Volledige versie bekijken : Narcissa (Roemeense)
cheasehead
27 december 2017, 09:31
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Narcissa (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Kort
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen
Extra info:
cheasehead
27 december 2017, 09:50
Vier geile Hollandse beren zaten op 2 bankje toen deze verschijning binnen kwam lopen en alle vier waren we het er over eens dat deze dame wat mysterieus heeft.
Ze heeft redelijk kort haar en aan 1 kant is ze te dicht langs de vuurkorf afgelopen want die kant is helemaal kort, maar goed het zag er allemaal goed uit en het had een bepaalde x factor dus besloot ik eens even met haar een korte speeddate te doen.
Ook alle signalen die ik tijdens het gesprek van haar kreeg waren alleen positief.
De dame in kwestie is sinds 12 dagen werkzaam in de LR en heeft daarvoor in ACgold gewerkt en ze zegt dat ze half Roemeens en half turks is.
Toen besloten om met haar een wipje te gaan doen en éénmaal op de kamer begon het allemaal goed dus ik dacht dat word wel een goed kamertje.
Eerst even wat kussen en wat pijpen maar ze wilde al heel snel over op neuken nou goed dan maar. Tijdens het neuken begon ze even doodleuk te vertellen dat ze € 25,- extra wilde voor een bepaalde dienst die al was geleverd met een hoop bla bla en ze vroeg me of ik dit ook ging betalen. Ik zei maar braaf ja maar dacht in mijzelf mooi niet meid maar ik wilde dit niet laten merken want anders was dit kamertje al over en had ik € 50,- net zo goed door het putje kunnen spoelen.
Inmiddels was mijn pulaatje slap geworden en met wat enige moeite kreeg ik hem weer hard en ben ik klaargekomen in doggy.
Bij het afrekenen bij de kluisjes gaf ik haar dus maar € 50,- en mevrouw vroeg waar is mijn extra. Waarop ik antwoordde dat dit gewoon bullshit is en als het extra was dit dan gewoon van te voren moet zeggen.
Ze dreigde om naar de receptie te lopen maar toen ik aanstalten maakte om daarheen te lopen kwam mevrouw niet mee en droop ze af.
Daarna heb ik toch maar besloten om iets te doen wat ik normaal niet snel zou doen en dat is een melding gemaakt bij de aanwezige Theke dame.
U zijt gewaarschuwd en maak duidelijk afspraken met deze verwelkte narcis.
En daarom krijgt deze dame van mij een koude ijsberen douche:asshole:
JonnyFontane
27 december 2017, 12:37
Een te vermijden meid dus......
Marcus69
7 januari 2018, 10:49
Haar gisteren gehad. Bizar meisje, dat zeker. Ik zou zelf gokken op bipolaire stoornis. De kamergang was goed en correct. Duidelijk afgesproken op voorhand wat kon en niet kon. Cheasehead zijn post verduidelijkt veel. Wellicht heeft ze onder haar voeten gekregen van de theke om betere afspraken te maken want op de bank had ik soms het gevoel dat ik een sollicitatie-interview aan het afnemen was. Ze toonde vlak voor we eraan begonnen de tijd en verwittigde ruim op voorhand dat ik erover kon gaan. Kreeg geen hoogte van haar want op de bank was ze "raar", maar in bed had ik de indruk dat ik met een vriendin bezig was.
Boy69
7 januari 2018, 20:34
Vandaag met deze beauty op kamer geweest en ik heb er maar 1 woord voor: WOW !!!
Herhalingsgevaar: altijd en overal en zo snel mogelijk.....
gignnl
7 januari 2018, 21:06
Dan was mijn observatie enkele weken terug toch goed,dat ze een zwoele indruk maakte.Goede keuze vandaag dus toch naar de huiskamer te komen,ik heb haar vriendin met tattoos ondertussen "aangeboord" en dat was ook prima!
Boy69
7 januari 2018, 21:55
ik heb haar vriendin met tattoos ondertussen "aangeboord" en dat was ook prima!
Haar naam is Melissa, inderdaad ook een zeer mooie meid.
Znipper
12 januari 2018, 15:55
Ik vond het tegenvallen.
Eenmaal op de kamer werd het een ietwat ongemakkelijke conversatie. Ik begreep haar niet en zij mij niet.
Neuken was erg gecontroleerd ... handjes... tempo ... etc.
YMMV maar voor mij hhg 0 ...
Boy69
14 februari 2018, 10:42
Is deze dame nog steeds aanwezig in LR ?
cheasehead
14 februari 2018, 11:21
Nope, niet meer aanwezig. Waarheen? Geen idee.
Graagneuker
16 februari 2018, 21:54
Niet meer aangetroffen in het pand.
cassenoisette
12 maart 2018, 21:27
Base camp is PHG not LR.
Vandaag met deze beauty op kamer geweest en ik heb er maar 1 woord voor: WOW !!!
Herhalingsgevaar: altijd en overal en zo snel mogelijk.....
Ik kan dit alleen maar beamen. Uitgebreid verslag volgt nog. Deze topic geeft weer eens aan hoe belangrijk een klik hebben belangrijk is voor het serviceniveau van een dvp.
mentholbear
7 april 2018, 13:14
Ik kan dit alleen maar beamen. Uitgebreid verslag volgt nog. Deze topic geeft weer eens aan hoe belangrijk een klik hebben belangrijk is voor het serviceniveau van een dvp.
Leuk te horen dat ze terug is. Ze is me een gezellige pannenkoekster. 1x heeft ze mij lopen pannenkoeken :hammer:
Ze kan ook behoorlijk luid lachen.
Uit mijn verslag (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=604608#post604608):
In de bar liep ik op tegen Narcissa. Een prachtige lolita pop meid met korte zwart haar en diep groenen ogen. Die avond was zij absoluut het mooiste meisje in de club. Door één of andere oerinstinct werden we omhelst tot elkaar aangetrokken. We hadden niet eens kennis gemaakt en gingen naar de kamer. Ze vroeg hoe lang ik op de wilde blijven. Ik zei we zien wel hoe het verloopt. We begonnen met volop tongzoenen, wat ze overigens niet met iedereen doet. Overigens wilt ze ook het liefst niet gezoend worden bij haar onderlippen, maar dat liet ze bij mij ook toe. Aan haar lichaamstaal kon ik wel merken dat ze er van genoot. Vervolgens werd ik heerlijk gepijpt, wat ze wel graag en met volle passie doet. Ze bedankte mij ervoor dat ik schoon was. Daarna in allerlei posities geneukt en nadat ik helemaal kapot was heeft ze mij klaar gerukt. Ook daar is ze behoorlijk in bedreven. Normaal gesproken kom ik meestal niet klaar als een dame mij aftrekt, maar zij weet hoe ze het moet aanpakken. Met en al is deze top, Ze is spontaan, bescheiden, rechtdoor zee en in voor een gesprek. Erg gezellig met haar, maar voelde aan mijn biologische klok dat het half uurtje bijna om was. Ze waarde het dat ik het aangaf en we hebben nog 3 minuten zei ze wat ze nog knuffelend afmaakte. De meningen over deze dame zijn verdeeld, maar ik had een klik met haar en in dat geval is ze helemaal WOW.
Poppalarge
3 mei 2018, 18:29
Weet niet of ik net een vervelende ervaring heb gehad met een dame die er heel veel op lijkt, al was deze volgens eigen zeggen 22 jaar in plaats van 25 jaar, maar deze Narcissa probeerde van een halfuur een uur te maken en dat vertelde ze me doodleuk nadat ik mijn hoogtepunt bereikt had...
Nadat ik haar vertelde dat ik altijd mijn timer aanzet als ik de kamer op ga en dat ik nog geen melding van mijn telefoon had gehoord dat het halfuur erop zat, wilde ze beweren dat de tijd die ze had op geschreven bij het halen van de sleutel al zeker al een uur geleden zou zijn en toen ik aangaf dat we het dan maar even met de theke als arbiter zouden verifiëren, was het opeens toch maar een halfuur... Ondanks de vlugge capitulatie toch maar naar de theke gegaan en na een check van haar wisten alle partijen zeker dat het maar een kamergang van halfuur was..
Ben toch blij dat sommige clubs uurwerken op de kamers hebben opgehangen, zou hier in PHG ook niet misstaan.
Snap best dat je geld wilt verdienen als dame, maar dan wel voor de tijd / service die het je daadwerkelijk gekost heeft. Dit was gewoon een sterk staaltje ouderwets iemand proberen te tillen...
Zonde, want de sessie was tot dusver goed te noemen en ze had iets amicaals over zich...
Niet iedere beer zal hetzelfde overkomen als deze jongen bij deze meid, maar dan weten jullie alvast dat het tot de mogelijke scenario’s behoort...
Sent from my Atari 4160 STFM[emoji769] using Tapatalk
Graagneuker
1 juni 2018, 23:15
Gewoon alarm op 25 min. op telefoon instellen.
Wordt je alle 2 wakker uit de illusie.
Een flinke zoals 1e maandag van maand. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180601/74bb2cc407a2ed7223978c5d8623df35.jpg
Poppalarge
1 juni 2018, 23:37
....Een flinke zoals 1e maandag van maand.
Hopelijk zijn we daar in 2020 eindelijk vanaf...
Graagneuker
2 juni 2018, 00:01
Vind het wel makkelijk,hoef ik mijn wekker niet te zetten.:)
Mr.TMF
9 juni 2018, 06:43
Sessie met deze meid was goed maar helaas upselling probleem.
mentholbear
11 juni 2018, 11:44
Sessie met deze meid was goed maar helaas upselling probleem.
Bedoel je vooraf/tijdens kamergang opties aanbieden, tijdens kamergang blijkt er van alles extra te zijn, of achteraf moeten bijbetalen omdat er van alles extra's zou zijn gebeurt?
Mr.TMF
11 juni 2018, 21:55
tijdens kamergang optie aanbieden
mentholbear
16 juni 2018, 01:17
tijdens kamergang optie aanbieden
Thx. Dat kan de stemming bederven. Hoeft niet, sommige dames gaan goed door.