PDA

Volledige versie bekijken : Elly, Dominicaanse, Leewarden (Moulin Rouge)



biker pc
18 maart 2016, 14:43
Net een bezoek gebracht aan Elly 24 jaar en uit de Dominicaanse Republiek . Voor mij de lekkerste billen van de Weaze.De mogelijk heden waren 30 pijpen / neuken of 50 pijpen /neuken met professionele massage. Ik heb voor optie 2 gekozen. Pielemans werd hard gemaakt condoom er om en pijpen. Het was niet de beste pijpbeurt. Laten we zeggen een 6. Daarna ging ze boven op me zitten nou dit was geweldig, daarna nog ff doggy heerlijk tegen die bips aan.Dit was ruim voldoende. Hier na de massage die was helemaal super!!! Minimaal 20 minuten en echt fijn. Heb daarop op besloten om nog 50 neer te leggen om m'n benen nog ff te laten doen en nog n x sex te hebben met haar. Dit was voor mij de beste totaal ervaring in tijden. Ben minimaal een uur binnen geweest en kom zeker nog een x terug. Ze blijft nog een maand gaat dan een week op vakantie. Maar ze komt terug gelukkig! Ik zal haar zeker nog eens bezoeken!!

Moontanner
23 maart 2018, 09:00
Heb haar de afgelopen weken een paar keer gespot. Een keer 2 uur s middags en een keer s avonds tegen half tien. De dagen weet ik niet meer. Gewoon blijven proberen. Succes!

jope
25 april 2018, 15:44
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Dominican_Republic.gif




Elly (Dominicaanse)
Leeftijd:25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:30 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Zoenen, GFE
Extra info:

jope
25 april 2018, 17:03
Vandaag heb ik haar bezocht.
Hoe vaak ik langsloop ze blijft vriendelijk kijken, dit is bij veel dames vaak anders.
Vandaag binnengetreden de vraagprijs was 30 (p&n) maar ik geef altijd iets extra, vandaag dus ook.
Even mijn gebruiksaanwijzing uitgelegd, (ja die heb ik) ze heeft gedaan wat ze moest doen, terwijl de activiteiten plaatsvonden heb ik gevraagd om te zoenen dat was goed maar niet op de mond.. ze kwam regelmatig heel dicht bij mijn mond en er werd veelvuldig gezoend.

Na gedane arbeid vroeg ze of ik een massage wou, daar heb ik volmondig JA op gezegd,
de massage was erg goed zelfs professioneel goed, hier had ze een opleiding voor gehad vertelde ze,
bij het masseren vertelde ze ook dat ze vandaag jarig was.
Na mijn massage hielp ze mij bij het aankleden had bij het uitkleden ook al gedaan trouwens.
Na het verlaten van de kamer ben ik even bij de buurtwinkel een klein presentje voor haar gaan halen ( ze is toch jarig,)
deze heb ik haar later overhandigt ze keek erg blij had ze niet verwacht.

Ze blijft nog wel een poosje ik geloof een maand maar dat kan ik het verkeerd verstaan hebben,
ze gaat dan op familiebezoek maar is in ieder geval van plan om daarna weer terug te komen.

Elly is op dit moment mijn nieuwe topper in Leeuwarden :-)

biker pc
12 mei 2018, 10:53
Tip ! Voor een geweldige massage moet je hier zijn. Voor de rest ook dikke prima. Ik heb gisteren weer mogen genieten van haar! Trouwens wel erg rustig vrijdagavond op de Weaze !