Volledige versie bekijken : Vanessa ( voorheen Emilia (PHG) , Julia ( GT en World))
Willem2
16 februari 2007, 19:47
Naam : Vanessa
Haarkleur/lengte : Blond lang haar (krullend)
Lengte : 1.70m
Leeftijd : 23-27jaar
Nationaliteit / taal : Roemeense , duits
Postuur / Cupmaat : Normaal/slank B/C-cup
Tatoeage / Piercing :
Service : PZC, NMC, beffen, FT(?), massage
Extra : PHG, LR, GT, World, Venus, Acapulco, Freude
Willi69
17 februari 2007, 01:39
Bericht von mir vom 30.7.2003 im Römerforum:
FKK-World: Später am Abend planschte dann eine einsame Nixe im Whirlpool, die mich ebenfalls sehr nett anlächelte. Bin dann dazu gestiegen und habe erfahren, dass es sich um Julia handelt. Zaghafte Küsschen wurden ausgetauscht, während sie mich mit einer Hand unten rum in Form brachte. Leider wurde unsere traute Zweisamkeit durch einige Schwachmaten gestört, die meinten, sie müssten jetzt auch unbedingt im Whirlpool entspannen. Also kurz abgeduscht und halbnass das nächste Zimmer aufgesucht. Ihr Wortschatz beschränkte sich ab sofort nur noch auf 2 Worte: "Sex" und "Schatzi". Egal was ich auch versuchte, sie wollte immer nur "Sex". Offensichtlich wollte sie noch schneller fertig werden als ihre Kollegin vorher, daher zügiges Ende wie oben. Ich hatte den Eindruck, dass das Vorspiel im Pool länger dauerte als unser Zimmeraufenthalt. :green_smi
.357 magnum
30 april 2007, 22:31
Afgelopen donderdag heb ik nog even met deze meid liggen te stoeien.
Ze stond hoog op mijn verlanglijstje.
maar ze kwam nog al profesioneel over.
Uit eindelijk heb ik de stap genomen.
ik ben lanks haar gaan zitten voor het beginnende gesprek.
Op de kamer was ze behoorlijk meegaand.
Zeker geen tegenvaller.
Ze maakte de tijd netjes vol.
Dus zeker voor herhaling vatbaar.
.357 magnum
Silvester
2 mei 2007, 09:51
Vorige week dinsdag had deze dame goed in de gaten dat Silvester's oogjes niet door ijsberenwimpers werden gehinderd om haar lekkere lijfje te bespieden, en kwam ze dus heerlijk tegen hem aan staan rijden, met als gevolg...
Vanessa is een heeeeel leuke meid, in werkelijkheid stukken mooier dan op de foto... ze lijkt erg veel op Finse Marleen (nu in Samya?) vind ik.
Ze heeft mooi koppie en een heerlijk lichaam met een paar pondjes extra (zegt ze zelf).
Wat ook opvalt is dat ze heel fijne kleine voetjes en handjes heeft, en nee hoor ik heb geen fetish in die richting.
Vanessa geeft ook een heel goede service, is "naturgeil" zoals onze buren het noemen, heeft een heerlijk poesje wat heel graag verwend wil worden en vervolgens ook kletsnat wordt.
En met de after-sales zit het bij haar ook wel goed, tussendoor even een streeltje of een knuffel geven en krijgen vindt ze heerlijk...
Ik heb haar zeker niet ervaren als een afwerkdame, integendeel, ze neemt alle tijd om te genieten en laten te genieten.
Bij het klaarkomen produceert deze dame ook enkele golfjes liefdessap, weliswaar bij lange na niet de hoeveelheden van onze lieve Mieke, maar wel leuk om te ervaren!!!
Vanessa heeft ook nog een hele tijd in Artemis gewerkt, volgens haar zeggen wellicht de mooiste/grootste FKK club, het is alleen zo ver weg....
Van mij mag ze blijven...:luvlove:
Silvester
:wink:
Naam : Vanessa
Haarkleur/-lengte : Blond krullend, lang, vaak paardestaart
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : Normaal, C-Cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens, Duits
Leeftijd : midden 20
Tatoeages/Piercings : euh...
Service : Goed. Zoenen, PZC, NMC
Deze dame is een oude bekende uit GT/World maar ik kan haar draadje niet meer vinden. De kenners herkennen haar als ik zeg dat ze in GT altijd huppelende rondliep waarbij haar borsten vrolijk meedeinden.
Ze herkende me gelukkig nog en tegen het eind van de avond wat uitgebreider met haar gesproken. Het deinende is helaas over want ze heeft wat last van haar rug. Erg lieve meid en dat bleek ook op de kamer het geval. Goede en complete service, leuk om haar weer te zien.
Toch niet de Vanessa die ook Thekfrau was in GT? Daarvoor was ze nl ook als DVP actief.
Carpe diem
4 mei 2008, 15:44
In GT heette ze Emma en in PHG heette ze Julia
Dit leuke lieve meisje zaterdag mee genomen naar Paris boven in het gebouw. Wel geinig al die verschillende namen van de kamers.
Zo is er Paris, Moskou en Alaska en nog meerdere. Best origineel, weer eens wat anders dan kamer 9 of 17............
Vanessa is een leuk jong meisje waarmee ik lekker heb liggen rollebollen. Lekker zoenen met haar en pijpen deed ze ook best lekker.
Neuken heb ik met haar niet gedaan, dat bewaar ik voor een volgende keer. Wel nog ff lekker samen gedoucht na de sessie en heerlijk gezwommen.
Leuk en lief meisje deze Vanessa.
.357 magnum
17 mei 2008, 13:42
Toch niet de Vanessa die ook Thekfrau was in GT? Daarvoor was ze nl ook als DVP actief.
Het is de blondine op de eerste foto op deze foto reeks.
http://www.intimes-revier.de/v2/front/detail.php?ad_id=1650
Van Goch is haar oude stekkie.
Blauwe Lagune in gladbeck heeft ze daarvoor gezeten.
Gelukkig ben ik haar in Acapulco tegen haar mooie lijf gelopen.
.357 magnum
Carpe diem
21 juli 2008, 12:51
Afgelopen zaterdag ben ik met haar voor de verandering;) weer eens de kamer opgeweest.
Ze was net terug van vakantie en zag er lekker gebruind uit.
Leuk half uurtje gehad met de deze dame.
Service zoals gewoonlijk weer goed.
Bij het afrekenen kreeg ik nog wat complimentjes van haar:D
Ik was namelijk haar laatste klant voor die dag en ze had derzelf behoorlijk laten gaan.
Ik kon het ook niet over mijn hart krijgen om haar geen trinkgeld te geven:D:D
Greetz
Mauriceyep
9 augustus 2008, 15:50
Gisteren bij het binnenkomen viel me deze dame op. Vrolijk, lachend en ze kende ons nog uit GT. Op de bank wist ze me snel in paraatheid te krijgen, maar wat miste ik het pijpen op de bank van Freude :o
Op de bank aangekomen deed ze alles wat nodig was, maar ik miste de passie. Het pijpen was nog wel het beste, het zoenen was voldoende evenals het neuken. Geen herhalingsgevaar. Een leuke en mooie meid om te zien, leuk als tussendoortje.
Dennis
17 augustus 2008, 08:24
Leuke meid, lekker figuur. Haar vriendin is mooier (qua figuur), maar komt snolliger over... kwestie van smaak, ik weet het...
Op de kamer goede service. Lekker pijpen. Ze houdt wel van de "tedere" benadering, dus de heren die er direct op willen duiken en willen gaan rampestampen komen wellicht van een koude kermis thuis.
Heb haar lekker gebeft wat gewaardeerd werd en ook U kreeg een compliment ("Holländer können sehr gut lecken, besser als Deutsche"). Lekker geneukt in 2 standjes. Probleem bij mij is dat als ik met een lekkere en lieve meid op de kamer ben, ik het nooit heel erg lang kan drooghouden :rolleyes:, althans niet zo lang als ik zou willen.
Ik vermoed dat FT wel tot de mogelijkheden behoort, wat ik volgende keer maar eens ga voorstellen. Kans op herhaling aanwezig (mede afhankelijk van overige aanbod ter plaatse)
.357 magnum
14 september 2008, 16:46
Ik heb haar gisteren weer gepakt.
We kunnen het samen goed vinden.
wat dat betreft klikt het wel.
Ik ben het rustige type.
Ik vermaak me altijd prima met haar zeer mooie borsten.
Dat wat ik dan ook gedaan heb op de kamer.
Heerlijk spelen met de tieten van Vanessa.:D
Pijpen is ze wat matig in.
Tongzoenen gaat heel voorzichtig.
Maar voor die tieten rij ik moeiteloos naar Acapulco:cool:
Laursone
29 oktober 2008, 21:22
Sie arbeitet nicht mehr im Acapulco
ihre schwarzhaarige schlanke Freundin ebenfalls nicht mehr
lieget
30 oktober 2008, 07:33
Sie arbeitet nicht mehr im Acapulco
ihre schwarzhaarige schlanke Freundin ebenfalls nicht mehr
Letzten Sonntag war Sie noch da.
Laursone
31 oktober 2008, 10:23
sorry, Falschmeldung ihrer Freundin,
gestern war Vanessa auch dort.
Megaboob
18 april 2009, 00:30
Vandaag op aanraden van een Duitse medebeer naar de kamer geweest met Vanessa. Een onschuldig en lieg ogend meisje. Zeer vriendelijk, en deed haar best, maar zoenen was helaas niet geweldig, en de sex was gemiddeld. Ze deed haar best, maar wist mijn juiste snaar helaas niet helemaal te raken. Toch verder wel revredne van de kamer afgekomen, en de dame geeft inderdaad goede naservice.
Voor mij geen herhalingsgevaar, maar voor de leifhebber zeker een leuke meid.
blauwebeer
8 mei 2009, 14:34
Haar wippende borstjes zijn haar handelsmerk, doch de rest mag er ook best wezen.
Kroelen en knuffelen op de bank, lekker zoenen en pijpen en meegaand neuken.
Achteraf lekker in het zonnetje van een weldoende massage genoten. Zij ziet Blauwebeer zeker nog terug.
Bb :wink:
blauwebeer
20 juni 2009, 16:17
Heeft iemand haar de laatste tijd nog opgemerkt?
Blauwebeer zou haar nog wel eens willen :fuck:.
Knabbel
20 juni 2009, 21:05
Heeft iemand haar de laatste tijd nog opgemerkt?
Blauwebeer zou haar nog wel eens willen :fuck:.
Al een maand of 2 niet meer, althans in Acapulco. Haar laatste sessie was kennelijk met Megaboob :D
blauwebeer
20 juni 2009, 21:28
Al een maand of 2 niet meer, althans in Acapulco. Haar laatste sessie was kennelijk met Megaboob :D
Zou dit de dan toch de werkelijke reden zijn? Mega, wat heb je met haar uitgestoken?
Tegen Blauwebeer vertelde ze een tijdje terug naar haar geboorteland te gaan, maar ja, zij is net een reizend circus. :hah:
Jorah Mormont
15 juli 2009, 00:21
Na een lange dag werken wip ik op de terugweg naar huis letterlijk bij Acapulco naar binnen. Ik was nog nooit in deze club geweest, dus hoog tijd om er een kijkje te gaan nemen.
Ik ben vanavond met maar één dame naar de kamer geweest. Het was de Roemeense Vanessa. Een leuk vrek koppie en goed gehumeurd. Op de kamer een prima sessie met haar beleefd. Volop tongzoenen. Beffen is ze niet vies van. Ze heeft een mooi zacht poesje. Pijpen Top! Neuken een dikke voldoende.
Ze vertelde dat ze weer terug was na een vakantie. Voorlopig blijft ze in Velbert.
Sonny
Knabbel
19 juli 2009, 23:33
Het was de Roemeense Vanessa. Een leuk vreg koppie en goed gehumeurd.
Ter herkenning: de deinende borsten :tietjes: zijn nog prominent aanwezig, echter de blonde haardos is inmiddels ingeruild voor een donkere.
limbo11
9 oktober 2009, 12:47
Toen ik om 11.30 binnenkwam was het nog erg rustig maar al snel zag ik een oude bekende weer nl Vanessa, weliswaar met glad haar en ze was ook iets dikker geworden maar haar natuurborsten waren daardoor ook dikker geworden en zagen er nog lekkerder uit.
Ze had een kort rokje aan met niets daaronder wat lekker uitzag.
Na een praatje zijn we naar de kamer gegaan en daar ging ze goed van start met tongen en diep FO terwijl ik in de stoel zat.
Op het bed wilde ze gelikt worden en aan de stroom sap te merken kwam ze ook echt klaar. Ik heb haar daarna in cowboy op me laten zitten zodat ik met haar heerlijke tietjes kon blijven spelen.
Condoom af en op haar tietjes klaar gekomen
Weer een heerlijke sessie met haar.
Herhalingsfactor 100%
blauwebeer
4 maart 2010, 18:29
Vanessa blijft één van de topattracties van Acapulco, niet alleen door haar zinnestrelende uiterlijk, maar ook door haar constante, uitmuntende service.
Zelfs als het half uurtje reeds verstreken is neemt zij uitgebreid de tijd om over vrouwelijke clitorale orgasmes en goedgelovige, naieve mannen uit te wijden.
Gelukkig heeft Blauwebeer ondertussen voldoende ervaring om echt van nep te onderscheiden. :smile2:
Bb :wink2:
blauwebeer
14 maart 2010, 16:12
En terwijl Sabina Blauwebeer aan de haak probeerde te slaan, zat deze laatste ongeduldig te wachten tot Vanessa zich zou losrukken bij één of andere Duitse beer, die wel met een tent onder zijn badjas sloten drank aansleurde, maar verder géén enkel initiatief nam, en in een quasi-comateuze toestand :sleep: naar het voetbal lag te gapen, waardoor ondergetekende zijn orgelpunt bij een ander vrouwtje moest zoeken. :wand:
Bb :wink2:
Het ziet er naar uit dat Vanessa in Freude is opgedoken. Tenminste als het dezelfde Vanessa is.
Ik geef haar 1.60m, ze is ietsje steviger als slank en heeft borsten cup C. Verder heeft ze een heel jong gezicht maar is volgens eigen zeggen 27. Ze heeft 2 jaar in Acapulco gewerkt en voorheen ook in PHG en GT.
Ze had een heel ontwapenende lach. Prima service en heerlijk met haar op de kamer vertoeft, O.a. beffen, waar ze heerlijk van genoot.
Bart
blauwebeer
14 juni 2010, 15:59
Het ziet er naar uit dat Vanessa in Freude is opgedoken.
Alweer één reden minder om naar Aca te rijden. :hammer:
blauwebeer
2 juli 2010, 19:39
Het ziet er naar uit dat Vanessa in Freude is opgedoken.
Alweer één reden meer om naar Freude te rijden. :freu:
blauwebeer
25 augustus 2010, 22:37
Alweer één reden meer om naar Freude te rijden. :freu:
... en hopen dat ze snel uit vakantie terugkeert. :freu:
Knabbel
16 november 2010, 23:19
... en hopen dat ze snel uit vakantie terugkeert. :freu:
:wiederda:
Oftewel, het is dus dezelfde Vanessa zoals Bart eerder al beschrijft en ondertussen al zo'n 5 maanden in Freude is.
Vandaag gezien in Acapulco, was voortdurend bezet.
Knabbel
5 februari 2012, 08:27
Ze staat nog onder Freude, maar zag haar recent weer in Acapulco, en inderdaad voortudurend (langdurig) bezet.
satanic surfer
21 april 2012, 16:19
Vanessa is nog steeds in Acapulco, blonde krulharen en gute laune te over laatstleden... Ze hangt meestal in de kino rond boven, maar ook herhaaldelijk vrolijk schaterend in de barruimte. Presales waren funny en wervend, aftersales ook leuk. Service was goed tot zeer goed te noemen, een vakdame die haar klanten tervredenstellende service biedt zonder enige twijfel. Zin tot experimenteren is aanwezig, alles behalve een muurbloempje... 29 jaar maar prima geconserveerd te noemen, een lekker ding met goeie looks, goeie service en goeie ambiente rondom haar, zo mogen ze ze met overvolle containers binnenkieperen in clubs me dunkt. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig, aan te raden dame...