PDA

Volledige versie bekijken : Darling, Filipijnse, Leeuwarden (weaze)



fr_loper
23 november 2017, 21:03
Darling (Filipijnse)
Leeftijd:50 jaar of ouderTaal:Engels (goed), Nederlands (matig),Thai(matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Hand, rug
Piercing:NeeLichaamsdeel:N.V.T.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs:30 euroTijdsduur:20 minuten
Service:Aftrekken,Neuken
Extra info:

fr_loper
23 november 2017, 21:15
Dame stelde zich voor als "Darling" uit de Filipijnen, had wat ervaring in Nederland in Thaise massage salons ,
in Rotterdam en Den Haag (5 en 3 jaar), omdat ze aangaf in Thaise massage salons te hebben gewerkt, ging mijn volgende vraag per ongeluk in het Thais, waarop ze het juiste antwoord gaf in het Engels, Waar deze dame nu vandaan komt is me een raadsel, zou me ook niet verbazen, dat ze Spaans of Portugees zou spreken. Spreek meestal niet aan de deur af wat ik allemaal wil, had ik deze keer beter wel kunnen doen, want alles had blijkbaar een meerprijs. Alles ging een beetje onbeholpen, misschien een gebrek aan ervaring in het "raamwerk", want denk dat dame er al een aantal vlieguren op heeft zitten in het vak.

Een beetje vreemde ervaring, maar helaas geen Aziatische GFE.

Herhaling gevaar op het moment niet aanwezig, mochten er positief recensie komen, dan mogelijk weer,
maar zal de wensenlijst en prijs wat duidelijker aan de deur afspreken.

Pijpfitter
24 november 2017, 13:57
Waar zit deze Darling?

fr_loper
24 november 2017, 14:00
Waar zit deze Darling?

Zie de Leeuwarden aanwezig / afwezig lijst (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40572-Leeuwarden-aanwezig-afwezig-lijst)

Esperanza:

Boven:
105 Darling (Filipijnse) aanwezig 23-11

fr_loper
2 december 2017, 16:36
Darling was druk bezig Sindy ( 118 Sindy (Cuba) een (rug) massage te geven,
heb even staan kijken, dit deed ze zeker niet verkeerd,
mogelijk dat ik haar nog eens bezoek, voor alleen zoun "Filipijnse/Thaise" massage.