Volledige versie bekijken : Live vanuit de Venusheuvels in Hamminkeln
DutchZeus
8 december 2022, 19:31
Deze oude man is echt behoorlijk uitgeput na een heerlijke dag in Hamminkeln Ik was laat voor mijn doen, even na 12 uur, maar Anka zat in de bar voor mijn traditionele aftrap met haar. Een heerlijk ouderwets uurtje. Mijn andere favorietje Sara was vandaag vrij wist Anka te vertellen dus dan maar zien who is next, Cassandra was er in ieder geval wel, maar die dame is populair ..... Na een tijdje uitgerust te hebben kwam Marianna mij opzoeken; ze had mij vaker gezien en ik haar maar het was nog nooit van een kamer gekomen. Ook Marianna is geweldig maar wel wennen; hoe dan ook een gevarieerde leuke ervaring. Ze staat op mijn lijst voor vaker .... Na afloop ging ik met een biertje een luchtje scheppen waar twee jonge jongens stonden die voor het eerst in een saunaclub waren en naar eigen zeggen nogal nerveus, grappig. Anka kwam me weer opzoeken, onderhand vist ze standaard naar een tweede kamergang. Ik kan geen nee zeggen tegen deze kanjer dus dat was akkoord maar wel vroegen we Cassandra mee, dat was een geweldige combi. Cassandra had goede zin en ik heb weer genoten. Moe maar voldaan ging ik weer met een glimlach huiswaarts. Een leuke dag en waar voor mijn geld.
hetrodelicht
10 december 2022, 20:56
Dit vind ik leuk om te lezen. Die twee jonge jongens dat was ik met mijn vriend. :smile2: Wij zijn 18 en 19. Dit was ons eerste bezoek aan een saunaclub, maar zeker voor herhaling vatbaar. Toen een kennis van mijn ouders in een dronken bui vertelde dat er een wellness vol met naakte vrouwen bestaat moest ik gaan. Bij binnenkomst leek het alsof wij in de hemel waren beland. We hebben een kwartet gedaan met Cataleya en Eugenia. Ook zijn we met 2 dames de jacuzzi in gegaan van wie ik de namen ben vergeten. Maar het hoogtepunt van de avond was Amalia. Wij zijn beide verliefd geworden op haar en zijn omstebeurt met haar gaan kameren. Naar mijn mening is zij de mooiste en de liefste dame van de club. Het voelt niet zo geforceerd bij haar. Na afloop hebben wij met haar en vriendinnen aan de bar gekletst. Kortom het was een hele leuke dag en het eten was ook prima.
Knutje77
11 december 2022, 13:10
Net 2 uurtjes binnen waarvan ik er eentje met Liana heb mogen spelen. Tis rustig hier, man/vrouw verhouding prima in orde en zat lekkers om uit te kiezen.
Haradamannetje
11 december 2022, 21:07
Dit vind ik leuk om te lezen. Die twee jonge jongens dat was ik met mijn vriend. :smile2: Wij zijn 18 en 19. Dit was ons eerste bezoek aan een saunaclub, maar zeker voor herhaling vatbaar. Toen een kennis van mijn ouders in een dronken bui vertelde dat er een wellness vol met naakte vrouwen bestaat moest ik gaan. Bij binnenkomst leek het alsof wij in de hemel waren beland. We hebben een kwartet gedaan met Cataleya en Eugenia. Ook zijn we met 2 dames de jacuzzi in gegaan van wie ik de namen ben vergeten. Maar het hoogtepunt van de avond was Amalia. Wij zijn beide verliefd geworden op haar en zijn omstebeurt met haar gaan kameren. Naar mijn mening is zij de mooiste en de liefste dame van de club. Het voelt niet zo geforceerd bij haar. Na afloop hebben wij met haar en vriendinnen aan de bar gekletst. Kortom het was een hele leuke dag en het eten was ook prima.
Dit verhaal is zo herkenbaar.... pas maar op er is geen weg meer terug.
JonnyFontane
11 december 2022, 22:11
Dit verhaal is zo herkenbaar.... pas maar op er is geen weg meer terug.
Zo jong nog en nu al verslaafd.....
Mooi om te lezen dat ze het zo naar hun zin hebben gehad.
DutchZeus
12 december 2022, 10:57
Leuk om te horen hetrodelicht. Amalia ken ik niet maar de dame die bekend staat als het mooiste meisje van de klas is Sara, die was er niet maar heeft ook een voorkeur voor oudere heren; niet iedereen weet haar te waarderen. Anka is altijd betrouwbaar en fun en Cassandra is dat kleine donkere meisje; Cassandra is geweldig als ze in een goede stemming is. Genoeg moois en lekkers daar.
Willem2
15 december 2022, 22:42
Wat berichten verplaatst naar :
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?59033-Het-rode-licht-de-eerste-keer
Starter55
18 december 2022, 16:07
Afgelopen vrijdag om 12 uur de Güterstrasse in Hamminkels in de navigatie ingetoetst en na een rustige reis kwam ik ter plekke, parkeren geen probleem deze keer en op naar binnen. Ik had thuis al even gekeken op saunaclubgirls/ jetzt erreichbar gekeken of er wat van mijn gading bij was. In oktober was ik, nieuwsgierig als altijd, in de Wellcum fkk club in Oostenrijk, gelegen naast de autobahn.
Het is mischien leuk om een vergelijkend warenonderzoek te doen tussen beide clubs.
Allereerst de website: de oostenrijkse website heeft in ieder geval een agenda welke dames die dag in de club aanwezig zullen zijn, deze agenda kun je tot 4 weken vooruit kijken, jammer dat de dames van Venus slechts van een groen vinkje worden voorzien als ze het pand binnentreden, minpuntje voor Venus. Op de Wellcum pagina staan de profielen van de dames met foto, je weet dan wie je moet aanspreken mocht je je zinnen op een bepaalde dame hebben gezet. Van de dames die in Venus werken hebben m.i. een groot aantal geen foto's op de site en van degene die wel geportreteerd zijn is het gezicht geblurred. In Venus moet je dus op de dames herkennen aan de tatouages, waar (kleur of zwart wit), dragen ze een bril, hebben ze een navel piercing, grote oorbellen etc.. Aan de kleur van het haar? Moeten ze geen kleurspoelingkje gebruiken.
Ik kan jullie vertellen dat dit niet eenvoudig is om alles te onthouden, alleen het vergeten wordt beter met het stijgen van de leeftijd.
De dames: in Wellcum veelal Oosteuropees, veelal lang zwart haar, een enkele blonde. Variatie van klein naar groot qua lengte, kleine borsten tot siliconen gevulde, wel of geen opgespoten lippen, voor ieder wat. Ik heb met twee dames gekamerd, de blonde, brildragende Amalia en een Albanese meid. Beide keren snelle, efficiënte sex, Autobahnsex zal ik maar zeggen net als de benzineprijs, die daar ook veel hoger ligt kost de sex ook 70€ per half uur, dus wat dat betreft kun je beter naar een Autohof gaan, in dit geval dus Venus, de sex is beter en goedkoper.
Wat de clubs betreft: in Wellcum werd ik in het Italiaans welkom geheten, entree 90€, mooie grote club met buitenzwembad en diverse wellness faciliteiten, ruime parkeergelegenheid en zowel een ruime keuze qua buffet als dames. Echter gezien mijn ervaringen geniet Venus mijn voorkeur, overzichtelijk, betaalbaar en de dienstverlening is er goed en betaalbaar mits je goede afspraken maakt, zie mijn vorige relaas over Mirella, qua dienstverlening perfect alleen de rekening!
Vrijdag de 16e eerst gekamerd met Laila, een Roemeense blonde van 34 jaar, te herkennen aan deparelketting die haar mooie, natuurlijke borsten omvat en een tweetal percings, navel en net boven de vulva( geen foto's op de website dus vandaar deze kenmerken). Ze praat graag, pijpt goed en ik heb haar lekker klaar mogen likken, geen klokkijkster. Voor we aan onze sessie begonnen vertelde ze mij dat ze een lekkere massage had gehad en tipte mij.
Ik besloot dus ook een massage te boeken, bril en horloge af en op de tafel. Heavy of medium werd mij nog gevraagd, ik als zuinige Hollander ging natuurlijk voor de volle mep, heavy! Dat heb ik geweten, pas met de olie en de hotstones werd het aangenamer. Toch kan ik het jullie aanraden, al mijn knopen in de spieren zijn weer gladgestreken.
Na de massage begon Leila aan mij te trekken, dit deed ze al de hele middag en dus maar toegegeven. Op de kamer haar oraal bevredigd, wat werd ze nat, haar binnenste schaamlippen, het is net alsof je een carpaccio tussen je lippen hebt, zo dun en mals.
Daarna was het de beurt voor haar, teleurstellend: het pijpen ging niet deep throat maar in de wang, zonder veel passie en veel handenarbeid. Intiem in reverse cowgirl en missio ook teleurstellend en ik stelde voor om het met een handjob af te maken, het was net of ze dit nog nooit gedaan had, dus pijpt ze mij weer op sterkte en wil het intiem afmaken, ze zoekt in haar tasje naar een nieuw condoom, OP! Moet even nieuwe gaan halen zegt ze, 30 tellen, nee dus! Toen was de los er wel vanaf en na haar terugkeer zelf maar de hand aan mij geslagen. Ook Leila heeft geen fotootje op de site, geen andere kenmerken dan lang zwart haar en borsten cup A, maar ja die zijn er meer!
Het bezoek beëindigd met een te zoute schnitzel en daarna naar huis.
Over een aantal weken maar weer eens kijken, net een berichtje gekregen dat ik een kortingskaartje voor Babylon heb gewonnen.
Wie weet wat daar over te melden is in een volend relaas.
Starter55
18 december 2022, 16:08
Afgelopen vrijdag om 12 uur de Güterstrasse in Hamminkels in de navigatie ingetoetst en na een rustige reis kwam ik ter plekke, parkeren geen probleem deze keer en op naar binnen. Ik had thuis al even gekeken op saunaclubgirls/ jetzt erreichbar gekeken of er wat van mijn gading bij was. In oktober was ik, nieuwsgierig als altijd, in de Wellcum fkk club in Oostenrijk, gelegen naast de autobahn.
Het is mischien leuk om een vergelijkend warenonderzoek te doen tussen beide clubs.
Allereerst de website: de oostenrijkse website heeft in ieder geval een agenda welke dames die dag in de club aanwezig zullen zijn, deze agenda kun je tot 4 weken vooruit kijken, jammer dat de dames van Venus slechts van een groen vinkje worden voorzien als ze het pand binnentreden, minpuntje voor Venus. Op de Wellcum pagina staan de profielen van de dames met foto, je weet dan wie je moet aanspreken mocht je je zinnen op een bepaalde dame hebben gezet. Van de dames die in Venus werken hebben m.i. een groot aantal geen foto's op de site en van degene die wel geportreteerd zijn is het gezicht geblurred. In Venus moet je dus op de dames herkennen aan de tatouages, waar (kleur of zwart wit), dragen ze een bril, hebben ze een navel piercing, grote oorbellen etc.. Aan de kleur van het haar? Moeten ze geen kleurspoelingkje gebruiken.
Ik kan jullie vertellen dat dit niet eenvoudig is om alles te onthouden, alleen het vergeten wordt beter met het stijgen van de leeftijd.
De dames: in Wellcum veelal Oosteuropees, veelal lang zwart haar, een enkele blonde. Variatie van klein naar groot qua lengte, kleine borsten tot siliconen gevulde, wel of geen opgespoten lippen, voor ieder wat. Ik heb met twee dames gekamerd, de blonde, brildragende Amalia en een Albanese meid. Beide keren snelle, efficiënte sex, Autobahnsex zal ik maar zeggen net als de benzineprijs, die daar ook veel hoger ligt kost de sex ook 70€ per half uur, dus wat dat betreft kun je beter naar een Autohof gaan, in dit geval dus Venus, de sex is beter en goedkoper.
Wat de clubs betreft: in Wellcum werd ik in het Italiaans welkom geheten, entree 90€, mooie grote club met buitenzwembad en diverse wellness faciliteiten, ruime parkeergelegenheid en zowel een ruime keuze qua buffet als dames. Echter gezien mijn ervaringen geniet Venus mijn voorkeur, overzichtelijk, betaalbaar en de dienstverlening is er goed en betaalbaar mits je goede afspraken maakt, zie mijn vorige relaas over Mirella, qua dienstverlening perfect alleen de rekening!
Vrijdag de 16e eerst gekamerd met Laila, een Roemeense blonde van 34 jaar, te herkennen aan deparelketting die haar mooie, natuurlijke borsten omvat en een tweetal percings, navel en net boven de vulva( geen foto's op de website dus vandaar deze kenmerken). Ze praat graag, pijpt goed en ik heb haar lekker klaar mogen likken, geen klokkijkster. Voor we aan onze sessie begonnen vertelde ze mij dat ze een lekkere massage had gehad en tipte mij.
Ik besloot dus ook een massage te boeken, bril en horloge af en op de tafel. Heavy of medium werd mij nog gevraagd, ik als zuinige Hollander ging natuurlijk voor de volle mep, heavy! Dat heb ik geweten, pas met de olie en de hotstones werd het aangenamer. Toch kan ik het jullie aanraden, al mijn knopen in de spieren zijn weer gladgestreken.
Na de massage begon Leila aan mij te trekken, dit deed ze al de hele middag en dus maar toegegeven. Op de kamer haar oraal bevredigd, wat werd ze nat, haar binnenste schaamlippen, het is net alsof je een carpaccio tussen je lippen hebt, zo dun en mals.
Daarna was het de beurt voor haar, teleurstellend: het pijpen ging niet deep throat maar in de wang, zonder veel passie en veel handenarbeid. Intiem in reverse cowgirl en missio ook teleurstellend en ik stelde voor om het met een handjob af te maken, het was net of ze dit nog nooit gedaan had, dus pijpt ze mij weer op sterkte en wil het intiem afmaken, ze zoekt in haar tasje naar een nieuw condoom, OP! Moet even nieuwe gaan halen zegt ze, 30 tellen, nee dus! Toen was de los er wel vanaf en na haar terugkeer zelf maar de hand aan mij geslagen. Ook Leila heeft geen fotootje op de site, geen andere kenmerken dan lang zwart haar en borsten cup A, maar ja die zijn er meer!
Het bezoek beëindigd met een te zoute schnitzel en daarna naar huis.
Over een aantal weken maar weer eens kijken, net een berichtje gekregen dat ik een kortingskaartje voor Babylon heb gewonnen.
Wie weet wat daar over te melden is in een volend relaas.
WANDELAAR5
18 december 2022, 20:14
Een vergelijking Venus met Wellcum is echt appels en peren. Wellcum is een enorme club, elke kamer douche en airco (Venus douche voor 2 personen bij de kleedkamer en bloedhete kamers in de zomer), 100 dames of zo versus 10-15. Wellcum in het grote restaurant bijna continu uitgebreid buffet, in Venus in een klein restaurantje met 4 tafeltjes een eenvoudig ontbijtbuffet en daarna a la carte met bijbetaling. Ik ben net als jij overigens erg tevreden met de prijs/prestatie verhouding van Venus, maar het is echt helemaal niet te vergelijken met Wellcum naar mijn mening.
Wentelt Eefje
18 december 2022, 23:19
Het is natuurlijk altijd te vergelijken! Waarom zijn in Nederland snackbars nog altijd populair? Omdat in een goede snackbar de prijs/kwaliteit-verhouding dik voor elkaar is. Kun je dan een restaurant met 2 Michelinsterren vergelijken met een snackbar? Ja dus! In het ene geval zal dat in het voordeel van de snackbar uitvallen, in het andere geval in het voordeel van het sterrenrestaurant. Prijs/kwaliteit-verhouding maakt elke vergelijking min of meer zinvol, als het laagste niveau van behoeftenbevrediging wordt behaald…
DDDD
18 december 2022, 23:50
Je kunt ook appels met peren vergelijken. Ik ben er trouwens onlangs tijdens een kamertje met een Roemeense in Venus achter gekomen dat dit gezegde met appels en peren in de Roemeense taal ook bestaat. De Engelsen vergelijken apples op hun beurt dan weer met oranges. Dat jullie het even weten. Zo leer je nog eens wat in de venusheuvels.
Shakir
19 december 2022, 08:08
Perenborstjes of meloenen. Allebei even lekker.
mentholbear
27 december 2022, 12:14
Erg rustig vandaag met aantal dames: 2 aanwezig voor de 5 man. Niet zo gek een dag na kerst. Gelukkig doen de sauna en jacuzzi het. En is het onbeperkte ontbijtbuffet ook nog open voor deze veelvraat :biggrin:
Edit: na m'n brunch ineens 5 dames en 8 man. In de bar zijn ze het plafond boven de dans kooi aan het renoveren. Sommige verlichting in de bar doet het daarom niet.
De silhouetten boven de verhoging vind ik maar spooky. Als in die japanse horror films dat er een fantoom met van die lange zwarten haren uit het plafond komt... brrr :bibber_2:
Bovendien vind ik het wat te licht.
Johnsonxxx
27 december 2022, 13:43
Erg rustig vandaag met aantal dames: 2 aanwezig voor de 5 man. Niet zo gek een dag na kerst. Gelukkig doen de sauna en jacuzzi het. En is het onbeperkte ontbijtbuffet ook nog open voor deze veelvraat :biggrin:
.... Bovendien vind ik het wat te licht.
Ja, dat was mij ook al opgevallen, boven is m.i. de (enige) plek om je een beetje terug te trekken, nu heb je op het bovengedeelte het gevoel onder TL-lampen te zitten :eek: Hopelijk zit er een dimmer op deze verlichting??:confused:
mentholbear
27 december 2022, 13:59
nu heb je op het bovengedeelte het gevoel onder TL-lampen te zitten
Inderdaad. Ook de binnen jacuzzi ruimte is nu erg verlicht.
En de royale banken beneden willen ze vervangen voor hoge tafels. 1 plek waar Liana meestal zit is al vervangen. Ik zou zeggen 1 is voorlopig genoeg, want de banken vind ik relaxter.
Husky
27 december 2022, 14:47
Zou beter zijn op de kamers meer uv licht om de massageolie vlekken op de lakens en het incontinentie urineverlies op het plastic dekzeil op te sporen :rolleyes::)
Shakir
27 december 2022, 15:07
De silhouetten boven de verhoging vind ik maar spooky. Als in die japanse horror films dat er een fantoom met van die lange zwarten haren uit het plafond komt... brrr :bibber_2:
Bovendien vind ik het wat te licht.
Ja, dat was mij ook al opgevallen, boven is m.i. de (enige) plek om je een beetje terug te trekken, nu heb je op het bovengedeelte het gevoel onder TL-lampen te zitten :eek: Hopelijk zit er een dimmer op deze verlichting??:confused:
Dit bevestigt mijn punt dat Venus maar weinig verstand heeft van goede smaak. Het harde design slaat werkelijk nergens op, en dat maakt dat ik mij er nooit echt helemaal zou kunnen thuisvoelen.
Ik ga er hoofdzakelijk heen voor de servicekanonnen en niets anders. Na mijn winterslaap ga ik ook maar eens wezen kijken naar Venus.
cootje
27 december 2022, 15:13
Goede smaak?
Welke club heeft zo'n goede smaak wat vrouwen, werkelijk service kanonnen, betreft?
mentholbear
27 december 2022, 15:26
Dit bevestigt mijn punt dat Venus maar weinig verstand heeft van goede smaak. Het harde design slaat werkelijk nergens op,
Ik snap het wel. Sommige gentlemens clubs hebben ook zo een modern kitschrige design. Huiselijk is anders, maar vind het wel wat hebben.
HEADSUP voor de veelvraten: de kok is met reces tot vrijdag. Tot die tijd wordt er ergens buffet vandaan gebracht. 1x rond 14 en 1x rond 19 uur. Wees er dus bijtijds bij als er een mentholbear in tha house is die de voederbakken plundert! ;)
schoolmeester
27 december 2022, 15:32
Een ijsbeer die voederbakken plundert in een saunaclub hoort daar niet thuis.
Deze persoon is beter op zijn plek in de dierentuin.
Groet, schoolmeester.
mentholbear
27 december 2022, 16:49
Zou beter zijn op de kamers meer uv licht om de massageolie vlekken op de lakens en het incontinentie urineverlies op het plastic dekzeil op te sporen :rolleyes::)
Zouden ze van die paarse Black light buizen kunnen ophangen :roll:
Had dat soort van eens op een kamer in het skw. De dame zag er ineens als een spook uit, terwijl bij het raam nog beetje rozig licht Was. Maar die paarse buizen...
Goede smaak?
Welke club heeft zo'n goede smaak wat vrouwen, werkelijk service kanonnen, betreft?
Shakir heeft het over smaak kwa inrichting. Jij kwa dames.
En heb ook in Venus goeie maar ook mindere kamers gehad.
Wat ik me afvraag Is of de mannen die er komen de inrichting het juist wel wat vinden? Het zijn toch vaak mannen die wat meer op zichzelf lijken te zijn en op hun mobieltje zitten te pingelen, dan in een oubollige SC als Bernds waar iedereen kameraden met elkaar lijken te zijn. Misschien dat zo een hard design er bij past?
Shakir
27 december 2022, 17:55
Had dat soort van eens op een kamer in het skw. De dame zag er ineens als een spook uit, terwijl bij het raam nog beetje rozig licht Was.
Blacklights zijn (gelukkig) passé in de paysex. Ik moet er ook niet veel van weten, geef mij maar een potje seks op klaarlichte dag.
Wat ik me afvraag Is of de mannen die er komen de inrichting het juist wel wat vinden? Het zijn toch vaak mannen die wat meer op zichzelf lijken te zijn en op hun mobieltje zitten te pingelen, dan in een oubollige SC als Bernds waar iedereen kameraden met elkaar lijken te zijn. Misschien dat zo een hard design er bij past?
Interessante theorie. Ja, het zou kunnen.
In meer huiselijk aanvoelende clubs als pakweg Babylon lukt het me best aardig om contact te leggen met andere beren.
DutchZeus
29 december 2022, 19:35
Al weer thuis, maar ik kon vandaag de verleiding niet weerstaan. Cassandra had mij de vorige keer bekoord. Dus rond 12.30 arriveerde ik; de parkeerplaats was al aardig vol. Eerst koffie en ontbijt. Tegen 13.00 kwamen de meeste dames binnen. Ik had Cassandra gespot maar zoenkanon Lianne wenkte me dus de eerste kamer met een vrijpartij met Lianne. Eenmaal terug was Cassandra opeens weer present en maakte ze een dansje in de kooi met speciale aandacht voor mij. Ik zag snel mijn kans waar en vroeg haar aandacht; "Ich kom gleich" was het antwoord. En ja hoor even later een heerlijke knuffel met de vraag of ik haar heb gemist (wat dacht je ....) en op naar de kamer. Wat een heerlijk klein meisje is dat toch. Ondertussen kleurde de ruimte wit en was er geen dame meer die niet direct belaagd werd. Gelukkig heb ik kunnen genieten van het kleine meisje met de mooiste billen van Venus .... Volgende keer maar op een rustiger dag terug komen wanneer mijn andere vaste dames, Anka en Sara, er ook zijn, dan krijg ik ook van hen voorrang .... Cassandra is echt leuk en de rit waard!
Johnsonxxx
30 december 2022, 09:44
Al weer thuis, maar ik kon vandaag de verleiding niet weerstaan. Cassandra had mij de vorige keer bekoord. Dus rond 12.30 arriveerde ik; de parkeerplaats was al aardig vol. Eerst koffie en ontbijt. Tegen 13.00 kwamen de meeste dames binnen. Ik had Cassandra gespot maar zoenkanon Lianne wenkte me dus de eerste kamer met een vrijpartij met Lianne. Eenmaal terug was Cassandra opeens weer present en maakte ze een dansje in de kooi met speciale aandacht voor mij. Ik zag snel mijn kans waar en vroeg haar aandacht; "Ich kom gleich" was het antwoord. En ja hoor even later een heerlijke knuffel met de vraag of ik haar heb gemist (wat dacht je ....) en op naar de kamer. Wat een heerlijk klein meisje is dat toch. Ondertussen kleurde de ruimte wit en was er geen dame meer die niet direct belaagd werd. Gelukkig heb ik kunnen genieten van het kleine meisje met de mooiste billen van Venus .... Volgende keer maar op een rustiger dag terug komen wanneer mijn andere vaste dames, Anka en Sara, er ook zijn, dan krijg ik ook van hen voorrang .... Cassandra is echt leuk en de rit waard!
Leuk verslagje, maar hoort imo thuis in algemeen. De rubruik Live is meer om live verslag te doen van de stand van zaken...-> @moderator verplaatsen?
cootje
30 december 2022, 09:52
juist, live berichten geplaatst ergens tussen opening en sluitingstijd,
vanuit de club.
Mooiejoke
30 december 2022, 12:46
Nou, deze is echt live .: was om 11.05 binnen. Ondertussen ong. 5 of 6 dames aanwezig. Op dit moment zijn ze allemaal bezet. Stuk of 14 beren…. Jacuzzi binnen wordt gereinigd, dus buiten gebadderd. Verlichting enzo is men nog steeds mee bezig.
Gelukkig een afspraak met Sara straks, anders weet ik niet of er een kamer van zou komen vandaag. Vroeg weer naar huis vandaag nml.
Manbijtkat
30 december 2022, 12:51
Ook maar even live. Anka, Sara en ook de drie musketiers zijn terug. Verder inderdaad momenteel een wachtende witte zee. Zal na 13:00 wel verandering in komen.
Mooiejoke
30 december 2022, 14:49
Net een lekker kamertje met Sara achter de rug. Ook Monica erbij gevraagd. Lekkere kamer. Ik heb het expres kort gehouden, ik heb een goed hart …. zoveel wachtende beren, ondanks dat er meer dames als vanochtend zijn.
Zo naar huis. Laatste saunabezoek van 2022.
toppertje911
4 januari 2023, 14:17
PAS OP: SLIPGEVAAR !!
Kom net van spiegelkamer en heb, per abuis, een de dikke klodder pretjuiice op het landbouwzeil gedeponeerd !! Zo onhygiënisch deze zeilen :-(… maar ja, de geiligheid heeft mij toch weer naar Venus toe getrokken.. hahaha
Maar ja, hebt blijft zo fucking armmoedig zo’n zeiltje met het gekraak en de smerige gedachte: de kwijl, zweet, sperma etc van de vorige kneuzen. Een handdoek of dat te kleine lakentje is niet voldoende. Bij GT deden ze iedere keer een gewassen groot laken op de matras.. #VROEGER WAS ALLES BETER !
Hopelijk ben ik niet de enige die klaagt en gaan ze het binnenkort weer veranderen :-), anders ga toch maar liever naar GG: supermooie kamers en hygiëne is top ! (Ondanks dat het voor mij 80km verder is).
Kosteloos advies/tip van mij aan de directie ! ;-)
mager
6 januari 2023, 16:50
PAS OP: SLIPGEVAAR !!
Hopelijk ben ik niet de enige die klaagt en gaan ze het binnenkort weer veranderen :-), anders ga toch maar liever naar GG: supermooie kamers en hygiëne is top ! (Ondanks dat het voor mij 80km verder is).
Kosteloos advies/tip van mij aan de directie ! ;-)
Neuken op een zeiltje, rookkamer weg, entree naar 60 Euro.
En dan komt er voor mij ook nog eens bij dat vele Venus dames niet eens de kamer op willen met me.
Er is gewoon te weinig concurentie voor FKK Venus in de buurt, dan zakt de kwaliteit.
Als ik naar de foto's van de Casa Rossa dames kijk, dan ben ik daar overigens ook niet echt enthousiast over.
Soms is het tijd om saunaclubs te bezoeken, en soms is het tijd om te gaan vissen. Nu is het tijd om te gaan vissen.
cootje
6 januari 2023, 18:32
Hi,
Zal morgen verslag uitbrengen over casa rossa. Hoop niet dat daar een zeiltje is. Overigens heb geen last van zeiltje, neem meid mee naar Kino met gewoon op de handdoeken.
mentholbear
7 januari 2023, 02:43
Zo onhygiënisch deze zeilen :-(… maar ja, de geiligheid heeft mij toch weer naar Venus toe getrokken.. hahaha
Maar ja, hebt blijft zo fucking armmoedig zo’n zeiltje met het gekraak en de smerige gedachte: de kwijl, zweet, sperma etc van de vorige kneuzen. Een handdoek of dat te kleine lakentje is niet voldoende. Bij GT deden ze iedere keer een gewassen groot laken op de matras..
Die zeilen lijken me juist makkelijker te reinigen dan gewone matrassen waar alle sappen in kunnen trekken.
Maar kwa comfort vind ik dat zeil stukken minder.
toppertje911
7 januari 2023, 09:11
Die zeilen lijken me juist makkelijker te reinigen dan gewone matrassen waar alle sappen in kunnen trekken.
Maar kwa comfort vind ik dat zeil stukken minder.
Kan een zeil in de wasmachine dan ? Volgens mij doen ze er een beetje desinfecterende spray over ofzo.. lekkuuurrrrr :-)
mentholbear
7 januari 2023, 09:44
Of het goed reinigen ook gebeurt is inderdaad een 2e...
Maar ik heb het over het matras er onder. Een dekbedovertrek kun je inderdaad in een wasmachine stoppen. Een matras niet. En wel es vaker meegemaakt dat een dame dusdanig kletsnat werd, dat ook het matras vochtig werd.
Dat houdt een dekbedovertrek voor een volgende klant niet tegen.
corvuscorax
7 januari 2023, 09:49
Ik heb er niet z'n moeite mee. Of de zeiltjes eraf kunnen en gewassen worden weet ik niet dat zou je eens moeten vragen.
De dames leggen er een handdoek op, dus het meeste zal daarop terecht komen. Afhankelijk van de grootte van de klodders en hoe lang je de handdoek laat liggen is er contact met dat zeil. Een goede spay lijkt mij afdoende. Ik heb niet gezien met welk middel ze schoonmaken.
De klodders die het doel en de handdoek missen zal je wel eerst even met een doek moeten afnemen en vervolgens met een spray schoonmaken.
Het zou helemaal top zijn als dat zeil gewassen of gereinigd kan worden. Als dat kan en ze doen dat 2x per dag lijkt mij de hygiëne niet in gevaar komt. Maar wie ben ik.
Nogmaals ik heb geen moeite met een zeiltje maar als een klodder op een overtrek komt en vervolgens in het matras trekt geef ik de voorkeur voor een zeiltje
Verstuurd vanaf mijn ASUS_AI2202 met Tapatalk
mentholbear
10 januari 2023, 12:26
Sinds opening 3 dames en 4 heren. Club start rustig op. Heb er alweer een leuk weerzien met Sara opzitten.
mentholbear
10 januari 2023, 14:00
Intussen 10 dames en een man of 7.
Het buffet is wat aangepast, waardoor je makkelijker je vuile borden kwijt kan.
Ook hier lijken ze wat te bezuinigen op energie, want sauna was iets meer als 70 graden. De jacuzzi was met 33 graden mijn nog te fris. Es kijken hoe snel die warm wordt...
rob45
10 januari 2023, 15:28
De jacuzzi was met 33 graden mijn nog te fris. Es kijken hoe snel die warm wordt...
Zelf vind ik 34 maar liever 35 graden de ideale temperatuur voor een jacuzzi.
mentholbear
10 januari 2023, 17:11
Voor deze koukleum mag het zelfs 37 graden zijn. Gelukkig wordt ie wel warm. Nu circa 35 graden.
pret
10 januari 2023, 18:13
Voor deze koukleum mag het zelfs 37 graden zijn. Gelukkig wordt ie wel warm. Nu circa 35 graden.
Je kan beter de temperatuur van de dames of het buffet opmeten :biggrin:
mentholbear
10 januari 2023, 18:59
Welk buffet? Ze hebben er a la carte ;)
pret
10 januari 2023, 19:02
Welk buffet? Ze hebben er a la carte ;)
Vragen ze er nog steeds extra vergoeding voor sinds entree verhoging?
mentholbear
10 januari 2023, 19:04
Volgens mij is 1e 9 euro nog steeds inbegrepen. Ga ik strakjes ontdekken :rolleyes:
mentholbear
11 januari 2023, 16:56
Inmiddels niet meer live, maar hoefde gisteren idd niet extra af te rekenen na het verorberen van een salami pizza.
hasta la pasta
11 januari 2023, 17:02
Eentje maar?
mentholbear
11 januari 2023, 18:30
Jazeker, deze Dagobeer gaat geen extra's betalen in een SC.
Ook niet voor eten :roll:
Bedenk me ineens. Anka liep gisteren vrijelijk rond. Ze heeft dus heus niet altijd pannenkoekerers.
schoolmeester
11 januari 2023, 18:54
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat alle pannekoekers gisteren de jaarlijkse pannekoekersvergadering hadden.
Groet, schoolmeester.
Befkicking
12 januari 2023, 13:24
Was er vorige week donderdag lekker gekamerd met Liana was weer top zoals altijd echter de komende weken is ze met vakantie. Die zeiltje op het bed echt zo lelijk en ze liggen er los op weg zwoele romantiek . Meewarig mij betreft weg met die zooi. Verder die hoge tafel vindt ik een aanwinst maar we komen hier niet om te zitten nee we komen voor en met dr dames toch…[emoji12][emoji12]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
mentholbear
12 januari 2023, 13:48
Was er vorige week donderdag lekker gekamerd met Liana was weer top zoals altijd echter de komende weken is ze met vakantie. Die zeiltje op het bed echt zo lelijk en ze liggen er los op weg zwoele romantiek . Meewarig mij betreft weg met die zooi.
Weet niet wanneer ze zou vertrekken, maar Liana was er eergisteren nog.
En die zeiltjes, heb gezegd als ze die nu es alleen zouden gebruiken als iemand een olie massage wilt. Maar tja, moet je wel de medewerking van de dames krijgen...
Manbijtkat
12 januari 2023, 21:47
Was er vorige week donderdag lekker gekamerd met Liana was weer top zoals altijd echter de komende weken is ze met vakantie. Die zeiltje op het bed echt zo lelijk en ze liggen er los op weg zwoele romantiek . Meewarig mij betreft weg met die zooi. Verder die hoge tafel vindt ik een aanwinst maar we komen hier niet om te zitten nee we komen voor en met dr dames toch…[emoji12][emoji12]
Liana is er vandaag ook. Wellicht heeft ze een change of plans, of ze heeft last van klapeksteritus
schoolmeester
13 januari 2023, 05:43
Klapeksteritus is zeer besmettelijk, dus oppassen !
WANDELAAR5
14 januari 2023, 14:49
Oana, Liana, Rebekka, Sabina, Marianna en Anka nu beschikbaar in de bar. Dus het dames tekort is wel opgelost. Trio gedaan met Liana en Oana. Dat gezeur over het zeil kan ook ophouden:
37946
Liana weet in ieder geval waar de grote lakens liggen!
WANDELAAR5
14 januari 2023, 16:21
Voor de eerste keer met Rebekka naar de kamer geweest. Is zeer goed bevallen! 1.76m lang en daarmee waarschijnlijk de langste oostblokdame waarmee ik ooit naar de kamer ben geweest. Bijna 23 en toch al zeer ervaren. En hier komt net beroemde ijsbeer K. binnen stappen. Veelganger in Venus ondanks de lange reis vanuit België. Dus meteen ook wat aanspraak!
DutchZeus
14 januari 2023, 23:55
Oana, Liana, Rebekka, Sabina, Marianna en Anka nu beschikbaar in de bar. Dus het dames tekort is wel opgelost. Trio gedaan met Liana en Oana. Dat gezeur over het zeil kan ook ophouden:
37946
Liana weet in ieder geval waar de grote lakens liggen!
Aha Anka ik heb echt een zwak voor haar en ik heb ook duidelijk een steepje bij haar voor; echter …. Je weet wat ik bedoel als ik het over monogaam zijn heb
Giodude
15 januari 2023, 08:38
Aha Anka ik heb echt een zwak voor haar en ik heb ook duidelijk een steepje bij haar voor
:lostit:
Beter dan onderstaande quote kan ik het niet verwoorden :biggrin:
Een echte prof is een dame die jou doet geloven dat jij de enige bent met wie het klikt, dat jij speciaal bent.
DutchZeus
15 januari 2023, 09:38
:lostit:
Beter dan onderstaande quote kan ik het niet verwoorden :biggrin:
Haha natuurlijk een prof maar de dames hebben mannen die ze graag zien en mannen die ze vermijden.
schoolmeester
15 januari 2023, 09:51
OOK DAT vertelt ze tegen elke klant/gast.
mager
23 januari 2023, 16:19
OOK DAT vertelt ze tegen elke klant/gast.
Tegen mij zegt Anka dat ze niet met me de kamer op wil (netzoals Cataleya, Ella, Cassandra, en Sofia)
bertje600
23 januari 2023, 16:32
Daar zul je het toe gemaakt hebben.
schoolmeester
23 januari 2023, 17:04
5 dames in 1 club die niet met je op de kamer willen.
Nou, dan is er wel wat aan de hand, de meeste dames willen graag geld verdienen.
johan47
24 januari 2023, 15:44
Deze club is niet de goedkoopste maar wel de lekkerste meiden die ook wel eens kunnen weigeren (een klan)
Ik heb geen problemen ondervonden met de meiden
Johan.
mager
27 januari 2023, 19:02
Daar zul je het toe gemaakt hebben.
Hoe weet jij dat nou?
tuscan
28 januari 2023, 12:14
Vandaag schrijven 28/ 01 7 dames aanwezig vanaf 11:00 2 dames naar gewoonte al gepannekoet voor 3 uur de rest vrij beschikbaar
cootje
28 januari 2023, 12:23
die 2 dames
zeker is : Anka
twijfel tussen Mirela en Melodie
Befkicking
29 januari 2023, 14:27
Donderdag 26-01 weer eens een bezoek gebracht aan de venusheuvels in Hamminkeln kom er graag ook deze donderdag waren er voldoende dames beschikbaar waaronder Rebecca en Liana echter had Rebecca wel een pannenkoek date staan maar ze had nog een half uurtje voor mij wat een lekkere dame haar heerlijk gelikt en daarna een super blowjob ontvangen.
In al mijn bezonken heb ik haar nog nooit gekamerd maar deze sessie smaakt absoluut naar meer. Als je dan toch moet wachten op je favorietjes heb ik me eerst maar eens fijn laten masseren door Tuk gewoon lekker tijdens een bezoek aan Venus.
Na de massage een overheerlijke Pepersteak verorberd enter terug naar mijn volgende topper Liana. Echter zij was totaal uitgeput na een pannekoeksessie van een voorganger van een uurtje of 3. Ik heb haar fijn gemasseerd en vervolgens naar een orgasme gelikt heerlijk als een vrouw klaarkomt tijdens mijn lik sessie dit is iets wat ik gewoon graag doe. Ook zij trakteerde mij op een super blowjob waar ook ik mijn orgasme niet in kon houden . Al met al een top lokatie deze club. Genieten éénen al genieten over 2 weken ben ik er weer[emoji108]
mager
3 februari 2023, 16:15
die 2 gepannekoekte dames: zeker is : Anka
Ik kan het me nog goed herinneren, enkele jaren geleden, dat Anka de hele dag beschikbaar was, en dat Anka een heel uur op een zaterdag avond met mij op de bank heeft gepraat, omdat er geen klanten waren. Dat was toen heel gewoon, de dames kwamen naar je toe, of je aub met ze op de kamer wou gaan.
Anka behoorde toen tot de middenmoot. In die tijd waren er betere dames. dames zoals Nicole of Claudia. En zelfs die 2 top dames kon je makkelijk boeken.
Service was top. Geen geklaag over kutje pijn, mondje pijn, moe, pikkie te groot.
Ik zal wel tot een hele oude garde behoren. Zeker.
Als ik de verhalen hoor van mijn vader (ook een grote hoerenloper), over de schilderswijk, dat hij daar alle hoeren altijd zonder condoom neukte, dat was standaard, over zijn verhalen van gigantische sex feesten in Duitsland in Auf Dem Burcht, waar iedereen het met iedereen deed, honderden mensen, de mooiste vrouwen. Dan vraag ik me af: wordt betaalde sex elk jaar minder en minder van kwaliteit? of ben ik gewoon een oude zeur?
Corona heeft veel verpest. Zelfs in Pattaya, daar klagen de barretjes dat de dames niet meer teruggekomen zijn na Corona. De meisjes blijven in het noorden, de levensstandaard is een stuk hoger dan vroeger, een normale baan levert daar nu ook goed geld op.
Iconen zoals GoldenTime..... ganz weg.
Vroeger was het in de winter goed toeven in de sexclubs. Weinig mannen, vrouwen hadden geld nodig.
Nu zitten veel vrouwen in Venus in het weekeinde vanaf 02:00 alleen nog maar op de bank op hun handdoekje, omdat ze moe zijn. Ondanks dat ze moe zijn, mogen ze niet weg, ze moeten blijven tot sluitingstijd. Het resultaat is dat Venus nu hetzelfde is als een discotheque: je loopt naar een meisje, begint een babbeltje, en loopt een blauwtje.
MrDB
3 februari 2023, 21:42
Anka was inderdaad middenmoot. Je vergeet trouwens servicekanon Deborah.
mentholbear
4 februari 2023, 01:04
dames zoals Nicole
Ik weet niet of Nicole aan lesbische shows deed, maar stel me voor dat met Cataleya de vonken er wel es vanaf kunnen vliegen... Beiden mooi slank :love:
Wentelt Eefje
4 februari 2023, 03:52
En het bleef nog lang onrustig in de rukcarrousel van MB2…
mynasch
4 februari 2023, 08:38
venus 03 februari 2023
:):);):):):);)::):);)::):);)::):);):
Mooi dagje in Venus….
Bij aankomst (ik was nummertje twee) verwelkomd door vriendelijke theke met fraai decolleté, kreeg onmiddellijk nog meer zin…
Snel omgekleed en als haantje de eerste de bar binnen gehuppeld. Als een verliefde koe de lente weide in. Zo zal het er een beetje uitgezien hebben.
Ik wist dat Melody er zou zijn, en werd hartelijk verwlkomd. Zefs Sandra en Anka schonken me een vriendelijke blik en (voor het eerst) een begroetingskus. Ik viel va mijn stoel. Gelukkig wist Melody mijn evenwicht te bewaren. Maar maar voor heel even. Brahms, Bach, Mozart, Gilles, allerlei Melodieën kwamen in mijn hoofd op, maar slechts een Melody ging de boventoon voeren, die in de onderbuik heerlijk doorspeelde. Wat een fijne meid is Melody. Leuke gesprekken over van alles toffe romantiek en super seks.
Schitterende kamer, met voor mij alles er op en eraan. Ik zal deze keer niet in herhalingen vallen. Als beloning mocht ik iets in haar poezie-album (letterlijk) schrijven! Dat was een poosje geleden.
Strompelend weer naar buiten en mezelf opgekalefaterd met een fraaie lunch. Terug in de bar genoetn van een aantal sexy dansjes, waarvan een van Leila. Kleine dame (1.52), zwart lang haar tot over haar billen, donkere levensgevaarlijk ogen, die als laser beams de omgeving opnemen. Het kon niet uitblijven, nadat Leila me een paar maal op een barkruk had benaderd. (een van de weinige Venus dames die zo kontakt maakt. Heerlijk zo’n fraaie vrouw om je lichaam gedrapeerd. Bij mij werkte het.
Op naar de kamer, die redelijk was. Na Melody wordt het vaak lastig. Liana (vandaag afwezig)weet dat altijd op de een of andere manier die herinnering weer te verbleken, maar Leila had er bij mij weer moeite mee. Leuke dame, chemie beperkt. Maar een plezierig half uurtje. Ik hoefde voor Leila geen kaartje naar huis te schrijven. Voor Melody zou het een Bruckner symfonie moeten zijn.
Kon vandaag helaas niet al te lang blijven een verliet Venus rond 15:30. En liet een fraaie line-up achter (15 dames?). Tot snel
:):);)::):);)::):);)::):);)::):);)::):);):
DutchZeus
6 februari 2023, 10:24
Tegen mij zegt Anka dat ze niet met me de kamer op wil (netzoals Cataleya, Ella, Cassandra, en Sofia)
Oei, ik weet dat Anka sommige mannen vermijd, ze is wel eens vuj me komen knuffelen om iemand te vermijden …
CVARIA
6 februari 2023, 16:29
Oei, ik weet dat Anka sommige mannen vermijd, ze is wel eens vuj me komen knuffelen om iemand te vermijden …
net zoals er wellicht ijsberen zijn die niet met bepaalde dames op kamer gaan, #marktwerking
Calvin
MrDB
6 februari 2023, 17:20
is gewoon een arrogante snol, zij gaat alleen met mannen met een kleine
Meme Moo
6 februari 2023, 17:29
Inderdaad: size does matter.
Zij heeft ze liever heel erg dik. De portemonnee dan…:biggrin:
DutchZeus
6 februari 2023, 20:58
Wat een onzin, niets arrogants aan. Net zo min als Sara en Cassandra, dat zijn ook schatjes.
tuscan
6 februari 2023, 23:13
Dames zijn zelfstandig dus kiezen ze zelf met wie en wie niet dit moet je respecteren, niemand hoort graag nee van zo een leuk snoepje
Anka was in LR zelf niet middenmoot maar nu is ze wel top
DDDD
6 februari 2023, 23:33
Jij wilt toch ook geen auto die niet in jouw garage past?
DutchZeus
8 februari 2023, 12:28
Omdat mijn vriendinnetje bij Sixsens liet weten nog niet exact te weten wanneer ze terug kan komen ( ze hoop snel) toch maar weer eens Venus bezocht. Ik was er vandaag om 11 uur maar zag al een man in een drafje naar binnen rennen. Blijkbaar had hij een afspraak met Anka want toen ik 2 minuten later in de kleedkamer kwam was hij al weg en Anka nergens te bekennen. Ik zag hem na 10 minuten wel even de lamer uit komen. Een ernstig pannenkoek geval …. Ik had me niet gerealiseerd dat het vandaag lingerie dag is, jammer. Uiteindelijk kennis gemaakt met Monica; een mooie vriendelijke dame met mooie borsten en een lekker poesje. Ze is vriendelijk niet uitbundig en nog onwennig …. Ik wacht af wat er verder nog binnen loopt om 13.00 ….Het is 12.45 drie dames in de bar, Anka nog steeds op de kamer … en ik als enige ijsbeer. Oh geweldig 12.55 en Cassandra komt binnen en ik krijg een heerlijke zoen en knuffel, ze komt straks bij me … nog steeds geen andere ijsberen en Anka nog niet gezien, maar Cassandra is een heerlijk cadeautje voor straks.
mager
8 februari 2023, 13:24
Wat een onzin, niets arrogants aan. Net zo min als Sara en Cassandra, dat zijn ook schatjes.
DutchZeus. Ik kan je garanderen dat als jij zou samenwonen met een van die dames, je binnen 1 maand gillend terug gaat naar je moeder.
Schatjes???
Deze dames doen alles voor geld. Omdat ze zich te goed voelen om achter een kassa te zitten voor minder geld.
Goed kunnen liegen en bedriegen dat is een eerste vereiste als je met tientallen mannen tegen je zin in moet doen alsof je de sex met hun geweldig vindt.
Nee Zeus, je hebt het mis, de vrouwen die in een sexclub werken zijn helemaal geen schatjes. Alleen voor geld doen ze alsof ze schattig zijn.
DutchZeus
8 februari 2023, 14:01
DutchZeus. Ik kan je garanderen dat als jij zou samenwonen met een van die dames, je binnen 1 maand gillend terug gaat naar je moeder. zijn.
Waar komt die frustratie vandaan?
DutchZeus
8 februari 2023, 14:23
Het was weer leuk met Cassandra. Heerlijk zo’n klein lijfje. Er zijn nauwelijks ijsberen maar wel genoeg dames. Helaas kwam Anka me melden dat ze tot 17.30 afspraken heeft. Omdat het rustig zou zijn heeft ze dat gepland, jammer het was een mooie afsluiting geweest dit keer. Maar even kijken verder vandaag ….. misschien nog een Cassandra of Mariana … en er is ook een nieuw meisje met vlechtjes. De dames wachten af.
Het werd Mariana en mijn speciale vriendinnetje uit Sixsens appte me ondertussen; helaas nog steeds geen datum om terug te keren …
WANDELAAR5
8 februari 2023, 14:23
Hij zal het wel geprobeerd hebben ;)
MrDB
8 februari 2023, 15:29
Ach die Dutch Zeus is verliefd op Anka. Hij denkt ook dat Anka verliefd is op zijn lul
mentholbear
8 februari 2023, 16:43
Waar komt die frustratie vandaan?
Mager stelt het wat extreem, en het zal best wat genuanceerder liggen, maar vergeet de term illusion plop niet van onze Sjeufke.
DutchZeus
8 februari 2023, 17:47
Ach die Dutch Zeus is verliefd op Anka. Hij denkt ook dat Anka verliefd is op zijn lul
Welnee joh. Zij is leuk maar niet de dame waar ik iets speciaals mee heb. Die werkt elders ….
mentholbear
8 februari 2023, 23:11
Jaja, in SS. Hoop dat je wel je koppie erbij houdt.
Eddy_V
28 februari 2023, 18:31
Ik hier?
Maar Leila niet… kom ik goed weg!
Maar de gitane tam tam doet z’n werk dus lang zal ik niet meer veilig zijn.
Dan eerst maar es kijken hoe het met Cassandra is.
Eddy_V
28 februari 2023, 20:48
Na een lekkere schnitzel Hollandaise ging ik ff uitbuiken naast een vriendelijk meisje die eenzaam lag te wachten op gezelschap, Amy was haar naam als ik het goed onthouden heb. Lekker halfuurtje mee geweest. Daarna een Nederlandse debutant in een club een beetje wegwijs gemaakt en hem tot rust laten komen voordat hij ten prooi viel aan de klapeksters. Er waren vier leuke dames die hem wel rauw lusten en er werd op een kwartet aangestuurd.. hoe dat is afgelopen is mij nog onbekend. Ben de deur van de masseuse binnengegaan en heb me een uur door Tuk laten kneden en dergelijke, helemaal herboren! Het kwartet en de debutant nog niet gezien, hij zag er jong en gespierd uit dus hij zal het wel overleven :biggrin:
De massage oliën nog even in laten werken en dan zo eens een sauna en jacuzzi rondje doen voordat ik besluit of ik nog met één van de kleine lekkertjes plezier ga maken of dat ik rustig op huis aan ga of bij Cupido een kop koffie ga drinken op de terugweg. Een fijn gevoel om ergens welkom te zijn waar het niet alleen om geld gaat :)
DutchZeus
9 maart 2023, 20:23
Vandaag heb ik Cataleya leren kennen. Een geweldige meid met topservice. Ze is totaal niet arrogant net zo min als Anka. Wat is er mis met jou?
DutchZeus
9 maart 2023, 21:57
Vandaag was ik in Hamminkeln. Ik had eigenlijk niet de bedoeling daar nog binnenkort heen te gaan omdat mijn aandacht thans behoorlijk bij mijn favorietje / liefje in Sixsens ligt. Maar ik had een vrijkaartje dus kon ik de verleiding niet weerstaan met al die naakte meiden en bovendien is Sara terug. Het begon met een gezellig 1,5 uurtje met Sara die tussen de (sex) bedrijven leuk vertelde over haar aanstaande vakantie zodat ik haar nog wat tips kon geven over haar bestemming. Het is en blijft een leuke en prachtige meid.
Na een brunch zag ik terug in de bar Cataleya; zij was me eerder niet ontgaan maar deze dame is populair en het was nooit van een kamergang gekomen. Ik maakte oogcontact en ze lachte breeduit; ik besloot maar eens richting de bar te lopen om haar terloops aan te spreken, maar ze was me voor en vroeg waar ik heenging (soort code woord voor ga je met me mee heb ik inmiddels geleerd). Na een kort praatje op naar de kamer of zoals zij het noemde "to the Hell". Nou als dit de hel is dan wil ik naar de hel want dat is veel beter dan de hele dag vastzitten aan op de harp tokkelenden engeltjes. Wat een geile maar ook slimme dame. Ze hield van zoenen en dat heb ik geweten; ze zoent inderdaad geweldig en vol overgave. Bij het pijpen meldde ze dat haar specialisme CUM zou zijn, maar ik wilde toch eerst haar strakke kutje voelen en dat smaakt we zeker naar meer. Dus na een gezellig intermezzo ronde twee met CUM met een geweldige toegift (dat moet je meemaken). Al met al werd het snel 1,5 uur en ze stelde voor de volgende keer een trio te doen.
Echter ik had Cassandra gespot en wilde graag de dag afsluiten met deze kleine donkere dame met de mooiste billen van Venus. Na een biertje Cassandra opgezocht die tot mijn verrassing een trio voorstelde; dat liet ik me geen twee keer zeggen en ik stelde voor Cataleya te vragen. Dus Cassandra ging haar opzoeken en ik ging nog even naar de kleedruimte, terug uit de kleedruimte kwam ik Cataleya tegen enthousiast die dezelfde kant uitliep; toen ik me bij Cassandra vervoegde keek Cataleya me stomverbaasd aan. "It is me" zei ik en ze was meteen aangenaam verrast. De zin in het trio kon niet meer stuk. Hoewel Cataleya een geweldig voorstel deed om me een lesbische show te geven , bleef het bij een normaal triootje van een uur omdat ik inmiddels blut was. De dames deden om beurten hun best en gingen er niet allen vakkundig met mijn laatste centen vandoor maar ook met mijn laatste druppels zaad. Het zijn twee heerlijke meiden die bovendien beide leuk klein (beide ongeveer 1.50) en slank zijn.
Wat een geslaagde dag. Ik moet nu echt terug van mijn "slippertje" naar mijn liefje bij Sixsens, maar ik hoop dat het me vergeven is als ik over een poosje terug ga voor een lesbisch triootje met deze dames. Ik heb geen spijt van mijn uitstapje to the Hell ...
DutchZeus.
Deze dames doen alles voor geld. Omdat ze zich te goed voelen om achter een kassa te zitten voor minder geld.
Goed kunnen liegen en bedriegen dat is een eerste vereiste als je met tientallen mannen tegen je zin in moet doen alsof je de sex met hun geweldig vindt.
Nee Zeus, je hebt het mis, de vrouwen die in een sexclub werken zijn helemaal geen schatjes. Alleen voor geld doen ze alsof ze schattig zijn.
Mager verhaal, weet je wat je verdient als je achter de kassa staat in Roemenië, en realiseer je dat het levensonderhoud niet heel veel goedkoper is als hier. Als je dan een moeder of zo hebt die van een uitkering moet leven, dan wordt het wel heel zwaar met je kassa geld.
Ik wil niet zeggen dat je alles moet geloven. Maar om nu meteen alle vrouwen die een een club werken af te schilderen als op geld beluste roofdieren die alles voor geld doen. Nee, sorry, je hebt het mis.
En ook jammer voor jezelf als je zo in het leven staat. Bij mij is het glas wel half vol en ik zie het mooie in die schatjes.
Bart
DutchZeus
9 maart 2023, 23:17
Mager verhaal, weet je wat je verdient als je achter de kassa staat in Roemenië, en realiseer je dat het levensonderhoud niet heel veel goedkoper is als hier. Als je dan een moeder of zo hebt die van een uitkering moet leven, dan wordt het wel heel zwaar met je kassa geld.
Ik wil niet zeggen dat je alles moet geloven. Maar om nu meteen alle vrouwen die een een club werken af te schilderen als op geld beluste roofdieren die alles voor geld doen. Nee, sorry, je hebt het mis.
En ook jammer voor jezelf als je zo in het leven staat. Bij mij is het glas wel half vol en ik zie het mooie in die schatjes.
Bart
Natuurlijk is geld belangrijk en de dames vertellen eerlijk over hoe moeilijk het leven in Roemenie is, maar ze zijn goed in hun “werk”. Je kan er ook gewoon van genieten en ik vind de dames ook nog eens leuk.
Harko
9 maart 2023, 23:50
@Dutch Zeus, laat je niet gek maken door een aantal betweters met afgunst.
Leef…alsof het je laatste dag is in een saunaclub.
Anders kom naar Enschede bij cafe De Buurvrouw op Marktplein, altijd gezellig met Hollands-talig muziek waar nog gerookt wordt binnen en geen handhaving cq politie die binnnkomt sinds jaar en dag.
toppertje911
10 maart 2023, 09:55
”Maar ik had een vrijkaartje dus kon ik de verleiding niet weerstaan met al die naakte meiden en bovendien is Sara terug. Het begon met een gezellig 1,5 uurtje met Sara die tussen de (sex) bedrijven leuk vertelde over haar aanstaande vakantie zodat ik haar nog wat tips kon geven over haar bestemming. Het is en blijft een leuke en prachtige meid.”
Precies, dat doet ze graag.. de tijd volPRATEN :cool: Als jij daar graag voor betaalt.. ieder zijn ding. :cool:
DutchZeus
10 maart 2023, 14:45
Dat weet ik maar gezellig en ze doet nog meer hoor …
schoolmeester
10 maart 2023, 17:34
Als je als DVP met praten je geld wil verdienen, moet je bij een sexlijnbedrijf gaan werken.
mentholbear
10 maart 2023, 22:10
Als je als DVP met praten je geld wil verdienen, moet je bij een sexlijnbedrijf gaan werken.
Hoezo moet? Er schijnen ijsberen te zijn die de kamer ingaan voor wat kletsen en knuffelen zonder dat er seks aan te pas komt. Die heren zoeken meer intimiteit dan via een telefoonlijn of beeldscherm. Moet toch ook kunnen?
schoolmeester
11 maart 2023, 05:42
Er schijnen ook ijsberen te zijn, die de club ingaan om te slapen en de voederbakken te plunderen> meermaals.
Groet, schoolmeester.
Hoezo moet? Er schijnen ijsberen te zijn die de kamer ingaan voor wat kletsen en knuffelen zonder dat er seks aan te pas komt. Die heren zoeken meer intimiteit dan via een telefoonlijn of beeldscherm. Moet toch ook kunnen?
Er zijn zelfs ijsberen die de dvp meenemen naar de kamer als een warmtekruik.
mentholbear
11 maart 2023, 10:48
Moet toch ook kunnen :biggrin:
Befkicking
25 maart 2023, 18:06
Gisteren even een happy momentje gepakt eerst met de langbenige Lori
Om na het sidderende gezamenlijk orgasme weer op een bankje te gaan liggen om even uit te rusten voor de volgende kamergang. Wat me echter opviel was dat er veel dames waren maar weinig actieve ijsberen de keuze was weer reuze. Is dit altijd zo op vrijdag was er rond 13.00 uur? De volgende kamergang moest nog even op zich laten wachten alhoewel ik vele nieuwe dames zag. Eerst even een massage van Tuk altijd goed voor de mens echt dit blijft een aanrader. Na de massage even een beetje eten en veel drinken zag ik mijn lieveling Leana wat een top afsluiting van mijn bezoek deze vrijdag. Al met al ik heb weer volop genoten van al dat lekkers bij Venus kom gauw weer terug als ik in de buurt ben [emoji2957][emoji2957]
Liefje
26 maart 2023, 12:33
Zaterdag mijn vrijkaartje ingewisseld voor een mooi wit berenvel. Ijsberenforum en Venus hartelijk dank hiervoor.
Was er rond 15.00 uur en nog voldoende ruimte op de parkeerplaats.
Na omkleden richting de bar voor een kop koffie.
Bij de bar veel dames. Ik werd hartelijk begroet met drie zoenen door mijn favo Sandra en Eugenia, Emilia en Lori.
Een warm welkom doet altijd goed.
Tevens twee mij bekende beren begroet, die ik ongeveer 1x per zes weken hier tref. Toevallig ook vandaag. Altijd weer erg gezellig.
Sandra vervolgens gezegd dat ik eerst even koffie wilde en acclimatiseren. Aldus geschiedde.
Na een tijdje Sandra opgezocht en samen naar de kamer.
Even gezellig bijgekletst en vervolgens heel relaxed aan ons liefdesavontuur begonnen. Wat een heerlijke meid is dit toch en wat een prachtig lichaam. Bracht haar al snel naar een hoogtepunt en vervolgens een uur GFE genoten van haar.
Sandra stopt er na vandaag mee. Dit was ook de reden dat ik haar vandaag nog wilde bezoeken. Ik wist n.l. van haar plannen.
Het was erg rustig vandaag. Maar wel erg gezellig. De dames hadden alle tijd voor dollen en gezellig kletsen.
Mijn volgende kamer zou een kamer met Eugenia worden. Had haar bij me geroepen en samen even op de bank liggen knuffelen.
Vervolgens naar de kamer met deze schoonheid. Met Eugenia heb ik ook altijd een top kamer.
Ook Eugenia naar een hoogtepunt gebracht onder luid gekreun. Heerlijke sex met deze lieve meid. Wat een prachtig lichaam.
Een uur moeiteloos volgemaakt.
Hierna even bijkomen en was met een drankje naar de banken op de verhoging verhuisd. De dames deden het erg goed met het kooi dansen en hitsten elkaar op tot hoge prestaties. Er hing een gezellige sfeer. Maar het bleef erg rustig.
Sandra hield mij steeds in de gaten en kwam op een gegeven moment bij me liggen.
Ze begon te knuffelen en nestelde zich heerlijk tegen mij aan. Ze vertelde dat ze echt niet uit was op een kamer met mij maar toch nog even voor de laatste keer bij mij wilde liggen. Innig in elkaar verstrengeld hebben we enige tijd daar gelegen.
Ze vertelde ook dat ze deze dag maar één kamer had gemaakt en wel met mij. Ik raakte toch wel weer opgewonden van haar , waar ze zelf een beetje debet aan was, hahaha. Vervolgens toch weer een kamer opgezocht met haar, waarover ze erg verheugd was.
Deze kamer was nog specialer dan de eerste, omdat het een soort afscheid was van een lange tijd met deze prachtige dame.
Heb een aantal jaren echt genoten van haar en kijk er met erg veel plezier op terug.
Deze kamer was wederom fantastisch en het afscheid viel ons beiden zwaar.
Hierna samen nog even gebabbeld en toen ging ze echt weg. Het was inmiddels 01.00 uur. Haar “dienst “ zal er op.
Van een afstand zag ik haar gaan, de hoek om……..en weg was ze.
Sandra bedankt voor de afgelopen jaren. Het ga je goed. Ik beleef hele fijne herinneringen aan je.
Nog even een drankje genomen en wat gesproken met de maten uit het Oosten en met enige weemoed ( Sandra……waarom), maar ook terugkijkend op een fijne middag/avond de club verlaten.
Was om 02.00 uur thuis en dus gelijk de klok een uur vooruit, dus was het toch nog laat geworden.
Werd vanochtend wakker en had heerlijk gedroomd, raad maar eens over wie………!
Tot de volgende.
Willem2
26 maart 2023, 12:46
Zaterdag mijn vrijkaartje ingewisseld voor een mooi wit berenvel. Ijsberenforum en Venus hartelijk dank hiervoor.
....
Werd vanochtend wakker en had heerlijk gedroomd, raad maar eens over wie………!
Dat kan niet waar zijn dat je over mij gedroomd hebt dat ik weer een vrijkaart aan je geef :biggrin:
Liefje
26 maart 2023, 12:50
Dat kan niet waar zijn dat je over mij gedroomd hebt dat ik weer een vrijkaart aan je geef :biggrin:
Keep on dreaming Willem…….
JonnyFontane
26 maart 2023, 14:13
Keep on dreaming Willem…….
Ik droom zoveel over vrijkaartjes voor Venus........maar ja je weet wat Marco B ooit zong.......dromen zijn bedrog.:gruebel:
Haar “dienst “ zal er op. Van een afstand zag ik haar gaan, de hoek om……..en weg was ze.
Sandra bedankt voor de afgelopen jaren. Het ga je goed. Ik beleef hele fijne herinneringen aan je.
Dit klinkt wel heel definitief, Liefje. Ik kan je geen concrete percentages geven voor de kans op een rentree van Sandra en ik ken haar plannen ook niet, maar herhalingsgevaar is een fenomeen dat ook voor onze lieftallige leenliefdes geldt. Resultaten uit het verleden bieden een aardige garantie op terugkeer in de toekomst, dus keep on dreaming zou ik zeggen ;)
Sjaaksnaak
31 maart 2023, 18:05
Ben 2 uur binnen en net een kamertje gemaakt. Ik moet zeggen dat ik hier nog nooit zoveel vrouwen gezien heb. 19 dames tegen < 10 beren.
Er mag wel wat meer leven in de brouwerij. Dus als je twijfelt….
iemand momenteel aanwezig? Is het druk?
schoolmeester
8 april 2023, 16:19
Er is een file vanaf de afslag bij de snelweg tot Venus, ongeveer 2 km.
mentholbear
11 april 2023, 11:58
Lekker verlaat ontbijtje achter de kiezen. circa 6 herenen 4 dames, waarvan anka waarschijnlijk weer gepannenkoekt is.
sauna en jacuzzi zijn nog koud :(
Husky
11 april 2023, 12:36
Bedankt voor jou update mentholbear,
was van plan morgen de club te bezoeken,
ben benieuwd welke dames er aanwezig zijn,hoor het wel van je:)
mentholbear
11 april 2023, 13:16
Graag gedaan. Zojuist geweldig kamertje gehad met Sara. Die is er dus ook :rolleyes:
Maar makkelijkst is om op http://saunaclubgirls.6profis.de te kijken welke dames weet zijn. Die awl is actueel, omdat er aangegeven wordt welke dames die dag daadwerkelijk binnen zijn gekomen.
mentholbear
11 april 2023, 19:13
Zo een kleine tiental dames vandaag als ik me niet vergis. Joker kaarten getrokken voor Anka, Marianna en een nieuwe meid die ik nog niet kende: Janina. Mooie slanke Roemeense brunette waar helaas de klik mee ontbrak.
Anka en Janina hadden lange klanten, maar als je de tijd hebt en wat geduld zijn ook zij te boeken.
Kwa heren is het wat rustig met afwisselend tussen de 4 a 8 man.
Sauna was na opstarten goed heet. Jacuzzi is, ondanks ophogen van de temperatuur, me toch nog wat aan de frisse kant.
Ga zo denk ik maar eens kijken of de schnitzels intussen wat groter zijn geworden :rolleyes:
pasja
12 april 2023, 23:36
Na 20 minuten in de file gestaan te hebben ,kwam ik rond 13.00 aan bij deze club waar ik lang niet meer was geweest.Bij binnenkomst mijn vrijkaartje,met dank aan Willem 2 afgegeven. Er waren ongeveer 8 ijsberen en 10 dames aanwezig.Het is een mooe club,alleen mis ik nog de sfeer.Mijn eerste kamer was net Eugenia.Eigenlijk verkoos ik haar ,omdat ze nogal goed kan tz.Op de kamer viel het toch wat tegen.Hoop kussen in de nek en ze gebruikte helaas alleen het puntje van de tong. Voor de rest is ze leuk in omgang en de sex was ook wel oke.Tweede kamer met de slanke Lori.Ook bij haar alleen maar tz met puntje van de tong.Misschien komt het waarschijnlijk toch dat ik daar geen vaste klant ben.Liep later de wonderschone Anka tegen het lijf.Helaas kwam mijn droom niet uit ,want ze was tot laat in de avond bezet. Andere mooie dame was Sarah,maar kwam nogal afstandelijk over.Als de prijzen wat minder duur waren en het eten inclusief is,kom ik graag bij deze club terug en dan maar hopen een keer met Anja te kunnen kameren.
Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
mentholbear
13 april 2023, 14:32
Als de prijzen wat minder duur waren en het eten inclusief is,kom ik graag bij deze club terug
Wat deze veelvraat doordeweeks doet is bij aankomst ontbijt. Wat wellness rondjes en misschien een kamertje. Dan voor 14:00 nog even volproppen, omdat het onbeperkte brunch buffet dan afloopt.
Na 14:00 zit er voor 9 euro aan vreet tegoed inbegrepen bij een reguliere entree (helaas niet bij vrijkaartje). Dus daarna een kwart etmaal Mentholvasten tot circa 20:00. Voor de 9 euro kun je een smaakvolle pizza, pasta of schnitzel bestellen.
Zo kom ik de dag net door en val hopelijk ook nog wat af ;)
Willem2
21 april 2023, 21:16
iemand momenteel aanwezig? Is het druk?
Gisteravond 11 dames aanwezig en nee het was niet zo druk de afgelopen week.
tuscan
21 april 2023, 22:11
Gisteravond 11 dames aanwezig en nee het was niet zo druk de afgelopen week.
De meeste toppers zijn op vakantie of tijdelijke buiten dienst dus is het wel te verwachten dat het wat rustiger was deze week
Maar volgende week komen er een heel deel terug
Befkicking
21 april 2023, 22:31
Goede berichten tijd voor een bezoekje volgende week thnx[emoji2957][emoji2957]
mentholbear
20 mei 2023, 12:49
Iets na openingstijd lekker ontbijtje genuttigd. Vandaag gekookte eitjes ipv de roerbak variant. De gebruikelijke 2 soorten worst, broodjes en rauwkost aanwezig. Ook kouwe gehaktballetjes, Das toch niet lekker :gruebel:
Momenteel 4 dames en een man of 9, waaronder 2 motormuizen.
:a_alarm13:Heb vandaag voor het eerst bij Venus een sticker op mn mobieltje gekregen. Wel extra oppassen voor de brave huisvaders. Er staat hun Club Venus logo op. Dus het smoesje dat er een bedrijfspresentatie ofzo was gaat niet op... :a_alarm13:
mentholbear
20 mei 2023, 22:03
Jeetje, kom ik es een keer in het weekend weer naar een SC, wordt er een kerel vakkundig in elkaar gemept in de bar. Zweepjes, touwen en weet ik wat kwam er aan te pas :chair:
Kom ik toch liever op een dooie dinsdag ofzo :rolleyes:
Hij was in elke geval erg content en zei I'll be back :cool:
Veel mannen nu, 35 ofzo en 17 dames als in de middag.
Manbijtkat
20 mei 2023, 22:38
Niet de eerste keer dat de beste man zich laat behandelen door Sabina. Toen Rammstein er op kwam wist iedereen genoeg, inclusief ikzelf, snel effe de kamer af om te koekeloeren. Mooi schouwspel, niet iedereen zijn stijl :biggrin:
purple47
22 mei 2023, 09:15
Hoi, vraagje, welke van de dames is de beste in tongzoenen?
Herr Fick
22 mei 2023, 11:41
Hangt er van af welke het meeste gezopen heeft. Die vindt het even vies maar het kan haar zo niet schelen ...:huch:
mentholbear
22 mei 2023, 11:43
Kom je net een paar weken te laat. Melody vond ik erg goed met tongzoenen. Ik ben van de half uur kamertjes. Maar zij wist me de 1e keer gelijk al 2 uur op de kamer te houden door het tongworstelen :betrunken:
Helaas is ze (voorlopig?) met pensioen.
Maar Liana kust erg sensueel.
WANDELAAR5
22 mei 2023, 14:10
Liana. Maar de meeste dames in Venus halen er een hoog cijfer voor.
Hansibeer
27 mei 2023, 21:02
Vandaag na lange tijd (druk geweest) weer eens in Venus geweest. Kamertje met de altijd vrolijke en opwindende Lori was heel lekker en daarna buiten aan een bakkie om even bij te komen. Zit ik net 5 minuten, komen Maya, Cataleya en Sabina heel geil rondwandelen en hebben een wens: Ze willen met zijn 3en iemand in zijn slaap wakker maken en dan samen heerlijk pijpen en alles inslikken. Of ik ze daarmee kon helpen. Geile beer als ik ben, laat ik me weer veel te gemakkelijk overhalen en voor ik het weet lig ik buiten op een bank met 3 lekkere meiden op me die me afwisselend lekker pijpen of hun poesje lieten likken. 10-15 min later (ik hou de tijd niet precies bij) zat ik met de poes van Sabina in mijn mond terwijl de 3 dames afwisselend mijn Hansi in hun mond hadden. Ik kwam super klaar in het keeltje van Sabina die het lekkere vocht meteen deelde met Cataleya en Maya en dit weer aan mij terug te geven. Super geile spontane aktie maar wel meteen door mijn hele dag budget heen.
Ook wat nieuwe meisjes zoals zus van Ella (Sherry), Gissel en Bianca ontmoet. Gezellige klets met andere NL beren. Op tijd naar huis want zonder cash vind ik het toch maar niks. Snel weer terug.
Eddy_V
21 juni 2023, 18:42
Vanmiddag na lange tijd hier weer eens terecht gekomen.
Ik kreeg een tip dat enkele Amsterdamse studentes wat moesten bijverdienen en dat ze Kaarst wat te ver weg vonden.
De line-up is hier als vanouds dik in orde , waarbij de mooie slanke dames oververtegenwoordigd zijn naast een donkere gevulde dame en een aantal met laten we zeggen normaal postuur.
Het is dat de route voor mij wat ongelukkig is met die binnendoor weg via Wesel of Rees, maar anders zou ik hier vaker komen voor 60 euro entree en 110 per uur voor mooie dames met prima service. De andere clubs met dezelfde of hogere entreeprijs zal ik bij uitzondering ook zo nu en dan blijven bezoeken voor de afwisseling en de bevestiging dat zij het geld niet waard zijn. Het gezelschap van andere ijsberen bepaalt mede de sfeer en daarvoor zal ik die clubs nog wel eens bezoeken.
Vandaag trof ik liefje hier ook aan, voordeel dat hij alle namen van de mooie hertjes kent: met twee slanke zusjes ga ik straks misschien nog kennismaken, mits… Layla me dan niet vermoord :biggrin:
Net lekker met haar in het zwembadje gedobberd en een wilde kamer gemaakt, voor het eerst in een jaar of zes nadat we elkaar uit het oog waren verloren.
Nu lekker zonnen op de comfortabele ligbedden en dan zo eens een diner keuze maken.
De avond is nog lang im deze midsummer night dream.
Eddy_V
22 juni 2023, 08:57
Ps die 110 was een typefout en is nog altijd 100 per uur.
De kennismaking met de zusjes bleek ijdele hoop, Layla bleek andere plannen met mij te hebben. En als een vos zat daar natuurlijk een streekje bij, maar gezellig en top op de kamer was het wel.
De meeste dames (17 volgens de AWL) waren gedurende de hele dag en avond regelmatig beschikbaar.
Volgende week woensdag ga ik weer naar Venus als er geen kink in de kabel komt.
En dan toch eens kennismaken met de zusjes aangezien het streekje van Layla mij zal weerhouden om weer met haar te gaan (penny wise Pound foolish).
Het was een aangename dag mede door het gezelschap van Liefje.
De terugweg viel tegen door de afgesloten oprit op de 57 met een omrit van zo’n 10 minuten tot gevolg. En dat terwijl m’n navi al bij vertrek een andere route adviseerde , maar nee… niet luisteren en eigenwijs toch de route over Wesel richting Goch willen volgen :)
ps Partycrasher, de reset zit in je hoofd, als je naar Venus gaat zal je merken dat die reset niet nodig is ;)
bertje
22 juni 2023, 11:20
Ik ga denk ik morgen naar Venus en wil dan ook eens een massage van Tuk proberen. Weet iemand wat de prijzen daarvoor zijn?
Bertje was er een paar weken geleden.
prijzen zijn 30 euro voor 30 minuten een uur 60 euro,
ik ga altijd voor een uur met warme stenen massage,voor en achterkant,
je zal er van genieten:freu:
Eddy_V
22 juni 2023, 12:29
Bertje was er een paar weken geleden.
prijzen zijn 30 euro voor 30 minuten een uur 60 euro,
ik ga altijd voor een uur met warme stenen massage,voor en achterkant,
je zal er van genieten:freu:
massages bij Tuk zijn absoluut een aanrader!
bertje
22 juni 2023, 13:06
Thanks Eddy en Husky; ik ga morgen proberen een massage te nemen (als de overige dames me niet te veel in beslag nemen :)
Starter55
30 juni 2023, 20:25
Afgelopen dinsdag al vroeg in Venus aanwezig, eerst een smakelijke lunch genoten en daarna op "jacht".
Voor twaalven jammer genoeg weinig dames aanwezig en zij die er waren hadden al boekingen staan, bleven and 2 over dezen waren niet mijn smaak.
Anka verscheen op het toneel en ik had al eens eerder een poging gedaan om een afspraak met deze wat koud en afstandelijk ogende dame te boeken, net als toen was het ook nu een nee, geen tijd. Jammer, afgaande op haar recensies, had ik graag een een half uurtje met haar doorgebracht, het is gewoon mooie meid. Toen maar op Mirella gewacht , ook steeds geboekt.
Echter na een uurtje, wie stond er ineens voor mijn neus? Anka, of ik toch nog een afspraakje wilde. Dat liet ik mij geen 2 x zeegen en op naar de kamer. Op de kamer is het ineens een totaal andere persoonlijkheid, kletst graag, is spontaan en belangstellend.
Zoenen, geweldig pijpen en met Anka on top een geweldige ervaring. Wat weet zij je lul te bespelen, een orgasme dat ik in tijden niet beleefd heb!
Ik wilde me alweer in het ijsberenvel hijsen maar dat mocht niet van haar, het half uur was nog niet voorbij.
Ik kreeg nog even "medische" nazorg, wat irritatie en een rood plekje op mijn eikel, ik denk van het pijpen. Ze verzorgt het liefdevol met een zalfje, Nivea, en ik moet het na het douchen van haar de eikel in de babypoeder zetten.
En inderdaad na een dagje poederen was de eikel weer gezond.
Niet zo'n leuke ervaring met haar verwacht. Dit wordt een favourietje voor mij.
Grillworst
2 juli 2023, 13:34
Rond 12:00 binnengekomen vandaag.
Het is naar mijn weten redelijk rustig zowel met bezoekers als dames.
robido63
17 juli 2023, 10:21
Gisteren weer naar de club. was er iets voor 11 uur. Wil nml er een fijne hele dag van maken. Zoals vaak zijn er smorgens niet veel dames. Graciela, Emilia, en ik denk Anka en nog 1 waarvan ik de naam niet weet. Kopje koffie, kamertje met Emilia, eten, drinken, kamertje trio Emilia en Graciela, drinken sauna douchen(tig keer op een dag omdat het zo lekker is) bijkomen, drinken, tour de france volgen op mijn mobieltje, mooie vrouwen kijken, sauna, kamertje met Alis, eten drinken , sauna,bubbelbad, bijkomen en uiteindelijk nog met Leila naar de kamer. De ervaringen staan op aparte draadjes. Teveel dames voor te weinig bezoekers. Ik denk dat er zondagavond nog maar 3 ijsberen waren. Voor de dames is er dan niet veel te doen. Volgende keer wil ik Tanja vragen. Een mede ijsbeer had voor 1 van de knappere vrouwen gekozen, zo 1 waar je naar kunt blijven kijken, maar het was toch niet zo bevallen. Ik noem geen naam want het kan gewoon het verkeerde moment zijn, ook voor de dame. Al met al weer tevreden naar huis. een welbesteedde dag wat dan wel de nodige centjes kost, maar 4x op een kamer vind ik toch lekker en , nee, niet 4x tot een hoogte punt gekomen, maar het fysieke contact met een vrouw vind ik gewoon o zo lekker.
mentholbear
18 juli 2023, 01:04
Een mede ijsbeer had voor 1 van de knappere vrouwen gekozen, zo 1 waar je naar kunt blijven kijken, maar het was toch niet zo bevallen. Ik noem geen naam want het kan gewoon het verkeerde moment zijn, ook voor de dame.
Natuurlijk kan het zijn dat de klik er niet was, ze niet lekker in d'r vel zat, etcetera.
Maar ik vind dat een naam noemen wel kan, zonder dat je daarmee gelijk iemand beledigd ofzo.
Als ze niet slecht is, staat tegen 1 of enkele mindere ervaringen tal van positieve ervaringen. Wees alleen respectvol in je omschrijving. En wat discreet, zo ben ik bijvoorbeeld wat terughoudend met kamerdetails.
robido63
18 juli 2023, 11:20
Oke, ik probeer ook wat voorzichtig te zijn, want het is niet mijn ervaring. Het betrof Cassandra. Een hele mooie dame om te zien. van die prachtige ronde billen. Tja, ik heb wel verschillend ervaringen van gelezen. Een ieder kan zelf zijn beleving op papier zetten over haar.
mentholbear
12 augustus 2023, 11:16
Bijna thuis... Maar eerst nog een tussenstop in Venus voor een smakelijke pizza, en een toetje ;)
Helaas worden de toetjes later pas geserveerd na waarschijnlijk een latertje gisteravond. Dus eerst maar een ontbijtje en chillen in de wellness.
mentholbear
12 augustus 2023, 19:40
Pizza en 3 toetjes achter de kiezen, te weten zoete Sara, hartige Mariana en nieuw op het desert menu: Alis.
Volgens de awl 15 dames, maar Anka de hele dag niet gespot :rolleyes:
Kwa heren iets minder, het was dus niet zo heel druk. Af en toe dansje aan de paal. Een lesbo show kan ik vandaag wel op m'n buik schrijven.
Wellness lekker allemaal flink warm, op de buiten sauna na. Het zwembadje was iets koeler en kon ik goed als rustig afkoelbad gebruiken na een sauna rondje.
cootje
12 augustus 2023, 19:45
En Alis goed bevallen? Ben er morgen. Anka heb ik me al lang op buik afgeschreven. Kans haar te treffen nihil.
mentholbear
12 augustus 2023, 20:18
Matig, want technisch kan ze nog wat groeien en zichzelf laten gaan zit er ook niet bij (of overtuigend acteren ;)).
Maar ze is we een leuke girly girl waar je best een goeie tijd mee zou kunnen hebben.
cootje
12 augustus 2023, 20:55
Dank, hou eenmaal van lekker tongzoenen.
Dan maar andere spelletjes met haar. Misschien wel buiten want weer wordt goed.
mentholbear
12 augustus 2023, 21:34
Nog een geweldig kamertje gemaakt met Sara. En wat kan ze sexy dansen in die kooi :love:
I spoke too soon, de mannen beginnen nu steeds meer binnen te stromen. Ook baardmans met een ijsblokjes bak. Maar ze lijken best chill. Muziek in de bar stoort me nu meer.
Gelukkig kan ik me nog in m'n mentholcave terugtrekken :biggrin:
Befkicking
25 augustus 2023, 23:07
Was er vanavond kwam rond 19.30 aan volle parking met veel gele platen dacht eerst dat het wel vol zou zitten maar eenmaal met berevel de arena betreden zag ik best wat vrouwen alleen zonder bezet maar als je dan vraagt of ze tijd hebben antwoorden ze allemaal hab schon Termin dit is voor mij de reden dat ik hier niet meer kom vanaf nu. De dames met termin zitten een uur of langer op de afspraak te wachten terwijl ze tussendoor wat konden verdienen nee echt voor mij geen Venus meer Jammer voor Tuk wat dat is de enige waar ik altijd gebruik van maak bij een bezoek aan Venus.
Kwamen vaak maar reis nu verder naar GG te Grefrath zien of dat het walhalla is. In ieder geval heb ik 1 favoriet dat is Zeus in Wallenhorst bij Osnabrück hier kom ik wekelijks altijd aandacht voor de klant met een op en top service!
Tot zover deze update……….
Henne777
3 september 2023, 05:35
Gisteren zaterdag 2 september maar weer eens afgereisd naar Hamminkeln. Bij aankomst op de parking bijna alleen maar gele nummerborden. Entree betaald en bademantel in ontvangst genomen, omkleden en de arena betreden. Het was voor een zaterdag erg rustig. En er waren ongeveer 10 dames van plezier aanwezig. Eerst de kat uit de boom gekeken wie er allemaal waren.spotte Rebecca, Sherry, Ella, Mirella, Anka. Besloten om eerst maar wat voor de inwendige mens te zorgen. Na dit besteld te hebben kwam Mirella mij begroeten Die wilde de sleutel al meteen halen, aangegeven dat ik net wat te eten heb besteld. Waardoor zei ook wat bestelde en daarna samen gegeten in het restaurant. Nadien aangegeven dat ik eerst half uurtje wil relaxen voordat we naar de kamer gaan. Heb heerlijk in de jacuzzi gezeten. Niet lang daarna kwam ik Mirella weer tegen aan de bar. En meteen maar gevraagd of ze de sleutel wil halen. Op de kamer was het weer als vanouds. Anderhalf uur stomende seks gehad met alles erop en eraan. Ze kwam zelf ook meerdere keren klaar. Ze staat niet voor niets in mijn all time top 3. Na mij opgefrist te hebben nog even rond gehangen en besloten om op tijd huiswaarts te gaan. Wilde eerst nog een kamergang doen, maar besefte al gauw dat dat niet in de buurt zou komen met wat ik al had meegemaakt. Dus toen maar besloten het hier bij te laten. Hopelijk snel weer terug. Blijft een fantastische club.
Knutje77
1 oktober 2023, 11:28
Zojuist neegestreken in Venus, de eerste beer en al 4 dames waaronder Eugenia, Anka en Sherry….
Gaat goed komen vandaag….
Grillworst
1 oktober 2023, 15:42
Ben een half uurtje geleden ook gearriveerd.
Er zijn dames in overvloed en een aantal ijsberen, niet bijzonder veel.
Het oogt in iedergeval erg rustig.
mentholbear
3 oktober 2023, 11:32
4 dames al begonnen en 3 heren binnen. Buiten wellness staat open, maar nog niet geprobeerd. Eerst maar even innerlijke mens aansterken :biggrin:
Brunch met warme worstjes, gekookt eitje, konijnenvoer, en ze hebben nu een grotere koelkast staan. Op de oude plek van het koelkastje staat nu een afruimtafel.
De binnen en buiten sauna staan uit, maar de buitenbadjes zijn lekker warm. Net als de binnen jacuzzi.
Hun openhaard staat er niet voor de show. Die staat nu echt aan. Maakt het voor mij wel wat benauwder binnen. En ik rook buiten al brandlucht en dacht waar dat vandaan kwam.
mentholbear
3 oktober 2023, 15:07
Inmiddels 13 dames en een man of 8. Venus is niet langer de club exclusief met slanke dames. Naast enkele normale zijn er vandaag ook 2 wat vollere dames aanwezig.
Maar voor de liefhebbers van slanke schoon zijn er gelukkig ook nog Ella, Mariana, Anka, Hana en Giselle. Over laatst genoemde gesproken, die lijkt me ook wel van het vrouwelijke lichaam te kunnen genieten. Ze zit 2 dames tegelijkertijd in te smeren met crème en te masseren :luvlove:
mentholbear
3 oktober 2023, 19:37
De tuin is uitgebreid met een stuk naast de club (aan de kant van de kamers). Wat kunstgras en kiezels met tegels geplaatst. En overdekte tentjes met zoekhoekjes. Lijkt me meer iets voor in de zomer dan met de wintermaanden als er terrasverwarmers komen te staan.
Johnsonxxx
4 oktober 2023, 15:14
De tuin is uitgebreid met een stuk naast de club (aan de kant van de kamers). Wat kunstgras en kiezels met tegels geplaatst. En overdekte tentjes met zoekhoekjes. Lijkt me meer iets voor in de zomer dan met de wintermaanden als er terrasverwarmers komen te staan.
Zoekhoekjes?? Zullen eerder pannenkoekhoekjes worden in deze club 😁
mentholbear
4 oktober 2023, 22:19
Typo... Bedoelde zithoekjes :redface:
En bedoelde : Lijkt me meer iets voor in de zomer dan met de wintermaanden als er geen terrasverwarmers komen te staan.
Hansieboi
9 oktober 2023, 06:49
Ik ben zelf de laatste tijd wat minder in de gelegenheid geweest om Venus te bezoeken, maar krijg ook de indruk dat het aantal berichten over de dames hier wat kariger is geworden, minder collega's wellicht die tijd hebben om te schrijven of te bezoeken?
Waar is ook alweer de awl te raadplegen?
Wentelt Eefje
9 oktober 2023, 07:15
Er is geen bijzondere gave voor nodig om dat uit te vinden... op https://www.saunaclub-venus.de/ vind je de link. Maar als je rechtstreekse link had willen hebben omdat dat te omslachtig zou zijn geweest:
https://saunaclubgirls.6profis.de/
Befkicking
27 oktober 2023, 01:38
Vandaag nog eens kijken bij Venus de reden dat ik er naar toe wou is dat ik de massage van Tuk zo fantastisch vindt en ook heb ondergaan hedenmiddag. Gewoon lekker genieten en ontspannen. De meesten komen hier voor de dames maar ik niet meer nee een paar rondjes wellness en een massage en lekker eten,meer heb ik niet nodig. De dames daarentegen waren allen weer volgeboekt om gepannekoekt te worden nee wat dat betreft is dit voor mij hier een No go .
Kwam nog in gesprek met een mede ijsbeer die hetzelfde ondervond en vroeg of er betere clubs bestonden.
Jammer dat het zo negatief veranderd is hier. Volgeboekte en arrogante dames niets voor mij.[emoji19][emoji22][emoji107]
Tot zover mijn laatste verslag hier.
mentholbear
27 december 2023, 11:31
Momenteel 3 dames en 3 heren. Anka werd voor mijn neus weggekaapt, maar vermoed dat ze een afspraak had.
M'n verdriet dan eerst maar gaan wegvreten bij de voederbakken :heul:
Befkicking
27 december 2023, 17:40
Was er afgelopen week maar de keuze was zeker niet reuze had ook niets verwacht vanwege het kerstreces maar toch maar eens een kamergang gewaagd met Graciela nou dat was me een domper zeg wat een kutwijf lekker upsellen maar presteren ho maar ik eis niets gewoon lekker rustig pijpen en beffen maar dat kon niet want ze was onlangs gebeten door een Turkse klant. In haar schaamlippen dus rustig beffen zat er niet in hier. Ik ben een zeer flexibel persoon en wens gewoon simpele verwenning maar Venus is vanaf nu een No Go for me.
Nice Greetings from Austria [emoji107][emoji37]
mentholbear
27 december 2023, 18:47
Dan de kamergang gelijk afbreken en commentaar bij receptie.
Volgens mij doen ze er wel wat mee, want vandaag Alissa aka Lolli uitgenodigd voor een intieme kennismaking. Ze gaf zelf van te voren aan wat ze niet deed ten opzichte wat we in Venus gewend zijn. Zo kan het ook.
En verder zitten er ook goeie tussen in Venus. Dus om de club gelijk af te schrijven vind ik wat hard.
Maar even terzijde, wat een idioot die zo gaat bijten... Mag zij effe in z'n lul bijten, kijken hoe ie dat vindt...
mentholbear
28 december 2023, 01:23
Inmiddels niet meer live, maar de buiten wellness was afgedekt/buiten gebruik. Rechts hebben ze een nieuwe tent staan en links is een afsluitbare veranda geplaatst. Ook het tuintje er achter ziet er al vergevorderd uit.
Binnen sauna en jacuzzi waren beide goed op temperatuur.
Op piek van de dag waren er 6 dames en ongeveer een dozijn mannen. Dus balans was redelijk. Dames waren redelijk te boeken, hoewel Anka al een behoorlijk gevuld dansboekje had. Begin van de avond had ze wel tijd.
Was weer grappig om te zien hoe er rond 18:00 een exodus van huisvaders was, die voor het avond eten weer thuis moesten zijn :biggrin:
Volgende keer ga ik rond die tijd in de kleedkamer bedelen om pizza's en schnitzels en salades :rolleyes:
Mooiejoke
28 december 2023, 13:12
Op dit moment, volgens de AWL 4 vrouwen (ik heb er nog geen 4 geteld). En ik schat 12 beren.
Mooiejoke
28 december 2023, 13:16
Oh wacht….: 13 beren en drie dames vrij (waaronder mooie nieuwe met bril)
cootje
28 december 2023, 16:41
Hi,
wilde perse dit jaar er nog een keer heengaan.
Ben er geweest tot 16.00 en heb 9 dames geteld op AWL.
Een veelvoud van beren die het zelfde idee hadden.
Goed diverse dames hadden al tijden afgesproken. Ook langere kamergangen werden
er gemaakt, als er dan bovendien een trio plaatst vindt wordt de spoeling dun.
Jammer maar is niet anders.
Zelf verwend door Monica die begin jan. 3 weken op vakantie gaat naar Roemenië.
Monica is een van mijn favo's dus OK.
De mooie met bril is Lolli, en sprak met een beer die met haar op kamer was.
Tongzoenen dus niet en wat pijpen betreft houdt ze zich keurig aan de wetgeving
dus alle met condoom. Hana was er ook met twee vlechten in haar, en is persoonlijk,
vind haar veel knapper dan Lolli. Beiden niet op mijn "te doen"lijst.
Alleen Katy had niet zoveel te doen, zoals gebruikelijk.
Dus tot in 2024
Grt
Mooiejoke
29 december 2023, 12:29
Ondertussen niet meer live, maar wel weer onderweg naar Venus. Gisteren voor de eerste keer in m’n leven gekamerd (of beter gezegd gekinod) met Sherry. Dat smaakt naar (veel) meer!
mentholbear
29 december 2023, 12:33
Niet voor niets ook mijn Beste nieuwkomer van 2023. Veel plezier!
Patjax
29 december 2023, 12:48
Niet voor niets ook mijn Beste nieuwkomer van 2023. Veel plezier!
Heb ik je lijstje gemist ;)
Spoiler Alert: zij is ook mijn beste nieuwkomer.
mentholbear
29 december 2023, 12:53
Hij staat er al op onder 1 van mijn vele bijnamen. Als ik me niet vergis als Wentelteefje ;)
Alle geheid op een stokje, mijn lijstje moet ik nog (af)maken, omdat ik deze week m'n laatste bezoekje had. Ik wilde wel alle kamers achter de rug hebben, voordat ik mijn keuzes zou maken.
Bovendien moet Dementholbear behoorlijk diep graven in de verroeste grijze massa van em, aangezien er geen Mentholexcelspreadsheet bestaat.
Maar geen zorgen, hij komt er op tijd aan!
Mooiejoke
29 december 2023, 13:44
Ondertussen welnlive. Een stuk of vier loslopende beren en een stuk of 6 dames. De usual suspects lopen los rond, maar ook zelfs Anka. Ook Hana en Sherry!!! Lopen vrij rond. Wordt vast gezellig
Mooiejoke
29 december 2023, 16:13
Heerlijke kamer met Sherry gehad. Ik heb haar heerlijk gebefd. Ik heb nu een kapot linkeroor, want toen ze (deed alsof ze) klaarkwam zette ze haar lange nagels keihard in m’n linkeroor. Tot bloedens toe. Ik hoop niet dat ze haar orgasme heeft gefaked . In het laatste half uur van onze lange kamer hebben we Hana er nog bijgevraagd en gaven de dames nog een goede lesbi show met alles erop en eraan. Fijn hoor!
Op naar 2024. Salut!
mentholbear
29 december 2023, 17:22
Bedankt voor de headsup. Ik zal de volgende keer gaan de veiligere 69 ;)
mentholbear
2 januari 2024, 13:28
Net na openingstijd binnen voor een laat ontbijtje. Buiten wellness buiten gebruik. Binnen jacuzzi heb ik even een paar graadjes hoger gezet, de sauna is lekker warm. Nu 4 dames en een man of 5. Magere line up, maar met de terugkeer van Sherry maakt me dat niet zoveel uit. Met 1 goeie dame ben ik al tevreden.
Hansieboi
2 januari 2024, 16:13
Klinkt nog niet echt als de place to be. Basgitaar mij dus nog maar even de reis met absperrungen.
Overigens nog de beste witte ijsbeerwensen voor een doortastend, diepgaand en vooral gezond 2024.
mentholbear
2 januari 2024, 16:44
Nee, maar dat is bij meer clubs wel zo in deze periode. Wel heeft Venus tegen dat ze als kleine club een relatief kleinere line up heeft, en dan blijft er all gauw weinig meer over. Op hun awl kun je in elk geval wel zien welke dames er aanwezig zijn.
Overigens is Anka getaartenbakt/taartgebakt of hoe je het wilt noemen. Ze is de ganse dag bezet en gaat erna naar huis had ze me vorige week verteld. Dus effectief zijn zelfs slecht 3 dames beschikbaar.
Jij ook nog de beste wensen voor 2024.
Mooie Joke is hier om het nieuwe jaar met een 'glaasje' Sherry in te luiden ;)
cootje
2 januari 2024, 18:04
Wordt aanwezigheid nog minder. Monica vertelde dat ze donderdag naar Roemenie gaat.
mentholbear
2 januari 2024, 18:35
Er zijn vast wel weer dames die terugkomen. Gewoon de awl in de gaten houden.
Mooiejoke
10 januari 2024, 13:39
Stuk of 6 dames op dit moment. Beren denken nog dat de tent dicht zit. Snoepjes zijn er te kiezen….
mentholbear
10 januari 2024, 19:28
En iemand heeft er zo te zien een Sherry verslaving ;)
Mij een beetje wijs maken dat het wel een poosje duurt voordat ie terugkomt :rolleyes:
WANDELAAR5
14 januari 2024, 12:20
Net aangekomen en de brunch achter de kiezen vergezeld van een prima dubbele espresso. Aanwezig Eugenia en Katy. Katy heeft de dresscode op zondag niet helemaal goed begrepen en loopt topless met wat lingerie rond. Wachten op Marianna en Rebekka die hopelijk om 13 uur verschijnen. 3 mannen in de bar en 1 op de kamer met Eugenia.
Shakir
14 januari 2024, 12:49
Tja, wat kan een ijsbeer in een rustig Venus nog anders doen dan YBF nog effe te checken? :biggrin:
WANDELAAR5
14 januari 2024, 13:24
Afspraken maken :). Rebekka voor zo dadelijk en Marianna na het avondeten. Dus het wordt een prima dag :). En verder kom ik een flink eind in mijn boek: a room swept white van Sophie Hannah. En vanmiddag lekker bubbelen!
Het meubilair en het restaurant zijn wel flink ge-upgrade sinds een jaar geleden. Nog sjieker en minder Shakir geworden :).
En Emilia is er nu ook.
WANDELAAR5
14 januari 2024, 16:49
Er is een nieuwe dame. Hongaarse Emma, lang, slank, A cup. Aardig wat tattoos op haar linkerarm, ook rechteronderarm en een strikje achter op haar linker bovenbeen en ook nog een tattoo daaronder op haar kuit. Prachtige blauwe ogen zeer kleine onderkin, lang sluik donkerblond haar. Ik schat haar tussen de 25 en 30. Staat volgens mij nog niet op de site. Ziet er prachtig uit, maar ze zegt niet aan tongzoenen te doen, dus er komt geen vervolg met mij. Ze zegt dat ze nu voor het eerst in een saunaclub werkt.
En voor de liefhebbers: Sara is nog maagd vandaag.
schoolmeester
14 januari 2024, 18:42
Een maagd in een saunaclub.
Heb ik nog nooit meegemaakt, wel eens een smurf en roodkapje gezien in de saunaclub.
Groet, schoolmeester.
mentholbear
22 januari 2024, 13:28
Dan ben je mij nog niet tegengekomen. Ik ben maagd.
Ben jij boogschutter, schorpioen ofzo? ;)
schoolmeester
22 januari 2024, 14:19
Ik ben tweeling, zowel wat betreft sterrebeeld, en in het dagelijks leven.
Groet, schoolmeester.
bertje600
22 januari 2024, 16:28
Schrijf je dan dubbel?
schoolmeester
22 januari 2024, 16:37
Nee, ik kijk of en toe wel dubbel.
Vooral als ik mijn bril op heb.
Gethijsem
6 februari 2024, 19:39
Tegen 6 deze avond aangekomen om de avond spits te mijden op de terug weg vanuit Duitsland. Tot op heden lekker relaxte avond met genoeg dames en niet zoveel heren
Tjeppah
22 februari 2024, 12:34
Ondertussen alweer een uurtje hier binnen. Ik kwam aanrijden op een lege parkeerplaats en was dus de eerste ijsbeer vandaag. Vlak na mij kwam er nog een Nederlandse ijsbeer binnen. 4 dames waren er vanaf het begin. Vrijkaartje werd goed nagekeken maar zonder problemen geaccepteerd, waarvoor nog dank aan de club en dit forum.
Tjeppah
22 februari 2024, 12:42
Het ontbijt overgeslagen bij binnenkomst. Daarom nu pas aan het ontbijt na al een kamer met Anka te hebben gemaakt. Ondertussen 3 mannen en 4 vrouwen binnen
explo
22 februari 2024, 15:37
Ha Tjeppah ... Die mede ijsbeer ben ik.
Na een jaartje afwezigheid in de clubs nu weer gezellig bij Venus.
Ik vind het altijd een lekkere vibe als de dames bloot zijn ... kan ik (en wil ik :) ) niks aan doen.
Ook al is het aanspreken en kletsen daardoor misschien wat minder spontaan dan bij het drie landen punt.
Fijne kamer gehad met Tara. Ik ben meestal graag een softie op de kamer en dat buitte ze heerlijk uit.
Nu ff relaxen dus en straks kijken if er nog een encounter inzit voor deze oude beer.
Groetjes,
E.
cootje
22 februari 2024, 15:49
Hi, er zijn wat nieuwe dames volgens lijst. Zoal Tara en Diana. Hoe zijn die, zijn het plaatjes? Diana heeft zo te lezen een stel C borsten. Daar hou ik wel van zeker als verder wat slank is. Be van plan morgenmiddag erheen te gaan.
Tjeppah
22 februari 2024, 15:59
Hi, er zijn wat nieuwe dames volgens lijst. Zoal Tara en Diana. Hoe zijn die, zijn het plaatjes? Diana heeft zo te lezen een stel C borsten. Daar hou ik wel van zeker als verder wat slank is. Be van plan morgenmiddag erheen te gaan.
Tara was volgens een andere Nederlander goed. Silies cup c/d , blond haar, bril, normaal tot slank postuur, een beetje "breed" gezicht. Een beetje zoals shelley
Tjeppah
22 februari 2024, 16:00
Tara was volgens een andere Nederlander goed. Silies cup c/d , blond haar, bril, normaal tot slank postuur, een beetje "breed" gezicht. Een beetje zoals shelley
Dat was Explo die me over Tara vertelde.
Tjeppah
22 februari 2024, 16:05
Ondertussen kennisgemaakt met de sympathieke Explo .bEr zijn zo'n 15 meiden en een 25 ijsberen. Erg leuk dat de meiden met regelmaat in de kooi dansen. Miriam is een erg mooie meid helaas voldoet ze maar 98 % aan mijn wensenlijstje . Daarom geen kamer met haar gemaakt maar haar wel wat geld gegeven voor haar dansen.
Tjeppah
22 februari 2024, 16:28
Voor de ijsberen is de verhouding prima. Veel keuze in het kiezen van de vrouwen. Voor de meiden wat minder. Het dansen van de meiden wat elk uur wel een paar keer gebeurd is wel leuk te zien.
Tjeppah
22 februari 2024, 18:22
Zojuist eten besteld en dat zal er na 3 perfecte kamertje, de ene nog beter dan de andere, er wel ingaan. Nu rustiger met 4 dames in de bar en 3 heren. Ik denk dat mogelijk de pannekoeksessies zijn begonnen.
Tjeppah
22 februari 2024, 22:55
Stella vroeg me net of ik een trio wilde met haar aan dimani maar dat is op dit moment teveel na een pannekoeksessie van 2 1/2 uur met Ella. Nu in dubio of ik nog 1 kamertje neem of de automobile richting huis ga sturen. Nog maar een stuk of 10 mannen en een stuk of 12 dvp's
Tjeppah
23 februari 2024, 02:32
Net thuis van een erg leuk dagje in deze club. De laatste kamer was met Sabina. Woorden schieten hiervoor tekort . Past in de reeks van de overige kamers.
Befkicking
2 maart 2024, 09:42
Vandaag na lange tijd even naar Venus wat een verademing vanaf een uur of 2 bleven de mooie vrouwen binnen stromen velen kende ik niet alles nieuw verse aanvoer. Echt dit is waar je voor komt de keuze is reuze en het genot des te meer . Had de club al een tijd niet meer bezocht vanwege de arrogante dames met de woorden “ Nein Ich HD schon Termin”. Veel pannekoekers. Nee gisteren heb ik weer ouderwets genoten in Venus drie keer gekamerd met als slot met Maria ze is werkelijk fantastisch gaat zeker niet lang duren binnenkort ben ik er weer[emoji2957][emoji2957]
Mooiejoke
7 maart 2024, 13:31
On my way…..
cootje
7 maart 2024, 15:33
Ben je er al en wat leuks te melden ?
Mooiejoke
10 maart 2024, 23:55
Het was druk met vrouwen afgelopen donderdagmiddag. Alle mooie deernes waren prima voelbaar. Ik heb alleen Sara niet gezien. Die was dus wel gepannekoekt.
Zelf weer een topkamertje met Sherry gehad!
Befkicking
14 maart 2024, 21:42
Vanmiddag even verpozen in Venus.
Lekker temperatuurtje en een overvloed aan lekkere dames en een klein aantal beren. De dames hadden weinig werk vandaag. De keuze was reuze en hier heb ik ook dankbaar gebruik van gemaakt. Drie keer gekamerd en natuurlijk met mijn lieveling Maria .
Al met al een lekker dagje tussen de venusheuveltjes[emoji12][emoji12]
Kom gauw weer eens terug[emoji2957][emoji2957]
WANDELAAR5
14 maart 2024, 22:40
Vanmiddag even verpozen in Venus.
Lekker temperatuurtje en een overvloed aan lekkere dames en een klein aantal beren. De dames hadden weinig werk vandaag. De keuze was reuze en hier heb ik ook dankbaar gebruik van gemaakt. Drie keer gekamerd en natuurlijk met mijn lieveling Maria .
Al met al een lekker dagje tussen de venusheuveltjes[emoji12][emoji12]
Als Maria je lievelingetje is, misschien kun je dan eens een paspoortje aanmaken en haar en haar diensten beschrijven? Of zoek ik niet goed?
mentholbear
19 maart 2024, 14:45
Whoaah, wordt gek hier. Maar liefst 20 dames op een maandag :betrunken:
Kwa heren een stuk of 7.
Lekker ontbijtje gehad en nu lunch. Daarna op naar een volgende ronde!
cootje
19 maart 2024, 14:52
Whoaah je bedoelt dinsdag.
Maandag gesloten.
Veel plezier verder.
Tjeppah
19 maart 2024, 14:52
Whoaah, wordt gek hier. Maar liefst 20 dames op een maandag :betrunken:
Kwa heren een stuk of 7.
Lekker ontbijtje gehad en nu lunch. Daarna op naar een volgende ronde!
Je hebt toch niet gedronken zeker ? Het is toch echt dinsdag vandaag :biggrin:
Bassie69
19 maart 2024, 15:40
Wow veel keuze dus !! Ga vanavond maar ff kijken. Nog nooit na 18.00 uur in een club geweest, ben benieuwd of er een andere sfeer/publiek is als overdag.
cootje
19 maart 2024, 16:15
Waar is Alexandra, al vertrokken?
mentholbear
19 maart 2024, 22:23
Geen idee wie Alexandra is, maar hoor voor een Klapekster dat sommige dames alweer zijn vertrokken, maar nog niet van de lijst zijn gehaald
Heh heh, door zoveel schoonheden duizelde het me dusdanig dat ik even niet meer wist wat voor dag het vandaag was.
Over duizelen gesproken... Heb nu pas net m'n avondmaal en ben nu pas toe aan m'n eerste en waarschijnlijk laatste wellness rondje van de dag :hammer:
Tjeppah
19 maart 2024, 22:41
Geen idee wie Alexandra is, maar hoor voor een Klapekster dat sommige dames alweer zijn vertrokken, maar nog niet van de lijst zijn gehaald
Heh heh, door zoveel schoonheden duizelde het me dusdanig dat ik even niet meer wist wat voor dag het vandaag was.
Over duizelen gesproken... Heb nu pas net m'n avondmaal en ben nu pas toe aan m'n eerste en waarschijnlijk laatste wellness rondje van de dag :hammer:
En wie was de gelukkige om met je de kamer te hebben mogen delen ?
WANDELAAR5
19 maart 2024, 22:53
En wie was de gelukkige om met je de kamer te hebben mogen delen ?
Oh, dat verslag komt over een week of 4, MB kennende.. ;)
mentholbear
20 maart 2024, 02:06
Ik moet natuurlijk wel mijn post tactisch timen om te zorgen dat er een jury is die mijn cryptische verslagjes weet te waarderen voor een vrijkaart ;)
Maar de gelukkigeN waren Ella, Anka, Sherry, Melissa Cataleya, Sarah en Marianna.
Tjeppah
20 maart 2024, 02:17
Ik moet natuurlijk wel mijn post tactisch timen om te zorgen dat er een jury is die mijn cryptische verslagje weet te waarderen voor een vrijkaart ;)
Maar de gelukkigeN waren Ella, Anka, Sherry, Melissa Cataleya, Sarah en Marianna.
:biggrin: door alleen met ze te praten maak je de meiden niet gelukkig hoor
mentholbear
20 maart 2024, 02:24
:biggrin: door alleen met ze te praten maak je de meiden niet gelukkig hoor
M'n mond maakte wel overuren, maar niet met praten ;)
Tjeppah
20 maart 2024, 02:28
M'n mond maakte wel overuren, maar niet met praten ;)
Nu ben ik wel erg benieuwd naar je seksavonturen met deze 7 vrouwen. Dan is er van slapen vandaag weinig terecht gekomen
mentholbear
20 maart 2024, 02:33
Och, niks spannend. Kan nu al verklappen dat we geweldig van elkaar genoten hadden :tongue:
En inderdaad, alleen voor vertrek eventjes dutje gedaan om veilig de weg op te gaan.
Maar goed, ik hou het hierbij. Ben al lang niet meer Live in Venus en voel de hete adem al van de kritikasters :wink2:
gijsyo
20 maart 2024, 10:38
Och, niks spannend. Kan nu al verklappen dat we geweldig van elkaar genoten hadden :tongue:
En inderdaad, alleen voor vertrek eventjes dutje gedaan om veilig de weg op te gaan.
Maar goed, ik hou het hierbij. Ben al lang niet meer Live in Venus en voel de hete adem al van de kritikasters :wink2:
Eén dutje? Je hebt toch wel goed gegeten? :)
DENTEKKER
20 maart 2024, 10:52
beste Mentholbear. Het me een genoegen om kennis te maken gisteren. Ik ben onder de indruk. 7 dames bezocht op 1 dag en ondanks de drukke werkzaamheden toch noch tijd en energie om met mede beren te communiceren Fantastisch om te zien hoe de dame reageerde om der cadeautje. :)
Tjeppah
20 maart 2024, 15:23
beste Mentholbear. Het me een genoegen om kennis te maken gisteren. Ik ben onder de indruk. 7 dames bezocht op 1 dag en ondanks de drukke werkzaamheden toch noch tijd en energie om met mede beren te communiceren Fantastisch om te zien hoe de dame reageerde om der cadeautje. :)
Oh Mentholbear heeft de vrouwen omgekocht om toch rustig aan met hem te doen zodat hij 7 kamergangen kon volhouden ;)
Vrijdag weer van plan om een bezoekje te brengen. Welke nieuwe dames zijn echt de moeite waard? Tips zijn meer dan welkom!
mentholbear
20 maart 2024, 15:31
Beste D, het genoegen was geheel aan mijn kant. Ik moet bekennen dat ik wel kapot was, thuis ook sliep als een baby en de volgende dag pas tegen 11 m'n bed uit kroop :redface:
Tjeppah
20 maart 2024, 15:33
Vrijdag weer van plan om een bezoekje te brengen. Welke nieuwe dames zijn echt de moeite waard? Tips zijn meer dan welkom!
Je kan het beste hier de recensies over de vrouwen lezen. De service in deze club is over het algemeen goed te noemen. Belangrijk is ook waar je zelf van houd ? Van GFE of PSE ?
mentholbear
20 maart 2024, 15:35
Ik reageer nu maar, omdat m'n verslagje over een maand ofzo te laat voor je aankomt.
De enige voor mijn doen nieuwe dame was, noemt zich Melissa en vond ik een groen hartje hebben, maar een uitgebreidere CPR had kunnen toepassen toen ik ademnood kreeg, als je begrijpt wat ik bedoel...
Deed verder prima mee en was correct zonder fratsen. Haar karakter bleef ook op de kamer wel wat koeltjes, maar dat kan ook aan persoonlijke klik liggen en dat het onze eerste kennismaking was.
Ik ben redelijk nieuw in het circuit. Pas 1 x eerder geweest en toen kamer gepakt met Sherry en Maya. Dat is me goed bevallen en uiteraard wil ik vrijdag nieuwe snoepjes proeven.
Op de recensies afgaande, hoop ik Anka ook te kunnen strikken. Ik zal Melissa zeker eens beter bekijken want geen foto op de site zie ik
mentholbear
2 april 2024, 11:42
Klokslag 11 deed de theke het poortje open enkon ik eindelijk m'n vrijkaartje inleveren, waarvoor dank aan forum en club.
Nu lekker met 2 broodjes worst en ei aan de brunch. Al 2 dames gespot.
De line up starte met 2 dames en nu 7 dames gespot. We gaan wel zien wat de dag verder brengt. Ben benieuwd of er een Anna binnen gaat komen ;)
Tjeppah
2 april 2024, 12:25
Ik zou maar opschieten met eten dan en alvast op de kruk op de hoek van de tafel gaan zitten zodat je haar gelijk kan opvangen. Helaas zit er een dutje voor jou vandaag dat niet in want je zou ze dan kunnen missen :biggrin:
Befkicking
3 april 2024, 20:26
Vandaag even naar Venus
Vandaag even wat tijd over was in de buurt veel regen buiten had zin in een beetje warmte dus koers gezet naar Venus weer een favoriet ontspanningspunt in de route.
Rond 13.00 uur gearriveerd veel witte platen een stuk of 4 auto’s.
Eenmaal binnen veel verse dames die ik hier nog niet gespot had. Iedere keer als ik hier kom loopt er weer nieuwe voorraad binnen om te proeven.
Na een goede massage van Tuk en een rondje wellness eens gekeken naar een prooi om te versmaden daar kwam mijn schat Maria aangedarteld lekker zoenen en gevraagd of haar vriendin Melissa ook mee wou doen had gewoon zin in een lekkere spetterende trio. Echt dit ga ik vaker doen met deze M&M’s zo fijn dit lekker beffen, neuken in verschillende standjes en heerlijk knuffelen en zoenen ja dit gaan we zeker vaker doen.
Daarna even uitrusten en lekker gegeten en weer koers gezet naar het vliegveld om weer af te reizen naar die Heimat.
Dames was weer geweldig tot over een maandje dan ben ik er weer[emoji2957][emoji2957]
Gethijsem
4 april 2024, 18:37
Tot op heden een rustige donderdag avond op de Venus heuvel. Volgens de teller een 14 tal dames en er stond een auto of 7 op de parking
Sauna en jacuzzi zijn lekker warm dus de avond is voor mij begonnen
mr.creative
6 april 2024, 15:04
10min geleden 60euro tol betaald en nu aan het genieten van het prachtige weer. Wat je genieten kunt noemen. Dichtbij is er een moto meeting...
schoolmeester
6 april 2024, 15:45
Is altijd met mooi weer op het zelfde industrieterrein bij die eettent.
Shakir
11 april 2024, 15:43
En we zijn hier al terug door na een kort bezoek van een viertal uurtjes...
Nu naar mijn stamclub waar er mooie meisjes zijn!
En we zijn hier al terug door na een kort bezoek van een viertal uurtjes...
Nu naar mijn stamclub waar er mooie meisjes zijn!
Wacht je niet op de dans show? :biggrin:
Gethijsem
16 april 2024, 13:09
Half uurtje geleden aangekomen op de Venus heuvel voor een lekker relaxed warm dagje weg van het koude natte weer in Nederland
Een achttal beren en een achttal dames om dr dag mee te beginnen
Eerst de innerlijke mens tegoed gedaan van het ontbijt en nu even rustig frisse neusje met een koffie in de tuin! Benieuwd wat de dag nog gaat brengen
Gethijsem
4 mei 2024, 13:19
Net aangekomen op de terugweg van een week in Duitsland
Eens kijken wat de dag gaat brengen maar eerst maar eens een kop koffie en een ontbijtje
Starter55
4 mei 2024, 18:54
Gisteren weer eens een bezoekje aan Venus gebracht, nogal watvertraging door vakantieverkeer op de heenweg aangekomen zo rond half twee. Nog niet druk met ijsberen en dames, zag een mooie meid met kort tot halfblond haar en de rug helemaal getatoueerd, Stella?? uit de beschrijving op 6profis.de? Helaas ging zij de hele middag pannekoeken. De andere aanwezige dames waren een beetje teveel gevuld naar more jn smaak, tot er na een half uurtje een mooie donkerblonde dame met lang haar en een blauwe haarband naar binnen kwam, een nieuweling dacht ik, en dus erop af. Haar naam was Alissia en werkt hier al een tijdje. Afgesproken voor een kamergang. Een praatje en toen aan de slag. Zonder te vragen of ik pmc wilde werd het condoom erom gedaan, tegenvaller, tijdens het pijpen, wat echt beter kon, geprobeerd haar al vingerend wat te bevredigen maar toen kneep ze haar billen zo stijf tegen elkaar dat het onmogelijk werd.
Toen over in 69, kreeg meteen de opmerking dat ik niet de clitoris eraf moest bijten met mijn tanden, terwijl ik slechts op zoek was met mijn tong!
Cow girl, zo nu en dan deed ze dat goed maar geen conditie. In missio ineens "I'm dying, I'm dying", bleek ze last te hebben van haar astma. Kusje kon er niet vanaf omdat ik haar pussy gelikt had. Het is een mooie dame, en zoals mij zovaak overkomt, is het met deze mooie dames niet altijd leuk kameren. Toch werd ze vaak gevraagd. Achteraf blij dat ik niet met de eerste, Stella?, gekamerd heb.
Mijn 2 e ronde was met Sherry, direct te herkennen aan haar getatoueerde arm. Sherry stelde mij een sensuele penismassage met olie voor, geen meerprijs als ze mij daarna nog ging pijpen en cow girl. Ik heb mij maar overgegeven aan deze lieve meid, heerlijke massage waarvoor ze echt de tijd nam, een aanrader en waar ik mij helemaal aan heb overgegeven, moet ik vaker doen, niet altijd in een hurry.
De massage werd afgesloeten met een heerlijk orgasme.
De dag nog afgesloten met pizza, een fruittoet en een kop koffie. Daarna de reis nar het hoge Noorden weer aangevangen.
Al met al toch een leuke middag.
Manbijtkat
4 mei 2024, 19:05
Dame die je bedoeld met de rugtattoo is Sara. Ook zij heeft nu haar rug bijna volledig in de inkt gezet.
toppertje911
4 mei 2024, 22:02
Dame die je bedoeld met de rugtattoo is Sara. Ook zij heeft nu haar rug bijna volledig in de inkt gezet.
Oh nee, dat is jammer. Zij nu ook ? :-(
Oost-Europa: vrouwen helemaal onder te grote afzichtelijke tattoos en die kerels spuiten zich scheel met anabolen. Cultuurdingetje denk ik ;-)
Vind ik best jammer eigenlijk. Mooie meid, natural beauty die dat m.i. niet nodig heeft. Als ze er zelf maar blij van wordt.
Helaas was mijn eerste kamergang met haar vergelijkbaar met de ervaring van @starter55.
Eigenlijk feitelijk zijn Stella en Sara niet op de Venus standaard.
Dus op "not to do" lijstje, maar daar stond Sara al op.
Giodude
5 mei 2024, 10:44
Helaas was mijn eerste kamergang met haar vergelijkbaar met de ervaring van @starter55.
Helaas beschrijft Starter55 een kamer met Alissia en niet met Sara. ;)
Dus op "not to do" lijstje, maar daar stond Sara al op.
En ze prijkt met afstand bovenaan het lijstje van verwaande divaatjes.
mentholbear
5 mei 2024, 11:49
Wat ontzettend zonde. Vond Sara een natural beauty.
Ik moest overigens als eerst aan Hana denken toen er over zo een grote rug tattoo gesproken werd.
Tjeppah
5 mei 2024, 18:03
Helaas beschrijft Starter55 een kamer met Alissia en niet met Sara. ;)
En ze prijkt met afstand bovenaan het lijstje van verwaande divaatjes.
Ik heb een hele andere ervaring met Sara. Prima kamer met haar gehad in het verleden. Ze is voor mij ook een zekerheidje bij een volgend bezoek. Ze gaf uitstekende service en was heel correct. Ze heeft me heerlijk verwend.
toppertje911
6 mei 2024, 08:42
Ik heb een hele andere ervaring met Sara. Prima kamer met haar gehad in het verleden. Ze is voor mij ook een zekerheidje bij een volgend bezoek. Ze gaf uitstekende service en was heel correct. Ze heeft me heerlijk verwend.
Haar divagedrag is af te kopen ;-)
Tjeppah
6 mei 2024, 09:11
Nee hoor. Tegen mij heeft ze totaal geen diva gedrag gehad. Ook niet voordat er sprake was dat ik met haar naar de kamer zou gaan. Het is altijd een gevoel tussen 2 mensen. Misschien is zij er juist eerlijker in dan een gemiddelde dvp. Als ze het niet ziet zitten om met een ijsbeer naar de kamer te gaan dat ze dit vooraf duidelijk maakt. Ik weet niet of dit zo is aangezien ik een zeer goede ervaring met Sara heb gehad. Maar als dat wel zo is moet de ijsbeer alleen maar blij zijn dat ze eerlijk is. En niet zoals sommige dvp's ook wel doen, wel de centjes incasseren en dan op de kamer niets uitvoeren. De kritiek die hier op Sara is deel ik zeker niet.
mentholbear
6 mei 2024, 11:45
Blijkbaar ook met een knuffelbeertje, want ze weet dat bij deze Dagobear meestal alleen halfuurtjes te halen valt.
Ben nooit boos van d'r kamer gekomen en voor mij ook een zekerheidje als ze beschikbaar is.
Tjeppah
6 mei 2024, 15:18
Blijkbaar ook met een knuffelbeertje, want ze weet dat bij deze Dagobear meestal alleen halfuurtjes te halen valt.
Ben nooit boos van d'r kamer gekomen en voor mij ook een zekerheidje als ze beschikbaar is.
Vaak heeft het te maken met het tonen van respect naar een dvp. Dan krijg je het ook zeker terug. Maar er zijn onder de ijsberen nog een aantal die denken dat ze alles kunnen krijgen of doen bij een dvp omdat ze er voor betalen.
Mooie moraliserende, opvoedkundige woorden.
En dat op de maandag als SC Venus gesloten is.
Wentelt Eefje
6 mei 2024, 15:52
Behalve dat het woord "zeker" een schromelijke overdrijving is, als daar nou ook weer "vaak" zou hebben gestaan, gaat de vlieger in mijn ogen ook wel op...
mentholbear
6 mei 2024, 16:16
Inderdaad, soms hebben ze zo hun fratsen en streken. Ik bedoel, volgens mij is Patjax best een heer, toch had ie eens een Stomme Arrogante Roemeense Attitude ervaring :baby2: