Volledige versie bekijken : Koh Phi Phi vragen
Breezahlover
1 december 2017, 10:54
Hallo allemaal,
Mijn excuses voor het openen van een nieuw draadje, maar ik kon na enig gezoek geen info vinden over onze favoriete hobby op Koh Phi Phi.
In januari ben ik, met het gezin weliswaar, een tweetal weekjes op Koh Phi Phi, in een groot resort aan de noordzijde van het eiland.
Uiteraard ben ik van plan er regelmatig tussenuit te sneaken op zoek naar wat vertier...:fuck::fuck:
Is één van jullie er wel eens geweest en kan iemand mij verder helpen met de zo broodnodige tips and tricks?
Alle info is welkom! Alvast bedankt!
pret
1 december 2017, 11:38
Niks te vinden daar. Maak er een mooie vakantie van met je gezin.
fr_loper
1 december 2017, 13:37
Beste hoop is een massage salon, dit is altijd een gok, want binnen een jaar kan een salon veranderen van 1 waar alles kan,
naar 1 waar alleen massage worden gegeven.
Maar zoek een salon die een stukje achteraf ligt,
(rustige weg of doodlopende steeg etc),
en dan vragen naar een olie massage, zodat ze je meenemen naar een "private" ruimte,
en dan afwachten (soms gebeurd er de eerste keer helemaal niks, maar pas bij een 2e bezoek).
Bijvoorbeeld "butterfly massage (https://butterflythaimassage.wixsite.com/kohphiphi)"
noglangnietuitgewandeld
2 december 2017, 07:26
Ik ben een keer op Phi Phi geweest, maar dat was tijdens een dagtripje vanaf Koh Lanta. Een vrij luxe omgeving, met veel toeristen, maar niet van het soort dat op meidenjacht is, zal ik maar zeggen.
goei1163
5 december 2017, 09:31
even met de boot naar Ao Nang of Krabi, ook niet echt zoals in BKK, Pattaya of Phuket maar zeker in Krabi is wel het een en ander te vinden. Verder eens met voorgangers, maak er een mooie vakantie met de familie van!!
wervelwind
5 december 2017, 13:17
Hou het bij je familie, dat is sowieso niet moeilijk op Ko Phi Phi. Tip: ga niet naar Patong Beach op Phuket want dan krijg je spijt dat je niet alleen daar bent.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Breezahlover
17 december 2017, 10:18
Dank voor de tips! Het wordt dus een heerlijk rustige vakantie :)
Breezahlover
13 januari 2018, 23:14
Inmiddels net terug uit Koh Phi Phi. We zaten in een resort aan de noordzijde van het eiland. Prima vakantiegebied, maar op sex/massage gebied een echte woestijn. Massages deden ze wel, maar een happy end zat er maar bij één enkele salon in.
Gelukkig kun je er mooi duiken en snorkelen. Voor de dames hoef je er niet heen.
Uiteindelijk is het een fijne familievakantie geworden! :biggrin: