PDA

Volledige versie bekijken : Automerk van invloed op seksleven ?

Willem2
2 mei 2018, 23:43
Porsche-eigenaren hebben beste seksleven, Tesla-rijders doen het liever zelf
Porsche rijders zijn erg tevreden met hun liefdesleven in vergelijking met eigenaren van andere automerken. Twee derde van hen (65,5 procent) zegt op seksgebied gelukkig of zeer gelukkig te zijn - ook hebben ze het vaakst seks ín de auto. .................. https://www.ad.nl/auto/porsche-eigenaren-hebben-beste-seksleven-tesla-rijders-doen-het-liever-zelf~ae6c4785/

deket
3 mei 2018, 00:04
Goede bedachte marketing van de Duitsers.
Is uiteraard onzin.
Wetenschappelijk bewezen dat het beste sexleven gaat vinden bij niet magere 50plussers

Sjeufke
3 mei 2018, 00:12
Zeker weten! ;)

kempie
3 mei 2018, 06:49
Goede bedachte marketing van de Duitsers.
Is uiteraard onzin.
Wetenschappelijk bewezen dat het beste sexleven gaat vinden bij niet magere 50plussers

Wetenschappelijk bewezen? dat is vast ook dmv vragen aan personen gegaan. Net als bij elk onderzoek moet je er je vragen bij zetten wat er waar van is. Hangt van de steekproef af en de gene die de test lijdt. Niets is meer menselijker dan het reslutaat een beetje te helpen in de richting die je hoopt die eruit komt. Dit kan dmv de selectie voor de steekproef. Als en dikke 55 jaar plusser deze test heeft uitgevoerd kunnen we alvast gaan twijvelen aan de waarde van de uitkomst.

Anyway degene die het goede sex leven al hebben weten te vinden ruim voor hun 55 en dit kunnen blijven volhouden zijn de gelukkigste deze hebben het langst een goed sex leven.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hooker lover1
3 mei 2018, 07:24
Diegene die nooit een slecht sex levens hadden,zijn het gelukkigste:biggrin:
Staat totaal los trouwens van welke auto je zou rijden.

Eddy_V
3 mei 2018, 07:59
Porsche rijders zijn erg tevreden met hun liefdesleven in vergelijking met eigenaren van andere automerken.

Twee derde van hen (65,5 procent) zegt op seksgebied gelukkig of zeer gelukkig te zijn - ook hebben ze het vaakst seks ín de auto. ....

Sex in een Porsche???
Dat moet dan toch zelfbevrediging zijn want je kan je kont niet keren in een echte Porsche (De omgebouwde Audi SUV modellen niet meegerekend).

Toch denk ik dat er een kern van waarheid in dit artikel zit en dat de reacties hierop een uiting van onbewuste jaloezie zijn :tongue:
(nee, ik ben geen Porsche rijder).

Brad Clitt
3 mei 2018, 08:20
Volgens dit onderzoek staan Volvo-rijders op de 3e plaats.
Ik heb weliswaar een Ford, maar wel met een dikke Volvo-motor onder de kap.
Op dit moment ben ik zéér tevreden over mijn uitspattingen gisteren, was in topvorm.

Goedemorgenallemaal
3 mei 2018, 08:27
Nou, misschien ben ik de eerste die het zegt maar misschien zijn de Porsche rijders , gevolgd door Mercedes en Volvo rijders wel zo tevreden omdat ze weinig of geen eisen stellen aan kwaliteit en kwantiteit, dat ze meer met hun autootje dan met sex bezig zijn. Als je aan 1 keertje een halve minuut per maand genoeg hebt ben je daar zeer tevreden mee. En misschien zijn de skoda rijders wel zo avontuurlijk en veeleisend dat ze steeds op zoek zijn naar meer.

Hooker lover1
3 mei 2018, 08:45
Sex in een Porsche???
Dat moet dan toch zelfbevrediging zijn want je kan je kont niet keren in een echte Porsche (De omgebouwde Audi SUV modellen niet meegerekend).

Toch denk ik dat er een kern van waarheid in dit artikel zit en dat de reacties hierop een uiting van onbewuste jaloezie zijn :tongue:
(nee, ik ben geen Porsche rijder).
Even de essentie letterlijk uit het artikeltje gehaald...,waar dan volgens mij de kern van de waarheid in zit:)
Men maakte overigens vermelding van de merken Seat en Skoda om tot de volgende stelling te komen.

De vraag is echter of het klopt, of dat de eigenaren van dit soort auto's misschien gewoon eerlijker zijn dan de chauffeurs van luxe auto's.

Best mogelijk dat een groep mensen onbewust jaloers is ten overstaan van Porsche rijders,zelf behoor ik zeker niet tot die categorie want echte auto's zweven met hydraulische veren over de weg;)
Overigens gaat men er steevast van uit,dat eigenaars van luxe wagens tot de beter vermogende behoren.
Niets is wat het lijkt,heel wat luxe auto's staan op de occasie markt aan dumping prijzen,omdat ze nooit betaald geraakten!
Heel wat bluf en patserig gedoe in deze entourage dus,die dit soort van onderzoekjes al meteen catalogeren als onzin.

Sex in een Porsche is al helemaal een lachertje:biggrin:
De echt vermogende Porsche rijder heeft gewoon de centen om zich te laten bedienen bij de dvp!
En jawel,een bevredigend sexleven bij de dvp is nu eenmaal te koop....
Een low profile vermogende beer in een Dacia,gaat van zijn escapades tegen betaling echter evenveel genot ervaren als de Porsche driver.

Jan_Wandelaar
3 mei 2018, 08:57
En misschien zijn de skoda rijders wel zo avontuurlijk en veeleisend dat ze steeds op zoek zijn naar meer.
Vandaar dat een aanzienlijk aantal Škoda-rijders dan ook vier cock-ringen op de grille van hun auto gemonteerd hebben om aan te geven dat ze op zoek zijn naar een bepaald soort avontuurtje.

J.W.

Hooker lover1
3 mei 2018, 09:30
Vandaar dat een aanzienlijk aantal Škoda-rijders dan ook vier cock-ringen op de grille van hun auto gemonteerd hebben...J.W.
Een porsche cayenne is ook maar een vw touareg met een opgeblazen prijskaartje:biggrin:
En Skoda rijders delen wel meer gemeenschappelijke onderdelen dan die vier cock-ringen op de grille van dat zogenaamde premium merk.Een Skoda rijder betaalt gewoon minder dan de helft voor hetzelfde dan de vier cock ring rijder:)
Hoe banaal een onderzoek kan zijn.

deket
3 mei 2018, 12:39
Een Cayenne associeer ik ook niet met een Porche.
Deze is op de markt gebracht om de doelgroep van SUV BMW, Mercedes en Audikopers te bereiken.
Maar ik blijf erbij dat Porche de opdracht gaf voor deze marketingstunt
En blijkbaar geslaagd immers de bedoeling van reklame is dat men erover praat zoals dit topic bewijst

Sjeufke
3 mei 2018, 14:38
Als ik dit allemaal zo lees vraag ik mij af hoe het seksleven er uit ziet van een man met een boodschappenwagentje?!
Voor mijzelf geldt: hoe kleiner de auto, hoe geiler de man. [emoji41]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Badslippers
3 mei 2018, 16:36
SKODA: Samen Klaarkomen Op De Achterbank

Zegt voldoende dunkt me.

Flipper
3 mei 2018, 19:03
tja hoeren neuken telt dan niet mee heren. Dat is dan toch echt meer met het openbaar vervoer gaan. :biggrin:

uiteindelijk rijden we met zn allen ook meer dacia, dan wat anders.

brombeerzuid
4 mei 2018, 17:08
Als ik dit allemaal zo lees vraag ik mij af hoe het seksleven er uit ziet van een man met een boodschappenwagentje?!
Voor mijzelf geldt: hoe kleiner de auto, hoe geiler de man. [emoji41]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Ooh daarom, kom ik nu vaker in een club, de citroen xsara picasso(totaal los) in geruild voor een panda een ander half jaar geleden!:biggrin:

Goedemorgenallemaal
5 mei 2018, 12:16
Ooh daarom, kom ik nu vaker in een club, de citroen xsara picasso(totaal los) in geruild voor een panda een ander half jaar geleden!:biggrin:
Alles, werkelijk ALLES is geiler dan een Picasso...

Picasso 1
5 mei 2018, 14:17
Alles, werkelijk ALLES is geiler dan een Picasso...
:eek::heul::mad_6::fickdich: