuten.

>>> Typische YY service und davon gibt es so langsam zu viele. Haben meiste Zeit NIX zu tun. Wollen minimal 100 EURO und labern schön aber leisten wenig!!!

pietpotent44
23 juni 2018, 22:28
>>> Typische YY service und davon gibt es so langsam zu viele. Haben meiste Zeit NIX zu tun. Wollen minimal 100 EURO und labern schön aber leisten wenig!!!

Klopt. Die Duitse Sandra is helaas ook een voorbeeld van zo min mogelijk willen doen, en toch zoveel mogelijk geld eruit slaan.
Inmiddels hebben veel beren dit door en gaan dus niet meer met haar, waardoor ze vaak uren tevergeefs jaagt op nieuwe slachtoffers. Is ook dikwijls bij de gokkasten te vinden.

Uit-Drenthe
23 juni 2018, 23:34
Op dit moment het slechtste was er (naar mijn mening he) rondloopt in YY. Ook nog eens een enorm bord voor haar kop, ben na 20 minuten van de kamer vertrokken omdat ik me doodergerde aan haar. Nu blijft ze toch nog naar me toe komen en gaat zelfs als ik aan het eten ben naast me zitten...heeft toevallig mijn naam goed onthouden en spreekt me er dan ook de god ganse dag mee aan. Er komt een dag dat ik me niet fatsoenlijk kan houden en haar op Duitse toon afblaf. Zoals Piet hiervoor al zei hangt ze steeds tevergeefs bij de gokautomaten en daar kan ik dan weer van genieten..

keesboz
24 juni 2018, 06:37
heren die sandra dat moet je voor aan melden als je binnen kom ik heb eens zo soort alxelsandra daar gehadt en voor vertelt en ze werkt er niet meer gewoon zeggen dat er meer zijn dan alleen yy en vaak zie je ze mooit meer bij yy rond lopen en zekker als er meer klachten komen dan wordt er wat aan gedaan maar ik weet het na meer dan 2 jaar bij yy klant te zijn

mentholbear
30 juni 2018, 02:17
Oef, dan zat m'n spidersense er toch niet zo ver naast. Meestal mijd ik meiden die de ganse dag aan de automaten hangen. Maar ik had een lekkere kamergang met dr. Nu geil ik ook wel op haar slanke postuur, dus dat hielp. Maar verder geen gedoe met haar gehad. En ze kwam ook niet gelijk met de sleutel vraag.

Uit-Drenthe
30 juni 2018, 11:17
Je mag ook wel eens geluk hebben toch Haha

mentholbear
1 juli 2018, 03:05
Je mag ook wel eens geluk hebben toch Haha

Och, ik ben ook niet de meest kritische/moeilijke. Dat scheelt. Alleen moeten sommigen misschien mijn waardering bijstellen. Wat voor mij een lekkere kamergang was, zal voor hen wellicht een matige zijn geweest.

SFL
27 augustus 2018, 09:43
:znaika[1]: Paspoort in SFL-stijl:

30850

Naam: Sandra
Talen: Duits en Engels
Leeftijd: 20 à 25
Roken: Neen, of toch niet veel

De uiterlijke kenmerken:
Haarkleur/-lengte: Blonde lange en stijle haren
Lengte dame: 1m65
Postuur en Kont: Slank, petite, rond kontje met van die sappige kikkerbilletjes onder
Cupmaat: A cup
Body-Art: Nope
Bijzonderheden betreft uiterlijk: Hele knappe juffer. Helemaal mijn ding binnen een bepaald segment. Lijkt fel op actrice Amy Smart in haar jonge jaren.

De technische fiche:

Diensten & service:
PZC en NMC

Standaardhandelingen:
Tongzoenen: NVT
Pijpen: :2ster
Neuken: :2ster

Ingesteldheid:
Motivatie en inzet: :1ster::
Zin voor initiatief: :1ster:
Spontaniteit en omgang: :3ster:

Aaibaarheidsfactoren:
Prijshantering en transparantie op voorhand: :2ster
Correctheid + waarmaken beloftes: :1ster:
Netheid & persoonlijke hygiëne: :4ster:
Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid: :3ster:
Lieftallig- en schattigheidfactor: :3ster:
SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP: :1ster:

Prijs : 50/halfuur
Score op uiterlijk 9/10
Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 3/10
Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 0.0%

De verslaggeving:

Voordelen:
Knap wijfje, op en top Duits alleen vertaald zich dat niet naar attitude en prestaties op de kamer

Nadelen:
Zoals wel vaker bij de hele knappe wijven, lijkt de service nergens op en teren ze op hun uiterlijk, wat bij sommige hoerenlopers lijkt te werken. Een andere hoerenloper die ik naderhand tegenkwam was euforisch over haar

De betaalde tijd:
Door knappe mokkels die volledig mijn type zijn, ben ik nog al redelijk snel geïntimideerd… Dus de presales was nog al onwennig. Maar ze was Duits, dus 8 kansen op de 10 zou er wel wat inzitten en bovendien was echt wel lekker. OK, van zolang dat ik haar in de gaten had, rookte ze niet… Maar mijn fetisj kon ik toch niet waarmaken op de kamer, want in geen enkele kamer mag nog gerookt worden. Dus vort, wij naar de kamer. De minimale hartelijkheid en vriendelijkheid die ik bij de presales ervoer, had daar toegekomen plaats gemaakt voor een koude en kille zakelijkheid. Een paar zoentjes op de mond, maar zeker geen tong (terwijl ze bevestigde dat ze aan TZ deed). Dan maar het bed op… Hoewel ik haar uitermate knap vond, kreeg ik toch geen stijve… Dat had alles met het attitude te maken. Eerst pijpte ze met condoom, maar omdat mijn flieter niet hard werd ging ze met tegenzin zonder aan de slag. Ik had al spijt dat ik een douche genomen had. Die heks verdiende niet beter dan de smegma achter mijn eikel vandaan te likken. Wat een zonde van het geld, dacht ik al bij mezelf. Ik concentreerde me maar op haar snoetje en lichaam om uiteindelijk toch een stijve te krijgen. Eén maal hard genoeg deed ze er een condoom overheen. Ze kwam op mij zitten en voelde zeker niet slecht aan. Nauwe en kleine poes… Maar technisch gezien stelde het niet veel voor. Totaal geen gevoel voor ritme. Dus dan maar doggy. Lekker even doorgaan in frustratiemodus. Daar er weinig interactie was van haar kant… Ze kon niet eens een toneelstukje opvoeren… Ging mijn focus enkel naar haar dijen en kont, opdat ik met moeite een orgasme kon bereiken. Ik had tenminste wel mijn halfuur zo goed als volgemaakt, dus de 50€ was niet voor niets in rook opgegaan.

Verdere opmerkingen:
Sommige hoeren zijn actrices op de kamer…. Deze is enkel een actrice bij de kennismaking en de presales. Geen talent of moeite willen doen om op de kamer te acteren… En bij afrekening en bij ontmoetingen achteraf, zat de temperatuur duidelijk onder het vriespunt.

30851

Naar SFL’s normen:
Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht

pietpotent44
27 augustus 2018, 12:40
Haha.
Ik zou haar voor uiterlijk een 6.5 geven. Vind haar echt niet zo knap, en vooral erg mager. (Er lopen genoeg mooiere rond.)

En voor service een 4. En das duur betaald :redface:
Zelfs voor yy normen is haar service echt slecht.
Zie ook de recensies hierboven.

En in jouw geval niet roken, hmm :biggrin:

yylover
4 november 2018, 15:26
En dan zit je met Brad Clitt gezellig te keuvelen op het bankje, samen wat dames te bespreken, wijs ik deze dame aan als mijn laatste dieptepunt in YY.
Toen stelde ze zich voor als Hannah, maar inmiddels is het mij duidelijk dat het de Duitse Sandra is. Waarschijnlijk een poging geweest om haar beschadigde imago wat op te vijzelen.
Loopt hier nog steeds rond, en is zeer zeker geen aanrader.

Kan worden samengevoegd met het draadje die ik vorig jaar had gemaakt.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49976-Hanna-(Duitse)

Uit-Drenthe
4 november 2018, 17:10
Slechtste wat er rondloopt bij YY..(voor mij in ieder geval) ik wens haar veel plezier bij haar vriend (gokkast).