Volledige versie bekijken : Marissa ex-Melissa (Roemeense) ex-BaB
Kriske1000
20 april 2018, 08:24
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Melissa (Roemeense)
Leeftijd:27 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Deepthroat, Tongzoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken
Extra info:
Kriske1000
20 april 2018, 08:29
Nieuw bij Babylon, maar zeker een toppertje! Heel lieve dame!
Na even kennismaking in de zeteltjes deed ze werkelijk al het mogelijk om het naar mijn zin te krijgen.
Een zachte, goedlachse met een leuke babbel.
Op de kamer een echte GFE. Heeft echt haar best gedaan en heb er dan maar een uurtje van gemaakt.
Volkomen voldaan met de glimlach afgerekend.
Zeer groot herhalingsgevaar.
frits10
23 april 2018, 21:51
Ja, ik had enkele dagen geleden ook een superleuk uurtje met deze knappe dame. Ze is een aanwinst voor Babylon.
Zojuist twee uurtjes volgepakt met haar.
Top.
Als oudere jongere eigenlijk niets meer nodig vandaag..
Hoewel..
Moet m'n ogen vlot sluiten en wegwezen...
Melissa in the house this week, today .. ?
swazontneuf
5 mei 2018, 08:43
According to the AWL https://www.saunaclubs.org/modelle/saunaclub-babylon/anwesenheit.php ,,, she'll be there today
But don't shoot the messenger if she doesn't turn up.;)
Tweede kamergang met Melissa.
Een iets oudere meid. Heel zacht.
Melissa is voor alles in, tongzoenen, pijpen, beffen, 69. Je zou bijna vergeten dat het een DVP is.
brombeerzuid
16 mei 2018, 22:58
Kan inmiddels ook bevestigen, een heel lief meisje met goede service!
En ook nog eens bloedmooi:)
Jooploop
14 juni 2018, 22:08
De eerste ronden en dat werd Melissa
Na een kleine zoek tocht vond ik haar in de kino en was ze bezig met een trio met Anja ik dacht er is een aan het werk dat was Melissa en Anja was eigenlijk niks aan het doen na een tijd kwam Melissa weer na beneden en zag ik haar en dacht het moet vandaag gebeuren eerst even wat zitten praten en na een tijd kreeg ik in eens een tong achter in me keel en dacht van dit kan wel eens een goede kamer worden en maar eens naar de kamer gegaan wat al snel goed bleek te zijn goed kussen en tongen en dat hield ze even vol ik dacht van ik maak er maar een uurtje van en hat spijt dat ik haar als eerste gekozen had daar na werd ik heerlijk verwend met een goede pijp beurt en even later haar nog even verwend en dat werd wel op prijs gesteld en daar na ging ze heerlijk boven op me zitten wat een genot wat en kon ik haar mooi tieten bewonderen en ik hield het zo wat niet meer ma moest volhouden en ze wist heel goed om het tempo aan te passen en het nog uit te stellen daar na nog doggy en missionaris gedaan en toen hield ik het echt niet meer waar na ik het condoom vulde
Ik kan niks anders zeggen dan een hele goede kamer met een hoog gfe een top dame
Uit mijn recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=612493#post612493)
Over Melissa had ik al goede verhalen gehoord en gelezen. Misschien dat dat wel de doorslag gaf dat ik voor haar koos. Ik had een kort gesprekje met haar aan de bar. Eigenlijk iets te kort, want had wel iets langer met haar willen kletsen.
Op de kamer maakte ze haar reputatie waar. Ze kan heerlijk tongzoenen, wat ik ook lekker lang met haar gedaan heb. Haar borsten hangen een beetje, wat mij totaal niet stoorde. Ik vond ze zelfs wel mooi en ze voelen erg lekker aan. Ik heb liever dit soort borsten, dan borsten zoals haar vriendin Anja heeft.
Haar ook nog even verwend, waar ze zo te zien wel van genoot. Neuken heb ik niet gedaan met Melissa, want haar blowjob voelde zo lekker, dat ik haar tot het einde heb door laten gaan.
Melissa is een leuke meid met goede service. Daarnaast is ze de tiende dame die ik ooit in Babylon heb gehad. Babylon is overigens tot nu toe de enige saunaclub, waar ik met meer dan 10 verschillende dames heb gekameerd.
https://www.saunaclubs.org/b/129/05b.jpg
https://www.saunaclubs.org/b/129/05a.jpg
Naam: Melissa
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
Leeftijd: 28
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 57Kg, maat 36/ B-cup
https://images2.imgbox.com/fd/b6/L3as8LY1_o.gif
hotrod68
25 juni 2018, 19:38
Echt een toppertje, neemt de tijd voor je. Zeer mooie dvp, goede presales en erg vriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar :freu:
lekkersfan
25 juni 2018, 22:08
Afgelopen weekend in Babylon met deze dame gekamerd, deel het enthousiasme van voorgaande schrijvers, lieve sympathieke dame die er zin in heeft en mij gruwelijk lekker verwend heeft, herhalingsgevaar 100 %.
hotrod68
15 augustus 2018, 20:29
Toppertje :freu: Iedere keer weer feest.
https://www.saunaclubs.org/modelle/saunaclub-babylon/129.php
BefBeer
6 september 2018, 18:52
Plots Melissa in de wandelgangen tegengekomen.
Meteen een WOW-gevoel en haar direct gestopt.
Eigenlijk geen introductie-praatje maar direct een kamer gekozen met haar.
Moet je nooit doen zonder te vragen hoe en wat, het kan allemaal tegenvallen toch?
Nu, met Melissa is er helemaal niets tegengevallen.
Met Melissa is alles helemaal meegevallen.
Met Melissa was het abnormaal super top!!
Had niets gelezen over haar maar kan het meeste bijtreden.
Heel erg mooie dame, heel mooi gezicht, erg mooi lichaam met perfecte verhoudingen. Net wat meer dan de graten!
Mooie echte borsten met mooie en gevoelige tepels.
Mooie tanden, heel aardige maar niet perfect in de rij. Een groot verschil met de vaak getoonde grafzerken waarvan zoenen niet meer hoeft....
Mooie zachte en blanke huid zonder allerlei onappetijtelijke onzin erdoor of erop.
Zeer goede taalbeheersing, zeer lief, zoent ongelooflijk zacht en subtiel waaraan je elkaars stijl direct herkent. Tongzoenen is dan gewoon helemaal niet meer nodig!
Pijpt evenzo subtiel en zacht als haar zoenen. En ze wil je daar ook lang van laten genieten.
Is zeer gevoelig aan haar tepels en ook aan haar poesje mits je haar zeer subtiel en volhoudend weet te verwennen.
Het lijkt eerst vrij doods maar dat is maar schijn. Zeer kleine beweginkjes laten een langzame opbouw naar een compleet orgasme hun weggaan.
Ze pakt je vingers ten teken dat ze het erg naar haar zin gaat krijgen.
Daarna is wel even nodig om goed af te koelen voor haar, het gaat even niet.
Daarna heeft zeer genoten van allerlei subtiliteiten mijnerzijds....
Voor een 2de pijpronde wilde ze mij weer terug verwennen hetgeen ik graag onderging.
Natuurlijk vaak gedacht haar mij hiermee te laten finishen maar hoewel dat een erg zalig vooruitzicht leek toch niet gedaan.
Uiteindelijk heel subtiel het cd om gekregen en zij positioneerde zich cow-girl op mij.
Wat een zalig uitzicht en gevoel. Zo mooi en zo'n lekker gevoel.
Nog wat heerlijke zoenen en ze begon wat meer en wat sneller met haar poes te draaien.
Normaal kom ik helemaal niet snel in de positie en vaak zelfs helemaal niet als het maar matig is.
Met Melissa heb ik mijn allerbeste cow-girl ooit ervaren!!!
Een zeer echte zeer goede GFE, verwacht van haar geen PSE. Dat is haar stijl gewoon niet.
Een compleet geslaagde tijd met haar. Een ervaring die gewoon in me blijft zitten!
Niet zoals de meeste wippen, ook vaak bij Babylon van aardig tot goed.
Maar deze was echt one tim high!!
Hierna ook niets meer gedaan met meiden omdat het compleet was.
In de after-sales zei ze ook dat het echt wederzijds was en het echt chemie was.
Soms geloof je een dvp echt wel!
BefBeer
satanic surfer
6 september 2018, 19:30
Mooi toch als een ex-Finca Eroticamoppie het goed doet daar...
BefBeer
9 september 2018, 12:47
Klopt dat ze nu ong 3 mnd bij Babylon werkt en daarvoor nog 1 plek in zuidelijker Dld. Daarvoor had ze gewone banen.
Als toevoeging nog over haar kleine zachte handen; heerlijk subtiel als je jouw handen pakt als het beffen haar steeds beter bevalt!
Verder haar ogen: zeer mooie bruine ogen.
Vaak is een bruinoog niet zo mooi omdat het bruin vrij donker is.
Het bruin van Melissa's ogen is vrij licht en dus best fel!
Ogen om in te verdrinken zou de romanticus zeggen!
Ik ben niet zo'n veel schrijver of zo'n goede schrijver maar toch hebben heel veel beren me bedankt voor mijn vorige bericht; doet me goed!!
BefBeer
satanic surfer
9 september 2018, 12:57
Mooi toch, dat van die "gewone" banen is helaas een beetje overromantisch want medio 2013 ofzo stengelde men haar in World/Oase etc. doch daar kan ik me niet al té veel meer van herinneren :biggrin:...Mann sieht sich immer zweimal ins Leben...
BefBeer
9 september 2018, 20:10
Ik haar als een echt dvp gewoon een klein beetje geloofd en alleen opgeschreven wat ze me gezegd heeft!:tongue:
BefBeer
brombeerzuid
9 september 2018, 21:10
Ik haar als een echt dvp gewoon een klein beetje geloofd en alleen opgeschreven wat ze me gezegd heeft!:tongue:
BefBeer
Als ik moet geloven wat tegen mij zei, dan ben ik speciaal!
Tot dat ze haar welverdiende euro's heeft. :biggrin:
Wel 1 ding, ze is een topper, die ooit in de omgeving Stuttgart heeft gewerkt.
mentholbear
9 september 2018, 22:56
Ik ben niet zo'n veel schrijver of zo'n goede schrijver maar toch hebben heel veel beren me bedankt voor mijn vorige bericht; doet me goed!!
Je zou van mij ook een Thanks hebben gekregen, ware het niet dat ik ze bewaar voor het jureren. Ik heb daarom alleen de nominaties geliked en niet de recensies zelf. Ik zou er anders vermoedelijk weer tekort aan komen om uit te delen :hammer:
BefBeer
Zoals een ouwe bekende in Babylon geregeld zei: illusion plop!
Ach, ik laat ze er rustig op los klapeksteren (nog zo een copyright schending van me). Ik neem het met een korrel zout, maar het kan een ontmoeting wel wat opsieren met wat van zulke verhaaltjes erbij ipv alleen hoe heet je, waar kom je vandaan, en bonken maar.
BefBeer
24 oktober 2018, 20:08
Ik zie dat Melissa niet meer op AWL staat.
Vakantie of vertrokken?
Iemand die iets meer weet?
BB
VAZKOR
2 februari 2019, 18:19
MELISSA (Babylon) - Kennismaking met een nieuwe favoriet!
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=643328#post643328)
Uiterlijk
Een bijzondere mooie girl-next-door Roemeense dame met lang haar en ogen die je vriendelijk toelachen. Niet zo heel strak in het vel maar I don't care less, ze heeft een leuk genoeg figuur en ik hou ervan met haar lange haren te spelen en haar glooiende mooie lijf te strelen, te slank hoeven ze voor mij ook niet te zijn.
Karakterschets
Beleefd, bescheiden, correct en immer vriendelijk, zeer servicegericht en verstandige dame waar je leuke mee kan praten ook. Dame die graag lacht.
Presales
Een praatje vooraf dat me leerde dat ze op een klant wachtte en later nog eens bij haar komen zitten. Ik voelde al aan dat de klik zeer goed was en dat ik niet teleurgesteld ging worden en kennlijk was ze al volledig van mijn wensen op de hoogte gesteld door een andere dame die hier niet meer werkt. Ik liet ze een sleutel halen.
Kamer
17, opnieuw gelijkvloers. Op Zondag geen probleem betreft overbodig grote hoeveelheid decibels dat nu ontbrak.
Kamersessie
1) Aard van de sessie:
GFE en goede sessie met een dame die al wist wat ik wilde zonder enige verdere uitleg. Ze overtrof m'n verwachtingen nog eens.
2) Duur:
Dik half uur spelen.
3) Voorspel:
Uitgebreid goed voorspel waarbij er werd gekust,, TZ, gestreeld, fysiek goed contact werd gelegd en elkaars lijf werd verkend. Ik speelde gaarne met haar losse haren en kon niet genoeg krijgen van haar uiterlijk, echt een meisje dat m'n type was die dag!
4) Seks en naspel:
Zeer goede seks dat mijn moeilijke sessie met Michelle wat in de achtergrond zette en met haar boven me kwam ik moeiteloos klaar. Heerlijke dame die nog naspeelde en me tot een tweede hoogtepunt bracht!
5) Communicatie en klik:
Zeer goede klik en goede communicatie, een vriendelijke service-gerichte correcte dame. We luisterden nog een nummertje van de Manele en heb daar weer een dame mee verrast dat ik daar een en ander van weet.
6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Heel hoog, ze was erg betrokken in alles omdat ze zelf enorm genoot van alles wat werd gedaan. Geen afstandelijkheid en compleet innemend en horend tot te betere in de branche.
Afhandeling en betaling
50€ voor een half uur plezier en een dikke kus
Aftersales
Af en toe een omhelzing en afscheid bij vertrek. De aftersales was eerder beperkt.
Fazit en Score beleving
Dit is een dame bij wie ik erg graag zou willen terug keren, ze geeft GFE en is erg betrokken in voorspel en seks.
Belevingsscore: **** :freu:
brombeerzuid
2 februari 2019, 18:51
Tsja als een dame in babylon er is die perfect aanvoelt wat de klant wilt is het Melissa!
Ik zeg niet voor niks ze is net een chameleon, ze verandert in de kleur die de klant wilt!
Top meid!!!!!!:hammer:
lampekap
4 februari 2019, 20:32
Melissa... dat ik haar tegenkwam is echt een verrassing. Eerst maar een bakkie met haar gedaan. Maar het werd toch tijd om ons af te zonderen. Nadat het toneel voorzien was een laken kreeg ik een fantastische zoen. Ze vrat me bijna op. Ik raakte verstrengeld in haar armen.... ze kan heerlijk kussen. Ik streelde haar borsten en zakte af naar beneden. Met haar benen licht gespreid ging ze op haar rug. De zone stond open voor me en ze kronkelde en maakte wat geluidjes. Ze draaide bij en met volle halen werd ik slow verwend. De balls werden niet overgeslagen. In 69 ging ik toch bijna komen. Maar dat was me te vroeg en ze deed wat rustig aan. Wat een vakvrouw. Ik vond het tijd voor de daad. Ze kwam op me zitten en haar borsten danste mee in het ritme. Over naar missio stootte ik lekker lang door..... maar zo wilde ik niet komen. N doggy kletste onze lichamen tegen klaar aan. Tot ik het niet meer hield. Ze kreunde voorzichtig mee en we genoten nog wat na. De tijd naderde om weer af te reizen. Bij de lockers nam ze haar beloning in ontvangst. En met een knipoog met kus gingen onze wegen uit elkaar.
satanic surfer
17 maart 2019, 18:22
==> Sakura (Quelle Youppie)
hasta la pasta
22 augustus 2019, 18:14
—> Sixsens, nieuwe alias: Marissa
brombeerzuid
22 augustus 2019, 18:28
—> Sixsens, nieuwe alias: Marissa
Mooi om te horen, maar iets voor een rustige dag.
Zaterdag zal het mij te druk zijn in ss.
hasta la pasta
22 augustus 2019, 19:05
Ze is haar kunsten gelukkig nog niet verleerd!
goolfy69
24 augustus 2019, 22:38
Vandaag in ss sessie van 1u, en wat ik normaal niet doe, later nog eens half uur met super dvp, dus absoluut aanrader!
Jooploop
6 september 2019, 08:32
Woensdag zie ik haar in de bar en dat was een tijd geleden nu dus in ss
Later op da avond een goede kamer mee gehad en nog net zo goed als in bb een aanwinst voor ss
VAZKOR
19 september 2019, 18:36
MARISSA (SixSens) - Just the best! :liebesschild:
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=672278#post672278)
Whereabouts
Heette voordien Melissa toen ze in Babylon heeft gewerkt. De naamsverandering scheelt 2 letters in de naam.
Uiterlijk
Lang zwart haar, mooie lichaam niet slank, normaal gebouwd met de nodige rondingen op juiste plekjes. Haar prachtige grote zachte naturelle borsten werden mooi geaccentueerd door haar sexy lingerie-outfit, iets wat deze meid uiteraard niet kon doen in FKK Babylon. Ze was er reeds weg voor de prijsverhoging. Ze herkende me nog van toen want we hadden in het begin van het jaar reeds een kamer gedeeld. Zelden ben ik zo snel met een dame uit een andere club terug op kamer geweest elders. Marissa heeft een lief gezicht en een aangename vriendelijke uitstraling.
Karakterschets
Niet alleen een lief gezicht en vriendelijke uitstraling, ze is ook qua karakter een aangename dame om mee samen te zijn en zeer correct in haar service. Ze gaat vlot mee met de wensen en wist me te verrassen door mijn fantasieën zeer goed mee te spelen en kon me verassen met hoe goed ze me hierin aanvoelde en wat ze moest zeggen, doen en hoe ze moest handelen om me helemaal gek te maken. Ik kon goed mee praten en had geen moment een negatieve kant getoond.
Presales
In de bar zoals uitgelegd, kon ze me in no time geil maken als wat en mits we al een zeer goede sessie hadden gedeeld in Babylon en ik 7 weken clubloos door het leven ging, kostte dat haar geen enkele moeite. Ik was dorstig naar dikke tieten en goede service met een lekkere meid die dominant kon zijn en daar was ze geknipt voor. Doch ik ging niet direct mee om het eten niet te missen en om spanning verder op te bouwen.
Kamer
2, dezelfde waar de laatste sessie doorging met rodeobabe Sabine die 1 uur voor mijn komst is vertrokken....
Kamersessie
1) Aard van de sessie:
Na 7 weken? Too hot 4 words
2) Duur:
1 vol uur
3)Sessie: :dance[1]:
Ik kan er niet veel over zeggen behalve dat het kinky gedeelte fel overheerste en ik haar daarbij heb geneukt en door haar werd geneukt standje in de door mij favoriete standjes doggy en zij boven me en ik meerdere malen klaarkwam. Sekstechnisch was alles supergoed, geen problemen met penetraties en condooms aanbrengen. Het was zalig om haar haar tieten over me heen te laten glijden en een tiet massage te krijgen. Die zachte mooie grote borsten neukend vast te houden, te kneden en haar zachte TZ kussen, ik droom er nog van. Ze heeft in alles 100% meegewerkt en geen moment geklaagd of negatief geweest, we waren goed op elkaar afgesteld. Ze leest niet de klok, ik liet het al snel verlengen tot 1 uur omdat het zo super was want een half uur met deze dame is te kort! Ik kon niet genoeg krijgen van haar lichaam en streelde ze. Het contact was zeer fysiek en zeer goed. Ik heb me enorm in het zweet gewerkt bij deze griet en zelfs als de sessie gedaan was, was ik gefrustreerd dat ik vermoeid was, in gedachte was ik lang niet klaar maar er moest ook eens een eind aan komen en met spijt werd de kamergang beëindigd. Dit had makkelijk nog een half uur kunnen doorgaan. De klik was wederom erg goed en aan haar betrokkenheid in het spel is niets aan te merken en kan er alleen enthousiast over zijn, ook nu bij dit schrijven 3 weken later.
Die tieten liet ik zo graag tussen mijn handen nemen, opstuwen, de zachtheid wegen, haar die tieten op mijn gezicht laten zetten, aan haar tieten zuigen, het was de hemel na bijna 2 maand weer verdomde tieten te voelen en het lekker glooiend lijf van een en al vrouw met goede curves die Marissa is te voelen.
4) Afhandeling - betaling:
Correcte afhandeling en afscheid met TZ!
Aftersales
afscheid bij het vertrek, nog eens die mooie zachte dikke tieten vasthouden...zalig!
Fazit en Score beleving
Smaakt naar meer een volgende keer is gegarandeerd!
Belevingsscore: :tietjes::tietjes::tietjes::tietjes::tietjes:
VAZKOR
9 oktober 2019, 19:48
MARISSA (SixSens) - Meer pret met mijn favo babe!
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=674303#post674303)
Presales
Ik zag haar eerst aan de dameskleedkamers, later zocht ik actief naar haar en zelfs Gabrieli en andere dames waren op de lookout. Zo wist ik dat ze weer in de bar was door dat ze me werd aangewezen. We gingen gelijk een sleutel halen, helaas was boven niet mogelijk. Ondertussen weet ik dat de kamers in de barruimte voldoende geluiddicht zijn en zie ik dat niet meer als een probleem al blijf ik de kamers boven nog de mooiste vinden.
Bij het wachten op de sleutel bleef ze bij me zitten en waren we als een verliefd stelletje aan het wachten op de sleutel. Man, ik kon niet van die tieten blijven. Ze is een van de weinige dames die bij me bleef bij het wachten op de sleutel.
Kamer
19
Kamersessie
1) Aard van de sessie:
Spetterend als de vorige keer, te kort eigenlijk.
2) Duur:
Dik half uur
3)Sessie:
Wel zie de vorige sessie maar korter. Te kort en dat gaf ze ook aan. Ik had een belofte gegeven aan de volgende dame en zag me met spijt budget gewijs verplicht het bij een half uur te houden. Alles was weer dik ok: het vrijen, spelen, stoeien, de boobmassage, TZ, het rollenspel alles deed ze perfect. Klaarkomen was dan ook no issue at all. Ja, de vermoeidheid is wel degelijk voorbij!
4) Afhandeling - betaling:
Correct en TZ
Aftersales
Omhelzen en gedag bij afscheid, verder had deze dame het druk
Fazit en Score beleving
Uiteraard komt er een volgende maal!
Belevingsscore: ****1/2
Shakir
10 september 2022, 11:11
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Melissa (Roemeense)
Leeftijd:32 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed), Frans (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:110 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken
Extra info:Is na een lange pauze van meer dan 3 jaar terug opgedoken in Babylon.
Shakir
10 september 2022, 13:32
Onbegrijpelijk dat er van Melissa nog geen paspoort was aangemaakt want zij is toch wel een klasse apart.
Zowel qua service als uiterlijk behoort ze tot de A-categorie.
Ze is volkomen naturel (enkel subtiele make-up) en heeft een vriendelijk gezicht, gecombineerd met een forse C-cup.
Op de kamer is ze vriendelijk en meegaand. Ik zou ze eerder labelen als GFE, maar ik heb ook wel PSE-momenten met haar gehad.
(Ze heeft een ruim servicepakket, de details zal ik maar achterwege laten). :biggrin:
Communicatie is zeker ook één van haar troeven, ze is maar liefst viertalig (ze spreekt zelfs goed Frans).
Ze had al reeds rond 2018 in Babylon gewerkt. Een jaar later dook ze nog even op in Sixsens.
Sindsdien was ik het spoor bijster totdat ze (geheel onverwacht) in de zomer terug op de GPL verscheen!
Afgelopen zomer heb ik Babylon driemaal bezocht, en zij was de enige die ik de moeite waard vond uit de povere line-up van toen.
Nadeel is dat ze moeilijk te schaken is want ze ligt meer horizontaal dan vertikaal.
Ik kon haar (met enige moeite) te pakken krijgen, maar dat is omdat we elkaar nog kenden van vroeger.
hasta la pasta
10 september 2022, 17:25
Wellicht is haar draadje op zijn laatst actief geweest in Sixsens en daarom uit het zicht verdwenen. Misschien kan W2 helpen om het draadje op te sporen en te mergen met deze.
Willem2
10 september 2022, 17:57
Hmmm ik heb er 1tje van de velen overgeheveld naar Babylon
Shakir
10 september 2022, 17:58
Wellicht is haar draadje op zijn laatst actief geweest in Sixsens en daarom uit het zicht verdwenen. Misschien kan W2 helpen om het draadje op te sporen en te mergen met deze.
Klopt, ik herinner me nog vaag dat Vazkor ze beschreef in Sixsens, waar ze werkte onder de naam "Marissa".
Willem2
10 september 2022, 17:59
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51134-Marissa-ex-Melissa-(Roemeense)-ex-BaB&p=674300&highlight=melissa#post674300
brombeerzuid
10 september 2022, 18:43
Ik vergeleek haar destijds wel eens met een kameleon, ze veranderd in de kleur zoals jij wilt.
Top meid!!!!
Baldmightymike
21 januari 2023, 19:42
2 weken geleden mee gekamert! Wat een topper! Uurtje in de hemel geweest, pzc, zeer gfe tz, anaal likken (ook bij mij) en heerlijk over haar mooie meloenen heen gespoten. Dat alles voor 120€ ���� en dan nog een fooitje erbij.
Ze gaat in februari naar huis en daarna kijkt ze of ze nog terug komt.
Ze zei dat ze nog niet wist of ze door wil met dit beroep ze was er kennelijk
Een tijdje uit geweest.
VAZKOR
12 februari 2023, 18:11
MELISSA (Babylon) – Babylonian Queen :luvlove::luvlove::luvlove:
Bij deze recensie (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=807305#post807305)
Dit is de dame die ook mijn vorige bezoek aan Babylon heeft gered met een meer dan behoorlijke kamergang. Toen in Augustus benaderde ze me in de kino vlak nadat ik een aanvaring kreeg met een kleine dame die ik er nochtans al erg lang zag lopen en me van alles verweet. Ook toen was het erg leeg in de club, ook qua mannen toen. Blijkbaar was ze kwaad over tegenvallende inkomsten en reageerde ze op mij af. Dat voelt wrang. Melissa zat erbij en keek ernaar. Later moest ik in de kino bekomen en Melissa kwam bij me liggen, verzekerend dat ik er niks van moest aantrekken en dat zij wel voor me zou zorgen. Dat ontaardde in een zeer goede kamergang waar ze mijn dag mee redde.
Dit is opnieuw het geval, deze keer ging ik zelfs 2x met haar op kamer en 2x was het bingo, ze weet gewoon hoe ze moest bespelen en haar aardige karakter, hoe ze weet welke rol ze met mij te spelen had, haar prachtige mooie lichaam en haar behoorlijke grote mooie zachte borsten maakten dat ik me weer in de erotische hemel mocht wanen. Deze tijden met haar zijn toch steeds weer veel te kort. Ik was nog niet lang van mijn eerste kamer als ik weer zin in haar had en later gebeurde dat ook. Andere dames zag ik niet meer staan en een bepaald geval, Daniela herinnerde me zelfs niet meer ofschoon we een goede kamer hadden gedeeld. Ik vond ze eerder in de dag wel kamerwaardig maar over haar twijfelde ik want, tja, ik wist het zelf ook niet meer! Tot ik de reviews opzocht en warempel mijn eigen verhaal tegenkwam. Grappig om mijn eigen review eerst te lezen, enthousiast te worden en erachter te komen dat ikzelf de auteur was! Feit dat Daniela me niet herinnerde deed me dan naar Melissa lopen. Zelfde, later zocht ik naar mijn augustus-verslag op de pc (die is nooit gepost geweest) om tot slotsom te komen dat Melissa echt wel de titel van reddende engel meermaals heeft verdiend als het clubbezoek lauwtjes was.
Op het einde heeft Melissa het lievelingsnummer vertaald dat ik de dag voordien van Daria in Samya meekreeg. Een droevig maar mooi nummer, ik post het nog eens:
https://www.youtube.com/watch?v=sYtf2UpYuWA&ab_channel=ManelebyNDP
Na vele tongkussen (in beide sessies ook) afscheid genomen van Melissa met spijt in het hart. Ik hoop haar in Maart nog eens te zien als ik rond de periode van mijn verjaardag terugkeer.
:tietjes::tietjes::tietjes::tietjes::tietjes::tiet jes::tietjes::tietjes::tietjes::tietjes::tietjes:
WANDELAAR5
13 februari 2023, 07:10
2 weken geleden mee gekamert! Wat een topper! Uurtje in de hemel geweest, pzc, zeer gfe tz, anaal likken (ook bij mij) en heerlijk over haar mooie meloenen heen gespoten.
Anaal likken en daarna weer TZ met de volgende klant?
pret
13 februari 2023, 07:35
Anaal likken en daarna weer TZ met de volgende klant?
Dan kun je ook net zo goed dames overslaan die FT doen of ben je meer van “zaad van een maat schaadt niet”? :biggrin:
WANDELAAR5
13 februari 2023, 10:42
Dan kun je ook net zo goed dames overslaan die FT doen of ben je meer van “zaad van een maat schaadt niet”? :biggrin:
Die dames gebruiken onder mijn toezicht eerst uitgebreid mondwater ;).
pret
13 februari 2023, 15:37
Die dames gebruiken onder mijn toezicht eerst uitgebreid mondwater ;).
Doen ze dat na het rimmen soms niet?
-senior-
29 april 2023, 08:13
27. April 2019. Mein Geburtstag und mit 60 Jahren mein erster Besuch in einem Sexclub. Ich hatte mich damals für das Babylon entschieden, da ich wenige Wochen zuvor in meinem Nebenjob Zugang zu diesem Club hatte. 4 Jahre später, also am 27. April 2023, stand wieder mein Geburtstag an. Auch diesen wollte ich in einem Club verbringen. Das Babylon zählte aber diesmal nicht zu den Favoriten, da hier 40+ leider nicht zu finden ist. Am 26. April fiel meine Wahl dann doch auf das Babylon. Die Entscheidungsfindung ist eine eigene Story. Folgt demnächst.
In Vorbereitung auf meinen Clubbesuch habe ich mir im Internet dann die Damen des Babylon mal näher angeschaut. Als Nummer 1 habe ich eine Melissa, 32 Jahre jung und 1,70m groß, auserkoren. Das sind aber auch fantastische Fotos von ihr, auch wenn das Gesicht nicht zu erkennen ist.
Am 27. April habe ich das Babylon nach einer knapp einstündigen Fahrt um kurz nach elf erreicht.
Auf ein Zimmer gings dann sehr schnell. Ich hatte mich neben einer Handtasche gesetzt. Als die Besitzerin (22) dieser besagten Handtasche wieder zurückkam, entwickelte sich ein Gespräch, welches dann für 30 Minuten auf ein Zimmer führte.
Danach habe ich im großen Raum Platz genommen und geschaut, wer alles so da ist. Ziemlich schnell fiel mir eine Frau mit einem schwarzen Netzoberteil auf. Sie gefiel mir sehr. Ich habe sie in der nächsten Stunde genauer beobachtet. Dann habe ich zu mir gesagt: Ja, mit dieser Frau gehe ich auf ein Zimmer. Allerdings wurde ich von ihr angesprochen. Somit gingen wir gemeinsam auf ein Zimmer. Im Zimmer habe ich sie nach ihrem Namen gefragt. Sie sagte: "Melissa". Ich konnte mein Glück kaum fassen. Meine Nummer 1 stand vor mir. Es war ein unbeschreiblich schönes Gefühl nach so vielen Jahren wieder eine Frau zu spüren, zu umarmen, zu streicheln, zu küssen, in die Augen zu schauen. Wir lagen auf der Seite eng umschlungen einander zugewandt. Wie schön das war, sagt auch die verbrachte Zeit im Zimmer aus: 2,5 Stunden. Nach einigen Stunden Pause haben wir das ganze wiederholt. Diesmal für 2 Stunden. Ich hätte die ganze Nacht so verbringen können um gemeinsam mit ihr einzuschlafen.
Für GF6 mit ihr vergebe ich die höchste Auszeichnung: Das Prädikat "Hochzeitsnacht".
Eine Nummer 2 gab es übrigens auch, wenn auch ziemlich kurzfristig. Sie stand aber verständlicherweise nicht zur Verfügung. Es war die Mitarbeiterin aus dem Waschsalon. Bei meinem Rundgang durch das Haus bin ich irrtümlich verbotenerweise in den Waschsalon geraten. Mit der dortigen Mitarbeiterin hatte ich dann ein kurzes, aber sehr sympathisches Gespräch.