Volledige versie bekijken : Cathalina (Duitse)
JonnyFontane
17 februari 2018, 23:31
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Cathalina (Duitse)
Leeftijd:29 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:DSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Aftrekken, ,Vingeren
Extra info:Toppertje afkomstig uit Oceans, sinds twee dagen in YY.
JonnyFontane
17 februari 2018, 23:53
Vandaag kennis gemaakt met deze dame.
Ze zat samen met haar vriendin Melik in de jacuzzi. Ik ben er bij gaan zitten en had een leuk gesprek met haar.
Toen ze eruit ging zei ik tegen een medebeer ,die ook in de jacuzzi zat, met haar ga ik vandaag zeker kameren.
Hij moest lachen en gaf als antwoord dat hij haar vriendin wel zag zitten.
Na een paar uur en goede kamer met een andere dame trof ik haar in de bar, waar ze samen met haar vriendin zat.
Ze vertelde mij dat mijn vriend(lees andere gast in jacuzzi) net naar huis was.
Ik kon niet achter blijven en gaf Cathalina een seintje dat wij ook naar de kamer zouden gaan.
We kregen kamer 41 toe gewezen. Voor haar was het nog een beetje zoeken omdat ze pas haar tweede dag in YY was.
Niet getreurd, ik weet het wel.
Op de kamer snel het bed in orde gemaakt.
Toen ze haar bodystocking uit deed kon ik nogmaals van haar prachtige lijf genieten.
Ik waande me in de zevende hemel, wat een lichaam.
Als snel begonnen we hartstochtelijk te zoenen.
Langzaam daalde ze af naar little Jonny die al fier overeind stond, en wat volgde was en blowjob van het niveau uit de kunst.
Nadat dat ze met vlag en wimpel was geslaagd voor haar mondeling examen, was het mijn beurt voor wat verwennerij.
Ze ging lekker op haar rug liggen en ik begon aan heerlijke partij oudhollands mossel happen.
Al gauw merkte ik aan haar dat ze dit erg kon waarderen. Ze trilde van genot.
Tijd om te neuken.....
We begonnen in missionaris, via cowgirl naar doggystyle.
Tijdens de doggystyle schreeuwde ze dat ik haar hard moest neuken, en dat is niet tegen dovemansoren oren gezegd.
Met haar heerlijke kont omhoog kwam ik super klaar.
Het is wel even geleden dat ik zo heerlijk ben klaar gekomen.
Na nog even lekker tegen elkaar aan gelegen te hebben, was het tijd om te douchen en de financiën te regelen.
Echt een topmeid, en ik hoop dat ze nog wel een tijdje blijft in YY.