PDA

Volledige versie bekijken : YY offtopic geleuter

John mc Snek
30 december 2017, 18:48
Op Tapatalk blijf ik dat blok maar als preview zien , zou dit topic zijn gehackt door BC?

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171230/2bc55cbfe0739c7deeeed51bea612cd9.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Flipper
30 december 2017, 18:52
Hahahaha... Heb wel zin in een bami blok nu lol.

Brad Clitt
30 december 2017, 18:55
@ John

Alleen jij krijgt dit te zien, heb ik zo ingesteld.
Dacht dat je het wel leuk zou vinden als bamiblok-fetisjist, blijkbaar niet...

John mc Snek
30 december 2017, 18:59
@ John

Alleen jij krijgt dit te zien, heb ik zo ingesteld.
Dacht dat je het wel leuk zou vinden als bamiblok-fetisjist, blijkbaar niet...

Jawel moet elke keer lachen als ik het zie BC dus no complaints... [emoji4]

Brad Clitt
30 december 2017, 19:01
Nee hoor, was maar een grapje.
De ware schuldige is ons opperhoofd himself, kijk maar op pag. 70 post #1743 van dit draadje, waarschijnlijk heb je het destijds al gezien.

John mc Snek
30 december 2017, 19:38
En nu krijg ik mijn eigen blokken, moet niet gekker worden ...

BC kap eens met die onzin [emoji51]

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171230/e6ab450cb173f92aba78516b9583c71e.jpg

Brad Clitt
4 januari 2018, 18:59
@ John

Ik had eigenlijk een andere vraag van jou verwacht. ;)

Meme Moo
4 januari 2018, 19:02
@ John

Ik had eigenlijk een andere vraag van jou verwacht. ;)

Hij kan die krengen niet meer zien....en de bami-blokken ook niet :biggrin:

Brad Clitt
4 januari 2018, 19:05
Ik heb nu al 15 dagen geen bamiblok meer gezien, het zijn zware tijden voor me.

Meme Moo
4 januari 2018, 19:52

Dés te lekkerder voor je, wanneer je over een weekje of wat weer je tanden kan zetten in een 'verse bamiblok'.
Sterkte met aftellen!

Old soldiers never die
4 januari 2018, 19:59

Brad, gaat het een beetje jongen?
Hou je t wel vol?

Keertje een nasi is ook niet verkeerd toch?

Brad Clitt
4 januari 2018, 20:00
Ik zit pas op de helft (best case scenario), voorlopig moet ik het doen met af en toe wat rooksignalen uit de Karpaten én een mooie (digitale) ansichtskaart die ik jullie graag had willen tonen. Maar ja, dat mag niet.

Er bestaat echter de kans dat ik volgende week eens ga kijken voor wat blokken, maar dat is nog hoogst onzeker.

Old soldiers never die
4 januari 2018, 20:21
Soms moet je is een ander merk proberen Brad ��

Maar wel flauw dat je kaart niet mag tonen ������

Brad Clitt
4 januari 2018, 20:27
Nou, ze heeft een spionne die in de gaten houdt óf ik in de club ben en wat ik dan eventueel uitspook.
Tot nu toe heeft die dame weinig werk aan me, maar misschien maak ik wel een kamertje met haar, twee vliegen in één klap. ;)

Old soldiers never die
4 januari 2018, 20:37
Haha gelijk heb je. Ik neem aan dat jouw iubita ook niet alleen met jou een kamertje doet toch.
Dus jij geen alleenrecht, zij ook niet.

Ik zou zeggen ga er voor!

Brad Clitt
4 januari 2018, 20:42
Nou, ik en mijn iubita zaten met die dame aan één tafeltje te eten en toen zei ik voor de grap tegen haar of ze zin had om in 2018 óók 75 kamertjes (en voor minimaal 1 uur) met mij te maken. Daar had ze wel oren naar, waarop mijn iubita zei dat ze het goed vond zolang ik met haar minimaal 100 kamertjes zou maken, al dan niet in trio-verband.

Die dame en ik kunnen het overigens ook wel goed met elkaar vinden, tenminste buiten de kamer.

Old soldiers never die
4 januari 2018, 20:53
Gewoon dat bamiblok naar binnen schuiven en gas erop.

Brad Clitt
4 januari 2018, 20:59
Nee, zal het rustig houden, hooguit één kamertje want er komen nog zware financiele tijden aan vrees ik.
Als ik daaraan denk kan ik beter niet gaan... :rolleyes:

Meme Moo
4 januari 2018, 21:00
Gewoon dat bamiblok naar binnen schuiven en gas erop.

Óf komende week naar de Karpaten afreizen.
"Verrassing" :)

Old soldiers never die
4 januari 2018, 21:08

Laten we wr een ijsbeer uitstapje van maken.
Met een touringcar vol beren naar de Karpaten hahaha

Brad Clitt
4 januari 2018, 21:13

Heb geen winterbanden en bovendien ook geen adres.
Echter, verbaas jullie niet als ik dit voorjaar of in de zomer daadwerkelijk koers richting oosten zet...
...meer verklap ik nog niet.

Das
4 januari 2018, 21:16

Heb jij niet nodig.
Een echte beer ruikt een loopse schone van zeer ver!
29093

John mc Snek
4 januari 2018, 21:21
Echter, verbaas jullie niet als ik dit voorjaar of in de zomer daadwerkelijk koers richting oosten zet...

Onderhoud je wel contact via app in deze dagen ?

Brad Clitt
4 januari 2018, 21:26
Mocht dit alles doorgang vinden, dan zal ik uitgebreid verslag doen van mijn vakantiebelevenissen aldaar.
Ik heb overigens al een hele tijd (dus nog voordat ik in de pay6-wereld stapte) richting Karpaten willen gaan, omdat ik als bezitter van een snelle auto altijd al eens over de Transfagarasan heb willen rijden (volgens TopGear one of the best driving roads of the world). Roemenië als vakantieland is nu sowieso sterk in opkomst en als ik zo wat plaatjes bekijk is het inderdaad een zéér mooi land (wat mijn iubita overigens bevestigt). Had zelf altijd een wat ander beeld van dit land, maar heb mijn mening flink moeten bijstellen.

@ John

zie post #1864, maar zoals gezegd af en toe maar, ze wil echt even niet dagelijks aan de club en zeker niet aan mij moeten denken en dat kan ik wel begrijpen, hebben we ook zo afgesproken. Maar t.o.v. de vorige clubpauze al een hele vooruitgang.

pietpotent44
4 januari 2018, 21:38

Hebben ze in Roemenië nu ook de honeymoon quiz ?

Old soldiers never die
4 januari 2018, 21:40
@brad.

Ben jij de buschauffeur dan? Van het Karpaten tripje

Brad Clitt
4 januari 2018, 21:57
Als je niet bang bent aangelegd, wil ik wel voor chauffeur spelen. :biggrin:

Nulnulzeseneenhalf
4 januari 2018, 23:07
Roemenië als vakantieland is nu sowieso sterk in opkomst en als ik zo wat plaatjes bekijk is het inderdaad een zéér mooi land (wat mijn iubita overigens bevestigt). Had zelf altijd een wat ander beeld van dit land, maar heb mijn mening flink moeten bijstellen.

.
Roemenië is inderdaad een mooi land. Is mij van de zomer ook al eens bevestigd. Maar je moet er alleen maar op vakantie gaan.

John mc Snek
4 januari 2018, 23:30
Roemenië is inderdaad een mooi land. Is mij van de zomer ook al eens bevestigd. Maar je moet er alleen maar op vakantie gaan.

Ben er meerdere malen geweest en als je puur voor de vakantie gaat zijn er genoeg mooiere oorden.
Ga je voor te ketsen dan kan je beter in Duitsland gaan.
Ga je omdat je het land der gieren eens wil zien dan is het wel te doen, maar het is totaal niet op toerisme gericht... zelfs niet aan de kust.

Wel een voordeel want niemand klampt je aan of valt je lastig , wel zal je moeten wennen dat je niet in een club bent en een “normale” Roemeense dame ( niet dvp) die je niet kent veel afstandelijker naar vreemden is dan in bv Nederland. Ook goed om je te realiseren dat niet elke Roemeense dame voldoet aan het beeld dat wij in een club krijgen voorgeschoteld ...

Nulnulzeseneenhalf
5 januari 2018, 01:07
Wel een voordeel want niemand klampt je aan of valt je lastig , wel zal je moeten wennen dat je niet in een club bent en een “normale” Roemeense dame ( niet dvp) die je niet kent veel afstandelijker naar vreemden is dan in bv Nederland. Ook goed om je te realiseren dat niet elke Roemeense dame voldoet aan het beeld dat wij in een club krijgen voorgeschoteld ...

Werkelijk? Goh? Laat ik nou echt altijd gedacht hebben dat vrouwen buiten de club net zo zijn als hun landgenoten in de club. Is me dat een tegenvaller zeg.
En nou in het echie. Ik had het plan op gevat om van de zomer naar Roemenië te gaan. Ik had ook al een reis gevonden. Dit was een georganiseerde reis in de categorie die ik zoek, welke doet er nu even niet toe. Helaas is deze niet door gegaan vanwege te weinig belangstelling. Ik heb toen ook vantevoren wat navraag gedaan bij enige dames die ik ken, en kreeg toen dus bovenstaand antwoord. Ik was niet van plan, ben dat nooit geweest, en zal dat zeer waarschijnlijk ook nooit gaan doen, een week naar een buitenland, enkel en alleen maar om zoveel mogelijk dames te pakken. In de clubs probeer ik altijd zo veel mogelijk met respect een dame te bejegenen, er buiten zo mogelijk nog meer.

John mc Snek
5 januari 2018, 01:24
Werkelijk? Goh? Laat ik nou echt altijd gedacht hebben dat vrouwen buiten de club net zo zijn als hun landgenoten in de club. Is me dat een tegenvaller zeg.
En nou in het echie. Ik had het plan op gevat om van de zomer naar Roemenië te gaan. Ik had ook al een reis gevonden. Dit was een georganiseerde reis in de categorie die ik zoek, welke doet er nu even niet toe. Helaas is deze niet door gegaan vanwege te weinig belangstelling. Ik heb toen ook vantevoren wat navraag gedaan bij enige dames die ik ken, en kreeg toen dus bovenstaand antwoord. Ik was niet van plan, ben dat nooit geweest, en zal dat zeer waarschijnlijk ook nooit gaan doen, een week naar een buitenland, enkel en alleen maar om zoveel mogelijk dames te pakken. In de clubs probeer ik altijd zo veel mogelijk met respect een dame te bejegenen, er buiten zo mogelijk nog meer.

Ging me om het punt dat Roemeense vrouwen buiten een club gemiddeld genomen veel lastiger benaderbaar zijn dan bv Nederlandse vrouwen buiten een club , en je dat niet zou verwachten wellicht als je de clubs gewend bent...
Het is veel traditioneler en afstandelijker, In NL krijg je veel makkelijker een conversatie met een onbekende dame.

Beetje beter lezen kan geen kwaad [emoji4]

Het respect punt zie ik trouwens niet zo, als je seks met een dame hebt met wederzijdse instemming en goedkeuring , al dan niet tegen betaling is dat buiten een club eerder respectvoller dan in een club waar je hoe je het wendt of keert altijd
voor een deel slachtoffers van dwang treft ( en dat staat niet op hun voorhoofd en is niet altijd te merken ) en de dame ook weinig keuze heeft omdat als ze in een club alleen seks heeft met mannen die ze leuk vindt , ze geen droog brood zou verdienen...

Maar goed, veel plezier maar Roemenië is geen land wat ik je aanraad om het voor de cultuur te bezoeken en ook het wegennet is slechter dan hier in 1950. Sommige lokaties zijn wellicht leuk voor een paar dagen maar zoals gezegd zijn er dan veel betere alternatieven.

Ik vond het vooral mooi om eens te zien waar de meiden uit de club vandaan komen , overigens zie je dan ook dat wij niet wel bedeeld zijn want als je 10 min in Costinesti bent heb je waarschijnlijk al meer mooie vrouwen gezien dan in je hele clubcarriere.
Hoe dat komt kan je wellicht zelf ook nog wel bedenken ...

pret
5 januari 2018, 07:42
Het begint hier meer te lijken op een topic "Roemenie als vakantieland". :biggrin:

pietpotent44
5 januari 2018, 08:00
Misschien kan de mod een nieuw topic onder yy aanmaken genaamd 'Brad, iubita en aanverwante zaken' :biggrin:

pret
5 januari 2018, 08:09
Misschien kan de mod een nieuw topic onder yy aanmaken genaamd 'Brad, iubita en aanverwante zaken' :biggrin:

Ja en nog een topic "Bami, nasiblokken en andere snacks" erbij doen om het helemaal compleet te maken.

Nulnulzeseneenhalf
5 januari 2018, 10:03
Beetje beter lezen kan geen kwaad [emoji4]

Ik vind vrouwen moeilijk benaderbaar. PUNT. In een club benaderen ze mij. Dat scheelt mij een hoop gestuntel, gestamel en angstzweet.
Dat er dames zijn die onder dwang werken is mij bekend. Op een geval na, lang geleden, achteraf pas over nagedacht, zie ik zulke dingen niet. Ben misschien te naïef.
Mijn trip naar Roemenië zou een georganiseerde reis zijn geweest. De meeste dagen zouden gevuld zijn met excursies, een gedeelte daarvan in mijn interessesfeer. Die er hier overigens niet toe doet. Ik was niet van plan om daar een week lang zoveel mogelijk dames te verzamelen.
Wat betreft wegennet, wij hier in Nederland zijn schromelijk verwend. België en Duitsland is iets minder, maar ook dat gaat nog geweldig. Ben zelf ruim een jaar geleden naar Amerika geweest. Daar zijn ze al ver achter op ons. Donald heeft nog wel eventjes nodig om dat bij te trekken.
Mijn interesse is inderdaad gewekt door de vele dames in de clubs.
Wat betreft looks. Als ik hier een avond op de plaatselijke dorpskermis rond loop, of een van de buurdorpen, dan zie ik ook veel dames waar ik van ga watertanden. Daar hoef ik niet uren voor te reizen.

PS 1 Ik ben dan wel (donker)blond, maar zo blond ben ik toch ook weer niet.
PS 2 Wij hebben in het verleden al vaker overhoop gelegen op dit forum, enkele bewijzen daarvan zijn al gewist, en ik dacht: daar gaan we weer.
PS 3 Sorry mods voor het compleet off-topic gaan.

Old soldiers never die
5 januari 2018, 10:41
Wat een serieuze reacties allemaal.
Uit gein word er een ijsberen tour richting Karpaten geopperd en er komen hele serieuze
reacties.

Alsof er maar iemand is die het idee heeft dat iedere roemeense vrouw een dvp is!?!

Overigens het idee van een Brad Clit iubita topic is nog niet zo verkeerd hahahaha.
Maar mensen, niet zo serieus zeg. Tenslotte komen we toch allemaal alleen maar voor de lol en voor de seks in yy??!!

Das
5 januari 2018, 11:18
Tenslotte komen we toch allemaal alleen maar voor de lol en voor de seks in yy??!!

Nee hoor.
Ik ga altijd voor het lekkere eten en de wellnes en de men's lounge!

Old soldiers never die
5 januari 2018, 11:37
Nee hoor.

Dat is dan toch ook voor de lol? (Lees ontspanning) ;)

Nulnulzeseneenhalf
5 januari 2018, 12:26
Nee hoor.

Helemaal mee eens. De rest is niks meer. Sinds een tijdje.

Eddy_V
5 januari 2018, 13:07
Wat een serieuze reacties allemaal.

Alsof er maar iemand is die het idee heeft dat iedere roemeense vrouw een dvp is!?!

Nee natuurlijk niet!!
Alleen de roma gitanes :biggrin:

Pandabeer82
5 januari 2018, 13:16
Ik dacht dat het een huwelijksbureau was waar je tegen betaling een testrit mag maken om te kijken of de dame bevalt:biggrin:

Brad Clitt
5 januari 2018, 13:25
@ Pandabeer82

Ik doe een duurtest.
Of is het een dure test...

Old soldiers never die
5 januari 2018, 13:58
@ Pandabeer82

Ik doe een duurtest.

Duur grapje voor iets wat uiteindelijk niet een “happy end” heeft..lol

Meme Moo
5 januari 2018, 14:01
@ Pandabeer82

Ik doe een duurtest.

Als het je maar niet duur komt te staan!

Old soldiers never die
5 januari 2018, 14:03
Nee natuurlijk niet!!
Alleen de roma gitanes :biggrin:

Hahahaha touché

Brad Clitt
5 januari 2018, 14:07
Als het je maar niet duur komt te staan!

Mijn gevoel zegt dat het geen Mission: Impossible is.
Ik zie het meer als iets voor later, niet iets voor de korte termijn.

Meme Moo
5 januari 2018, 14:09
Mijn gevoel zegt dat het geen Mission: Impossible is.
Ik zie het meer als iets voor later, niet iets voor de korte termijn.

Dus tóch tijd voor je eigen reistopic, binnenkort!

Brad Clitt
5 januari 2018, 14:17
@ Meme Moo

Nee, met later bedoel ik 3 tot 5 jaar en misschien nog wel langer.
Reistopic is nog niet zo'n gek idee, naast het algemene Brad Clitt-topic (wat er al is), het autotopic, snackstopic (ism John mc Snek), loterijtopic en het Hoe-kom-ik-aan-een-iubita-topic. Het overkoepelende forumsegment zal dan Brad's Corner gaan heten.

Maar we beginnen met het reistopic, eerste thread zal heten 'Brad in het land van Dracula' of 'Brad gaat los op Ibiza', aan haar de keuze.

Meme Moo
5 januari 2018, 14:27
Of: 'Brad gaat los op Iubita'

En daarmee bedoel ik natuurlijk niet je kamerverslagen, maar alle 'randelementen'.

Brad Clitt
5 januari 2018, 14:33
Ok, ik denk dat het onderhand tijd is om weer on-topic te gaan, we zullen wel zien waar en wanneer het schip uiteindelijk gestrand is.

Goed, het is best wel druk met nu al veel sexy dames...

...geintje. ;)

Pandabeer82
5 januari 2018, 15:20
Hoe is huidige LU in YY eigenlijk?

Ik denk dat je in de foute thread zit....

Old soldiers never die
5 januari 2018, 16:13
Of: 'Brad gaat los op Iubita'

En daarmee bedoel ik natuurlijk niet je kamerverslagen, maar alle 'randelementen'.

Hahahaha 😂😂😂

Old soldiers never die
5 januari 2018, 16:17
Brad Clitt en Bang(elina) Jolie

https://youtu.be/0HDdjwpPM3Y

kapeta
13 januari 2018, 14:03
Nu krijgt Brad zijn eigen topic en valt de soap stil...

pietpotent44
13 januari 2018, 14:34
Ze moeten hem verleiden met bamiblokken en iubitas.
Anders is het voor hem voorlopig niet de moeite om te gaan.

Ik herken wel een beetje zijn gevoel dat ie even geen zin heeft, en dat het meer een gewoonte wordt om te gaan.

Maar het jaar is nog jong.

Partycrasher
13 januari 2018, 18:33
Nu krijgt Brad zijn eigen topic en valt de soap stil...

Zo gedragen de meeste beroemdheden zich. Totdat ze beroemd zijn praten ze nog met je en zijn ze gewoon zichzelf, maar zo gauw als ze doorbreken willen ze niks meer te maken hebben met degenen die ze groot hebben gemaakt. Brad Clitt heeft gewoon nieuwe vrienden. Op andere plaatsen.

Meme Moo
13 januari 2018, 22:38
Zo gedragen de meeste beroemdheden zich. Totdat ze beroemd zijn praten ze nog met je en zijn ze gewoon zichzelf, maar zo gauw als ze doorbreken willen ze niks meer te maken hebben met degenen die ze groot hebben gemaakt. Brad Clitt heeft gewoon nieuwe vrienden. Op andere plaatsen.

Dan voel ik me vereerd dat hij onlangs nog wel wilde praten met mij.
Ik zal hem de volgende keer zijn handtekening vragen. Wordt geld waard en beter dan bitcoins!

Partycrasher
14 januari 2018, 04:19
Dan voel ik me vereerd dat hij onlangs nog wel wilde praten met mij.
Ik zal hem de volgende keer zijn handtekening vragen. Wordt geld waard en beter dan bitcoins!

Dan heb ik een tip voor je:
https://relicrecord.com/blog/protect-preserve-autographs-photographs-paper-documents/

Meme Moo
14 januari 2018, 10:40
Dan heb ik een tip voor je:
https://relicrecord.com/blog/protect-preserve-autographs-photographs-paper-documents/

Thanks PC, mag ik jouw handtekening ook? :biggrin:

JonnyFontane
14 januari 2018, 13:22

PC kan best een kruisje zetten:biggrin:

Partycrasher
14 januari 2018, 16:14

Mijn handtekening zit in een kluis. Je kan wel een kopie van me krijgen.

Tropische_verrassing
14 januari 2018, 20:18
Mijn handtekening zit in een kluis. Je kan wel een kopie van me krijgen.

Wil je je handtekening ondertekenen voor echtheid??

Brad Clitt
17 januari 2018, 21:28
Best leuk om een eigen YY-draadje te hebben, alleen moet de titel dan eigenlijk veranderd worden.
Maar goed, hier kan ik dus leuteren over de belevenissen met mijn iubita.

Vandaag is de soap dus na het Kerstreces weer hervat en om met de deur in huis te vallen, we hebben elkaar vandaag aardrijkskundeles gegeven.
Ik zei tegen haar dat ik de streek waar zij woont reuze interessant vind en zoals jullie weten woont zij ergens in de Karpaten. Ik zei dat die bergen best hoog waren vergeleken met de Vaalserberg, waarop zij zei dat de hoogste berg van Roemenië maar liefst 4478 meter hoog was. Toen zei ik dat dat vééls te hoog was, zo hoog is wel de Matterhorn in Zwitserland, maar de hoogste berg bij jullie is toch echt de Moldoveanu Peak met 'slechts' 2544 meter. Hoe ze nu aan die 4478 meter komt is me een raadsel, maar goed. Dat ik die getallen en namen zo uit mijn mouw schudde, daar stond ze wel even van te kijken, maar ja ik heb VWO-eindexamen gedaan in dat vak.

Verder vertrouwde ze me, met een beetje schaamtegevoel, toe dat ze nog nooit over die beroemde weg met die haarspeldbochten aldaar heeft gereden. Oh, de Transfagarasan bedoel je, waarop zij zei, jij weet ook écht alles. Aangezien ik daar ook wel eens wil rijden én de juiste auto hiervoor heb, hebben we woeste plannen ontwikkeld...

pietpotent44
17 januari 2018, 21:45
Alleen aardrijkskundeles Brad?
Toch ook wel een stukje biologieles en gymnastiek zeker?

Weet je ook hoe hoog haar heuveltoppen zijn?
Of zat dat dat niet in het VWO eindexamen? (Voor de bonus punten)

Brad Clitt
17 januari 2018, 21:53
Dat is het aangename met het nuttige verenigen, maar het aangename hebben we als eerste op een kamertje gedaan natuurlijk.
Het nuttige tijdens het eten en roken met haar (zelf rook ik niet, maar ga mee voor de gezelligheid), hoewel dat natuurlijk ook aangenaam is.
Hoe hoog haar toppen zijn? De Vaalserberg is er niks bij. ;)

Meme Moo
17 januari 2018, 22:01
En je kent het levensgevaar van de mergelgrotten, toch?

Nat, donker en verstikkend.
Pas goed op jezelf als je binnenkort weer afdaalt!

https://www.1limburg.nl/veiligheidsexperts-kerstgrot-valkenburg-levensgevaarlijk

kapeta
17 januari 2018, 22:06
Roemeense proberen toch altijd om alle getallen minstens te verdubbelen? :p

Pandabeer82
17 januari 2018, 22:18

https://www.1limburg.nl/veiligheidsexperts-kerstgrot-valkenburg-levensgevaarlijk

Je weet dat die mergelgrotten bijna gebruikt zijn geworden om de mensheid as we know it te redden?

Cannerberg (https://nl.m.wikipedia.org/wiki/NAVO-hoofdkwartier_Cannerberg) ;)

Brad Clitt
17 januari 2018, 22:32

Ik doe alles met bescherming. ;)

Old soldiers never die
18 januari 2018, 10:25
[QUOTE=Brad Clitt;593826]

Verder vertrouwde ze me, met een beetje schaamtegevoel, toe dat ze nog nooit over die beroemde weg met die haarspeldbochten aldaar heeft gereden.

Volgens mij is heel jouw iubita soap een weg vol haarspeldbochten...

Brad Clitt
18 januari 2018, 11:19
Dat zijn wel de mooiste wegen om te berijden, ik ben er zelfs een specialist in (o.m. ervaring op de Nordschleife).
Ben onnavolgbaar voor 99% van de medeweggebruikers, want die kunnen alleen maar rechtuit rijden (en zelfs dat is voor sommigen al een hele opgave).

Overigens heb ik ook een nieuw Roemeens woord geleerd, nl. chiloti.
Bij de Theke lagen voor de dames wat kleine cadeautjes, een beautypakket en een doosje met wat rode slipjes voor thuis zeg maar.
Ze waren wel wat klein, want zelfs mijn iubita had moeite om ze aan te krijgen. Dat deed ze natuurlijk op de kamer, niet bij de Theke.

Brad Clitt
18 januari 2018, 11:54
Zo, ik ben nog niet klaar, maar dit is meer iets voor de techniek-freaks onder ons, in het bijzonder de smartphone-specialisten.
Ik vraag het ook namens mijn iubita, want zij heeft heel vaak problemen met haar iPhone (ze heeft nu de 8), meer in het bijzonder haar Lebara prepaid sim-kaart volgens haar. Maar met haar Roemeense nummer zijn er eigenlijk dezelfde problemen (weet ik niet of dit ook prepaid is of een abbo), ik heb haar moeten bellen tijdens haar vakantie, want sms-jes over en weer kwamen gewoon niet aan, ondanks een ontvangstbevestiging (bij mij dan) van de operator. Hetzelfde eigenlijk met Whatsapp, af en toe stuur ik een app, maar die wordt nooit afgeleverd (1 grijs vinkje). En zelfs appjes die twee blauwe vinkjes krijgen bij mij worden door haar niet altijd ontvangen. Als zij een app stuurt en ik kom pas later online dan ontvang ik ze wel. Alleen als we beide (toevallig) tegelijk online zijn gaat het altijd goed, zoals gisteren toen we het uitprobeerden. Maar bij een volgend bezoekje zal ik eens vragen of ik wat meer mag uitproberen, dus even haar telefoon lenen tussen de bedrijven door.

Iets dergelijks heb ik ook al eens van andere dames gehoord, dat sms-jes gewoon in het luchtledige verdwijnen. Nu zou ik dus willen weten waaraan dit ligt, is het iets met prepaid kaarten, ligt het aan Apple (de Push Notification Service die net iets anders werkt als die van anderen), ligt het aan de instellingen op haar iPhone (batterijbesparing of vliegtuigmodus per ongeluk aan) of is er bijv. een task-killer actief.

Ik vraag dit hier omdat dit draadje wat meer bekeken wordt. Bij voorbaat dank voor eventuele reacties, mag ook per IM.

pietpotent44
18 januari 2018, 12:35
Sms ligt denk ik aan de provider.
WhatsApp zou toch eigenlijk altijd goed moeten gaan (aangenomen dat beide geen restricties in privacy setting met vinkjes heeft gedaan) omdat WhatsApp verkeer gewoon over internet gaat.
Je zou ook een mailbox kunnen nemen die je alert wanneer er een mailtje is binnengekomen. Yahoo of Gmail ofzo.
Of kik (messenger), is net zoiets als whatsapp, berichtjes gaan ook gewoon over internet. Alleen is kik niet gekoppeld aan je mobiele nummer.

Old soldiers never die
18 januari 2018, 16:22
@brad, telegram messenger zou ook nog een optie zijn.
Die gebruiken ze sowieso meer in Oost blok landen

Brad Clitt
18 januari 2018, 16:39
Ik heb intussen wat gegoogled, dit soort problemen schijnen vaker voor te komen. Het kan aan een defecte sim-kaart liggen of aan de instellingen van de telefoon enzovoort enzovoort. Als ze wil zal ik proberen om de oorzaak te achterhalen, gewoon eens alles proberen en kijken wat er gebeurt op haar en mijn toestel via wifi van YY en via het netwerk van KPN (ik zit bij Telfort en zij dus bij Lebara, maar het is beide het netwerk van KPN). Misschien staat bij haar het nummer van de berichtencentrale niet meer goed, omdat ze nogal vaak wisselt. Zij stelde zelf al eens voor om gewoon een nieuwe sim-kaart te kopen, heb haar wel aangeraden om eentje van KPN, Vodafone, T-Mobile of Telfort te kopen, hoewel het niets uit zou moeten maken. Voor Whatsapp geldt eigenlijk hetzelfde, na even googelen zie je al veel problemen hoewel alles eigenlijk goed ingesteld is. Eigenlijk te gek voor woorden, heb je een duur toestel, kan je nog niet eens de simpelste dingen doen.

Verder heb ik nog gelezen dat een ontvangstbevestiging niet altijd betekent dat het ook écht ontvangen is, nou lekker is dat. Verder denk ik dat Apple misschien ook moeilijkheden veroorzaakt met hun eigenzinnige werkwijze, heb het eigenlijk nooit gehad op die firma.
Denk dat we maar met rooksignalen gaan werken...

Old soldiers never die
18 januari 2018, 17:46
Of postduiven.....of schrijf een brief....

sofaking
18 januari 2018, 17:58
Zijn semafoor zal de job wel doen.

pietpotent44
18 januari 2018, 18:01
Al het verkeer wat over internet gaat zou toch goed moeten gaan.
WhatsApp hooguit niet omdat die gekoppeld is aan je mobiel nr, maar email en chat cliënt zoals kik messenger moet toch sowieso gaan. Dat zal niet aan de sim kaart liggen.

Brad Clitt
18 januari 2018, 18:11
Wat ik wel vreemd vind is dat mijn sms-jes van dinsdag niet te zien waren gisteren en dat is niet de eerste keer. Maar ik heb ook ergens gelezen dat de sim-kaart maar een maximaal aantal sms-jes kan herbergen (ik weet niet of ze daarna ergens anders worden opgeslagen), misschien eens de boel opschonen.
Ik zal tegen haar zeggen dat we eens even de tijd moeten nemen om dit op te lossen, niet alleen voor mij maar ze kan nu ook het thuisfront niet bereiken (buiten bellen dan).
Gewoon eens alles bekijken wat ze nu wél of niet ontvangen heeft van mij sinds de Kerst, zowel app als sms.
Met het typisch Roemeense look here, look there, very strange in hurry, hurry mode kan ik ook niet veel betekenen. ;)

Das
19 januari 2018, 14:38
WhatsApp hooguit niet omdat die gekoppeld is aan je mobiel

Whatsapp heeft ook niets met je mobiel nr te maken.
Wordt gewoon gevraagd om te registreren en thats it!

pietpotent44
19 januari 2018, 17:43
Whatsapp heeft ook niets met je mobiel nr te maken.
Wordt gewoon gevraagd om te registreren en thats it!

Jawel. WhatsApp is gekoppeld aan je mobiele nr.
Alleen niet aan je sim kaart.

Brad Clitt
19 januari 2018, 20:28
Ik ben vandaag toevallig in de club geweest en we hebben alles eens geprobeerd. In de club werkte alles, zowel via wifi als het KPN-netwerk en nu ben ik thuis ook eens aan het proberen. Ik heb een sms gestuurd en na 12 minuten kreeg ik een ontvangstbevestiging (waarschijnlijk tijdelijk slechte ontvangst daar in de club), ik heb ook een paar appjes gestuurd en die hebben nu twee grijze vinkjes (met enige vertraging wederom). Aangezien zij nu geen credit heeft kan ze geen sms sturen, maar ze zou wel zsm een app terugsturen. Ik ben nu geheel offline, kijken of het dan ook werkt.

Eén ding begrijp ik echter niet, ze heeft nu haar Nederlandse sim-kaart in de telefoon, maar in Whatsapp is haar Roemeense nummer actief. Ze heeft dus niet haar nummer veranderd in Whatsapp. Blijkbaar werkt dit dan ook, ik dacht altijd dat je alleen kon appen naar het nummer wat gekoppeld is aan je actieve sim-kaart. Zij zegt dat dit inderdaad kan. Ik blijf het maar een beetje vaag vinden, want mijn appjes naar Roemenië die twee blauwe vinkjes hebben zijn niet terug te vinden op haar telefoon en ook de sms-jes niet, ondanks ontvangstbevestiging. Maar goed, even de komende dagen eens aankijken, een nieuwe sim-kaart heeft ze al.

John mc Snek
19 januari 2018, 20:52
Zeg je nu dat je in feite speciaal naar YY bent gereden om op de kamer die vinkjes te testen?:smile2::smile2:
Of waren er ook nog bamiblokken?

Whatsapp heeft slechts een nummer en bevestigingssms nodig, daarna kan je je simkaart door de plee spoelen of er een andere in doen etc , is niet device maar nummer gekoppeld, en gaat dus gewoon op dat nummer door, ook als het niet actief is.

Brad Clitt
19 januari 2018, 21:11
Ok, dat zei zij dus ook al. Ik heb inmiddels een app gekregen van haar, alles werkt nu en de sms heeft ze ook écht ontvangen. Maar van/naar Roemenië werkt het dus niet altijd goed (in NL af en toe niet), maar volgens haar werkt het ook met het thuisfront niet altijd. Ook niet toen ze nog in Spanje werkte, blijkbaar is het niet altijd goed geregeld internationaal, dan maar gewoon bellen of een andere communicatie-app gebruiken.

Verder was ik gewoon ergens aan het rijden en toen was er opeens toch een joekel van een windvlaag (een nakomertje zeker) die me pardoes afzette op de parking van YY. Ja, ik was er nu toch dus maar meteen even de helpende hand geboden, ze was blij verrast. Nee hoor, ik was gewoon volgens planning aanwezig, maar dit moet eigenlijk geheim blijven anders denken ze nog dat ik te vaak ga. Er waren overigens alleen bitterballen, die van jou heb ik ook maar opgegeten, maar eigenlijk heb ik ze allemaal opgegeten...

Tijdens onze pauze omstreeks 17 uur werd er voor de dames wat Roemeens/Bulgaarse muziek gedraaid omdat ze zich aan het vervelen waren en mijn iubita kreeg de smaak te pakken en we hebben samen een tiental minuten gedanst. Volgens de toekijkende dames deed ik het niet geheel onverdienstelijk, maar een paar danslessen zouden toch wel welkom zijn. Daarna vroeg ik een verzoeknummer aan, Me so Horny van 2 Live Crew, daarna meteen de kamer op.

Bosco
19 januari 2018, 22:16
Ik blijf het maar een beetje vaag vinden, want mijn appjes naar Roemenië die twee blauwe vinkjes hebben zijn niet terug te vinden op haar telefoon en ook de sms-jes niet, ondanks ontvangstbevestiging. Maar goed, even de komende dagen eens aankijken, een nieuwe sim-kaart heeft ze al.

En het is natuurlijk niet mogelijk dat zij jou berichtjes gewoon wist na ontvangst???

Brad Clitt
19 januari 2018, 22:30
Dat is zeker mogelijk, ik wis de meeste van haar ook. Maar ik had een foto gestuurd naar haar en zij wist niet waarvan. Maar zoals gezegd, ook van/naar haar familie komt niet alles aan. Overigens ben ik de enige 'klant' die haar nummers heeft, dus zoveel berichtjes krijgt ze niet binnen en waarom zou ze die dan meteen wissen. Oudere berichtjes van mij staan gewoon nog erbij.

Jan Verplancke
20 januari 2018, 00:26
Ze wist die berichten omdat die haar totaal niet boeien. Als je bij een zogenaamd WhatsApp "probleem" a 100 / uur dat in de club uit gaat zoeken, dan zal er nog wel vaker wat mankeren aan haar sms-berichten en WhatsApp. Paar weken niet gaan, dan zal haar WhatsApp vast wel weer naar behoren werken.

Ik vraag me af waarom Brad Clitt hier altijd graag iets lijkt te horen waarvan we allemaal wel weten dat het complete onzin is.

John mc Snek
20 januari 2018, 16:19
En het is natuurlijk niet mogelijk dat zij jou berichtjes gewoon wist na ontvangst???
Ze hebben gewoon Nederlandse blauwe vinkjes en Roemeense blauwe vinkjes bij Whatsapp :smile2::smile2:

kapeta
20 januari 2018, 16:25
Laten we niet zo hard zijn voor Brad. Iedereen heeft een hobby nodig. Maar ik weet wel dat de paar keren dat ik in een club een echt goede band had met een dame, dat de portefeuille dicht bleef, zij bij mij thuis kwam en ik bij haar,... de paar keren dat er eentje ‘probeerde een goede connectie te faken’ was er wel constant een vraag naar financiële hulp of vergoeding voor de tijd op kamer of erbuiten.

Maar ik snap de behoefte om een beetje een band te hebben. Dat maakt de sex voor sommigen ook gewoon leuker. Dus geniet er gewoon van. Van t moment dat er meer drama komt dan leuke sex: run Brad, run!

Brad Clitt
21 januari 2018, 08:42
Ik kan heus wel tegen een stootje en ben ook niet kwaad op diegenen die kritiek op mij hebben (en ik geef toe, vaak terecht). Ik let heus wel op mezelf, heb mijn principes en dat weet zij intussen ook. Ik lijk dan wel een aardige jongen (en ben dat ook wel) maar don't mess with Brad, dan tap ik uit een ander vaatje. Dit is ook écht gebeurd en de vriendschap tussen ons was zo goed als over, maar intussen zijn we al geruime tijd in rustiger vaarwater.

En daar laat ik het bij, wat er al dan niet tussen ons gebeurd gaat niemand iets aan en hoe het allemaal uitpakt óf niet in de toekomst dat weet ik ook niet. Op dit moment geniet ik gewoon van een mooie, aardige en leuke jongedame in haar prime, nog altijd beter dan het leventje wat ik vroeger had, want dat was alleen slapen, werken, eten en gefrustreerd rondlopen.

Nulnulzeseneenhalf
21 januari 2018, 10:58
En daar laat ik het bij, wat er al dan niet tussen ons gebeurd gaat niemand iets aan en hoe het allemaal uitpakt óf niet in de toekomst dat weet ik ook niet. Op dit moment geniet ik gewoon van een mooie, aardige en leuke jongedame in haar prime, nog altijd beter dan het leventje wat ik vroeger had, want dat was alleen slapen, werken, eten en gefrustreerd rondlopen.

Ik doe momenteel iets vergelijkbaars. Ik maak het alleen niet zo bont en schrijf er niet over. En gewoon genieten als we bij elkaar zijn.

Jan Verplancke
21 januari 2018, 11:28
Ik doe momenteel iets vergelijkbaars. Ik maak het alleen niet zo bont en schrijf er niet over. En gewoon genieten als we bij elkaar zijn.

Jij haast je ook niet naar de club alleen maar om daar te constateren dat de Whatsapp-vinkje toch wel precies zo werken als het moet?

Old soldiers never die
21 januari 2018, 11:39
Waar maak jij je druk om Jan?

Als je je irriteerd aan Brad zn verhalen dan lees je ze toch gewoon niet!!
Ik vermaak me kostelijk met zn iubita soap. Vind het leuk leesvoer.

En als Bradje helemaal ik zn bubbeltje zit hierdoor dan is dat toch helemaal goed.
Iedereen in zn waarde laten. Ouwe zuurpruimerige gezeik lekker achterwege laten.

De ijsbeer wereld is toch een wereld van fun hebben?! Daar is toch waar het uiteindelijk om gaat.
(En voor sommige uiteraard het eten, welness, goede gesprekken etc haha)

Brad jongen, ik support jouw draadjes. Azijnpissers hou ik niet van.

https://aboutmysocalledlife.files.wordpress.com/2014/11/img_4118.jpg

Brad Clitt
21 januari 2018, 11:51
Voor diegenen die denken dat ik betaald heb om te kijken of er 2 (blauwe) vinkjes verschijnen of er extra voor naar de club te zijn gereden, laat me niet lachen.
Ik ben gewoon behulpzaam van nature, niet alleen voor haar maar ook voor de beren zowel in de club als op het forum. Ik sta niet voor niets op eenzame hoogte in het aantal berichtjes over de club.

Overigens hoef je maar even te googelen om te zien dat er wel vaker iets misgaat met sms- en appberichtjes.
Eén van haar beste vriendinnen heeft me ook eens een appje naar haar laten zien waar maar één grijs vinkje stond en zoals eerder gezegd heb ik van een Poolse dame ook zulke verhalen gehoord.

rob45
21 januari 2018, 12:43
Voor diegenen die denken dat ik betaald heb om te kijken of er 2 (blauwe) vinkjes verschijnen of er extra voor naar de club te zijn gereden, laat me niet lachen.
Ik ben gewoon behulpzaam van nature, niet alleen voor haar maar ook voor de beren zowel in de club als op het forum. Ik sta niet voor niets op eenzame hoogte in het aantal berichtjes over de club.

@Brad... Laat je de pis niet lauw maken hier op het forum. [emoji846]
Ieder beleeft op zijn eigen manier het saunaclub wereldje en heeft ook het recht hier zijn belevenissen te verslaan ( Wel met inachtneming van de privacyregels)
Natuurlijk vind iedereen daar 'iets' van maar zolang het binnen de lijntjes blijft verder ook geen probleem.

Nulnulzeseneenhalf
21 januari 2018, 18:51
Jij haast je ook niet naar de club alleen maar om daar te constateren dat de Whatsapp-vinkje toch wel precies zo werken als het moet?

Om dan toch een beetje uit de school te klappen.

De laatste keer dat ik er was vroeg ze op een gegeven moment hoe lang ik nog zou blijven, ze weet hoe ik ongeveer een dag doorbreng. Ik zeg: ik ga nog 10 minuutjes in de sauna liggen, de rommel van de dag er afspoelen, en dan ben ik weg. Dan zal ik waarschijnlijk bezig zijn, zegt ze. Da’s fijn voor je, antwoord ik dan weer.
Na de sauna en douche liep ik dus door de bar richting kleedkamer en ze was inderdaad “in gezelschap”. Heel subtiel heb ik laten weten dat ik echt weg ben. Ik ben niet van het soort dat dan even de aandacht moet komen opeisen. Anderen vinden het vast niet fijn dat ze gestoord worden in hun intellectuele gesprekken.
Toen ik volledig aangekleed uit de kleedkamer kwam stond “het loeder” mij achter de deuropening op te wachten. Ze moest nog een kusje komen stelen, dat zal ik wel nooit begrijpen, dat stelen van die kusjes. Bij het inleveren van de kluissleutel vroeg de receptioniste van dienst of alles goed was. Ja, zeg ik, alles is goed, maar zij niet, met een hoofdknik naar de juffrouw. Het blijft 1 seconde stil waarna de receptioniste antwoordt: dat weten we. De juffrouw zelf klapte zowat dubbel van het lachen.

PS die blauwe vinkjes, ik ben zelf al blij dat ik dat snap.

cula
26 januari 2018, 06:46
https://www.1limburg.nl/rechter-beslist-ing-mag-rekening-van-saunaclub-opzeggen?context=topstory