PDA

Volledige versie bekijken : Casandra (Roemeense)

savesexer
19 april 2018, 13:33
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Casandra (Roemeense)
Leeftijd:29 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Stevig
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:zeer heet wijfje dat voor veel in is

savesexer
19 april 2018, 14:25
Tijdens de dag was mijn oog reeds verschillende malen gevallen op een 'girl next door type' met nogal stevige onderbouw en zeker niet met het doorsnee Babylon, uiterlijk, niveau. Maar iets trok me in haar aan. Ik heb zeker een reputatie om niet met de allermooiste te gaan kameren maar heb wel echt opperbeste ervaringen met hen die wat minder bedeeld zijn. VB Daniela, Susi.

Ik ging in de grote zaal zitten waar ook Casandra aanwezig was. 2 blikken volstonden om ze op mijn schoot te krijgen. Haar engels is zeer minimaal maar haar manier van doen onmiddellijk zeer vertrouwd en aanhankelijk. Ik begreep dat dit haar allereerste dag in een club was. Mmhh nieuw bloed dit kon alle richtingen uit dus ook de verkeerde. Even eens zien hoe ze op een tongzoen reageerde en bingo dit ging duidelijk in orde komen. Vol op de bek met een tong die gelijk overal tegelijk was ze. Deze meid schuwt het tongzoenen niet. Eens we op de kamer waren vingen we rechtstaand aan en werd er met volle tong en aanhoudend gezoend terwijl beider handjes op verkenning gingen. Ik trof een zeer nat kutje en zij natuurlijk een harde paal(tje). Pijpen zoals het hoort zacht en diep tussenin aftrekken maar niet met het doel om er snel vanaf te zijn. Ze liet zich likken en vocht tegen een orgasme dat ze toch niet kon inhouden. Toen ze klaarkwam werd ze kletsnat en trok me dicht bij haar voor optimaal lichamelijk contact. Niets wat ik vroeg was te veel vingeren met één, twee vingers, een vinger die het sterretje masseerde. Hoe heter ze werd des te dieper begon ze te pijpen met op zeker ogenblik echt kokhalzen. Het oraal spel met haar was zo aangenaam dat we een uur lang van elkaar genoten met kidm als afsluiter. Deze meid is echt een topper en ik hoop dat ze het haalt hier in Babylon want de concurrentie is zeer groot en veel mannen gaan voor het uiterlijk. Voor de vaste gasten van Daniela en Susi is deze meid zeker een todo.

Oost
10 mei 2018, 09:01
Gezien ik wat gehaast was om een eerste kamergang af te werken, ging ik niet zelf aktief zoeken. Ik plofte met een koffie in de zeteltjes, en besloot me door de eerste meid die ik aantrekkelijk vond te laten versieren. Cassandra dus.
Terwijl ze tongzoengt voelt ze of ik opstijf. En of !

In de kamer is ze nog heter dan in de zeteltjes.
Ze laat haar poesje lekker diep beffen, en gaat na een tijdje in 69.

Ik voel dat ik zou klaarkomen, en werk af op zijn hondjes.

Vreemd eigenlijk: normaliter zou ik deze 'girl next door' nooit kiezen. Helemaal onterecht, want echt een leuke meid.

savesexer
11 mei 2018, 14:22
Vorige week mijn 2de ontmoeting met Casandra en wat voor één. Ze zat in de veranda in het gezelschap van een aantal collega's wat te praten en toen ik op haar afstapte keek ze me aan met een hoerige blik en merkte ik op dat ze onder invloed was van één of andere substantie of alcohol. Ik gaf haar een zoen en werd onmiddellijk verrast door een diepe tongzoen en een handje dat onder mijn handdoek verdween. Ze keek me zo zwoel aan en likte mijn armen en buik om vervolgens een reeds fiere 'schwanz' in haar mondje te laten verdwijnen. Iets in haar gedrag maakte me erg geil en we trokken naar de kamer. Ze sleurde de handdoek van mijn lijf en stak mijn harde piemel in haar bekje tot hij helemaal verdwenen was. Toen kwam ze me kussen, excuseer met haar tong verkrachten. Ze was ondertussen erg glibberig vanonder en ik viel aan met de bedoeling om haar eens een goede befbeurt te geven en eens te kijken hoeveel orgasmes ze wel aankon. Een half uur befte ik haar non-stop en aan het schokken kwam op het laatst geen eind meer. Wow die kan echt wel wat hebben en ze werd ook zo geil dat ze op haar knieën ging zitten en zichzelf begon te bevredigen terwijl ze haar tepels likte en haar masturberende hand in haar mond stak om haar eigen sappen te proeven. Ik nam graag van haar over en niet veel later kwam ze weer. We waren ondertussen meer dan een uur aan de gang en ik besloot er nog een half uurtje bij te doen. Iets in deze meid maakt mij helemaal zot. Ik besloot dan ook maar om het oraal te houden. Ze zoog het wit uit mijn ogen en de ene deepthroat volgde de andere op. Ik knalde mijn lading in haar open mondje en voelde me mentaal en lichamelijk erg voldaan. Ze heeft misschien wel een girl next door look maar ik twijfel dat je weinig buurmeisjes, van dit kaliber, tegenkomt.

hasta la pasta
9 juni 2018, 18:41
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Casandra (Roemeense)
Leeftijd:29 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Stevig
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren
Extra info:

hasta la pasta
9 juni 2018, 18:49
Ik zat met andere meid te praten, toen ze zich in het gesprek mengde. Of er trio in zat. Ja dag . . . Toen de dame toch even weg was, kroop ze brutaal en direct (dat typeert haar wel een beetje) tegen me aan. En kla bam, een tongzoen zoals het "heurt". En zo zaten we volcontinu te bekken in de tuin. Dame 2 kwam ook terug en ik heb ze allebei meegenomen voor een geil, kinky trio. Hierna Casandra nogmaals 1-op-1 op kamer meegenomen. Ze is wat voller, maar lekker geil en zoent heel erg lekker. Haar talenkennis niet al te best, maar gelukkig hoeft dit niet altijd een probleem te zijn . . .

Patjax
9 juni 2018, 22:16
Bestaat al een draadje van en kan dus samengevoegd worden

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51131-Casandra-(Roemeense)&p=605274#post605274

Agronymus1
25 juli 2018, 22:59
De blonde, geile, Casandra uit Babylon is volgens haar vriendin Aisha gestopt als DVP en terug gekeerd naar Roemenië.