PDA

Volledige versie bekijken : Mimi (Roemeense)

satanic surfer
17 september 2015, 23:35
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Mimi (Roemeense)
Leeftijd:19 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:BruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, Eierlecken, Tongzoenen, Beffen
Extra info:sinds 4 dagen in AGold, noviete in het P6-gebeuren, communicatief nog werk aan, beeldschoon meisje enzo...kann etwas.

madiwodovr
7 november 2015, 15:33
Beste Satanic en ander berengespuis, aansluitend op het aangemaakte paspoort hierbij gelijk het eerste kamerverslag voor Mimi.
Bij binnenkomst in de voormalige panterhut was ik even zoekende hoe ik ook weer bij de lockertjes kwam en wilde al rechtdoor lopen achter de trap, maar werd gelijk gecorrigeerd en mag je raden door wie. Jazeker, door deze beeldschone Mimi. Gekleed in zwarte lingerie en een wulps elastisch zwart pakje waar je alle contouren goed in kon waarnemen had ze gelijk m’n aandacht getrokken. :luvlove:

Na twee eerdere kamergangen op de avond kwam ik haar toevallig op de trap tegen, in de tussentijd had ik niet de kans gehad om onze paden te laten kruizen en een gesprekje aan te knopen. Ik was op dat moment net richting sauna aan het togen aangezien ik even een moment van bezinning nodig had.
In de sauna sprak ik een Duitse ‘stoomtrein’ die al enige tijd aan de kook bleek te zijn want hij bleef maar puffen.
Deze man had ene ‘Mimi’ gekamerd nadat ik ‘m daar naar vroeg. Was niet wat volgens hem… beetje standaard, slecht afstandelijk zoenen, mocht niet betasten en geen herhalingsgevaar. Ik natuurlijk niet wetende dat het om deze pretty one ging. :gruebel:

Later toen ze aan het buffet zat en ik bij haar ging zitten, stelde ze zich voor als Mimi. Ik dacht nog: ‘heb ik weer’. Twijfel sloeg toe, maar eerste indruk was dat er toch een wederzijdse klik was en dus toch maar een poging wagen. Mevrouw is inderdaad nog maar slechts zes weken in Duitsland als 19 jarige. Werkt nog maar sinds kort in deze branche. Maar goed, dat mocht de pret niet drukken. Dus wij toch maar naar de kamer. Nooit geweten dat je ook echte liefde kon kopen in zo’n club. Niet normaal! Daar waar die Duitser nog zei dat ze amper zoende, werd ik hartstochtelijk gezoend en vloog de tijd om alsof we een verliefd stel waren. Helemaal niks, maar dan ook echt niks, mis mee! Het orale werk vond ik wat minder, maar dit jonge meisje doet wel haar best en probeert er wel echt wat van te maken op de kamer. En aangezien de sfeer erg goed was, helemaal geen reden om daar commentaar op te leveren. Betasten door een oude viespeuk heeft ze kennelijk wat meer moeite mee dan van een jonge adonis, want ik mocht mijn losse handjes gewoon lekker hun gang laten gaan. Vervolgens nog even afgeblust met een sexbeurtje… Zij wil graag het initiatief en dus bovenop. Nou… dat heb ik geweten want het was zo gepiept, ondanks dat het mijn derde sessie van de avond was.

Optisch zeer aantrekkelijk jonge vrouw
Communicatief beperkt Engels
GFE pursang, herhalingsgevraag zeer groot

frits10
16 november 2015, 16:45
Gisteren werd ik getroffen door de schoonheid van deze jonge Mimi, een fotomodel beauty. Alhoewel ze best ook een aardige meid is, vond ik haar enthousiasme en serviceniveau op de kamer toch wat tegenvallen. Als ik het goed begrijp, werkt ze pas enkele weken in Ratingen. Misschien begint de sleur van dit werk bij haar nu wat toe te slaan. Wat ik me trouwens best kan voorstellen als je als 19-jarige net met dit werk begint. Ook al vind ik haar wel sympathiek, ik ga bij haar niet op herhaling. Puur optisch is ze een van de mooiste meiden in de club, zonder enige twijfel.

Ftotal
28 november 2015, 17:47
Aufgrund des Gewinns einer Freikarte habe ich Mittwoch voriger Woche dem FKK Acapulco Gold einen Besuch abgestattet.
Ich traf bereits um 11 Uhr ein. Es waren schon etwa 10-15 DL anwesend.
Nach kurzem Umschauen fiel mir Mimi ins Auge, die oben schon gut beschrieben wurde.
Sie trug ein String-Tanga und oben ein kurzes T-shirt, welches gerade nur über ihre Brüste reichte und den Bauch frei ließ.
Ich setzte mich zu ihr und wir unterhielten uns auf Englisch, da sie kein oder kaum deutsch spricht, dafür aber
gutes Englisch.
Wir gingen dann nach oben in ein Zimmer und was ich da erlebte, war einfach ein Traum.
Ich hatte zuvor nicht nach ihren Dienstleistungen gefragt und wurde nun positiv überrascht.
Sie zog sich aus und legte sich neben mich und begann mich zu streicheln und langsam und
intensiv mit Zunge zu küssen. Sie ließ sich dabei viel Zeit bevor sie sich nach unten schob und
langsam mit einem ebenso tollen Blaskonzert anfing, wobei sie dabei zwischen langsamen auf und ab
und knabbern mit der Zunge am Schaft und Eiern wechselte.
Dann wurde aufgummiert und sie begann einen langsamen Ritt auf mir.
Nach einiger Zeit wollte ich sie Doggystyle ficken und wir wechselten in diese Position.
Es war atemberaubend, ihren kleinen festen Po dabei zu beobachten und zu sehen, wie ich langsam
rein und raus glitt in ihre süße Pussy.
Es kam wie es kommen musste, irgendwann konnte ich nicht mehr zurückhalten und
füllte das Kondom.
Sie säuberte uns beide und legte sich noch neben mich und wir unterhielten uns noch etwas,
bevor die Zeit um war.
Es war ein wundervolles Zimmer mit ihr.
Ich hielt mich danach noch etwas im Club auf und musste mich noch einiger Anfragen von Damen,
die mir optisch nicht zusagten, erwehren.
Für das 2. Zimmer wollte ich die vielgelobte Melody buchen, die jedoch lange belegt war.
Daher verschob ich es auf den nächsten Besuch und trat die Heimreise an.
Ich werde sicherlich wiederkommen.

Manureva
21 februari 2016, 11:23
Visit of february 17th :

Profile : 19 years, 1.60 m, brown hair, pretty face, nice silhouette with a beautiful natural chest :biggrin:. Rather shy in the main place, she becomes more friendly in the room.

Service : Very nice one hour session with this pretty girl who brought me her freshness and her natural charm. A real pleasure for my eyes. Much softness in all that she did. It is also unusual to share a missionary while kissing continuously :).

Appreciation: very good

Price: 80€ / 60 minutes – no extra

Repetition: 100 %.

Manureva
21 februari 2016, 11:25
In holidays for a few days/weeks. Will come back after her break as she said.

ksie
17 april 2016, 20:24
Vandaag is ze weer teruggekeerd vanuit Roemenië en vandaag ook weer een goede sessie met haar gehad.

Johnsonxxx
28 april 2016, 21:09
Mimi lijkt wel mooier dan ooit na haar afwezigheid. Haar borsten zijn gewoon de mooiste die je kan voorstellen en lijken tijdens haar afwezigheid wel haast gegroeid:), maar nog wel steeds puur natural :tongue:

Haar TZ lijkt me iets ingetogener dan voorheen, misschien moet ze nog beetje loskomen. Op de kamer ging het al wel beter. Verder is Mimi een heel aardige en lieve meid, die van langzaam houdt. Een uurtje heb je dus minimaal nodig voor het ganse repertoire. Moet wel zeggen dat het allemaal erg veilig is, geen vingeren in haar pussy (tenzij je een cd om je vinger doet), laat staan dat er aan pussy sliding wordt gedaan. Kortom heel mooi en lief allemaal, maar niet erg actief op de kamer.

Herhalingsgevaar wordt nu, na een aantal (stuk of 5) kamergangen met haar, steeds kleiner. Heb niet het idee dat er veel vooruitgang in haar service en repertoire zit. :eek:

Johnsonxxx
30 april 2016, 20:11
Inmiddels is haar leeftijd 20 jaar en haar cup-maat is meegegroeid naar C ! :)

@Moderator gelieve dit aan te passen in haar "paspoort" in dit topic.

Manureva
13 mei 2016, 16:00
Visit of wednesday May 11th :

I wanted to meet her again since our first session three months ago.

Service : Excellent session with this charming young girl. I liked to take time to discover every centimeter of her pretty body :hammer:. I find that she evolves in the good direction because we shared everything. The session was on the same level of her beauty : wonderfull :liebe2: !!!

Appreciation : excellent

Price : 80€ / 60 minutes – no extra

Repetition : 100 %.

Manureva
22 juni 2016, 17:02
Visit of June 21th :

Service : always a sensual session with this charming creature. She is always oriented gfe :liebe2:, her pretty body is nice to discover and she gives a high-value service. She is a reference in ACA GOLD :freu:.

Appreciation : excellent

Price : 40 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 100 %.

Manureva
11 september 2016, 14:37
Visit during August :

2 new sessions with this charming young girl :liebe2:.

Service : my favourite girl in AG. Difficult for me to avoid her … I like her pretty body, her natural charm and her softness :betrunken:.

Appreciation : 9 / 10

Price : 40 € + 80 € / 30 min + 60 min – no extra.

Repetition : 100%.

Mr.TMF
23 oktober 2016, 20:08
Gisteren een mooie ervaring gehad met deze lieve meid. Eerst samen op de bank gezeten maar gesprek had niet langer geduurd dan 10 min. Ze ging sleutel halen en ik had een geweldige half uur ervaring gehad met haar. Ze heeft een onschuldige gezicht en hele mooie echte borsten. In de kamer deed ze heel rustig aan, zoenen, tongzoenen, pijpen, deed ze allemaal goed. Zeker herhaling vatbaar.

Johnsonxxx
30 oktober 2016, 09:45
Gisteren haar weer meegenomen naar de kamer.

Als je van rustig aan houdt is ze wel een goede keuze. Ze toont nauwelijks initiatief dus dat moet je zelf doen. Tegenwoordig zoent ze niet meer beneden op de bankjes of ins Kino. Is nog wel een aardige meid van 19 jaar en zeker leuk om te zien. Service is voldoende, verwacht geen PSE (verre van dat). Door haar matige/teruglopende service is ze ook minder vaak bezet, zo heb ik haar gisteren tussen 14.00 -19.00 slechts 2 keer met een ijsbeer gezien (waarvan 1 met ondergetekende). HHG is aanwezig, maar het is geen vaste keuze meer. :eek:

Ryuhayabusa
1 november 2016, 12:21
Gisteren haar weer meegenomen naar de kamer.

Als je van rustig aan houdt is ze wel een goede keuze. Ze toont nauwelijks initiatief dus dat moet je zelf doen. Tegenwoordig zoent ze niet meer beneden op de bankjes of ins Kino. Is nog wel een aardige meid van 19 jaar en zeker leuk om te zien. Service is voldoende, verwacht geen PSE (verre van dat). Door haar matige/teruglopende service is ze ook minder vaak bezet, zo heb ik haar gisteren tussen 14.00 -19.00 slechts 2 keer met een ijsbeer gezien (waarvan 1 met ondergetekende). HHG is aanwezig, maar het is geen vaste keuze meer. :eek:

Ergens wel begrijpelijk, enigzins. ;) In haar glorieperiode een paar maanden terug was het niet verwonderlijk om haar naam 7a10x te zien op het kamergangblaadje aan de bar. Het meisje moet ondertussen al volledig platgeneukt zijn.

Bub
18 december 2016, 12:17
Mimi looks good, is nice but she is not very implicated. She's a little bit of a clock watcher. So I was a little dissapointed with my first encounter with her.

mssucces
18 mei 2017, 11:19
Woensdag met in mijn optiek de mooiste dame van acagold.
Sessie was al wat later op de avond, als ik haar wilde benaderen as ze al weer weg, en als het kon was ik te laat. Maar toen de live muziek flink stond te tetteren was ze vrij en hebbennef een lekker uurtje van gemaakt alles rustig aan. Ze heeft de pijp kunsten goed onder knie. Nu was het de vijfde kamer gang dusver duurde even , maar ondanks dat een kamergang die een 8,5/10 mee krijgt ze was top.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Johnsonxxx
25 juni 2017, 22:00
Blijft een van de mooiere dames in deze club. Bovendien erg vriendelijk en normaal gebleven. In dit vak een unicum. Verwacht geen wilde seks. Ze zoent wel als je een goede klick hebt. Maar alles rustig en lief. Je kunt ook nog eens een heel behoorlijk gesprekje voeren in Engels met Mimi. Voor mij al heel wat keren een kamerbezoek waard geweest. En dat zal nog wel een tijdje zo doorgaan :biggrin::biggrin::biggrin:

Mastermind74
16 augustus 2017, 17:25
Does anybody knows if Mimi is back from holydays?

Johnsonxxx
20 augustus 2017, 21:18
She is still on holiday

Mastermind74
24 augustus 2017, 13:22
Last monday, I asked at the reception. They told me, that Mimi is still 3 weeks on holiday. I think she should be back round about 10. septembre...

Kwakje
17 november 2017, 21:02
Een lekker kontje in een strak kort jeans broekje huppelde voorbij. Ik had eigenlijk mijn zinnen op een andere dame gezet maar de twijfel sloeg toe en deze draaide in het voordeel van Mimi uit.
Wat kennis maken in een zeteltje en een standaard gesprekje ontstond.

De kamer was best wel goed maar er bleef toch een klein gevoel van afstand (laat het ons maar professioneel noemen). Toch zie ik een herkanssing wel zitten want het is toch wel een leuk en knap snoepje.

Misschien volgende keer het toch maar eens over PSE boeg gooien ipv de GFE toer op te gaan.

schoolmeester
18 november 2017, 08:06
Mimi is inderdaad een lekker ding, maar ze kan ook kieskeurig zijn, want ze heeft in het verleden mijn kameraanbod een keer afgeslagen terwijl ik goed bekend sta bij de dames.
Is mij eerder nog nooit overkomen, en ik loop al heel wat jaartjes mee in de Duitse saunaclubs.......
Groeten en tot ziens.
Schoolmeester.

ksie
10 december 2017, 08:45
Gisteren weer een goede sessie gehad met Mimi. Ze spreekt inmiddels goed engels. Ze ziet er nog steeds goed uit. In een ontspannen sfeer goede seks gehad. Ze gaat met kerstmis naar Roemenië maar komt hierna weer wel terug. Ik ga zeker nog een keer voor haar terugkomen.

Johnsonxxx
1 februari 2018, 20:20
Uit betrouwbare bron vernomen dat Mimi niet meer werkzaam is bij deze club :frown:

Bobby87
1 februari 2018, 21:28
Gisteren nog met haar gekamerd...

phoenix
1 februari 2018, 21:32
dus dat was de laatste dag van haar in acapulco gold?

Bobby87
1 februari 2018, 21:40
Ze zei dat ze afgelopen zaterdag terug was gekomen niks over vertrekplannen gezegd niet tegen mij althans.

Johnsonxxx
1 februari 2018, 22:27
Ik meld geen onzin! :angryfire:
Ze zal snel ergens anders werkzaam zijn (laat ik weten).

Johnsonxxx
3 februari 2018, 14:19
Vandaag begonnen in Sixsense

Johnsonxxx
4 februari 2018, 09:35
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Mimi (Roemeense)
Leeftijd:21 jaarTaal:Engels (matig), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Beffen
Extra info:100% GFE, knap snoepje, mooi figuur, prachtige rondingen B&B, alles MC (niet onderhandelbaar).

Johnsonxxx
4 februari 2018, 09:54
Vanaf gister is Mimi (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42805-Mimi-(Roemeense)) begonnen in Sixsens (voorheen Aca Gold). Omdat ik met haar wilde afspreken bij AG, had ze me daarover geïnformeerd. Bij AG is ze definitief gestopt (zegt ze). Maar ze vonden het wel jammer bij AG, en ze mag daar altijd terug komen....nou ik vind het ook jammer!! Nu moet ik meer dan een uur extra rijden, helemaal naar Sixsens voor dit lieve meisje. Voor de klandizie bij Sixsens des te beter.:cool:

Afijn, iets later dan ze had gemeld arriveerde ze in de middag bij Sixsens. Even bijgesproken op een bankje, helaas weinig pre-sales, maar dat zie ik ook bijna bij anderen niet in deze club. Bovendien hoeft ze mij niet meer te overtuigen, ik weet wat ik bij haar kan verwachten :biggrin:

Dus naar de kamer, helaas moesten we even op een vrije kamer wachten. Toen een heerlijk GFE uurtje gehad. Heerlijk rustig TZ, daarna haar kleine poesje met mijn tong verwend, en vervolgens een prima blowjob (pmc) gekregen, en uiteindelijk afgemaakt in missio (nmc).

Blijft een heerlijke ervaring om een uurtje met Mimi op de kamer te zijn:)

Johnsonxxx
4 februari 2018, 19:13
Na precies 1 dag in Sixsens is Mimi vandaag weer terug naar Aca Gold. Waar ze me vertelde er nooit meer terug te keren is ze na een paar nachtjes slapen en 1 dag Sixsens bijgedraaid. Reden (wat ze mij vertelde): in Sixsens had ze alleen mannen uit Ace en zat ze later op de avond uren zonder klanten. Wat ik zelf ervoer is dat ze door de dame aan de receptie nou niet bepaald vriendelijk werd bejegend, toen we moesten wachten op een sleutel.

Afijn, niet zo veranderlijk als een vrouw :biggrin:

Johnsonxxx
4 februari 2018, 19:15
Na precies 1 dag in Sixsens is Mimi vandaag weer terug naar Aca Gold. Waar ze me vertelde er nooit meer terug te zullen keren is ze na een paar nachtjes slapen en 1 dag werken in Sixsens bijgedraaid.
Reden (wat ze mij vertelde): in Sixsens had ze alleen mannen uit Aca en zat ze later op de avond uren zonder klanten. Wat ik zelf ervoer is dat ze door de dame aan de receptie ook nou niet bepaald vriendelijk werd bejegend, toen we moesten wachten op een sleutel.

Afijn, niets is zo veranderlijk als een vrouw:biggrin: ,ik wel blij en vele mannen die regelmatig Aca bezoeken ook, dunkt mij :freu:

phoenix
4 februari 2018, 19:18
ik vermoed ook dat de concurrentie moordend is in sixsense...al die dames die richting het hollandse gaan en dan ook nog met condoom willen pijpen...prima hoor , maar dat leg je af tegen bepaalde dames die de orale kwaliteiten hoog in het vaandel hebben staan, en zeg nou zelf mimi is een eigenwijs klein prinscesje.. ...ik heb niets tegen haar hoor, maar ik ben ook geen fan,

Johnsonxxx
4 februari 2018, 19:24
ik vermoed ook dat de concurrentie moordend is in sixsense...al die dames die richting het hollandse gaan en dan ook nog met condoom willen pijpen...prima hoor , maar dat leg je af tegen bepaalde dames die de orale kwaliteiten hoog in het vaandel hebben staan, en zeg nou zelf mimi is een eigenwijs klein prinscesje.. ...ik heb niets tegen haar hoor, maar ik ben ook geen fan,

Deels mee eens.:)
Maar Mimi is geen eigenwijs klein prinsesje...wel klein en eigenwijs...maar meer de "Queen" dan een prinsesje :tongue:!!!

Overuren voor de moderator :eek:

phoenix
4 februari 2018, 19:26
genau icequeen ook...en zoals ze mij weigerde heb ik haar ook bijte weinig klandizie een paar keer geweigerd...geen zin in dat toneel...geef mij maar aida...of de nieuwe ster aan het firnament Deborah.

Champollion
4 februari 2018, 19:52
Na precies 1 dag in Sixsens is Mimi vandaag weer terug naar Aca Gold.

:gruebel::gruebel::gruebel: Ik ben vandaag in Sixsens geweest en Mimi was aanwezig.

Johnsonxxx
4 februari 2018, 21:15
:gruebel::gruebel::gruebel: Ik ben vandaag in Sixsens geweest en Mimi was aanwezig.

Ja, klopt....kleine correctie....ze heeft het vandaag tot ca. 16.00uur nog even bij Sixsens geprobeerd (dat hoorde ik ook pas net), daarna vertrokken naar AG. :tongue:

Bobby87
18 mei 2018, 12:56
Heeft iemand deze dame onlangs nog gezien?

Johnsonxxx
20 mei 2018, 09:25
Bij navraag werd me gezegd dat ze thuis is. Komt vast wel weer terug, maar geen idee hoe lang dat nog duurt.

Bergtester
20 juni 2018, 04:16
Bij navraag werd me gezegd dat ze thuis is. Komt vast wel weer terug, maar geen idee hoe lang dat nog duurt.

Mimi ist seit Freitag wieder im ACA Gold.:tongue:

Bergtester
25 juli 2018, 03:25
.........Ich suche was solides junges hübsches , Die auch mal länger bleibt. Da kam das Fräulein Mimi vom Zimmer zurück. Ich hatte schon zwei mal das Vergnügen mit Ihr. Die Dates liegen schon länger zurück, Mimi kann nur nett, aber besser wie nichts dachte Ich Mir.

Also ab zu Ihr und ohne lange rum machen, hi Mimi Zimmer? Sie packte Ihre sieben Sachen und es ging ins Zimmer 8. Der Deckenspiegel ist schon was. Mimi zieht sich aus und hat wohl minimal zugenommen. Das Zimmer lief so in Richtung GF Sex ab. Naja das wusste Ich ja vorher.
Beim Blowjob ist Sie echt sehr gut, die normalen Contis , nicht die "Roten".
Es gab ein paar Körperküsse und Sie saugte sich an meinen Brustwarzen fest, das ist schon geil.
Ich dachte Mir, jetzt mach mal ein Spaß und bringe Mimi mal in Verlegenheit, ob Sie wohl rot wird?
Ich: Mimi kannst Du mich mal hier beißen?
Sie : In die Brustwarze?
Ich: Überasche mich, da gab es was Bissiges von Ihr. Ich war mehr wie verblüfft. Aber mal sehen was Sie kann.
Ich: Beiß doch mal hier und da. Wow, Ich musste Sie bremsen da Mimi zu aggressiv zu Mir war. Wie kann das denn sein das diese junge Frau so böse sein kann? Und Mimi hat scheinbar Freude daran. Beim Sex ist Sie ja schon immer gut gewesen.

Nach dem Duschen war Mimi wieder auf Ihren Sofa, Ich musste da noch mal hin und fragte ob Sie auch Zimmer ohne Sex macht.
Sie: na klar. Oh haide Baby.
Jetzt wollte Ich wissen ob Sie auch richtig aufdrehen kann. Ich lag unten Mimi sitzt auf Mir und schaut Mir in die Augen wohl um zu sehen was geht und was nicht. Mit Ihren Fingernägel ging Sie über die Haut. Ich sagte Ihr , Ich habe Angst vor Fingernägel auf der Haut.
Ich musste Ihr erklären warum. Naja weil Ich hatte mal eine ganz "Durchgedrehte" im Bettchen Die Mir den ganzen Öberkörper zerkratze, danach war das Sonntagsschwimmen für ein paar Monate erst mal vorbei. Sie meinte Sie werde ganz vorsichtig sein.
Ich dachte Mir nur, die blufft nur.

Ja Mimi mach mal, wie Du möchtest. Da kratzt Sie Mir den ganzen Oberkörper rot, aber ohne weitere Spuren. Nach 10 Minuten senkt sich Ihr Köpfchen, Ich dachte schon . Ja geil jetzt ein Blow to go.
Aber Ihre Zähnchen verbissen Sich in meinen Body. Sie hatte etwas viel Energie und Ich musste Sie immer wieder bremsen.
Ich fragte Sie ob Ihr das Spaß mache? Mimi: total.:smiley:

Zum Ende der Session wurde noch wie zufällig der "Kostentreiber" passiv bespielt. Ihr schöner Busen streift hier und da, oder Ihre Hand kam da "zufällig" dran. Nach einer Erektion fragte Sie ob Ich sonst noch Wünsche habe.
Ich dachte Mir nur, so ein kleines Luder, perfekt. Ich war aber erst mal bedient und wollte kein "Nachschlag" mehr.
Jetzt nach der Session machte Ich Mir Gedanken über die Abrechnung. Ich hatte so 70 Euro in Planung für die 30 Minuten. Das war ja auch irgendwie ein Extrawunsch. Aber Ich fragte wie viel Sie bekäme? Mimi: 40 Euro.

Als Sie wieder auf Ihren Sofa war musste Ich noch mal hin. Mimi "jetzt".
Es war eine Wiederholung des ersten Zimmers, nur GF Sex ohne "aua aua".:biggrin:

Es waren 3 perfekte Zimmer mit Mimi zu je 40 Euro.

Schlusserklärung:
Jetzt ist Mimi nicht die Aggressive oder wild geworden, Sie hat sich nur meinen Wünschen angepasst, was Ihr scheinbar auch Spaß macht.
Mimi ist immer noch die perfekte GF6 Gespielin.:liebe2:

Johnsonxxx
9 december 2018, 18:53
Mimi is naar Roemenië, en meldde me dat ze niet terugkomt naar deze club. Dat is eerder gebeurd, de toekomst zal het uitwijzen. :confused:

Michaelfkk
11 december 2018, 21:18
No Mimi is naar Oostenrijk

satanic surfer
5 januari 2019, 13:18
Een terugkeer naar Aca Gold voor Mimi is uitgesloten kan met enige stelligheid worden geponeerd! Ze is voorts niet actief in P6 sinds haar "vertrek" uit Ratingen...