PDA

Volledige versie bekijken : Giselle (Roemeens)

cath.leen
19 november 2017, 21:18
Name: Giselle
Körbchengröße: B
Konfektion: 34
Größe: 167 cm
Haarfarbe: schwarz
Haarlänge: mittel
Sprachen: Deutsch, Englisch, Rumänisch

28438

vrije jongen
19 november 2017, 21:25
Deze is echt al een tijdje voorbij de 21... en heeft lang in World gewerkt onder dezelfde naam; met bijnaam "tweety". In 2012/2013 heb ik er nog wel een paar keer over geschreven in World algemeen. Niks mis mee op de kamer overigens.

cath.leen
28 november 2017, 07:21
28567

cath.leen
28 november 2017, 12:25
Leeftijd: 25

cath.leen
2 december 2017, 10:59
28605
28606

stadswandelaar
3 december 2017, 08:46
gisteren deze nieuwe club bezocht moet zeggen ziet er allemaal goed zowel club als de dames deze lopen allemaal splitter nakt en stuk voor stuk beauties waren er alleen te weinig 6 uiteindelijk gekozen voor Giselle levert een goede service alleen ze kust niet verder niks mis mee.
Overigens de dames die op hun site staan zijn er ook ga binnenkort zeker nog een keer terug.

cath.leen
19 december 2017, 07:14
Als ik op zondag bij haar ging zitten zei ze tegen me, dat ze op deze dag geen kamer gaat doen. Ophet weekeind waren er veel jongere klanten en die hebben haar alle hard geneukt. Zo dat ze nu pijn met haar kut heft.

Ik vond het heel aardig van haar, dat ze dat zei.

Ik ken het von andere dames dat ze gewoon naar kamer gaan en op kamer slechte service doen omdat ze pijn met haar kut hebben.

Dus heb ik met haar een leuke tijd verbracht, samen eten, drinken, roken, kletsen, ....

Omdat ze zo "eerlijk" was, wil ik volgende keer wel een kamer met haar doen.

J.S.
19 december 2017, 21:42
Ze gaf aan dat ze nu terug na huis is(vanaf afgelopen maandag 18-12-17) en dan zal waarschijnlijk Amira er ook niet zijn(volgens een andere dame). prima meid aardige service is goed te neuken en met mij gebeurd dat cker hard, maar wel zoals het hoort.

CVARIA
23 december 2017, 23:56
Gelukkig voor mij in dit geval dan, was Giselle er nog en was Amira er ook.

Giselle liet er geen gras over groeien en binnen no time hadden we een leuk gesprek en gingen haar handen alle kanten uit en wilde ik me niet meer verzetten. Ze ging snel een sleutel halen en toen ze weg liep keek ik met veel plezier naar dat mooie lijf met die heerlijke billen. Terug gekomen met de sleutel naar de kamer gelopen en onderweg haar lijf betast, als of je iets te eten gekocht hebt en niet kan wachten tot thuis om het op te eten, dat dus! Giselle was op de kamer net zoals in de grote zaal. Een heerlijke verleidster die haar hele body inzet om het je naar de zin te maken. We hebben twintig minuten diverse standjes gedaan, waarna ze mij in doggy liet klaar komen. Super vrouw! Daarna nog tien minuten massage, waar ik dacht dat ze wellicht de kamer zou afgaan. Maar niets was minder waar. De laatste paar minuten gewoon samen gelegen en juist even niets gezegd. Giselle is een topper, zoals al een aantal keer op het forum beschreven. [U]Voor Giselle ga ik binnenkort terug, wat een te lekkere iet wat gekke dame met klasse!

cath.leen
12 januari 2018, 05:49
Giselle plant een langere pauze van de club.
Aktuell niet aanwezig.

CVARIA
14 januari 2018, 17:02
Giselle plant een langere pauze van de club.
Aktuell niet aanwezig.

Dammm! Liked her very much!

CVARIA
22 maart 2019, 12:50
Dammm! Liked her very much!

Still miss Giselle!!!!!!!!!! Iemand enige info over haar? Of gewoon definitief gestopt?

Calvin

Willem2
19 mei 2023, 12:07
28606

Na 6 jaar heeft Liefje eindelijk haar fiets gerepareerd :rolleyes:

bertje
25 juni 2023, 15:02
Afgelopen vrijdag 23 juni heeft deze heerlijke DVP mij een goede start van mijn bezoek aan Venus gegeven. Rustige, zeer vriendelijke DVP, die het subtiel opbouwt. Daar hou ik wel van.
Staat ook met nieuwe foto’s op de site

https://www.6profis.de/images/member/bilder_710867_b3.jpg

sweetcat
28 oktober 2023, 13:40
Afgelopen vrijdag voor het eerst van de diensten van Giselle genoten. Ze geeft een prima massage, tongzoent heerlijk en geeft een aangename blowjob. Ook mag je haar in alle standjes nemen. Het uur met haar vloog voorbij. Voor mij weer een favoriet erbij in Venus.

Tjeppah
14 juni 2024, 19:25
Vandaag voor de eerste keer met deze lieve meid op de kamer geweest. Ze ziet er niet uit als de doorsnee dvp en zo is haar service ook niet. Prima service gehad. Een heerlijke blowjob mede door haar tongpiercing. Ze heeft ook een mooi figuurtje al vertelde ze me dat ze hiervoor verschillende keren per week naar de sportschool gaat. Ik ga zeker nog vaker met haar naar de kamer gaan.

Tjeppah
10 juli 2024, 17:41
Afgelopen week weer diverse kamers met deze topper gemaakt. Zoals al eerder gezegd ziet ze er door haar erg korte haar niet uit als een doorsnee dvp. Maar deze meid heeft een erg mooi figuurtje en heeft een zeer goed karakter. Aftersales krijg je constant van haar door een vriendelijke lach of handgebaar. Een eerlijke meid met zeer goede service. Is correct met de kamerprijzen en ook met de service die ze geeft. Ze kan ook een beetje gek zijn maar dat is alleen maar sfeerverhogend in de club of op de kamer. Voor mij is ze de nummer 1 in deze club zowel qua service als ook haar mentaliteit. Het is een erg lieve meid waar ik zeer zeker nog vaker mee de kamer op zal gaan.

Pierke69
13 juli 2024, 14:11
Na de overwinning van Oranje wilde ik dit nog graag met een eigen hoogtepunt vieren. Een idee dat duidelijk bij meerdere beren in hun hoofd was opgekomen. Een ware stormloop op de dames plaats. Op zulke momenten ben ik niet assertief genoeg. Ik raakte aan de praat met wat Nederlandse beren. De voor mij interessante dames bleven spoorloos en had me eigenlijk al verzoend met het idee dat het er niet meer van zou komen. Totdat ik toevallig met Gisele in gesprek raakte. Ze kwam heel authentiek over, bleek prettig gestoord in de goede zin van het woord en wist mijn nieuwsgierigheid te wekken met haar subtiele manier van verleiding. Dit zorgde ervoor dat ik vroeg of ze tijd en interesse had om ons op een kamer af te zonderen. Er volgde een ja van haar kant en ze ging checken of er een kamer beschikbaar was. Dit bleek het geval en we lieten de bar voor wat het was.

Op de kamer kreeg ik niet eens de kans me te ontdoen van badjas omdat ze gelijk met haar tong op zoek ging naar de mijne. De staande positie werd ingeruild voor een liggende. Onze handen gleden met fingerspitzengefühl over elkaars lichaam terwijl onze tongen hun eigen variant erop los lieten. Ze gleed over mijn lichaam en terwijl ik uitkeek op haar kontje omsloten haar voetjes mijn lustspier en gingen langzaam op en neer.

Ze draaide zich om en nu omsloten haar lippen mijn lustspier. Ze begon met veel gevoel te pijpen. Af en toe gleed ze naar boven om even te tongen om dan weer af te dalen. Natuurlijk mocht een potje 69 natuurlijk niet ontbreken. Hierna zette ze haar bovenlichaam in de olie en er volgde een body to body massage waarna ook haar handje met mijn lustspier wilde spelen. Nadat haar mondje het weer een tijdje had overgenomen werd mijn lustspier een rubber jasje aangemeten. Ze liet haar nauwe spleetje langzaam over mijn lustspier zakken en we neukten traag en diep terwijl we liefdevol aan het tongzoenen waren. We raakten behoorlijk op stoom en het tempo werd opgeschroefd en er volgde een intens orgasme. Na de schoonmaak de paar minuutjes die nog resteerde in elkaars armen uitgepuft.

Het blijft iets wonderbaarlijks als twee wildvreemden gezamenlijk het pad der erotiek bewandelen en het vanaf de eerste seconde vuurwerk oplevert. Het was een spetterende sessie die haar halverwege liet opmerken dat het moeilijk te geloven was dat dit onze eerste keer samen was omdat we elkaar feilloos aanvoelden. Iets wat ik alleen maar kon beamen. Gisele is het type dame waarvan je hoopt ze te treffen als je naar een club gaat. Ik kijk nu al uit naar een vervolg.

Tjeppah
13 juli 2024, 17:42
Is inderdaad een toppertje. De enigste meid daar die aftersales geeft. Erg vriendelijke meid die zeer correct is qua tijd en de service die ze zegt te geven. Helaas heb ik met andere meiden de laatste weken in deze club andere ervaringen. Maar deze meid is goudeerlijk.

mentholbear
15 juli 2024, 15:10
Helaas heb ik met andere meiden de laatste weken in deze club andere ervaringen.

Hopelijk blijft de chef (Robert?) wel een beetje scherp.

Tjeppah
15 juli 2024, 15:21
Hopelijk blijft de chef (Robert?) wel een beetje scherp.

Dat gaan we zien. Hopelijk wel en blijft hij er kort opzitten. Vorige week toen ik vertrok was er ook een klant die erg ontevreden over 2 meiden was en naar huis ging. Ik vind het serviceniveau en
gedrag van veel meiden snel achteruit gaan. Laatste jaar beviel het me juist in het begin veel beter als voorheen maar de laatste maanden heb ik vaak bij mijn bezoeken ook mindere ervaringen. Meiden proberen je te belazeren met de tijd en het servicepakket is ook een stuk beperkter dan een jaar terug. Sommige laten blijken zelfs liever niet te neuken maar het liefst alleen een blowjob willen geven. Nogmaals hopelijk gaat er een bezem doorheen en zullen de meiden aangesproken worden op hun gedrag en serviceniveau.

Laat ik wel duidelijk zijn. Het bovenstaande negatieve geld niet voor Giselle. Deze meid is steeds meer een uitzondering in deze club. Erg lieve eerlijke meid met een mooi lichaam die zeer goede service bied.

Patjax
19 september 2024, 07:04
Schijn Bedriegt

Ik besloot nog een sigaretje te roken alvorens te gaan. Waar het vaak een hennenhok is wat betreft de dames was het enkel Gissel (ik hou de schrijfwijze maar aan zoals die op hun site staat) die er zat. Een dametje waar ik nog nooit mee kennis had gemaakt. Enerzijds omdat ik meestal in beslag wordt genomen door mijn reguliere dames en zij als ze aanwezig is ook zelden in het wild rondrent en anderzijds omdat haar kapsel eerder een associatie met een lesbo oproept dan een geile sexvamp.

Ze was in gesprek met twee Nederlanders waarvan er eentje haar toekomstige sexdate bleek te zijn. Met zijn vieren wat zitten keuvelen totdat het tijdelijk liefdespaar de kuierlatten nam richting kamer. Na ruim een half uur dook de Nederlander weer op en na een tijdje kwam ook Gissel. Wederom werd er volop gepraat en gaf zij blijk met goed gevolg the art of seduction te hebben afgerond. Telkens als we direct met elkaar praten is er een uitdagende en uitnodigende blik. Er zijn vluchtige strelingen en momenten dat ze eventjes mijn hand vastpakt.

Daarnaast blijkt ze gelukkig meer dan 3 hersencellen te hebben waarmee het gros van de dames die momenteel in de clubs zijn behept mee lijken te zijn. Moeiteloos wisselt ze tussen een dolletje of een serieus item. Het geheel zorgt voor een intrigerend beeld. Na een tijdje gaat ze richting bar en een paar minuten later volg ik haar voorbeeld. Gedecideerd loop ik richting haar om dit hiaat in mijn dames CV te laten verdwijnen. Er volgt nog wat small talk en als ik haar vraag of ze tijd heeft zegt ze dat ze helaas een afspraak heeft staan. Verdomme Patjax, heb je te lang gewacht. Ik zeg jammer en voeg eraan toe dat ik bij een volgend bezoekje hoop dat ze wel tijd heeft. Ze begint te lachen en zegt dat ze mijn reactie wilde zien. Terwijl zij voor een sleutel gaat haal ik de massage olie.

Op de kamer gaat ze meteen in de aanval en haar tong dringt zich in mijn mond en wat volgt is sensueel tongzoenen. Na een paar minuten gaat ze in een uitdagende pose op het bed liggen terwijl ik mij van mijn badjas ontdoe. Eerst natuurlijk mijn handen aan het werk gezet met een massage. Deze viel in zeer goede aarde en zou het startsein zijn van een zeer gedenkwaardig uur dat ik kan rangschikken bij de allerbeste eerste sessies met een “nieuwe” dame.

Vanaf de eerste seconde is het sexpoetry in motion. Wederzijds teasen en pleasen, lichamen die samensmelten in het spel der liefde en alle aspecten der erotiek die voorbij komen. Zij is gezegend met een fluwelen touch, schrijft sensualiteit met hoofdletters, is zeer inventief en beschikt over een seksuele intelligentie die je nog zelden aantreft in de clubs. We zijn net twee chefkoks die alle ingrediënten gebruiken om uiteindelijk als eindresultaat een ultiem orgasme te “bereiden”.

Met ruime afstand de beste sessie van het jaar en het ultieme bewijs dat schijn bedriegt. Gissel is de spreekwoordelijke speld in de hooiberg van middelmatige meiden. GFE vom feinsten met een allesbehalve doorsnee dame.

G(eweldige)
I(ntense)
S(uper)
S(ex)
E(norm)
L(ekker)

G(rappig)
I(nventief)
S(ensueel)
S(pontaan)
E(rotisch)
L(ustopwekkend)

Tjeppah
19 september 2024, 07:30
Fijn te lezen dat je mijn advies opgevolgd hebt en het je ook nog goed bevallen is :biggrin:

Tjeppah
21 september 2024, 17:48
Giselle liet me vandaag weten dat gisteren haar laatste werkdag was. Ze is gestopt met dvp zijn. Dat is een groot gemis voor ons ijsberen en ook voor sc Venus. Het was een toppertje. Je weet het natuurlijk nooit bij dvp's of wanneer de bodem van hun portemonnee weer in zicht komt ze toch niet weer dit werk op zullen pakken. Ik gun deze meid dat ze de centen niet meer nodig gaat hebben en een mooie toekomst zal hebben

mentholbear
21 september 2024, 22:36
Wat jammer. Was wel een toppertje :redface:

schoolmeester
22 september 2024, 05:53
Ook een toppertje heeft op zijn tijd rust nodig...

biker pc
27 september 2024, 14:40
Wat jammer. Was wel een toppertje :redface:

Zit vandaag gewoon aan de bar hoor

Tjeppah
27 september 2024, 16:16
Zit vandaag gewoon aan de bar hoor

Dat is raar aangezien ze tegen mij zei gestopt te zijn

mechelen
27 september 2024, 16:28
Ze is wel vaker gestopt...

Tjeppah
27 september 2024, 17:58
Ze is wel vaker gestopt...

Ok dat wist ik niet. Misschien dat ik morgen het haar kan vragen waarom de plannen gewijzigd zijn. Al weten we allemaal het blijven dvp's die zo hun eigen invulling hebben aan wat ze zeggen. Blij dat ze toch niet meer gestopt te zijn want voor mij is dit een toppertje in deze club. Misschien wel de topper.

Siberische tijger
27 september 2024, 19:11
Die 'eigen invulling' heeft maar één oorzaak: een niet zo goed gevulde bankrekening meer.

Dames hebben hun eigen waarheid. Een aantal keer zelf gehoord: 'gaan wij vandaag nog kameren, want morgen zit ik op het vliegtuig naar huis.' Vervolgens kom je de dame in kwestie het weekend erna weer gewoon tegen.
Dan is het eerste wat ik zeg: 'vliegtuig gemist?'

Tjeppah
27 september 2024, 19:30
Die 'eigen invulling' heeft maar één oorzaak: een niet zo goed gevulde bankrekening meer.

Dames hebben hun eigen waarheid. Een aantal keer zelf gehoord: 'gaan wij vandaag nog kameren, want morgen zit ik op het vliegtuig naar huis.' Vervolgens kom je de dame in kwestie het weekend erna weer gewoon tegen.
Dan is het eerste wat ik zeg: 'vliegtuig gemist?'

Ben benieuwd wat diegene dan zei wanneer je vroeg "heb je het vliegtuig gemist?" Even voor de duidelijkheid Giselle zal haar eigen redenen hebben waarom ze er nu is dat gaat me niets aan. Ze is altijd zeer correct tegen me en voor mij is ze toch wel de topper hier.

Tjeppah
1 oktober 2024, 20:50
Giselle liet me vandaag weten dat gisteren haar laatste werkdag was. Ze is gestopt met dvp zijn. Dat is een groot gemis voor ons ijsberen en ook voor sc Venus. Het was een toppertje. Je weet het natuurlijk nooit bij dvp's of wanneer de bodem van hun portemonnee weer in zicht komt ze toch niet weer dit werk op zullen pakken. Ik gun deze meid dat ze de centen niet meer nodig gaat hebben en een mooie toekomst zal hebben

Giselle is niet gestopt. Ze spreekt naast Roemeens,
Engels en Duits. Duits schrijven gaat haar beter af dan in het Engels schrijven. Ze had daarom een fout gemaakt door te insinueren dat ze definitief gestopt was maar het bleek gelukkig alleen voor die week te gelden. Deze week werkt ze waarschijnlijk alleen vrijdag. Volgende week is ze vanwege persoonlijke redenen een weekje in het buitenland

Tjeppah
18 oktober 2024, 00:06
Later kwam ik Giselle en Maya in de hal tegen die zojuist binnenkwamen. Giselle vloog me om de nek en begon me te zoenen. Maya wilde wel maar durfde niet goed. Eerst alleen een fijne tijd met Giselle op de kamer geweest. Daarna samen gegeten samen met Maya. En toen nog een tijdje met beide dames op de kamer geweest wat me ook goed bevallen was. Ook Giselle, visueel niet een standaard dvp, kan ik aanbevelen

Pierke69
26 januari 2025, 22:59
Geknipt uit mijn algemeen verslag:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=859824#post859824

Op het afgesproken tijdstip nestelt Gisele zich naast mij. Ze neemt de tijd om bij te praten terwijl ze heel subtiel het spel der verleiding speelt. Na een kwartiertje verruilen we de bar voor een kamer en de deur is nog amper dicht of ze begint staand al sensueel te tongzoenen. De badjas wordt opengemaakt en ze gaat op haar knietjes voor naar eigen zeggen een voorproefje. Ze neemt Pierlala in haar mond en deze kan dit wel waarderen gezien de groeispurt die hij doormaakt. We besluiten het comfort van het bed op te zoeken. Onze tongen zoeken elkaar op om teder en sensueel met elkaar te spelen. Ze wilt graag een vervolg geven aan het voorproefje en er volgt een geweldige pijpbeurt. Ze vraagt of ik nog een bepaalde wens heb. Ik herinner mij dat ze de vorige keer ook haar voetjes in het liefdesspel had betrokken en vraag of ze een footjob wilt doen. Dit is niet aan dovemansoren gericht. Ze tovert de olie uit haar tasje en Pierlala en haar voetjes worden hiervan voorzien. In diverse posities gaat ze te werk totdat haar voetjes het beoogde resultaat hebben behaald en voorzien zijn van een wit laagje. Na de schoonmaak als wederdienst haar poesje gelikt totdat ze een orgasme had. Terwijl zij even bijkwam iets te drinken voor ons gehaald in de bar.

Bij terugkomst wederom volop tongzoenen terwijl onze vingertoppen elkaars lichaam streelden. Zij pakte de olie en voorzag haar bovenlichaam hiermee. Er volgde een uitgebreide body to body massage waarbij ook het pussy sliden niet ontbrak. Pierlala werd ingepakt en er volgde de nodige variaties op de gekende standjes totdat Pierlala voor een tweede keer zijn lading spoot. Na de schoonmaak legde zij zich in mijn armen. Samen zo even bijgekomen en een blik op de klok wees uit dat er bijna twee uur waren verstreken. We keken elkaar aan en vroegen tegelijkertijd wat we zouden doen. Ik twijfelde of er nog een derde ontlading in de zaadbunkers zat. Gisele was overtuigd dat ze in staat was om dit voor elkaar te krijgen. Ik was ergens wel benieuwd of dit zou lukken en besloot het erop te wagen.

Nadat ze een sigaretje had gerookt werd Pierlala door haar met olie onder handen genomen. Met veel fingerspitzengefühl wist ze hem weer tot leven te wekken. Ze schepte er genoegen in om de randjes van gevoeligheid op te zoeken en mij te laten kronkelen van genot. Nadat ze de olie had verwijderd nam haar mondje het over. Er volgde een waanzinnige pijpbeurt waarbij alle aspecten de revue passeerden. Hoewel ze op elk moment de genadeslag kan toebrengen laat ze me op het randje zweven. Na een poos vraagt ze of ze het op deze wijze mag afmaken. Een jaknikje van mijn zijde is voldoende om er een tandje bij te zetten en het duurt dan ook niet lang meer alvorens ontlading drie een feit is. Triomfantelijk laat ze het in een stuk keukenrol verdwijnen. Ze snapt dat ik even moet bijkomen.