Volledige versie bekijken : Nathalie
Bachatero
27 september 2017, 14:32
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif
Nathalie (ex-YY) (Bulgaarse)
Leeftijd:23 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Vingeren
Extra info:Leuk en sympathiek, prima service
Bachatero
27 september 2017, 15:10
Ondertussen reeds enkele malen met deze sympathieke dame gekamerd. Ze is ondertussen een drietal weken in SS na 2 jaar in YY
Ze is vrij makkelijk te herkennen aan haar iets dikkere lippen (gezicht::rolleyes:) en haar vrij dikke borsten voor haar postuur.
Momenteel is ze meestal in het gezelschap van Bulgaarse Lucy onder de TV in de bar.
Met beiden onlangs een prima trio gedaan :freu:, ook omdat volgens mij Lucy leuker is in trio dan alleen. Hopelijk neemt ze nu de servicegerichte attitude van Nathalie over. Blijkbaar hebben ze dit al meer gedaan want ze vullen mekaar goed aan.
Voor de liefhebbers ook even vermelden dat Lucy volgende week maandag voor enkele weken huiswaarts keert.
Van de kamers met Nathalie heb ik vooral het tongzoenen onthouden, gewoon heerlijk.:smiley:
licky luke
27 september 2017, 15:51
De Natalie met de Chinese tekens op haar rug(gegraat)?
Ik neem aan dat je een andere bedoelt ...
jansenroy
27 september 2017, 17:54
Nee, dit is een andere. Zit idd altijd links vd tv op de bank. De omschrijving klopt, opgespoten lippen en behoorlijk grote, volgens mij naturelle, borsten
Manureva
27 september 2017, 21:57
Visit of Friday, September 15th :
Profile : 24 yo, 1.60 m, black hair, silhouette with natural forms, voluptuous chest half natural half silicone. Pleasant social time with a friendly girl. Ex YY.
Service : sweet girl who offers a good level standard service. She washes before, during and after the session... :biggrin: Preliminaries quite sensual, soft blowjob well done, cuni (very) appreciated :rolleyes:. Sex was pleasant but nothing transcendent.
Appreciation : 7 / 10
Price : 50 € / 30 minutes – no extra.
Repetition : 60 %.
Rino123
21 oktober 2017, 14:59
Inderdaad is Nathalie een heel mooie meid met prachtige billen en een knap gezichtje: ze praat op een heel leuke manier Engels en is sympathiek. Ik heb 2 keer met haar gekamerd en dat beviel goed, qua uiterlijk is het de mooiste die in Sixsens rondloopt vind ik!! Dus sweet Nathalie: you better stay longtime in Sixsens......
Bachatero
28 oktober 2017, 15:20
Gisteren weer eens naar de kamer met deze uiterst sympathieke jongedame, op korte tijd uitgegroeid tot één van mijn favorietjes. Een erg goede klik mee en een knuffel en een zoen kunnen er altijd vanaf als ik haar tegenkom, ook als ik niet met haar ga kameren.:)
Een prima uurtje zoals ik het graag heb met heel veel geknuffel en tongzoenen, ook als ik er zelf niet het initiatief toe neem. Na meer dan 2 jaar sauna-club bezoek kunnen niet zo veel dames mij de context even doen vergeten van het commercieel circuit, maar dit is er zeker één van.
Gisteren had ze blijkbaar een lucratieve dag want na 15.00 tot middernacht was ze bijna ononderbroken op de kamer. Haar nog even gesproken en ze was hier zeer gelukkig mee, want ze had niet zo' n goede week achter de rug.
Nu maar hopen dat ze voldoende klanten blijft hebben zodat ze nog een tijdje blijft...:freu:
Rino123
7 november 2017, 20:14
Afgelopen zondag heb ik met Nathalie gesproken en gehamerd. Wat een leuke en sympathieke meid is ze: bovendien qua optiek mijn ideale vrouw: heel mooi gezicht en ogen mooi gebruind en geweldige billen! Ik ben betoverd door deze BULGAARSE PRINSES en ik wil niet verliefd op haar worden, dat wil ik onder kontrole houden maar ze heeft al een mooi plekje in mijn hart��������*❤️*�� Bedankt NATHALIE voor de fijne momenten die ik met je doorbracht in Sixsens!
Rino123
2 december 2017, 18:16
Gisteren weer een tijdje doorgebracht met mijn Bulgaars prinsesje: wat is ze mooi en ik vind haar geweldig ook in de omgang dat is heel belangrijk voor mij want ZONDER SYMPATHIE werkt het bij mij gewoon niet maar dat heeft ze zeker wel. En het beetje Nederlands dat ze spreekt komt zo LIEF EN TEDER uit haar mondje dat is ook echt KEILEUK om te horen!!
Kortom: Nathalie is het voor mij in Sixsens en we gaan elkaar alleen maar beter kennen!! Morgen zie ik ze weer en ik verheug me daar al op natuurlijk.
NEVER FALL IN LOVE WITH A DVP: IT WILL HURT YOU!!!
Aan deze woorden denk ik nu veel over na....................
:angryfire::baby2::asshole::liebe2:
Bachatero
2 december 2017, 19:44
@ adm Ik heb voor deze dame reeds een paspoort gemaakt op 27 september 2017, dus best samenvoegen om verwarring te vermijden...
Rino123
7 december 2017, 09:52
Nu ik Nathalie wat beter heb leren kennen, moet ik mijn mening toch aanpassen: ze is wel sympathiek zolang ze aan JOU ALS KLANT VERDIENT!! Daar ben ik echt wel op afgeknapt maar ik wilde ook niet verliefd op haar worden natuurlijk. Voor mij zijn er in Sixsens nog genoeg dames die EEN NOG BETERE SERVICE geven en die niet zo op je geld uit zijn.
Foei Nathalie, goed dat ik hier achter ben gekomen......
Hooker lover1
7 december 2017, 10:11
Eenmaal je als ijsbeer gaat geloven in de illusie dat er iets anders speelt dan geld,zit je fout.
Het is niet ongewoon wanneer een dvp aanvoelt dat klanten aanhankelijk worden,dat de dame hier subtiel gebruik van maakt om extra centjes te verdienen.Het is overigens geen schande om gevoelens van symphatie te hebben voor een dvp,dat overkomt ons allen weleens....we blijven tenslotte mensen.Echter,laat het een levensles zijn om in de toekomst met de nodige nuchterheid te wandelen.
Een wandelaar blijft ook best wandelen,eenmaal je ergens blijft hangen bij steeds dezelfde.....kom je vroeg of laat steeds voor dezelfde desillusie te staan.
Ik zou Nathalie dus niet te sterk veroordelen over het feit dat ze een pro blijkt te zijn,dat wist je van seconde 1.
Haar service niveau blijkt trouwens dik in orde,want ze kamert er flink op los:)
Rino123
9 december 2017, 17:43
Ik heb in mijn Saunaclub-carriere genoeg vrouwen meegemaakt DIE DIT NOOIT ZOUDEN DOEN!! Dat is dus wel zo, verder respekteer ik Nathalie hoor want ik ben ook niet boos op haar (alleen teleurgesteld). SIXSENS BLIJFT EEN TOPCLUB MET ZOVEEL MOOIE DAMES/MEISJES!!
Rino123
28 januari 2018, 09:01
Ik heb Nathalie vorige week gespot bij YY, dus ik denk dat ze daar voorlopig ook te bewonderen is.:baby2::tongue::confused
laplagne
28 januari 2018, 09:04
Dank voor de mededeling maar wie is dan Nathalie? Als deze dame ergens een voorgeschiedenis heeft, is wellicht e.e.a. te koppelen.
Rino123
2 februari 2018, 08:56
Ze was lange tijd in Sixsens en ze heeft mooie zwarte haren en gepimpte borsten die zijn echt groot maar voelen wel natuurlijk aan hoor! Ze heeft bovendien ontzettend mooie billen en ook haar gezicht vind ik echt mooi! In Sixsens zat ze altijd op die lange smalle bank onder de televisie!
De Shyman
2 februari 2018, 15:46
Misschien deze
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?48672-Nathalie-(Germany)
of deze
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49640-Nathalie-(ex-YY)-(Bulgaarse)
jansenroy
2 februari 2018, 17:22
De laatste dus, was voordat ze in SS verscheen al actief in YY.