Volledige versie bekijken : Iemand ervaring met Adele (32)
Cashead
12 december 2017, 18:59
Vorige week sprak ik een tijdje met Adele (32 jaar). Een leuke donkerharige rustige meid. Ze gaf aan dat ze zelf nooit op mannen af stapt en ook nooit vraagt om naar een kamer te gaan... dat de mannen dat zelf moeten aangeven als ze interesse hebben. Een andere aanpak dan de meeste dames dus.
Heeft iemand hier ervaring met Adele? En zo ja... TELL ME! :freu:
Ik kon namelijk ook geen paspoort van haar vinden op het forum.
mentholbear
21 december 2017, 21:13
Whoah 32...? Ik sprak vandaag een Adela en ze leek me meer mid of eind twintig en Was ook geïnteresseerd en begon hier naar info te zoeken.
Ik vermoed gezien de beschrijving dat het deze dame kan zijn https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44996-Ad%E8le-(Roemeense)
Cashead
22 december 2017, 12:12
Ze ziet er inderdaad jonger uit dat 32 Mentholbear!
Dat profiel zou inderdaad kunnen... dat blijft het lastige met die paspoortjes. Sandra / Adele, wel of niet meer in YY. Ze vertelde me toen dat ze alleen bij YY werkte.
De volgende keer dat ik d'r zie toch maar eens proberen. :hammer:
mentholbear
23 december 2017, 14:57
Ze ziet er inderdaad jonger uit dat 32 Mentholbear!
Dat profiel zou inderdaad kunnen... dat blijft het lastige met die paspoortjes. Sandra / Adele, wel of niet meer in YY. Ze vertelde me toen dat ze alleen bij YY werkte.
De volgende keer dat ik d'r zie toch maar eens proberen. :hammer:
Dat is waarom ik ook geen paspoortje meer aanmaak. Ik weet 90% van de details niet eens meer. Maar donderdag ga ik waarschijnlijk weer de grens over en wie weet zit er een intiemere kennismaking in met haar. Tijdens het praatje vond ik d'r persoonlijkheid ook erg leuk.
Brad Clitt
23 december 2017, 17:25
Ik heb de Adele die vorig jaar in zowel YY als Magnum (als Sandra) gewerkt heeft dit jaar niet gezien in Roermond en dus ook niet de afgelopen weken.
Heeft natuurlijk niks te zeggen, maar ik was er toch best vaak...
Ik dacht dat ze 24-25 jaar is en is afkomstig uit de buurt van Boekarest (of een voorstad).
mentholbear
27 januari 2018, 16:00
De paar keren dat ik nog was geweest in december en januari heb ik d'r helaas niet meer gezien.
Is ze nog gespot? Leek me een leuke meid. Jammer, Had het ijzer moeten smeden toen het heet was...
Cashead
30 januari 2018, 22:59
Dat jij haar al lange tijd niet gezien hebt Brad, dat zegt best wel veel. Dan hebben Mentholbear en ik geluk gehad dat we haar een keer gezien hebben.
Als ze weer eens terug is heb ik hetzelfde doel als jou Mentholbear! Laten we elkaar op de hoogte houden. ;) Al ben ik er niet zo vaak. Het is dus een kwestie van geluk hebben.
Brad Clitt
31 januari 2018, 11:27
De Adele die ik ken (en waarvan dus een paspoortje is gemaakt) heeft een beetje een haakneus (ziet er niet storend uit, eerder schattig), maar de week van Sinterklaas toen jij haar gezien hebt was ik er op de woensdag en de vrijdag, ik heb haar niet gezien (en YTD ook niet). Ik ga er voor 99,99% vanuit dat het gewoon een andere dame is die de vacante artiestennaam voor zich opgeeist heeft destijds. Of ze er nu is, geen idee, dames komen zich niet meer voorstellen aan mij. Waarom weet ik ook niet...
mentholbear
4 februari 2018, 14:21
De Adele die ik ken (en waarvan dus een paspoortje is gemaakt) heeft een beetje een haakneus (ziet er niet storend uit, eerder schattig), maar de week van Sinterklaas toen jij haar gezien hebt was ik er op de woensdag en de vrijdag, ik heb haar niet gezien (en YTD ook niet). Ik ga er voor 99,99% vanuit dat het gewoon een andere dame is die de vacante artiestennaam voor zich opgeeist heeft destijds. Of ze er nu is, geen idee, dames komen zich niet meer voorstellen aan mij. Waarom weet ik ook niet...
Ik kan me haar neus niet meer herinneren. Maar het zou idd ook goed kunnen zijn dat het een andere dame Is die deze artiestennaam heeft gebruikt.
Maar hoezo komen de dames zich niet meer voorstellen? Ik bedoel, snap dat de ouwe garde je intussen wel kent. Maar ook nieuwe meiden negeren je?
Ik moet zeggen dat ik het jagen er op zich wel mee vind vallen. Als een nieuw visje werd ik in de yy vijver enkele keren benaderd door een paar dames. Maar na een tijdje werd dat al een stuk minder.
Brad Clitt
4 februari 2018, 14:36
Ok, af en toe komt er nog eens een nieuwe meid (maar de laatste tijd zijn er van die soort ook niet zo veel) informeren voor een kamertje, maar die was vantevoren niet goed geinstrueerd blijkbaar. Ik ben nl. sinds een hele tijd monogaam in de club, zelf ervoor gekozen, dus medelijden hoef je niet hebben.
Goed, af en toe permitteer ik me nog een uitstapje, stiekem dan... ;)
Cashead
5 februari 2018, 22:53
Knap hoor die monogamie bij YY Brat. Die stiekeme streken zijn prima, blijf die maar houden. ;)
Die week van Sinterklaas hebben we elkaar misgelopen. Ik was er die donderdag. Deze Adele vertelde me dat ze er de hele week was en vrijdagavond weer naar 'huis' in Düsseldorf ging. Dan lijken het dus twee verschillende Adele's... met dezelfde trekjes. Die haakneus kan ik me niet herinneren. Maar ze had sowieso wat schattigs. :biggrin:
Cashead
18 februari 2018, 21:47
Nu weten we in ieder geval zeker dat we dezelfde Adele bedoelen. Ze was afgelopen vrijdag aanwezig! :-) Ze is totaal anders dan de andere DVP's. Dit keer is het weer niet tot een kamertje met haar gekomen. Ik had mijn kompaan over haar verteld... en heb haar aangewezen in de club. Toen ik terug kwam van een andere kamergang ging hij er mooi met d'r vandoor... Ach, ik gunde het hem van harte! ;-) Hij heeft een goede smaak!
mentholbear
28 februari 2018, 01:43
Nu weten we in ieder geval zeker dat we dezelfde Adele bedoelen. Ze was afgelopen vrijdag aanwezig! :-) Ze is totaal anders dan de andere DVP's. Dit keer is het weer niet tot een kamertje met haar gekomen. Ik had mijn kompaan over haar verteld... en heb haar aangewezen in de club. Toen ik terug kwam van een andere kamergang ging hij er mooi met d'r vandoor... Ach, ik gunde het hem van harte! ;-) Hij heeft een goede smaak!
De Adele van yylover met haakneusje?
yylover
28 februari 2018, 21:08
De Adele van yylover met haakneusje?
Ik heb een dikke neus, maar zeker geen haakneusje :hammer:
JonnyFontane
28 februari 2018, 21:13
Ik heb een dikke neus, maar zeker geen haakneusje :hammer:
Ik heb geen dikke neus........maar wel iets anders:hammer:
yylover
28 februari 2018, 21:15
Ik heb geen dikke neus........maar wel iets anders:hammer:
Hmmm...we hebben wel eens samen gedouched, maar of er ergens anders iets is ???:hah: