PDA

Volledige versie bekijken : skireis Oostenrijk week 9-14 april



The Saint
13 februari 2018, 08:46
Is er hier iemand die zin heeft om een aantal dagen samen te gaan skiën ergens tussen 9-14 april en in de terugreis en/of heenreis een tussenstop te maken in een saunaclub (bv. Sharks).

Badslippers
14 februari 2018, 18:33
Had ik best leuk gevonden Saint. Op het moment ben ik echter al in de bergen om te skiën. Allgäuer Hochalpen vlak bij Oberstdorf. April moet ik werken. Veel plezier gewenst.

deket
22 februari 2018, 13:53
Skiën? Zijn jullie yuppies of parvenu's?
Een gewone bescheiden werkmens hoort niet bij die rijke elite hoor. Die is al blij dat hij gratis naar voetbal kan.
Deket zeggen vrienden mij, je moet eens meegaan en niet alleen voir de après ski maar het dalen zelf is zoals klaarkomen. Nou geef mij dat laatste maar

deket
22 februari 2018, 13:54
Skiën? Zijn jullie yuppies of parvenu's?
Een gewone bescheiden werkmens hoort niet bij die rijke elite hoor. Die is al blij dat hij gratis naar voetbal kan.
Deket zeggen vrienden mij, je moet eens meegaan en niet alleen voir de après ski maar het dalen zelf is zoals klaarkomen. Nou geef mij dat laatste maar

Eddy_V
22 februari 2018, 19:28
Skiën? Zijn jullie yuppies of parvenu's?
Een gewone bescheiden werkmens hoort niet bij die rijke elite hoor. Die is al blij dat hij gratis naar voetbal kan.
Deket zeggen vrienden mij, je moet eens meegaan en niet alleen voir de après ski maar het dalen zelf is zoals klaarkomen. Nou geef mij dat laatste maar
Deket en skiën... dat kan je die lange latten toch niet aan doen!!! :biggrin:
Dat is materiaal mishandeling #deketoo

Willem2
22 februari 2018, 22:35
Tomba La Bomba