Volledige versie bekijken : Nog nooit een recensie geschreven, doe het nu! December 2017
brombeerzuid
2 december 2017, 08:04
Nu heb ik het idee om een extra rubriek in te gaan voeren.
Nl: een vrijkaartje voor een leuke recensie voor een startende schrijver, dit om meer ijsberen aan te moedigen om een verhaaltje te schrijven.
Eind van de maand maak ik dan 1 winnaar voor deze rubriek bekend.
Dus laat je schrijfsels maar komen en schroom niet!
Doe dat in deze topic!
pietpotent44
3 december 2017, 10:35
Ja hee, dan kan ik nooit meer wat winnen :frown:
mentholbear
7 december 2017, 01:03
Misschien handig dat anderen ook nieuwe schrijvers hier kunnen helpen nomineren. Nieuwe schrijvers weten soms de weg Door het forum heen hier naartoe nog niet.
Nulnulzeseneenhalf
12 december 2017, 21:55
Deze hoort hier thuis. Zijn “maiden speech” zullen we maar zeggen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=588470#post588470
brombeerzuid
1 januari 2018, 14:53
Eerlijk gezegd valt het mij tegen dat er maar eentje ingeschreven is.
Maar ja, daveclark gefeliciteerd met je vrijkaartje.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=588470#post588470
rokkenjager
1 januari 2018, 15:11
Het is al enige jaren niet meer wat het geweest is. Men schrijft hier liever over politiek, sport of ander geneuzel.
brombeerzuid
1 januari 2018, 15:19
@rokkenjager:
Was ervoor gewaarschuwd, maar toch geprobeerd, helaas eigenlijk een flop.
Het schrijven over ander niet gerelateerde onderwerpen, heb je op elk forum.
Mensen hebben nu eenmaal veel en brede interesse's en meningen.
Moet kunnen vind ik persoonlijk, zolang de hoofdzaak van het forum, maar niet ondermijnd wordt.
pret
1 januari 2018, 17:44
Het is al enige jaren niet meer wat het geweest is. Men schrijft hier liever over politiek, sport of ander geneuzel.
Ja in dit forum komen verschillende onderwerpen aan bod. In tegenstelling tot andere fora heb je hier de mogelijkheid om niet bevallende topics op ignore te zetten.
Meme Moo
1 januari 2018, 18:27
Ja in dit forum komen verschillende onderwerpen aan bod. In tegenstelling tot andere fora heb je hier de mogelijkheid om niet bevallende topics op ignore te zetten.
Zou dát de reden zijn, waarom hier niet gepost wordt? :biggrin:
Brad Clitt
1 januari 2018, 19:06
Misschien dat ik dit jaar verslagen schrijf waarin wél weer damesnamen voorkomen, mag ik dan hier meedoen?
Das
1 januari 2018, 19:16
Misschien dat ik dit jaar verslagen schrijf waarin wél weer damesnamen voorkomen, mag ik dan hier meedoen?
Dat hoeft niet... iedereen waat al dat je het over A...... hebt!
Brad Clitt
1 januari 2018, 19:21
Ik bedoel namen van andere dames, zodra ik de 100 gehaald heb met de DZN.
rokkenjager
2 januari 2018, 06:52
Als ik wat wil lezen over sport of politiek dan da ik wel naar een krant of een ander forum. Zal ik eens doen. Waarschijnlijk staan daar inmiddels de hier missend dames recencies aangezien bezoekers van forums breed georiënteerd zijn. Mijn opinie is schoenmaker blijf bij je leest. Dan is het ook niet nodig oude recensies te wissen. En kan ik mn eigen recencies van 10 jaar terug ook nog eens nalezen of nog even een wegmijmer momentje hebben bij het lezen over een oude ster en worden mijn epistels ook voor het nageslacht bewaard.
pret
2 januari 2018, 16:42
Als ik wat wil lezen over sport of politiek dan da ik wel naar een krant of een ander forum. Zal ik eens doen. Waarschijnlijk staan daar inmiddels de hier missend dames recencies aangezien bezoekers van forums breed georiënteerd zijn. Mijn opinie is schoenmaker blijf bij je leest. Dan is het ook niet nodig oude recensies te wissen. En kan ik mn eigen recencies van 10 jaar terug ook nog eens nalezen of nog even een wegmijmer momentje hebben bij het lezen over een oude ster en worden mijn epistels ook voor het nageslacht bewaard.
Een dagboek al dan niet digitaal bijhouden zou handiger voor je ;)zijn.