Volledige versie bekijken : Nati (Hongaars) ex-Liu/Leo PHG
Willem2
17 oktober 2005, 12:49
Naam : Liu
Haarkleur/-lengte : blond, halflang
Lengte dame : 1.68
Postuur/Cupmaat : Normaal,slank B-cup super kontje
Nationaliteit/Taal : Hongaarse , duits
Leeftijd : 24-26jaar
Tatoeages/Piercings :
Service : Goed, zoenen, beffen,neuken, Ft
Bijzonderheden : Eerst werkzaam in GT onder Nathalie.
Willem2
31 oktober 2005, 12:51
Naam aangepast van Leo in Liu. Het is geen Roemeense maar een Hongaarse. Heeft een mooi figuur, blonde wat krullende haren en een beetje spleetogen.
Service van deze dame is uitstekend.
W2
Jansen
21 januari 2006, 00:14
Gisteren weer na 4 maanden is Leo terug gekeerd dus heb ik haar weer meteen meegenomen op het einde van de avond.
We hebben eerst leuk bijgepraat alleen haar Engels is nog niet veel beter geworden (af en toe onverstaanbaar maar laat maar lullen ze bedoelt het goed).
Trouwen met me wil ze ook nog steeds maar dat zal ook wel met iedereen zijn.
Verpleegster spelen is ze ook nog niet verleerd.
Houdt van alle standjes PZ en NM ook anaal verwennen en tongzoenen en gebeft worden.
Mag van mij wel een cijfer 7 hebben.
Meisje met kort blond gekrult haar geinig kopje en veel lol.
Lekker slank stevig kontje
Mooie borsten echte B/C cup.
Lengte 165cm
Bulgarije en 25 jaar.
Willem2
21 januari 2006, 01:30
Volgens mij is het één pot nat ;) en daarom maar samenvoeging gedaan. Volgens Katharina is het een Hongaarse ( maar ik vind Bulgarije ook goed). Voor de rest heb ik die naam ook maar door haar laten "buchstabieren" en daar kwam dus Liu uit. Dat wordt dus uitgesproken als Leo ( het is absoluut geen omgebouwde ;) , voor we dat weer krijgen).
Willem2 :wink:
Jansen
21 januari 2006, 10:20
Volgens mij is het één pot nat ;) en daarom maar samenvoeging gedaan. Volgens Katharina is het een Hongaarse ( maar ik vind Bulgarije ook goed). Voor de rest heb ik die naam ook maar door haar laten "buchstabieren" en daar kwam dus Liu uit. Dat wordt dus uitgesproken als Leo ( het is absoluut geen omgebouwde ;) , voor we dat weer krijgen).
Willem2 :wink:
OMGEBOUWDE :mad: :nee: nee hoor na een intern onderzoek zeker niet
newcomer
22 januari 2006, 11:59
+++Voor de rest heb ik die naam ook maar door haar laten "buchstabieren" en daar kwam dus Liu uit.+++
.. also, soweit ich das weiß hat sie einfach von Natalie die letzte Silbe benutzt und aus phonetischen Gründen ein u dran gehängt.
Grüße, newcomer
Jansen
20 februari 2007, 15:24
Nati is een Hongaars meisje van 23 jaar die eerder heeft gewerkt in YY en daarvoor een jaar geleden in PHG onder de naam Lio /Leo.
Ik had al vaker onder PHG geschreven.
Ze is wel een paar kilo aangekomen wat haar wel beter staat (wel slank).
nu werkt ze hier al een paar weken en blijft hier nog even,om dan een paar dagen in Oase te gaan werken.
We hebben ouderwets lekker genoten op de kamer gisteren,het mooie was dat ik niet direkt herkende,en zij mij wel.
Ze zag er goed uit dus wij eerst via de kino naar de kamer,en als een wilde de boel afgemaakt.
Ja dat is ook wel eens lekker.
Knabbel
20 februari 2007, 20:27
Heeft ze nu weer lange(re) haren of een kort koppie?
Jansen
20 februari 2007, 23:37
Heeft ze nu weer lange(re) haren of een kort koppie?
Ze heeft lang haar met ook wat ingebonden om een wat dikkere haarbos te krijgen.
Ook is de kleur donkerblond.
Ze is iets zwaarder uitgevoerd (beetje breeder en voller) maar wel lekker.
Ook heeft ze nog steeds de nijging om dokterje te spelen,en ik had natuurlijk gisteren wel wat pijntjes.:green_smi
Jansen
24 februari 2007, 19:56
Ze heeft net een half jaar gewerkt in YY onder de naam Amanda.
Jansen
14 maart 2007, 23:13
deze dame is nu aktief in Oase voor een aantal weken.
Big30
14 maart 2007, 23:39
Ik ga het persoonlijk controlleren :D!