PDA

Volledige versie bekijken : Graciella (Roemeense)

Antonios
16 november 2017, 09:19
De afgelopen maanden in totaal 4 keer gekamerd met deze schoonheid tijdens meerdere bezoeken. Dame sprak ik aan in de bar en begon al snel zakelijk te praten, voor mij een afknapper omdat ik met dan nogal 'gebruikt' voel maar haar schoonheid maakte alles goed :) Lang geblondeerd haar, 29 jaar, bruine ogen een slank postuur uiteraard en zeer hoge hakken. Voor mij is slank een pre dus dat kwam al goed uit. Op de kamer eerst douchen waarna ze al snel begon met PZC met het juiste tempo etc. dik in orde. Tijdens het neuken on top voelde ze vrij strak aan ondanks het glijmiddel. Missio helaas een handje ervoor maar nog steeds goeie. Doggy vindt ze het fijnst zonder handje dus ik kon flink tekeer gaan :smile2: Al met al een prima ervaring voor 50,- hoewel er niet echt makkelijk een gesprek gaande valt te houden met haar. Aangezien haar schoonheid dit voor mij allemaal compenseert, zal ik haar zeker nog vaker boeken. Voor mij een van de knapste EN... ze rookt niet :) Jaja ik als rookhater vind dat natuurlijk ++++ Als ik het goed begrijp werkt ze er nog steeds hoewel ik haar al 2x niet gezien heb op zondag de laatste maand.

Brad Clitt
16 november 2017, 20:41
Vandaag was ze aanwezig, zoals zo vaak doordeweeks.

Uit-Drenthe
8 december 2017, 21:23
Tijdje terug voor het eerst gezien, wat een geweldige mooie vrouw. Ook op de kamer perfecte service en zoals hierboven beschreven opvallend strak. Beetje een profi en tikkeltje arrogant, maar haar uitstraling maakt voor mij alles goed.

Antonios
9 december 2017, 20:14
^ dat bedoel ik. Een prater is ze niet maar wel een lieve meid verder die het je naar je zin wilt maken. Haar Engels is ook erg basic volgens mij want sommige woorden begrijpt ze niet. Jammer dat ze niet aan zoenen doen anders was het helemaal top geweest voor me.

Antonios
11 februari 2018, 15:06
Ze is terug nu en blijft weer een paar maanden. Dit is de enige echte hoor hehe :)

Uit-Drenthe
11 februari 2018, 19:48
Yesssss Thank You

Antonios
14 maart 2018, 22:21
Mijn maat en ik vragen ons weer af of ze er nog is nu.

Uit-Drenthe
14 maart 2018, 22:29
Gisteren niet gezien maat.... maar genoeg ander lekkers

Antonios
15 maart 2018, 11:07
Jammer ik ga weer in april hopelijk meer geluk dan.

Brad Clitt
15 maart 2018, 12:12
Ik kijk voor je mee, ik kom er toch zo af en toe.

Uit-Drenthe
15 maart 2018, 13:26
Bedankt Brad :)

Antonios
24 juli 2018, 20:04
Deze schone helaas niet gezien vandaag terwijl ze zegt alleen op maandag vrij te nemen. Ze blijft hier werken tot oktober en gaat dan haar studie weer oppakken. Bij de juiste klik is er veel mogelijk en kreeg ik ook aftersales waarbij ze je gezelschap houdt. Als iemand haar nog ziet deze week meldt het mij svp dan kom ik volgende week terug :)

John mc Snek
25 juli 2018, 19:49
Niet aanwezig vandaag

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Antonios
26 juli 2018, 15:53
^ Jammer ik zal het volgende week opnieuw vragen.

Antonios
1 augustus 2018, 16:05
Al gezien laat maar.