Volledige versie bekijken : Amira (Roemeens)
cath.leen
19 november 2017, 20:17
Name: Amira
Körbchengröße: B
Konfektion: 32
Größe: 165 cm
Haarfarbe: hellblond
Haarlänge: lang
Sprachen: Deutsch, Englisch, Rumänisch
28437
cath.leen
28 november 2017, 06:19
28564
cath.leen
28 november 2017, 11:27
Leeftijd: 25
J.S.
1 december 2017, 21:46
Gaf bij aan dat ze van brazilie afkomt, vond deze dame niet super op de kamer. Gezien de andere kamergangen vind ik haar bijna fkk venus onwaardig
cath.leen
2 december 2017, 05:55
vond deze dame niet super op de kamer. Gezien de andere kamergangen vind ik haar bijna fkk venus onwaardig
Voor me de einigste dame met die ik niet meer op kamer wil. Ik had kamer met haar afgebroken. Ik had geen plezier met haar
cath.leen
2 december 2017, 09:04
28600
J.S.
2 december 2017, 09:43
Nee ind cathleen zit niks in buiten de kamer wel maar daar hebben we niks aan(voelt als een verplicht ding voor haar), is toch roemeens/braziliaans zij was de enige van de 5/6 aanwezige die slecht was. Giselle kon ik niet uitproberen was in eens naar huis(rond 20:00uur). Maar de andere 4 zijn echt top Nicole, Deborah, Venus en Moni ca.
satanic surfer
3 december 2017, 12:08
ex-fkkWorld, net als Giselle/Venus overigens...Kann Mann am besten extrem links liegen lassen...Giselle en Venus middenmotertjes doch alla
CVARIA
23 december 2017, 22:57
Hoewel ik via het forum wist dat Amira niet de topper van Venus is, toch gedaan!
Na tien minuten met Amira, toch maar gevraagd of ze een kamertje wilde doen. Ik weet wat velen denken, sukkel! Je weet dat ze niet goed is dus waarom zoek je het dan toch op??? We told you so!! Alle alarmbellen gingen wel aan, maar toch wilde ik het zelf beleven. Dus met Amira naar de kamer. Amira kijkt niet zo vrolijk, maar was best aardig. Ze heeft een mooi lijf, goede billen maar alleen haar borsten zijn wat aan de slappe kant. Maar om te zien vind ik haar erg mooi. We gingen naar kamer 9 en onderweg werd ze ineens wat spraakzamer. Ik heb geprobeerd haar met gentle touch enigzins te ontdooien. Op de kamer aangekomen was ze al iets meer relaxed. Net voor dat we naar de kamer gingen, ging ze ineens naar het rook hok en sprak met Giselle. Geen idee, maar ik stel me voor dat ze ging vragen met wat voor mafkees ga ik nu naar de kamer, of wat wil deze dude eigenlijk voor vieze dingen doen? Of iets van die strekking. Na dat ze het bed opgemaakt had, ging ze liggen en ik ontdeed mezelf van het berenvel. Ik heb haar eerst een beetje laten gaan, daarna wat steviger vast gepakt om eerst even wat teder te knuffelen. Dat vond ze wel ok, ik had het idee dat ze iets losser werd. Haar Engels is goed, dus tijdens de vrijpartij konden we goed communiceren. Uiteindelijk was het teasen best leuk, het sexen best ok, de massage na de sex ook leuk. Ik heb haar gevraagd om het handmatig af te maken, en terwijl ze mijn jongeheer bewerkte bleef ze mij maar aankijken. Iets wat mij wel aanstond. Al met al toch van haar genoten, hoewel het een lange aanloop nodig had. Amira is wellicht niet de allerbeste, maar voor mij was het ok. Maar ook niet meer dan dat. Ik heb wel het idee dat als je lief en rustig voor haar bent dat ze wel relaxt en lief is. Hoewel de dames allemaal verschillen is Giselle echt een topper en Amira ok.
cath.leen
12 januari 2018, 04:50
Amira plant een langere pauze van de club.
Aktuell niet aanwezig.