Volledige versie bekijken : Tombola Saunaclub Venus
Pagina's :
1
2
3
4
[
5]
6
7
8
Willem2
24 juli 2022, 20:52
:ola2: :ola2: :ola2:
Tom Veelers omschreef de etappe vandaag zo: "Het is alsof je de ene dag de jackpot wint en de volgende dag thuiskomt en je huis is afgebrand." Het ging eigenlijk niet eens om de kopgroep, al zaten daar een paar leuke hardrijders in met (weer) Cort Nielsen, Van Der Hoorn, Boasson Hagen en Powless. Ook Simon Clarke, nog bijna werkloos begin dit jaar tot Israel Startup hem oppikte, sloop mee. De groep kreeg 6 minuten en nadat de eerste kasseistroken begonnen liep dat langzaam terug. Maar terwijl alles voorin vlot draaide zonder veel malheur, was het achterin bijltjesdag.
Eerst moest Van der Poel lossen (die giro was dus toch te veel), daarna ging Van Aert onderuit en knalde in zijn jacht terug naar voren bijna op een volgauto :angst: Vervolgens had Jumbo een Ferrari-pitstop met Vingegaard die na een val een kapotte fiets had. Kuss had zijn fiets moeten geven, maar die was er niet. Van Hooydonck wil de fiets van Jonas maken, maar die gaat er ondertussen met de reuzefiets van de Belg vandoor, merkt dat hij niet past, stopt, krijgt de fiets van Kruijswijk, dan is Kuss er ineens wel. Ik zat bij het luisteren te lachen omdat ik anders was gaan huilen. Het klapstuk kwam helaas toen een motor een strobaal op de weg reed en niemand de moeite neemt het ding terug te leggen. Roglic botste erop en lijkt voor de tweede keer de Tourzege te kunnen vergeten, al reed hij op adrenaline de race uit.
Het was juist diegene die zogenaamd de slechtste kaarten had die a la Greg Lemond in zijn ADR tijd weer alles alleen af kon. Pogey was net als Roglic en Vingegaard in Denain gestart en had meerdere verkenningen gereden. In NL wordt wel eens schamper gedaan over Aart Vierhouten die zomaar ineens door Alan Peiper de UAE ploegleiding is binnengerommeld, maar voor de Sloveen was hij echt van nut met zijn kennis van kasseisen, wie weet of Lars Boom ook nog eens in deze ploeg opduikt :tongue: Samen met Jasper Stuyven probeerde Pogey nog een coup te plaatsen maar dat werd eerder een chasse patat. Vooraan bleven er net als de laatste keer in Aremberg vier over: Vd Hoorn, Clarke, Powless en Boasson Hagen. Powless probeert de anderen nog te foppen, maar Boasson Hagen haalt hem terug en Vd Hoorn probeert een Biniam, wegrijden uit het laatste wiel. Helaas wist Clarke hem nog net op tijd in te halen, de hardwerkende Ozzie was al eens tweede geworden, nu was het raak. Ook voor Israel Startup de eerste touretappe. Stuyven en Pogey bleven nog uit de greep van de jagende sprinters op 6 en 7, Philipsen was de snelste in de groep Gele Trui. Vingegaard verliest uiteindelijk 13 seconden en onze Wellerman lijkt daardoor automatisch kopman morgen. Roglic verloor 3 minuten, evenals Ben O'Connor. Van Aert houdt na al die schermutselingen toch nog geel, maar zowel Niermann/Martens als Vd Hoorn waren heel gedecideerd aan de finish: "klotedag". Voor hen een lied van Alannis Morissette - Ironic
https://www.youtube.com/watch?v=Jne9t8sHpUc
Stats:
Simon Clarke
Taco Van der Hoorn
Edvald Boasson Hagen op 2 sec
Neilson Powless op 4 sec
Magnus Cort Nielsen op 30 sec
Jasper Stuyven op 51 sec
Pogacar "
Philipsen op 1m04s
Jakobsen "
Mozzato "
Ploegwinst gaat dankzij herintreder Clarke naar Israel Startup Nation
Taco vd Hoorn wint de sprintpremie, dus daar heeft Intermarché Wanty nog wel beet
Klassement:
Wout Van Aert
Neilson Powless op 13 sec
Edvald Boasson Hagen op 14 sec
Tadej Pogacar op 19 sec
Yves Lampaert op 25 sec
Uitgevallen: Jack Haig (crash)
Dit levert een curieuze stand op
jansenroy 451
Peter020 442
Laatbloeier 439
Schietgraagft 428
Cat 426
le_belge 424
GrandCru 413
vrije_jongen 403
Levitrus 394
uurtje 394
Wentelt_eefje 384
vrouwenzot 381
Big30 380
bocariver 379
Patjax 378
Sphinx 378
ksie 357
Proeftuin_Sphinx 354
Kwakje 350
Partycrasher 336
kempie 333
satanic_surfer 323
GMA 320
hollanda 317
Devante 309
Badslippers 306
Willem2 275
FSLGF 272
NLNU 267
Proeftuin_Patjax 255
Scrotum 78
Top 3 scoort allen 26pt en daar verandert dus niets. Jansenroy komt met voorsprong het bos van Wallers uit, klopt het stof van zijn kleren en is een vrijkaart rijker, gefeliciteerd! U wint periode 1. Peter020 en Laatbloeier eindigen als 2e en 3e, een laatste jump van Schietgraagft is te laat. Onderin heeft scrotum tot zijn verbijstering een top10 dagscore gepakt door dat de kopgroep weg bleef, maar mijn eigen Rat Patrol pakt verbazend veel punten, 65pt. Patjax ingeving om Van der Hoorn mee te nemen levert hem 57pt maar Clarke maakt het verschil voor mij
Proeftuin-Sphinx
Van Aert JV 0 0 10 = 10pt
Cort EF 8 0 0 = 8pt
Van der Hoorn WTY 17 5 0 = 22pt
Clarke ISR 20 5 0 = 25pt
Morgen beginnen we aan een krachttoer. Periode 2 bevat namelijk louter etappes met een aankomst bergop, dus OVERAL dubbele punten. MWOEHAHAHAHA. Longwy, La Planche de Belle Filles, Lausanne, Chatel des Portes du Soleil en na de rustdag nog Megève, de Col de Granon en de Alpe d'Huez als klapstuk. Morgen de eerste rit die vanuit Binche in Wallonië vertrekt en eindigt op de grens met Luxemburg in Longwy. Het aloude gezegde van komiek Dany Boon klopt alweer. "Blij, woedend of verdrietig, je huilt altijd als je Haute de France weer verlaat."
Gefeliciteerd !!!
jansenroy
De winnaar krijgt een vrijkaart voor
Saunaclub Venus (www.saunaclub-venus.com)
https://www.ijsberenforum.com/img/venus/venus_wdh.jpg (www.saunaclub-venus.com)
Willem2
25 juli 2022, 10:19
Dan gaan we nu naar het combinatie klassement. Uw voorspellingen van de top5 plus de voorspellingen van de truien:
De top10 van deze Tour de France
Jonas Vingegaard
Tadej Pogacar
Geraint Thomas
David Gaudu
Alexander Vlasov
Nairo Quintana
Romain Bardet
Louis Meintjes
Alexander Lutsenko
Adam Yates
Winnaar van de gele trui werd Bilbo Baggins, oftewel Jonas Vingegaard
Winnaar van de groene trui werd The Incredible Hulk Wout van Aert
Winnaar van de bolletjestrui werd enigszins per ongeluk opnieuw: Jonas Vingegaard
Winnaar van de witte trui werd de populairste draak uit LOTR en Slovenië: Smaug aka Tadej Pogaçar
De top3 van het Ploegenklassement:
1. Ineos Grenadiers
2. Groupama FDJ
3. Jumbo Visma
De winnaars van de meeste etappes werden Wout van Aert en Tadej Pogaçar met ieder drie zeges
Tellen we dit allemaal op dan hebben we deze lijst eruit:
Proeftuin_Patjax 483
Wentelt_eefje 479
le_belge 476
bocariver 458
vrouwenzot 448
Cat 448
Big30 386
jansenroy 376
Schietgraagft 376
vrije_jongen 376
Peter020 373
Sphinx 351
Proeftuin_Sphinx 350
FSLGF 342
uurtje 318
Levitrus 318
hollanda 308
Patjax 291
ksie 285
Willem2 283
satanic_surfer 277
Badslippers 277
Kwakje 276
Partycrasher 259
Laatbloeier 255
kempie 245
GrandCru 233
Devante 179
NLNU 148
GMA 15
Scrotum 0
Lange tijd leek het erop dat de Rat Patrol een zege buiten mededinging ging ophalen, maar het is de Experimentele Brigade X101 van Patjax geworden. Met 400pt in de voorspellingen en 83 in het eindklassement krijgt hij een handdruk van de jury, maar niet veel meer, het is tenslotte een proeftuin ;) Met 425pt en 54pt in het eindklassement mag Mighty Toaster Wentelt_eefje naar het podium :freu: Ook le_belge en bocariver komen weer in de spotlights als 2 en 3
Gefeliciteerd !!!
Wentelt Eefje
kokolomo
25 juli 2022, 14:09
Ik doe ook weer eens mee! Lekker in de buurt!
Willem2
25 juli 2022, 19:39
De eerste helft van deze etappe was het het gebruikelijke rommeltje. Grappende renners, nepdemarrages, Geschke die nog een puntje pakte op het laatste stukje berg. Daarna champagne van het Jumbo Huismerk voor de vijf overgebleven MGB's, die hun uitgestapte lance-genoten Van Hooydonck, Kruijswijk en Roglic nog even eerden.
Daarna werd het gassen op de Champs Elysees. And as you will al see when we count everything, the key today was in the details. Stefan Bissegger does not care a lick about winning the stage after three frustrating weeks, he retried to win the sprint and 20000 euro's for his mechaniciens. And he did, which makes someone here very happy (hint hint). We zagen een aanval van twee andere EF-renners (Rutsch en Doull) samen met een Bora koppel (Schachmann en Politt) en een FDJ koppel (Le Gac en Duchesne). Maar helaas men zat teveel te azen op een unofficial WK sprint. Ganna en Pogey proberen nog een stunt uit te halen en Benny Thomas probeert het ook nog maar ook zij komen allen niet weg. U113 Jakobsen is in al dat geweld verdwenen nadat hij uit zijn pedaal schoot. Gröndal Jansen schiet weliswaar Groenewegen af richting de laatste rechte lijn, maar de grootste profiteur is Jasper Philipsen die een mooi eindschot heeft en zijn "het is niet eerlijk" momentje vergeten we maar, hij pakt de tweede etappezege voor Limburg mee voor Hollander Groenewegen :tongue: Ewan komt er niet aan te pas nadat hij tegen Kristoff gaat hangen (een rubber dingy tegen een olietanker) en laat lopen. De MGB's van Jumbo komen rustig in slagorde de haven binnen: klassiekerrijders Benoot en Laporte, alleskunner Van Aert, klimmers Kuss en Vingegaard. Gefeliciteerd, Tilykke, Felicitations.
Muziekkeus:
- voor Philipsen een snel nummertje van Janse Bagge Bend, ook een kleine sneer richting een bericht dat nu ineens zaakwaarnemers zich bij zijn nemesis Jumbo Visma melden met renners, ipv dat de ploeg de zaakwaarnemers benadert: Sollicitere (https://www.youtube.com/watch?v=fVjdv-w1bFc)
- Voor Lotto Soudal dat duidelijk een complete rottour achter de rug heeft vol pech, valpartijen en mislukte aanvallen, een nummer van Beck dat helaas opsomt dat er ook verliezers moeten zijn: Loser van Beck (https://www.youtube.com/watch?v=YgSPaXgAdzE)
Maar natuurlijk, we moeten dit stijlvol eindigen. Dus in Parijs draaien we gewoon Joe Dassin
https://www.youtube.com/watch?v=d9V-zUlrhEE
Uitslag:
Jasper Philipsen
Dylan Groenewegen
Alexander Kristoff
Jasper Stuyven
Peter Sagan
Jeremy Lecroq
Danny van Poppel
Caleb Ewan
Hugo Hofstetter
Fred Wright
Ploegwinst gaat nog een keer naar Alpecin Fenix dankzij Philipsen, 5 bonuspunten
De sprint werd net als vorig jaar gewonnen door Stefan Bissegger, dus Education First krijgt 5 very important bonus points
De laatste klim mocht Simon Geschke hebben, dus 1 puntje nog naar wie Cofidis renners in zijn selectie heeft
Toch nog een paar uitvallers:
- Michael Woods had nog een positieve test en stapte niet op
- Gorka Izaguirre had er geen zin meer in, hij wil morgen een tijdrit rijden in het Baskenland. Achteraf begrijpt deze racebeerjury totaal niet waarom sprinters Garcia Cortina en Aranburu weg zijn gevallen uit de selectie van Movistar, ze hadden zoveel punten kunnen scoren en nu hebben ze Valverde over een paar weken in Spanje nodig om de meubelen te redden.
Nou, laten we het even netjes afhandelen. First we go to Periode 4 of this 3 week pluperfect hell
Eindstand Periode 4 - La Derniere Ligne Droite:
jansenroy 611
Laatbloeier 603
Partycrasher 595
le_belge 574
Sphinx 573
Cat 569
GrandCru 556
bocariver 554
Proeftuin_Sphinx 554
uurtje 545
Levitrus 545
Patjax 534
Willem2 530
hollanda 526
Big30 525
vrouwenzot 521
Peter020 510
Wentelt_eefje 510
FSLGF 507
NLNU 506
Schietgraagft 501
Proeftuin_Patjax 496
kempie 495
Kwakje 486
vrije_jongen 483
Devante 454
ksie 449
satanic_surfer 430
GMA 348
Badslippers 292
Scrotum 48
The Rat Patrol had geen sprinter, dus was nergens meer vandaag met slechts 12pt. De wolven stormen er langs en het gaat tussen een paar usual suspects. bocariver has a good score with 92pts, and although he ends this period top10, the top10 finish of Stuyven and the EF points of Bettiol and Powless are very very important later in this list of scores. Deze racebeerjury pakt nog een top5 plek nipt achter Le_belge, Partycrasher wordt derde met 595pt, Laatbloeier schiet nog omhoog met 603pt en jansenroy wint na de eerste periode ook de laatste periode, met 611pt. Dankzij zijn tweede plek is sinterklaasverrassing Laatbloeier toch weer in de prijzen gevallen, gefeliciteerd :freu: Beste dagscore vandaag is Cat, die nog 97pt opraapt.
Cat
Pogacar UAE 0 0 8 = 8pt
G.Thomas INEOS 0 0 3 = 3pt
Ewan LOT 3 0 0 = 3pt
Gaudu FDJ 0 0 2 = 2pt
Van Poppel BORA 4 0 0 = 4pt
Kristoff WTY 14 0 0 = 14pt
Vingegaard JV 0 0 5 = 5pt
Vlasov BORA 0 0 1 = 1pt
Hofstetter ARKEA 2 0 0 = 2pt
Groenewegen BEX 17 0 0 = 17pt
Philipsen ALP 20 5 0 = 25pt
Sagan TOTAL 8 0 0 = 8pt
Bissegger EF 0 5 0 = 5pt
Da's een klassementje, op naar de volgende
Gefeliciteerd !!!
Laatbloeier
Knotsgenot
27 juli 2022, 00:48
Ik doe graag mee
_Donald_
27 juli 2022, 06:07
Ik doe heel graag mee
DutchZeus
27 juli 2022, 13:02
Ik wil het nog eens proberen. Mijn gedichtje was kennelijk onvoldoende voor een vrijkaartje
soul4fun
30 juli 2022, 08:01
Doe graag mee
Maatje te groot
31 juli 2022, 10:00
Ook Maatje doet graag mee als nieuwkomer.
Superjohnny
31 juli 2022, 10:58
Ik schrijf mij graag in voor deze Tombola.
mssucces
31 juli 2022, 11:16
Mssucces doet ook graag mee
Willem2
1 augustus 2022, 10:43
Net weer huiswaarts gekeerd na een bezoek aan die club in de zuid Limburgse heuvels. Vroeger dan gepland, had eigenlijk nog een 2e kamer willen doen, maar om half 8 liep de club leeg.
Dames gingen naar huis, simpelweg omdat er te weinig beren waren. Echt kwalijk kan ik het ze niet nemen.
Maar nu wel de tijd gehad om mijn eigen keuzes nog eens na te lezen en de lastige beslissing te maken voor de winnaars.
Nr1 stond eigenlijk al vanaf het begin vast. Laatbloeier vind eindelijk zijn libido terug. Niet in Penelope maar door verder te rijden naar Grimberg. Echt een goed verhaal.
Proficiat Laatbloeier
:festeer:
Voor de 2e keuze was het een heel stuk lastiger. Cornelis312 in Schieferhof, Firehawk in Babylon, Henry III in Samya, Levitrus in Babylon en Sphinx in Schieferhof.
Ik zou ze het liefst allen een vrijkaartje willen geven, maar ik kies voor een winnaar buiten Babylon omdat dat nu eenmaal (nog) mijn favoriete club is.
Cornelis312 beschrijft hoe lastig een vrijdag bezoek aan Schieferhof kan zijn. Leest zich lekker weg en met de nodige humor.
Proficiat Cornelis312
:applaus:
Op naar de volgende ronde.
Gefeliciteerd !!!
cornelis312
Dekkoster
1 augustus 2022, 14:24
Ik schrijf mij graag in voor de volgende Tombola.
Willem2
2 augustus 2022, 00:24
OK GO helpt even mee om de raderen van de totaalstand aan de gang te krijgen
https://www.youtube.com/watch?v=qybUFnY7Y8w
Eindstand
bocariver 3305
vrouwenzot 3297
Big30 3293
Wentelt_eefje 3267
Cat 3262
Sphinx 3157
Willem2 3066
le_belge 3044
jansenroy 2976
Patjax 2975
Laatbloeier 2968
kempie 2955
Partycrasher 2953
FSLGF 2828
Peter020 2810
GrandCru 2806
Schietgraagft 2774
Kwakje 2763
NLNU 2739
uurtje 2718
ksie 2716
vrije_jongen 2704
Proeftuin_Patjax 2677
Levitrus 2645
hollanda 2619
satanic_surfer 2585
Devante 2441
Proeftuin_Sphinx 2226
Badslippers 1928
GMA 1842
Scrotum 549
Deze racebeerjury mist helaas ook nog de top5 en is op enige afstand 6e. Cat krabt nog de krullen van de trap om 5e te worden met 3262pt, net achter Mighty Toaster Wentelt_eefje die het vetleren diploma mapje meeneemt. Big30's veegwagen valt nog net voor de meet stil zonder benzine waardoor hij op brons uitkomt. De honderd punten voor gemiddelde snelheid katapulteren vrouwenzot zo naar de zilveren medaille. En le Maillot Jaune, Medaille d'Or, la Premiere Place est pour notre ami Francophone bocariver. He will have to send EF and TREK a Merci Beaucoup as he pointed out, but it's a well deserved Win this year. Aangezien hij ook al in P4 beet had, kunnen we Cat ook nog een vrijkaartje geven.
bocariver's last jump to the line reminds me of a favourite song on RTBF Classic 21 by No one is Innocent - La Peur (https://www.youtube.com/watch?v=28xaKC2Iiok). Cà va être dur, tu crois, entre "untel" et "celui-là"?
Achteraan hebben we nog iemand die op > 2500 pt achterstand binnenviel. De Faalbokaal, de Yves Lampaert Tractor Prijs, La Lanterne Rouge is geheel verdiend voor scrotum. Omdat deze racebeerjury in een goede bui is geven we ook Badslippers en Goedemorgenallemaal die het dichtst bij hem in de buurt bleven een bonuskaart. Oh en geef dan ook een aan Le_belge als we nog ruimte hebben (desnoods een tombola winst of zo). Voor uw allen een stukje Volkstümliche musik van Haindling (https://www.youtube.com/watch?v=G6N-frfnco4)
Goed, deze racebeerjury ziet dat Willem2 al kwistig aan het uitdelen dus ik ga een koude Erdinger inschenken. De wielerliefhebber mag nog van de Tour de France voor dames genieten de komende dagen, volgend jaar begint het circus nipt over de grens in het thuisland van Craig Johnson's sheriff Walt Longmire, het Baskenland. Kan Pogey in de eerste explosieve etappes met o.a. de Jaizkibel een gaatje slaan. Kan Roglic nog een poging wagen met Vingegaard en nieuwkomer Atilla Valter als luitenanten. Zijn Ineos en Movistar nu eindelijk zo slim hun beste sprinters Ethan Hayther en Alex Aranburu NIET van de lijst te schrappen. We gaan het zien en wachten gespannen af. Voor nu bedankt voor uw aandacht / merci beaucoup pour votre attention.
Gefeliciteerd !!!
Cat
Willem2
4 augustus 2022, 19:49
En dan nu de uitslag van de laatste ronde. Voor mij ook de meeste lastige met meerdere verhalen die allen de moeite waard waren om te lezen.
Bijna was het mij gelukt om deze maand prijswinnaars te kiezen die ik persoonlijk niet ken.
Bijna....
Maar Eddy_V schrijft een informatief verhaal over een club, waar de meeste van ons weinig over gelezen hebben....FKK-Village. Ik hou wel van verhalen uit (vrij) onbekende , of nieuwe clubs. Voor mij de eerste keuze van de afgelopen periode
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57239-FKK-VILLAGE-Algemeen&p=788460#post788460
Proficiat Eddy !! :c014[1]:
De 2e keuze is gevallen voor Jackless met maar liefst 2 verhalen.
In Salome : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32667-Salome-Herne-Algemeen&p=789264#post789264
En in Penelope : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?996-Penelope-(Great-Palace)-Castrop-Rauxel-Algemeen&p=789490#post789490
Proficiat Jackless :c014[1]::c014[1]:
Speciale vermeldingen voor de beren (die ik dan weer persoonlijk ken) Vazkor in Babylon, Patjax in Samya en Johan35 in Venus. Allen uitstekende verhalen maar ik kan maar 2 verhalen uitkiezen.
Voor de nieuwe juryvoorzitter deze maand was de keuze ook lastig. Het is nu eenmaal vakantiemaand en een aantal winnaars hadden geen tijd.
Dus valt de keuze op Eddy_V. Ik vertrouw volledig op zijn onafhankelijkheid om deze maand de verdiende winnaars uit te kiezen.
Succes Eddy
Gefeliciteerd !!!
Eddy_V
bertje600
5 augustus 2022, 08:12
Gaarne kom ik in aanmerking voor een toegangskaartje voor deze club.
Superjohnny
8 augustus 2022, 07:17
Ik doe graag mee met de Tombola van Venus. Kan ik daarna verslag uitbrengen van een sessie met Oana
libidoforever
11 augustus 2022, 22:32
Ik doe graag een gooi naar een vrijkaartje, ze missen me :-)
Willem2
14 augustus 2022, 22:23
Ondanks de vakantie periode en het bescheiden aantal berichten en nominaties was het toch een hele kluif om de winnaars over de eerste ronde te selecteren, maar hier komen ze dan:
Starter55 komt er tijdens zijn debuut in Venus Hamminkeln achter dat vingeren tot financiële verrassingen kan leiden, zelfs als het niet eens je eigen vingers zijn! Zijn relaas voldoet voor tweederde aan mijn criteria van deze ronde: de club is mij wel enigszins bekend maar zowel de dame als de schrijver zijn mij onbekend en ik vrees dat ik dat beeld ook nog op m’n netvlies krijg als ik weer eens in Venus met een dame lig te ehhh, nou alles behalve te vingeren dus !
Het korte maar krachtige verslagje over rondborstige Aurora in Penelope staat ergens verstopt waar misschien niet iedereen het zoeken zou. Net voor het einde van de eerste ronde merkt mentholbear dit verslagje toch nog op (wie anders zou je zeggen) maar ik had mijn besluit al genomen en tekst geschreven net voordat de nominatie van mentholbear en de plus 1 van pret kwamen.
Smeerlapperij in het kwadraat dat zelfs zonder nominaties in de prijzen valt bij deze juryvoorzitter die wars is van regels en wantrouwende ijsberen die te lui zijn om anderen te nomineren ;)
Luminous dus die nog wat meer had willen plaatsen maar daar van af zag na een opmerking die m.i. niet eens op hem gericht was. Waar misverstanden al toe kunnen leiden: gefeliciteerd luminous !
En dan twee bijdrages beide uit Prime die objectief gezien voor een prijs in aanmerking mogen komen, maar die beide geschreven zijn n.a.v. een bezoek met vrijkaartje. En ik weet niet of het passend is om zo’n verslag dan weer te belonen met een nieuw bezoek op kosten van ome Willem. Tweemaal een eervolle vermelding:
Johan35 treft een bejaarde dame aan in Prime waarmee hij de dag van z’n leven had. Doordat hij al op een vrijkaartje binnen was gekomen valt hij nu net buiten de top 2 maar een aanmoedigingsprijs om een volgende keer necrofilie te voorkomen zou op z’n plaats zijn. Wie weet wat Willem2 nog uit de hoge hoed weet te toveren.
Nog één uit Prime.
Klatergoud maakt zijn debuut in Prime en weet meteen een Primeur te melden waar ik als waterrat bijzonder blij van wordt: er wordt een zwembad gemaakt in de tuin, hiep hiep hoerA!
Op naar de tweede ronde waar hopelijk ook wat damespaspoortjes worden genomineerd (nieuwe danwel aanvullingen op bestaande paspoortjes)
PS Mentholbear je weet wat er gebeurt met kinderen die vragen… maar er volgen nog 2 rondes!
Gefeliciteerd !!!
Starter55
Willem2
14 augustus 2022, 22:39
Good morning Aviators. Temperature is going to 110 degrees, there's light headwinds and two bogeys on the radar. Uw racebeerjury heeft nog wat uit te delen voor hij zich in de cijfertjes van de Tour gaat verliezen en TopGun2 eens gaat zien vanavond. In een trailer was al te zien dat de heer Cruise een aardige imitatie van Tom Skerrit's Vietnam veteraan Viper in huis had uit de oude film
https://www.youtube.com/watch?v=jk0gBZtTYUA
Maar goed, voor Radar Ops me op mn kop geeft dat ik mn ETA mis, even de stats:
- Als eerste de categorie, Klein Bericht, Veel info. Het begint altijd hier voor de meesten en sommigen gaan daar ook langer mee door zonder langdradig te worden. Deelnemer Pau viel op met twee rake beschrijvingen, zijn vergelijking van Venus en Venus (Ferrari versus Badly Built Fiat car) maar ik ga toch voor zijn Prime bericht, al was het alleen maar omdat het het tegenovergestelde is van wat Mevrouw Verster nu eigenlijk wilde ;) Zeg je Pau, dan zeg je vrijkaartje
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10916-FKK-Prime-Algemeen&p=785869#post785869
- ten tweede, een dag voordat deze racebeerjury zelf in Babylon nog een kortingskaartje opmaakt, was er al een ellendige bende ijsberen doorheen gewalst. Treffend omschreven door het driemanschap Koos Albertss, yylover en JonnyFontane. Wat doe je als niet weet wie je moet kiezen en wat doe je als je vindt dat een raamvertelling beter werkt dan één feature? Nou dan geef je de hele bende gewoon een vrijkaart. Zo!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=785377#post785377 (yylover)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=785472#post785472 (koos albertss)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=785778#post785778 (jonnyfontane)
Tot slot nog een eervolle vermelding voor snellejapie die ook nog een klein bericht over mn eigen favoriete club paraat heeft (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33-Beregoeie-Sex-Capriolen&p=785865#post785865). Bonuskaart is ook uw deel.
Daarmee ga ik over op missing man formation (https://www.youtube.com/watch?v=IcpdF2L6xes) en zwaai af. Deze racebeerjury moet dus nu wel kiezen voor een jury en na enige iene miene mutte is mijn eerste slachtoffer ..... yylover. Mocht u tijd en zin hebben wens ik u veel succes met het runnen van het circus (of het vinden van een replacement ;)
Zoals een collega-ijsbeer dan zegt: Peace Out
Gefeliciteerd !!!
snellejapie
spinazieboy
17 augustus 2022, 11:21
Ja graag. Ik heb nog wat vakantiegeld over:)
Biggie75
24 augustus 2022, 09:50
Ik doe graag eens mee. Deze
Club niet eerder bezocht maar gezien de berichten wil ik hier graag naar binnen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Das
24 augustus 2022, 09:56
ik schrijf me ook nog eens in
Broznjev
24 augustus 2022, 10:34
Ik wil ook graag. In prijs/kwaliteit is dit tot nu de beste club van de vier die ik bezocht heb.
Schietgraagft
24 augustus 2022, 11:46
Na veertien dagen geleden geproefd te hebben van deze tuin, wil ik nog wel eens teruggaan...doe graag mee.
blauwebeer
24 augustus 2022, 12:00
Blauwebeer wil graag nog eens de verre reis naar Hamminkeln maken.
henry192g
25 augustus 2022, 12:01
Ben nog nooit bij venus geweest, zou het graag eens meemaken
Haradamannetje
25 augustus 2022, 12:38
Een Venus is nooit verkeerd, ik schrijf mij graag in.
Kwakje
25 augustus 2022, 23:30
Ik offer mij graag op om de dames daar wat gaan bezig te houden.
kutpinguin
26 augustus 2022, 18:32
Ik doe graag mee! Lijkt me een mooie toko om eindelijk eens te bezoeken [emoji4]
LIKE_BLOND_THAI
30 augustus 2022, 13:47
Ik doe ook een poging om deze club weer te verkennen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
donkeywonkey
3 september 2022, 16:54
Ook ik doe graag een poging om in aanmerking te komen voor een Venus vrijkaartje via deze tombola.
kollie
4 september 2022, 02:22
Ik doe ook graag mee
Bart
4 september 2022, 22:28
Hoe zou ik als Hollander een gratis kaartje voor mijn favoriete club kunnen weigeren ?
azoulay
9 september 2022, 09:19
Ik miss Ella een Anka
Verstuurd vanaf mijn CPH2145 met Tapatalk
Bonkieman 69
9 september 2022, 10:59
Hierbij schrijf ik mij in voor de Tombola van FKK Venus.
Ik wil hier wel weer eens kijken en uiteraard graag een van de mooie vrouwen scoren.
henry192g
11 september 2022, 10:43
Lees vaak over de goede service die de dames in Venus verlenen.
Ben wel anders en slechter gewend. Zou graag eens de service van de Venus dames willen genieten.
Willem2
14 september 2022, 00:13
De Tombola is gewonnen door :
Hoe zou ik als Hollander een gratis kaartje voor mijn favoriete club kunnen weigeren ?
Gefeliciteerd !!!
Bart
Degene die zich al hebben ingeschreven doen mee met de volgende trekking, veel anderen kunnen zich nog inschrijven :freu:
Justmearnhem
17 september 2022, 13:20
Ik doe ook heel graag weer mee! Net weer vrijgezel dus zal goed uitkomen
WANDELAAR5
18 september 2022, 11:23
Ik schrijf me ook graag in!
Joel75
18 september 2022, 12:29
Ik doe ook graag mee ....:) .Ik ben niet...
war ich noch nicht..
MrNice
18 september 2022, 12:35
Ik doe graag weer mee!
jajack
18 september 2022, 23:18
nieuweling die ook graag mee doet
Maatje te groot
21 september 2022, 15:54
Maatje gaat volgende week weer naar Venus en komt voor een bezoek daarna graag over de brug met een vrijkaartje
bram4826
22 september 2022, 00:17
Ben hier nog nooit geweest. Dus die graag mee.
bart_007
22 september 2022, 00:23
Ben hier nog maar 1 keer geweest maar wil graag nog eens terug.mocht dat met vrijkaart kunnen zou het helemaal top zijn. Ik schrijf me dus graag in
dubbel dd
22 september 2022, 17:05
ik probeer het een keer dus ik doe mee want van goch heeft afgedaan en ga er niet meer naar toe
Joel75
22 september 2022, 22:32
Ik doe ook een poging!
DutchZeus
23 september 2022, 11:09
Ik die graag mee. Wie weet heb ik eindelijk geluk
Superjohnny
25 september 2022, 23:34
Ik doe graag mee zodat ik een lekkere sessie met Oana kan beleven..... En verslag van kan doen....
Willem2
26 september 2022, 22:00
Ik hoop de volgende keer aan de beurt te komen voor een vrijkaartje
Gefeliciteerd !!!
bertje600
Degene die zich al hebben ingeschreven doen mee met de volgende trekking, veel anderen kunnen zich nog inschrijven :freu:
pasja
29 september 2022, 12:16
Zou graag meedoen..is lang geleden dat ik daar ben geweest.
Willem2
30 september 2022, 23:33
Ik ben hier al veeeeel te lang niet meer geweest.
En gezien het aanbod dames de laatste weken, wordt dat weer hoog tijd.
Ik doe dus graag mee.
Gefeliciteerd !!!
Knutje77
Willem2
2 oktober 2022, 17:14
Een vrijkaartje helpt me mogelijk weer over de drempel om weer eens een recensie neer te kalken op het forum, dusz . . .
Gefeliciteerd !!!
hasta la pasta
piet piet
2 oktober 2022, 21:56
Ik wil Annabel ontmoeten, dus graag een vrij kaart
degoof
2 oktober 2022, 23:35
Ik doe graag mee om nog een keer extra naar mijn favoriete club te kunnen gaan.
maffy_daffy
3 oktober 2022, 00:00
Leuke club sign me in
Manus
3 oktober 2022, 09:58
Doe graag mee
Willem2
3 oktober 2022, 12:37
PERIODE 3
De maand september zit er weer op en daarmee hoog tijd om de winnaars aan te wijzen van de 3e en laatste ronde.
Jansenroy had bijna gewonnen met wat geslijm, ware het niet dat ik me nog net op tijd realiseerde dat ie met een vrijkaart was binnengesmokkeld ;)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=796009#post796009
Eervolle vermeldingen voor:
Donkeywonky en leuk om andermans SC vakantie avonturen te lezen...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33960-Beste-Recensie-van-de-maand-September-2022-(jury-mentholbear)&p=796034#post796034
Jackless die als op een tapijt in de Efteling zweefde...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?996-Penelope-(Great-Palace)-Castrop-Rauxel-Algemeen&p=796352#post796352
Tafkaj die z'n ov fiets aan de gouden poort op slot zet...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Golden-Gate-Algemeen&p=796586#post796586
Kwillem1 met z'n hele verzameling aan swinger club ervaringen, waarvan hier eentje...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42844-Club-Amai-Meer&p=795713#post795713
En dan nu de winnaars die zich bij ome Willem mogen melden:
Een schrijver die altijd met kleurrijke bewoordingen weet te komen voor z'n avonturen en ook nu humorvol z'n bezoekje beschrijft...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=796377#post796377
En dan nu de gouden ijsbeer trofee van de maand. De ijsbeer met een gouden hart die ook een andere ijsbeer een vrijkaartje gunt voor edele daden. Trouw verslag geeft van z'n combo bezoekjes aan de clubs. Zo nu en dan de vunzigheden neerklad, maar ook geregeld dat wijselijk (of is het gemakzucht?) achterwege laat? Voor wie budget geen rol speelt en een kamertje zo maar uit laat laat lopen naar een uurtje of 2....
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?996-Penelope-(Great-Palace)-Castrop-Rauxel-Algemeen&p=796440#post796440
Proficiat Husky. U mag de komende maand met de scepter zwaaien als jury van oktober.
Als laatst had ik beloofd om ome Willem er aan te herinneren om de speciale edele daad prijs te doen uitreiken aan de ridder op het witte paard: Mister AH.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=794413#post794413
Het was me een eer en heb met veel plezier voor jury gespeeld.
Bedankt allen voor jullie verslagjes en nominaties. Op naar de volgende!
Gefeliciteerd !!!
Husky
sweetcat
3 oktober 2022, 13:37
Ik kom graag in aanmerking!
azoulay
3 oktober 2022, 23:14
Ik will de zusters van oana ontmoeten Sofia
bram4826
4 oktober 2022, 00:25
Ik doe ook graag mee. Ben hier nog nooit geweest. Vanwege dat ik gelezen heb de muziek hard staat. Omdat ik helaas niet heel vaak tijd heb kies ik dan toch weer voor een bekende club.
Superjohnny
4 oktober 2022, 06:30
Ik doe graag mee aan deze Tombola en maak graag kans op een vrijkaartje voor deze fantastische club
johnnywalker77
4 oktober 2022, 19:12
Ik loop graag nog eens het risico voor een vrijkaart om Liana nog eens te zien, die heeft me in GD >10 jaar geleden als ijsbeertje de eerste kneepjes van het vak geleerd [emoji56]
Willem2
6 oktober 2022, 11:34
En dan hebben we nog periode 3 om af te sluiten. Het werd zowaar nog spannend ook:
Eindstand P3:
Sphinx 1031
Big30 1019
Willem2 1010
sneivel 991
GrandCru 981
Siberische_Tijger 954
vrije_jongen 861
cavediver 855
FSLGF 849
Kwant 804
Laatbloeier 799
Schietgraagft 768
jansenroy 555
uurtje 528
FrankBlack 519
Coviag 193
maffy_daffy 102
Verrek, zeg racebeer, ben jij het? Ga weg! Maar inderdaad Lodewijck van Avezaath (https://www.youtube.com/watch?v=gJvVWftZOPY), ik win gewoon de derde periode omdat Willem2 het helemaal weggeeft (bedankt hè kerel). Big30 loopt op 2 binnen, en Willem2 blijft net sneivel voor op 3. Omdat we niet de beroerdste zijn kan Sneivel gaan aankloppen bij de kassa voor een vrijkaart als lucky #4. Gefeliciteerd :freu:
Periode 4 bestaat uit de races in Japan, Texas, Mexico, Brazilië en tot slot Abu Dhabi. Komend weekend al worden de heren coureurs op Suzuka verwacht, en we gooien er ter ere van Honda een verdubbelaar tegenaan. Tevens zijn er twee extra vragen:
extra vraag 1: hoeveel Honda aangedreven auto's (RBR of Alpha Tauri) halen het podium: 4, 3, 2, 1 of geen
extra vraag 2: welk team gaat in Japan de eerste uitvaller produceren.
Deelnemers hebben tot de start van de kwalificatie (let op: zaterdag 8 oktober om 8 uur 's morgens) om een lijstje in te leveren. Succes!
Gefeliciteerd !!!
sneivel
bref-jefke
7 oktober 2022, 17:27
Ik wil ook wel meedoen voor een vrijkaartje, zeker als je M. hebt leren kennen, de moeite om er nog is terug heen te gaan.
Philoe
8 oktober 2022, 11:37
Nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik doe mee!
henry192g
8 oktober 2022, 18:51
Ik zou graag de Venusengelen verwennen.... en verwent worden
DutchZeus
12 oktober 2022, 14:30
Ik doe graag mee. Het is me hier nog nooit gelukt
Hansieboi
12 oktober 2022, 15:15
Yeah
desmo6682
12 oktober 2022, 15:29
Ik schrijf mij bij deze in
johan47
17 oktober 2022, 13:25
sta al weer ff droog
HELP
Johan
dirty Hairy
17 oktober 2022, 14:10
Ik schrijf me graag in!
Willem2
18 oktober 2022, 00:38
Ik wil ook wel meedoen voor een vrijkaartje, zeker als je M. hebt leren kennen, de moeite om er nog is terug heen te gaan.
Gefeliciteerd !!!
bref-jefke
mssucces
18 oktober 2022, 22:21
Ik wil graag kans maken op een kaart
Willem2
21 oktober 2022, 15:58
Beste ijsberen,
Opnieuw moest ik een keuze maken over al die mooie recensies die de afgelopen tien dagen verstuurd zijn, een moeilijke keuze omdat er ook meerdere recensies op elkaar beginnen te lijken,met name bij de opening van een saunaclub!
Belangrijk vond ik ook of er een stukje emotie in een verhaal was te bespeuren of dat er waardevolle informatie met ons ijsberen werd gedeeld.
Omtrent emotie en een stukje verliefdheid zet ik als mede winnaar Knut77 op een gedeelde 1e plaats,zie post 386 in Venus
Zijn liefelijke bejegening naar Liana toe was overweldigend,Liana werd ook helemaal bedwelmt door zijn fanatische eau de toilette en verliefd als Knutje was ging hij zelfs een tweede keer met haar op kamer.
De andere mede winnaar is WANDELAAR5 met zijn belevenissen in Le Grand hij schreef een duidelijke recensie over deze saunaclub gelegen in West Brabant,niet alleen over de club,het eten,inrichting etc.
maar vooral een goed overzicht van de aanwezige dertien dames,knap,klein,groot,afkomst,zelfs kon hij met drie dames geen seks bedrijven omdat zijn Barokkar te groot was!!!!
Twee terechte winnaars:freu::freu::freu:
Runner ups met allemaal een geweldige bijdrage zijn:
dirty Hairy in Penelope de goede man heeft 4 dames gelukkig gemaakt post 788
Johan35 bezocht Bernds met good old Les Yeux die hem door de heuvels transporteerde naar huize ondeugd post 579
Firehawk in Penelope waar hij twee dames tot het randje vulde post 783
Patjax in Golden Gate waar hij in een levendige stijl zijn belevenissen beschreef in deze saunaclub,en in het bijzonder met de mooie Simina post 553
Willem2 moet maar kijken of hij een paar vrijkaartjes overheeft:rolleyes:
Bedankt voor jullie participatie,zowel recensies als nominaties.
Nog tien dagen de tijd om nieuwe berichten te sturen!
ijsberen die zich geroepen voelen om over tien dagen het jurystokje over te nemen kunnen zich per PM melden bij Husky:)
Gefeliciteerd !!!
Knutje77
https://www.ijsberenforum.com/img/venus/venus_wdh.jpg
37664 (www.saunaclub-venus.com)
Dijk
21 oktober 2022, 18:08
Nog nooit geweest, ik ben benieuwd en doe daarom mee!
corvuscorax
23 oktober 2022, 11:11
Ik doe graag mee. Een keer of 3 geweest. Prima club met meiden naar mijn smaak
Verstuurd vanaf mijn ASUS_AI2202 met Tapatalk
Giodude
23 oktober 2022, 11:32
Ik doe graag mee. Een keer of 3 geweest. Prima club met meiden naar mijn smaak
Allereerst van harte gefeliciteerd met je eerste bijdrage na ruim 14 jaar lid van dit forum te zijn.
Je zou denken dat de regels van de tombola dan wel bekend zouden moeten zijn maar in het geval dat dit je ontgaan is hieronder nog een keer de uitleg.
Iedereen die zich hieronder aanmeldt en
die nu al minstens 10 berichten heeft geschreven ;
doet mee aan de IJsberen-Tombola van Saunaclub Venus :freu:
Dus als je berichten blijft posten in hetzelfde tempo ben je over minimaal 126 jaar kanshebber. :hammer:
Patjax
23 oktober 2022, 19:19
Ik gooi mezelf ook weer eens in deze tombolamixer.
kutpinguin
23 oktober 2022, 19:34
Well count me in :)
MrNice
25 oktober 2022, 11:45
Ik doe graag weer mee
Superjohnny
26 oktober 2022, 07:05
Ik doe ook graag mee aan deze tombola voor een vrijkaartje voor deze fantastische club
SexDiem
26 oktober 2022, 07:42
Ik doe ook graag mee. Wordt tijd deze club weer te bezoeken
Emeric-210
26 oktober 2022, 20:00
Ik ben er lang niet geweest.
Ik doe mee en als ik win zal het me motiveren
piranha
30 oktober 2022, 15:52
Na de vele positieve berichten schrijf ik me ook in.
Willem2
30 oktober 2022, 19:20
Beste ijsberen,
Opnieuw moest ik een keuze maken over al die mooie recensies die de afgelopen tien dagen verstuurd zijn, een moeilijke keuze omdat er ook meerdere recensies op elkaar beginnen te lijken,met name bij de opening van een saunaclub!
Belangrijk vond ik ook of er een stukje emotie in een verhaal was te bespeuren of dat er waardevolle informatie met ons ijsberen werd gedeeld.
Omtrent emotie en een stukje verliefdheid zet ik als mede winnaar Knut77 op een gedeelde 1e plaats,zie post 386 in Venus
Zijn liefelijke bejegening naar Liana toe was overweldigend,Liana werd ook helemaal bedwelmt door zijn fanatische eau de toilette en verliefd als Knutje was ging hij zelfs een tweede keer met haar op kamer.
De andere mede winnaar is WANDELAAR5 met zijn belevenissen in Le Grand hij schreef een duidelijke recensie over deze saunaclub gelegen in West Brabant,niet alleen over de club,het eten,inrichting etc.
maar vooral een goed overzicht van de aanwezige dertien dames,knap,klein,groot,afkomst,zelfs kon hij met drie dames geen seks bedrijven omdat zijn Barokkar te groot was!!!!
Twee terechte winnaars:freu::freu::freu:
Runner ups met allemaal een geweldige bijdrage zijn:
dirty Hairy in Penelope de goede man heeft 4 dames gelukkig gemaakt post 788
Johan35 bezocht Bernds met good old Les Yeux die hem door de heuvels transporteerde naar huize ondeugd post 579
Firehawk in Penelope waar hij twee dames tot het randje vulde post 783
Patjax in Golden Gate waar hij in een levendige stijl zijn belevenissen beschreef in deze saunaclub,en in het bijzonder met de mooie Simina post 553
Willem2 moet maar kijken of hij een paar vrijkaartjes overheeft:rolleyes:
Bedankt voor jullie participatie,zowel recensies als nominaties.
Nog tien dagen de tijd om nieuwe berichten te sturen!
ijsberen die zich geroepen voelen om over tien dagen het jurystokje over te nemen kunnen zich per PM melden bij Husky:)
Gefeliciteerd !!!
dirty Hairy
Johan35
31 oktober 2022, 13:15
Ik doe ook graag weer een keer mee
Willem2
31 oktober 2022, 19:09
Beste ijsberen,
Allereerst bedankt voor al jullie schitterende recensies en nominaties,
het was weer moeilijk om een goede keuze te maken tussen alle juweeltjes aan inzendingen.
Ook is mijn dank is groot voor meerdere kandidaat juryleden die zich per PM aangemeld hebben.
Ook nu weer twee winnaars en een aantal runner ups!
Tevens krijgen de kleinere RTC clubs mijn aandacht, vaak wat onderbelicht maar dat hoop ik nu wat in te verbeteren.
De winnaars zijn:
SCARPA post 1411 en zijn belevenissen in Villa Venus,zijn inzending is vers van de pers en kon nog net met deze jurybeoordeling mee!
Het was zijn eerste bezoek aan deze club en het gaf mij en hopelijk ook andere ijsberen en eerlijk inkijkje in deze club.
no nonsens recensie waar het contact met de dames en de seksbelevenis centraal staat,Scarpa ging zonder al te veel omwegen op
zijn verschillende doelen af en liet zijn zaad rijkelijk vloeien in de daarvoor bestemde openingen!
Plus een waardevol advies aan een Braziliaanse dame om plaats te nemen tussen haar Zuid Amerikaanse en Caribische collage`s op een andere locatie.
Als mede winnaar kom ik niet om Patjax heen,althans zijn recensie van post 801,
Eigenlijk hoeft dat niet zo van mij al die ellenlange verhalen in een saunaclub,maar hij betrekt zijn mede kompanen in het verhaal op een vaak humoristische wijze.
Porna Pizda leest weer soepeltjes weg en zijn beschrijving over de LU deed mij glimlachen,
ziehier de LU: Naast een roedel Roemenen,een Latina Voodoo priesteres,twee chocomausen en een Macedonische mastodont, tweetal verdwaalde Bulgaarse,een Hongaarse en een viertal Duitse
waarvan de oudste een voorbeeld was van een plastisch chirurg die meer kapot maakt dan je lief is!
Beide winnaars van harte gefeliciteerd :freu::freu::freu:
Runner ups:
Massia post 3279 in Babylon.
Na een halfjaar pauze bezocht hij weer Babylon.
Het was er rustig maar daar hield hij wel van,want naast de dames kwam hij er voor zijn rust:)
Snaal in GG post 572
Bezocht GG voor de derde keer.
Was een beetje lui en liet zich lekker pijpen door Alexandra en is tevens een groot verzamelaar van kortingskaartjes!
Schoolmeester post 225 FFK Grimberg
Beschrijft in duidelijke taal zijn belevenissen in deze RTC,waar Magda hem echt verwende en Natasja de grijze middelmaat was.
Maar ook zijn opmerkingen/oneliners zijn voor de een gruwel, maar voor mij en vele andere ijsberen toch wel leuk,doet je een beetje de ernst van het leven vergeten!
Uit toch meerdere PM berichten geef ik bij deze het jurystokje door aan rob45 voor de maand november:applaus:
Heb in rob45 het volste vertrouwen dat hij deze belangrijke functie naar eer en geweten zal invullen.
Zelf trek ik mij weer terug in mijn kasteeltje op de mooie Veluwe en wens jullie ijsberen allen het beste:):wink2:
Gefeliciteerd !!!
Patjax
Willem2
31 oktober 2022, 23:49
Beste ijsberen,
Allereerst bedankt voor al jullie schitterende recensies en nominaties,
het was weer moeilijk om een goede keuze te maken tussen alle juweeltjes aan inzendingen.
Ook is mijn dank is groot voor meerdere kandidaat juryleden die zich per PM aangemeld hebben.
Ook nu weer twee winnaars en een aantal runner ups!
Tevens krijgen de kleinere RTC clubs mijn aandacht, vaak wat onderbelicht maar dat hoop ik nu wat in te verbeteren.
De winnaars zijn:
SCARPA post 1411 en zijn belevenissen in Villa Venus,zijn inzending is vers van de pers en kon nog net met deze jurybeoordeling mee!
Het was zijn eerste bezoek aan deze club en het gaf mij en hopelijk ook andere ijsberen en eerlijk inkijkje in deze club.
no nonsens recensie waar het contact met de dames en de seksbelevenis centraal staat,Scarpa ging zonder al te veel omwegen op
zijn verschillende doelen af en liet zijn zaad rijkelijk vloeien in de daarvoor bestemde openingen!
Plus een waardevol advies aan een Braziliaanse dame om plaats te nemen tussen haar Zuid Amerikaanse en Caribische collage`s op een andere locatie.
Als mede winnaar kom ik niet om Patjax heen,althans zijn recensie van post 801,
Eigenlijk hoeft dat niet zo van mij al die ellenlange verhalen in een saunaclub,maar hij betrekt zijn mede kompanen in het verhaal op een vaak humoristische wijze.
Porna Pizda leest weer soepeltjes weg en zijn beschrijving over de LU deed mij glimlachen,
ziehier de LU: Naast een roedel Roemenen,een Latina Voodoo priesteres,twee chocomausen en een Macedonische mastodont, tweetal verdwaalde Bulgaarse,een Hongaarse en een viertal Duitse
waarvan de oudste een voorbeeld was van een plastisch chirurg die meer kapot maakt dan je lief is!
Beide winnaars van harte gefeliciteerd :freu::freu::freu:
Runner ups:
Massia post 3279 in Babylon.
Na een halfjaar pauze bezocht hij weer Babylon.
Het was er rustig maar daar hield hij wel van,want naast de dames kwam hij er voor zijn rust:)
Snaal in GG post 572
Bezocht GG voor de derde keer.
Was een beetje lui en liet zich lekker pijpen door Alexandra en is tevens een groot verzamelaar van kortingskaartjes!
Schoolmeester post 225 FFK Grimberg
Beschrijft in duidelijke taal zijn belevenissen in deze RTC,waar Magda hem echt verwende en Natasja de grijze middelmaat was.
Maar ook zijn opmerkingen/oneliners zijn voor de een gruwel, maar voor mij en vele andere ijsberen toch wel leuk,doet je een beetje de ernst van het leven vergeten!
Uit toch meerdere PM berichten geef ik bij deze het jurystokje door aan rob45 voor de maand november:applaus:
Heb in rob45 het volste vertrouwen dat hij deze belangrijke functie naar eer en geweten zal invullen.
Zelf trek ik mij weer terug in mijn kasteeltje op de mooie Veluwe en wens jullie ijsberen allen het beste:):wink2:
Gefeliciteerd !!!
Scarpa
Liebhabaer1893
4 november 2022, 08:44
Ich bewerbe mich hiemit auch. Würde mich sehr freuen. Werde natürlich berichten. Danke!
Gesendet von meinem SM-G960F mit Tapatalk
desmo6682
8 november 2022, 12:07
Ik doe ook graag mee voor een kortingskaart
Marcello_87
9 november 2022, 13:53
De recensies klinken veelbelovend dus ik loot graag mee !
Rheinschwimmer
9 november 2022, 16:33
Bin gern dabei, und hoffe auf losglück
randstad
9 november 2022, 22:36
Ik schrijf me ook in!!!
Willem2
11 november 2022, 21:30
Het is al weer tijd om de winnaars van de eerste periode november aan te wijzen.
De eerste winnaar is cameltoe slide met zijn overpeinzingen in Acapulco Gold. [emoji95]
De tweede winnaar is donkywonky in saunaclub Venus on hold. [emoji95]
Gefeliciteerd met jullie kaartjes
Runner ups [emoji106]
Scarpa in Sky wuppertal
Firehawk in Acapulco Gold
Beste ijsberen
Veel succes en schrijfplezier gewenst voor de tweede periode !
Rob45
Gefeliciteerd !!!
donkeywonkey
VICE
12 november 2022, 07:19
Ik doe ook graag mee.
henry192g
12 november 2022, 11:54
Ik zou graag de romeinse godinnen van de liefde in Hamminkeln een bezoek brengen
Teun1967new
12 november 2022, 16:25
doe graag mee
Willem2
20 november 2022, 00:15
Ook de Bellege lijken zich te normaliseren. Antwerp zakt na zijn furieuze start een beetje weg, sloot het eerste deel af met een gelijkspel tegen Brugge. Daardoor ging Union alsnog als tweede de winterstop in, op ruime afstand van Genk dat even onstopbaar is als een op hol geslagen trein, wie vindt iemand in januari een noodrem
1. Kwakje - 204
2. FSLGF - 203
3. ksie - 200
4. mechelen - 190
5. Uurtje - 185
6. le_belge - 180
7. Devante - 176
8. Willem2 - 171
9. Sphinx - 169
10. deket - 159
Kwakje had nog een ijzer in het vuur hier, maar het blijft spannend tot de laatste snik. Uiteindelijk komt FSLGF één punt tekort. ksie haalt ook nog de 200pt grens op drie plus een dagzege van 17pt. Gefeliciteerd Kwakje, ook u verdient een vrijkaart.
Gefeliciteerd !!!
Kwakje
Philoe
20 november 2022, 12:16
Vandaag ben ik jarig…..hopelijk ligt er nog een cadeautje in het verschiet….
Willem2
20 november 2022, 23:06
Het is vandaag 20 november, dus weer tijd om de winnaars van de tweede periode november aan te wijzen.
Ijsberen, bedankt voor al jullie nominaties in deze periode !
De eerste winnaar is Piranha met zijn belevenissen in Babylon [emoji95]
De tweede winnaar is Poppalarge voor de eerste keer in Le Grand [emoji95]
Gefeliciteerd met jullie kaartjes
Runner ups [emoji106]
Husky in AcaGold
Pipo777 zijn kennismaking in De Climax
Johnsonxxx in saunaclub Venus
Beste ijsberen
Veel succes en schrijfplezier gewenst voor de derde periode !
(Aan het einde van de derde periode maak ik tevens de allerbeste recensie van de maand november bekend.)
Gefeliciteerd !!!
piranha
Superjohnny
21 november 2022, 06:40
Ik doe ook graag mee aan deze tombola voor een vrijkaartje voor Venus
bram4826
22 november 2022, 00:49
Ik wil ook graag meedoen. Ben hier nog nooit geweest. Omdat ik gelezen heb dat de muziek hard staat. Misschien valt het mee.
Joel75
22 november 2022, 21:12
Würde mich auch freuen mal eine karte zu bekommen.. Bin noch nicht dort gewesen..
Obwohl ich viel positives gelesen habe...
Habe diese Woche urlaub würde mich freuen den Club mal zu besuchen..
I would also be happy to get a card.. Haven't been there yet..
Although I've read a lot of good things...
I'm on vacation this week would be happy to visit the club..
Rheinschwimmer
22 november 2022, 22:11
Auch hier wäre Losglück schön
Wievie
27 november 2022, 20:29
Niet geschoten is altijd mis.. voor corona de laatste keer geweest dat ik hier ben geweest.. eerlijk gezegd, sinds corona niet meer een saunaclub bezocht!
Mijn laatste ervaring was met cataleya en nog een dame (naam vergeten). Ik had een trio met hun in een kooi. Als het goed is heb ik daar toen der tijd nog een recensie over geschreven!
Ik zou het super tof vinden om dat nog een keer te mogen ervaren!
mssucces
27 november 2022, 20:35
Ik wil hier ook graag een bezoek brengen dus schrijf me graag in
Lodbrok
29 november 2022, 21:16
Voor een 5 jaar trouwe klant kan er eens een vrijkaartje vanaf
WANDELAAR5
29 november 2022, 22:33
Voor een 5 jaar trouwe klant heb je wel heel weinig aan het forum bij gedragen in de vorm van dames en club recensies met slechts 7 berichten…
Superjohnny
30 november 2022, 00:17
Ik schrijf mij graag in 😊
hollanda
30 november 2022, 09:44
Ik schrijf me in.
pret
30 november 2022, 10:04
Vrijkaart is niet alleen afhankelijk van clubbezoeken, maar ook bijdragen aan de forum. Wellicht kun je bij Robert verzoeken om een vrijkaart vanwege frequent bezoeken. :biggrin:
bram4826
1 december 2022, 00:20
Ik schrijf me ook graag in. Ben nog nooit in deze club geweest.
Lodbrok
1 december 2022, 15:53
Voor een 5 jaar trouwe klant heb je wel heel weinig aan het forum bij gedragen in de vorm van dames en club recensies met slechts 7 berichten…
Vrijkaart is niet alleen afhankelijk van clubbezoeken, maar ook bijdragen aan de forum. Wellicht kun je bij Robert verzoeken om een vrijkaart vanwege frequent bezoeken. :biggrin:
Excuses dat ik niet permanent op dit forum zit en nog een leven heb. Met een vrijkaart zit er wel gegarandeerd een bijdrage in, beloofd. :biggrin:
pret
1 december 2022, 18:12
Excuses dat ik niet permanent op dit forum zit en nog een leven heb. Met een vrijkaart zit er wel gegarandeerd een bijdrage in, beloofd. :biggrin:
Zo werkt dat dus niet eerst bijdragen dan pas vrijkaart.
bertje600
2 december 2022, 08:07
ben weer in voor een vrijkaartje
spinazieboy
2 december 2022, 14:08
Nu al zin in.
laplagne
2 december 2022, 14:46
Beter laat dan nooit maar hierbij de inschrijving voor de Tombola van Saunaclub Venus waarbij mijn aandacht bij een bezoek naar de Tsjechische Nataly zal uitgaan.
LIKE_BLOND_THAI
4 december 2022, 01:56
Ik doe ook een poging, wie niet waagt die niet neukt!
Biggie75
4 december 2022, 11:51
Ik meld me ook aan.
Liebhabaer1893
4 december 2022, 12:00
Ich versuche es dann auch mal. Danke!
Gesendet von meinem SM-G960F mit Tapatalk
Superjohnny
4 december 2022, 23:58
Ik doe ook graag mee
DutchZeus
5 december 2022, 16:39
Ik doe graag nog een keer mee voor mijn favoriete club
paaj
5 december 2022, 21:46
Ik ben weer terug van weggeweest! Ik doe graag mee voor deze mooie club.
Willem2
10 december 2022, 17:37
De tijd is aangebroken om de winnaars van de eerste periode van deze maand bekend te maken!
Het kiezen was zo makkelijk nog niet, maar heeft uiteindelijk tot de volgende uitslag geleid :
- De eerste winnaar is Mynasch die na 5 jaar afwezigheid in Bernds er maar gelijk een tweedaags bezoek van maakte en daarbij vrijwel alle aanwezige dames uitgeprobeerd heeft.
- De tweede winnaar is HellaHolla die de verleiding van massage salon Temptation niet kon weerstaan.
Gefeliciteerd met jullie vrijkaarten! :freu:
Runners up
- Wentelt Eefje wiens vlucht instinct hem van de parking van Harem Dormagen naar Samya leidde en dat resulteerde in een bevredigend, maar (voorlopig) laatste clubbezoek van dit jaar...
- Wandelaar5 die de perfecte drie eenheid in Venus hoopt te realiseren door verschillende combinaties te proberen.
Alle genomineerden bedankt voor de bijdragen de afgelopen periode en ga zo door!
Veel succes en schrijfplezier plezier de komende periode met nieuwe kansen voor alle genomineerde bijdragen :)
Gefeliciteerd !!!
WANDELAAR5
(www.saunaclub-venus.com)
degoof
11 december 2022, 00:36
Ik doe ook graag mee om nog een keer extra naar mijn favoriete club te kunnen gaan.
Willem2
12 december 2022, 16:20
De tijd is aangebroken om de winnaars van de eerste periode van deze maand bekend te maken!
Het kiezen was zo makkelijk nog niet, maar heeft uiteindelijk tot de volgende uitslag geleid :
- De eerste winnaar is Mynasch die na 5 jaar afwezigheid in Bernds er maar gelijk een tweedaags bezoek van maakte en daarbij vrijwel alle aanwezige dames uitgeprobeerd heeft.
- De tweede winnaar is HellaHolla die de verleiding van massage salon Temptation niet kon weerstaan.
Gefeliciteerd met jullie vrijkaarten! :freu:
Runners up
- Wentelt Eefje wiens vlucht instinct hem van de parking van Harem Dormagen naar Samya leidde en dat resulteerde in een bevredigend, maar (voorlopig) laatste clubbezoek van dit jaar...
- Wandelaar5 die de perfecte drie eenheid in Venus hoopt te realiseren door verschillende combinaties te proberen.
Alle genomineerden bedankt voor de bijdragen de afgelopen periode en ga zo door!
Veel succes en schrijfplezier plezier de komende periode met nieuwe kansen voor alle genomineerde bijdragen :)
Gefeliciteerd !!!
mynasch
31.12. Sylvester Party
J.S.
14 december 2022, 20:43
Graag een vrijkaartje omdat ik te lang niet meer in een saunaclub geweest ben wegen prive omstandigheden
Ascari
18 december 2022, 20:35
Ik ben hier ook nog niet geweest en daarom doe ik graag mee.
paaj
18 december 2022, 22:32
Afgelopen week geweest! Vanwege een overschot aan ijsberen niet genoeg aan mijn trekken gekomen.
Starter55
18 december 2022, 22:43
Ik doe ook graag mee!!
Willem2
22 december 2022, 14:59
Het is weer tijd om enkele winnaars bekend te maken, namelijk die van de tweede periode van deze maand!
Ook deze keer lag het allemaal dicht bij elkaar, maar hieronder de uiteindelijke winnaars :
- De eerste winnaar is Kempie, die samen met twee andere railrunners op (tiener)toer is gegaan met de nachttrein naar Zwitserland om Globe aan te doen.
- De tweede winnaar is HartaberFair, die met koelkast temperaturen in sommige gedeelten van GG en de frigide houding van de aanwezige dames ongepopt Grefrath heeft verlaten.
Gefeliciteerd met jullie vrij- / kortingskaarten! :freu:
Runners up :
- Firehawk, die in Acapulco Gold ervaarde hoe het is om heden ten dage "gecanceld" te zijn bij enkele dames en verder sowieso niet echt zijn dag daar had.
- Mechelen, die in Sharks twee keer scoorde, maar ook twee maal Argentinië wereldkampioen heeft zien worden.
Alle genomineerden wederom bedankt voor de bijdragen deze afgelopen periode, zeker door de kou en gladheid die soms getrotseerd moesten worden om op de bestemming te komen!
Veel succes en schrijfplezier plezier de komende, qua weersverwachting vooral zachtere, periode met nieuwe kansen voor alle genomineerde bijdragen :)
Gefeliciteerd !!!
mechelen
31.12. Sylvester Party
Eigenjawel
22 december 2022, 20:05
Doe mij ook maar in de hoge hoed, ga graag eens hier heen
J.S.
22 december 2022, 23:46
Please pick me :lostit:
henry192g
24 december 2022, 13:21
Zou graag bij Venus in januari een nieuwe start maken.....
paaj
24 december 2022, 23:15
Ik doe graag mee!
LIKE_BLOND_THAI
25 december 2022, 14:35
Ik wil in het nieuwe jaar ook weer eens naar Venus gaan[emoji3]
abio
26 december 2022, 01:29
ik maak ook graag kans op een ticketje :)
randstad
27 december 2022, 11:56
Graag doe ik mee!
azoulay
27 december 2022, 13:20
Graag doe ik mee
mssucces
27 december 2022, 14:37
Het lijkt mij leuk om daar eens na lange tijd een bezoek te brengen
DutchZeus
28 december 2022, 16:24
Ik heb nog nooit gewonnen. Toch bezoek ik de club regelmatig ....
JonnyFontane
28 december 2022, 18:46
Misschien is het geluk niet aan je zijde.......
WANDELAAR5
28 december 2022, 21:51
Ik heb op verzoek van Mona jou geblokkeerd in deze tombola. Je moest wel bij haar blijven komen zei ze ;).
DDDD
28 december 2022, 23:15
Kan Sara niet een keer een kaartje regelen voor de voorzitter van haar fanclub? ;)
nieuwsgierig
29 december 2022, 01:48
Echte een tijd niet geweest, doe graag mee
bram4826
29 december 2022, 23:30
Ik doe ook graag mee. Ben hier nog nooit geweest. Omdat ik vanwege afstand en tijd niet zo vaak naar een club kan, ga ik dan meestal naar waar ik zeker weet dat het leuk is.
Willem2
29 december 2022, 23:36
Het is weer tijd om enkele winnaars bekend te maken, namelijk die van de tweede periode van deze maand!
Ook deze keer lag het allemaal dicht bij elkaar, maar hieronder de uiteindelijke winnaars :
- De eerste winnaar is Kempie, die samen met twee andere railrunners op (tiener)toer is gegaan met de nachttrein naar Zwitserland om Globe aan te doen.
- De tweede winnaar is HartaberFair, die met koelkast temperaturen in sommige gedeelten van GG en de frigide houding van de aanwezige dames ongepopt Grefrath heeft verlaten.
Runners up :
- Firehawk, die in Acapulco Gold ervaarde hoe het is om heden ten dage "gecanceld" te zijn bij enkele dames en verder sowieso niet echt zijn dag daar had.
- Mechelen, die in Sharks twee keer scoorde, maar ook twee maal Argentinië wereldkampioen heeft zien worden.
Alle genomineerden wederom bedankt voor de bijdragen deze afgelopen periode, zeker door de kou en gladheid die soms getrotseerd moesten worden om op de bestemming te komen!
Veel succes en schrijfplezier plezier de komende, qua weersverwachting vooral zachtere, periode met nieuwe kansen voor alle genomineerde bijdragen :)
Gefeliciteerd !!!
kempie
31.12. OPEN
01.01. Gesloten
bertje600
30 december 2022, 09:37
Ik ben voor het nieuwe jaar weer in voor een vrijkaartje.
Wel iedereen een prettige jaarwisseling.
Nookie77
1 januari 2023, 10:48
Schrijf me graag in
Reinstecke Fuchs
1 januari 2023, 14:26
Wünsche euch allen ein schönes und erfolgreiches Jahr 2023. Würde auch sehr gerne an dieser Freikarten Aktion teilnehmen. War kurz vor Weihnachten zum ersten Mal in der Venus und es hat mir richtig gut gefallen dort.
corvuscorax
2 januari 2023, 09:21
De beste wensen allemaal, maak er een mooi jaar van
Ik doe graag mee aan de tombola. Een fijne club. Ik kom er graag [emoji2]
Verstuurd vanaf mijn ASUS_AI2202 met Tapatalk
tuscan
3 januari 2023, 21:19
doe ook even mee
henry192g
4 januari 2023, 16:42
Ook ik zou graag de schoonheid van Venus met een vrijkaartje wil bewonderen
JonnyFontane
4 januari 2023, 19:13
Ook ik zou graag de schoonheid van Venus met een vrijkaartje wil bewonderen
Met een goede telescoop, het juiste weer en als Venus goed staat kun je de schoonheid van deze planeet zonder vrijkaartje bewonderen.
Als je geen telescoop hebt gewoon naar de plaatselijk sterrenwacht gaan en vragen of je hun telescoop mag gebruiken.
:biggrin:
paaj
4 januari 2023, 22:02
Ik tombola er wat af. Hopelijk ben ik nu een keer de gelukkige. 🍀
LIKE_BLOND_THAI
5 januari 2023, 23:35
Niet meer geweest sinds ze a la carte hebben, zou de club graag weer eens willen verkennen.
Willem2
6 januari 2023, 11:02
Het is de laatste dag van de maand, dus ook weer tijd om enkele winnaars bekend te maken, namelijk die van de laatste periode van de maand December en de afsluiting van wandeljaar 2022!
Ook deze laatste keer was het kiezen niet makkelijk, maar hieronder de uiteindelijke winnaars :
- De eerste winnaar is cameltoe slide, met een gedetailleerd verslag van zijn bezoek aan GG een paar dagen voor de Kerst;
- De tweede winnaar is Patjax, die meer succes had dan zijn wingman Firehawk (of was hij dat juist?) in Samya.
Runners up :
- noglangnietuitgewandeld, die twee collega ijsberen trof tijdens zijn bezoek aan Sky;
- Husky, die Schoolmeester meenam naar AcaG om te ontspannen.
De eer van de beste recensie van de maand komt deze keer toe aan Mynasch en aan hem dan ook de taak om het nieuwe jaar te beginnen als jury van de Beste Recensie van de maand Januari 2023! :)
Alle genomineerden bedankt voor de bijdragen de afgelopen maand en het is toch fijn om te lezen dat er altijd wel iemand op pad is om het forum van courante informatie te voorzien...
Rest mij jullie allen nog een fijne jaarwisseling en het beste voor 2023 te wensen! :lostit:
https://tenor.com/view/fireworks-firecrackers-gif-17849972 https://tenor.com/view/guten-rutsch-feuerwerk-deutsch-sylvester-neujahr-gif-10383399
Gefeliciteerd !!!
Patjax
Willem2
10 januari 2023, 18:26
Gefeliciteerd !!!
Piet Plezier
J.S.
13 januari 2023, 20:01
Graag een vrij kaartje
Starter55
13 januari 2023, 20:49
Ik doe ook graag mee voor een vrijkaartje
Liefje
13 januari 2023, 21:24
Ik doe ook graag mee.
Rex
14 januari 2023, 17:14
Zou leuk zijn, lang geleden weer in Venus.
edwinhotel
15 januari 2023, 20:41
Omdat het alweer even geleden is dat ik hier geweest ben doe ik graag mee met de tombola!
DutchZeus
16 januari 2023, 14:25
Ik doe graag mee. Als regelmatige bezoeker heb ik nog nooit gewonnen
pret
16 januari 2023, 14:51
Tombola is meer bedoelt om ijsberen kennis te laten met de club en dus niet voor regelmatige bezoekers.
Philoe
17 januari 2023, 19:17
Voorkeur voor mij is een echte fkk….hoop weer eens te genieten daar
jansenroy
18 januari 2023, 16:56
Nog op zoek naar een verslagje vanuit Venus Willem?
gergerger
19 januari 2023, 19:35
Party time ️ :wink2: nog nooit geweest
RudolfValentino
20 januari 2023, 21:49
Mooie club. Ik doe ook graag mee.
Willem2
21 januari 2023, 21:08
Het Eindresultaat
Alvorens ik overga tot de bekendmaking van miss ijsbeer en de club van het jaar wil ik iedereen die gestemd heeft hartelijk bedanken voor hun bijdrage dit jaar en W2 voor het beschikbaar stellen van 3 kortings-/vrijkaarten.
Top 5 meeste puntentotaal voor de dames in een club
5 Penelope - 37 punten (9 dames waarvan 2 met een nummer 1 positie en 2 totaal)
4 Acapulco Gold - 129 punten (25 dames waarvan 5 met een nummer 1 positie en 10 totaal)
3 Babylon - 130 punten (22 dames waarvan 9 met een nummer 1 positie en 9 totaal)
1 Sixsens - 133 punten (25 dames waarvan 9 met een nummer 1 positie en 11 totaal)
1 SC Venus - 133 punten (15 dames waarvan 4 met een nummer 1 positie en 12 totaal)
De gustibus non est disputandum
Over smaak valt niet te twisten of maw iedere persoonlijke voorkeur is een subjectieve opinie die niet goed of fout kan zijn. Typerender kan ik een verkiezing als deze niet beschrijven.
In totaal is er op 30 verschillende erotische etablissementen gestemd. Als winnaar van de minste club heeft PHG toch nog één schamel puntje weten te scoren in de club van het jaar lijstje. Het zal weinig verbazing wekken dat deze afkomstig is van mentholbeer en denk dat dit te danken is aan de Gamba's. Een aantal verrassende clubs hebben dit jaar punten te weten scoren. FKK Village (4), GT Linz (6) en Climax (9). Ondanks het feit dat Golden Gate de hooggespannen verwachtingen tot op heden nog niet waar heeft kunnen maken is het net buiten de top 5 geëindigd met 21 punten en 2x een nummer 1 notering.
Club Top 5 2022
5 Penelope - 26 punten (15 stemmen waarvan 3x nr.1)
4 Babylon - 37 punten (18 stemmen waarvan 7x nr.1)
3 Saunaclub Venus - 40 punten punten (17 stemmen waarvan 10x nr.1)
2 Acapulco Gold - 52 punten (21 stemmen waarvan 12x nr.1)
Met 24 stemmen waarvan 13x een nummer 1 en een puntentotaal van 56.
Club van het jaar 2022: SIXSENS
Er is in totaal op 159 verschillende dames gestemd. Er waren dit jaar 13 dames met een puntentotaal van 10 of meer. Net buiten de top 10 (of eigenlijk top 11 met twee dames ex aequo op 10) geëindigd zijn Raluca (Acapulco Gold - 10 punten - 3 stemmen - 1x nr.1) en de runner up van verleden jaar die dit jaar uit de top tien is geduikeld Dolli (Babylon - 12 punten - 4 stemmen - 1x nr.1)
Miss ijsbeer top 10 2022
10 Kinga (Sixsens) - 13 punten (4 stemmen waarvan 1x nr.1)
10 Ella (SC Venus) - 13 punten (5 stemmen)
7 Nicole (Sixsens) - 16 punten (4 stemmen waarvan 3x nr.1)
7 Eugenia (SC Venus) - 16 punten (6 stemmen)
7 Ariana (Sixsens) - 16 punten (4 stemmen waarvan 1x nr.1)
4 Mary (Babylon) - 20 punten (5 stemmen waarvan 1x nr.1)
4 Karla (Babylon) - 20 punten (7 stemmen waarvan 1x nr.1)
4 Cataleya (SC Venus) - 20 punten (6 stemmen waarvan 2x nr.1)
3 Anka (SC Venus) - 25 punten (6 stemmen waarvan 4x nr.1)
2 Melodie (SC Venus) - 30 punten (7 stemmen waarvan 5x nr.1)
Met 11 stemmen waarvan 6x nr.1 en een puntentotaal van 43 volgt zij zichzelf op en is de eerste sinds het Zuid-Koreaanse sexfenomeen Kim (2015/2016) die dit presteert.
Miss ijsbeer 2022: CARO (Acapulco Gold)
Ik verwacht wel van mentholbeer dat hij net als verleden jaar de winnares een passende trofee overhandigd.;)
Dan rest mij nog de drie winnaars bekend te maken van een vrijkaart (Acapulco-Prime, Golden Gate, PHG, Salome, Samya, Saunaclub Venus) of kortingskaart (Babylon, Le Grand) naar eigen keuze. Een lieftallige vrijwilligster heeft gisteren met veel plezier de trekking voltrokken en had naar eigen zeggen nog nooit zo snel 3 mannen gelukkig gemaakt.
Van harte gefeliciteerd: Laatbloeier, Disco Volente en Manbijtkat
Wat 2023 voor ons ijsberen in petto heeft is nog ongewis. Gaat Golden Gate zijn belofte inlossen? Wordt er een halt toegeroepen aan de toeslagentroela's? Weet Caro er een drie op drie uit te slepen? Wat wel zeker is dat in december dit topic weer zal terugkeren.
Ik wens iedere beer een geweldig geil jaar in goede gezondheid.
Gefeliciteerd !!!
Manbijtkat
Willem2
22 januari 2023, 23:04
Het is de 21ste dag van de maand Januari, weliswaar een dag later dan de bedoeling is, dus ook weer tijd om de winnaars van de tweede periode periode van de maand Januari 2023 bekend te maken.
Veel, maar gelukkig niet alleen, veelplegers onder de genomineerde recensies waaruit gekozen kon worden de afgelopen periode en de uiteindelijke winnaars zijn als volgt :
- De eerste winnaar is JohanDeVijfde die het snurken van de geschaftsführerin als storend ervaarde tijdens zijn kamergang in Sky;
- De tweede winnaar is donkeywonkey die de smaak van Venus te pakken lijkt te hebben.
Runners up :
- Joel75 met zijn bezoekverslagen van Acapulco Prime en Penelope (allemaal in een week);
- Liefje die een sfeerimpressie schetste van Van Goch.
Alle genomineerden bedankt voor de bijdragen de afgelopen periode, veel succes en schrijfplezier plezier de komende en laatste periode van de maand Januari met nieuwe kansen voor alle genomineerde bijdragen :)
Gefeliciteerd !!!
donkeywonkey
Superjohnny
23 januari 2023, 06:50
Ik schrijf mij in voor de tombola. Wil saunaclub Venus graag weer eens bezoeken
Baldmightymike
23 januari 2023, 21:02
Ik schrijf me in! Lijkt me een leuke club!
kutpinguin
23 januari 2023, 22:53
:wink2: lijkt me leuk - ik meld me aan!
tuscan
24 januari 2023, 14:30
doe graag mee
tuscan
Willem2
1 februari 2023, 18:39
Het Eindresultaat
Alvorens ik overga tot de bekendmaking van miss ijsbeer en de club van het jaar wil ik iedereen die gestemd heeft hartelijk bedanken voor hun bijdrage dit jaar en W2 voor het beschikbaar stellen van 3 kortings-/vrijkaarten.
Top 5 meeste puntentotaal voor de dames in een club
5 Penelope - 37 punten (9 dames waarvan 2 met een nummer 1 positie en 2 totaal)
4 Acapulco Gold - 129 punten (25 dames waarvan 5 met een nummer 1 positie en 10 totaal)
3 Babylon - 130 punten (22 dames waarvan 9 met een nummer 1 positie en 9 totaal)
1 Sixsens - 133 punten (25 dames waarvan 9 met een nummer 1 positie en 11 totaal)
1 SC Venus - 133 punten (15 dames waarvan 4 met een nummer 1 positie en 12 totaal)
De gustibus non est disputandum
Over smaak valt niet te twisten of maw iedere persoonlijke voorkeur is een subjectieve opinie die niet goed of fout kan zijn. Typerender kan ik een verkiezing als deze niet beschrijven.
In totaal is er op 30 verschillende erotische etablissementen gestemd. Als winnaar van de minste club heeft PHG toch nog één schamel puntje weten te scoren in de club van het jaar lijstje. Het zal weinig verbazing wekken dat deze afkomstig is van mentholbeer en denk dat dit te danken is aan de Gamba's. Een aantal verrassende clubs hebben dit jaar punten te weten scoren. FKK Village (4), GT Linz (6) en Climax (9). Ondanks het feit dat Golden Gate de hooggespannen verwachtingen tot op heden nog niet waar heeft kunnen maken is het net buiten de top 5 geëindigd met 21 punten en 2x een nummer 1 notering.
Club Top 5 2022
5 Penelope - 26 punten (15 stemmen waarvan 3x nr.1)
4 Babylon - 37 punten (18 stemmen waarvan 7x nr.1)
3 Saunaclub Venus - 40 punten punten (17 stemmen waarvan 10x nr.1)
2 Acapulco Gold - 52 punten (21 stemmen waarvan 12x nr.1)
Met 24 stemmen waarvan 13x een nummer 1 en een puntentotaal van 56.
Club van het jaar 2022: SIXSENS
Er is in totaal op 159 verschillende dames gestemd. Er waren dit jaar 13 dames met een puntentotaal van 10 of meer. Net buiten de top 10 (of eigenlijk top 11 met twee dames ex aequo op 10) geëindigd zijn Raluca (Acapulco Gold - 10 punten - 3 stemmen - 1x nr.1) en de runner up van verleden jaar die dit jaar uit de top tien is geduikeld Dolli (Babylon - 12 punten - 4 stemmen - 1x nr.1)
Miss ijsbeer top 10 2022
10 Kinga (Sixsens) - 13 punten (4 stemmen waarvan 1x nr.1)
10 Ella (SC Venus) - 13 punten (5 stemmen)
7 Nicole (Sixsens) - 16 punten (4 stemmen waarvan 3x nr.1)
7 Eugenia (SC Venus) - 16 punten (6 stemmen)
7 Ariana (Sixsens) - 16 punten (4 stemmen waarvan 1x nr.1)
4 Mary (Babylon) - 20 punten (5 stemmen waarvan 1x nr.1)
4 Karla (Babylon) - 20 punten (7 stemmen waarvan 1x nr.1)
4 Cataleya (SC Venus) - 20 punten (6 stemmen waarvan 2x nr.1)
3 Anka (SC Venus) - 25 punten (6 stemmen waarvan 4x nr.1)
2 Melodie (SC Venus) - 30 punten (7 stemmen waarvan 5x nr.1)
Met 11 stemmen waarvan 6x nr.1 en een puntentotaal van 43 volgt zij zichzelf op en is de eerste sinds het Zuid-Koreaanse sexfenomeen Kim (2015/2016) die dit presteert.
Miss ijsbeer 2022: CARO (Acapulco Gold)
Ik verwacht wel van mentholbeer dat hij net als verleden jaar de winnares een passende trofee overhandigd.;)
Dan rest mij nog de drie winnaars bekend te maken van een vrijkaart (Acapulco-Prime, Golden Gate, PHG, Salome, Samya, Saunaclub Venus) of kortingskaart (Babylon, Le Grand) naar eigen keuze. Een lieftallige vrijwilligster heeft gisteren met veel plezier de trekking voltrokken en had naar eigen zeggen nog nooit zo snel 3 mannen gelukkig gemaakt.
Van harte gefeliciteerd: Laatbloeier, Disco Volente en Manbijtkat
Wat 2023 voor ons ijsberen in petto heeft is nog ongewis. Gaat Golden Gate zijn belofte inlossen? Wordt er een halt toegeroepen aan de toeslagentroela's? Weet Caro er een drie op drie uit te slepen? Wat wel zeker is dat in december dit topic weer zal terugkeren.
Ik wens iedere beer een geweldig geil jaar in goede gezondheid.
Gefeliciteerd !!!
Laatbloeier
DutchZeus
8 februari 2023, 21:23
Het zou wel fijn zijn als ik ook eens vrijkaartje won
Willem2
9 februari 2023, 20:29
Het zou wel fijn zijn als ik ook eens vrijkaartje won
Gefeliciteerd !!!
DutchZeus
Piepo777
9 februari 2023, 20:45
Ik schrijf me graag in, was er nog nooits, mocht ik winnen volgd er weer een verslag.
Piepo…
Eigenjawel
9 februari 2023, 23:35
Weet niet meer of ik me had ingeschreven of niet. Bij deze :)
DutchZeus
10 februari 2023, 09:44
Geweldig! Dank je wel; ik kijk uit naar de meisjes
bertje600
10 februari 2023, 12:57
Ben weer graag van de partij.
Willem2
10 februari 2023, 18:28
Het is de 1ste dag van de maand Februari, weliswaar en wederom een dag later dan de bedoeling is, dus ook weer tijd om de winnaars van de laatste periode periode van de maand Januari 2023 bekend te maken.
Veel recensies waaruit gekozen kon worden de afgelopen periode en het uiteindelijke resultaat is als volgt :
- De eerste winnaar is RudolfValentino die op zijn roadtrip van Zweden naar België last krijgt van een plakstok en wat ontlading zoekt bij zijn eerste pitstop Antalya;
- De tweede winnaar is Baldmightymike die de vondst van zijn lockersleutel in Babylon vierde met een samenzijn met twee dames en zelfs een kwartet overweegt voor een toekomstig bezoek.
Runners up :
- Pret die van de tuin bij Luxe Inn in een grafstemming geraakte;
- frittentitten die een nieuw te onderzoeken locatie voor Rob Geus heeft gevonden bij Club Mabuhay.
De eer van de beste recensie van de maand komt deze keer toe aan RudolfValentino en aan hem dan ook de taak om de nieuwe maand te beginnen als jury van de Beste Recensie van de maand Februari 2023! :)
Alle genomineerden bedankt voor de bijdragen de afgelopen periode en wens ik RudolfValentino veel succes met het jureren deze maand:wink2:
Gefeliciteerd !!!
RudolfValentino
krids70
12 februari 2023, 09:21
Ik schrijf me ook een keertje in
Willem2
13 februari 2023, 18:22
Hier gaan we dan voor de BRvdM Februari - eerste periode !
Bedankt voor jullie vele schrijfsels en dito nominaties. Meedoen is belangrijk, maar winnen is dat ook natuurlijk!
Gelukkig zijn we het papier ondertussen ontgroeit, zodat er letterlijk geen rollen behang meer dienen volgeschreven te worden.
Van de partij waren:
NogLangNietUitgewandeld die zich door Stoute Meisjes liet pijpen op het ritme van de andere genodigden tijdens een gang bang in VillaWeizigt;
HeetJantje die de ontvangst in SC Venus maar koeltjes vond;
Husky die last had van tintelingen in de onderbuik en de perfecte remedie hiertegen o.a. vond in Acapulco Gold;
Wenter Eefje die betoverd werd door een op CameraDiaz lijkende en van twee rijen mooie witte tanden voorziene maar niet meer zo jonge GirlNextDoor Marianne;
Mynasch die zoals een Verliefd Koebeest de lenteweide in zou huppelen, naar de bar huppelt in SC Venus en die in het poëzie album van Melodie mag schrijven;
HellaHolla die een nog tussen Rustige Herenclub en Discotheek met veel DVP's zwalpende wel wist te waarderer en hoopvol uitkijkt naar de toekomst van GoldenGate;
Johan 35 die twee geslaagde en één minder geslaagde kamer heeft;
ManBijtKat die onverwacht op een PyjamaParty in Acapulco Gold belandt en er o;a. geniet van het "Extra Lekkere Eten" en van de Ghanese Parel Cherry;
Pret die eveneens op een PyjamaParty belandt maar dan in Penelope de Luxe en tevreden huiswaarts keert nadat hij intens kennis heeft gemaakt met de Poolse Evi;
VanKees die PyjamaPartys niet zo erg vindt omdat de DVP's dan Ohne PuffStelzen, Schmerzfrei und mobil kunnen rondhuppelen en zich door Elena tot een 3e kamergang laat verleiden
om dan Ganz Befriedigt und Zufrieden Hauswarts fahrt durch die heftiger Schneefall;
FireHawk die debuteert in GoldenGate en er de jonge maar ervaren Simina op de testbank legt, die geniet van de voor zijn gezicht en door Deket gesponsorde op en neer deinzende Bollen,
die een vreemde kamer beleeft met de met siliconenspuit bewerkte en van een rugzak voorzien PornoBabe Nelly
en die deze vreemde kamer zonder bevredigend eindresultaat dan maar doorspoelt door zijn op kracht gebrachte stengel
al bonkend tegen de Stevige Billen van Micky te ledigen;
Patjax die Penelope de Luxe bezoekt met een Missie, Willy's WishList verder afwerken
en die daar bij de Juvenizing Zuil een helpende hand krijgt om uiteindelijk zijn zaad
tegen een Max Verstappen jaloersmakende snelheid tegen a Wall of Rubber laat knallen;
EddyV die een figuurlijke Rol Behangpapier wijdt aan zijn avontuur in AcapulcoPrime;
Liefje die zijn SC weekend begint bij van Gogh en het er wel kan vinden bij Maja;
Liefje die zijn SC weekend afrondt in SC Venus en daar van kan genieten;
PietPotent die in ClubLeGrand teveel betaalt voor een Lekker Lange Warme Douche en Sfeervolle Sofa s;
Husky die in Penelope de Luxe achter een in pyjama gehulde Roxane kruipt en die zich na een metamorfose
nogmaals door haar heerlijke, hem uit een spannende bodysuit met tijgerprint stekende toelachende borsten
tot een kamertje laat verleiden;
Husky die in Acapulco Gold geen Defibrilator nodig heeft en die zich op een Samba&Salsaritme doorgaande
BotsAutoBump laat veleiden tot een paringsdans met de rondborstige Cara, waarbij de neusjes van de konijntjes die ze pyjamapartygewijs aan haar voeten draagt al
snel door het konijnengaas komen piepen;
Viscamessi die een bezoekje brengt aan SC Venus;
Getrouwd die zich een Onvergetelijke ToyBoy wanend richting Babylon begeeft doch daar snel ontnuchterd wordt;
Mechelen die in SC Venus zijn draai niet vindt;
en tot slot
Patjax die in GoldenGate bij Daniëlla Vruchtbare Grond voor zijn Zaden vindt, die in de loop van het komende moestuinseizoen nogmaals zal komen zaaien
en die met mooie herinneringen aan Simina en de Coyote Ugly Sfeer in de club huiswaarts keert.
De winnaar die ik uit al deze waardevolle recensies gekozen heb is :
Patjax met MenWithaMission recensie
Second best is voor mij Husky met de beschrijving van zijn belevenissen in AC Gold.
Blijven gaan en blijven schrijven ijsberen !
Stevige Poot,
Rudolf.
Gefeliciteerd !!!
Husky
Superjohnny
15 februari 2023, 07:50
Ik doe graag mee en kom graag in aanmerking voor een vrijkaart voor SC Venus ☺️
spinazieboy
15 februari 2023, 10:38
Graag wil ik ook inschrijven en de carnaval vieren als ijsbeer:)
Struisvogel
15 februari 2023, 15:16
Ik schrijf mij hier ook in. Heb deze club ook nog op een verlanglijstje staan na al deze verhalen..
Langejan88
15 februari 2023, 17:13
Pick me, pick me.
Wil ook eens een keertje langskomen met m'n maten.
JonnyFontane
15 februari 2023, 20:17
Pick me, pick me.
Wil ook eens een keertje langskomen met m'n maten.
Minimaal 10 verslagen schrijven voor je mee kunt doen aan de tombolas....
Pierke69
18 februari 2023, 14:42
Ook in 2023 ding ik graag mee voor een vrijkaartje in de tombola
pasja
21 februari 2023, 13:09
Lange tijd geleden..zou graag weer eens gaan
Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
Eddy_V
21 februari 2023, 20:25
Probeer het ook weer eens, misschien vind ik hier wel de ware :mad_6:
LIKE_BLOND_THAI
22 februari 2023, 06:16
Ik ben lang niet meer geweest dus middels een vrijkaartje wil ik hier weer gaan verkennen.
Staaltje
26 februari 2023, 21:08
Ik doe grasg mee
Willem2
27 februari 2023, 19:40
Gefeliciteerd !!!
pasja
en met een gratis kaart mag je ook op de VIP parkeerplaats staan, graag dan maar.
freek12000
1 maart 2023, 16:54
Ga ik graag naar toe.
Willem2
2 maart 2023, 21:01
Ik doe ook graag mee om nog een keer extra naar mijn favoriete club te kunnen gaan.
Gefeliciteerd !!!
degoof
Mosje1
4 maart 2023, 14:31
Ik doe graag mee om de club opnieuw te bezoeken.
Philoe
7 maart 2023, 22:32
Doe graag (weer) mee!
Heel heeeeeel graag een vrijkaartje
tuscan
8 maart 2023, 20:00
schrijf me ook graag in
Willem2
8 maart 2023, 23:27
Hier gaan we dan voor de BRvdM Februari - eerste periode !
Bedankt voor jullie vele schrijfsels en dito nominaties. Meedoen is belangrijk, maar winnen is dat ook natuurlijk!
Gelukkig zijn we het papier ondertussen ontgroeit, zodat er letterlijk geen rollen behang meer dienen volgeschreven te worden.
Van de partij waren:
NogLangNietUitgewandeld die zich door Stoute Meisjes liet pijpen op het ritme van de andere genodigden tijdens een gang bang in VillaWeizigt;
HeetJantje die de ontvangst in SC Venus maar koeltjes vond;
Husky die last had van tintelingen in de onderbuik en de perfecte remedie hiertegen o.a. vond in Acapulco Gold;
Wenter Eefje die betoverd werd door een op CameraDiaz lijkende en van twee rijen mooie witte tanden voorziene maar niet meer zo jonge GirlNextDoor Marianne;
Mynasch die zoals een Verliefd Koebeest de lenteweide in zou huppelen, naar de bar huppelt in SC Venus en die in het poëzie album van Melodie mag schrijven;
HellaHolla die een nog tussen Rustige Herenclub en Discotheek met veel DVP's zwalpende wel wist te waarderer en hoopvol uitkijkt naar de toekomst van GoldenGate;
Johan 35 die twee geslaagde en één minder geslaagde kamer heeft;
ManBijtKat die onverwacht op een PyjamaParty in Acapulco Gold belandt en er o;a. geniet van het "Extra Lekkere Eten" en van de Ghanese Parel Cherry;
Pret die eveneens op een PyjamaParty belandt maar dan in Penelope de Luxe en tevreden huiswaarts keert nadat hij intens kennis heeft gemaakt met de Poolse Evi;
VanKees die PyjamaPartys niet zo erg vindt omdat de DVP's dan Ohne PuffStelzen, Schmerzfrei und mobil kunnen rondhuppelen en zich door Elena tot een 3e kamergang laat verleiden
om dan Ganz Befriedigt und Zufrieden Hauswarts fahrt durch die heftiger Schneefall;
FireHawk die debuteert in GoldenGate en er de jonge maar ervaren Simina op de testbank legt, die geniet van de voor zijn gezicht en door Deket gesponsorde op en neer deinzende Bollen,
die een vreemde kamer beleeft met de met siliconenspuit bewerkte en van een rugzak voorzien PornoBabe Nelly
en die deze vreemde kamer zonder bevredigend eindresultaat dan maar doorspoelt door zijn op kracht gebrachte stengel
al bonkend tegen de Stevige Billen van Micky te ledigen;
Patjax die Penelope de Luxe bezoekt met een Missie, Willy's WishList verder afwerken
en die daar bij de Juvenizing Zuil een helpende hand krijgt om uiteindelijk zijn zaad
tegen een Max Verstappen jaloersmakende snelheid tegen a Wall of Rubber laat knallen;
EddyV die een figuurlijke Rol Behangpapier wijdt aan zijn avontuur in AcapulcoPrime;
Liefje die zijn SC weekend begint bij van Gogh en het er wel kan vinden bij Maja;
Liefje die zijn SC weekend afrondt in SC Venus en daar van kan genieten;
PietPotent die in ClubLeGrand teveel betaalt voor een Lekker Lange Warme Douche en Sfeervolle Sofa s;
Husky die in Penelope de Luxe achter een in pyjama gehulde Roxane kruipt en die zich na een metamorfose
nogmaals door haar heerlijke, hem uit een spannende bodysuit met tijgerprint stekende toelachende borsten
tot een kamertje laat verleiden;
Husky die in Acapulco Gold geen Defibrilator nodig heeft en die zich op een Samba&Salsaritme doorgaande
BotsAutoBump laat veleiden tot een paringsdans met de rondborstige Cara, waarbij de neusjes van de konijntjes die ze pyjamapartygewijs aan haar voeten draagt al
snel door het konijnengaas komen piepen;
Viscamessi die een bezoekje brengt aan SC Venus;
Getrouwd die zich een Onvergetelijke ToyBoy wanend richting Babylon begeeft doch daar snel ontnuchterd wordt;
Mechelen die in SC Venus zijn draai niet vindt;
en tot slot
Patjax die in GoldenGate bij Daniëlla Vruchtbare Grond voor zijn Zaden vindt, die in de loop van het komende moestuinseizoen nogmaals zal komen zaaien
en die met mooie herinneringen aan Simina en de Coyote Ugly Sfeer in de club huiswaarts keert.
De winnaar die ik uit al deze waardevolle recensies gekozen heb is :
Patjax met MenWithaMission recensie
Second best is voor mij Husky met de beschrijving van zijn belevenissen in AC Gold.
Blijven gaan en blijven schrijven ijsberen !
Stevige Poot,
Rudolf.
Gefeliciteerd !!!
Patjax
Willem2
12 maart 2023, 00:28
Time flies when you're having fun
De eerste periode van maart zit er alweer op. Indachtig de spreuk maart roert zijn staart hebben wij beren onze staart geroerd in het wondere wereldje der saunaclubs. Vaak kiezen we de gangbare clubs om ons over te geven aan onze lusten en soms is er de drang om op ontdekkingsreis te gaan. De twee winnaars van deze periode hebben met elkaar gemeen dat ze beiden afgeweken zijn van hun gebruikelijke routine. Daarnaast zijn het bezoekjes geweest aan clubs die zelden worden besproken en daarom nuttige bijdrages zijn qua info.
Liefje die op de terugreis van zijn wintersportvakantie wederom een bezoekje brengt aan Palmas.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42352-FKK-Palmas-Nurnberg&p=808789#post808789
Een week eerder op de heenweg had hij deze club ook al bezocht tot volle tevredenheid.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42352-FKK-Palmas-Nurnberg&p=808174#post808174
Sjaaksnaak die maximaal anderhalf uur wil rijden en daarom stuit op SC Yasmin en getriggerd wordt door hun website. Zijn clubdagje wordt een drieluik waarbij hij potentie ziet in voorgenoemde club maar uiteindelijk doorrijdt naar Zeus en concludeert dat dit toch wel zijn cluppie is.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16087-Saunaclub-Yasmin-(voorheen-De-ja-Vu)-Melle-(Osnabr%FCck)&p=808905#post808905
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16087-Saunaclub-Yasmin-(voorheen-De-ja-Vu)-Melle-(Osnabr%FCck)&p=808913#post808913
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8301-FKK-Zeus-Wallenhorst-(Osnabr%FCck)&p=808982#post808982
Van harte gefeliciteerd met jullie kortings-/vrijkaart naar keuze uit de deelnemende clubs.
De volgende twee vielen er net buiten maar wil er toch mijn waardering voor uitspreken. Geen idee of ons opperhoofd en verdeler der vrijkaarten eventueel nog iets op zijn voorraadplank heeft liggen voor deze twee heren.
Das die naast dat hij een begenadigd burchtenbouwer is blijkbaar ook een carrière als ghostwriter ambieert. Uiterst origineel en past natuurlijk helemaal in het think different straatje.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Golden-Gate-Algemeen&p=808779#post808779
Manbijtkat die paspoortjes aanmaakt en recensies schrijft van twee nieuwe sterretjes aan het hemelse lichaam firmament van Venus.
Paspoortje: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?59257-Inna-(Roemeense)&p=808619#post808619
Recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?59257-Inna-(Roemeense)&p=808620#post808620
Paspoortje: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?59258-Sherry-(Roemeense)&p=808621#post808621
Recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?59258-Sherry-(Roemeense)&p=808622#post808622
Ik heb een treetje energy drank ingeslagen dus laat maar komen die recensies en verslagen. Alle schrijfsels gepost t/m maandag 20 maart 23.59 uur maken kans op de twee kaarten voor de tweede periode waarna de uitslag op dinsdag volgt.
Miscere utile dulci
Gefeliciteerd !!!
Liefje
Johnsonxxx
12 maart 2023, 15:35
Ben weer terug van weggeweest....doe dus ook weer mee :-)
Willem2
12 maart 2023, 19:06
Time flies when you're having fun
De eerste periode van maart zit er alweer op. Indachtig de spreuk maart roert zijn staart hebben wij beren onze staart geroerd in het wondere wereldje der saunaclubs. Vaak kiezen we de gangbare clubs om ons over te geven aan onze lusten en soms is er de drang om op ontdekkingsreis te gaan. De twee winnaars van deze periode hebben met elkaar gemeen dat ze beiden afgeweken zijn van hun gebruikelijke routine. Daarnaast zijn het bezoekjes geweest aan clubs die zelden worden besproken en daarom nuttige bijdrages zijn qua info.
Liefje die op de terugreis van zijn wintersportvakantie wederom een bezoekje brengt aan Palmas.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42352-FKK-Palmas-Nurnberg&p=808789#post808789
Een week eerder op de heenweg had hij deze club ook al bezocht tot volle tevredenheid.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42352-FKK-Palmas-Nurnberg&p=808174#post808174
Sjaaksnaak die maximaal anderhalf uur wil rijden en daarom stuit op SC Yasmin en getriggerd wordt door hun website. Zijn clubdagje wordt een drieluik waarbij hij potentie ziet in voorgenoemde club maar uiteindelijk doorrijdt naar Zeus en concludeert dat dit toch wel zijn cluppie is.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16087-Saunaclub-Yasmin-(voorheen-De-ja-Vu)-Melle-(Osnabr%FCck)&p=808905#post808905
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16087-Saunaclub-Yasmin-(voorheen-De-ja-Vu)-Melle-(Osnabr%FCck)&p=808913#post808913
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8301-FKK-Zeus-Wallenhorst-(Osnabr%FCck)&p=808982#post808982
Van harte gefeliciteerd met jullie kortings-/vrijkaart naar keuze uit de deelnemende clubs.
De volgende twee vielen er net buiten maar wil er toch mijn waardering voor uitspreken. Geen idee of ons opperhoofd en verdeler der vrijkaarten eventueel nog iets op zijn voorraadplank heeft liggen voor deze twee heren.
Das die naast dat hij een begenadigd burchtenbouwer is blijkbaar ook een carrière als ghostwriter ambieert. Uiterst origineel en past natuurlijk helemaal in het think different straatje.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11680-Golden-Gate-Algemeen&p=808779#post808779
Manbijtkat die paspoortjes aanmaakt en recensies schrijft van twee nieuwe sterretjes aan het hemelse lichaam firmament van Venus.
Paspoortje: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?59257-Inna-(Roemeense)&p=808619#post808619
Recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?59257-Inna-(Roemeense)&p=808620#post808620
Paspoortje: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?59258-Sherry-(Roemeense)&p=808621#post808621
Recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?59258-Sherry-(Roemeense)&p=808622#post808622
Ik heb een treetje energy drank ingeslagen dus laat maar komen die recensies en verslagen. Alle schrijfsels gepost t/m maandag 20 maart 23.59 uur maken kans op de twee kaarten voor de tweede periode waarna de uitslag op dinsdag volgt.
Miscere utile dulci
Gefeliciteerd !!!
Sjaaksnaak
Superjohnny
13 maart 2023, 07:54
Ik doe ook graag mee voor een gratis kaartje voor Venus
randstad
13 maart 2023, 09:07
Doe graag (weer) mee!
DutchZeus
13 maart 2023, 11:58
Ik doe graag weer mee voor deze topclub
Larsd
13 maart 2023, 22:04
Doe graag mee voor deze fijne Club
Sent from my IV2201 using Tapatalk
Willem2
16 maart 2023, 16:40
Gefeliciteerd !!!
GrandCru
erik301969
17 maart 2023, 12:10
Zal ik jullie beloven een paar recensies te schrijven als ik er ben geweest?
Willem2
17 maart 2023, 13:10
Zal ik jullie beloven een paar recensies te schrijven als ik er ben geweest?
Je laatste recensie is uit 2010, de rest van je berichten zijn inschrijvingen bij een Tombola of vragen....
sweetcat
17 maart 2023, 18:32
Ik waag het er op. Niet geschoten is altijd mis.
Vrijkaartje is altijd welkom [emoji4]
Knotsgenot
24 maart 2023, 07:40
Ik doe graag mee.
Willem2
28 maart 2023, 21:53
Ben weer graag van de partij.
Gefeliciteerd !!!
bertje600
bertje600
29 maart 2023, 08:03
Hartelijk dank voor dit vrijkaartje.
Philoe
31 maart 2023, 14:51
Ik doe mee!
Willem2
2 april 2023, 00:10
De laatste ronde
Maart zit er alweer op. Ook in de laatste periode hebben een aantal beren duchtig hun staart geroerd. Met veel genoegen en plezier heb ik afgelopen maand jullie recensies en verslagen gelezen zoals deze periode van oa comcom, Donkeywonkey, Firehawk en W5 maar helaas mag ik slechts 2 kaartjes weggeven.
De eerste winnaar was er in de vorige periode al dicht bij. Ditmaal met zijn vervolgbezoekje aan zijn nieuwe "stamkroeg" waarbij hij twee gewone sessies en twee trio's heeft valt hij nu wel in de prijzen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=810776#post810776
Van harte gefeliciteerd: ferescom
De laatste winnaar van deze maand stopt op de weg naar huis bij het Oostenrijkse walhalla der wellust Wellcum en komt tot de conclusie dat er way zu viel gejaagd wordt op "fresh meat".
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51850-Wellness-fkk-club-Wellcum&p=810746#post810746
Na zijn Wellcum-debacle stopt hij de volgende dag in Offenbach op zoek naar een PSE-pareltje en doet zijn nickname eer aan door de sessie te eindigen met een staaltje snowballing.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?59342-Offenbach-Meine-Perlen-Kiara-Night&p=810747#post810747
Van harte gefeliciteerd: dirty Hairy
Veel plezier met jullie kortings-/vrijkaart naar keuze uit de deelnemende clubs.
Als laatste rest mij dan nog om mijn opvolger als juryvoorzitter aan te wijzen en de voorzittershamer als estafettestokje door te geven. De zes winnaars (dirty Hairy, ferescom, le_belge, Liefje, Sjaaksnaak en snaal88) van deze maand in een hoge hoed geworpen. Mijn prachtige Pools poetsvrouwtje was zo vriendelijk om er eentje uit te pikken.
Jury April: ferescom
Veel plezier en wijsheid toegewenst bij de schone taak die komende maand op jouw schouders rust.
Gefeliciteerd !!!
dirty Hairy
randstad
4 april 2023, 00:11
Doe graag mee!
Superjohnny
6 april 2023, 07:25
Ik doe ook graag mee voor een vrijkaartje voor Venus
Mr Bluenose
8 april 2023, 22:22
Na een gedwongen afwezigheid wegens ziekte en verandering van werklocatie. De planeten staan nu op één lijn en ik krijg de kans om in mei te betalen. Enig geluk in de tombola zou zeer gewaardeerd worden.
__________________________________________________ __________________________________________
After an enforced absence due to ill health and change of work location. The planets are now fully aligned and I find myself with an opportunity to pay for play in May. Any luck in the tombola would be greatly appreciated.
Lesyeux
9 april 2023, 00:14
This is truly an unexpected sign of life, and hopefully good health again! In that perspective: a real "Easter-come back"! Sabina will most likely agree... :)
I Hope you win the tombola to make the visit happen! Welcome back!
hollanda
9 april 2023, 13:38
Ik doe mee!
DutchZeus
9 april 2023, 16:45
Ik doe graag nog een keer mee
henry192g
9 april 2023, 18:16
Ik zou graag De engeltjes van Venus willen bezoeken
krids70
10 april 2023, 16:59
Wil ook nog eens een gokje wagen
Cazador
11 april 2023, 08:39
Ook ik wil wel een keer gratis entree winnen
Willem2
16 april 2023, 17:14
Beste mede-ijsberen,
Aan mij de eervolle en moeilijke taak om Patjax op te volgen en deze maand de beste recensie(s) te kiezen.
Ik heb heel wat leuke, grappige, spannende en sexy verhalen / recensies gelezen afgelopen 10 dagen... Maar ik heb toch wel met veel genoegen het verhaal van HellaHolla en zijn Thailand trip zitten lezen.
Voor al die ijsberen (waaronder mezelf) die nooit in Thailand zijn geweest, krijgt men met zijn recensie een aardig beeld hoe het 'gewandel' daar aan toe gaat..
En ja, we zijn natuurlijk ook erg geïnteresseerd in eilanden bezoeken, duiken, kajakken, snorkelen, zwemmen, bier, lekker eten :)
Van harte gefeliciteerd: HellaHolla
De 2e winnaar was wat lastiger...
Met plezier heb ik de recensies van sjaaknaak, befkicking, pret, Superjohnny, Johnsonxxx, kwakje, husky, Hoerenfluisteraar, jokers, le_belge, scarpa, liefje, snaal88, cameltoe slide.... stuk voor stuk nuttige en leuke recensies..
Maar de subjectieve indrukken en wat informatie over een weekendbezoek aan Ratingen van cameltoe slide is voor mij de 2e winnaar.
Van harte gefeliciteerd: cameltoe slide
Gefeliciteerd !!!
HellaHolla
Willem2
22 april 2023, 23:45
Ja hoor kom er graag
Gefeliciteerd !!!
Befkicking
Willem2
23 april 2023, 19:16
Periode 2
De 20e van de maand... en wederom genoten en met plezier de vele recensies gelezen.
Het was weer wikken en wegen; teruglezen van de recensies, vergelijken, info verzamelen, e.d.... (ja, ja, ik neem mijn taak als jurylid zeer serieus.. :)
Het is elke keer weer erg plezierig om te lezen wanneer iemand ergens zijn debuut maakt.
Eldoctor heeft dan wel nog niet zoveel berichten geschreven, maar met zijn vuurdoop bij FKK Venus is hij de eerste winnaar van periode 2.
Van harte gefeliciteerd: Eldoctor
Tweede winnaar is snellejapie.
Na zijn vele bezoekjes aan 'de Hof' geeft hij een uitgebreide en zeer nuttige beschrijving van de dames aldaar.
Van harte gefeliciteerd: snellejapie
Ik wil nog wel graag al de andere schrijvers bedanken voor alle leuke, spannende, nuttige, grappige en verrassende recensies.
Last but not least: Blijf schrijven mede ijsberen!
Veel succes en schrijfplezier gewenst voor de laatste periode !
Gefeliciteerd !!!
eldoctor
DutchZeus
24 april 2023, 21:24
Wat is dit?
DutchZeus
24 april 2023, 21:25
Ik heb op verzoek van Mona jou geblokkeerd in deze tombola. Je moest wel bij haar blijven komen zei ze ;).
Wat is dit? Grapje ....
swimmbux
25 april 2023, 00:32
Count me in too, please
The Turbanator
25 april 2023, 12:18
ik doe graag mee
Willem2
25 april 2023, 12:18
Wat is dit? Grapje ....
Gefeliciteerd !!!
DutchZeus
Reinstecke Fuchs
25 april 2023, 12:55
Lange nicht mehr dort gewesen. Ich nehme auch wieder Teil.
Starter55
25 april 2023, 13:30
Ook hier schrijf ik mij weer voor in
degoof
27 april 2023, 14:49
Deze week mijn gewonnen vrijkaart verzilverd bij Venus. Een kort verslagje daarvan heb ik hier op het forum geplaatst.
Nogmaals dank voor de vrijkaart en deze mogelijkheid om een extra bezoek aan mijn favoriete club te brengen.
nieuwsgierig
30 april 2023, 16:54
doe graag mee voor een vrij-kaart
Hoerenfluisteraar
2 mei 2023, 18:54
Ik doe graag mee.
Willem2
4 mei 2023, 21:10
Nog op zoek naar een verslagje vanuit Venus Willem?
Gefeliciteerd !!!
jansenroy
Ik zou graag me comeback willen maken in het " Saunaclub wereldje " een vrijkaartje zou hierbij helpen
Broznjev
6 mei 2023, 13:20
Ik doe graag weer mee. Ooit zal ik winnen.