Volledige versie bekijken : Justina (Roemeense)
vanKees
9 april 2018, 06:18
Justina (Ex-Finca) jetzt seit ein paar Tagen im
Babylon, Elsdorf.
VanKees
Vieeleicht kanst du auch mehr information geben uber diese Dame. Danke.
vanKees
25 juni 2018, 11:24
Sie ist wieder aus dem Urlaub seit Donnerstag zurück.
Habe Justina gestern selbst gesprochen, ist fit und gutgelaunt wieder im Club.
vanKees
vanKees
14 oktober 2018, 00:52
Sie ist wieder zurück. Und so gut wie immer!
vanKees
hasta la pasta
20 december 2018, 16:54
Ik heb gisteren een bezoek gebracht aan Babylon en heb met vier meiden wat liggen aankloten op de kamer. Van de dame is dit draadje - Justina dus - is geen info terug te vinden. Best vreemd omdat ze al geruimte tijd in Babylon de kost verdient. Omdat het niet mogelijk is om een paspoort in een bestaande thread te plaatsen heb ik het op 'the old skool' manier gedaan . . .
Naam: Justina (Roemeense)
Leeftijd: omstreeks 25
Haarkleur: zwart
Kleur ogen: bruin
Haarlengte: halflang
Lengte: omstreeks 1.60
Postuur: normaal
Tatoo's: arm (geheel bedekt) en nek en mogelijk elders
Piercing: ?
Cupmaat: B
Silconen: Nee
HHG: 4,5 (uit 5)
Service: NMC, pijpen, TZ, vingeren.
En wat verdere info. Hele leuke meid die totaal geen beroeringsangst heeft en de illusie kan neerzetten dat je met een vriendinnetje aan het aanrommelen bent. TZ goed, soms diep dan weer wat meer teruggetrokken. Rest ook allemaal dik in orde, vooral haar karakter. Ik sloot gisteren af met haar en "saved the best for last".
Willem2
21 december 2018, 00:45
Omdat het niet mogelijk is om een paspoort in een bestaande thread te plaatsen heb ik het op 'the old skool' manier gedaan . . .
Je had ook gewoon 'the new skool' kunnen doen....
Gewoon een nieuw paspoortje maken en onder de nieuwe de oude reeds bestaande link van Justina toevoegen....
En dan niks hasta la pasta maar sim sa la bim met het toverstafje :biggrin: ;)
hasta la pasta
21 december 2018, 06:01
Ik had je het werk willen besparen van het dan weer moeten samennvoegen van de twee draadjes. Volgende keer doe ik het dan toch maar zo, want het samenvoegen zal ongeveer net zoveel moeite kosten als de reaktie op mijn 'old skool' paspoortje.
Zapzarap
19 januari 2022, 11:15
Ik zie op ladies.de dat Justina in de buurt van Elsdorf (Bergheim) privé ontvangt en verder nog 5 (ex) Babylon dames
https://www.ladies.de/sex-anzeigen/huren-hostessen/bergheim-justina-10601376
Getrouwd
10 juni 2022, 19:27
Op de laatste zaterdag van mei was ik in Babylon. Na de kamer met Rebekka een beetje bijkomen en ook de jacuzzi gebruikt. Vervolgens in de club een stoel opgezocht aan de zijkant van de tv hoek om te kijken welke dames er waren. Verschillende (voor mij) nieuwe gezichten. Een van de dames maakte oogcontact en kwam bij me zitten; Justina bleek het te zijn. Naar eigen zeggen al jaren in Babylon werkzaam maar vanwege COVID ook een tijd weg geweest. Niet de aller knapste dame maar wel leuk gezelschap, ook op de kamer goed gezelschap met ouderwets service niveau voor 110p60.