PDA

Volledige versie bekijken : Ambra (Roemeense)

Willem2
20 februari 2007, 00:07
Naam : Ambra

Haarkleur/-lengte : Blond/Halflang soms los, soms een staartje

Lengte dame : 1m70cm

Postuur/Cupmaat : Normaal/ B-cup

Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Redelijk Duits

Leeftijd : 23j

Tatoeages/Piercings : -/-

Service : NMC/PZC/?

Extra :Ambra is overgekomen vanuit FKK-Palace

Big30
20 februari 2007, 01:56
Was dat blonde meisje dat meedanste in het Roemeens-Hongaars dansje van Zaterdag jl., heb haar geloof ik nog maar 2 maal gezien.
Moet de beelden weer ophalen in mijn geheugen voor het paspoort.
Iets van halflang blond haar, B/C-cup, begin 20j, 1m70cm, mooi figuur, super kontje, zo iets geloof ik :cool:!

Forza...germania
20 februari 2007, 02:07
Speciaal voor onze Roemenië-liefhebber :green_smi :green_smi

http://www.the-palace.de/pics/girls/282/l.jpg

De linkse dame dus. Foto is een jaar oud, dus ze is inmiddels 23 :eek: :thefinger :D ......:rofl:

Big30
20 februari 2007, 02:15
That 's her! Dat heb je snel uitgevonden zeg :D, ex-Palace dame dus, ik ken die kussens :cool:.

Alweer een Roemeense van 23j ;)!

Benieuwd wie de eerste kamer ervaringen met deze fraaie Roemeense dame zal openbaren!

Groet,
Big30

Fritzzz
20 februari 2007, 11:53
Ken haar nog vanuit the Palace..Opzich een prima service, mondjesmaat ZK, geen Vingers BTW, PZC en NMC prima..

Overigens ook te herkennen aan een spleetje tussen dr tanden als ik me eea goed herinner.

Gr, Frits

felrops
15 april 2007, 13:59
Vrijdag met Ambra naar de kamer getrokken en best tevreden over de service. Leuke meid die ook best Engels spreekt, en een leuke babbbel kan voeren. Van haar een uitgebreide en deugddoende massage gekregen. Daar nam ze al haar tijd voor. Daarna kwam het wat meer intieme werk aan bod, en ook hier verliep alles prima. Dame kan aardig pijpen en liet zich lekker beffen. Ook vingeren was bij mij geen probleem. Neuken was ook prima. Zoenen was wel wat voorzichtig.

Nog een pluspunt: dit Roemeense dametje maakte het uur helemaal vol, en na afloop erkende ze mij nog. Voor mij: hoog herhalingsgevaar.

Rex
15 april 2007, 21:56
Gisteren met deze alleraardigste ,zeer leuke en spontane meid naar de kamer geweest.
Ambra viel me natuurlijk op, ja hoe kan het ook anders, omdat ze er heel erg lekker uit zag..................:fuck:

Op de kamer lekkere sex met deze dame gehad en zoenen, pijpen, neuken, beffen, vingeren was dik in orde.

Leuke meid die ook nog eens goede service biedt.:rolleyes:

Oh ja, ze vertelde me dat ze volgende week een vriendinnetje van haar meeneemt die volgens haar eigen zeggen er nog beter uitziet
dan zijzelf en ook goed is in bed. Ik heb alvast een afpraak gemaakt met beiden voor volgende week.:fuck: Dat wordt dus wederom weer een roemeens onderonsje..............................

Ftotal
16 april 2007, 21:48
Am Freitag war meine 2. Dame Ambra aus Rumänien.

Wir küssten uns leidenschaftlich, dann begab sie sich nach unten und verwöhnte mich franz.
Da ich schon 2 x bei Dasha gekommen war, beliess ich es dabei, es gefiel mir auch ganz gut und sie macht FT.
Danach noch etwas gesprochen, man merkt ihr an, sie ist ehrlich und hält mit nichts hinterm Berg, redet frei heraus.
Es reduziert natürlich etwas den Illusionsfaktor, den ich jedoch brauche.
Daher war es recht angenehm mit ihr, aber aufgrund der noch vielen vor mir
liegenden Tests keine allzu grosse Wiederholungsgefahr

Tiga
17 april 2007, 17:35
Ik was afgelopen zaterdag ook met deze meid. Je zou zeggen dat ze pools is maar nee. Op de kamer bleek ze lief te zijn, ik had haar wat arroganter en professioneler verwacht. Ze volgt je aanwijzingen (bij de verkeerslichten links en dan direct rechts het woonerf op) goed op en laat je lekker genieten. Ze is zeker niet te beroerd om gezellig te kletsen over dit en dat en werkt je niet af. Herhalingsgevaar vrij groot, al is het maar omdat er nog zoveel te ontdekken is. Aanrader dus.

Jorah Mormont
28 april 2007, 14:48
Gisteren was Ambra mijn tweede verovering op een geslaagde PHG avond. Ondanks de lange wachttijden lag ik toch redelijk snel met deze dame op de kamer. Jansen verwittigde mij over deze dame door mij direct bij binnenkomst te vertellen dat er een "Poolse Kasia" look a like rondliep. Toen ik ook daadwerkelijk Ambra zag lopen kon ik ook niets anders concluderen dat deze jonge Roemeens wel heel veel weg had van Kasia. Zowel uiterlijk, maar ook de uitstraling, manier van doen en ook haar stem. Op de kamer had ik ook echt het idee dat ik weer ouderwets met Kasia op de kamer was. De sex met Ambra is zeer goed, lekker pijpen en neuken. Deze dame is zeer hygienisch, want ze nam ruim de tijd om te douchen, maar ook haar pussy smaakte voortreffelijk fris en lekker zacht tijdens het beffen. Deze Ambra is voor mij zeker een trigger om eens wat vaker naar PHG te gaan.

BR, Sonny:wink:

Rex
28 april 2007, 18:48
Gisteren ook weer voor Ambra gekozen. Kan niet anders zeggen dan dat ik dit echt een leuke en spontane meid vind.
Ze neemt echt de tijd voor je en de sex met haar is geweldig. Ook gisteren weer heerlijk van deze mooie en lekkere dame genoten..................

Knabbel
28 april 2007, 23:49
Alleen of samen met haar vriendin?

Rex
6 mei 2007, 22:05
Afgelopen vrijdag weer met Ambra een tuinhuisje onveilig gemaakt.
De eerlijkheid gebied te zeggen dat de Roemeense dames bij mij zo langzamerhand ook een vaste waarde aan het worden zijn, naast de Poolse dames.

Ik heb me weer uitstekend vermaakt met Ambra, wat een lekker ding is dit:luvlove:

Big30
26 juni 2007, 16:27
Ambra is momenteel in Roemenie maar was voornemens in Juli weer terug te komen ;).

Of het klopt wat ik zeg weet ik niet zeker, dat ben je nooit met Roemeense dames :D!

:wink: :wink:
Big30

Big30
7 juli 2007, 01:21
Eind volgende week is ze van plan weer naar Duitsland terug te keren.
Maar zo begreep ik nog niet zeker of ze dan in PHG of eventueel wat Zuidelijker te bewonderen zal zijn.

:wink: :wink:
Big30

Babbel
17 maart 2008, 23:35
Deze Ambra was als Birgitte omgetoverd in Villa Vertigo.
Ik had er de 8ste maart een hele aardige tijd mee. Er zijn wel meer ijsberen die dag met haar geweest maar kennelijk vind ik daar niks van terug.
Ik zal het dan ook wel verkeerd hebben :o

:wink:

Rex
19 maart 2008, 00:16
Deze Ambra was als Birgitte omgetoverd in Villa Vertigo.
Ik had er de 8ste maart een hele aardige tijd mee. Er zijn wel meer ijsberen die dag met haar geweest maar kennelijk vind ik daar niks van terug.
Ik zal het dan ook wel verkeerd hebben :o

:wink:

Sorry Babbel,

maar je hebt het inderdaad verkeerd. Deze dame was Ambra helemaal niet. :nee: Ze zag er totaal anders uit.

Meen me te herinneren je dit ook gezegd te hebben, misschien volgende keer maar wat beter luisteren..........:loud:

Big30
19 maart 2008, 00:34
Ben bang dat Babbel een paspoort van Brigitte moet aanmaken want zoals Rex reeds opmerkte was Ambra Zaterdag 8 Maart niet in VV!

:wink::wink:

Big30
12 oktober 2008, 23:07
Ik zag deze Ambra meen ik afgelopen zaterdag in LR. Correct me if I am wrong!

Rex
12 oktober 2008, 23:14
Ik zag deze Ambra meen ik afgelopen zaterdag in LR. Correct me if I am wrong!

Rex wilde zo graag nog een 3e vrouw veroveren die avond, maar zijn favoriet bleef maar met een andere ijsbeer op de kamer :o. Ik ben er vrij zeker van dat hij haar de volgende keer genadeloos alle hoeken van de slaapkamer laat zien :D.

Dit was Ambra dus die ik vorige week zaterdag niet te pakken heb kunnen krijgen. Maar wat niet is kan nog komen................:rolleyes:

Manni1A
7 september 2010, 23:13
Ambra ist jetzt im GT

adje10
11 september 2010, 13:55
een goede sessie mee gehad, heel lief meisje en prachtige borsten

Cupido
11 september 2010, 21:00
Zou kunnen big30. Ze vertelde mij dat ze donderdag voor de 4e dag hier was. In de kleedkamer deze leuke meid leren kennen. Ze was zeer vriendelijk tegen me en behulpzaam en ook later meerdere keren kwam ze bij me zitten en gaf liet ze weten gecharmeerd te zijn van mij zonder ook maar 1 keer de sleutelvraag te stellen. Toen ik haar op een gegeven moment weer zag en ze opnieuw een tijdje bij me kwam zitten deze vraag zelf maar gesteld. We kwamen uit in kamer 6. Daar heb ik heerlijk van haar mogen genieten, Alles deed ze prima, alleen bij het neuken kreeg ze al snel last van haar knieen:gruebel:. Ze gaf aan dit lange tijd niet meer gedaan te hebben en nu ze weer sinds kort in het werk zat, ze hier wat vaker last van had. Ondanks dat zeker een aanrader! Ook na de sessie zocht ze me nog regelmatig op!!!

walterke
16 november 2010, 17:10
heeft iemand ambra (roemeense ) laatst nog gezien ? na 7 november

marioamsterdam
19 november 2010, 08:54
Ja afgelopen woensdag heb ik haar een uurtje heerlijk geneukt. Erg mooi meisje met een heerlijk strak lichaam. Pijpen zc was gemiddeld. Geen FT. Neuken was erg lekker. Doggy met uitzicht op haar strakke kontje....
Kijken of ze er vandaag weer is....:)))