Volledige versie bekijken : Moni (Roemeense)
cath.leen
19 november 2017, 21:15
Name: Moni
Körbchengröße: C
Konfektion: 34
Größe: 168 cm
Haarfarbe: brünett
Haarlänge: lang
Sprachen: Deutsch, Englisch, Rumänisch
28435
cath.leen
28 november 2017, 07:20
28565
J.S.
1 december 2017, 22:51
Ook een lekkertje geweldige sex gehad onder in de kino met haar, andere ijsbeer in de kino vond het volgens mij wel geil haha dame gaf aan 26 te zijn. Maar dat maakt niks uit natuurlijk. Ook zo lekker geil foto's liegen niet op de website.
cath.leen
2 december 2017, 10:54
28604
cath.leen
8 mei 2018, 12:21
Misschien niet meer aanwezig
cath.leen
19 mei 2018, 21:30
Was wel geen succes in de andere club. Ze komt wel weer terug
Smittie
17 oktober 2018, 11:55
Is weer terug in Fkk Venus onder de naam Monica
https://saunaclubgirls.6profis.de/girls/sedcard-moni-44757.html
(Leeftijd nu 27 en cup: B)
RobOpzoek
20 november 2018, 20:04
Vandaag naar Venus gereden en 11.45 gearriveerd. Er waren al 2 andere beren aanwezig en er volgden er nog 2 in korte tijd. Best aardige opkomst voor de dinsdagochtend. Monica en Sabina waren al aanwezig, dat zijn toch wel hele mooie vrouwen. Sabina werd meteen weggekaapt en ik heb met Monica gekamerd. Ik ga niet op details in maar het werd een wat duurdere TOP sessie van 30 minuten. Een van de meest perfecte lijven die ik ooit heb mogen betasten en nog veel meer! Daarna een filmpje gekeken en een schnitzel gegeten. Om 14.15 weer in de auto en aan de slag gegaan. Voor mij past zo een bezoek van 2,5 uur prima. Venus is een club die me blijft trekken.
Wievie
29 november 2018, 09:32
Met monica in de Kino een half uurtje lekker liggen rollen, ze zoent erg lekker en pijpt nog beter... .aar ik ben verkocht door haar heerlijke komt! Zo heerlijk.met Doggy!
Kan niet wachten op een trio met haar en Deborah!
Peter NL
20 juli 2019, 17:01
Van de 10 kamersessies die ik tijdens mijn 5 recente bezoeken aan Venus heb gedaan, is die met de blonde Monica mij het minst bevallen. Ik probeerde haar al eens eerder te verschalken maar ze was steeds bezet. Gezien de foto's van haar prachtige lichaam en de positieve recensies wilde ik zeker een keer met haar naar de kamer. De betreffende middag was het erg rustig in Venus. Er waren tot 16.00 uur maar een stuk of 5 dames aanwezig en ongeveer 10 ijsberen. Daardoor waren de dames voortdurend bezet. Ik besloot daarom om wat actiever te worden en een dame meteen aan te spreken zodra ze van de kamer kwam. Toen Monica voorbijliep vroeg ik of ze vrij was, waarop ze bevestigend antwoordde. Na het ophalen van de sleutel togen we naar de kamer.
De sessie verliep wat net minder goed dan ik gewend ben in Venus. Het tongzoenen van Monica was nogal terughoudend, het pijpen was lekker maar enigszins plichtmatig, het neuken was wel prima maar daarbij kon ik zelf natuurlijk wat meer het heft in handen nemen. Het kan natuurlijk zijn dat Monica door de drukte wat minder geïnspireerd was of gewoon moe. Ik zal binnenkort nog een keer de proef op de som nemen, want ze heeft wel een heerlijk lichaam, om zo tot een definitief oordeel te komen.
Gelukkig had ik daarna nog een heerlijke sessie met Alexandra (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50576-Alexandra-(Roemeense)), een vaste en betrouwbare waarde voor mij.
@Admin: naam Moni in titel topic wijzigen in Monica? Want zo noemt ze zich in Venus.
The Turbanator
23 augustus 2019, 12:53
Monica is super attractive with a lovely smooth nicely proportioned body with lovely skin and a fine set of tits that just begged to be played with. Engaged her in conversation under the TV next to the bar and her English is pretty decent and the talk was light and full of fun. Off to the room and she detailed extras available which I declined. Kissing was nice and passionate and the BJ that she started on her knees was delightful and very enjoyable. I gave 69 a miss this time as I wanted to pay full attention to her nice smooth box and I was glad I did as she was super responsive and got quite wet. Sex was with her on top initially and she got up on her heels and rode superbly. Onto mission and it was great to look into her beautiful eyes whilst I thrusted away. So good was this that I filled the bag in this position and did not even make it to doggy!! A sure fire repeat with me and I am thinking a trio with her and Mara would work very well.
Language – English (Good), German (Good)
Face – Very pretty girl mid to late 20’s
Hair – Long Strawberry Blonde
Eyes – Lovely, very sparkly and full of life
Tits – Nice size B, I loved playing with and kissing them
Arse – Very nice indeed, just a great size
Pussy – Smooth as they come and very tasty
Body Overall – Just the type that I like, well proportioned and well maintained.
Kissing – Nice GFE type kissing
BJ – Varied speed and technique
Ball Work – Good and strong
Fingering – allowed light fingering
Cunni – very tasty and quite responsive
Cowgirl/Reverse – Only tried in CG but very energetic
Missio – Took it well and engaged nicely, finishing me off.
Spoon – Not tried
Doggy – Not tried.
Finish – In Doggy
Extras – Discussed but not taken advantage of.
Time/Cost – 1hr/100E
Engagement after the room – Asking if it was time to go again, nice touches and kisses
Summary – A very nice session with a girl who is clearly not a 100% pro.
Rating – 8.5/10
Repeat? – Yes
mentholbear
16 september 2019, 01:47
Op de 3e donderdag van de vorige maand een heerlijk kamertje met deze dame beleefd.
Afgelopen zaterdag voor de eerste keer op de kamer met deze prachtige vrouw. Wat een feest. Ze heeft een prachtig lichaam en ogen om in te verdrinken. Ik werd door Piet geintroduceerd in het rookhok. Nogmaals dank Piet. Na wat met haar te hebben gefleurt en wat kussen te hebben uitgewisseld maar besloten naar de kamer te gaan. Mevrouw ging zich nog even opfrissen,terwijl ik ondertussen wat te drinken voor ons beide bestelde. Vervolgens naar de kamer en toen begon het grote genieten. Begonnen rustig met wat genieten van haar prachtige lichaam. Ze kust ook heerlijk. Geen enkele terughoudendheid. Gewoon volle bak. Vervolgens overgegaan in een heerlijke pijpbeurt. Waarbij alle aspecten aandacht. Ze kan echt heerlijk pijpen. Aangezien ik ook haar wilde verwennen overgegaan in 69. Wat een feest. Had moeite om me in te houden. Hetgeen dus ook niet lukte. Mijn hele lading in haar losgelaten. Schokkend kwam ik klaar. Daarna heerlijk in elkaars armen gelegen. Mooie GFE, met een mooie climax. Buiten het feit dat ze bijzonder mooi is, kan je ook nog een prima gesprek met haar voeren. En ze is lekker gek. Dus vervolgens 1.5 uur volgemaakt met praten, drinken, kussen en nog wat andere zaken. Vervolgens afscheid genomen. Nog lekker diep zoenen. Geweldige ervaring. Ik had al goede ervaringen in Venus, maar dit sloeg echt alles. Monica staat vanaf nu met stip op nummer een. Ik moet snel maar eens terug om haar te bezoeken. Zou haar ook wel eens willen zien in een trio.... conclusie geweldig tijd gehad met deze mooie, gekke, gezellig en geile dame. Wat een feest!
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
De eerste keer op de kamer met Monica. Ik had haar al vaker gezien in Venus en ook de fotos op de site waren veelbelovend. Maar in werkelijkheid was het nog veel beter. Wat een geweldig vrouw is dit. Nadat Piet ( nogmaals bedankt Piet)mij had geintroduceerd in het rokershok een tijdje met haar zitten kletsen. Om vervolgens uitgebreid te fleurten en kussen. Waarna we besloten om maar eens een kamer op te zoeken. Mevrouw ging zich even opfrissen,terwijl ik ondertussen drankjes voor ons haalde. Op de kamer beland en toen kon het feest beginnen. Wat heeft deze vrouw een prachtig lichaam en een paar ogen om in te verdrinken. Eerst een uitgebreide zoensessie,ze kust fantastisch. Niets inhouden,gewoon all the way. Vervolgens vond ze het tijd worden om mij maar eens te verwennen. Derhalve begon ze me heerlijk te pijpen,waarbij alles meenam en niets vergat. Omdat ik haar ook graag wel verwennen,overgegaan in 69, waarbij ik een heerlijk uitzicht had.... gewoon weg genieten. Ik moest dan ook oppassen om niet al mijn kruid te verschieten. Hetgeen me overigens niet lukte... schokkend kwam ik klaar. Ze moest hier wel weer om lachen. Vervolgens lekker tegen elkaar aangelegen en uitgebreid gezoend. Zo de 1,5 uur volgemaakt. Bij het afscheid ook gewoon nog lekker zoenen,zelf nog toen haar later weer tegenkwam. Buiten het feit dat ze waanzinnig mooi is, heeft ze ook nog gewoon wat te vertellen. Dus veel gelachen. Wat een sexy en mooie vrouw is dit. Conclusie; Monica is met stip op nummer 1 binnengekomen in mijn persoonlijke top 10. Wat mij betreft zeer groot herhalingsgevaar. Als ik de volgend keer weer in Venus ben ga ik zeker weer met haar kameren. Wat een sexy vrouw. Ben overigens wel benieuwd naar een trio met haar. Maar gezien mijn eerste ervaring met haar, zal dit ongetwijfeld fantastisch zijn. Thank you Monica......
Knutje77
10 maart 2020, 07:23
Liep zij op blauwe pumps rond en heeft ze een kleine playboy bunnie tattoo op haar rechter schouderblad?
Yes, dat is de sexy vrouw waarover ik heb geschreven. Ik heb haar ook wel eens met een bril gezien. Staat haar goed.
Jester
18 maart 2022, 16:17
Wieder da!
cootje
18 maart 2022, 19:04
Dat is heel mooi nieuws dat Monica weer terug is.
Nu nog Deborah en zijn weer compleet als voor de Corona perikelen.
mentholbear
13 april 2022, 01:55
Ouderwets goeie service van deze dame die me niet eerder was opgevallen. Heerlijk kamertje gehad voor 50p30. Niet in mijn favoriete positie en aangezien ik haar voorkeuren nog niet kende en d'r blijkbaar niet goed genoeg aanvoelde hielp ze een handje mee.
Op de website https://saunaclubgirls.6profis.de/girls/sedcard-moni-44757.html staat ze te boek als Monica en zo stelde ze zich ook voor. Maar gezien op de site ze zich Moni noemt, vermoed ik dat het deze dame was geweest.
https://www.6profis.de/images/member/bilder_436948_b3.jpg (http://www.saunaclub-venus.de)
Meme Moo
20 mei 2022, 19:22
Ouderwets goeie service van deze dame die me niet eerder was opgevallen. Heerlijk kamertje gehad voor 50p30. Niet in mijn favoriete positie en aangezien ik haar voorkeuren nog niet kende en d'r blijkbaar niet goed genoeg aanvoelde hielp ze een handje mee.
Op de website https://saunaclubgirls.6profis.de/girls/sedcard-moni-44757.html staat ze te boek als Monica en zo stelde ze zich ook voor. Maar gezien op de site ze zich Moni noemt, vermoed ik dat het deze dame was geweest.
Dementholbear in actie? :biggrin:
Zie je eigen post #12 hierboven!
mentholbear
22 mei 2022, 22:08
In Mentholjaren is 2019 een eeuwigheid geleden ;)
lollypopman
25 mei 2022, 20:16
Ze is 31 jaar zei ze tegen me(tja wat is waar?)
Wel een top gfe sessie:tz,bj super,
En wat een lekker lichaam vooral haar ass in doggystyle is een genot.
En ook nog eens een strak kutje
HG:100%
Ronald11
30 juli 2022, 14:10
Gisteren weer gekamerd met Monica en genoten van haar mooie sexy killer body. Ze begin met een heerlijk langzame blowjob waarbij ik op moest passen dat ik niet gelijk klaar kwam. Daarom haar maar eerst gemasseerd en haar ook wat opwinding geboden. Al met al een heerlijke sessie met deze mooie vrouw.
blauwebeer
3 september 2022, 13:51
Geeuwend zat ze een sigaret te roken en toen Blauwebeer een gesprek probeerde aan te knopen met de vraag of ze goed geslapen had werd hij gelijk afgesnauwd, duidelijk géén ochtendtype.
sweetcat
28 november 2022, 08:46
Monica is een heerlijke professional met een prachtig atletisch figuur. De sessie op haar jublieumdag was top.
toppertje911
5 juni 2023, 10:01
Mijn telefoon is gecrasht en omdat ik geen goede backup had, ben ik het nummer van Monica kwijt. Als iemand die heeft, wil je mij die dan aub via een PRIVÉBERICHT!!! toezenden. Dank u :-)
Sjaaksnaak
27 juni 2023, 21:02
Hoe moet ik een paspoortje aanmaken op mijn mobiel?
Vandaag zag ik Monica letterlijk en figuurlijk wel zitten. Ze ziet er super uit, eigenlijk precies zoals op de foto’s.
Met haar een praatje gemaakt in de stoel. Ze komt super spontaan en gezellig over. Zo durf ik het wel aan dacht ik en heb haar een sleutel laten halen.
Eenmaal op de kamer veranderde Monica totaal en werd ze ineens super zakelijk. Ergens wel okay dat ze de regels uitlegt, maar ook sfeerbedervend. Tel dat op bij de nogal ongezellige kamer zonder spiegel en met plastic bed en je hebt een slappe lasso.
Het zoenen mag geen naam hebben. Het zijn kusjes zonder tong. Nouja, vooruit. Tijdens het pijpen kwam ik weer in the mood. Alleen als je in de buurt van haar doosje komt weet ze precies hoe ze haar lichaam moet draaien om je daar weg te houden.
Toen we gingen neuken mocht ik mijn handen niet in of rond haar nek leggen/ gezicht (uiteraard ook niet). Geen kusjes in de nek (was ik allang niet meer van plan). Duurde even voordat we een positie hadden waar we beiden lol aan hadden.
Als je dat eenmaal gevonden hebt is het neuken lekker, ze knijpt been beetje mee.
Over naar doggie was natuurlijk weer een discussiepunt. Dan maar met de hand afgemaakt.
Al met al is ze een superknappe verschijning, maar er zou toch wat meer moeten zijn. We hadden nauwelijks contact met elkaar.
Aan het eind weer even de smalltalk door en toen kwam haar glimlach weer terug.
Ze zegt dat ze al vanaf het begin hier werkt, maar waarom schrijft niemand over haar?
Als je genoegen neemt met een nooit uitzicht dan zou ik haar zeker doen, maar als je meer wilt dan kan je haar links laten liggen.
Uiteraard was het zo dat wij geen klik hadden, maar gezien het feit dat er zo weinig geschreven wordt vraag ik me af of ik de enige ben…..
Willem2
27 juni 2023, 21:05
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50070-Moni-(Roemeense)&p=815757&highlight=monica#post815757
Sjaaksnaak
27 juni 2023, 21:41
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50070-Moni-(Roemeense)&p=815757&highlight=monica#post815757
Ah, dan kan dit samengevoegd/ toegevoegd worden