PDA

Volledige versie bekijken : Live vanuit de Venusheuvels in Hamminkeln



Pagina's : 1 [2] 3 4

mentholbear
8 september 2021, 11:40
Ontbijt vandaag later aan begonnen. Zag Anka vrij en sloeg gelijk maar toe, omdat ze vrige week volgeboekt was. Vandaag niet, dus heb ernheerlijk van genoten.

Eddy_V
8 september 2021, 11:47
Ontbijt vandaag later aan begonnen.
Ben je ziek of zo ?!?

Ps jaloers…. Had vandaag ook een middagje op terras en heuvels willen liggen maar helaas gaan de zaken voor de meisjes. Dan maar geduld hebben tot zaterdag.

MrDB
8 september 2021, 13:16
Weet iemand of Cataleya nog terugkomt? Heb haar al weken niet gezien op de aanwezigheidslijst.

mentholbear
9 september 2021, 22:25
Ben je ziek of zo ?!?


Lol, had beter kunnen zetten, want zag Anka vrij :rolleyes:

WANDELAAR5
14 september 2021, 13:35
Lekker weer en ik kon vrij nemen! Sabina, Marianna, Sara, Oana en nog 2 dames gespot. Volgens de aanwezigheid lijst zijn er 10, dus wordt een mooi dagje! Nu eerst even in de tuin op een lekker ligbed van de zon genieten!

WANDELAAR5
14 september 2021, 19:38
De binnenjacuzzi doet het weer. 2 super kamers gemaakt met Marianna en Sabina. Tijd om naar huis te gaan. Het is droog gebleven hier. 2 Duitse dames Sonja (Xenia op de website) en blonde Anja kwamen aan het einde van de middag. De dames hebben veel kamers gemaakt, maar het was simpel om je favorietje te pakken te krijgen. Niet meer zo’n overschot aan beren zoals enkele weken geleden.

DDDD
15 september 2021, 21:33
Goede line-up zeg vandaag, 14 Mädchen. Dat hebben we een tijd niet gezien! Jammere is wel dat ik thuis op de bank zit.. :smile2:

Patjax
30 september 2021, 18:00
Ik zag dat ik per abuis mijn vorig berichtje onder algemeen had geplaatst. Nu dus daar waar dit soort berichten thuishoren. Het is er dan toch een keer van gekomen. Last girl standing Anka nu ook eindelijk een keer horizontaal kennen geleerd. Anderhalf uur slakkensex en zeker voor herhaling vatbaar (wat natuurlijk vanzelfsprekend gaat gebeuren). De strijdbijl met Sabina begraven al zal het “roken” van de “vredespijp” nog wel op zich laten wachten. Benieuwd wat de avond nog in petto heeft.

1313
30 september 2021, 18:18
8 vandaag, was te weinig. Regelmatig alleen ijsberen in de bar.

MrDB
30 september 2021, 18:36
Ik zag dat ik per abuis mijn vorig berichtje onder algemeen had geplaatst. Nu dus daar waar dit soort berichten thuishoren. Het is er dan toch een keer van gekomen. Last girl standing Anka nu ook eindelijk een keer horizontaal kennen geleerd. Anderhalf uur slakkensex en zeker voor herhaling vatbaar (wat natuurlijk vanzelfsprekend gaat gebeuren). De strijdbijl met Sabina begraven al zal het “roken” van de “vredespijp” nog wel op zich laten wachten. Benieuwd wat de avond nog in petto heeft.

Hoe hou je anderhalf uur met Anka vol. Als zij me lul begint af te zuigen sta ik na 20 min al op knappen

Willem2
30 september 2021, 18:42
Hoe hou je anderhalf uur met Anka vol. Als zij me lul begint af te zuigen sta ik na 20 min al op knappen

Patjax is na 3 minuten klaar. Het probleem is alleen dat hij eerst een hele tijd bezig is zijn geld te tellen :biggrin: en dan zit je zo op 1,5 uur. ;)

MrDB
30 september 2021, 18:43
Patjax is na 3 minuten klaar. Het probleem is alleen dat hij eerst een hele tijd bezig is zijn geld te tellen :biggrin: en dan zit je zo op 1,5 uur. ;)

Of hij valt gewoon in slaap nadat hij klaarkomt�� duur dutje

Patjax
30 september 2021, 23:02
Patjax is na 3 minuten klaar. Het probleem is alleen dat hij eerst een hele tijd bezig is zijn geld te tellen :biggrin: en dan zit je zo op 1,5 uur. ;)

Bijna goed. Het zijn er vier en daarna moest zij de stuivers tellen en dat duurde even. :baeh:

mentholbear
26 oktober 2021, 14:50
Net weer terug in de bar na een uitgelopen kamer met Melody en flink wat schansen. Was genoeg te kiezen met erwten, mini varkens lapje, kippenvleugels, pasta, aardappelschijfjes, spareribs en hamstervoer.
Vandaag zo een 7 a 8 dames. Circa 7 man, waarvan 1 achter zn ebook en 2 op de bank. Dus 3 dames vrij op de barkruk.
Jacuzzi binnen lekker warm. Binnen sauna warm, maar niet heet.
Sauna buiten aangezet, es kijken of die warm is geworden. Het natte gebeuren buiten is helaas afgedekt.

mentholbear
26 oktober 2021, 18:16
Oef, kabaal hoor je nu zelfs buiten nog... Tuin is wel rustig. Zelfs het voorbij suizende verkeer lijkt een oase van rust vergeleken met binnen :hammer:

Buitensauna is eindelijk warm. En de kapotte vloer hebben ze gefikst.
Jammer dat de jacuzzi buiten afgedekt is. Best lekker om in de herfst/in een warm bad te zitten met je kouwe kopie er bovenuit. Maar om dat allemaal warm te houden kost klauwen met geld, gezien de dalende temperatuur en stijgende gasprijzen...

mentholbear
29 oktober 2021, 13:57
Ik wou nog even terugkomen op mijn bezoek van de 26e. Hoewel de club binnen klein is en ik laatste zei dat ik in de tuin zelfs de herrie hoorde, realisserde ik me later dat dit zeer waarschijnlijk kwam doordat er vermoed ik net een dansje door een dame in de kooi gedaan werd. Dat zetten ze namelijk een nummer van die dame op met wat extra volume voor aandacht.

Want even later toen ik naar binnen ging was de muziek zeker aanwezig, maar niet alsof je in een disco staat. Zelfs in de jacuzzi was het goed uit te houden. Tot een uurtje of 22:00 tenminste op een relatief rustige dinsdag, want daarna was ik vertrokken. Maar zal erna ook niet veel anders zijn geworden vermoed ik.

In het weekend zal wel een andere koek zijn. En tipje van de sluier. Ik heb er m'n nieuwe mentholcave gevonden... Waarover later meer in het club verslagje.

Willem2
29 oktober 2021, 14:52
Misschien moet je eens aan oordopjes denken om ongestoord te kunnen eten :biggrin:

mentholbear
29 oktober 2021, 18:20
Misschien moet je eens aan oordopjes denken om ongestoord te kunnen eten :biggrin:

Lol, die heb ik ook altijd mee :smile2:

Mooiejoke
23 november 2021, 12:11
Ik wilde eigenlijk naar mn vriendinnetje Dolly in Babylon. Maar was te ver rijden. Daarom maar weer eens Hamminklen. Was al best een aantal maanden geleden.

Bij aankomst om 12 00 uur 2 meiden. Nu 7. Bij aankomst 8 mannen nu 15. Cola is lekker. Whirlpool op 40 graden (heerlijk)! Laatste keer hier onfepopt weggegaan. Benieuwd hoe het vandaag gaat....

Wacht:
Eerste dansje begint. Wegwezen met dat kabaal....

Hansieboi
23 november 2021, 13:50
Gents, waar kan ik de aanwezigheidslijst vinden waarover je gesproken wordt? Niet op de site van de club zelf.
Bvd

Elmo3108
23 november 2021, 14:21
@Hansieboi, dit zou hem moeten zijn:

https://saunaclubgirls.6profis.de/

Mooiejoke
1 december 2021, 09:50
Weet iemand of gisteren de kino weer in gebruik was en of de jacuzzi weer op temperatuur is?

Jack42
1 december 2021, 10:48
Weet iemand of gisteren de kino weer in gebruik was en of de jacuzzi weer op temperatuur is?

Wat de Jacuzzi betreft gewoon als je binnenkomt eerst even voelen of het water van de jacuzzi op temperatuur is (ipv aan de vrouwen voelen) en zo niet dan dat even melden aan de receptie of achter de bar en ik weet zeker dat ze er werk van maken om het water op temperatuur te krijgen.
Het kan ook zijn dat ze 's ochtends het water in de Jacuzzi hebben ververst en dan heeft het water even tijd nodig om op te warmen.

Wat betreft de Kino weet ik niet of er al een nieuw scherm is opgehangen zoals dat tegen jou gezegd is bij je vorige bezoek. Kun je ff voor bellen als je dat zeker wil weten.

Healthylover
1 december 2021, 10:52
Het scherm in de kino hangt er gewoon maar was uit zondag.de buiten januari was warm en er werd gebruik van gemaakt.

Healthylover
1 december 2021, 10:52
Januari is jaccuzi!

kempie
1 december 2021, 11:57
Wat de Jacuzzi betreft gewoon als je binnenkomt eerst even voelen of het water van de jacuzzi op temperatuur is (ipv aan de vrouwen voelen) en zo niet dan dat even melden aan de receptie of achter de bar en ik weet zeker dat ze er werk van maken om het water op temperatuur te krijgen.
Het kan ook zijn dat ze 's ochtends het water in de Jacuzzi hebben ververst en dan heeft het water even tijd nodig om op te warmen.

Wat betreft de Kino weet ik niet of er al een nieuw scherm is opgehangen zoals dat tegen jou gezegd is bij je vorige bezoek. Kun je ff voor bellen als je dat zeker wil weten.

Zondag deed de jacuzi het niet hebben ze als oplossing de jacuzi en badje buiten geopend en die was heerlijk warm. Jacuzi was 37.5 graad en straalbad 39. Was heerlijk in de koude buitenlucht in zo’n warm bad.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mooiejoke
1 december 2021, 12:04
Ik ga wel ff polshoogte nemen.

Boy69
1 december 2021, 12:09
Weet iemand of gisteren de kino weer in gebruik was en of de jacuzzi weer op temperatuur is?

Kino is weer in bedrijf

Mooiejoke
2 december 2021, 18:52
Niet meer live. Maar de kino deed het gister weer. Jacuzzi was 39,5. Eten was lekker. En Sara zag er prachtig uit en was in vorm. Dus Venus is weer helemaal op niveau

Madmaxy
25 december 2021, 17:42
Binnen inmiddels, tel een 10tal dames en 10 beren.

mentholbear
26 december 2021, 13:28
Klinkt goed. Tenzij de helft van de dames gepannenkoekt blijkt te zijn... :angst:

Madmaxy
29 december 2021, 21:53
7 dames gok ik, het is wachten tot ze vrij zijn. Denk een ijsbeer of 12. Denk dat we door rijden.

Mooiejoke
7 januari 2022, 14:35
Druk hier: 25 beren, 10 dames? In ieder geval soms tijdenlang 0 dames in de bar en wel 15 beren

Eddy_V
7 januari 2022, 14:41
In ieder geval soms tijdenlang 0 dames in de bar en wel 15 beren
Dan kan je beter naar v Goch gaan, daar is het eerder andersom :biggrin:

DDDD
7 januari 2022, 16:25
Dank voor de berichten, mannen. Ik had plannen voor morgen, maar denk dat ik nog even wacht als ik dit zo lees. Nog te veel mensen vrij met kerstvakantie kennelijk, en nog te weinig dames terug.

Larsd
18 februari 2022, 13:21
Met storm wind in de rug naar de heuvels afgereisd vanochtend. Arriveerde op een lege parkeerplaats. Met booster geen test nodig [emoji106].
Er waren vier dames binnen, koffie gepakt tussen Eugenia en Anka aan de bar. Eugenia vertelde dat het haar verjaardag was dus dat maar meteen gevierd met beide dames. Prima sessie.
Inmiddels zijn er zo'n 14 dames binnen aantal beren valt mee, zal met die storm te maken hebben.

Verstuurd vanaf mijn Neukia 6.9 met Anaaldroid 10

Peter NL
23 februari 2022, 11:37
Een uur geleden, rond half 12, gearriveerd bij Venus. Geen enkele auto op de parkeerplaats, er waren al wel vier dames aanwezig volgens de awl: Sara, Mirela, Anka en Melodie. Snel gedoucht en na het betreden van de grote zaal zaten inderdaad vier dames paraat aan de bar. Meteen Sara geschaakt en een fijn half uur in de spiegelkamer met haar doorgebracht. Was mijn eerste keer met haar. Mooi meisje, lekkere seks. Dat is in ieder geval binnen.
Inmiddels is Sandra erbij gekomen en een paar ijsberen. Zit nu aan een lekker ontbijt met gebakken eieren. Benieuwd wat de dag nog meer in petto heeft en of de gevreesde wanverhouding tussen dames en ijsberen zich straks gaat voordoen.

mentholbear
1 maart 2022, 11:03
Men klaagt hier wel es over een gay bar. Nu is het een lege bar. 4 andere heren en die hebben allemaal een prooi ontvoerd.

Kwam nu net een extra dame bij en eentje kwam net in d'r burgerkloffie binnen. Dus tenminste 6 dames.

Johnsonxxx
1 maart 2022, 15:12
Men klaagt hier wel es over een gay bar. Nu is het een lege bar. 4 andere heren en die hebben allemaal een prooi ontvoerd.

Kwam nu net een extra dame bij en eentje kwam net in d'r burgerkloffie binnen. Dus tenminste 6 dames.

Ik begrijp dat je dus alleen in de bar zit, 4 (h)beren die de aanwezige dames op de kamers hebben gepannekoekt, en dan 1 dame nog in burgerkloffie en dan misschien nog 1 dame. Wow....klinkt erg gezellig hoor :biggrin:

Willem2
1 maart 2022, 16:00
Wow....klinkt erg gezellig hoor :biggrin:

Nu slaapt mentholbear .... of hij is aan het eten .... het is dus zeer gezellig voor hem ....

mentholbear
1 maart 2022, 17:26
Nu slaapt mentholbear .... of hij is aan het eten .... het is dus zeer gezellig voor hem ....

Wel 3X ingedut, maar eten? Welk vreten? De voederbakken zijn leeg en moet het doen met een 9 euro rantsoen.

Pfff, maar de bar weer in en liet me ontvoeren door ene Eugenia.

Na een Wellness rondje waren de voederbakken nog steeds niet aangevuld. Alleen wat droge donuts.

Terug de bar in en bij Sandra's proberen gratis melk te scoren. Wat een oplichting... Die grote uitrukken bleken leeg te zijn. Gelukkig kon ik wel een ander sapje bij d'r los krijgen ;)

Echt klote met die lege voederbakken, zit alsmaar te neuken ipv te vreten. Kost klauwen met geld kwaakt Dagobear :ranting2:
;)

mentholbear
1 maart 2022, 17:36
Ik begrijp dat je dus alleen in de bar zit, 4 (h)beren die de aanwezige dames op de kamers hebben gepannekoekt, en dan 1 dame nog in burgerkloffie en dan misschien nog 1 dame. Wow....klinkt erg gezellig hoor :biggrin:

Ik hou wel van wat rust. Helaas Was dat gauw gedaan, muziek tandje hoger. 12 beren, maar ook7 dames, waaronder Lulu ex Gt. Blijkbaar heeft ze de olijke tuin (tijdelijk) verlaten.
Er was bijna altijd wel 7 of enkele dames beschikbaar. Alleen Anka is na me gepannenkoekt tot een uur of 21:00.

mentholbear
1 maart 2022, 18:51
Duizend bommen en granaten! Voordat ik eten kon bestellen heeft ene Sabina me weer verleid. Kwa figuur niet m'n type, dat had ze ook wel door, maar er was wel een klik en ze was bloedje geil op de kamer :t1520: :betrunken:

Nu laat ik echter niets of niemand me meer tegenhouden van m'n steak :nee:

Siberische tijger
1 maart 2022, 19:01
Is een vreetforum niks voor jou, Mentholvreetbeer?;)
Jij schrijft smeuïger over het eten dan over je kamerbezoekjes.

mentholbear
1 maart 2022, 19:09
Count me in als je er eentje weet waar je het kan combineren met al het moois dat er op stelten voorbij waggelt ;)

Willem2
1 maart 2022, 20:32
Ga eens eten bestellen ....

mentholbear
2 maart 2022, 00:28
Ga eens eten bestellen ....

Dat had ik iets voor 8 gedaan:



Nu laat ik echter niets of niemand me meer tegenhouden van m'n steak :nee:

Steak smaakte prima. De kok was wel erg royaal geweest met het zout over de friet. Maar verder smaakte het prima.

Inmiddels niet meer live, maar rond 22 uur van vertrek was het erg loom in de club nog 2 man in de bar en 1 slanke brunette. Geen idee of de rest op kamer of vertrokken was.

De jacuzzi en sauna buiten waren buiten gebruik. Binnen werkten de jacuzzi en sauna wel prima.

mentholbear
2 maart 2022, 00:38
Terug de bar in en bij Sandra's proberen gratis melk te scoren. Wat een oplichting... Die grote uitrukken bleken leeg te zijn. Gelukkig kon ik wel een ander sapje bij d'r los krijgen ;)


Jeetje, wat slordig. Dit moest er staan:

Terug de bar in en bij Sandra proberen gratis melk te scoren. Wat een oplichting... Die grote uiers bleken leeg te zijn. Gelukkig kon ik wel een ander sapje bij d'r los krijgen ;)

Shakir
2 maart 2022, 07:43
Terug de bar in en bij Sandra proberen gratis melk te scoren. Wat een oplichting... Die grote uiers bleken leeg te zijn.
Daarom twijfel ik om ooit nog eens te herkansen in Venus.
Voor mij geldt: Club zonder grote uiers met melk = geen bezoekje.

mentholbear
2 maart 2022, 07:56
Jij kan niet zonder de witte motor... :rolleyes:

Wentelt Eefje
2 maart 2022, 07:58
Ach, zolang je maar geen “melksnor” scoort…

mentholbear
15 maart 2022, 14:00
Net op tijd nog wat ontbijt naar binnen proppen. 4 dames in de bar gespot en 3 ronddolende ijsberen.

mentholbear
15 maart 2022, 14:30
Correctie 9 dames en 4 heren in de bar

rob45
15 maart 2022, 14:35
Correctie 9 dames en 4 heren in de barGoede verhouding mentholbear ! [emoji106]
Werpt de hoge benzineprijs dan al zijn vruchten af ?

Willem2
15 maart 2022, 14:49
Hij heeft reeds in Kleve getankt voor 2.06 ....

Eddy_V
15 maart 2022, 14:55
Goede verhouding mentholbear ! [emoji106]
Werpt de hoge benzineprijs dan al zijn vruchten af ?
Hij was gisteren al vertrokken vanuit Nederland met paard en wagen. Slaapt in de huifkar. Maakt zich nu zorgen over de stijgende haverprijzen.

mentholbear
15 maart 2022, 18:06
Intussen 10 dames en continue zo een 3 a 4 man in de bar en vermoed enkele op de kamer.

Altijd wel wat dames door de dag heen beschikbaar. Geen gay club situatie vandaag.

mentholbear
15 maart 2022, 18:08
Goede verhouding mentholbear ! [emoji106]
Werpt de hoge benzineprijs dan al zijn vruchten af ?

Wellicht. Maar scheelt ook dat 6 dames terug zijn van vakantie.
Wel vanmiddag afscheid genomen van Sandra die voor een weekje ofzo met vakantie is.

Maar zeker gunstige verhouding voor de heren. Voor zo ver ik kon zien had alleen Anka een pannenkoeker

mentholbear
15 maart 2022, 18:10
Hij heeft reeds in Kleve getankt voor 2.06 ....

Damm, had ik dat geweten... Nee, in Moers toen ik teleurgesteld vertrok van Diamond https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38913-Saunaclub-Diamond-Moers-Algemeen&p=775449#post775449

Was bij de Markant tankstelle 2,12.

mentholbear
15 maart 2022, 20:04
Ik kan minder goed tellen dan een dvp, zouden vandaag zelfs 12 dames zijn.

Jacuzzi binnen is helaas defect.

mentholbear
16 maart 2022, 15:36
Jacuzzi binnen is helaas defect.

Voor de liefhebbers vergeten erbij te vermelden dat de jacuzzi buiten afgedekt was/bleef.

Binnen sauna deed het wel. Buiten sauna stond uit, maar was niet meer afgezet met lint. Heb em even mild aangezet, om em als m'n persoonlijk warme oase van rust te gebruiken.

MrDB
16 maart 2022, 15:53
Hoe was het kwa drukte @mentholbear
Ik ben van plan om volgende week mijn rentree te maken na een half jaar afwezigheid.

mentholbear
16 maart 2022, 19:53
Hoe was het kwa drukte @mentholbear
Ik ben van plan om volgende week mijn rentree te maken na een half jaar afwezigheid.

Met de drukte viel het wel mee op deze dinsdag. Aangezien er een aantal terug is van vakantie bestond de line up uit 12 dames. 2 waren er gepannenkoekt en konden tussendoor/erna wel een kamertje erbij hebben.
Kwa heren waren er door dag heen telkens beetje tussen de 4 a 8 man aanwezig. Dus soms 3 a 4 man in de bar en de rest op kamer. Telkens meerdere dames die beschikbaar waren om uit te nodigen.

Husky
16 maart 2022, 21:17
Vandaag 15 mooie dames en gemiddeld 15-20 ijsberen waaronder Husky,was er al om 11 uur!
prima vermaakt,net 10 minuten thuis zon,sauna,jacuzzi en prima kamer:freu:
Bericht morgen over overmorgen:)

WANDELAAR5
10 april 2022, 10:42
Aan het ontbijt. Er is een “groot” vrouwen overschot;). 2 beren, Monica is terug, Sara, Mirela, Anka en een nieuwe dame Baha zijn beschikbaar.

WANDELAAR5
10 april 2022, 13:13
Eerst kamer gemaakt met Lidia Liana. Blijft een absolute topper. En ze is aan het afvallen, 2 kg kwijt, maar ze gaat door. Fantastisch uur met haar gehad! Probleem is nu dat er 2 dames op de eerste plaats staan hier: Sabina en Liana.

Er blijven maar dames binnendruppelen. Nu meer dames dan kamers en nog steeds niet veel beren. Keuzestress, volgende kamer met Marianna, of Monica, of toch Sabina om te bepalen wie de absolute nummer 1 is?

WANDELAAR5
10 april 2022, 16:19
BREAKING de show a.s. zaterdag wordt verzorgd door Sabina en Marianna. Monica is weg, dus minder keuzestress. En er zijn nu ongeveer evenveel dames (8) als beren (10) in de bar. Tweede kamer was 1,5 uur met Marianna. Ook weer top dus. Nu het eten proberen. Salade met gamba’s lijkt me wel wat. Of toch de steak?

HellaHolla
10 april 2022, 16:44
Weinig mis met Sabina of Marianna maar Monica laten lopen ai ai ai. You can do better my friend. :)

WANDELAAR5
11 april 2022, 06:59
Ze zal wel niet voor niets een uurtje na aanvang zijn vertrokken. Geen idee waarom.

mentholbear
12 april 2022, 10:35
4 dames gespot en 4 heren. Voederbakken weer gevuld en zonnetje in de tuin, dat begint al goed.

mentholbear
12 april 2022, 12:38
Sodeju, vandaag ongeveer een tiental dames, waaronder 4 voor mij nieuwe gezichten. Opsomming is niet nodig aangezien je een aanwezigheidslijst hebben: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?58094-AANWEZIGHEIDSLIJST&p=778061#post778061
Melodie helaas niet gespot :frown:

En hoera, hoef vandaag geen honger te lijden: de foodtruck heeft een nieuwe standplaats gevonden ;)

WANDELAAR5
12 april 2022, 14:03
Ik gok dat Bahar (lang zwart haar, theezakje borsten, lijkt op Marianna) en Stella (blonde slanke Bulgaarse) die ik al beschreven had bij die 4 zitten. Ga jij je eens als de donder aan die andere 2 voorstellen en breng ons op de hoogte! ;).

En misschien Lidia die nu weer Liana heet, mooie stevige cup C/D, mooie kleurige tattoos o.a. 2 strikjes achter op haar bovenbenen, zit onder de TV die tegen de binnensauna hangt. Maar die zou je uit eerdere club bezoeken elders moeten kennen.

mentholbear
13 april 2022, 00:28
LOL, ik blijk maar weer eens behoorlijk trouw gebonden aan bepaalde favorietjes en weinig oog te hebben voor ander schoon... De mij onbekende dames waren oudgedienden Catalea en Monica. Wel intiem kennis mee gemaakt. Bahar niet mijn smaak, maar Stella staat op de wenslijst.

En dementholbear heeft echt geen idee meer wie Lidia/Liana is en waar ik die van zou moeten kennen. Hint?

Inmiddels niet meer live, maar nog mededeling dat binnen jacuzzi weer erg koud was met 27 graden. De buiten jacuzzi en jet zwembad waren wel weer lekker warm. De buiten sauna stond echter uit, terwijl de binnen sauna goed op temperatuur was.
Vandaag trok misschien het mooie weer een hoop man aan. Er waren op een gegeven ogenblik wel 25 a 30 man binnen en leek het soms haast weer een gay club. Dacht 2 a 3 dames vrij en waarschijnlijk alle kamers vol?

Ook met een vrijkaartje binnengesmokkeld. Echter, bij vertrek bleek dat de a la carte dan niet (meer?) inbegrepen is. Moest jij ook bijbetalen? Had de man achter de receptie (weet niet meer of het eigenlijk dezelfde vent was als de vorige keer...) de voorgeschoten euro met dikke 'rente' terugbetaald.
Heb weer prima genoten, waarover later in het verslagje meer.

WANDELAAR5
13 april 2022, 03:41
LOL, ik blijk maar weer eens behoorlijk trouw gebonden aan bepaalde favorietjes en weinig oog te hebben voor ander schoon... De mij onbekende dames waren oudgedienden Catalea en Monica. Wel intiem kennis mee gemaakt. Bahar niet mijn smaak, maar Stella staat op de wenslijst.

En dementholbear heeft echt geen idee meer wie Lidia/Liana is en waar ik die van zou moeten kennen. Hint?


https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12740-Liana-(Lydia-(Roemeense)-PHG-GD-VM-SS&p=247953#post247953

Planet Happy Garden, Golden Dreams, Gallardo, Villa Marisol en Sixsens… 15 pagina’s berichten over haar hier op het forum.

En inderdaad met een vrijkaartje moet je voor je eten betalen. Die €9 die anders inclusief is zit niet in het vrijkaartje inbegrepen. Heeft hier ook al eerder gestaan.

mentholbear
13 april 2022, 13:27
15 pagina’s berichten over haar hier op het forum.


Ah ok. Ze valt waarschijnlijk buiten mijn doelgroep. Die dames bekijk ik dan minder. Te vaak gehad dat iets te lang kijken en ze komen op je af.

mentholbear
13 april 2022, 13:30
Nog even een after update van gisteren. Doordat er zoveel mannen waren mochten de dames op een doordeweekse dag een lesbische show geven. Die werd uitstekend verzorgd door Cataleya en Sandra. Goeie reclame voor de dames, aangezien na de show ineens een aantal dames en heren verdwenen waren :rolleyes:
En de club liet een goeie indruk achter.

DutchZeus
16 april 2022, 21:00
Shit dan ben ik te vroeg weg gegaan

mentholbear
16 april 2022, 23:49
Je weet niet wat je dinsdag gemist hebt... Tenzij je es een keer in het weekend terug gaat ;)

Liefje
17 april 2022, 09:11
Je weet niet wat je dinsdag gemist hebt... Tenzij je es een keer in het weekend terug gaat ;)

Gisteravond weer een fantastische lesbische show van drie dames, te weten Eugenia, Mariana en Sabina.
Likken, zoenen, dildo’s alles ………..geweldig, wat een show.

Liefje
17 april 2022, 09:41
Zaterdag wilde ik het Paasweekend goed beginnen door een bezoek aan Venus te brengen.
Bij aankomst was er nog plek op de parkeerplaats.
Hartelijke ontvangst en omkleden dus.
Bij de lockers aangekomen, ik had de locker net geopend en wat spullen opgeborgen, vloog er een spiernaakte dame mij om de hals.
Het was Sandra, die mij kennelijk al had gespot. Hoe dan……..?????
Geen beter begin dan dit.
Snel omkleden en naar binnen. Samen met Sandra een drankje besteld en naar buiten. Samen heerlijk in het zonnetje buiten gezeten.
Echt heerlijk. Lekker bijgekletst.
Ze zegt “ik heb het zien liggen”. Ik zeg “wat heb je zien liggen”. Mijn kadootje zegt ze. Die meiden zien echt alles. Ze omhelzen je bij aankomst en speuren gelijk de lokker door.
Ik zegt dat klopt. Krijg je straks.
Hierna naar de kamer en het kadootje overhandigd. Ze was er erg blij mee.
Vervolgens een heerlijk 1,5 uur beleefd met haar.
Een tijdje later kwam Sandra mij opzoeken met de boodschap dat er zo een lesbische show gegeven zou worden en sleurde mij mee.
Ze had de stoelen al klaargezet. Samen FRONT ROW met Sandra en Rebecca de show bekeken.
Een fantastische show gaven de drie dames. Zie verslag hierboven.
Sandra kreeg een klant voor de rest van de avond en ik heb mij even vermaakt bij de speel machines en met een gesprek met andere beren.
Tussendoor nog heerlijk gegeten. Deze formule bevalt me prima.
Ik het rookgedeelte zag ik Melody. Ze herkende mij nog van de vorige keer en we hadden een gezellig gesprek.
Opeens begon ze me te verleiden door heel dicht voor me te gaan staan en haar been tussen mijn been te steken. Haar gezicht dicht bij de mijne en sexy likkend aan een snoepje .
Ze had een voorstel vertelde ze me. Ik kon wel raden wat dat was en ik wilde het niet weten, maar stemde wel toe vertelde ik haar.
Ze sleepte me mee de ruimte uit en op naar de kamer.
Op de kamer aangekomen ontdeed ik me van mijn witte berenvel en slippers en Melody deed haar schoenen uit, gelijk 20 cm. kleiner.
Ze ging tegen mij aanstaan en begon me hartstochtelijk te zoenen. Heel teder en liefdevol. We hebben hier zeker zo 10 minuten gestaan.
Hierna heb ik haar liefdevol op bed gelegd en……….de rest laat zich raden.
Twee uur lang hebben we intens van elkaar genoten. Wat een meid is dit. Vol passie en hartstocht. Echt een GFE.
De energie was nu wel op na twee geweldige sessies.
Nog een drankje genomen en Sandra vanaf een afstand dag gezegd.
Melody was al naar huis want ik was haar laatste klant van de dag.
Tegen 24.00 uur de club verlaten na een fantastische middag/avond met heerlijke meiden.
Tot snel.

DutchZeus
17 april 2022, 12:15
Moet ik doen. Hoe laat doen ze dat

DutchZeus
17 april 2022, 12:20
Zo geil. Wil ik samen met Anka zien en dan mag ze me daarna verwennen

Player
17 april 2022, 15:00
Voor Mariana was het haar debut in de lesbische show maar voor herhaling vatbaar naar eigen zeggen. Ze viel in voor Cataleya. Eugenia natuurtalent natuurlijk en voor Sabina is squirten een 2de natuur.

1313
17 april 2022, 19:31
Vandaag……WTF alle dames in street clothes en veelal moe/ongeïnteresseerd. Wat een afknapper.
Ga niet meer op zondag. Overigens ondanks Pasen wel 12 dames.

DutchZeus
17 april 2022, 22:02
Dan wil ik Sabina wel eens.

mentholbear
22 april 2022, 01:00
Moet ik doen. Hoe laat doen ze dat

Geen idee maar vermoed dat er niet een vast tijdstip voor is, maar zal niet om 12 uur 's middags zijn ;)

Bij mij was het ergens is de vooravond. Wellicht dat Meme moo het tijdstip nog wist toen z'n schnitzel klaar was.

WANDELAAR5
22 april 2022, 10:58
Die lesbische show is zaterdag rond half 7.

De kooidansen zijn de hele dag regelmatig.

DutchZeus
22 april 2022, 21:45
Ok ergens in juni heb ik een alibi om zaterdagavond bij Venus te zijn ……

DutchZeus
2 mei 2022, 06:25
Donderdag ga ik weer naar de venusheuvels voor het mooiste meisje en de rest

mentholbear
2 mei 2022, 10:19
Tja, wachten tot juni was ook wel erg lang om met blauwe ballen te zitten :roll:

Jack42
2 mei 2022, 11:39
Ok ergens in juni heb ik een alibi om zaterdagavond bij Venus te zijn ……


Donderdag ga ik weer naar de venusheuvels voor het mooiste meisje en de rest

@ Mentholbear

Zoek de verschillen......

mentholbear
2 mei 2022, 14:00
Ik weet, was ook maar een grap.

JonnyFontane
2 mei 2022, 14:01
Ik weet, was ook maar een grap.

Kun jij grappen maken?......

mentholbear
2 mei 2022, 14:33
Kun jij grappen maken?......

Ja hoor, altijd met emoji erbij :tongue:

Maar genoeg off topic voordat WE weer binnenvalt. Hoe is het vandaag gesteld met de line up in Venus? ;)

DutchZeus
2 mei 2022, 15:08
Ja alleen dan heb ik geen alibi voor de avond

bertje600
2 mei 2022, 16:15
Op maandag is Venus gesloten.

WANDELAAR5
2 mei 2022, 16:32
Gisteravond keek ik toevallig: 7 dames. Toch 1 van de redenen dat ik Venus minder vaak bezoek ondanks het goede eten en de goede service. Wat weinig variatie.

ME262
2 mei 2022, 22:49
komen weekend een 12 tal dames het is een kwestie van kwaliteit in plaats van kwantiteit

mentholbear
3 mei 2022, 11:45
Op maandag is Venus gesloten.

Hap :biggrin:

DutchZeus
5 mei 2022, 13:35
Ik draaide om 11 uur de parkeerplaats op. Tot mijn schrik waren er maar twee dames aanwezig dus heb ik mijn tijd gevuld met koffie, filmpjes kijken etc. Toen om half 12 een voor mij nieuw gezicht binnen kwam was er meteen oogcontact. Lianne ging op de bank om de hoek zitten maar onze blikken raakten elkaar. De bardame wist dat ik geil was en seinde haar en mij. Even leek een ander met haar er vandoor te gaan maar uiteindelijk was het tijd voor een praatje en een kamergang. Wat een heerlijke tongzoenen en we kregen daar beide geen genoeg van. Ook likt ze heerlijk je ballen en pik. Het werd een heerlijk uur en ik heb wen nieuwe vriendin. Nu is het wachten op Sara met wie ik een afspraak heb. Ondertussen loop ik bijna met een erectie vsn al die lekkere meiden, maar ik moet echt op Sara wachten.

DutchZeus
5 mei 2022, 19:24
Ik draaide om 11 uur de parkeerplaats op. Tot mijn schrik waren er maar twee dames aanwezig dus heb ik mijn tijd gevuld met koffie, filmpjes kijken etc. Toen om half 12 een voor mij nieuw gezicht binnen kwam was er meteen oogcontact. Lianne ging op de bank om de hoek zitten maar onze blikken raakten elkaar. De bardame wist dat ik geil was en seinde haar en mij. Even leek een ander met haar er vandoor te gaan maar uiteindelijk was het tijd voor een praatje en een kamergang. Wat een heerlijke tongzoenen en we kregen daar beide geen genoeg van. Ook likt ze heerlijk je ballen en pik. Het werd een heerlijk uur en ik heb wen nieuwe vriendin. Nu is het wachten op Sara met wie ik een afspraak heb. Ondertussen loop ik bijna met een erectie vsn al die lekkere meiden, maar ik moet echt op Sara wachten.

Met Sara even van de zon genoten en de jacuzzi uitgeprobeerd. In de kamer was het weer relaxed waarbij ik na eerst in het rubbertje daarna in het mondje klaarkwam; zo wil ze het graag …

Manbijtkat
5 mei 2022, 20:16
daarna in het mondje klaarkwam; zo wil ze het graag …
Twee geeltjes extra, tuurlijk wil ze dat graag :cool:

ME262
7 mei 2022, 15:47
Vandaag voldoende dames aanwezig altijd wel enkel vrij enkel zijn enkele uren bezig
Een mooie rustige dag in Venus eten en dames goed

snellejapie
8 mei 2022, 12:37
2e helft van de avond was de verhouding behoorlijk verslechterd. Net zo veel beetjes als eerder op de middag, maar 3x zoveel beren. Het was dus een ouderwetse gay sauna. ‘ Gelukkig’ was ik reeds vakkundig gesloopt door Sabina en Lianne (erg geil, rapport volgt later deze week), dus ik kon het uitzitten

axel_321
8 mei 2022, 21:38
Sinds heel lang, zo voelt dat dan, m'n eerste FKK sauna vandaag en wel in Venus, en als jarenlange die hard very happy GT ganger, moest ik op zoek naar iets nieuws. Na wat online voorverkenning leek Venus de meest geschikte optie voor mij. Bij binnenkomst, alles dik prima orde, gastvrije en correcte ontvangst, keurige entourage zowel binnen als buiten en schoon. Op de site gecheckt welke dames aanwezig waren, en omdat ik nog nooit in Venus was geweest, was dat wel het minimum om te doen. Natuurlijk, het was zondag, dus minimale keus aan dames, een vijftal in totaal geteld, ze zagen er goed uit maar ik kon er geen vinden die aan mijn smaak voldeed. Uiteraard, mijn probleem, maar iemand een advies waar naar toe te gaan als je voor een goede PSE wilt gaan? Bij GT waren er vrijwel altijd wel een paar top acts.

JonnyFontane
8 mei 2022, 21:44
Was Sabine er niet?
Dat kan porno pur sang zijn.....

axel_321
8 mei 2022, 21:51
Sabine niet gespot, ook niet op de website maar ik geef Venus nog well een kans .. :)

snellejapie
9 mei 2022, 10:59
Sabine niet gespot, ook niet op de website maar ik geef Venus nog well een kans .. :)

Sabina kan inderdaad aardig porno zijn, en volgens de rapporten hier ook Anka en Cataleya? (over die laatste, kan iemand met prive wat meer 'herkenningspunten' sturen, zodat ik weet welke dame ik zou moeten aanspreken?)
Zelf ben ik erg gecharmeerd van Liana, optisch niet de knapste, maar erg geile uitstraling en voor mij een van de beste zoeners die ik binnen het sauna wereldje ben tegen gekomen
Nadeel van Venus is voor een GT-ganger natuurlijk wel het beperkte aantal dames in de club, maar het heeft wel iets zoals je wellicht gemerkt hebt

WANDELAAR5
9 mei 2022, 12:24
Ik vind persoonlijk Liana wel erg aantrekkelijk. Mooie natuurlijke stevige borsten maat C/D, mooie ogen.

Er zijn 3 dames in de 30 kg categorie in Venus: Cateleya, Oana en Cassandra. Cassandra is een echte zigeunerin, Oana is blond en daar kun je ribben goed tellen, die andere is Cateleya. Aardig wat tattoo’s die zijn weg-ge-photo-shopped op de site. De andere slanke dames zoals bijvoorbeeld Anka, zitten in de 40kg categorie. (Gewichten zijn uiteraard schattingen van mij, maar 1.55m en lang donker haar zegt zo weinig).

snellejapie
9 mei 2022, 13:30
Ik vind persoonlijk Liana wel erg aantrekkelijk. Mooie natuurlijke stevige borsten maat C/D, mooie ogen.

Er zijn 3 dames in de 30 kg categorie in Venus: Cateleya, Oana en Cassandra. Cassandra is een echte zigeunerin, Oana is blond en daar kun je ribben goed tellen, die andere is Cateleya. Aardig wat tattoo’s die zijn weg-ge-photo-shopped op de site. De andere slanke dames zoals bijvoorbeeld Anka, zitten in de 40kg categorie. (Gewichten zijn uiteraard schattingen van mij, maar 1.55m en lang donker haar zegt zo weinig).

Ik vind Liana ook ERG aantrekkelijk, maar is wat minder klassiek 'optick-fick' naar mijn idee. Maar ze heeft prachtige ogen, en een erg prettige uitstraling/vibe voor mij. En ze kan je zo ontzettend geil aankijken zowel op de banken als tijdens een kamer bezoek.
Afgelopen zaterdag zat ik nog wat na te dromen op de bank 'boven' naast de trap, toen Liana van een sessie terug kwam. een beer streek naast haar neer, maar ze keek ook nog even naar mij met een geile, grote glimlach. Ik werd er jaloers van

schoolmeester
9 mei 2022, 17:05
Bij mij kijken ze ook altijd erg geil als ik de portemonnee pak......

Ftotal
9 mei 2022, 17:08
Ich melde mich auch mal wieder für die Tombola an.

mentholbear
9 mei 2022, 23:01
Sabina kan inderdaad aardig porno zijn, en volgens de rapporten hier ook Anka en Cataleya?

Van Sabina en Cataleya kan ik beamen dat ze een flinke pse kunnen neerzetten.

Maar Anka vond ik persoonlijk meer gfe. Dacht gezegd te hebben kan een dvp natuurlijk diverse oscar winnende rollen spelen :rolleyes:

Peter NL
10 mei 2022, 12:31
Om 11.45 uur in Venus aangekomen. Volgens de awl waren er 5 dames present, maar de zaal was leeg op 2 ijsberen na. Gelukkig trof ik na 10 minuten in de gang naar het eetzaaltje een dame die Liana bleek te zijn. Ik meende goede recensies over haar gelezen te hebben, dus ik heb mijn kans gegrepen en een klein uur met haar op de kamer doorgebracht. Het was in één woord fantastisch, ze behoort nu tot mijn favorieten. Recensie van Liana volgt nog.

Na de kamergang een ontbijt/lunch gehad, niet echt super maar het vult. Inmiddels blijken er volgens de awl 13 dames te zijn, dat valt me niet tegen. Een tweede ronde zit er dus waarschijnlijk nog wel in.

mentholbear
10 mei 2022, 13:00
Net het nieuwe zusje/nichtje van Oana mogen inwerken. Sofia/Sophi.

Venus waardig en Oana heeft d'r de service van Venus blijkbaar kenbaar gemaakt.

mentholbear
10 mei 2022, 13:05
Weliswaar 13 dames maar wel een man of 20 a 25. Dus soms alleen mannen te bekennen.

Ze lijken hier ook wat te differentiëren in de line up. Zo even een lange blonde milf gespot.

MrDB
10 mei 2022, 13:39
Lijkt ze ook op Oana?

Peter NL
10 mei 2022, 13:43
Inderdaad vrij druk met mannen maar altijd wel meerdere dames vrij. Net een tweede kamergang gemaakt met Anka, prima sessie zoals gebruikelijk bij haar.
Tijd om te gaan en elders van het mooie weer te genieten. Bij het vertrek zie ik op de parkeerplaats 14 auto’s staan.

mentholbear
10 mei 2022, 14:27
Lijkt ze ook op Oana?

Ze heeft er wel wat van weg. Maar oana heeft blonde haar en sofia heeft zwart haar.

schoolmeester
10 mei 2022, 17:27
Soms zeggen de dames dat ze zusjes of nichtjes zijn, is niet altijd waar, en hoort uiteraard bij hun verkooptechniek.
Deze oude ijsbeer weet inmiddels wel hoe het gaat....

Groet, schoolmeester.

mentholbear
10 mei 2022, 23:52
Inderdaad. Een natte droom van menig man om het met 2 zussen te doen.
Blijkt dan gewoon een vriendin te zijn ofzo. Hoe het ook zijt, ik was tevreden. Het tz was wat zuinig en blazen ging met gevoel, maar kon wel wat meer variatie gebruiken. Voor een beginneling die nog kan groeien geen slechte start imho.

En wil best geloven dat ze nieuw in het vak is. Ze is nog een behoorlijk muurbloempje (hoewel haar zogenoemde zus Oana ook wat introvert is), geen Duits en zeer beperkt Engels, condoom was even proberen welke kant er nou op moest, en meer van dat soort kleine tekenen.

Maar gewillig en geen afwerkmodus. Ik presenteerde me fris en fruitig en ging ze uit zichzelf m'n hele lijf vertroetelen.
IJs werd een beetje gebroken doordat ik enkele van toepassing zijnde Roemeense woordjes weet. Waar als die jaren SC wel niet goed voor zijn geweest ;)

Sjaaksnaak
11 mei 2022, 17:48
Wordt er hier tegenwoordig weer live geprakt? Als in het openbaar bedoel ik dan…

DutchZeus
11 mei 2022, 19:02
Wordt er hier tegenwoordig weer live geprakt? Als in het openbaar bedoel ik dan…

soms wel

Eddy_V
18 mei 2022, 16:41
Ik hier ?
Was in de buurt en kon het niet laten om ff naar binnen te gaan.
Lekker anoniem.. dus niet want buiten de waard (SAS) gerekend.
één na laatste vrije plaats op de parkeerplaats. Zoveel auto’s, zouden er dan nog dames vrij zijn?
Aan de bar werd ik herkend door m’n geliefde plaaggeest, long no time see en de gitane greep automatisch naar m’n jaszak om te kijken of er een telefoon te jatten viel, dat spelletje spelen we al een jaar of zes denk ik zo.
Er zouden een paar leuke dames naar mijn smaak zijn vertelde ze en binnen no time werd ik met mijn toestemming gekoppeld aan Sofia, daar een aardig halfuurtje mee gemaakt, valt verder weinig over te zeggen want anders was het wel op m’n gebruikelijke uurtje uit gekomen. Jong en onervaren, de harlequin look zou het hoofd van Patjax op hol brengen.
Het aantal mannen binnen valt eigenlijk wel mee tov de parkeerplaats, verspreid over kamers, bar, sauna, buiten jacuzzi en de ligbedden buiten. En dan lopen en zitten er nog diverse aantrekkelijke dames rond waaronder Oana, Kassandra en de afgeslankte en goed gespierde Melody. En nu was ik de koppelaar tussen haar en een bezoeker die nog wat bindingsangst had :)
Later zie ik Melody waarschijnlijk nog wel.
totaal aantal dames weet ik niet maar 9 heb ik er in ieder geval gezien de afgelopen 2 uur.

Sjaaksnaak
18 mei 2022, 17:09
Ik hier ?
Was in de buurt en kon het niet laten om ff naar binnen te gaan.
....
Later zie ik Melody waarschijnlijk nog wel.
totaal aantal dames weet ik niet maar 9 heb ik er in ieder geval gezien de afgelopen 2 uur.

Beste Eddy,

Bedankt voor de reactie. In ieder geval klinkt het als een goede verhouding. Er hoeft niet noodzakelijk gejaagd te worden.

Als alle Corona-goden goed gezind zijn morgen dan ga ik een bezoekje wagen… Wil eigenlijk Melody een keertje van heel dichtbij bekijken…

Patjax
18 mei 2022, 17:12
de harlequin look zou het hoofd van Patjax op hol brengen.

Moi? :gruebel:

Zal snel eens gaan kijken of ik inmiddels HQ-proof ben. ;)

Eddy_V
18 mei 2022, 17:35
@Sjaaksnaak
Net een kwartiertje in de bar gezeten en wat gekletst met heren want alle dames waren bezig, nu lopen er weer 3 vrij rond. Ik kom hier te weinig om de namen te kennen. Één dame met wat de meeste mannen een normaal postuur zouden noemen (ik noem haar redelijk fors en voorzien van Botox en andere kunstmatige toevoegingen) en een bebrilde superslanke dame, iets langer dan gemiddeld met kleine borstjes. Een optie voor na de schnitzel wellicht.

Eddy_V
18 mei 2022, 17:37
Moi? :gruebel:

Zal snel eens gaan kijken of ik inmiddels HQ-proof ben. ;)
De gitane heeft jouw regelmatige aanwezigheid al verraden dus waarschijnlijk ben je al een keer voor de bijl gegaan ;)

Sjaaksnaak
18 mei 2022, 18:01
@Sjaaksnaak
Net een kwartiertje in de bar gezeten en wat gekletst met heren want alle dames waren bezig, nu lopen er weer 3 vrij rond. Ik kom hier te weinig om de namen te kennen. Één dame met wat de meeste mannen een normaal postuur zouden noemen (ik noem haar redelijk fors en voorzien van Botox en andere kunstmatige toevoegingen) en een bebrilde superslanke dame, iets langer dan gemiddeld met kleine borstjes. Een optie voor na de schnitzel wellicht.

Ik ben er in het verleden vaker geweest. Alleen de laatste keren moest ik zo lang wachten in een omgeving die meer weg had van een gay bar. Op die manier viel er niets meer te kiezen en hadden de dames ook geen reden om hun best te doen. Venus staat overigens bekend om de skinny girls, maar doorgaans ook om de goede service.

Lijkt er dus wel op dat de verhouding beren en dames is verbeterd. Dat geeft hoop voor morgen….

Eddy_V
18 mei 2022, 22:33
Na de lekkere schnitzel Hollandaise vakkundig gesloopt door de Thaise massage dame, zeer stevig maar steeds net niet pijnlijk en heerlijke hete stenen waarmee ze razendsnel over je rug en armen wrijft. Mijn signaal om ook in mijn handen een warme steen te leggen pakte ze direct op: je verbrand net niet maar het geeft een heerlijk ontspannen gevoel.
Daarna Melody …. een vage blik van herkenning na een jaar of 4, verhalen uit langvervlogen tijden opgehaald van HP tot Bab tot SS met de bekende lekkere techno playlist op haar phone om vervolgens onze stoute spelletjes te gaan spelen, haar collar sprak voor zich..
Nog even een colaatje buiten op één van de overdekte terrasjes en dan zo op huis aan.
Een verrassend einde van een warme dag, er hing geen onweer in de lucht maar het heeft hier wel gebliksemd :)

Manbijtkat
21 mei 2022, 13:20
Prima vertoeven hier op het moment. Een dame/beer verhouding die oke is, 9 dames voor pak een beet 15 beren. De eerste sessie met ons Anka zit er al weer op. Als klap op de vuurpijl komt ook nog eens het zonnetje erdoor :cool:

pelle6
26 mei 2022, 10:10
Na veel gelezen te hebben van andere beren op dit forum.
Mijn dank voor de informatie.
wordt het wel tijd om zelf ook een post te plaatsen.
Gisteren voor het eerst weer sinds corona afgereisd naar onze oosterburen.
Voor het eerst naar de venusheuvel en afgereisd.
Om 11:30 aangekomen op locatie.
Het ziet er allemaal schoon en netjes uit.
Betaald en wat uitleg gekregen.
Even opgefrist een bakje koffie gehaald aan de bar en wat rondgekeken. Het was nog rustig 3 dames en 3 beren.

Na wat rondgelopen te hebben ben ik bij Liana
Gaan zitten wat gekletst en naar de kamer gegaan.
Liana is een lieve meid kan goed TZ en de Blowjob was ook heerlijk.
Wat vooral een extra beleving is zijn alle spiegels vooral als de dame in 69 positie bovenop je ligt en je kijkt naar boven tijdens het likken en je ziet die heerlijke kont wauw echt geil.
De sex was ook goed uiteindelijk over haar mooie borsten gespoten. 50/30 min

Hierna even een saunatje gepakt en gepraat met een mede beer.

Ben daarna nadat Oana gedanst heeft in de kooi met haar naar de kamer gegaan wauw zij is zo lekker uiteindelijk een uur met haar op de kamer verbracht wat een lekkere meid. 100/60 min.

Weer een sauna gepakt en een pizza besteld
Die pizza,s zijn heerlijk.

Een poosje gekletst met Rebecca de langste dame in huis met een prachtig figuur.
Wauw in de spiegel kamers echt een genot.
Het TZ met haar is echt heerlijk.
En het pijpen van haar met tongpiercing is goddelijk dit in standje 69 en de spiegels duurde het niet snel dat ik kwam.
Uiteindelijk een uur met haar op de kamer geweest
Rebecca is echt fantastisch.

Daarna nog een sauna gepakt en wat eten ter
Afsluiting nog een koffie en rond 18:00 werd terug naar huis.

Ik heb genoten en ga zeker vaker terug naar de venusheuvels.



Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk

Manbijtkat
1 juni 2022, 12:22
Om 13:00 al 15 dames aanwezig :freu:
Queen Sara is ook weer terug

Patjax
1 juni 2022, 15:42
Inmiddels ruim 2 uur binnen. Voor het eerst op een woensdag en het is misschien vloeken in een FKK-Kerk maar de dames in lingerie vind ik veel aantrekkelijker. Bij binnenkomst stond Cataleya in de kooi te dansen waarna ze zich buiten bij mij voegde. Het resultaat anderhalf gymnastiek op top niveau met deze little firecracker. Lijkt op een evenwicht momenteel tussen aantal mannen en vrouwen.

stimpy3
1 juni 2022, 17:51
ook in Venus nu, na een jaar afwezig te zijn geweest. Redelijke m/v verhouding.

Patjax
1 juni 2022, 20:20
Na een lekkere schnitzel was het tijd voor een toetje met een lekker snoetje. Afgelopen vrijdag was er al geflirt tussen ons en het werd eens tijd om intiemer kennis te maken met Oana. A face of an angel maar met een duivelse BJ. Uiteindelijk me gewonnen gegeven en nadat ze de champagnefles ontkurkt had werd deze geleegd tot de laatste druppel. De dames maken er bij tijd en wijle een feestje van.

Peter NL
2 juni 2022, 12:46
Ben sinds 12.00 uur in Venus. Nu anderhalf uur later zijn er 15 dames aanwezig en niet zo heel veel ijsberen. Er zijn steeds zeker zes dames vrij. Ben vrij snel na aankomst op de kamer geweest met Lori, een nieuwe Bulgaarse meid. 18 jaar, slank leuk koppie met ietwat kromme neus. De sessie viel wat tegen, Lori voldoet (nog) niet aan de Venus-standaarden. Ze heeft nog geen eigen topic zie ik, die zal ik later aanmaken. Eerst op naar een tweede sessie.

Peter NL
2 juni 2022, 12:50
Ben sinds 12.00 uur in Venus. Nu ruim anderhalf uur later zijn er 15 dames aanwezig en niet zo heel veel ijsberen. Er zijn steeds zeker zes dames vrij. Ben vrij snel na aankomst op de kamer geweest met Lori, een nieuwe Bulgaarse meid. 19 jaar, slank, cup A/B, donker haar, leuk koppie met ietwat kromme neus. De sessie viel wat tegen, Lori voldoet (nog) niet aan de Venus-standaarden. Ze heeft nog geen eigen topic zie ik, die zal ik later aanmaken. Eerst op naar een tweede sessie.

mentholbear
8 juni 2022, 01:11
Inmiddels niet meer live, maar na de opdroging in een andere club, zocht ik m'n toevlucht bij Venus met de altijd vochtige grotjes...

Was een rustig dagje met circa 10 dames en afwisselend 5 a 8 heren aanwezig. Cataleya was de hele dag gepannenkoekt en Sabina later op de middag.
Anka niet en was daardoor goed boekbaar. Net als Ella en de andere dames.

Eten smaakte me weer prima en de wellness was ook tip top op orde, hoewel ik slechts 1x alleen van de jacuzzi gebruik had gemaakt. Buiten sauna stond uit, maar buiten jacuzzi was in gebruik.

CVARIA
8 juni 2022, 17:17
Ik zie dat je aardig actief geweest bent met de dames, :freu: single and trio kamertjes, well done :)
Calvin



Inmiddels niet meer live, maar na de opdroging in een andere club, zocht ik m'n toevlucht bij Venus met de altijd vochtige grotjes...

Was een rustig dagje met circa 10 dames en afwisselend 5 a 8 heren aanwezig. Cataleya was de hele dag gepannenkoekt en Sabina later op de middag.
Anka niet en was daardoor goed boekbaar. Net als Ella en de andere dames.

Eten smaakte me weer prima en de wellness was ook tip top op orde, hoewel ik slechts 1x alleen van de jacuzzi gebruik had gemaakt. Buiten sauna stond uit, maar buiten jacuzzi was in gebruik.

mentholbear
9 juni 2022, 23:27
Venus is goed voor mijn lijn: veel fraaie goeie service dames :t1520: en weinig te eten :roll:

mentholbear
14 juni 2022, 10:56
Iets over 11 slechts 2 wagens op parking. 3 dames. Eerst maar lekker ontbijtje. Nu het nog kan ;)

JonnyFontane
14 juni 2022, 15:10
Iets over 11 slechts 2 wagens op parking. 3 dames. Eerst maar lekker ontbijtje. Nu het nog kan ;)

Heb jij geen normaal leven? Als een normaal mens.

Manbijtkat
14 juni 2022, 15:34
De binnen jacuzzi is wel koud helaas

mentholbear
14 juni 2022, 16:16
Heb jij geen normaal leven? Als een normaal mens.

Nop, geen normaal 9-17 leven


De binnen jacuzzi is wel koud helaas

Inderdaad kwam er ook net achter. Die buiten Is well lekker warm.

mentholbear
14 juni 2022, 16:23
Heb jij geen normaal leven? Als een normaal mens.

Nop, geen normaal 9-17 leven.

Maar zo gek ook weer niet. Ik ben niet van het drukke weekend uitgaansleven, wat volgens mij de meeste normale mensen doen. Doe mij maar liever een relaxt dagje welness met wat extra ontspanning erbij.


De binnen jacuzzi is wel koud helaas

Inderdaad kwam er ook net achter. Die buiten Is well lekker warm.

wooley
18 juni 2022, 10:38
Wooley is vanmorgen rond 11 uur binnen. Circa 4-5 dvp's. Alles mooi schoon. Sauna niet te heet. Badjes ga ik zo testen. Eerst maar eens ontbijt

avi
20 juni 2022, 16:53
afgelopen zaterdag 18-06 om 21:00 aangekomen was hier al een hele tijd niet geweest aangezien er te weinig aanbod was en geen zin had om te wachten dus ze maar een half jaar op pauze gezet.
Afgelopen zaterdag was dat wel een ander verhaal rond 21:00 aangekomen erg rustig 6 mannen en ik denk 7-9 vrouwen die zich aan het vervelen waren en de sfeer zat er dus niet goed in.
Ff in de tuin gezeten maar de vrouwen wouden maar binnen blijven.
Dus weer naar binnen.
Kamergangen niet optimaal dit vanwege de motivatie denk ik.
Ik zag dat ze een nieuw eet systeem hebben top eten maar dan betaald ( eerste 10,- cadeau) maar een top kok hoor.
Rond 01:00 maar weer vertrokken wel een ok avond.|
Tegen 23:00 werd het wel drukken qua beren

mentholbear
24 juni 2022, 13:48
Ik zag dat ze een nieuw eet systeem hebben top eten maar dan betaald ( eerste 10,- cadeau) maar een top kok hoor.


Als ik me niet vergis was eerste 9 euro eten inbegrepen.

Manbijtkat
24 juni 2022, 13:53
Als ik me niet vergis was eerste 9 euro eten inbegrepen.

Wel slim gekozen die 9eu. Durf te wedden dat 70% van de beren die 1 maaltijd nuttigen, een tientje betaald en geen wisselgeld hoeft. Toch maar weer mooi verdiend :hammer:

ME262
24 juni 2022, 15:32
De eerste 9 euro zijn in de inkom prijs in begrepen dus eet je iets van 9 euro betaal je als je de tent verlaat niets extra


Wel slim gekozen die 9eu. Durf te wedden dat 70% van de beren die 1 maaltijd nuttigen, een tientje betaald en geen wisselgeld hoeft. Toch maar weer mooi verdiend :hammer:

Manbijtkat
24 juni 2022, 15:34
De eerste 9 euro zijn in de inkom prijs in begrepen dus eet je iets van 9 euro betaal je als je de tent verlaat niets extra

Nee ik weet het. Tenzij je binnenkomt met een vrijkaartje, of gewoon 2 keer eet natuurlijk

WANDELAAR5
9 juli 2022, 12:52
Groeten vanuit een erg rustig Venus. 9 dames en ca. 12 ijsberen. Eerste kamer gedaan met Melody. Ik had het gevoel dat ik zo’n beetje de enige was op dit forum die nog niet met haar op de kamer was geweest. Dat is nu recht gezet en ik kan de lovende recensies alleen maar beamen. Mooi begin van de dag!

cootje
9 juli 2022, 13:07
Goede verhouding 9 versus 12.

Wat voor indruk heb je van Lauren?
Geaccepteerd door de Roemeentjes?

Ga er volgende week zaterdag heen.
Zal rustiger zijn met beren die op de Zwarte Cross gaan feestvieren?

WANDELAAR5
9 juli 2022, 17:42
Lauren woont volgens mij al van jongs af aan in Duitsland. Haar Duits is ausgezeichnet:). Ze trekt op met Bulgaarse Stella. Het aantal ijsberen is gegroeid naar ca 20. Een uur of zo waren alle dames bezet. Nu zijn ze om de beurt weer beschikbaar. Xenia is erbij gekomen, dus nu 10 dames. Maar Xenia is qua looks natuurlijk niet echt Venus materiaal. Gezellig gekletst met 5 Nederlanders en een tweede topkamer gemaakt met Liana (wat een heerlijke borsten heeft die ook naast de topservice) en daarna met haar een pizza gedeeld. Vanmorgen kort wat motregen gehad, maar het weer is helemaal opgeknapt. Zonnetje en lekkere temperatuur!

Eddy_V
23 juli 2022, 19:11
Even na 13 uur aangekomen , parkeerplaats zo goed als leeg ! Wat zou dit gaan worden ?
Binnen een man of 5 plus een aantal op kamer want van de ca 10 dames zagen we er 3. Nog lekker van het ontbijt buffet gegeten en de roerei naar binnen gewerkt voor de nodige energie.

Vriendelijk als altijd door Sabina begroet en pardoes belandde ik met haar op een kamer ! Dat hadden we te danken aan een wederzijdse vriend, Thanks Mr Bluenose!
Daarna bubbelen en in de zon luieren. Dat was vanmiddag goed te doen. Voor het eten kon ik Jenny niet langer weerstaan.. wat een schatje: jong en onbedorven… als collega KanariePiet haar niet al bezoedeld zou hebben :)
Johan35 en ik laten ons nu de kippen salade goed smaken , die is werkelijk super lekker !
De hele middag was het erg kalm met bezoekers, een aantal gingen zelfs tussen 2 en 3 alweer op huis aan.
Zojuist werd het wat drukker met een vriendengroep die een vrijgezellenfeestje komen vieren, de meesten keken hun ogen uit :eek:

En nu naar het buiten bubbelbad om af te koelen en daarna… misschien een Thai massage of… nog een keer met Jenny stoeien ?

cootje
23 juli 2022, 19:18
Jenny is inderdaad een schatje ?

Jong en onbedorven vraag ik me werkelijk af.
Zeker al een keer moeder geweest.

grt

Eddy_V
23 juli 2022, 23:33
Jong en onbedorven vraag ik me werkelijk af.
Zeker al een keer moeder geweest.

Ach ja, bij wijze van spreken ;)
3e kamertje niet met Jenny maar tot ons beider verbazing met Sofia gedaan. Haar de herkansing gegeven na m’n nogal tegenvallende kennismaking toen zij net een weekje of zo in Venus was. Die herkansing heeft zij met glans doorstaan. De schuchterheid was totaal verdwenen. En die tongpiercing weet ze ook handig in te zetten tijdens het sabbelen en zuigen!

Willem2
25 juli 2022, 09:17
En die tongpiercing weet ze ook handig in te zetten tijdens het sabbelen en zuigen!

aan je oor ....

Eddy_V
25 juli 2022, 13:25
aan je oor ....
Shit, is die fetisj ook al geen geheim meer !

schoolmeester
25 juli 2022, 17:25
In het saunaclub-leven blijft er weinig geheim.
En de gasten en dvpees vertellen allemaal de waarheid.

Groet, schoolmeester.

mentholbear
26 juli 2022, 11:46
Gelukkig, hoef vandaag niet te verhongeren met een foodtruck voor de deur ;)

Rond het middag uur waren er 5 während op de parking. 1 dame en 3 heren in de bar. De rest Was waarschijnlijk ochtend gymnastiek aan het doen.

Lekker ontbijtje en straks even ouwehoeren
met de chauffeur van de truck.

Siberische tijger
26 juli 2022, 13:13
Lekker ontbijtje en straks even ouwehoeren
met de chauffeur van de truck.

Ik zie jouw recensie al voor me:
heerlijk kamertje gemaakt met de chauffeur van de foodtruck. Lekker van elkaar genoten voor 100p60:biggrin:

Je komt toch voor de dames, o nee, je komt voor het eten en daarna voor de dames.
En dus ook een gaybeer.

JonnyFontane
26 juli 2022, 15:43
Was toch bekend dat Menthol van de mannenliefde is....
Niks mis mee.....ieder zijn heug.
Hij schrijft wel dat ie lekkere/redelijke kamertjes maakt, maar stiekem:biggrin:

Bluebear
26 juli 2022, 16:12
Ik zie jouw recensie al voor me:
heerlijk kamertje gemaakt met de chauffeur van de foodtruck. Lekker van elkaar genoten voor 100p60:biggrin:

Je komt toch voor de dames, o nee, je komt voor het eten en daarna voor de dames.
En dus ook een gaybeer.

Ocherm, Menthol doet meer DVP’s als wij allemaal samen bij elkaar en nog wordt hij beticht van aanhanger van de herenliefde. Ik voel het jaloeziebeertje opstaan. Laat ze maar lullen, Mentholbear, ik vind jou ok een lekker ding. Och, kut. :hammer: :rolleyes:

mentholbear
26 juli 2022, 20:59
genoten voor 100p60
.

Nee joh, zo duur Is z'n food truck niet ;)


Was toch bekend dat Menthol van de mannenliefde is....


Once you goes Theo's... ;)


Laat ze maar lullen, Mentholbear, ik vind jou ok een lekker ding.

Ik hou ook van jou ;)

Och, beetje dollen moet kunnen :beerchug:

Meme Moo
27 juli 2022, 08:24
Gelukkig voor deze foodtruck-chauffeur, had Menthol meer aandacht voor de dames gisteren.

Hij staat inmiddels ook bekend onder de DVP’s als ‘de Witte Tornado’.
En dat is écht niet omdat hij van de herenliefde is, naar ik mag aannemen :biggrin:

mentholbear
27 juli 2022, 10:37
Correctie, ik had meer aandacht voor de inhoud van de foodtruck dan voor jou of de dames ;)

Gisteren slechts de interesse voor 4 dames gehad. Eigenlijk 7, maar Cataleya en Anka werden gepannenkoekt en Eugenia liep ik mis.

Achilles
27 juli 2022, 10:45
Aanhanger van de herenliefde of witte tornado weet ik niet en maakt ook verder niets uit. Maar ik bewonder mentholbear in zijn volharding om na een keurig gemaakt en daardoor geslaagd afspraakje met Ella in de vroege middag en ondanks dat ze daarna wat volgeboekt was naar 20u toe, toch ruim over zijn normale verblijfsduur tot 21u is gegaan voor een tweede ontmoeting met haar. Wel oppassen want het is niet omdat een dame in de bar verschijnt en naar buiten gaat, dat haar termin al over is ;)

mentholbear
27 juli 2022, 12:37
:angst:

We hebben een ijsberen spion onder ons, want het ging precies zoals je beschrijft...

Was jij de hongerige beer?

JonnyFontane
27 juli 2022, 13:56
:angst:



Was jij de hongerige beer?

Pas maar op.......
Achilles is ook een buffetgrazer, dus concurrentie Menthol

Achilles
27 juli 2022, 19:14
:angst:

We hebben een ijsberen spion onder ons, want het ging precies zoals je beschrijft...

Was jij de hongerige beer?

Neen, maar Achilles is als God (of Satan), hij is overal... ;)

Ik was diegene die haar correct op tijd terug afleverde bij de hongerige Duitse beer waarvan sprake. Ik heb veel moeite me in te beelden hoe je een kamergang met haar kan onderbreken voor eten. Daar denk ik geheel niet aan.

Maar tussen 2 bedrijven door kijk je eens rond in een SC en zie je al eens wat... om dan de nacht in te gaan samen met Cataleya en Eugenia ;)


Pas maar op.......
Achilles is ook een buffetgrazer, dus concurrentie Menthol

Hoegenaamd niet, integendeel. Buiten een snel en bescheiden ontbijtje om dan meteen tot 2 maal toe met Anka alle hoeken van een spiegelkamer te verkennen en na Ella in een stuk pizza bijten, eet ik haast niets in een SC. Ik kom er niet om te eten of andere randactiviteiten.

mentholbear
27 juli 2022, 22:52
Ah, jij was dus degene die naast de wellness entree zat. Ik dacht nog om Eugenia mee te vragen, maar Cataleya (en jij) waren me te snel af :hammer:
Ik ging toen maar achter jullie in de bubbels zitten wachten op Ella inderdaad.
Kan me alleen niet meer herinneren hoe je er uit ziet.

Dan waren er die dag toch nog wat ijsberen aanwezig. Manbijtkat was er namelijk ook.

WANDELAAR5
28 juli 2022, 12:56
Buiten een snel en bescheiden ontbijtje om dan meteen tot 2 maal toe met Anka alle hoeken van een spiegelkamer te verkennen
Zaten er zoveel vliegen die zich goed wisten te verstoppen? ;)

Achilles
28 juli 2022, 19:07
Zaten er zoveel vliegen die zich goed wisten te verstoppen? ;)

Statler and Waldorf van dienst denken dat dit een sneer is aan mijn adres, laat het ons houden op een gebrek aan bezoek van (goede) SC om dit Pavlov effect te verklaren. De meer doordachte lezer herinnert mijn tip aan W5 om Anka mee te nemen op de kamer om vliegen te verdelgen. Qua vliegen viel het afgelopen dinsdag goed mee, daar zal het minder warm weer mee te maken hebben gehad. Wel vraagt het een goede stamina van Anka en mezelf om op 2 verschillende spiegelkamers zoveel viezigheid uit te halen dat de sporen van haar handpalmen, haar lieftallig kontje-afdruk,... op alle vier kanten van de spiegelwanden zijn achter gelaten. Met excuses aan de cleaning jongens hiervoor.


Ik dacht nog om Eugenia mee te vragen, maar Cataleya (en jij) waren me te snel af :hammer:


Dan heb je toch zeer lang zitten nadenken. Cataleya lag al bijna een 1/2u op mijn schoot toen ik haar vroeg om Eugenia erbij te halen omdat die er maar wat werkloos bijzat in de rookkamer. Gezien de gemiddelde leeftijd van de overige klanten op dat moment in de bar 60 jaar oversteeg, meende ik dat ik zonder schuldgevoel deze 2 dames kon meenemen voor de rest van de avond met het oog op hen beiden echt werkethos te geven :smiley:

Qua clubverslagje mag dit tellen, meen ik ;)

mentholbear
29 juli 2022, 22:25
mijn tip aan W5 om Anka mee te nemen op de kamer om vliegen te verdelgen.

Dan heb je toch zeer lang zitten nadenken. Cataleya lag al bijna een 1/2u op mijn schoot toen ik haar vroeg om Eugenia erbij te halen omdat die er maar wat werkloos bijzat in de rookkamer.

Iets met slippers ofzo :rolleyes:

Ik duik zelden de rookkamer in. Enerzijds kan ik niet tegen de rook.
Anderzijds heb ik vaak het gevoel dat een dame een rook pauze neemt om juist even van de mannen weg te zijn.
Ik wacht dus meestal af tot een dame terug is in de bar. Deze keer zelfs bewust naast haar tasje gaan zitten. Ik zat dus niet na te denken, maar als een brave labrador te wachten. Alleen kwam Mariana er ineens bij zitten, waardoor ik Eugenia niet zo gauw kon aanspreken toen ze de bar weer in liep. En wellicht had Cataleya haar toen al geseind.
Maar geen probleem. Ik hoef niet een quotum te halen kwa kamergangen ofzo, al lijken sommige beren daar mee te grappen. Heh, me me moo ;)
En gezien hoe ze innig naast je zat, leek ze in goeie handen te zijn.

Hopelijk komt het een volgende keer er wel van. Want haar acrobatische toeren op de danspaal tijdens m'n vorige bezoek waren indrukwekkend en zijn me bijgebleven. Die mag ze kleintjes overdoen op mijn danspaaltje :biggrin:

JonnyFontane
3 augustus 2022, 14:31
Een uurtje geleden gearriveerd......de zwarte weduwe(Sabine) heeft me meteen gestrikt en vakkundig de patronenzak leeg gemaakt met een daverend schot uit de puddingbuks die sierlijk op haar buikje kwam.
Als zaadlozingen een Olympische sport waren, dan haalde dit schot goud:biggrin:

JonnyFontane
3 augustus 2022, 17:39
Lekker rustig.....de zwarte weduwe is op huwelijksreis met haar pannenkoeker:biggrin:. Rest van de dames hangen er wat loom bij.
De steak smaakte uitstekend.
Zie wel wat de avond gaat brengen.:cool:

JonnyFontane
3 augustus 2022, 18:10
Zojuist er achter gekomen dat iemand panisch kan worden van wespen. Hij rende als een kind door de tuin.
Het was gewoon kosmisch om zo'n dikke duitser te zien rennen.
De baardjes/onderbroeken komen nu ook binnen.
Meteen staat de fles drank erbij.....altijd gedacht dat moslims geen alcohol mochten drinken.

Starter55
3 augustus 2022, 19:36
Na afgelopen maandag eerst in Doetinchem, 30% van de kamers gevuld maar niet echt leuke dames, en daarna in Nijmegen gekeken, helemaal een ramp, 3 dames aanwezig, vandaag voor de 1e keer naar Venus afgereisd. Moest even de weg leren, parkeerplaats helemaal vol, veel ijsberen en nog weinig dames om 13 uur, maar daar kwam snel verandering in. Kennisgemaakt met Hana, net 1 week begonnen, en met haar naar de warme kamer. Lieve meid die ontzettend lekker om top kan neuken dus binnen het half uur klaar.
Later op de middag kwam Mirella naar mij toe of ik mee wilde naar de kino, was liever met Monica geegaan maar deze was nogal drukbezet, dus Mirella. Eerst een heel verhaal over wat ik zou moeten willen spass oder sex, haar haar gang maar katen gegaan.
Pijpen was erg goed en ook de cowgirl. Toen kwam het financiele verhaal, omdat ze een vinger in mijn anus had geduwd wilde ze 150€ voor 45 minuten ipv de 100 die ik haar aanbood, de sessie was perfect alleen de kater was groot. Had voor die 50€ nog graag gekamerd met Monica. Volgende keer maar goeie afspraken maken met deze dame!

schoolmeester
3 augustus 2022, 19:40
Mirella staat bekend om haar upselling.

Groet, schoolmeester.

Achilles
3 augustus 2022, 19:47
Zojuist er achter gekomen dat iemand panisch kan worden van wespen. Hij rende als een kind door de tuin.
Het was gewoon kosmisch om zo'n dikke duitser te zien rennen.
Deze Duitser zal weten dat de wespen nogal agressief zijn bij de huidige temperaturen. Eind vorige week liep Jenny - fuck of the year volgens kenners - nog een wespensteek in SC Venus op waardoor ze momenteel werkonbekwaam is.

schoolmeester
3 augustus 2022, 19:50
Wespen horen niet te steken in/bij een saunaclub.
Dat doen wij ijsberen wel.
FOEI !

cootje
3 augustus 2022, 20:19
Bij Mirella afspreken dan geen probleem, 1 uur + spüiten monde + ns = € 200. Daar huodf ze zich dan aan..

mentholbear
3 augustus 2022, 22:04
Deze Duitser zal weten dat de wespen nogal agressief zijn bij de huidige temperaturen. Eind vorige week liep Jenny - fuck of the year volgens kenners - nog een wespensteek in SC Venus op waardoor ze momenteel werkonbekwaam is.

Ik wou net zeggen, sommigen kunnen een zeer ernstige allergische reactie van krijgen.

Husky
3 augustus 2022, 22:27
Was vandaag in die mooie saunaclub bij Vaals,ook hier waren de wespen actief,zag ook een kleine wesp in de vorm van good old Azis.
Heb zelf dapper teruggestoken bij Elisa en Kati,zwembad was geweldig,veel gezellige ijsberen gezien en mooie dames:):freu:

DutchZeus
4 augustus 2022, 19:03
Bij Mirella afspreken dan geen probleem, 1 uur + spüiten monde + ns = € 200. Daar huodf ze zich dan aan..

Wat is ns

DutchZeus
4 augustus 2022, 19:05
Na afgelopen maandag eerst in Doetinchem, 30% van de kamers gevuld maar niet echt leuke dames, en daarna in Nijmegen gekeken, helemaal een ramp, 3 dames aanwezig, vandaag voor de 1e keer naar Venus afgereisd. Moest even de weg leren, parkeerplaats helemaal vol, veel ijsberen en nog weinig dames om 13 uur, maar daar kwam snel verandering in. Kennisgemaakt met Hana, net 1 week begonnen, en met haar naar de warme kamer. Lieve meid die ontzettend lekker om top kan neuken dus binnen het half uur klaar.
Later op de middag kwam Mirella naar mij toe of ik mee wilde naar de kino, was liever met Monica geegaan maar deze was nogal drukbezet, dus Mirella. Eerst een heel verhaal over wat ik zou moeten willen spass oder sex, haar haar gang maar katen gegaan.
Pijpen was erg goed en ook de cowgirl. Toen kwam het financiele verhaal, omdat ze een vinger in mijn anus had geduwd wilde ze 150€ voor 45 minuten ipv de 100 die ik haar aanbood, de sessie was perfect alleen de kater was groot. Had voor die 50€ nog graag gekamerd met Monica. Volgende keer maar goeie afspraken maken met deze dame!

Wat is er dan in. Nijmegen benalve ramen

DutchZeus
4 augustus 2022, 19:08
Lekker rustig.....de zwarte weduwe is op huwelijksreis met haar pannenkoeker:biggrin:. Rest van de dames hangen er wat loom bij.
De steak smaakte uitstekend.
Zie wel wat de avond gaat brengen.:cool:

Wie is de zwarte weduwe

Firehawk
4 augustus 2022, 19:09
Scarlett Johansson
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/e9/Black_Widow_%282021_film%29_poster.jpg

Ronald11
4 augustus 2022, 19:11
Wie is de zwarte weduwe

Sabina

pret
4 augustus 2022, 19:14
Wat is ns

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSLd8i38A3Hgoibrvu6xoZaxMNbXcfZF 7OQdA&usqp=CAU

JonnyFontane
4 augustus 2022, 19:47
Sabina

Sttttt niet vertellen.

Eddy_V
4 augustus 2022, 19:54
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSLd8i38A3Hgoibrvu6xoZaxMNbXcfZF 7OQdA&usqp=CAU

pret laat hier zien dat hij uitstekend ingeburgerd is, echter is ns een Duitse afkorting voor smeerlapperij waar je Partycrasher maar eens voor moet raadplegen :biggrin:

JonnyFontane
4 augustus 2022, 20:38
Heeft PC hier ervaring in?
Dacht dat hij alleen voor kassa en hockey meisjes ging.
Heeft hij toch een kinkykantje....:biggrin::biggrin:

Ronald11
4 augustus 2022, 20:50
Sttttt niet vertellen.

Sorry... :-)

Eddy_V
4 augustus 2022, 23:05
Heeft PC hier ervaring in?

Heeft hij toch een kinkykantje....:biggrin::biggrin:
Waarom dacht jij dat dat meisje in Penelope op de rode knop wilde drukken ?! :biggrin:

mentholbear
9 augustus 2022, 11:52
Relaxt hier. Iets na openingstijd 3 wagens en 1 motor. 4 dames en 6 heren intussen. Goeie balans dacht ik zo. De dag goed begonnen met fraaie Anka.

mentholbear
9 augustus 2022, 13:50
Net van geweldige kamer met Ella terug en een stuk meer mannen. Zo een tiental schat ik. Dames 6 gespot, maar waarschijnlijk nog enkele op de kamer.

Koperen ploegt doet flink z'n best je te laten zweten...

Kwakje
13 augustus 2022, 11:20
Gisterenavond voor de eerste keer samen met Schietgraag in Venus verzeild geraakt. Nu zijn we alweer aanwezig. Goed vertoeven dus hier.
Gisteren avond zowat 12 dames. Nu rustig en nog maar een 3-tal.

mentholbear
13 augustus 2022, 12:01
Geen nood, vanaf 13:00 komen de 3 musketiers en nog wat andere dames de line up aansterken. Veel plezier!

WANDELAAR5
13 augustus 2022, 15:18
Wat is ns

Natur Sekt: ofwel de ijsbeer gaat op een stapel handdoeken op de grond liggen en de dame plast over hem heen.

bertje600
13 augustus 2022, 15:50
Wat een gezeik hier. We doen toch wel normaal.

Manbijtkat
24 augustus 2022, 10:19
In het kader van de stijgende energierekening, zijn ze hier alvast begonnen met het aanleggen van zonnepanelen op het dak. Lig je lekker te wippen, hoor je de werkers à la sint en piet over het dak hobbelen.

schoolmeester
24 augustus 2022, 11:12
Sinterklaas gaat NOOIT over het dak, dat is een fabeltje.
Wat U gehoord heeft, zijn de zonnepaneelpieten.

Maatje te groot
24 augustus 2022, 11:59
Er staat een nieuwe naam op de line up waarvan nog geen recensie is, Amalia. Als @manbijkat haar alvast kan beschrijven zou dat mooi zijn. Anders zal ik morgen die zware taak op mij nemen��.

Manbijtkat
24 augustus 2022, 13:53
Er staat een nieuwe naam op de line up waarvan nog geen recensie is, Amalia. Als @manbijkat haar alvast kan beschrijven zou dat mooi zijn. Anders zal ik morgen die zware taak op mij nemen��.

Valt niet te missen, dan heb ik het natuurlijk over haar dikke silliconen jetsers. Verder brunnette en zo rond de 1,60

cootje
24 augustus 2022, 15:07
Formaat Sandra ?

Zo ja er heen.

Blijft jammer dat er geen foto's zijn.

Manbijtkat
26 augustus 2022, 20:06
De sfeer zit er goed in. Muziek op standje gehoorbeschadiging en dansende beren op de vloer :freu:

Manbijtkat
6 september 2022, 11:48
Het is prachtig weer om in het zwembadje te drijven. Eerste kamer met Moni zit er al weer op. De dames komen binnen druppelen, ook Eugenia is weer back in business.

Manbijtkat
16 september 2022, 15:26
16 dames aanwezig. Ook een nieuwe Bulgaarse genaamd Galena. Als je de taalbarrière met bijv. Lori al een probleem vindt, dan is dit niet de dame voor je. Geen Engels en Duits (behalve het woordje Zimmer;)). Qua looks zou het haar kleine zusje kunnen zijn trouwens.

mentholbear
27 september 2022, 11:19
Rustig hier met 3 dames en een man of 6.

Maatje te groot
27 september 2022, 11:40
Zeg maar gerust meer dan 10 beren, benieuwd wie om 13 uur binnenkomen (dames dan hè)

mentholbear
27 september 2022, 11:50
Inderdaad. Dut even in de jacuzzi en bevind me ineens in Theo's...
Gelukkig komen om 13:00 de musketiers binnen :freu:

Anka heeft wat afspraakjes staan. Hopelijk heeft ze later nog een gaatje vrij...

Maatje te groot
27 september 2022, 11:58
Iets met vliegen en stroop nu����.

mentholbear
27 september 2022, 11:59
Een beer vertelde me net dat er een stuk of 8 dames zich aan het klaarmaken zouden zijn.
Zie net op de wal 13 dames, dus dat komt wel weer goed vandaag.

Hansieboi
27 september 2022, 12:30
Ben denk ik nog te groen, maar over welke wal hebben wij het hier?

Manbijtkat
27 september 2022, 12:44
De awl, aanwezigheidslijst :)

mentholbear
27 september 2022, 13:06
Inderdaad m'n toetsenbord maakte er wal van :hammer:

En awl staat voor aanwezigheidslijst. Die Is bij Venus behoorlijk nauwkeurig. Net terug van een kamer en zie een paar nieuwe gezichten. Hoewel, voor dementholbear is dat ook wel es bij bekende gezichten... maar de namen Dia, Karla en Jenny komen en niet bekend voor.
1 dame valt bij me in de smaak, maar heb afspraakje met Cataleya, dus blijf braafjes wachten.

Hansieboi
27 september 2022, 13:52
Awl is mij bekend. Thanks

mentholbear
27 september 2022, 17:32
Er blijkt nog een nieuwe dame te zijn sinds 2 dagen die nog niet op de awl staat. Anna heet ze.

cootje
27 september 2022, 18:20
Wordt nu echt tijd dat er eindelijk foto's en beschrijving van aangeboden diensten van de dames komen. Bij andere sc is dat beter verzorgt.

mentholbear
27 september 2022, 18:22
Behoorlijke hengsten bal nu in de bar. 2 dames en man of 12...

mentholbear
27 september 2022, 18:33
1 beer zat d'r net lekker te bubbelen met 2 dames in de jacuzzi.

En daarnaast een paartje gespot. Kan me niet herinneren dat hier eerder gezien te hebben. Fraaie dame ook.

Giodude
27 september 2022, 18:48
1 beer zat d'r net lekker te bubbelen met 2 dames in de jacuzzi.

En daarnaast een paartje gespot. Kan me niet herinneren dat hier eerder gezien te hebben. Fraaie dame ook.

En wat heeft dit met Anna te maken? :gruebel:

JonnyFontane
27 september 2022, 19:47
Behoorlijke hengsten bal nu in de bar. 2 dames en man of 12...

Een Theo's dejavu?

WANDELAAR5
27 september 2022, 21:52
Behoorlijke hengsten bal nu in de bar. 2 dames en man of 12...

16 dames nu, dus komt goed!

WANDELAAR5
27 september 2022, 22:05
1 beer zat d'r net lekker te bubbelen met 2 dames in de jacuzzi.

En daarnaast een paartje gespot. Kan me niet herinneren dat hier eerder gezien te hebben. Fraaie dame ook.

Nederlands Indische dame toevallig? Dat zou Liv kunnen zijn uit LeGrand. Die vertelde me eerder ook al in Venus te zijn geweest als klant en met een dame de kamer op te zijn geweest.

mentholbear
28 september 2022, 00:25
Jawel, het zijn pieken en dalen. Soms zaten er 8 dames beschikbaar op een bankje.
En soms waren er 2 dames door een beer ontvoerd (zelf ook schuldig aan gemaakt :redface:)
Dan is de vijver er gauw leeg.
Maar genoeg gelegenheid om er een dame te scoren hoor.

mentholbear
28 september 2022, 00:27
En wat heeft dit met Anna te maken? :gruebel:

Sorry, kan een mod dit verplaatsen? Dacht dit in het live topic te hebben geplaatst.

Weet zelfs m'n eigen topic te vervuilen :hammer:

mentholbear
28 september 2022, 00:29
Nederlands Indische dame toevallig? Dat zou Liv kunnen zijn uit LeGrand. Die vertelde me eerder ook al in Venus te zijn geweest als klant en met een dame de kamer op te zijn geweest.

Denk van niet met d'r blonde lokken. Ze lijkt me een Nederlandse of Belgische.

En wat betreft birinnen zit je in Venus niet verkeerd met tenminste Rebekka, Sandra, Cataleya, Ella, Oana en Sofia die op z'n minst met elkaar zoenen en beffen... :liebe2:

biker pc
28 september 2022, 16:27
Vandaag niet zo druk in Venus. Alleen Catalea en Anka hele dag al termine.. helaas goed voor de dames minder voor mij. Wat ik mis in Venus zijn tieten…

Eric vb
28 september 2022, 16:32
Vandaag niet zo druk in Venus. Alleen Catalea en Anka hele dag al termine.. helaas goed voor de dames minder voor mij. Wat ik mis in Venus zijn tieten…

Volgens mij heeft lidia/Liana een koppel mooi tieten :gruebel:

cootje
28 september 2022, 17:32
Bij Mirela toch handen vol

Manbijtkat
8 oktober 2022, 14:43
18 dames in the building, paar nieuwe gezichten. Dolle boel hier :cool:

MrT1982
8 oktober 2022, 18:19
Zijn er nog maatregelen omtrent Corona? Tijdje weggeweest, dus geen idee

mentholbear
9 oktober 2022, 21:48
2 weken geleden niet en ik geloof nu ook niet. Voorheen stonden eventuele maatregelen op hun website. Neem aan dat ze dat wel weer zouden doen als er sprake van zou zijn.

Ronald11
10 oktober 2022, 04:03
2 weken geleden niet en ik geloof nu ook niet. Voorheen stonden eventuele maatregelen op hun website. Neem aan dat ze dat wel weer zouden doen als er sprake van zou zijn.

Nee, op dit moment geen maatregelen.

Knutje77
10 oktober 2022, 06:50
Goed punt, hoog tijd om m’n vrijkaartje te verzilveren voordat ze daar weer met die belachelijke regeltjes gaan beginnen.

cootje
10 oktober 2022, 06:54
Verzilveren ? Is goud waard !

dirty Hairy
12 oktober 2022, 19:05
Edit: dit had natuurlijk in het algemeen-topic gemoeten. Ach, ik plaats het daar ook wel.

Vandaag voor het eerst sinds lange tijd (sinds corona, eigenlijk) weer eens richting Hamminkeln getogen. Op de website zag ik dat Anka, Melody én Cataleya aanwezig waren dus vooraf hoop om minstens toch één van hen te verschalken. Maar helaas. Anka af en toe in de bar maar continu geboekt, van Melody slechts één glimp opgevangen toen ze even van een kamer kwam en Cataleya was volledig onvindbaar. Wat is dat hier zeg! Licht chagrijnig een kamer gedaan met Monica, was het niet helemaal maar dat lag meer aan mij dan aan Monica want zij was gewoon haar mooie zelf. Haar 50 euro overhandigd en daarna een paar eet- en wellnessrondjes gedaan.

Rond een uur of 2 lag ik op een bank op de verhoging uit te buiken en opeens stond Cataleya voor mijn neus. Ze had mij gespot voordat ik haar had opgemerkt. Ondanks dat we elkaar een jaar of twee gelden voor het laatst hebben gezien (geneukt) wist ze nog hoe ik heette en tijdens het bijkletsen voelde ik mijn gereedschap alweer opzwellen. Dat komt vooral door de onwijs geile uitstraling van dit sexdiertje, die ik gewoon niet kan weerstaan. Maar ook door de herinnering aan onze lange pornosessies, in een mooi verleden van vóór corona. Dit heerlijke schepseltje kan het nog steeds, mij in woord en gebaar dusdanig opgeilen dat ontsnappen niet meer mogelijk is. Ditmaal stelde ze voor om ons herzien te vieren met een trio, waar ik op zich ook wel oren naar had. Ik vroeg haar met wie zij dat het liefste zou doen. Dat was dan met Rebecca. Ik antwoordde dat dat geen uitgemaakte zaak was, omdat ik met Rebecca nooit de kamer op ben geweest, haar nooit heb gesproken en ze normaal niet het type is dat ik zelf zou uitzoeken, en dat ik pas voor een trio waarbij één dame geld verdient met niksdoen. Cataleya stelde daarom voor om Rebecca naar boven te laten komen voor kennismaking en verzekerde dat het zeker een feest zou worden, aangezien zij met Rebecca echt lesbisch zou zijn, zij een goede klik hebben, en zo meer. Ik nam dit wel serieus want nog nooit heeft Cataleya me teleurgesteld met beloftes die niet zijn waargemaakt. Ik stemde in met het kennismaken en even later zat ik met Rebecca te keuvelen terwijl Cataleya op mijn schoot aan mijn oor zat te knabbelen, en mijn harde pik (ik beken) door de badjes kneedde. Nu ik Rebecca leerde kennen en haar eens recht in de mooie ogen keek zag ik het wel zitten en begon de volgende onderhandelingsfase: de details van de handelingen en de bijbehorende prijsstelling. We kwamen een trio van een uur overeen, waarin zowel met elkaar als met mij zou worden gespeeld en waarin bepaalde fantasieën die ik nog nooit heb kunnen realiseren (en die te maken hebben met het in teamverband "opruimen" van de "kwak"), gerealiseerd zouden worden. Dit uiteraard tegen een stevige prijs, die ik er desondanks voor over had.

Zo gezegd, zo gedaan en opgetogen betrokken we een kamer waarin we ons ad infinutum in de spiegels konden verlustigen. Cataleya vroeg me of ik naar de hemel of naar de hel wilde. Naar de hel zei ik, want daar zitten de stoute meisjes, en in de hemel de saaie meisjes. Omdat ik het antwoord goed had, kreeg ik een high-five en daarna verdwenen er twee tongen in mijn mond. Het uur vloog voorbij, alle afspraken werden nagekomen, er werd wederzijds getongd, gebeft, gepepen, geneukt en gekermd en gesteund dat het een lieve lust was. Cataleya was de gangmaakster maar ook Rebecca bleek er wel pap van te lusten. Inderdaad, een hele goeie combi. Uiteindelijk kon ik het niet langer houden en deponeerde mijn saus met nakomelingen op de afgesproken plek, waarna het nog een paar keer van eigenaar verwisselde en daarna werd gedowncycled in een papieren tissue, die uiteindelijk bij het restafval belandde.

Na afloop heb ik twee ribben uit mijn lijf verwijderd en elk één overhandigd. Maar het was het meer dan waard: beste trio ooit!
Vrij snel daarna ook naar buiten gezweefd. Beter ging het toch niet meer worden.

Knutje77
14 oktober 2022, 12:46
Vrijdag 13:45 uur, 17 dames aanwezig.
Eerste kruit al verschoten met Sabina, erg goed als altijd….

HarrieJekkers
14 oktober 2022, 15:50
Zojuist ook gekamerd met Sabina, heerlijke dame! Wel voor het eerst moeten wachten op een vrije kamer, met zoveel dames zal dat wel vaker voorkomen. Maar geen probleem met al dat lekkers om je heen:freu:

WANDELAAR5
15 oktober 2022, 07:04
In Venus heb je ook nog de Kino als optie.

cootje
15 oktober 2022, 08:24
en als dat bezet is dan de banken verhoogde gedeelte.

Of anders met twee stel gezellig op een kamer

ruimte zat.

ME262
26 november 2022, 10:44
Vandaag het 5 jarige bestaan van de club de ganse AWL op 2 dames na zullen vandaag aanwezig
Vanaf het begin al een tiental beren aanwezig en ze zijn de laste verbouwings werk nog aan het afronden
Meiden zijn allemaal in het zwart en wit gekleed
Er zijn en hoop lesbo show en en pornstart en live dj geplant
Champagne bij binnenkomst
Later zal de kamer duur verkort worden naar een uur 25 dames 9 kamer en lino dat zal een kleine probleempje worden vandaag voor de rest zit het er fantastisch uit

Manbijtkat
26 november 2022, 12:00
Ook gearriveerd op planeet Venus. De dames zien er als snoepjes uit in hun lingerie. Ook de tent is stijlvol aangekleed en stroomt al goed vol

WANDELAAR5
4 december 2022, 11:13
Net aangekomen en ontbeten. De entreeprijs is nu €60. De ochtenddienst wordt waargenomen door Sara en Mirella. De eerste keer dat ik de aanwezigheidslijst op een foutje betrap, want Mirella staat daar niet op en Anka wel. Nog even tijd voor wat eiwit productie tot 13 uur. Behalve het al eerder genoemde spiegel plafond boven het verhoogde zitdeel staat er nu een hoge tafel met comfortabele hoge stoelen in de bar naast de binnensauna.

WANDELAAR5
4 december 2022, 17:21
Anka was er dus wel, maar al op de kamer. We zitten nu samen te eten. Fantastisch trio gedaan met Liana en Eugenia. Er is 1 dame in Venus en 1 dame in Sixsens die ik af en toch meeneem in een trio, ondanks dat ik weet dat mijn Barokkar niet past. In Venus is dat dus Eugenia. Na het eten kijken of ik Marianna los kan weken van haar Duits/Russische pannenkoek vriendje. Anders is Cassandra ook nog een goede optie.

berend55
4 december 2022, 18:54
Liana (Lydia) was mijn favoriet in SS :)))))) heelllll goed en lief vervelend weggegaan daar (volgens haar eigen zeggen) leuke SERVICE vrouw