Volledige versie bekijken : Isabella (Griekse)
pret
1 januari 2018, 09:57
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/greece.gif
Isabella (Griekse)
Leeftijd:21 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:EUR minuten
Service:NMC, PMC, Zoenen, Beffen, Aftrekken
Extra info:Categorie GMC, echter zeer mooie verschijning en altijd elegant gekleed
pipokoeien
7 februari 2019, 18:12
Pipo heeft ook aan haar mogen zitten, de mond door een rubber om zn slurf gevoeld(en daar enigzins blij mee geweest omdat dit beschermde tegen beschadigingen (zo handig was ze niet)en geen 50 eurie extra koste) en in haar heerlijke lijf mogen pompen. Maar klaar was weg en ondanks de relaxte sfeer leek het niet op een gfe. Toch wel blij want na VV en GT was het de eerste dame die ik wel lekker vond en niet vet of bejaard. Wat een treurnis in die andere tenten, vooral VV.......
Al met al dus lekker en best wel lief maar qua serviceable leek het een beetje op een raam ventster
laplagne
8 februari 2019, 07:23
Fijn deze update. Laplagne heeft afgelopen zaterdag ook kennis gemaakt met een slanke dame die vertelde dat zij uit Griekenland zou komen. Leuk meisje en best vriendelijk. Klein beetje jagen maar alleen aan de bar of in een bankje blijven zitten is ook niet alles. Ik hield bij Isabella beetje de boot af aangezien ik de laatste jaren regelmatig 'Italiaanse dames' ben tegengekomen die bijvoorbeeld heel lang in Boekarest hadden gewoond ... De Griekse Isabella lijkt mij een goed alternatief.
xLicker
15 juni 2019, 17:48
Net met haar in de kamer geweest in VV. Ze werkt overigens zowel in PHG als VV. Mooie klein gebouwde verschijning. Ze wilt je snel afmaken en opruimen. Wel een powerhouse on top. Voor de rest geen tz, geen tepels aanraken, geen dt en alles met cd. Kort maar krachtig: slecht en hhg: nooit meer.
P.s. ze heeft ontzettend goeie geheugen.
xLicker
15 juni 2019, 18:53
Dit meen je niet. Ze is nu ook in PHG
Weet je zeker dat ze hier is. Ben nu in VV, maar zie haar nergens.
kempie
15 juni 2019, 20:03
Weet je zeker dat ze hier is. Ben nu in VV, maar zie haar nergens.
Je begrijpt het niet ze is net gedurende de dag verguist vab vv naar phg. Logisch dat he d’r niet ziet en wat geeft het ook eentje waar je drie sterren voor gaf hoef je toch niet te herhalen?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zojust haar gezien. Ze s inderdaad in VV.
brombeerzuid
15 juni 2019, 21:04
Pffff, mooi voor het uitzicht maar service????
ericramses
20 juli 2019, 11:52
Gisteren mij ook laten vangen aan haar : optisch een heel mooi meisje : helemaal mijn type...
Na wat mooie woorden naar een kamer getrokken.
Was tijdje geleden dat ik nog in deze club was en vroeg wat kon en niet kon en wat het nu kostte.
Prijs was 50 en daar kon in feite bitter weinig voor : alles MC, geen tongzoenen, niet aan tepeltjes komen, geen vingertje in kutje of sterretje.
Ik vroeg of er opties waren tegen meerprijs maar ze gaf mij aan dat er geen opties waren zoals tongzoenen, pzc, klaarkomen op borsten enz..
Ze vertelde mij erbij dat ik bij geen enkel ander meisje in de club dit wel als optie zou voorgeschoteld krijgen : "tijden zijn veranderd" zei ze erbij !
Er dan maar aan laten beginnen : onmiddellijk een condoom om mijn nog slappe lul. Daar krijg ik het al van.
ze maar laten doen. Was echt waardeloos !
Maar zo snel mogelijk klaar laten pijpen. Na 10 minuten was het gebeurd en maakte ze aanstalten om te vertrekken.
Ik vroeg nog 'thats it ?'. En ze zei 'Yes baby'.
Ergens was ik blij...
Nooit meer met haar !
Groeten
mentholbear
13 december 2019, 19:54
Ze ziet er imho prachtig uit met haar rode haardos. Niet van dat fel rooie, maar een donker rode tint.
brombeerzuid
13 december 2019, 20:00
Ze ziet er imho prachtig uit met haar rode haardos. Niet van dat fel rooie, maar een donker rode tint.
Kan wel zijn, maar voor de rest een ramp, zelfs voor optic fuck!!!!
middagbeer
30 juni 2020, 10:55
Ja ze heeft mij ook gestrikt in het verleden .maar op de kamer veranderde ze. Extra extra ..dat is wat ze niet moeten zeggen ..als ze het leuk plezierig en goes doen krijgen ze altijd ..maar deze krijgt geen 2 de kans meer ..en vroeg 100 voor 30 min ..gaf haar 50 ..van extra had ik ook geen gebruik gemaakt..een teleurstelling..
mentholbear
23 mei 2022, 21:28
Ik herkende haar niet, maar zij mij wel. Ze is wel iets aangekomen en valt niet meer onder de gmc, maar wel onder slank.
Was deze recensies al lang vergeten. Net als mijn 2 juist wel goeie ervaringen met haar.
Hoe dan ook, ik ging er met een gok in. Doch, ik weet niet of ze me mag of mijn kunsten d'r bevalt, maar we hebben geweldig van elkaar genoten voor 50p30. Ben wel benieuwd of het een volgende keer weer top is of een flop...
mentholbear
2 augustus 2022, 23:21
Vandaag op herhaling gegaan en wederom geweldig van elkaar genoten tijdens een kamertje.
Eddy_V
4 augustus 2022, 19:23
Vandaag op herhaling gegaan en wederom geweldig van elkaar genoten tijdens een kamertje.
Weer een halve voederbak meegenomen naar de kamer ?
JonnyFontane
4 augustus 2022, 19:49
Weer een halve voederbak meegenomen naar de kamer ?
Nee een compleet buffet........hij moet toch wat te grazen hebben. Op z'n Grieks dat dan weer wel....
mentholbear
4 augustus 2022, 22:49
Ik kan alleen zeggen dat ik onwijze dorst had na het kamertje...
Bluebear
5 augustus 2022, 12:49
Ik kan alleen zeggen dat ik onwijze dorst had na het kamertje...
Welke handeling op de kamer zou dit veroorzaakt hebben?
pret
5 augustus 2022, 12:56
Welke handeling op de kamer zou dit veroorzaakt hebben?
Denk zo dat hij een nogal zoutige mossel heeft verorberd.
mentholbear
25 oktober 2022, 00:52
Ook vandaag was het seafood dag, en dan heb ik het niet over de gamba's ;)
Tot 2 maal een kamertje met deze fraaie slanke jongedame geweldig van elkaar genoten. Volgende keer probeer ik de volgorde wat te veranderen, want na d'r genot wilt ze gaan maffen terwijl ik nog wat meer ondeugende dingen wil doen...