PDA

Volledige versie bekijken : Cora (Roemeense)

Jooploop
25 februari 2018, 17:27
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

cora (Roemeense)
Leeftijd:27 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Voet
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Zoenen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:

Jooploop
25 februari 2018, 17:28
Na het eten ging ik even roken en daar kwam ik een dame tegen. Ze stelde zich voor als Cora en hebben even buiten zitten praten daarna ging ik terug naar me maatje waar op zij gezellig bij mij kwam zitten en over het een en ander hadden en we ons wel vermaakt met cheasehead die werd gebruikt als slaapbank en daarna was hij masseur. Na ik denk anderhalf uur kwam van haar uit de kamer vraag ik had al besloten voor me zelf dat ik wel met haar zou gaan en zag er ook leuk uit en het was ook wel vort tijd voor de eerste ronden en cora van mora hat mij frikandel al wel leven ingebracht waarna we maar eens de kamer op zochten en wat een goede kamer was het was gewoon goed na de daad nog even na gepraat en kan niks anders zeggen dan dat het totaal geen klok kijker was en een erg gezellige dame op de kamer is na iets meer als 30 min de kamer verlaten en haar wel verdiende centen heb overhandigd later op de dag nog regel matig met haar gesproken en gelachen

Champollion
11 maart 2018, 15:16
Volgens mij heeft ze blauwe ogen.

+ lieve en rustige dame
+ pijpt goed met eierlecken

- Tongzoenen is niet op het menu

Bilan : 1uur, 100 eur, herhalingsgevaar : Ja.

Champollion
19 mei 2018, 00:56
- Tongzoenen is niet op het menu

Cora is nu werkzaam in Mondial waar ze Dora heet.
Haar service was nog beter met TZ :cool:
40' 60 E

mentholbear
11 april 2019, 00:10
Vandaag een Roemeense Cora (half Italiaans naar even zeggen) ontmoet. Hele vriendelijke dame en kun je een leuk gesprek mee voeren. Goeie klik, maar helaas niet mijn type, kort geleden van kamer gekomen en er is gewoon te veel moois in Samya wat meer in mijn straatje past.
Wellicht ooit mochten onze sterren in lijn staan ofzo, want ze lijkt me wel goed op de kamer.