Volledige versie bekijken : Rebecca (Roemeense)
Piet Rodebaard
23 december 2016, 22:46
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Rebecca (ex 'Rebecca', Heaven7) (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:
Extra info:
Piet Rodebaard
23 december 2016, 22:47
I've met Rebecca in PHG on 8 December.
There's maybe on or two years I didn't meet her (she was working before at Heaven7), and she recognized me immediately, I remember a very nice feeling with her.
This 25 y.old roumanian blond girl (blue eyes), with cup-C natural breast is very kind.
In sofa, we talked a lot, even if I don't promise to go with her, she stays and lies on me for a pretty talk.
But this view (specially her body with her big boobs) will make a big effect on me, so I decided to go further, as she promised something more « special » (or « private ») this time, let's see.
Once in room, we mades some hugs each other, and we started immediately with a sensual 69, excellent. Later, we started missionary while she seems abandon herself : she was fingering her pussy consistently !
We alternate various positions,
Almost after 30 minutes, she told me that 45min. Session was possible, but I was finishing, but it's good to know.
Despite no deep kisses (only small smacks), excellent feeling, and nice memories !
Later in the day, we shared again, some moments at the bar (I gave her a massage in her back), and talking friendly, too.
mechelen
23 december 2016, 23:31
Gaat het om deze dame?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44915-Rebecca-(Roemeense)-ex-H7&p=519599#post519599
Smouse
24 december 2016, 01:39
Nee het is een andere Rebecca, de Rebecca met het brilletje is ook soms in happy te vinden maar dan heeft ze niet meer de naam Rebecca omdat de de Rebecca van Piet Rodebaard al Rebecca heet :)
See ya Smouse
Piet Rodebaard
18 maart 2017, 16:48
I've met Rebeka on 23 Feb. 2017...
Notice that she spelled her name as R-E-B-E-K-A.
After a nice talk and hugs in sofa, it should be my 4rd meeting with her, so far. She seems to know my taste, nowadays.
Once in room, she showed me her new piercing (at the belly, asking to take care, because it's still new.
After some hugs, she started a nice blowjob, later a 69-position (very nice view indeed).
Unfortunately, she doesn't kiss. I just received a small tongue contact.
She used some gel in her pussy before multi positions.
Still nice feeling, she's my taste, definitely... :)
mentholbear
25 juni 2017, 02:09
Hm... ik weet niet of ze eerst lichtblond haar Had, maar de Rebecca (ik weet niet hoe je t precies spelt) waar ik afgelopen dinsdag mee geslapen Had, leek meer donkerblond haar te hebben.
Na een uurtje lekker op de kamer te zijn geweest. Hadden We weer afscheid van elkaar genomen. Doch ik besloot te overnachten en kon haar dankzij wat collegiale hulp weer terugvinden. Lekker in een hutje samen geslapen. Om in de volgende dag van een "ochtend probleempje" verholpen te worden ;)
Lieve meid met herhalingsgevaar: 7.
Piet Rodebaard
17 oktober 2017, 11:06
I've met Rebeka once again, in PHG, in 5th October.
She was already there in the morning, and I booked her quite quickly when I arrived. Still a pleasure to have nice discussion (without pressure) and touch her natural C-Cup charming breast.
Nowadays, we know more each other, kind of complicity, which affects a nice service. We talked quite much before to go to the room.
Then, I had a very nice session and nice feeling. ;)
Simply good*! :)
mentholbear
19 oktober 2017, 22:12
Rebeka is terug naar Roemenie. Of ze terugkomt en of het Happy Garden wordt weet ik niet. En zijzelf waarschijnlijk ook. Zal m'n 'sister' missen :heul:
mentholbear
21 oktober 2017, 06:51
Ik was blijkbaar te voorbarig, want tot mijn stomme verbazing zag ik Rebeka gisteren nog steeds in happy garden.
Piet Rodebaard
26 december 2017, 17:57
Probably the last session with Rebeka, 7th November in PHG.
Still nice talk, we know each other for a long time, I enjoyed in room some crazy things, but her service is still «*classical*»*and, still no kiss*!
Except that fact, we still enjoy to go in room together.
She was speaking and looking for an other club or an other place to go (the girls are a but fed up with this «*non-business*» epoch).
VAZKOR
26 december 2017, 18:06
Is it possible that:
* she wears a gold colored cross,
* has white skin
* long, slim and sexy curves,
* blue eyes are small
* a bit shy
Because I have met a Rebecca in Heaven7, though she told me she is new.
VAZKOR
31 december 2017, 13:34
REBECCA (Heaven7) - De verlegen Sexy Girl Next Door
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen&p=591439#post591439)
Paspoort
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Rebecca (Roemeense)
Leeftijd
:
22-25 jaar
Taal
:
Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur
:
Donkerblond
Haarlengte
:
Halflang
Lengte
:
1.65 m - 1.70 m
Postuur
:
Slank
Tatoeage
:
Onbekend
Lichaamsdeel
:
n.v.t.
Piercing
:
Onbekend
Lichaamsdeel
:
n.v.t.
Cup-maat
:
B
Siliconen
:
Nee
Kleur ogen
:
Blauw
Herhalingsgevaar
:
https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs
:
50 euro
Tijdsduur
:
30 minuten
Service
:
NMC, PMC, Zoenen, GFE, Massage, Aftrekken
Extra info
:
Geen TZ
DVP-Cataloog - De mooie Girl Next Door
Bijzonderheden
Rebecca viel op naast de andere minder mooie mokkels die er rondliepen die dag. Niet alleen een schoonheid maar je kan snel ontdekken dat ze een lieve meid is die je niet gaat bedonderen. Soms wéét je dat gewoon. Ze was wat schuchter. Ik ook, voor zo'n mooie dame ben k steeds verlegen. Ze heeft mooi lang haar en smalle blauwe ogen met een fonkeling van plezier. Ze heeft een bleke huid en alles echt op de juiste plaats: prachtig kontje, mooie borsten (B), slanke leest. Ik was verkocht maar wilde testen of ze de service bood die ik verlangde. Ze is er eentje met een kruis om haar nek: Katholiek. Ik vind dat steeds zo vreemd rijmen met hun beroep. Hoe stellen ze zich daarop in?
Presales
We zaten naast elkaar in de zetels op het eind van de barruimte. We maakten wat kennis en ik legde haar uit wat ik graag had. Er kwamen nog wat andere dames bij. Na wat strelen, kusjes en haar ingehouden enthousiasme, besloot ik met haar te gaan. Daarop ging ze de sleutel halen van de Panter-kamer (nr 3), dezelfde waar ik met Jasmine was geweest.
Kamer 3 - 'Panter'
Toen ik de ruimte betrad, kwamen herinneringen aan de vorige keer op. Ik moest ze nu verdringen want het was nu Rebecca die de ster van de dag was.
Voorspel & Sex
De kamergang verliep heel goed, het was boven standaard-service en een waar ik al heel tevreden over was. Het enige punt is dat ik haar vooral moest sturen en leiden. Ze is geen dominant type, eerder onderdanig en dat zorgde voor een nieuw inzicht. Het voorspel deed ze meer dan goed (op mijn aanwijzingen), het lichamelijk contact was zalig. Wat een mooi slank lichaam (en niet te slank) heeft ze, gewoon perfect! Ze kijkt me steeds ondeugend en plagend aan met die fonkeling in haar mooie blauwe ogen. Haar lieve verlegen lach maakte dit een echte girl-next-door-ervaring waarbij je vrijt met de studente waar je zo lang oog voor had en die zich nu vrijwillig en een tikkeltje verlegen bij je langs komt 'om het eens te ervaren hoe het is om lekkere seks te hebben'. Het is een rollenspel voor later wel waard: laat de dame even buiten, laat ze kloppen op de kamerdeur en de onschuldige ondeugende studente spelen die gehoord heeft van je seksuele fantasie en wat met je wil rollebollen tussen het studeren door. Dat is een goede omschrijving van deze kamergang, trouwens. Na korte tijd had ze het wel door en nam wat meer initiatief.
De seks (zij boven me) was supergoed en ik kon het rekken en niet te snel klaarkomen. En toen ik kwam, had ik een lang orgasme waar ik nog naar terugkijk. Lang na de sessie kan ik nog terug denken aan haar en terug verlangen. Dan weet je dat het goed was!
Afsluiten
Na alles luisterden we nog wat Manele tot het tijd was. We ruimden af en ik overhandigde haar, de damage dat nu 10€ hoger ligt. Tja, als ze daarvoor betere service geven? Nee, vroeger had ik voor 40€ ook goede service. Waarom hebben ze dit verhoogd? Het is al een feit dat LR een lastige concurrent wordt in dit geval.
Aftersales
We kruisten elkaar en ze lacht steeds zo lief. Ik sprak haar nog aan of ik haar al niet in Yinyang heb gezien. IK had er namelijk net zo'n ervaring als met haar (Kathy, 23/10/2016). Ze zei dat ze naar huis zou vertrekken op 22/12 voor Kerst.
Fazit en Score
Een leuke dame en herhalingsgevaar is zeker, als ik haar hier weer zie rondlopen. Ik weet niet of het om dezelfde dame gaat die elders al werd beschreven (PHG). Ze ontkende echter dat ze al eerder in een club heeft gewerkt. Ondanks dat ze wat moest geleid worden, krijgt ze een hoge score omdat de kamergang zo vloeiend en super verlopen was. En ze is verdomd mooi op een normale manier.
Score: 8,0 / 10
mentholbear
9 januari 2018, 18:49
Is it possible that:
* she wears a gold colored cross,
* has white skin
* long, slim and sexy curves,
* blue eyes are small
* a bit shy
Because I have met a Rebecca in Heaven7, though she told me she is new.
No, I don't think so, because Rebeka from phg is not so long/tall (yeah, perhaps on her shoes), and I would describe her as curvy and not slim.
Champollion
14 januari 2018, 15:05
Het gaat om de Rebecca van PHG (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47366-Rebecca-(ex-Rebecca-Heaven7)-(Roemeense)) (ik had twee jaar geleden met haar gekamerd).
Ze was blonde, ze heeft nu bruin haar.
Service in orde maar 30' in kamer is 35' geworden (de tijd nodig om een sleutel te gaan halen) ==> 75 euro in plaats van 50. Dus geen herhaling.