Volledige versie bekijken : Düsseldorf, Briedestrasse 44, Dolce Vita, Algemeen
papi
15 november 2018, 22:58
ja met Eve ben ik ook nog naar de kamer geweest. Was een vrij lange dame, richtig? Ook wel iets een vol lichaam, maatje 36-38 zeg maar. Donkerbruin lang haar met lichte slag en een vrij witte huid. Dat staat me bij
https://dolce-vita.com/2010/07/17/eve-service-ohne-grenzen/
dat is al bijna 10 jaar geleden. Kan zo snel geen fotos meer van haar vinden.
ja hier zijn nog fotos van haar: https://www.freiercafe.sex/showthread.php?t=4739&highlight=dolce+vita+eve
Hey Supermooi fotootje! Ja, klopt, dat was zij, wat een topwijf was het he! De laatste keer dat ik haar heb gezien was denk ik 3 jaar geleden, misschien wat meer. Laatste melding over haar dateert daar van Juni 2017....een keertje bellen wellicht naar DV...
Freddy_K
16 november 2018, 08:40
Hey Supermooi fotootje! Ja, klopt, dat was zij, wat een topwijf was het he! De laatste keer dat ik haar heb gezien was denk ik 3 jaar geleden, misschien wat meer. Laatste melding over haar dateert daar van Juni 2017....een keertje bellen wellicht naar DV...
ja ik houd van grote vrouwen maar Eve was toch iets te vol voor mijn smaak. Maar dat was toen. Als ik naar haar thread kijk: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34050-Eve-(Canadese)
dan moet ik haar omstreeks 2008-2010 bezocht hebben. Kan me wel herinneren dat ze altijd eindeloos aan de bar zat te kletsen met klanten zodat het lastig was haar te boeken. Is me dan toch een keer gelukt. Met die hoge hakken was ze vrij groot en er dan als een kleine schooljongen achteraan de trap op vind ik altijd wel een geil idee. DV was in die tijd nog behoorlijk anders. Je kon er b.v. niet eten toen.
vanKees
24 december 2018, 12:04
31381
31383
vanKees
Johan35
22 januari 2019, 22:17
Ja, ik lees hierboven de advertentie en denk: 'Het klopte toen ik er op 30 December was.'
Bij de theke werd ik netjes ontvangen door de vlotte leuke Duitse thekedame die me uitlegde dat er erg weinig dames waren, op dat moment 2! En dat ze vermoedde 'dat er nog wel een paar zouden komen, maar dat ze me niets kon beloven of ik aan mijn trekken zou komen.'
Ze zag er zelf niet slecht uit...
Goed, ik wist waar ik voor dat moment aan toe was.
Een paar uurtjes relaxen had ik wel zin in.
Het smalle trapje af de lockerruimte in, omhoog als ijsbeer, en s voor de lunch gaan.
Centraal in DV is nog steeds de lounge met het zitgedeelte, en de bar. De leren banken en zetels zagen er redelijk nieuw uit. Echt om op een drukke avond met een drankje en een dame onderuit te gaan zitten.
De bar is nog steeds in het midden, vierkant met veel loopruimte er omheen.
Ik herinnerde me van pakweg 3 jaar geleden toen ik een paar keer ben geweest dat er een etensruimte is. Je loopt met een boog om de bar heen, en na een kort gangetje ben je er. De ruimte was duidelijk opgeknapt.
Van die metalen warmhoud bakken met deksel. Vanwege de weinige mensen was er niet super veel eten, maar wat er was smaakte naar behoren. Er was ook een beetje rauwkost, dus ik kon knagen....
En zelfs toetjes! Theelepeltje erbij en bakje yoghurt leeg lepelen maar.
In de grote centrale ruimte is de verre hoek omgetoverd tot eetgedeelte met tafeltjes en stoelen.
Erboven Duits voetbal op een groot scherm: Dat doen ze in veel clubs. Hier dus ook.
Na enige tijd rondgelopen te hebben werd het dame-tijd. De vier dames die ik waarnam zagen er verrassend genoeg goed uit. Dat kon dus goed komen.
Ik had een leuke kleine dame gespot met rode lingerie. Geen stunner, maar leuk genoeg om op af te gaan.
Op de kamer viel ze wat tegen voor wat betreft de service, want ze bleek niets extra's te doen. Bijbetalen voor het zoenen begon het al mee.
Ik heb het bij een eenvoudige missio gehouden.
DV is duidelijk een kleine club. Zonder buitengebeuren is er gewoon niets te doen. Op gegeven moment heb ik een uur zitten lezen in wat ik had meegenomen...Kom je de tijd ook mee door.
Er is geen kino. Ja, een pijpela aan de zijkant van de lounge schuin tegenover de bar. Maar zelfs die was nu ausser betrieb.
De rokers gaan de tuin in, omdat je voor het roken naar een grote tent in de tuin moet.
Onderhand kwam ik mijn 2e dame voor die dag tegen. Een donkerharige Bulgaarse, die niet naar haar familie was.
Ik dacht dat ze Jessica heette.
Geen heel knappe dame, maar een beetje boerendochter type.
Maar de sessie was goed te noemen:
Op de kamer geen mitsen, maren en voor iedere scheet bijbetalen: gewoon een goede pijpbeurt, afgemaakt met een goeie doggy.
Ja, in ieder geval de moeite waard.
Op het laatst belandde ik nog in de rokerstent, omdat een zeer fraaie dame die laat binnenkwam mij mee wilde bij het roken. 'Och, sjouw s achter haar aan.'
Het babbelen vond ik wel ff leuk, maar het was al laat genoeg, en ik zat voor die dag aan m'n taks.
Uiteraard kreeg ik een Grieks trio aangeboden, maar toch afgeslagen.
DV is duidelijk de moeite waard als het warm genoeg is om de tuin te kunnen gebruiken.
Gevoegd bij de eindejaars-stilte was er nu gewoon te weinig te doen.
Ondanks het kleine dames-aanbod viel de kwaliteit me niets tegen.
Idem wat betreft het eten.
Maar het was goed dat ik een leesboek mee had....
De eerlijkheid van de thekedame in het begin, de gemoedelijkheid van de slanke bardame, en hoe men met elkaar omging wat ik zo zag in de uren dat ik er was, gaven een heel redelijke indruk.
Het feit dat de dame na de sessie naakt de sleutel van de kamer bij de theke gaat inleveren, vond ik 3 jaar geleden al leuk, en dat is nog steeds zo.
Hoe snel ik hier weer kom?
Ik kan me voorstellen het nog 's te proberen in de zomer, ik wil ook voor beide andere clubs nog een keer naar Düsseldorf.
Johan
vanKees
28 januari 2019, 13:05
31611
31612
vanKees
Shaggy
17 april 2019, 18:17
Aardige club, zeker buitengedeelte mooi alsmede de kamers. Was op maandag echter te stil. Berenaantal reduceerde van 6 tot 2 tussen 18 en 24h. Zeker 4 vrouwen per man, wat toch een wat rare stemming geeft doordat ze zich vervelen.
Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
Brad Clitt
17 april 2019, 18:42
Tot eind van de maand geldt bovendien een entree van 20 euro bij aankomst tussen 14 en 15 uur, maar ja als er geen reclame gemaakt wordt hiervoor dan is het niet vreemd dat het stil is in deze club.
Shaggy
17 april 2019, 20:44
Volgens een vaste Duitse klant daar was het tot voor kort nog veel rustiger. Zitten ze weer in de zogeheten lift. Waren in ieder geval genoeg dames voor een maandag.
Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
Ultiem_Genieter
18 april 2019, 09:24
Hallo Shaggy.
Als er bijna geen heren zijn slaat de verveling inderdaad toe. Daarom neem ik altijd massage-olie mee. Dan biedt ik de dames een gratis massage aan op haar bankje. Ik vind het heerlijk om te geven, zij om te krijgen. Dit werkt ook alleen als er weinig beren zijn. Anders bezet je haar bankje en komt er geen "naar een kamergang hunkerende" geile beer op haar af.
Zeker in het geval het een dame betreft die je niet kent is dit een manier om haar wat beter te leren kennen zonder dat ze je de volgende keer mijdt als je geen kamertje met haar doet. En de andere dames zullen je dan actief benaderen met de vraag voor een massage. Dat verhoogd ook de sfeer wat. suc6!
seksenfun
18 april 2019, 20:37
Gratis massages geven aan beauty's? Wie gelooft dat :hammer:? 1 april is al lang geleden. Wie heeft er nog ervaring met dames die hunkeren naar jullie gratis massages op het bankje, zonder dat je op kamer gaat :smoke:?
Ultiem_Genieter
20 april 2019, 12:01
Hallo Seksenfun,
ja hoor ik heb daar zeer veel ervaring mee. feitelijk is dat zo'n beetje mijn tijdverdrijf als ik naar clubs ga. Ik ben daarmee begonnen bij Totalclub Selm. Ik heb dat in alle clubs gedaan waar ik kwam. (o.a. Osnabruck, Ambrosia, AcaG, Dorsten). Tegenwoordig heb ik een schare Dames in VV en Freude39 die graag gemasseerd willen worden en dat ook aan mij vragen. ZONDER enige verplichting van mijn kant. Uiteraard moet het dan niet te druk zijn met Beren.
Maar de massage moet ook wel in de smaak vallen natuurlijk. Ik hoor vaak van dames dat de heren weleens masseren maar dan beetje losjes over hun schouders en rug wrijven. Dat vinden ze een onvoldoende. Ik geef hun een top-tot-teen massage, van voeten incl. masseren van de hoofdhuid. Dat laatste vinden ze echt geweldig en dat hun haar dan in de war komt hebben ze geen probleem mee. In VV bijvoorbeeld vraagt Maria me vaak en dan gaat ze op een van de grote vrije banken liggen. Daarom ga ik graag naar Freude 39: ga ik met de dames naar het grote bed in de Kino. Ik ben dan wel 45-60min. minimaal met iedere Dame bezig. En ZONDER verplichte kamergang! Dus ja: het bestaat echt.
Wentelt Eefje
20 april 2019, 12:12
Als Frits Fruitsapje het niet zelf overkomt, denkt hij dat het niet bestaat...
vanKees
18 mei 2019, 09:13
https://www.imgbox.de/users/public/images/1e78w4IVQd.JPG
vanKees
vanKees
21 mei 2019, 16:36
Ein neuer Werbe-Clip.
https://youtu.be/dVPgw_H2eq8
vanKees
molaar
1 juni 2019, 23:34
Vandaag voor de eerste keer deze saunaclub bezocht. Ziet er allemaal mooi en verzorgd uit. De 3 kamers die ik had waren allemaal voorzien van douches . Leuk zwembad buiten, altijd heerlijk met dit weer !! Ontvangst was iets minder vriendelijk als dat ik gewent was in LR maar hier deden alle douches het prima :-)
Zolang Anna er nog blijft zullen ze me zeker terug zien.
Vijftiende clubbezoek in 2019, Dolce Vita donderdag 30 mei
Met hemelvaart Dolce Vita na meer dan 3 jaar weer eens bezocht. De entree was gratis tussen 14 en 17 uur en ik wist dat onder andere Partycrasher en Graagneuker ook zouden komen. Daarnaast lopen er altijd wel leuke poppetjes rond in Dolce Vita, van wat ik mij kon herinneren, 3 jaar geleden.
Helaas staat Dolce Vita niet bekend als een club waar veel service kanonnen lopen en dat werd helaas ook tijdens dit bezoek weer bevestigd. Er liepen 3 dames rond waar ik wel interesse in had en het waren toevallig ook 3 dames die niet roken.
De eerste dame waar ik contact mee had was Vanessa. Op de foto kun je zien dat ze een welgevormde derrière heeft. In het echt is die nog groter, maar is ze zelf ook wat forser dan op de foto.
https://dolce-vita.com/wp-content/plugins/dv-girls/girls_data/9b04eb78-1c2a-f3d4-458c-72f4e479e219/2fc06d61-58c1-da74-a9ce-9014da3fecc3.jpg
Het contact dat ik met haar had, was simpel. Vanessa zat op een barkruk en keek me aan. Met een handgebaar, door met haar rechter wijsvinger en duim een “O” te maken en met haar linker wijsvinger hier in te gaan, wilde ze me vragen of ik wilde “Ficken”. Ik deed net of ik het niet begreep en haalde mijn schouders op en draaide me weer om. Even later keek ik weer nar haar en herhaalde ze het.
Zo werkt dat niet bij mij. Als dames dat doen, heb ik er geen goed gevoel over. Wat later liep ik langs haar heen en het enige wat ze kon roepen was “Ficken?”. Ik zei “Nein Schatz, besser nicht”. Daarna heeft ze me alleen nog boos aangekeken ;)
De tweede dame waar ik wel interesse in had was Jaimy. Wat is dit een mooie poppetje, zeg! En ook een meid die niet rookt ;)
https://dolce-vita.com/wp-content/plugins/dv-girls/girls_data/35c12247-af88-0a54-b104-10195569af5f/87aa2a59-d9cf-e9a4-9121-b1a7f644c8f1.jpg
Jaimy liep rond in een heel kort T-shirtje. Zo kort dat haar kleine tietjes er net onderuit staken. Wat heeft deze meid een mooi figuurtje en een ondeugende blik in haar ogen. Wat ik persoonlijk jammer vond, was dat ze heel erg veel make-up op had, maar verder zag ze er super uit!
Met haar even een gesprekje gehad. Ze bleek uit Yin Yang te komen, net als haar “vriendin” Vanessa en nog een andere vriendin. Ik vroeg naar haar service en deze bleek enkel te bestaan uit PMC en NMC. Verder helemaal niets. Geen zoenen, geen tongzoenen, geen vingeren en zo kan ik wel doorgaan. De geilheid in mijn broek verdween als sneeuw voor de zon en nam afscheid van haar.
De laatste dame waar ik wel interesse in had, was Adelle, tenminste dat denk ik, gezien haar zonnebank gebruinde lichaam en haar tattoo op haar been, zoals op de foto's van Dolce Vita.
https://images2.imgbox.com/f3/66/oUiHY3x2_o.jpg
Doordat ik al een aantal dames had gesproken die niet verder kwamen dan “Ficken” of “Zimmer”, had ik helemaal geen zin meer in een kamer in Dolce Vita. Daardoor Adelle ook niet aangesproken, want had een vermoeden dat bij haar ook weinig mogelijk zou zijn. Ik kon beter mijn energie bewaren voor de komende 2 dagen.
Bij Adelle heb ik overigens ook het vermoeden dat ze niet rookt. Weliswaar zag ik haar een paar keer naar buiten gaan, maar ik zag haar nooit een sigaret opsteken.
Adelleis ook een dame, net als Jaimy, met een zeer mooi figuurtje en een heerlijke kont. Ook zij heeft te veel make-up op, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Verder was het wel gezellig in Dolce Vita, met Graagneuker, Partycrasher, Neverenough, Vendezz en Wijze Grijze. Inderdaad, Wijze Grijze. Veel over hem gehoord en gelezen, maar hem nog nooit ontmoet, terwijl ik dat wel zou moeten, want ik kwam in het verleden ook vaak in Pauschalclub Bochum. Destijds zijn favoriete club.
Jammer was wel dat de jacuzzi buitengebruik was. Daarentegen was het eten wel weer goed. Dat vond ik 3 jaar geleden minder. Ik denk dat ik de club niet snel weer zal bezoeken. De dames daar zijn te profi en meesteressen in het upsellen, als ze al extra's aanbieden. Ik ga liever naar clubs als Babylon, Sixsens, Living Room, et cetera , waar de dames normaal doen.
Résumé 2019:
15 saunaclubbezoeken
17 verschillende dames
https://images2.imgbox.com/42/53/KWHzDnvC_o.jpg vs https://images2.imgbox.com/7c/72/OCV2vksO_o.jpg 9 – 6
https://images2.imgbox.com/8b/ed/E4dZfXb1_o.png vs https://images2.imgbox.com/3f/e2/oa3CZToQ_o.jpg 7 – 10
Partycrasher
19 juni 2019, 07:54
Hemelvaartsdag. De dag dat gevierd wordt dat playboy Jezus Christus met z'n sjieke jacht naar Hemel voer. 'Hemel' is de naam die zijn ouders aan hun abnormaal sjieke villa gaven. Zijn ouderlijk huis dus. Aan het water.
Waarom voer hij naar zijn ouderlijk huis?
Gewoon. Omdat zijn geld op was.
Zijn geld was op, en dus moest hij weer geld hebben.
Waarom?
Jezus Christus was een realist. Daarom was zijn lijfspreuk: No money, no honey. Of course I wish it was different, but beggars can't be choosers.
Hij wilde alle lekkere wijven op de wereld neuken, vreten totdat z'n maag echt helemaal vol zat (vol was bij hem een erg rekbaar begrip), bier (en toch bestond het al) zuipen totdat z'n vrienden naar huis wilden en hij écht geen keus had, en natuurlijk een feestje bouwen.
Dat wilde ik ook allemaal. Dus ik besloot om donderdag 30 mei 2019 naar Dolce Vita in Düsseldorf te gaan. Want daar hadden ze de Vatertag Party georganiseerd.
Vatertag Party? Vatertag? Party?
Ja, want in Duitsland is het varen van Jezus Christus met z'n jacht naar z'n ouderlijk huis hetzelfde als het door hem om geld vragen aan z'n vader om te kunnen neuken en voor de rest wat bij het echte leven hoort.
Die historische gebeurtenis ging gevierd worden bij Dolce Vita. En ik wilde het meevieren. Dus ik vroeg aan Graagneuker, die hetzelfde geloof aanhangt als ik, of hij mee wilde doen. Hij zei: "Ja."
De dag erna zou de opening plaatsvinden van Magnum in Dormagen, en ik vroeg of we dan direct door zouden kunnen gaan naar Magnum in Dormagen. Graagneuker zei: "Ja."
Graagneuker zei nog: "En dan gaan we weer een dag later naar Heaven 7 en naar Diamond. Ik zei: "Okee."
Hemelvaartsdag 2019: Graagneuker haalde mij op. Direct begonnen we erop los te fantaseren over wat we allemaal gingen doen op die dag en in de volgende 2 dagen. En we hadden het over de toekomst van de Ijsberen. We concludeerden dat het niet meer lang zal duren totdat we kunnen neuken wie we allemaal willen neuken. We glimlachten enorm. De hele tijd door.
Om 12.50 uur kwamen we aan op de plek waar de viering van het varen van Jezus Christus naar z'n ouderlijk huis plaats zou vinden. We parkeerden voor de deur. Langs de witte muur. Achter een auto. Achter ons was nog een plekje vrij. We glimlachten nog steeds. Nou ja, we schaterlachten. Maar daarover meer aan de bar, waar dan ook.
Graagneuker wilde de komende 70 minuten vullen met het kijken naar Echte Televisie. Dat gaat anno 2019 alleen maar als je géén televisie kijkt.
Tijdens het kijken naar Echte Televisie hadden we het erover dat als we op dat moment met een tijdmachine terug zouden reizen naar de jaren 80 om onszelf te vertellen wat we op dat moment aan het doen waren in 2019, dat we onszelf niet zouden geloven. We wisten wél zeker dat we onszelf zouden geloven dat we met een tijdmachine waren teruggereisd naar de jaren 80. Want van Graagneuker en mij heb je er geen twee.
Rond 13.15 uur stak een groepje Duitse meisjes de weg over. Ik zei: "Hee, dat zijn misschien DVP's!" Maar al zeer snel verdwenen ze uit het zicht. Ik zei: "Kut! Maar we hebben geduld." Vanaf 13.27 uur kwamen er meisjes aangelopen die weten waar het om gaat in het leven. Slímme meisjes dus. Het soort dat op de toekomst is voorbereid.
Wij staarden ze aan alsof we nog nooit van ons leven geneukt hadden. Gewoon, om goed te kijken hoe ze er op straat uitzien. Zij keken stuk voor stuk smerig naar ons. Ze wisten wel waarom we daar stonden, maar toch keken ze smerig naar ons. Wij vonden dat wel charmant.
Ondertussen kwamen er ook de hele tijd Ijsberen aangereden, die op allerlei plekken hun auto's parkeerden. Het waren allemaal Duitse Ijsberen. We wisten dat Azis en Vendezz ook zouden komen, dus we keken ook de hele tijd of we hén zouden zien.
Sommige Duitse Ijsberen bleven in hun auto's zitten, sommigen gingen even wandelen in de buurt en sommigen gingen aanbellen. De Ijsberen die gingen aanbellen kwamen weer snel op straat om te wachten. Want de viering zou beginnen om precies 14.00 uur.
Wij waren als eersten daar, maar we gingen niet als eersten naar binnen. Het was wel leuk om naar Echte Televisie te kijken. Er waren inmiddels precies 14 slimme meiden langsgelopen. Om 14.05 uur gingen wij naar binnen. We waren snel aan de beurt, en we kregen onze echte kleren en een sleutel. We liepen naar de kleedkamer, en daar was het echt druk. En er waren veel bekende Duitse Ijsberen.
Een van de onbekende Duitse Ijsberen kwam uit de Deutsche Demokratische Republik. Hij was heel vrolijk. Hij zei tegen iedereen die het wilde horen dat hij heel erg blij was om weer in Nordrhein-Westfalen te zijn, omdat daar volgens hem de beste saunaclubs zijn van de Bundesrepublik Deutschland en de Deutsche Demokratische Republik samen.
Opeens zag ik Elton John. Ik groette hem. Hij groette mij terug, en zei: "Ich bin heute inkognito hier! Ich will heute meine Ruhe haben!" Op dat moment trok hij een witte badjas aan en liet twee blauwe slippers op de grond vallen. Ongelooflijk, het leek wel een complete onbekende. Iedereen moest lachen.
Graagneuker ging douchen, en ik was nog aan het praten met iedereen. Graagneuker was helemaal klaar, en ik zei dat hij maar naar de bar moest gaan en dat ik zo zou komen. Ik pakte mijn echte schoenen uit het rek, en ik ging douchen. Tijdens het douchen zag ik Vendezz zijn echte kleren ophangen. Hij was dus net aangekomen, en we hebben tijdens het douchen tegen elkaar gezegd dat het waarschijnlijk een topdag ging worden.
Na het douchen en afdrogen, gingen we naar boven. Graagneuker stond in de bar, en we zagen ongeveer 35 Ijsberen en ongeveer 10 dames. De meesten waren buiten, want het was zonnig en warm. De muziek stond op een normaal volume. En ja, het wás ook muziek.
Na even met z'n drieën gepraat te hebben, besloten we naar het restaurant te gaan. Het eten wat ze daar hadden zag er heel lekker uit. En het wás ook heel lekker. Ze hadden aardappelen, gebraden kip, rijst, spaghetti, bonen, stoofvlees, soep, tomaten, komkommers en salades. En een bak vol currysauce. En ook fruit en verschillende soorten toetjes. Het was topkwaliteit.
We gingen aan de eettafel zitten met z'n drieën, en hadden het over de gebruikelijke dingen: neuken, nog een paar andere dingen, en neuken. Op dat moment kwam ook NeverEnough het restaurant binnen. Hij pakte ook wat te eten en kwam erbij zitten. Er kwamen ook 2 Duitse Ijsberen erbij zitten, maar die zeiden niks tegen ons. En wij zeiden niks tegen hen, want de onderwerpen waar wij het over hadden namen ons helemaal in beslag.
Een van die onderwerpen was de mooiste dame van de hele club. Volgens Graagneuker. Een paar meter van de eettafel is er een deur naar buiten die openstond. Naast die deur staat de mobiele keuken van Dolce Vita. Graagneuker vond het een hele mooie keuken. Hij zei dat hij ervan onder de indruk was. En opeens kwam er een dame van middelbare leeftijd langsgelopen die naar de keuken ging. Graagneuker bleef blijkbaar naar haar kijken. Want hij zei opeens met een verliefd aandoende stem: "Ik wou echt dat die ene die daar staat zich ook liet neuken hier." Vendezz, NeverEnough en ik keken naar Graagneuker, en keken naar de plek waar hij naar keek. En we zagen die dame van middelbare leeftijd.
We vroegen hem: "Echt waar?" Graagneuker zei, nog steeds met dezelfde verliefd aandoende stem: "Jazeker. Kijk hoe ze eruitziet. Da's echt het lekkerste wijf van de hele club tot nu toe, en ik denk dat ze dat ook blijft." Vendezz, NeverEnough en ik vielen niet op haar, maar we begrepen de emoties van Graagneuker maar al te goed.
We waren klaar met eten, ruimden alles op en gingen weer naar de bar. Het was drukker geworden. We zagen ook Azis bij de pilaar in het midden staan. We liepen naar hem toe, en het was weer lachen geblazen. Er waren nu ongeveer 45 Ijsberen en ongeveer 25 dames binnen. We hadden daardoor echt hele goede zin. En de muziek hielp daar ook bij. We kregen zin in bier. Azis ging bier bestellen. We toostten op ons soort.
We stonden bij de pilaar met z'n vijfen allerlei verhalen te vertellen aan elkaar. Het ging niet alleen maar over neuken trouwens. Ik zag een meid de hele tijd naar ons kijken. Dat vertelde ik aan de anderen en ik zei dat ik haar wel mooi vond, maar dat ik haar niet vertrouwde. We dachten dat ze uit Roemenië kwam. Opeens kwam ze bij ons staan en zei in een mengelmoes van Duits en Nederlands dat ze ons groepje erg leuk en gezellig vond en dat ze ook in Nederland woonde, en dat ze echt beter Nederlands wilde leren spreken.
Ze flirtte met ons allemaal, in dezelfde mengelmoes van Duits en Nederlands. Het was duidelijk dat ze persé met eentje van ons naar de kamer wilde, het maakte haar niet uit met wie. Ze kwam naast me staan, en gaf me een paar kusjes op m'n wangen. Ze zei dat ze met mij naar de kamer wilde. Ik vroeg haar of ze uit Roemenië kwam. Ik had verwacht dat ze 'ja' zou zeggen, of iets zou verzinnen. Ze zei dat ze uit Polen kwam. Ik dacht: die riskeert wel veel.
Ik zei: "Spreek eens een beetje Pools, maakt niet uit wat je zegt." Ik versta die taal niet, maar als ik het hoor weet ik wel dat het Pools is. Ze zei van alles in het Pools, en gaf me ondertussen kusjes op m'n wangen. Ik kreeg direct een stijve, en pakte haar op de bek. We tongzoenden 5 seconden, en ze zei dat ze op de kamer verder zou gaan. Ik vroeg haar hoe ze heette, en ze zei: "Paulina." Ik vroeg haar hoe oud ze was, en ze zei: "20." Ik zei dat ik heel erg graag met haar wilde tongzoenen, en dat ik direct van de kamer af zou gaan als ze niet zou tongzoenen. Ze zei dat ze dat echt ging doen.
Graagneuker, Vendezz, NeverEnough en Azis zagen alles breed glimlachend gebeuren, en ik zei tegen haar: "We gaan naar de kamer." Ik zei tegen Graagneuker, Vendezz, NeverEnough en Azis: "Ik ga neuken." We gingen naar de receptie om een sleutel te halen, en daarna gingen we naar boven. We gingen de kamer naar binnen, en ik pakte haar direct op de bek. Ze deed wat ze beloofd had, dus ik deed de deur van de kamer dicht. We hebben van alles gedaan, en ik dacht de hele tijd: ik wil alleen maar dit soort wijven neuken, waarom gaat dat niet?
Ik hield de tijd bij, en na 25 minuten zei ze dat de tijd voorbij was. Ik zei dat ik de tijd bijhield en dat ik nog 5 minuten had. Ze verontschuldigde zich en zei dat ze me geloofde. Ik had door dat voorval mijn geilheid een beetje verloren, dus tijdens het stoten van achter fantaseerde ik over een wijf dat ik altijd bij een reisbureau binnen zie zitten. Ik was weer geil, en 4 minuten later kwam ik klaar.
We gingen naar beneden, ik gaf haar haar geld, bedankte haar, en ging me douchen. Na het douchen ging ik weer naar de bar, en iedereen stond nog op dezelfde plek. Ze vroegen hoe het was geweest, en ik zei dat ik erg tevreden was. Iedereen kreeg bier aangereikt van Vendezz, en we genoten van de hele leuke sfeer.
Die hele leuke sfeer moest wel heel leuk blíjven, dus Graagneuker vroeg aan mij of de auto wel mocht staan op de plek waar hij stond. Langs de witte muur. Ik zei dat ik zeker wist dat de auto daar mocht staan. Maar omdat de sfeer wel heel erg leuk was, en we nog 2 dagen voor de boeg hadden, wilde ik het zekere voor het onzekere nemen. Ik ging naar de receptie en legde uit wat ik wilde doen. Ze zeiden dat dat mocht, maar dat ik mijn sleutel wel even moest afgeven. Ik gaf mijn sleutel af, en ik ging naar buiten. Ik keek weer eens naar alle verkeersborden, en ik wist weer zeker dat het mocht.
Maar één verkeersbord was toch wel een beetje dubbelzinnig. Dus ik liep weer naar binnen, kreeg mijn sleutel weer terug, en liep naar Graagneuker. Ik legde hem de situatie uit, en hij zei: "De sfeer is heel leuk, en moet heel leuk blijven. Dus we gaan 'm gewoon ergens anders neerzetten. Ik zei: "Is goed." We gingen naar de receptie, legden de situatie weer uit, en we mochten naar buiten als we onze sleutels afgaven. Dat deden we, en we gingen naar buiten.
Graagneuker zei ook dat er niks aan de hand was, maar dat verkeersbord dat een beetje dubbelzinnig was zorgde er toch voor dat hij de auto even verderop ging zetten waar geen dubbelzinnige verkeersborden stonden. Hij nam nog een paar foto's van zichzelf bij z'n auto, en we liepen weer terug naar de plek waar gevierd werd dat Jezus Christus naar z'n ouderlijk huis voer om geld aan z'n ouders te vragen om te kunnen neuken en voor de rest wat bij het echte leven hoort.
We gingen naar binnen, we zeiden dat het gelukt was, we kregen onze sleutels terug, we bedankten ze, en we gingen weer naar de bar. Daar stond Azis bij de deur naar het buitengedeelte. Ik ging naar 'm toe en we begonnen te praten. We waren aan het praten over neuken en zo, toen opeens Wijze Grijze me groette. Ik was blij om hem te zien, en hij en ik begonnen te praten over van alles en nog wat. We hadden het ook over neuken. Azis ging naar buiten om te genieten van de zon.
Ik ging wat te drinken bestellen voor Wijze Grijze en mij, en wij gingen ook naar buiten. We gingen op een bankstel langs de witte muur zitten. We hadden een heel leuk gesprek. Wijze Grijze kan abnormaal leuke verhalen over zijn leven vertellen. Vol passie legt hij dingen uit waar je het bestaan niet eens van wist. Dat wist ik allang, maar elke keer verbaas ik me er weer over.
Alle andere bankstellen buiten waren ook bezet. Er waren inmiddels ongeveer 50 Ijsberen en ongeveer 30 dames aanwezig. Wat was de sfeer goed, zeg. Dat kwam onder andere door de muziek. De vierdelettertiendeletter had waarschijnlijk zand in zijn of haar bek, want hij of zij was er niet. En dat was te merken! Ze draaiden alleen maar jaren-80- en jaren-90-muziek, en op een normaal volume. Waar vind je dat nog?
Het was inmiddels avond geworden, het was nog licht en zonnig, en de barbecue ging aan buiten. Iedereen die wat wilde kon naar het barbecuehuisje gaan om wat te bestellen. Een heerlijke sfeer hing bij Dolce Vita. Iedereen was heel erg vrolijk. Ook de dames. 14 van hen keken Graagneuker en mij tussen 13.27 uur en 14.05 uur nog smerig aan, maar al de hele dag glimlachte elke meid naar elke Ijsbeer. En echt niet om te verleiden om naar de kamer te gaan. Het was allemaal gemeend. Ik weet nog steeds niet hoe de sfeer zo leuk kon zijn. Nou ja, ik denk wel dat de muziek er wat mee te maken had.
Er werd gedanst in de bar, buiten werd gebarbecued, er werd veel bier gedronken, en zowel binnen als buiten vonden hele leuke gesprekken plaats tussen de Ijsberen onderling en tussen Ijsberen en de dames. De sfeer was zoals in de beginjaren van de saunaclubs. En die tijd komt terug, vraag maar aan Graagneuker.
Ongeveer 50 Ijsberen en ongeveer 30 dames bleek de piek te zijn geweest, want het werd niet drukker naarmate de avond vorderde. Gelukkig was er geen enkele Ijsbeer met z'n nepkleren in de bar geweest de hele dag. Want dat gebeurt daar altijd, maar gelukkig niet op Hemelvaartsdag 2019. Ook dat heeft waarschijnlijk bijgedragen aan de hele leuke sfeer bij Dolce Vita op die dag.
Graagneuker, Azis, Vendezz, NeverEnough, Wijze Grijze en ik lachten ons kapot met elkaar. Sjieke sfeer. De echte sfeer. Zoals het was. Zoals het voor altijd gáát zijn. Wacht maar af. Want ze hebben niks. Echt niet. Ze zijn wanhopig. Echt.
Wijze Grijze wilde weer op het bankstel langs de witte muur gaan zitten. Ik wilde met hem meedoen, en ik ging even naar binnen om wat te drinken te halen voor ons. Op dat moment kwam Graagneuker naar me toe om te zeggen dat hij zich niet meer al te lekker voelde en dat hij het liefste in z'n eigen bed zou slapen. Hij zei dat hij had genoten van de dag en dat hij me thuis zou afzetten als ik mee zou gaan. Ik keek om me heen, en ik kon niet 'okee' zeggen. Ik wilde het wel, maar ik kon het gewoon niet. Het was te gezellig. Hij zei sorry tegen mij en ik zei sorry tegen hem. Hij vroeg mij wat ik van plan was, en ik zei dat ik tot het einde bij Dolce Vita zou blijven en daarna verder zou kijken, en hem de volgende dag wel bij Magnum in Dormagen zou zien. Hij vond dat gestoord en goed tegelijkertijd, en we namen afscheid van elkaar.
Ik bestelde de drankjes voor Wijze Grijze en mij. Binnen was het heel gezellig, en buiten ook. Ik ging naar Wijze Grijze, en we hadden weer lol. We hadden het over van alles waar Wijze Grijze gepassioneerd over kan vertellen. En dat is echt heel erg veel. Azis kwam er ook bij zitten en zei dat Vendezz en NeverEnough naar huis gegaan waren. We praatten nog even, en daarna ging ik nog even naar het restaurant om wat te eten. Het eten was de hele dag hetzelfde, en werd de hele tijd bijgevuld. Alles was heerlijk. En alles was heel schoon. Ik heb ook geen enkele vlieg gezien.
Na het eten bestelde ik bier en ging naar hetzelfde bankstel. Daar zat Azis nog. Azis en ik waren weer aan het praten over neuken. Maar ook over de sfeer daar. En ook over andere dingen trouwens. Na ongeveer 20 minuten gepraat te hebben, kwam Wijze Grijze naar ons toe. Hij zei dat hij moe was en dat de club een beetje aan het leeglopen was. Het was op dat moment 0.15 uur. Hij vroeg ons wat wij van plan waren.
Azis zei dat hij van plan was wat hij altijd van plan is. Ik zei dat ik geen plan had. Nou ja, bij Dolce Vita blijven tot sluitingstijd en daarna verder kijken. Dat vonden Azis en Wijze Grijze gestoord. Wijze Grijze zei dat ik met hem mee kon rijden, maar dat hij direct naar huis ging en dat ik bij hem kon logeren. Dat is dus Wijze Grijze: een gepassioneerd verhaler die altijd voor z'n vrienden klaarstaat.
Ik keek om me heen, en zei dat ik op zijn uitnodiging inging. Azis zei dat hij ook maar ging. We gingen ons omkleden. Ik zag dat alle ongeveer 30 dames er nog steeds waren, maar dat er minder dan 20 Ijsberen over waren. Bij de receptie bedankte ik degenen die daar stonden voor de fantastische sfeer de hele dag, voor de zeer goede muziek, voor het lekkere bier en voor het schone, zeer lekkere eten.
We gingen naar buiten, en Azis nam afscheid van Wijze Grijze en mij. We zeiden tegen elkaar dat we de volgende dag door zouden gaan waar we gebleven waren. Azis ging naar z'n auto. Wijze Grijze en ik liepen naar de Wijze-Grijze-mobiel die op een andere parkeerplaats stond. Op dat moment zei Wijze Grijze: "Hee, wat gaat Azis eigenlijk doen? Hij kan toch net zo goed naar mij toe komen?" Ik zei: "Je hebt gelijk. Kom, we gaan snel naar 'm toe voordat hij vertrekt."
We liepen terug naar Azis, en zeiden dat hij ook moest meekomen. Azis ging ook op de uitnodiging van Wijze Grijze in, en we vertrokken met 2 auto's richting de Wijze-Grijze-grot.
Ik dank Dolce Vita voor de fantastische sfeer, voor de echte muziek, voor het lekkere bier en voor het heerlijke eten. En ik dank Graagneuker, Azis, Vendezz, NeverEnough en Wijze Grijze voor het mede mogelijk maken van de fantastische sfeer bij de viering van datgene wat Jezus Christus deed om, onder andere, te kunnen neuken.
stimpy3
22 juni 2019, 12:56
In het kader van 'verandering van club doet neuken' eens een bezoekje gebracht aan dolce vita. Ook om te kijken of een lekkere dame die ik een paar maanden eerder in Samya had gespot en die destijds zei dat ze normalerwijs in Dolce Vita werkte nu daar zou zijn. Happy hour-tarief van 35 euro als je voor 20:00 uur binnen bent, dus om 17:15 in de auto gestapt om te kijken of er wat te doen was in DV. ivm de nodige vrijdagavondspitsfiles was het nog even planken om
ruim voor achten binnen te komen. Spits in dusseldorf viel gelukkig mee; om in DV te komen moet je het halve centrum van Dusseldorf doorcrossen met de nodige stoplichten, maar dat ging best OK.
Parkeren kon op het parkeerplaatsje bij de club, binnengelopen door een gangetje met wel twee deuren die van afstand worden bediend (heel handig om vervelend volk in op te sluiten tot de polizei op komt dagen, maar goed). Binnen netjes 35 euro afgerekend en uitleg gekregen over hoe het werkte (omdat ik er blijkbaar uitzag als iemand die nog nooit een club had bekeken): badmantel wordt bij de receptie gegeven, handdoek ligt in je kastje, badslippers liggen in de ruimte beneden, en dames werken zelfstandig maar de typische rate is 50 euro per half uur. Alles klar.
Voor de omkleedruimtes moet je naar beneden toe, via een steil trappetje. Lockers zijn lekker ruim. Douches (drietal stortdouches) zijn prima van snelheid en temperatuur. Daarna eerst gekeken hoe het met het buffet stond. Dat was redelijk; half dozijn warmhoudbakken met rijst/pasta/tortellini/aardappelpartjes, een bak met stukken kipfilet en broccoli, een bak chili con carne en een bak met soep/bouillon. Toetje: bakjes met fruityoghurt. Salade: 1 bak met gesneden zure kool en 1 bak met griekse salade (waarvan de feta er al uitgezocht was ;-) ). Niets a la carte ofzo. Bakken werden in de loop van de avond bijgevuld zodra ze leeg waren. Kortom, redelijk. 3.5 uit 5.
Dan een rondje gemaakt qua dames. Ongeveer een dik dozijn dames aanwezig. Lineup was beetje gemiddeld. Geen echt lelijke dames zoals in Xanten, maar ook geen echte stunners. Paar girl-next-door-types die net niet m'n type waren. Beetje het gebruikelijke rumbul-spul. Wel hadden de dames blijkbaar onderling afgesproken dat ze allemaal tatoeages zouden zetten, want zeker de helft van de dames zat onder de tatoeages (en niet zo'n beetje ook). Ook zijn permanentjes blijkbaar in. Beetje jammer dat stimpy daar alleen nou niet echt warm (of hard) van wordt. D'r liepen verhoudingsgewijs wat meer blondines (al dan niet gebleekt) rond dan in andere clubs.
Qua grootte is het te vergelijken met de benedenverdieping van het oude Babylon, zonder aanbouw, maar het is wat meer labyrinthachtig door alle wandjes en hokjes die er zijn neergezet. De tuin is ongeveer net zo groot als de tuin bij Babylon achter. Buiten ligt d'r een aardig zwembad, waar clubbezoekers zo af en toe een baantje in trokken. Grill was wel aanwezig maar gezien het aantal gasten werd-ie niet gebruikt. D'r waren vlak voor me nog een handvol nederlandse jonge turken (allemaal voorzien van de standaardbaard) aangekomen die nu buiten zaten te lurken aan de waterpijp, maar die verder niet lastig waren.
Maar ja, directe kameropties waren er niet echt. Terwijl ik zat te uitbuiken werd ik gespot door een tweetal dames (een girl-next-door-blonde met een net iets de dikke kont en te weinig tietjes) en een wat oudere zwartharige dame die me wilden strikken voor een trio. Waren me iets te happig, dus maar laten lopen. Na een uurtje afwisselend rondlopen en wat op de mobiel browsen m'n keuze gemaakt voor iets wat in DV voor een 'optikfick' door moest gaan (signalemt voor deluitjes die denken dat dat helpt: Blonde dame, halflang steil haar, kleine B-cup, slank. huidige artiestennaam: Laura) . DV is blijkbaar of een stamgastenclub of een tent waar alleen newbies komen, want ik kreeg de full-on behandelnig alsof ik voor het eerst bij een dvp was. Owkee. Ook meteen de vraag gekregen of dit m'n eerste kamer was vandaag (yep), dus ik verwachtte dat ze wel moeite zou doen om me zo snel mogelijk de kamer af te rijden.
Beetje blasen, met veel opmerkingen over 'oooh, big dick' (da's trouwens iets wat ik al een tijd niet meer gehoord heb als excuus van dames om weinig te hoeven doen; blijkbaar zijn de smoezen ook aan modes onderhevig). Pijpsessie was niet echt klantvriendelijk: recht van voren, zodat je wel een aardig uitzicht hebt maar niet aan de kont of borsten van de dame kunt zitten. Daarom al snel maar overgegaan op neukseks (cowboy, zij boven), en inderdaad, dat ging in eerste instantie met een stevig tempo. Gelukkig lukt dat niet meer zo snel tegenwoordig. Daarom al snel het verzoek van haar om in doggy verder te gaan. Dat was best aardig, maar het bleef allemaal wel wat afstandelijk. Missio: best aardig. maar zoenen (in haar nek, laat staan op de mond of tz) zat helaas niet in het pakket.Tijd dus maar volgemaakt met een hele partij doggy, waarbij d'r toch wel wat druk werd gelegd om maar te komen, Na 20-25 minuten er maar een eind aan gedraaid omdat er op kamer net te weinig geilheid was.
Het was dat de dame qua optik nog wel de moeite waard was, anders was dit een beetje een bummer. Ondertussen ging het richting half elf, en ik zag nog steeds geen drommen dames binnenkomen. Ook geen heren trouwens. Van Laura had ik begrepen dat dat ook niet zou komen, dus besloten om het hierbij te laten en terug naar huis te karren. Samengevat: aardige tent, best potentie, maar nope, vooralsnog weinig herhalingsgevaar. Misschien een aardig alternatief voor van Gogh wbt het happy-hour-tarief; de lineup was hier beter dan in van gogh, maar qua service ligt het daar wel stukken onder.
stimpy3
23 juni 2019, 00:28
Wat me nog wel opviel: er leek nauwelijks gekamerd te worden. Zo'n beetje de helft van de dames zat te pannekoeken met de heren, en leken dat wel prima te vinden. Werd ook niet heel veel gekamerd. En dan is er nog het gedoe met aparte 'VIP-gedeeltes' waar je zo te zien voor veel geld mag gaan zitten met de dames. Zoiets werkt alleen maar als het echt stampdruk is en er een bepaald fout publiek komt wat met geld smijt, niet met 'happy hour'-gasten.
pret
4 augustus 2019, 17:01
Entree
Zaterdag 6 juli met de vreetzak The Joker beland in deze club. Het was zeker ruim 3 jaar geleden geweest dat ik hier was geweest. De ontvangst was zeer vriendelijk. Entree bedraagt tegenwoordig €35 tot 20.00 uur en daarna is het €65. Indien er een beurs is, hanteren ze volle tarief. De club is open vanaf 14.00 uur en hanteert een open einde. Aangezien entree en openingstijden onderhevig zijn aan continue veranderingen is het advies om hun site te goed in de gaten te houden via de volgende entree link (https://dolce-vita.com/oeffnungszeiten-und-preise/). Ow ja en voor de bierzuipers onder ons, bier is tot 20.00 uur gratis.
Nadat we €35 hadden betaald kregen we onze judo outfit waarop de logo van de club te zien was en een comfortabele rubberen armbandje met een digitale sleutel mee. De lockers bevinden zich op een verdieping lager, welke je kunt bereiken met een smalle trap. Onder meer Flipper zou moeite hebben om daar door heen te kunnen. Gezette beren zijn hierbij gewaarschuwd. :biggrin:
De club
De club zelf is nog altijd even mooi, schoon, verzorgd en strak ingericht. Als je via de receptie de club inloopt, heb je aan je rechterhand de bar en aan je linkerhand kun je de tuin inlopen. Door de grote ramen heeft de club veel lichtinval, wat ik persoonlijk zeer prettig vind. in de hoeken van de bar bevonden zich ook enkele vip gedeeltes, welke vermoedelijk bestemd zijn voor bestellers van flessen drank. Het buffet kun je vinden rechts om de hoek van de bar. 3 jaar terug had je daar een kleine eetruimte, maar die hebben ze nu weggehaald. De eet ruimte bevind zich tussen bar en ingang van de tuin. Niet echt handig, maar goed het is niet anders denk ik zo. Alhoewel ze zouden ook de eet ruimte kunnen plaatsen naast de bar, waar momenteel banken zijn. Ik hoor sommige al denken die zich afvragen hoe het eten was? Nou het eten was super en smaakte zeer goed.
De tuin is voorzien met wellness faciliteiten zoals de sauna en zwembad. Wat mij opviel was dat de jacuzzi was afgesloten, zal vast te maken hebben met de nieuwe regelgeving. De sauna was nog altijd goed op temperatuur. En het In de tuin heb je verder wat (lig)stoelen, een bar en barbecue gedeelte wat bijdraagt aan de gezelligheid. De autisme van de The Joker kwam naar boven en merkte op dat hier en daar wat tegels niet goed waren afgesteld.
Line Up
Er loopt van alles wat rond en wel wat te vinden naar ieders smaak. Wie er aanwezig zijn kun je terug vinden op de volgende line up link (https://dolce-vita.com/en/duesseldorf-sauna-club-girls/). Deze link wordt regelmatig bijgewerkt zodra er een dame binnenkomt of de club verlaat. Wij kunnen dus stellen dat de link zeer betrouwbaar is. Echter pas op voor de dames verlenen die over het algemeen nog altijd raam service verlenen in deze club. Maar goed een beetje ervaren ijsbeer zou in staat moeten zijn om het kaf van het koren te scheiden. ;)
Concluderend
Zeer mooie en schone club met vriendelijke personeel, goed eten en voldoende wellness faciliteiten. Indien men het happy hour tarief in acht neemt kunnen we stellen dat de kwaliteit en prijsverhouding goed is. Ik denk zo dat zelfs criticus Beron deze club goed zal bevallen. :tongue:
Het zal vast niet meer zo lang duren voordat ik deze club wederom vereer met een bezoek. :wink2:
xLicker
25 augustus 2019, 18:48
Zaterdag 24 augustus: Parksauna Residenz en Dolce Vita.
Eigenlijk heb ik geen zin om over DV te gaan schrijven. Want voor de meeste is het toch veel te ver om er naar toe te gaan. Maar er zijn altijd geïnteresseerde beren, die meer willen weten over DV, dus vooruit dan maar.
Zoals de titel luidt...Parksauna Residenz en Dolce Vita. We kwamen van een andere SC, namelijk PSR. Omdat het daar tegenviel. Nee, ik ga hier met harde woorden komen. PSR was alles behalve leuk, goed, mooie dames en superhoge herkansing. M.a.w. het was gewoon shit...letterlijk stront. Na het omkleden, werd ik binnen enkele seconden al aangesproken en meteen de kamervraag. En dit ging de hele dag zo door. De enige reddingsmiddelen waren de a la carte en de verleende diensten van de personeel. Maar goed, laten we het nu houden op DV.
We waren iets voor 22u aangekomen. Vanaf PSR was het namelijk nog ongeveer 50 min rijden. Wat was ik blij, dat ik niet hoefde te rijden, maar natuurlijk heb ik mijn driver beloond met andere dingen. Hier a.u.b. niet door denken. Auto geparkeerd en ik telde ongeveer 12 auto's. Foute boel dus! We konden niet meer terug en moesten wel noodgedwongen naar binnen. We gingen aanbellen, de eerste stalenhek ging open. De eerste? Dus er is ook een tweede? Ja, dat klopt...paar meters verderop stond onze 2e obstakel. Weer aangedrukt en weer open. Paar meters verderop een derde deur?? Maar die stond gelukkig wel open. Anders was het echt super bizar. Een snelle uitleg gekregen van de theke. In het kort was dat. Voor de dames was dat 50 euro per half uur en als je drinken aan de dame wilt aanbieden, dan kost het je dat maar liefst 15 euro! Voor de entree was dat 65 euro. Voor 20u was het volgens mij 35 euro.
Na deze intro, beneden gaan omkleden. Wauw...de treden waren alles behalve breed. Gasten die moeilijk te voet bewegen, moeten hier oppassen. De kluisjes waren in een smalle, lange vorm, die open ging met de armband. Dit vind ik persoonlijk wel beter en fijner, dan met sleutels. De DV logo die op de achterkant van de badjas was geborduurd, vond ik wel vet en stoer. Maar ja, het is en blijft maar een badjas. Afijn.
Omgetoverd te zijn...een snelle scan gemaakt door de hele gebouw. Laat ik maar meteen beginnen bij de hoofdzaak.
De dames
Aantallen was rond....de 20. Van die 20, waren er in mijn optiek meer dan de helft mooi tot super mooi. Veel stunners en optickfick aanwezig. Grotendeels slank tot een maatje meer. Ook hier veel Roemenen. Leeftijd gemiddeld 25. Er waren enkele 19-20 jarige aanwezig. Het is geen echte fkk, dus iedereen was in kleding. Niet in lingerie, maar in sexy outfitje...korte jurkjes, vloerjurken en badpakken. Dus dat beloofd wat.....zou je denken. Hier later mee.
Bar
Oogde heel erg mooi uit. Zeker wel in de top 3 qua inrichting en uitstraling. De bar is gesloten, met m.a.w., in een hoekje genesteld, waar je niet er omheen kunt lopen. Ging je drinken bestellen, dan kreeg je een hele grote glas toe geschenk. Waar je normaal makkelijk in 1 keer kon opdrinken, deed ik wel een flinke uur er over.
De vertoef plekken van de dames
Die was rondom de bar. Volgens mij en uit mijn hoofd, zaten vrijwel alle dames op hoge krukken en niet op de bankjes. Het was een beetje raar om te zien. Want de ene dame zat achter een muur en de andere dame zat ook achter de muur. Parralel gezien dus. Om het beter te verwoorden. Kom je uit een bepaalde hoekpunt, dan is het onmogelijk voor jouw ogen om te zien, dat er achter die muur ook andere dames waren of zaten. Zo mist je toch wel de hele totale plaatje.
Zitplekken binnenin
Was okeetjes. Een aantal banken tegenover elkaar gezet. In die ene hoek, waren er 4 gokmachines gepositioneerd. En in die andere hoek eettafels, waar ik overigens nooit erop had gezeten. Er waren ook 2 gedeelte voor vips gasten. Die werden ook niet in gebruik gemaakt. Dan kon je net zo goed het helemaal afsluiten of open gooien voor meer vertoefruimtes.
Restaurant
Die lag achterin de bar. Binnenin was het een hele kleine kleine ruimte. Binnenin waren er geen zitplekken mogelijk. Je moest eten scheppen en dan zelf naar buiten gaan om te zitten eten. Het eten zelf stelde ook totaal niks voor. Alles proefde droog aan. Waarschijnlijk stonden ze al een tijdje daar. Er is geen a la carte.
Buiten gedeelte[/
Daar hadden mijn ogen meteen de zwembad gezien. Mooi en groot, maar tegelijkertijd ook vies, door al die dingen die uit de bomen er op vielen. Grote lounges banken waren er buiten neergezet. Een stuk of 4 uit mijn hoofd. Verderop was er een tent met daar binnenin ook nog een grote lounges banken. Met daar achter een paar ligbanken. Vlak bij de entree terug naar binnen, waren er ook nog een paar bankjes.
[B]Sauna en whirpool
Die had ik bijna over het hoofd gezien. Maar die was vlak bij de entree richting de zwembad gevestigd. Volgens mij waren er 2 sauna's. De whirlpool was buiten en was dicht.
Communicatie en de services van de dames
Ik wil hier niet te lang bij stil staan en ga het hier heel kort houden. Presales??? Wat is dat? Zet het maar uit je hoofd en doe alsof je dat ook niet weet. Communicatie, heel leuk en makkelijk de zelfde vragen aan horen. Keer op keer herhalingen van alle dames. Enige voordeel is, ze komen 1 keer naar je toe en dan nooit meer, mocht je ze afgewezen hebben. Betreft de services...Basis pakket! Meer is er NIET!! Oh wacht, meer is er wel, namelijk extra betalingen doen. Zo is tz 50 extra of beffen/vingeren 50 euro extra. Aan jou de keuze of jij extra betalingen wilt gaan doen of niet. Oh en vergeet niet, eenmaal klaar gekomen is oprotten van de kamer en je bijdrage aan de dame geven beneden in de kluisjes. Je weet al waar dit naar toe leidt, zo niet...dan zou ik beter nu stoppen met lezen en nooit meer op DV forum gaan lezen. Beter en duidelijker kan ik het niet beschrijven.
Sfeer
Alsof de dag niet erger kon, had DV mij toch kunnen verrassen. Het was zeer rustig. De sfeer was dood. Gasten aantal was rond de 25-30 max.
Kamers
De kamers waren ruim genoeg. De bed was zacht genoeg om jouw kunsten te kunnen tonen. Er waren volgens mij 10 of 12 kamers beschikbaar. Don't shoot the messenger, mocht dit niet kloppen.
Opmerkelijke dingen
Er waren veel mannen met normale kleding aan. Gehoord van de dames, waren dat mannen die puur voor de snelle wip gingen en dan weer vetrokken. Vandaar dat de dames hier willen blijven werken, met zo een lage cliënten aantal. Easy money.
Kort samengevat
Mooi ingerichte bar, waar de vele stunners/optick fickers zich vertoefde. Genoeg zitplekken, omdat het nooit te druk wordt. Restaurant was niks bijzonders. Tevens ook de services van de dames. Het was daar sfeerloos. Tussendoor zie je opeens mannen komen in normale kleding. Die zijn van de eendagswipjes. Het was allemaal kriskras door elkaar heen. Gewoon een chaotisch
Mening
Binnenin is het nogal apart ingericht. De mooiste in DV was de bar gedeelte zelf en niet de dames. Met zoveel bloedmooie vrouwelijke schoon om je heen, was het best lastig om mij zelf in te houden. Helaas verliepen de communicatie niet zoals ik mij had ingebeeld. De diensten van de dames waren vluggertjes. Totaal geen medelijden met jou als cliënt en andersom zou ik dat maar ook gaan doen.
Conclusie
Ben je op zoek naar een vluggertje en woon je in de omgeving. Nou dan heb ik goed nieuws voor jou. Je zult heel erg blij zijn, met veel bloedmooie dames aanwezig. Ben je op zoek naar kwalitatieve dames, die fatsoenlijk kunnen gedragen en weten hoe het moet. Dan kan je beter mijn advies volgen en nooit hier naar toe komen. Ga beter naar een casino en gok erop dat je wat wint. Zo niet, dan moet je als nog geen spijt hebben. Herkansing was al heel klein, betreft de kms afstand die gelegd dient te worden. Maar nu is het definitief GEEN herkansing mogelijk. Het was puur voor het afvinken. Nothing less…..
Extra info over mijn ervaring in DV.
Ik werd opgelicht en voor de gek gehouden door een dvp. Naam ben ik helaas vergeten. Maar haar standplek was vlak voor de ingang richting de restaurant. Lange zwarte haren tot aan haar kont, lengte max 1.60m en droeg 20cm lange zwarte hoge hakken. Ze oogde Aziatisch uit, maar is volbloed Roemeens. Oppassen voor deze!! Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
rob45
25 augustus 2019, 20:46
Tja, Xlicker ..veel veranderd is het de laatste jaren niet dus DV staat voor mij ook wel voor Déjà Vu. [emoji848]
vanKees
27 augustus 2019, 07:44
Citaat xLicker:
"Ik werd opgelicht en voor de gek gehouden door een dvp. Naam ben ik helaas vergeten. Maar haar standplek was vlak voor de ingang richting de restaurant. Lange zwarte haren tot aan haar kont, lengte max 1.60m en droeg 20cm lange zwarte hoge hakken. Ze oogde Aziatisch uit, maar is volbloed Roemeens. Oppassen voor deze!! "
Da Du ihren Namen vergessen hast, kannst Du uns ihre Masche verraten, mit was Sie Dich getäuscht und betrogen hat?
Hatte Sie am Samstag ein kurzes, weites weißes Kleid mit einem schwarzen Brustring an oder war Sie komplett schwarz gekleidet? Diese zwei hatten an dem Abend etwas den Touch von
asiatisch.
vanKees
xLicker
27 augustus 2019, 12:51
Omdat mijn duits niet optimaal is, heb ik jouw reactie via google translate gedaan.
Ze had korte grijze jurk aan met glitters, net boven haar kont. Lange zwarte stijl haren. Mooi rechte witte tanden, maar irritante lach. Ze is klein, slank en kort gebouwd. Die jij bedoeld is veel forser gebouwd in een zwarte jurk.
Misschien kan jij vragen wie de jackpot zoekt. Want toen ik haar vroeg, wat zij aan het doen was. Antwoordde zij mij...Im looking for the jackpot.
Als je binnen komt en met jouw neus richting zwembad, dan is het 1 kruk rechts van Irina standplek. Helemaal aan de achterkant bij de restaurant.
vanKees
27 augustus 2019, 16:00
Ich werde manchmal geschimpft, wenn ich africaans schreibe, aber vielleicht hilft es/Ek kry soms wanneer ek africaans skryf, maar miskien help dit....
Da Du ihren Namen vergessen hast, kannst Du uns ihre Masche verraten, mit was Sie Dich getäuscht und betrogen hat?
Hatte Sie am Samstag ein kurzes, weites weißes Kleid mit einem schwarzen Brustring an oder war Sie komplett schwarz gekleidet? Diese zwei hatten an dem Abend etwas den Touch von asiatisch.
Sedert jy haar naam vergeet het, kan jy vir ons sê haar steek, wat sy mislei en mislei jou met?
Het sy 'n kort, wye wit rok met 'n swart bors ring op Saterdag rok, of is sy geklee geheel en al in swart? Hierdie twee het iets van 'n tikkie Asiatiese.
vanKees
xLicker
27 augustus 2019, 23:43
Wauw, mijn ogen. Uhmm, je bedoelt een beschrijving van de oplichterij?
Het ging als volgt
Ik had honger en liep richting de restaurant. Tijdens het lopen viel haar aziatische uiterlijk mij op. Dus hier kort glimlachen naar haar en andersom. Eenmaal eten opgeschept, liep ik naar buiten en daar zat ik op de bank schuin achter haar. Zo kon ik haar gezicht nog zien. Tijdens het eten, liep zij naar de bar om drinken te halen. Tijdens het wachten op haar drinken, keek zij naar mij en begon kusgebaren met knipoogjes te maken. Mijn reacties was met een volle mond terug lachen.
Eenmaal klaar met eten, liep ik langs haar heen. Daar hadden wij oogcontact gemaakt. Even een rondje gemaakt en toen maar terug naar de bar, precies naast haar genesteld op een barkruk. Later ging zij naar achteren op de bankjes zitten. Ze zat schuin achter mij. Ik keek af en toe naar achteren. Puur alleen maar om te kijken of ze stiekem naar mij ging kijken of niet. Antwoord was ja. Dus hier een snelle glimlach naar mekaar.
Na een tijdje stond ik op en maakte toen een hele snelle rondje. Toen ik terug liep, zag ik haar zitten op haar plek. Ik stond express 2-3 meters van haar vandaan. Plots zei ze wat tegen mij. Natuurlijk deed ik alsof ik dat niet hoorde, zodat ik dichterbij naar haar toe kon gaan. Ze vroeg aan mij...you are waiting for someone? Ik zei nee...im just looking around. Toen vroeg ik haar terug. And what are you doing? Waarop zij antwoordde met...im looking for the jackpot. En toen vroeg zij mij of ik met haar naar de kamer wou. Ik zei nee, want ik ken jou niet eens. Voorgesteld bla...blaa...bla. Op een gegeven moment vroeg ik aan haar...what do you all do in the room? Zij ging heel hard nadenken en antwoordde terug...what do you want me to do in the room? Vanaf hier begon ik dom te spelen. Ik antwoordde everything without condom. Zij ging lachen en gaf een klap op mijn gezicht. Die klap voelde ik overigens wel. Daarna ging ik bijna de hele lijstje af qua handelingen. Doe jij tz, doe jij vingeren, doe jij dit, doe jij dat etc. Alles, maar dan echt alles antwoordde zij ja erop, behalve seks met cd natuurlijk.
We hadden dus duidelijke afspraken gemaakt, zou je denken!!!... Goed, we liepen naar de balie om een sleutel te halen. Helaas moesten we wachten. We hadden denk ik 10 min gewacht. Niks bijzonders gebeurd in die wachtende tijd. Behalve dat mijn gevoel tegen mij zei, niet doen, afblazen en wegwezen nu het nog kon. Helaas was ik koppig, mede door haar Aziatische gezicht, die mij verleidde.
Kamer 6 hadden wij. Eenmaal op de kamer vroeg ze nog aan mij of ik mijn schoenen aan moest houden of niet. Ik antwoordde, wat jij wilt. We begonnen rustig te praten. Hoewel we wel dicht tegen mekaar aan lag (zij aan zij), voelde het toch afstandelijk, geforceerd en gespeeld. Ik probeerde haar meerdere keren te kussen. Maar ze deed telkens haar hoofd naar achteren. Toen was ik boos en zei tegen haar, ok niet meer praten nu. Toen was zij boos en begon me te pijpen zc (dat was 1 van de afspraken). Omg, dit was de slechtste van allemaal!! Raakte superlicht de bovenkant alleen aan. Mijn lul was redelijk hard. Zij begon op mij te zitten. Dit deed zij wel super goed. Door haar tempo, merkte ik dat zij mij snel wou afmaken. Mocht ik haar niet onderbroken te hebben, nog wel 2 keer aan toe, dan was ik zeker klaar gekomen. Na kleine 5 min zei ze tegen mij...you control it too much. You can fuck me. Ok, ze lag al klaar op haar rug. Ik zakte met mijn hoofd richting haar kut. Toen ik eenmaal dichtbij genoeg was, zei ze no, you cant, i have lubricant inside now. Tweede afspraak niet nagekomen. Toen dacht ik f@ck you. Ik ging zo hard stoten, dat ik hoopte dat de condoom zou gaan scheuren en zo in haar kut zou klaar komen.
Eenmaal klaar gekomen, ging ik mij direct omkleden en zei met een luide stem dat we klaar zijn. Zij stom verbaasd aan mij vragen, waarom? Ik antwoordde nog steeds met een luide stem terug...we hadden afspraken gemaakt over kussen en met tong nog wel. Maar telkens ging jij mij ontwijken en nog tijdrekken. En daarna werd jij boos op mij?? Het enige wat zij terug zei was...ik wist niet dat wij afspraken hadden gemaakt over kussen en met tong? Waarom zei jij dat niet tegen mij dan? Als ik een moordenaar was, dan was zij mij allereerste slachtoffer, die het verdiende. Ik liep weg, waarop zij zei...wacht ik moet hier nog opruimen. Ik antwoordde met...i will wait outside. Maar eigenlijk moest het zijn...de kamerdeur keihard dicht gooien, snel omkleden en weg gaan, zonder iets te zeggen en zonder te betalen. Helaas ben ik te goed opgevoed, die te aardig is. Dit was uiteindelijk de fatale fout geweest. We liepen naar de kluisjes, daar pakte ik 1 briefje van 50 er uit. Zij antwoordde met, nee we zijn langer dan een half uur gebleven. Kon NOOITTT!! Praten max 15 min, pijpwerk max 2 min, berijden max 3 min, missio max 3 min. Ik was echt stront pissig. Zoals gezegd, ik ben te aardig en pakte nog 1 briefje van 50, zonder tegen te stribbelen. Die smeet ik overigens wel tegen de muur aan. Alle afspraken gemaakt, maar niks waar gemaakt. En daarna ook nog 100 euro betaald.
hanslatta
28 augustus 2019, 21:15
toch erg jammer om te lezen, toen ik begon met sauna bezoeken, een kleine 7 a 8 jaar geleden was dit een top club, met mooie duitse dames die (bijna) alles deden...Ben er ook al bijna anderhalf jaar niet meer geweest. Ik woon in de buurt en zal toch eens een kijkje gaan nemen...
PwnageNL
28 september 2019, 14:00
Samenvatting: niet voor herhaling vatbaar
Aardige dag gehad een paar maanden geleden. Ik heb maar liefst 3x gekamerd met een Bulgaarse dame die weinig Engels/Duits sprak. Ze had zalig grote, hangende borsten en ik kon lekker ermee spelen. Wat me ook bijstond was een Poolse dame van rond de 30 die zalig pijpte op de kamer. Erg mooie GFE gaf deze. Een Afghaanse dame werd opdringerig op te kameren, maar daar had ik geen zin in. Aan het einde van de dag spoot ze nog een schoonmaakmiddel op me net na het douchen en ik daar echt niet van onder de indruk was.
pret
29 september 2019, 11:05
Samenvatting: niet voor herhaling vatbaar
Aardige dag gehad een paar maanden geleden. Ik heb maar liefst 3x gekamerd met een Bulgaarse dame die weinig Engels/Duits sprak. Ze had zalig grote, hangende borsten en ik kon lekker ermee spelen. Wat me ook bijstond was een Poolse dame van rond de 30 die zalig pijpte op de kamer. Erg mooie GFE gaf deze. Een Afghaanse dame werd opdringerig op te kameren, maar daar had ik geen zin in. Aan het einde van de dag spoot ze nog een schoonmaakmiddel op me net na het douchen en ik daar echt niet van onder de indruk was.
Wat zijn dd namen van de dames?
Das
9 januari 2020, 00:43
voor herhaling vatbaar
avondje in deze club doorgebracht
waren heel wat dames (30) en niet zoveel beren(10)
wel zonde dat de theke me attent maakte dat het 20.01 was toen ik binnenkwam en dus 65€ ipv 35...
sukkelwijf
het eten leek op varkensvoer
vanKees
24 september 2020, 10:41
Aktuelles:
34242
34243
vanKees
WANDELAAR5
24 september 2020, 17:23
Sjeufke, daar kwam Jessica Rabbit vandaan. Ga je daar eens kijken of ze terug op haar honk is? (Voor degenen die dit niet begrijpen zoek Ruby in Sixsens).
kempie
24 september 2020, 19:00
Kan je samen met Eddy V gaan want zijn zeilmeisje (Roemeense Laura) kwam daar ook vandaan.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
vanKees
20 oktober 2020, 15:12
34377
Wirklich bis um 00.00 und 03.00Uhr? Open end????
vanKees
kempie
20 oktober 2020, 23:35
Zondag onverwacht een afzegging van m'n favorietje. Daarom eens naar Dolce Vita. Een bezoek stond eigenlijk al voor komende donderdag op het programma.
Vlak voor ik bij de club ben nog even getankt. Bij het benzine station zag ik al een dame met mooi blond haar in rood trainingspak weglopen naar de shop om te betalen. Dat zal toch niet.... zijn. Ik tank en hou even in de gaten wanneer de dame terug komt en ja hoor. Het is Laura. Ze moest wel even kijken, dus ik zeg ik zie je zo in de club. Ben net voor opening bij de club. Wordt mij verteld dat entree de hele dag 25 is omdat ze geen eten hebben. Je kon alleen pizza en hotdog aan de bar bestellen. ook wordt mij verteld dat er pas 3 dames zijn en er nog wat komen. ook wordt verteld dat de sauna is gesloten
Na het opfrissen ontmoet ik Laura die ik al ken uit Sixsens in de bar. We kletsen behoorlijk lang bij. Ik beland met haar op kamer 5 met allemaal spiegels. Ze verteld me dat je hier alleen standaard service PMC en geen tz enz krijgt voor 50. Tz en andere dingen kosten 50 extra. Dit is wel maar eenmalig. Eigenlijk zou ik hier normaal niet voor gaan. 100 voor een half uur is echt te veel. 150 voor een uur ook al. Als ik de dame niet zou kennen zou ik het niet doen want je weet niet eens of je er goede service voor krijgt maar bij Laura weet ik al wat ik krijg. Toch wil ik niet 2 x 50 extra betalen dus maak eens een uitzondering en doe een kamer van 2 uur. Die laat me niks te wensen over. Laura blij en ik 2 uurtjes genot voor 250 euro uiteindelijk is dat een prima prijs eigenlijk zeker als je bedenkt dat ze ook nog een half uur pre sales gaf en een half uur after sales.
Ja want terug in de bar waren max 10 vrouwen en nog minder mannelijke bezoekers. Ik spreek nog een Nederlander die zegt de vorige dag in LR te zijn geweest ik zeg hoe dan want Nederlanders worden geweigerd daar zonder recente negatieve test. Hij zegt blufferig maar wij komen er wel in. Vlak voor ons werd een Nederlander nog weggestuurd zegt ie. Ik vraag niet verder hoe want ik had het idee dat de bluffer dat juist interessant zou vinden en toch niks ging loslaten. Het lijkt me niet dat hij vriendjes was want hij was nog nooit in GT geweest. Vond Artemis het mooiste wat ie ooit had gezien. Had van de clubs in frankfurt nog nooit gehoord. Hij was eerder nog nieuw in het wereldje. Misschien heeft ie gedaan zoals Twatwa maar of dat verstandig is weet ik niet.
Het was een korter bezoek dan normaal en normaal zou ik liever 2 x een uurtje hebben gedaan maar door Laura was het wel een geslaagde dag. Dit is wel een hele leuke dame. Denk toch niet dat ik hier snel terug kom en aan deze prijzen wil ik ook niet een dame proberen waarvan ik niet weet hoe de service is. Het was sfeerloos maar wel weer bijna zo corona proof als het kon in de paysex. Want buiten het contact met de dame was het geen enkel probleem om contact met andere tot een minimum te beperken. Het was nog rustiger dan in Aca gold vorige week zondag waar je op een zondag ook best een bezoekje kan doen met weinig risico. Nu maar eens kijken welke club ik donderdag dan maar eens ga bezoeken. Want waar vindt ik op dit moment een redelijk aantal dame waaronder genoeg met goede looks. Aca velbert? Mondial? Ik weet het niet momenteel.
vanKees
21 oktober 2020, 07:01
34379
vanKees
kempie
21 oktober 2020, 08:10
34379
vanKees
Ahh ze zijn nu vanaf 10 uur open zal dan wel tot 23.00?
Was vanaf 16.00 en dat stond ook al niet duidelijk op de site maar dat wist ik gelukkig wel.
vanKees
28 juli 2021, 14:11
35479
vanKees
kempie
28 juli 2021, 19:11
Dat is niet zo mooi. Dat betekend binnenkort weer veel meer clubs gesloten vrees ik. Die inzidenz gaat niet onder de 35 blijven.
Idioot want met zo’n inzidenz zijn ze nog lang niet zo hoog als in NL en zal er dus amper iemand in het ziekenhuis belanden.
mentholbear
29 juli 2021, 16:08
En zullen weer meer Duitse beren naar Limburg trekken...
WANDELAAR5
29 juli 2021, 16:44
Die mogen dan bij de terugkeer allemaal aantonen volledig gevaccineerd te zijn of recent getest of Corona hebben doorgemaakt. Ze komen dan immers uit een hoog risico gebied. Misschien moeten ze zelfs verplicht in quarantaine? Ik weet de regels voor de Duitsers zelf niet precies.
Die mogen dan bij de terugkeer allemaal aantonen volledig gevaccineerd te zijn of recent getest of Corona hebben doorgemaakt. Ze komen dan immers uit een hoog risico gebied. Misschien moeten ze zelfs verplicht in quarantaine?.
Je gelooft toch niet echt dat die moffen gecontroleerd worden aan de grens ???
Player
29 juli 2021, 18:39
En zullen weer meer Duitse beren naar Limburg trekken...Dat zal voorlopig wel meevallen, die Duitsers zijn zo gek nog niet om dat te doen. [emoji6] In alle landen lopen de besmettingen op. Nu de eerste vakantiemaand bijna ten einde is, zijn er al heel wat toeristen besmet teruggekeerd. Echter in DE valt de stijging nog relatief mee. En als in een bepaalde landskreis Clubs dicht moeten, blijven er nog genoeg in anderen open binnen NRW. 20/53 zitten op of boven inzidenz 20 momenteel.
vanKees
29 juli 2021, 18:41
Gaan na Duitsland na die klubs, gee vals inligting en beledig ons dan met moffen!
Noem ek jou "kaasroller"?
vanKees
WANDELAAR5
29 juli 2021, 18:42
Ik weet van de vorige keer dat je getest moest zijn voordat je Duitsland in mocht dat ze in Vaals bij de grens ook Duitsers controleerden. Maar ik verwacht inderdaad hooguit een steeksproefgewijze controle. Er is veel teveel grensverkeer, dus voor iedereen een kleine pakkans. Hetzelfde als je met de auto terugkeert naar Nederland uit België of Duitsland.
Gaan na Duitsland na die klubs, gee vals inligting en beledig ons dan met moffen!
Noem ek jou "kaasroller"?
vanKees
Ik kan er geen kaas van maken……
vanKees
18 augustus 2021, 07:11
Gute Nachrichten!
DV öffnet auch wieder am Freitag den 20.08.
vanKees
Patjax
28 september 2021, 09:52
Kat in de zak
Het had eigenlijk de eerste dag moeten worden van de vaginatietoer die in Sharks zou beginnen en daarna verder zuidwaarts met Sakura en een oversteek naar Oostenrijk en Zwitserland. Mijn reismaatje haakte op het laatste moment echter af. Toevalligerwijs polste KinkyMF kort daarna of ik nog plannen had voor viespeukerij op zaterdag. Hoewel we in eerste instantie een andere club op het oog hadden besloten we op het laatste moment om richting Babylon te gaan. Daar aangekomen stond het zo vol qua auto's dat we daar geen zin in hadden. We bespraken snel de alternatieven in de regio. Ik dacht aan Samya en hij kwam met Dolce Vita op de proppen. Een club die voor beiden nog onbekend terrein was en hij had gezien op hun website dat ze een speciale inkomprijs hadden tussen 16.00-19.00 uur.
Rond 16.30 aangekomen en de eerste verrassing was de door de overigens zeer vriendelijke theke genoemde inkomprijs. Het bleek dat de aanbieding per abuis nog op de site stond. Dergelijke misleiding is voor mij reden genoeg om rechtsomkeer te maken maar KinkyMF twijfelde nog. In een poging om ons alsnog te overtuigen stelde ze voor ons even een korte rondleiding te geven alvorens we zouden beslissen. Het geheel zag er netjes uit, de aanwezige dames in de bar qua uiterlijk een eventuele zonde waard waren en ook het buitenbereik was een plus. Ze benadrukte dat de half uur prijs €50 was in tegenstelling tot de nabij gelegen clubs als Magnum en Oceans waar het starttarief volgens haar begon met €100. Uiteindelijk ervoor gekozen het een kans te geven en na aftikken van de inkom werden we door haar richting kleedkamers begeleid en legde ze de werking van de electronische kluisjes uit.
De aan KinkyMF toebedeelde badjas was aan de krappe kant. Hij ging deze omruilen en ik zou alvast een drankje aan de bar gaan bestellen. Al wachtende op bediening werd ik aangesproken door Sonja, een platina blonde Roemeense met hier en daar voor mij als liefhebber van de slanke dames een paar onsjes teveel had. Nadat KinkyMF zijn badjas had gekregen bleek de theke ook de bardame van dienst te zijn. Dat verklaarde meteen de hele grote glazen waarin we ons drankje kregen. Gezien de lekkere temperatuur eerst maar eens buiten neergeploft.
Het buitenbereik heeft dezelfde badkuip dan Rheingold maar dan in een XL uitvoering en in het midden een tent die je het beste kunt omschrijven als de mini variant van de circustent. Al vrij snel hadden we hem omgedoopt tot gangbangtent. Diverse soorten zitjes en achterin wat ligbedjes en de BBQ met een viertal bistro setjes. Ook de sauna bevindt zich buiten. KinkyMF had trek en bij terugkomst bleek de keuze in eten bijzonder karig. Qua vlees hadden ze slecht kipfilets, speklapjes en worstjes. Verder nog een drietal soorten salade en dat was het op dat moment. De frietjes zouden later gebakken worden.
KinkyMF maakt me attent op een blondje. Van waaruit ik zit valt ze net in mijn dode hoek. Dan komt ze voorbij gelopen. Ze kon makkelijk doorgaan als body double van mijn meest gekamerde dame in een club. Ze had bovendien haar geblondeerde haartjes in twee staartjes. Het gezichtje was gelukkig minder mooi anders had het een duur avondje kunnen worden.
Na een tijdje ook maar eens gaan kijken. Nog steeds geen friet, dus maar geopteerd voor de kipfilet. De salades spraken me niet aan en vroeg of ze ook brood had. Met pijn en moeite kreeg ik twee sneetjes tostibrood. Ik zocht de mayo maar er stond alleen mosterd en curry. Op de vraag of ze ook mayo hadden volgde een zeer resoluut en kortaf nee. De eerste hap bevestigde al wat ik vreesde. De kipfilet was gortdroog en nu wist ik reden twee voor de grote glazen.
KinkyMF kon zoals gewoonlijk zijn oerdrift niet beteugelen en ging op zoek om zijn eerste kwakje te slijten. Het duurde niet lang alvorens hij kwam mededelen dat hij de kamer op ging. Al vrij snel kreeg ik weer gezelschap van Sonja die van mening was dat ik het voorbeeld van KinkyMF met haar moest volgen. Uitgelegd dat ik nooit gelijk naar het eten een kamer opzocht. Ze bleef nog even zitten en deed een tweede poging om uiteindelijk toch in te zien dat het op dat moment een mission impossible was. Na een sigaretje ook maar naar binnen gegaan en met een vers drankje op een bankje plaatsgenomen. Ik zat amper of KinkyMF was al terug. Ze bleek er behoorlijke upsellpraktijken op de kamer op na te houden en daar is Kinky nu eenmaal niet van gediend. Dus hij had haar flink van jetje gegeven om zijn kwakje te smijten. Hij vroeg of ik al iets op het oog had. Nu waren er een stuk of 6 à 7 die optisch door de ballotage commissie waren gekomen maar dat ze nu iets van geiligheid uitstraalden kon ik niet zeggen.
Er kwamen nog een paar dames binnendruppelen die er verstandig aan deden om met het vallen van de avond te komen. In daglicht zou het waarschijnlijk een te grote schok voor de aanwezige mannen zijn geweest. Kinky MF nam een sauna en daarna hebben we de grote tent maar opgezocht om rustig te relaxen. Natuurlijk kregen we ongevraagd gezelschap van die twee die schijnbaar ex-YY dames waren. Hoewel ik daar toch redelijk kind aan huis was herkende ik ze niet. De ene was volgens eigen zeggen 38 maar als ze 58 had gezegd had ik het ook geloofd en de ander was van het kaliber zeer lang hangbuikzwijn die zonder problemen de doorgang kon versperren. Toen ze door hadden dat er niets te halen viel verdwenen ze weer de duisternis in. De BBQ was inmiddels ook een donker hoekje geworden. We twijfelden over blijven of gaan en besloten om nog eens een kijkje in de bar te nemen.
De dames leken een wedstrijdje te houden hoe kan ik zo ongeïnteresseerd mogelijk langdurig een barkruk warm houden. Toch had ik moeite om mijn ogen af te houden van het blondje, de jongste van het roedel Roemeense roofdieren. Haar sippe uitdrukking weerhield me echter. In het verleden zou ik ongeacht wat met haar op de kamer zijn gesukkeld en waarschijnlijk had ze dan ook nog mijn hart veroverd. Nu zorgde de lamlendige sfeer ervoor dat ik geen enkel gevoel van opwinding had. We hadden niet het idee dat het er beter op zou worden. Dus de weg richting kleedkamer gemaakt. Daar stonden een viertal jonge, naar nu bleek, Nederlandse Südländer. Zij waren amper een minuut of 15 binnen geweest en hielden het net als ons voor gezien. Ook zij waren voor de eerste keer hier en hun mening sloot precies aan bij de mijne.
Bij het verlaten van de club werd er nog door inmiddels een andere theke gevraagd of alles naar wens was geweest. Uit beleefdheid kun je die vraag nog tactisch beantwoorden met een ja, maar met een bedenkelijke blik en nee schuddend liep ik weg. Schijnbaar had de theke van het begin dit meegekregen en ze kwam buiten vragen of het bevallen was en of we nog eens terugkwamen. Tsja als je het dan toch zo graag wilt weten dan kun je het ook krijgen. Mijn ongezouten kritiek gaf haar een blik alsof ze het in Keulen hoorde donderen. Haar respons was dat ze zoiets voor het eerst hoorde. Niet alleen dvp's hebben een gebrek aan realiteitszin bleek nu. Ik had geen zin om er verder nog woorden aan vuil te maken en liep door. Commercieel gezien had ze haar werk goed gedaan bij binnenkomst maar als de werkelijkheid niet strookt met het voorgestelde dan kun je kritische kanttekeningen verwachten. Het was nog geen 21.00 uur toen we mijn auto instapten en koers zette richting Duisburg.
In zoverre je bij een club kan spreken van een kat in de zak kopen dan is dit zeker van toepassing op Dolce Vita. De infrastructuur van de club heeft zeker potentie maar op alle andere fronten rechtvaardigde het nergens de inkom van €65. Voor buffetgrazers is deze club de ultieme nachtmerrie en liefhebbers van een glaasje bier moeten na 18.00 uur €5 neertellen voor een 0.33L flesje afwaswater van Heineken. De status van premium club die het zichzelf gaarne aanmeet wordt totaal niet waar gemaakt. Naast een TMM (te mijden meid) heb je nu dus ook een TMC (te mijden club). Been there, done that and NEVER AGAIN.
JonnyFontane
28 september 2021, 11:17
Zo dat is duidelijk een club die ik moet vermijden, hoewel hij nog wel op mijn lijstje stond.
Maar lijstjes zijn er om de schrappen, dus bij deze is dolce vita van mij lijst.....
Patjax
28 september 2021, 12:46
Zo dat is duidelijk een club die ik moet vermijden, hoewel hij nog wel op mijn lijstje stond.
Maar lijstjes zijn er om de schrappen, dus bij deze is dolce vita van mij lijst.....
Yep. Bespaar je de tijd, geld, moeite, ergernis en teleurstelling.
Boy69
28 september 2021, 13:43
Bedankt voor de waarschuwing
Heb na de deceptie in SS effe geen behoefte aan een tweede teleurstelling
taka22
28 september 2021, 18:18
Bedankt voor de tip, voor hetzelfde geld kom in Acapulco gold inclusief de eerste kamer met een dame:biggrin:
BefBeer
28 september 2021, 20:18
Vroeger wel vaker geweest maar na de laatste 2 keer echt niet meer.
Geen sfeer en nauwelijks de moeite meer.
Dus ik ga net als de andere elders.
Shakir
28 september 2021, 20:31
Er is een reden voor waarom ik deze club nog nooit bezocht heb, en waarschijnlijk ook nooit zal bezoeken. De club is namelijk weinig beschreven.
Mijn buikgevoel zat bij dit verslag dus kennelijk juist.
De goedkoopste club rondom Düsseldorf is nog altijd den beste. :biggrin:
Magnum, Oceans en Dolce Vita zijn nog grotere schijtclubs dan Sharks.
VAZKOR
28 september 2021, 23:21
Eenmaal geweest over een week is dat 8 jaar terug, met een vrijkaart dacht ik zelfs daags na LR (ook met een vrijkaart, mijn eerste van het andere forum zelfs toen ze dat nog accepteerden).
Was me toen goed bevallen al is het maar een van de kleinere clubs. Waar is de tijd dat Vazkor nog Knut666 heette :redface:. Wat is alles veranderd helaas niet in positieve zin zo te lezen. Dit doet me aan Finca denken laatst.
*Edit* Hoe alles verandert? Read this: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?5057-D%FCsseldorf-Briedestrasse-44-Dolce-Vita-Algemeen&p=345952#post345952
Verder was toen ook zo dat je echt geluk moest hebben met de dames: hit n miss.
mentholbear
2 oktober 2021, 02:24
Bepaalde tips van seksenfun over hoe je een GFE-dame herkent lonen wel degelijk en bespaart je slechte ervaringen. Ik zou dat topic eerder "hoe herken je een dame die goede service kan geven" noemen.
Ben wel nieuwsgierig geworden. Heeft iemand een linkje?
quickstep
22 oktober 2021, 18:02
Website is gehackt!
mentholbear
5 november 2021, 01:12
UP TO DATE
Op de 28e van de 9e afspraak richting Duitsland gecombineerd met een SC bezoek. Zodoende ontstond er de gelegenheid om een club te bezoeken die ik normaal gesproken niet zou bezoeken, omdat ik meestal vroeg in een club wil zijn om 'the most of it' te maken. Of misschien beter gezegd, het meeste uit de voederbakken te halen ;)
Maar door de afspraak in de ochtend zou het nu wel eens anders kunnen lopen en keek ik naar clubs die dus wat later open gaan. Oceans, Magnum en Dolce Vita kwamen daarbij voor ogen. Oceans viel al snel af, omdat ze rare prijzen aanhielden met betalen voor drankjes en eten. De grote opperhoofd maakte de keuze niet voor me. Dus werd het twijfelen tussen Magnum en Dolce.
Door een post van Patjax, toch wel benieuwd geworden naar deze club waar ik slechts 1x eerder was geweest tijdens mijn SC expeditie in 2017. Ik herinner me van destijds dat de club klein was en weinig relax ruimte heeft. Reden waarom ik erna niet meer was terug geweest. Destijds was ik ook alleen geïnteresseerd in de 'visjes' en niet in het water in de club. Een blik op hun website leerde echter dat ze een mooie jacuzzi en zwembad buiten hebben. En met hun angebot op de entree, had deze Dagobeer de knoop kunnen doorhakken om Dolce Vita nog eens te bezoeken.
Bovendien had ik Magnum al meerdere malen in het verleden had bezocht, weliswaar niet meer sinds hun verbouwing na corona, maar toch.
Eenmaal op hun parking aangekomen bleef ik nog een half uurtje ofzo in de auto wachten. Totdat er een andere gast kwam en gelijk binnen gelaten werd. Dat was vreemd, het was nog zeker 10 a 15 minuten voor openingstijd. Dus ik er maar achteraan. En tot mijn verbazing zag ik dat ze voorbij hun 1e deur ze een poster hadden hangen met de openingstijd van 14:00 in plaats van de 15:00 op hun website.
En binnen bij de receptie wachtte me nog een verrassing. Behalve hun tijden bleek hun korting op de entree niet meer te gelden. Wel misleidend als dat dan nog steeds op de website staat.
Afijn, ik was er toch al, dus het maar geaccepteerd.
De receptioniste c.q. theke vroeg of het mijn eerste keer hier was. Aangegeven dat ik lang geleden es een keertje was geweest. Wel de club was klein, dus na even navraag of de kleedruimte beneden was, kon ik de rest zelf gaan ontdekken.
Beetje jammer was dat ze volgens mij slechts 1 toilet naast de receptie lijken te hebben. Lijkt me niet zo makkelijk als de club vol zit en iemand zit een drolletje te draaien. Dan kan de rest geen plasje kwijt.
Eenmaal boven maar eerst de innerlijke mens wat aansterken. Ik zag in het restaurant een zeer fraaie brunette zitten eten. Als ik alleen die al zou kunnen schaken, zou m'n dag al goed zijn.
Aangezien ik nergens buffet bakken zag staan even gevraagd waar ze het eten vandaan had. Dat blijkt buiten in de tuin onder een uitbouwtje gegrilld te worden.
Dan maar gelijk even de club verder verkennen. Het binnengedeelte is vrij overzichtelijk. Je hebt de bar, daar links van wat lounge banken en speel automaten, rechts ervan het restaurant en er omheen wat VIP hoekjes waar maten met een fles sterke drank de bink uit kunnen hangen.
Buiten de sauna, het zwembad, de grill een soort tent waar je kunt roken. Maar ook na 2 rondjes kon ik de jacuzzi nergens vinden. Even gevraagd aan de dame achter de grill. Blijkt dat de jacuzzi al lang weg was. Hoe bedoel je dat de info van de club niet UP TO DATE is...
Als troost kon ik een bordje eten bij haar krijgen. Lekker stukje worst, kippetje en lapje vlees gekregen. In tegenstelling tot mijn voorganger kon ik ook brood krijgen, maar voor dat vulmiddel paste ik.
Wel had ze nog wat rauwkost voor me. Aangezien dat afgesloten zit in een vitrine durfde ik dat wel aan. Hoewel dat wat simpel en je er niet zelf van kan opscheppen, kan er op die manier ook geen vliegen ofzo bij, zoals het bij sommige andere open en bloot erbij ligt. Dus wat mij betreft was dat een plus.
Aangezien het me in de tent ook wat fris leek ben ik maar naar binnen in het restaurant gaan zitten. Met een glaasje prik alles weggespoeld.
In de tussentijd kreeg de brunette het druk. Af en aan liep ze.
De andere dames hadden het aanzienlijk minder druk. Er waren nog 3 andere dames, maar die kregen weinig aandacht. Vergeleken met de slanke brunette, was de rest ook een maatje groter en een stukje ouder.
Maat Klaus was ook mee, en zodoende via m'n gevulde wingman in contact genomen met ene Sonia. Een vriendelijke dame, die me herkende van Happy. Dit was niet de wat forsere Sonia met donker haar die lange tijd in Happy zat, maar is een blonde Roemeense. Na een praatje en een wasje ons samen teruggetrokken om intiemer kennis met elkaar te maken. Helaas een matige kamer door upsell praktijken, waardoor de fun er snel vanaf was. Jammer, want buiten de kamer was ik onder de indruk dat er wel een klik was. Hoe bedoel je illusion plop...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57352-Sonja-(Roemeense)&p=758467#post758467
Erna lekker wellness rondje gemaakt. Sauna was goed warm. Van het zwembad had ik al het idee dat het onverwarmd zou zijn, en dat bleek ook te kloppen. Goed als dompelbad, maar ik zou er geen baantjes in trekken, of lekker in liggen dobberen met dit weer.
Binnen nog wat gegeten. En alsmaar was die brunette niet te pakken te krijgen. Niet dat het zo druk was in de club, maar kreeg haar telkens niet te pakken.
Wat later op de avond kwamen er nog 2 dames bij. De ene was blondine (met extensions) Andra en haar eveneens slanke brunette vriendin Claudia. Dat waren 2 opties, uiteindelijk voor Andra gekozen die imho wat vriendelijker oogde. Leuk kennismakingspraatje mee gehad. Kwam er via haar achter dat de fraaie brunette die ik telkens niet te pakken kreeg Victoria heet. Ons vervolgens niet veel later teruggetrokken voor een lekker kamertje.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57353-Andra-(Roemeense)&p=758470#post758470
En tja, als je laat pas in een club aan komt, is de dag zo weer voorbij. Dus na nog een wellness rondje heb ik m'n burger kloffie aangetrokken, om de lange rit terug naar Mentholland te maken.
vanKees
4 januari 2022, 10:06
So wie es ausschaut, ist das DOLCE VITA in Düsseldorf
Geschichte!
vanKees
quickstep
4 januari 2022, 11:46
Wieso? Pleite, Brand...?
Brad Clitt
4 januari 2022, 12:04
Zou jammer zijn van deze topclub vol met service-kanonnen...
quickstep
4 januari 2022, 12:30
Vroeger was het een fijne club met prima faciliteiten en sfeer. Lang voor Corona bedoel ik dan.
pret
4 januari 2022, 14:02
Geen gemie
Wentelt Eefje
4 januari 2022, 14:34
In mijn ogen juist een enorm gemis! Was een club waar allerlei Messe-bezoekers in het pak genaaid werden door gehaaide dames. Maar wel lekker geconcentreerd, daardoor geen last van deze “ijsberen” uit de categorie 100430 + “ze deed goed haar best: nog eens 50Trinkgeld” in de andere clubs in de omgeving. En ook niet van de dames voor wie dit standaard praktijken waren. Nu zwermen ze uit en bederven verspreid over meerdere clubs in de omgeving de markt…
rob45
4 januari 2022, 14:42
Weer een club minder, zeker idd niet bepaalde de beste maar toch.
Ben benieuwd wanneer er weer ooit clubs juist bij gaan komen,bij voorkeur aan de grens met NL. In betere tijden zeker een gat in de markt.
pret
4 januari 2022, 14:56
In mijn ogen juist een enorm gemis! Was een club waar allerlei Messe-bezoekers in het pak genaaid werden door gehaaide dames. Maar wel lekker geconcentreerd, daardoor geen last van deze “ijsberen” uit de categorie 100430 + “ze deed goed haar best: nog eens 50Trinkgeld” in de andere clubs in de omgeving. En ook niet van de dames voor wie dit standaard praktijken waren. Nu zwermen ze uit en bederven verspreid over meerdere clubs in de omgeving de markt…
Dat is zo wie zo al gaande. De enige die zulke dames een halt kan roepen, zijn verstandige ijsberen door er niet op in te gaan. Helaas zijn verstandige ijsberen schaars, omdat ze met hun derde been denken.
pret
4 januari 2022, 14:57
Weer een club minder, zeker idd niet bepaalde de beste maar toch.
Ben benieuwd wanneer er weer ooit clubs juist bij gaan komen,bij voorkeur aan de grens met NL. In betere tijden zeker een gat in de markt.
Voordeel is wel dat keuzestress voor clubs er minder op wordt.
Ascari
4 januari 2022, 14:58
Nu kunnen deze dames aan de slag in Oceans, Magnum of PHG.
Ascari
4 januari 2022, 15:03
Voordeel is wel dat keuzestress voor clubs er minder op wordt.
Al zouden er maar 2 clubs in heel Duitsland zijn dan heb jij nog steeds keuzestress :biggrin:
pret
4 januari 2022, 16:41
Website is (nog) actief https://dolce-vita.com/
Picasso 1
4 januari 2022, 17:25
Dat is zo wie zo al gaande. De enige die zulke dames een halt kan roepen, zijn verstandige ijsberen door er niet op in te gaan. Helaas zijn verstandige ijsberen schaars, omdat ze met hun derde been denken.
Dolce Vita liep wat upselling en klanten naaien betreft 10 jaar voor op de rest van het saunaclublandschap. Dolce Vita is kennelijk dood maar haar geest waart nu overal rond.
Jackless
4 januari 2022, 19:38
Dee club was qua voorzieningen in orde en je kon er een paar uurtjes doorbrengen zonder verveeld te raken. Minder was dat je bij vertrek betaalde en het compleet ondoorzichtige toegangstarieven systeem. Daarnaast stoorde mij de aanwezigheid van veel klanten in normale kleiding. Ondanks de negatieve punten heb ik daar toch ook aardig wat plezierige kamers gedaan.
Willem2
4 januari 2022, 21:41
So wie es ausschaut, ist das DOLCE VITA in Düsseldorf
Geschichte!
vanKees
Het is al enkele jaren bekend in het circuit dat deze club zou sluiten. Op deze plek zijn appartementen gepland.
BefBeer
5 januari 2022, 12:03
Gezien de matige kwaliteit van service en sfeer, geen echt gemis!
mentholbear
5 januari 2022, 20:35
Nu kunnen deze dames aan de slag in Oceans, Magnum of PHG.
Laten we hopen dat het zich daar concentreert, waar upselling al jaar en dag aan de gang is, dan dat het zich verder verspreidt naar Venus, Aca G, Penelope, etc.
Rockaround14
6 januari 2022, 14:52
Wel jammer dit was ook wel een leuke club waar ik in het verleden wel eens kwam geile tijden hier meegemaakt.:lostit:
freek12000
9 augustus 2022, 08:19
Ik vond het ook een fijne club en heb me daar een aantal keren prima vermaakt!
mentholbear
2 juli 2023, 20:54
Het is al enkele jaren bekend in het circuit dat deze club zou sluiten. Op deze plek zijn appartementen gepland.
Misschien handig om ook deze club te voorzien van (gesloten) of te verplaatsen naar oude doos?