PDA

Volledige versie bekijken : Live vanuit de Venusheuvels in Hamminkeln

Pagina's : 1 2 3 [4]

facial
6 mei 2024, 16:59
Zaterdag geweest was niet heel druk toen ik rond 13.00 uur aankwam stonden er wel verschillende auto's maar de parking was nog niet vol. Op de aanwezigheidslijst stonden 11 vrouwen. Naar binnen 60 euro betaald en mijn badjas aangetrokken.
Jammer dat er verschillende vrouwen zijn die je niet kan kameren omdat ze altijd lang bezet zijn maar dat is hier schijnbaar de gewoonte. Hoop nog steeds dat Anka een keer vrij is en mee naar de kamer wil gaan :fuck: maar dat is vandaag niet gelukt, maar er waren nog meer dames Sara was er en dat is altijd lekker op de kamer voor mij eigenlijk het mooiste meisje van de club. Na al wat vaker met haar gekamerd te hebben wordt ze wel steeds beter en kust ze ook wat makkelijker. Jammer dat ze heel haar rug vol heeft laten tekenen was zo'n mooi meisje zonder inkt, maar dat schijnen de dames hier allemaal mooi te vinden. Na Sara even wat gegeten na even pauze te hebben gehad was ik eigenlijk klaar voor een tweede ronde maar die is er niet meer van gekomen en ben naar huis gegaan. Venus is een fijne mooie club er zouden alleen wat meer dames bij moeten komen dan was het nog mooier.

Patjax
6 mei 2024, 17:00
Inderdaad, soms hebben ze zo hun fratsen en streken. Ik bedoel, volgens mij is Patjax best een heer, toch had ie eens een Stomme Arrogante Roemeense Attitude ervaring :baby2:

Bijna goed. Het was Stomme Achterlijke Roemeense Arrogantie. ;)

Maar dat is ouwe koeien uit de sloot halen. Na haar fratsen blacklisted en kan uit eigen ervaring spreken dat ze niet goed met afwijzing kan omgaan en de ware aard van het beestje boven komt zodra ze niks meer aan je kan verdienen. :biggrin:

Genoeg over het prinsesje en laten we in dit topic verdergaan met waarvoor het bedoeld is.

Mooiejoke
7 mei 2024, 18:16
Op dit moment 7 dames aanwezig en 3 (?) mannen

Mooiejoke
7 mei 2024, 19:12
Nu 4 mannen, waarvan er 2 alle focus op de gokautomaten hebben. zelfs Anka loopt vrij rond.

facial
8 mei 2024, 07:59
Mooiejoke ik mag aannemen dat je er gebruik van hebt gemaakt om Anka meteen mee te nemen naar een kamer en hier dankbaar gebruik van te maken.

gijsyo
8 mei 2024, 10:50
zelfs Anka loopt vrij rond.

Oh shit, kans gemist want ik lees 't nu pas :biggrin:

cootje
8 mei 2024, 14:03
Sonja is dat een nieuw snoepje of speeltje?

Staat als eerste op de lijst aanwezige dames.
Kan me vergissen maar voor mij nieuw en was twee weken geleden in Venus
en toen niet gezien.

Wat een plaatje en ook de lijst "to do" is op Venus niveau.

Er heen dus.
Overigens kunnen ze de lijst dames wel eens opschonen er
zeker wat verwijderen en hopelijk foto's en info plaatsen.

Patjax
8 mei 2024, 14:30
Sonja is dat een nieuw snoepje of speeltje?

Staat als eerste op de lijst aanwezige dames.
Kan me vergissen maar voor mij nieuw en was twee weken geleden in Venus
en toen niet gezien.

Wat een plaatje en ook de lijst "to do" is op Venus niveau.

Nope, was er voor corona ook al een tijdje.

En dankzij W5 hieronder met juiste draadje

WANDELAAR5
8 mei 2024, 15:26
Sonja:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54862-Sonja-(Roemeense)&p=677050#post677050

The Turbanator
9 mei 2024, 16:14
Sonja:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54862-Sonja-(Roemeense)&p=677050#post677050

Nu al weg uit de AWL. Geen groot verlies.

fabian88
12 mei 2024, 13:04
Iemand ervaring met Angela? Ga vanmiddag naar Venus en zag dat zij op de AWL staat

mentholbear
16 mei 2024, 12:07
Lekker aan de brunch met wat broodjes. Vandaag zalm sashimi in de bakken. Ben niet zo vande vis. Maar als de dames gekleed waren vandaag, dan zou Joker denk ik die schaal op zijn tafel hebben gezet ;)

Momenteel 4 dames en 5 heren. Hoop dat er in de middag meer dames bijkomen... Op de zon hoef ik denk ik niet te rekenen vandaag :frown:

Paul1968
18 mei 2024, 12:19
Om 11 uur binnengestapt 4 dames en een paar heren lekker ontbijtje genomen en een kamertje met Maria gewoon goed niks speciaal
Nu lekker genieten van het zonnetje in het nieuwe gedeelte

cootje
18 mei 2024, 15:38
Heel rustig met zowel dames als heren.

Nieuwe gedeelte bijna klaar. Zijn daar behalve de ligstoelen een drietal plekken om te vertoeven.
De eerste wat banken te klein om er op te liggen. Dan een heel groot bed, afwerking komt.
Groot genoeg om zich met twee stellen te vermaken. Overigens als het twee stellen zijn en
je gaat van dame wisselen is € 50 extra.
Dan in L-vorm een grote bank waar je makkelijk erop kan vermaken.
Heb ik dan ook gedaan met Oana en Ella. Was lekker.

Wel Diana gevraagd maar wilde niet buiten, maar wel kamer en kino, jammer dan.

Dus even wachten tot buiten grote bed gereed is.

Grt

Tjeppah
6 juni 2024, 10:49
Nadat ik mijn "burgerplicht" weer gedaan heb nu ondertussen aangekomen. Ik moet nog even wachten tot de deuren van deze tempel opengaan. Maar tot dusver zit ik in de enigste auto die op de parkeerplaats geparkeerd staat.

Tjeppah
6 juni 2024, 17:16
Er zijn meer meiden dan er op de aanwezigheidslijst staan. Ik denk een stuk of 14 meiden en een stuk of 15 ijsberen

ME262
6 juni 2024, 19:06
Welke

Tjeppah
6 juni 2024, 19:08
Welke

Ik heb die meiden niet gesproken

gijsyo
7 juni 2024, 11:39
Mooi weer, mooie meiden. Eerst even een bakkie en dan ga ik er een mooie dag
van maken.

JonnyFontane
7 juni 2024, 12:28
Mooi weer, mooie meiden. Eerst even een bakkie en dan ga ik er een mooie dag
van maken.

Have fun

GriekseFrikandel
8 juni 2024, 12:22
Ik ben er vanavond voor het eerst. Nog tips?

Gethijsem
11 juni 2024, 12:43
Zojuist aangekomen op de Venusheuvel voor een dagje relax en vermaak
Nog rustig met 6 auto’s en 6 dames

Eerst maar eens beginnen met een bakkie en de lunch

sam1011
11 juni 2024, 15:38
leuke kleine club maar voor de prijs kwaliteit kan je beter gewoon naar een privehuis gaan in nl , eten zit niet in de 60 euro en de dames horen inmiddels bij het meubilair .

WANDELAAR5
11 juni 2024, 16:21
De brunch is inclusief en ook alle alcoholvrije drank en €9 voor het avondeten, waarvoor je bijvoorbeeld een forse pizza kunt eten. Daarnaast heeft een gewoon privé huis in Nederland niet 2 sauna’s, geen binnen- en buiten jacuzzi, geen golfstroombad en geen masseur. Je vergelijkt hier appels met peren. Alleen voor een snelle wip is een privéhuis beter.

Wandelaar89
12 juni 2024, 17:54
Gisteren een fijne middag gehad ik Venus. De bezetting was ruim in orde, heb een trio gedaan samen met Anca en Hana. En later op de dag had Sara zowaar een plekje in haar agenda over daar heb ik uiteraard ook gebruik van gemaakt. Zal later een recensie schrijven

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wandelaar89
12 juni 2024, 18:00
leuke kleine club maar voor de prijs kwaliteit kan je beter gewoon naar een privehuis gaan in nl , eten zit niet in de 60 euro en de dames horen inmiddels bij het meubilair .

Ben ik het niet mee eens, buiten het eten om zit standaard in de prijs ook pmc, beffen en soms zoenen bij de prijs in. Daarvoor moet ik in nl altijd voor bij betalen in de privehuizen in NL

voor een snelle wip is een privehuis wel een betere optie.

Johnsonxxx
13 juni 2024, 09:56
De brunch is inclusief en ook alle alcoholvrije drank en €9 voor het avondeten, waarvoor je bijvoorbeeld een forse pizza kunt eten. Daarnaast heeft een gewoon privé huis in Nederland niet 2 sauna’s, geen binnen- en buiten jacuzzi, geen golfstroombad en geen masseur. Je vergelijkt hier appels met peren. Alleen voor een snelle wip is een privéhuis beter.

Bovenstaande is niet geheel juist, voor alcoholvrij bier betaal je (net zoals bier met alcohol) €3,50 per flesje. Met alcoholvrije drank wordt kennelijk 'limonades' bedoeld, want die zijn idd wel gratis.

Tjeppah
14 juni 2024, 14:39
Ondertussen hier alweer 2 uurtjes present. Vreselijk veel en erg lange files gehad. Er meer dan 3 uur over gedaan en veel binnendoor moeten rijden. Zo'n 16 meiden aanwezig en een stuk of 10 mannen. Het moet allemaal nog op gang komen. Eerste kamertje met Maria er al opzitten. Nu kijken wat de rest van de dag me gaat brengen

cootje
14 juni 2024, 16:21
Hi,
de tijd om er te komen hangt af wat je vertrekpunt is.
Uit Aalten 30 minuten, wat een luxe om daar te wonen.

Maria kan geen kwaad, lekker ding.
Waarom zet je geen oranje pet op dan weet iedereen wie
Tjeppah is.

Tjeppah
14 juni 2024, 17:37
Hi,
de tijd om er te komen hangt af wat je vertrekpunt is.
Uit Aalten 30 minuten, wat een luxe om daar te wonen.

Maria kan geen kwaad, lekker ding.
Waarom zet je geen oranje pet op dan weet iedereen wie
Tjeppah is.

Ik denk dat 70 procent wat binnen is Nederlands is. Ben jij er nu ook ?

cootje
14 juni 2024, 18:03
Nee, was er. Zat dames.

Tjeppah
14 juni 2024, 19:02
Nee, was er. Zat dames.

Jammer dat ik je niet ontmoet heb. Was leuk geweest eens kennis te maken

Tjeppah
14 juni 2024, 20:22
Ondertussen stromen er ook redelijk veel Duitsers binnen. Vrouwen maken regelmatig kamertje maar zelfs de topper zijn met regelmaat werkloos en moeten zelf op jacht om wat centjes binnen te harken

Liefje
14 juni 2024, 20:35
Jammer dat ik je niet ontmoet heb. Was leuk geweest eens kennis te maken

Misschien moeten we naamkaartjes gaan dragen, hahahaha.
Ik ben een zeer regelmatige gast van Venus en ik schrijf altijd als ik er geweest ben, maar ken maar enkele beren persoonlijk.
Zou leuk zijn om meerdere schrijvende beren te ontmoeten.

Tjeppah
14 juni 2024, 22:13
Zonder te ranzig te worden en de beren met een rijke fantasie af te remmen. Ik had vandaag een pleister op 1 tepel en dat kwam niet door een dvp in een wilde kamer maar daar was ik zelf vanochtend schuldig aan. Dus vandaag had ik geen naamkaartje nodig gehad :biggrin:

Tjeppah
14 juni 2024, 22:22
Het aantal mannen is flink teruggelopen. Er zitten 2 mannen met een dvp aan hun zijde voetbal te kijken en zullen vast voor deze tijd de dvp's moeten betalen. Er zijn een stuk of 4 dvp's op de kamer en er lopen hier nog 5 vrije rond. Er zijn momenteel zo'n 14 mannen en nog een stuk of 12 vrouwen

mr.creative
22 juni 2024, 16:25
Aanwezig!! Parking staat goed vol, 21 dames volgens de site en er zijn wacht rijen voor kamergangen.

mr.creative
22 juni 2024, 17:23
Blijkbaar echt lange wachtrijen, tuin huizen worden nu ook gebruikt...

schoolmeester
22 juni 2024, 17:30
Daar zijn ze ook voor bedoeld, Venus is geen volkstuincomplex.....

Broznjev
23 juni 2024, 15:30
Geen last van een wachtrij gehad gisteren.
Was eerst bij Bibi, Russisch meisje. Beetje mollig, mooi rond gezicht, helemaal mijn type. Was een fijne ervaring.
Na een tijdje bijkomen met Vanessa naar de kamer, had haar niet van de foto herkend. Beetje afgevallen denk ik.
Service top.
Eind van de middag kwam ik Rosa tegen, iets te veel lipstick, maar prachtige borsten. Vroeg haar of ze ook aan kissing deed, ja.
Op kamer bleek dat dat alleen op de lippen was. Nou ja, whatever.
Als dat haar grens is, moet ik dat respecteren. Vervolgens vervelende upselling, nee, hoeft niet zei ik.
"Aber ist geil", ja, maar mij geen 50€ waard.
Dat ging een tijdje zo door, erg vervelend.
Uiteindelijk maar zonder klaar te komen een eind aan gemaakt.
Heb haar 50€ voor haar tijd gegeven, een schnitzel gegeten en met een kutgevoel naar huis gereden, ondanks de lieve Bibi en geweldige Vanessa.

Liefje
23 juni 2024, 15:40
Eind van de middag kwam ik Rosa tegen, iets te veel lipstick, maar prachtige borsten. Vroeg haar of ze ook aan kissing deed, ja.
Op kamer bleek dat dat alleen op de lippen was......

Had dezelfde ervaring met Rosa. Constant upselling en kissing yes, maar op de kamer kissing no.
Voor mij een TMM.

Broznjev
23 juni 2024, 18:34
TMM en MTLK.

(Mooie tieten, lelijk karakter)

mentholbear
25 juni 2024, 13:36
Rond het middaguur in Venus een stevige lunch en lekker in het zonnetje uitbuiken.
Inmiddels een man of 7 en volgens de AWL 12 dames. Helaas lijken Anka en Ella er niet te zijn en Sara een pannenkoeker te hebben...

mentholbear
2 juli 2024, 13:02
Ik zie er zeker uit als een ruige hooligan, want onderweg vond de Duitse politie het blijkbaar hoognodig om mij (tussen de vele andere gele kentekenplaten) eruit te vissen...

Dus wat verlaat pas aan een lekker ontbijtje kunnen beginnen.
Favorietjes Ella en Sara zijn in the house. Verder nog een stuk of 4 andere meiden.
Jacuzzi alvast van 34 naar 37 graden verhoogd. Het regent helaas wel, zo nu en dan. Gelukkig bieden de nisjes buiten wat beschutting tijdens het afkoelen.

mentholbear
2 juli 2024, 18:10
Je hoeft hier momenteel niet te rekenen om te kameren. De dames hebben hier geen interesse voor je en lopen harder te krijsen dan in het stadion ;)

Tjeppah
2 juli 2024, 18:21
Je hoeft hier momenteel niet te rekenen om te kameren. De dames hebben hier geen interesse voor je en lopen harder te krijsen dan in het stadion ;)

Ik zou maar niet zeggen dat je Nederlander bent anders kamer je misschien helemaal niet meer ;)

Eddy_V
2 juli 2024, 18:28
Ik geef Tjeppah gelijk, als ik jou was zou ik me vermommen. Als Chinees of zo..;)

mentholbear
2 juli 2024, 18:37
Ik geef Tjeppah gelijk, als ik jou was zou ik me vermommen. Als Chinees of zo..;)

Zie m'n avatar ;)

Mentholbear is zo slim geweest om ruim voor het begin al gekamerd te hebben :biggrin:

Tjeppah
2 juli 2024, 18:38

Als hij nu eten besteld en stokjes vraagt om het op te eten dan komt hij al ver. Ik zou nu geen biefstuk bestellen die je daar vaak eet ;)

edje75
2 juli 2024, 18:42
Leuk dat ze allemaal voor Nederland zijn!

mentholbear
2 juli 2024, 18:57
Als hij nu eten besteld en stokjes vraagt om het op te eten dan komt hij al ver. Ik zou nu geen biefstuk bestellen die je daar vaak eet ;)

Spaghetti pasta met stokjes lijkt me wel een geloofwaardige keuze ;)

Leuk dat ze allemaal voor Nederland zijn!

Als je daarmee de groep mannen bedoelt, dan heb je waarschijnlijk gelijk :rolleyes:

mentholbear
2 juli 2024, 19:25
En de meiden joelden allemaal buitenspel en daarna geklap en gejuich toen de punt werd teruggedraaid :freu:

De spanning blijft er zo wel in :biggrin:

Tjeppah
2 juli 2024, 19:34
En de meiden joelden allemaal buitenspel en daarna geklap en gejuich toen de punt werd teruggedraaid :freu:

De spanning blijft er zo wel in :biggrin:

Als Roemenië uitgeschakeld zou worden en jij nog een kamertje wilt maken dan denk ik dat de vrouwen jou de dubbele kamerprijs zullen rekenen.

mentholbear
2 juli 2024, 20:01
Als Roemenië uitgeschakeld zou worden en jij nog een kamertje wilt maken dan denk ik dat de vrouwen jou de dubbele kamerprijs zullen rekenen.

Ik ga dat risico niet aan. Ze zullen vast hun frustraties uitleven op de pula's die het wagen de kamer op te gaan ;)

Maar ze hebben wel hun wraak op me genomen door te claimen dat de steaks op zijn, en de schnitzel XXS te maken :heul:

Tjeppah
2 juli 2024, 20:17
Ik ga dat risico niet aan. Ze zullen vast hun frustraties uitleven op de pula's die het wagen de kamer op te gaan ;)

Maar ze hebben wel hun wraak op me genomen door te claimen dat de steaks op zijn, en de schnitzel XXS te maken :heul:

En ga je die nu met stokjes eten :biggrin:

mentholbear
2 juli 2024, 20:48
En ga je die nu met stokjes eten :biggrin:

Nee, ik ga toch niet meer de kamer op, dus hoef me niet langer te vermommen ;)

:a_alarm13: TO WHOM IT MAY CONCERN :a_alarm13:

Tuk is er voorlopig even tussenuit. Dus als een profi massage een must is voor je SC bezoek wordt het voor een poosje uitwijken naar elders.

Tjeppah
2 juli 2024, 20:58
Dan zullen de dames hun massagetechnieken op de kamer weer naar boven moeten halen

cootje
2 juli 2024, 22:39
En extra €€€ ?

Tjeppah
2 juli 2024, 23:17
En extra €€€ ?

Nee joh is inclusief de kamerprijs

mentholbear
3 juli 2024, 16:54
Ik zou het voor de zekerheid vragen. Straks probeert er eentje je pootje te lichten door te claimen dat het bij haar een extra is...

Gethijsem
4 juli 2024, 17:55
Iets voor 5 vandaag aangekomen op de Venus heuvel!! Perfecte tijd om nog even van het zonnetje op de ligbedjes te genieten

Tjeppah
4 juli 2024, 18:08
Ik zou het voor de zekerheid vragen. Straks probeert er eentje je pootje te lichten door te claimen dat het bij haar een extra is...

Dat heb ik heel mijn wandelcarriere nog niet meegemaakt dat een dame voor het geven van een massage extra rekent. Als ze dat als extra zou zien diende ze me dit vooraf te vertellen. Dus ze zou mooi pech hebben

Wentelt Eefje
4 juli 2024, 18:44
Ik maakte het in het afgelopen jaar helaas in Acapulco-Prime (http://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?60490-Isabel-(Roemeense)&p=836313#post836313) mee, uiteraard niet betaald.

Tjeppah
4 juli 2024, 18:51
Ik maakte het in het afgelopen jaar helaas in Acapulco-Prime (http://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?60490-Isabel-(Roemeense)&p=836313#post836313) mee, uiteraard niet betaald.

Had ik zeker ook niet gedaan

schoolmeester
4 juli 2024, 19:29
Extra betalen voor een massage die een ijsbeer aan een DVP geeft ?
Het loopt helemaal uit de hand in klapeksterland.

Tjeppah
5 juli 2024, 12:55
Alweer een 1 1/2 u aanwezig. Ik was vandaag de eerste ijsbeer en er waren toch al 5 meiden aanwezig. Voor mij ook 3 nieuwe gezichten. Al een kamertje gemaakt met de erg lieve Maria. Nu nog een klein beetje ontbijten, saunatje en dan zien wat de dag verder brengt

Tjeppah
5 juli 2024, 17:14
Ondertussen zo'n 18 meiden aanwezig en een 20 ijsberen. Gemoedelijke relaxte sfeer zoals hier gewoon is. De tweede kamer was met Gisel. Gisel ziet er anders uit dan de andere meiden maar deze lieve vrolijke meid is voor mij een echt servicekanon. Vaak blijkt aan het einde van de avond dat de beste kamer met haar is geweest. Zo me rustig gaan voorbereiden om te kijken hoe de Duitsers van Spanje gaan verliezen.

Befkicking
9 juli 2024, 18:42
Vandaag vanwege de hitte even uitpuffen in Venus had zin in sex en koud bier dus waarom ook niet was in de buurt dus maar es kijken wat er vandaag weer te scoren valt. Was er rond 13.00 uur na me gehesen te hebben in het berevel eerst maar even lunchen om even bij te komen eenmaal in de barruimte viel mijn oog op een wat vollere dame ben hier niet zo van maar waarom eigenlijk ook niet ze had ogen om in te verdrinken , mooi blond haar en heerlijke borsten en mijn kleine vriend groeide toen hij haar aanschouwde dus dan moet dit het zijn als 1e vandaag. Haar naam was Bibbi.
Ze was van Russische komaf en zei dat ze hier net 2 weken was. Ze had iets speciaals, en op de kamer gingen de remmen los wat kan die dame fijn pijpen echt een super blowjob mijn ballen stonden op springen maar even eerst haar goddelijke grotje gebeft dit is wat ik iedere keer graag doe ze kreunde hard en genoot schijnbaar van mijn befkunsten . Heerlijk wat een lekkere meid vervolgens haar in meerdere standjes geneukt en mijn zaad in overvloed in haar gespoten echt dit is voor mij weer een extra reden om af en toe af te reizen naar Venus.

Tjeppah
10 juli 2024, 18:32
Weer is prima hier. Jammer dat mijn favorietje niet aan het werk is. Ze is er wel maar alleen om zelf te relaxen maar dat had ze me eerder al gezegd dat ze vandaag niet zou werken. Een aantal meiden zijn heel de dag weer vastgelegd. De momenten tussen de vaste klanten door staan ze niet open voor een kamer. De hitte zal hier ook wel een rol bij spelen. Animeren buiten de dansjes in de kooi doen de meiden in deze club nooit. Maar vandaag lijken een aantal meiden het rustig aan willen doen. Ondertussen 2 kamertjes gehad en er werd me voor zometeen na het eten een trio voorgesteld. Ik ben er nog niet aan uit of ik hier op in zal gaan.

Tjeppah
10 juli 2024, 18:43
Op dit moment is het rustig met de ijsberen. Het is heel de dag zo tussen de 10 en 15. De meiden zijn meestal in overtal. Er zijn ook meiden aanwezig die op de aanwezigheidslijst nog op afwezig staan. Zo misschien nog een kamertje maken en dan eens zien of het Nederlands elftal de finale gaat halen.

biker pc
26 juli 2024, 12:54
Vandaag ff de autobhane gevlogen richting Hammikeln. Om 12 aangekomen en erg rustig met 6 beren in de club. Eerst ff een sauna en dan maar een kamertje boeken.

Greetz

Gethijsem
26 juli 2024, 15:04
Tegen 3 ook aangekomen op de Venus heuvel!
Volgens de AWL zo’n 15 dames en ik telde zo’n 9 auto’s op de parking

Eerst eens even bijkomen met een bakkie na de drukke rit vanuit Nederland en dan eens verder op onderzoek gaan

Befkicking
28 juli 2024, 10:57
Even weer een middagje in de venusheuvels vertoeft het was een mooie vrijdagmiddag ongeveer 8 auto’s op de parking van Duitse en Belgische of NL afkomst dus er is publiek eenmaal binnen de entree betaald en op naar fun.
Na me omgekleed te hebben de bar ingelopen op zoek naar iets lekkers en ja hoor er waren veel lekkere meiden en natuurlijk ook mijn vaste vriendinnetjes Maria, Bibbi en de wonderschone Melissa dus de middag kon nu al niet meer stuk.
De eerste sessie was met de oh zo lekkere Bibbi heerlijke volle dame fijne grote borsten en een heerlijke honingpot die ik eerst maar eens langdurig heb uitgelikt ja goddelijk dit vervolgens fantastisch gepijpt door haar gulzige mondje en haar weer heerlijk hard en diep genomen weer een top kamertje vandaag. Vervolgens maar een ontspannend rondje wellness gedaan en het nodige gedronken om de volgende sessie weer op te zoeken en ja hoor een trio met Maria en Melissa heerlijk dit ik kan het iedere ijsbeer aanraden ik geniet hier dubbel van ook weer een top kamergang echt ik ben een reiziger kom ook soms bij Golden Gate maar daar ben ik klaar met de upselling van de dames daar weinig passie voor te veel geld nee dat is niet mijn ding dus Venus blijft voor mij het beste in de buurt en kom er wekelijks als het past altijd weer genieten hier.

Mooiejoke
8 augustus 2024, 12:04
Vandaag om 1100 aangekomen. Drie meiden gezien: Anka, Hanna en een voor mij onbekende zwartharige dame ( niet supercontinents). Enkele beren. En een lekkere jacuzzi en lekker ontbijt. En volgens mij (eindelijk) nieuwe filmpjes in de kino!

Mooiejoke
8 augustus 2024, 12:40
Onbekende dame was Cloe. Ze kwam zich net bij me voorstellen in de kino. Duitse (en half Libanees), sinds afgelopen vrijdag hier en het ‘gefallts’ bij Venus. Geen kamergang overwogen. Spreekt bijna geen Engels.
Sherry ook gearriveerd.

Eddy_V
8 augustus 2024, 12:53
Onbekende dame was Cloe. Duitse (en half Libanees), sinds afgelopen vrijdag hier en het ‘gefallts’ bij Venus. Geen kamergang overwogen. Spreekt bijna geen Engels.
Zie paspoort aanpassing door Jonnyfontane van dinsdag, hij was zo enthousiast dat hij maar liefst twee keer met haar gegaan is
(Duits of Engels spreken was tijdens de kamergang geen onderdeel van de activiteiten :biggrin:)

JonnyFontane
8 augustus 2024, 14:20
Zie paspoort aanpassing door Jonnyfontane van dinsdag, hij was zo enthousiast dat hij maar liefst twee keer met haar gegaan is
(Duits of Engels spreken was tijdens de kamergang geen onderdeel van de activiteiten :biggrin:)

Het Frans daar in tegen was uitmuntend.
Niet de taal dan...

Mooiejoke
8 augustus 2024, 16:08
Bij het weggaan, 9 (?) vrouwen (als ik goed geteld heb). Inclusief 1 blonde Milf met tattoos die vandaag begonnen is.

Kamer met Sherry (of beter de kino) was helemaal goed. Ook Chloe geprobeerd (die afgelopen vrijdag is gestart). Past qua serviceniveau heel goed bij Venus!

mentholbear
13 augustus 2024, 14:02
Brunch achter kiezen met wat broodjes worst. Vandaag alleen een berg roerbak ei.
11 dames vind ik niet verkeerd voor een vakantie maandag. Lekker van zonnetje genieten en lekker afkoelen in hun zwembadje. Voor de jacuzzi's is het momenteel nog wat te warm...

Tjeppah
13 augustus 2024, 14:44
Brunch achter kiezen met wat broodjes worst. Vandaag alleen een berg roerbak ei.
11 dames vind ik niet verkeerd voor een vakantie maandag. Lekker van zonnetje genieten en lekker afkoelen in hun zwembadje. Voor de jacuzzi's is het momenteel nog wat te warm...

En voor een vakantie dinsdag ? ;)

mentholbear
13 augustus 2024, 14:50
Oh ja, maandag zijn ze dicht... :hammer:

Siberische tijger
13 augustus 2024, 16:34
Als je de 'brunch' gegeten hebt en meteen daarna een live-verslag hebt neergepent, zit je qua tijd fout.
Een 'brunch' zit tussen een verlaat ontbijt (breakfast) en een vroege lunch in.

mentholbear
13 augustus 2024, 19:04
Had het verslagje iets later pas gepost. Maar ik gebruik het ook wel eens zo als ik ontbijt en lunch combineer.
Las overigens ergens dat het tussen 11 en 15 uur kan zijn.

Zag trouwens Tuk weer in de club. Ik weet niet of ze alweer begonnen is, maar ze komt vast niet voor niets opdagen.

Liefje
13 augustus 2024, 19:51
Had het verslagje iets later pas gepost. Maar ik gebruik het ook wel eens zo als ik ontbijt en lunch combineer.
Las overigens ergens dat het tussen 11 en 15 uur kan zijn.

Zag trouwens Tuk weer in de club. Ik weet niet of ze alweer begonnen is, maar ze komt vast niet voor niets opdagen.

Heb Tuk afgelopen zaterdag gesproken. Ze is er af en toe wel, maar ze werkt nog niet.

robido63
14 augustus 2024, 16:42
je bedoelt dinsdag :-)

Liefje
14 augustus 2024, 18:47
je bedoelt dinsdag :-)

Nee, ik heb haar zaterdagavond gesproken, want toen was ik in Venus en niet dinsdag.

edwinhotel
17 augustus 2024, 14:17
Heerlijk buiten in de tuin. Niet veel beren en dames voldoende. Dame kwam bij me zitten roken, mooi petite slank en half uurtje zitten kletsen en bleek Sherry te zijn. Niet getwijfeld en wat een lekkere kamer was dat. Ff chill en dan een keuze uit de nieuwe maken. Optisch wel wat minder maar hoop verrast te worden

cootje
17 augustus 2024, 15:51
Buiten wel wat veranderd want in nieuwe gedeelte zijn de overkappingen naar
de overkant gegaan. En er is een mooi matras op het grote bed buiten.
s
Dat heb ik uitgeprobeerd met Annabel die er sinds een paar dagen is.
Moeder Bulgaars maar vader uit India en dat is te zien.
Voldoet aan alle Venus normen.
Spreekt wat Duits en wat Engels.

mentholbear
25 augustus 2024, 16:39
Ik zag masseuse Tuk weer op aanwezig staan op saunaclubgirls.6profis.de.

JonnyFontane
25 augustus 2024, 17:44
Ik zag masseuse Tuk weer op aanwezig staan op saunaclubgirls.6profis.de.

Koop een lollie en vier het.....

mentholbear
27 augustus 2024, 12:19
Met openingstijd binnen voor een brunch met broodje gehaktballetje.

4 dames gespot en rond 13 uur zullen er nog wel een paar bijkomen. Een stuk of 7 heren intussen binnen.

Zonnetje met een lekker briesje aanwezig, tezamen met het sfeervolle geluid van langsrazend verkeer op de achtergrond ;)

Beide jacuzzi's zijn op temperatuur. Buiten sauna staat aan, die van binnen uit.

Tjeppah
27 augustus 2024, 13:12
Mijn clubtourdagje is alweer 2 uurtjes oud. De eerste kamer met Sherry is ook alweer gemaakt. Bijna een trio gedaan met Anka erbij maar die was te druk met afspraken. Nu even een broodje eten met koude omelet met spek. Dat is dan wel weer wat jammer. Kijken wat de dag me verder brengt of hier of in de andere clubs die ik mogelijk nog ga bezoeken vandaag.

cootje
27 augustus 2024, 14:00
Tjeppah, is die Gabriele een nieuwe schoonheid en een aanwinst? Blijf het jammer vinden geen foto's. Want " je krijgt wat je ziet" .

Tjeppah
27 augustus 2024, 14:43
Ik vind het een heel mooi jong meisje. Erg lang zwart haar. Heel slank. Klein a cupje. Ik heb (nog) geen kamer met haar gemaakt omdat ze zei dat TZ niet in haar pakket zit. Ze spreekt redelijk Duits maar nauwelijks Engels. Ze is heel lichtjes getint van origine. Maar niet meer dan dat je het ook weleens zonnebank bruin zou noemen

Tjeppah
27 augustus 2024, 14:47
MB ook tegen het lijf gelopen. Hij is waarschijnlijk degene die me een trio met Sherry en Anka door de neus heeft geboort. :rolleyes: Nog even kijken of ik hier een kamertje kan scoren anders ga ik richting Magnum of Peaches

mentholbear
27 augustus 2024, 14:55
Kijken wat de dag me verder brengt of hier of in de andere clubs die ik mogelijk nog ga bezoeken vandaag.

Leuk je weer even gesproken te hebben en veel plezier in de andere clubs. Ben benieuwd naar je ervaring in Peaches.

MB ook tegen het lijf gelopen. Hij is waarschijnlijk degene die me een trio met Sherry en Anka door de neus heeft geboort. :rolleyes:

Nu heb ik Anka vrijgelaten maar houdt volgens mij Mooiejoke je van je trio af :hammer:

Lekker zo een stelletje ijsberencockblockers heh? ;)

Tjeppah
27 augustus 2024, 17:11
Leuk je weer even gesproken te hebben en veel plezier in de andere clubs. Ben benieuwd naar je ervaring in Peaches.

Nu heb ik Anka vrijgelaten maar houdt volgens mij Mooiejoke je van je trio af :hammer:

Lekker zo een stelletje ijsberencockblockers heh? ;)

Het zou verboden moeten worden. Sherry zet ik voor vandaag maar uit mijn hoofd omdat er al een fles drank tussen die 2 aan te pas is gekomen. Zojuist wel een trio met Oana en Vanessa gehad. Nu me omkleden en snel op weg naar een volgende club

Mooiejoke
27 augustus 2024, 17:39
@ MB en Tjeppah: Hohoho.

Mooiejoke is bijna wekelijks in Venus, maar heeft vandaag gewoon een loonslaaf-dagje. Dus helaas niet in Venus.

Tjeppah
27 augustus 2024, 22:45
@ MB en Tjeppah: Hohoho.

Mooiejoke is bijna wekelijks in Venus, maar heeft vandaag gewoon een loonslaaf-dagje. Dus helaas niet in Venus.

MB dan had je toch ongelijk. Dan was het iemand anders met een motorhelm op in de jacuzzi ;)

mentholbear
28 augustus 2024, 00:44
Het was nog erger. Ik haalde mooiejoke en manbijtkat door elkaar. Ik dacht MBK te spotten, maar dacht dat z'n nickname mooiejoke was.
Het bleek echter geen Nederlandse of Belgische ijsbeer te zijn, maar een Duitse gast :hammer:

Dementholbear strikes again :redface:

Mooiejoke
28 augustus 2024, 19:48
Tjeppah weet tenminste nog dat ik een bos krullen heb. Verwisseld worden met een Duitser: dat is slecht voor m’n ego.

Mooiejoke
29 augustus 2024, 16:18
Rond 1400 aangekomen. Lange file hier naar toe. Genoeg dames, veel beren voor een donderdagmiddag. Mooi nieuw meisje aanwezig. 21 jaar, schijnt volgens een Duitser wat onervaren te zijn. Paan terug van vakantie! Wel 3!uur gepannekoekt.

Verder verhoudingsgewijs met enkele maanden geleden hoger percentage mIG en BMI+. Hoeft van mij niet meer te worden.

Nieuwe filmpjes in kino. Leuk, maar beter was om daar ook films te hebben met jonge skinny ladies.

Ik lig nu in de kino, zonder leesbril, dus tik dit op gevoel, hoop dat er geen spelvouten in staan.

Mooiejoke
29 augustus 2024, 16:19
Paan is Oana

Tjeppah
29 augustus 2024, 16:22
Is een toppertje

Mooiejoke
29 augustus 2024, 16:46
Wie Oana of die nieuwe?

Oana is een topper idd, die nieuwe ook, bedoel je?

Tjeppah
29 augustus 2024, 16:54
Wie Oana of die nieuwe?

Oana is een topper idd, die nieuwe ook, bedoel je?

Oana een toppertje. Gabrielle is een erg mooi meisje. Ik heb geen kamer met haar gemaakt dus over haar service kan ik niets zeggen. Ik merkte wel dat ze nu was omdat ze sommige zaken vooraf even na moest vragen. Nu niet met haar naar de kamer geweest omdat ze zei niet aan TZ te doen

cootje
29 augustus 2024, 17:54
Hoe file situatie kommend vanaf Achterhoek via Bocholt? En terug? Dus onder viaduct door bij Hamminkeln? Altenatief is voor me lux inn dorsten ? Hoe dames daar op vroege middag ? Dank voor reactie. Grt

Mooiejoke
30 augustus 2024, 15:50
Richting Hamminkeln was afgesloten, wegwerkzaamheden. Terug kun je wel via de snelle weg

schoolmeester
30 augustus 2024, 19:22
Houd er rekening mee dat er op de omleidingsroute komende vanaf Arnhem een vaste (groene) flitspaal staat op een 70 km weg.
Schoolmeester zag hem net op tijd....

cootje
30 augustus 2024, 20:20
En ook nog mooie, lekkere vrouwen gezien, waar ?

Hansieboi
1 september 2024, 23:42
Hoe heet mooie nieuwe meisje dat je hebt gespot?

Tjeppah
1 september 2024, 23:50
Hoe heet mooie nieuwe meisje dat je hebt gespot?

Mogelijk Gabriella. Een 21 jarige met lang zwart haar en klein a cupje. Ik vind het in ieder geval een mooie verschijning

WANDELAAR5
8 september 2024, 09:49
Bezoekers vandaag mogen Marianna feliciteren:)!

Mooiejoke
14 september 2024, 12:57
Onderweg naar Venus. Navigatie in auto startte niet op, maar ik wist de weg wel��.
Loop ik bij Emmerich in de file. Weg helemaal afgesloten. Volgens Google meer dan een half uur vertraging. En ik wilde maar 3 uurtjes gaan

Aaargh…

Check dus voor vertrek ff de A3

cootje
14 september 2024, 13:06
En vanaf maandag grenscontrole erbij.

Mooiejoke
14 september 2024, 13:12
Ik passeer net bij het omrijden Saunaclub ‘Golden Day’ . Nog nooit geweest (of zelfs van gehoord). Ziet er ook verlopen uit

Mooiejoke
14 september 2024, 14:35
Ondertussen al ff aanwezig. Goede verdeling man/vrouw. Genoeg dames ook. Ontbijtje gehad. Jacuzzi genomen. Zometeen naar Tuk. En een kamer met Oana?

Zit nu in de kino. Filmpje kijken, is weer degene die continu in een loopje draait (ff melden bij de bar) en er ligt hier iemand op z’n buik in de kino enorm te snurken. Lijkt wel een ijsbeer.

Mooiejoke
14 september 2024, 14:51
Nu gaat het toch lastig worden. Annabel ook binnen en een nieuwe dame uit Thailan: Honey.

And I like Asian girls…. And Sara, Oana, Sofia, Sherry, Ellla etc. Gelukkig zijn de laatste drie er niet. Anders ging ik vanwege de keuzestress weer naar huis.

mentholbear
14 september 2024, 14:53
er ligt hier iemand op z’n buik in de kino enorm te snurken. Lijkt wel een ijsbeer.

Als je het verschil tussen een dvp, personeel of een ijsbeer niet meer kunt onderscheiden, begin ik me zorgen te maken ;)

Enneh, it wasn't me!

Mooiejoke
14 september 2024, 14:55
Van achteren leek ie wel op je Menthol!. Ik heb m maar laten slapen. Heb altijd geleerd dat je slapende beren nooit wakker moet maken

Mooiejoke
14 september 2024, 14:56
Voor de liefhebbers: Gissel is ook weer biinnen

Mooiejoke
14 september 2024, 16:41
Net kamer gemaakt met Thaise Honey. Ook paspoort aangemaakt

Mooiejoke
14 september 2024, 16:42
En er is ook een nieuwe Roemeense blonde. Mooie dame!

Tjeppah
14 september 2024, 17:01
En hoe heet deze mooie blonde Roemeense dame ?

Mooiejoke
14 september 2024, 17:06
Nog snel een kamer gemaakt met Annabel. Stond binnen 10 minuten weer buiten. Was mijn eigen keuze, dus niets ten nadele van haar, ik wilde dit zelf, want ik wilde naar huis. Maar ze hoefde niets uitte leggen bij de receptie. Dat is niet goed, eigenlijk.

Nu onderweg naar huis. Was fijne middag

Mooiejoke
14 september 2024, 17:07
@ Tjeppah: Weet ik niet….

Tjeppah
14 september 2024, 17:39
Even vragen aan haar ter info voor je mede ijsberen. Dan kunnen we in de agenda in de gaten gaan houden wanneer ze er is en mogelijk onze planning erop aanpassen :biggrin:

mentholbear
14 september 2024, 22:32
er ligt hier iemand op z’n buik in de kino enorm te snurken. Lijkt wel een ijsbeer.
+

Van achteren leek ie wel op je Menthol!.
+

And I like Asian girls….

Ok... Voor de zekerheid ga ik niet meer op mijn buik of op m'n zij een dutje doen in de saunaclubs.
Voor ik het weet ligt Mooiejoke op me :angst:

Ik passeer net bij het omrijden Saunaclub ‘Golden Day’ . Nog nooit geweest (of zelfs van gehoord). Ziet er ook verlopen uit

Denk niet dat het jou type Sc zou zijn geweest. Ben er dacht 1 of 2 keer geweest. Overdag kreeg ik beetje een Diamond vibe bij.

Maar ze hoefde niets uitte leggen bij de receptie. Dat is niet goed, eigenlijk.

Dat lees ik de laatste tijd wel vaker dat ze niet meer even checken als een kamer uitzonderlijk kort duurt. Zonde dat ze dat verzaken...

forgetskinnyletsgetfatty
14 september 2024, 23:29

Kijk hier eens. ;)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?52875-Saunaclub-Goldenday-Emmerich-Algemeen&p=721700#post721700

Tjeppah
21 september 2024, 15:39
Ongeveer 1 uurtje binnen nu. Dank Willem en club voor het vrijkaartje. Momenteel hangt er een matte "sfeer". Dat vindt ik vooralsnog niet erg aangezien ik maar een nachtrust van 3 1/2 u heb gehad. Dus om te beginnen met een colaatje, op een ligbedje nog van de zon genieten. Zoveel zonnige dagen zullen er dit jaar niet meer komen.Een stuk of 8 ijsberen binnen.

Giodude
21 september 2024, 15:55
Zoveel zondagen zullen er dit jaar niet meer komen.

15 om precies te zijn. :biggrin:

Zonnige dagen durf ik niet te zeggen. ;)

Tjeppah
21 september 2024, 15:58
15 om precies te zijn. :biggrin:

Zonnige dagen durf ik niet te zeggen. ;)

Scherp van je

Tjeppah
21 september 2024, 17:53
Het zit me niet mee vandaag. De 2 meiden waar ik zeker een kamertje gemaakt zou hebben zijn er niet of niet meer. Oana is ziek naar huis gegaan en Giselle is gestopt met het werk als dvp. Mogelijk wordt het een erg goedkoop dagje vandaag. We gaan het meemaken en anders alleen wat gebruik maken van de wellness en misschien nog een massage

Tjeppah
21 september 2024, 18:07
Wat een dooie boel is het vandaag zeg. Slechts 2 meiden in de bar en geen mannen. Sommige meiden lijken voor een hele dag vastgelegd zijn. Wachten het nog een paar uur af. Anders zal het vandaag niet laat worden.

biker pc
27 september 2024, 14:45
Vanmorgen hier even naar 11 aangekomen . Toen was het nog rustig maar nu toch een 3
25 beren aanwezig. Sfeer is prima en de line up ook. Echter is Sara tot 20:00 geboekt. Hier baal ik toch wel een beetje van..
Loopt net een Thaise binnen met Silicone ff kijken of dit wat is. Tot op heden geen kamer gehad

Patjax
27 september 2024, 18:45
Op het tijdstip dat het voor boeren, burgers en buitenlui cup a soup tijd is de tempel der Venus leenliefjes betreden. Ella was te boeken en aangezien flyinglow er niet bij is met dit feetje gelijk richting kamer vertrokken voor een fabelachtig uurtje. De warme hap inmiddels ook al verorberd. Of Gissel al op haar beslissing is teruggekomen of voor een pannenkoek aanwezig is weet ik niet, maar heb haar al in naakte glorie mogen aanschouwen in het restaurantje. Ook de thaise schone inmiddels op het netvlies gekregen. Rustig uitbuiken nu en kijken wat er nog gaat komen. Buiten de Belg met een identiteitscrisis nog geen bekende gezichten gezien onder de beren.

Patjax
27 september 2024, 20:45
Rond zevenen werden de berentroepen versterkt met de hitsigste Hagenees. Altijd lachen met hem. Zijn Venus echtgenote had gelijk haar klauwen in hem gezet en hem zojuist meegesleurd naar een leenliefdenest. Scheelt mij weer geld. Qua beren nu rustiger.

johan72
27 september 2024, 21:01
Vandaag mijn eerste bezoek aan deze club.
Moet nog wennen aan de kleinschaligheid, ben grotere clubs gewend.
Maar heb het aardig naar mijn zin.

Tjeppah
28 september 2024, 07:42
Op weg richting deze club nadat ik vernomen had dat mijn favorietje er weer is. Nu maar hopen dat ze genoeg tijd voor me heeft en met haar naast mijn zijde is een geslaagde clubdag een feit

Gethijsem
28 september 2024, 13:30
Na 2 maanden weer eens op de venusheuvel beland
Nog even rustig opstarten in de club met een koffie in het zonnetje en dan eens kijken wat de dag gaat brengen

Sent from my iPhone using Tapatalk

MrDB
28 september 2024, 13:47
Is Honey aanwezig?

Gethijsem
28 september 2024, 14:31
Is Honey aanwezig?

Ja

Sent from my iPhone using Tapatalk

Purrfect
14 oktober 2024, 17:32
Hat jemand mal in letzter Zeit Melissa im Club gesehen?

Heeft iemand Melissa onlangs bij de club gezien?

Tjeppah
14 oktober 2024, 17:55
2 weken terug heb ik haar nog gezien. Ze had het toen vrij rustig

Flinstone
14 oktober 2024, 18:31
Zaterdag 5 October nog met haar gekamerd. Deze mooie (veruit mooiste in Venus) dame kwam zelf naar mij toe, om poolshoogte te nemen. Ik wist al wel dat haar serviceniveau niet echt spectaculair is! Ze is wel zeker een hele leuke, bloedmooie, maar ook grappige dame. Herhaling, misschien als ze weer naar mij toekomt, of dat nog een keer zal gebeuren geen idee.

2 weken terug heb ik haar nog gezien. Ze had het toen vrij rustig

Purrfect
14 oktober 2024, 18:49
Ze is wel zeker een hele leuke, bloedmooie, maar ook grappige dame.
Ja, was für ein zauberhafter kleiner Kühlschrank... ;-))

Ja, wat een magisch koelkastje... ;-))

mentholbear
30 oktober 2024, 16:07
Uurtje na openingstijd binnen. Nu zo een tiental mannen en 9 dames aanwezig.
Binnen sauna en jacuzzi zijn goed op temperatuur. Buiten wellness staat uit. De gasbranders in de afgesloten serre zorgen wel dat het er warm is, maar ook wat benauwd. Persoonlijk zou ik elektrische stralers prettiger vinden.

Sfeer is zoals meestal best chill. Hoop Honey te ontmoeten, alleen begint ze schijnbaar nogal laat op de dag. Dat is wel beetje balen.

Tjeppah
30 oktober 2024, 18:19
Uurtje na openingstijd binnen. Nu zo een tiental mannen en 9 dames aanwezig.
Binnen sauna en jacuzzi zijn goed op temperatuur. Buiten wellness staat uit. De gasbranders in de afgesloten serre zorgen wel dat het er warm is, maar ook wat benauwd. Persoonlijk zou ik elektrische stralers prettiger vinden.

Sfeer is zoals meestal best chill. Hoop Honey te ontmoeten, alleen begint ze schijnbaar nogal laat op de dag. Dat is wel beetje balen.

Kijk eens of ze binnen roken in de rookruimte ;) Zodat je jou eerdere beleving van de club nu anders zal ervaren :biggrin:

mentholbear
31 oktober 2024, 02:06
Nee joh, dat doen die brave engeltjes :annieengel: toch niet sinds dat in 2017 ofzo werd verboden :rolleyes:

Big30
31 oktober 2024, 18:02
Topic opgeschoond. Zullen we afspreken dat we hier elementaire beleefdheidsvormen in acht nemen?

Tjeppah
1 december 2024, 03:00
Nog een relaxte sfeer hier. Nog maar een paar meiden in de bar, een stuk of zes in de kamer. Een marathon trio gehad met Gisel en Sherry. Die smaakt naar meer al zal dat voor een ander bezoek zijn

mentholbear
10 december 2024, 11:42
Vandaag als 2e de bel aangetikt. 3 dames al aanwezig en we duimen voor meer. Nu eerst een lekker ontbijtje en wat bijkomen van de rit :)

mentholbear
10 december 2024, 16:45
FYI: op hun tv schermen is te zien dat ze van 23 t/m 25 en 30 december t/m 1 januari gesloten zijn.

NielsonBend
10 december 2024, 18:39
Dus tweede kerstdag geopend. Dan zal het vast druk worden.

mentholbear
11 december 2024, 00:55
:a_alarm13::a_alarm13::a_alarm13:BREAKING NEWS:a_alarm13::a_alarm13::a_alarm13:

Althans onder voor fijnproevers onder ons, want Venus is helaas gestopt met de steaks :heul:
Ik vond die er vaak erg lekker, maar d'r komt waarschijnlijk kip voor in de plaats.
Liever had ik gezien dat ze de steak iets duurder hadden gemaakt dan van de kaart te halen...

Wel raar voor iemand die weigert een cent voor een extra op de kamer neer te tellen, maar wel wilt dokken voor een sappige strak :hammer:
Maar dat terzijde ;)

mentholbear
11 december 2024, 00:56
Dus tweede kerstdag geopend. Dan zal het vast druk worden.

Als je van plan bent om te gaan, zou ik wel even navragen hoeveel dames ze verwachten, voordat je straks in een Theo's situatie zit...

Purrfect
11 december 2024, 08:10
Wel raar voor iemand die weigert een cent voor een extra op de kamer neer te tellen, maar wel wilt dokken voor een sappige strak :hammer:
Maar dat terzijde ;)
Naja, ist ja technisch gesehen ein Zuschlag für CIM - und legal dazu! ;)

Nou ja, technisch gezien is het een toeslag voor CIM - en bovendien legaal! ;)

mentholbear
11 december 2024, 11:32
Naja, ist ja technisch gesehen ein Zuschlag für CIM - und legal dazu! ;)

Nou ja, technisch gezien is het een toeslag voor CIM - en bovendien legaal! ;)

The dirty mind logic of a polar bear :rolleyes:

Tjeppah
1 februari 2025, 14:23
Vandaag hier weer aanbeland. Toen ik om 11.45u aankwam waren alle 6 de meiden op de kamer. Ik zag het al somber in. Ze kwamen ook bijna ineens weer tegelijk van de kamer. Sommige dames hadden gelijk een trio gescoord bij binnenkomst. Dit verklaard waarom ze ook weer ongeveer tegelijk de bar binnenkwamen. Ik begon met keuzestress aangezien Oana en Ella samen een sigaretje stonden te roken. Gekozen voor Oana en daar een relaxed 1 1/2 u op de kamer geweest. Geweldige GFE met een uitstekende blowjob waar ze om bekend staat en ook graag doet. Ella gepolst of ze later op de avond tijd had maar dat kon ze nu nog niet zeggen. We gaan het meemaken.

Tjeppah
1 februari 2025, 23:59
Althans onder voor fijnproevers onder ons, want Venus is helaas gestopt met de steaks :heul:

:a_alarm13::a_alarm13::a_alarm13:BREAKING NEWS:a_alarm13::a_alarm13::a_alarm13:
Staan nog steeds op de kaart hoor

mentholbear
2 februari 2025, 20:12
Maar de vraag is of het nog te bestellen is... :confused:

Toen ik er was stond het ook nog op de kaart, maar de barman en later de chef (Robert?) vertelden dat ze het niet meer aanbieden.
Begrijp me niet verkeerd, ik hoop van harte dat ze van gedachten zijn veranderd, want ik vond ze meestal erg smakelijk.

Tjeppah
4 februari 2025, 20:58
Maar de vraag is of het nog te bestellen is... :confused:

Toen ik er was stond het ook nog op de kaart, maar de barman en later de chef (Robert?) vertelden dat ze het niet meer aanbieden.
Begrijp me niet verkeerd, ik hoop van harte dat ze van gedachten zijn veranderd, want ik vond ze meestal erg smakelijk.

Persoonlijk vond ik er niet veel aan

Meme Moo
4 februari 2025, 21:32
Persoonlijk vond ik er niet veel aan

MB heeft dan ook zijn eigen waarderingssysteem voor de steaks van Venus:
Ze hebben altijd geweldig van elkaar genoten! :biggrin:

Haradamannetje
4 februari 2025, 22:34
Ik ga altijd voor safe hier en bestel maar gewoon de Schnitzel, ook omdat dit bij de prijs inzit. Iemand nog andere aanraders die goed zijn?( die bij de prijs inzitten).

Tjeppah
4 februari 2025, 23:37
Pizza salami

Flinstone
5 februari 2025, 04:57
Voor iedereen die geïnteresseerd is of niet, ik gewoon thuis wat de pot schaft ook na een clubbezoek! Ik kom om te n…. Niet om te v…..
Pizza salami

Willem2
5 februari 2025, 10:56
Liefde gaat door de maag :rolleyes:

Purrfect
5 februari 2025, 11:16
Tja, Schlemmen ist halt die Sexualität des Alters... ;)

Nou ja, feesten is gewoon de seksualiteit van de ouderdom... ;)

Eddy_V
5 februari 2025, 13:54
Voor iedereen die geïnteresseerd is of niet, ik gewoon thuis wat de pot schaft ook na een clubbezoek! Ik kom om te n…. Niet om te v…..
Als je clubbezoeken maar lang genoeg duren totdat je honger krijgt… of ga je dan ‘s avonds laat thuis ook nog een opgewarmde pot v….? ;)

Johan35
5 februari 2025, 16:43
Al twee maal de maaltijdsalade met kip. Beide keren erg lekker.

cootje
5 februari 2025, 16:51
Bespaar deze onzin en stuur info en verhalen over doelstelling club. Dat is geen horeca.

schoolmeester
5 februari 2025, 17:05
Slecht geslapen cootje ?

mentholbear
6 februari 2025, 16:04
ik gewoon thuis wat de pot schaft ook na een clubbezoek!

U moet misschien rond 17 uur vertrekken om voor het avond eten thuis te zijn?

Ik kom pas rond 1 uur 's nachts thuis. Val om als ik in de club tussen 11 en thuiskomst niks heb gegeten. Iedere situatie is anders ;)

mentholbear
18 februari 2025, 16:36
Door een uitgelopen afspraak in de ochtend viel de keuze vandaag op een club niet zo ver Duitsland in.

Rond 16:30 was het ontbijtbuffet al lang opgeruimd, maar gelukkig staan er nog wat broodjes en smeersels voor de uitgehongerde beren.
Zag 2 heren alweer vertrekken die waarschijnlijk hun consumptie tegoed waarschijnlijk ongebruikt hebben gelaten om niet met een volle maag en zonder eetlust bij vrouwlief aan tafel te schuiven. Hmmm... Misschien toch maar meer socializen om hun portie pasta ofzo te kunnen verorberen. Als je een ijsbeer bij de lockers om aalmoezen ziet bedelen, dan weet je dat het deze vreetbeer kan zijn ;)

Enfin, de awl geeft 9 dames en masseuse Tuk aan. Kwa heren een stuk of 7. Dat gaat vast goed komen.

Eerst maar eens dat broodje oppeuzelen. Hoewel, de kok kwam net een bord met schnitzel binnen brengen vroeg of het voor mij was. Erg verleidelijk om ja te zeggen, zonder wat besteld te hebben :teuflisch:

Hansieboi
20 februari 2025, 06:00
Als je het maar uit je hoofd laat. :) Gezien tijdstip was die van mij en was redelijk goed te verteren.