rplover
15 februari 2007, 21:53
Haarkleur/-lengte : blond / lang
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : slank / C
Nationaliteit/Taal : Vlaams / Vlaams
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : yep, guess what name :green_smi
Service: NMC / PMC
Voordelen: echte Antwerpse meid
Nadelen: klokkijker, moet snel gaan
Tijdsduur : 15 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dag/Avond: nachtshift
De reden dat ik dit paspoort aanmaak is tweeërlei, een kennis is er verleden week binnengeweest, en het kon allemaal niet snel genoeg gaan.
Toen hij het dan ook na enkele minuutjes voor bekeken hield, werd ze kwaad en agressief. En je zou het ze echt niet geven als je ze voor haar raampje ziet staan.
Ze sprak van vriendjes, die ze wel eens op hem af zou sturen, terwijl die jongen gewoon betaald had, en onvoldaan huiswaarts wilde keren.
Je moet maar lef hebben.
Uit het artikel dat Willem2 schreef, blijkt dan ook dat deze Dame ze zeer goed verdient.
De vraag is natuurlijk, hoeveel procent houdt ze ervan voor zichzelf?
Ik betwijfel ten zeerste dat er 1 euro voor haar bij is.
Ze zijn toch zo dom, meneer.
De meiden, of beter gezegd de pooiers, verdienen goed, zeker wanneer de meisjes jong zijn en wat moeite doen om de klanten binnen te halen. Piedfort wijst op een blond meisje in een groene bikini. "We hebben contact met haar. Ze heeft de afgelopen drie weken 22.000 euro verdiend." Het meisje werkt in het megabordeel dat twee jaar geleden de deuren opende. Een mooi statig pand met 52 kamers. Huur: 50 euro voor twaalf uur.
Deze blonde meid in groene bikini MOET bijna zeker Sarah zijn.
Een goudhaantje pur sang dus.
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : slank / C
Nationaliteit/Taal : Vlaams / Vlaams
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : yep, guess what name :green_smi
Service: NMC / PMC
Voordelen: echte Antwerpse meid
Nadelen: klokkijker, moet snel gaan
Tijdsduur : 15 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Dag/Avond: nachtshift
De reden dat ik dit paspoort aanmaak is tweeërlei, een kennis is er verleden week binnengeweest, en het kon allemaal niet snel genoeg gaan.
Toen hij het dan ook na enkele minuutjes voor bekeken hield, werd ze kwaad en agressief. En je zou het ze echt niet geven als je ze voor haar raampje ziet staan.
Ze sprak van vriendjes, die ze wel eens op hem af zou sturen, terwijl die jongen gewoon betaald had, en onvoldaan huiswaarts wilde keren.
Je moet maar lef hebben.
Uit het artikel dat Willem2 schreef, blijkt dan ook dat deze Dame ze zeer goed verdient.
De vraag is natuurlijk, hoeveel procent houdt ze ervan voor zichzelf?
Ik betwijfel ten zeerste dat er 1 euro voor haar bij is.
Ze zijn toch zo dom, meneer.
De meiden, of beter gezegd de pooiers, verdienen goed, zeker wanneer de meisjes jong zijn en wat moeite doen om de klanten binnen te halen. Piedfort wijst op een blond meisje in een groene bikini. "We hebben contact met haar. Ze heeft de afgelopen drie weken 22.000 euro verdiend." Het meisje werkt in het megabordeel dat twee jaar geleden de deuren opende. Een mooi statig pand met 52 kamers. Huur: 50 euro voor twaalf uur.
Deze blonde meid in groene bikini MOET bijna zeker Sarah zijn.
Een goudhaantje pur sang dus.